Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.503 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:40

Ypho

Allround Nerd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 8% gewijzigd door Ypho op 12-07-2017 07:38 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Members only:

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Nummer 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:22
Nummer 7 gebruikt. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:06
9 gebruikt, dankjewel :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
DGonlag2 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:00:
[...]

Ziet er opzich wel interessant uit, maar ik geef geen steun aan mensen/developers die ideëen stelen en zelfs originele assets zonder schaamte kopiëren.

[...]

De Pokémons en assets zijn sinds XY volgens mij toch allemaal in volledig 3D. Van de Pokémon modellen zijn waarschijnlijk hogere resolutie (polygonen) modellen aanwezig, daar hebben ze echt geen werk meer aan.
Ja dat snap ik, toch maar een DS besteld om Pokemon nu al te spelen. Switch duurt me te lang.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdeHaan90
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-02-2023
dankje #2 gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Nummer 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-08 13:54
Nummer 4 gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udo_dance
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
(jarig!)
code 8 gebruikt , thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No #3 heb ik zojuist opgehaald. Bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Inmiddels ben ik 6 uur bezig met Pokemon Moon, vind het erg leuk om weer een echt Pokemon spel te spelen. Echter heb ik de 1e trial gewonnen, nu kan ik echter niet verder omdat er stenen in de grot liggen.

Echter heb ik geen pokemon waar ik op kan rijden die de stenen kan verwoesten. Ik kom er nu niet uit, en kan niet verder.

Wie kan mij helpen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Mars18 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 07:01:
Inmiddels ben ik 6 uur bezig met Pokemon Moon, vind het erg leuk om weer een echt Pokemon spel te spelen. Echter heb ik de 1e trial gewonnen, nu kan ik echter niet verder omdat er stenen in de grot liggen.

Echter heb ik geen pokemon waar ik op kan rijden die de stenen kan verwoesten. Ik kom er nu niet uit, en kan niet verder.

Wie kan mij helpen?
Als je daar niet langs kan, dan moet je er ook niet langs ;)

Op je kaart (onderste scherm) staat een wit/rood rondje, daar moet je heen voor je volgende activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
BlackMage schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:46:
[...]

Als je daar niet langs kan, dan moet je er ook niet langs ;)

Op je kaart (onderste scherm) staat een wit/rood rondje, daar moet je heen voor je volgende activiteit.
Ja, echter staat dat rondje precies op de locatie waar ik nu ben.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DEhBfoRXoAAWqVh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
jij zit vast nog in de grot. je moet naar buiten. (richting pokemon center)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Mars18 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:54:
[...]
Ja, echter staat dat rondje precies op de locatie waar ik nu ben.

[afbeelding]
Volgens jouw foto sta je niet precies op de locatie waar je zou moeten zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben.

Vanaf vandaag is de Shiny tapu koko te downloaden via mystery gift > internet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
flash2adv schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:33:
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben.

Vanaf vandaag is de Shiny tapu koko te downloaden via mystery gift > internet. :)
Top tip, thanks a lot! Direct gedaan. Mag ik vragen wat jij als bron gebruikt om over dit soort acties te horen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wPlayNL
Edzeau schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:51:
[...]

Top tip, thanks a lot! Direct gedaan. Mag ik vragen wat jij als bron gebruikt om over dit soort acties te horen?
Ik volg de twitter van serebii.net. :) Link:

[ Voor 53% gewijzigd door wPlayNL op 16-07-2017 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook Tweakers die willen helpen met traden/evolven?

Speelde meestal op de PC maar kan nu voor het eerst in lange tijd traden :). Heb een Slowpoke en en een Kadabra die al kunnen en net een Machop gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
flash2adv schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 08:55:
jij zit vast nog in de grot. je moet naar buiten. (richting pokemon center)
Dank, moest naar achter lopen :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:37:
Zijn er hier ook Tweakers die willen helpen met traden/evolven?

Speelde meestal op de PC maar kan nu voor het eerst in lange tijd traden :). Heb een Slowpoke en en een Kadabra die al kunnen en net een Machop gevangen.
Is het al gelukt? Anders moeten we binnenkort even een moment afspreken om heen en weer te ruilen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:07
Zo, geregistreerd voor de Pokken LCQ in Anaheim. Hopen dat ik bij de top4 ga zitten, we gaan ons best doen in ieder geval :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
Shared code event: Gebruik de code SABLEVOLANT voor de Mega Stones voor Mega Tyranitar, Abomasnow, Manectric en Aggronite. LINK TWITTER

Hier gecheckt, en het werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgend week komt de nintendo new 2ds xl uit en ben die van plan te gaan halen. Graag wil ik hierbij een pokemon game halen, alleen twijfel ik nogal tussen welke van de beschikbare keuzes. Je hebt ORAS/X&Y/Sun&Moon mijn laatste pokemon die ik gespeeld heb was op de GBA. dus nijg nu om te beginnen met ORAS maar weet niet of dit een goeie keus is, iemand hier wat advies over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:07:
Volgend week komt de nintendo new 2ds xl uit en ben die van plan te gaan halen. Graag wil ik hierbij een pokemon game halen, alleen twijfel ik nogal tussen welke van de beschikbare keuzes. Je hebt ORAS/X&Y/Sun&Moon mijn laatste pokemon die ik gespeeld heb was op de GBA. dus nijg nu om te beginnen met ORAS maar weet niet of dit een goeie keus is, iemand hier wat advies over?
Sun/Moon zou ik aanraden, er zit geen enkele volgorde in het verhaal, elk spel staat op zichzelf. Sun/Moon zijn de modernste en in mijn mening het leukste.

Maar...

Over een paar maand krijgen we Ultra Sun en Ultra Moon. Die hebben vermoedelijk flinke overlap met de gewone Sun/Moon dus het is "efficiënter" om die nu even te laten liggen. OR/AS zijn ook hele leuke games en het zijn (tenzij je Fire Red / Leaf Green deed) remakes van de games die je op de GBA deed, dus leuk stukje nostalgie erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:07:
Ikzelf heb nog niet zo lang geleden de 2DS gekocht, ook om hier Pokemon op te gaan spelen. Ik heb hiervoor als eerste Pokemon Moon gekocht, en deze bevalt mij goed. Omdat ik het niet kon laten, had ik ook al vrij vlot Pokemon Yellow (digitaal) gekocht, en deze twee games speel ik om de beurt.

Ondanks dat het soms even wennen is (Moon/Sun = mega veel vrijheid, geen HM-slave nodig, sneller), wen je ook weer snel aan de "beperkingen" van oudere games. Oftewel, gewoon lekker beginnen met een spelletje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:22
Ik vind dat Sun/Moon juist erg lineair is. Alles is afgesloten totdat je een bepaald punt behaald hebt (meestal een challenge), waardoor je het spel op een heel specifieke manier doorloopt.
Dit geldt overigens voor elk Pokemon spel, maar heb het bij SuMo toch wat meer dan normaal.

Ik hoop dat er ooit (hopelijk op de Switch binnen een aantal jaar) een open world game komt waar je zelf kunt bepalen hoe je het spel doorloopt en welke quests je wel en niet afhandeld.

Als eerste Pokemon spel zou ik ORAS aanbevelen. Naar mijn mening het beste Pokemon spel dat er is. En daarnaast komt er zoals eerder gezegd Ultra SuMo over een aantal maanden uit, die waarschijnlijk een heel grote overlap hebben met SuMo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Akaendra schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:44:
Zo, geregistreerd voor de Pokken LCQ in Anaheim. Hopen dat ik bij de top4 ga zitten, we gaan ons best doen in ieder geval :D
Succes man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Goudstalen schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:24:
Ik vind dat Sun/Moon juist erg lineair is. Alles is afgesloten totdat je een bepaald punt behaald hebt (meestal een challenge), waardoor je het spel op een heel specifieke manier doorloopt.
Dit geldt overigens voor elk Pokemon spel, maar heb het bij SuMo toch wat meer dan normaal.
Zoals je al zegt, dat is met elk Pokemon spel zo ;) Echter viel het hier wat meer op omdat ze echt met hekken de weg blokkeren en je de vereisten om door te gaan vertelden. Maar in elke Pokemon stikt het van de kunstmatige barrières waar je iets voor moet doen om doorheen te gaan. Denk aan de bekende Snorlax en Sudowoodo, Team Evil die ergens de ingang blokkeerde, en wat dacht je van de HM's? Bijna elke HM had een gymbadge nodig om buiten battle gebruikt te worden.

Dus geen hekjes die je weg blokkeerden, maar wel steentjes, water, donkere grotten, watervallen, etc :P

Opzich deel ik je mening wel dat een open wereld Pokemon interessant kan zijn, maar dat werkt niet omdat je tegenstanders en wilde Pokemon een "uitdaging" moeten zijn, maar je moet door trainen wel sterker kunnen worden dan zij want dat is de hele essentie van Pokemon. Dus een "vijanden levellen met jou mee" functie zoals enkele westerse RPG's gebruiken is niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Aan de andere kant: bij bijvoorbeeld Breath of the Wild kun je ook meteen door de hele wereld reizen (wat kleding/potion benodigdheden daargelaten), ook al maak je geen schijn van kans bij monsters in moeilijkere gebieden.

Ik zou een nieuw Pokemon spel graag op die manier zien. Nu is het erg lineair en ben je altijd sterk genoeg om tegenstanders te verslaan. Er zit zo geen verassing en spanning in het spel. Wanneer je vogelvrij het spel in gaat zul je veel meer gaan uitproberen en denk ik dieper in het spel opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Goudstalen schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:29:
Aan de andere kant: bij bijvoorbeeld Breath of the Wild kun je ook meteen door de hele wereld reizen (wat kleding/potion benodigdheden daargelaten), ook al maak je geen schijn van kans bij monsters in moeilijkere gebieden.

Ik zou een nieuw Pokemon spel graag op die manier zien. Nu is het erg lineair en ben je altijd sterk genoeg om tegenstanders te verslaan. Er zit zo geen verassing en spanning in het spel. Wanneer je vogelvrij het spel in gaat zul je veel meer gaan uitproberen en denk ik dieper in het spel opgaan.
Het verschil met Breath of the Wild is dat je eigen vaardigheden je toch die moeilijke dingen kan doen. Je ziet vaak genoeg een Link in zn onderbroek met alleen een steen een Lynel verslaan. Maar als je met je team waarmee je net de eerste gym in Pokemon mee hebt gedaan naar de Elite 4 gaat dan is er echt geen enkele kans dat je het haalt.

In principe kunnen ze Pokemon eenvoudig super uitdagend maken: Alle trainer battles die je doet gaan volgens Battle Tree regels. Altijd 3v3, Altijd level 50. Maar gedurende het spel zie je de moeilijkheidsgraad steeds verder oplopen (qua AI en IV training niveau).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Als we teruggaan naar de allereerste Pokémon games (Red, Blue, Yellow) zie je dat de moeilijkheidsgraad een stuk hoger is dan nu met Sun en Moon.

Gisteren heb ik namelijk mijn Yellow (Virtual Console) weer opgepikt en het viel mij even tegen hoe hoog geleveld de Pokémons waren van Gym Leader Koga, daarnaast is het vangen van Pokémon in de Safari Zone daar ook nog echt moeilijk en heel veel luck hebben.

Ben verder echt benieuwd wat Ultra Sun/Moon gaat brengen. Ergens hoop ik toch een stukje Kanto erin zien verwerkt i.v.m. Lilly naar Kanto is vertrokken en jij de opdracht krijgt van haar moeder om hen op te zoeken en dat we daarna net als Gold / Silver een 2-region game krijgen met 16 badges, ik verwacht namelijk wel dat er nu gyms zijn op de eilanden.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Goudstalen schreef op maandag 24 juli 2017 @ 18:24:

Ik hoop dat er ooit (hopelijk op de Switch binnen een aantal jaar) een open world game komt waar je zelf kunt bepalen hoe je het spel doorloopt en welke quests je wel en niet afhandeld.

Als eerste Pokemon spel zou ik ORAS aanbevelen. Naar mijn mening het beste Pokemon spel dat er is. En daarnaast komt er zoals eerder gezegd Ultra SuMo over een aantal maanden uit, die waarschijnlijk een heel grote overlap hebben met SuMo.
Vandaag helaas te horen dat pas in 2018 of later komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
@Mars18 dat was al bekend; tijdens de aankondiging van Ultra SuMo werd al verteld dat men begonnen is aan een Switch Pokemon maar dat daar voor 2018 geen informatie over zou komen. Het is überhaupt nog maar de vraag of t spel al in 2018 verschijnt.

• boskantman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:51
BlackMage schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:37:
[...]

Sun/Moon zou ik aanraden, er zit geen enkele volgorde in het verhaal, elk spel staat op zichzelf. Sun/Moon zijn de modernste en in mijn mening het leukste.

Maar...

Over een paar maand krijgen we Ultra Sun en Ultra Moon. Die hebben vermoedelijk flinke overlap met de gewone Sun/Moon dus het is "efficiënter" om die nu even te laten liggen. OR/AS zijn ook hele leuke games en het zijn (tenzij je Fire Red / Leaf Green deed) remakes van de games die je op de GBA deed, dus leuk stukje nostalgie erbij.
De exacte reden waarom ik hier kwam kijken. Ik was van plan om Sun/moon aan te schaffen maar als ik zie dat ultra sun/moon uitkomt op 17 november ga ik nog even wachten :) Dus bedankt voor het antwoord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edzeau
Serebii Update:
Shared code event has begun for Gardevoirite/Galladite/Lopunnite and now Diancite. Code POYONG
Bron Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-09 18:57
Ik ben onlangs weer begonnen na 6 maanden gestopt te zijn. Gelukkig zat het account aan mijn mailadres vast en kon ik gewoon verder gaan. Ben inmiddels level 23.

Paar noobvragen:

* Maakt het wat uit wat voor berries je welke Pokemon voert?
* Klopt het dat sommige Pokemon veel minder snel hun CP verliezen bij het verdedigen van een Gym? Had laatst een Ninetales in een Gym gezet en deze had gevoelsmatig veel minder berries nodig dan Snorlax of Gyarados.
* Was vorige week op Ameland en hier stikte het echt van die magetische Pokemon, terwijl ik deze voorheen slechts een keer in een halfjaar wandelen gezien had. Spreek je dan over een nest?
* Is het verstandiger om een relatief zwakke geëvalueerde Pokemon te upgraden met candy? Is het niet beter om een sterke (ongeëvalueerde) Pokemon te evolven en dan hopen dat ie lekker hoog uitkomt als geëvolueerde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Denk dat je wel antwoorden krijgt in het volgende topic:

https://gathering.tweaker...ist_messages/1782167/last

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-09 18:57
Oeps, verkeerde topic idd. Thx @Barbas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Aanstaande vrijdag verwacht ik wel wat meer info. Zal dat ook weer live gaan zien voor de 6de keer alweer :D
Benieuwd wat ze zullen laten gaan zien, ik verwacht op Worlds en op Gamescom wel iets. Dusk Lycanroc weten we al, hopelijk wat meer gameplay beelden of nieuwe Alola Pokemon (het is immers een andere dimensie naar het schijnt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 10:14
Ik weet niet helemaal wat ik van die sequels vind... bij white/black 2 was ik matig enthousiast. Leuk om het verhaal verder te spelen, maar ik haal juist lol uit weer nieuwe pokemon ontdekken. Ben wel benieuwd naar de Switch-versie, al duurt dat nog even als ik de berichten mag geloven.

(Zou voor mij wel een system-seller zijn overigens, pokemon, open wereld, misschien wat uitgebreidere online-functionaliteiten o.i.d., ik bestel meteen een switch!)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unigo schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:05:
Ik weet niet helemaal wat ik van die sequels vind... bij white/black 2 was ik matig enthousiast. Leuk om het verhaal verder te spelen, maar ik haal juist lol uit weer nieuwe pokemon ontdekken. Ben wel benieuwd naar de Switch-versie, al duurt dat nog even als ik de berichten mag geloven.

(Zou voor mij wel een system-seller zijn overigens, pokemon, open wereld, misschien wat uitgebreidere online-functionaliteiten o.i.d., ik bestel meteen een switch!)
Het zal voor vele de druppel zijn, er zijn al aardig wat vette games voor beschikbaar (Zelda, Platoon etc) gooi daar Pokemon bij en de meeste twijfelaars zijn om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 10:14
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:11:
[...]

Het zal voor vele de druppel zijn, er zijn al aardig wat vette games voor beschikbaar (Zelda, Platoon etc) gooi daar Pokemon bij en de meeste twijfelaars zijn om.
Jup, Zelda lijkt me leuk, maar de praktijk wijst uit dat ik vroeger ongeveer iedere Zelda kocht, maar er maar 3 uurtjes in stak. Platoon spreekt wel aan, Mario Kart 8 ook! Smash Bros is voor mij ook een potentiële systemseller.

maar on topic: ben op dit moment bezig in Moon, net de pokemon-league (of hoe dat ding ook heet) bereikt, nou even trainen om daar huis te gaan houden :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TCG Online Codes :)

17:18
Members only:

Update 2 20:33: :)
Members only:

En de laatste voor vandaag (public):
  • MWY-X7XL-HV4-ND7
  • XXM-RBL-XDG-WKJ
Codes komen uit Evolutions boosters.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2017 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:18:
TCG Online Codes :)

***members only***

Codes komen uit Evolutions boosters.
Heb de bovenste 2 gepakt, hartelijk dank! :)

• Akaendra
2 nieuwe UB's dus, Burst en Assembly

Eentje is een lolly/clown lookalike en de andere is de muur die Trump wil bouwen.

Mogelijke typings in mijn ogen

Clownlolly: Fairy/Fighting of Psychic/Fighting
Muur: Rock/Ghost of Steel/Ghost

uitgaande van ook welke kleuren ze gebruiken etc gok ik dat dit wel een goede guess is :P

Lycanroc krijgt een Z-move die de koko's het wat lastiger zou moeten maken (spoiler: doet het niet als de move doet wat er staat)

• BlackMage
Ik denk niet dat de Clownlolly Fighting is, er zijn al twee UB's die Fighting type zijn. Ik geef hem een grote kans om Rock te zijn:
- Assembly is denk ik vrij duidelijk, dat is een Rock. En tot nu toe hebben UB's die versie exclusief zijn (ga er vanuit dat deze dat zijn) een type die ze met elkaar delen.
- Nihilego is ook Rock, en deze deelt een design-aspect met Nihilego (die flexibele rand rondom het hoofd). Misschien dat dit een evolutie of een variant van Nihilego is.

En wat betreft Lycanroc, zou zo'n Z-move die exclusief is voor een niet-breedbare event pokemon echt gebruikt gaan worden in competities? :P

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Special celebi voor de launchday buyers van Gold of Silver. Zit te twijfelen of ik nu Gold of Silver ga kopen. De theme van Silver die je krijgt is zoveel vetter, maar ik heb ook soul silver. Denk dat ik gewoon voor full silver ga.
In The Games Department
Pokémon Sun & Moon - Celebi Distribution
During today's Nintendo Direct, it was confirmed that if you purchase Pokémon Gold or Pokémon Silver on the Virtual Console from launch day on September 22nd 2017, you will receive a special serial code to redeem in Pokémon Sun, Moon, Ultra Sun & Ultra Moon to obtain a special Celebi. Celebi is Level 30 with the moves Heal Bell, Safeguard, Ancient Power & Future Sight. It runs until September 21st 2018. If you download the games before January 15th in North America, December 31st in Europe or September 28th 2018 in Japan, you'll also receive a special theme for your 3DS

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Goudstalen
Het is me alleen niet duidelijk of je die Celebii en thema ook krijgt als je de boxed versie koopt in de winkel.
Hoop van wel, maar dat zie ik dan wel.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Goudstalen schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:51:
Het is me alleen niet duidelijk of je die Celebii en thema ook krijgt als je de boxed versie koopt in de winkel.
Hoop van wel, maar dat zie ik dan wel.
Ik koop hem in de store zodra ik mijn keuze heb gemaakt. Maar er is inderdaad hierover nog niets terug te vinden.

• Akaendra
BlackMage schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:21:
Ik denk niet dat de Clownlolly Fighting is, er zijn al twee UB's die Fighting type zijn. Ik geef hem een grote kans om Rock te zijn:
- Assembly is denk ik vrij duidelijk, dat is een Rock. En tot nu toe hebben UB's die versie exclusief zijn (ga er vanuit dat deze dat zijn) een type die ze met elkaar delen.
- Nihilego is ook Rock, en deze deelt een design-aspect met Nihilego (die flexibele rand rondom het hoofd). Misschien dat dit een evolutie of een variant van Nihilego is.

En wat betreft Lycanroc, zou zo'n Z-move die exclusief is voor een niet-breedbare event pokemon echt gebruikt gaan worden in competities? :P
Het antwoord op die laatste vraag is nee. Als het werkt zoals het werkt switch je je tapu uit en gewoon weer in en dan heb je een z move verspild imo :P
Moet wel zeggen dat de version exclusive UB's wel hetzelfde nummer hadden en dat hebben deze niet. Van wat ik in de trailer zag leek het zon heel aparte kung fu stance te hebben, vandaar fighting :P
Rock geloof ik niet zo maar wie weet.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

* Zorian meldt zich hier.
Paar dagen terug een N2DSXL gehaald met Sun en geniet er volop van. :D
De ultra versie gaat ook gekocht worden! Nu alleen nog bepalen of ik 1 versie of de dual pack haal. :+
Morgen komt Alpha Sapphire binnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hoe erg kan je balen. Pokémon League gehaald, en wat denk je? Komt er een leuke Pokémon. 48 Ultra Balls en 13 Timer Balls tegenaan gemikt, HP zat al die tijd op 1, paralyzed en wel. Elke keer brak ie er uit. En opeens is ie dood. :')
* Zorian doet E4 overnieuw. ;( Want uiteraard kan je niet saven tussendoor.

//Poging 2 was succesvol.
En christus te paard wat een achterlijk lang einde. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Zorian op 16-09-2017 00:04 ]

• BlackthunderAwf
Ja, dat vond ik de eerste keer ook goed vervelend en geen mogelijkheid om te skippen. Dat hadden ze van mijn part wel anders mogen aanpakken.
Maar bedankt voor de reminder, ben met Sun al aardig op weg om straks tegen de League te moeten strijden.

Ik denk zelf wel dat ik weer beide versies haal, heb tot nu toe elke game want er valt hier vrij weinig te ruilen.
Hoop ooit nog eens in alle games de dex te completen, oftewel een living dex te hebben.

• BlackMage
Je hebt een master ball he ;) En er zijn twee situaties waar die goed voor is: Tapu Koko na de E4 (omdat je niet kan saven) en Necrozma (daar kan je wel saven, maar die is vrij sterk).

• BlackthunderAwf
Ik wil alle Pokémon vangen in normale Poké Balls, voor zover dat kan haha ^^.
Ik houd altijd die Master Ball over, om misschien ooit eens een Legendary te gaan Soft Resetten voor Shiny.

• Goudstalen
Alles vangen in een premier ball ;)

Living Dex is trouwens best goed te doen hoor. Als je een wat oudere Pokemon hebt die erg gewild is (starters, psuedo legendaries) dan kan je die breeden en voor veel traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

BlackthunderAwf schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:42:
Ja, dat vond ik de eerste keer ook goed vervelend en geen mogelijkheid om te skippen. Dat hadden ze van mijn part wel anders mogen aanpakken.
Maar bedankt voor de reminder, ben met Sun al aardig op weg om straks tegen de League te moeten strijden.

Ik denk zelf wel dat ik weer beide versies haal, heb tot nu toe elke game want er valt hier vrij weinig te ruilen.
Hoop ooit nog eens in alle games de dex te completen, oftewel een living dex te hebben.
Hier valt ook niks te ruilen, maar poke me vooral als je iets zoekt. Misschien dat ik hem wel heb.

• BlackMage
Alles vangen in een Beast Ball ;)

0.1 x Catch Rate en ze zijn lastig in grote aantallen te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
Original Cap Pikachu now available with the code: PIKACHU20.

Source: Serebii.

[ Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 19-09-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Edzeau schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:33:
Original Cap Pikachu now available with the code: PIKACHU20.

Source: Serebii.
Top!

Wel handig om erbij te vertellen: Er zijn 6 versies van, maar je moet kiezen welke je neemt op basis van de week waar je de code activeert. Het kan per spel maar 1x.
· September 19–25: Ash's Pikachu (Original Cap)
· September 26 – October 2: Ash's Pikachu (Hoenn Cap)
· October 3–9: Ash's Pikachu (Sinnoh Cap)
· October 10–16: Ash's Pikachu (Unova Cap)
· October 17–23: Ash's Pikachu (Kalos Cap)
· October 24–30: Ash's Pikachu (Alola Cap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

BlackMage schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:01:
[...]

Top!

Wel handig om erbij te vertellen: Er zijn 6 versies van, maar je moet kiezen welke je neemt op basis van de week waar je de code activeert. Het kan per spel maar 1x.

[...]
Hmm, 2x o2ds (cfw) en 1xN2DSXL, dus ik mis een Pikachu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
icy schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:29:
[...]

Hmm, 2x o2ds (cfw) en 1xN2DSXL, dus ik mis een Pikachu :'(
Er zijn 6 :P

En het gaat per spel, niet per console. En als het een console-based weggeef actie was (zoals de GameMania Nintendo Zone giveaways) dan moet je de nieuwste firmware hebben, anders krijg je geen code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

BlackMage schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:47:
[...]

Er zijn 6 :P

En het gaat per spel, niet per console. En als het een console-based weggeef actie was (zoals de GameMania Nintendo Zone giveaways) dan moet je de nieuwste firmware hebben, anders krijg je geen code.
Hmm, dus een cartridge zal die anders zien als een eshop game? Dan kan ik ze dus wel allemaal krijgen. :)

Ze hebben allemaal de laatste firmware dus komt goed. Ik ben weer happy. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 19-09-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Heb de Pikachu ook geclaimd vanochtend. :p
Vannacht kon ik niet slapen dus heb mezelf maar 'nuttig' bezig gehouden. Alle UB's gevangen, denk ik.
Ben zover gekomen dat ik dat leuke geldbedrag kreeg nadat ik die enorme breedbekkikker of wat het ook moet voorstellen had gevangen.
Zijn er nog meer UB's of waren dit ze? Heb er van sommige wel 2 of 4 dezelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zorian schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:25:
Heb de Pikachu ook geclaimd vanochtend. :p
Vannacht kon ik niet slapen dus heb mezelf maar 'nuttig' bezig gehouden. Alle UB's gevangen, denk ik.
Ben zover gekomen dat ik dat leuke geldbedrag kreeg nadat ik die enorme breedbekkikker of wat het ook moet voorstellen had gevangen.
Zijn er nog meer UB's of waren dit ze? Heb er van sommige wel 2 of 4 dezelfde...
Er is nog 1, Necrozma. Je hebt ingame al tips gekregen waar je moet zijn daarvoor :)

Maar dat is eigenlijk geen Ultra Beast maar een legendary. Gewoon Ultra Balls op gooien dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

BlackMage schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:33:
[...]

Er is nog 1, Necrozma. Je hebt ingame al tips gekregen waar je moet zijn daarvoor :)

Maar dat is eigenlijk geen Ultra Beast maar een legendary. Gewoon Ultra Balls op gooien dus :)
Hmm die naam zegt me niks, kan me ook geen tips herinneren... Zal vanavond eens gluren hoe en waar. :)

//1% appearance chance @ Ten Carat Hill. Da's niet veel. :+ Eens kijken of ik hem kan vinden. :)

///Bijna een uur lang nonstop met Max Repels rond gerend in het gras van Farthest Hollow waar hij zou moeten uithangen, maar no luck. ;( Schijnbaar moet je dus niet met een Pokémon in slot 1 rondlopen die hoger is dan het level dat je zoekt, liep rond met een level 77. Verwisseld met een 74 en meteen beet. :F

[ Voor 34% gewijzigd door Zorian op 19-09-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

En hier mensen al druk bezig met Go/Si? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

icy schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:28:
En hier mensen al druk bezig met Go/Si? :)
Jep. :)
Heb Celebi ook geclaimd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Ik ga er binnenkort ook aan beginnen! Maar is die Celebi nou alleen te claimen in (ultra) Sun/Moon of ook in Gold/Silver zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Die Celebii is alleen voor SM/USUM.

Vanavond ga ik aan Gold beginnen.
Wel jammer dat Gamemania stickers op het doosje geplakt heeft.
Waarvoor denken ze überhaupt dat mensen die doosjes willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Goudstalen schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:34:
Wel jammer dat Gamemania stickers op het doosje geplakt heeft.
Heb je beschrijving van wat voor sticker erop zit en of ze er makkelijk van af te halen zijn?

Scheelt me namelijk 2x een half uur fietsen als ze er niet makkelijk vanaf te halen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
BlackMage schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:47:
[...]

Heb je beschrijving van wat voor sticker erop zit en of ze er makkelijk van af te halen zijn?

Scheelt me namelijk 2x een half uur fietsen als ze er niet makkelijk vanaf te halen zijn :+
Stickertje met mijn naam dat ik hem gereserveerd had en een stickertje van productcode enzo. Ging er heel makkelijk af en liet niets achter :).

Voor degene die zich het afvroegen (was mij namelijk ook niet duidelijk); Celebi krijg je dus ook als je de boxed versie koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Goudstalen schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:30:
[...]

Stickertje met mijn naam dat ik hem gereserveerd had en een stickertje van productcode enzo. Ging er heel makkelijk af en liet niets achter :).

Voor degene die zich het afvroegen (was mij namelijk ook niet duidelijk); Celebi krijg je dus ook als je de boxed versie koopt.
Ah oke, dat valt me dan mee :) Heb al menig plastic doosje verne*kt door die stickers te verwijderen dus maakte me zorgen over een kartonnen doosje :+

Wel jammer dat Celebi alleen voor (U)SUMO is, daar heb ik er al 5 :+ Dat ding is de afgelopen tijd vaak genoeg weg gegeven. Enige voordeel is nu dat hij "origineel" uit Gen7 komt ipv transfer van oudere. Ze hadden Celebi voor G/S moeten doen, want daar is ie nooit in Europa (of uberhaubt het westen) weggegeven.

Maar volgens mij is ie nu level 30 toch? Dan kan ik hem in ieder geval meenemen in mn team als ik Ultra ga spelen :P

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik heb zowel gold als silver besteld (vanaf 20 euro gratis verzenden dus ach .. )

En voor de nostalgie leuk om beide te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:05
Ik ben bezig met gold, maar kan geen heracross krijgen door tegen bomen te botsen.. iemand nog een gouden tip?

Verder vooral heel tof om weer te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Bots je wel tegen de juiste bomen aan? ;)

Volgens mij kan het niet bij alle bomen, maar alleen bij bomen op bepaalde routes.
Daarvoor moet je even Serebii bekijken. Die hebben gegevens waar je elke Pokemon tegen kan komen.

[ Voor 71% gewijzigd door Goudstalen op 24-09-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:15

Shiro

Serenity

Ik ben 3 weken geleden begonnen met Pokemon Moon, vroeger super veel red en blue gespeeld. Ik heb inmiddels de Elite four verslagen en heb een aardig team bij elkaar, ook breeding heb ik nu aardig onder de knie en heb dan ook een paar perfecte IV eevee, Dratini, Bagon's.

Zijn er mensen die met mij willen helpen met traden van pokemon's? Dus gewoon op en neer zodat ze ook bonus exp krijgen. Merk wel dat lvlen echt pleuris langzaam gaat namelijk.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Shiro schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:22:
Ik ben 3 weken geleden begonnen met Pokemon Moon, vroeger super veel red en blue gespeeld. Ik heb inmiddels de Elite four verslagen en heb een aardig team bij elkaar, ook breeding heb ik nu aardig onder de knie en heb dan ook een paar perfecte IV eevee, Dratini, Bagon's.

Zijn er mensen die met mij willen helpen met traden van pokemon's? Dus gewoon op en neer zodat ze ook bonus exp krijgen. Merk wel dat lvlen echt pleuris langzaam gaat namelijk.
Die bonus exp is alleen in een spel waar die pokemon niet is gevangen of uit het ei is gekropen. Dus als je je eigen pokemon weer terug krijgt dan is de bonus ook weg.

Je hebt een "lucky egg" gekregen als het goed is, die zal ook zeker helpen met de snelheid waarmee je levelt. Daarnaast heb je PokePellago nog, daar kan je 18 pokemon in dumpen en met EXP drink + bean bonus krijgen ze vrij veel. En je doet er op die manier dus 18 tegelijk, dus het helpt zeker. En je hoeft er bijna niks voor te doen (elke dag even opnieuw aanzetten).

Verwijderd

Ik pokemon ultra sun ge-preordered. Ook heb ik pokemon gold besteld.

Verwijderd

Heeft iemand nog goede suggesties voor een goed team in pokemon gold editie? De meeste pokemon moet je traden om naar de 3de evolutie te gaan. Heb nu qualava, bellsprout, geodude, pidgey en zubat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:43

Michelli

LL.M

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:34:
Heeft iemand nog goede suggesties voor een goed team in pokemon gold editie? De meeste pokemon moet je traden om naar de 3de evolutie te gaan. Heb nu qualava, bellsprout, geodude, pidgey en zubat.
Ik vind Mareep/Ampharos altijd handig om te hebben. Zelf gebruik ik momenteel in het begin een Hoothoot/Noctowl in mijn Gold playthrough, omdat deze ook Hypnosis leert. Lapras is ook erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:34:
Ik zit te denken aan deze formatie:
- Typhlosion
- Ampharos
- Gyarados/Lapras (ik weet nog niet welke van de twee ik kies)
- Dragonite
- Tyranitar
- Espeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Edzeau schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:16:
[...]

Ik zit te denken aan deze formatie:
- Typhlosion
- Ampharos
- Gyarados/Lapras (ik weet nog niet welke van de twee ik kies)
- Dragonite
- Tyranitar
- Espeon
Ik zou voor Lapras gaan. Het spel heeft twee hele sterke dragon trainers en Dragonite gaat het wel zwaar krijgen in zn eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
BlackMage schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:49:
[...]

Ik zou voor Lapras gaan. Het spel heeft twee hele sterke dragon trainers en Dragonite gaat het wel zwaar krijgen in zn eentje.
Thanks, goede tip. Overigens zie ik ook dat Tyranitar pas aan het einde van het spel te krijgen pas te krijgen is, dus dat is ook geen juiste toevoeging. Nog even verder nadenken over mijn team. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:49:
[...]

Of je gaat voor nidoking/nidoqueen deze pokemon kunnen bijna elk type verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Marshadow is nu te verkrijgen via code bij Intertoys en Nintendo Zone in GameMania filialen.

Helaas wilde mijn 3DS niet met de Nintendo Zone verbinden :(
Ook geen Intertoys in de buurt, dus mocht iemand een dubbele code hebben ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Goudstalen schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:15:
Marshadow is nu te verkrijgen via code bij Intertoys en Nintendo Zone in GameMania filialen.

Helaas wilde mijn 3DS niet met de Nintendo Zone verbinden :(
Ook geen Intertoys in de buurt, dus mocht iemand een dubbele code hebben ^^.
Intertoys pas vanaf 7 oktober aldus de nintendo website. Was al langs geweest en de genoemde intertoys wist nog van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

icy schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:39:
[...]

Intertoys pas vanaf 7 oktober aldus de nintendo website. Was al langs geweest en de genoemde intertoys wist nog van niets.
Is altijd zo, moest vorig jaar ook om de volcanion codes vragen, meestal hebben ze het al ontvangen in een envelop maar weten ze er niets van. Was vorig jaar namelijk ook al zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iPodKiller schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 18:52:
[...]

Is altijd zo, moest vorig jaar ook om de volcanion codes vragen, meestal hebben ze het al ontvangen in een envelop maar weten ze er niets van. Was vorig jaar namelijk ook al zo :+
Ga volgende week wel weer langs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

icy schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:07:
[...]

Ga volgende week wel weer langs.
Ik zou zaterdag gaan hoor. Die codes gaan sneller weg dan je denkt :+

Kan nog altijd die homepass truc proberen mocht ik geen codes hebben, volgens mij werkt die nog steeds. en anders maar langs de GM XD Toch op het station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iPodKiller schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:35:
[...]

Ik zou zaterdag gaan hoor. Die codes gaan sneller weg dan je denkt :+

Kan nog altijd die homepass truc proberen mocht ik geen codes hebben, volgens mij werkt die nog steeds. en anders maar langs de GM XD Toch op het station.
Die van salazzle hadden ze 2 van dikke pakken liggen toen ik 2 weken geleden langs ben gegaan. Zaterdags werk ik tevens niet en geen zin in om helemaal richting mijn werk te rijden zaterdags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
icy schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:35:
[...]

Die van salazzle hadden ze 2 van dikke pakken liggen toen ik 2 weken geleden langs ben gegaan. Zaterdags werk ik tevens niet en geen zin in om helemaal richting mijn werk te rijden zaterdags.
Maar Salazzle is een Pokemon die je gewoon kan vangen/breeden.... Dit kan best de enige kans zijn voor een Marshadow voor de komende paar jaar.

Als je echt graag een Marshadow wilt dan zou ik er inderdaad gewoon zsm heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackMage schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:26:
[...]

Maar Salazzle is een Pokemon die je gewoon kan vangen/breeden.... Dit kan best de enige kans zijn voor een Marshadow voor de komende paar jaar.

Als je echt graag een Marshadow wilt dan zou ik er inderdaad gewoon zsm heen gaan.
Idd. Marshadow is een Mythical Pokémon. Dat is Salazzle niet. Vorig jaar waren ze ook door alle codes heen in mijn stad na een paar dagen. Volgens mij was dat ook Volcanion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Via de "homepass" manier van de FNAC BE NintendoZone krijg je een Marshadow code :) Zojuist getest.

Wil direct ook zeggen dat de Belgen ook bij de echte FNAC een code kunnen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackMage schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:49:
Via de "homepass" manier van de FNAC BE NintendoZone krijg je een Marshadow code :) Zojuist getest.

Wil direct ook zeggen dat de Belgen ook bij de echte FNAC een code kunnen ophalen :)
Nice :) Eens proberen dan mochten er ook geen codes zijn (Waar ik wel vanuit ga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
BlackMage schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:49:

Wat is dit precies? Maak je een NintendoZone aan voor bij je thuis? Zo ja, is dit goed te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Edzeau schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:48:
[...]

Wat is dit precies? Maak je een NintendoZone aan voor bij je thuis? Zo ja, is dit goed te doen?
Ja precies dat, het tooltje NBA HomePass maakt dat mogelijk. Het is niet super eenvoudig maar je hoeft er ook geen hacker voor te zijn ofzo :P. Zijn wel guides te vinden als je googled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik krijg het niet aan de praat met de Nintendo Zone.
Zowel in de Gamemania als thuis met NBAhomepass geprobeerd. De 3DS ziet de NintendoZone wel, verbind ermee en gaat blauw knipperen, maar dat is alleen in het hoofdscherm.
Als ik de app open dan krijg ik een error en geeft die aan dat die niet kan verbinden.

Helaas pindakaas, iemand iets soortgelijks meegemaakt en kunnen oplossen?

Edit: gelukkig met iemand kunnen traden. Living Dex weer compleet en up to date.

[ Voor 9% gewijzigd door Goudstalen op 06-10-2017 09:05 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.