Toon posts:

Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.788 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Zo, ik ben door de story heen.

Mijn indrukken:
Dit is zonder twijfel de leukste Pokemon game. Hij is goed lang, geeft op sommige momenten nog een leuke uitdaging, het verhaal is ook echt interessant (ipv het standaard team xx take over the world onzin) en tja, het is gewoon leuk :)

De zeikerd die ik ben, toch een paar nadelen:
- Ik mis wel een beetje de "puzzels" van de eerdere games. Zoals de gyms, de caves met strength, die ijsbanen, etc.
- Had het al eerder gezegd, maar F*** die wilde pokemon die altijd hulp roepen. Die frequentie moet echt omlaag, of de Pokemon doet het in plaats van de aanvalsmove (dus niet in de zelfde beurt als waar zn hulp faint).
- Save direct na champion zou leuk zijn geweest :x niet een half uur later incl
spoiler:
battle met tapu koko (protip: masterball die a-hole, alle andere legendaries kan je eenvoudiger voor saven)
.
- Sociale features hebben echt een downgrade gekregen tov gen6. Ik wilde traden met iemand in mijn friend list, en had gewoon een guide nodig. Leuk die willekeurige sukkels, maar als mijn friend online is dan moet ik die niet hoeven opzoeken in die hele lijst :+ En online zijn buiten de festival plaza zou ook erg fijn zijn.
- Die Z-Moves vind ik maar wat tegenvallen. Mega Evoluties waren leuker in mijn ogen.
- Gen1 Pokemon waren een beetje oververtegenwoordigd in de selectie van de Alola pokedex. Ik heb geen statistieken, maar het voelde wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Zo ik heb Omega Ruby, X en Moon :P Maar goed, ik ben altijd gewoon simpel bezig geweest met het spelen, en dus nooit met Gift Codes of zo, nu kom ik erachter dat ik allemaal awesome dingen ben misgelopen. Is er ergens te volgen wanneer er weer gifs komen? En of er nog iets te redeemen valt :P Had bijvoorbeeld heel graag en Mew gehad :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
Inverted_World schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:33:
Zo ik heb Omega Ruby, X en Moon :P Maar goed, ik ben altijd gewoon simpel bezig geweest met het spelen, en dus nooit met Gift Codes of zo, nu kom ik erachter dat ik allemaal awesome dingen ben misgelopen. Is er ergens te volgen wanneer er weer gifs komen? En of er nog iets te redeemen valt :P Had bijvoorbeeld heel graag en Mew gehad :(
Je kan in Omega Ruby en X een Meloetta halen door in hoofdmenu naar Mystery Gift en dan Via Internet te doen.

En je kan in Omega Ruby en X een Arceus krijgen door in het hoofdmenu naar Mystery Gift te gaan en dan Via code. Voer dan ARCEUS2016 in voor de gift.

Vanaf maandag kan je in Moon een Magearna krijgen door een QR code te scannen. Die zal ongetwijfeld wel hier in het topic geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
heeft er iemand hier toevallig al pokerus?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
BlackMage schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 01:11:

Mijn indrukken:
Dit is zonder twijfel de leukste Pokemon game. Hij is goed lang, geeft op sommige momenten nog een leuke uitdaging, het verhaal is ook echt interessant (ipv het standaard team xx take over the world onzin) en tja, het is gewoon leuk :)

- Ik mis wel een beetje de "puzzels" van de eerdere games. Zoals de gyms, de caves met strength, die ijsbanen, etc.
- Had het al eerder gezegd, maar F*** die wilde pokemon die altijd hulp roepen. Die frequentie moet echt omlaag, of de Pokemon doet het in plaats van de aanvalsmove (dus niet in de zelfde beurt als waar zn hulp faint).
spoiler:
battle met tapu koko (protip: masterball die a-hole, alle andere legendaries kan je eenvoudiger voor saven)
.
- Sociale features hebben echt een downgrade gekregen tov gen6. Ik wilde traden met iemand in mijn friend list, en had gewoon een guide nodig. Leuk die willekeurige sukkels, maar als mijn friend online is dan moet ik die niet hoeven opzoeken in die hele lijst :+ En online zijn buiten de festival plaza zou ook erg fijn zijn.
- Die Z-Moves vind ik maar wat tegenvallen. Mega Evoluties waren leuker in mijn ogen.
- Gen1 Pokemon waren een beetje oververtegenwoordigd in de selectie van de Alola pokedex. Ik heb geen statistieken, maar het voelde wel zo.
Je bespaart mij een comment, precies hetzelfde gedachte.

Ik voeg wel eraan toe, spel is erg leuk maar tot aan het einde toe heb ik het gevoel alsof ik gedwongen aan een handje door het spel wordt geleid.

Wat ik erger vind is de lag/framedrops in dubbel gevechten en dat op de New 3DS, je zou toch denken dat ze dat opgelost zouden hebben, niet dus.
Elfjes schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:12:
heeft er iemand hier toevallig al pokerus?
Ik kreeg die omdat iemand een Rayquaza had gecheat.

Hoe weet ik dat? Enige manier om Pokemons uit de oude games naar de nieuwe over te zetten is via Pokémon Bank maar die werkt nog niet met Sun & Moon.

(als toevoeging, mijn Sun save ging wel corrupt door die Rayquaza)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
"lag" heeft betrekking op vertraging van netwerkverkeer tussen bijv jou en de server. Dat is dus wat anders.

Wat je ziet bij de dubbele battles is gewoon een lage framerate. Ik denk dat ze dat vrij makkelijk kunnen verbeteren door de trainers weg te halen bij deze gevechten. Dan staan er 4 bewegende dingen op het scherm, net als alle andere gevechten waar er ook 2 trainers bij staan.

Jammer dat ze nu al zoveel kunnen cheaten. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van traden met vreemden via internet, dus kan die hele GTS en wondertrade negeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:30
Dat S.O.S chainen werkt best lekker, al wel al wat 4IV parent beestjes weten te bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb Sun bijna uit en vind het toch wel minder dan XY en ORAS. Mis toch wel de Dexnav en vind de Rotom dex 3x niks, Trials vind ik ook eigenlijk te makkelijk, en de boost van de totemons is het enige wat het nog een beetje lastig maakt.
Verhaal is wel behoorlijk sterk.

Team voor VGC17 gaat waarschijnlijk worden:
Deci
Golem(met stealth rock)
Snorlax
Starmie(rapid spinner)
Ninetales
Kommo-o

Heel allround team met redelijk verspreide weaknesses. Moet alleen "even" een paar goede ditto's zien te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
BlackMage schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:45:
Je kan in Omega Ruby en X een Meloetta halen door in hoofdmenu naar Mystery Gift en dan Via Internet te doen.

En je kan in Omega Ruby en X een Arceus krijgen door in het hoofdmenu naar Mystery Gift te gaan en dan Via code. Voer dan ARCEUS2016 in voor de gift.

Vanaf maandag kan je in Moon een Magearna krijgen door een QR code te scannen. Die zal ongetwijfeld wel hier in het topic geplaatst worden.
McDonalds heeft op moment ook nog een pokemon actie met code: HAPPY

Je krijgt dan een van de onderstaande 16 (werkt niet in sun / moon)
Afbeeldingslocatie: https://www.dailynintendo.nl/wp-content/uploads/2016/11/Schermafbeelding-2016-11-17-om-17.59.17.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:32
Happy werkt bij mij niet in AS, dit omdat ik eerder dit jaar met dezelfde code een meowth heb gekregen

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 09:00
Ik heb een aantal codes voor Volcanion als iemand ze nog wilt? Te gebruiken in X/Y of AS/OR

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:32
Musta schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:39:
Ik heb een aantal codes voor Volcanion als iemand ze nog wilt? Te gebruiken in X/Y of AS/OR
Je hebt een PB :P

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:45:
Nou heb Sun bijna uit en vind het toch wel minder dan XY en ORAS. Mis toch wel de Dexnav en vind de Rotom dex 3x niks, Trials vind ik ook eigenlijk te makkelijk, en de boost van de totemons is het enige wat het nog een beetje lastig maakt.
Verhaal is wel behoorlijk sterk.

Team voor VGC17 gaat waarschijnlijk worden:
Deci
Golem(met stealth rock)
Snorlax
Starmie(rapid spinner)
Ninetales
Kommo-o

Heel allround team met redelijk verspreide weaknesses. Moet alleen "even" een paar goede ditto's zien te vinden
En daarom ben ik al terug bij OR, ik probeerde nog wat de doen in Moon maar ik denk dat ik alleen Sun nog uitspeel voor de extra legendary en dan ben ik klaar, na de spel heb ik een vrij leeg gevoel wat ik bij Omega Ruby niet heb.

Nogmaals, Moon was erg leuk maar na de game is er voor mij weinig meer te doen.

[ Voor 67% gewijzigd door Mizgala28 op 04-12-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Btw iemand die een female Salandit heeft? Ik ben aan het breeden maar dit houd ik niet meer vol, alleen males.. |:( Het liefst een Timid nature, maar als het maar een female is is het al genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Musta schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:00:
Btw iemand die een female Salandit heeft? Ik ben aan het breeden maar dit houd ik niet meer vol, alleen males.. |:( Het liefst een Timid nature, maar als het maar een female is is het al genoeg
Ehm je kan ze in het wild vangen?

Bij de vulkaan op 2de eiland net voor de Fire Trial, 12,5% kans dat het een vrouwtje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Mizgala28 schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:02:
[...]

Ehm je kan ze in het wild vangen?

Bij de vulkaan op 2de eiland net voor de Fire Trial, 12,5% kans dat het een vrouwtje is.
Yeah I know, maar wordt er gek van . Ik heb daar ook alleen maar mannetjes gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 12:34
Musta schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:00:
Haha damn ik had er net 2 man, 1 wonder trade in gedumpt. Je mag die andere wel van me hebben. Hasty nature dacht ik.

Edit: gelijk ff meer gevangen. Allemaal female, kies maar uit:

Naive
Hasty
Relaxed
Quirky
Gentle
Bashful

[ Voor 12% gewijzigd door Silversin op 04-12-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10 16:51
Musta schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:03:
[...]

Yeah I know, maar wordt er gek van . Ik heb daar ook alleen maar mannetjes gezien...
Mannelijke Pokémon met de ability cute charm in je eerste party slot plaatsen. Kom je veel meer females tegen! Weet niet of synchronize nu ook op een ander slot werkt? Dan zou je dat nog kunnen combineren om een timid nature te krijgen.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:40
BlackMage schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 01:11:

Mijn indrukken:

spoiler:
.
Verhaal is heel uitgebreid, maar dat leidt wel tot een heleboel scenes waar ik door tekstballonnen moet klikken. Dat is wel redelijk irritant. Voor de rest ben ik het met je eens.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik ben van plan om deze generatie wat meer te doen met het "echte" breeden. Dus perfecte IV's en natures. Shinies hoeft voor mij niet. Ik heb er nooit echt wat mee gedaan dus het is allemaal nieuw voor mij.

Ik heb me een beetje ingelezen en zie dat ik een Destiny Knot nodig heb. Ik lees twee manieren om deze te krijgen: 48x verliezen met de Battle Royale. Lijkt me erg saai, maar gegarandeerd het item na deze grind. Of met een team van 5x lillipup met Pickup ability wat wilde Pokemon op Poni verslaan en hopen dat een van je hondjes dit ding vast heeft na niet te lang grinden. Potentieel sneller, maar met pech ben je hier dus veel langer mee bezig. Ik heb al een groepje lillipups en een half uurtje zonder succes gegrind. Iemand een suggestie? :+

En dan de goede Ditto. Een Ditto met veel/alle perfect IV's en een goede nature schijnt het proces een stuk makkelijker te maken. Zo'n Ditto is lastig maar er is een truukje voor bedacht, maar dat is ook iets waar je veel voor moet grinden. Is dat echt de moeite? Of gewoon wachten tot mid-januari tot de bank open gaat zodat je zo'n Ditto uit Gen6 kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
BlackMage schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:08:
Ik ben van plan om deze generatie wat meer te doen met het "echte" breeden. Dus perfecte IV's en natures. Shinies hoeft voor mij niet. Ik heb er nooit echt wat mee gedaan dus het is allemaal nieuw voor mij.

Ik heb me een beetje ingelezen en zie dat ik een Destiny Knot nodig heb. Ik lees twee manieren om deze te krijgen: 48x verliezen met de Battle Royale. Lijkt me erg saai, maar gegarandeerd het item na deze grind. Of met een team van 5x lillipup met Pickup ability wat wilde Pokemon op Poni verslaan en hopen dat een van je hondjes dit ding vast heeft na niet te lang grinden. Potentieel sneller, maar met pech ben je hier dus veel langer mee bezig. Ik heb al een groepje lillipups en een half uurtje zonder succes gegrind. Iemand een suggestie? :+

En dan de goede Ditto. Een Ditto met veel/alle perfect IV's en een goede nature schijnt het proces een stuk makkelijker te maken. Zo'n Ditto is lastig maar er is een truukje voor bedacht, maar dat is ook iets waar je veel voor moet grinden. Is dat echt de moeite? Of gewoon wachten tot mid-januari tot de bank open gaat zodat je zo'n Ditto uit Gen6 kan gebruiken?
Over de Destiny Knot; daar missen we echt de devnax, want daarmee kon je op zoek naar Pokémon met de juiste items, maar dat is er niet meer.

Over het breeden zelf; je hoeft geen Ditto te gebruiken :) Je kan ook gebruik maken van chaining om Pokémon te krijgen met de IV's die je nodig hebt. En dan combineren. De Friend Safari was ideaal voor het vinden van Pokémon met goede IV's natuurlijk, maar die is er (ook) niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Ik ben bezig een Muk te maken voor de battle royal.

Muk-A @ sitrus berry
Minimize
Knock-off / Crunch
Shadow Sneak / protect
Substitute

Schijnt aardig te werken volgens https://www.google.nl/amp...ults_in_the_battle_royal/

Verder is het ook goed te doen om 5iv mannetjes te breeden icm met sos-battles. Heb je niet perse een 6iv Ditto nodig. Dit kost echter ook veel tijd, zeker de eerste ben je gauw een dag mee kwijt denk ik, daarna gaat het makkelijker omdat je tussen egg groups kunt breeden.

Bottle caps verzamelen is makkelijker, maar dan gaat er weer meer tijd zitten in het levelen naar 100

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
wackmaniac schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:32:
[...]

Over de Destiny Knot; daar missen we echt de devnax, want daarmee kon je op zoek naar Pokémon met de juiste items, maar dat is er niet meer.

Over het breeden zelf; je hoeft geen Ditto te gebruiken :) Je kan ook gebruik maken van chaining om Pokémon te krijgen met de IV's die je nodig hebt. En dan combineren. De Friend Safari was ideaal voor het vinden van Pokémon met goede IV's natuurlijk, maar die is er (ook) niet meer.
Hmm... als je toch moet SOS chainen dan kan je dat denk ik dan beter direct met een Ditto doen. Want die chained het makkelijkste door dit truukje:
- Neem een Munchlax, leer hem Recycle. Delete alle andere moves.
- Neem een Dhelmise, leer hem Switcheroo en geef hem een Leppa Berry als hold item.
- Neem een sterke pokemon met moves die veel PP hebben.
- Begin gevecht met de Munchlax, Ditto transformed in Munchlax (met alleen Recycle).
- Switch naar Dhemise, gebruik Switcheroo, Ditto krijgt Leppa Berry.
- Taddaa, Ditto kan onbeperkt Recycle doen, dus activeer de chain en zolang je niks doet met de eerste Ditto, blijft de rest wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Minimize, argghgjh

Minimize is echt de move waardoor iedereen je haat :P
Legit, maar lame :P

Heb zelf ook een Adamant Grimer met SOS battles gevangen, was wel 4IV maar dat breeden we wel goed gok ik zo. En anders hebben we nog Pokebank in Januari. Daarmee zal alles vlotter gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Akaendra schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:48:
Minimize, argghgjh

Minimize is echt de move waardoor iedereen je haat :P
Legit, maar lame :P

Heb zelf ook een Adamant Grimer met SOS battles gevangen, was wel 4IV maar dat breeden we wel goed gok ik zo. En anders hebben we nog Pokebank in Januari. Daarmee zal alles vlotter gaan :P
Ik wou hem (voorlopig) alleen maar gebruiken om BPs te krijgen, niet voor competitive ;). Eerst maar eens alle voorbereidingen treffen voor breeden/trainen. (E4 solo'er, EV/breeding-items, evt Pokerus, SOS-mon). Hmm tegen die tijd zal het wel Januari zijn, en kan ik alles gewoon overzetten :+

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Hmmz, de Magearna QR-code laat nog op zich wachten op pokemon.com ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
wackmaniac schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:11:
Hmmz, de Magearna QR-code laat nog op zich wachten op pokemon.com ...
Hmm, ik dacht echt eerder vandaag te hebben gelezen op http://www.pokemon-sunmoon.com/en-us/promos/ dat het op 5 december begon. Maar alle informatie rondom begin en eind datum van de promo lijkt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
BlackMage schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:23:
[...]

Hmm, ik dacht echt eerder vandaag te hebben gelezen op http://www.pokemon-sunmoon.com/en-us/promos/ dat het op 5 december begon. Maar alle informatie rondom begin en eind datum van de promo lijkt weg.
http://www.pokemon.com/us...mon-sun-and-pokemon-moon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Helaas, die code is dus blijkbaar wel regio gebonden.

Maar volgens Serebii komt morgen de europese code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Er komt inderdaad een pokedex op papier.
Vandaag mijn boek binnen kunnen halen.
Geweldig boek.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yI9yhdH.jpg

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:59
Pykow schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 00:31:
Er komt inderdaad een pokedex op papier.
Vandaag mijn boek binnen kunnen halen.
Geweldig boek.
[afbeelding]
Ik had het boek vorige week ook opgehaald, inderdaad een duidelijk en extreem gedetailleerd boek. Alles staat erin behalve de pokedex wat ik erg jammer vindt want dat was grotendeels de reden dat ik dit boek ging halen. De laatste guides die ik kocht zat het wel bij en hij was ingesealed dus kon ik niet zien dat de pokedex er niet bij zat.

[ Voor 3% gewijzigd door Mschrijver88 op 06-12-2016 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 21:28

Barbas

Gallego!

BlackMage schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:05:
Helaas, die code is dus blijkbaar wel regio gebonden.

Maar volgens Serebii komt morgen de europese code.
Lees net dat je wel eerst de main story uitgespeeld moet hebben. Dat duurt nog wel even bij mij :P

Hoop dat de QR code online beschikbaar blijft.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zover ik weet zal de code altijd blijven werken, want hij verifieert niks via internet. Sowieso blijft de code tot maart op de site zeggen ze, maar niks houdt je tegen om de afbeelding op te slaan op je eigen pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik verwoord het niet goed :)

Bedoelde meer dat dat ik hoop dat de code niet snel verloopt, lokaal opslaan kan natuurlijk altijd :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Barbas schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:13:
Ik verwoord het niet goed :)

Bedoelde meer dat dat ik hoop dat de code niet snel verloopt, lokaal opslaan kan natuurlijk altijd :)
Serebii zegt dat de code niet verloopt.

Ik vind dit wel een beetje eng. Als die QR-code alle details over de te krijgen Pokemon bevat en deze niet via internet geverifieerd wordt, dan zal je vroeger of later wel van die online Mystery Gift generators krijgen. Vul in welke Poke je wil en hij maakt een QR-code om die te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik denk dat dat wel meevalt. De QR-codes zijn bedoeld om een entry toe te voegen aan je Pokedex. Ik verwacht dat er een speciale conditie is toegevoegd dat wanneer je Magearna toevoegt aan je dex dat je deze Pokémon ook daadwerkelijk ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Eerste Battlespot toernooi zit er ook aan te komen, met 50BP als reward voor de mensen die spelen.
Geen idee wat de regels precies zijn, singles ga ik sowieso niet doen, na doubles gewend te zijn kan ik dat gewoon niet meer. Daarnaast al die Celesteela mirror matches enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Pfff, ik ben nog lang niet door de main story heen. Ik kom er gewoon niet aan toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Akaendra schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:48:
Eerste Battlespot toernooi zit er ook aan te komen, met 50BP als reward voor de mensen die spelen.
Geen idee wat de regels precies zijn, singles ga ik sowieso niet doen, na doubles gewend te zijn kan ik dat gewoon niet meer. Daarnaast al die Celesteela mirror matches enzo :P
"The next Battle Competition has been announced. This is the Battle of Alola competition. This competition is a Single Battle competition and runs unique rules. These rules allow for you to use all Pokémon currently available in Pokémon Sun & Moon, including Solgaleo, Lunala, Magearna and Ash-Greninja, but you can only use one Special Pokémon in your team like Solgaleo & Lunala. Mega Stones are allowed. Registration is live now in Japan and will be in the west soon and will be open until December 15th 23:59 UTC and battles will run from December 16th through December 18th.
All entrants get 50BP"

Bron: Serebii.

@WackMania
Ik ben zelf ook echt nog lang niet door de main story heen maar ik geniet er echt van. Ik zit op 5 z-crystals nu en ben heel erg blij met mijn Vaporeon (ik wou hoe dan ook een Eevee evo hebben in mijn team voor het behalen van de main quest) en Alolan Raichu.

Mocht overigens iemand ooit hulp nodig hebben met ruilen of wat dan ook. Laat maar weten dan help ik graag. Ik zal waarschijnlijk later in de game namelijk hetzelfde vragen als ik wat verder in het verhaal ben om wat trade evo's te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

wackmaniac schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:49:
Pfff, ik ben nog lang niet door de main story heen. Ik kom er gewoon niet aan toe :)
Zo herkenbaar... plus dat het spel langzamer "speelt", vooral in het begin tenminste (route 1).

offtopic:
Barbas is ook nog druk met The Witcher 3

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De "main story" is ook veel langer als andere Pokemon games. Ik heb er ongeveer 30 uur over gedaan waarbij ik alle wilde battles oversloeg (afgezien van de eerste van een nieuwe pokemon om die te vangen) en bijna geen tijd heb verspild met breeden of iets anders.

Ik herinner mij dat ik in X daar zo'n 16 uur mee bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:24
Heel herkenbaar dat de main story lang duurt, las hier al mensen die er 25 uur over deden?

Zelf ben ik al 45 uur onderweg, met Exp.Share de hele game al uit, en ben net op Exeguttor Island. Pokémons zitten allemaal rond de level 43/45.

Incineroar
Mudsdale
Toucannon
Alolan Raichu
Alolan Muk
Alolan Exeguttor

:)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik zit op 33 uur geloof ik en ben net vers van de boot op Poni Island. Dus ik heb nog wel een stukje te gaan voor ik het spel uit heb en daarna is er nog genoeg te doen. Dikke prima vind ik in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gisteravond op Twitter tegengekomen hahah, geweldig sommige animaties haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Pff the battle tree is irritant zeg, tot nu toe niet langer dan 2 potjes kunnen winnen.. En ik was the island scan pokemon compleet vergeten te doen de afgelopen paar dagen , heb net wel een Togekiss en een Deino kunnen vangen. Nu een Togepi breeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
iPodKiller schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:12:
Gisteravond op Twitter tegengekomen hahah, geweldig sommige animaties haha.

[video]
Ja, dat is zeker interessant.

Maar dat het voor alleen de eventuele Switch-versie zou zijn ben ik het niet mee eens. Het battle-scherm heeft inderdaad wat performance-problemen, maar daar heeft zo'n feature helemaal geen invloed op. Dat zou alleen van toepassing zijn op de rest, waar je rondloopt dus :) En daar zou het prima kunnen, zeker op een New 3DS.

Maar ik denk niet dat dit het is. Er zit teveel verschil in formaat van Pokemon om dat goed te doen. Kijk naar de rides, die zijn wel aardig op schaal. Maar zie je al een Lapras constant achter je aan lopen? Of een Alolan Exeggutor van 10 meter hoog? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackMage schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:24:
[...]

Ja, dat is zeker interessant.

Maar dat het voor alleen de eventuele Switch-versie zou zijn ben ik het niet mee eens. Het battle-scherm heeft inderdaad wat performance-problemen, maar daar heeft zo'n feature helemaal geen invloed op. Dat zou alleen van toepassing zijn op de rest, waar je rondloopt dus :) En daar zou het prima kunnen, zeker op een New 3DS.

Maar ik denk niet dat dit het is. Er zit teveel verschil in formaat van Pokemon om dat goed te doen. Kijk naar de rides, die zijn wel aardig op schaal. Maar zie je al een Lapras constant achter je aan lopen? Of een Alolan Exeggutor van 10 meter hoog? >:)
Bij @SleepyJirachi op Twitter vind je meer pokemon met walk animations. Aangezien er ook Mega pokemon tussenzitten, denk ik dat dit in-battle is. Hoe en waarom, we zullen er misschien nooit achterkomen lol. Idd op de switch misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-10 16:51
Heeft iemand misschien een handig plaatje met daarop 10 QR codes om makkelijk Island Scan te kunnen doen? Google images kan wel, maar dat werkt toch niet lekker genoeg :p

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Lynox schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:38:
Heeft iemand misschien een handig plaatje met daarop 10 QR codes om makkelijk Island Scan te kunnen doen? Google images kan wel, maar dat werkt toch niet lekker genoeg :p
Het is geen plaatje met 10 erop, maar een verzameling van alle QR-codes in de pokedex, incl een aantal shinies. Kan je ook nog je dex compleet maken ;)

https://www.dropbox.com/s...AACdOm1fWddZ2N-KQR1tZAyXa

Komt overgens van een andere tweaker hier die eerder een imgur link hiervan had gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een rhyhorn voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-08 16:09

niyesuh

Trainer

Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:13:
Heeft iemand een rhyhorn voor mij?
Je kan hem vangen op ula'ula eiland op zomdag nadat je 10 qr codes hebt gescand en island search hebt geactiveerd. Het is op blush mountain om precies te Zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door niyesuh op 06-12-2016 23:23 ]

Nintendo 3DS FC: 3024-8481-2744 / IGN Hüseyin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Nu ook online voor Europa en Australië!
Afbeeldingslocatie: http://serebii.net/sunmoon/magearnaevent.jpg

Magearna QR scan code!
Afbeeldingslocatie: http://serebii.net/sunmoon/magearnaqreu.png

Wel moet je eerst de Elite 4 hebben verslagen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Laatst online: 26-09 13:08
Heb er één gebruikt, thanks Musta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black!
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:02
Heb je zojuist een PB gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:38
Dit is spam en dat is niet toegestaan op GoT

[ Voor 108% gewijzigd door Gropah op 08-12-2016 16:51 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Vanavond ontvang ik mijn exemplaar (Sun). In de voorgaande delen niet echt bezig geweest met breeden en online battlen, maar wil dat met dit nieuwe deel wel gaan proberen. Wat is echter de voornaamste drijfveer voor het online battlen? Zit hier iets van een progressie systeem / doel in? Kun je bijvoorbeeld zaken vrijspelen, is er een rank systeem o.i.d? Of is het enkel de fun om tegen rl mensen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
SparksNL schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:24:
Vanavond ontvang ik mijn exemplaar (Sun). In de voorgaande delen niet echt bezig geweest met breeden en online battlen, maar wil dat met dit nieuwe deel wel gaan proberen. Wat is echter de voornaamste drijfveer voor het online battlen? Zit hier iets van een progressie systeem / doel in? Kun je bijvoorbeeld zaken vrijspelen, is er een rank systeem o.i.d? Of is het enkel de fun om tegen rl mensen te spelen?
Ik denk dat niemand het normale willekeurige "online battlen" wat boeit. Daar zit helemaal niks qua progressie of beloning in. Maar er worden wel officiële toernooien gehouden en die kunnen natuurlijk wel erg leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:00:
[...]

Ik denk dat niemand het normale willekeurige "online battlen" wat boeit. Daar zit helemaal niks qua progressie of beloning in. Maar er worden wel officiële toernooien gehouden en die kunnen natuurlijk wel erg leuk zijn :)
In de rating battles zit wel degelijk progressie, namelijk je rating. En die bepaalt tegen wie je te spelen komt. Zo kun je oefenen / je team optimalizeren tegen spelers van je eigen niveau. Dit komt vervolgens van pas bij de online competitions, waar je inderdaad meestal een kleine prijs krijgt als je meedoet, of als je heel goed bent punten waarmee je ook toegelaten kunt worden tot nationals etc.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Dus los van die toernooien (niet in geïnteresseerd) is er niet echt een doel om te breeden? Voor de single player hoef je dit in ieder geval niet te doen. Dan blijft (voor mij persoonlijk) enkel het "normale" online battlen over, waar geen vorm van progressie in zit? In dat geval maar eens even kijken of ik überhaupt ga breeden, hier gaat volgens mij enorm veel tijd in zitten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niyesuh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:22:
[...]

Je kan hem vangen op ula'ula eiland op zomdag nadat je 10 qr codes hebt gescand en island search hebt geactiveerd. Het is op blush mountain om precies te Zijn.
Mijn excuses. Ik had wat duidelijker moeten zijn.
Ik bedoelde een lvl 1 van iemand anders, omdat je dan tijdens het lvlen bonus exp krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
je hebt twee varianten van online battlen (los van de competities), 'normaal'/free en 'rating'. Free heeft geen restricties op welke pokemon je kunt gebruiken en kun je elk niveau speler tegenkomen. Met rating battles zijn er vaak wel restricties (bijv. geen Legendaries) en kom je tegen mensen van je eigen niveau. Maar het levert je beide niks extra's op.

Wel is er in de single player de Battle Tree waarin je tegen een steeds moeilijker wordende AI vecht. Hier krijg je wel rewards in de vorm van Battle Points waarmee je speciale items kunt kopen. En als je heel goed bent kun je ook twee zeldzame berries winnen. Maar die zijn meer collector's items dan heel nuttig. Om ver te komen in de Battle Tree zul je ook moeten breeden en trainen.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Het valt me soms op dat tijdens een battle er een uitroepteken bij de tegenstander zijn Pokemon wordt getoond. Iemand een idee wat dit betekent? Heb er wellicht overheen gelezen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Dat was me ook al opgevallen, maar ik kan het antwoord niet vinden op internet. Kan je erop klikken? Het zou vergelijkbaar kunnen zijn met het uitroepteken in de DexNav uit ORAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 17:56

Rick-Jan

always connected

Barbas schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:29:
Het valt me soms op dat tijdens een battle er een uitroepteken bij de tegenstander zijn Pokemon wordt getoond. Iemand een idee wat dit betekent? Heb er wellicht overheen gelezen.
Zijn dat niet de status changes? Daar kun je op klikken en zie je -1x evasion na bijv een sand attack.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

hmm, straks maar eens controleren. Klinkt wel aannemelijk wat je zegt Rick-Jan. Thanks!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Ik ben inmiddels ook al zo'n 25uur bezig, maar neem ook mijn tijd om pokemons te vangen, te bekijken en met alle karakters te praten voor het verhaal en de items.

Op dit moment 3 van de 6 slots nog maar gevuld en net het 2e eiland klaar.
Levels zijn allemaal ongeveer 33 ~ 35.

Afbeeldingslocatie: https://s18.postimg.org/78ozsuikp/team.png

Wil nu eerst een Wimpod zoeken voordat ik naar het volgende eiland ga.
Iemand deze toevallig al gevangen en die onderstaande vraag kan beantwoorden?

spoiler:
Wimpod moet je kunnen vangen op Route 8, maar laat zich niet makkelijk vangen. Indien hij escaped, duurt het 24uur voordat je hem weer kan krijgen. Werkt saven van te voren toevallig?
Nevermind: Het volgende werkt super: YouTube: HOW TO GET WIMPOD IN POKEMON SUN AND MOON !!! EASY WAY!

Alakazam zal waarschijnlijk niet het eindteam bereiken, maar is voor nu een waardevol team lid

Ik wil in ieder geval naar dit team en moet nog keuzes maken voor de 2 resterende slots
Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/r341vi2j5/naar.png

[ Voor 24% gewijzigd door Loadichus op 08-12-2016 12:03 . Reden: spoiler tags / oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Loadichus schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:34:
Ik ben inmiddels ook al zo'n 25uur bezig, maar neem ook mijn tijd om pokemons te vangen, te bekijken en met alle karakters te praten voor het verhaal en de items.

[afbeelding]

spoiler:
Wimpod moet je kunnen vangen op Route 8, maar laat zich niet makkelijk vangen. Indien hij escaped, duurt het 24uur voordat je hem weer kan krijgen. Werkt saven van te voren toevallig?
Nevermind: Het volgende werkt super: YouTube: HOW TO GET WIMPOD IN POKEMON SUN AND MOON !!! EASY WAY!

Alakazam zal waarschijnlijk niet het eindteam bereiken, maar is voor nu een waardevol team lid

Ik wil in ieder geval naar dit team en moet nog keuzes maken voor de 2 resterende slots
[afbeelding]
Bewear is een heel sterk en ook leuk pokemon om mee te spelen die ik je zeker kan aanraden, zelfde geldt ook voor Mimikyu.

Mijn eigen team bestaat uit de drie starters, Mimikyu, Bewear & Vikavolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
[afbeelding]
Je title legendary heb je ook rond de tijd dat je een Kommo-o kan vangen. Dus kan je die ook wel alvast in je team meerekenen denk ik :) En dan wellicht je laatste slot aan een fairy geven? Is een Sylveon niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
niyesuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:01:
[...]
Mijn eigen team bestaat uit de drie starters, Mimikyu, Bewear & Vikavolt
De overige starters heb je via een trade (met een vriend) gekregen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
BlackMage schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:16:
En dan wellicht je laatste slot aan een fairy geven? Is een Sylveon niks?
Is zeker een optie. De Eevee heb ik uiteraard uit de egg gekregen.
Dacht dat het evolueren van een Sylveon heel complex was, maar dat bleek met het nakijken wel mee te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Loadichus schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:17:
[...]

De overige starters heb je via een trade (met een vriend) gekregen lijkt mij?
Inderdaad via trading. Ik maak gebruik van de Twitch community, die helpen mij regelmatig met het bemachtigen van Pokemons waar ik anders niet aan kan komen. Twitch is echt super handig voor mij aangezien niemand in mijn omgeving Pokemon speelt of zelfs een 3DS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
niyesuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:12:
Inderdaad via trading. Ik maak gebruik van de Twitch community, die helpen mij regelmatig met het bemachtigen van Pokemons waar ik anders niet aan kan komen. Twitch is echt super handig voor mij aangezien niemand in mijn omgeving Pokemon speelt of zelfs een 3DS heeft.
Wellicht ook wel handig voor mijzelf. Zit namelijk in dezelfde situatie dat niemand anders in mijn omgeving een 3DS bezit.

Al zou het ook al een stuk helpen als Pokébank met Sun&Moon zou gaan werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Loadichus op 08-12-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
1 tip, een modest primarina. Of in ieder geval een nature die zn special attack verhoogt. Dan maak je de elite 4 zo af als je haar de juiste aanvallen leert >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Om 10:30 uur worden de VGC en TCG International Championships 2016 gespeeld:

https://www.twitch.tv/pokemonvgc_eu
https://www.twitch.tv/pokemontcg_eu

Direct masters division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
zijn 549 masters aldaar van wat ik van vrienden @ London heb begrepen voor de videogame.
492 voor de cardgame.
Zo jammer dat ik geen twitch kan kijken op mijn werk, had graag gezien wat sommige van mijn vrienden laten zien onstream.

Ik hoop maar op iemand met een goed Araquanid team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Akaendra schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:08:
zijn 549 masters aldaar van wat ik van vrienden @ London heb begrepen voor de videogame.
492 voor de cardgame.
Zo jammer dat ik geen twitch kan kijken op mijn werk, had graag gezien wat sommige van mijn vrienden laten zien onstream.

VGC 2016 was met gen6 toch, niet gen7?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Elfjes schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:23:
[...]

VGC 2016 was met gen6 toch, niet gen7?
London is het eerste grote VGC'17 toernooi, sinds 1 december overgestapt naar gen 7 namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Akaendra schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:25:
[...]

London is het eerste grote VGC'17 toernooi, sinds 1 december overgestapt naar gen 7 namelijk :)
oh cool ben benieuwd. Vanavond maar eens kijken wat ik kan terugkijken :)

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Akaendra schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:08:
492 voor de cardgame.

Zheng heeft al verloren zo te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
iPodKiller schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:51:
[...]

Zheng heeft al verloren zo te zien. :)
zullen wel 2 flights zijn gok ik zo.
Top 64 morgen met wellicht top 4 op zondag.
Vandaag kan ik toch weinig kijken dus ik hou af en toe twitter in de gaten om te zien hoe mensen het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

That moment when all you can do while working on your thesis is thinking about playing Pokemon Moon...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/175ubr.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:33
niyesuh schreef op zondag 11 december 2016 @ 17:45:
That moment when all you can do while working on your thesis is thinking about playing Pokemon Moon...

[afbeelding]
Bekend euvel hierzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
heeft er iemand een litten en/of popplio voor mij?

ik probeer het al een paar dagen via GTS maar het is tot nu toe geen succes.

ik heb er een rowlet (of 2) voor terug.

[ Voor 14% gewijzigd door eathan op 11-12-2016 21:32 ]

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

eathan schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:31:
heeft er iemand een litten en/of popplio voor mij?

ik probeer het al een paar dagen via GTS maar het is tot nu toe geen succes.

ik heb er een rowlet (of 2) voor terug.
Ik heb ze beide voor je. Laat je friendcode maar weten en voeg mijn fc toe dan geef ik ze voor 2 random pokemons van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Mocht je willen dan heb ik ook nog wat Litten en Popplio over. Ik heb er ook een aantal gebreed toen ik van beiden een mannetje en vrouwtje had bemachtigd middels Wondertrade.

Heeft trouwens iemand een idee wat het volgende is. Als je naar je Pokemon stats gaat, dan zie je de stats in blauw. Wanneer je op "Y" drukt, dan verandert de blauwe chart in een gele chart die niet gelijk ligt aan de blauwe chart. Wat is dit nu precies en waar dient dit voor?

Ik heb trouwens nog echt veel plezier in de game. Op dit moment heb ik net de eerste trail op het derde eiland gehaald en heb het volgende team bij me:
- Decidueye
- Incineroar
- Primarina
- Raichu
- Deino
- Salazzle

Nog geen idee of ik met dit team de Elite 4 wil gaan veroveren. Waarschijnlijk vervang ik toch nog Salazzle maar dat zie ik nog wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
niyesuh schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:19:
[...]

Ik heb ze beide voor je. Laat je friendcode maar weten en voeg mijn fc toe dan geef ik ze voor 2 random pokemons van je.
Mijn FC is: 1564-2381-1586.

ik ben vanavond vanaf ongeveer 7 uur beschikbaar, maar zeg maar wanneer het jou uit komt.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-10 18:11

[afbeelding]

spoiler:

[afbeelding]
Waar zet je zoiets op online? (De team opzet). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Remmetje schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:09:
Mocht je willen dan heb ik ook nog wat Litten en Popplio over. Ik heb er ook een aantal gebreed toen ik van beiden een mannetje en vrouwtje had bemachtigd middels Wondertrade.
Ik ben wel geinteresseerd in een Litten en Popplio als je die over hebt :)
Heeft trouwens iemand een idee wat het volgende is. Als je naar je Pokemon stats gaat, dan zie je de stats in blauw. Wanneer je op "Y" drukt, dan verandert de blauwe chart in een gele chart die niet gelijk ligt aan de blauwe chart. Wat is dit nu precies en waar dient dit voor?
Dit zijn de Effort Values (EV's) van de pokemon, extra stat-verhogingen die je krijgt door andere pokemon te verslaan. Hiermee kun je pokemon specifiek trainen en zo z'n stats optimaliseren

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Elfjes schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:25:
[...]

Ik ben wel geinteresseerd in een Litten en Popplio als je die over hebt :)

[...]

Dit zijn de Effort Values (EV's) van de pokemon, extra stat-verhogingen die je krijgt door andere pokemon te verslaan. Hiermee kun je pokemon specifiek trainen en zo z'n stats optimaliseren
Ah zo zie je maar er valt nog veel te leren :)

Wat betreft Litten + Popplio, meer dan genoeg over. Stuur mij maar even een PB met je FC en wanneer je kunt (vanavond, morgen etc?) dan regelen we dat even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

eathan schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:03:
[...]

Mijn FC is: 1564-2381-1586.

ik ben vanavond vanaf ongeveer 7 uur beschikbaar, maar zeg maar wanneer het jou uit komt.
Je bent toegevoegd. Ik zal er ook rond 7 uur zijn. Als je me een pb stuurt wanneer je we bent kan ik je de pokemons geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 12:13
Mochten er mensen nog Popplio's nodig hebben, feel free to take em ;)
Waarschijnlijk morgen ook genoeg rowlets en littens.
Overigens ben ik ook te vinden voor het heen en weer ruilen van pokemon voor de pokedex completion :)

FC: 3798-0973-9788

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik blijf me verbazen over het verhaal in SuMo; Gister de laatste trial voor de E4 gedaan en Lunala gevangen. Echt heel cool uitgedacht. Maar wel machtig veel dialogen ... Had trouwens een moonball en hoopte dat Lunala daarin zou blijven zitten, maar mocht niet zo zijn. Jammer, leek mij de perfecte pokeball :)

De eerste GLobal Mission is trouwens hopeloos gefaald. Er moesten 100 mijoen Pokémon worden gevangen. Dat waren er gisteravond nog geen 20 miljoen ...

[ Voor 19% gewijzigd door wackmaniac op 13-12-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik denk dat het komt omdat je je moet 'inschrijven' voor die Global Mission en weer terug moet om je voortgang te uploaden. Gezien de 0,0 meerwaarde van die hele festival plaza doet niemand dat.

Ik ben aan de ene kant wel gecharmeerd van het feit dat je geen van die online onzin hebt gedurende het spel. Maar voor zoiets als dit is het wel jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Akaendra
Superblij voor een vriendin van me, die mag aankomend weekend de boel op de VGC regionals in San Jose van commentaar voorzien :)

Ook leuk om te zien hoe de VGC 17 meta zich langzaamaan ontwikkeld, veel verschillende teams gezien afgelopen weekend toen London was.
Ik ben benieuwd in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Akaendra schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:39:
Superblij voor een vriendin van me, die mag aankomend weekend de boel op de VGC regionals in San Jose van commentaar voorzien :)

Ook leuk om te zien hoe de VGC 17 meta zich langzaamaan ontwikkeld, veel verschillende teams gezien afgelopen weekend toen London was.
Ik ben benieuwd in ieder geval :)
Nice!! Alleen ben ik bang dat die celesteela te vaak gebruikt gaat worden. Die ronde 2 van finals vond ik niks, celesteela en gastrodon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
iPodKiller schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:02:
[...]

Nice!! Alleen ben ik bang dat die celesteela te vaak gebruikt gaat worden. Die ronde 2 van finals vond ik niks, celesteela en gastrodon...
Klopt dat was een vrij saaie ronde. En toch vind ik het wel leuk dat er weer een andere meta is dan hyper offense. Geen Mega's, geen legendaries. Ik vond ronde 1 en zeker ronde 3 vrij vermakelijk :)

Klopt het trouwens dat VGC '17 beperkt blijft tot Alola dex, ook als de national dex en pokebank worden geintroduceerd?

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Elfjes schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:07:
[...]

Klopt dat was een vrij saaie ronde. En toch vind ik het wel leuk dat er weer een andere meta is dan hyper offense. Geen Mega's, geen legendaries. Ik vond ronde 1 en zeker ronde 3 vrij vermakelijk :)

Klopt het trouwens dat VGC '17 beperkt blijft tot Alola dex, ook als de national dex en pokebank worden geintroduceerd?
Yup, VGC'17 is Aloladex only. Enige wat dan wel legal wordt zijn bepaalde moves dmv breeding (i.e Fake out op Salandit) die dat op dit moment nog niet zijn. Nu weet ik niet of niet alolan forms ook legal worden (dus voornamelijk gen 1 spul) aangezien het in principe dezelfde pokemon gaat zijn.

Ik was overigens helemaal voor Alolan Ninetales/Hariyama team, alleen jammer dattie in t4 game 2 een fout maakte door kartana niet op garchomp los te laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Was dat die brit in de halve finale? ja dat was een leuk team :)

Bla bla bla...

Pagina: 1 ... 14 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.