Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
BooYooToo schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:39:
[...]

Hmmm... Expect some feebas competition. :+ >:)

Ik zat zelf al te kijken wat er nu niet veel aangeboden wordt. Dat verschilt in de ochtend en avond... Feebas had ik niet naar gekeken. Nog niet opgeven dus.
Ik heb zelf nog best succes gehad met een stapel Deino's die ik heb zitten fokken. Ik keek niet elk uur maar over het algemeen kon ik zo'n beest erop zetten en dan een halve dag later het gevraagde ophalen. Ik heb alleen niet om UB's gevraagd - ik heb een collega die de andere versie speelt dus die doen we een keer onderling.

Living Dex zal trouwens nog wel een leuke uitdaging worden want dan heb ik nog een Cosmog en een Cosmoem nodig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
ik heb mijn dex goed aangevuld door ca. 50 timburss (got a shiny :D)(vandaag ook die kleurrijke vogel shiny gekregen) te breeden en wat togepi's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:57
Seal64 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:42:
[...]

Ik heb zelf nog best succes gehad met een stapel Deino's die ik heb zitten fokken. Ik keek niet elk uur maar over het algemeen kon ik zo'n beest erop zetten en dan een halve dag later het gevraagde ophalen. Ik heb alleen niet om UB's gevraagd - ik heb een collega die de andere versie speelt dus die doen we een keer onderling.

Living Dex zal trouwens nog wel een leuke uitdaging worden want dan heb ik nog een Cosmog en een Cosmoem nodig :/
Cosmog heb ik geruild. En moet mijn eigen cosmog nog opzoeken. Dus die heb ik al klaar staan. Silvally is voor mij het probleem. Ik krijg die niet geruild en ook zelf laten evolueren gaat niet. Ben er al een paar dagen mee bezig...

Voor de rest ben ik al een aardig eind met mijn living dex.

De eerste keer dat ik een volle dex heb (bijna dan) en ik vermoed dat ik ook de living dex me wel gaat lukken.

Leukste Pokemon game die ik tot nu toe gespeeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Seal64 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:42:
[...]

cosmog, kun krijgen door pokemon league twee maal te halen. naar je game altar te gaan (mijn geval moon) door portaal gaan, dan naar je game lake gaan en dan krijg je daar cosmog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
badboyqxy schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:43:
[...]

cosmog, kun krijgen door pokemon league twee maal te halen. naar je game altar te gaan (mijn geval moon) door portaal gaan, dan naar je game lake gaan en dan krijg je daar cosmog
Weet ik, maar die evolueer je (en ruil je eventueel voor een Solgaleo/Lunala). Voor een living PokéDex heb je dan echter nog steeds een Cosmog en een Cosmoem nodig. Met de meeste beestjes is dat niet zo'n probleem omdat je die kan breeden, maar dat lukt hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
badboyqxy schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 18:43:
[...]

Ik ging gisteren naar het altar maar ik kwam niet door het portal heen ondanks dat ik de league al meerdere malen heb verslagen.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BooYooToo
GAITii schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:26:
[...]

Ik ging gisteren naar het altar maar ik kwam niet door het portal heen ondanks dat ik de league al meerdere malen heb verslagen.
Volgens mij moet je wel solgaleo (sun) of lunala (moon) in je party hebben om dat te kunnen doen. Ik heb het nu 2 keer gedaan beide keren met solgaleo (ik heb sun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
BooYooToo schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:43:
[...]

Volgens mij moet je wel solgaleo (sun) of lunala (moon) in je party hebben om dat te kunnen doen. Ik heb het nu 2 keer gedaan beide keren met solgaleo (ik heb sun).
Thanks gaan we dat vanavond nog eens proberen! :9

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Wacht, je vangt in Sun een Solgaleo. Daarna kun je een Cosmog krijgen die evalueert in een Solgaleo zodat je die kunt ruilen voor een Lunala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Als je dat zou willen wel ja: http://www.serebii.net/pokedex-sm/789.shtml

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
PuddingNL schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:57:
Wacht, je vangt in Sun een Solgaleo. Daarna kun je een Cosmog krijgen die evalueert in een Solgaleo zodat je die kunt ruilen voor een Lunala?
Of je lvlt 'm naar lvl 53 cosmoem en laat iemand met Moon 'm even voor je evolueren in zijn spel. Heb je ook nog eens de nature enzo in de hand.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
PuddingNL schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:57:
Als je de GTS goed gebruikt kan je je eigen cosmog houden en een andere pokemon ruilen voor lunala... Zo heb ik ondertussen alweer 8 lunala's gehad en door"verhandeld".

En ik heb mijn eigen cosmog nog niet gevangen en ik heb ook nog nooit mijn solgaleo geruild.

Kan handig zijn als je een living dex wilt hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door BooYooToo op 06-01-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
BooYooToo schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 15:43:
[...]

Als je de GTS goed gebruikt kan je je eigen cosmog houden en een andere pokemon ruilen voor lunala... Zo heb ik ondertussen alweer 8 lunala's gehad en door"verhandeld".

En ik heb mijn eigen cosmog nog niet gevangen en ik heb ook nog nooit mijn solgaleo geruild.

Kan handig zijn als je een living dex wilt hebben.
Oke klinkt goed maar hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
PuddingNL schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:27:
[...]
Oke klinkt goed maar hoe werkt dat?
Je drukt op de X knop, dan selecteer je Festival Plaza, dan druk je op Trade, GTS. Deposit nu een pokemon (ik gebruik murkrow, misdreavus, tirtuga) en vraag om een lunala of cosmog.

en met Seek pokemon kan je kijken wat er allemaal wordt aangeboden. Zo kan je zelf je nieuwe aanwinst ruilen voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:34
is er een plek in sun & moon waar je snel pokemon kan trainen. Ik kom net wat sterkte te kort om de pokemon league te verslaan. Mijn Team is nu:
Solgaleo LV58, Toucannon LV54, Incineroar LV60, Muk LV55, Meganium LV54 en Typhlosion LV53

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een timid natured pickachu of raichu voor mij om te breeden? Ik ben nu al uren bezig met mijn pickachu, maar krijg alles behalve timid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 10:53:
Heeft iemand een timid natured pickachu of raichu voor mij om te breeden? Ik ben nu al uren bezig met mijn pickachu, maar krijg alles behalve timid.
Ik kan zo even voor je kijken of ik er een heb

[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 08-01-2017 11:49 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
RickS29 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:38:
is er een plek in sun & moon waar je snel pokemon kan trainen. Ik kom net wat sterkte te kort om de pokemon league te verslaan. Mijn Team is nu:
Solgaleo LV58, Toucannon LV54, Incineroar LV60, Muk LV55, Meganium LV54 en Typhlosion LV53
Ik deed dat op poni island volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 06:55
Nieuw hier!

Sun is mijn derde poke game na red x jaar geleden en Y enkele jaren terug. En voor het eerst heb ik me eens voorgenomen de pokedex complete te maken. Maar dit is toch moeilijker dan ik gedacht had. Heeft iemand nog handige tips hiervoor? (ik denk dan aan goeie catch pokemons of goeie trade technieken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:48:
[...]

Ik kan zo even voor je kijken of ik er een heb
Zou super zijn, als je er 1 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azraelus66
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
RickS29 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 18:38:
Battle buffet in de melemele mall één maal daags schijnt ook lekkere xp te zijn.
braat87 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:09:
Nieuw hier!

Sun is mijn derde poke game na red x jaar geleden en Y enkele jaren terug. En voor het eerst heb ik me eens voorgenomen de pokedex complete te maken. Maar dit is toch moeilijker dan ik gedacht had. Heeft iemand nog handige tips hiervoor? (ik denk dan aan goeie catch pokemons of goeie trade technieken)
De gts is echt super, vang één van de 1% vissen (zoek een bubbel plek, save en vis voor 10%, geen geluk? Soft reset(L+R+start)en hij bubbelt weer!) En ruil deze voor al de andere, ook voor dusk stone evoluties e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Er komen soms ook best interessante aanbiedingen voorbij op gts. Maar je moet er wel snel bij zijn. Door constant te refreshen heb ik in een uur tijd 2 cosmogs gekregen voor een Primarina en een Dewpider. Maar ik heb er ook een aantal gemist doordat ik net te laat was. Het gaat om secondes.

Ohja, is er iemand die Pokerus wil? Ik wil je wel besmetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Elfjes op 08-01-2017 14:18 ]

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Laatst online: 11-09 06:55
Goeie tip van die bubbel! Ik las dat al ergens en wist eigenlijk niet waar ze het over hadden. Toen vond ik er toch eentje en ben ik daar beginnen vissen en vond ik een magikarp, gvd. Dit ga ik dus toch even uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Is er iemand met Sun die mijn Cosmoem in een Solgaleo wil evolueren? Hij moet nog 1 level en heeft een rare candy vast.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Elfjes schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:13:
Is er iemand met Sun die mijn Cosmoem in een Solgaleo wil evolueren? Hij moet nog 1 level en heeft een rare candy vast.
Ik wil het wel doen :) net champion geworden dus ben weer vrij om te staan en gaan in het spel waar ik wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
RickS29 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:01:
[...]

Ik wil het wel doen :) net champion geworden dus ben weer vrij om te staan en gaan in het spel waar ik wil :P
Bedankt, maar iemand anders is je net voor geweest dus het is niet meer nodig :)
Feli met je championship :D

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik wacht nog maar even met Pokemon, ga er geen DS voor kopen. Hopelijk een launch game bij de Switch ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Izamito
  • Laatst online: 31-08 10:16
Mars18 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:27:
Ik wacht nog maar even met Pokemon, ga er geen DS voor kopen. Hopelijk een launch game bij de Switch ?
Betwijfel het met launch.

Normaal brengen ze de main Pokémon games alleen op de handhelds uit, maar dat is nu dus de vraag met de Switch. Aangezien ze die best wel marketen als console als handheld

"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Izamito schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:42:
[...]

Betwijfel het met launch.

Normaal brengen ze de main Pokémon games alleen op de handhelds uit, maar dat is nu dus de vraag met de Switch. Aangezien ze die best wel marketen als console als handheld
sowieso hebben ze pas één game uitgebracht met deze nieuwe engine. Ik verwacht eigenlijk dat ze nog ten minste één game met deze engine willen uitbrengen (zal ook gen 7 zijn, mogelijk DP remake), en dan voor gen 8 een ander platform kiezen. Dan hebben ze twee volle generaties op de 3DS uitgebracht, wat in lijn ligt met eerdere platforms.

*zet z'n glazen bol weer uit*

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Van mij mogen ze even wachten, al is een DP remake natuurlijk welkom voor de living dex, games die ik nu nog de story moet doorlopen zijn OR, Y en Moon. daarna focus op living dex compleet maken, en daarna zien we wel weer, Shinies hopelijk :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Na een lange, saaie zoektocht naar een Destiny Knot ben ik aan de slag gegaan met het breeden van wat Eevee's. Eindelijk, na flink wat te hebben vrijgelaten... heb ik een leuke die gaat dienen als moeder voor de rest van het team :D

Afbeeldingslocatie: http://www.darxide.nl/t2sgkzj0n432f3n1d4d0dcr0.png
(Modest nature)

Ik wil uiteindelijk 6 Eevee's om van start (naja, totdat je kan traden) door Moon heen te gaan :) Ben er nog niet helemaal er uit welke samenstelling van de evoluties ik ga nemen maar zoveel variatie is er niet.

Ik wil al sinds gen 2 een keer met alleen eevolutions door het spel heen gaan, maar de HM's hebben dat tot heden onmogelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update 1.1 is beschikbaar in de eShop.

http://gonintendo.com/sto...ble-for-download#comments
- File size: 296blocks / 37MB (Pokémon Sun) – 296 blocks / 37MB (Pokémon Moon)
- Adjustments have been made to make for a more fun gaming experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Volgens serebii zijn het alleen een 3-tal glitches die gefikst zijn...

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Is er op tweakers trouwens een soort "trade community". Dus spelers die elkaar helpen met het ruilen om bepaalde pokemon te evolueren?

Zo wil ik heel graag alakazam maar niemand hier speelt pokemon sun/moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Bijna iedereen in deze thread speelt Sun of Moon :)

Je kan twee dingen doen:
* als je niet gehecht bent aan de specifieke Kadabra dan kan je deze eenvoudig via de GTS ruilen
* als je er wel aan gehecht bent, bv omdat hij getraind is, dan kan je hier iemand vragen om even heen een weer te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
wackmaniac schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:54:
Bijna iedereen in deze thread speelt Sun of Moon :)

Je kan twee dingen doen:
* als je niet gehecht bent aan de specifieke Kadabra dan kan je deze eenvoudig via de GTS ruilen
* als je er wel aan gehecht bent, bv omdat hij getraind is, dan kan je hier iemand vragen om even heen een weer te ruilen.
Ben ik hem dan niet kwijt als ik hem via GTS ruil? Want dan ruil ik hem toch juist weg voor een andere pokemon? Of is dat niet hoe GTS werkt?

(ben nog niet zover in de game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Je kan op de GTS twee dingen doen:

1. Zoeken naar een Pokémon. Als jij de gevraagde Pokémon wilt ruilen dan ruil je die.
2. Zelf een Pokémon op de GTS zetten, je kan dan zelf bepalen welke Pokémon je ervoor terug wilt.

Als je zoekt op Kadabra dan zal er vast wel een staan die een Kadabra terug wil. Dan ruil je een Kadabra voor een Kadabra en evolueren ze allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
wackmaniac schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:59:
Je kan op de GTS twee dingen doen:

1. Zoeken naar een Pokémon. Als jij de gevraagde Pokémon wilt ruilen dan ruil je die.
2. Zelf een Pokémon op de GTS zetten, je kan dan zelf bepalen welke Pokémon je ervoor terug wilt.

Als je zoekt op Kadabra dan zal er vast wel een staan die een Kadabra terug wil. Dan ruil je een Kadabra voor een Kadabra en evolueren ze allebei.
Ahhh kijk, dat wist ik dus niet. Dat scheelt al. Ik ben niet heel erg bezig met IV's enzo dus in principe maakt me dat niet zoveel uit. Ben meer gericht op een volle pokedex :)

Maar ik neem aan dat het voor bepaalde pokemon moeilijk zal zijn? Let's say een porygon. Die moet je immers ruilen met een Upgrade voor porygon 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
FrankoNL schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Ahhh kijk, dat wist ik dus niet. Dat scheelt al. Ik ben niet heel erg bezig met IV's enzo dus in principe maakt me dat niet zoveel uit. Ben meer gericht op een volle pokedex :)

Maar ik neem aan dat het voor bepaalde pokemon moeilijk zal zijn? Let's say een porygon. Die moet je immers ruilen met een Upgrade voor porygon 2.
Klopt, item trade evoluties zijn moeilijk omdat maar weinig mensen het aandurven om hun beestje mét item aan te bieden. Je kunt dat item namelijk niet afdwingen dus kun je niet garanderen dat je een beestje mét item terugkrijgt. Daarom vragen veel mensen juist om de geëvolueerde versie, maar da's in jouw situatie niet handig. Dan kun je beter hier op het forum met iemand afspreken dat je ze even heen en weer zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Seal64 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Klopt, item trade evoluties zijn moeilijk omdat maar weinig mensen het aandurven om hun beestje mét item aan te bieden. Je kunt dat item namelijk niet afdwingen dus kun je niet garanderen dat je een beestje mét item terugkrijgt. Daarom vragen veel mensen juist om de geëvolueerde versie, maar da's in jouw situatie niet handig. Dan kun je beter hier op het forum met iemand afspreken dat je ze even heen en weer zet.
Ok top! Eerst maar eens het verhaal uitspelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Blergh, wat is in verhouding met de rest van de game de Elite4 + Eindbaas behoorlijk lastig in Alpha Sapphire.

Vanavond nog maar weer eens een poging wagen, want gisteren haalde ik de E4 wel, maar eindbaas niet :<

Dan afvragen wat ik ga doen, verder met AS om de PokeDex te vullen of dan Y van de plank halen en daarmee te beginnen (Of niet pokemon gerelateerd, beginnen met Ocarina of Time).

[ Voor 29% gewijzigd door Meneer iCy op 11-01-2017 13:16 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
icy schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:15:
Blergh, wat is in verhouding met de rest van de game de Elite4 + Eindbaas behoorlijk lastig in Alpha Sapphire.

Vanavond nog maar weer eens een poging wagen, want gisteren haalde ik de E4 wel, maar eindbaas niet :<

Dan afvragen wat ik ga doen, verder met AS om de PokeDex te vullen of dan Y van de plank halen en daarmee te beginnen (Of niet pokemon gerelateerd, beginnen met Ocarina of Time).
Je kan natuurlijk een blissey-base downloaden om even te powerlevelen in AS. Volgens mij kan je daar al bij voordat je de e4 hebt verslagen.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Elfjes schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:52:
[...]

Je kan natuurlijk een blissey-base downloaden om even te powerlevelen in AS. Volgens mij kan je daar al bij voordat je de e4 hebt verslagen.
Dank je, wist het bestaan daar niet van tot net. Zal vanavond de QR codes scannen :).

Iets met generatie overgeslagen.

Edit: Secret bases gevonden, maar die werken nu pas na 24:00 aldus het internet. Kwam er achter dat ik een mega stone voor mijn main had en heb dus zonder te power levelen net uitgespeeld. Nu wachten tot de aftiteling klaar is zodat ik kan saven.

[ Voor 24% gewijzigd door Meneer iCy op 12-01-2017 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Heb mijn pokedex nu enige tijd compleet heb ook al het geluk gehad om een twee tal helaas slechte shinies te krijgen.

Hoe kan ik breeden dat ik zo zuivere mogelijke pokemon krijg ?
heb al een everstone, die knot, een buitenlandse ditto, shiny charm

[ Voor 15% gewijzigd door badboyqxy op 13-01-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
FrankoNL schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:08:
[...]

Ok top! Eerst maar eens het verhaal uitspelen O-)
je kan eventueel een politoed via sos in het wild vangen (moet het wel regenen) deze kun je dan traden voor slowking, scizzor etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
badboyqxy schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:59:
Heb mijn pokedex nu enige tijd compleet heb ook al het geluk gehad om een twee tal helaas slechte shinies te krijgen.

Hoe kan ik breeden dat ik zo zuivere mogelijke pokemon krijg ?
heb al een everstone, die knot, een buitenlandse ditto, shiny charm
De zoekterm hiervoor is IV-breeding

Kortweg komt het er op neer dat je (egg-group compatible) mannetjes (of ditto) nodig hebt met hoge IV's, en dat je die gaat breeden met een vrouwtje naar keuze. Probeer de hoge IV's op nieuwe vrouwtjes te krijg (mbv items) en gebruik deze vrouwtjes om verder te breeden, tot je een mon krijgt met tenminste 5 IV's op hoog (meestal best (31)). Verder kun je ook de nature en ability overgeven vanaf het vrouwtje, en egg moves erop breeden.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael7333
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-02-2022
Een vraagje!

Wellicht dat het al gevraagd en beantwoord is, maar ik heb 2 vraagjes over pokémon Moon en Sun.

Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen de twee? En daarnaast zijn de 3ds games wel gewoon op de 2ds te spelen?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

michael7333 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:12:
Een vraagje!

Wellicht dat het al gevraagd en beantwoord is, maar ik heb 2 vraagjes over pokémon Moon en Sun.

Wat is nou eigenlijk het grote verschil tussen de twee? En daarnaast zijn de 3ds games wel gewoon op de 2ds te spelen?

Thanks alvast!
Bijna niks.

Je krijgt een andere legendary pokemon

Er zit 12 uur verschil tussen beide games. Overdag in Moon speel je in de avond en andersom bij Moon.

Een paar versie exclusieve pokemon.

Dat was het wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
badboyqxy schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:02:
[...]

je kan eventueel een politoed via sos in het wild vangen (moet het wel regenen) deze kun je dan traden voor slowking, scizzor etc.
Pokemon met rain dance nemen dan? En wie roept politoed in als hulp? Poliwag of Poliwhirl? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:48
Gaan er nog mensen van Tweakers naar een van de pre-release evenementen van Sun & Moon TCG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-08 16:09

niyesuh

Trainer

michel2412 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:25:
Gaan er nog mensen van Tweakers naar een van de pre-release evenementen van Sun & Moon TCG?
Ik weet er niets van :)

Nintendo 3DS FC: 3024-8481-2744 / IGN Hüseyin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft de update voor pokemon bank ? Gisteren toevallig even opgestart maar hij is extreem traag op dit moment.

Ik heb pokemon moon, eigenlijk verwacht ik dat het spel overdag wat donkerder is maar dit heb ik nooit gezien. Is er wel zoiets ingebouwd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:53:
[...]

Pokemon met rain dance nemen dan? En wie roept politoed in als hulp? Poliwag of Poliwhirl? :)
Ik heb inderdaad via een Rain Dancende pokemon de Politoed laten verschijnen. In Malie Garden heb je een 1% kans dat hij via SOS verschijnt wanneer het regent (alle pokemon uit het gras kunnen hem oproepen, via hengel of surfen lukt het niet). Aangezien het maar niet ging regenen heb ik rain dance in de battle gebruikt en na 34 SOSen verscheen hij. Probleem was dat hij ook nog een turn 1 Perish Song deed en dus bijna zichzelf liet fainten. Maar bij de derde bal was het raak.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:46:
[...]

Ik heb inderdaad via een Rain Dancende pokemon de Politoed laten verschijnen. In Malie Garden heb je een 1% kans dat hij via SOS verschijnt wanneer het regent (alle pokemon uit het gras kunnen hem oproepen, via hengel of surgen lukt het niet). Aangezien het maar niet ging regenen heb ik rain dance in de battle gebruikt en na 34 SOSen verscheen hij. Probleem was dat hij ook nog een turn 1 Perish Song deed en dus bijna zichzelf liet fainten. Maar bij de derde bal was het raak.
Dus dit gaat dan via de bekende "shinyhunt" manier? Adrenaline orb geven, false swipen en dan steeds de pokemon die hij met SOS inroept fainten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BooYooToo
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:26:
Waar blijft de update voor pokemon bank ? Gisteren toevallig even opgestart maar hij is extreem traag op dit moment.

Ik heb pokemon moon, eigenlijk verwacht ik dat het spel overdag wat donkerder is maar dit heb ik nooit gezien. Is er wel zoiets ingebouwd ?
Ik had die geruchten ook gelezen. Ik heb zelf sun, dus weet niet of het anders zou moeten zijn dan jij hebt.

Ik weet wel dat je met Lunala het nacht kan maken als het dag is, en met solgaleo kan je de nacht veranderen naar dag. Dit kan je doen bij de altar of sun/moon (ik denk dat het zo heet), met de legendary in je party.

Overigens als je beide hebt, kan je op dus altijd dag of nacht maken.
Ik hoop dat het te begrijpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:16:
[...]

Dus dit gaat dan via de bekende "shinyhunt" manier? Adrenaline orb geven, false swipen en dan steeds de pokemon die hij met SOS inroept fainten?
Klopt, alleen laat ik af en toe ook de originele pokemon fainten ivm met aflopende pp en struggle.Dit maakt niet uit zolang de tweede pokemon in dezelfde evolutionaire lijn als de originele pokemon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
BooYooToo schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:23:
[...]

Ik had die geruchten ook gelezen. Ik heb zelf sun, dus weet niet of het anders zou moeten zijn dan jij hebt.

Ik weet wel dat je met Lunala het nacht kan maken als het dag is, en met solgaleo kan je de nacht veranderen naar dag. Dit kan je doen bij de altar of sun/moon (ik denk dat het zo heet), met de legendary in je party.

Overigens als je beide hebt, kan je op dus altijd dag of nacht maken.
Ik hoop dat het te begrijpen is.
Bij mij is het in Moon overdag donker, en 's avonds licht. Dit was aan het begin van het spel wel verwarrend toen er een groot feest was 'overdag' en het na een 'nacht slapen' donker was.

Met je legendary kun je een bij het altar een rift openen naar een andere wereld. Het grootste verschil tussen de werelden is het dag/nacht-ritme dat omgedraaid is. De pokemon die je tegenkomt zijn dezelfde. Ik weet niet zeker of je de Ultra beasts in de andere wereld kunt tegenkomen, maar Necrozma in elk geval niet. (En natuurlijk kun je er wel Type:Null krijgen)

Je kunt met je eigen legendary altijd tussen de twee werelden verplaatsen en dus dag en nacht omdraaien wat je wilt.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nee, de Pokémon die je tegenkomt veranderen niet. Je blijft gebonden aan version exclusives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
wie heeft hier vroeger nog meer pokemon crater gespeeld? voor 01-06-2007

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn nieuwe updates voor de Pokémon Bank en Transporter: je kan nu je Pokémon in Sun & Moon met de bank beheren en er is een National Pokémon Dex toegevoegd aan de Bank die al je gamea aynchroniseert.

Via de transporter kan je de Pokémon tussen de VC games en de bank uitwisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
En je krijgt een Mewnium Z crystal via de Pokebank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook van Pokemon Geel naar Pokemon Rood pokemons sturen nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:19:
Kan je ook van Pokemon Geel naar Pokemon Rood pokemons sturen nu ?
Kan via de ingame trade optie. Er is verder geen integratie met de Bank voor Yellow, Red en Blue. Je moet de Pokémon via de Transporter (éénrichtingsverkeer) in de Bank zetten waarna je ze naar Sun en Moon kan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Kan via de ingame trade optie. Er is verder geen integratie met de Bank voor Yellow, Red en Blue. Je moet de Pokémon via de Transporter (éénrichtingsverkeer) in de Bank zetten waarna je ze naar Sun en Moon kan overzetten.
Nog steeds dus niet ruilen met me zelf...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.pokemon-sunmoon.com/media/uploads/sept_20_assets/pokebank_en_770x562.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Cool, vanavond maar even m'n living dex completen :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wel jammer dat de Glitch Mew niet transferred kan worden. Alleen die Gen 1 Mew die alleen de UK( :? ) kreeg als Sun & Moon launch event party werkt erop.

Wel grappig, blijkbaar denken ze UK = Europe. Prutsers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Dit werkt dus enkel als je zelf pokemon vanuit oudere versies naar de pokebank stuurt?

Heb al vanaf de gameboy color niet meer gespeeld. Dat wordt dus lastig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
wackmaniac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:52:
En je krijgt een Mewnium Z crystal via de Pokebank.
Lijkt erop dat je daar maar 1 van krijgt :( In het eerste spel dat je gebruikt in de bank. Ik had toevallig Moon erin, maar ik wil Sun gebruiken als spel waar ik alles compleet in maak.

Dat is dus flink balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik heb laatst een nieuwe 2DS gekocht, simpelweg omdat het toch weer begon te kriebelen, en ik graag Pokemon Sun/Moon wou spelen. En zeker geen spijt van, weer een top game! Nu had ik een vraag, ben benieuwd hoe jullie het ervaren:

Heeft het in deze versie nog zin om de A + B buttons te bashen tijdens het vangen van een Pokemon? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Edzeau schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 15:47:
Ik heb laatst een nieuwe 2DS gekocht, simpelweg omdat het toch weer begon te kriebelen, en ik graag Pokemon Sun/Moon wou spelen. En zeker geen spijt van, weer een top game! Nu had ik een vraag, ben benieuwd hoe jullie het ervaren:

Heeft het in deze versie nog zin om de A + B buttons te bashen tijdens het vangen van een Pokemon? :9
Dat heeft nog nooit zin gehad in een main pokemon spel. Misschien in een spinoff, dat weet ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
BlackMage schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:13:
[...]

Dat heeft nog nooit zin gehad in een main pokemon spel. Misschien in een spinoff, dat weet ik niet....
Ik ben even wat aan het Googlen geslagen over vorige games, en het lijkt er inderdaad op dat het überhaupt nooit zin heeft gehad. Was het dus een behoorlijke hoax, want veel van mijn vrienden dachten het vroeger ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Even een noobvraag over affection. Als je pokémon op 5 hartjes zit, kan hij dan nog terugvallen naar 4 hartjes als je hem niet verzorgd? En bijkomend. Als hij op 5 zit, heeft het dan nut om hem nog te verzorgen, of is dat de eindhalte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-08 16:09

niyesuh

Trainer

Jochem Boom schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 18:25:
Even een noobvraag over affection. Als je pokémon op 5 hartjes zit, kan hij dan nog terugvallen naar 4 hartjes als je hem niet verzorgd? En bijkomend. Als hij op 5 zit, heeft het dan nut om hem nog te verzorgen, of is dat de eindhalte?
Affection daalt nooit dus eenmaal op 5 zal dat ook zo blijven en dus is verzorgen na 5 sterren vrij nutteloos.

Nintendo 3DS FC: 3024-8481-2744 / IGN Hüseyin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Hmmmz, de national dex is uit SuMo gehaald. Van het weekend mijn nagenoeg gecompleteerde living dex via de Pokébank overgezet. Nu vallen mij twee dingen op:
- de Pokémon kunnen niet meer terug naar ORAS/XY
- er staat niet langer een national dex nummer bij de Pokémon.

De national dex wordt nu "bijgehouden" op de Pokébank, waarom?!, en niet meer op de cartridge. Wat een beetje rare gang van zaken is naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Hoe laat ik spelers geforceerd meedoen aan online competities, deel 1: distribueer mega stones alleen via online competities:
The Pokémon Company has spoken about the fact that Mega Stones for various Pokémon are not currently available. Giving an explanation, it then went on to say that the Mawilite and Beedrillite will be distributed through an entry gift for an Online Competition in late February. It is stated that the other missing Mega Stones will be distributed through similar means as time passes. We'll bring the information for all future Mega Stone distributions as it comes so be sure to keep checking back.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Mijn getransferde pokemon mogen niet meedoen in ranked battles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Er is weer een global event in Sun/Moon. Dit keer heb je geen GameSync nodig. Je kan 200-4000 BC krijgen door mee te doen.

Zie reddit voor meer info.

Gisteravond was het zaten we op ruim 400.000 van de 1.000.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
wackmaniac schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:37:
Hmmmz, de national dex is uit SuMo gehaald. Van het weekend mijn nagenoeg gecompleteerde living dex via de Pokébank overgezet. Nu vallen mij twee dingen op:
- de Pokémon kunnen niet meer terug naar ORAS/XY
- er staat niet langer een national dex nummer bij de Pokémon.

De national dex wordt nu "bijgehouden" op de Pokébank, waarom?!, en niet meer op de cartridge. Wat een beetje rare gang van zaken is naar mijn idee.
Die eerste was allang bekend en is ook sinds de breuk tussen Gen2 en Gen3 altijd al zo geweest. Pokémon kunnen wel naar een nieuwe generatie gezet worden, maar kunnen niet meer terug. Alleen tussen RBY en GSC kon je heen en weer, zolang je maar niets probeerde te ruilen dat in de oude games niet bestond.

Die tweede is inderdaad vreemd en erg jammer, die snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:55
Eindelijk mijn 31/x/31/31/31/0 Turtonator :D
WIl er sowieso 2 hebben dus ik zal nog wel even verder breeden. Daarna maar eens beginnen aan de vulpix die ik heb gehad van de GTS, leuk breeding fodder.
Daarnaast heb ik nog wel wat projectjes staan die ik zeker nog wel wil doen. (Sandshrew enzo, maar wil daar sowieso een slush rush sandshrew voor hebben)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Seal64 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 08:21:
[...]

Die eerste was allang bekend en is ook sinds de breuk tussen Gen2 en Gen3 altijd al zo geweest. Pokémon kunnen wel naar een nieuwe generatie gezet worden, maar kunnen niet meer terug. Alleen tussen RBY en GSC kon je heen en weer, zolang je maar niets probeerde te ruilen dat in de oude games niet bestond.
Dat klopt, maar dan werd de transfer gedaan via een methode die geen terugruilen faciliteerde; bv de transporter. Maar nu gaat het via de bank. Ik had gehoopt dat ik even wat kon schuiven.

Gister weer even een klap gemaakt met de living dex trouwens; wat event legendaries vanuit AS gehaald en geruild voor Solgaleo en Cosmoem.

Er is momenteel trouwens een nieuwe global mission om zoveel mogelijk trades via de GTS te doen. Reward is volgens mij 4000 punten. Gevolg is veel redelijke trades op de GTS. Het helpt dat ik mijn bijna volledige living dex al had overgezet en dus mensen die vragen om pokémon uit een vorige generatie uit de brand kan helpen.

Update: Het doel voor de global mission is behaald. Als je alsnog registreert kan je hiervan meeprofiteren.

[ Voor 4% gewijzigd door wackmaniac op 06-02-2017 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
hmm pokemon bank doet t niet bij mij? Moet je eerst or of x erin hebben voor je kan connecten met moon/sun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Musta schreef op maandag 6 februari 2017 @ 16:49:
hmm pokemon bank doet t niet bij mij? Moet je eerst or of x erin hebben voor je kan connecten met moon/sun?
Nee, dat hoeft volgens mij niet. Sun/Moon erin en Pokebank starten zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Waarschuwing; Mewnium Z die je bij de pokebank krijgt, gaat maar naar 1 game, en dat is de game die er op dat moment toevallig in zit. In mijn geval de game waar ik hem niet wilde hebben.

En in tegenstelling tot ALLE ANDERE items, kun je Z-stones niet traden, ook niet via Wifi :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• insyN
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 15:32
Edzeau schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:30:
[...]

Ik ben even wat aan het Googlen geslagen over vorige games, en het lijkt er inderdaad op dat het überhaupt nooit zin heeft gehad. Was het dus een behoorlijke hoax, want veel van mijn vrienden dachten het vroeger ook. :P
Je bent niet de enige die dit dacht :P Ik zat ook vroeger op de knopjes te rammen, zo af en toe nog steeds als het vangen maar niet wilt hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BooYooToo
Ik heb dus net iets meer dan een maand mijn dex al compleet. Ik dacht dat ik mijn shiny charm al had opgehaald. Kom ik er gisteren achter dat ik dat niet heb gedaan.

Was al een hele poos bezig zelf een goede ditto te vangen dmv SOS chaining en heb ook aardig wat gebreed zonder een shiny tegen te komen. Gisteren de shiny charm opgehaald en meteen bij mijn 1e Ditto chain een shiny (na ongeveer 50 Dittos "vermoord" te hebben!

Mijn eerste shiny ooit! (behalve dan die "gratis" shiny gyrados in een van de oudere delen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
oh, ik heb die charm nog niet, kreeg de eerste gen 7 shiny toen ik sandshrew aan het chainen was. Inmiddels ook een hele box met sandygast breedjects staan, die gaan wellicht vanavond nog de wondertrade op. Moet wel zeggen met de GTS event dat ik ineens behoorlijk fatsoenlijk spul krijg (waaronder ook een mooie female sandshrew met slush rush :D) Moeten ze vaker doen, minder mensen die voor een yungoos een solgaleo durven vragen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Heeft er iemand een Prism scale voor me over toevallig? Ik heb eventueel een Charmander te ruil.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verhaal van Sun gisteren uitgespeeld, nu hop tjop verzamelen en de rest ontdekken. :)

Maar eerst, gaan we op eevee jacht :D :+

[ Voor 21% gewijzigd door Meneer iCy op 12-02-2017 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik weet dat Pokemon TCG als off topic beschouwd wordt hier maar dit is even een belangrijke waarschuwing voor wie toch Sun & Moon TCG gaat kopen:

Mocht iemand nog losse S&M boosterpacks kopen uit een box. NIET DOEN

Pokemon is weer eens zo leuk geweest de boxen zo te maken dat ze niet random geplaatst zijn in de box. Dus je kunt de witte code packs gewoon eruit plukken door ff een patroon aan te houden met tellen. Dus ook al is het je oude vertrouwde kaartenwinkel, niet kopen. Blijf gesealde producten kopen.

Waarom denk je dat dit kan in 2017? Zoals die kerel op youtube al zegt, ze doen het waarschijnlijk opzettelijk om effectief een hype te creëren zonder schade te lijden tijdens de eerste print run. Daarna gaan ze terug naar hun oude manier van inpakken. Zo krijg je meer verkopen. Heel smerig. Pokemon wil echt de secundaire markt helemaal kapot maken.

Alles wat uit los boosterboxes komt, is waarschijnlijk mee gekloot en bevatten groene codes. Groene codes = altijd een regular rare bij S&M.

Mijn advies is: Neem geen enkel risico en koop bij geen enkele shop meer losse boosterbox packs, ook al is dit je oude vertrouwde shop. Zoals die alpha investments al youtube zegt, vertrouw zelfs mij al niet meer XD

Altijd sleeved packs of andere sealed producten kopen zoals deze Afbeeldingslocatie: https://www.totalcards.net/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/70b793e5473dbc36e9a31a99ded718e0/p/o/pokemon-sun-and-moon-blister-booster.jpg

Losse (dus niet uit een triple pack blister of checklane blister) packs zoals deze niet kopen dus:
Afbeeldingslocatie: https://www.totalcards.net/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/70b793e5473dbc36e9a31a99ded718e0/s/m/sm1-sun-and-moon-booster-pack-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Bizar. Ik ben er zelf niet van, maar mijn zoontje wel. Ik zal mij voorlopig houden tot de Intertoys/Bart Smit in plaats van de losse boosters die ik af en toe bij meer obscure winkels hier koop :)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wil ik mijn 2 eevee's omzetten naar glaceon/leafeon. Was ik na wat battles onderweg naar die grote steen en kreeg mijn eevee's een level up, bam espion. Kan dus weer een nieuwe eevee gaan vangen :+.

Denk dat ik binnenkort ook maar eens op zoek ga naar een Pikachu, Charmander, Bulbasaur en een Squirtle. :+

• BlackMage
icy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:07:
Wil ik mijn 2 eevee's omzetten naar glaceon/leafeon. Was ik na wat battles onderweg naar die grote steen en kreeg mijn eevee's een level up, bam espion. Kan dus weer een nieuwe eevee gaan vangen :+.

Denk dat ik binnenkort ook maar eens op zoek ga naar een Pikachu, Charmander, Bulbasaur en een Squirtle. :+
Had je die Eevee dan zoveel friendship berries gevoerd? Of had je er al veel mee gebattled? Je krijgt alleen een Espeon bij hoge friendship en op de natuurlijke manier is dat best wel veel werk :P

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

icy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:07:
Of je had de evolutie kunnen cancellen :P

Mejor así

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Barbas schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:42:
[...]

Of je had de evolutie kunnen cancellen :P
Dat kon ook? :F
BlackMage schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:35:
[...]

Had je die Eevee dan zoveel friendship berries gevoerd? Of had je er al veel mee gebattled? Je krijgt alleen een Espeon bij hoge friendship en op de natuurlijke manier is dat best wel veel werk :P
Ik heb veel battles gevoerd, maar niet met de eevee zelf. Exp Share had ik aan staan en eevee is van level 14 tot 43-44 gekomen toen die Espion werd. Geen enkel Berrie gegeven. Voor mijn idee duurde het langer om 2 eevee's te vangen dan dat deze Espion werd. :P

Dus mooi toeval dat het op de natuurlijke manier redelijk snel is gegaan?

[ Voor 18% gewijzigd door Meneer iCy op 16-02-2017 11:57 ]

• Akaendra
icy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:56:
[...]

Dat kon ook? :F

[...]

Ik heb veel battles gevoerd, maar niet met de eevee zelf. Exp Share had ik aan staan en eevee is van level 14 tot 43-44 gekomen toen die Espion werd. Geen enkel Berrie gegeven. Voor mijn idee duurde het langer om 2 eevee's te vangen dan dat deze Espion werd. :P

Dus mooi toeval dat het op de natuurlijke manier redelijk snel is gegaan?
Evoluties cancellen kan met B. Of als je ze een everstone laat vasthouden, dan evolueren ze sowieso nooit totdat je dta weer weghaald :P

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Akaendra schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 11:58:
[...]

Evoluties cancellen kan met B. Of als je ze een everstone laat vasthouden, dan evolueren ze sowieso nooit totdat je dta weer weghaald :P
Dat laatste wist ik wel, maar heb nog nooit een evolutie gecanceled :9

Thanks voor de info :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Vraagje. Net begonnen met pokemon sun. Geen pokemon meer aangeraakt sinds saphire (gba).

Ben pichu aan het trainen, zie ik opeens een veel gelere (naar mijn idee geen shiny) pichu in het wild. Deed ook wat extra animatie ofzo. Ding maar gevangen maar kan zo niet ontdekken wat er speciaal aan is. Weten jullie dit? Beestje is dus enkel geler dan de normale pichu :p

Zie nu dat elke keer als ik hem 'spawn' er nog een gele ster als animatie verschijnt. Iets is speciaal maar wat? :p

[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 19-02-2017 10:17 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Mu.siQ schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:14:
Vraagje. Net begonnen met pokemon sun. Geen pokemon meer aangeraakt sinds saphire (gba).

Ben pichu aan het trainen, zie ik opeens een veel gelere (naar mijn idee geen shiny) pichu in het wild. Deed ook wat extra animatie ofzo. Ding maar gevangen maar kan zo niet ontdekken wat er speciaal aan is. Weten jullie dit? Beestje is dus enkel geler dan de normale pichu :p

Zie nu dat elke keer als ik hem 'spawn' er nog een gele ster als animatie verschijnt. Iets is speciaal maar wat? :p
http://www.serebii.net/pokedex-sm/172.shtml
Is een shiny dacht ik, die zijn veel cuter dan de normale Pichu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mu.siQ schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:14:

SHINY!! ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.