Nope, echt al heel lang niet meer. Ik zit denk ik nu op 46 mil xp ongeveer. Zet nu gewoon random Lucky eggs aan omdat ze in de boxen zitten die ik koop. Te weinig storage ruimte helaas telkens

gwystyl schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:32:
Voor mij ook niet... dan zit ik bij een verjaardag in een dorpje in Drenthe waar ik niemand ken die PoGo speelt (nou ja behalve mijn zwager dan, maar met 3 accounts komen we niet ver gok ik)
On another note: bij mij worden vaak Aggrons aangeraden/ingezet als ik een gym aanval. Daar heb ik er nu dus verschillende van gemaxed. Ik liet dat laatst aan een collega zien die ook vrij fanatiek speelt, en hij zei dat de Aggrons vooral ingezet worden omdat ze zo bulky zijn, maar eigenlijk relatief niet veel damage (per seconde) doen. Ik heb mijn Aggrons nu dood laten gaan om te kijken wat er dan ingezet wordt, maar ik heb niet het idee dat ik nu veel sneller gyms kan overnemen.
Wat voor criteria gebruiken jullie om je aanvallers te kiezen bij het aanvallen van gyms? Laat je de suggestie van PoGo zelf staan, of kijk je naar een specifieke aanval of type afhankelijk van wat er in de gym zit of ga je af op bepaalde stats (TDO, DPS, DPS^3*TDO oid) of heb je gewoon een eigen favoriet waarmee je altijd aanvalt?
Ik heb swso een team van Machamps altijd klaar staan, ook omdat ik een 'baby' account heb zodat ik ttar raids in mn eentje kan doen (met 2 accounts).
Never nooit ever Aggrons gebruiken! Die wordt gewoon gekozen omdat die bulky is en het lang volhoudt. Doet bijna geen damage. Ik heb ze ooit in de gym gezet en nu zijn ze dood in mn storage sinds eind februari 2018
Voor gyms gebruik ik eigenlijk altijd mn Machamp team, sommige heb ik een 2e aanval gegeven (Rock Slide) tegen de dragonite etc die ik ook nog een tegenkom. Ik pak alleen niet veel gyms meer, het is vooral bijvullen in lege gyms. Hier in mijn omgeving is dat namelijk makkelijk te doen. Het aanvallen doe ik eigenlijk alleen nog maar als er een nieuwe gym komt en ik die zo snel mogelijk goud wil hebben of al ik een quest heb.
[
Voor 72% gewijzigd door
Musta op 19-06-2019 11:29
]