✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Haha ik heb er net 10 bij een paal besteld. Ik hoorde op de achtergrond een medewerker nog zeggen dat dat eigenlijk niet mocht, maar ik heb ze gewoon meegekregen. Toen waren ze overigens 1.75 per stuk, niet 1.85.ChokingHazard schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:27:
[...]
Ik ben gister bij twee McDonalds geweest, in Nederweert hadden ze de regel maximaal 4 pakjes per persoon. Uiteindelijk 12 meegekregen. In Roermond deden ze niet moeilijk en kregen we er 20.
Ik denk dat het ook heel erg ligt aan het tijdstip, vorig jaar zei een medewerker ook tegen me dat er een limiet is, maar als het in de avond is is het vaak geen probleem.FriXion schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:06:
[...]
Haha ik heb er net 10 bij een paal besteld. Ik hoorde op de achtergrond een medewerker nog zeggen dat dat eigenlijk niet mocht, maar ik heb ze gewoon meegekregen. Toen waren ze overigens 1.75 per stuk, niet 1.85.
Overigens was in mijn geval de medewerker die me de kaarten gaf in Roermond een manager, als het echt niet had gemogen had hij het vast niet gedaan.
Ah, ik wil wel alleen bij 'normale' winkels kopen ala intertoys, bol.com, speciale pokemon webshops etc. Niet marktplaats / ebay oid.G_Dragon schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:47:
[...]
Welkom!![]()
Leuke pulls! Wij kopen sinds vorig jaar onze Boosterboxen en Elite Trainer boxen bij TCGPokémon en kregen altijd de dag op / na release netjes onze bestelling binnen. Ik, mijn vriendin en @drawing_a.k gaan eind deze maand daar weer een bestelling plaatsen van Silver Tempest, dan bestellen we:Er zit zeker wel verschil in waar je de boxen koopt, want er zitten op Marktplaats of Facebook ook neppe verkopers bij. Bij Bol.com hebben wij ook al twee keer een Elite Trainer Box besteld en netjes in huis gekregen.
- 3x Elite Trainer Box
- 1x Boosterbox
Ik kan je aanraden om de app collectr te downloaden en daar je kaarten in te zetten, dan kan je elke dag zien of de waarde gestegen of gedaald is. Dit vinden wij namelijk zelf een hele fijne app.
Bedankt voor de site van tcgplayer, hier is de Mewtwo box ook een mooi prijsje! Had ik maar eerder rondgekeken had toch enkele tientallen euro's gescheeld.
De map van celebrations bijv heb ik 47eu voor betaald bij Intertoys. Op die website 20euro...
oef.
Cardgameshop.be lijkt ook een redelijke webshop om de celebrations box te kopen. Is wel duur maar machtig mooie kaartjes zitten daarin. Misschien 1x kopen.
Zoveel moois
En door dit soort geintjes kregen mijn moeder en neefje dus Hotwheels bij hun Happy Meal, ondanks dat ze specifiek aan hadden gegeven dat ze de Pokémon kaarten erbij wilden...SpeedfreakR schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:13:
[...]
Ja en nee.. Je kan de speeltjes ook los kopen.. Dus naar de balie lopen en zeggen. Ik wil 15 losse speeltjes kopen. Kosten 1,85 per stuk.
De vriendelijke medewerker zegt dan.. oohhh daar kan je een heleboel kindje blij mee maken.. Euhh ja tuurljk
Daarom hanteren de meeste McDonald's ook max 4 per gast. Dat de managers zich daar niet aan houden zegt meer over de manager dan over de koper denk ik.ErikT738 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:25:
[...]
En door dit soort geintjes kregen mijn moeder en neefje dus Hotwheels bij hun Happy Meal, ondanks dat ze specifiek aan hadden gegeven dat ze de Pokémon kaarten erbij wilden...
Geen enkel probleem, als je nog meer vragen hebt stel ze gerust. We zijn hier om elkaar te helpen en inderdaad als je eerder de vraag had gesteld was je misschien goedkoper uit geweest, maar dat kon jij natuurlijk ook niet van te voren weten toch? Ik kan je die TCGPokémon echt aanraden, heb zelf contact met meneer via Whatsapp en gaan er voor de 3e keer een grote bestelling plaatsen.Aschtra schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:00:
[...]
Ah, ik wil wel alleen bij 'normale' winkels kopen ala intertoys, bol.com, speciale pokemon webshops etc. Niet marktplaats / ebay oid.
Bedankt voor de site van tcgplayer, hier is de Mewtwo box ook een mooi prijsje! Had ik maar eerder rondgekeken had toch enkele tientallen euro's gescheeld.
De map van celebrations bijv heb ik 47eu voor betaald bij Intertoys. Op die website 20euro...
oef.
Cardgameshop.be lijkt ook een redelijke webshop om de celebrations box te kopen. Is wel duur maar machtig mooie kaartjes zitten daarin. Misschien 1x kopen.
Zoveel moois
Oef.. voor die map heb je zeker veel teveel betaald, zonde!

Tot op twee weken geleden niet, maar het broertje van mijn vriendin had er een op de gok besteld en baalde helemaal van de pakjes die hij erin had TOTDAT hij een specifieke kaart trokAmbling_Alp schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:53:
Wat is jullie ervaring met mysteryboxen, welke waren (enigszins) de moeite waard, welke complete afzetterij? Ik had laatst na véél jaren weer eens een nostalgisch momentje en wilde door iets Pokémonkaartachtigs verrast worden en bestelde bij pokemonbundel.nl - tbh, als ik zo online vergeleek, not the worst box.
:fill(white):strip_exif()/f/image/8ZoXhKN3BLk5ANQTwEWafTIU.png?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tja, het zijn beiden points of failure natuurlijk. Zonder managers of onwetende medewerkers die te veel pakjes verkopen was er geen probleem, maar zonder de scalpers zelf was dat er ook niet.ChokingHazard schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:57:
[...]
Daarom hanteren de meeste McDonald's ook max 4 per gast. Dat de managers zich daar niet aan houden zegt meer over de manager dan over de koper denk ik.
Persoonlijk vind ik het gewoon een beetje triest om die pakjes los in grote getalen te kopen. Kinderen grijpen hierdoor gewoon mis.
O, mooie kaart! Ja, ik had zo'n box met van alles wat. Paar boosters, waaronder XY-minipack en Japanse anniversarypack en zelfs een graded kaart. Viel me alles mee (volgende keer is het vast meer troep, dus laat ik het bij een keertje houden)G_Dragon schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:22:
[...]
Geen enkel probleem, als je nog meer vragen hebt stel ze gerust. We zijn hier om elkaar te helpen en inderdaad als je eerder de vraag had gesteld was je misschien goedkoper uit geweest, maar dat kon jij natuurlijk ook niet van te voren weten toch? Ik kan je die TCGPokémon echt aanraden, heb zelf contact met meneer via Whatsapp en gaan er voor de 3e keer een grote bestelling plaatsen.
Oef.. voor die map heb je zeker veel teveel betaald, zonde!![]()
[...]
Tot op twee weken geleden niet, maar het broertje van mijn vriendin had er een op de gok besteld en baalde helemaal van de pakjes die hij erin had TOTDAT hij een specifieke kaart trok. Want hij trok deze ''Celebi V 245/264 - Pokemon Fusion Strike - Full Alternate Alt Art Ultra Rare'' uit een Fusion Strike pakje:
[Afbeelding]
Hier toch nog wel een paar leuke kaartjes van vroeger tegengekomen die zo 50€ per stuk waard zijn!
Ik heb tot nu toe alleen de common/uncommon repacks van Rene Cards gekocht. Een euro voor een stapeltje kaarten, hartstikke leuk voor mijn neefje die gewoon graag nieuwe kaarten ziet. Met Rene alleen maar goede ervaringen.Ambling_Alp schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:53:
Wat is jullie ervaring met mysteryboxen, welke waren (enigszins) de moeite waard, welke complete afzetterij? Ik had laatst na véél jaren weer eens een nostalgisch momentje en wilde door iets Pokémonkaartachtigs verrast worden en bestelde bij pokemonbundel.nl - tbh, als ik zo online vergeleek, not the worst box.
[ Voor 3% gewijzigd door Liegebeest op 27-09-2022 17:18 ]
Liege, liege, liegebeest!
:strip_exif()/f/image/vfH38MCFKGdYcES10usN1HHu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ihX9wcwiLKekF1C1g45g4QST.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yJ3vdNwPPLLUdfS0iYnE97Hs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V7iPKFjFZzh6jdmKEXnvXHCq.jpg?f=fotoalbum_large)
We hebben gewoon:
70x Zwarte codekaarten en 86x witte codekaarten
Rowlet ( nr 7) en Smeargle (nr 15)
We hebben gewoon 3 pakjes gratis gekregen van de medewerker, volgens mij begreep die niet helemaal dat wij ze wouden kopen

:strip_exif()/f/image/Foi8dkXXKJJ5LhCTLUUepv0F.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 75% gewijzigd door G_Dragon op 27-09-2022 22:27 ]
@G_Dragon, de mooiste pull was van jullie met de mew.G_Dragon schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:20:
Weer een boosterbox van Lost Origin geopend met @drawing_a.k
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
We hebben gewoon:
70x Zwarte codekaarten en 86x witte codekaarten.
Ik kon op een gegeven moment met het openen geen Growlithe meer, die heb ik zo vaak in m'n handen gehadG_Dragon schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:26:
Wij moeten nog twee kaarten van de Mc Donalds
Rowlet ( nr 7) en Smeargle (nr 15)
We hebben gewoon 3 pakjes gratis gekregen van de medewerker, volgens mij begreep die niet helemaal dat wij ze wouden kopen![]()
[Afbeelding]

:strip_exif()/f/image/TXpWmHa4teIPZtiHWnq34hBn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v56yL2e6h2CUbtK0wFhP6Bfg.jpg?f=fotoalbum_large)
Verkopen die codes nog een beetje? Heb er ook een paar nu
Nee we komen niet meer van die codekaarten af, heb ze een keer via Tweakers verkocht. Ik durf ze niet op Vraag & Aanbod te zetten, want weet niet of dat wel mag en ik heb ze ooit verkocht via een Pokémon Go groepsapp. Maar daar willen ze het ook niet meer hebben helaas, erg jammer!Aschtra schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:39:
pfwah die Entei en Zekrom moetk hebben. Mooie kaart.
Verkopen die codes nog een beetje? Heb er ook een paar nu
Ik zal thuis even kijken of wij die kaarten weg doen, dan doe ik je misschien deze dagen nog wel een PM.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ik heb niets met de spellen, vind ze saai en begrijp niet dat mensen ze spelen
Maar de kaarten vind ik erg leuk om te zien, en het lijkt me misschien ook wel leuk om te sparen. Alleen de grote vraag: Waar begin je nu ingodsnaam mee? Ik heb al heel wat sites doorgenomen , maar vroegah had je gewoon flippo's en een map en je moest gewoon de map vol sparen
Wat zijn nou de leukste om te sparen ? Het gaat mij niet om dat het veel geld waard moet zijn, maar wat zijn de toppers om een collectie mee op te bouwen?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Net wat je wilt, vroeger (als in base set) spaarde ik de hele sets. Tegenwoordig zijn er zoveel kaarten, dat kost een godsvermogen, zeker met alle alternate arts, en secret-rares etc. Voor mijn zoontje hebben we nu een map gemaakt met genoeg hoesjes erin, en spaart hij een volledige pokedex (i.e. alle pokemon 1x). In de map hebben we per generatie een voorblad met alle pokemon, zodat hij kan zien welke pokemon waar moet. Hoeft op deze manier niet veel te kosten, en is leuk om doorheen te bladeren.Christiano007 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:53:
Misschien een hele domme vraag:
Ik heb niets met de spellen, vind ze saai en begrijp niet dat mensen ze spelen![]()
Maar de kaarten vind ik erg leuk om te zien, en het lijkt me misschien ook wel leuk om te sparen. Alleen de grote vraag: Waar begin je nu ingodsnaam mee? Ik heb al heel wat sites doorgenomen , maar vroegah had je gewoon flippo's en een map en je moest gewoon de map vol sparen
Wat zijn nou de leukste om te sparen ? Het gaat mij niet om dat het veel geld waard moet zijn, maar wat zijn de toppers om een collectie mee op te bouwen?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Maar verzamelen jullie dan 1 Bulbasaur t/m 905 Enamorus of doe je zoals hier https://www.pokellector.com/Base-Set-Expansion/ 1 Alakazam t/m 102 Water EnergyYpho schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:00:
[...]
Net wat je wilt, vroeger (als in base set) spaarde ik de hele sets. Tegenwoordig zijn er zoveel kaarten, dat kost een godsvermogen, zeker met alle alternate arts, en secret-rares etc. Voor mijn zoontje hebben we nu een map gemaakt met genoeg hoesjes erin, en spaart hij een volledige pokedex (i.e. alle pokemon 1x). In de map hebben we per generatie een voorblad met alle pokemon, zodat hij kan zien welke pokemon waar moet. Hoeft op deze manier niet veel te kosten, en is leuk om doorheen te bladeren.
Ter land, ter zee en in de kroeg
In het geval van mijn zoontje, dat eerste. Dus 905 kaarten, alle pokes 1x. Als we bv een tweede Bulbasaur hebben, kiest hij de mooiste voor in zijn map en gaat de andere in de ruildoos.Christiano007 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:39:
[...]
Maar verzamelen jullie dan 1 Bulbasaur t/m 905 Enamorus of doe je zoals hier https://www.pokellector.com/Base-Set-Expansion/ 1 Alakazam t/m 102 Water Energy
De complete sets van mij vroeger was gewoon #1 Alakazam t/m #102 Water Energy, en idem voor Jungle/Fossil etc. Dat doe ik nu niet meer overigens, dat is bijna onmogelijk zonder diep in de buidel te tasten. Vroegah had je niet 3 prints van iedere speciale kaart, bijna geen secret rares etc, verzamelen was toen “makkelijker”.
Wij hebben er niet zo heel veel, meestal laat ik de kleine-grote man wat losse kaarten kopen op de rommelmarkt voor een paar duppies. In het begin heb ik wel eens pakketjes met een paar honderd kaarten gekocht voor een paar euro (goedkope meuk), om kleine deckjes mee te maken om het spel te kunnen spelen. Helaas is bij pokemon het grootste deel van de kaarten niet veel waard (vaak heb je voor een euro al ~50 commons). We kopen zelf bijna geen boosters, heel af en toe bestel ik bij de groothandel eens een trainer box oid, maar daar blijft het bij.Downloads schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:35:
Wat doen jullie eigenlijk met alle dubbelen? Ik heb een verzameling met allemaal unieke kaarten (niet per set maar alles door elkaar). Ik heb nu alleen wel kilo’s dubbele kaarten.
Ruilen of verkopen dus wellicht is de beste manier om eraf te komen
Wij hebben momenteel 3 Elite Trainer Boxen vol met dubbelen, ik neem zo mee naar Collect-a-Con in Zwolle. Hopelijk kan ik daar een paar mooie kaarten scoren en anders staan er vaak nog wel mensen met een kraampje op de markt waar je dubbelen kan inruilen tegen mooie kaarten of verkopen.Downloads schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:35:
Wat doen jullie eigenlijk met alle dubbelen? Ik heb een verzameling met allemaal unieke kaarten (niet per set maar alles door elkaar). Ik heb nu alleen wel kilo’s dubbele kaarten.
@Aschtra Ik moet nog steeds kijken sorry

Niet helemaal waar, ook de kaarten van vroeger zijn er in meerdere prints. Zo heb je van de base set de first edition, shadowless, unlimited en de 4th print. Voor de kaarten daarna was er altijd een kaart met en zonder 1st edition stamp. Niet helemaal hetzelfde als normaal/reverse holo, maar toch, meerdere uitvoeringen van een kaart is dus altijd al geweest.Ypho schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:42:
Vroegah had je niet 3 prints van iedere speciale kaart, bijna geen secret rares etc, verzamelen was toen “makkelijker”.
Secret rares ben ik wel met je eens. De Team Rocket set was de eerste set (Engelstalig) waarbij secret rares geïntroduceerd werden, maar dat was er toen nog maar 1. Nu heb je er af en toe 20 ofzo, en dat gaat imo ook te ver.
:strip_exif()/f/image/iRR0GXwvIc1Ko0jGJ0lRdXpa.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 14-10-2022 10:17 ]
De foil kaarten zijn er alleen als foil. Alleen vorig jaar waren ze er in beide varianten.protoss warrior schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:30:
Kan het kloppen dat de pokemon kaarten set van mcdonalds de foils er niet ook als normale variant inzitten? ik heb nu een volledige set als in alle 15 maar precies de foil kaarten heb ik geen normale variant van en ik heb denk 40 dubbele. Ofwel ik heb veel pech of de foil kaarten zijn er alleen als foil in deze set.
waarschijnlijk is dit type persoon al eens voorbij gekomen, maar toch
Mijn jeugd vanaf einde basis school tot net daarna was Gameboy pocket met Pokémon Red (en yellow) = alle series gekeken tot in den treuren toen.
Nu heb ik een switch en zat toevallig eens naar Pokemon games te kijken waarbij Let's go mij aan spreekt omdat dat die games zijn (in basis) maar dan in nieuwe style.
de nieuwere spreken mij minder aan omdat ik dat allemaal niet ken (generaties overgeslagen na de 1e en beetje 2e
Ik neig dus naar Let's go! te kopen, maar ik lees her en der dat de controls ruk zijn en je niet met een Pro controller kan spelen ? klopt dat ?! (en is dat echt zo waardeloos ?)
De laatste keer dat ik probeerde te spelen kon ik inderdaad niet met de pro controller spelen, alleen met die aan-de-switch-schuif-controllers, of een speciale pokeball controller.lord_fh schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:00:
Ik neig dus naar Let's go! te kopen, maar ik lees her en der dat de controls ruk zijn en je niet met een Pro controller kan spelen ? klopt dat ?! (en is dat echt zo waardeloos ?)
Want het was al niet duur genoegG_Dragon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:15:
Als ik de bronnen mag geloven komt er een prijsverhoging aan bij de nieuwe toekomstige sets:
[Afbeelding]

Wat is de veiligste plek?
Let's Go is inderdaad een remake van Red/FireRed met wat kleine aanpassingen. De controls heb ik persoonlijk geen moeite mee, alleen vind ik het vangen echt debiel omdat je met je Joycon een gooi-beweging moet maken. In handheld mode hoeft dat niet, dan hoef je alleen een beetje te richten. Je kunt idd geen Pro controller gebruiken.lord_fh schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:00:
Hallo allemaal,
waarschijnlijk is dit type persoon al eens voorbij gekomen, maar toch![]()
Mijn jeugd vanaf einde basis school tot net daarna was Gameboy pocket met Pokémon Red (en yellow) = alle series gekeken tot in den treuren toen.
Nu heb ik een switch en zat toevallig eens naar Pokemon games te kijken waarbij Let's go mij aan spreekt omdat dat die games zijn (in basis) maar dan in nieuwe style.
de nieuwere spreken mij minder aan omdat ik dat allemaal niet ken (generaties overgeslagen na de 1e en beetje 2e).
Het levelen gaat idd snel, door battlen en vangen. Maar ik meen me te herinneren dat je Exp. Share uit kunt zetten, dan levelt de rest van je party niet mee.
Ik, mijn vriendin en @drawing_a.k hebben nu al 2 keer een pre-order van een nieuwe set besteld bij TCGPokémon en straks onze 3e keer met de nieuwe aankomende set Silver Tempest, altijd levering op releasedag als DHL niet tegenwerkte. Gelukkig doet hij voor ons de verzending nu via PostNLSaraNostra schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 23:14:
Ik wil wat normale boosters kopen bij de Media Markt. Iemand ervaringen mee? Hoor dat ze wel eens geopend worden etc, maar wil dat absoluut niet.
Wat is de veiligste plek?
Maar ik heb ook wel eens een paar pakjes, tins of blisterpacks bij de Play-it, Mediamarkt, Intertoys, Primera of Jumbo gekocht zonder problemen.
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-10-2022 00:10 ]
Dank voor de reactie! Dan ga ik het riskeren!G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 00:08:
[...]
Ik, mijn vriendin en @drawing_a.k hebben nu al 2 keer een pre-order van een nieuwe set besteld bij TCGPokémon en straks onze 3e keer met de nieuwe aankomende set Silver Tempest, altijd levering op releasedag als DHL niet tegenwerkte. Gelukkig doet hij voor ons de verzending nu via PostNL
Maar ik heb ook wel eens een paar pakjes, tins of blisterpacks bij de Play-it, Mediamarkt, Intertoys, Primera of Jumbo gekocht zonder problemen.
Geen dank, ik hoop dat je mooie kaarten trekt!SaraNostra schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 00:36:
[...]
Dank voor de reactie! Dan ga ik het riskeren!
Ik moet je teleurstellen want Pokémon Let's Go Eevee en Pokémon Let's Go Pikachu ondersteunen geen Nintendo Switch Pro controller, ik heb mij wel prima vermaakt met deze games en ook met de games ernalord_fh schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:00:
Hallo allemaal,
waarschijnlijk is dit type persoon al eens voorbij gekomen, maar toch![]()
de nieuwere spreken mij minder aan omdat ik dat allemaal niet ken (generaties overgeslagen na de 1e en beetje 2e).
Ik heb alle pros en cons afgewogen en toch besloten hem (2e hands dat wel) te kopen.G_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:29:
[...]
Ik moet je teleurstellen want Pokémon Let's Go Eevee en Pokémon Let's Go Pikachu ondersteunen geen Nintendo Switch Pro controller, ik heb mij wel prima vermaakt met deze games en ook met de games erna. Mijn grootste irritatie in de games is dat je er niet zelf voor kan kiezen of je wel of niet gebruik wil maken van Exp-share.
Tot nu toe 30 euro well spend, het is inderdaad grotendeels de oude van vroeger wat ik heel leuk vind om op deze manier nog een keer te beleven. Wel speel ik hem gewoon handheld, dan gaat het prima zonder pro controller uiteraard
Het shared XP gedeelte vind ik ook bloed irritant, het haalt een heel deel van de moeilijkheid van spelen af, je hebt snel het ide OP te zijn overal maargoed, Pikachu gaat straks maar even in de tas, dan blijft ie even stabiel qua level haha
[ Voor 4% gewijzigd door lord_fh op 17-10-2022 15:09 ]
Nicee, welke heb je trouwens gehaald? Want wij hebben Pokémon Let's Go Pikachu ( voor traden van exclusives ). Ik heb mij er prima mee vermaakt en net zoals alle Pokémon games makkelijk de 100 uur aangetikt, volgens mij zelfs de 160 uur in dit spel door het completen van de Pokédex en shiny hunten.lord_fh schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:08:
[...]
Ik heb alle pros en cons afgewogen en toch besloten hem (2e hands dat wel) te kopen.
Tot nu toe 30 euro well spend, het is inderdaad grotendeels de oude van vroeger wat ik heel leuk vind om op deze manier nog een keer te beleven. Wel speel ik hem gewoon handheld, dan gaat het prima zonder pro controller uiteraard
Het shared XP gedeelte vind ik ook bloed irritant, het haalt een heel deel van de moeilijkheid van spelen af, je hebt snel het ide OP te zijn overal maargoed, Pikachu gaat straks maar even in de tas, dan blijft ie even stabiel qua level haha
Precies want het gaat nu allemaal veel te snel en het doel was juist om tijd te steken in trainen, waarom ze ooit gekozen hebben voor een geforceerde Exp-Share zal voor mij altijd een grote vraag blijven. Want waarom laat je spelers gewoon niet de keus zoals het was toen Exp-share voor het eerst uitkwam want toen kon je kiezen welke Pokémon exp kreeg door hem het item te geven of een optie onder opties om het uit te zetten.
Ik ben momenteel bezig op mijn Nintendo 3DS met een randomizer van Pokémon Fire Red en heb ook een in de wachtrij staan van Pokémon Emerald.
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-10-2022 15:18 ]
Pikachu versieG_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:15:
[...]
Nicee, welke heb je trouwens gehaald? Want wij hebben Pokémon Let's Go Pikachu ( voor traden van exclusives ). Ik heb mij er prima mee vermaakt en net zoals alle Pokémon games makkelijk de 100 uur aangetikt, volgens mij zelfs de 160 uur in dit spel door het completen van de Pokédex en shiny hunten.
Precies want het gaat nu allemaal veel te snel en het doel was juist om tijd te steken in trainen, waarom ze ooit gekozen hebben voor een geforceerde Exp-Share zal voor mij altijd een grote vraag blijven. Want waarom laat je spelers gewoon niet de keus zoals het was toen Exp-share voor het eerst uitkwam want toen kon je kiezen welke Pokémon exp kreeg door hem het item te geven of een optie onder opties om het uit te zetten.
Ik ben momenteel bezig op mijn Nintendo 3DS met een randomizer van Pokémon Fire Red en heb ook een in de wachtrij staan van Pokémon Emerald.
Klopt, of het eeuwige: die gaat vooraan in de rij met een battle, dan meteen wisselen voor een sterkere zodat de low level ook EXP krijgt bij winst haha
Ah oke! Ik heb de meeste exclusives wel van Pokémon Lets Go Eevee voor je, maar moet dan eerst gaan breedenlord_fh schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:20:
[...]
Pikachu versie.
Klopt, of het eeuwige: die gaat vooraan in de rij met een battle, dan meteen wisselen voor een sterkere zodat de low level ook EXP krijgt bij winst haha, het is wat minder zoek het maar uit, je komt altijd verder. Als een level te low is ga je er een paar "vangen" en dan krijgt de hele groep ook weer exp.
Hoe doe je dat? Een Pokémon in je party en de rest in je PC, levelen en dan wisselen en weer door..
Klopt ! vang een kakuna en iedereen viert feest en krijgt EXPG_Dragon schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:23:
[...]
Ah oke! Ik heb de meeste exclusives wel van Pokémon Lets Go Eevee voor je, maar moet dan eerst gaan breeden. Helemaal dat je exp krijgt tijdens het vangen van een Pokémons is echt overkill in mijn ogen, ik heb ook wel 3 keer zo lang over Pokemon Brilliant Diamond gedaan omdat ik elke Pokémon zelf wou levelen.
Hoe doe je dat? Een Pokémon in je party en de rest in je PC, levelen en dan wisselen en weer door..

Ja inderdaad, nu via een omweg kan je het zo lang maken als je wil. Al ben je dan wel met 1 pokemon oppad steeds haha
Haha ja dat is tegenwoordig nog maar de enigste manier, ik merk nu ik de randomizer van Pokémon Fire Red speel pas hoe makkelijk we het tegenwoordig hebben. Dat betekend niet dat ik de games niet speel, want ik koop elke nieuw Pokémon spel toch wel. Maar zal altijd de moeilijkheid blijven missen die ons is afgenomen door die geforceerde exp-share.lord_fh schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:37:
[...]
Klopt ! vang een kakuna en iedereen viert feest en krijgt EXP![]()
Ja inderdaad, nu via een omweg kan je het zo lang maken als je wil. Al ben je dan wel met 1 pokemon oppad steeds haha
Vieren we dan wel een Kakuna feest?

Uit het eerste pakje:

en de laatste

de bende, min een paar dubbele

Vind de kaarten die daarin zitten mooier dan Lost Origin, en heb nog niet zoveel van AR
ben benieuwd
Lets us know!Aschtra schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:22:
Ik heb een Astral Radiance boosterbox besteld. Komt als het goed is vanavond binnen.
Vind de kaarten die daarin zitten mooier dan Lost Origin, en heb nog niet zoveel van AR
ben benieuwd
Hoop dat je er een paar mooie hits uithaalt.

Mooie kaartenAschtra schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:32:
Pfoh dat was een goede eerste Booster box. Veel mooie kaarten gehad. Wilde graag de typhlosions hebben en heb er daar 2 van gekregen
[Afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zie de website voor meer informatie.
[ Voor 6% gewijzigd door ChokingHazard op 31-10-2022 08:49 ]
De Lugia V erg mooi die wil ik wel hebben
[ Voor 122% gewijzigd door BoomTree op 01-11-2022 22:36 ]
Ik zeg: op naar de KvK!BoomTree schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:28:
Weet iemand toevallig of de webwinkels tcgpokemon en BEScards dezelfde eigenaar/eigenaren hebben?
Zo op het eerste oog niet, maar de enige manier om het zeker te weten is door te betalen voor de uittreksels van zowel deze bedrijven als de betrokken holdings.
[ Voor 25% gewijzigd door Liegebeest op 01-11-2022 21:44 ]
Ik heb het initiële bericht aangepast maar het antwoord op mijn vraag is dus: Nee, het zijn twee verschillende bedrijven. Tgcpokemon verzend wel netjes alleen de fout lag bij DPD dus tgcpokemon is mijns inziens wel een aanrader. BEScards is na bijna een week nog steeds niet aan verzending toegekomen, jammer maar het is niet anders. Hoop dat ik alsnog snel mijn boosterboxen binnen krijg.Liegebeest schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:37:
[...]
Ik zeg: op naar de KvK!
Zo op het eerste oog niet, maar de enige manier om het zeker te weten is door te betalen voor de uittreksels van zowel deze bedrijven als de betrokken holdings.
Astral Radiance ETB:

Niet slecht voor 8 pakjes
Die Mightyena is leuk!Aschtra schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:22:
Niet slecht voor 8 pakjes
Eens zover wat doen ze eigenlijk het beste, de boxen allemaal openen en de "goede" kaarten verkopen of de booster boxen en andere in zijn geheel verkopen ?
Voor mij was dit gewoon puur een investering. Ik ken zelf heel weinig van pokemons.
Als het puur om investering gaat, boxen dicht laten zitten. Het ligt er ook een beetje aan welke boven je hebt. Bijvoorbeeld de BreakTrough set (deze zal jij niet hebben = al wat ouder) is niet erg populair.Yarisken schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:24:
Boys, ik heb even een vraagje. Tijd geleden heb ik wat extra geld opgestreken en ik dacht voor mijn 2 kinderen elk 1000 euro te storten op hun spaarrekening. Echter waren ze veel bezig met pokemon en heb ik voor 2000 euro pokemons gekocht. Verschillende boosterboxen , wat kaarten via catawiki en nog wat andere boxen. Ze mogen deze binnen 10 jaar hebben als ze volwassen zijn.
Eens zover wat doen ze eigenlijk het beste, de boxen allemaal openen en de "goede" kaarten verkopen of de booster boxen en andere in zijn geheel verkopen ?
Voor mij was dit gewoon puur een investering. Ik ken zelf heel weinig van pokemons.
Ik bedoel het niet lullig, maar als je er zelf niet veel verstand van hebt was het misschien handiger geweest om vooraf informatie in te winnen voordat je er geld uit geeftYarisken schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:24:
Boys, ik heb even een vraagje. Tijd geleden heb ik wat extra geld opgestreken en ik dacht voor mijn 2 kinderen elk 1000 euro te storten op hun spaarrekening. Echter waren ze veel bezig met pokemon en heb ik voor 2000 euro pokemons gekocht. Verschillende boosterboxen , wat kaarten via catawiki en nog wat andere boxen. Ze mogen deze binnen 10 jaar hebben als ze volwassen zijn.
Zoals @Downloads al aangeeft is het sowieso aan te raden om de dozen dicht te laten. Dan blijven ze wat meer waardevast.
De kaarten die je hebt gekocht (welke eigenlijk?) kun je eventueel laten graden, dat verhoogt de waarde in sommige gevallen aanzienlijk.
Bedankt voor de info. De kaarten die ik heb gekocht los zijn al gegrade. Ik ga de boxen dicht laten. Het is idd een risico maar dat maakt het ook fun later :-).ChokingHazard schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:24:
[...]
Ik bedoel het niet lullig, maar als je er zelf niet veel verstand van hebt was het misschien handiger geweest om vooraf informatie in te winnen voordat je er geld uit geeft. Het is niet zo dat alles wat nu verkordt wordt gegarandeerd over 10 jaar meer waard is. Wat ik de afgelopen jaren heb zien gebeuren is dat sets zoals Shining Legends, waarvan je geen boosterboxen of losse boosters kon kopen, enorm in prijs zijn gestegen. De Elite Trainer Box was toen deze net uit kwam volgens mij 50-60 euro, terwijl deze nu 5 jaar later voor een paar honderd euro wordt verkocht. Wat de producten van nu in prijs gaan doen is lastig te zeggen.
Zoals @Downloads al aangeeft is het sowieso aan te raden om de dozen dicht te laten. Dan blijven ze wat meer waardevast.
De kaarten die je hebt gekocht (welke eigenlijk?) kun je eventueel laten graden, dat verhoogt de waarde in sommige gevallen aanzienlijk.
Dit klinkt echt als een waanzinnig slecht plan, vooral omdat je geen idee lijkt te hebben wat je nu eigenlijk hebt gekocht. Als je het goed speelt kan je prima winst maken met een TCG, maar er is geen enkele garantie en zoals @ChokingHazard al aangaf worden niet alle boxes en kaarten standaard meer geld waard...Yarisken schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:24:
Alles wat sealed is moet je vooral dicht laten. Over het algemeen is de inhoud van een booster praktisch waardeloos tenzij je net die ene goede kaart opent.
Overigens zou ik niemand aanraden om spullen bij Catawiki veilingen te kopen. Naar mijn idee zijn de prijzen daar vrijwel altijd te hoog en betaal je ook nog eens een bepaald percentage aan veilingkosten.
Je hebt helemaal gelijk hoor, achteraf bekeken was het geen strak plan. Boosterboxen heb ik nieuw of via 2dehands gekocht, enkel losse kaarten via catawiki.ErikT738 schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:54:
[...]
Dit klinkt echt als een waanzinnig slecht plan, vooral omdat je geen idee lijkt te hebben wat je nu eigenlijk hebt gekocht. Als je het goed speelt kan je prima winst maken met een TCG, maar er is geen enkele garantie en zoals @ChokingHazard al aangaf worden niet alle boxes en kaarten standaard meer geld waard...
Alles wat sealed is moet je vooral dicht laten. Over het algemeen is de inhoud van een booster praktisch waardeloos tenzij je net die ene goede kaart opent.
Overigens zou ik niemand aanraden om spullen bij Catawiki veilingen te kopen. Naar mijn idee zijn de prijzen daar vrijwel altijd te hoog en betaal je ook nog eens een bepaald percentage aan veilingkosten.
We zullen het zien binnen 10 jaar ... Bedankt voor de feedback !
Ik krijg een beetje de kriebels van het woordje 2dehands in dit geval... Ik hoop voor jou dat je originele boosterboxen hebt gekocht en geen namaakzooi.Yarisken schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:22:
[...]
Je hebt helemaal gelijk hoor, achteraf bekeken was het geen strak plan. Boosterboxen heb ik nieuw of via 2dehands gekocht, enkel losse kaarten via catawiki.
We zullen het zien binnen 10 jaar ... Bedankt voor de feedback !
- 1x Pokémon Silver Tempest: Booster Box
- 3x Pokémon Silver Tempest: Elite Trainer Box
[ Voor 95% gewijzigd door Liegebeest op 07-11-2022 17:02 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0V10SsY6Emv2MsrKtod2FMou.jpg?f=user_large)
Crown Zenith komt op 20-01-2023 uit:
- Over 160 cards
- 3 brand new Radiant Pokemon, including Radiant Charizard, Radiant Charjabug, and Radiant Eternatus
- 5 Pokemon VMAX
- 8 Pokemon VSTAR, including Zacian VSTAR and Zamazenta VSTAR
- 17 Pokemon V
- 70 cards with special artwork in the new Galarian Gallery, including Mewtwo VSTAR, Darkrai VSTAR, and Hisuian Zoroark VSTAR
:strip_exif()/f/image/L8YeJBySvgP1rxfJvDjc0Xk5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vd6WI3qsb3kkmepfpiXV4liU.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit komt er allemaal van uit:
- Crown Zenith Elite Trainer Box (available January 20, 2023): Includes 10 Crown Zenith booster packs, one special art card featuring Lucario VSTAR and various gameplay accessories
- Crown Zenith Collection—Regieleki V or Regidrago V (available January 20, 2023): Includes four Crown Zenith booster packs, one promo card and oversize card featuring Regieleki V or Regidrago V and one non-V foil promo card: Includes two Crown Zenith booster packs and one sticker sheet
- Crown Zenith Special Collection—Pikachu VMAX (available February 17, 2023): Includes five Crown Zenith booster packs, one etched promo card and one oversize promo card featuring Pikachu VMAX and one foil promo card featuring Pikachu V
- Crown Zenith Tins (available March 17, 2023): Includes five Crown Zenith booster packs and one full art promo card featuring Galarian Articuno, Galarian Zapdos or Galarian Moltres
- Crown Zenith Pin Collection—Rillaboom, Cinderace or Inteleon (available April 14, 2023): Includes three Crown Zenith booster packs; one promo card featuring Rillaboom, Cinderace or Inteleon; and one corresponding pin
- Crown Zenith Premium Playmat Collection—Morpeko V-UNION (available April 14, 2023): Includes five Crown Zenith booster packs, four Morpeko V-UNION cards, one Professor Burnet card, one playmat and one oversize card
- Crown Zenith Premium Figure Collection—Shiny Zacian or Shiny Zamazenta (available May 5, 2023): Includes 11 Crown Zenith booster packs; one etched promo card featuring either Shiny Zacian V or Shiny Zamazenta V; one corresponding Shiny figure and a Shiny pin; and one set of card sleeves
![]() |
Ik heb eigenlijk verdraaid weinig met de nieuwe games en Mon's, maar toegegeven: die box en sleeves zien er wel echt heel vet uit.G_Dragon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 00:28:
Crown Zenith komt op 20-01-2023 uit:
Super gaaf! Ben echt heel benieuwd!G_Dragon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 00:28:
[Afbeelding]
Crown Zenith komt op 20-01-2023 uit:De Elite Trainerbox:
- Over 160 cards
- 3 brand new Radiant Pokemon, including Radiant Charizard, Radiant Charjabug, and Radiant Eternatus
- 5 Pokemon VMAX
- 8 Pokemon VSTAR, including Zacian VSTAR and Zamazenta VSTAR
- 17 Pokemon V
- 70 cards with special artwork in the new Galarian Gallery, including Mewtwo VSTAR, Darkrai VSTAR, and Hisuian Zoroark VSTAR
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit komt er allemaal van uit:
- Crown Zenith Elite Trainer Box (available January 20, 2023): Includes 10 Crown Zenith booster packs, one special art card featuring Lucario VSTAR and various gameplay accessories
- Crown Zenith Collection—Regieleki V or Regidrago V (available January 20, 2023): Includes four Crown Zenith booster packs, one promo card and oversize card featuring Regieleki V or Regidrago V and one non-V foil promo card: Includes two Crown Zenith booster packs and one sticker sheet
- Crown Zenith Special Collection—Pikachu VMAX (available February 17, 2023): Includes five Crown Zenith booster packs, one etched promo card and one oversize promo card featuring Pikachu VMAX and one foil promo card featuring Pikachu V
- Crown Zenith Tins (available March 17, 2023): Includes five Crown Zenith booster packs and one full art promo card featuring Galarian Articuno, Galarian Zapdos or Galarian Moltres
- Crown Zenith Pin Collection—Rillaboom, Cinderace or Inteleon (available April 14, 2023): Includes three Crown Zenith booster packs; one promo card featuring Rillaboom, Cinderace or Inteleon; and one corresponding pin
- Crown Zenith Premium Playmat Collection—Morpeko V-UNION (available April 14, 2023): Includes five Crown Zenith booster packs, four Morpeko V-UNION cards, one Professor Burnet card, one playmat and one oversize card
- Crown Zenith Premium Figure Collection—Shiny Zacian or Shiny Zamazenta (available May 5, 2023): Includes 11 Crown Zenith booster packs; one etched promo card featuring either Shiny Zacian V or Shiny Zamazenta V; one corresponding Shiny figure and a Shiny pin; and one set of card sleeves
[Afbeelding]
Dit is alleen wel de Pokemon center ETB, niet de normale ETB die in de winkels komt te liggen.
Ik hoop dat we de mewtwo met charizard alt art kaart krijgen in de set.
Nee.. meen je dit? Vind juist die Lucardio ETB zo gaafSpeedfreakR schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:17:
[...]
Super gaaf! Ben echt heel benieuwd!
Dit is alleen wel de Pokemon center ETB, niet de normale ETB die in de winkels komt te liggen.
Ik hoop dat we de mewtwo met charizard alt art kaart krijgen in de set.
Maar op de normale ETB staat ook Lucario, verschil is dat er in de normale ETB 10 pakjes zitten en in de pokemon center (plus versie) 12.G_Dragon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:36:
[...]
Nee.. meen je dit? Vind juist die Lucardio ETB zo gaaf

Lucardio.. is dat een Lucario die nieuwe sieraden wilG_Dragon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:36:
[...]
Nee.. meen je dit? Vind juist die Lucardio ETB zo gaaf
Zijn er nog mensen die zaterdag naar de beurs in Venray gaan?
Haha wat een domme typfoutChokingHazard schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:00:
[...]
Lucardio.. is dat een Lucario die nieuwe sieraden wil? Geintje.
Zijn er nog mensen die zaterdag naar de beurs in Venray gaan?
Niet verkeerd! Heb het idee als ik alle YouTube filmpjes mag geloven dat de pulls echt hoog liggen in vergelijking met andere setsG_Dragon schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:03:
Onze hits:
[Afbeelding]
@drawing_a.k haar hits:
[Afbeelding]
Klopt we hebben alleen de speciale rares er uit gehaald, als we de gewone rares en holos er ook bij hadden gelegd waren het er veel meer.Liegebeest schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:02:
Toegegeven, voor zo'n grote stapel had ik meer verwacht... maar ik neem aan dat je alleen de super speciale rares nu toont.
Uiteindelijk naar huis gegaan met een paar commons en uncommons van Team Rocket, Fossil en Jungle en een mooie Zapdos holo van de Base set.
Absolute hoogtepunt was toch wel toen mijn zoon thuis zijn gekochte Lost Origin boosters ging openen en deze parel pullde!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/edj6qWA6Koz7J1xCPLJSmgZC.jpg?f=user_large)
Jammer is dat dan, dit was eigenlijk met de beurs in Utrecht ook. Pokemon TCG is populairder dan ooit. Beurs in Maarseveen was eigenlijk nog wel te doen.ChokingHazard schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:42:
Afgelopen zaterdag ben ik naar de beurs in Venray geweest. De locatie was eigenlijk een beetje te klein, of de opkomst te groot, ligt er aan hoe je het bekijkt. Het was ontzettend druk, en daardoor ook ontzettend warm. Dat was jammer want daardoor had ik persoonlijk niet het idee dat ik op m'n gemak kon kijken tussen de kaarten die verkocht werden. Daardoor ook eerder naar huis gegaan dan ik eigenlijk had gewild.
Uiteindelijk naar huis gegaan met een paar commons en uncommons van Team Rocket, Fossil en Jungle en een mooie Zapdos holo van de Base set.
Absolute hoogtepunt was toch wel toen mijn zoon thuis zijn gekochte Lost Origin boosters ging openen en deze parel pullde!
[Afbeelding]
Ben benieuwd naar Collect a Con in Zwolle. Hier ga ik zelf heen, is niet alleen pokemon en groter opgezet. Ben benieuwd. Meer mensen die gaan?
https://www.eventbrite.nl...-a-con-event-387981562297
Heb vandaag een pakje toploaders gekocht en 2 sleeved boosters Silver Tempest meegenomen. Hoewel 2 holo's, is het technisch gezien een pull. Dragonite en Articuno gekregen. Die dragonite wilde ik ook hebben dus weer lucky
Ik denk eraan, ook al ben ik pas net weer begonnen met verzamelen. Voel me nog een enorme rookie, maar gewoon heel erg benieuwd wat er allemaal te zien/krijgen valt. Het heeft denk ik niet zoveel zin zelf kaarten mee te nemen als je geen stand hebt, of wel? Haha.SpeedfreakR schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:01:
[...]
Jammer is dat dan, dit was eigenlijk met de beurs in Utrecht ook. Pokemon TCG is populairder dan ooit. Beurs in Maarseveen was eigenlijk nog wel te doen.
Ben benieuwd naar Collect a Con in Zwolle. Hier ga ik zelf heen, is niet alleen pokemon en groter opgezet. Ben benieuwd. Meer mensen die gaan?
https://www.eventbrite.nl...-a-con-event-387981562297
Voor dat hele oude spul ben ik bang dat je op jacht moet naar minder-dan-legale bronnen of oude DVDs.Jack Goris schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:03:
Weet iemand waar ik Seizoen 4 van Pokemon in het Nederlands kan kijken??????????????????
Laat ik zeggen dat wij een paar jaar geleden veel geluk hebben gehad en een groot deel compleet hebben.
Jep ik speel het! Nog niet gemigreerd naar nieuwe versie door de vele klachten op reddit.Ypho schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:35:
Zijn er nog mensen die PTCGO spelen, en die nog NIET gemigreerd zijn naar TCGLive? Ik ga later deze week migreren, en heb nog iets van 50 42 ingame packs "te veel" over (je kan er max 125 migreren voor ingame currency). Als ik nog iemand blij kan maken, laat het me weten!
Vrij recent er mee begonnen en heb nu een paar standard rush decks die ik speel op de ladder.
Vergeet niet al je tournament tokens te gebruiken voor je migreert,
Klopt ja, ik ben bijna door mijn tickets heen. Nog 7-8 events. Nadeel is dat ik alleen maar meer packs krijgsleepwalkerbe schreef op woensdag 23 november 2022 @ 04:22:
[...]
Vergeet niet al je tournament tokens te gebruiken voor je migreert,
Kan ik je interesseren voor een aantal packs? Of heb je er genoeg voor de migratie wanneer die komt?Vrij recent er mee begonnen en heb nu een paar standard rush decks die ik speel op de ladder.
Alles wat je kan missen is zeker en vast welkom! Ja de event tickets geven natuurlijk packs - wel SIT gelukkig als je daar nog niet alles van hebt!Ypho schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:58:
[...]
Klopt ja, ik ben bijna door mijn tickets heen. Nog 7-8 events. Nadeel is dat ik alleen maar meer packs krijg
[...]
Kan ik je interesseren voor een aantal packs? Of heb je er genoeg voor de migratie wanneer die komt?
Let ook op vandaag krijg je nog is 10 untradeable LOR, de trainer reward voor 2000 ladder points en 5 epic chests door de ladder reset bug van deze maand.
Als je Android device gebruikt zou je nog is 20 extra packs moeten krijgen wegens broken app voor langer dan een week.
Ik heb echter de trainer card niet gekregen EN heb niks gekregen voor men Android issues (ik speelde op pc en IOS ondertussen). Ga er niet te moeilijk over doen aangezien ik makkelijk 200+ packs van LOR heb open gemaakt en met de migratie dus toch meeste van de bulk ga verliezen.
Edit : men username in PTCGO is sleepwalkerbe als je me wilt toevoegen!
[ Voor 3% gewijzigd door sleepwalkerbe op 23-11-2022 17:34 ]
Mijn zoontje en ik spelen het ook. Als je nog wat over hebt hou ik me aanbevolen....Ypho schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:35:
Zijn er nog mensen die PTCGO spelen, en die nog NIET gemigreerd zijn naar TCGLive? Ik ga later deze week migreren, en heb nog iets van 50 42 ingame packs "te veel" over (je kan er max 125 migreren voor ingame currency). Als ik nog iemand blij kan maken, laat het me weten!
Dom dat ik er niet aan heb gedacht dat er maar 1 Radiant *** wordt meegemigreerd, want daar had ik er meer van
Naja, nu TCG Live, eens kijken wat dat gaat brengen.
Dit topic is gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.