[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 141 Laatste
Acties:
  • 571.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:58:
[...]

Cranidos wordt Rampardos, die heeft de hoogste attack (295) van alle rock pokémon.
Maar zijn defense is zeker ruk? Heb al zat hoge Groudon en Rhyperions...

Edit:

Rampardos’s stats are impressive, with Attack only 5 points shy of Mewtwo. It’s a glass cannon, but nothing as extreme as Gengar or Deoxys; its durability is comparable to that of Espeon or Alakazam instead.

Glass cannon....

Altijd parties maken bij raids en even van voren koekeloeren wat goed is tegen die Pokemon.

Kygore electric team bijvoorbeeld :)

Gyms slopen doe ik niet meer heb alles goed in mijn omgeving dacht 81 stuks. Zet er enkel nog bij :)

Zit nu op 45 miljoen XP

[ Voor 50% gewijzigd door C_V_S op 19-06-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Anoniem: 468653 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 06:30:
Doen jullie dan ook nog mass evolve sessies met Lucky Eggs?
Nope, echt al heel lang niet meer. Ik zit denk ik nu op 46 mil xp ongeveer. Zet nu gewoon random Lucky eggs aan omdat ze in de boxen zitten die ik koop. Te weinig storage ruimte helaas telkens :(
gwystyl schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:32:
Voor mij ook niet... dan zit ik bij een verjaardag in een dorpje in Drenthe waar ik niemand ken die PoGo speelt (nou ja behalve mijn zwager dan, maar met 3 accounts komen we niet ver gok ik)

On another note: bij mij worden vaak Aggrons aangeraden/ingezet als ik een gym aanval. Daar heb ik er nu dus verschillende van gemaxed. Ik liet dat laatst aan een collega zien die ook vrij fanatiek speelt, en hij zei dat de Aggrons vooral ingezet worden omdat ze zo bulky zijn, maar eigenlijk relatief niet veel damage (per seconde) doen. Ik heb mijn Aggrons nu dood laten gaan om te kijken wat er dan ingezet wordt, maar ik heb niet het idee dat ik nu veel sneller gyms kan overnemen.

Wat voor criteria gebruiken jullie om je aanvallers te kiezen bij het aanvallen van gyms? Laat je de suggestie van PoGo zelf staan, of kijk je naar een specifieke aanval of type afhankelijk van wat er in de gym zit of ga je af op bepaalde stats (TDO, DPS, DPS^3*TDO oid) of heb je gewoon een eigen favoriet waarmee je altijd aanvalt?
Ik heb swso een team van Machamps altijd klaar staan, ook omdat ik een 'baby' account heb zodat ik ttar raids in mn eentje kan doen (met 2 accounts).

Never nooit ever Aggrons gebruiken! Die wordt gewoon gekozen omdat die bulky is en het lang volhoudt. Doet bijna geen damage. Ik heb ze ooit in de gym gezet en nu zijn ze dood in mn storage sinds eind februari 2018 :p

Voor gyms gebruik ik eigenlijk altijd mn Machamp team, sommige heb ik een 2e aanval gegeven (Rock Slide) tegen de dragonite etc die ik ook nog een tegenkom. Ik pak alleen niet veel gyms meer, het is vooral bijvullen in lege gyms. Hier in mijn omgeving is dat namelijk makkelijk te doen. Het aanvallen doe ik eigenlijk alleen nog maar als er een nieuwe gym komt en ik die zo snel mogelijk goud wil hebben of al ik een quest heb.

[ Voor 72% gewijzigd door Musta op 19-06-2019 11:29 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvsc
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 19:45
Hallo o/,

Een beginneling hier die af en toe aan een pokestop draait en een pokemon vangt.

Vanaf waar beslissen jullie of je een pokemon naar de professor stuurt of houd in je inventory? Ik neem aan dat het met de moves te maken heeft en met de iv? Ik ben er geen pro in dus alle tips en uitleg zijn welkom :D

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat hangt er bij mij heel erg vanaf wanneer ik ze vang, hoeveel ik er al heb en hoe de stats zijn.
Toen ik <lvl 20 was ofzo, bewaarde ik voor mijn idee veel meer dan nu ik lvl 37 ben. Ik weet nu een beetje wat een hoge CP is voor de Pokémon die ik regelmatig tegenkom, en ik check bijna alles wat ik vang met Calcy IV. Als ik nu nog een level 20 - 25 Pokémon tegenkom, gaat hij bijna altijd naar de professor, tenzij het IV > 95% is. Daarboven kijk ik een beetje wat ik heb, hoe nuttig ik denk dat hij is voor raids of gymaanvallen en besluit aan de hand daarvan. Eens in de zoveel tijd probeer ik dan mijn beste aanvallers te optimaliseren door Charge TM of Fast TM te gebruiken als ze nog niet de goede moves hebben.
Ik heb niet genoeg stardust om alles te uppen wat ik heb, dus ik heb op dit moment liever een paar met redelijk IV (>80) en heel hoog level (>35) dan iets met 100 IV maar level 15.
De 100 IV's bewaar ik wel voor als ik later ooit genoeg stardust heb om ze alsnog te maximaliseren.

lang verhaal kort: ik doe maar wat, het is geen exacte wetenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

leonvsc schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:15:
Hallo o/,

Een beginneling hier die af en toe aan een pokestop draait en een pokemon vangt.

Vanaf waar beslissen jullie of je een pokemon naar de professor stuurt of houd in je inventory? Ik neem aan dat het met de moves te maken heeft en met de iv? Ik ben er geen pro in dus alle tips en uitleg zijn welkom :D

Alvast bedankt!
Begin eens met het doorlezen van de startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvsc
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 19:45
gwystyl schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:30:
Dat hangt er bij mij heel erg vanaf wanneer ik ze vang, hoeveel ik er al heb en hoe de stats zijn.
Toen ik <lvl 20 was ofzo, bewaarde ik voor mijn idee veel meer dan nu ik lvl 37 ben. Ik weet nu een beetje wat een hoge CP is voor de Pokémon die ik regelmatig tegenkom, en ik check bijna alles wat ik vang met Calcy IV. Als ik nu nog een level 20 - 25 Pokémon tegenkom, gaat hij bijna altijd naar de professor, tenzij het IV > 95% is. Daarboven kijk ik een beetje wat ik heb, hoe nuttig ik denk dat hij is voor raids of gymaanvallen en besluit aan de hand daarvan. Eens in de zoveel tijd probeer ik dan mijn beste aanvallers te optimaliseren door Charge TM of Fast TM te gebruiken als ze nog niet de goede moves hebben.
Ik heb niet genoeg stardust om alles te uppen wat ik heb, dus ik heb op dit moment liever een paar met redelijk IV (>80) en heel hoog level (>35) dan iets met 100 IV maar level 15.
De 100 IV's bewaar ik wel voor als ik later ooit genoeg stardust heb om ze alsnog te maximaliseren.

lang verhaal kort: ik doe maar wat, het is geen exacte wetenschap.
Alright bedankt voor de uitleg :)
mvds schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:30:
[...]

Begin eens met het doorlezen van de startpost ;)
Oops, ik had die al doorgenomen en zag de vraag "Hoe waarschijnlijk is een IV 100%? Heb een Zubat met 100%. Weet niet wat daar beter aan is dan een andere Zubat." al staan. Had alleen even over optie "Toon volledig bericht" bij de quote gekeken. 8)7 My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468653

Die fout heb ik ook gemaakt. Net geen anderhalf miljoen stardust aan verklooit. Toen ik begon met spelen redelijk clueless. :F

Verder staan er een paar pagina's terug wat infographics over goede investeringen in z'n algemeen, per type, en voor pvp doeleinden. d:)b

@gwystyl

(dacht dat ik al op de laatste pagina zat)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 19-06-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 12:13
En dit artikel is ook wel nuttig voor beginners:
https://pokemongohub.net/...and-spend-it-efficiently/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:43
Ik werd zo ontzettend vervelend van die Aggron dat hij inmiddels een bezoekje heeft gebracht aan de professor. Sindsdien geen last meer van gehad.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 374460

raiden met noobs is het ergste wat er is. vechten ze met mr mimes,mawile, aggron, slaking (want die houden het lekker lang vol :? 8)7 8)7 ) en als kers op de taart hoor je de legendarische opmerking: wow deze raidboss is wel sterk zeg!. no fucking shit!!! echt?!!11!!1!!1!! 8)7 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Anoniem: 374460 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:18:
raiden met noobs is het ergste wat er is. vechten ze met mr mimes,mawile, aggron, slaking (want die houden het lekker lang vol :? 8)7 8)7 ) en als kers op de taart hoor je de legendarische opmerking: wow deze raidboss is wel sterk zeg!. no fucking shit!!! echt?!!11!!1!!1!! 8)7 8)7 :X
En dan hoeven ze nog geen lvl 40 te zijn. Iemand van lvl 20 die de juiste counters kiest heb ik nog liever dan iemand van lvl 40 die met auto selectie vecht. De lvl 20 zal nog meer schade doen ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468653

Gible zit in 10K AC reward eggs. Dus 50 kilometer lopen in een week en dan op maandagochtend minstens 2 plaatsen vrij in je eggbag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:09

bonyuri

Investigator!

Maar niet guaranteed. Had afgelopen week een 10km uit AC reward, kwam een Mareep uit...

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 12:45

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
En door in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6

@TheTinusNL Ik heb je als mede auteur toegevoegd. Als jij de tijd hebt om de OP aan te passen, Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:21
Anoniem: 374460 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:18:
Toen Cresselia er net was, klaagde een level 40 speler (ja echt !!! ) dat hij niet te doen was met 5 spelers...

Wat bleek later; die had zo'n infographic gevonden met de recommended pokémon en die ingezet. Maar totaal niet naar levels van die beestjes gekeken, dus die ging aan de slag met level 20 weaviles 8)7 man man man

En door naar 6 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
WishmasterNL schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:20:
En door in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6

@TheTinusNL Ik heb je als mede auteur toegevoegd. Als jij de tijd hebt om de OP aan te passen, Graag!
Dank!
Niet geheel toevallig dat deel 6 op de dag exact 2 jaar na deel 5 komt. ;)
Volgende week zal ik eens werk van het topic maken, voor nu zal ik het een korte update geven. :)

En nu verderrrrr > [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6

Informaticus of vakkundig Googler?

Pagina: 1 ... 140 141 Laatste

Dit topic is gesloten.