Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.479 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het spel nog 'moeilijker' in de handheld mode?
Nu hoef ik niets te doen, kan bij wijze van aan mijn pik zitten en op A drukken en vang nog de pokemon.

Op de tv moet je nog een beetje mikken etc, maar ik speel eigenlijk altijd op de handheld mode.

Voor de rest is het wel een beetje nostalgie allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
wackmaniac schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:02:
[...]

Het duurde bij mij 4 generaties voor ik een shiny in het wild ving, dus 10 uur is peanuts :)

Ik heb een beetje het idee dat LGPE echt een casual game is aangezien er blijkbaar links en rechts shinies worden gevangen en ik geluiden hoor van mensen die binnen een dag bijna het hele spel door zijn.
Ik ben nu acht uur bezig en heb nog maar 3 badges. Ik ben het hele spel opnieuw aan het ontdekken en alles aan het vangen gaandeweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Heb de Pikachu versie ook maar besteld voor €35 op Amazon.de. Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. Gaat toch wel jeuken nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Als long time ‘core games’ en Go speler ook maar eens aangeschaft. Ben benieuwd hoe het speelt.

Hoef me iig geen zorgen te maken om een complete dex, heb gen 1 compleet in GO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Royy90 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:56:
[...]

[...]

Even snel hierop inspringen. De game is niet in het nederlands beschikbaar. Verder klopt bovenstaand verhaal natuurlijk helemaal maar helaas is de functie NL niet in Let's Go.

[Afbeelding]
Top dank je wel! Dan kan die dus gewoon uit Duitsland komen :-)

Hopelijk is het spel een beetje te spelen voor Mn zoontje van 7 in het Engels. Maar dat moet vast goedkomen

PSN ID = steppa87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Shiny Vulpix te pakken :D Tijd om Nidoran lastig te vallen.. Hopelijk komt die wat sneller (zeker 8 uur stil gestaan voor Vulpix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zlysher schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:37:
Shiny Vulpix te pakken :D Tijd om Nidoran lastig te vallen.. Hopelijk komt die wat sneller (zeker 8 uur stil gestaan voor Vulpix)
Stil staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
Jah. Ik stop met vangen wanneer ik op 31 catch combo zit en wacht dan tot shiny tevoorschijn komt. Voor het geval ik me combo verlies doordat 1 wegrend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:13
Ook is het beter om stil te staan wanneer je een lure gebruikt(hogere kans op shiny). Een lure stopt op basis van aantal stappen dat je ingame doet dus als je stilstaat blijft hij actief.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
En dat ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
hoop dat ik net zoveel geluk heb met mijn shinys straks als met de rare pokemon nu

tauros - kangaskhan - onix allemaal 1%tjes... moment dat ik de erea binnen loop zie ik ze en vang ik ze first try xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-08 13:54
Gisteren 5 uur! gewacht op een shiny Vulpix, maar toen ze tevoorschijn kwam, was ze ook kwa stats max :D
Helaas een full odds shiny venonat die wegrende na 1x een great ball gegooit te hebben en een shiny pidgey die buiten mn bereik vloog en daarna de-spawnde :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

Zlysher schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:25:
[...]

Jah. Ik stop met vangen wanneer ik op 31 catch combo zit en wacht dan tot shiny tevoorschijn komt. Voor het geval ik me combo verlies doordat 1 wegrend.
Kan je niet één poging doen, en als die niet blijft zitten, wegrennen?
Royy90 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:27:
Ook is het beter om stil te staan wanneer je een lure gebruikt(hogere kans op shiny). Een lure stopt op basis van aantal stappen dat je ingame doet dus als je stilstaat blijft hij actief.
Ah, goeie tip.

Verwijderd

Hoi! Ik vroeg me af waarom de SoulSilver editie zo erg in prijs is gestegen (zelfs tot 180 euro zag ik laatst), en of dit ook zo daadwerkelijk is en niet een typefoutje. Wellicht dat ik dan mijn SS ga verkopen, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
Pff gister verder gegaan met zoeken van shiny female Nidoran. Kwam een shiny ratatta tegen.. Die maar gevangen. Kort daarna kwam na 2 dagen eindelijk mijn Nidoran.
Begonnen met Caterpie.. nog geen 5 minuten mee bezig en Caterpie spawnt! En de spawn erna was een shiny weedle :D

Al met al een goede shiny dag ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:37:
Hoi! Ik vroeg me af waarom de SoulSilver editie zo erg in prijs is gestegen (zelfs tot 180 euro zag ik laatst), en of dit ook zo daadwerkelijk is en niet een typefoutje. Wellicht dat ik dan mijn SS ga verkopen, namelijk.
Pokewalker, pokemon die achter je lopen en natuurlijk een zeer goed en leuk spel.

Sowieso zijn de generatie 4-games flink in waarde gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik had binnen een paar uur (totaal spelen) zo maar een shiny Geodude, gisterenavond had ik een 18+ streak op diglett, spawnt er zo maar een shiny Chansey (sowieso pas de 5de die ik zag). Wow.... verder nog geen andere shinies, zit nu op 7 uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Ik gisteren aan 28 catch combo Vulpix tot er doodleuk een Pidgey tegen mij aanvliegt - niet gevangen; en gedaan met catch combo. Toch wel frustrerend, verder maar hopen dat ik @ random eens een shiny tegenkom zeker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
Waaaauwww. Ik dacht.. Ik ga deze avond film kijken en tijdens film kijken Mewtwo resetten tot shiny. Eerst kom ik random een Chansey shiny tegen in Mewtwo's room en daarna na 5 resets shiny Mewtwo xD Denk dat mijn geluk nu wel op is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

Zlysher schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:25:
[...]

Wacht jij dan ook net zo lang voordat ze dus spawnen ?

Ik ben al echt tijdje bezig om dan een shiny pokemon te krijgen, maar tot op heden nog niet gelukt.. ben daarnaast wel bezig om mijn pokemons steeds meer te laten bestaan uit awesome stats pokemons.. dus gewoon vangen tot ze awesome stats hebben en daar op verder gaan...

Zijn shinies over het algemeen nog beter in stats of is dat ook heel random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
n2theb schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 07:35:
[...]

Wacht jij dan ook net zo lang voordat ze dus spawnen ?

Ik ben al echt tijdje bezig om dan een shiny pokemon te krijgen, maar tot op heden nog niet gelukt.. ben daarnaast wel bezig om mijn pokemons steeds meer te laten bestaan uit awesome stats pokemons.. dus gewoon vangen tot ze awesome stats hebben en daar op verder gaan...

Zijn shinies over het algemeen nog beter in stats of is dat ook heel random?
Shinies zijn niet beter dan normaal, afgezien van een andere kleurtje kunnen ze allemaal dezelfde stats hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
mfneed schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:33:
hoop dat ik net zoveel geluk heb met mijn shinys straks als met de rare pokemon nu

tauros - kangaskhan - onix allemaal 1%tjes... moment dat ik de erea binnen loop zie ik ze en vang ik ze first try xD
Onix is niet rare, toch? In ieder geval niet in de Pikachu versie.
Word dood gegooid met die dingen in een cave (Diglett tunnel dacht ik).

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
schaapiej schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:22:
[...]

Onix is niet rare, toch? In ieder geval niet in de Pikachu versie.
Word dood gegooid met die dingen in een cave (Diglett tunnel dacht ik).
Onix is inderdaad niet rare, ook niet in Eevee versie.
Meer uncommon. Zo 5-10%

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Eindelijk Go Park bereikt, dus heb even wat legendaries overgezet (de vogels, Mewtwo) en shiny Squirtle. Kon ik mooi half uurtje Meltans vangen in Go.

Iemand al een Meltan teruggestuurd naar Let's Go en die in een Melmetal zien evolueren? edit: lees ondertussen dan je in Go een Melmetal moet evolueren (400 candy) en hem dán naar Let's Go kan sturen.

[ Voor 18% gewijzigd door Megalodon86 op 27-11-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zou willen dat ik dingen naar Go Park kon sturen maar zo te zien is mijn telefoon niet supported.
Hoogstwaarschijnlijk vanwege te lage BLE versie (4.0 dacht ik zo)
Veel mensen met dezelfde problemen als ik het internet een beetje afstruin. Beetje een oversight van gamefreak/Niantic, sowieso had het veel beter over wifi kunnen gaan maar goed. GO park zal dus voor mij niet te doen zijn, erg jammer maar so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Megalodon86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:53:
Eindelijk Go Park bereikt, dus heb even wat legendaries overgezet (de vogels, Mewtwo) en shiny Squirtle. Kon ik mooi half uurtje Meltans vangen in Go.

Iemand al een Meltan teruggestuurd naar Let's Go en die in een Melmetal zien evolueren? edit: lees ondertussen dan je in Go een Melmetal moet evolueren (400 candy) en hem dán naar Let's Go kan sturen.
Ik dacht dat legendaries niet overgezet konden worden? Maar dat geldt dan dus alleen voor Mew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

mark-k schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:02:
[...]

Ik dacht dat legendaries niet overgezet konden worden? Maar dat geldt dan dus alleen voor Mew?
Mew nog niet gedaan, maar de rest kan gewoon inderdaad. Mew kan volgens mij alleen via die Pokéball.

• de Foarsitter
Ik heb net zo'n anderhalf uur Let's Go PIkachu gespeeld.

Waar ik erg over te spreken ben, is dat de groottes van pokemon wat realistischer zijn. Een pokeball bij Butterfree ziet er een stuk kleiner uit dan bij Caterpie. Dat zijn de kleine dingen die het een stuk leuker maken. En natuurlijk dat Pikachu op je schouder zit en er nog een andere pokemon achter je aan loopt: top!

Wel jammer dat ik in het wild geen battles meer kan houden. En is het mogelijk om pokemon te releasen? Anders heeft iedereen een miljard dubbele pokemon in de box :(

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
mr.JamesBond schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:34:
Ik heb net zo'n anderhalf uur Let's Go PIkachu gespeeld.

Waar ik erg over te spreken ben, is dat de groottes van pokemon wat realistischer zijn. Een pokeball bij Butterfree ziet er een stuk kleiner uit dan bij Caterpie. Dat zijn de kleine dingen die het een stuk leuker maken. En natuurlijk dat Pikachu op je schouder zit en er nog een andere pokemon achter je aan loopt: top!

Wel jammer dat ik in het wild geen battles meer kan houden. En is het mogelijk om pokemon te releasen? Anders heeft iedereen een miljard dubbele pokemon in de box :(
Alles wat je dubbel hebt kan je gewoon door sturen naar professor Oak. Krijg je ook nog eens candy voor

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 13:18
Desutoroiya schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:41:
[...]

Alles wat je dubbel hebt kan je gewoon door sturen naar professor Oak. Krijg je ook nog eens candy voor
De hoeveelheid candy die je bij de professor krijgt valt best tegen. Tijdens combo's krijg je veel meer, voor een excelent catch na een combo van 10 al.(50 normale, 30 L en 10 xl en soms nog een aantal pokemon candy's).

Ben net begonnen en de combo's ff uitgecheckt, na 300 pidgey's gevangen te hebben in viridian forrest mijn eerste chiny. Had er door al die gevangen pidgey's ook al genoeg candy's voor dus nu heb ik een level 10 pidgey die volledig overpowered is :P

Vind eigenlijk het vangen een prima vervanging voor de wild battles. Enige probleem is dat het zoveel xp en candy voor krijgt dat het meer opleverd dan de gevechten zelf. Waardoor die dus weer saai en tijd rovender worder :( (voorheen was dat vooral met de vele encounters zo)

[ Voor 3% gewijzigd door HMR90 op 29-11-2018 19:48 ]

• schaapiej
Net even gekeken hoe het er uit ziet als je verschillende Pokémon uit hun bal haalt. Toch wel geniaal als je dat met Snorlax doet! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik had eergisteren in korte tijd 2 shinies, doduo en tentacool. Doduo had eigenlijk een Ponyte moeten zijn, maar we take those. Gevolg is wel dat heel mijn team overleveld is, magoed, dat maakt niet uit gezien ik Gen1 al zo vaak heb gespeeld dat ik het zo allemaal wel weet.

Huidig team

Eevee (op hoger level lang niet meer zo relevant tenzij snoepjes voeren)/ Victreebel/Blastoise/Ninetales/Alolan-Ninetales/Alolan-Raichu

Denk dat we het daarmee wel kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zie hier allemaal mensen random shinys binnen notime krijgen... Zelf al 3dagen bezig met een caterpie waar ik de moed al bij heb opgegeven (echter zonder shiny charm, die komt dit weekend doormiddel van de laatste trade pokemons...) Nu magikarp aan het chainen! hopen dat ik hier meer geluk heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

schaapiej schreef op donderdag 29 november 2018 @ 20:19:
Net even gekeken hoe het er uit ziet als je verschillende Pokémon uit hun bal haalt. Toch wel geniaal als je dat met Snorlax doet! :p
Maar ook wel fail dat charizard Geen millimeter over het water kan vliegen. Snap dat dat gamebreaking zou zijn, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:41
mark-k schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:02:
[...]

Maar ook wel fail dat charizard Geen millimeter over het water kan vliegen. Snap dat dat gamebreaking zou zijn, maar toch.
Gisteren vloog ik met charizard wel hoger in de lucht en ook een stukje over het water en over hekjes maar ik kreeg hem niet meer naar beneden (vind de vrouw nie erg >:) ), ofja alleen door van pokémon te wisselen....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heeft er iemand een Scyther over in PKLG? De laatste Pokemon die ik moet voor m'n Dex.

Kan Pinsir of iets anders ervoor ruilen.

edit: En done!

[ Voor 6% gewijzigd door London op 01-12-2018 13:58 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik heb me voorgenomen om geen pokemon te gebruiken die ik eerder heb gebruikt. Vooralsnog heb ik alleen Nidorino en Nidorina in mijn team. En aangezien ik Pokemon Yellow al op mijn 3DS heb gespeeld vallen alle starters direct af. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Barney
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-08 11:23
Is er iemand die een Pinsir over heeft in PKLG? Dit is de laatste die ik nog moet vangen.

Edit: never mind, het is gelukt met een random iemand via internet!

[ Voor 28% gewijzigd door R_Barney op 07-12-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
mark-k schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:02:
[...]

spoiler:
Na het 'uitspelen' (Elite 4 verslaan) kun je met Charizard, Dragonite en Aerodactyl over van alles en nog wat heen vliegen. Water heb ik nog niet getest, maar huizen etc kun je dan allemaal overheen :)

Edit: water kun je ook over vliegen. Net even getest en kon bij Fuchsia city naar beneden over het water vliegen!

[ Voor 10% gewijzigd door schaapiej op 09-12-2018 16:02 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

schaapiej schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:23:
[...]

spoiler:
Na het 'uitspelen' (Elite 4 verslaan) kun je met Charizard, Dragonite en Aerodactyl over van alles en nog wat heen vliegen. Water heb ik nog niet getest, maar huizen etc kun je dan allemaal overheen :)

Edit: water kun je ook over vliegen. Net even getest en kon bij Fuchsia city naar beneden over het water vliegen!
Ik had t idd gisteren al ergens gelezen, dat klinkt wel n stuk logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:06
Bij pokemon gold destijds afgehaakt, Eerder dit jaar met Moon weer terug opgepakt. Pokedex completed en dat was toen genoeg voor mij.
Recent Ultra Sun gekocht, verhaal doorgespeeld en daarna pokedex weer gedaan met deze keer gelijk een living dex erbij.
Inmiddels bezig met breeden van pokemon voor de battle tree en nu loop ik er tegenaan dat er soms met geld (vitamins) tijd bespaart kan worden op bijvoorbeeld ev training en andere zaken.

Probleem is alleen dat bijna alle methodes om aan geld te komen ervanuitgaan dat je een pokemon hebt met de move: Happy Hour, En die heb ik helaas niet. Of geestdodend saai zijn (Rotsen breken op pony island.), Dan doe ik liever een rondje Elite 4
Dus je voelt hem vast al aankomen:

Kan iemand mij aan een pokemon met die move helpen?
Kan alles wat te breeden valt van de 402 pokemon uit de Ultra Sun/Moon dex te ruil aanbieden, Daarnaast heb ik nog wat breeding rejects met 5iv's in boxen hangen van Garchomp, Metagross, Salamence en Toxapex (Eerste evolutie vorm uiteraard.)

Graag even hier in het topic melden als je mij wilt helpen om te voorkomen dat straks heel mijn PM box volzit.
Alvast bedankt.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Sato schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:22:
Bij pokemon gold destijds afgehaakt, Eerder dit jaar met Moon weer terug opgepakt. Pokedex completed en dat was toen genoeg voor mij.
Recent Ultra Sun gekocht, verhaal doorgespeeld en daarna pokedex weer gedaan met deze keer gelijk een living dex erbij.
Inmiddels bezig met breeden van pokemon voor de battle tree en nu loop ik er tegenaan dat er soms met geld (vitamins) tijd bespaart kan worden op bijvoorbeeld ev training en andere zaken.

Probleem is alleen dat bijna alle methodes om aan geld te komen ervanuitgaan dat je een pokemon hebt met de move: Happy Hour, En die heb ik helaas niet. Of geestdodend saai zijn (Rotsen breken op pony island.), Dan doe ik liever een rondje Elite 4

Kan alles wat te breeden valt van de 402 pokemon uit de Ultra Sun/Moon dex te ruil aanbieden, Daarnaast heb ik nog wat breeding rejects met 5iv's in boxen hangen van Garchomp, Metagross, Salamence en Toxapex (Eerste evolutie vorm uiteraard.)

Graag even hier in het topic melden als je mij wilt helpen om te voorkomen dat straks heel mijn PM box volzit.
Alvast bedankt.
Ik kocht vitamins altijd met BP. Je moet toch eerst 20 battles doen in de Battle Tree voor je Super Battles kan doen (maal drie want single, double en multi). Daar kan je 60 BP mee verdienen voor je aan de (echte) super battles begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Sato schreef op zondag 23 december 2018 @ 00:22:

Alvast bedankt.
Zo te zien is die move alleen te krijgen via een event. Ik denk dat ik die Rockruff wel heb, maar dan moet ik even de cartridge en 3DS afstoffen ...

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Ben pas begonnen met spelen, Geweldige Nostalgia, De eerste Pokémon zoals hij altijd had moeten zijn.
Allemaal heel erg leuk enzo. Maar De game wordt je wel heel erg gemakkelijk gemaakt.
Even loss van grass spawns die toegevoegd zijn aan pallet town/Route 1 zoals Odish, Leert je Pickachu vrij vroeg Double Kick om Brock zijn Gym mee door te komen. Mocht dat niet lukken kan je (als het goed is) altijd nog een mankey vangen op de route naar Indigo Plateau of een Butterfly met confusion inzetten.
Alle pogo krijgen nu exp voor 1 fight, erg makkelijk, verlost ons uit een grind, vind het persoonlijk niet erg.

Maar waar ik het meest van ...geschokken ben is de move Zippy Zap die je je Pikachu kan laten leren in het Pokemon Center van Cerulian City. Is die move niet een beetje heel erg OP ?
-100% Hit kans.
-Altijd Als eerste aan de beurt.
-Altijd Crit
-50 Base Damage (100 dus met crit), Hoger dan basic thundershock.
Nietemin levelt je Pikachu het hardst want hij zal altijd in je party zitten. Met deze move kan je zowat alles wat je tegenkomt one-shotten voordat de ander ook maar een poot uitgestoken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-09 22:20
Anakin_ schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:31:
Ben pas begonnen met spelen, Geweldige Nostalgia, De eerste Pokémon zoals hij altijd had moeten zijn.
Allemaal heel erg leuk enzo. Maar De game wordt je wel heel erg gemakkelijk gemaakt.
Even loss van grass spawns die toegevoegd zijn aan pallet town/Route 1 zoals Odish, Leert je Pickachu vrij vroeg Double Kick om Brock zijn Gym mee door te komen. Mocht dat niet lukken kan je (als het goed is) altijd nog een mankey vangen op de route naar Indigo Plateau of een Butterfly met confusion inzetten.
Alle pogo krijgen nu exp voor 1 fight, erg makkelijk, verlost ons uit een grind, vind het persoonlijk niet erg.

Maar waar ik het meest van ...geschokken ben is de move Zippy Zap die je je Pikachu kan laten leren in het Pokemon Center van Cerulian City. Is die move niet een beetje heel erg OP ?
-100% Hit kans.
-Altijd Crit
Nietemin levelt je Pikachu het hardst want hij zal altijd in je party zitten. Met deze move kan je zowat alles wat je tegenkomt one-shotten voordat de ander ook maar een poot uitgestoken heeft.
Wacht maar tot je genoeg candy's hebt en die aan je Pikachu geeft...
Ik heb de Eevee versie. Later komen je nog zo'n 2 gasten tegen die de andere OP moves geven.
En als je even een combo doet zit je snel aan lvl 90+

Ik heb al combo's met meer dan 6k xp gekregen. Je hebt snel een super team klaar :+
En als je bang bent van je combo te verliezen : Probeer elke pokemon te vangen bij de eerste worp. Lukt dat niet, ren zo snel mogelijk weg en ga naar de volgende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Megalodon86 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:53:
Oftewel:
Alle Meltan die je vangt altijd naar PkmnLG sturen (daar krijg je even veel candy voor als naar Prof. sturen).
Vervolgens kun je alle Meltan vanuit PkmnLG naar Prof. Oak sturen, om nogmaals een reeks candy in PkmnLG te ontvangen.

Uiteraard wel opletten dat jij je hoogste IV Meltan op PkmnGO blijft houden, om deze te evolueren zodra je 400 candy in GO hebt ;)

-100% Hit kans.
-Altijd Crit
Pikachu en Eevee (iig de starters zelf dan) hebben ook beiden alle IVs op maximum.
Doe maar eens de Judge functie op je Starter ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Darkfreak op 09-01-2019 15:39 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Darkfreak schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:34:
[...]

Oftewel:
Alle Meltan die je vangt altijd naar PkmnLG sturen (daar krijg je even veel candy voor als naar Prof. sturen).
Vervolgens kun je alle Meltan vanuit PkmnLG naar Prof. Oak sturen, om nogmaals een reeks candy in PkmnLG te ontvangen.

Uiteraard wel opletten dat jij je hoogste IV Meltan op PkmnGO blijft houden, om deze te evolueren zodra je 400 candy in GO hebt ;)
Ik ruil ze eerst nog zo veel mogelijk (1 per dag dus...) en dan stuur ik ze idd naar Let's Go.

M'n eerste Melmetal was IV14/14/14 dus die blijft in Go, maar nu bijna genoeg candy voor m'n 2de, die gaat naar Let's Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Megalodon86 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:50:
[...]

Ik ruil ze eerst nog zo veel mogelijk (1 per dag dus...) en dan stuur ik ze idd naar Let's Go.

M'n eerste Melmetal was IV14/14/14 dus die blijft in Go, maar nu bijna genoeg candy voor m'n 2de, die gaat naar Let's Go.
Beste Meltan die ik momenteel heb is slechts 7/15/12 .. Ik ben dus nog aan het wachten op een betere.
Op het minst 80% IV, anders ga ik er echt geen 400 candy in proppen XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Ik ben ook nog niet zo lang geleden begonnen met spelen. Nostalgie enzo O-)
Laat even weten of je tijd hebt om wat te ruilen, ik wil een aantal van die pkmn laten evolueren en dat gaat dan weer niet zonder te ruilen. Erg jammer.

Of als iemand die de Eve versie speelt tijd heeft? Heb ook nog een aantal Pikachu versie exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Pokemon Yellow was mijn eerste Pokemon game. Deze had ik op die grijze baksteen. Ik was gelijk hooked! Na die game te hebben verslagen heb ik Pokemon Blue erbij gehaald om mijn Pokedex te completen en had op een gegeven moment alle 150 Pokemon. Toen ik op vakantie was ontmoete ik iemand die via via een Mew had gekregen. Dit was de tijd dat als er een glitch in een game zat, deze Glitch er ook in bleef en niet verholpen werd met een update.

De Mew dus kunnen copieren en naar mijn game gezet. Yellow was voor mij de enige game waar ik alle 151 Pokemon had en dus een complete Pokedex.

Nu met Pokemon Let's Go wil ik dit weer doen. Wat een heerlijk nostalgisch gevoel.

Enige minpuntje dat ik heb is de connectie tussen mijn Pokemon Go en Let's Go. Duurt soms een half uur try and error om de connectie te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeclap
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-06-2024
PuddingNL schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:24:

Enige minpuntje dat ik heb is de connectie tussen mijn Pokemon Go en Let's Go. Duurt soms een half uur try and error om de connectie te krijgen...
Misschien dat de meest recente update van gisteren je gaat helpen? ;)

https://nintendoeverythin...te-out-now-version-7-0-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:18
@PuddingNL Die Mew glitch is best te doen op de Gameboy. Werkt in Blue, Red en Yellow btw.
Je moet ergens een trainer overslaan. Dan verder het spel door spelen. Daarna als je fly hebt een gevecht initieren met die eerste trainer en naar menu gaan en wegvliegen voordat het gevecht start. Uiteindelijk kom je via de andere kant na een bepaalde combi pokemon weer dat dorp binnen en start het gevecht met Mew.
Het gaat erom dat het een combinatie van de hexadecimale code van die trainer is en een andere pokemon waardoor het spel denkt dat het Mew is waarmee je moet vechten.
Het is vrij simpel, maar kost ontzettend veel tijd.
Dit is een iets andere variant met hetzelfde principe overigens.
https://www.wikihow.com/Catch-Mew-in-Pok%C3%A9mon-Yellow

Mijn versie kostte een stuk meer tijd. Dus bovenstaande is het snelste wat je kunt doen om Mew te halen.

Lees net op die site in de comments dat je in rood en blauw een tweede kunt vangen:
Do I have to beat the slow poke trainer? I was wondering if you could lose so you can battle him again for the Mew in lavender town?

Community Answer

In Pokemon Red or Blue it is actually possible to get two mews, one from battling the slow poke trainer and one from battling the first trainer in Misty's gym, however it's not possible in Yellow since Abra is found in a different area than Red/Blue. So yes, you have to defeat the slow poke trainer.

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 19-02-2019 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Arunia schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:41:
@PuddingNL Die Mew glitch is best te doen op de Gameboy. Werkt in Blue, Red en Yellow btw.
Je moet ergens een trainer overslaan. Dan verder het spel door spelen. Daarna als je fly hebt een gevecht initieren met die eerste trainer en naar menu gaan en wegvliegen voordat het gevecht start. Uiteindelijk kom je via de andere kant na een bepaalde combi pokemon weer dat dorp binnen en start het gevecht met Mew.
Het gaat erom dat het een combinatie van de hexadecimale code van die trainer is en een andere pokemon waardoor het spel denkt dat het Mew is waarmee je moet vechten.
Het is vrij simpel, maar kost ontzettend veel tijd.
Dit is een iets andere variant met hetzelfde principe overigens.
https://www.wikihow.com/Catch-Mew-in-Pok%C3%A9mon-Yellow

Mijn versie kostte een stuk meer tijd. Dus bovenstaande is het snelste wat je kunt doen om Mew te halen.

Lees net op die site in de comments dat je in rood en blauw een tweede kunt vangen:
Do I have to beat the slow poke trainer? I was wondering if you could lose so you can battle him again for the Mew in lavender town?

Community Answer

In Pokemon Red or Blue it is actually possible to get two mews, one from battling the slow poke trainer and one from battling the first trainer in Misty's gym, however it's not possible in Yellow since Abra is found in a different area than Red/Blue. So yes, you have to defeat the slow poke trainer.
Ja dit staat mij wel iets van bij. Krijg je een Missingno. ofzo.Volgens mij deden wij het destijds met halverwege het ruilen en linkcable eruit trekken dacht ik.

Maar goed, Mew is nu makkelijker te krijgen O+
codeclap schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Misschien dat de meest recente update van gisteren je gaat helpen? ;)

https://nintendoeverythin...te-out-now-version-7-0-1/
Oh nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:18
@PuddingNL Nee, dat is weer een andere. Ging echt om Mew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-100% Hit kans.
-Altijd Crit
Ja klopt die move is behoorlijk sterk, gebruik hem ook vaak.
Zelf ga ik altijd bij elke nieuwe run zo snel mogelijk voor een Alakazam, hiermee haal ik veel gyms onwijs makkelijk.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Morgen om 3 uur 's middags Pokémon Direct!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Megalodon86 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:08:
Morgen om 3 uur 's middags Pokémon Direct!!
Spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Laatst online: 09:18
De kantho hype train raast stevig door het land in ieder geval 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Ben benieuwd wat we in die 7 min gaan zien. Zo hyped dat het bijna alleen maar een teleurstelling kan zijn

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik verwacht wellicht de starters en een kleine trailer. Niet meer, niet minder. Kan het toch niet live zien.
Wellicht nog wat tijdens de Treehouse Q&A die ze ook nog gaan doen maar tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik denk ook aan de starters, de omgeving, en misschien nog wat teases naar nieuwe mechanismes.

Wat ik hoop voor gen8 is eigenlijk vooral meer nieuwe (mega) evoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
Pokemon Sword & Shield, einde 2019!

De starter Pokemon zijn:

Grookey, Scorbunny en Sobble.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0avT77VsAA65iy.jpg:large

[ Voor 76% gewijzigd door Edzeau op 27-02-2019 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
Game ziet er in eerste instantie erg goed uit! Beter dan Let's go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ow man, wat kijk ik hier naar uit. Helaas verder geen gameplay reveals. Ik kan me nog herinneren dat nintendo aangaf dat de volgende generatie open-world zou zijn, en aan de kaart te zien lijkt dat nog niet zo. Ook de gameplay video's die we te zien kregen laten een hoop hekjes en dergelijke zien. Ik vermoed dus dat ook deze game zich nog aan het originele formaat gaat houden, of de game die ze ons beloofd hebben is een game die niet hoort tot de main-line aan pokemon games. Maar toch ben ik enthousiast!

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Laatst online: 09:18
Tijd om de 3DS te vervangen door de Switch dus...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Sword en Shield. Zou Aegislash een speciale rol krijgen?

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Nou, kom maar door! Ik ga alvast sparen voor een 2de Switch, er zullen wel 1 of 2 bundels uitkomen tegen die tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Mocht iemand interesse hebben in een 2ds met Alpha Sapphire, Yellow en X dan hoor ik dat graag. :)
Ik heb het een hele tijd leuk gevonden maar ik kan me er helaas niet meer mee vermaken. Ook de nieuwe titels bekoren me niet...
Ook het spel op de switch heb ik na de elite 4 niet meer aangeraakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52
Mweh niet echt onder de indruk, zo te zien geen toffe open online wereld, weinig innovatie zo te zien, gewoon weer nieuwe pokemon, nieuwe region en verder weinig bijzonders. Hopelijk komen ze met de e3 nog met iets verrassends maar denk het niet echt.

Playstation 5

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 23:44
De game ziet er beter uit dan ik uberhaupt had verwacht! Wel meer van hetzelfde in alles verder maar dat vind ik niet zo erg, die games vond ik leuk en verdere innovatie doen ze maar in een volgende. Deze game moet natuurlijk zo snel mogelijk ontwikkeld worden terwijl het op nieuwe apparatuur is.

Ik hoop wel dat ze de HM's eruit hebben gehaald en weer met die pager werken, dat je gewoon met een team van 6 kan spelen :)

Ik denk inderdaad dat er een speciale rol voor Aegislash komt, maar die is al zo vreselijk sterk :X dat er geen mega vorm moet komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Fragadder op 28-02-2019 07:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

De nieuwe game ziet er super uit. Love the art style. Ook blij dat het een standaard battle systeem heeft. Wel aparte namen voor de games. Ook een eventueel 3de deel, hoe gaan ze die noemen? Axe? Spear?

De namen zorgen er waarschijnlijk wel voor de de exclusieve pokemon die ik ga vangen in Shield heel populair gaan zijn ;)

Tot nu toe niet zo te spreken over de starters, al zag ik wel een mooie inspiratie bron, namelijk de powerpuff girls. zie: Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/465/334/4e8.jpg

Dus ligt beetje aan de evoluties en eventuele secondary typings wat ik ga spelen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• de Foarsitter
Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden, maar ik vind de sprites van de mensen wel wat 2d-achtig. En de starters, tja, wat moet je daar nou van vinden.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:26

Dazzler2120

FP ProMod
Hmm volgens mij gaat dit wéér een game worden waar ik de fire starter het interessantste vind. Maar super vet! Was aan het twijfelen om mijn switch weg te doen, maar dit doet me toch besluiten om hem te behouden.

PS4 PSN: Dazzler2120

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Ik vind het jammer dat je weer door het gras heen moet lopen en random encounters hebt.
Ik had er meer van verwacht.

FCG

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik vraag mij heel af hoe open en vrij deze wereld is. De trailer doet vermoeden dat redelijk fixed paden zijn zoals we kennen uit de eerdere Pokemon games. Maar misschien de vrijheid iets wat ze nog niet hebben laten zien en kunnen we daadwerkelijk meer het pad af.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Fragadder
Het vervolg word eerder iets van Armor denk ik.
Dazzler2120 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:03:
Hmm volgens mij gaat dit wéér een game worden waar ik de fire starter het interessantste vind. Maar super vet! Was aan het twijfelen om mijn switch weg te doen, maar dit doet me toch besluiten om hem te behouden.
Ik merk dat het altijd de fire of de water is, ik heb nog nooit iets gehad met die grass starter. Nu weer niet.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ga meestal voor de water of gras, dat lijkt nu weer te gebeuren. Althans. Gen1 had ik yellow, dus had ik ze beide. gen 2, 3, 4 en 6 water. gen 7 grass. Gen 5 niet gespeeld al had ik hier grass gegaan. Het ligt bij deze gen een beetje aan wat de evoluties worden en of ze typings krijgen. Gezien het kleuren palet van de water starter zou het water/electric kunnen worden, maar gezien z'n onzichtbaarheid in de trailer zou het ook water/ghost kunnen worden. De grass starter heeft wat weg van een vechter, dus grass/fighting maybe? Fire lijkt op een volledige fire te blijven. Misschien fire/ground, maar dubbele water weakness doen ze vaak niet op starters. Maja, mocht die grass pokemon grass/fighting worden, dan moet het heel erg z'n best doen om boven mijn favoriete pokemon allertijde uit te komen(Breloom).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:26

Dazzler2120

FP ProMod
Fragadder schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:43:
Het vervolg word eerder iets van Armor denk ik.

[...]

Ik merk dat het altijd de fire of de water is, ik heb nog nooit iets gehad met die grass starter. Nu weer niet.
Nwa in Sun vond ik de Grass/Ghost typing wel erg interessant. In het verleden inderdaad vaker niet dan wel gekozen voor de grass starters. Maar is even afhankelijk van de evlotions

PS4 PSN: Dazzler2120

• Fragadder
Dazzler2120 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:05:
[...]

Nwa in Sun vond ik de Grass/Ghost typing wel erg interessant. In het verleden inderdaad vaker niet dan wel gekozen voor de grass starters. Maar is even afhankelijk van de evlotions
Ik heb die in Moon ook gebruikt maar al gauw uit mijn team gedumpt, te veel zwaktes vond ik persoonlijk en er bestonden al meerdere grass/ghost. Ik vond de water daar beter, die fire uit sun/moon was qua uiterlijk al zo om te janken :X dat word nu wel anders, al vermoed ik weer een fire/fight of fire/ground als ik het zo zie.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:14

Nogne

>.<

jeka schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:22:
Ik vind het jammer dat je weer door het gras heen moet lopen en random encounters hebt.
Ik had er meer van verwacht.
Met deze beslissing heb ik juist wel vrede, want de Let's Go manier vond ik zelf niet echt Pokémon waardig (je kan de meeste Pokemon's heel makkelijk ontwijken).

PS/XBL: Nogne

• de Foarsitter
Kanto: fire
Johto: water
Hoenn: grass
Sinnoh: fire
Unova: eerst grass, later water
Kalos: alledrie slecht
Hawaï: grass

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Nogne schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:10:
[...]

Met deze beslissing heb ik juist wel vrede, want de Let's Go manier vond ik zelf niet echt Pokémon waardig (je kan de meeste Pokemon's heel makkelijk ontwijken).
Mijn natte droom is dat je de pokemon gewoon ziet rondlopen net als in de serie. Maar dit zal wel een stap te ver zijn.

Misschien dat ik voor dit spel wel een switch aanschaf.

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:14

Nogne

>.<

jeka schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:48:
[...]

Mijn natte droom is dat je de pokemon gewoon ziet rondlopen net als in de serie. Maar dit zal wel een stap te ver zijn.
Dat is dus precies hoe het in Let's Go is, en dat is wel mooier om te zien. Maar het haalt wel de charme van Pokémon weg, want je kan dus de gevechten in het wild overslaan omdat je om de Pokémon's heen kan lopen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Nogne schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:53:
[...]

Dat is dus precies hoe het in Let's Go is, en dat is wel mooier om te zien. Maar het haalt wel de charme van Pokémon weg, want je kan dus de gevechten in het wild overslaan omdat je om de Pokémon's heen kan lopen.
Ik vind dat juist heerlijk die vrijheid of je wilt vechten of niet. Op momenten dat je even verder wiltmet het verhaal en door die grotten wilt kun je alle Pokemon ontwijken en als je meer op je gaat bent vang je alle Pokemon die je tegenkomt.

Ik ben erg benieuwd naar dit deel, ziet er leuk uit en hopelijk ook iets meer vrijheid dan in voorgaande spellen kwa rondlopen.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Ik werd hier wel enthousiast van. Gave stijl!

Jammer dat de random encounters weer terug zijn na Let's Go maar goed, classic Pokemon. Paden zullen fixed zijn. Een echte open world zullen we niet krijgen, ooit in een interview gehoord dat Game Freak hier niet de mensen en ervaring in heeft om dit te kunnen doen.

Ben benieuwd naar meer informatie zoals de Legendary's.

Wel aparte namen.. Shield en Sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik net een Switch gekocht en hij bevalt mij prima. Vond Pokémon let's go eerst helemaal niks toen ik het zag van trailers. Toen ik het eenmaal ging spelen, beviel het mij goed en heb ik er vrede mee dat je niet kan vechten met Pokémon in het wild.

Pokémon sword en shield zien er apart uit, maar deze ga ik zeker kopen. Ik zit nog te twijfelen of ik met de water of fire starter zal starten. Vindt een konijn als starter Pokémon wel erg grappig. Ben benieuwd of de starters op twee poten blijven staan of op vier poten gaan staan.

Ben op dit moment bezig met let's go en daarna wil ik gaan shiny hunten. Heeft iemand nog tips voor mij? Wat is jullie ervaring met shiny hunten in let's go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

De combinatie van pokémon zien zoals in Let's Go, maar dan vervolgens wel eerst vechten voordat je ze kan vangen, lijkt mij het leukste. Ik ben benieuwd of dat ooit gaat gebeuren.

Sword & Shield vind ik geen aparte naam, tot nu toe waren alle versies toch niet heel anders? Ik bedoel wat zeggen deze namen nou eigenlijk? :)

Red & Blue ( 2 kleuren, niet eens tegenovergesteld)
Gold & Silver ( 2 kleuren, niets met elkaar te maken, hooguit nummer 1 en 2)
Ruby & Sapphire ( 2 willekeurige edelstenen)
Diamond & Pearl ( een edelsteen en een parel?)
Black & White (2 kleuren, tegenovergesteld)
X & Y (2 letters)
Sun & Moon (2 hemellichamen)
Sword & Shield (2 gebruiksvoorwerpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze deden eerst heel veel met kleuren en stenen, maar nu zijn de kleuren een beetje op en dan moeten ze wat anders gaan verzinnen. Als sword en shield uitkomene ga ik denk ik voor sword, omdat blauw mij meer aanspreekt dan rood. Straks krijg je twee andere varianten zoals ultra shield/sword, of een derde game: pokémon armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik vind de stijl wat teleurstellend. De trainer sprites lijken plat/2d en het lijkt er ook op dat de pokemon sprites die in XY geïntroduceerd zijn weer gebruik zullen worden, terwijl de overstap naar de Switch mij het ideale moment lijkt om nieuwe sprites in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 17:24
Maar zou de Pokemon Bank ook beschikbaar komen voor de Switch?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

mr.JamesBond schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:24:
Ik vind de stijl wat teleurstellend. De trainer sprites lijken plat/2d en het lijkt er ook op dat de pokemon sprites die in XY geïntroduceerd zijn weer gebruik zullen worden, terwijl de overstap naar de Switch mij het ideale moment lijkt om nieuwe sprites in te voeren.
Als ze de sprites niet veranderen, kan op deze manier de spelwereld weer veel groter, wat ook leuk is toch :-)
Clavat schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:30:
Ik hoop het wel, anders heb ik het voor niks aangeschaft vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
Clavat schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:30:
Aangezien Pokemon S&S een "hardcore" Pokemon RPG wordt verwacht ik dat dat soort features, zoals ze er bij Sun en Moon ook in zaten, er gewoon gaan komen. Bij Let's Go was het ook niet echt nodig omdat de game in zijn geheel relatief makkelijk is (en klein qua aantal te vangen pkmn). Maar officieel is er zeker nog geen aankondiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoe hebben jullie je pokedex in Let's go compleet gekregen?
Ik ben bijna klaar met alle beschikbare pokemon in let's go Pikachu, moet nog een aantal van let's go eevee.

EDIT: Heeft niemand tips? Wil hem erg graag compleet maken :)

Edit: bedankt voor de reacties :) het is niet meer nodig

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Z6qRwR0/FB-IMG-1553545784841.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2019 22:05 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen :)

Na 10 uur zoeken heb ik gisteren eindelijk me eerste shiny ponyta gevonden , ben direct begonnen aan me 2e.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

https://www.nintendo.nl/D...ntendo-Direct-698557.html

5 juni nieuwe Nintendo/Pokémon Direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
Pokemon Masters aangekondigd voor mobiele apparaten

Verder komt er ook een nieuwe Detective Pikachu (Switch), Pokemon Sleep en Pokemon Home (cloud-based dienst voor ruilen pokemon).

[ Voor 29% gewijzigd door Edzeau op 29-05-2019 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Vanmiddag om 3 uur dus de direct.
Kan het niet live kijken maar zal hem thuis wel even bekijken na mijn werk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Pagina: 1 ... 23 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.