Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.504 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Musta schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:27:
[...]

http://www.serebii.net/pokedex-sm/172.shtml
Is een shiny dacht ik, die zijn veel cuter dan de normale Pichu :p
Nice, toch wel dus. En afgezien van de extra /swag (sorry) doet dit beest nog iets extra goeds of beter dan de andere?

[ Voor 16% gewijzigd door Mu.siQ op 19-02-2017 13:05 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Mu.siQ schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:04:
[...]

[...]

Nice, toch wel dus. En afgezien van de extra /swag (sorry) doet dit beest nog iets extra goeds of beter dan de andere?
Nopes :) Heeft de dezelfde statistiekmogelijkheden als ene niet-shiny.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Edit: wrong topic

[ Voor 91% gewijzigd door Laryx op 20-02-2017 09:26 ]

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Heb nu mijn Pokedex voor 52% gevuld, maar ik merk dat het vinden van de resterende pokemons toch wel lastiger begint te worden nu. Heb wel alles ge-evolved wat ik kan evolven op een paar na want daar moet ik nog de item voor vinden of traden (zal dat met mijn broertje nog doen als die uit de nachtdienst is).

Waar kan ik overigens een 2e ice stone vinden voor Sandshrew als die er is.

Ik zal ook eens kijken naar dat breeden en shiny's, want een shiny Garchomp lijkt me wel cool :P

Pokemon Sun is overigens de eerste pokemon game die ik zo intensief (uit)speel op Pokemon Red voor de gameboy na, meestal was het het verhaal uitspelen en klaar. Heb overigens heel wat verhalen overgeslagen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Volgens mij kan je op Pokémon Pelago wel ice stones scoren.

Sommige Pokémon zijn inderdaad lastig te vinden. Mareanie heb ik bijvoorbeeld via de GTS gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wackmaniac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:51:
Volgens mij kan je op Pokémon Pelago wel ice stones scoren.

Sommige Pokémon zijn inderdaad lastig te vinden. Mareanie heb ik bijvoorbeeld via de GTS gekregen.
Mareanie heb ik zelf veel geluk mee gehad dan, want ik lees net dat deze enkel via een hulp binnenkomt bij Corsola. Heb ik toevallig gisteren gevangen toen ik Corsola tegen kwam en eigenlijk Corsola wou vangen en zag deze en vond Mareanie er cooler uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die Nbahomepass methode op reddit werkt nog steeds om een nintendo zone te maken :D Nu lekker bottle cap nog binnen kunnen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:59

Barbas

Gallego!

Gisteren ein-de-lijk de main story uitgespeeld van Pokemon Moon. Daarna een half uur zitten wachten tot de post credits eindelijk voorbij waren. Meteen de grootste tegenvaller, voor mij persoonlijk. Allerlei filmpjes en gesprekken tussendoor die de vaart uit het spel halen.

Nu maar beginnen aan de postgame en het voltooien van mijn dex.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik heb het idee dat ik vanmiddag een fake Pokemon game op ga halen. Beste is toch even in de 2ds te stoppen en dan wordt deze direct herkend dat die fake is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
icy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:56:
Ik heb het idee dat ik vanmiddag een fake Pokemon game op ga halen. Beste is toch even in de 2ds te stoppen en dan wordt deze direct herkend dat die fake is toch?
Waarom denk je dat hij fake is? Je kan op een aantal zaken letten; controleer of er Nintendo op de cartidge staat en ook of het er daadwerkelijk in gestanst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wackmaniac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:02:
[...]

Waarom denk je dat hij fake is? Je kan op een aantal zaken letten; controleer of er Nintendo op de cartidge staat en ook of het er daadwerkelijk in gestanst staat.
Zwarte plastic hoesje ipv de doorzichtige die ik bij vele marktplaats aanbieders zie staan. Geen foto van de cartridge stond er op. Linksonder geen 3+ logo maar een ESRB logo.

Hoef er niet veel voor om te rijden dus qua benzinekosten valt het mee. I take the risk dat die niet werkt en als die wel legitiem is ben ik er wel blij mee :)

Zoals deze pearl ziet die er uit.
Afbeeldingslocatie: https://i.marktplaats.com/00/s/NTYzWDEwMDA=/z/pqgAAOSwuxFYtrwb/$_85.JPG

Ik zie op marktplaats van de 90/95% van de foto's van pokemon diamond/pearl met een doorzichtig hoesje en een 3+ logo zoals onderstaand plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://i.marktplaats.com/00/s/NTc2WDEwMjQ=/z/ZboAAOSwr~lYtVkb/$_85.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 02-03-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Zou kunnen zijn dat het doosje stuk was en dat er een nieuwe omheen is gedaan; die doosjes kan je wel los kopen. Die E-sticker is volgens mij niet op Europese cassettes aanwezig.

Je zou eens kunnen kijken, maar ik gok dat de cartridge wellicht wel in orde is, maar dat de verkoper een geprint of Amerikaans hoesje in een eigen doosje heeft gedaan.

Hier vind je nog wat info over valse spellen: https://pokemonessentials...ounterfeit-pokemon-games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wackmaniac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:28:
Zou kunnen zijn dat het doosje stuk was en dat er een nieuwe omheen is gedaan; die doosjes kan je wel los kopen. Die E-sticker is volgens mij niet op Europese cassettes aanwezig.

Je zou eens kunnen kijken, maar ik gok dat de cartridge wellicht wel in orde is, maar dat de verkoper een geprint of Amerikaans hoesje in een eigen doosje heeft gedaan.

Hier vind je nog wat info over valse spellen: https://pokemonessentials...ounterfeit-pokemon-games/
Het gaat mij voornamelijk voor de cartrigde dus ben benieuwd :).

Het kan natuurlijk ook zijn dat die een foto van het internet heeft geript.

Edit: Gezocht via google afbeeldingen en ik zie een identieke foto van een youtube filmpje. Mystery solved.

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 02-03-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gewoon een nederlands legitieme met goede hoes. En dat voor een 10tje. Denk dat de meeste afhaakte van de foto die een Amerikaanse versie liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Klopt ben er ook zeer blij mee. Nu nog een legitieme HG of SS, B1 of W1 en B2 en W2 en de verzameling is compleet en geen vage ali express imitatie variant wat ik in het verleden voor mijn broertje per ongeluk heb gekocht (Zat een SD kaart in ofzo).

Wil denk ik nog wel een cartridge variant van Pokemon Moon (of Sun als de savegame van de eshop overgezet kan worden), maar dat heeft geen haast. Zie wel wat ik eind april op de markten kan vinden :+.

Andere versies had ik overigens ook wel gelukjes bij :)
Pokemon Y had ik via tweakers voor een koopje in mijn voordeel. Zelda Triforce voor een tientje gekocht en Triforce geruild voor Pokemon Y.

Alpha Sapphire had ik voor 20, beetje onder de conforme prijs van 25-30 maar ook niet een superkoopje. Via marktplaats gewoon.

De duurste aanschaf was de eshop van Sun, maar had een nintendo kaartje van mijn broertje gekregen met 25 euro tegoed.

Goed zoeken en geduldig loont soms 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Zo ik ben opnieuw begonnen met Pokemon Moon, nadat ik m'n gefaalde Nuzlocke challenge heb afgemaakt. Bij de vierde trail (de Grass pokemon) ging het mis en had ik een team wipe, maar gezien het m'n eerste game ronde was, was ik doorgegaan, maar nog steeds 1 pokemon per nieuwe area gevangen.

Nu heb ik ook eerst 2 uur zitten wondertraden en is m'n pokedex al met 33 entries gevuld na effectief de eerste 10 minuten gameplay :P Heb ook een Totodille gekregen, voor mijn Popplio, dus dat was mazzel, nu kan ik met een Johto starter door spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:35
Nieuwe event is live, de 2 mewto mega stones zijn te verkregen met de code: M2DESCENT

https://twitter.com/SerebiiNet/status/837595612887597056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Moon uitgespeeld, postgame uitgespeeld, (living) dex compleet. Nu een beetje shiny hunten. Gisteren een shiny Salandit gevangen. Helaas male. :/

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:34
Barbas schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:33:
Moon uitgespeeld, postgame uitgespeeld, (living) dex compleet. Nu een beetje shiny hunten. Gisteren een shiny Salandit gevangen. Helaas male. :/
Top prestatie, living dex van s&m of van alle generaties ?

Ik zelf ben nu bezig om gen 6 te completen.
https://pokedextracker.com/u/RickS29/living-dex

Teller staat nu op: 456 gevangen

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

@SRich Van alle gens tot nu toe!

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Kudo's! Ik moet nog een handjevol Pokëmon breeden. Alle final evolutions heb ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:22
Zijn jullie voor die volledige living dex al bezig vanaf gen4, or alleen sinds gen6?

Ik ben nu zelf ook bezig met een volledige living dex. Die van Sun/Moon is al een tijdje klaar. Ben nu met Omega Ruby begonnen, maar dat vlot niet zo... Ruilen via de GTS lijkt een stuk lastiger in Omega Ruby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik heb pas 75% van Sun en dan heb ik alleen de Final Evo's (alhoewel moet er nog een stuk of 10 swappen met mijn broertje). De main en/of second evo's Heb ik niet van alle. Ga eerst voor de 100% voor de shiny charm en dan ga ik bezig met mijn living dex en uiteraard poging tot mijn team in shiny te krijgen.

Ben ook pas vorige maand begonnen :).

[ Voor 28% gewijzigd door Meneer iCy op 09-03-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
BooYooToo schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:19:
Zijn jullie voor die volledige living dex al bezig vanaf gen4, or alleen sinds gen6?

Ik ben nu zelf ook bezig met een volledige living dex. Die van Sun/Moon is al een tijdje klaar. Ben nu met Omega Ruby begonnen, maar dat vlot niet zo... Ruilen via de GTS lijkt een stuk lastiger in Omega Ruby.
Ik speel al een jaar of 10 redelijk fanatiek Pokémon; heb bij het opengaan van de bank meteen de hele living dex uit AS overgegooid. Daarna wat gen 6 geruild via de GTS. Daar wordt vaak een pre-gen 6 voor gevraagd, dus daar heb ik er een aantal van weggeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

https://3ds.pokemon-gl.co...6d-48e6-80d6-efd2737183dc
egistration for the Kanto x Alola Regional Rumble Online Competition is open. Trainers will use Pokémon from the Kanto and Alola regional Pokédexes to create teams for Single Battle matches. Battles will take place using your Pokémon Sun or Pokémon Moon game. All Pokémon will be set to Lv. 50 for the duration of the match. See the regulations for a complete list of eligible Pokémon. Qualified participants will receive a Pidgeotite and a Steelixite for playing.

To register, log on to your account from the Pokémon Global Link (PGL) homepage and select Online Competitions in the main menu. You’ll then be able to read and accept the regulations on the PGL. You’ll need a Pokémon Trainer Club account, your own Pokémon Sun or Pokémon Moon video game, and a Battle Team of eligible Pokémon. Accept the regulations on the Pokémon Global Link before Friday, March 17, at 00:00 UTC, and get ready to battle!

The competition goes from Friday, March 17, at 00:00 UTC, until Sunday, March 19, 2017, at 23:59 UTC. Play hard and try to reach the top of the leaderboards, which will be posted after the competition ends.

Good luck, Trainers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren door uitleg van mijn broertje en dat ik een goede Ditto heb gekregen een battle Porygon gemaakt. Nu alleen bedenken welke moves ik hem wel geven. Zat te denken aan

Tri Attack
Ice Beam
Psy Beam

De laatste weet ik nog niet zeker. Denk recover of toxic, maar wat zouden jullie doen? Ga er overigens een Porygon2 van maken.

Alle suggesties zijn mogelijk. Zijn nature heb ik op Mild en ability is Download en bijna een perfect IV, enkel op SP Attack heb ik Fantastic ipv Best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
icy schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:27:
Gisteren door uitleg van mijn broertje en dat ik een goede Ditto heb gekregen een battle Porygon gemaakt. Nu alleen bedenken welke moves ik hem wel geven. Zat te denken aan

Tri Attack
Ice Beam
Psy Beam

De laatste weet ik nog niet zeker. Denk recover of toxic, maar wat zouden jullie doen? Ga er overigens een Porygon2 van maken.

Alle suggesties zijn mogelijk. Zijn nature heb ik op Mild en ability is Download en bijna een perfect IV, enkel op SP Attack heb ik Fantastic ipv Best.
laatst na de kampioenschappen gekeken en daar hadden ze 90% van porygon2 trick room geleerd, je moet mij niet vragen wat het precies doet maar het is wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

RickS29 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 18:17:
[...]

laatst na de kampioenschappen gekeken en daar hadden ze 90% van porygon2 trick room geleerd, je moet mij niet vragen wat het precies doet maar het is wel goed :)
Ah om altijd first attack te krijgen voor 5 beurten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Gisteren een shiny litten gebreed (zeg je dat zo?) IV's zijn niet om over naar huis te schrijven maar goed. Vind het wel een bruut design!

Shiny Litten

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Barbas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:31:
Gisteren een shiny litten gebreed (zeg je dat zo?) IV's zijn niet om over naar huis te schrijven maar goed. Vind het wel een bruut design!

[afbeelding]
Toevallig of was je op zoek naar een Shiny? :)

Gisteren dacht ik een shiny Houndoom via wondertrade gekregen. Heb nog geen enkele shiny gebreed helaas :(, maar heb wel een nagenoeg perfect IV Gible gebreed gisteren. De volgende voor mijn team volgt nog. Zit te denken aan een Raichu of magnemite met nagenoeg perfect IV.

Heb nu Porygon die ik wil laten evolven naar Porygon2 en Gible die natuurlijk een Garchomp gaat worden met outrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

icy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:41:
[...]

Toevallig of was je op zoek naar een Shiny? :)

Gisteren dacht ik een shiny Houndoom via wondertrade gekregen. Heb nog geen enkele shiny gebreed helaas :(, maar heb wel een nagenoeg perfect IV Gible gebreed gisteren. De volgende voor mijn team volgt nog. Zit te denken aan een Raichu of magnemite met nagenoeg perfect IV.

Heb nu Porygon die ik wil laten evolven naar Porygon2 en Gible die natuurlijk een Garchomp gaat worden met outrage.
Nee niet toevallig, wel naar op zoek ;) Ging vrij vlot eerlijk gezegd! Was namelijk het 6e eitje die hatchte die shiny werd :) Echt puur geluk :P

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Barbas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:19:
[...]

Nee niet toevallig, wel naar op zoek ;) Ging vrij vlot eerlijk gezegd! Was namelijk het 6e eitje die hatchte die shiny werd :) Echt puur geluk :P
Nice, ik zit al over de 100 eieren met Porygon :(. Heb ook nog geen shiny charm helaas.

Als je goede IV wil moet je zorgen dat je een goede ditto met destiny knot hebt (perfect ditto op alle 6) en dan je beste pokemon die je wil breeden er in gooien. Hatch even 1 ei, is die beter wissel hem om totdat je een minimaal 5 BEST IV hebt van je genoemde keuze en ga dan shiny breeden. Dan heb je een zeer goede kans op een almost perfect of een perfect pokemon en als die shiny is voelt het nog beter uiteraard.
De destiny knot zorgt er voor dat er minimaal 5 IV van de ouders wordt overgenomen.

Tenminste zo ongeveer heb ik het uitgelegd gekregen van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Denk dat het verdomd lastig is om aan een 6iv Ditto te komen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Barbas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:43:
Denk dat het verdomd lastig is om aan een 6iv Ditto te komen.
Ik denk dat dat wel meevalt, zeker sinds de pokebank gen7 ondersteund :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wackmaniac
Barbas schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:43:
Denk dat het verdomd lastig is om aan een legale 6iv Ditto te komen.
Fixed that your you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Henk schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Ik denk dat dat wel meevalt, zeker sinds de pokebank gen7 ondersteund :)
Ik mis wat je probeert aan te geven :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:22
In Gen 6 waren 6IV Ditto volop aanwezig, al waren dat vaak gehackte of gedupliceerde.
Dus met behulp van Pokemon Bank zijn deze allemaal overgekomen naar de nieuwe generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Dus, meegedaan aan de Kanto X Alola en compleet afgeslacht, maar dat terzijde. Hoe krijg ik nu mijn Pidgeotite? Echt helder zijn ze er niet over...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Mikayu schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:06:
Dus, meegedaan aan de Kanto X Alola en compleet afgeslacht, maar dat terzijde. Hoe krijg ik nu mijn Pidgeotite? Echt helder zijn ze er niet over...
For those of you who participated in the recent Kanto X Alola Regional Rumble Competition, the entry gift is now available to all qualifying players through this link after logging into the Global Link. This gift is a Pidgeotite and a Steelixite, which cannot be obtained through any other means at this time, and needs to be redeemed by April 27th 2017 at 23:59 UTC.. However, separate distributions for these Mega Stones through shared code will begin in later this Spring for those who didn't participate in this online competition.
Bron: serebii.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vorige keer te lang getwijfeld om de uk Steelcase Moon te bestellen bij bol.com naast mijn digital download pokemon sun die mijn broertje had gegeven (vind een fysieke game toch prettiger) . Nu toch maar besteld voor 30 euro, was weer in de aanbieding bij bol.com. Nu alleen nog pokemon bank een keer aanschaffen, maar vanaf morgen voor de 2e keer het verhaal uitspelen. Nu alleen nog even double traden om mijn Porygon in Moon te krijgen. 😁

Edit:
Weet nog niet met welke ik ga beginnen. Denk dat ik de first gen starters neem en porygon, maar het kan ook wel eens een eevee feestje worden of een PsyDuck :D

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 30-03-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
icy schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:56:
Vorige keer te lang getwijfeld om de uk Steelcase Moon te bestellen bij bol.com naast mijn digital download pokemon sun die mijn broertje had gegeven (vind een fysieke game toch prettiger) . Nu toch maar besteld voor 30 euro, was weer in de aanbieding bij bol.com. Nu alleen nog pokemon bank een keer aanschaffen, maar vanaf morgen voor de 2e keer het verhaal uitspelen. Nu alleen nog even double traden om mijn Porygon in Moon te krijgen. 😁

Edit:
Weet nog niet met welke ik ga beginnen. Denk dat ik de first gen starters neem en porygon, maar het kan ook wel eens een eevee feestje worden of een PsyDuck :D
Ik moet mijn moon ook nog uitspelen, ook nog onzeker over welke pokemon, Maar ik ben nu eerst bezig met Pokemon Y en Pokemon AS om alle evo items bij de battle frontier te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

RickS29 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:38:
[...]

Ik moet mijn moon ook nog uitspelen, ook nog onzeker over welke pokemon, Maar ik ben nu eerst bezig met Pokemon Y en Pokemon AS om alle evo items bij de battle frontier te kopen
Ik begin morgen aan Moon en ga voor de gen1 starters en Porygon, zal nog mijn reserve ditto IV6 over zetten. Pokemon Y en Diamond moet ik nog aan beginnen en AS verder uitspelen. Uuhh, wanneer hebben we weer slecht weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Ik ging mijn mega Pidgeot eens uitproberen op een Ratticate. Ik doe fly en hij hyper fang en bijt mij terwijl Pidgeot in de lucht is :?

[ Voor 3% gewijzigd door Mikayu op 01-04-2017 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
A new event has begun around the globe. This event gives the Mega Stones for Mega Mawile and Mega Beedrill, as well as the Audinite and Medichamite for Mega Audino & Mega Medicham. This is given with the code: INTIMIDATE. Currently there is no end date known for this distribution so be sure to get it while you still can. Will you use these Pokémon? How will you run them? Details @ http://www.serebii.net/index2.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, heb ik eindelijk een shiny tapu koko event code, maar werkt niet met een EU spel. -.-

Iemand hier met een Japans game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_DO6g1WAAAbmxI.jpg:large

Code is op te halen bij de filialen van GameMania.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
GAITii schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:21:
[afbeelding]

Code is op te halen bij de filialen van GameMania.
Vanochtend eentje opgehaald bij GM, ziet er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:07
Jammer dat de uitgifte van Lycanroc via een code gaat, maar eens kijken hoe we dit gaan oplossen.
Zo te zien wel via een NintendoZone, misschien dat ik die zelf weer kan opzetten...

[ Voor 30% gewijzigd door BlackthunderAwf op 09-05-2017 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
BlackthunderAwf schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:15:
Jammer dat de uitgifte van Lycanroc via een code gaat, maar eens kijken hoe we dit gaan oplossen.
Zo te zien wel via een NintendoZone, misschien dat ik die zelf weer kan opzetten...
Ik kan je zeggen dat het zelf opzetten nog *steeds* werkt :+

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Ok een kleine oproep, wie heeft er een articuno en een diancie voor mij, voor mijn living dex, Ik moet er nu nog 69 (https://pokedextracker.com/u/RickS29/living-dex) en ik verwacht dat ik deze 2 niet zelf ga kunnen vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Pidgeotite, Steelixite, Heracronite en Houndoominite nu vrij verkrijgbaar in Pokémon Sun & Moon:

Zorg dat je 3DS verbonden is met het internet. Dit kan gewoon thuis.
Start Pokémon Sun of Moon op.
Ga vanuit het hoofdmenu naar Mystery Gift.
Kies voor Receive Gift.
Kies voor Get with Code/Password en druk op Yes. Je 3DS maakt nu verbinding met het internet.
Voer de volgende code in: AZUL.
Na een poosje verschijnt “Mega Stone Gift“. Druk hier op Yes om de Wonder Card te downloaden.
Ga verder met je avontuur, en loop een Pokémon Center binnen.
Praat met de man met het oranje-blauwe shirt naast de balie om je Mega Stones te ontvangen. Vergeet niet je spel op te slaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Om achter de feiten aan te lopen... Ik zie nu pas dat er een GB(A)/DS/3DS Pokémon topic is :+. Afijn, zojuist aangekomen bij de Victory Road op mijn Platinum Game :). Zal nog even wat grinden en trainen worden daar om wat lvls erbij te sprokkelen voor enkele Pokémon zodat de E4 en mijn Rival binnen handbereik komen.

Hierna wordt het tijd om met Soul Silver, Emerald of Leaf Green aan de slag te gaan en die uit te spelen. Ik denk dat het Leaf Green gaat worden of Soul Silver, puur uit nostalgie en terug te keren naar de Gen 1 of 2 Pokémon. Tegen die tijd hoop ik dat mijn 2e GBA ook voorzien is van een Backlit schermpje zodat het heerlijk fijn speelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pat-Juh schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:16:
Om achter de feiten aan te lopen... Ik zie nu pas dat er een GB(A)/DS/3DS Pokémon topic is :+. Afijn, zojuist aangekomen bij de Victory Road op mijn Platinum Game :). Zal nog even wat grinden en trainen worden daar om wat lvls erbij te sprokkelen voor enkele Pokémon zodat de E4 en mijn Rival binnen handbereik komen.

Hierna wordt het tijd om met Soul Silver, Emerald of Leaf Green aan de slag te gaan en die uit te spelen. Ik denk dat het Leaf Green gaat worden of Soul Silver, puur uit nostalgie en terug te keren naar de Gen 1 of 2 Pokémon. Tegen die tijd hoop ik dat mijn 2e GBA ook voorzien is van een Backlit schermpje zodat het heerlijk fijn speelt :).
Ik raad je ORAS ook aan om te spelen, geweldige gen 3 remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

iPodKiller schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:02:
[...]

Ik raad je ORAS ook aan om te spelen, geweldige gen 3 remake.
Aghhh Emerald is ook Gen III en die kan ik al spelen op mijn GBA :). Voor ORAS moet eerst een 2/3DS kopen en de game... voorlopig heb ik genoeg te doen haha. Ruby/Sapphire/Emerald waren toendertijd echt toffe games. Een grote stap vooruit wat betreft graphics, animaties en omgevingen (meer sfeer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Voor de liefhebber nog een code voor TCGO

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Zo ondertussen de Pokémon League gehaald in Platinum :) en heb ik een begin gemaakt aan Soul Silver. Als bijkomend voordeel heb ik een oude kapotte DS (scharnier en open/dicht sensor waren defect) gerepareerd met een (hele slechte) case uit china. Het werkt om te traden dus mijn team kan ik wat versterking bieden in SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Vanmiddag om 4 uur dus een direct. Wat mij betreft hebben we drie opties zo vlak voor de E3:

- Pokémon Stars
- Gen 4 Remake
- Pokkén voor de Switch

Het kan ook helemaal iets anders zijn maar ik gok dat een van deze 3 het wel zal gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Akaendra schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:16:
Vanmiddag om 4 uur dus een direct. Wat mij betreft hebben we drie opties zo vlak voor de E3:

- Pokémon Stars
- Gen 4 Remake
- Pokkén voor de Switch

Het kan ook helemaal iets anders zijn maar ik gok dat een van deze 3 het wel zal gaan zijn.
Hoop zelf op een Gen 4 remake O+

Heb met Moon bijna alle Pokemons. Zit op 88% nu de laatste 12% nog zodat ik daarna kan gaan shiny breeden om een Shiny Porygon te gaan creëeren.

Ben van mijn niet zo legale Sun alles kwijt geraakt, dus ook zo mijn Destiny Knott (ga er geen moeite voor doen om het e.e.a. te restoren ivm niet zo legaal). Voordat ik ga breeden eerst even zorgen dat ik een Destiny Knott heb voor wat IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Akaendra schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:16:

- Pokémon Stars
- Gen 4 Remake
- Pokkén voor de Switch

Het gaat iig over een hoofdserie game. Gen 4 remake lijkt me niet, er is niets wat in die richting wijst. Verder kan je die al gewoon op een 3DS spelen (gezien het DS games zijn). Pokkén kan, maar dat lijkt me niet genoeg voor een Direct.

Dan blijft er maar 1 ding over ;)

Pokémon Stars en dan voor zowel de Switch als 3DS.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:03:
[...]

Gen 4 remake lijkt me niet, er is niets wat in die richting wijst.
Behalve dat de Fans dit willen voor de rest niets. Stars lijkt het wel te worden gezien alle signalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:22
Vergeet niet dat zowel de amerikaanse en japanse pokemon twitter korte videos van pokemon red/blue plaatsen. Stars wellicht met terug naar kanto?

https://twitter.com/Pokemon_cojp/status/871298129768849408

[ Voor 18% gewijzigd door Ryatzu op 06-06-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hopelijk een Switch versie van sun en moon. instant buy

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10

Pokemon Tournament Deluxe voor switch..

[ Voor 34% gewijzigd door Sinus_rhythm op 06-06-2017 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sinus_rhythm schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 16:00:
[video]

Pokemon Tournament Deluxe voor switch..
https://nintendonieuws.co...tm_campaign=pushberichten

Pokemon UltraMoon en UltraSun voor de 3ds
Pokemon Gold en Silver voor de 3ds

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 06-06-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Daarnaast ook pokemon sun en moon ultra.. (3ds)
Nieuwe pokemons en story (17 november)

Pokemon gold en silver (3ds, vc), 22 september
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KkEinPUtdTE]

[ Voor 87% gewijzigd door Sinus_rhythm op 06-06-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
En Gold & Silver voor de virtual console! :)

Edit: Ik ben overigens erg benieuwd naar die ultra sun/moon. Zal dit een geheel nieuwe game worden, of een soort DLC? (geen idee hoe dat precies gaat, en of zoiets mogelijk is op een 3DS)

[ Voor 74% gewijzigd door Edzeau op 06-06-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ultra Sun & Ultra Moon. Wat een namen ;(

Helaas de livestream niet kunnen zien. Al iets over bekend? Nieuwe Pokémon, locaties, verhaal etc? Hoop niet dat het een erg luie en dure DLC is...

Pokken kan opzich interessant zijn. Lees net op Serebii dat er 'lokale multiplayer' is. Ben benieuwd of het spel ook online multiplayer heeft, anders is t imho totaal niet interessant.

Helaas geen Pokémon Stars (op Switch), had toch een stuk interessanter geweest, heb het eerlijk gezegd wel gehad met pixels kijken op de 3DS(XL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Zoals verwacht, kinda. Wel leuk dat ze Decidueye voor de Switch versie van Pokkén er in hebben gedaan. tuurlijk zal dat wel online zijn.

Ultra SUn/Moon hebben denk ik wel een ander verhaal dan het origineel, ook al wel wat andere cutscenes enzo. Ik gok meer info op E3, of tijdens Pokemon Worlds dit jaar (weekend 18-20 augustus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
Zou ultra moon/sun niet zoiets zijn als b2w2, een sequel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 09:18
Wel dat was vrij teleurstellend, we weten natuurlijk nog niet veel maar een Ultra versie een jaar na release voelt toch een beetje aan als de allereerste Pokemon DLC.

Voorlopig ook nog geen reden geen Switch in huis te halen.

[ Voor 16% gewijzigd door SHFT op 06-06-2017 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Gezien de artwork van de 'upgraded' Sun/Moon legendaries is er geen twijfel mogelijk dat Necrozma centraal staat in USUMO.

Afbeeldingslocatie: http://www.darxide.nl/kbt9tjxpsf8hjzj7wdxvy8gk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venix1990
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-07 11:51
Iemand hier ervaring met pokemon games de gemaakt zijn door fans? Zoals pokemon Dark rising, Glazed etc. Wie kan mij een goede aanraden?

Dit is hier niet toegestaan

[ Voor 22% gewijzigd door Grotman op 07-06-2017 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Laatst online: 15:40

Ypho

Allround Nerd

Ik heb een aantal codes voor Lycanroc (Midnight Form) voor SuMo (niet XY en ORAS), ik post hieronder een paar, laat even weten of en welke je gebruikt (scheelt een hoop typewerk voor andere tweakers). Je kan er max 1 gebruiken per spel.

Members only:

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Ypho schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:49:
Ik heb een aantal codes voor Lycanroc (Midnight Form) voor SuMo (niet XY en ORAS), ik post hieronder een paar, laat even weten of en welke je gebruikt (scheelt een hoop typewerk voor andere tweakers). Je kan er max 1 gebruiken per spel.

***members only***
Zou je een voor mij aan de kant willen zetten? Ik kan op dit moment geen code claimen :(

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

BlackthunderAwf schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:29:
[...]

Zou je een voor mij aan de kant willen zetten? Ik kan op dit moment geen code claimen :(

Alvast bedankt!
Ik heb er nog een paar over, ik DM je er wel eentje ;)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

***members only***
Members only:

Doorgestreepte heb ik gebruikt :) Dank je voor het delen.

Edit: Lycanroc heeft een Life Orb bij zich. Niet een super zeldzaam item, maar volgens mij kan je deze alleen krijgen door Battle Points te spenderen dus is mooi meegenomen ook :)

[ Voor 15% gewijzigd door BlackMage op 11-06-2017 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Laatst online: 00:49
Ik heb een aantal codes voor Lycanroc (Midnight Form) voor SuMo (niet XY en ORAS)
Thanks, Middelste code geclaimd.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:53

***members only***
De bovenste code werkt niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

GtrCraft schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:21:
[...]

De bovenste code werkt niet ;(
Typo, dit beter?
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Nog 2
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
  • Laatst online: 09:53
Ypho schreef op zondag 11 juni 2017 @ 18:01:
[...]

Typo, dit beter?

***members only***
Hij werkt en ik heb ook de eerste van de andere 2 gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Laatst online: 16:35
Members only:

Ik heb de onderste gebruikt, heel erg bedankt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Oke dan, mijn laatste 4 codes.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeronis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-05 18:53
Ypho schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:12:

***members only***
Ik heb de derde code gebruikt! Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf

***members only***
Als er nog een code over is van dit rijtje, zou ik graag een tweede willen claimen voor Moon.
Dus als er verder geen mensen zijn, dan pak ik nog eentje.

De eerste van het rijtje gepakt voor Moon. Nogmaals dank!
E7A4 ZQSZ GE5T YK3Y is dus gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door BlackthunderAwf op 13-06-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:43

***members only***
2e code gebruikt: E7A4 ZQY6 EG86 RPLP

Heel erg bedankt!

Richard

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12
Tijdens de Nintendo Spotlight heeft de Pokemon Company aangekondigd dat Game Freak werkt aan een Pokemon RPG voor de Nintendo Switch! Hoe vet!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovano
  • Laatst online: 18:28

***members only***
Ik heb de laatste code gebruikt. Hartstikke bedankt!

Ik ben trouwens super enthousiast voor de pokemon game op de switch. Dit kan mijn doorslag zijn om er een aan te schaffen :) Maar ik wacht wel tot de console wat beter leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jovano schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 00:43:
[...]

Ik heb de laatste code gebruikt. Hartstikke bedankt!

Ik ben trouwens super enthousiast voor de pokemon game op de switch. Dit kan mijn doorslag zijn om er een aan te schaffen :) Maar ik wacht wel tot de console wat beter leverbaar is.
Hoe graag ik de Switch ook wil aanraden....

Nooit een console kopen voor iets wat nog niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nee, maar als de game uitkomt en hij voldoet ook maar enigszins aan de verwachtingen gaat deze jongen als de brandweer een Switch kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
De Switch Pokemon RPG.
Ik verwacht een top-down Pokemon game zoals we al gewend zijn, maar dan in HD graphics. Er zijn, behalve dan de HD upscaling, weinig verbeteringen. Switch features worden wel benut.

Maar ik hoop op dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yVHhN1fgJPzVivPEDaGoMk08/medium.jpg
Een grote vrije wereld waarin je in 3rd person perspectief kunt rondlopen. Pokemon zie je gewoon rondlopen in het wild en moet je aanvallen of besluipen wil je engagen in een gevecht anders rent ie weg. Een beetje zoals kleinere dieren weglopen in Zelda Breath of the Wild. Gevechten zijn dan nog steeds turn-based zoals we gewend zijn.
Extra features: Twee speler co-op multiplayer (online en offline), Verschillende startertowns en dus starterspokemon, minimaal 3 regions die enorm uitgestrekt zijn (map formaat van Zelda BotW), Volledige Pokedex in de game.

Hoop ik teveel? :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
@Zeror ik denk dat een vrije wereld dichterbij moet staan dan je denkt, vooral door de controls. Hoewel de 3DS games in principe wel bewijzen dat top-down best kan werken met een 360 graden stick in plaats van een vierpuntdruktoets, heeft de Switch twee sticks. Dat maakt een 3D wereld een stuk makkelijker om te maken.

Ik verwacht een grote vrije 3D wereld waar je in kan rondlopen, maar verder gewoon Pokémon die je in het gras tegenkomt en turn-based gevechten zoals we dat gewend zijn.

Je extra features lijken me iets te hoopvol :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Richh schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:12:
Je extra features lijken me iets te hoopvol :P
Toch zou bijvoorbeeld 3 regions best wel kunnen. En wel als het volgende. Meestal komen er dus twee versies uit die elk een selectie pokemon aanbieden. Wat als beide game nu 1 regio hebben ze allebei hebben en 1 regio die uniek voor die versie. Wanneer je via multiplayer met elkaar verbonden bent, kun je in elkaars unieke region komen. Anders niet. De twee versies gaan dan dus qua verschillen verder uit elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
Zeror schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:22:
Wat als beide game nu 1 regio hebben ze allebei hebben en 1 regio die uniek voor die versie.
Het opzetten van de Pokémon spelwereld is by far het duurste van de hele game, zeker als ze deze nu voor het eerst (voor Game Freak) volledig 3D moeten gaan ontwikkelen. Bovendien kost het ook de meeste tijd.
Twee spelwerelden bouwen is veel duurder dan 10 verschillende beestjes ontwikkelen die maar in 1 van de 2 games zitten.

Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Misschien dat het ooit gaat gebeuren bij een latere Pokémon generatie, wanneer ze al verschillende 3D-modellen klaar hebben voor de Switch.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik speel nu maar Pocketown op mijn Iphone, leuk pokemon spel.
Meer mensen die dit spelen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Richh schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 13:32:
[...]

Het opzetten van de Pokémon spelwereld is by far het duurste van de hele game, zeker als ze deze nu voor het eerst (voor Game Freak) volledig 3D moeten gaan ontwikkelen. Bovendien kost het ook de meeste tijd.
Twee spelwerelden bouwen is veel duurder dan 10 verschillende beestjes ontwikkelen die maar in 1 van de 2 games zitten.

Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Misschien dat het ooit gaat gebeuren bij een latere Pokémon generatie, wanneer ze al verschillende 3D-modellen klaar hebben voor de Switch.
Ik denk dat speelwereld niet eens het probleem is; de meeste tijd gaat zitten in de layout van de speelwereld om te voorkomen dat je ergens vast komt te zitten. Of deze speelwereld vervolgens topdown of als first person wordt opgebouwd zal niet een extreem verschil geven. Alle Pokémon etc omzetten naar volledige 3d-modellen zal het meeste werk gaan opleveren gok ik. Neemt niet weg dat we altijd mogen hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Mars18 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:14:
Ik speel nu maar Pocketown op mijn Iphone, leuk pokemon spel.
Meer mensen die dit spelen?
Ziet er opzich wel interessant uit, maar ik geef geen steun aan mensen/developers die ideëen stelen en zelfs originele assets zonder schaamte kopiëren.
wackmaniac schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:59:
[...]

Ik denk dat speelwereld niet eens het probleem is; de meeste tijd gaat zitten in de layout van de speelwereld om te voorkomen dat je ergens vast komt te zitten. Of deze speelwereld vervolgens topdown of als first person wordt opgebouwd zal niet een extreem verschil geven. Alle Pokémon etc omzetten naar volledige 3d-modellen zal het meeste werk gaan opleveren gok ik. Neemt niet weg dat we altijd mogen hopen :)
De Pokémons en assets zijn sinds XY volgens mij toch allemaal in volledig 3D. Van de Pokémon modellen zijn waarschijnlijk hogere resolutie (polygonen) modellen aanwezig, daar hebben ze echt geen werk meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Laatst online: 06-08 15:52
Zeror schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:53:
De Switch Pokemon RPG.
Ik verwacht een top-down Pokemon game zoals we al gewend zijn, maar dan in HD graphics. Er zijn, behalve dan de HD upscaling, weinig verbeteringen. Switch features worden wel benut.

Maar ik hoop op dit:
[afbeelding]
Een grote vrije wereld waarin je in 3rd person perspectief kunt rondlopen. Pokemon zie je gewoon rondlopen in het wild en moet je aanvallen of besluipen wil je engagen in een gevecht anders rent ie weg. Een beetje zoals kleinere dieren weglopen in Zelda Breath of the Wild. Gevechten zijn dan nog steeds turn-based zoals we gewend zijn.
Extra features: Twee speler co-op multiplayer (online en offline), Verschillende startertowns en dus starterspokemon, minimaal 3 regions die enorm uitgestrekt zijn (map formaat van Zelda BotW), Volledige Pokedex in de game.

Hoop ik teveel? :P
Ik hoop met je mee :P

Een wereld zoals weergegeven in je afbeelding acht ik wel realistisch. Als je ziet wat Zelda BotW weet neer te zetten op de Switch, hoop ik dat ze iets soortgelijks weten neer te zetten voor Pokémon qua detail. Denk wel dat het typische 'gras systeem' voor encounters blijft bestaan.

Wat betreft de transitie van twee naar één scherm zoals eerder besproken, dit lijkt me niet echt een probleem. Tot en met de GBA is elke Pokémon game immers ook op een single scherm uitgekomen, wat prima werkte.
Pagina: 1 ... 17 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.