• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:03
Ik las net iets over een nieuwe set die in juni uitgebracht zou gaan worden genaamd "Pokemon card 151", waar de eerste 151 Pokemon in zitten. Geen jdee of het waar is, maar zo'n set lijkt me wel heel gaaf om te hebben!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@roel17 helaas is het voor ons meer dan twee uur rijden, anders waren we wel even langsgekomen.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 12:36
FriXion schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:12:
Ik las net iets over een nieuwe set die in juni uitgebracht zou gaan worden genaamd "Pokemon card 151", waar de eerste 151 Pokemon in zitten. Geen jdee of het waar is, maar zo'n set lijkt me wel heel gaaf om te hebben!
Klopt. Dat wordt ook de eerste set sinds 23 jaar waar weer een Kadabra in zit. Uri Geller heeft de strijd opgegeven. Bron.

• ChokingHazard
roel17 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:11:
[...]

Thanks voor de tag! Hopelijk ben jij er morgen ook bij? Als je besluit te komen spreek me eens aan.
Nee helaas, ik ben ziek. Maar ik volg jullie op Facebook dus een volgende keer ben ik er als ik kan wel bij.

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:31
roel17 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:10:
[...]

Leuk dat het in de buurt is :) Het is zeker een leuk uitje voor de kids als ze van pokemon houden. De vorige editie was zeker te klein deze editie is vele malen groter.

De vorige 2 stonden er 2 tafeltjes om te ruilen in een kleine ruimte nu is deze ruimte denk ik 4 a5x zo groot met handigere tafels (kaart tafels) met ieder 4 stoelen eromheen!

Op de beurs zelf is het voornamelijk verkoop maar natuurlijk niet met alleen kaarten er zitten ook 3d product makers, sierraden van pokemon, schoenen, cupcakes, snoep, echt van alles!

En om het helemaal af te maken is er zelfs dit keer een Live PRE grading, dus als ze wast mooie kaartjes hebben neem ze zeker mee en laat ze graden!
Thanks. We zullen eens een kijkje gaan nemen. Nemen ze hun mapje met kaarten maar mee. Enige waar ik een beetje huiverig voor ben is dat de helft van die kaarten van Ali komt. Ik hoop dat de experts aldaar ze kunnen onderscheiden van echte kaarten.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• ChokingHazard
Blackouts schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:27:
[...]

Thanks. We zullen eens een kijkje gaan nemen. Nemen ze hun mapje met kaarten maar mee. Enige waar ik een beetje huiverig voor ben is dat de helft van die kaarten van Ali komt. Ik hoop dat de experts aldaar ze kunnen onderscheiden van echte kaarten.
Dat is niet zo heel moeilijk, die zijn makkelijk te herkennen voor iemand die een klein beetje z'n best doet. Helaas voor je kinderen hebben die kaarten geen enkele waarde.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:43
Ik ben inmiddels al tijdje terug van de beurs. Was mijn eerste beurs dus niet echt vergelijkingsmateriaal maar het was of érg druk of de zaal was te klein. Het was sowieso héél erg krap op elkaar allemaal. Lopen ging erg lastig en vaak stond je enkele minuten stil om verder te kunnen.

Ben niet in de ruilruimte geweest. Ben nog niet zolang aan het verzamelen dus betwijfel of ik spul heb dat gewild is. Volgende keer misschien proberen.

Veel leuke dingen gevonden. Vond iedereen erg aardig en als ik specifieke kaarten had die ik wilde wisten ze vaak wel te vertellen of ze die wel of niet hadden. Toch proberen verder te helpen door te verwijzen naar andere stand.

3 dingetjes niet gehaald wat op mijn lijstje stond.

Hierbij de loot en wat foto's. Ik was er van 11:00 tot 13:00 ongeveer. Mijn lot nummer was 201. Had ik nog wat gewonnen? :+

ETB 1:

Textured energy

ETB 2:

Reverse Holo energy.

Boxen waren veelal het goedkoopst dat ik ze gezien heb. Zo zag ik een Silver Tempest ETB voor 35 euro en een dialga / palkia doos voor 25euro. Mooie prijzen

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Aschtra schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 17:39:
Ik ben inmiddels al tijdje terug van de beurs. Was mijn eerste beurs dus niet echt vergelijkingsmateriaal maar het was of érg druk of de zaal was te klein. Het was sowieso héél erg krap op elkaar allemaal. Lopen ging erg lastig en vaak stond je enkele minuten stil om verder te kunnen.

Ben niet in de ruilruimte geweest. Ben nog niet zolang aan het verzamelen dus betwijfel of ik spul heb dat gewild is. Volgende keer misschien proberen.

Veel leuke dingen gevonden. Vond iedereen erg aardig en als ik specifieke kaarten had die ik wilde wisten ze vaak wel te vertellen of ze die wel of niet hadden. Toch proberen verder te helpen door te verwijzen naar andere stand.

3 dingetjes niet gehaald wat op mijn lijstje stond.

Hierbij de loot en wat foto's. Ik was er van 11:00 tot 13:00 ongeveer. Mijn lot nummer was 201. Had ik nog wat gewonnen? :+

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]

ETB 1:

[Afbeelding]

Textured energy

ETB 2:

[Afbeelding]

Reverse Holo energy.

Boxen waren veelal het goedkoopst dat ik ze gezien heb. Zo zag ik een Silver Tempest ETB voor 35 euro en een dialga / palkia doos voor 25euro. Mooie prijzen
Mooie pulls en zeker geen hoge prijzen voor die ETB's. Hoop dat er snel wat meer beurzen op een half uur tot uur rijden vanaf Drenthe gaan komen, want vind het wel heel leuk om naar zoiets heen te gaan.

Wij zijn zo dichtbij met het compleet maken van Crown Zenith..

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-03 17:27
Hee hee, het was inderdaad weer een drukke dag met een top piek tussen 11 en 14:00. Voor de volgende beurs gaan we ipv 2 zalen naar 4 zalen om alles nog beter te verdelen.

Up to the next one!

Ps: Wel tof dat je geweest bent en dat je toch wat pulls hebt kunnen bemachtigen

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:16
Ik ben ook op de beurs geweest vandaag. Helaas wel wat te druk in de te kleine zaal en alles op elkaar geplakt. rustig kijken was er niet echt bij.
Van alle kanten werd je weggeduwd vooral als je met je kind staat te kijken.

Ook wel iets meer verwacht dan alleen kaarten en sommige beetje merchandise.
Daar mag wel meer bij komen in de toekomst.
Het ruilen durfde de kleine nog niet aan daar was te drempel te groot en op dat moment ook veel volwassen.
(had ook niet iets interessants om te ruilen maar om het idee was het wel leuk geweest)

Maar wel top dat jullie uitbereiding zien naar meer zalen dat zal zeker ten goede komen.

PSN: McMillan0984

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-03 14:50
Vandaag ook op de beurs geweest met zoontjes van 4 en 5. Ondanks de drukte was het een succes! Ze hadden de stapel ruilkaarten (zonder bijzondere kaarten) van thuis meegenomen en die was aan het eind van de middag opgeruild 😉 Het viel me op dat de sfeer zeer gemoedelijk was, in het begin was ik wat huiverig om de jongens zelf te laten ruilen, maar daar werd door iedereen zeer goed mee omgegaan en vaak kregen ze ook wat extra kaarten mee, erg attent. Ik heb onze eerste Silver Tempest boosterbox gekocht en afgesproken dat ze komende weken elke dag ieder een pakje mogen openmaken, dus we kunnen nog wat nagenieten.

• roel17
Clavat schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:08:
Ik ben ook op de beurs geweest vandaag. Helaas wel wat te druk in de te kleine zaal en alles op elkaar geplakt. rustig kijken was er niet echt bij.
Van alle kanten werd je weggeduwd vooral als je met je kind staat te kijken.

Ook wel iets meer verwacht dan alleen kaarten en sommige beetje merchandise.
Daar mag wel meer bij komen in de toekomst.
Het ruilen durfde de kleine nog niet aan daar was te drempel te groot en op dat moment ook veel volwassen.
(had ook niet iets interessants om te ruilen maar om het idee was het wel leuk geweest)

Maar wel top dat jullie uitbereiding zien naar meer zalen dat zal zeker ten goede komen.
Tussen 11:00 en 14:00 was het inderdaad goed vol, gelukkig gaan we inderdaad uitbreiden naar 4 zalen. Om zo de stands te verdelen en ook andere dingen toe te passen. (Meer dan alleen kaarten en merchandise).

Hopelijk zien we jou op de volgende beurs en zie jij de verbetering!

• roel17
NCJ87 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 00:44:
Vandaag ook op de beurs geweest met zoontjes van 4 en 5. Ondanks de drukte was het een succes! Ze hadden de stapel ruilkaarten (zonder bijzondere kaarten) van thuis meegenomen en die was aan het eind van de middag opgeruild 😉 Het viel me op dat de sfeer zeer gemoedelijk was, in het begin was ik wat huiverig om de jongens zelf te laten ruilen, maar daar werd door iedereen zeer goed mee omgegaan en vaak kregen ze ook wat extra kaarten mee, erg attent. Ik heb onze eerste Silver Tempest boosterbox gekocht en afgesproken dat ze komende weken elke dag ieder een pakje mogen openmaken, dus we kunnen nog wat nagenieten.
Leuk om te horen dat het een succes was! Iedere beurs leren we meer en meer en zoals je leest zijn er voor de volgende beurs gaan er vele verbeteringen door gevoerd worden.

Leuk dat je je eerste boosterbox hebt gekocht (zo doen wij dat ook met de kleine bij ons) :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Tip om te kijken ( voor mij kwam ik veel jeugdsentiment tegen):

• ChokingHazard
Ik heb even geen tijd om te kijken, maar gaat dit om het event van vorig jaar of heeft ie het nog een keer gedaan?

Nvm, het filmpje begint met 'exactly one year ago'. Ik heb destijds die stream zitten kijken maar dat was idd flink genieten :)

[Voor 14% gewijzigd door ChokingHazard op 29-01-2023 21:37]

• Aschtra
Vraagje voor de experts;

als je toploader gebruikt, doe je dan de sleeve ondersteboven? Dat dichte kant bovenop zit i.v.m. eventuele stof wat erin kan komen?

Nadeel daarvan is dat onderkant van de kaart dan wel open is en onderkant van toploader kan raken wat daar dan in ergste geval weer schade kan veroorzaken.

Wat is wijsheid

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-03 15:27
Aschtra schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:55:
Vraagje voor de experts;

als je toploader gebruikt, doe je dan de sleeve ondersteboven? Dat dichte kant bovenop zit i.v.m. eventuele stof wat erin kan komen?

Nadeel daarvan is dat onderkant van de kaart dan wel open is en onderkant van toploader kan raken wat daar dan in ergste geval weer schade kan veroorzaken.

Wat is wijsheid
Dubbelsleeven, en dan een toploader ;-)

Hangt af van de usecase. Bij MtG in de decks die ik speelde, had ik mijn kaarten altijd dubbel-sleeved. Dit past met een beetje finesse in een toploader. Wat je ook kan doen is de tight sleeves gebruiken in plaats van een gewone sleeve. De kaarten gaan daar wat strakker in, en schuiven er niet uit (wat bij een gewone sleeve mogelijk is).

• Aschtra
Af en toe kijk ik ook naar graded kaarten. Je ziet hier soms best wel diverse grading companies. Maakt dat veel uit voor de waarde?

Is een psa9 soortgelijk een cgc9? Dat zijn 2 bekendere natuurlijk. Een shop waar ik nu kijk bheeft veel AP grading. Een vrij nieuw bedrijf uit duitsland.

Maakt dit veel uit?

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03 13:38

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Aschtra schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 21:12:
Af en toe kijk ik ook naar graded kaarten. Je ziet hier soms best wel diverse grading companies. Maakt dat veel uit voor de waarde?

Is een psa9 soortgelijk een cgc9? Dat zijn 2 bekendere natuurlijk. Een shop waar ik nu kijk bheeft veel AP grading. Een vrij nieuw bedrijf uit duitsland.

Maakt dit veel uit?
PSA en Beckett zijn de grootste en bekendste en zijn daarom ook meer waard als graded kaarten. Als grading cijfer zou dit voor elk grading bedrijf gelijk moet zijn, kan natuurlijk een klein verschil in zitten.

Ik spaar zelf ook graded kaarten en ga vaak voor PSA. Daar betaal je dan ook voor.

Hier is wat informatie te lezen

https://www.pokemonkaart....gc-pca-en-scg-vergeleken/

https://www.pokemonkopen....-andere-grading-companies

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
SpeedfreakR schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 07:43:
[...]

PSA en Beckett zijn de grootste en bekendste en zijn daarom ook meer waard als graded kaarten. Als grading cijfer zou dit voor elk grading bedrijf gelijk moet zijn, kan natuurlijk een klein verschil in zitten.

Ik spaar zelf ook graded kaarten en ga vaak voor PSA. Daar betaal je dan ook voor.

Hier is wat informatie te lezen

https://www.pokemonkaart....gc-pca-en-scg-vergeleken/

https://www.pokemonkopen....-andere-grading-companies
Ik heb het laatst bekeken bij PSA, maar daar moet je best veel voor invoeren en de kosten zijn inderdaad heel hoog. Alleen al voor verzenden, dus heb het nog even naast me neer gelegd :D. Heb jij nog tips?

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03 13:38

SpeedfreakR

Zoeffff.....

G_Dragon schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 08:50:
[...]

Ik heb het laatst bekeken bij PSA, maar daar moet je best veel voor invoeren en de kosten zijn inderdaad heel hoog. Alleen al voor verzenden, dus heb het nog even naast me neer gelegd :D. Heb jij nog tips?
Ik heb zelf nog geen kaarten laten graden. Alleen al gegrade kaarten gekocht. Soms via eBay soms via cardmarket en of op de beurzen.

• Aschtra
Ik vind cardmarker zwaar irritant. Alleen al omdat ik niet kan sorteren op prijs..

• FriXion
Oh ik vind Cardmarket juist wel fijn, heb heel mijn collectie daar vandaan. Vooral die shopping wizard is ideaal, dan maak je een lijstje van kaarten en hij stelt dan een winkelwagen samen met de laagstgeprijsde aanbieders.

[Voor 5% gewijzigd door FriXion op 04-02-2023 22:37]

• ChokingHazard
Aschtra schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:21:
Ik vind cardmarker zwaar irritant. Alleen al omdat ik niet kan sorteren op prijs..
Heh? De kaarten staan standaard gesorteerd op prijs, van goedkoop naar duur. Een andere sortering is er niet.

• Aschtra
ChokingHazard schreef op zondag 5 februari 2023 @ 01:29:
[...]

Heh? De kaarten staan standaard gesorteerd op prijs, van goedkoop naar duur. Een andere sortering is er niet.
Precies. Vreselijk irritant. Hoe ga je hier graded kaarten uit pikken als er honderden results zijn. Die staan onderaan, kan je blijven scrollen tot je een ons weegt.

De mooiere in staat zijnde kaarten zijn duurder en dus ook onderaan..

• ChokingHazard
Aschtra schreef op zondag 5 februari 2023 @ 01:57:
[...]

Precies. Vreselijk irritant. Hoe ga je hier graded kaarten uit pikken als er honderden results zijn. Die staan onderaan, kan je blijven scrollen tot je een ons weegt.

Je kan filteren op staat, dan heb je sowieso alleen de NM kaarten. Al ben ik het wel met je eens dat ze best een graded filter zouden mogen toevoegen. Of een mogelijkheid om te zoeken op comments, aangezien het daar meestal erin staat. Qua gebruiksgemak is er nog wel wat te winnen voor CM ja.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-03 15:27
Aschtra schreef op zondag 5 februari 2023 @ 01:57:
[...]

Je kunt filteren op kwaliteit (MT/NM/EX etc), helaas geen optie voor “graded” oid.

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-03 14:50
We zouden graag naar de pokemonbeurs in Houten willen gaan die komend weekend gepland staat. Helaas zie ik net dat deze al uitverkocht is (1200 kaarten!)
Heeft er iemand tips over andere evenementen die nog gepland staan, waar we met onze jongens van 4 en 5 naartoe kunnen gaan om te ruilen met kaarten? Dat beviel de laatste keer in Venray erg goed 😊

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:02
Pokémon Beurs 24 Juni 2023 Hilversum

https://pokeview.nl/

[Voor 39% gewijzigd door pinokkia op 15-02-2023 19:29]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:02
NCJ87 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:16:
We zouden graag naar de pokemonbeurs in Houten willen gaan die komend weekend gepland staat. Helaas zie ik net dat deze al uitverkocht is (1200 kaarten!)
Heeft er iemand tips over andere evenementen die nog gepland staan, waar we met onze jongens van 4 en 5 naartoe kunnen gaan om te ruilen met kaarten? Dat beviel de laatste keer in Venray erg goed 😊
Pokémon Beurs 24 Juni 2023 Hilversum

https://pokeview.nl/

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 15-02-2023 20:45]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Weer 4 ETB'S van Crown Zenith geopend

Onze hits:

@drawing_a.k haar hits:

• Aschtra
Hier ook weer wat pakjes open gemaakt.
In volgorde:

- Tins
- ETB
- Pikachu VMax

Die tins waren hele goede!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17-03 15:25
Er is een Pokémon VGC toernooi in de jaarbeurs in Utrecht op 18 & 19 maart aanstaande!

Keuzes maken de Mens

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• FriXion
Vandaag korting bij Bol.com op allerlei Pokémonspullen, tot 20%.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Voor de liefhebbers, hier kan je straks de live stream volgen voor Pokémon Presents:

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:01
Eindelijk de Worlds datum bekend. Kan ik eindelijk mijn vakantie gaan plannen :)
Altijd wel eens naar Japan willen reizen, er nu ook maar voor gaan ook :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik vond deze Pokémon presents echt heel erg tegenvallen..

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22-03 13:21
Ik ga in juni richting Japan. Ga zeker even wat herinneringen ophalen bij een van de poke centra.
Zijn Japanse boxes het waard mee te nemen? Wellicht om t e houden of verkopen?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• Aschtra
Gaat dat over die nieuwe base set van juli?

Ikzelf net een Toploader binder gekocht. Kan ik eindelijk dat stapeltje sorteren

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChokingHazard
27 mei weer een verse Pokémon beurs in Venray. Hopelijk deze keer wel aanwezig :)

https://www.pokemon-beurs.nl/

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22-03 13:21
Aschtra schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:20:
Gaat dat over die nieuwe base set van juli?

Ikzelf net een Toploader binder gekocht. Kan ik eindelijk dat stapeltje sorteren
Komt er een nieuwe base set? Ga in Juni naar Japan, wellicht daar dan al te krijgen?

• ChokingHazard
alexsdam schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:18:
[...]

Komt er een nieuwe base set? Ga in Juni naar Japan, wellicht daar dan al te krijgen?
https://www.pokemon.com/u...rading-card-game-classic/

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:49
.

[Voor 99% gewijzigd door Liegebeest op 07-03-2023 21:34]

Liege, liege, liegebeest!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19:59
Medefans, vergeten jullie niet Pokemon Bank en Transporter te downloaden en eventuele VGC op de 3DS (voor zover jullie dat nog niet hadden) omdat de e-shop er deze maand uitgaat? Anders zitten de mons voor altijd vast in de cartridge

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-03 22:34
Heb vorige week een Blastoise base set slab met een CGC 8 score gekocht, maar er zitten 2 krassen op, die je in normaal daglicht redelijk ziet, dit kan normaal gesproken toch geen 8 zijn :?

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee