Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:12
@Marascon In principe komt er een echte core game nog in het tweede kwartaal van 2019 uit. Dit is voor een iets andere doelgroep.

Vind het zelf ook jammer, maar ga hem wel halen merendeels vanwege de lokale multiplayer. De 2019 versie ga ik ook zeker halen. Denk dat de kubus versie er ook wel een keer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
@Arunia Weet dat ze deze baseren op een weider bereik (non-competetive) maar toch vind ik het wel jammer,

Ik ga zo ook zeer zeker allebei wel in huis halen.

Vanmorgen Pokemon Quest al even gedownload, vanavond eens even kijken of dat wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Kan je met beide versies daadwerkelijk alle 151 vangen? of is het van ouds dat je x aantal niet kan vangen en dan toch beide versies nodig hebt?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 16:10
Je hebt meestal exclusives per versie, dus je moet ruilen om ze allemaal te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Marascon Die is er al? Of de demo ervan? Hmm, interessant. Ook maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:45:
@Marascon Die is er al? Of de demo ervan? Hmm, interessant. Ook maar eens kijken.
Heel Pokemon Quest is al uit op de switch, kwam meteen na de press conference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Marascon Zie het inderdaad. Meteen maar laten pushen naar mijn Switch. Awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:36
Heb even een poosje Pokemon Quest gespeeld. Dat is nog een leuk spel ook zeg! Heb nu 7/150 collected en ben bij stage 4. Als team heb ik nu Bellsprout, Charmander en Diglett met een total score van 1.900. Merk nog niet veel van de in-app aankopen die ik nodig zou zijn, maar twijfel wel om eventueel die packs te halen. Eerst nog maar een poosje spelen en als ik het over een week of 2 nog leuk vindt kijken we wel weer daarnaar.

edit; Bellsprout vervangen door Onix en van 1.900 naar 2.470 gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Royy90 op 30-05-2018 12:42 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Nu online
Moet zeggen dat Pokemon Quest toch wel een heel stuk grappiger is dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ja merk ook dat ik het erg veel speel. Toch ook maar de expedition 3pack bundel gehaald. Die geeft echt veel extra gameplay. Inmiddels dan ook 30/150 in de pokedex en speel met een team van Niderino lvl. 21, snorlax lvl. 21 en Onix lvl. 17 en ben nu bij de boss van world 4, Mja die is 5100 en mijn team is maar 4063. Gister ook nog een shiny Rhyhorn gekregen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:26
Zo, de spellenboer belde me om te vragen of ik letsgo wilde reserveren. na die trailer gisteren nogmaals gezien te hebben lijkt het me wel geinig om te doen, zonder Pokeball.
Wel de eevee versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Akaendra Gamemania zeker. :P Die belden mij ook dat mijn reservering voor de 2019 versie nog wel even duurt en dat de andere spellen uit gaan komen. Of ik die wilde reserveren. Neuh, wacht wel even. Wil hem wel hebben, maar denk dat ik tegen die tijd wel kijk. Komt wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Hoe ver is iedereen hier met Pokemon Quest? Ik zit nu in de levels 9xBoss en 10x3. Gebruik een Golem(lvl. 54) met Harden + 3 sharing stones, dat is echt onwijs sterk als tank en geeft ook je overige Pokemon de buffs. Daarnaast een Snorlax(lvl. 56) en ben net begonnen met een Alakazam(lvl. 32, nog een kadabra). Zodra Alakazam Psychic aanval krijgt is mijn team denk ik af voor de rest van de campaign.

Pokedex zit verder op 50/150 en heb een shiny Bulbasaur te pakken. Tot dusver echt een topgame voor ff tussendoor maar toch met genoeg diepgang.

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ter herinnering...

Je kan deze maand met (Ultra) Sun en (Ultra) Moon een Shiny Zygarde krijgen. Dit kan gewoon via de "via internet" optie bij mystery gift. Geen geklooi met codes ophalen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Hoe ga je eigenlijk een Pokemon levelen in Let's Go Pikachu als je geen wilde Pokemons kan vechten?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Sir_Hendro schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:08:
Hoe ga je eigenlijk een Pokemon levelen in Let's Go Pikachu als je geen wilde Pokemons kan vechten?
Zal me niets verbazen als het level systeem ook met candies gaat. Zelfde als de Go catch mechanics gok ik zo, maar hoogstwaarschijnlijk zullen we tijdens de E3 meer te horen krijgen/gameplay te zien krijgen.

Nintendo Treehouse doet dat altijd wel goed imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Wow, de ingame beelden van Let's Go zien er wel gelikt uit: YouTube: Pokémon Let's Go Pikachu & Let's Go Eevee Viridian Fores...

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Ik heb gisteren Treehouse live meegekeken maar had echt een "wow"-gevoel bij het zien van de graphics.
Was eerst wat sceptisch over het hele Let's Go idee maar het is denk ik wel een goede "tussendoor" game.
Ze werven hier veel Go fans naar de Switch toe om vervolgens die menigte ook mee te krijgen naar de 2019 core games.

Gok dat deze game dan toch wel in mijn huis komt 8)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
VIel mij ook op dat het grafisch en goed uitzag.
Wel een groot handje vasthoudt gehalte bij de gym waarbij de kerel vroeg om een water/grass type omdat je anders brock niet mag bevechten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
Wat mij wel duidelijk werd gisteren in Treehouse was dat je dus via Pokepark de Kanto Pokemon uit Pokemon Go naar Lets Go kun halen.
De vraag die ik nog wel heb, is of je ook Pokemon van Let's Go naar Go kunt overbrengen. Ik ben bang van niet, maar zou daar toch wel duidelijkheid over willen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zeror schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:39:
Wat mij wel duidelijk werd gisteren in Treehouse was dat je dus via Pokepark de Kanto Pokemon uit Pokemon Go naar Lets Go kun halen.
De vraag die ik nog wel heb, is of je ook Pokemon van Let's Go naar Go kunt overbrengen. Ik ben bang van niet, maar zou daar toch wel duidelijkheid over willen.
Volgens mij was het idd dat je ze niet naar Go kunt sturen. Dacht dat ze dat wel gemeld hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Pokemon lets go eevee icm met de pokeball maar voorbesteld, ik loop ook veel dus kan ik die bal ook mooi gebruiken voor Pokemon Go

[ Voor 53% gewijzigd door Jelmer93 op 17-06-2018 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Misschien kan iemand hier ons op weg helpen.
Mijn zoontje heeft Ultra Sun uitgespeeld. Hij is nu bezig met allerlei Pokémon vangen en sidequests spelen (zonder dat hij weet dat ie sidequests aan het spelen is haha).

Hoe zit het met de Ultra beasts??
Hij wil ze allemaal vangen maar we komen niet verder. Ik heb even gegoogled. We zouden op zoek moeten gaan naar Looker? Die is niet te vinden in de motels. Dus de UB balls moet hij dan kopen a 1000,- p/st.

Ik zie dat je daar een aantal items zou krijgen.
In zijn inventory zie ik geen Enigmatic card (maar ik zie ook niet de oude man bij zijn huis), DNA Splicers, Prison Bottle of Soul Dew? Maar er is ook niemand meer te vinden in secret lab A of B.

Moet je nu dan maar lukraak de wormholes spelen tot je ze allemaal hebt? of moet hij toch ergens nog eerst naar toe?

Of heeft ie die quest misschien ongemerkt al gedaan (maar hij heeft niet alle Ultra Beasts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
readytoflow schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:12:
Misschien kan iemand hier ons op weg helpen.
Mijn zoontje heeft Ultra Sun uitgespeeld. Hij is nu bezig met allerlei Pokémon vangen en sidequests spelen (zonder dat hij weet dat ie sidequests aan het spelen is haha).

Hoe zit het met de Ultra beasts??
Hij wil ze allemaal vangen maar we komen niet verder. Ik heb even gegoogled. We zouden op zoek moeten gaan naar Looker? Die is niet te vinden in de motels. Dus de UB balls moet hij dan kopen a 1000,- p/st.

Ik zie dat je daar een aantal items zou krijgen.
In zijn inventory zie ik geen Enigmatic card (maar ik zie ook niet de oude man bij zijn huis), DNA Splicers, Prison Bottle of Soul Dew? Maar er is ook niemand meer te vinden in secret lab A of B.

Moet je nu dan maar lukraak de wormholes spelen tot je ze allemaal hebt? of moet hij toch ergens nog eerst naar toe?

Of heeft ie die quest misschien ongemerkt al gedaan (maar hij heeft niet alle Ultra Beasts).
Ultra sun is idd net wat anders dan Sun/Moon.

https://dotesports.com/th...uide-ultra-sun-moon-18771

Vele van de Ultra Beasts zijn te vinden in de wormholes, let wel even op de kleur ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Thx! Die kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Nieuws:
Nintendo has posted an updated release schedule for upcoming Nintendo Switch and 3DS games. One easy-to-miss change affects the untitled "all-new core series Pokémon RPG." Originally announced for the second half of 2019, the mysterious Switch game will now release in late 2019.
The core series pokemon game for switch moves to late 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen,

Heb ondanks Pokemon Omega Ruby uitgespeeld op de Nintendo 3DS, ben nu bezig met alle legendaries te vangen. Als tussen pauze had ik 2 boxen gevuld met laag level pokemon voor wondertrade, tot mijn grote verbazing en vol onbegrip heb ik in 5 dagen en 1 uurtje wondertrade per avond opeens mega veel legendaries.

Kreeg per avond gemiddeld 3 legendaries via wondertrade waaronder: Mew , Mewtwo, Moltres, Articuno, Zapdos, Latias. Zal nog wel een paar foto's maken en deze toevoegen wanneer ik vanavond thuis ben als bewijs op mijn verhaal.

Hebben meer van jullie dit geluk gehad met wondertrade of ooit wel een legendary via wondertrade gekregen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
G_Dragon schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:03:
Goedemorgen,

Heb ondanks Pokemon Omega Ruby uitgespeeld op de Nintendo 3DS, ben nu bezig met alle legendaries te vangen. Als tussen pauze had ik 2 boxen gevuld met laag level pokemon voor wondertrade, tot mijn grote verbazing en vol onbegrip heb ik in 5 dagen en 1 uurtje wondertrade per avond opeens mega veel legendaries.

Kreeg per avond gemiddeld 3 legendaries via wondertrade waaronder: Mew , Mewtwo, Moltres, Articuno, Zapdos, Latias. Zal nog wel een paar foto's maken en deze toevoegen wanneer ik vanavond thuis ben als bewijs op mijn verhaal.

Hebben meer van jullie dit geluk gehad met wondertrade of ooit wel een legendary via wondertrade gekregen?
Meestal als ik Legendaries via Wondertrade krijg zijn het gehackte legendaries, normaal gesproken is Wondertrade niets anders dan wurmples enzo of andere pokemon waar je vrij weinig aan hebt met af en toe een uitzondering hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:38:
[...]

Meestal als ik Legendaries via Wondertrade krijg zijn het gehackte legendaries, normaal gesproken is Wondertrade niets anders dan wurmples enzo of andere pokemon waar je vrij weinig aan hebt met af en toe een uitzondering hier en daar.
Precies daar was ik ook bang voor , daarom dat ik als dubbel check PKHex gedownload en alle legendaries die ik gekregen heb gecontroleerd. De gehackte niet legit pokemon heb ik vervolgens vrij gelaten in de game zelf, want wil geen risico op een ban.

Verder gebruik ik PKHex ook zeker niet, vind dat je daarmee het game plezier verpest.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 16:10
Ik heb volgens mij nooit een legendary, of shine oid gekregen in de wonder trade en toch aardig wat wonder trades gedaan.
Misschien moet ik het nu ook weer gaan proberen.

• wackmaniac
We zullen het topic weer even nieuw leven inblazen, want er is genoeg nieuws geweest de laatste paar dagen.

Zeraora zal naast First Look ook worden gedistribueerd via GameMania van 1 t/m 15 oktober: https://www.pokemonunited...a-in-nederland-en-belgie/

En een nieuwe Pokémon is aangekondigd: Meltan https://www.pokemonunited...meltan-officieel-onthuld/

Ben persoonlijk nog niet helemaal overtuigd van het ontwerp van Meltan.

• Akaendra
wackmaniac schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:14:
We zullen het topic weer even nieuw leven inblazen, want er is genoeg nieuws geweest de laatste paar dagen.

Zeraora zal naast First Look ook worden gedistribueerd via GameMania van 1 t/m 15 oktober: https://www.pokemonunited...a-in-nederland-en-belgie/

En een nieuwe Pokémon is aangekondigd: Meltan https://www.pokemonunited...meltan-officieel-onthuld/

Ben persoonlijk nog niet helemaal overtuigd van het ontwerp van Meltan.
Mijn gok is dat Meltan nog kan evolueren in iets anders. Dit ziet er echt uit a la Cosmog toendertijd, heel basic enzo.

• BlackMage
Ik hoop niet dat GameMania die Zeraora codes alleen bij een pre-order van Lets Go gaat geven. Ik zie ze er wel voor aan. We zullen zien volgende week :+

En van die Meltan gaat mn bullsh*t radar ook van op hol slaan. Het zou me niks verbazen als deze een nieuwe Manaphy/Phione wordt: een Pokemon die alleen via side-games te krijgen is. Ik hoop het echt niet, want ik haat Go en Lets Go met een passie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
BlackMage schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:14:
Ik hoop niet dat GameMania die Zeraora codes alleen bij een pre-order van Lets Go gaat geven. Ik zie ze er wel voor aan. We zullen zien volgende week :+

En van die Meltan gaat mn bullsh*t radar ook van op hol slaan. Het zou me niks verbazen als deze een nieuwe Manaphy/Phione wordt: een Pokemon die alleen via side-games te krijgen is. Ik hoop het echt niet, want ik haat Go en Lets Go met een passie.
Waarom eigenlijk als ik vragen mag?
Ik heb de demo even mogen spelen afgelopen augustus (die Pokeball plus is een kutcontroller, dat dan weer wel) maar speelde over het algemeen best lekker weg, enioge verschil is dat je a la go spul vangt, meer niet. Battles etc zitten er ook nog gewoon in.
Ik zie vanzelf wel bij de volledige release, dingen duidelijk maken doet men immers het beste met de portemonnee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phazeta
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 22:16
BlackMage schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:14:
Game Mania heeft al talloze keren aan een distributie als deze meegedaan en je krijgt hem daar altijd gewoon netjes zonder aankoop mee. Het waren eerder zaken als Intertoys die er wat profijt uit probeerden te slaan. :P Weet nog dat je in 2014 XY moest kopen of ORAS reserveren om Diancie te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Welke game gaan jullie halen? Ga zelf voor LetsGo Pikachu + pokeball edition. Ben nu Yellow opnieuw aan het uitspelen, leek me wel leuk om dat te doen voor ik aan LetsGo begin.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:41

Megalodon86

Enzyme X

Phazeta schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:27:
[...]

Game Mania heeft al talloze keren aan een distributie als deze meegedaan en je krijgt hem daar altijd gewoon netjes zonder aankoop mee. Het waren eerder zaken als Intertoys die er wat profijt uit probeerden te slaan. :P Weet nog dat je in 2014 XY moest kopen of ORAS reserveren om Diancie te krijgen...
Ik las dat zowel Intertoys als Game Mania de code gaan weggeven. En de distributie zal ruim een maand zijn, vanaf 10 oktober.

Als het goed is krijgen we over 2 weken ook Shiny Poipole via de Pokemon Trainer Club mail.

En Reshiram/Zekrom staat ook op de lijst voor oktober, vanwege legendary year. Gevolgd door Ho-Oh/Lugia in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Royy90 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:40:
Welke game gaan jullie halen? Ga zelf voor LetsGo Pikachu + pokeball edition. Ben nu Yellow opnieuw aan het uitspelen, leek me wel leuk om dat te doen voor ik aan LetsGo begin.
Dat zou ik juist niet doen omdat het misschien kan voelen alsof je hetzelfde spel voor een tweede keer gaat spelen. Opzich zitten er wel een aantal vernieuwingen in waardoor het fris kan aanvoelen maar toch zou ik die 1st gen games even opzij leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Sir_Hendro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:33:
[...]

Dat zou ik juist niet doen omdat het misschien kan voelen alsof je hetzelfde spel voor een tweede keer gaat spelen. Opzich zitten er wel een aantal vernieuwingen in waardoor het fris kan aanvoelen maar toch zou ik die 1st gen games even opzij leggen.
Het is niet de eerste keer dat ik Yellow speel. Ik snap je punt wel maar ik kies er bewust voor om het wel te doen om de veranderingen juist te zien. Daarnaast denk ik ook wel dat LetsGo dusdanig anders is dat het echt wel zal aanvoelen als een nieuwe game... enkele dingen zoals hm's, alolan, graphics, pogo park, sidequests etc etc zijn toch al wel grote vernieuwingen. Ben in elk geval benieuwd!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heb nog steeds yellow voor een deel staan al jaren eigenlijk om Mew te halen via de "truuk". Maar goed, dat duurt nog wel erg lang of gaat nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Vond Let's go wel leuk om te doen, dat kwartiertje wat ik heb kunnen spelen dit jaar in Nashville.
Die Pokeball controller kan me gestolen worden, dat ding werkt echt niet lekker wat mij betreft, zeker omdat je een rond object nog wel eens wat wil verschuiven in je hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Akaendra schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:22:
Vond Let's go wel leuk om te doen, dat kwartiertje wat ik heb kunnen spelen dit jaar in Nashville.
Die Pokeball controller kan me gestolen worden, dat ding werkt echt niet lekker wat mij betreft, zeker omdat je een rond object nog wel eens wat wil verschuiven in je hand.
Voelde het wel beetje als een echte Pokemon game aan dan? Ik ga de bal wel bestellen maar puur om Mew.... pay2mew :9 Misschien ook nog wel handig om te gebruiken bij Pokemon Go, maar voor Let's Go lijkt het me niet heel handig, ben sowieso van plan om voornamelijk in handheld te spelen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Royy90 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:43:
[...]

Voelde het wel beetje als een echte Pokemon game aan dan? Ik ga de bal wel bestellen maar puur om Mew.... pay2mew :9 Misschien ook nog wel handig om te gebruiken bij Pokemon Go, maar voor Let's Go lijkt het me niet heel handig, ben sowieso van plan om voornamelijk in handheld te spelen.
Heb alleen Viridian forest gedaan tijdens de demo, het was wel leuk, je ziet iig alles zitten dus het voordeel is dat je niet meer gigantisch lang hoeft te gaan zitten zoeken voor een specifieke pokemon. Battles zijn niet veranderd dus dat zit wel snor. Het is ook echt een game bedoeld voor de Go spelers en de casuals enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Royy90 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:43:
[...]

Ik ga de bal wel bestellen maar puur om Mew.... pay2mew :9
Wait wut? Heb ik iets gemist? :-(

//edit:
Ik lees het al, je krijgt Mew bij de Pokeball Plus. Hopelijk kun je haar gewoon vangen in het spel.

[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-10-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Sir_Hendro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:38:
[...]

Wait wut? Heb ik iets gemist? :-(

//edit:
Ik lees het al, je krijgt Mew bij de Pokeball Plus. Hopelijk kun je haar gewoon vangen in het spel.
Helaas, Mew is exclusief bij de Pokeball.

Every Poké Ball Plus contains your very own Mythical Pokémon Mew, a special Pokémon that cannot be obtained by normal gameplay in any of the main Pokémon series games.
bron: https://pokeballplus.nintendo.com

[ Voor 25% gewijzigd door Royy90 op 03-10-2018 16:00 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Royy90 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:00:
[...]

Helaas, Mew is exclusief bij de Pokeball.

Every Poké Ball Plus contains your very own Mythical Pokémon Mew, a special Pokémon that cannot be obtained by normal gameplay in any of the main Pokémon series games.
bron: https://pokeballplus.nintendo.com
Noooooo why u do this? *sad face*

Ik wil geen Pokeball Plus puur voor Mew. Of juist wel en dan meteen doorverkopen of kan je Mew maar 1x uit de Pokeball krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Sir_Hendro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:03:
[...]

Ik wil geen Pokeball Plus puur voor Mew. Of juist wel en dan meteen doorverkopen of kan je Mew maar 1x uit de Pokeball krijgen?
Zoals ik het begrijp kan er 1 Pokemon in de Pokeball zitten. De ball is dus vol of leeg... Als jij Mew eruit haalt kan je er weer een andere indoen. Zolang er 1 inzit kan je er geen andere bij in doen. Dus doorverkopen incl. Mew lijkt me niet mogelijk.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Royy90 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:05:
[...]

Zoals ik het begrijp kan er 1 Pokemon in de Pokeball zitten. De ball is dus vol of leeg... Als jij Mew eruit haalt kan je er weer een andere indoen. Zolang er 1 inzit kan je er geen andere bij in doen. Dus doorverkopen incl. Mew lijkt me niet mogelijk.
Hmmm, dan moet ik er nog een nachtje over slapen. Zestig euro puur voor Mew. Waarschijnlijk laat ik het maar zitten. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Naast Mew is het natuurlijk ook een controller en een PokemonGo+. Wou toch al een Pogo+ halen dus dan doe ik het wel op deze manier. Ach en Mew is ook wel leuk om te hebben.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Sir_Hendro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

Hmmm, dan moet ik er nog een nachtje over slapen. Zestig euro puur voor Mew. Waarschijnlijk laat ik het maar zitten. Erg jammer.
Bij Amazon.de is hij 50 euro. En Mew is een leuke bonus, je moet hem natuurlijk kopen voor de functionaliteit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vind eigenlijk die pokeball controller best wel geinig. Ik heb er niks aan, maar als dat ding voor gen8 leuk wordt dan komt ie er vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Heeft iemand inmiddels al Zeraora opgehaald bij GameMania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugiwara
  • Laatst online: 04-06-2020
wackmaniac schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:09:
Heeft iemand inmiddels al Zeraora opgehaald bij GameMania?
Nee, maar wel bij Intertoys.
https://imgur.com/utAyETh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Let's go end game content aangekondigd:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik wel bij Gamemania. Ging prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
In de officiële Pokemon newsletter die vandaag is verstuurd zit een code voor een Shiny Poipole in Ultra Sun/Moon :)

Als je net als mij die mails normaal gesproken direct archiveert/verwijderd zonder te lezen dan loont het wel om hem even weer terug te halen als het nog niet te laat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:04
Pffft die laatste twee seconden :D

Terug naar de eerste paar afleveringen van seizoen één: de oneindige strijd van hardening Metapods! O+

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Sir_Hendro schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:03:
[...]

Als je pokemon go speelt of gespeeld hebt kun je daar wel een mew krijgen en die overzetten naar let's go. Moet je dus wel weer een tijdje met pogo willen klooien en minimaal lvl 25 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
mark-k schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:54:
[...]

Als je pokemon go speelt of gespeeld hebt kun je daar wel een mew krijgen en die overzetten naar let's go. Moet je dus wel weer een tijdje met pogo willen klooien en minimaal lvl 25 zijn.
Mew kan je niet overzetten van go naar let's go. Enige manier is dus de pokeball.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Royy90 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 20:44:
[...]

Mew kan je niet overzetten van go naar let's go. Enige manier is dus de pokeball.
Dat is wel echt debiel, heb ik voor niks pokemon go weer geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
BlackMage schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 22:31:
In de officiële Pokemon newsletter die vandaag is verstuurd zit een code voor een Shiny Poipole in Ultra Sun/Moon :)

Als je net als mij die mails normaal gesproken direct archiveert/verwijderd zonder te lezen dan loont het wel om hem even weer terug te halen als het nog niet te laat is :)
Er zit in die nieuwsbrieven ook altijd een code voor een booster in Pokémon TCG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ik heb afgelopen weekend Platinum, SoulSilver en Black gekocht voor... 65 euro! Een koopje!

Om mijn (3)DS collectie compleet te maken heb ik alleen nog HeartGold, Black 2 en White 2 nodig. Daarentegen heb ik Black en Moon nu dubbel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovindel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-08 12:52
Weet iemand hoe deze maand Lugia/Ho-Oh voor S/M/US/UM worden gedistribueerd in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Hallo allen, ff een vraagje. Ik heb de mogelijkheid om Ruby, Saphire en Emerald voor een koopje over te nemen, maar ik vraag me af of ze nog lang meegaan in verband met de interne batterij. Kunnen jullie hier iets over zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
mr.JamesBond schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:51:
Hallo allen, ff een vraagje. Ik heb de mogelijkheid om Ruby, Saphire en Emerald voor een koopje over te nemen, maar ik vraag me af of ze nog lang meegaan in verband met de interne batterij. Kunnen jullie hier iets over zeggen?
De batterij is al defect. Ik kan me niet voorstellen dat er nog spellen in omloop zijn waar de originele batterij het nog van doet.

Maar de batterij (in tegenstelling tot de Gold/Silver/Crystal) is niet nodig voor de save, alleen voor de interne klok. Als die het niet meer doet dan kan je 99% van het spel gewoon spelen. Je hebt alleen een probleem met berries, sommige pokemon die alleen snachts rondlopen (of snachts evolueren? geen idee of die bestaan) en toegang tot 1 grot die op basis van moment van de dag bepaalde gebieden (ivm eb en vloed) open zet of niet.

En als je een beetje kan solderen dan kan je de batterij zelf wel vervangen. Sommige retro-gameshops kunnen dat misschien voor een bedragje ook wel voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
BlackMage schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 20:10:
[...]

De batterij is al defect. Ik kan me niet voorstellen dat er nog spellen in omloop zijn waar de originele batterij het nog van doet.

Maar de batterij (in tegenstelling tot de Gold/Silver/Crystal) is niet nodig voor de save, alleen voor de interne klok. Als die het niet meer doet dan kan je 99% van het spel gewoon spelen. Je hebt alleen een probleem met berries, sommige pokemon die alleen snachts rondlopen (of snachts evolueren? geen idee of die bestaan) en toegang tot 1 grot die op basis van moment van de dag bepaalde gebieden (ivm eb en vloed) open zet of niet.

En als je een beetje kan solderen dan kan je de batterij zelf wel vervangen. Sommige retro-gameshops kunnen dat misschien voor een bedragje ook wel voor je doen.
Thanks! Dit is nou echt informatie waar ik wat aan heb. De dag/nacht cyclus vind ik niet zo heel belangrijk, wel jammer van de eb en vloed-cyclus.

Ik heb vroeger een fake FireRed gespeeld op mijn DS Lite. Als ik toen gebruik maakte van Pal Park om mijn pokemon over te zetten naar Diamond werd de safe file van FireRed verwijderd. Was dit omdat het een fake was? Ik hoop het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
mr.JamesBond schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 23:33:
[...]

Thanks! Dit is nou echt informatie waar ik wat aan heb. De dag/nacht cyclus vind ik niet zo heel belangrijk, wel jammer van de eb en vloed-cyclus.

Ik heb vroeger een fake FireRed gespeeld op mijn DS Lite. Als ik toen gebruik maakte van Pal Park om mijn pokemon over te zetten naar Diamond werd de safe file van FireRed verwijderd. Was dit omdat het een fake was? Ik hoop het wel.
Dat denk ik wel. Als je GBA games op een flashkaart speelt dan moeten de games worden gepatched voordat ze het andere type geheugen kunnen gebruiken voor saves. Ik verwacht dat dit met bootleg carts ook is. Maar je DS game denkt gewoon dat het een normale save is en dan zal hij het misschien corrupt maken.

Pal Park werkt verder gewoon goed. Het heeft nu niet zoveel nut meer, want alle Pokemon kan je zonder GBA games krijgen. Of zelfs DS games :P Met alleen 3DS games kan je ook alles krijgen.

Ik was eerst ook van plan om het via de "keten" te doen. Maar daarvoor moet je Black/White ook uitspelen en dat is me niet gelukt (nee ben geen fan van gen5 :+). En zelfs als je dat doet, met het gemak waarop Pokemon te cheaten zijn in DS games is er toch niemand die geloofd dat je het op de echte manier deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 12-09 21:37
Voor in Ultra Sun en Ultra Moon zijn er 5 codes om 5 verschillende Pikachu met cap te verkrijgen.

http://www.nintendolife.c...d_in_pokemon_sun_and_moon

Maximale level is lvl 16 bij mij, laagste level is 6.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Lekker Ventje schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 20:15:
Voor in Ultra Sun en Ultra Moon zijn er 5 codes om 5 verschillende Pikachu met cap te verkrijgen.

http://www.nintendolife.c...d_in_pokemon_sun_and_moon

Maximale level is lvl 16 bij mij, laagste level is 6.
Je linkt naar de oude event uit 2017.
Van serebii.net
A new event has begun. This event gives various hat Pikachu and can be obtained on American, European and Japanese 3DS games including Ultra Sun & Ultra Moon. This runs from today until December 1st. The codes are as follows
Hoenn Cap - LETSGOPIKACHU06
Sinnoh Cap - LETSGOPIKACHU09
Unova Cap - 13LETSGOPIKACHU
Kalos Cap - LETS17GOPIKACHU
Alola Cap - LETSGO19PIKACHU
Helaas geen original cap, maar die had ik gelukkig al van de vorige event.

Je kan in tegenstelling tot de vorige keer gewoon alle codes gebruiken per spel. Je hoeft dus niet te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 12-09 21:37
Oh, chips.
Yep, de verkeerde link. Had de andere moeten hebben maar zo is het ook goed, codes zijn zichtbaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Dit is de laatste week van het Zeroara event. Moet je je 3DS meenemen of krijg je een fysieke code van GameMania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Je krijgt gewoon een code mee (als ze die nog op voorraad hebben). Lugia/Ho-Oh is ook begonnen trouwens, ook met code als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Neem aan dat jullie deze al gezien hebben, maar toch :) :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Een film waar ik en weet ik hoeveel anderen wellicht te horen zullen zijn XD
Ze hebben wat chants opgenomen tijdens Pokemon Worlds XD

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Iemand intresse in een code voor Zeraora? Ik heb er twee opgehaald omdat ik niet wist dat hij alleen in Ultra te verkrijgen was. De eerste PM krijgt hem.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Weinig activiteit hier voor Pokemon Lets go! Mensen die aan de slag gaan morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
mfneed schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:13:
Weinig activiteit hier voor Pokemon Lets go! Mensen die aan de slag gaan morgen?
Morgen ben ik vrij. Heb em al gepreload :D Vanacht gelijk aan de slag!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hopen dat YGZ deze vandaag opstuurt. Morgen eens ervoor zitten. Volgende week ook vrij genomen een week. :)

• mfneed
Morgen op card binnen! Eerst werken helaas xD

• Sir_Hendro
Zlysher schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:22:
[...]

Morgen ben ik vrij. Heb em al gepreload :D Vanacht gelijk aan de slag!
Yes ik ga morgen op kantoor aan de slag met de digitale versie. Iedere keer bij het zien van de beelden wordt ik helemaal happy. Ik krijg er een red / blue gevoel bij zoals vroeger op de gameboy. Als ze niks van Pokemon Go erin hadden gedaan was dit spel voor mij een 10. Morgen maar kijken hoeveel punten ik hier van zal aftrekken. Ik heb de latere versies geprobeerd van Pokemon maar vond ze niet zo leuk als red / blue. Dit is dus precies wat ik wilde qua Pokemon game (op het Go gedoe na).

• Zlysher
Sir_Hendro schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:19:
[...]

Yes ik ga morgen op kantoor aan de slag met de digitale versie. Iedere keer bij het zien van de beelden wordt ik helemaal happy. Ik krijg er een red / blue gevoel bij zoals vroeger op de gameboy. Als ze niks van Pokemon Go erin hadden gedaan was dit spel voor mij een 10. Morgen maar kijken hoeveel punten ik hier van zal aftrekken. Ik heb de latere versies geprobeerd van Pokemon maar vond ze niet zo leuk als red / blue. Dit is dus precies wat ik wilde qua Pokemon game (op het Go gedoe na).
Ben ik het helemaal mee eens. De go spul is wat minder. Speel ook Pokemon Go maar gewoon vechten is toch wel leuker. Al met al heb ik er toch erg veel zin in! Gelijk wat van Go naar Lets Go gooien.

• S8nder
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 30-03-2021
Lets Go is toch wel het eerste spel wat mij doet overwegen om een Switch te kopen. Maar dan wordt het wel meteen een duur spelletje..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@S8nder Volgend jaar komt er weer een "normale" Pokemon game voor de Switch uit. Dus dan kun je er voor 2 gaan. ;)

• Akaendra
Let wel op dat trainer battles enzo hetzelfde als voorheen zijn. Enige andere zijn catchmechanics en de daarbij behorende lvlup exp. Ik zie wel wanneer ik er aan toekom, heb nog een hoop backlog games liggen enzo :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

S8nder schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:05:
Lets Go is toch wel het eerste spel wat mij doet overwegen om een Switch te kopen. Maar dan wordt het wel meteen een duur spelletje..
Vertel mij wat....
  • 399 - Switch Pokémon bundel (console + spel + pokéball)
  • 100 - Super Mario bundel (spel + 2 joy-cons)
  • 55 - Pro Controller
  • 30 - 128GB SD kaart
  • 15 - Charging Grip
Dan ben je dus 500 euro verder voor 2 spelletjes :D

Maargoed, ik 'bespaar' op alle re-releases van Wii U games, want die heb ik al :+

• Arunia
@Megalodon86 Die charging grip voor de joycons heb ik ook gekocht en echt letterlijk nog nooit gebruikt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Arunia schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:06:
@Megalodon86 Die charging grip voor de joycons heb ik ook gekocht en echt letterlijk nog nooit gebruikt. :P
Ik heb deze bij Amazon.de gekocht, goedkoper dan de originele en incl accu. Ik heb hem gekocht omdat ik voor elk setje joy-cons ook een grip wilde.

• mfneed
Stille hoop de game vandaag op de mat te hebben liggen maar lijkt er niet op dat dit gaat gebeuren.. Jammer :D

• Arunia
De Switch met Pikachu en 2x de versies met bal komen morgen pas heb ik net van Bol binnengekregen.
Dan moet alleen de versie met Pikachu weer terug omdat we de Switch hebben. Wilden zeker zijn van beide spellen.

• mfneed
Arunia schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:21:
De Switch met Pikachu en 2x de versies met bal komen morgen pas heb ik net van Bol binnengekregen.
Dan moet alleen de versie met Pikachu weer terug omdat we de Switch hebben. Wilden zeker zijn van beide spellen.
Sorry, snap niet wat je hier bedoeld... is het al binnen of komt het morgen allemaal binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@mfneed Alles pas morgen. Excuses. Zie dat het idd onduidelijk geschreven was.

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik heb ook mail gehad van bol.com dat het morgen komt inderdaad. De lokale Intertoys heeft het ook al binnen, maar die mogen het officieel ook nog niet verkopen volgens mij.

• mfneed
Megalodon86 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:40:
Ik heb ook mail gehad van bol.com dat het morgen komt inderdaad. De lokale Intertoys heeft het ook al binnen, maar die mogen het officieel ook nog niet verkopen volgens mij.
Lijkt er op idd, even de lokale intertoys gebeld... morgen pas, helaas xD

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:31
Toch jammer dat ze zo streng zijn geworden ermee vroeger kreeg je die games makkelijk paar dagen eerder mee bij de intertoys ofzo. Zou eigenlijk ook wel mooi zijn voor de winkels als ze eerder zouden mogen verkopen dan digitaal, binnekort zijn er anders geen fysieke gamewinkels meer over:)

Playstation 5

• Arunia
@Stylze Probleem is dat er grove boetes uitgegeven worden. Soms maakt er eentje een fout en gaan ze allemaal mee met de verkoop. Dat geluk hebben we met FFXIII Crystal box gehad. In R'dam Centrum hadden ze toen al een normale verkocht en ging die van Alexandrium ook daar in mee.

Maar heb wel vaker gehoord dat er controles op zijn qua verkopen en dat de boetes niet mals zijn. Dus dan maar die dagen wachten.

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:07

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:49
Gaat deze nou geen online matchmaking hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:07
Hmm hij is nog niet vrijgegeven (digital preload)

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
Maikjuh schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 00:02:
Hmm hij is nog niet vrijgegeven (digital preload)
Zit ook al heletijd te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
Ja! Ben erin
Pagina: 1 ... 21 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.