mr.JamesBond schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 23:33:
[...]
Thanks! Dit is nou echt informatie waar ik wat aan heb. De dag/nacht cyclus vind ik niet zo heel belangrijk, wel jammer van de eb en vloed-cyclus.
Ik heb vroeger een fake FireRed gespeeld op mijn DS Lite. Als ik toen gebruik maakte van Pal Park om mijn pokemon over te zetten naar Diamond werd de safe file van FireRed verwijderd. Was dit omdat het een fake was? Ik hoop het wel.
Dat denk ik wel. Als je GBA games op een flashkaart speelt dan moeten de games worden gepatched voordat ze het andere type geheugen kunnen gebruiken voor saves. Ik verwacht dat dit met bootleg carts ook is. Maar je DS game denkt gewoon dat het een normale save is en dan zal hij het misschien corrupt maken.
Pal Park werkt verder gewoon goed. Het heeft nu niet zoveel nut meer, want alle Pokemon kan je zonder GBA games krijgen. Of zelfs DS games

Met alleen 3DS games kan je ook alles krijgen.
Ik was eerst ook van plan om het via de "keten" te doen. Maar daarvoor moet je Black/White ook uitspelen en dat is me niet gelukt (nee ben geen fan van gen5

). En zelfs als je dat doet, met het gemak waarop Pokemon te cheaten zijn in DS games is er toch niemand die geloofd dat je het op de echte manier deed.