🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ik heb u een PB gedaan ik vind dit super lief hier zal hij super blij mee zijn😁😁Ypho schreef op zondag 3 september 2023 @ 09:54:
[...]
CardMarket is zeker wel betrouwbaar, ik heb 3400+ sales en ruim 800 purchases. Maar als je wilt, PM me jullie naw naar me, dan stuur ik wel een envelop met een stapeltje kaarten voor hem op (voor nop), ik heb een nog een hoop kaarten die toch niet gebruikt worden.
Had mijn Ruby box meegenomen voor het geval dat er een signing sessie was.
Die was er ook, alleen geen persoonlijke items die gesigneerd mochten worden, hoe cool ook.
Wel een postcard + Masuda handtekening kunnen krijgen plus wat leuke merch dus ik mag niet klagen overall
Twijfel om er een tweedehands op de kop te tikken.
Beetje spijt dat ik em niet uit Japan heb meegenomen, koste daar zo weinig.
Voordeel van een DS Phat of DS Lite is dat deze regiovrij zijn, en ook GBA games kunnen afspelen.alexsdam schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:48:
Als jullie een DS zouden kopen voor alleen pokemon, welke zouden jullie aanraden?
Een DSi speelt enkel DS spellen af, is ook region locked, en kosten net zoveel dan niet meer.
Als je echt alleen DS spellen wil spelen, binnen regio, dan zou ik gewoon voor een 3DS gaan. Deze spelen ook DS spellen af. Indien je ook bijv. Japanse DS spellen wilt spelen, dan is een DS Lite toch de betere optie.
Wij hebben twee Nintendo 3Ds Xl met alle Pokémon spellen erop, speelt heel fijn!alexsdam schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:48:
Als jullie een DS zouden kopen voor alleen pokemon, welke zouden jullie aanraden?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er is een New 2DS Pokéball editie. Dan speel je in stijl. Ik heb er zelf ook een. 😎alexsdam schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:48:
Keuzes maken de Mens
[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 10-09-2023 12:42 ]
:strip_exif()/f/image/AcPZ40Dd9zJ2yZAmMA60hAum.jpg?f=fotoalbum_large)
Met de laatste Skeledirge is deze mini verzameling compleet. De illustraties zijn prachtig en de opgroeiende Fuecoco vind ik aandoenlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door FormFirm op 17-09-2023 19:04 ]
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2023 08:13 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dat een winkel? Want op MP staat alleen dat het een particuliere verkoper isG_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:10:
Wij gaan voor de verandering deze week ook weer wat halen bij The The Pokébrothers, want die Pokémon 151 set is te mooi! Helaas komt de premium box pas in Oktober, maar wij gaan dan eerst Elite Trainer box en de 6pk Booster Bundle halen.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ze zitten in een meubel zaak inderdaad, daar werken ze ook maar ook vanuit daar verkopen ze. Ze reageren vrij snel via bericht, dus als je meer wil weten doe hun gerust een bericht. Wij hebben er een erg goede ervaring mee! Je kan er zelfs kaarten/bulk tegen waarde inruilenAlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:40:
[...]
Is dat een winkel? Want op MP staat alleen dat het een particuliere verkoper is
Ahh okey. Ik ben net al mijn kaarten in Collectr aan het zetten. Heb met verhuizen wat oude kaarten gevonden hahaG_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:46:
[...]
Ze zitten in een meubel zaak inderdaad, daar werken ze ook maar ook vanuit daar verkopen ze. Ze reageren vrij snel via bericht, dus als je meer wil weten doe hun gerust een bericht. Wij hebben er een erg goede ervaring mee! Je kan er zelfs kaarten/bulk tegen waarde inruilen
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Oeh welke heb je gevonden, wil je dat met ons delen ?AlwaysNick schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:48:
[...]
Ahh okey. Ik ben net al mijn kaarten in Collectr aan het zetten. Heb met verhuizen wat oude kaarten gevonden haha
Ik zou thuis even moeten kijken. Ben nu op het werk. Was een oude energy kaart. Niet zo bijzonder... ben wel begonnen met verzamelen. Maar het lukt mij niet om mijn collectr porto te vinden om te delen...G_Dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:52:
[...]
Oeh welke heb je gevonden, wil je dat met ons delen ?
Oeh spannend, wij hebben Zondagochtend onze mappen uitgezocht en doen 3 sets weg waaronder die je net besteld hebt.
Zag ze voorbij komen! Misschien ook ff bestellen..ErikT738 schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:51:
Dit jaar zijn de Trick or Trade BOOster bundles ook gewoon in Europa verkrijgbaar! Ik heb er alvast maar eentje besteld. Bij Halloween lopen hier nauwelijks kinderen rond maar bij Sint Maarten komen er genoeg aan de deur.
zijn dit de Pokebros op Twitch?G_Dragon schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:10:
Wij gaan voor de verandering deze week ook weer wat halen bij The The Pokébrothers, want die Pokémon 151 set is te mooi! Helaas komt de premium box pas in Oktober, maar wij gaan dan eerst Elite Trainer box en de 6pk Booster Bundle halen.
Aardig gasten en betrouwbaar. Prima prijzen ook als je het mij vraagt.
Dat zal ik ze moeten vragen, want ik heb geen idee of hun ook op Twitch zittenalexsdam schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:25:
[...]
zijn dit de Pokebros op Twitch?
Aardig gasten en betrouwbaar. Prima prijzen ook als je het mij vraagt.
Wil vooral de Blastoise EX en de promos. ziet er mooi uit!
Momenteel heb ik de ETB, UPC, Alakazam, Zapdos en Binder Bundle besteld. Ben nog aan het overwegen om nog de poster bundle en de 10 tins collection te bestellen.
Aaaaah het is zo vreemd om als volwassene je zo te verheugen op Pokemon kaarten
GTA VI - All aboard the hype train!!
Oh dat is niet vreemd hoor, het is voor jong en oud toch? Leeftijd speelt hierin geen rol als je het mij vraagtSir_Hendro schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:02:
Vroeger had ik een paar gen 1 Pokemon kaarten en over de jaren bleef ik toch wel een 1st gen fanboy. Ik had daarom nooit interesse Pokemon kaarten te verzamelen van latere generaties. Echter nu met Scarlet & Violet 151 draai ik helemaal door. Het kwam een week geleden voor mij heel onverwachts op mijn monitor tijdens het shopppen op Amazon. Ik kon het niet geloven, een Pokemon kaarten set puur gebasseerd op de eerste generatie. Ik ben direct gaan zoeken waar ik die kon bestellen en heb nu bij diverse webshops wat besteld.
Momenteel heb ik de ETB, UPC, Alakazam, Zapdos en Binder Bundle besteld. Ben nog aan het overwegen om nog de poster bundle en de 10 tins collection te bestellen.
Aaaaah het is zo vreemd om als volwassene je zo te verheugen op Pokemon kaarten
Ik denk ook dat deze tussen set best een dure kan gaan worden, vooral omdat hierbij de focus op de originele eerste 151 Pokémons liggen. Helaas hebben tussen sets nooit een Boosterbox, want dat zou een hoop kosten hebben gescheeld.
Wij halen deze Vrijdag een bestelling op (1x ETB, 2x BoosterBundle) en een paar weken later de premium boxen waarvan we er twee hebben gekocht. Hoop echt die Zapdos Ex te trekken, want die is zo ontzettend mooi
Hoe kan ik de juiste 151 "tussenset" vinden waar jij het over hebt? Heb hier en daar wat losse kaartjes maar de OG 151 zie ik wel zitten! Maar door alle opties zie ik door de bomen het bos niet meer xDG_Dragon schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:45:
[...]
Oh dat is niet vreemd hoor, het is voor jong en oud toch? Leeftijd speelt hierin geen rol als je het mij vraagt![]()
Ik denk ook dat deze tussen set best een dure kan gaan worden, vooral omdat hierbij de focus op de originele eerste 151 Pokémons liggen. Helaas hebben tussen sets nooit een Boosterbox, want dat zou een hoop kosten hebben gescheeld.
Wij halen deze Vrijdag een bestelling op (1x ETB, 2x BoosterBundle) en een paar weken later de premium boxen waarvan we er twee hebben gekocht. Hoop echt die Zapdos Ex te trekken, want die is zo ontzettend mooi
Die set heet Pokémon 151, als je daarop zoekt kom je het zeker wel tegen.mfneed schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:18:
[...]
Hoe kan ik de juiste 151 "tussenset" vinden waar jij het over hebt? Heb hier en daar wat losse kaartjes maar de OG 151 zie ik wel zitten! Maar door alle opties zie ik door de bomen het bos niet meer xD
/f/image/gxEPInjvGalBbuV6Nx36xbyW.png?f=fotoalbum_large)
152x Scarlet and violet: Paldea Evolved codekaarten
18x Scarlet and Violet: Obsidian Flames
67x Scarlet and Violet: 151 codekaarten
8x Scarlet and Violet ETB codekaart
9x Scarlet and Violet codekaarten
2x Scarlet and Violet Paldea Evolved ETB codekaarten
[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2023 20:18 ]
Kun je vast wel mensen blij mee maken, voor een paar cent pst kun je ze online kwijtG_Dragon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:09:
Jemig wat moet je soms met die codekaarten, we komen er echt in om haha!
[...]
Ik heb vandaag gehoord dat mijn "paniekmail" naar mijn TCG leverancier is doorgekomen, ik krijg 6 ETB boxen en 6 Booster bundles, en volgende maand nog 2x de Ultra Premium Collection 💸💸
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ha, ik moet ze (helaas) gewoon betalen hoorAschtra schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:29:
Geef mij ook eens zo’n paniekmail :^)
Super leuke setG_Dragon schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:20:
[...]
Die set heet Pokémon 151, als je daarop zoekt kom je het zeker wel tegen.
[Afbeelding]
Yes en ik heb een van mijn chasecards door hun!
had niet echt chasecards maar ben wel blij met mijn pullsG_Dragon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:56:
[...]
Yes en ik heb een van mijn chasecards door hun!
:fill(white):strip_exif()/f/image/kioXhQLOymUs3BrhHOytSSrS.png?f=user_large)
Dat is echt een mooie kaart, wij moeten die nogAlwaysNick schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:06:
[...]
had niet echt chasecards maar ben wel blij met mijn pullsZeker met pichachu [Afbeelding]
Ben benieuwd op hoeveel % we zitten morgen als alles in Collectr staat.
sammmeeeG_Dragon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:08:
[...]
Dat is echt een mooie kaart, wij moeten die nog![]()
Ben benieuwd op hoeveel % we zitten morgen als alles in Collectr staat.
Deze set wil ik compleet maken, ook al is het alleen om de nostalgie. Daarom denk ik ook dat dit een veel duurdere set gaat worden dan mensen verwachten, want zelfs de kaarten moeten op Pokédex nummer in de map (hoe vet is dat).
Wij hebben Scarlet & Violet, Scarlet & Violet: Obsidian Flames niet gespaard en zijn ook niet van plan om Scarlet & Violet: Paradox Rift te gaan sparen. Wel hebben we teveel geld in Scarlet & Violet: Paldea Evolved gestopt maar daarvan zou en wou ik die speciale Magikarp hebben
Doe zelf ook nog aan yu-gi-oh dus dat komt er ook nog bij
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Zeg ik die een Charizard 3DS LL heeft gekocht
Alles is duur. Ik zie dit als een extratje om te sparen.Sir_Lion schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:42:
Ik vind die kaarten maar duur.
Zeg ik die een Charizard 3DS LL heeft gekocht
Ik zet ze altijd op Cardmarket voor 2 cent, dan ben je er zo vanaf.G_Dragon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:09:
Jemig wat moet je soms met die codekaarten, we komen er echt in om haha!
[...]
Nice! heb samen met mn dochter inmiddels op de pikachu na alle kaarten.... 12 packs geopend....
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Wij hebben bijna de hele set compleet door deze 5 pakjes hoe dan...Nirrilith schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:10:
[...]
Nice! heb samen met mn dochter inmiddels op de pikachu na alle kaarten.... 12 packs geopend....
Welke mis je nog?G_Dragon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:34:
[...]
Wij hebben bijna de hele set compleet door deze 5 pakjes hoe dan...

GTA VI - All aboard the hype train!!
Hebben ze die nogsteeds en tot wanneer? Ik ga denk ik volgende week ff langs de Mc (moet er min 15km voor rijden XD)
Geen idee tot wanneer maar je mag er maximaal 4 per klant kopen.AlwaysNick schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:10:
[...]
Hebben ze die nogsteeds en tot wanneer? Ik ga denk ik volgende week ff langs de Mc (moet er min 15km voor rijden XD)
Haha neem mijn neefjes wel mee... Maarja dan moet ik de kaarten ook inleveren ahahahG_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:30:
[...]
Geen idee tot wanneer maar je mag er maximaal 4 per klant kopen.
Alweer een tijdje
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z6zCH59rFqOvrxHIYSldg1Uq.jpg?f=user_large)
Nog maar 13 kaarten
Oh echt? Zag op de site wel speeltjes van Pokémon Unite staan maar niet dat ze kaarten hadden. Ben in de tussentijd wel naar de Mc geweest maar heb ze niet gezien.
Ja sinds de laatste week van Augustus al volgens mijChokingHazard schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:04:
[...]
Oh echt? Zag op de site wel speeltjes van Pokémon Unite staan maar niet dat ze kaarten hadden. Ben in de tussentijd wel naar de Mc geweest maar heb ze niet gezien.
Zie ze alleen niet in Collctr staan?G_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:18:
[...]
Ja sinds de laatste week van Augustus al volgens mij
Van de Japanse set neem ik aan?
Staan ze wel
Nee het is wel de Engelse Mcdonalds set
Teveel..AlwaysNick schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:36:
[...]
Hoeveel heb je er wel niet tegen aan gegooid hahah
Oh welke set dan?
De Pokémon 151 of bedoel je de Mcdonalds? Want die kan ik alleen vinden via de zoekfunctie en zelfs dan staan alle kaarten er nog niet in.
:strip_exif()/f/image/u1LuFWqDA5fF5mwbGd5MVy8d.jpg?f=fotoalbum_large)
Morgen op beurs kijken naar andere boxes. sowieso de etb uiteraard
Ah top thanks. Eens kijken of ik er wat kan krijgenG_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:07:
[...]
De Pokémon 151 of bedoel je de Mcdonalds? Want die kan ik alleen vinden via de zoekfunctie en zelfs dan staan alle kaarten er nog niet in.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/ICfqZiGO4KVwTokHuio0oKsd.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn bestelling is ook binnen. Misschien kan ik nog iemand blij maken die wat wil overnemen, want dit is een beetje overdreven als ik het zo zie 🥹
Ligt daar gewoon 300 euro aan pokemon kaartenYpho schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:55:
[Afbeelding]
Mijn bestelling is ook binnen. Misschien kan ik nog iemand blij maken die wat wil overnemen, want dit is een beetje overdreven als ik het zo zie 🥹
Waarschijnlijk minder in daadwerkelijke waarde.AlwaysNick schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:04:
[...]
Ligt daar gewoon 300 euro aan pokemon kaarten
Ooh nice. Soort mini god pack voor engelse versie.G_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:42:
Mijn vriendin opent even een godpack
[Afbeelding]
haha misschien. Dat weet je pas wanneer je het pakje geopend hebtSir_Lion schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:19:
[...]
Waarschijnlijk minder in daadwerkelijke waarde.
Die heb ik eventueel wel voor je liggen, heb jij toevallig een pikachu dubbel?
Oh dat zou super zijn, wij hebben helaas geen dubbelen.Nirrilith schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:09:
[...]
Die heb ik eventueel wel voor je liggen, heb jij toevallig een pikachu dubbel?
Ja en dit is al de vierde die we voorbij zien komen want The Pokébrothers hebben er ook al 3 gehad.Aschtra schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:36:
[...]
Ooh nice. Soort mini god pack voor engelse versie.
Uit hoeveel packs?G_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:37:
[...]
Ja en dit is al de vierde die we voorbij zien komen want The Pokébrothers hebben er ook al 3 gehad.
Die hebben teveel geopend , dat wil ik niet eens meer tellen. Maar wij hebben zelf 88 pakjes geopend en een daarvan was dus een godpack
Klinkt alsof jullie blij zijn met jullie kaarten.
Doet me denken dat ik mijn kaarten nog steeds niet online gezet heb...
Keuzes maken de Mens
Dat wouden we eigenlijk hier graag houden in het grote Pokémon Topic want het past hier natuurlijk wel heel goedwhahas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:43:
Nog even en jullie kunnen een Pokémon TCG onderwerp gaan openen hier op Tweakers!
Ik zal nooit volwassen worden dus ben blij met mijn monstertjes op papier XDwhahas schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:43:
Nog even en jullie kunnen een Pokémon TCG onderwerp gaan openen hier op Tweakers!

Die Zapdos EX en Machamp had ik 2x.Ook de Dark Energy 2x
[ Voor 3% gewijzigd door Aschtra op 22-09-2023 15:22 ]
Guesss who won?
:strip_exif()/f/image/L8A0usswS6Wi27RTwoh5zixp.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze beginnen nu een nieuwe battle
Netjess!Aschtra schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:22:
Hits van poster box en ETB:
[Afbeelding]
Die Zapdos EX en Machamp had ik 2x.Ook de Dark Energy 2x
Als je met "bundels" bedoelt een "stapel kaarten via marktplaats of random webshop": Ja, dan kun je er van uit gaan dat de waardevolle kaarten er niet in zitten.Zenomyscus schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:05:
Heeft het trouwens zin om bundels te kopen van kaarten? Bij Magic werd dat ook wel eens aangeboden, maar in de praktijk waren alle goede / dure kaarten er al uit dus kon je alleen terugvallen op zelf boosters kopen of losse kaarten aanschaffen. Ik gok dat dat bij pokemon niet anders is? Al is het misschien wel een leuke manier om snel een stapeltje kaarten te krijgen. Als iemand een stapel dubbelen heeft en kwijt wil, mag je me een PM sturen.
Bedoel je met bundels, het "bundle" idee van MtG (voorheen "Fat Pack"), dan niet. Dan zijn het ongeopende producten. Bij Pokemon zijn dit bv de Elite Trainer Boxes.
Ik vermoed dat je het eerste bedoelt. Daar zou ik zelf niet aan beginnen als je waardevolle kaarten zoekt. Ik heb het voorheen wel eens gedaan voor mijn zoontje toen hij net begon, om inderdaad snel een stapel kaarten te hebben.
Ja ik bedoelde inderdaad het eerste. Maar sinds ik bij Magic een keer boosters heb ontvangen waarvan de lijmrand niet goed vast zat, was bij mij de pret er wel snel af. Ik heb het daarom al jaren niet meer gedaan. Momenteel heb ik een tweetal V-battle decks, ik denk dat ik er daar nog een paar van koop. Speelt lekker makkelijk weg en je kunt af en toe wisselen.Ypho schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:17:
[...]
Als je met "bundels" bedoelt een "stapel kaarten via marktplaats of random webshop": Ja, dan kun je er van uit gaan dat de waardevolle kaarten er niet in zitten.
Bedoel je met bundels, het "bundle" idee van MtG (voorheen "Fat Pack"), dan niet. Dan zijn het ongeopende producten. Bij Pokemon zijn dit bv de Elite Trainer Boxes.
Ik vermoed dat je het eerste bedoelt. Daar zou ik zelf niet aan beginnen als je waardevolle kaarten zoekt. Ik heb het voorheen wel eens gedaan voor mijn zoontje toen hij net begon, om inderdaad snel een stapel kaarten te hebben.
We hadden ook alle 3 de eeveelutions, dat vond ik zelf dan weer gaaf, ondanks dat dit qua "waarde" nihil is. Tot slot hadden we 3 foil energy kaarten (wist niet eens dat die er waren), waarvan eentje met de zogenaamde "swirl".
:strip_exif()/f/image/eOHWxhWqakfSIgEJq2NkZ2Ob.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooie score!Aschtra schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 15:07:
De holo energy kaarten zitten vol met swirls volgens mij. Heb er meerdere op mijne.
Dit was de loot van de beurs:
[Afbeelding]
Weer genoeg voor deze maand :^)
De holo energies hebben bij mij ook bij 1 op 2 ongeveer een swirl. Heb 1 energy kaart met dubbele swirl.
Dit topic is gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.