Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 60 Laatste
Acties:
  • 261.772 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redax schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:35:
Als er mensen zijn die nog willen ruilen zodat we elkaar kunnen helpen met de 151 set compleet te krijgen dan hoor ik dat graag. Ik sleeve al mijn kaarten direct zodat ze pack fresh blijven. PB is welkom.
Wat zijn je dubbele hits?

Wij moeten deze nog:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gn7bZSs8hdLh0tasd7h2zAjrMDY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/15jyO0tYnMnHZKh4VFHybZMN.jpg?f=fotoalbum_large

En hebben te ruil:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kp_Yz7FOuHPQT5VwQxfMeZySza8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jHA3fCv0StTtPzZQJBJHlaSX.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-05 15:45

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:09:
[...]

Wat zijn je dubbele hits?

Wij moeten deze nog:
[Afbeelding]

En hebben te ruil:
[Afbeelding]
Ik heb eventueel Giovanni's Charisma voor je. Ik zoek niet perse nog iets, maar als je heb eventueel voor euro's wilt ruilen, is dat ook goed.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:22:
[...]

Ik heb eventueel Giovanni's Charisma voor je. Ik zoek niet perse nog iets, maar als je heb eventueel voor euro's wilt ruilen, is dat ook goed.
Doe anders maar even een DM Om V&A hier te voorkomen :9 .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb de TS even een grote update gegeven! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:24
Tip: deze Crown Zenith box is een VS exclusive, maar op de een of andere manier nu (tijdelijk?) te koop bij de Intertoys: https://www.intertoys.nl/...ugia-v-special-collection
Er zitten twee mooie promo’s bij

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-05 09:00
https://twitter.com/PokeG...1vxhSVUw89OBK_lK-cDw&s=19
Ik kwam deze zojuist tegen, weet iemand of je in NL ook van Pokemon Center kan kopen? van Gogh museum ligt helaas niet echt op de route.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hEFUEYfDoDChR9HOUAU08dFyaGA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UytfLEI8rWsQNBAAlLvjTQWf.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn vriendin is lekker met Pokémon Violet bezig, net de dlc alweer uitgespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-05 14:23
stfnz schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:16:
https://twitter.com/PokeG...1vxhSVUw89OBK_lK-cDw&s=19
Ik kwam deze zojuist tegen, weet iemand of je in NL ook van Pokemon Center kan kopen? van Gogh museum ligt helaas niet echt op de route.
Deze zijn ook niet los te koop. Die krijg je door een activiteit te doen in het museum.
Zie tekst hier onder.
Ik ga iig een keertje langs want heb er wel interesse in en leuk cultureel uitje meteen :)

Doe de Pokémon Adventure speurtocht langs schilderijen van Vincent van Gogh en ontdek de verhalen over zijn meesterwerken. Lever de antwoorden na afloop in bij de Informatiebalie in het Atrium, en ontvang een speciale Pikachu x Van Gogh Museum promokaart voor je verzameling (zolang de voorraad strekt).

De speurtocht is er in het Nederlands en Engels. Haal 'm op bij de Informatiebalie in het Atrium.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:28:
[Afbeelding]

Mijn vriendin is lekker met Pokémon Violet bezig, net de dlc alweer uitgespeeld.
Lekkah! Goed donker wel XD

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Nylato schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:11:
[...]

Deze zijn ook niet los te koop. Die krijg je door een activiteit te doen in het museum.
Zie tekst hier onder.
Ik ga iig een keertje langs want heb er wel interesse in en leuk cultureel uitje meteen :)

Doe de Pokémon Adventure speurtocht langs schilderijen van Vincent van Gogh en ontdek de verhalen over zijn meesterwerken. Lever de antwoorden na afloop in bij de Informatiebalie in het Atrium, en ontvang een speciale Pikachu x Van Gogh Museum promokaart voor je verzameling (zolang de voorraad strekt).

De speurtocht is er in het Nederlands en Engels. Haal 'm op bij de Informatiebalie in het Atrium.
Het voor ons best een eind rijden (meer dan 2 uur), als het nou om de hoek was of binnen het uur waren we misschien wel gegaan! Want zo'n kaart is te mooi om niet in onze collectie te hebben :D

Alvast heel veel plezier!
Dat komt door de foto denk ik, want er is meer licht dan je op de foto ziet :P

• stfnz
Nylato schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:11:
[...]

Zie tekst hier onder.

Oke, ik dacht te begrijpen dat hij ook als promo wordt meegegeven bij aankopen via Pokemon Center
Pokemon Center

A special promotional ‘Pikachu with Grey Felt Hat’ trading card inspired by Vincent Van Gogh’s ‘Self Portrait with Grey Felt Hat’ will be available as a gift with purchase item with all Pokémon Center x Van Gogh Museum products.
Die zullen alleen wel niet naar NL leveren. Ben helaas niet in staat om het museum te bezoeken dus dat zou een mooi alternatief geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nylato
stfnz schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:30:
[...]

Oke, ik dacht te begrijpen dat hij ook als promo wordt meegegeven bij aankopen via Pokemon Center

[...]

Die zullen alleen wel niet naar NL leveren. Ben helaas niet in staat om het museum te bezoeken dus dat zou een mooi alternatief geweest zijn.
Ik zal eens kijken ik ga er volgende week naar toe.
Het pokemon Center is alleen beschikbaar als je het museum bezoekt. Dus zal denk ik ook niet om de online pokemon center gaan.

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:53
https://twitter.com/i/status/1707362090439037406

Goh, dit is toch om te janken. :F ;w

[ Voor 15% gewijzigd door MusicMaikel op 28-09-2023 16:17 ]

• stfnz
Triest ja, maar blijkbaar de enigste manier om er als NL'er aan te komen? Pokemon Center UK verzend niet naar NL dus online is dan voor ons geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:03
Gaan ze deze games nog een keer uitbrengen op de Nintendo Switch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:05:
[...]

Van mij mogen ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16:45
L23 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:05:
[...]

Op welke manier precies?
Via het gameboy gedeelte van NSO?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
whahas schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:35:
[...]

Op welke manier precies?
Via het gameboy gedeelte van NSO?
Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. Maar inderdaad via NSO Game Boy. Los te koop zou ik ook prima vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Het is los te koop.
Alleen niet op de Nintendo Switch. Wat op zich best bijzonder is.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goeiedagschotel
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 08-05 15:58
Ik weet nog goed dat ik op de weg naar huis vanuit de speelgoedwinkel ( intertoys dacht ik ) niet kon wachten om deze open te maken als 7 jarige. Wat een uren heb ik hier aan gespendeerd. Zou het zeer tof vinden als ze deze versies naar de Switch zouden brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Waarom moet het op de Switch zijn?
N'ah da's flauw. Ik snap het wel. Alleen op de opvolger zou ik ook goed vinden. Niet dat ik het ga spelen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
whahas schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:51:
Waarom moet het op de Switch zijn?
N'ah da's flauw. Ik snap het wel. Alleen op de opvolger zou ik ook goed vinden. Niet dat ik het ga spelen.
Ik verwacht het ook niet. Maar het zou wel leuk zijn. Gezien het dan het meest aannemelijk is om het uit te brengen in de NSO Game Boy app is er geen reden om het enkel op de opvolger uit te brengen.
Ik zou er niet apart een Nintendo 3DS voor kopen. Heb Nintendo na de Game Boy Advance een aantal jaren overgeslagen :P Maar kan de game nog steeds spelen op mijn Game Boy Color met backlit scherm.

Ik irriteer me er voornamelijk aan dat er via Twitter/X wel aandacht gegeven wordt aan deze games, maar ze niet op een huidige platform te spelen zijn. In deze Pokemon spellen zou ik wel interesse hebben, in de nieuwe games niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
L23 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:12:
[...]

In deze Pokemon spellen zou ik wel interesse hebben, in de nieuwe games niet.
Precies. Ik vind de oude generaties ook veel leuker dan de nieuwe, puur uit nostalgie denk ik ook. Ik ben met Kanto en deels Johto opgegroeid, dus die vind ik dan ook het leukst om te spelen. Latere generaties heb ik al minder interesse in. Ik heb wel Brilliant Diamond gekocht maar mijn hond vond het nodig de cartridge kapot te bijten dus die kan ik ook niet meer spelen. Dat stofje op de cartridges werkt wel voor kinderen, maar duidelijk niet voor honden :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Brilliant Diamond en Shining Pearl waren, naar mijn mening, zó trouw, dat je beter Emerald kan gaan spelen. Alleen daar moet je dan wel aan zien te komen...

Had ik al gezegd dat ik oudere games bewust niet speel?
De interface van Pokémon is nogal verbeterd door de decennia. Ik zou er niet tegen kunnen als ik dan opeens van die rare fratsen moet doen zoals je in Blue moest doen.

Sowieso speel ik een spel zelden nog een keer. Dat doe ik met boeken ook amper. Binnen de kortste keren weet ik het verhaal weer.
Verder is de multiplayer ook veel beter dan vroeger.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik nooit nostalgisch ben. Ik heb vandaag nog een nuraphone gekocht.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:38
Ik heb al die oude spellen gewoon nog in de kast liggen. ongelooflijk wat voor prijzen er soms gevraagd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:30
Aschtra schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:14:
Ik heb al die oude spellen gewoon nog in de kast liggen. ongelooflijk wat voor prijzen er soms gevraagd worden
Ik heb afgelopen zomer Emerald voor €100,- gekocht en dat was eigenlijk een koopje als ik zo naar de prijzen van advertenties kijk op Marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ok gen1 en gen2 heb ik niet maar de rest wel.
Zag op de beurs gen2 voor 50euro ongeveer. niet slecht denk ik maar geen idee of het legitieme waren

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:44
Ik wil graag de Pokemon TCG eens gaan spelen zoals ie ooit bedoeld was. Heeft iemand tips voor wat ik het beste kan aanschaffen om 2 a 3 speelbare decks te maken zonder een vermogen te moeten uitgeven?

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

HowsMyApple schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:39:
Ik wil graag de Pokemon TCG eens gaan spelen zoals ie ooit bedoeld was. Heeft iemand tips voor wat ik het beste kan aanschaffen om 2 a 3 speelbare decks te maken zonder een vermogen te moeten uitgeven?
Je kunt in diverse winkels kant en klare decks spelen, die kosten zo'n 20 euro (vanaf prijs). Deze zijn dan vrij goed gebalanceerd. Deze heb je in 3 niveaus (1, 2 en 3), en worden duurder naarmate het level hoger wordt

Ik ben zelf ooit begonnen voor mijn zoontje op Level 1, deze zijn wel heel makkelijk en rechttoe rechtaan. De Level 3 decks zijn meer geschikt om (lokale) toernooien te spelen, en voor beginners wellicht wat ingewikkelder te begrijpen. Ik heb nu de Level 2 decks besteld (moest helaas per 3 sets van 2 bestellen, want "groothandel" :-( ), ik ga eens kijken wat dat is, maar ik heb het idee dat dit ideaal is als je de basis wel kent en iets meer wilt.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:44
Ypho schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:48:
[...]

Je kunt in diverse winkels kant en klare decks spelen, die kosten zo'n 20 euro (vanaf prijs). Deze zijn dan vrij goed gebalanceerd. Deze heb je in 3 niveaus (1, 2 en 3), en worden duurder naarmate het level hoger wordt

Ik ben zelf ooit begonnen voor mijn zoontje op Level 1, deze zijn wel heel makkelijk en rechttoe rechtaan. De Level 3 decks zijn meer geschikt om (lokale) toernooien te spelen, en voor beginners wellicht wat ingewikkelder te begrijpen. Ik heb nu de Level 2 decks besteld (moest helaas per 3 sets van 2 bestellen, want "groothandel" :-( ), ik ga eens kijken wat dat is, maar ik heb het idee dat dit ideaal is als je de basis wel kent en iets meer wilt.
+- 20 per deck vind ik wel prima. Degene waar ik het mee wil gaan spelen is niet bekend met Pokemon maar wel een beetje met deckbuilders. Dus als we beginnen met 3 decks kunnen we ook nog een beetje rouleren.

Nav je antwoord ben ik een beetje gaan googlen en kom dan bijv "Deluxe battle decks" tegen maar ook "Pokemon Battle Academy ". Is het aan te raden naar dat soort decks te kijken? Mijn zoontje is pas 3 en zal het voorlopig nog niet snappen, die heeft het Pokemon-virus uberhaupt nog niet opgelopen :9 Ik vermoed daarom dat een "level 2" deck voor mij nu de beste keus is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van @Ypho een kaartje overgenomen, moest wel even lachen toen ik de envelop omdraaide :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Y2N4r_hMsjFNZlhfKPpg366F9c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r5v8PyOdfM2VuvwM3CUxAzV0.jpg?f=user_large

Nu nog maar een paar kaartjes voor de masterset van Pokémon 151 :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XgOhXySsSr0SIxVDPHRmYjpLEc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ci1SXzEDOy5bCOwcKr0CpJ47.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 02-10-2023 10:51 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Vandaag heb ik mijn Japanse starter-evolutie-lijnen teruggekregen van de grading. Niet slecht, al slaat mijn autisme wel aan op Wartortle en Charmander.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9C5EU4wcl668ApYoA3HkNYHMCCs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/crH6hMNM0qVSfS8afxciMTzw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-05 22:52
Ypho schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:48:
Vandaag heb ik mijn Japanse starter-evolutie-lijnen teruggekregen van de grading. Niet slecht, al slaat mijn autisme wel aan op Wartortle en Charmander.

[Afbeelding]
Dit ziet er wel heel tof uit, vooral die 10. Ik heb zelf alleen blastoise (Engelse kaart), maar verder dan een sleeve kom ik niet. Je stuurt dus je kaarten op naar een bedrijf en dan krijg je ze graded terug? Uit interesse, hoeveel kost dat?

Ondertussen heb ik hier dus wat boosters van de nieuwe 151 reeks binnen. Eigenlijk was alleen blastoise echt boeiend uit 16 packs. Ik hoopte meer geluk te hebben met 160 kaarten. Maar het goede (of slechte) nieuws is dat ik weer een nieuwe hobby heb :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Zenomyscus schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 12:05:
[...]

Dit ziet er wel heel tof uit, vooral die 10. Ik heb zelf alleen blastoise (Engelse kaart), maar verder dan een sleeve kom ik niet. Je stuurt dus je kaarten op naar een bedrijf en dan krijg je ze graded terug? Uit interesse, hoeveel kost dat?

Ondertussen heb ik hier dus wat boosters van de nieuwe 151 reeks binnen. Eigenlijk was alleen blastoise echt boeiend uit 16 packs. Ik hoopte meer geluk te hebben met 160 kaarten. Maar het goede (of slechte) nieuws is dat ik weer een nieuwe hobby heb :o
Je kunt de kaarten inderdaad opsturen, en dan krijg je ze graded retour. In mijn geval geef ik ze af in de lokale spellenwinkel en haal ze daar weer op, scheelt weer verzendkosten. Het bedrijf dat ik laat graden (bonfiregrading.com) vraagt 20 euro per kaart. Ik heb voor mijn laatste kaarten (waren er 12 in totaal) een leuke korting gekregen op een beurs waar ze stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
De speciale Van Gogh-kaarten die nu in het Van Gogh museum worden uitgegeven staan voor bizarre bedragen op Marktplaats. Ik vind hier uiteraard dingen van...

https://www.thebestsocial...-gogh-museum-marktplaats/

Ook op Cardmarket helaas. Hoe logisch het misschien ook is, ik vind dit een groot nadeel van de hobby.

[ Voor 34% gewijzigd door ChokingHazard op 02-10-2023 17:08 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Aan de andere kant, als ik bereken wat het kost om naar het museum een hele dag te gaan kom ik aardig in de buurt van dat bedrag.

Dan koop ik hem wel. 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Aschtra schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:40:
Aan de andere kant, als ik bereken wat het kost om naar het museum een hele dag te gaan kom ik aardig in de buurt van dat bedrag.

Dan koop ik hem wel. 🤡
Ja maar toch, het geeft wel dat een groot deel gewoon scalpers is. Hoewel het te verwachten is, is het wel jammer.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 12:47
Aschtra schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:40:

Dan koop ik hem wel. 🤡
Een entreekaartje is 20 euro? Dat is nogal een verschil met een verkoopprijs van 120-200 euro. Helemaal als ik zie dat er figuren tussen zitten die de kaart meerdere keren aanbieden (bijvoorbeeld dirkjansen 5x). Echt om te kotsen dit.

[ Voor 15% gewijzigd door FriXion op 03-10-2023 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
FriXion schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:19:
[...]

Een entreekaartje is 20 euro? Dat is nogal een verschil met een verkoopprijs van 120-200 euro. Helemaal als ik zie dat er figuren tussen zitten die de kaart meerdere keren aanbieden (bijvoorbeeld dirkjansen 5x). Echt om te kotsen dit.
- 30-40 euro benzine.
- Ik moet 2 kaartjes kopen want de vrouw gaat mee
- Parkeergeld
- Ergens eetgeld

+ ik ben een hele dag kwijt in een museum dat me verder echt weinig interesseert.
+ Kans dat niet op voorraad is

[ Voor 4% gewijzigd door Aschtra op 03-10-2023 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:57

Agent47

I always close my contracts.

de Foarsitter schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:22:
[...]

Ik heb afgelopen zomer Emerald voor €100,- gekocht en dat was eigenlijk een koopje als ik zo naar de prijzen van advertenties kijk op Marktplaats
Maar hoe weet je dat die " origineel " is vraag ik me dan af? Genoeg mensen die die dingen namaken.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik heb tot Diamond gespeeld op de Nintendo DS. Ik merk dat ik het nog wel een poging wil geven met nieuwere maar ik denk dat ik teveel bij de nostalgie blijf. Ik ken pokemonn niet NA pokemon Diamond, weet niet welke pokemons ik moet kiezen, welke goed zijn, de verhaal lijn etc. Ben bang dat het zwaar tegen valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:07
Agent47 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:29:
[...]

Maar hoe weet je dat die " origineel " is vraag ik me dan af? Genoeg mensen die die dingen namaken.
Er zijn verschillende indicatoren. Een van de bekendste is de 4 goudkleurige vlakjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvz1P6-8LkErvIX69wqMo8wYQ0Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1lCcZczOUzhGXDbjCLSt7SKE.webp?f=fotoalbum_large

Hier linksboven.

Er zijn wel meer indicatoren, maar dit is de bekendste.

De allerbeste manier is om daadwerkelijk te verbinden met een spel waarvan je weet dat deze authentiek is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
@Agent47 Als je meer visueel wilt hebben:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
How to Tell The Difference Between Real and Fake Pokémon Emerald Cartridges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:54
Sir_Lion schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:32:
[...]

Er zijn verschillende indicatoren. Een van de bekendste is de 4 goudkleurige vlakjes:
[Afbeelding]

Hier linksboven.

Er zijn wel meer indicatoren, maar dit is de bekendste.

De allerbeste manier is om daadwerkelijk te verbinden met een spel waarvan je weet dat deze authentiek is.
Volgens mij is het schroefje ook een teken dat dit een replica betreft :-) Ik meende dat cartridges een 'N64' schroef hebben, en geen tri schroef. Althans dat is bij Gameboy Pocket/Color games wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Tux3.14 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:16:
[...]

Volgens mij is het schroefje ook een teken dat dit een replica betreft :-) Ik meende dat cartridges een 'N64' schroef hebben, en geen tri schroef. Althans dat is bij Gameboy Pocket/Color games wel het geval.
Pokémon cartridges of GBA in het algemeen? Mijn normale GBA cartridges hebben weldegelijk een tri schroef.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Tux3.14 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:16:
[...]

Oudere GB games hebben een torx schroef. De GBA games hebben een tri-wing schroef. En natuurlijk hebben alle spellen erna geen schroefjes :).

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Lion op 03-10-2023 16:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Laatst online: 27-04 08:27
Na 20 jaar weer eens wat Pokémon kaartjes gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pApty0hYCneS6avnDq8Z1odoHJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pI6OcyogvsLaTIGMJnJEu8Wt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22:01
Ik krijg nostalgische gevoelens van de Emerald game cardridge. Ik weet nog hoe ik die 18 jaar geleden kocht bij de intertoys en dat ik de hele zomervakantie lang het spel zat te spelen.

Ik hoop dat er ooit weer een battle frontier als content beschikbaar gemaakt wordt in de nieuwere generaties. Hoewel ik die kans na ORAS en BDSP wel laag inschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Waarom Battle Frontier content maken als je mensen online tegen elkaar kan laten spelen?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 22:01
whahas schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:41:
Waarom Battle Frontier content maken als je mensen online tegen elkaar kan laten spelen?
In principe is dat waar maar ik vond de regels van de verschillende faciliteiten altijd wel grappig om te overwinnen. Zeker de battle factory dat je met gehuurde pkmn een team moest gaan samenstellen.

En omdat je alles nu online kan doen zie ik ook wel kansen om bijvoorbeeld de battle frontier via online co-op samen met een vriend te gaan tackelen.

Een beetje extra endgame content kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:54
Sir_Lion schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:46:
[...]

Oudere GB games hebben een torx schroef. De GBA games hebben een tri-wing schroef. En natuurlijk hebben alle spellen erna geen schroefjes :).
Thanks, GBA games hebben inderdaad de tri-wing schroef.
Als je ze spot bij de GBC games dan zijn het iig replica's :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_IL2uAacG9vohUr2AlgAdYjMCUM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BAZg6hJhbx8ozqkyTARbOCZj.jpg?f=fotoalbum_large

Dit staat op de kast, en dan moet ik dus nog tot 16.00 uur werken 🥺

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ypho Wajo wat een mega bestelling, hoeveel ga je uitpakken?

Wij hebben inmiddels de masterset van 151 _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 05-10-2023 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:49:
@Ypho Wajo wat een mega bestelling, hoeveel ga je uitpakken?

Wij hebben inmiddels de masterset van 151 _/-\o_
Helemaal compleet? Nice!

Ik ga met mijn zoontje een van alle 151-producten uitpakken, de rest gaat de webshop in. Het blijft (helaas) geen feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:53:
[...]

Helemaal compleet? Nice!

Ik ga met mijn zoontje een van alle 151-producten uitpakken, de rest gaat de webshop in. Het blijft (helaas) geen feest.
Ja we hebben de hele set compleet! :)
Oh wat gezelllig, heel veel plezier samen en hopen op veel leuke hits.
Trouwens die munt van de Premium box moet je even in een sleeve in de map bewaren want die gaat volgens ons verkooppunt waarschijnlijk veel geld waard worden, aangezien het een tussen set is en een tussen set geen reprints krijgt en deze munt is alleen bij die box te krijgen.

Webshop? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:08:
[...]

Ja we hebben de hele set compleet! :)
Oh wat gezelllig, heel veel plezier samen en hopen op veel leuke hits.
Trouwens die munt van de Premium box moet je even in een sleeve in de map bewaren want die gaat volgens ons verkooppunt waarschijnlijk veel geld waard worden, aangezien het een tussen set is en een tussen set geen reprints krijgt en deze munt is alleen bij die box te krijgen.

Webshop? :o
Ja, is altijd een groot feest bij ons. Hoesjes paraat, evenals de verzamelmap. Ook de "metalen" kaart houden we goed apart. Die wil ik laten graden zodat deze met de metalen Pikachu en Charizard de verzameling in kan.
Ik ben ik 2011 in het klein begonnen met een MTG webshop, en dat werd al heel snel best groot. Toen mijn zoontje in 2013 geboren werd heb ik dat op een laag pitje gezet, de KVK is nooit weggegaan.

Nu we samen into Pokemon zijn heb ik dat weer lichtjes opgepakt met wat losse verkoop op Marktplaats en Cardmarket. Nu ben ik bezig om een simpele webshop op te zetten, in de hoop dat Marktplaats klanten daar naartoe komen. Ypho junior helpt er graag bij (met bv singles sorteren voor de losse verkoop) en verdient zo een zakcentje, wat hij dan vervolgens weer gebruikt om wat Pokemon dingen te kopen :P

Ik weet overigens niet of het netjes/gewenst is om dit te benoemen dan wel te linken. Zo nee, hou ik netjes mijn mond

[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 05-10-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Wat betaal je nou bij zo'n leverancier voor Pokémon producten?
Zo'n UPC kost bijvoorbeeld op cardmarket 130eu en bij Intertoys 150

De UPC en misschien een kleine booster bundle is het enige wat ik qua pakjes nog ga halen van 151. Rest koop ik wel los als ik wil.
Ben nu bezig met Base Set en Neo Genesis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Aschtra schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:42:
Wat betaal je nou bij zo'n leverancier voor Pokémon producten?
Zo'n UPC kost bijvoorbeeld op cardmarket 130eu en bij Intertoys 150

De UPC en misschien een kleine booster bundle is het enige wat ik qua pakjes nog ga halen van 151. Rest koop ik wel los als ik wil.
Ben nu bezig met Base Set en Neo Genesis
Dit hangt af van hoe groot je inkoopt. Ik koop "klein" in (denk 2 UPC, 5/5 van de ex-boxen, en 5/5 ETB/BB in de vorige bestelling), en betaal net iets onder de 130 euro incl de BTW (dat is excl eventuele verzendkosten als mijn bestelling niet groot genoeg is). Nu is het wel zo dat als je groter en groter inkoopt dat de prijzen ook omlaag gaan. Ik heb dit dus andersom meegemaakt, mijn prijzen gingen omhoog omdat ik steeds minder af nam :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ypho schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:44:
Ik weet overigens niet of het netjes/gewenst is om dit te benoemen dan wel te linken. Zo nee, hou ik netjes mijn mond
Is het de webshop in je signature? Op die manier mag het voor zover ik weet wel. Hier in het topic benoemen had ik het toevallig begin deze week nog over met @G_Dragon, omdat ik me afvroeg of het toegestaan is je Cardmarket profiel te linken. Maar dat werd, logisch ook eigenlijk, gezien als verkapte V&A en dat is niet toegestaan.

Maar als ik jou zo hoor zijn de winstmarges voor een kleinschalige shop dus helemaal niet zo groot? In Roermond ligt een kleine speelgoedwinkel waar de medewerker me iets soortgelijks vertelde. Zij kon de prijzen laag houden omdat ze winstmarge zo laag was, dat het zich bijna niet loont. Maar juist door de lage prijzen kon ze concurreren met Game Mania (die er nu niet meer is) waardoor het wel weer interessant was om toch producten in te kopen.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

ChokingHazard schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:11:
[...]

Is het de webshop in je signature? Op die manier mag het voor zover ik weet wel. Hier in het topic benoemen had ik het toevallig begin deze week nog over met @G_Dragon, omdat ik me afvroeg of het toegestaan is je Cardmarket profiel te linken. Maar dat werd, logisch ook eigenlijk, gezien als verkapte V&A en dat is niet toegestaan.

Maar als ik jou zo hoor zijn de winstmarges voor een kleinschalige shop dus helemaal niet zo groot? In Roermond ligt een kleine speelgoedwinkel waar de medewerker me iets soortgelijks vertelde. Zij kon de prijzen laag houden omdat ze winstmarge zo laag was, dat het zich bijna niet loont. Maar juist door de lage prijzen kon ze concurreren met Game Mania (die er nu niet meer is) waardoor het wel weer interessant was om toch producten in te kopen.
Klopt ja, al is de shop zelf in nog ontwikkeling ;-)

De winstmarges voor kleine shops zijn inderdaad erg laag, zeker gezien het risico dat je loopt dat je met spul blijft zitten. Het loont in die zin niet als je er de huur van moet betalen. Gelukkig is het voor ons een "hobby" voor erbij, waarmee we net aan onze eigen verzameling kunnen betalen, en zo ook anderen blij kunnen maken. Voor MTG hebben we bijvoorbeeld in Den Helder een spelersgroep waarvoor ik altijd inkoop. Het is voor mij een paar euro dat ik verdien, maar we kunnen wel zo onze lokale toernooien spelen. Met pokemon hoop ik ook zoiets te kunnen bereiken, dat we een lokale spelersgroep kunnen maken om op een goedkopere manier toch te kunnen verzamelen en op termijn toernooiten te kunnen gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:30
Agent47 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:29:
[...]

Hij was met doos (die ook niet als nieuw was) en heb het in mijn DS gedaan om het uit te testen. Maar heb niet naar de cartridge gekeken, zo veel verstand heb ik er niet van haha
Agent47 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:31:
Ik heb tot Diamond gespeeld op de Nintendo DS. Ik merk dat ik het nog wel een poging wil geven met nieuwere maar ik denk dat ik teveel bij de nostalgie blijf. Ik ken pokemonn niet NA pokemon Diamond, weet niet welke pokemons ik moet kiezen, welke goed zijn, de verhaal lijn etc. Ben bang dat het zwaar tegen valt.
De verhaallijn van gen V, dus BW en B2W2, zijn een van de allerbeste imho en ook van Gen VII heb ik erg genoten. Als Diamond nog vers op je netvlies staat, zou Legends: Arceus ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ypho Hoe ging het uitpakken en wat waren de hits? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:05:
@Ypho Hoe ging het uitpakken en wat waren de hits? :X
Je bent me net voor :) De kleine man heeft zich prima vermaakt, die heeft weer een aantal mooie kaarten in zijn verzamelmap gedaan. De grootste hits waren deze:

Uit 1x de 151 UPC, 1x Zapdos en 1x Alakazam Box:
Het mooie was dat beide Blastoise uit de UPC kwamen, dat was wel echt tof. De metalen Mew zit helaas niet verpakt in de UPC, deze was losgekomen in de doos en heeft een minimaal stukje schade, dat is wel zonde. De foil Alakazam lijn vind ik erg gaaf (aangezien dat mijn favo pokemon is).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0tGMAJwqBsG3uel-wBYVkMRfHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kO1z0XUjTXSNkIIDDTIQH9An.jpg?f=fotoalbum_large

Na deze mooie kaarten moesten we ook wel de Obsidian Flame Box open maken, waar we uit het tweede pakje de tofste Charizard kregen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-aoBXC7DrmHR23rTQN_d6VdCVFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCUHlVqCVsB02ivmQKelDONm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een geweldige pulls zeg! Mag je zeker blij mee zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:42:
Wat een geweldige pulls zeg! Mag je zeker blij mee zijn.
Ja, echt enorm tof. Ook die Full-art Mew uit de UPC is supermooi, die krijg wel een speciaal plekje ergens in de verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ben net begonnen met Pokemon Diamond op de NDS. Even aankijken welke ik hierna ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ypho schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 08:45:
[...]

Ja, echt enorm tof. Ook die Full-art Mew uit de UPC is supermooi, die krijg wel een speciaal plekje ergens in de verzameling.
Ja snap ik, wees er zuinig op! Ook op die speciale Mew munt, want die gaat als ik verzamelaars mag geloven veel waard worden. Het is jammer dat ik de foto's op mijn mobiel heb staan maar ik zal wanneer ik de kans krijg ze even uploaden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Deze coin, die is ook wel gaaf ja. Het "glim"-patroon is anders dan de normale coins die we hebben. Goed bewaren inderdaad!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLbSyw7yDIWQ6D8bL2Gp1cQHsV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tP7dpQDwG4HuA6jc9mIZ75D8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ypho
Onze hits uit twee premium boxen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJpZT_KtcrI4O5gMXF7TafTmTx4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XY09PyI1pp9Mchh5N3fFFMjU.jpg?f=fotoalbum_large

En een nog dicht voor in de kast :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzxJ50N5h2oEImvveTw_x5e9tsI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a7cimdVlPeFa24YV9jdCDrIz.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:58:
@Ypho
Onze hits uit twee premium boxen.

[Afbeelding]

En een nog dicht voor in de kast :)
[Afbeelding]
Nice. Die Zapdos linksonder :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kytR1elixinFoGCqo2cHK7K5CkE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/skihym0VSVMosjnLjPwB8QBQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-fTa-UEDebtx7ej2JZsl8ycfhGo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jrY0h7cKPBu5iupRy6Li6lPr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXViywuf0WJ9460G7O6Mk_e3L-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mDSO27jkw98mOPVVN8LNxawK.jpg?f=fotoalbum_large

Collectie Pre-Switch *bijna* compleet.

Leaf Green heb ik vanmorgen nog eentje gevonden voor een nette prijs, dus die wordt volgende week verwacht.

Sommigen zijn echt lastig om in nette staat te krijgen. Die Emerald kopie kostte mij 65€ excl. shipping en importkosten, maar is echt in uitstekende kwaliteit! Ik schat de daadwerkelijke waarde hiervan op 110€ ;).

Ook zijn die 2 Pokewalkers echt nooit gebruikt, want ze hebben beiden nog dat stikkertje. Bij Soul Silver nog op de foto te zien. Dit is blijkbaar ook heel erg lastig om te vinden, zonder echt 200€+ voor de set uit te geven.

Goedkoopste was ironisch genoeg Platinum voor €14.

Bij alle 3DS games, kan ik de taal naar Engels zetten. Dus die zijn normaal te spelen ;) .

Als er vragen zijn, stel ze gerust!
Denk totaal dat dit mij zo'n 900€ heeft gekost incl. verzendkosten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:43
Even een vraagje aan de SV151 verzamelaars. Hebben jullie dat ook dat sommige kaarten een ruige textuur hebben op de kaart maar dat de meeste glad zijn? Ik ben hier mijn dubbele kaarten aan het sorteren en het viel mij ineens op dat sommige een ruige textuur wat een beetje als een canvas aanvoelt. Mijn hele collectie komt van dezelfde webshop (spellenwinkel) dus ik denk dat daar geen fakes tussen zitten. Wel appart in ieder geval.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Sommige kaarten zijn textured.
Als je dezelfde kaart textured hebt en non textured dan lijkt me niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Opgelost.

[ Voor 95% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-10-2023 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
shiiiiiiiiiiiiiet ik heb geklikt.

http
er gebeurde niets

Ga je me hacken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wat bedoel je? Die link bevat een zip file met 6 hoge resolutie fotos van die verdachte pokemon kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Nope. Link doet hier niets.
Misschien is google chrome slim genoeg om niets met http links te doen in 2023

[ Voor 59% gewijzigd door Aschtra op 07-10-2023 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

@Sir_Hendro de link die je hebt geplaatst is een "http" link, de meeste browsers accepteren dit niet, want onveilig enzo. Ik heb de zip gedownload (copy, paste, "https" en gaan met die banaan).

Deze kaarten, kan het zijn dat deze uit verschillende producten komen? Ik zie dit bij Magic the Gathering ook heel veel, de kaarten uit de boosterboxes zijn daar bijvoorbeeld "beter" in kwaliteit dan de kaarten uit de "bundles". Dat heeft er daar mee te maken dat deze producten uit verschillende fabrieken/printers komen, wellicht dat dit met Pokemon ook is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Ik zie nu trouwens deze: https://www.pokemon.com/u...rading-card-game-classic/

Dat ziet er echt wel tof uit. 💸💸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ah ja, ik had ook al zo een vermoeden dat het wellicht uit andere fabrieken komt en daarom verschillende printkwaliteit heeft. Mijn collectie komt uit:

1x Poster bundle
3x Binder bundle
4x Booster bundle
1x ETB

Binnenkort worden nog de UPC en die twee EX bundles geleverd.

Bedankt nog voor je http feedback. Dat was ik even vergeten. Ik heb de link aangepast naar https. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Ik heb ergens prijzen gezien dat dit 400eu gaat kosten?

Heb de mew UPC gereserveerd. Met beetje geluk straks ophalen

[ Voor 8% gewijzigd door Aschtra op 07-10-2023 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-05 19:08
Ik ben so far een goede 450 euro verder en mis nog heel veel zeldzame kaarten voor de 151 set. Ik vrees dat ik nog een aantal packs kom in te slaan. Toch wel een dure hobby..

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TnC4_x_uPEp3SH156Is6hEpjN3E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QSzP2QInEE6eIzQJeSFj0nwo.jpg?f=user_large

Wij hebben nu na de masterset van Crown Zenith nu ook sinds deze week de masterset van deze echt prachtige set! _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2023 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die zijn echt veel te mooi! Helaas zie je dat ook terug in de prijs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 11:46:
[Afbeelding]

Wij hebben nu na de masterset van Crown Zenith nu ook sinds deze week de masterset van deze echt prachtige set! _/-\o_
But at what costs?!

Waarde is 860€, maar denk dat je meer heb uitgegeven. Natuurlijk zou je een deel van de kosten kunnen recouperen door te verkopen, of minder uitgeven door te ruilen.

Dus ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke kosten zijn. Ik ga er altijd van uit dat los kopen goedkoper is dan pakjes openen, hoewel je met flink wat geluk wel minder uit kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Aschtra schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:18:
[...]
Ik heb ergens prijzen gezien dat dit 400eu gaat kosten?
Ik zie online hoge prijzen ja, geen idee wat dit inkoop gaat moeten kosten.

Vandaag toch nog maar iets van 10x de Alakazam box en 10x de Zapdos box nabestellen. Donderdag binnen gekregen, maar het laatste spul wordt vanmiddag alweer afgehaald. 151 gaat echt supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Lion schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:02:
[...]

But at what costs?!

Waarde is 860€, maar denk dat je meer heb uitgegeven. Natuurlijk zou je een deel van de kosten kunnen recouperen door te verkopen, of minder uitgeven door te ruilen.

Dus ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke kosten zijn. Ik ga er altijd van uit dat los kopen goedkoper is dan pakjes openen, hoewel je met flink wat geluk wel minder uit kan zijn.
Ja er zit helaas wel meer aan kosten in, we hebben zo snel even niet het bedrag maar denk wel dat die rond de €1000 zit.

Maar dan moet je niet vergeten dat de waarde die je ziet bepaald is vanuit Collectr en de prijzen van Cardmarket realistischer zijn, de set is ook nog maar net uit dus de prijzen zullen/kunnen nog omhoog of zelfs omlaag kunnen gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2023 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
[Afbeelding]

Masterset als ook alle reverse holo´s? Netjes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
Mijn mooiste box pulls tot nu toe!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28l0CP6cJ2HB8ODqwH7NtqZFsHo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jvuFH83tUYGGJvBONb1dSe8I.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas wel paar dubbele maar veel rares getrokken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
[Afbeelding]

Zeker dat je master bedoelt? Als je van elke kaart 1 variant hebt is het complete, niet master. Ik vind het jammer dat je bij Collectr niet master kunt collecten in 1 serie zeg maar, omdat ze de reverses apart in de app zetten. Echt stom.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
ChokingHazard schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:56:
[...]

Zeker dat je master bedoelt? Als je van elke kaart 1 variant hebt is het complete, niet master. Ik vind het jammer dat je bij Collectr niet master kunt collecten in 1 serie zeg maar, omdat ze de reverses apart in de app zetten. Echt stom.
Nu ben ik er ook wel nieuwsgierig naar. De reverse holo's van deze set zijn natuurlijk iets lastiger te krijgen omdat er maar 2 in ieder pack zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Redax schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 15:54:
[...]

Nu ben ik er ook wel nieuwsgierig naar. De reverse holo's van deze set zijn natuurlijk iets lastiger te krijgen omdat er maar 2 in ieder pack zitten.
Zit er normaal niet maar 1 in een pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Nee sinds scarler en violet is het 2 reverse en 1 holo als minimale hit.
Dus juist makkelijker om reverse te krijgen

[ Voor 24% gewijzigd door Aschtra op 08-10-2023 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Aschtra schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:23:
Nee sinds scarler en violet is het 2 reverse en 1 holo als minimale hit.
Dus juist makkelijker om reverse te krijgen
Ah nice, is me eerlijk gezegd niet eerder opgevallen, tot 151 dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:56:
[...]

Nee we missen nog wel een aantal van, maar dat is ook niet ons doel. Wij hebben de set compleet op dat na dan en ik dacht altijd dat je dan de masterset ook had maar als ik jou begrijp is dat niet zo, dus dan hebben wij alleen de set compleet. Weer wat geleerd, dank je! :)

Wij hebben daar geen last van met Collectr, want als je bijvoorbeeld Pikachu nr20 hebt staat onder dezelfde kaart ook de holo, reverse en normale of ik begrijp je verkeerd :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
G_Dragon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:24:
[...]

Nee we missen nog wel een aantal van, maar dat is ook niet ons doel. Wij hebben de set compleet op dat na dan en ik dacht altijd dat je dan de masterset ook had maar als ik jou begrijp is dat niet zo, dus dan hebben wij alleen de set compleet. Weer wat geleerd, dank je! :)
Klopt, complete is van elke kaart minimaal 1 variant, of dat nou de normale of de reverse is, is dan niet van belang. Bij master heb je van elke kaart elke variant. Sommige collectors vinden dan dat je van elke kaart de normale (al dan niet holo) en de reverse moet hebben, anderen vinden dat je dan echt elke variant moet hebben. Maar van sommige kaarten zijn er meer dan 10 varianten. Persoonlijk vind ik het dan echt tof ze allemaal te hebben, maar dat maakt de hobby wel erg duur.
Wij hebben daar geen last van met Collectr, want als je bijvoorbeeld Pikachu nr20 hebt staat onder dezelfde kaart ook de holo, reverse en normale of ik begrijp je verkeerd :D
Is dat altijd al zo geweest? Ik meen ooit gekeken te hebben naar Collectr, maar ik had die niet gekozen om een of andere reden. Kan ook een andere reden hebben hoor. Maar goed, ik zag net wel dat bijvoorbeeld speciale kaarten zoals cosmos/water web varianten er niet in staan, dus voor mijn doel is de app niet bruikbaar.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 08:54:
[...]

Klopt, complete is van elke kaart minimaal 1 variant, of dat nou de normale of de reverse is, is dan niet van belang. Bij master heb je van elke kaart elke variant. Sommige collectors vinden dan dat je van elke kaart de normale (al dan niet holo) en de reverse moet hebben, anderen vinden dat je dan echt elke variant moet hebben. Maar van sommige kaarten zijn er meer dan 10 varianten. Persoonlijk vind ik het dan echt tof ze allemaal te hebben, maar dat maakt de hobby wel erg duur.
Duidelijk, dan weet ik dat voor in de toekomst! :)
Is dat altijd al zo geweest? Ik meen ooit gekeken te hebben naar Collectr, maar ik had die niet gekozen om een of andere reden. Kan ook een andere reden hebben hoor. Maar goed, ik zag net wel dat bijvoorbeeld speciale kaarten zoals cosmos/water web varianten er niet in staan, dus voor mijn doel is de app niet bruikbaar.
Sinds wij het gebruiken wel (2 jaar of 3 jaar) maar of het daarvoor ook al zo was? Geen idee om heel eerlijk te zijn..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nylato
Gisteren dagje Amsterdam gehad.
Toch 2 kaartjen gekregen. (voor mij eentje en mijn vriendin.)

Buiten bij de uitgang staan gewoon mensen die je geld bieden voor de kaart. 8)7
voor ons is die mooi voor de verzameling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tk6aQ4Oq-_oYHVw-P_HVJMzIso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JQsQiNCpSZSxE27OYvRjdaiG.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 33 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.