Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ryatzu schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:09:
[...]
Waar zet je zoiets op online? (De team opzet). :D
Ik heb de volgende teamplanner gebruikt: https://richi3f.github.io/pokemon-team-planner/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Elfjes schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:08:
Was dat die brit in de halve finale? ja dat was een leuk team :)
Yup, dat was Ben Kyriakou, zeker een team wta ik zelf ook es wil spelen, wellicht met wat aanpassingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Akaendra schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:30:
[...]

Yup, dat was Ben Kyriakou, zeker een team wta ik zelf ook es wil spelen, wellicht met wat aanpassingen :)
worden de details van dat team (en andere teams) online gezet? met natures, EV spreads e.d.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Elfjes schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:36:
[...]

worden de details van dat team (en andere teams) online gezet? met natures, EV spreads e.d.
Geloof de teams/moves wel. EV Spreads en dergelijk normaliter niet, vooral omdat ze het ook toegankelijk willen houden voor de casuals gok ik zo.

Zal vast ook wel op Pokemon.com gaan komen als het er al niet op staat inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Akaendra schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:39:
Superblij voor een vriendin van me, die mag aankomend weekend de boel op de VGC regionals in San Jose van commentaar voorzien :)

Ook leuk om te zien hoe de VGC 17 meta zich langzaamaan ontwikkeld, veel verschillende teams gezien afgelopen weekend toen London was.
Ik ben benieuwd in ieder geval :)
Vond het in ieder geval stuk leuker om te kijken dan de VGC16 matches. Benieuwd hoe dit seizoen zich verder gaat ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!
Ik wil dus een 2ds met pokemon sun gaan kopen.Alleen heb ik een vraag: gaat de volgende pokemon game ook nog op de 3ds/2ds komen?
Mvg Sam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:47:
Hallo allemaal!
Ik wil dus een 2ds met pokemon sun gaan kopen.Alleen heb ik een vraag: gaat de volgende pokemon game ook nog op de 3ds/2ds komen?
Mvg Sam!
Als wij dat wisten dan konden we waarschijnlijk ook de lotto bepalen :)

Dat weet dus niemand. Het zal wellicht samenhangen met het succes van de Switch en de schijnbare Pokemon game die daarop uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Ik wil voor de competitie van het weekend een Garchomp breeden, maar daar zag ik een beetje tegen op. Heb nog geen 6iv parents, en voordat je die gebreed heb, ben je zo 100-200 eieren verder, zeker omdat ik nog niet alle power items hen om specifieke iv's over te zetten. Destiny knot heb ik wel, die was nog best makkelijk te krijgen (ok met een beetje geluk). 6 lvl 20+ lillipups met pickup en 5 minuten later had ik er 1; andere mensen melden 30-60 minuten nodig dus daar had ik geluk mee, maar je hebt geen lvl50+ pickup meer nodig zoals eerst :D

Maar gelukkig was daar de nieuwe IV judge waarmee ik heel snel kon zien dat ik een 4iv breeject Axew had (wonder trade) met nog een 5e hoge IV, en een van mijn Ditto's de missende IV. Hopelijk lukt het me daarmee om binnen een avond klaar te zijn. :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Elfjes schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:10:
Ik wil voor de competitie van het weekend een Garchomp breeden, maar daar zag ik een beetje tegen op. Heb nog geen 6iv parents, en voordat je die gebreed heb, ben je zo 100-200 eieren verder, zeker omdat ik nog niet alle power items hen om specifieke iv's over te zetten. Destiny knot heb ik wel, die was nog best makkelijk te krijgen (ok met een beetje geluk). 6 lvl 20+ lillipups met pickup en 5 minuten later had ik er 1; andere mensen melden 30-60 minuten nodig dus daar had ik geluk mee, maar je hebt geen lvl50+ pickup meer nodig zoals eerst :D

Maar gelukkig was daar de nieuwe IV judge waarmee ik heel snel kon zien dat ik een 4iv breeject Axew had (wonder trade) met nog een 5e hoge IV, en een van mijn Ditto's de missende IV. Hopelijk lukt het me daarmee om binnen een avond klaar te zijn. :)
Waar was je wilde Pokemon aan het verslaan om die Destiny Knot te krijgen? Ik heb alles van leftovers tot een hele berg sun/moon stones en rare candies maar geen enkele Destiny Knot gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:28:
[...]

Waar was je wilde Pokemon aan het verslaan om die Destiny Knot te krijgen? Ik heb alles van leftovers tot een hele berg sun/moon stones en rare candies maar geen enkele Destiny Knot gekregen :+
Gewoon route 1, maar normaal gesproken maakt dat niet uit. Als ik een tweede vind, wil je die dan ruilen tegen leftovers als je die over hebt, die heb ik namelijk nog niet.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4m0n_46 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:57:
[...]

Heb er één gebruikt, thanks Musta!
Ik zou ook wel een code willen :)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

''Pokémon I Choose You''

;)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CzrlMvvWEAAZ2XT.jpg:large

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 15-12-2016 06:22 ]

Verwijderd

Elfjes schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:08:
[...]

Gewoon route 1, maar normaal gesproken maakt dat niet uit. Als ik een tweede vind, wil je die dan ruilen tegen leftovers als je die over hebt, die heb ik namelijk nog niet.
Leftovers zijn makkelijk te krijgen, nagenoeg elke Munchlax heeft die. En die zit op route 1, ten noorden van je huis

• Elfjes
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:54:
[...]

Leftovers zijn makkelijk te krijgen, nagenoeg elke Munchlax heeft die. En die zit op route 1, ten noorden van je huis
Oh cool thanks, had ik zelf ff niet aan gedacht :)

Bla bla bla...

• niyesuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-08 16:09

niyesuh

Trainer

Hoe ver is iedereen met hun spel? Ik heb zelf net de pokedex compleet gekregen en net daarvoor kwam ik een random wilde shiny Wingull tegen en gevangen. Ennu ben ik een shiny 5/6 iv Stufful aan het breeden met mijn shiny charm.

Nintendo 3DS FC: 3024-8481-2744 / IGN Hüseyin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:37
niyesuh schreef op donderdag 15 december 2016 @ 22:04:
Hoe ver is iedereen met hun spel? Ik heb zelf net de pokedex compleet gekregen en net daarvoor kwam ik een random wilde Wingull tegen en gevangen. Ennu ben ik een shiny 5/6 iv Stufful aan het breeden met mijn shiny charm.
Vanavond ga ik aan de elite 4 beginnen. Ik ben vooral druk geweest met mijn pokedex ( en druk IRL ), en heb dan nu ook al 62% compleet.

Lunala was erg makkelijk te vangen, naar zo'n 15% hp gebracht en met de 1e ultra bal was het al raak, dit heb ik nog nooit meegemaakt met een pokemon spel.

Ik moet zeggen dat ik het een erg leuk pokemon spel vind, eigenlijk wel de beste. Het enige wat leuker wat misschien leuker was was pokemon blauw toen ik nog een klein ventje was, vechten met de gameboy color en een link kabel op het schoolplein was fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoe ver is iedereen met hun spel? Ik heb zelf net de pokedex compleet gekregen en net daarvoor kwam ik een random wilde Wingull tegen en gevangen. Ennu ben ik een shiny 5/6 iv Stufful aan het breeden met mijn shiny charm.
Battle tree hehe

Vind die level jumps echt goed, wordt lekker moeilijk gemaakt voor je!

[ Voor 9% gewijzigd door iPodKiller op 16-12-2016 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Pokémon League uitgespeeld, nu Abra's vangen met synchronize ability en goede natures. Valt nog vies tegen.

Zodra ik Abra's heb met sync + modest/adamant/jolly/timid alle Tapu's maar eens vangen en daarna de UB's.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
of je vangt gewoon een mannetje en een vrouwtje en gaat ze breeden :P scheelt nogal in pokeballs uiteindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Heb nu bijna m'n team af voor de competitie (die net begonnen is). Nog niet veel anders gedaan/kunnen doen.

Na het weekend ga ik denk ik aan m'n dex werken. De laatste UB's en Tapu's inderdaad, zal ik met SR nog wel ff mee bezig zijn. Daarna ook maar eens de QR-mon vangen

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Gister de E4 verslagen en vervolgens 20 minuten naar een cut scene zitten kijken ...

Heb gister even wat Archeops gebreed als ruilmateriaal op de GTS, zodat ik de Alola dexes beetje kan vullen totdat de Pokébank open gaat. Als de Pokébank open gaat pleur ik alles erop en reset de game. Nieuwe Lunala vangen en ruilen tegen een Solgaleo.

Ik vind nog steeds het verhaal erg tof, maar wordt echt kriegel van alle dialogen en cut scenes. Dat haalt echt de snelheid uit het spel. Ik merk al wel dat ik maximaal lui wordt van de effective/non-effective meldingen bij je moves. En dat is niet zo erg, want ik zit met de Alola formes nog wel een beetje te zoeken naar de typings :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Weet iemand trouwens waarom die effective en non-effective meldingen er de ene keer wel staat en de andere keer niet?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

GAITii schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:03:
Weet iemand trouwens waarom die effective en non-effective meldingen er de ene keer wel staat en de andere keer niet?
Volgens mij wordt dat pas getoond zodra je de pokemons in je dex hebt staan.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
Ik ben pas halverwege het derde eiland met bijna 40 uur gespeeld...

Oeps O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Barbas schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:06:
[...]

Volgens mij wordt dat pas getoond zodra je de pokemons in je dex hebt staan.
Volgens mij moet je eerst effective moves gebruiken om de zwakteheden te ontdekken. Die slaat die dan vervolgens op. Weet niet of dit dan ook direct geldt voor de hele evo line. Kan het ook mis hebben. Zo te zien gewoon dex.

ff snel gejat https://www.businessinsid.../?international=true&r=US
There’s a big caveat, here. You’ll only see these indicators of effectiveness the second time you battle with a Pokémon. The first time you fight any given Pokémon, it’s up to you to ad-lib a strategy (or go back to the old-fashioned method of Googling every monster you come across).

[ Voor 38% gewijzigd door iPodKiller op 16-12-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:37
iPodKiller schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:02:
[...]

Volgens mij moet je eerst effective moves gebruiken om de zwakteheden te ontdekken. Die slaat die dan vervolgens op. Weet niet of dit dan ook direct geldt voor de hele evo line.

ff snel gejat https://www.businessinsid.../?international=true&r=US

[...]
Als je eenmaal 1x tegen een pokemon heb gevochten staat vanaf dan altijd of een move effective is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mschrijver88 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:05:
[...]

Als je eenmaal 1x tegen een pokemon heb gevochten staat vanaf dan altijd of een move effective is of niet.
Ah dan zit ik fout haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik merkte trouwens dat als je bijv. tegen een Oricorio vecht (die afhankelijk van forme andere types heeft) dat hij wel goed aangeeft of een aanval effectief is of niet, zelfs als je die forme nog niet eerder bent tegengekomen.

Maar misschien verbeeld ik me dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Dat zal komen omdat die forms allemaal hetzelfde pokemonnummer hebben, Het is in essentie ook dezelfde Pokémon die je on a whim kan veranderen van vorm mbv nectar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die al een (extra) 5 of 6 IV Ditto heeft voor breeding die ik mag klonen? Nature is niet heel belangrijk. Gaat natuurlijk om SuMo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
wackmaniac schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:59:
Nieuwe Lunala vangen en ruilen tegen een Solgaleo.
Voor een tweede Lunala hoef je je game niet te resetten ;)

Om je living dex compleet te maken moet dat wel, tenzij de gts heel lief is

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Haha ik had net een battle waarin ik de eerste pokemon (crobat) verkeerd inschatte, maar uiteindelijk (met geluk) toch wist te winnen. Ik vond het zelf een erg lollig gevecht. Voor wie de moeite wil nemen om de battle video te kijken (vanuit de PC in Festival Plaza Castle): 4YYG-WWWW-WWW3-5ZUH

Verder kwam ik een Freek uit (regio) Utrecht tegen, is die bekend hier?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
Zo, net de game uitgespeeld en weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet vinden. Best teleurgesteld na alle positieve reviews. Een van de slechtste gen naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

Silversin schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:10:
Zo, net de game uitgespeeld en weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet vinden. Best teleurgesteld na alle positieve reviews. Een van de slechtste gen naar mijn mening.
Waarom vind je het de slechtste gen? Kan je dat toelichten? :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Barbas schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:20:
[...]

Waarom vind je het de slechtste gen? Kan je dat toelichten? :)
Buiten gameplay, wat gewoon altijd ijzersterk is geweest bij Pokemon games, heeft de game een van de zwakste verhaallijnen ever. Daarnaast zijn er zoveel gemiste kansen imho, waardoor ik deze game waarschijnlijk nooit meer aanraak. Ik ben geen meta-game player, dus kan daar niet echt over oordelen.

spoiler:
De gehele game worden characters voorgeschoteld die je uiteindelijk gaan irriteren. Hau die steeds wordt Roflstomped en het totaal niet serieus neemt. Je rival is alles behalve competitief, waardoor je interesse in hem verliest. Daarnaast heb je Lillie, die een soort van character development doormaakt, maar om de 10 minuten wordt de player herinnert dat ze niet zo veel toevoegt en niet zo veel kan. Gehele 'bridge' scene was cringe worthy.

Verder hebben we Lusamine. haar gehele end-goal is om in Ultra Space te leven. Fijn, maar voor de player wordt er nooit een reden gegeven om haar te redden. Je moet het maar doen omdat 'Useless Lillie' het vraagt. Zelfde voor team Skull, buiten dat ze af en toe je weg blokkeren is er geen reden om die bende op te rollen. Je krijgt pas post-game een aantal theorieën te horen waarom ze sommige dingen hebben gedaan. Veels te laat.

Daarnaast vond ik de Island Challenges een beetje gimmicky, ik hoop dat ze in de toekomst het combineren met gyms, want die blijven toch mn favo. En uiteindelijk mijn grootste probleem, de game is boring.
spoiler:
Enig hoogtepuntje was de Ultra Space battle met Lusamine
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik vind de verhaallijnen wel heel uitgebreid tov vorige spellen, maar ik moet eerlijk zijn dat ik al vrij snel ben overgestapt op het rücksichtlos skippen van die dialogen. Hoe het allemaal precies zit zou ik je dus niet kunnen vertellen :)

Ik merk zelf dat ik nog niet de hype voel die ik met ORAS en XY wel had. Spel is al een maand uit en ik ben net pas aan de postgame begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Silversin schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:55:
[...]

Buiten gameplay, wat gewoon altijd ijzersterk is geweest bij Pokemon games, heeft de game een van de zwakste verhaallijnen ever.

...

Daarnaast vond ik de Island Challenges een beetje gimmicky, ik hoop dat ze in de toekomst het combineren met gyms, want die blijven toch mn favo.
Heb je de andere Pokemon games wel gespeeld dan? Want daar was het verhaal zo goed als afwezig namelijk :+ Het volgde altijd dit stramien:
1. Ga op reis om champion te worden.
2. Kom onderweg een paar keer team xxx tegen die wat lichte criminele activiteiten onderneemt (slowpokes stropen voor de staarten :+) en jij moet stoppen.
3. Op zo'n 75% van je quest merk je dat team xxx iets groters van plan is met legendary pokemon yyy en die stop je dan.
4. Je doet de elite 4 en verslaat de champion.

Maar als je Sun/Moon vergelijkt met andere games waar het verhaal centraal staat, ja dan is het zeker niet sterk :+

Wat betreft de Trials ben ik het volledig met je eens hoor. Leuk dat ze wat anders wilden proberen, maar de gyms waren een stuk leuker. Wellicht een idee om de volgende keer het beiden te gebruiken inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
BlackMage schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:09:
[...]

Heb je de andere Pokemon games wel gespeeld dan?
Jazeker, allemaal. Maar dit hoort toch geen excuus te zijn voor bad writing.

Bij de vorige delen stond de 'Master Quest' centraal, dus kon je de afwezigheid van een verhaal nogwat vergeven. Bij SM is het duidelijk anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Metagame voor vgc'17 is anders redelijk verfrissend :D
Gisteren nog even Top 8 van San Jose gezien, van Tapu Fini tot Butterfree, mooie diversiteit in teams.

Uiteindelijk een team zonder celesteela of tapu gewonnen (Porygon2/Hariyama/Araquanid/Magnezone/Drampa/een die ik ben vergeten)

Ik ben er tevreden mee in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ben inmiddels lekker in de postgame bezig
spoiler:
Ultra beasts
en ik vind deze tot nu toe leuker dan de main story.

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Weet iemand misschien de voorwaarden waaraan je moet voldoen om de dusk stone in de Malie Community Center? Er is daar zo'n kleine jongen die iets zegt over de dusk stone, maar ik weet niet hoe ik hem zo ver moet krijgen om de stone te verkopen. Lees op andere sites wel dat ze em kunnen kopen maar dan hebben ze geen idee waarom. De vrouw die voor de ingang staat zegt wel iets over dat de flea market maar op bepaalde dagen open is.

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Mavix schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:27:
Weet iemand misschien de voorwaarden waaraan je moet voldoen om de dusk stone in de Malie Community Center? Er is daar zo'n kleine jongen die iets zegt over de dusk stone, maar ik weet niet hoe ik hem zo ver moet krijgen om de stone te verkopen. Lees op andere sites wel dat ze em kunnen kopen maar dan hebben ze geen idee waarom. De vrouw die voor de ingang staat zegt wel iets over dat de flea market maar op bepaalde dagen open is.
Hmm vreemd. Ik kan mij alleen herinneren dat hij 3000 coins er voor wilde hebben.

• Elfjes
  • Niet online
Mavix schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:27:
Ik heb 'm net kunnen kopen voor 3000 monnies

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
De Battle of Alola gift kun je nu ophalen als je mee hebt gedaan

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:57
Hmmm, ik heb ook meegedaan, maar ik heb blijkbaar geen ranking als ik op de global link kijk... Geen gift voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
BooYooToo schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:16:
Hmmm, ik heb ook meegedaan, maar ik heb blijkbaar geen ranking als ik op de global link kijk... Geen gift voor mij dus.
Heb je aan ten minste 3 gevechten meegedaan?

Hmm ik zie net dat je op GTS niet meer zelf je message mag typen, en dat je dus niet kan adverteren met HA pokemon =/

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Ja, meer dan 3 gevechten gedaan. Ik zat nog een keer te lezen of ik iets verkeerds gedaan heb, maar ik denk het niet. Volgende keer beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Elfjes schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:28:
Hmm ik zie net dat je op GTS niet meer zelf je message mag typen, en dat je dus niet kan adverteren met HA pokemon =/
Mijn vertrouwen in de GTS is tanende; Ik heb een Pheromosa aangeboden voor een Buzzwole, maar na drie dagen nog steeds niet geruild :( Pheromosa is toch de Moon-tegenhanger van Buzzwole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

wackmaniac schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:51:
[...]

Mijn vertrouwen in de GTS is tanende; Ik heb een Pheromosa aangeboden voor een Buzzwole, maar na drie dagen nog steeds niet geruild :( Pheromosa is toch de Moon-tegenhanger van Buzzwole?
Ja eigenlijk wel, misschien moet je hem er is uit halen en opnieuw er in doen. Dan komt hij weer voorin de GTS staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
niyesuh schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:55:
[...]

Hmm vreemd. Ik kan mij alleen herinneren dat hij 3000 coins er voor wilde hebben.
Elfjes schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:58:
[...]

Ik heb 'm net kunnen kopen voor 3000 monnies
Het is me vannacht gelukt om de stone te kopen. Misschien moet het overdag zijn voordat de winkel open is (ik heb Moon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Mavix schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:21:
[...]

[...]

Het is me vannacht gelukt om de stone te kopen. Misschien moet het overdag zijn voordat de winkel open is (ik heb Moon).
Mooi, fijn dat het gelukt is

Ik zie dat er een regelwijziging rond damage van items/abilities is geweest

Voorheen was het zo dat als beide (laatste) pokemon doodgingen doordat de aanvallende pokemon damage kreeg van dingen als Iron barbs/rocky helmet, dat dan de aanvallende pokemon verloor. Dit heeft me soms nog wel een win opgeleverd. Nu lees ik in de regels:
If a Pokémon’s Ability (such as Rough Skin, Aftermath, Liquid Ooze, Iron Barbs, or Innards Out) or held item (such as Rocky Helmet) results in each player’s final Pokémon fainting, the player whose Pokémon had the Ability or held item loses the match.
Ik vind dat wel jammer :(

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Moon sun, heb timburr, cyndaquil, totodile,
Chikorita

Zoek balbasaur, squirtle en charmander iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

badboyqxy schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:15:
Moon sun, heb timburr, cyndaquil, totodile,
Chikorita

Zoek balbasaur, squirtle en charmander iemand?
Die zijn nog niet legaal te verkrijgen. Dat is pas mogelijk wanneer ze de Pokebank support ergens in januari activeren. Dus nog even geduld hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gister bij mijn zwager Pokemon Sun gezien op zijn 3ds xl, ik heb sinds de gameboy geen Pokemon game meer gespeeld.

Nu zie ik dat een 3ds met pokemon Sun nog wel erg prijzig is, ( koop je een ps4 voor) Ik zal namelijk alleen Pokemon spelen, heb al een PS4 en Xbox One waar ik genoeg moet spelen.

Echter op de Gamemania site zie ik deze versie staan, https://www.gamemania.nl/...ecial-edition--pokmon-sun

Dit geeft de zelfde game ervaring toch?

Alleen is dit scherm kleiner? En op zijn 3ds stond 3d uit, maar ook toen het aan stond zag ik geen verschil.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Ik heb nog nooit een 2DS in mijn handen gehad, dus ik weet niet hoe fijn die speelt. De game zelf is niet in 3D (schuifknop werkt niet), dus je kan de game precies zo spelen als op de 3DS.

Het scherm is wel kleiner dan die van de 3DS XL. Volgens mij is het scherm van de 2DS even groot als die van de gewone (non XL) 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
BooYooToo schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:09:
Ik heb nog nooit een 2DS in mijn handen gehad, dus ik weet niet hoe fijn die speelt. De game zelf is niet in 3D (schuifknop werkt niet), dus je kan de game precies zo spelen als op de 3DS.

Het scherm is wel kleiner dan die van de 3DS XL. Volgens mij is het scherm van de 2DS even groot als die van de gewone (non XL) 3DS.
Bedankt, zal eens in de winkel kijken naar de verschillen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Elfjes schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:51:
[...]

Mooi, fijn dat het gelukt is

Ik zie dat er een regelwijziging rond damage van items/abilities is geweest

Voorheen was het zo dat als beide (laatste) pokemon doodgingen doordat de aanvallende pokemon damage kreeg van dingen als Iron barbs/rocky helmet, dat dan de aanvallende pokemon verloor. Dit heeft me soms nog wel een win opgeleverd. Nu lees ik in de regels:

[...]

Ik vind dat wel jammer :(
Hoezo is dat jammer? IS heel logisch aangezien je eigen Pokémon er als eerste uitligt. Ook een idee om eventuele draws te doen voorkomen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Akaendra schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:12:
[...]

Hoezo is dat jammer? IS heel logisch aangezien je eigen Pokémon er als eerste uitligt. Ook een idee om eventuele draws te doen voorkomen ook.
Omdat ik het een van de leukere manieren vond om te winnen, juist omdat het zo onverwacht is.

Ook vind ik het niet persé onlogisch dat de gene met het item/ability wint. Je kiest deze in plaats van een ander item/ability. Dan mag je er ook wel voordeel van hebben. Zeker met iets als innards out waarvan je alleen profijt hebt als je pokemon doodgaat vind ik dat helemaal niet zo raar.

Verder was er volgens de vorige regels ook helemaal geen sprake van een draw, maar werd gewoon de andere persoon dus winnaar.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Mars18 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:00:
[...]

Bedankt, zal eens in de winkel kijken naar de verschillen
Als je super mario ook leuk vind is het een idee om voor 88 euro de 2ds met mario op te halen en de pokemon game los te kopen.

Zit je ook niet met die pokemon op je 2ds als afbeelding :+

https://www.bol.com/nl/p/...51/?suggestionType=browse

Weet niet of de bol.com je ook nog eens 2,5 euro extra korting geeft ivm drukte voor de woensdagbezorging. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Is iemand hier toevallig instaat om m'n haunter even heen en weer te ruilen? Tis gewoon een wilde die ik gevangen heb, maar hij heeft HP electric en ik had die coverage nodig :) (ben net op 3de eiland).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

icy schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:29:
[...]
Zit je ook niet met die pokemon op je 2ds als afbeelding :+
Is dat erg dan? :+

Moet juist zeggen dat die versie gewoon prima is. Gewoon normale zilveren silhouetten op de cover, en geen gekke kleuren. En uiteindelijk verkoopt die versie later beter dan een standaard uitgave 2DS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
ye-roon schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:20:
Is iemand hier toevallig instaat om m'n haunter even heen en weer te ruilen? Tis gewoon een wilde die ik gevangen heb, maar hij heeft HP electric en ik had die coverage nodig :) (ben net op 3de eiland).
Als je nog wilt ruilen, heb ik wel tijd vandaag. Zeg maar wanneer.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Elfjes schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:29:
[...]

Als je nog wilt ruilen, heb ik wel tijd vandaag. Zeg maar wanneer.
Thanks voor het aanbod, maar inmiddels al geruild met niyesuh.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 20:54
http://www.polygon.com/20...sion-island-scan-qr-codes

Weer een global mission, kijken of het dit keer wel lukt :P

NS FC: SW 2742 0448 8213

• wackmaniac
Ik ben alvast begonnen met scannen gister :)

Ik meende dat je ergens op een kaart kon zien waar de gescande Pokémon zich bevindt op het eiland, maar dat kan ik nu niet meer vinden. Nu moet ik steeds op internet zoeken :)

• BooYooToo
De scanner verteld je waar je de pokemon kan vangen. Ik Fly altijd direct naar die locatie toe.
Ik kan me niet herinneren dat het echt op een kaartje wordt weergegeven. Volgens mij werkt dat alleen met pokemon uit je Dex.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
wackmaniac schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:36:
Ik ben alvast begonnen met scannen gister :)

Ik meende dat je ergens op een kaart kon zien waar de gescande Pokémon zich bevindt op het eiland, maar dat kan ik nu niet meer vinden. Nu moet ik steeds op internet zoeken :)
Gewoon lezen wat de scanner aangeeft. Hij geeft echt heel duidelijk aan waar een pokemon zich bevindt. En dan door het gras lopen op die plek en de pokemon komt na 1 a 2 encounters tevoorschijn.

• wackmaniac
Ik heb even goed gekeken; Ik keek alleen naar het eiland, maar er rechts van staat de locatie. Oeps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Yeah Master Ball van de lotto :D

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiZu
  • Laatst online: 14-09 13:57
Zojuist is mijn Gastly geëvolueerd in een Haunter. Zou iemand kunnen helpen hier een Gengar van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Tenzij je erg gehecht ben aan nature/moveset/naam etc kan je deze net zo makkelijk via de GTS evolueren. Als je geen Haunter - Haunter trade kan vinden zet je hem er zelf op. Meestal in minuten geruild.

Gister zelf ook een bende trade evolutions geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Sinds een week ook eigenaar van Pokemon Sun! Paar gens overgeslagen, Black was de laatste.

Nu ben ik er ook een tijdje uitgeweest, maar weet iemand waar ik mijn Mii naam en friendcode kan terugvinden?

Tevens, tips voor een beetje leuk team om het spel door te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiZu
  • Laatst online: 14-09 13:57
wackmaniac schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:50:
Tenzij je erg gehecht ben aan nature/moveset/naam etc kan je deze net zo makkelijk via de GTS evolueren. Als je geen Haunter - Haunter trade kan vinden zet je hem er zelf op. Meestal in minuten geruild.

Gister zelf ook een bende trade evolutions geregeld.
Het heeft me flink wat tijd gekost deze Gastly als modest te vangen. Krijg liever me eigen Gengar weer terug dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

PuddingNL schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:58:
Sinds een week ook eigenaar van Pokemon Sun! Paar gens overgeslagen, Black was de laatste.

Nu ben ik er ook een tijdje uitgeweest, maar weet iemand waar ik mijn Mii naam en friendcode kan terugvinden?

Tevens, tips voor een beetje leuk team om het spel door te komen?
Bovenaan in je homescreen zie je een gezichtje, als je daar op tapt zie je je eigen friendcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand even tijd om mijn rhydon te evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn vriendin een new 3ds xl met Pokémon sun gehad. Nu wil ik alle 3 de starters meteen hebben, is er iemand die mij daarmee kan helpen? Ik kies zelf voor rowlet, dus ben op zoek naar de andere 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
daniëlpunt schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:34:
[...]

Bovenaan in je homescreen zie je een gezichtje, als je daar op tapt zie je je eigen friendcode.
Thanks
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:57:
Van mijn vriendin een new 3ds xl met Pokémon sun gehad. Nu wil ik alle 3 de starters meteen hebben, is er iemand die mij daarmee kan helpen? Ik kies zelf voor rowlet, dus ben op zoek naar de andere 2.
Volgens mij is het mogelijk je starter te breeden. Zo krijg je een duplicaat die je kunt ruilen met iemand voor een andere starter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuddingNL schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 08:38:
[...]

Thanks

[...]

Volgens mij is het mogelijk je starter te breeden. Zo krijg je een duplicaat die je kunt ruilen met iemand voor een andere starter.
Oke thnx, en kan dat breeden meteen? en heb ik daar dan niet 2 starter pokemon voor nodig? Dus in mijn geval 2 keer rowlet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Om te breeden moet je op Akala Island (het tweede eiland?) zijn en je moet twee Pokémon uit dezelfde egg group hebben of een Ditto. Ditto kan je vangen op Mount Hokulani.

Je kan ook alvast op goed geluk op de GTS zoeken naar een van de andere starters en hopen dat je de andere partij een Pokémon wilt hebben die jij wilt ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azraelus66
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:18:
Iemand even tijd om mijn rhydon te evolueren?
Jij tijd om hem te breeden en mij de baby/ei te schenken? Scheelt mij weer zoekwerk.
Vanavond uurtje of 9 zal ik er weer achter zitten dan zet ik mijn fc ook even neer.
Verwijderd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:57:
Ik heb nog een Litten over en zal vanavond ook een poplio hebben om te breeden dus als je even geduld hebt kan ik je ze schenken ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Azraelus66 op 03-01-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azraelus66
Oeps, mag verwijderd worden O-)

[ Voor 91% gewijzigd door Azraelus66 op 03-01-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Azraelus66 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 12:59:
[...]

Jij tijd om hem te breeden en mij de baby/ei te schenken? Scheelt mij weer zoekwerk.
Vanavond uurtje of 9 zal ik er weer achter zitten dan zet ik mijn fc ook even neer.

[...]

Ik heb meerdere rhyhorns, maar ik zou eigenlijk nu willen traden als dit mogelijk is met iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik ben ook op zijn vroegst vanavond pas online.

Hoe zijn jullie op weg met de Pokédex? Ik zit inmiddels rond de 55%. Vooral de zwemmende vrienden zijn wat lastig aan te komen. Heb gister zeker anderhalf uur zitten vissen voor ik een Corsola te pakken had. En dan moet ik ook nog een Mareanie. Om nog maar te zwijgen over Pokémon als Sableye, die je alleen in een SOS battle kan tegenkomen. Ik zal blij zijn als de Pokébank beschikbaar is, dan ram ik in een keer de national dex vol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azraelus66
Fc: 3669-2021-5679 voor wie nog ruilen wil.
wackmaniac schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:55:

Hoe zijn jullie op weg met de Pokédex? Ik zit inmiddels rond de 55%.
52%, de vissen ben ik nog niet aan begonnen. Ben nu de routes af aan het gaan om te vangen wat ik gemist heb alvorens de league uit te schakelen. Weet ook niet wie ik mee ga nemen, enkel mimikyu vind ik super en gaat zeker mee.

[ Voor 84% gewijzigd door Azraelus66 op 03-01-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

wackmaniac schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:55:

Hoe zijn jullie op weg met de Pokédex? Ik zit inmiddels rond de 55%. Vooral de zwemmende vrienden zijn wat lastig aan te komen. Heb gister zeker anderhalf uur zitten vissen voor ik een Corsola te pakken had. En dan moet ik ook nog een Mareanie. Om nog maar te zwijgen over Pokémon als Sableye, die je alleen in een SOS battle kan tegenkomen. Ik zal blij zijn als de Pokébank beschikbaar is, dan ram ik in een keer de national dex vol >:)
Heb die van mij al 2/3 weken geleden kompleet gekregen.

ps. Sableye is zeker niet de moeilijkte. SOS catchables zijn vrij eenvoudig te krijgen. Feebas is pas een lastige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
niyesuh schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:25:
[...]

ps. Sableye is zeker niet de moeilijkte. SOS catchables zijn vrij eenvoudig te krijgen. Feebas is pas een lastige!
Ook Feebas valt wel mee, komt gewoon over de wonder trade binnen ;)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
niyesuh schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:25:
[...]

Heb je tips? Ik gebruik nu meestal een orb en blijf dan Jawn en Hold Back gebruiken met mijn Snorlax. Ik Heb al een aantal SOS battles gedaan in Ten Carat Hill, maar geen Sableye gezien.

Edit: Feebas, 1% kans. Ja, die is altijd een drama geweest om te vangen. In BW was hij zelfs maar op een paar tiles in het hele spel te vangen meen ik.

[ Voor 13% gewijzigd door wackmaniac op 04-01-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wat is jullie advies. Heb sinds vorige week een 2DS en heb daarvoor Alpha Sapphire gekocht (voor een prikkie :) :)) en later een andere game geruild tegen Pokemon Y omdat ik Zelda Tri Force niet zo leuk vond om met randoms te spelen of alleen met 2 dummies.

Nu heb ik met Alpha Sapphire inmiddels 4 badges en Y moet ik nog from scratch beginnen. Omdat Y ouder is dan Sapphire is er over na te denken om Sapphire even links te laten liggen en met Y te gaan beginnen, of zal ik gewoon Sapphire doorpakken. Twijfel denk denk denk, wat is jullie advies hiervoor? :P

Volgende maand koop ik overigens Sun (of Moon) :).

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 04-01-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Ik heb veel Pokemon gehaald uit de GTS om mijn dex te vullen Ik moet er nu nog maar een paar evolueren (denk 3-4) voordat ik op 100% zit.

Afgelopen weekend was GTS heel goed voor mij. Een paar murkrow, goomy en misdreavous gebreed en een paar lunala's getrade en die weer geruild voor andere pokemon.

Sinds maandag lukt dat allemaal niet meer... Alles wat ik erop zit blijft er een lange poos op staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
icy schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:19:
Wat is jullie advies. Heb sinds vorige week een 2DS en heb daarvoor Alpha Sapphire gekocht (voor een prikkie :) :)) en later een andere game geruild tegen Pokemon Y omdat ik Zelda Tri Force niet zo leuk vond om met randoms te spelen of alleen met 2 dummies.

Nu heb ik met Alpha Sapphire inmiddels 4 badges en Y moet ik nog from scratch beginnen. Omdat Y ouder is dan Sapphire is er over na te denken om Sapphire even links te laten liggen en met Y te gaan beginnen, of zal ik gewoon Sapphire doorpakken. Twijfel denk denk denk, wat is jullie advies hiervoor? :P

Volgende maand koop ik overigens Sun (of Moon) :).
Qua verhaal en gameplay vinden de meeste mensen AS leuker dan Y. Y heeft in de pre-elite4 meer gen 1 mon (voor velen een pluspunt). Voor de rest zit er geen chronologie in dus daar hoef je het niet om te doen. Het is dus aan jezelf wat je liever hebt, het leuke spel eerst of het leukere spel?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Elfjes schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:31:
[...]

Qua verhaal en gameplay vinden de meeste mensen AS leuker dan Y. Y heeft in de pre-elite4 meer gen 1 mon (voor velen een pluspunt). Voor de rest zit er geen chronologie in dus daar hoef je het niet om te doen. Het is dus aan jezelf wat je liever hebt, het leuke spel eerst of het leukere spel?
Dan blijf ik nog even AS spelen :)

Daarna maar eens Y bespelen en kijken of ik een mooie oude gen 1 kan vangen :) (dat is voor mij wel een pluspunt ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Voor wie nog een Feebas wilt, stuur me ff een DM. ik heb er net een stel gebreed :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azraelus66
Elfjes schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:22:
Voor wie nog een Feebas wilt, stuur me ff een DM. ik heb er net een stel gebreed :)
Toevallig net op aanraden er eentje van gts gehaald in ruil voor een Chancy o.i.d. haha. Bedankt voor het aanbod ^^
Nog meer in overschot?

[ Voor 0% gewijzigd door Azraelus66 op 04-01-2017 21:31 . Reden: Pokénamen en autocorrect >.> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Azraelus66 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:30:
[...]

Toevallig net op aanraden er eentje van gts gehaald in ruil voor een Chancy o.i.d. haha. Bedankt voor het aanbod ^^
Nog meer in overschot?
nee ik ben m'n geluk op de gts aan het beproeven met Feebas. Verder alleen nog wat breedjects: oranguru, dewpider, growlithe

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azraelus66
Elfjes schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:40:
[...]

nee ik ben m'n geluk op de gts aan het beproeven met Feebas. Verder alleen nog wat breedjects: oranguru, dewpider, growlithe
Zelf nog wat nodig? Ik heb Moon dus wellicht exclusieven?

Edit: via pm het een en ander geruild en elkanders dex aangevuld. Bedankt Elfjes!

[ Voor 12% gewijzigd door Azraelus66 op 04-01-2017 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Hoe gaat het jullie af op de GTS?
Bij mij gaat het wat moeizaam. De meesten vragen Lunala, Celesteela en de porygon evoluties... Als er dan een keer een normale Pokemon gevraagd wordt, dan is die al weg getrade voor ik em heb kunnen selecteren.

Ik heb alleen nog wat eindevoluties nodig, dus ben zelf aan het levelen/trainen, maar traden zou een stuk makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
BooYooToo schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:42:
Hoe gaat het jullie af op de GTS?
Bij mij gaat het wat moeizaam. De meesten vragen Lunala, Celesteela en de porygon evoluties... Als er dan een keer een normale Pokemon gevraagd wordt, dan is die al weg getrade voor ik em heb kunnen selecteren.

Ik heb alleen nog wat eindevoluties nodig, dus ben zelf aan het levelen/trainen, maar traden zou een stuk makkelijker zijn.
Ik ben sinds gister begonnen met het aanbieden van Feebas en vragen wat ik nodig heb, en dat gaat supersnel. Voor gewone (1e evolutie) pokemon heb ik nog niet langer dan een half uur hoeven wachten, veelal minder. Ik heb ook 2 ultra beasts bemachtigd, eentje binnen een half uur, de ander binnen 3 uur. Dus niks te klagen. Sowieso werkt aanbieden vaak beter dan zoeken :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nu even tijd om mij te helpen mijn rhyhorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Elfjes schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:29:
[...]

Ik ben sinds gister begonnen met het aanbieden van Feebas en vragen wat ik nodig heb, en dat gaat supersnel. Voor gewone (1e evolutie) pokemon heb ik nog niet langer dan een half uur hoeven wachten, veelal minder. Ik heb ook 2 ultra beasts bemachtigd, eentje binnen een half uur, de ander binnen 3 uur. Dus niks te klagen. Sowieso werkt aanbieden vaak beter dan zoeken :)
Hmmm... Expect some feebas competition. :+ >:)

Ik zat zelf al te kijken wat er nu niet veel aangeboden wordt. Dat verschilt in de ochtend en avond... Feebas had ik niet naar gekeken. Nog niet opgeven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
BooYooToo schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:39:
[...]

Hmmm... Expect some feebas competition. :+ >:)

Ik zat zelf al te kijken wat er nu niet veel aangeboden wordt. Dat verschilt in de ochtend en avond... Feebas had ik niet naar gekeken. Nog niet opgeven dus.
Feebas? Ik bedoelde natuurlijk Rockruff. :+ Autocorrect he O-)

Bla bla bla...

Pagina: 1 ... 15 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.