MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
EeveeMaikjuh schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 00:05:
Nope ik nog niet... eevee of pika?
Edit: ik nu ook!
Heb de Smash Switch editie besteld, komt vandaag op de mat. Echter, Smash heeft pas zijn release in december dus zit nog ff zonder games. Wellicht dat Let's Go me kan bezig houden tot die tijd
GTA VI - All aboard the hype train!!
Naja, het voordeel daarvan is dat je veel random encounters (zie zubats enzo) uit de weg kan gaan in deze game.Sir_Hendro schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:58:
Het begin was meteen fantastisch. Die muziek, het ontmoeten van Oak.... je eerste Pokemon. Allemaal fantastisch. Het is net zoals vroeger maar dan met moderne graphics / muziek en wat extra nieuwe toevoegingen. Het eerste meh gevoel was pas toen ik Palette town ging verlaten en op Pokemon Go stijl de beestjes moest gaan vangen. Ik krijg meteen het gevoel om een gevecht te doen maar je kan alleen maar ballen gooien. Hmmm... zit nu op het werk maar ga straks verder
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ben benieuwd of je wilde Pokemons altijd moet vangen of dat je later ook met ze kan vechten, die exp-punten zijn altijd leuk natuurlijk.
Trouwens je krijgt nu ook exp-punten voor vangen, maar dit kost weer Pokeballs…..
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Er zijn geen wild pokemon battles meer afaik.Buddha_ schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:11:
Idd een geweldige game, tot nu toe, eerste Badge is binnenYellow-gevoel is helemaal terug!!
Ben benieuwd of je wilde Pokemons altijd moet vangen of dat je later ook met ze kan vechten, die exp-punten zijn altijd leuk natuurlijk.
Trouwens je krijgt nu ook exp-punten voor vangen, maar dit kost weer Pokeballs…..
Dat is het minpunt van dit spel
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Heb zelf de Pikachu versie. Als iemand de eevee versie heeft en wat version exclusives wil ruilen... dm me even met je switch code en dan voeg ik je toe.
Enige wild pokemon battles die er zijn zijn de static encounters (Zapdos/Articuno/Moltres/Snorlax/Mewtwo)Aschtra schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:58:
[...]
Er zijn geen wild pokemon battles meer afaik.
Dat is het minpunt van dit spel
Let wel dat daar een tijdslimiet van 5 minuten op zit om ze te verslaan (daarna gewoon ballen gooien)
Nee, Pokemon vangen geeft xp die al je pokemon levellen. Je kunt ze wel transferren voor candy zodat je de stats van je team kan verhogen.Maikjuh schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:59:
Ik vind het ook wel relaxed ergens. Battlen kan tegen andere trainers. Maar moet je net als pogo zoveel mogelijk van dezelfde pokemon vangen om hem te evolven?
Kan alleen nog niet vinden waar je hem kan koppelen aan Pokemon Go?
Edit :
Oh wel gevonden hoe nu :
https://support.pokemongo...GO-to-the-Nintendo-Switch
Maar het lijkt niet te werken. Als ik klik op "Connect to Nintendo Switch" blijft het rondje een minuut draaien en stopt dan weer..
[ Voor 41% gewijzigd door DennusB op 16-11-2018 13:13 ]
Kan je die niet gewoon via Pokémon Go traden dan?Linkje3 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:51:
Ik heb de game vanmorgen opgehaald, heb zo een team uitje dus ben pas rond 7-8 uur thuis vanavond. Ik heb Eevee gekocht, maar wil graag een Growlithe. Dus als iemand van het weekend wil ruilen voor een andere exclusieve pokémon uit LGE laat me dan wat weten via een DM.
Ben je op je Switch al in Go Park? Volgens mij is dat een vereiste.DennusB schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:07:
Net binnen gehad en in m'n pauze even zitten spelen. Speelt goed weg. Je moet alleen wel zelf veel info ophalen als je eenmaal "onderweg" bent!
Kan alleen nog niet vinden waar je hem kan koppelen aan Pokemon Go?
Edit :
Oh wel gevonden hoe nu :
https://support.pokemongo...GO-to-the-Nintendo-Switch
Maar het lijkt niet te werken. Als ik klik op "Connect to Nintendo Switch" blijft het rondje een minuut draaien en stopt dan weer..
[ Voor 23% gewijzigd door Megalodon86 op 16-11-2018 13:20 ]
Ah dat zou het verklaren. Staat er niet bij op die pagina. Vaag!Megalodon86 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:19:
[...]
Ben je op je Switch al in Go Park? Volgens mij is dat een vereiste.
https://pokemonletsgo.pokemon.com/nl-nl/pokemon-go/DennusB schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:20:
[...]
Ah dat zou het verklaren. Staat er niet bij op die pagina. Vaag!
Daar staat e.e.a. uitgelegd.
Vind jij niet dat het eerste uur (minimaal) best wel statisch lijkt?Stefan22 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:15:
Ook ik heb hem vandaag binnen gekregen (Eevee) en ben al een uurtje aan het spelen. Ik vermaak me echt wel! Het spel ziet er prachtig uit en het vangen via motion controls is toch leuker dan verwacht.
Die kleuren en omgevingen zijn heel mooi en leuk op de Switch, kostelijk vermaak de eerste uurtjes voor mij.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ja hier ook! Zeker ook als je wat verderop komt, met toffere pokemon. Is het nu ook zo dat je pokemon kan traden voor candy om ze te levelen later? Net als in Pokemon go?Buddha_ schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:26:
Het eerste uur is vooral tutorial en uitleg, instap-uurtje voor Pokémon-nieuwkomers![]()
Die kleuren en omgevingen zijn heel mooi en leuk op de Switch, kostelijk vermaak de eerste uurtjes voor mij.
2 uur onderweg met Eevee. Ik amuseer me prima, al vind ik het hier en daar wat gemakkelijk. Maar dat kan later in het spel nog veranderen.
Het is idd vrij makkelijk in het begin. Na 3 uur begint het nu ietsssss lastiger te worden.lavenderlily schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:10:
Ik wachtte op de postbode want trace code... Bleek het spel al bijna 2 uur in mijn brievenbus te liggen...
2 uur onderweg met Eevee. Ik amuseer me prima, al vind ik het hier en daar wat gemakkelijk. Maar dat kan later in het spel nog veranderen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hierdoor heb ik de game nog niet ontvangen.
Ook een ander pakketje dat via de post kwam was nog niet binnen.
Ik ben nu alle brievenbussen aan het kijken om te zien of hij bij de buren is geleverd.
Morgenvroeg nog eens langsrijden
Angelo NL / Global Cargo VTC
Daarbij moet ik wel zeggen dat het jammer is dat het spel je niet de instructie on screen geeft voor de bal zelf. De knop bovenop is terug en de joystick annex knop is voor de rest, maar het verzenden van je pokemon naar Oak is doormiddel van die knop bovenop. Maar ze roepen de Y knop. Maar goed, als je het eenmaal weet gaat het wel goed.
Nadeel is dat die ring om je middelvinger gaat knellen. Niet echt vervelend, maar denk dat ik hem tzt wel gewoon af laat. De bal kun je ook gooien met een gesloten hand.
Ook meteen multiplayer gedaan middels een 2e joycon en dat werkt wel grappig. Maakt het spel makkelijker en is alleen een poppetje wat iemand anders bestuurd met jouw Pokémon en ballen. Dus geen los staand karakter wat zelf items kan krijgen e.d.
Mwa, het begin is vooral een beetje uitleg en wat gepland wat er gebeurd, maar vind het daarna wel meevallen. Ik vind het in ieder geval erg mooi tot nu toe.DennusB schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:17:
[...]
Vind jij niet dat het eerste uur (minimaal) best wel statisch lijkt?
Maar hoe kan je een 2e character aanmaken? Wil er namelijk ook 1 voor mezelf natuurlijk Haha aangezien hij maar max een uur op een dag op de switch mag:)
Playstation 5
Het “doelloos” kapot maken van pokémon is in deze tijd ethisch niet meer verantwoordSir_Hendro schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 22:42:
Heb nu bijna 40 verschillende Pokemons en ben bij de S.S. Anne beland. Tot zover echt een geweldige remake. Het enige minpuntje blijft het gebrek aan wild battles. Dat je de Pokemons nu ziet lopen is echt een goede toevoeging, als we ze op de oude manier konde vangen doormiddel van een battle dan had ik het spel echt een 10 gegeven.
Maar ben deze manier al gewend van pokémon go dus stoor mij er eigenlijk niet aan
Gewoon een tweede account maken op je switch. Elke account heeft een aparte save fileStylze schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 05:00:
Maar hoe kan je een 2e character aanmaken? Wil er namelijk ook 1 voor mezelf natuurlijk Haha aangezien hij maar max een uur op een dag op de switch mag:)
Playstation 5
Binnen een uurtje beginnen we eraan! :-)
Kan me altijd contacteren voor ruilen van version exclusives, zal er tegen morgen al wel wat hebben
[ Voor 4% gewijzigd door hypnobe op 17-11-2018 16:22 . Reden: Typo ]
SW-0056-0705-6423 Splatoon2
Aangezien ik de Pikachu versie heb ben ik nog op zoek naar een aantal Pokemon uit Eevee. Iemand die mij nu of vanavond kan helpen hiermee?
Ik zoek nog het volgende:
- 2 Alola Meowth (of 1 aMeowth 1 aPersian)
- 2 Ekans (of 1 Ekans 1 Arbok)
- 2 Alola Vulpix (of 1 aVulpix 1 aNinetails)
- 2 koffing (of 1 Koffing 1 Weezing)
- Pinsir
Ik heb dan voor je te ruil:
- Oddish x3
- Sandshrew(als ik even op jacht ga)
- Growlithe
- Mankey (moet ik wel even vangen dan, ik weet waar ze zitten)
* Grimer/Muk en Sycther nog niet tegengekomen dus nu nog niet te ruil.
Daarnaast heb ik een Haunter en een Machoke die ik graag zou ruilen maar wel graag direct weer terug wil ruilen zodat ze evolueren.
Mocht je nu of vanavond tijd hebben stuur me dan maar een DM met je Switch code. Dan voeg ik je direct toe. Als je later pas kan/wil ruilen mag je me ook wel dm-en maar hoop dat vanavond iemand in elk geval al wat kan ruilen.
[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 17-11-2018 20:12 ]
Goed bezig, NotoriusRoy.Royy90 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 17:55:
Ben zelf inmiddels 18 uur verder en in Fuchsia City beland. Pokedex 74/153.
Aangezien ik de Pikachu versie heb ben ik nog op zoek naar een aantal Pokemon uit Eevee. Iemand die mij nu of vanavond kan helpen hiermee?
Ik zoek nog het volgende:
- 3 Meowth (of 2 Meowth 1 Persian)
- 2 Ekans (of 1 Ekans 1 Arbok)
- 4 Vulpix (of 3 Vulpix 1 Ninetails)
- 2 koffing (of 1 Koffing 1 Weezing)
- Pinsir
Ik heb dan voor je te ruil:
- Oddish x3
- Sandshrew(als ik even op jacht ga)
- Growlithe
- Mankey (moet ik wel even vangen dan, ik weet waar ze zitten)
* Grimer/Muk en Sycther nog niet tegengekomen dus nu nog niet te ruil.
Daarnaast heb ik een Haunter en een Machoke die ik graag zou ruilen maar wel graag direct weer terug wil ruilen zodat ze evolueren.
Mocht je nu of vanavond tijd hebben stuur me dan maar een DM met je Switch code. Dan voeg ik je direct toe. Als je later pas kan/wil ruilen mag je me ook wel dm-en maar hoop dat vanavond iemand in elk geval al wat kan ruilen.
Is er een mogelijkheid om je Dex vol te krijgen zonder Go te spelen?
NotoriusRoy???mr.JamesBond schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:06:
[...]
Goed bezig, NotoriusRoy.
Is er een mogelijkheid om je Dex vol te krijgen zonder Go te spelen?
Ehm ja die is er wel mits je gaat traden met andere spelers. Sommige dingen zullen wel wat lastig worden dan denk ik zoals omanyte/kabuto, hitmonchan/lee...
Wacht eens even... Kan je breeden in deze game? Wat gebeurt er als je Hitmonchan/Hitmonlee breed? Aangezien Tyrogue niet in het spel zit.Royy90 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:10:
[...]
NotoriusRoy???
Ehm ja die is er wel mits je gaat traden met andere spelers. Sommige dingen zullen wel wat lastig worden dan denk ik zoals omanyte/kabuto, hitmonchan/lee...
Geen breeding in LetsGo.mr.JamesBond schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:34:
[...]
Wacht eens even... Kan je breeden in deze game? Wat gebeurt er als je Hitmonchan/Hitmonlee breed? Aangezien Tyrogue niet in het spel zit.
Op naar de ghost tower!
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
En mega evolutions van sommige, en alolan forms, en meltan en melmetal.Jeroenzer schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 22:36:
Alleen de eerste 151 pokemon zitten in deze game.. verder dan 1ste gen pokemon kom je niet tegen
Iemand een idee hoe groot (of beter, klein) de kans is dat hij ergens afgeprijsd gaat zijn tijdens Black Friday/Cyber Monday?
Het is zeer letterlijk net uit, verwacht niet echt dat hij afgeprijsd gaat zijnmark-k schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:38:
[...]
En mega evolutions van sommige, en alolan forms, en meltan en melmetal.
Iemand een idee hoe groot (of beter, klein) de kans is dat hij ergens afgeprijsd gaat zijn tijdens Black Friday/Cyber Monday?
I know, maar je hebt soms van die "3 voor 2" acties ofzo, weet iemand of nieuwe games daar meestal van worden uitgesloten of niet?Marascon schreef op zondag 18 november 2018 @ 13:42:
[...]
Het is zeer letterlijk net uit, verwacht niet echt dat hij afgeprijsd gaat zijn
Alle games vallen vaak in zo een actie.. Alleen dan betaal je gewoon de 2duurste en krijg je de game die het minst kost gratismark-k schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:46:
[...]
I know, maar je hebt soms van die "3 voor 2" acties ofzo, weet iemand of nieuwe games daar meestal van worden uitgesloten of niet?
De laatste keer was die aktie in het voorjaar, dus verwacht hem niet met Black Friday.mark-k schreef op zondag 18 november 2018 @ 15:46:
[...]
I know, maar je hebt soms van die "3 voor 2" acties ofzo, weet iemand of nieuwe games daar meestal van worden uitgesloten of niet?
Kom ik thuis heb ik vervroegd kerstkado gekregen.
De pokeball plus en oplader. Jeujjj.
Nog maar 1 uur erin zitten en het is gewoon pokemon blue/red in een nieuw jasje.
Nice, binnenkort met de pokeball plus spelen.
Nu alleen nog in handheld mode gespeeld.
Erg nostalgisch en leuke game om paar keer per week te starten.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het spel blijft om de haverklap crashen met de foutmelding: de software is afgesloten vanwege een fout. Zeer frustrerend zo.
Maandag maar weer terug naar de winkel ermee.
Vraag me dan wel af of dit de game is of dat je misschien te weinig ruimte op je opslag hebt oidGaitos schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:10:
De Pokémon ervaring op de switch is hier toch een stuk minder te noemen.
Het spel blijft om de haverklap crashen met de foutmelding: de software is afgesloten vanwege een fout. Zeer frustrerend zo.
Maandag maar weer terug naar de winkel ermee.
Al geprobeerd met een andere game?Gaitos schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:52:
Switch is gister gekocht en heb alleen Pokémon erop. Heb 25 GB aan opslagruimte vrij. Spel doet het een 30 minuten zonder kuren maar daarna om de haverklap een crash
En is dit docked of handheld?
Het klinkt haast alsof de switch niet goed koelt
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Zijn reactie is dan ook goud waard:
https://clips.twitch.tv/EnchantingPolishedScorpionWoofer
[ Voor 6% gewijzigd door noaq op 18-11-2018 20:56 ]
Playstation 5
De manier waarop deze game gaat bevalt me eigenlijk wel al hoop ik wel dat in de game die volgend jaar uitkomt er toch wel tegen andere Pokémon gebattled kan worden in bv speciale gebieden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Shiny heeft inderdaad geen ander effect alleen dat ze een andere kleur hebben, toch zijn dit verzamel pokemon er naast, en geven meestal een status aan van iemand die veel speelt.Stylze schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:49:
Wat heb je dan precies aan die shiny? Zijn ze sterker als normale of is alleen de kleur Anders?
Inmiddels Pidgey, Bulbasaur (Terwijl ik Caterpie aan het chainen was), Spearow (Random tegen gekomen), Charizard, Eevee, Squirle en Ekans.
Denk dat de volgende Ponyta of Nidoran word :3
Ik ben sowieso lekker rustig door de game aan het gaan en heb pas 3 badges gehaald. Komt ook omdat ik met mijn zoontje speel wat de boel nogal vertraagd haha.
De grote pokemon zijn zeker wel sterker dan de normale? met van die rode dingen erom heen kom je af en toe tegen.
Kan ook niet w8en om zometeen achter de legendarische 3 pokemon aan te gaan aan het einde:)
Hopelijk brengen ze voor de nieuwe pokemon in 2019 nog een uitbreiding voor deze uit:)
[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 19-11-2018 09:05 ]
Playstation 5
Fantastisch om de Pokemon in het wild rond te zien lopen/kruipen/zwemmen/vliegen ook, zo zag ik het vroeger voor me als ik door de gras tiles liep! Fijn dat je gericht naar een bepaalde Pokemon kan lopen, of ze juist ontwijken ipv Repel gebruiken of elke 3 seconden op RUN moeten drukken omdat je niet wil vechten/vangen.
In combinatie met de Pokeball Plus is het 'nieuwe' vangen erg leuk om te doen, en als je een sterke of zeldzame Pokemon voor je hebt die lekker ronddanst brengt dat toch een gevoel van spanning met zich mee. Toch had ik liever gezien dat je wilde Pokemon kunt verzwakken door er tegen te vechten in plaats van berries voeren, en dan natuurlijk wel op de nieuwe manier vangen!
Ik heb net de 3e gym verslagen, en hoewel het spel natuurlijk op zijn zachtst gezegd niet moeilijk is voor doorgewinterde trainers kun je niet zomaar met elke Pokemon elk gevecht winnen. Nogsteeds zul je gebruik moeten maken van Type-advantage. Uiteraard kun je met een lvl 10 Bulbasaur winnen van een lvl 16 Onix, maar dat is altijd al zo geweest.
Ik ga deze game eens lekker helemaal rond spelen, en daarna pas aan mijn Pokemon GO koppelen. Lekker als vanouds op pad met Bulbasaur,Squirtle,Charmander, Pikachu wandelend achter me aan, Eevee bovenop men pet en dan nog 1 vrij slot waarmee ik wissel, maar momenteel een Butterfree!
Wat betreft de toekomst:
Remakes zoals deze van alle regions zijn wat mij betreft welkom, Nieuwe gens zijn ook meer dan welkom, maar dan wel gewoon met gyms, en zonder ultra beasts etc... laat het aub wat meer richting het traditionele Pokemon gaan!
Wat mechanics betreft, het nieuwe vangen is top, helemaal met de Pokeball Plus controller, maar laat ons wel de Pokemon verzwakken of verslaan om te trainen.
Misschien is een hard mode een optie? Trainers wat meer Pokemon, Gyms altijd 6 Pokemon, EXP share uit etc.
Toekomst ++: Pokemon Go + AR Bril + Pokeball Plus + Gevechten zoals ze in de RPG's zijn en dan ook op straat tegen andere spelers = IK KOM NOOIT MEER THUIS
Ben zelf gaan spelen met mijn neefjes als speler 2. Inmiddels in Lavender Town aangekomen en nog geen problemen gehad tot zo ver. Zeker niet veel gevangen, team wel zo rond de 35-40 dus ik voel me wat overleveld. Zeker met de signature eevee moves, die zijn echt te OP voor woorden, blij dat ze niet in een gen 8 zullen zitten.
Groot nadeel is dat online vechten echt brak zal worden omdat er geen hackcheck is (Die dus wel in alle andere games zit die online battles/trades kunnen). Waarom Gamefreak geen hackcheck heeft gezet op trades/online battles is mij echt een raadsel en een van de domste moves die je jezelf kunt voorstellen.
Zo idd.TimNomivaas schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:43:
Toekomst ++: Pokemon Go + AR Bril + Pokeball Plus + Gevechten zoals ze in de RPG's zijn en dan ook op straat tegen andere spelers = IK KOM NOOIT MEER THUIS
Ik sla Let's Go voorlopig even over, maar een game als Let's Go met wild battles in full 3d zou ik wel graag willen zien voor gen 8. Wat ik wel leuk vind aan Let's Go is het dat je de pokemon ziet verschijnen in het gras en bij tegenaan lopen dat je een encounter hebt.
Voorbeeld:

Eigen photoshop - screenshot gejat uit Zelda BotW
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 19-11-2018 10:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Daarmee is het voor mij toch minder interessant om dit bedrag er voor neer te leggen.
Kan iemand dit beamen?
Uitgespeeld zonder Eevee ook maar 1x te hoeven switchen xD Dus ja.. behoorlijk ez... Maar verder toch wel erg leuk!Jeroenzer schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:48:
Velen hebben de game nu al uitgespeeld en geven aan dat het echt appeltje eitje is.
Daarmee is het voor mij toch minder interessant om dit bedrag er voor neer te leggen.
Kan iemand dit beamen?
Starter is inderdaad veel te sterk. Ik raad dan ook aan je starter uit je party te swappen. Dan zou ik hem qua moeilijkheid vergelijken met hoe red en blue vroeger waren.Zlysher schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:50:
[...]
Uitgespeeld zonder Eevee ook maar 1x te hoeven switchen xD Dus ja.. behoorlijk ez... Maar verder toch wel erg leuk!
Je wilt toch ook andere pokemon lvlen om ze te laten evolven dus het is nog handig om te doen ook.
[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 19-11-2018 12:03 ]
Playstation 5
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
heb je ze in GO wel? dan kun je ze ook krijgencopywizard schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:34:
is er hier iemand die eventueel met mij verschillende pokemon wil ruilen en terug ruilen via pokemon lets go? zodat ik pokemon zoals gengar en alakazam kan krijgen? zo ja zal ik vanavond even mijn code plaatsten of verzenden via PM/DM
dat klopt maar dan komen de getransferde pokemon in een pokepark waar je er niks mee kan behalve er naar kijken.Jelmer93 schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:48:
[...]
heb je ze in GO wel? dan kun je ze ook krijgen
je kan ze niet in het spel gebruiken daarnaast is het transferen en dus niet traden je kan je pokemon van pokemon go naar lets go transferen maar niet terug
Je kan ze in het park vangen.copywizard schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:09:
[...]
dat klopt maar dan komen de getransferde pokemon in een pokepark waar je er niks mee kan behalve er naar kijken.
je kan ze niet in het spel gebruiken daarnaast is het transferen en dus niet traden je kan je pokemon van pokemon go naar lets go transferen maar niet terug
aaa dankjewel dat las ik net ook dat geeft me heel wat meer opties thx
Hoe lang op gedaan als ik vragen mag ?Zlysher schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:50:
[...]
Uitgespeeld zonder Eevee ook maar 1x te hoeven switchen xD Dus ja.. behoorlijk ez... Maar verder toch wel erg leuk!
In de Australische shop is hij omgerekend 51 euro.Matey schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:21:
Iemand die digitaal een goedkopere manier weet voor Let's Go dan de volle pot in de nintendo shop? 10 - 15€ meer dan in een winkel vind ik toch wat er over.
Inmiddels een nieuwe Switch opgehaald en na een uur spelen nog geen crash weer gehad dus het probleem lijkt te zijn verholpen.Marascon schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:12:
[...]
Al geprobeerd met een andere game?
En is dit docked of handheld?
Het klinkt haast alsof de switch niet goed koelt

Coupon aanvinken eerst om de korting te krijgen.
Ligt eraan hoe je er tegenaan kijkt. Ik heb de volle mep betaald en zit op 11 uur en 3 badges. Elke vierkante meter wordt bezocht en elke deur geopend. Ik vermaak me elke seconde en voor mij is de game elke cent waard.Jeroenzer schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:48:
Velen hebben de game nu al uitgespeeld en geven aan dat het echt appeltje eitje is.
Kan iemand dit beamen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nice! Neem aan dat hier ook de engelse taal in zit ?Phentaq schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:36:
Voor de mensen die aan het twijfelen zijn, nu €35,48!
Dat doe je door 'gewoon' achter elkaar een ponyta te vangen, dus door die chain te verhogen? Ik heb dat gister geprobeerd met een Nidorina (vlak voor een of andere cave, vlak na de 3e gym), maar die ontsnapte vrij snel weer. Max stream was maar 18. Hoeveel had jij gehaald?Zlysher schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:41:
Gister na ongeveer 3 uurtjes mijn shiny Ponyta te pakken weten te krijgenDaarna begonnen met Vulpix! 5 uurtjes erop zitten en nog geen geluk.... Nu eerst maar aan het werk.
Ponyta is nogal een rot beest die snel eruit springt dus ben gestopt na 31 en dan maar wachten tot ie tevoorschijn komt. Heb zondag Ekans gedaan vlak na mount moon. Daar had ik een 417 chainmat.hi.as schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 07:47:
[...]
Dat doe je door 'gewoon' achter elkaar een ponyta te vangen, dus door die chain te verhogen? Ik heb dat gister geprobeerd met een Nidorina (vlak voor een of andere cave, vlak na de 3e gym), maar die ontsnapte vrij snel weer. Max stream was maar 18. Hoeveel had jij gehaald?
Read the code, write the code, be the code!
Ik heb er al 10 uur in zitten en heb er nog geen 1wackmaniac schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:55:
Ik lees verdacht veel verhalen over shinies; is het makkelijk in deze games?
Dit gebeurde er:
https://twitter.com/firedragon764/status/1064596940422356993
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Het duurde bij mij 4 generaties voor ik een shiny in het wild ving, dus 10 uur is peanutsDennusB schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:21:
[...]
Ik heb er al 10 uur in zitten en heb er nog geen 1
Ik heb een beetje het idee dat LGPE echt een casual game is aangezien er blijkbaar links en rechts shinies worden gevangen en ik geluiden hoor van mensen die binnen een dag bijna het hele spel door zijn.
Read the code, write the code, be the code!
Thanks voor de tip!Phentaq schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:36:
Voor de mensen die aan het twijfelen zijn, nu €35,48!
Vanochtend besteld, mooi op tijd want zie nu ineens een prijs van €60 en geen kortingsvoucher meer...
PSN ID = steppa87
Een crosspost:steppa87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:30:
Is de game ook in het Nederlands speel baar ? Pokémon Lets go Pikachu. Of is dit enkel in het Engels /andere talen
Dus ja, zou gewoon in het NL moeten gespeeld kunnen worden.Waah schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:34:
[...]
Alle cartridges voor de regio EU/US hebben alle talen (behalve soms chinees ed).
het enige verschil tussen de EU-versies is het hoesje. Die moet namelijk verschillen vanwege lokale wetgeving. De cartridges zijn gelijk voor de hele EU. Het maken van verschillende versies per land is namelijk erg duur. (elke variant die je maakt van een product kost namelijk een leuk bedragje).
Dus ja, er staat: Software in Deutsch!. Maar dat is niet een waarschuwing dat het enkel Duits is. Dat is een selling point. Net als dat er bij nederlandse spelletjes bij zal staan: "Nederlandstalig". Die is ook niet enkel NL.
Vroeger (super nintendo) had je inderdaad per land, of per 3 landen een taalversie. Maar met de enorme opslagmogelijkheden tegenwoordig is dat enkel maar heel kostbaar.
Ik heb 4 games uit Duitsland. En naast de duitstalige cover en de leeftijdsaanduiding op het hoesje, zijn ze gewoon Nederlands.
Zoals @Royy90 aangeeft, is het niet in het Nederlands te spelen, welke versie je ook hebt. Excuus!
[ Voor 3% gewijzigd door mat.hi.as op 20-11-2018 13:58 ]
steppa87 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:30:
Is de game ook in het Nederlands speel baar ? Pokémon Lets go Pikachu. Of is dit enkel in het Engels /andere talen
Even snel hierop inspringen. De game is niet in het nederlands beschikbaar. Verder klopt bovenstaand verhaal natuurlijk helemaal maar helaas is de functie NL niet in Let's Go.mat.hi.as schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:53:
[...]
Een crosspost:
[...]
Dus ja, zou gewoon in het NL moeten gespeeld kunnen worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Royy90 op 20-11-2018 13:57 ]
Oh, serieus? Dat wist ik niet. Ik pas het even snel aan. Heb zelfs alles op Engels staan, dus had het zelf niet gezienRoyy90 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 13:56:
[...]
[...]
Even snel hierop inspringen. De game is niet in het nederlands beschikbaar. Verder klopt bovenstaand verhaal natuurlijk helemaal maar helaas is de functie NL niet in Let's Go.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.