[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 141 Laatste
Acties:
  • 570.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 468653 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:09:
[...]
Is het niet zo dat een team een bepaalde taak moet volbrengen om een bonus voor iedereen te unlocken? Gegarandeerd 1 rare candy per raid is ook nogal meh voor team Valor.

Yeah op Reddit wordt het ook vermeldt. Bonussen zijn voor iedereen.
Ja dat was vorig jaar ook al zo en wees gerust die bonussen halen ze toch wel :)

Was te verwachten dat deze shiny zouden komen enige vervelende is dat er ook nog andere Level 5 bosses zijn rond die tijd die ongeveer niemand meer wil :)

Had nog een 3e shiny Onix gisteren ook :) Mooi ruil materiaal als ik shiny Creselia niet zelf kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:40
Ff al mn cranidos in de stack bewaren voor 2x catch candy :)

Daarna voor Yokohama alle evoluties die je uit research quest kan krijgen in de stack gooien. Starpiece aanzetten tijdens de bonusweek en je stardust zal wel ff lekker aantikken zo.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468653

Ik wilde dat ooit doen, maar was de gehele stack kwijt na een weekly research breakthrough. Het is mogelijk om een stack te bouwen, maar het is geen feature. Als het mis gaat is Niantic niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-03 10:54
Anoniem: 468653 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:46:
Ik wilde dat ooit doen, maar was de gehele stack kwijt na een weekly research breakthrough. Het is mogelijk om een stack te bouwen, maar het is geen feature. Als het mis gaat is Niantic niet thuis.
Nooit gehad en nog nooit gehoord en ik speel met heel wat fanatieke spelers die allemaal constant stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FreqAmsterdam schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:14:
[...]

Nooit gehad en nog nooit gehoord en ik speel met heel wat fanatieke spelers die allemaal constant stacken.
Het komt niet heel erg vaak voor, maar ik heb er destijds genoeg belangrijke Pokémon mee verloren om het niet meer te doen.

Ik stack nog steeds tijdens het lopen, maar belangrijke Pokémon vang ik meteen. Mocht er iets gebeuren met de stack, dan zit er niks belangrijks meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
FreqAmsterdam schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:14:
[...]

Ja dat was maar ook 1x dat het misgelopen was lang in het verleden.

Een stack kan wel maar max 100 pokemon bevatten dus pas goed op!!

Ik hebdit zelf aal getest en je krijgt ook geen waarschuwing dat je aan die 100 zit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:55
Ik had dat vanochtend met een aerodactyl ('verdwenen' stacks), dacht dat dat misschien kwam omdat ik nog een andere aerodactyl in de stack had zitten. Overigens maar een stuk of 5 in de stack zitten, dus aantal kan het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik heb zelf nooit problemen met de stack gehad gelukkig.
Het is geen feature maar wel verdomd handig. Had heel wat Cranidos van de eerste paar dagen en heb die van het wekend allemaal in het buitenland gevangen om ze straks te traden voor 3 candy.
Moet alleen wel oppassen dat ik niet boven de 100 kom, ben zo wel wat kwijtgeraakt sinds die limiet er is O-)

Als ik zie dat het een 100% is (of iig >96%) vang ik die wel gelijk, wil daarmee geen risico lopen dat ik hem kwijt raak. Kreeg zo gisteren een 100% Cranidos uit een quest en wel gelijk gevangen.

[ Voor 21% gewijzigd door Musta op 12-06-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb al een evolutie van Cranidos dus waarom verzamelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
C_V_S schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 15:07:
Ik heb al een evolutie van Cranidos dus waarom verzamelen....
Omdat rampardos een beest is. Super hoge attack stat, een van de hoogste DPS'ers in het spel. Die shinies afgelopen dagen konden me gestolen worden, ik was voornamelijk op Cranidos jacht. Ik wil er persoonlijk 6 maximalizeren.

Edit: Beste rock attacker (Smack Down/Rock Slide). Veel meer DPS dan tyranitar, maar wel meer glasscannon.

[ Voor 17% gewijzigd door FreqAmsterdam op 12-06-2019 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Vangt iemand eigenlijk wel eens een shiny buiten de acties om? Ik heb er volgens mij nog nooit een compleet uit het niets buiten de speciale acties/CD's om gevangen.

[ Voor 28% gewijzigd door Gitarist op 12-06-2019 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Gitarist schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:00:
Vangt iemand eigenlijk wel eens een shiny buiten de acties om? Ik heb er volgens mij nog nooit een compleet uit het niets buiten de speciale acties/CD's om gevangen.
Ja ik zeer regelmatig, maar ik speel dan ook behoorlijk veel. Het heeft allemaal met kans te maken, en als je meer speelt dan vergroot je je kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

FreqAmsterdam schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:41:
[...]

Ja ik zeer regelmatig, maar ik speel dan ook behoorlijk veel. Het heeft allemaal met kans te maken, en als je meer speelt dan vergroot je je kansen.
Tsja, ik speel ook dagelijks. Ik loop doordeweeks misschien niet veel, maar spin regelmatig aan de stop bij m'n werk. 's Avonds en in het weekend probeer ik wel zo veel mogelijk de lopen. Er spawnt van alles, maar geen shinies.

Inmiddels level 37 (bijna 38) (gestart op 16-07-2016)

[ Voor 6% gewijzigd door Gitarist op 12-06-2019 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Gitarist schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:51:
[...]

Tsja, ik speel ook dagelijks. Ik loop doordeweeks misschien niet veel, maar spin regelmatig aan de stop bij m'n werk. 's Avonds en in het weekend probeer ik wel zo veel mogelijk de lopen. Er spawnt van alles, maar geen shinies.

Inmiddels level 37 (bijna 38) (gestart op 16-07-2016)
Ik heb m'n Got-cha bijna altijd aanstaan. Ik doe niet meer handmatig vangen/spinnen, veel te veel gedoe. :+

[ Voor 5% gewijzigd door FreqAmsterdam op 12-06-2019 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij 2 tot 3 uur playtime per dag [vangen tijdens het wandelen] gemiddeld 1 shiny per 6-7 dagen. Buiten de gegarandeerde CD shinies om. Ik loop over het algemeen met 1 incubator rond, en dan nagenoeg niks. Maar om de 30 dagen genoeg coins om een 1480 box te kopen, en met die incubators over het algemeen wel 1 shiny. Dat zijn dan 10+ super en 5 normale incubators [45 tot 50 hatches].

Sinds 1 januari 2019 54 unieke shinies gevangen. Een familie [slakoth + vigoroth + slaking bijvoorbeeld] tel ik als 3 aparte shines.

Het is zoals FreqAmsterdam zegt: gewoon structureel spelen, ongeacht events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Je moet heel veel vangen om een shiny te krijgen buiten cd. Bij cd is de kans 1 op 20
Hierna is het voor wilde spawns 1/450.
450 pokemons vangen duurt behoorlijk lang en dan mag je al degene die je vangt waarvan de shiny nog niet is vrijgegeven niet meetellen.
Door de verhoogde spawnaantallen zoals anorith en lileep kan je makkelijker grote aantallen vangen (ook makkelijker dan een nest) dus kan je tijdens een event makkelijker de shiny vangen.
Waarschijnlijk speel je dan ook nog meer tijdens de events.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
Ik heb op mn main account tijdens events gewoon pech denk ik, want vang bijna geen shiny tijdens events.
Afgelopen event ook alweer niks. Ik heb heel vaak de gotcha aanstaan ook. Maar als ik de gotcha verbindt met mn baby account heeft die tijdens events altijd wel minimaal 1 shiny.
Mn baby heeft daarentegen 4 shinies met de gotcha gevangen, terwijl ik op mn main letterlijk alles met de hand heb gecheckt maar alsnog niks....

Machop, Psyduck, Aipom, Lilith, Anorith heb ik allemaal nog niet shiny (even wat me zo snel als event shiny in me op komt)
Ik vang ze dus eigenlijk buiten events om (behalve CD shinies)
RNG is a bitch |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Musta op 12-06-2019 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiny Horsea gaat om 9 AM P.D.T. live [22:00 hier?]

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/y5qgzvhlky331.jpg

Of de shinyrate hoger is dan normaal is nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Anoniem: 468653 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 02:40:
Shiny Horsea gaat om 9 AM P.D.T. live [22:00 hier?]

spoiler:

Of de shinyrate hoger is dan normaal is nog niet helemaal duidelijk.
Dat begint om 18.00 uur. De spawnrate gaat gewoon verhoogt zijn en niet de shiny rate net zoals bij chuckle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Gravediggerxx schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 03:22:
[...]

Dat begint om 18.00 uur. De spawnrate gaat gewoon verhoogt zijn en niet de shiny rate net zoals bij chuckle.
Shiny rate van shuckle was wel degelijk verhoogd naar 1/100 ipv 1/450

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Anoniem: 374460 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 07:27:
[...]

Shiny rate van shuckle was wel degelijk verhoogd naar 1/100 ipv 1/450
Inderdaad die was zeker hoger zoals altijd is bij shinies die tijdens Go events zijn (Pinsir, Wingull e.d. was ook hoger)

Ik zit nu trouwens op 125 shinies van de 258 unieke die er zijn.

Creselia nog steeds niet :( 7 raids gedaan gisteren...kut spel :P

Beste om shinies te vangen is op de fiets te gaan tijdens events en dan klikken en checken en dan door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimBravo64
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 15:29
Ik ben op zoek naar speler 'njbhgv', we zijn 1 dag verwijderd tot 'Best Friends', maar de laatste gift moet door hem/haar nog geopend worden. Ik vermoed dat deze speler hiermee wacht i.v.m. het plannen van een Lucky Egg, dus wellicht kunnen we via deze weg in contact komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
https://www.nwtv.nl/18869...tmund-quests-zijn-bekend/

Ik denk dat de volgende Unowns er zullen zijn:

W E S T F A L L E N

Daarnaast Carnivine en zal ook nog wel een shiny zijn zoals Horsea nu bij Chicago is en dan kun je die overal vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-05 20:40
C_V_S schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:41:
https://www.nwtv.nl/18869...tmund-quests-zijn-bekend/

Ik denk dat de volgende Unowns er zullen zijn:

W E S T F A L L E N

Daarnaast Carnivine en zal ook nog wel een shiny zijn zoals Horsea nu bij Chicago is en dan kun je die overal vangen.
Dat zal wel Nidoran zijn dan :-) Die staat ook op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9Bb6ji5.jpg

Wat een bult shiny's in een keer joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Clefairy is daar blijkbaar ook shiny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Musta schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:19:
Niet alle beestjes dat veel spawnt zijn shinies ;)
Clefable kan je momenteel alleen shiny krijgen door shiny cleffa te evolven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Eek2nd schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 00:40:
[...]

Niet alle beestjes dat veel spawnt zijn shinies ;)
Clefable kan je momenteel alleen shiny krijgen door shiny cleffa te evolven
nah, er circuleert een foto van een shiny clefairy in catchscreen rond op silphroad reddit, maar dat is het enige report dat ik ben tegengekomen. Net als de shiny abra, lijkt alsof ze alleen maar aan het begin van GoFest daar spawnden?

Abra is wel legit, maar de clefairy zie ik nergens verder op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Mwah.. zo circuleren er van zoveel shinies incatchscreen rond.. Zo zijn o.a. Slaking, Gyarados ook te zien in catchscreen.
Volgens mij is alleen bij Nidoran vrouwtje de evolve in shiny te vangen (En Pichu dan, maar omdat Pikachu eerder als shiny te krijgen was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit te kijken naar wat rewards van GO Fest Chicago...

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/vy35lkdi55431.jpg

Is het volgend jaar niet ook ergens in Nederland? Hoe ver rijden is Dortmund? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Musta schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:19:
Ik heb een shiny clefairy, dus die bestaat in ieder geval wel. Die heb ik alleen niet zo gevangen maar geëvolueerd uit een cleffa uit een 7km ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:35
aljooge schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:18:
[...]

Ambitieus, maar volgens mij is Hoorn niet geschikt voor een internationaal pokemon go fest. Je kan toestroom van spelers niet tegen houden. Lastig om een elke toegangsweg te blokkeren om te controleren wie wel en wie niet de binnenstad in mag. Mag wettelijk ook gewoon niet. Gevolg is dat er 150k mensen door de oude binnenstad heen aan het jagen zijn.
Ik kom zelf uit Hoorn en stond ook wel even te kijken van dit bericht. Het gaat om het Nianticlive2020 event https://nianticlabs.com/nianticlive2020 . De gemeenteraad staat volledig achter dit idee. Volgens mij willen ze een groot park gebruiken wat aan de haven grenst. Hier worden vaker grote events georganiseerd, dus de toestroom opvangen zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
gwystyl schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:23:
[...]

Ik heb een shiny clefairy, dus die bestaat in ieder geval wel. Die heb ik alleen niet zo gevangen maar geëvolueerd uit een cleffa uit een 7km ei.
Ja das bekend....

Spawnen een hoop Pokemons extra die ook shiny te verkrijgen zijn

Gisteren al een Cubone shiny maar die had ik al twee keer heb liever Horsea :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

wortelsoft schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:43:
[...]

Ik heb deze:

https://www.aliexpress.co...2a8f4&transAbTest=ae803_3

Is vooral handig om ook te kunnen vangen als je met andere dingen bezig bent en de GPS drift in mijn huis maakt het een ideale broedmachine :P
Werkt deze hetzelfde als een Go-tcha? Zo te zien aan de beschrijving wel, al heeft deze natuurlijk geen schermpje. Hoe lang houdt hij het ongeveer uit? Ik zit er aan te denken om zoiets aan te schaffen, maar heb eigenlijk niet veel zin om er € 30+ aan uit te geven.... vereisten zijn wel auto-catch en auto-spin. Zit bij die van jou ook een app om dingen in te stellen of doe je dat vanuit Pokémon Go?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
https://www.nwtv.nl/18875...-meer-het-spel-te-vinden/

Dus Abra is weg...

https://www.nwtv.nl/18871...on-go-fest-event-pokemon/

Deze Pokemon spawnen nu dus flink veel meer en volgens mij is de shiny rate ook veel hoger....

Zie zoveel mensen shinies posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
https://www.reddit.com/r/...f_of_wild_shiny_clefairy/

https://www.reddit.com/r/...bra_confirmation/er45wv4/

Abra en clefairy weg en het was blijkbaar een fout van ze... Typical Niantic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
gwystyl schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:25:
[...]

Werkt deze hetzelfde als een Go-tcha? Zo te zien aan de beschrijving wel, al heeft deze natuurlijk geen schermpje. Hoe lang houdt hij het ongeveer uit? Ik zit er aan te denken om zoiets aan te schaffen, maar heb eigenlijk niet veel zin om er € 30+ aan uit te geven.... vereisten zijn wel auto-catch en auto-spin. Zit bij die van jou ook een app om dingen in te stellen of doe je dat vanuit Pokémon Go?
Deze heeft alleen een knop om auto spin/auto catch uit te schakelen de rest gewoon vanuit pogo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En toen lukte Machamp niet meer solo.

Ik ben er helemaal zoutig van. De 6 Pokémon gebruikt waar ik al bijna een jaar lang Machamp raids mee farm. Ongeacht weertype of moveset. Ik ken me raids herinneren waar ik meer dan 30 seconden over had.
Die 6 Pokémon vormen een ver van ideaal "vs. Machamp" team, maar als het een half jaar geleden welk lukte, waarom nu dan niet? :'(

spoiler:
Het was normal/rock type boosted weather, en Machamp had Stone Edge als charge move:

-Alakazam lvl40 Psycho Cut / Future Sight 15/14/13
-Espeon lvl40 Confusion / Future Sight 13/15/13
-Mewtwo lvl40 Confusion / Psychic 13/13/14
-Gengar lvl40 Hex / Shadow Ball 15/15/15
-Gengar lvl40 Hex / Shadow Ball 15/15/14
-Moltes lvl40 Fire Spin / Overheat 12/13/15

Die Moltres trekt Stone Edge heel erg slecht, Espeon is kansloos met dodgen omdat Confusion een te lange animatietijd heeft, en Gengar blijft een glass cannon.

Ik snap dat 6 Mewtwo's of iets dergelijks ideaal is, maar dat is geen optie op dit moment. Als ik het zo bekijk heb ik teveel glass cannons [4] en te weinig decent bulk [1]?

Dan nog blijft de vraag: waarom een klein jaar geleden wel en nu niet [stat change bleek destijds geen probleem te zijn]?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Heb je een lugia met extrasensory/sky attack? Kan je beter die gebruiken. Nog een tip die ik iedereen kan aanbevelen: maak een account aan op pokebattler.net. vul daar als je Pokémon met al zijn stats en moveset in. En je ziet precies of (en met hoeveel) je een raid Boss kan verslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
Zou gengar verwisselen met een alakazam of andere espeon of zoals hierboven een lugia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Anoniem: 374460 werkt dat beter dan Calcy IV? Die doet dat namelijk ook, en die werkt lekker makkelijk met screenshots die het grootste deel van de stats invullen. Dat scheelt volgens mij een hoop overtypen ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:20
Ik heb weer ruimte voor friends. Ik gooi meestal op dagelijkse basis gifts eruit.

Code: edit, nu aardig veel aanwas. Haal de code weg anders wordt de daily wat lastig :)

[ Voor 33% gewijzigd door Staip op 16-06-2019 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gwystyl schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:51:
@Anoniem: 374460 werkt dat beter dan Calcy IV? Die doet dat namelijk ook, en die werkt lekker makkelijk met screenshots die het grootste deel van de stats invullen. Dat scheelt volgens mij een hoop overtypen ....
Of het beter werkt weet ik niet. Ik ken die functie in calcy niet. Gebruik alleen maar pokebattler en het werkt altijd perfect. Is inderdaad wel even werk maar je hoeft natuurlijk niet al je Pokémon in te vullen. Alleen de Pokémon die je in raids gebruikt. (Geen slaking/blissey/aggron bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374460 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:29:
Heb je een lugia met extrasensory/sky attack? Kan je beter die gebruiken. Nog een tip die ik iedereen kan aanbevelen: maak een account aan op pokebattler.net. vul daar als je Pokémon met al zijn stats en moveset in. En je ziet precies of (en met hoeveel) je een raid Boss kan verslaan.
Nee, maar ik kan er een om tm-en. Ik heb ook nog een hundo Latias [die blauwe?]. Breekt die nog potten ergens? Perfect stats legendary en dan niet gebruiken is zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo de shiny rate is flink omhoog hoor.

Heb al een Sandshrew, Snorunt en Cubone gevangen.

In de app groep nog veel meer meldingen...wel leuk zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 19:35:
Zo de shiny rate is flink omhoog hoor.

Heb al een Sandshrew, Snorunt en Cubone gevangen.

In de app groep nog veel meer meldingen...wel leuk zo!
Ik heb er jammer genoeg nog niks van gemerkt :P

Meest betrouwbare bron voor shiny rates:

https://thesilphroad.com/...eekend-shiny-horsea-rate/

[ Voor 15% gewijzigd door Gravediggerxx op 15-06-2019 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hier wel eindelijk een horsea en een psyduck, me happy :)

Een vriend had na 6 uur (direct nadat het event wereldwijd begon) tot 12 uur middernacht 9 shinies.....Me jealous :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Pokemon Go Fest Chicago was even geëvacueerd vanwege extreem slecht weer:

https://twitter.com/NianticHelp/status/1139961270000672768

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeror schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 22:44:
Pokemon Go Fest Chicago was even geëvacueerd vanwege extreem slecht weer:

https://twitter.com/NianticHelp/status/1139961270000672768
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/qrytftex3n431.jpg

Sandy desert aka watery desert.
Deze foto is van na het tijdelijk stilleggen van het event.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/j5ljctbnmq431.jpg

Tikje lame, want volgens de laatste peilingen stonden ze er erg slecht voor.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 16-06-2019 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Musta schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 21:25:
Hier wel eindelijk een horsea en een psyduck, me happy :)

Een vriend had na 6 uur (direct nadat het event wereldwijd begon) tot 12 uur middernacht 9 shinies.....Me jealous :/
Ja hier zijn er ook een hoop met heel veel shinies maar die hebben ook heel veel tijd er aan besteedt :)

Stuurde iemand dat die 90 km had gewandeld :) Ik kom meestal aan de 35 per week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:35
Hier iets van 15km gewandeld zaterdag en zondag.. en welgeteld 3 shinies.
1x shiney magicarp IV44
1x shiney wailmer IV18 :')
1x shiney meditite IV76 uit een ei

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
De shiny rates waren even heel hoog, maar werden later aangepast. Donderdagavond was te gek, daarna een stuk minder. Helaas heb ik die avond 'alleen maar' een Snubbul en Swinub geplust. Geen Horsea, ook later niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 08:56
Vraagje aan degenenen die naar Dortmund gaan. Krijgt degene voor wie iemand anders een ticket heeft gekocht ook de status attending te zien in het spel?
Ik heb net op het laatste moment 2 tickets kunnen kopen. Mijn vriend voor wie ik het tweede ticket heb gekocht zegt dat hij niets ziet staan. Of kan dat even duren?

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Quincy5 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:18:
Vraagje aan degenenen die naar Dortmund gaan. Krijgt degene voor wie iemand anders een ticket heeft gekocht ook de status attending te zien in het spel?
Ik heb net op het laatste moment 2 tickets kunnen kopen. Mijn vriend voor wie ik het tweede ticket heb gekocht zegt dat hij niets ziet staan. Of kan dat even duren?
Voor mij zijn ook de tickets gekocht door een vriend, maar bij mij stond er wel direct 'attending' bij de evenementen pagina.

Na al die foto's en video's van Chicago kan ik niet meer wachten. Nog maar 3 weekjes! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Quincy5 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:18:
Het kan denk wel eventjes duren, maar bij mij was het ook vrij snel (minder dan 12 uur). Heb je de naam goed doorgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Megalodon86 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:26:
[...]

Het kan denk wel eventjes duren, maar bij mij was het ook vrij snel (minder dan 12 uur). Heb je de naam goed doorgegeven?
De naam heb ik ge-dubbelcheckt; die klopt. Hij had na 2 uur gekeken (begint eerder met werken dan ik). Ik weet niet of hij opnieuw gestart heeft. We kijken er vanmiddag/avond na het werk verder naar.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 08:43:
De shiny rates waren even heel hoog, maar werden later aangepast. Donderdagavond was te gek, daarna een stuk minder. Helaas heb ik die avond 'alleen maar' een Snubbul en Swinub geplust. Geen Horsea, ook later niet :(
Dat idee had ik ook al! Daarna hoorde ik de meldingen ook minder binnen komen

Hier wel mensen met 13 en 10 shinies in die dagen

Zijn wel al die dagen alle tijd onderweg geweest volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De hele week bezig geweest, enkel zaterdag in een uur tijd 2x horsea en 1x misdreavus.
Edit: Oh en nog een horsea gisteren, dus meteen helemaal klaar met die Pokémon. :9

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 17-06-2019 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
https://pokemongohub.net/...-at-butler-field-chicago/

Niantic vind precies dat we niet meer genoeg raiden ^^

Waarom het eigenlijk zo moeilijk maken. Je kan gewoon 1 raids laten spawnen die je meerdere keren kan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Gravediggerxx schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:24:
https://pokemongohub.net/...-at-butler-field-chicago/

Niantic vind precies dat we niet meer genoeg raiden ^^

Waarom het eigenlijk zo moeilijk maken. Je kan gewoon 1 raids laten spawnen die je meerdere keren kan doen :?
Ik zou wel heel blij worden van 60 seconden lobby tijd. Heb laatst uitgerekend hoeveel tijd ik al in de lobby heb gezeten, alle raids die ik heb gedaan bij elkaar opgeteld keer 2 minuten... Paar dagen in totaal. :+ :F

[ Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-06-2019 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:49
FreqAmsterdam schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:18:
[...]

Ik zou wel heel blij worden van 60 seconden lobby tijd. Heb laatst uitgerekend hoeveel tijd ik al in de lobby heb gezeten, alle raids die ik heb gedaan bij elkaar opgeteld keer 2 minuten... Paar dagen in totaal. :+ :F
Ik probeer lobbytijd nog zoveel mogelijk nuttig te maken. Lees ik tijdens het wachten in de lobby bijvoorbeeld ff de laatste posts in dit draadje :+ :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
FreqAmsterdam schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:18:
[...]

Ik vind die 2 min lobby eigenlijk niet erg. Het geeft laatkomers of willekeurige spelers een beetje tijd om te laat te komen.

Je zult ook wel veel meer tijd verspillen aan verplaatsing of in mijn geval dat ik nadien soms blijf plakken om te praten met andere spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2024

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Gravediggerxx schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:18:
[...]

Ik vind die 2 min lobby eigenlijk niet erg. Het geeft laatkomers of willekeurige spelers een beetje tijd om te laat te komen.
Voor groepraids (tier 3-5) inderdaad. Voor tier 1-2 raids, die solo kunnen, zou ik graag de optie willen hebben de raid te starten (zolang je nog de enige in de lobby bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:49
Moraxv schreef op maandag 17 juni 2019 @ 21:55:
[...]

Voor groepraids (tier 3-5) inderdaad. Voor tier 1-2 raids, die solo kunnen, zou ik graag de optie willen hebben de raid te starten (zolang je nog de enige in de lobby bent).
En voor private raids waarbij alle deelnemers er klaar voor zijn (y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja gewoon de optie hebben. En er dus ook voor kunnen kiezen om de raid timer niet te skippen. Maak het desnoods een lvl40 reward zodat mensen gemotiveerd zijn om de cap te bereiken.

Reminder: vanavond om 22:00 uur gaan de bonussen van kracht tot volgende week dinsdag 22:00:

-2x catch candy
-Gegarandeerd 1 rare candy per raid
-1/2 hatch distance
-2x hatch candy

Raikou raid dagen zijn nog onbekend geloof ik.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/mijkojdbzz431.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 18-06-2019 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Raikou zal wel zaterdag 22 of 29 juni worden van 11:00 - 14:00

Die bonussen zullen mij echt een zorg zijn! Ik heb zoveel candy van alles dus daar heb ik ongeveer nul belang bij!

Ow ja ik moet nog wat Burmy candy maar goed moet ik ze wel tegen komen :) Haast heb ik er toch niet mee....

Uppen doe ik eigenlijk enkel nog lucky Pokemon en heel veel dust kost dat ook niet meer.

Morgen weer genoeg muntjes voor een box dus weer wat incubators kopen dan en dan hopelijk wat 10 km eieren met Gible er in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn veel spelers die nog geen level 40 zijn of niet begonnen zijn op dag 1. Die hebben niet overal genoeg candy van. :P

En het zou toch leuk zijn als je een Gible hatched uit een 10K ei, en dan meteen het dubbele aantal candy krijgt.
En dan nog die Burmy candy. Als je nog 5 candy moet voor een evolve hoef je er maar 1 tegen te komen ipv 2.

Ergens op de vorige pagina las ik dat je de evolve van Cranidos al hebt, maar heb je genoeg candy om een decent IV helemaal te levelen? Want het is een erg relevante Pokémon.

Daarbij is een gehalveerde hatch distance altijd handig: lekker 10K eieren uitlopen en toch maar 5 kilometer lopen.

Dus waarom begin je met "Die bonussen zullen mij echt een zorg zijn!"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
Anoniem: 468653 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 04:32:

Reminder: vanavond om 22:00 uur gaan de bonussen van kracht tot volgende week dinsdag 22:00:
..

-2x hatch candy
..
Shit, net vanochtend 4 *10KM eitjes erin gezet, en ik heb nog avondvierdaagse vanavond :) denk dat ik maar op de adventure sync ga vertrouwen en mij pogo pas na 22:00 aanzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
mennoo schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:44:
[...]

Shit, net vanochtend 4 *10KM eitjes erin gezet, en ik heb nog avondvierdaagse vanavond :) denk dat ik maar op de adventure sync ga vertrouwen en mij pogo pas na 22:00 aanzet :)
Gaat je niet helpen. Het tijdstip wanneer je de eitjes inzet telt; dat moet na 22:00 uur zijn om van de kortere afstand te profiteren.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
Quincy5 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:46:
[...]

Gaat je niet helpen. Het tijdstip wanneer je de eitjes inzet telt; dat moet na 22:00 uur zijn om van de kortere afstand te profiteren.
En de dubbel candy dan, ook voor nieuwe eitjes?

[ Voor 13% gewijzigd door mennoo op 18-06-2019 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Anoniem: 468653 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:12:
Er zijn veel spelers die nog geen level 40 zijn of niet begonnen zijn op dag 1. Die hebben niet overal genoeg candy van. :P

En het zou toch leuk zijn als je een Gible hatched uit een 10K ei, en dan meteen het dubbele aantal candy krijgt.
En dan nog die Burmy candy. Als je nog 5 candy moet voor een evolve hoef je er maar 1 tegen te komen ipv 2.

Ergens op de vorige pagina las ik dat je de evolve van Cranidos al hebt, maar heb je genoeg candy om een decent IV helemaal te levelen? Want het is een erg relevante Pokémon.

Daarbij is een gehalveerde hatch distance altijd handig: lekker 10K eieren uitlopen en toch maar 5 kilometer lopen.

Dus waarom begin je met "Die bonussen zullen mij echt een zorg zijn!"? :P
Ja zijn leuke dingen maar heel boeiend niet :)

En als ik het heel snel heb heb ik nog minder reden om te spelen :P

Waarom is Cranidos relevent? Is toch enkel voor die 1500 CP league leuk?

[ Voor 3% gewijzigd door C_V_S op 18-06-2019 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:45:
[...]

Waarom is Cranidos relevent? Is toch enkel voor die 1500 CP league leuk?
Cranidos wordt Rampardos, die heeft de hoogste attack (295) van alle rock pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C_V_S schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:45:
[...]

Toen de meest recente batch gen4 Pokémon gereleased werd ben ik regelmatig niet richting silhouetten gelopen. Ik wil niet asap door nieuwe content heen blazen om vervolgens geen rede meer te zien om te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:58:
[...]

Cranidos wordt Rampardos, die heeft de hoogste attack (295) van alle rock pokémon.
Daaraan toegevoegd: vergelijking met Tyranitar.
Afbeeldingslocatie: https://i62.photobucket.com/albums/h106/TheTinusNL/Capture_zpsxopj4wx4.png
(https://pokemongo.gamepress.gg/comprehensive-dps-spreadsheet)

Vooral voor raids dus interessant als tijd (met weinig mensen bijvoorbeeld) normaliter een probleem is: 28% meer DPS!

Edit:
Is het inmiddels geen tijd geworden voor Deel 6?
De zomer staat voor de deur > meeste activiteit in het spel.
Daarnaast is het topic al ~2 jaar oud, is veel informatie outdated/incompleet en heeft deel 5 al een recordhoeveelheid reacties.
@WishmasterNL Ik wil wel helpen met Deel 6.
Inmiddels ruim 40 miljoen XP (2xL40) en bijna 60.000 catches... ik ben wel op de hoogte van alle ins en outs van het spel, ook van de integratie met Ingress, S2 cellen, game code, etc. Of ik er trots op mag zijn is een tweede. :+
Ik zie eventueel wel een DM tegemoet? :D

[ Voor 36% gewijzigd door TheTinusNL op 18-06-2019 19:03 . Reden: deel 6? ]

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Raikou op 29 juni om 4 uur lokale tijd. Wat neit duidelijk is, is t nou 3 uur lamg raikou raids of wordt t net als de legendary hour? Echt jammer dat er dsn geen dubbel candy meer is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij was het wel beloofd dat Raikou raid day binnen het event window zou vallen...

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/FQbT_U0zMP6pXPWbHxvJBkJvKawHU5_y5U-rOWRWGLU.jpg?auto=webp&s=7d8e5ae879b3cbe880e9630fd12c1b6133108db6

Theorie van iemand op Reddit: Armored Mewtwo raids zitten eraan te komen. De raids tijdens GO Fest Chicago waren hiervoor een stresstest.
Lijkt me ergens ook logisch: Mewtwo verkoopt volgens mij raid passes als zoete koek, dus armored mewtwo gaat dat ook doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 19-06-2019 05:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:34
TheTinusNL schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:06:
[...]

Daaraan toegevoegd: vergelijking met Tyranitar.
[Afbeelding]
(https://pokemongo.gamepress.gg/comprehensive-dps-spreadsheet)

Vooral voor raids dus interessant als tijd (met weinig mensen bijvoorbeeld) normaliter een probleem is: 28% meer DPS!

Edit:
Is het inmiddels geen tijd geworden voor Deel 6?
De zomer staat voor de deur > meeste activiteit in het spel.
Daarnaast is het topic al ~2 jaar oud, is veel informatie outdated/incompleet en heeft deel 5 al een recordhoeveelheid reacties.
@WishmasterNL Ik wil wel helpen met Deel 6.
Inmiddels ruim 40 miljoen XP (2xL40) en bijna 60.000 catches... ik ben wel op de hoogte van alle ins en outs van het spel, ook van de integratie met Ingress, S2 cellen, game code, etc. Of ik er trots op mag zijn is een tweede. :+
Ik zie eventueel wel een DM tegemoet? :D
Congrats met L40x2! Leuk doel om behaald te hebben. Ben ik gelukkig niet de enige die zich daar mee bezig houdt 8)7

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doen jullie dan ook nog mass evolve sessies met Lucky Eggs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
Luuksche schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 06:09:
[...]

Congrats met L40x2! Leuk doel om behaald te hebben. Ben ik gelukkig niet de enige die zich daar mee bezig houdt 8)7
Nouja, bezighouden... niet echt. Sinds ik 1x L40 ben, maak ik mij niet meer druk om XP.
Maar met al die Friendship Boosts gaat het echt enorm hard.
Anoniem: 468653 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 06:30:
Ik zie bijna geen 12-candy evolves meer. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-04 19:36
Zaterdag, van 4 tot 7, wel, geen Raikou voor mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Voor mij ook niet... dan zit ik bij een verjaardag in een dorpje in Drenthe waar ik niemand ken die PoGo speelt (nou ja behalve mijn zwager dan, maar met 3 accounts komen we niet ver gok ik)

On another note: bij mij worden vaak Aggrons aangeraden/ingezet als ik een gym aanval. Daar heb ik er nu dus verschillende van gemaxed. Ik liet dat laatst aan een collega zien die ook vrij fanatiek speelt, en hij zei dat de Aggrons vooral ingezet worden omdat ze zo bulky zijn, maar eigenlijk relatief niet veel damage (per seconde) doen. Ik heb mijn Aggrons nu dood laten gaan om te kijken wat er dan ingezet wordt, maar ik heb niet het idee dat ik nu veel sneller gyms kan overnemen.

Wat voor criteria gebruiken jullie om je aanvallers te kiezen bij het aanvallen van gyms? Laat je de suggestie van PoGo zelf staan, of kijk je naar een specifieke aanval of type afhankelijk van wat er in de gym zit of ga je af op bepaalde stats (TDO, DPS, DPS^3*TDO oid) of heb je gewoon een eigen favoriet waarmee je altijd aanvalt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik niet. Sinds ik level 40 ben, en de friendship bonussen, is dat echt zonde van m'n tijd.

Heb vorige maand ook 2x40 aangetikt (zit nu op 41 miljoen xp), en doe niet eens mn best meer... Alleen als ik een best friend zie aankomen gooi ik nog wel eens een eitje aan.
Janusi schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:13:
Zaterdag, van 4 tot 7, wel, geen Raikou voor mij dan.
Ik hopelijk wel! Of toch in ieder geval van 4 tot 6 denk.
gwystyl schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:32:
Voor mij ook niet... dan zit ik bij een verjaardag in een dorpje in Drenthe waar ik niemand ken die PoGo speelt (nou ja behalve mijn zwager dan, maar met 3 accounts komen we niet ver gok ik)

On another note: bij mij worden vaak Aggrons aangeraden/ingezet als ik een gym aanval. Daar heb ik er nu dus verschillende van gemaxed. Ik liet dat laatst aan een collega zien die ook vrij fanatiek speelt, en hij zei dat de Aggrons vooral ingezet worden omdat ze zo bulky zijn, maar eigenlijk relatief niet veel damage (per seconde) doen. Ik heb mijn Aggrons nu dood laten gaan om te kijken wat er dan ingezet wordt, maar ik heb niet het idee dat ik nu veel sneller gyms kan overnemen.

Wat voor criteria gebruiken jullie om je aanvallers te kiezen bij het aanvallen van gyms? Laat je de suggestie van PoGo zelf staan, of kijk je naar een specifieke aanval of type afhankelijk van wat er in de gym zit of ga je af op bepaalde stats (TDO, DPS, DPS^3*TDO oid) of heb je gewoon een eigen favoriet waarmee je altijd aanvalt?
DPS is alles. Tenzij je geen potions/revives meer hebt, maar dat lijkt me sterk.

[ Voor 47% gewijzigd door Megalodon86 op 19-06-2019 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online

Als tijd een issue is (raids), kijk ik naar DPS. Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik raids niet heb gehaald omdat andere onwetende spelers Aggrons en Blisseys gebruiken. Houden het lang vol, maar slaan geen deuk in een pakkie boter. Dan weer rejoinen, reviven, en zo ben je weer 7 minuten verder. Recommended lijkt alleen te kijken naar typings van de pokémon, niet van de moves. Zo werden heel leuk Mamoswines aangeraden tegen Dragons (Ice is super effective), maar omdat ze Ground moves hadden schoot je er geen zak mee op. Het recommended systeem is waardeloos: daar zijn je parties voor. :)
Anders kijk ik naar de DPS*TDO, zodat ik zo optimaal mogelijk revives/potions + tijd gebruik.
Om gyms leeg te gooien gebruik ik overigens vaak gewoon de recommended teams: ik pak alleen gyms die praktisch geen motivation meer hebben. Dan ligt alles zo plat. :)
TDO kijk ik nooit naar, want dan kom je vaak weer bij de Blisseys e.d. uit.

Ik heb altijd 2 parties voor een T5 raid boss, voor Cresselia (tot gister):
- 1 met DPS*TDO, dus Bite/Crunch Tryanitars. Resisten veel moves, doen nog veel damage, kost weinig revives+potions.
- 1 met DPS, voor als je met weinig man bent: de Gengars en Giratinas. Bij pech met de charge move van de Boss kost het veel revives en potions, maar als tijd een issue is, is dat het waard.

Dan nog 1 party met Machamps/Mewtwos/Rayquazas voor het leeggoien van gyms.
Machamp omdat die super effective is + goede moves tegen standaard defenders (Blissey, Chansey, Snorlax, etc).
Mewtwo en Rayquaza omdat zij schandalig hoge neutrale DPS*TDO hebben, met beide cover je bijna alle types.

En als laatste nog 1 party voor de EX-raids.
Aangezien je daar altijd met ruim genoeg bent, ook daar DPS*TDO.
Voor de laatste maanden (Deoxys) dus wederom Bite/Crunch Tyranitars.

Ik laat mijn Aggrons ook fainted, zodat ze niet in de recommended komen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheTinusNL op 19-06-2019 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Haha regel 1 in raids: gebruik nooit Aggron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:58:
[...]

Maar zijn defense is zeker ruk? Heb al zat hoge Groudon en Rhyperions...

Edit:

Rampardos’s stats are impressive, with Attack only 5 points shy of Mewtwo. It’s a glass cannon, but nothing as extreme as Gengar or Deoxys; its durability is comparable to that of Espeon or Alakazam instead.

Glass cannon....

Altijd parties maken bij raids en even van voren koekeloeren wat goed is tegen die Pokemon.

Kygore electric team bijvoorbeeld :)

Gyms slopen doe ik niet meer heb alles goed in mijn omgeving dacht 81 stuks. Zet er enkel nog bij :)

Zit nu op 45 miljoen XP

[ Voor 50% gewijzigd door C_V_S op 19-06-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Nope, echt al heel lang niet meer. Ik zit denk ik nu op 46 mil xp ongeveer. Zet nu gewoon random Lucky eggs aan omdat ze in de boxen zitten die ik koop. Te weinig storage ruimte helaas telkens :(

Ik heb swso een team van Machamps altijd klaar staan, ook omdat ik een 'baby' account heb zodat ik ttar raids in mn eentje kan doen (met 2 accounts).

Never nooit ever Aggrons gebruiken! Die wordt gewoon gekozen omdat die bulky is en het lang volhoudt. Doet bijna geen damage. Ik heb ze ooit in de gym gezet en nu zijn ze dood in mn storage sinds eind februari 2018 :p

Voor gyms gebruik ik eigenlijk altijd mn Machamp team, sommige heb ik een 2e aanval gegeven (Rock Slide) tegen de dragonite etc die ik ook nog een tegenkom. Ik pak alleen niet veel gyms meer, het is vooral bijvullen in lege gyms. Hier in mijn omgeving is dat namelijk makkelijk te doen. Het aanvallen doe ik eigenlijk alleen nog maar als er een nieuwe gym komt en ik die zo snel mogelijk goud wil hebben of al ik een quest heb.

[ Voor 72% gewijzigd door Musta op 19-06-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvsc
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-05 20:57
Hallo o/,

Een beginneling hier die af en toe aan een pokestop draait en een pokemon vangt.

Vanaf waar beslissen jullie of je een pokemon naar de professor stuurt of houd in je inventory? Ik neem aan dat het met de moves te maken heeft en met de iv? Ik ben er geen pro in dus alle tips en uitleg zijn welkom :D

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat hangt er bij mij heel erg vanaf wanneer ik ze vang, hoeveel ik er al heb en hoe de stats zijn.
Toen ik <lvl 20 was ofzo, bewaarde ik voor mijn idee veel meer dan nu ik lvl 37 ben. Ik weet nu een beetje wat een hoge CP is voor de Pokémon die ik regelmatig tegenkom, en ik check bijna alles wat ik vang met Calcy IV. Als ik nu nog een level 20 - 25 Pokémon tegenkom, gaat hij bijna altijd naar de professor, tenzij het IV > 95% is. Daarboven kijk ik een beetje wat ik heb, hoe nuttig ik denk dat hij is voor raids of gymaanvallen en besluit aan de hand daarvan. Eens in de zoveel tijd probeer ik dan mijn beste aanvallers te optimaliseren door Charge TM of Fast TM te gebruiken als ze nog niet de goede moves hebben.
Ik heb niet genoeg stardust om alles te uppen wat ik heb, dus ik heb op dit moment liever een paar met redelijk IV (>80) en heel hoog level (>35) dan iets met 100 IV maar level 15.
De 100 IV's bewaar ik wel voor als ik later ooit genoeg stardust heb om ze alsnog te maximaliseren.

lang verhaal kort: ik doe maar wat, het is geen exacte wetenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 19:36

mvds

Totally awesome!

leonvsc schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:15:
Hallo o/,

Een beginneling hier die af en toe aan een pokestop draait en een pokemon vangt.

Vanaf waar beslissen jullie of je een pokemon naar de professor stuurt of houd in je inventory? Ik neem aan dat het met de moves te maken heeft en met de iv? Ik ben er geen pro in dus alle tips en uitleg zijn welkom :D

Alvast bedankt!
Begin eens met het doorlezen van de startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvsc
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-05 20:57
gwystyl schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:30:
Dat hangt er bij mij heel erg vanaf wanneer ik ze vang, hoeveel ik er al heb en hoe de stats zijn.
Toen ik <lvl 20 was ofzo, bewaarde ik voor mijn idee veel meer dan nu ik lvl 37 ben. Ik weet nu een beetje wat een hoge CP is voor de Pokémon die ik regelmatig tegenkom, en ik check bijna alles wat ik vang met Calcy IV. Als ik nu nog een level 20 - 25 Pokémon tegenkom, gaat hij bijna altijd naar de professor, tenzij het IV > 95% is. Daarboven kijk ik een beetje wat ik heb, hoe nuttig ik denk dat hij is voor raids of gymaanvallen en besluit aan de hand daarvan. Eens in de zoveel tijd probeer ik dan mijn beste aanvallers te optimaliseren door Charge TM of Fast TM te gebruiken als ze nog niet de goede moves hebben.
Ik heb niet genoeg stardust om alles te uppen wat ik heb, dus ik heb op dit moment liever een paar met redelijk IV (>80) en heel hoog level (>35) dan iets met 100 IV maar level 15.
De 100 IV's bewaar ik wel voor als ik later ooit genoeg stardust heb om ze alsnog te maximaliseren.

lang verhaal kort: ik doe maar wat, het is geen exacte wetenschap.
Alright bedankt voor de uitleg :)
mvds schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:30:
[...]

Begin eens met het doorlezen van de startpost ;)
Oops, ik had die al doorgenomen en zag de vraag "Hoe waarschijnlijk is een IV 100%? Heb een Zubat met 100%. Weet niet wat daar beter aan is dan een andere Zubat." al staan. Had alleen even over optie "Toon volledig bericht" bij de quote gekeken. 8)7 My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die fout heb ik ook gemaakt. Net geen anderhalf miljoen stardust aan verklooit. Toen ik begon met spelen redelijk clueless. :F

Verder staan er een paar pagina's terug wat infographics over goede investeringen in z'n algemeen, per type, en voor pvp doeleinden. d:)b

@gwystyl

(dacht dat ik al op de laatste pagina zat)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 19-06-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
En dit artikel is ook wel nuttig voor beginners:
https://pokemongohub.net/...and-spend-it-efficiently/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:34
Ik werd zo ontzettend vervelend van die Aggron dat hij inmiddels een bezoekje heeft gebracht aan de professor. Sindsdien geen last meer van gehad.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

raiden met noobs is het ergste wat er is. vechten ze met mr mimes,mawile, aggron, slaking (want die houden het lekker lang vol :? 8)7 8)7 ) en als kers op de taart hoor je de legendarische opmerking: wow deze raidboss is wel sterk zeg!. no fucking shit!!! echt?!!11!!1!!1!! 8)7 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Anoniem: 374460 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:18:
raiden met noobs is het ergste wat er is. vechten ze met mr mimes,mawile, aggron, slaking (want die houden het lekker lang vol :? 8)7 8)7 ) en als kers op de taart hoor je de legendarische opmerking: wow deze raidboss is wel sterk zeg!. no fucking shit!!! echt?!!11!!1!!1!! 8)7 8)7 :X
En dan hoeven ze nog geen lvl 40 te zijn. Iemand van lvl 20 die de juiste counters kiest heb ik nog liever dan iemand van lvl 40 die met auto selectie vecht. De lvl 20 zal nog meer schade doen ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gible zit in 10K AC reward eggs. Dus 50 kilometer lopen in een week en dan op maandagochtend minstens 2 plaatsen vrij in je eggbag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:33

bonyuri

Investigator!

Maar niet guaranteed. Had afgelopen week een 10km uit AC reward, kwam een Mareep uit...

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:09

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
En door in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6

@TheTinusNL Ik heb je als mede auteur toegevoegd. Als jij de tijd hebt om de OP aan te passen, Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Anoniem: 374460 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:18:
Toen Cresselia er net was, klaagde een level 40 speler (ja echt !!! ) dat hij niet te doen was met 5 spelers...

Wat bleek later; die had zo'n infographic gevonden met de recommended pokémon en die ingezet. Maar totaal niet naar levels van die beestjes gekeken, dus die ging aan de slag met level 20 weaviles 8)7 man man man

En door naar 6 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Niet online
WishmasterNL schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:20:
En door in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6

@TheTinusNL Ik heb je als mede auteur toegevoegd. Als jij de tijd hebt om de OP aan te passen, Graag!
Dank!
Niet geheel toevallig dat deel 6 op de dag exact 2 jaar na deel 5 komt. ;)
Volgende week zal ik eens werk van het topic maken, voor nu zal ik het een korte update geven. :)

En nu verderrrrr > [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6

Pagina: 1 ... 140 141 Laatste

Dit topic is gesloten.