• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-02 03:27
Ypho schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:35:
@gwystyl @sleepwalkerbe vandaag tijdens het opstarten heb ik per abuis geklikt op "Migrate". Gelukkig had ik daarvoor nog een aantal packs weten te ruilen, maar alles is nu om.

Dom dat ik er niet aan heb gedacht dat er maar 1 Radiant *** wordt meegemigreerd, want daar had ik er meer van :(

Naja, nu TCG Live, eens kijken wat dat gaat brengen.
Jammer! Hopelijk niet bij de eerste opstart van de dag. Ik heb zonet al men packs gekregen voor de ladder bug en android bug. 10 LOR, 20 SIT en dan die 5 golden chest. Best veel!

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:30
Veel kaarten afgelopen 2 weken.

Deze moet nog even wachten met openen:

Silver Tempest ETB:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
SpeedfreakR schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:01:
[...]

Jammer is dat dan, dit was eigenlijk met de beurs in Utrecht ook. Pokemon TCG is populairder dan ooit. Beurs in Maarseveen was eigenlijk nog wel te doen.

Ben benieuwd naar Collect a Con in Zwolle. Hier ga ik zelf heen, is niet alleen pokemon en groter opgezet. Ben benieuwd. Meer mensen die gaan?
https://www.eventbrite.nl...-a-con-event-387981562297
Yes ik ga ook heen ! :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Liegebeest schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:34:
[...]

Voor dat hele oude spul ben ik bang dat je op jacht moet naar minder-dan-legale bronnen of oude DVDs.

Laat ik zeggen dat wij een paar jaar geleden veel geluk hebben gehad en een groot deel compleet hebben.
Daar ben ik ook bang voor.. want het is tegenwoordig nergens meer te zien |:(
Best slecht..

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Als iemand nog belang heeft bij veel codekaarten tegen een meerprijs doe gerust een PM, want wij hebben er echt teveel :P

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 16:28
Ik ben gek op Farfetch'd, dus die munt vind ik echt geniaal! Waar zat die bij?

Liege, liege, liegebeest!

• Aschtra
Liegebeest schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:28:
[...]

Ik ben gek op Farfetch'd, dus die munt vind ik echt geniaal! Waar zat die bij?
In een 1 pack Silver Tempest blister

https://www.intertoys.nl/...ecklane-blister-magnezone

Ook een Gallade variant. (die overigens Astral Radiance zijn dus beetje vreemd in een ST pack)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vandaag dit gescoord op Collect A Con in Zwolle, kleinigheidje voor mijn vriendin.

[Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 03-12-2022 20:09]

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:41

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik vond “Collect A Con” zwaar tegen vallen. Had voor de toegangsprijs echt wel meer verwacht.
Volgende week is weer een Pokemon beursje in maarseveen en kost 3 euro en dan kan je veel meer (Pokemon) stands vinden.

Vond het überhaupt weinig stands op collect a con. Vooral bij de Pokemon stands was het druk.

• FriXion
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-01 13:30
G_Dragon schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:08:
Vandaag dit gescoord op Collect A Con in Zwolle, kleinigheidje voor mijn vriendin.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wow die globe is mooi!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
SpeedfreakR schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:37:
Ik vond “Collect A Con” zwaar tegen vallen. Had voor de toegangsprijs echt wel meer verwacht.
Volgende week is weer een Pokemon beursje in maarseveen en kost 3 euro en dan kan je veel meer (Pokemon) stands vinden.

Vond het überhaupt weinig stands op collect a con. Vooral bij de Pokemon stands was het druk.
Oeh dat klinkt leuk!
Is het misschien een idee om hier elkaar te helpen door informatie te delen waar beurzen zijn?
Want ik heb met mijn 3 ETB's die ik mee had geen een kaart kunnen ruilen voor andere kaarten, werd telkens gezegd dat ze daar niet aan deden..

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

G_Dragon schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:30:
[...]

Oeh dat klinkt leuk!
Is het misschien een idee om hier elkaar te helpen door informatie te delen waar beurzen zijn?
Want ik heb met mijn 3 ETB's die ik mee had geen een kaart kunnen ruilen voor andere kaarten, werd telkens gezegd dat ze daar niet aan deden..
Er was een ruilhoek ook op collect a con en volgende week ook als het goed is. Vaak hebben game mania’s ook ruilmiddagen die voor mij succesvol waren. Stand houders willen inderdaad vaak niet ruilen.. maar ik heb vaak mijn ruilmap mee en vaak zijn er wel mensen die willen ruilen.

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

FIY:

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Deze set bevat serieus wel hele mooie kaarten wow!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:08
Ik heb drie boxen liggen om binnenkort samen met m’n broer open te maken! Zin in!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:00
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik kan nergens anders een algemeen Pokemon topic vinden.

Ik heb jaren geleden, toen we nog klein waren, Pokemon redelijk kapot gespeeld op de DS. Je kent het wel: van stadje naar stadje, door het gras rennen om Pokemon's te vangen en af en toe een trainer tegen komen.

Nu wil ik graag weer Pokemon spelen op de Nintendo Switch, maar krijg ik totaal niet duidelijk welke versie ik het beste kan spelen. Ik wil het liefst gewoon weer zo'n ouderwetse ervaring die lekker weg speelt op de bank, maar er zijn tegenwoordig zo veel versies dat ik al snel het overzicht kwijt ben. Weet iemand voor welke versie ik het beste kan gaan?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-02 23:28
@AlxRoelofs ik moet eerlijk zeggen dat buiten de oude gameboy versies ze een andere meer open weg in zijn geslagen.
Je hebt als je Yellow wilt proberen nog Lets go, maar die gebruikt Pokemon Go als basis voor het vangen van Pokemon.

Maar dacht dat er nog versies waren die een beetje de oude stijl hebben.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 16:28
Als ik zo eens rondkijk, @AlxRoelofs, dan vrees ik dat je me de Switch pech hebt.

De WiiU en 3DS hebben/hadden de virtual console e-shop waarin een paar oudere Pokémon games te krijgen waren. Ik weet niet waarom, maar het schijnt dat die d'r voor de Switch niet zijn.

Dus, of je moet emuleren, of je moet wachten tot oude Pokémon games wel beschikbaar worde, of je moet op een ander systeem gaan spelen.

Liege, liege, liegebeest!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
AlxRoelofs schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:12:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik kan nergens anders een algemeen Pokemon topic vinden.

Ik heb jaren geleden, toen we nog klein waren, Pokemon redelijk kapot gespeeld op de DS. Je kent het wel: van stadje naar stadje, door het gras rennen om Pokemon's te vangen en af en toe een trainer tegen komen.

Nu wil ik graag weer Pokemon spelen op de Nintendo Switch, maar krijg ik totaal niet duidelijk welke versie ik het beste kan spelen. Ik wil het liefst gewoon weer zo'n ouderwetse ervaring die lekker weg speelt op de bank, maar er zijn tegenwoordig zo veel versies dat ik al snel het overzicht kwijt ben. Weet iemand voor welke versie ik het beste kan gaan?
Ja je mag de vraag altijd stellen toch? Helemaal als je er geen andere topic's over kan vinden, ik heb zelf een omgebouwde Nintendo 3D's XL waarop ik alle Pokémon games kan spelen maar natuurlijk niet die van de Nintendo Switch.

Ik heb op de Nintendo Switch alle spellen van Pokémon gespeeld en vind ze allemaal erg vermakelijk, vind persoonlijk wel dat Pokémon: Let's GO het meest op de oude spellen lijkt ondanks de overworld spawns. Want die overworld spawns zijn een grote verandering maar vind het een positieve verandering in de games, want je ziet nu ook de Pokémon's nu in de wereld spawnen. De Let's Go / Sword and Shield serie heeft dan nog een Mix van beiden want je kan ook nog door gras lopen om Pokémon's tegen te komen maar bij Pokémon Legends: Arceus & Pokémon Scarlet en Violet kan je ze alleen nog maar in de overworld tegenkomen.

Alle Pokémon games zijn in mijn mening echt aanraders om een keer uit te spelen, ik hoop dat je er wat aan hebt d:)b

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-02 22:25
Heb me keurig ingehouden en 'maar' één boosterboxje gekocht - hopelijk vandaag/morgen binnen; kan alleen maar drómen van een godpack, want in deze set is echt alles mooi meegenomen. Waanzinnige art. Ik ga gewoon de art rares, als de hype iets is gezakt, los kopen ipv steeds boxen kopen. Voor de prijs van een box kan ik nu al een hele sloot kaarten die ik écht wil kopen.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ambling_Alp schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:32:
[...]

Heb me keurig ingehouden en 'maar' één boosterboxje gekocht - hopelijk vandaag/morgen binnen; kan alleen maar drómen van een godpack, want in deze set is echt alles mooi meegenomen. Waanzinnige art. Ik ga gewoon de art rares, als de hype iets is gezakt, los kopen ipv steeds boxen kopen. Voor de prijs van een box kan ik nu al een hele sloot kaarten die ik écht wil kopen.
Oeh nice, ik ga voor je duimen :D! Ik vind deze boosterbox wel prijzig, maar de kaarten zijn zeker heel gaaf.

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-02 22:25
G_Dragon schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:39:
[...]

Oeh nice, ik ga voor je duimen :D! Ik vind deze boosterbox wel prijzig, maar de kaarten zijn zeker heel gaaf.
Ja, belachelijk, twee/drie keer boven adviesprijs in Japan. Benieuwd of het nog daar gaat komen uiteindelijk, iedereen rekent op enorm veel reprints à la VMax Climax (leuk voor de verzamelaar of course), maar ben benieuwd of het daarvan komt.

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:00
G_Dragon schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:25:
[...]

Ja je mag de vraag altijd stellen toch? Helemaal als je er geen andere topic's over kan vinden, ik heb zelf een omgebouwde Nintendo 3D's XL waarop ik alle Pokémon games kan spelen maar natuurlijk niet die van de Nintendo Switch.

Ik heb op de Nintendo Switch alle spellen van Pokémon gespeeld en vind ze allemaal erg vermakelijk, vind persoonlijk wel dat Pokémon: Let's GO het meest op de oude spellen lijkt ondanks de overworld spawns. Want die overworld spawns zijn een grote verandering maar vind het een positieve verandering in de games, want je ziet nu ook de Pokémon's nu in de wereld spawnen. De Let's Go / Sword and Shield serie heeft dan nog een Mix van beiden want je kan ook nog door gras lopen om Pokémon's tegen te komen maar bij Pokémon Legends: Arceus & Pokémon Scarlet en Violet kan je ze alleen nog maar in de overworld tegenkomen.

Alle Pokémon games zijn in mijn mening echt aanraders om een keer uit te spelen, ik hoop dat je er wat aan hebt d:)b
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik twijfel nog een beetje, maar neig misschien toch naar Arceus. Valt niet helemaal in het beeld wat ik heb geschetst, maar lees ik wel de meeste positieve verhalen over.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Oh no! -O- ( @drawing_a.k )

Einde van een tijdperk: Pokémon stopt na 25 jaar met verhaal Ash en Pikachu
De wereldberoemde animatieserie Pokémon gaat voor het eerst in 25 jaar verder zonder hoofdpersoon Ash Ketchum en zijn maatje Pikachu. Dat heeft The Pokémon Company vanochtend in een persbericht bekendgemaakt. ,,Het was niet eenvoudig hoe en wanneer dit nieuws te delen."
( Bron )

[Voor 68% gewijzigd door G_Dragon op 16-12-2022 14:06]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-02 16:06
Komt niet echt als een verassing dit. Na de laatste paar episodes die Japan heeft gehad was dit wel een verwachte uitkomst en na 25 jaar mag het ook zo ondertussen wel :P

Zal me ook niet verbazen als ze hem laten terugkeren als de kijkcijfers plots als een malle droppen hoor, daar niet van. Ben benieuwd of ze iets redelijks kunnen neerzetten zonder deze twee en team rocket :P

• Aschtra
De kaarten van vstar universe komen veelal in zenith crown wat ik begreep. Ik wacht daar wel op. Vèèl te duur nu imo

Hier een silver tempest booster box onderweg

[Voor 16% gewijzigd door Aschtra op 16-12-2022 14:52]

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-02 14:16
Inmiddels druk bezig om via Cardmarket de base set compleet te krijgen. Maar man man man wat erger ik me dood aan sommige verkopers. Kaarten met een dikke vouw erin listen als Near Mint.. ik vind daar dingen van :/

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:36
ChokingHazard schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:56:
Inmiddels druk bezig om via Cardmarket de base set compleet te krijgen. Maar man man man wat erger ik me dood aan sommige verkopers. Kaarten met een dikke vouw erin listen als Near Mint.. ik vind daar dingen van :/
Ha, niets ergers dan dat inderdaad. Nouja, ik heb wel eens (potentiele) kopers die een kaart van een euro willen kopen, en dan eerst gaan vragen om hoge resolutie foto's op een zwarte achtergrond en extra foto's van de hoekjes.

• ChokingHazard
Ypho schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:48:
[...]

Ha, niets ergers dan dat inderdaad. Nouja, ik heb wel eens (potentiele) kopers die een kaart van een euro willen kopen, en dan eerst gaan vragen om hoge resolutie foto's op een zwarte achtergrond en extra foto's van de hoekjes.
Normaal vraag ik niet zo snel om foto's, maar bij de Base Set wel. Niet alleen omdat die kaarten nu eenmaal iets duurder zijn, maar ook omdat ik gewoon te vaak zie dat er op de foto die bij de listing staat duidelijk te zien is dat geen near mint is. Bij kaarten van een euro vind ik om foto's vragen een beetje vreemd ja, maar bij bedragen van minstens 5 euro vind ik dat er wel een fotootje vanaf kan.

Zo had ik vanmiddag ook iemand die me een foto stuurde, waarop ik duidelijk een beschadiging zag. Maar verkoper hield vol dat ie niet beschadigd was. Toen ik vroeg wat ik dan op de foto zag, kreeg ik ineens korting en was de kaart toch beschadigd..

• Ypho
ChokingHazard schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:52:
[...]

Normaal vraag ik niet zo snel om foto's, maar bij de Base Set wel. Niet alleen omdat die kaarten nu eenmaal iets duurder zijn, maar ook omdat ik gewoon te vaak zie dat er op de foto die bij de listing staat duidelijk te zien is dat geen near mint is. Bij kaarten van een euro vind ik om foto's vragen een beetje vreemd ja, maar bij bedragen van minstens 5 euro vind ik dat er wel een fotootje vanaf kan.

Zo had ik vanmiddag ook iemand die me een foto stuurde, waarop ik duidelijk een beschadiging zag. Maar verkoper hield vol dat ie niet beschadigd was. Toen ik vroeg wat ik dan op de foto zag, kreeg ik ineens korting en was de kaart toch beschadigd..
Ik snap het hoor, ik zou het zelf ook niet leuk vinden. Mijn Base set is compleet, maar daar heb ik ook een aantal kaarten die naar mijn mening niet NM zijn, terwijl ze zo wel aan me verkocht werden.

Ik denk zelf dat dit ook een verschil is tussen Pokemon en MTG spelers/verzamelaars. Ik heb totaal zo'n 3400 sales op cardmarket, waarvan 99.5% om MTG gaat. Daar verkoop ik soms oude kaarten (tot aan Revised) voor honderden euro's, waarbij het aantal keer dat ik om een foto gevraagd ben op 1 hand te tellen is. In mijn bijna 800 purchases heb ik daar op een enkele keer na ook geen problemen gehad met de kaartkwaliteit (gelukkig!).

• Aschtra
Silver tempest booster box pulls:

2 secret rares maar geen Lugia 😭 wel ho-oh V die is ook mooi

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-02 15:59
Ik koop ook wel eens singles. Vraag me oprecht af wat de prijzen over bijv. 5 jaar gaan zijn van de kaarten die ik nu koop.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-01 23:16
Vraagje. Ik heb mijn zoontje van 7 een switch cadeau gedaan. Nu denk ik dat hij een pokemon game ook wel kan waarderen. Hij kan nu net lekker lezen en maakt er al flink tempo in.

Zijn er pokemon games in het Nederlands beschikbaar?

Op coolblue zijn ze allemaal Engels of een combinatie van Engels, Frans en duits.

• FriXion
Die kids zijn slimmer dan je denkt, mijn zoontje van 5 speelt regelmatig Pokemon Let's Go en komt stiekem best ver, ook al kan hij niet lezen.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-02 16:10
DeBers schreef op maandag 26 december 2022 @ 22:08:
Vraagje. Ik heb mijn zoontje van 7 een switch cadeau gedaan. Nu denk ik dat hij een pokemon game ook wel kan waarderen. Hij kan nu net lekker lezen en maakt er al flink tempo in.

Op coolblue zijn ze allemaal Engels of een combinatie van Engels, Frans en duits.
Ze zijn niet in het Nederlands, maar je kan wel gewoon als je de game start of bij instellingen taal wijzigen: Engels, Frans, Duits, Spaans, etc. Maar geen Nederlands dus. Het maakt niet uit welke taal hoesje je hebt: Frans / Duits / Nederlands fysiek hoesje van je game.

Met je zoontje de game in het Engels spelen is heel goed voor z'n Engels, geef hem ook meteen een (fysiek) woordenboek erbij.

Pokemon Let's Go is wat simpeler en net zo als Blue / Red / Yellow vroeger, waar je zoals seizoen 1 van Pokmeon alle gyms verslaat en kampioen gaa tworden., Pokemon Violet/Scarlet is echt meer een open wereld waar je niet een vast pad hebt wat je kan volgen

[Voor 4% gewijzigd door Locolau op 27-12-2022 10:34]

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 09:13
Ik heb op de zolderkamer nog een aantal mappen met een grote verzameling pokemon kaarten. Van de 1e generatie base set tm team rocket. Allemaal engelstalig maar geen 1st editions. Wel een bijna complete base set en meerdere charizards en de andere sets bijna compleet. Wat zou zoiets ongeveer waard kunnen zijn?

• FriXion
Dat ligt aan de staat van de kaarten :) Ik heb in ieder geval interesse!

• ChokingHazard
abc874 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:35:
Ik heb op de zolderkamer nog een aantal mappen met een grote verzameling pokemon kaarten. Van de 1e generatie base set tm team rocket. Allemaal engelstalig maar geen 1st editions. Wel een bijna complete base set en meerdere charizards en de andere sets bijna compleet. Wat zou zoiets ongeveer waard kunnen zijn?
Dat ligt zoals @FriXion al aangaf helemaal aan de staat van de kaarten. Er hoeft maar iets van whitening op de randjes te zitten en je bent al een deel van de waarde kwijt. Daarnaast ligt het er in het geval van de base set ook aan of het shadowless kaarten zijn of niet. Om een beetje een idee te krijgen van de prijs per kaart kun je op Cardmarket kijken. De link brengt je naar de eerste kaart van de base set, Alakazam. Je kunt vanuit daar de hele set doorklikken (via een hover op de afbeelding). Elke tweede kaart is een shadowless kaart, die zijn een stuk waardevoller. Onder in beeld staan de verschillende verkopers, via de filters links daarvan kun je de staat veranderen. Meer uitleg over de condities van kaarten vind je hier.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:03
DeBers schreef op maandag 26 december 2022 @ 22:08:

Ik heb me hier ook eens in verdiept voor mijn nichtje wat op dat moment echt geen Engels kon. Qua officiële releases is helaas alles in het Engels. Wel is er van Pokémon Fire Red (voor de GameBoy Advanced, dus al best een oudje inmiddels) een Nederlandstalige fan-vertaling beschikbaar. Hiervoor zal je de game wel moeten emuleren, aangezien deze natuurlijk niet op een officiële cartridge staat.

Qua games op de Switch zou ik inderdaad voor Let's Go Pikachu of Let's Go Eevee gaan, deze games zijn een stuk simpeler dan Sword/Shield en Arceus.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
abc874 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:35:
Geen idee om eerlijk te zijn maar ik heb er wel interesse in!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 09:13
G_Dragon schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:07:
[...]

Geen idee om eerlijk te zijn maar ik heb er wel interesse in!
Ik ga het binnenkort uitzoeken, zodra ik dat heb gedaan zal ik je een DM sturen.

• FriXion
Mij ook graag :)

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Iemand nog tips hoe je de bulk pokemon kaarten kan opbergen?

Ik ben naar dit aan het kijken: https://startspeler.com/c...orage-of-2-000-cards.html

Maar wil er niet al te veel aan uitgeven. Moet volgens mij wel goedkoper kunnen.

Hoe doen jullie dit?

[Voor 18% gewijzigd door SpeedfreakR op 03-01-2023 10:55]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:03
SpeedfreakR schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:54:

Ik ben naar dit aan het kijken: https://startspeler.com/c...orage-of-2-000-cards.html
[Afbeelding]
Maar wil er niet al te veel aan uitgeven. Moet volgens mij wel goedkoper kunnen.

Hoe doen jullie dit?
Ik heb een aantal van dat soort boxen (maar dan met vier rijen) voor mijn Magic kaarten gekocht. Ze passen ook perfect in een Ikea kast. Het enige probleem is dat ze door het gewicht niet heel lekker stapelen. Ik heb ook een keer zelf iets vergelijkbaars gemaakt van een schoenendoos en wat afval karton. Met een stanleymes, een liniaal en wat lijm is dat vrij makkelijk te bouwen. Wat de beste oplossing is lijkt me afhankelijk van hoe veel kaarten je op wilt bergen.

• Ypho

[Afbeelding]

Hoe doen jullie dit?
Precies die dozen, en daar heb ik er een hoop van. Maar doe ik vooral voor bulk (en met name MTG). Voor de "mooiere" kaarten gebruik ik Bundle boxes van MTG, of de Trainer boxes van PTCG.

• Aschtra

[Afbeelding]

Hoe doen jullie dit?
Wat ik zelf doe is van de sets waar ik veel van heb in de ETB van die set. Alle dubbele probeer ik weg te geven aan zoontje van collega. Holos gaan in mappie

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vandaag deze twee mooie kaarten binnengekregen.

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Aschtra schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:06:
[...]

Wat ik zelf doe is van de sets waar ik veel van heb in de ETB van die set. Alle dubbele probeer ik weg te geven aan zoontje van collega. Holos gaan in mappie
Mijn bulk is echt van 10 a 15 boosterboxen open maken. Dus dat is echt mega veel. Ik geef ook wel wat weg hoor maar grotendeels ligt het nog in de kast.

• Aschtra
Das wel heel veel inderdaad. Papierbak?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Aschtra schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:05:
Das wel heel veel inderdaad. Papierbak?
Dat is zonde, wij hebben ook 4 ETB's vol met bulk en nemen ze altijd mee als we naar een markt gaan voor als er iemand met kaarten staat zodat we kunnen ruilen. En we hebben via Marktplaats ook iemand waar we eventueel heen kunnen tegen een kleine prijs of pakjes.

• Aschtra
Wordt dat geruild ja? Moderne non holos.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Aschtra schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:38:
Wordt dat geruild ja? Moderne non holos.
Ja hebben al een aantal keer op de markt zo een paar kaarten weten te scoren die we nog moesten.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• ChokingHazard
Nice! Wat heb je voor die Mewtwo betaald als ik vragen mag?

• ChokingHazard
G_Dragon schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Ja hebben al een aantal keer op de markt zo een paar kaarten weten te scoren die we nog moesten.

***members only***
Probleem met bulkverkoop is wel vaak dat het zo weinig oplevert.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
ChokingHazard schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:43:
[...]

Nice! Wat heb je voor die Mewtwo betaald als ik vragen mag?
Oef dat weet ik zo snel even niet, zal thuis even moeten kijken hoeveel de Mew mij heeft gekost. Wel kan ik je vertellen dat ik voor beide kaarten €22,50 inclusief verzenden heb betaald.

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-02 10:54
🔥⭐ Pokemon-beurs.nl kom jij ook? ⭐🔥

Kom jij ook naar de gezelligste, grootste & leukste Pokemon beurs van Limburg (NL) en omgeving.

De beurs is voorzien van meer dan 60 stands (UITVERKOCHT). Zo is er voor iedere pokemon fan iets te beleven op de beurs van pokemon kaarten, pokemon snoep tot aan pokemon merchandise.

Datum: 28 Januari 2023
Tijd: 11:00 tot 17:00 uur
Adres: Gasstraat 5, 5801CT Venray
Entree: €2 inclusief tombola
Stands: 60+
Meer info: www.pokemon-beurs.nl

We hopen dat jullie pokemon fans er net zoveel zin in hebben als ons! Voor iedereen die naar de Pokemons beurs gaat hebben we nu een leuke actie lopen, je maakt namelijk kans op een van de 5 Pokemon goodiebags!

Hoe? Lees het op de facebook event pagina:
https://fb.me/e/68UNpTeD4

Vragen stuur een PB via facebook of stuur een bericht via de website.

POKEMON-BEURS.NL

• ChokingHazard
roel17 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:12:

Kom jij ook naar de gezelligste, grootste & leukste Pokemon beurs van Limburg (NL) en omgeving.

De beurs is voorzien van meer dan 60 stands (UITVERKOCHT). Zo is er voor iedere pokemon fan iets te beleven op de beurs van pokemon kaarten, pokemon snoep tot aan pokemon merchandise.

We hopen dat jullie pokemon fans er net zoveel zin in hebben als ons! Voor iedereen die naar de Pokemons beurs gaat hebben we nu een leuke actie lopen, je maakt namelijk kans op een van de 5 Pokemon goodiebags!

POKEMON-BEURS.NL
Hmm, kan interessant zijn. Zie dat het op een andere locatie is, de vorige keer was het veel te klein (of te druk). Bedankt voor de tip.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
roel17 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:12:

POKEMON-BEURS.NL
Hoop wanneer het wat dichterbij huis is erbij te zijn! :)
Dit is namelijk voor telkens 2 uur rijden voor een beurs en dat is het niet waard sorry :o

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Jammer dat het inderdaad zo ver is. Voor mij 1,5 uur rijden. Had er graag bij willen zijn.

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Er is in februari ook een beurs.
Dit is een samen werking van pokemonworld en pokemonkel. In Houten Utrecht.

Pokémonliefhebbers het is zover!

De eerste editie van het PokéMonkelWorld event gaat plaats vinden op 19 februari 2023!

@EXPO hallen in Houten. De hal is maar liefst 1850m2 groot! Kortom, je gaat je ogen uitkijken, want Pokémon zal overal zijn!

Wat is er allemaal te beleven?

- De winkels van niemand minder dan Monkeloid en Pokemonworld zijn aanwezig.

- Pokémon Unite zal ook aanwezig zijn met een te gekke stand! Hier kan je de hele dag gamen.

- Neem je collectie Pokémon kaarten mee! Er zijn namelijk ruiltafels aanwezig. Zo kun jij jouw collectie compleet maken.

- De eerste editie van het NK kaart gooien! Gooi jij het dichts bij de muur dan word jij wellicht de allereerste Nederlandse Kampioen. Degene die op het podium staan ontvangen leuke prijzen!

- Wil jij graag de trading card game machtig worden? Kom dan naar de speciale tafels waar jij kan leren en oefenen hoe het spel werkt of om je skills te verbeteren.

- Op het event zijn er verschillende Pokémon streamers aanwezig! Wil jij met een van hen een pack battle doen of wil je graag dat jouw pakje door een van deze streamers wordt geopend dan is dat zeker mogelijk!

-� Voggt zal aanwezig zijn met een livestream booth. Hier zullen exclusieve Pokémon items live geveild worden.

Tickets zijn nu te koop via onderstaande link:

https://www.eventbrite.nl...0427?aff=ebdssbdestsearch

• roel17
ChokingHazard schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:19:
[...]

Hmm, kan interessant zijn. Zie dat het op een andere locatie is, de vorige keer was het veel te klein (of te druk). Bedankt voor de tip.
De vorige locatie was helaas te klein we hadden niet verwacht dat er zoveel bezoekers zouden komen. Nu hebben we inderdaad een veel grotere locatie. (3 grote zalen)

• roel17
G_Dragon schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 23:59:
[...]

Hoop wanneer het wat dichterbij huis is erbij te zijn! :)
Dit is namelijk voor telkens 2 uur rijden voor een beurs en dat is het niet waard sorry :o
Eventueel kun je er een overnachting bij doen ;) Er zit namelijk een hotel bij en omdat wij de beurs daar organiseren hebben wij een speciaal tarief ontvangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aschtra
Venray niet ver weg! Ik denk dat ik kom. Zal mijn eerste beurs worden.

Ticket kan gewoon ter plekke gekocht worden? Hoeft niet online voor guarantee entree ofzo?

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

roel17 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 07:56:
[...]

Eventueel kun je er een overnachting bij doen ;) Er zit namelijk een hotel bij en omdat wij de beurs daar organiseren hebben wij een speciaal tarief ontvangen.
Vertel! Welk hotel, welk tarief?

• roel17
Aschtra schreef op zondag 8 januari 2023 @ 09:04:
Venray niet ver weg! Ik denk dat ik kom. Zal mijn eerste beurs worden.

Ticket kan gewoon ter plekke gekocht worden? Hoeft niet online voor guarantee entree ofzo?
Tickets worden aan de deur verkocht inderdaad. €2 inclusief tombola!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roel17
SpeedfreakR schreef op zondag 8 januari 2023 @ 09:39:
[...]

Vertel! Welk hotel, welk tarief?
De Witte Hoeve zelf dus precies direct op de beurs ben je aanwezig! €95 per overnachting. Stuur bij interesse even een PB.

• ChokingHazard
roel17 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 07:55:
[...]

De vorige locatie was helaas te klein we hadden niet verwacht dat er zoveel bezoekers zouden komen. Nu hebben we inderdaad een veel grotere locatie. (3 grote zalen)
Die was inderdaad erg aan de krappe kant. Had al m'n kaarten meegenomen om te ruilen maar het ruilhokje om het zo maar even te noemen zat echt veel te vol. Door de drukte met minder naar huis gegaan dan ik had gehoopt. Weet niet of ik er de volgende keer bij ben maar ik hou jullie in ieder geval in de gaten :)

• roel17
ChokingHazard schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:50:
[...]

Die was inderdaad erg aan de krappe kant. Had al m'n kaarten meegenomen om te ruilen maar het ruilhokje om het zo maar even te noemen zat echt veel te vol. Door de drukte met minder naar huis gegaan dan ik had gehoopt. Weet niet of ik er de volgende keer bij ben maar ik hou jullie in ieder geval in de gaten :)
Hopelijk ben je er bij! Denk als ik het globaal bekijk is de beursvloer 5 a 6x zo groot en het ruil gedeelte 4 a 5x, dus groter is het zeker!

• Aschtra
Als deze lijst ongeveer overeen komt zal dit weer een mooie set worden:

Crown Zenith:

https://www.justinbasil.com/visual/ss125

Hopelijk kan ik er wat van oppikken op de beurs. Ben ook wel geïnteresseerd in een Base set Gyarados. Niet first edition, dat word me dan weer teveel van het goede. Zie er ook geen verschil in behalve een logo.

Weet iemand dat misschien? Wat er zo speciaal is aan first edition

Verder Pokemon Red VC gekocht voor de 3DS. Heb deze nooit fatsoenlijk opnieuw gespeeld.
Maar man wat speelt dit anders weer

[Voor 13% gewijzigd door Aschtra op 11-01-2023 15:11]

• roel17
Aschtra schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:10:
Als deze lijst ongeveer overeen komt zal dit weer een mooie set worden:

Crown Zenith:

https://www.justinbasil.com/visual/ss125

Hopelijk kan ik er wat van oppikken op de beurs. Ben ook wel geïnteresseerd in een Base set Gyarados. Niet first edition, dat word me dan weer teveel van het goede. Zie er ook geen verschil in behalve een logo.

Verder Pokemon Red VC gekocht voor de 3DS. Heb deze nooit fatsoenlijk opnieuw gespeeld.
Maar man wat speelt dit anders weer
Beurs is speciaal na 20 janaurai gedaan zodat de nieuwe set actief op de beurs is !

• Aschtra
Ik ben een blij man. Heb er zin in!

• ChokingHazard
Aschtra schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:10:

Het is net als een boek, van waardevolle boeken wil men ook de eerste druk. Dat is hetzelfde voor 1st edition kaarten. Het zijn de eerste kaarten die ooit gemaakt zijn en daarom wil men ze graag hebben. Van alle sets t/m Neo Destiny (m.u.v. Base Set 2) bestaan 1st editions, maar de Base Set 1st editions zijn het meest gewild.

Omdat ze ontzettend populair waren zijn de kaarten na de 1st editions in grotere aantallen gedrukt en is het 1st edition logo verwijderd. Na de 1st editions kwamen de Shadowless kaarten. Dat zijn dezelfde kaarten als de 1st edition maar zonder het 1st edition logo. Na de Shadowless kaarten zijn er nog meer kaarten gedrukt, dat is de Unlimited print en als laatste is er nog de 4th print.

Ik zou het liefste ook mijn base set volledig 1st edition hebben, maar dat gaat me qua prijs een beetje te ver.

[Voor 6% gewijzigd door ChokingHazard op 12-01-2023 13:22]

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Net 4 pakjes Silver Tempest open gemaakt.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Weer een boosterbox gehaald met ze drieen (@drawing_a.k) en dit zijn de hits:

Onze hits:

@drawing_a.k haar hits:

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Vrijdag Crown Zenith! Ik heb 5 ETB’s besteld. 1 blijft sealed voor de collectie, dus lekker 40pakjes openmaken

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hits uit Boosterbox 2 van Silver Tempest, ik zat echt te trillen toen mijn vriendin die Lugia trok.. :D

EDIT: Vandaag flink verrast met een prachtig verjaardagscadeau van @drawing_a.k :D

[Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 19-01-2023 00:45]

• drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
G_Dragon schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:28:
Hits uit Boosterbox 2 van Silver Tempest, ik zat echt te trillen toen mijn vriendin die Lugia trok.. :D

[Afbeelding]

EDIT: Vandaag flink verrast met een prachtig verjaardagscadeau van @drawing_a.k :D

[Afbeelding]
Was gisteren zeker een spontaan bezoek maar zeer geslaagde middag. 's avonds alle kaarten goed uitgezocht en in een binder gestopt. Daarnaast een replica afgemaakt van de dagboek pagina over het ontstaan van Mewtwo (te vinden in de games red en blue), deze was nog voor @G_Dragon bij zijn cadeautje de Mewtwo in glazen pokeball.

Maar kon ik niet op tijd afkrijgen vanwege het spontane bezoek, dus heb het vanochtend aan hem gegeven.

(heb op dit moment geen foto ter beschikking van de dagboek pagina over Mewtwo)

• Aschtra
Pfoh die Rainbow Lugia Vstar is inderdaad pittig mooi!!

gefeliciteerd!

• drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Hierbij de dagboek pagina over het ontstaan van mewtwo die ik had gemaakt voor @G_Dragon

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Art voor de nieuwe set onthuld:

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Net de eerste ETB geopend, 10 pakjes en dit zijn de hits.

Pikachu kwam meteen uit het eerste pakje! Ik was meteen happy

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Onze Crown Zenith hits :) (@drawing_a.k)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hier de regiboxen geopend in Egmond aan zee :)

Onze hits, deze week nog 4 ETB's ophalen.

• Aschtra
Gisteren geprobeerd CZ te kopen. Gewoon niets in 3 winkels. Niet eens uitverkocht gewoon nog niet ter display.

Nu maar besteld, morgen binnen als het goed. De etb en de 2 regi boxes

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Aschtra schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:14:
Gisteren geprobeerd CZ te kopen. Gewoon niets in 3 winkels. Niet eens uitverkocht gewoon nog niet ter display.

Nu maar besteld, morgen binnen als het goed. De etb en de 2 regi boxes
Oeh spannend, ben nu heel benieuwd naar je hits! Als je nog ETB's zoekt kan je met veel plezier doorverwijzen naar de thepokébrothers want daar hebben wij dit keer ook ETB's gekocht en gaan deze week nog 6 tot 8 ophalen. We kunnen nergens losse pakjes vinden, terwijl die er wel zouden komen dus dan maar ETB's kopen :D.

• Aschtra
Volledig andere kant van mij. ik sla over :p. Officieel komen er geen losse packs volgens mij. Verkopers halen deze dan gewoon uit de boxes.

Zaterdag nog naar de beurs, kijken wat ik daar ga halen. Probeer daar iig geen spullen te halen die ik overal kan kopen. Vandaar alvast CZ besteld

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Aschtra schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:19:
Volledig andere kant van mij. ik sla over :p. Officieel komen er geen losse packs volgens mij. Verkopers halen deze dan gewoon uit de boxes.

Zaterdag nog naar de beurs, kijken wat ik daar ga halen. Probeer daar iig geen spullen te halen die ik overal kan kopen. Vandaar alvast CZ besteld
Ik dacht namelijk eerst van wel aangezien je hier wel losse pakjes kan kopen. Maar misschien heb ik mij daar op verkeken :D

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

G_Dragon schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:29:
[...]

Ik dacht namelijk eerst van wel aangezien je hier wel losse pakjes kan kopen. Maar misschien heb ik mij daar op verkeken :D
Nee geen losse pakjes, natuurlijk kunnen shops wel de ETB's openen en los verkopen. Zelfde als met de pokemon Go serie.

Dit is wel een handige website die laat zien welke producten en nog aan zitten te komen (en al zijn released).
Er komen wel blisterpacks met 3 pakjes, maar ook een box met 11 pakjes

https://www.codedyellow.com/pokemon-tcg-products-2023/

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
SpeedfreakR schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:31:
[...]

Nee geen losse pakjes, natuurlijk kunnen shops wel de ETB's openen en los verkopen. Zelfde als met de pokemon Go serie.

Dit is wel een handige website die laat zien welke producten en nog aan zitten te komen (en al zijn released).
Er komen wel blisterpacks met 3 pakjes, maar ook een box met 11 pakjes

https://www.codedyellow.com/pokemon-tcg-products-2023/
Bedankt voor de tip! Dan kan dit nog wel eens een dure set gaan worden als er niet veel meer dan dat gaat uitkomen, hopelijk trekken we dan de duurste kaarten uit die laatste ETB's. Zit er zelfs aan te denken om een ETB te kopen en dicht te laten om te kijken hoe erg de waarde ervan stijgt bij deze set :D

• Aschtra
Nou dat viel ergens toch wel een beetje tegen

Maar wel blij met Irida en Mew

• SpeedfreakR

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Aschtra schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:50:

[Afbeelding]

Nou ik vind het beste mooie pulls hoor!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Aschtra schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:50:

[Afbeelding]

oef geen slechte pulls, wij moeten die Diancie nog :P !
Ik moet nog foto's maken maar wij hebben gisteren ook weer 6 ETB's opgehaald.

• Aschtra
pfoe 6 boxen. Jullie gaan hard.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Dinsdag

We hebben met het broertje van mijn vriendin 6 ETB's van Crown Zenith geopend, hij 1 ETB die hij zelf had gekocht en wij 2 ETB's per persoon en later nog 1 ETB met ze drieen.

"Onze hits"

"Broertje van mijn vriendin zijn hits"

Woensdag

We zijn op bezoek geweest bij @drawing_a.k voor een avondje Pokémon kaarten openen, we hebben bij haar 6 ETB's van Crown Zenith geopend. @drawing_a.k heeft 2 ETB's geopend en wij hebben er 2 per persoon geopend.

"Onze hits"

"@drawing_a.k haar hits"

Op naar een volgende avond, want heb nog niet alle kaarten die ik wil uit deze set :X.

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:14
Komende zaterdag is er een pokemon beurs in Venray. Nou heb ik zelf helemaal niks met Pokemon, maar m'n 2 kinderen van 7 en 9 zijn er uren druk mee.
Dus ik dacht misschien is het leuk om er heen te gaan. Het is hier om de hoek.
Hebben jullie nog tips? wat kan ik verwachten? Dat ze daar wat kaarten kunnen ruilen? Was niet van plan om dingen te gaan kopen daar, maar ik zie het als een dagje uit voor de kinderen :)

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
"Herinner je je de eerste Pokémon die je ooit hebt gevangen nog?"

[Voor 48% gewijzigd door G_Dragon op 27-01-2023 01:22]

• ChokingHazard
Blackouts schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:33:
Komende zaterdag is er een pokemon beurs in Venray. Nou heb ik zelf helemaal niks met Pokemon, maar m'n 2 kinderen van 7 en 9 zijn er uren druk mee.
Hebben jullie nog tips? wat kan ik verwachten? Dat ze daar wat kaarten kunnen ruilen? Was niet van plan om dingen te gaan kopen daar, maar ik zie het als een dagje uit voor de kinderen :)
Ik ben bij de vorige editie geweest, die was wel een stuk kleiner dus niet helemaal goed vergelijkingsmateriaal. Maar de vorige keer was het vooral verkoop en er was een hele kleine ruimte waar je kon ruilen. Deze zou nu groter moeten zijn. @roel17 is de organisator.

• roel17
Blackouts schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:33:
Leuk dat het in de buurt is :) Het is zeker een leuk uitje voor de kids als ze van pokemon houden. De vorige editie was zeker te klein deze editie is vele malen groter.

De vorige 2 stonden er 2 tafeltjes om te ruilen in een kleine ruimte nu is deze ruimte denk ik 4 a5x zo groot met handigere tafels (kaart tafels) met ieder 4 stoelen eromheen!

Op de beurs zelf is het voornamelijk verkoop maar natuurlijk niet met alleen kaarten er zitten ook 3d product makers, sierraden van pokemon, schoenen, cupcakes, snoep, echt van alles!

En om het helemaal af te maken is er zelfs dit keer een Live PRE grading, dus als ze wast mooie kaartjes hebben neem ze zeker mee en laat ze graden!

• roel17
ChokingHazard schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:44:
[...]

Ik ben bij de vorige editie geweest, die was wel een stuk kleiner dus niet helemaal goed vergelijkingsmateriaal. Maar de vorige keer was het vooral verkoop en er was een hele kleine ruimte waar je kon ruilen. Deze zou nu groter moeten zijn. @roel17 is de organisator.
Thanks voor de tag! Hopelijk ben jij er morgen ook bij? Als je besluit te komen spreek me eens aan.
Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee