Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:35
Veel van jullie hebben Gold / Silver voor 3DS gekocht voor de nostalgie.
Ik heb dit gedaan toen Heart Gold Soul Silver uitkwam.

Waarom kopen gold/silver voor de 3DS ipv heartgold / soulsilver?

[ Voor 11% gewijzigd door Aschtra op 06-10-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Aschtra schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:58:

Gewoon beide toch? :+

HG/SS is op alle vlakken beter en leuker, maar het zijn wel hele andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 16:10
Aschtra schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:58:

Voor de celebi code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik was gisteren in de Intertoys (Den Haag) maar ze hadden nog geen codes ontvangen van Nintendo. Volgens hen geen enkele Intertoys nog. Heeft een van jullie al bij een Intertoys een code kunnen ophalen?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 16:10
In Capelle aan den IJssel ook nog niet...
Gisteren 7 oktober langs geweest laat in de middag. Volgens de Nintendo website zouden ze gisteren in de winkels te vinden moeten zijn.

[ Voor 88% gewijzigd door BooYooToo op 08-10-2017 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem. Ik heb mijn 3ds weg gedaan ivm de switch, maar ben vergeten dat mijn pokemon bank binnenkort verloopt. Is het mogelijk om te verlengen zonder een nieuwe 3ds aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 11:22
@Verwijderd ik zou even contact opnemen met Nintendo, al betwijfel ik of het mogelijk is.
Heb je wel een support id nummer van je Pokébank account? Die zul je waarschijnlijk sowieso wel nodig hebben.

Wat betreft die actie, ze moeten eens ophouden met die onzin dat je naar winkels moet om een code te halen. Doe het gewoon via internet.

Het zal zijn om mensen naar winkels te lokken...
Maargoed, als t zo slecht geregeld is met codes dan krijg ik daar juist aversie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Goudstalen Ik ga maar is kijken of dat kan. Ik hoop het wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53
Wie heeft er interesse in een Marshadow? Gister bij Firstlook een code gekregen maar ik heb er geen interesse in. Stuur een PM. :)

EDIT: En weggegeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Conscience NL op 09-10-2017 17:37 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb een vraag over die Marshadow, moet ik vragen om een code bij de GameMania of kan ik gewoon binnen lopen met mijn 3DS en via Wireless Mystery Gift de Pokemon ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
daniëlpunt schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:22:
Ik heb een vraag over die Marshadow, moet ik vragen om een code bij de GameMania of kan ik gewoon binnen lopen met mijn 3DS en via Wireless Mystery Gift de Pokemon ontvangen?
Je moet binnen bereik zijn van de Nintendo Zone, in de winkel is een goede optie ;)

Daarna moet je je 3DS aanzetten en zorgen dat ie geen echt wifi signaal heeft (bijv als je je telefoon als hotspot gebruikt ofzo). Je krijgt dan ineens een Nintendo-zone "app" erbij en die moet je opstarten. In die app krijg je een code en die moet je gebruiken (tip: maak een foto met je mobiel) in het spel om Marshadow te downloaden. Die laatste stap kan gewoon thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik ben in Pokemon Sun op zoek naar een king's rock voor mijn slowpoke. Die kan je op route 1 krijgen maar ik lees net dat dat in een trainer school is post E4. Ik zou deze graag eerder willen ontvangen.

Is er iemand die er een voor mij heeft misschien? Zo ja, kunnen we dan ook meteen ruilen zodat ik slowking ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Goudstalen schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:07:
@Verwijderd ik zou even contact opnemen met Nintendo, al betwijfel ik of het mogelijk is.
Heb je wel een support id nummer van je Pokébank account? Die zul je waarschijnlijk sowieso wel nodig hebben.

Wat betreft die actie, ze moeten eens ophouden met die onzin dat je naar winkels moet om een code te halen. Doe het gewoon via internet.

Het zal zijn om mensen naar winkels te lokken...
Maargoed, als t zo slecht geregeld is met codes dan krijg ik daar juist aversie van.
Het doel is natuurlijk niet alleen maar Pokémon weggeven, maar ook om klanten naar de winkels te krijgen. Gamemania doet vaak dergelijke acties en als je dan zo op zaterdag of einde van de dag naar de Gamemania gaat lopen er meestal meerdere spelers rond en maken de medewerkers vaak even een praatje. Was voor mij een reden om Moon te pre-orderen bij Gamemania.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Net een code voor Marshadow opgepikt bij de Intertoys in Arnhem. Codes hebben ze vandaag ontvangen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:34
Zorian schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:12:
[...]

Hier valt ook niks te ruilen, maar poke me vooral als je iets zoekt. Misschien dat ik hem wel heb.
Heb je toevallig een diancie voor mij, verwacht van niet vanwege dat het een event pokemon is, maar daarmee kan ik wel mijn living dex realiseren, nog 7 nodig in totaal van de 721 in Gen 6.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Pokemon Ultra Sun/Moon zal definitief het laatste Pokemon spel worden voor de 2/3DS:
When speaking to IGN, game producer, Shigeru Ohmori has also confirmed that Pokémon Ultra Sun & Ultra Moon will be the final main series Pokémon games on Nintendo 3DS, representing a culmination of their work on the device. Back in June, The Pokémon Company CEO, Tsunekazu Ishihara revealed that a main series Pokémon game was in development for the Nintendo Switch, due for release in 2018 or later.
Onlangs Soul Silver op de kop getikt (nou ja, goedkoop zijn die spellen niet meer te vinden). Dus vooralsnog vermaak ik me daarmee wel totdat USUM uit is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

4 november begint mijn eerste Pokemon League dag :) Ik ben de gym leader daarvan.

De league is gevestigd in Oss, Noord-Brabant.

Mocht je willen langskomen, iedereen is van harte welkom :)

Als je interesse hebt om wekelijks langs te komen, even graag een PM of mail sturen voor meer details. Je kunt met een themadeck al meedoen ;) (Al raad dat ik wel af XD)

De pagina:

http://www.pokemon.com/us...on-events/leagues/5943207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Ik kom misschien wel een keer buurten. Lijkt me wel gezellig! Ben zelf geen goede speler! Ook vgc lees ik op de pagina! Dat is misschien wel leuk om een keer te proberen. Weet je al hoeveel man er ongeveer komt? En wat de gemiddelde leeftijd ongeveer is?

Heb overigens nog een Marshadow code over. Mocht iemand die willen, stuur even een DM.

[ Voor 1% gewijzigd door Barbas op 23-10-2017 07:39 . Reden: Code vergeven ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Barbas schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:22:
Ik kom misschien wel een keer buurten. Lijkt me wel gezellig! Ben zelf geen goede speler! Ook vgc lees ik op de pagina! Dat is misschien wel leuk om een keer te proberen. Weet je al hoeveel man er ongeveer komt? En wat de gemiddelde leeftijd ongeveer is?

Heb overigens nog een Marshadow code over. Mocht iemand die willen, stuur even een DM.
VGC heb ik maar erin gegegooid :+ , weet niet of er genoeg animo voor is helaas.. Ik ga binnenkort even wat flyers uitdelen / ophangen in de buurt.

Weet ook niet of er voor de eerste league dag genoeg spelers komen, op de site van de bibliotheek is er nog een PR gedaan. De officiele opening van de league is pas over een paar werken daarna, maar ik wil eerst even oriënteren op de league, welke format ze willen en etc. Leeftijd weet ik ook niet :+ Vriend en ik kunnen vast wel een paar gastjes regelen maar dat zal net geen 8+ spelers worden.

Je hoeft geen goede speler te zijn, iedereen kan komen ;) Zolang je maar een deck hebt. Unlimited format is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Geen idee of je league voor vgc ook CP geeft, anders gooi ik em wel even in de nederlandse VGC groep, kunnen ze nog wat testen voor London op 17 November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Akaendra schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:28:
Geen idee of je league voor vgc ook CP geeft, anders gooi ik em wel even in de nederlandse VGC groep, kunnen ze nog wat testen voor London op 17 November.
Even zitten googlen en kwam uit op een reddit page over CP:
You don't earn Championship Points from League play for VGC. There are three main ways to earn CP are: A) Premier Challenges, B ) Regionals, and C) International Challenges on Battle Spot.
bron

Bedankt! Ik denk dat het nog even zal duren voordat ik premier challenges mag sanctioneren hier.

Beste wat ik kan doen voor ze, is ze registreren en hun speelsessies bijhouden op de site. Heb ook geen VGC judge examen gedaan. Misschien eens doen in de toekomst want ik vind VGC ook erg leuk. ;)

Ik mag ook non officiële toernooien houden tijdens league sessies, maar dan moeten er wel minimaal 8 spelers consistent komen op de league ;) Anders schiet het ook niet op natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Bee.nl schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:16:
Pokemon Ultra Sun/Moon zal definitief het laatste Pokemon spel worden voor de 2/3DS:

[...]

Onlangs Soul Silver op de kop getikt (nou ja, goedkoop zijn die spellen niet meer te vinden). Dus vooralsnog vermaak ik me daarmee wel totdat USUM uit is.
Ik heb na Yellow pas echt pokemon weer gespeeld met Su/Mo. Wel wat tussendoor gedaan op een omgebouwde DS Lite, maar gezien de hoeveelheid games je hebt steek je er 0,0 energie in.

Heb inmiddels Yellow (ben er nog mee bezig), Gold (nog mee bezig, maar 7e badge mee bezig), FireRed, Emerald, Diamond, Soulsilver, Black, Y. Alpha Sapphire (wel uitgespeeld maar opnieuw begonnen en uiteraard UltraMoon nog op de planning. Speel eigenlijk alleen maar de legale games op mijn N2DSXL en mijn O2DS ligt voor mij stof te happen, maar mijn zoontje gebruikt hem nu.

Met Moon heb ik een volledige dex en vanavond even de laatste Event Pikachu glitchen (heb een oude 2ds omgebouwd waar ik pokemon 45 minuten op speel en dan de Pokemon transfer naar mijn cartridge game :+).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat een nieuws joh:P 10 november nog meer nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nog 2 weken en dan is Ultra SUMO er. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

10 dagen nog. Gaan hier nog tweakers de game halen/laten bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Jazeker, de Ultra Dual Edition (oid) staat al een hele tijd in de pre-order!
Ziet er tot nu toe erg goed uit, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hier ook die Dual Edition in de pre-order :) Heb dr zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Ultra Sun Steelbook versie ga ik halen :-)

Zin in!

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Ik ga hem ook halen, alleen moet ik nog even kijken welke versie en waar die het goedkoopste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al heel lang geen Pokémon-spel meer heb aangeraakt, waardoor ik niet echt sta te springen om de nieuwe lichting te kopen. Maar een collectie moet natuurlijk wel compleet blijven en als ik dan dit zie...

Gelukkig is mijn oudste zoon bijna jarig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wel uitkijken op het internet voor spoilers, de game is al geleverd in Amerika bij grote retailers. Review copies Zijn ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mikayu schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:01:
Ik ga hem ook halen, alleen moet ik nog even kijken welke versie en waar die het goedkoopste is.
Sun lijkt het populairst te zijn, zie je ook vaak in de prijsdalingen bij moon namelijk.

Hier is het de Ultra Moon Steelcase :*)
iPodKiller schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:52:
Wel uitkijken op het internet voor spoilers, de game is al geleverd in Amerika bij grote retailers. Review copies Zijn ook uit.
Jup zag het al. Zag de eerst ingame screenshot al voorbij komen vanochtend.

Moet nog een extra Shiny Porygon breeden ben ik bang voor. :P

Of ik transfer eerst mijn shiny Porygon naar mijn um en ga hem dan pas evolven @ UM.

[ Voor 43% gewijzigd door Meneer iCy op 08-11-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:44
Review copy's zijn ook al gelekt, dus mocht je hem al willen spelen dan zijn er mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Ik ga mijn fan edition halen nadat ik uit London terugkom van het Pokemon spelen :P
Heb al wel wat leaks gezien maar het is eigenlijk wel het standaard stramien van de deel 2 uit een generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

HMR90 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:34:
Review copy's zijn ook al gelekt, dus mocht je hem al willen spelen dan zijn er mogelijkheden.
Klopt, zag het al. Ik wacht netjes om mijn cartridge en daarnaast is mijn 2DSXL niet geschikt om review copy's te spelen. :*)

Welk team gaan jullie USUM mee spelen? Sowieso komt Porygon in mijn team. Die staat al klaar :+.

Heb ook nog een shiny iv6 wishmur, maar dan heb ik 2 normal types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Is er iets speciaals met Porygon in USUM ofzo?

Mijn team voor de eerste ronde zal vast uit de 3 starters bestaan en verder gewoon wat ik onderweg tegen kom. Daarnaast hou ik van dual type fighters dus daar zal ik wel naar op jacht gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

BlackMage schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:22:
Is er iets speciaals met Porygon in USUM ofzo?
Nope, maar ik vind het gewoon een te gekke cyberduck. Gebruik die eend altijd in mijn teams. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik zie dat er al voorbereidingen worden genomen? :P

Ik denk dat ik zelf wat Pokémon die er leuk uitzien ga breeden met goede IV's. Living Pokedex heb ik al compleet, dus hoeven geen starters te zijn.

Ik denk dat ik het volgende doe:
- Pawniard met False Swipe en Thunder Wave
- Stunky / Grimer
- Mimikyu
- Kabuto
- Noibat
- Een starter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Aanstaande vrijdag is het zover! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
We hebben al enige tijd zitten zoeken, maar komen er niet helemaal uit. In ultra sun en moon en bij de huidige kies je of je overdag of in de avond speelt. Verschil van 12 uur. Schijnbaar kun je ja de league wisselen. Is dit makkelijk te wisselen tegen die tijd?
Of is het eenmalig? Dat laatste kunnen we dus niet vinden en verwacht dat het niet anders is voor de huidige of voor de ultra delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
@Arunia in Sun en Moon kun je na het halen van de League wisselen tussen dag en nacht. Daarvoor speel je in de standaard tijd van het spel (overdag is het licht in Sun en donker in Moon).

Je kunt zo vaak wisselen als je wilt, daarvoor kun je naar een bepaalde locatie met een bepaalde Pokémon gaan.

Ik denk dat het iets soortgelijks zal zijn in USUM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Arunia schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:26:
We hebben al enige tijd zitten zoeken, maar komen er niet helemaal uit. In ultra sun en moon en bij de huidige kies je of je overdag of in de avond speelt. Verschil van 12 uur. Schijnbaar kun je ja de league wisselen. Is dit makkelijk te wisselen tegen die tijd?
Of is het eenmalig? Dat laatste kunnen we dus niet vinden en verwacht dat het niet anders is voor de huidige of voor de ultra delen.
Hoe het in Ultra gaat zijn weten we nog niet.

Maar in Sun/Moon is het "te doen". Het is niet zo makkelijk als in het menu een optie aanklikken helaas. Je moet naar de altar waar je je legendary hebt gevangen, terwijl je je legendary in je team hebt. Dan is daar een portal en in de andere wereld is de tijd omgedraaid.

Dus je moet:
- Je legendary uit de bank/pc halen (tenzij je die bij je draagt endgame)
- Naar de altar vliegen
- Stuk lopen
- Portal nemen
- Stuk terug lopen
- Naar locatie waar je wil zijn vliegen

Ik weet niet of je tegen beperkingen aan loopt door het niet weer terug te switchen. Dat heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Goudstalen en @BlackMage
Beide bedankt. Ik ga er even heel slecht vanuit dat het gewoon exact hetzelfde zal zijn of wellicht makkelijker.
Maar dan is het duidelijk wat je zou moeten doen. Kan me niet voorstellen dat ze dat ineens zouden weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Arunia schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:01:
@Goudstalen en @BlackMage
Beide bedankt. Ik ga er even heel slecht vanuit dat het gewoon exact hetzelfde zal zijn of wellicht makkelijker.
Maar dan is het duidelijk wat je zou moeten doen. Kan me niet voorstellen dat ze dat ineens zouden weghalen.
Het kan in Ultra maar zo anders of weg zijn hoor. De reden dat het erin zit is omdat je zo een tweede legendary kan krijgen, zodat je met ruilen ze beide kan krijgen. Maar het kan best zijn dat ze dat in Ultra veranderen zodat je net als met de oudere legendaries via ultra space moet. Dan kom je dus niet meer in een vrij te verkennen andere wereld, maar in een geisoleerd stukje.

Dus als je het zeker wilt weten dan moet je even wachten met de aankoop. En anders moet je gewoon de versie kopen die je het liefst speelt qua tijd en niet welke legendary je het liefste hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Uiteraard duidelijk. Heb het aan mijn vrouw doorgegeven zodat ze kan bekijken wat ze wil. Volgens mij gaat ze de keuze maken aan de hand van welke Pokemon ze kan krijgen in het spel. Je kan altijd de tijd in de 3DS aanpassen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Arunia schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:13:
Uiteraard duidelijk. Heb het aan mijn vrouw doorgegeven zodat ze kan bekijken wat ze wil. Volgens mij gaat ze de keuze maken aan de hand van welke Pokemon ze kan krijgen in het spel. Je kan altijd de tijd in de 3DS aanpassen volgens mij.
Je kan de tijd op de 3DS aanpassen ja, maar als je dat doet dan krijg je 24 uur "straf" waarbij de tijdsgebonden dingen niet meer werken. Dus je kan het prima een keer 12 uur vooruit zetten en dan zo blijven spelen, maar niet voor je speelsessie de tijd aanpassen naar wat je op dat moment wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ah ok, dus na die 24 uur gaat het wel weer goed zeg maar. Denk dat het wel los zal lopen.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Tijdens die 24 uur gaat het ook prima hoor, alleen tijdsgebonden elementen werken niet, maar die heb je zover ik weet niet in Pokémon (nouja, misschien loterij achtige dingen).

Het is meer om exploits tegen te gaan die spelelementen omzeilen of exploiteren. Was vroeger met Animal Crossing op de DS een ding. Animal Crossing is echt een grind spel waar je geld moet verzamelen op alle mogelijke manieren. Maar je kon het op de bank zetten waar je rente kreeg. Door de klok van de DS te verzetten (bijvoorbeeld 99 jaar) kon je een flinke rekening en had je binnen no time genoeg geld om het hele spel niet meer te hoeven grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben benieuwd of sommige winkels ze hem al eerder verkopen, daarom heb ik niks in de preorder gezet. Ook helemaal geen bonus(ja wat pokeballs... :')).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Goudstalen schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:18:
Tijdens die 24 uur gaat het ook prima hoor, alleen tijdsgebonden elementen werken niet, maar die heb je zover ik weet niet in Pokémon (nouja, misschien loterij achtige dingen).

Het is meer om exploits tegen te gaan die spelelementen omzeilen of exploiteren. Was vroeger met Animal Crossing op de DS een ding. Animal Crossing is echt een grind spel waar je geld moet verzamelen op alle mogelijke manieren. Maar je kon het op de bank zetten waar je rente kreeg. Door de klok van de DS te verzetten (bijvoorbeeld 99 jaar) kon je een flinke rekening en had je binnen no time genoeg geld om het hele spel niet meer te hoeven grinden.
Er zitten vrij veel tijdsgebonden dingen in Pokemon SUMO:
- Alles in Poke Pellago (berries, training, etc)
- Pokemon die alleen snachts of overdag te vinden zijn
- Island Scan
- Vast nog meer :+

Eigenlijk alles wat met absolute tijden (tijd, dag) werkt staat stil in die 24 uur. Dingen met relatieve tijden (hoe lang geleden sinds je iets deed) worden volgens mij gewoon gereset. Dus stel je poot een stel berries voor 48 uur, saved, je wacht 24 uur, veranderd de datum een dag vooruit en je load je spel weer; dan begint die 48 uur opnieuw op moment van loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Oh ja die dingen gebruik ik eigenlijk niet. Maar hoe zit dat dan met Pokemon die alleen overdag/nacht voorkomen? Blijft je spel dan 24 uur in dagmodus staan als je de klok aanpast of kom je 's avonds ook dag pokemon tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Volgens mij was het altijd zo dat Pokemon die alleen op een bepaalde tijd van de dag komen, helemaal niet meer verschijnen gedurende die straftijd. Dus feitelijk gedurende die 24 uur is het niet dag en niet nacht.

Maar of dat met SUMO nog zo is weet ik niet, maar denk van wel. Die regel zat er in om te voorkomen dat spelers die mechanics omzeilen door met de klok te ouwehoeren. En dat is nog steeds van toepassing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Vandaag krijg ik mijn Switch binnen, nu hopen dat er snel een pokemon voor de Switch uitkomt! Wat zou het leuk zijn om dan alle werelden te bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Jelmer93 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:18:
Vandaag krijg ik mijn Switch binnen, nu hopen dat er snel een pokemon voor de Switch uitkomt! Wat zou het leuk zijn om dan alle werelden te bezoeken.
Eind 2018 verwacht er een main-series Pokémom game op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Wat @GAITii zegt. Waarschijnlijk eind 2018 of begin 2019. Alle werelden lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Nog twee dagen en dan is het zo ver. Toch wel zin in nu, toen tijdens de aankondiging liep ik er niet warm voor, maar zoals altijd als je nieuwe dingen over het spel leest wordt het toch weer interessant.
Helaas door tijdsgebrek niet veel voor kunnen bereiden, maar is ook niet erg, dan lekker spelen met wat ik in het spel vang.
Wel een 5IV Pawniard met False Swipe en Thunder Wave gebreed om het vangen wat simpeler te maken en een (bijna, 30 ipv 31IV attack) 5IV Misdreavus gebreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Blergh, klotepostnl. Dat wordt morgen dus pas spelen of ik moet mijn modded 2ds maar gaan gebruiken, maar dan moet ik morgen weer opnieuw beginnen.

Wacht dus maar een dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Omdat ik voor de dual versie ben gegaan kan het niet via brievenbuspost, maar ik werk dus overdag :P. Ik heb vanmorgen via de PostNL app aangegeven dat ze het wel rechtstreeks kunnen afleveren bij de Bruna. Hopelijk gaat dat goed, anders moet ik ook een dagje wachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Vanavond maar naar de MM voor de Fan Edition van Ultra Sun ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33
Ik heb mijn 'brievenbuspakket' ook binnen met de Ultra Dual Edition.
Straks maar even een begin maken en kijken of het anders speelt dan de vorige Sun en Moon.

Ben nog steeds bezig met het voltooien van de National Dex van de GBA games. Ik heb een nieuwe game op moeten starten met een nieuwe batterij om eb en vloed te kunnen krijgen in Emerald en ook de berries te laten groeien voor een Milotic :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Dit topic is een stuk rustiger dan tijdens de release van Sun & Moon :/ . Ik heb vandaag de Ultra Sun Faneditie kunnen halen bij de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Linkje3 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:37:
Dit topic is een stuk rustiger dan tijdens de release van Sun & Moon :/ . Ik heb vandaag de Ultra Sun Faneditie kunnen halen bij de MediaMarkt.
Hahah was ook te verwachten helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Inderdaad wel erg rustig.
Zou het spel zo onpopulair zijn?

Ik ga morgen met de spellen aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Ik ben voor de moon versie gegaan omdat de vorige sun was. Eerste half uur vind ik maar een beetje meer van hetzelfde... Morgen weer verder kijken, dan heb ik de hele dag om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
@Mikayu inderdaad. Het begin is 95% hetzelfde. De cutscenes zijn zelfs 1:1 overgenomen.
Moest even kijken of ik wel Ultra Sun aan t spelen was.

Morgen maar eens kijken of het wat beter wordt. Mag toch hopen dat we niet weer hetzelfde zwakke verhaal van Sun/Moon mogen doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Goudstalen schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:31:
Inderdaad wel erg rustig.
Zou het spel zo onpopulair zijn?
Het is al tijden wat rustiger aan het worden. Spel is volgens mij onveranderd populair, maar ik denk ook dat het GoT-publiek de spellen grotendeels aan het ontgroeien is. Ik ben zelf bezig het enthousiasme over te brengen op de volgende generatie, maar mijn zoons zitten nog niet op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Niemand ontgroeit Pokemon, het zit in je DNA!

Dat je een zus hebt met kinderen die helemaal gek zijn van pokemon speelt niet mee in dat standpunt...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Net aanbeland bij de eerste trial maar voor nu lijkt (helaas) alles hetzelfde als S/M.

In plaats van dat je Zygarde Cells moet verzamelen zijn het nu Totem stickers.
Daarnaast ging het kiezen van je Pokémon ook op een iets andere manier.

Hopelijk komt er na de eerste trial toch wel wat verandering in de story anders ben ik bang vrij snel te zijn uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Hetzelfde als @GAITii, ook net bij de eerste trial maar het is nog zo goed als hetzelfde spel als Sun Moon.
Ook aan het hopen op verandering.

Verder ziet het Battle screen er wel gelikt uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Goudstalen schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:45:
Hetzelfde als @GAITii, ook net bij de eerste trial maar het is nog zo goed als hetzelfde spel als Sun Moon.
Ook aan het hopen op verandering.

Verder ziet het Battle screen er wel gelikt uit.
Mee eens! De interface van alles lijkt ook net wat vloeiender en accurater te reageren (hier op n3DS XL).

Btw, speel het spel toch wel weer uit, mijn living dex over zetten en alle legends nog maar een keer vangen.
Daarna zal het wel weer VGC'en en shiny hunten worden :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
wackmaniac schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:50:
[...]

Het is al tijden wat rustiger aan het worden. Spel is volgens mij onveranderd populair, maar ik denk ook dat het GoT-publiek de spellen grotendeels aan het ontgroeien is. Ik ben zelf bezig het enthousiasme over te brengen op de volgende generatie, maar mijn zoons zitten nog niet op GoT :)
Hihi zo mee eens. Ik speel de laatste jaren zelf ook al bijna geen Pokemon (al was ik wel helemaal hyped met Pokemon Sun en heb deze dan ook gespeeld). Nu toch maar een Pikachu knuffel gekocht voor mijn meisje van bijna 2. En toen ik een Happy Meal cadeau kon kiezen voor haar een paar maanden geleden was de keuze tussen Hello Kitty en Pokemon. Tja, dan is de keuze toch snel gemaakt :) (Ze kreeg Popplio, wat natuurlijk ook een heel schattig beestje is). Je kunt niet vroeg genoeg beginnen om Pokemon er met de paplepel in te brengen.

My 2 cents :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
De Pokémon Bank Update met support voor USUM is live, kun je downloaden via de Pokemon Bank pagina in de eShop (beetje omslachtig).

Ik heb snel even alles over en weer gestuurd en nu 99% van de Pokedex compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Goudstalen schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:49:
De Pokémon Bank Update met support voor USUM is live, kun je downloaden via de Pokemon Bank pagina in de eShop (beetje omslachtig).

Ik heb snel even alles over en weer gestuurd en nu 99% van de Pokedex compleet.
Ik begrijp het op zich wel hoor, dat die pokebank erin zit.

Maar zo is de lol van alles vangen er toch wel vanaf? :P Elke keer kan je dus de boel overzetten en enkel een paar nieuwe vangen begrijp ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
FrankoNL schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:53:
[...]

Ik begrijp het op zich wel hoor, dat die pokebank erin zit.

Maar zo is de lol van alles vangen er toch wel vanaf? :P Elke keer kan je dus de boel overzetten en enkel een paar nieuwe vangen begrijp ik? :)
Ik ga toch niet elk jaar weer opnieuw 700 Pokemon vangen?
Ik speel het spel voor het verhaal, en daarna voor breeden en online battles. Het vangen van de Pokemon is alleen de eerste keer mijn doel, daarom houd ik ook een living dex bij.
Betekend overigens niet dat ik niets meer vang tijdens het spelen van het spel. Ik gebruik de Pokemons uit Pokemon Bank niet om het verhaal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Goudstalen schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:19:
[...]

Ik ga toch niet elk jaar weer opnieuw 700 Pokemon vangen?
Ik speel het spel voor het verhaal, en daarna voor breeden en online battles. Het vangen van de Pokemon is alleen de eerste keer mijn doel, daarom houd ik ook een living dex bij.
Betekend overigens niet dat ik niets meer vang tijdens het spelen van het spel. Ik gebruik de Pokemons uit Pokemon Bank niet om het verhaal te spelen.
Oke goed punt! :)

Ik heb Sun wel gekocht, maar ben niet heel ver gekomen. Zit er aan te denken om USun te gaan kopen. Ik vind die dimensions een heel toffe toevoeging, zo kan je (op de exclusives na) alle legendaries vangen.

Ik heb een rare voorkeur als het gaat om legendaries. Mijn favoriet is Ho-Oh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
@FrankoNL niet gek toch? Imo is Ho-oh een van de beste legendaries als het op ontwerp aankomt. Daarom heb ik ook en hele tijd zitten soft-resetten in ORAS om een shiny te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Goudstalen schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:22:
@FrankoNL niet gek toch? Imo is Ho-oh een van de beste legendaries als het op ontwerp aankomt. Daarom heb ik ook en hele tijd zitten soft-resetten in ORAS om een shiny te krijgen.
Ja ik vind hem, als het om het ontwerp gaat, een van de tofste.

Overigens:

Ik heb natuurlijk een aantal legendaries die enkel in UltraMoon zullen zitten. Hoe werkt dit als je een volle pokedex wil krijgen? Dien je dan ook UltraMoon aan te schaffen of kan je ze ook ruilen? (al zou ik niet weten waarom iemand zijn legendary zou ruilen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
FrankoNL schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:24:
[...]

Ja ik vind hem, als het om het ontwerp gaat, een van de tofste.

Overigens:

Ik heb natuurlijk een aantal legendaries die enkel in UltraMoon zullen zitten. Hoe werkt dit als je een volle pokedex wil krijgen? Dien je dan ook UltraMoon aan te schaffen of kan je ze ook ruilen? (al zou ik niet weten waarom iemand zijn legendary zou ruilen)
Een tweede spel / het andere spel kopen en met jezelf ruilen is inderdaad een mogelijkheid. Online ruilen met andere mensen kan ook goed, heb je dan waarschijnlijk speciale Pokemon (shiny) voor nodig.
Of je kunt je eigen legendaries ruilen tegen die uit het andere spel, maar dan ben je die van jezelf weer kwijt. Dat kun je weer oplossen door je Pokémon op Pokemon Bank te zetten en je spel opnieuw te starten, dan heb je dubbele legendaries waar je er wat van kunt verruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Goudstalen schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:27:
[...]

Een tweede spel / het andere spel kopen en met jezelf ruilen is inderdaad een mogelijkheid. Online ruilen met andere mensen kan ook goed, heb je dan waarschijnlijk speciale Pokemon (shiny) voor nodig.
Of je kunt je eigen legendaries ruilen tegen die uit het andere spel, maar dan ben je die van jezelf weer kwijt. Dat kun je weer oplossen door je Pokémon op Pokemon Bank te zetten en je spel opnieuw te starten, dan heb je dubbele legendaries waar je er wat van kunt verruilen.
Ahh oke :) Nouja, dan maar eens hetgeen wat ik in pokemon sun heb in de pokebank gooien en de nieuwe halen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:59
Voor mij persoonlijk is de charme van de 'oudere' games er wel een beetje van af. Ik was helemaal verslaafd aan gen 1 en 2. Daarna werd ik per release elke keer minder enthousiast, waarbij S/M & US/UM eigenlijk meer als een 'moetje' aanvoelt voor mij. Het hele Mega-Evolution en Z-Move concept heeft mij nooit gegrepen.

Ik heb bijna een half jaar gedaan over Pokemon Sun, en ik merk na een aantal uur Ultra Sun, dat ik dat half jaar makkelijk ga halen. Het ziet er heel gelikt uit, dat zeker, maar het voelt niet meer echt als een 'pokemonwereld, maar meer als een wereld waar toevallig pokemon in zitten, als dat logisch klinkt :P

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstalen schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:27:
[...]

Gaan je pokemon weg op de pokebank als je lidmaatschap verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:21:
[...]

Gaan je pokemon weg op de pokebank als je lidmaatschap verloopt?
Volgens de website van Pokémon Bank is dat inderdaad het geval. Echter wel pas na een periode waarin je de tijd hebt om de Pokémons er af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Pokebank is 5 euro per jaar toch? Daar wil ik wel een paar jaar subscription voor afsluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Def87 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:30:
Voor mij persoonlijk is de charme van de 'oudere' games er wel een beetje van af. Ik was helemaal verslaafd aan gen 1 en 2. Daarna werd ik per release elke keer minder enthousiast, waarbij S/M & US/UM eigenlijk meer als een 'moetje' aanvoelt voor mij. Het hele Mega-Evolution en Z-Move concept heeft mij nooit gegrepen.

Ik heb bijna een half jaar gedaan over Pokemon Sun, en ik merk na een aantal uur Ultra Sun, dat ik dat half jaar makkelijk ga halen. Het ziet er heel gelikt uit, dat zeker, maar het voelt niet meer echt als een 'pokemonwereld, maar meer als een wereld waar toevallig pokemon in zitten, als dat logisch klinkt :P
Is wel herkenbaar, maar dat is toch ook het jeugdsentiment wat aan gen 1 en 2 vastzit.

Dit is wel de laatste "ouderwetse" pokemon op de handhelds. Vanaf aankomend jaar switched ( :+ ) Nintendo naar zijn hybride console. Ik hoop dat we daar de eerste echte 3d/openwereld achtige pokemon RPG gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
Hoe kan je zien of een Pokémon een shiny is of niet? Is daar een extra melding van of zo? Gaat dan om Pokémon ultra moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf US gekocht. Alles lijkt wel op elkaar van de vorige game, heb net de eerste island challenge afgerond. Wel jammer want dit is de laatste pokemon game op de handheld en ben ook niet van plan om een switch aan te schaffen, aangezien ik al heel veel consoles beschik. Ik wil heel graag m'n pokedex compleet maken, is hier iemand op dit forum die mij kan helpen daarbij?
De pokemon Porygon is volgens mij ook nergens te vangen en zo heb je er wel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:57:
Hoe kan je zien of een Pokémon een shiny is of niet? Is daar een extra melding van of zo? Gaat dan om Pokémon ultra moon
Als je hem in het wild tegenkomt gaat de pokemon soort van sprankelen en er staat als het goed is als je hem hebt gevangen een sterretje bij zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:59:
[...]

Als je hem in het wild tegenkomt gaat de pokemon soort van sprankelen en er staat als het goed is als je hem hebt gevangen een sterretje bij zijn naam.
Top. Niet heel veel ervaring ermee maar mijn zoontje begon er weer over. En ik had dus geen idee. Top. Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor een goed US team?
Heb nu:
Torracat
Dartrix
Noibat
Slowpoke
Grimer

• Goudstalen
US team?

• Arunia
  • Nu online
Denk Ultra Sun?

Mijn vrouw heeft uiteindelijk toch gekozen voor ultra sun btw. Vanwege het "kloppen van de tijd".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
Arunia schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:27:
[...]

Denk Ultra Sun?

Mijn vrouw heeft uiteindelijk toch gekozen voor ultra sun btw. Vanwege het "kloppen van de tijd".
Ik speel alleen 's avonds eigenlijk en baal dat ik US heb gekocht. Ziet er toch raar uit al die mensen in het donker in bikini op het strand...

• Akaendra
  • Nu online
Ik moet nog beginnen met Ultrasun, maar het zal in het begin veelal hetzelfde zijn. Denk dat ik dit keer voor Litten ga in plaats van Rowlet.

Overigens is in Bikini op het strand in de avond helemaal niet zo gek hoor. Hawaii is ook in de zomer redelijk warm 's avonds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mang028
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-08-2020
Misschien dat iemand hier me kan helpen. Sinds deze week heb ik mijn eigen new 2 ds xl. Ik speel Alpha Sapphire en probeer te sluipen maar het poppetje loopt gewoon. In het begin werkte het wel maar nu in eens maar af en toe. Doe ik iets fout? Het is die ronde knop een klein stukje in de richting doen waar op je wilt sluipen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Aschtra schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:06:
Ik ben in Pokemon Sun op zoek naar een king's rock voor mijn slowpoke. Die kan je op route 1 krijgen maar ik lees net dat dat in een trainer school is post E4. Ik zou deze graag eerder willen ontvangen.

Is er iemand die er een voor mij heeft misschien? Zo ja, kunnen we dan ook meteen ruilen zodat ik slowking ontvang?
Nog een poging :p Nog steeds op zoek!

edit: Is geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Het is angstvallig stil hier :) Hoe bevallen Ultra Sun en Ultra Moon? Ik heb er nog steeds geen ei over gelegd of ik ze moet gaan halen of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ik kom er maar moeilijk door, voelt alsof ik Sun / Moon opnieuw aan het spelen ben maar we zullen zien als ik verder in het verhaal kom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind de twists wel leuk hier en daar, maar geef mij toch maar een geheel nieuwe game :+

Ben ik zo enthousiast als vorig jaar? Nope. Dat was toen een geheel nieuwe generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik heb nu een 2ds. (zo een vast dingetje) twijfel om toch voor de New 2ds xl te gaan. Denk dat spellen als pokemon daar beter tot hun recht komen. Iemand die deze stap reeds heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
jaydenjarno schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:18:
ik heb nu een 2ds. (zo een vast dingetje) twijfel om toch voor de New 2ds xl te gaan. Denk dat spellen als pokemon daar beter tot hun recht komen. Iemand die deze stap reeds heeft gemaakt?
Ik zou je adviseren gewoon op de 2ds te spelen als je het goed bevalt. Het einde van de 3DS is in zicht door het overgrote succes van de Switch (ik denk dat Nintendo zelf ook nog dacht om langer de 3DS te moeten onderhouden maar het gaat allemaal veel beter dan verwacht). Koop volgend jaar gewoon lekker een Switch met hopelijk ook een nieuwe Pokemon game.

Maar uiteindelijk maak jij de keuze. Als je het toch goed vind om die 150 euro neer te leggen voor de New 2DS XL dan moet je het gewoon lekker doen. Voor een handheld is hij ook niet te duur voor een apparaat maar weet gewoon dat het eigenlijk al een oud beestje is in een nieuw jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
wackmaniac schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:42:
Het is angstvallig stil hier :) Hoe bevallen Ultra Sun en Ultra Moon? Ik heb er nog steeds geen ei over gelegd of ik ze moet gaan halen of niet...
Nou, de goedheiligman heeft de keuze voor mij gemaakt; gister een exemplaar van Ultra Sun in de zak :)

Pagina: 1 ... 19 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.