Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 60 Laatste
Acties:
  • 263.184 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

handsomekate schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 14:47:
[...]

Dank je wel hiervoor dit kende ik niet.
Is dit ook wel betrouwbaar?
CardMarket is zeker wel betrouwbaar, ik heb 3400+ sales en ruim 800 purchases. Maar als je wilt, PM me jullie naw naar me, dan stuur ik wel een envelop met een stapeltje kaarten voor hem op (voor nop), ik heb een nog een hoop kaarten die toch niet gebruikt worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Ypho op 03-09-2023 09:55 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:12
Cardmarket is helaas betrouwbaar. (Gaat veel geld heen ;( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• handsomekate
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-06 12:39
Ypho schreef op zondag 3 september 2023 @ 09:54:
[...]

CardMarket is zeker wel betrouwbaar, ik heb 3400+ sales en ruim 800 purchases. Maar als je wilt, PM me jullie naw naar me, dan stuur ik wel een envelop met een stapeltje kaarten voor hem op (voor nop), ik heb een nog een hoop kaarten die toch niet gebruikt worden.
Ik heb u een PB gedaan ik vind dit super lief hier zal hij super blij mee zijn😁😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06 17:36
Weer terug uit Yokohama, zeker wat Pokemon Centers afgestruind naast de WCS natuurlijk.
Had mijn Ruby box meegenomen voor het geval dat er een signing sessie was.
Die was er ook, alleen geen persoonlijke items die gesigneerd mochten worden, hoe cool ook.
Wel een postcard + Masuda handtekening kunnen krijgen plus wat leuke merch dus ik mag niet klagen overall :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Als jullie een DS zouden kopen voor alleen pokemon, welke zouden jullie aanraden?
Twijfel om er een tweedehands op de kop te tikken.

Beetje spijt dat ik em niet uit Japan heb meegenomen, koste daar zo weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Vind persoonlijk de DSi erg fijn. Wil zelf nog een keer de 2DS xl uitproberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:59
alexsdam schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:48:
Als jullie een DS zouden kopen voor alleen pokemon, welke zouden jullie aanraden?

Voordeel van een DS Phat of DS Lite is dat deze regiovrij zijn, en ook GBA games kunnen afspelen.
Een DSi speelt enkel DS spellen af, is ook region locked, en kosten net zoveel dan niet meer.

Als je echt alleen DS spellen wil spelen, binnen regio, dan zou ik gewoon voor een 3DS gaan. Deze spelen ook DS spellen af. Indien je ook bijv. Japanse DS spellen wilt spelen, dan is een DS Lite toch de betere optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wij hebben twee Nintendo 3Ds Xl met alle Pokémon spellen erop, speelt heel fijn!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:10
Het geheim van Dugtrio ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:44

Er is een New 2DS Pokéball editie. Dan speel je in stijl. Ik heb er zelf ook een. 😎

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:37

Satom

Verzamel ervaringen

Zijn er mensen die TCG competitief (of voor de fun) spelen? Sinds kort speel ik het via de app, maar ben wel geïnteresseerd om het met echte kaarten te gaan spelen (aangezien Pokemon vele malen goedkoper is dan Magic the Gathering 😅) in de omgeving van Utrecht

[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 10-09-2023 12:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 20-06 22:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOIQiwSIt0ZLkO7zm0_779IdXRo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AcPZ40Dd9zJ2yZAmMA60hAum.jpg?f=fotoalbum_large

Met de laatste Skeledirge is deze mini verzameling compleet. De illustraties zijn prachtig en de opgroeiende Fuecoco vind ik aandoenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door FormFirm op 17-09-2023 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij gaan voor de verandering deze week ook weer wat halen bij The The Pokébrothers, want die Pokémon 151 set is te mooi! Helaas komt de premium box pas in Oktober, maar wij gaan dan eerst Elite Trainer box en de 6pk Booster Bundle halen.

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2023 08:13 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:10:
Wij gaan voor de verandering deze week ook weer wat halen bij The The Pokébrothers, want die Pokémon 151 set is te mooi! Helaas komt de premium box pas in Oktober, maar wij gaan dan eerst Elite Trainer box en de 6pk Booster Bundle halen.
Is dat een winkel? Want op MP staat alleen dat het een particuliere verkoper is

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:40:
[...]

Is dat een winkel? Want op MP staat alleen dat het een particuliere verkoper is
Ze zitten in een meubel zaak inderdaad, daar werken ze ook maar ook vanuit daar verkopen ze. Ze reageren vrij snel via bericht, dus als je meer wil weten doe hun gerust een bericht. Wij hebben er een erg goede ervaring mee! Je kan er zelfs kaarten/bulk tegen waarde inruilen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:46:
[...]

Ze zitten in een meubel zaak inderdaad, daar werken ze ook maar ook vanuit daar verkopen ze. Ze reageren vrij snel via bericht, dus als je meer wil weten doe hun gerust een bericht. Wij hebben er een erg goede ervaring mee! Je kan er zelfs kaarten/bulk tegen waarde inruilen
Ahh okey. Ik ben net al mijn kaarten in Collectr aan het zetten. Heb met verhuizen wat oude kaarten gevonden haha

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:48:
[...]

Ahh okey. Ik ben net al mijn kaarten in Collectr aan het zetten. Heb met verhuizen wat oude kaarten gevonden haha
Oeh welke heb je gevonden, wil je dat met ons delen ? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:52:
[...]

Oeh welke heb je gevonden, wil je dat met ons delen ? :D
Ik zou thuis even moeten kijken. Ben nu op het werk. Was een oude energy kaart. Niet zo bijzonder... ben wel begonnen met verzamelen. Maar het lukt mij niet om mijn collectr porto te vinden om te delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wb-ZnTAhKDmC_3yoC1yLH6HcQFk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/muRKgrGOvVjfmEILKBvH2tKD.png?f=user_large

vandaag word deze bezorgd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oeh spannend, wij hebben Zondagochtend onze mappen uitgezocht en doen 3 sets weg waaronder die je net besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-06 16:40
Dit jaar zijn de Trick or Trade BOOster bundles ook gewoon in Europa verkrijgbaar! Ik heb er alvast maar eentje besteld. Bij Halloween lopen hier nauwelijks kinderen rond maar bij Sint Maarten komen er genoeg aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

ErikT738 schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:51:
Dit jaar zijn de Trick or Trade BOOster bundles ook gewoon in Europa verkrijgbaar! Ik heb er alvast maar eentje besteld. Bij Halloween lopen hier nauwelijks kinderen rond maar bij Sint Maarten komen er genoeg aan de deur.
Zag ze voorbij komen! Misschien ook ff bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:10:
zijn dit de Pokebros op Twitch?
Aardig gasten en betrouwbaar. Prima prijzen ook als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
alexsdam schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:25:
[...]

zijn dit de Pokebros op Twitch?
Aardig gasten en betrouwbaar. Prima prijzen ook als je het mij vraagt.
Dat zal ik ze moeten vragen, want ik heb geen idee of hun ook op Twitch zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Aankomende zaterdag ga ik naar Collect a Con. Hoop dat ik daar ook een 151 ETB kan oppikken.
Wil vooral de Blastoise EX en de promos. ziet er mooi uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 00:01
Vroeger had ik een paar gen 1 Pokemon kaarten en over de jaren bleef ik toch wel een 1st gen fanboy. Ik had daarom nooit interesse Pokemon kaarten te verzamelen van latere generaties. Echter nu met Scarlet & Violet 151 draai ik helemaal door. Het kwam een week geleden voor mij heel onverwachts op mijn monitor tijdens het shopppen op Amazon. Ik kon het niet geloven, een Pokemon kaarten set puur gebasseerd op de eerste generatie. Ik ben direct gaan zoeken waar ik die kon bestellen en heb nu bij diverse webshops wat besteld.

Momenteel heb ik de ETB, UPC, Alakazam, Zapdos en Binder Bundle besteld. Ben nog aan het overwegen om nog de poster bundle en de 10 tins collection te bestellen.

Aaaaah het is zo vreemd om als volwassene je zo te verheugen op Pokemon kaarten :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:02:
Vroeger had ik een paar gen 1 Pokemon kaarten en over de jaren bleef ik toch wel een 1st gen fanboy. Ik had daarom nooit interesse Pokemon kaarten te verzamelen van latere generaties. Echter nu met Scarlet & Violet 151 draai ik helemaal door. Het kwam een week geleden voor mij heel onverwachts op mijn monitor tijdens het shopppen op Amazon. Ik kon het niet geloven, een Pokemon kaarten set puur gebasseerd op de eerste generatie. Ik ben direct gaan zoeken waar ik die kon bestellen en heb nu bij diverse webshops wat besteld.

Momenteel heb ik de ETB, UPC, Alakazam, Zapdos en Binder Bundle besteld. Ben nog aan het overwegen om nog de poster bundle en de 10 tins collection te bestellen.

Aaaaah het is zo vreemd om als volwassene je zo te verheugen op Pokemon kaarten :D
Oh dat is niet vreemd hoor, het is voor jong en oud toch? Leeftijd speelt hierin geen rol als je het mij vraagt :D
Ik denk ook dat deze tussen set best een dure kan gaan worden, vooral omdat hierbij de focus op de originele eerste 151 Pokémons liggen. Helaas hebben tussen sets nooit een Boosterbox, want dat zou een hoop kosten hebben gescheeld.

Wij halen deze Vrijdag een bestelling op (1x ETB, 2x BoosterBundle) en een paar weken later de premium boxen waarvan we er twee hebben gekocht. Hoop echt die Zapdos Ex te trekken, want die is zo ontzettend mooi _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
G_Dragon schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:45:
[...]

Oh dat is niet vreemd hoor, het is voor jong en oud toch? Leeftijd speelt hierin geen rol als je het mij vraagt :D
Ik denk ook dat deze tussen set best een dure kan gaan worden, vooral omdat hierbij de focus op de originele eerste 151 Pokémons liggen. Helaas hebben tussen sets nooit een Boosterbox, want dat zou een hoop kosten hebben gescheeld.

Wij halen deze Vrijdag een bestelling op (1x ETB, 2x BoosterBundle) en een paar weken later de premium boxen waarvan we er twee hebben gekocht. Hoop echt die Zapdos Ex te trekken, want die is zo ontzettend mooi _/-\o_
Hoe kan ik de juiste 151 "tussenset" vinden waar jij het over hebt? Heb hier en daar wat losse kaartjes maar de OG 151 zie ik wel zitten! Maar door alle opties zie ik door de bomen het bos niet meer xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mfneed schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:18:
[...]

Hoe kan ik de juiste 151 "tussenset" vinden waar jij het over hebt? Heb hier en daar wat losse kaartjes maar de OG 151 zie ik wel zitten! Maar door alle opties zie ik door de bomen het bos niet meer xD
Die set heet Pokémon 151, als je daarop zoekt kom je het zeker wel tegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fT6puggqHQnyRtpg0_j5rJiycw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gxEPInjvGalBbuV6Nx36xbyW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://vm.tiktok.com/ZGJ7NAPDk/

The Pokébrothers zijn live , heel goedkoop

Jemig wat moet je soms met die codekaarten, we komen er echt in om haha!
152x Scarlet and violet: Paldea Evolved codekaarten
18x Scarlet and Violet: Obsidian Flames
67x Scarlet and Violet: 151 codekaarten
8x Scarlet and Violet ETB codekaart
9x Scarlet and Violet codekaarten
2x Scarlet and Violet Paldea Evolved ETB codekaarten

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2023 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

G_Dragon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:09:

[...]
Kun je vast wel mensen blij mee maken, voor een paar cent pst kun je ze online kwijt :)

Ik heb vandaag gehoord dat mijn "paniekmail" naar mijn TCG leverancier is doorgekomen, ik krijg 6 ETB boxen en 6 Booster bundles, en volgende maand nog 2x de Ultra Premium Collection 💸💸

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

• Aschtra
Geef mij ook eens zo’n paniekmail :^)
Als jullie het leuk vinden, is er een livestream waar de Pokémon 151 geopend word zie hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Aschtra schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:29:
Geef mij ook eens zo’n paniekmail :^)
Ha, ik moet ze (helaas) gewoon betalen hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:20:
[...]

Die set heet Pokémon 151, als je daarop zoekt kom je het zeker wel tegen.

[Afbeelding]
Super leuke set :)

Yes en ik heb een van mijn chasecards door hun!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:56:
[...]

Yes en ik heb een van mijn chasecards door hun!
had niet echt chasecards maar ben wel blij met mijn pulls :) Zeker met pichachu Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKRZlI__MfwcSQn5apajym5cWPA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kioXhQLOymUs3BrhHOytSSrS.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:06:
[...]

had niet echt chasecards maar ben wel blij met mijn pulls :) Zeker met pichachu [Afbeelding]
Dat is echt een mooie kaart, wij moeten die nog :P
Ben benieuwd op hoeveel % we zitten morgen als alles in Collectr staat.

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:08:
[...]

Dat is echt een mooie kaart, wij moeten die nog :P
Ben benieuwd op hoeveel % we zitten morgen als alles in Collectr staat.
sammmeee

Deze set wil ik compleet maken, ook al is het alleen om de nostalgie. Daarom denk ik ook dat dit een veel duurdere set gaat worden dan mensen verwachten, want zelfs de kaarten moeten op Pokédex nummer in de map (hoe vet is dat).

Wij hebben Scarlet & Violet, Scarlet & Violet: Obsidian Flames niet gespaard en zijn ook niet van plan om Scarlet & Violet: Paradox Rift te gaan sparen. Wel hebben we teveel geld in Scarlet & Violet: Paldea Evolved gestopt maar daarvan zou en wou ik die speciale Magikarp hebben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ik ben pas net weer begonnen met sparen. Zag de 151 set dacht moet ik hebben. Nu ff rustig aan doen want concertjes en hypotheek en dat hele gedoe. Maar ben blij met de pulls :)

Doe zelf ook nog aan yu-gi-oh dus dat komt er ook nog bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 15:07
Het is ook wel hopen dat er na de intiele release weer genoeg nieuwe voorraad komt. Ik sla de eerste paar weken bewust over om de gekte die er tijdens de Evolutions'/Celebrations was te voorkomen. Scalpers vieren hoogtij dagen tijdens de eerste weken.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Sir_Lion
Ik vind die kaarten maar duur :').

Zeg ik die een Charizard 3DS LL heeft gekocht

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Sir_Lion schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:42:
Ik vind die kaarten maar duur :').

Zeg ik die een Charizard 3DS LL heeft gekocht
Alles is duur. Ik zie dit als een extratje om te sparen.

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:03
G_Dragon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:09:
[...]
Ik zet ze altijd op Cardmarket voor 2 cent, dan ben je er zo vanaf.

Mijn Cardmarket-profiel

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Wat @ChokingHazard zegt. Als je ze kwijt wilt, voor een paar cent per code wil ik best wat codekaarten overnemen van je.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sSYh1x_i77nwtPR0bqmjkIC6Hmw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T2gkxyoRCDn8aYFTXaGKJVcl.jpg?f=fotoalbum_large

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:20
Nice! heb samen met mn dochter inmiddels op de pikachu na alle kaarten.... 12 packs geopend....

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Nirrilith schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:10:
[...]

Nice! heb samen met mn dochter inmiddels op de pikachu na alle kaarten.... 12 packs geopend....
Wij hebben bijna de hele set compleet door deze 5 pakjes hoe dan... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nirrilith
G_Dragon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:34:
[...]

Wij hebben bijna de hele set compleet door deze 5 pakjes hoe dan... :D
Welke mis je nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 00:01
De waanzin gaat weer door. Wil ik mijn bed in duiken lees ik over de "Pokemon TCG Classis" collectors item. Jesus wat een mooie maar vooral dure set. Die wil ik ook zo graag hebben. Mijn arme portemonnee. 8)7

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nr5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aUTfsHBHBwo7GnZ5OfS4ET3NxsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bt24YCmRRTP0OH5QTfpFxk3m.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door G_Dragon op 22-09-2023 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

De prijzen zijn goed hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Hebben ze die nogsteeds en tot wanneer? Ik ga denk ik volgende week ff langs de Mc (moet er min 15km voor rijden XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:10:
[...]

Hebben ze die nogsteeds en tot wanneer? Ik ga denk ik volgende week ff langs de Mc (moet er min 15km voor rijden XD)
Geen idee tot wanneer maar je mag er maximaal 4 per klant kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:30:
[...]

Geen idee tot wanneer maar je mag er maximaal 4 per klant kopen.
Haha neem mijn neefjes wel mee... Maarja dan moet ik de kaarten ook inleveren ahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alweer een tijdje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdiZhGgdCJ-oCuZW4nufffzcRpQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z6zCH59rFqOvrxHIYSldg1Uq.jpg?f=user_large

Nog maar 13 kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:03
Oh echt? Zag op de site wel speeltjes van Pokémon Unite staan maar niet dat ze kaarten hadden. Ben in de tussentijd wel naar de Mc geweest maar heb ze niet gezien.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChokingHazard schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:04:
[...]

Oh echt? Zag op de site wel speeltjes van Pokémon Unite staan maar niet dat ze kaarten hadden. Ben in de tussentijd wel naar de Mc geweest maar heb ze niet gezien.
Ja sinds de laatste week van Augustus al volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:18:
[...]

Ja sinds de laatste week van Augustus al volgens mij
Zie ze alleen niet in Collctr staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Hoeveel heb je er wel niet tegen aan gegooid hahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
Van de Japanse set neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:36:
[...]

Zie ze alleen niet in Collctr staan?
Staan ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redax schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:50:
[...]

Van de Japanse set neem ik aan?
Nee het is wel de Engelse Mcdonalds set

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:36:
[...]

Hoeveel heb je er wel niet tegen aan gegooid hahah
Teveel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Oh welke set dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De Pokémon 151 of bedoel je de Mcdonalds? Want die kan ik alleen vinden via de zoekfunctie en zelfs dan staan alle kaarten er nog niet in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWmail2vreA5S7aK1rMf5zJeBTc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u1LuFWqDA5fF5mwbGd5MVy8d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
In de pauze even naar de Intertoys voor de poster 151 box.

Morgen op beurs kijken naar andere boxes. sowieso de etb uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

G_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:07:
[...]

De Pokémon 151 of bedoel je de Mcdonalds? Want die kan ik alleen vinden via de zoekfunctie en zelfs dan staan alle kaarten er nog niet in.

[Afbeelding]
Ah top thanks. Eens kijken of ik er wat kan krijgen

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Mijn vriendin opent even een godpack

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A1sYAq0hjIamOZJl8SN4PdTwD54=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yvpF6J8ET498ims9rQIwYqL8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y659O3O-45CEbCdWzPhB1DYN_9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ICfqZiGO4KVwTokHuio0oKsd.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn bestelling is ook binnen. Misschien kan ik nog iemand blij maken die wat wil overnemen, want dit is een beetje overdreven als ik het zo zie 🥹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ypho schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:55:
[Afbeelding]

Mijn bestelling is ook binnen. Misschien kan ik nog iemand blij maken die wat wil overnemen, want dit is een beetje overdreven als ik het zo zie 🥹
Ligt daar gewoon 300 euro aan pokemon kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
AlwaysNick schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:04:
[...]

Ligt daar gewoon 300 euro aan pokemon kaarten
Waarschijnlijk minder in daadwerkelijke waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Straks ook maar even de lokale Intertoys plunderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
Ooh nice. Soort mini god pack voor engelse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Sir_Lion schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:19:
[...]

Waarschijnlijk minder in daadwerkelijke waarde.
haha misschien. Dat weet je pas wanneer je het pakje geopend hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
Die heb ik eventueel wel voor je liggen, heb jij toevallig een pikachu dubbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nirrilith schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:09:
[...]

Die heb ik eventueel wel voor je liggen, heb jij toevallig een pikachu dubbel?
Oh dat zou super zijn, wij hebben helaas geen dubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:36:
[...]

Ooh nice. Soort mini god pack voor engelse versie.
Ja en dit is al de vierde die we voorbij zien komen want The Pokébrothers hebben er ook al 3 gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
G_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:37:
[...]

Ja en dit is al de vierde die we voorbij zien komen want The Pokébrothers hebben er ook al 3 gehad.
Uit hoeveel packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die hebben teveel geopend , dat wil ik niet eens meer tellen. Maar wij hebben zelf 88 pakjes geopend en een daarvan was dus een godpack d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:44
Nog even en jullie kunnen een Pokémon TCG onderwerp gaan openen hier op Tweakers!
Klinkt alsof jullie blij zijn met jullie kaarten.

Doet me denken dat ik mijn kaarten nog steeds niet online gezet heb...

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whahas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:43:
Nog even en jullie kunnen een Pokémon TCG onderwerp gaan openen hier op Tweakers!

Dat wouden we eigenlijk hier graag houden in het grote Pokémon Topic want het past hier natuurlijk wel heel goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

whahas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:43:

Ik zal nooit volwassen worden dus ben blij met mijn monstertjes op papier XD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
Hits van poster box en ETB:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PHuSvmw.png

Die Zapdos EX en Machamp had ik 2x.Ook de Dark Energy 2x

[ Voor 3% gewijzigd door Aschtra op 22-09-2023 15:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik zit de livestream van The Pokébrothers te kijken, daar was net een pack battle. Iedereen die mee doet koopt dan 2 pakjes kaarten, waarvan de hp van de laatste 3 kaarten per pakje word opgeteld en de winnaar wint alle hits.

Guesss who won?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V18vgfbl-EOxIB66VithxJunclM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L8A0usswS6Wi27RTwoh5zixp.jpg?f=fotoalbum_large

Ze beginnen nu een nieuwe battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aschtra schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:22:
Hits van poster box en ETB:

[Afbeelding]

Die Zapdos EX en Machamp had ik 2x.Ook de Dark Energy 2x
Netjess!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-06 16:18
Ik moet stiekem bekennen dat ik een paar basis decks gekocht heb om te spelen met mijn vriendin. Vrienden van ons spelen al jaren pokemon, dus ik wilde het toch eens proberen. Omdat wij in het verleden ook regelmatig Magic hebben gespeeld had ik de verwachting dat Pokemon ook wel erg leuk zou zijn. En ja hoor, dat was een succes! Ik denk dat ik binnenkort weer een tweetal decks koop. Gewoon kant en klaar, zonder poespas tegen elkaar spelen. Dat is voor nu wel prima. Erg leuk om te zien dat het hier ook leeft, al had ik niet anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
Heeft het trouwens zin om bundels te kopen van kaarten? Bij Magic werd dat ook wel eens aangeboden, maar in de praktijk waren alle goede / dure kaarten er al uit dus kon je alleen terugvallen op zelf boosters kopen of losse kaarten aanschaffen. Ik gok dat dat bij pokemon niet anders is? Al is het misschien wel een leuke manier om snel een stapeltje kaarten te krijgen. Als iemand een stapel dubbelen heeft en kwijt wil, mag je me een PM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Zenomyscus schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:05:
Heeft het trouwens zin om bundels te kopen van kaarten? Bij Magic werd dat ook wel eens aangeboden, maar in de praktijk waren alle goede / dure kaarten er al uit dus kon je alleen terugvallen op zelf boosters kopen of losse kaarten aanschaffen. Ik gok dat dat bij pokemon niet anders is? Al is het misschien wel een leuke manier om snel een stapeltje kaarten te krijgen. Als iemand een stapel dubbelen heeft en kwijt wil, mag je me een PM sturen.
Als je met "bundels" bedoelt een "stapel kaarten via marktplaats of random webshop": Ja, dan kun je er van uit gaan dat de waardevolle kaarten er niet in zitten.

Bedoel je met bundels, het "bundle" idee van MtG (voorheen "Fat Pack"), dan niet. Dan zijn het ongeopende producten. Bij Pokemon zijn dit bv de Elite Trainer Boxes.

Ik vermoed dat je het eerste bedoelt. Daar zou ik zelf niet aan beginnen als je waardevolle kaarten zoekt. Ik heb het voorheen wel eens gedaan voor mijn zoontje toen hij net begon, om inderdaad snel een stapel kaarten te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
Ypho schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:17:
[...]

Als je met "bundels" bedoelt een "stapel kaarten via marktplaats of random webshop": Ja, dan kun je er van uit gaan dat de waardevolle kaarten er niet in zitten.

Bedoel je met bundels, het "bundle" idee van MtG (voorheen "Fat Pack"), dan niet. Dan zijn het ongeopende producten. Bij Pokemon zijn dit bv de Elite Trainer Boxes.

Ik vermoed dat je het eerste bedoelt. Daar zou ik zelf niet aan beginnen als je waardevolle kaarten zoekt. Ik heb het voorheen wel eens gedaan voor mijn zoontje toen hij net begon, om inderdaad snel een stapel kaarten te hebben.
Ja ik bedoelde inderdaad het eerste. Maar sinds ik bij Magic een keer boosters heb ontvangen waarvan de lijmrand niet goed vast zat, was bij mij de pret er wel snel af. Ik heb het daarom al jaren niet meer gedaan. Momenteel heb ik een tweetal V-battle decks, ik denk dat ik er daar nog een paar van koop. Speelt lekker makkelijk weg en je kunt af en toe wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

1 ETB en 1 Booster Bundle geopend. Dit waren een paar van onze "hits". We hebben ook de "normale "Zapdos EX, maar die heeft Ypho junior al gekaapt voor zijn album.

We hadden ook alle 3 de eeveelutions, dat vond ik zelf dan weer gaaf, ondanks dat dit qua "waarde" nihil is. Tot slot hadden we 3 foil energy kaarten (wist niet eens dat die er waren), waarvan eentje met de zogenaamde "swirl".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cugABxCfX9tZr6rlEwz2ho5m7pg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOHWxhWqakfSIgEJq2NkZ2Ob.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aschtra
De holo energy kaarten zitten vol met swirls volgens mij. Heb er meerdere op mijne.

Dit was de loot van de beurs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZZm2quFavg0PMBkbfDswZORXW2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LiZaQuPmI9bESQST4NaPX2yw.jpg?f=fotoalbum_large

Weer genoeg voor deze maand :^)

• Ypho
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Aschtra schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:07:
De holo energy kaarten zitten vol met swirls volgens mij. Heb er meerdere op mijne.

Dit was de loot van de beurs:

[Afbeelding]

Weer genoeg voor deze maand :^)
Mooie score!

De holo energies hebben bij mij ook bij 1 op 2 ongeveer een swirl. Heb 1 energy kaart met dubbele swirl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
Als er mensen zijn die nog willen ruilen zodat we elkaar kunnen helpen met de 151 set compleet te krijgen dan hoor ik dat graag. Ik sleeve al mijn kaarten direct zodat ze pack fresh blijven. PB is welkom.

Pagina: 1 ... 32 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.