Ik heb dit keer Ultra Sun gehaald(vorig jaar Moon). Bevalt me nog steeds prima. Ja het heeft niet de echt het hele omg gevoel. Maar het speelt nog steeds echt super lekker. Zeker nu ik treinreiziger ben, lekker pokemon in de trein en schijt aan iedereen die denkt wat een 34-jarige met een 3DS in de trein doet 
Ik heb m'n ingame team ook gereed, al is nog niet alles max evolved. Dit keer gestart met Popplio. Mijn team:
Primarina
Salazzle
Gengar (ja 2 de poison, maar Gengar!)
Hawlucha (kan pretty much de hele game solo-en)
Beldum(net gevangen en geruild voor een level 1 op GTS, lange leve move tutors voor Iron Head en Zen Headbut)
Tyrantitar(nog een pupitar)
Mooi gebalanceerd team imho. Wel beetje earth weakness, maar boeiend, heb goede coverage. Gengar is m'n wildcard met nu Giga Drain en later Thunderbolt.
Ook een shiny mudbray gevangen, op gts gezet voor een entei, werd gewoon reruild
Ik heb m'n ingame team ook gereed, al is nog niet alles max evolved. Dit keer gestart met Popplio. Mijn team:
Primarina
Salazzle
Gengar (ja 2 de poison, maar Gengar!)
Hawlucha (kan pretty much de hele game solo-en)
Beldum(net gevangen en geruild voor een level 1 op GTS, lange leve move tutors voor Iron Head en Zen Headbut)
Tyrantitar(nog een pupitar)
Mooi gebalanceerd team imho. Wel beetje earth weakness, maar boeiend, heb goede coverage. Gengar is m'n wildcard met nu Giga Drain en later Thunderbolt.
Ook een shiny mudbray gevangen, op gts gezet voor een entei, werd gewoon reruild
[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 06-12-2017 12:06 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383