Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.470 views

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
wackmaniac schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:08:
- Geen online stuff tijdens het spelen. Als ik hier een trade afsprak dan was ik meestal online en speelde door en ik zag vanzelf de persoon in kwestie online komen. Dat zit er nu niet echt meer in volgens mij.
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Want je kan alleen online gaan in de festival plaza. Dat is voor vreemden eigenlijk wel prima, het enige waar ik dat uberhaubt voor gebruikte was het trainen van die O-powers :+

Maar voor friends is het anders wat. Dat is wel een beetje jammer.

Je kan wel buiten de festival plaza om traden en battlen via local wireless. Misschien dat ze in een patch dat ook uitbereiden naar friends via internet.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hmmm, ik dacht dat het hele "truukje" was dat als je moon speelt overdag dat het dan "nacht" is. Echter ik zit net te spelen en het is gewoon overdag? Of is dat omdat ik nog in het "beginning story" gedeelte zit? Ik moet nu naar een of ander festival. Wel al een pichu gevangen :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Die trade dingen enzo: hoe werkt dat? Krijg je via wifi met je spel online gewoon dingen van mensen die je in je vriendenlijst hebt ofzo? If so: hoe kun je elkaar vinden? Zie vaak nummers staan in mensen hun signatures. Waar kan ik die van mij vinden? Zal eens kijken of ik wat mensen kan toevoegen (nieuw op de 3ds).

• BlackMage
Hmm... die Munchlax die je krijgt, heeft je eigen karakter als OT. Dus die kan je zonder beperking gebruiken. Daarbij heeft ie Hold Back, wat enorm handig is om Pokemon te vangen :)

Normaal kan hij geen move zoals die leren en je krijgt nog STAB op Normal moves ook :)

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 22:25

jordyktm

Catch me if you can.

Is het een beetje de moeite waard om in t begin wat door het gras te lopen? Kom tot nu toe alleen maar Ledyba tegen :)

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
jordyktm schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:23:
Is het een beetje de moeite waard om in t begin wat door het gras te lopen? Kom tot nu toe alleen maar Ledyba tegen :)
een klein stukje verder kan je al vrij snel een pichu tegen komen in het gras, dus als je die wil hebben is het best de moeite waard ja :)

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:27
Bee.nl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:48:
Het viel me op dat het best lang duurt voordat je vanuit een battle terug in de het spel komt (2DS). Het zwarte scherm staat voor het gevoel wel 5 seconden in beeld. Ik kan me niet herinneren dat dit in vorige Pokemon games zo was.

Ik moet nog wennen aan de camerahoek en dat lopen met de d-pad niet meer kan. De overload aan cutscenes had van mij ook niet gehoeven. Ik lees/bekijk de scenes niet eens meer en druk maar zo snel mogelijk op A om te kunnen spelen. Verder prima spel :)
Dat het lang duurt om uit een battle te komen heb ik hier ook. Duurt echt stuk langer dan overige games. 3ds xl

• BlackMage
Aschtra schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:50:
[...]

Dat het lang duurt om uit een battle te komen heb ik hier ook. Duurt echt stuk langer dan overige games. 3ds xl
Klopt helemaal. Dat is op een New 3DS een stuk sneller :)

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
Ik ben in het bezit van een NN3DSXL, maar zelfs daar droppen de frames af en toe in battle. Vaak als er een extra Pokémon bij komt of bij de Battle Royale.

Verwijderd

Topicstarter
BlackthunderAwf schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:58:
Ik ben in het bezit van een NN3DSXL, maar zelfs daar droppen de frames af en toe in battle. Vaak als er een extra Pokémon bij komt of bij de Battle Royale.
X & Y, en ORAS hadden daar ook last van. Wat het niet zo raar maakt gezien de games op dezelfde engine draaien.

• BlackMage
Als je met een oude 3DS die battle royale doet dan heb je echt maar 2 fps ofzo, dat is niet te doen :)

• jordyktm
  • Laatst online: 10-09 22:25

jordyktm

Catch me if you can.

BlackMage schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:01:
Als je met een oude 3DS die battle royale doet dan heb je echt maar 2 fps ofzo, dat is niet te doen :)
Dit soort dingen worden niet getest door Nintendo?

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

• BlackMage
jordyktm schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:16:
[...]

Dit soort dingen worden niet getest door Nintendo?
Wat moeten ze daar aan doen dan? Ze hadden het een New3DS-only feature kunnen maken, want van 800+ pokemon models een lagere kwaliteit-versie maken is sowieso geen optie.

• Roy118
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-02-2023
Hoe is de performance van SuMo op een 2DS? Is het de moeite om te upgraden naar New 3DS als je een 2DS hebt? Ik wil deze games wel gaan kopen als hij goed werkt op de 2DS. Om nu ook nog een New 3DS te kopen is misschien veel van het goede zo vlak voor de feestdagen.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ben net na de 2de trial (of de 3de) sinds gisteren. Ook een Dewpider kunnen vangen, maar ga vast nog wel wat roteren met mijn team, teveel van een soort en minder van de andere :P

• BlackMage
Roy118 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:30:
Hoe is de performance van SuMo op een 2DS? Is het de moeite om te upgraden naar New 3DS als je een 2DS hebt? Ik wil deze games wel gaan kopen als hij goed werkt op de 2DS. Om nu ook nog een New 3DS te kopen is misschien veel van het goede zo vlak voor de feestdagen.
Het laden duurt wat langer, ca een seconde na elke battle. Het klinkt minder irritant dan het is.

Battles zelf lijken gewoon acceptabel soepel te lopen, maar heb alleen nog maar 1v1 gedaan. Zoals ik eerder aangaf zijn de 1v1v1v1 (battle royale) battles een slideshow (gezien op een youtube filmpje), maar die zijn volledig optioneel.

Wat een 2v2 doet, ik denk dat dat vrij slecht zal zijn (vergelijkbaar met Battle Royale). Maar Pokemon kennende kom je misschien 5 van die battles tegen in het verhaal. Maar het is heel gebruikelijk in de competitieve battle scene.

Zou ik 170 euro betalen voor een upgrade alleen voor Pokemon SuMo? Nee. Maar als je wel serieus wil gaan battlen tegen anderen in de 2v2 modus dan is het wellicht nog wel te overwegen.

• Roy118
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-02-2023
BlackMage schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:07:
[...]

Het laden duurt wat langer, ca een seconde na elke battle. Het klinkt minder irritant dan het is.

Battles zelf lijken gewoon acceptabel soepel te lopen, maar heb alleen nog maar 1v1 gedaan. Zoals ik eerder aangaf zijn de 1v1v1v1 (battle royale) battles een slideshow (gezien op een youtube filmpje), maar die zijn volledig optioneel.

Wat een 2v2 doet, ik denk dat dat vrij slecht zal zijn (vergelijkbaar met Battle Royale). Maar Pokemon kennende kom je misschien 5 van die battles tegen in het verhaal. Maar het is heel gebruikelijk in de competitieve battle scene.

Zou ik 170 euro betalen voor een upgrade alleen voor Pokemon SuMo? Nee. Maar als je wel serieus wil gaan battlen tegen anderen in de 2v2 modus dan is het wellicht nog wel te overwegen.
Thnx! ik ga het gewoon uitproberen.

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Inmiddels een goed uur in Pokemon zitten. Het wachten na een battle vind ik wat jammer maar verder niet heel erg storend. Ik heb Litten als starter gekozen en heb eigenlijk alleen nog maar Route 1 ontdekt. Ik probeer de Pichu nog te vangen en een Rattata en dan verder. In de tussentijd versla ik wel alles wat ik tegen kom want de XP is altijd welkom. Tot nu in ieder geval een positieve ervaring met het spel maar ik heb sinds Pokemon Yellow ook elke Pokemon game overgeslagen dus het is gelijk een flinke stap vooruit :+

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Zo ik ben bezig met een Nuzlocke challenge voor m'n eerste playthrough. Heb nu een Rowlett en Pikipek en ik hoop heel erg steeds dat ik niet een Magnemite tegen kom in het gras, want de kans is groot dat dat uit gaat lopen op een reset :+

Regels die ik gebruik:
  • Enkel de eerste pokemon die ik zie in een nieuwe area mag ik vangen
  • Geen healing/battle items gebruiken tijdens battles
  • Alle pokemons die fainten tijdens een gevecht, moet ik releasen
Redelijk standaard regels dus :)

Iemand anders die een Nuzlocke challenge doet voor z'n eerste playthrough?

• Goudstalen
  • Laatst online: 12-09 12:27
Die mystery gift Munchlax is wel heel erg handig.
Inderdaad Hold Back om Pokemons te vangen.

Maar vooral ook Happy Hour. Als je eenmaal Amulet Coin hebt dan krijg je in totaal 4x zoveel geld voor een trainer battle.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Net eindelijk kunnen beginnen. Holy crap soft resetten voor een adamant Rowlet gaat lang duren :p

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
Jveer schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:14:
Zo ik ben bezig met een Nuzlocke challenge voor m'n eerste playthrough. Heb nu een Rowlett en Pikipek en ik hoop heel erg steeds dat ik niet een Magnemite tegen kom in het gras, want de kans is groot dat dat uit gaat lopen op een reset :+

Regels die ik gebruik:
  • Enkel de eerste pokemon die ik zie in een nieuwe area mag ik vangen
  • Geen healing/battle items gebruiken tijdens battles
  • Alle pokemons die fainten tijdens een gevecht, moet ik releasen
Redelijk standaard regels dus :)

Iemand anders die een Nuzlocke challenge doet voor z'n eerste playthrough?
Ik ga het voor mijn 2e playthrough gebruiken denk ik! Weet niet of ik dan Sun herstart (met alle pokemon in de bank zodra de patch komt) of dat ik Moon koop en het daar doe. Ben het wel van plan in ieder geval, want dit spel is gewoon zo tof!

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Verwijderd

Silversin schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:37:
Net eindelijk kunnen beginnen. Holy crap soft resetten voor een adamant Rowlet gaat lang duren :p
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan spelen :P
Ik heb een 'gewone' litten, neem aan dat je die speciale versie later nog kunt vangen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 20:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Net op route 2 een trainer met een gastly.

Ik met Munchlax die dus geen andere aanval dan normal heeft. Gastly doet evil look waardoor ik niet meer van pokemon kan wisselen en daarna hypnosis. Doet verder geen damage ...

Ik kon dus helemaal niks meer want normal attacks doen niks tegen gastly. Kon ik de 3ds dus gewoon uitzetten.

Lekker dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:54:
[...]

Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan spelen :P
Ik heb een 'gewone' litten, neem aan dat je die speciale versie later nog kunt vangen?
Je kan ze niet vangen, maar je kan er later wel gewoon 1 met de gewenste nature breeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Had verwacht vandaag de strategie guide binnen te krijgen. Blijkt Bol.com de levertijd -zonder het te melden- op 4-6 weken gezet te hebben.
Dan maar annuleren, over een maand heb ik Sun en Moon al lang uitgespeeld, en overige informatie vindt ik dan wel op Serebii.

Ben overigens net op het tweede eiland aangekomen, en moet inderdaad zeggen dat de stijl van het spel erg mooi is. Het speelt ook wel erg lekker weg.
M'n team is nu; Rowlet, Litten, Popplio & Munchlax. Zitten allemaal zo rond de 20.

Hoop snel een Salandit te vangen en ook nog een Mimikyu aan m'n team toe te kunnen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Mijn korte review tot nu:
Tot nu toe totaal 4uur kunnen spelen en iedere hoek uitgekamd. (Bij vorige Pokemon games deed ik dat nooit, maar nu is het een stuk leuker)
Pokedex staat op 17, en al heel wat alola's kunnen vangen.
Gameplay: movement super tov de vorige games, het voelt of je meer vrijheid hebt.
Ook de nieuwe dex zorgt in mijn ogen voor een leuk effect, handig dat je steeds je map hebt.
Tot nu toe 1 trail gedaan, ik vind het een verfrissing voor het genre, het is eens wat anders dan die classic gym battles. De movements van team skull, tja daar moet ik nog even aan wennen... :p (Ook hun beweegredenen zijn nog niet helemaal duidelijk) Het alola sfeertje is wel een chill en aangenaam sfeertje.
Op naar trail 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Gisteren gespeeld tot aan dat ik mijn Rotom Dex kreeg, maar wat hebben ze die game in stijl gemaakt zeg.
De soundtrack i.c.m. de mensen aan route 1 / Iki Town is echt relax en super vriendelijk!

Ben alleen nog wel even in de war, dacht dat het huisje van jezelf/moeder grensde aan route 1 vanwaar je door kan naar Iki Town maar nu lijkt er wel een shoppingstreet tussen te zitten met een Pokécenter, huh?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
GAITii schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:32:
Gisteren gespeeld tot aan dat ik mijn Rotom Dex kreeg, maar wat hebben ze die game in stijl gemaakt zeg.
De soundtrack i.c.m. de mensen aan route 1 / Iki Town is echt relax en super vriendelijk!

Ben alleen nog wel even in de war, dacht dat het huisje van jezelf/moeder grensde aan route 1 vanwaar je door kan naar Iki Town maar nu lijkt er wel een shoppingstreet tussen te zitten met een Pokécenter, huh?
Je komt langs je huis als je van route 1 naar de stad (shopping street) gaat.Misschien gemist doordat Lillie je bij de hand nam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Gisteren gestop voor de grass trial :P

Huidig team

- Dartrix
- Araquanid
- Toucannon
- Crabrawler
- Mudbray
- Salandit

Ik ben benieuwd iig
Fire trial was iig wel ontzetten leuk en ook weer eens wat anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Aanpak van Shigeru Ohmori is positief vernieuwend, hij zet toch tot nu toe een sterke game neer. Ben nu in route 2. Hele fijne sfeer inderdaad. Ook die kleine dingetjes zijn lekker aangepakt wat het leven wat makkelijker maakt. Zoals na het vangen in je party zetten en etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17
Ik ben blij dat die HMs eindelijk weg zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Voor degene die het nog niet weten alleen een female Salandit kan evolueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black!
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:18
FrankoNL schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:49:
Net op route 2 een trainer met een gastly.

Ik met Munchlax die dus geen andere aanval dan normal heeft. Gastly doet evil look waardoor ik niet meer van pokemon kan wisselen en daarna hypnosis. Doet verder geen damage ...

Ik kon dus helemaal niks meer want normal attacks doen niks tegen gastly. Kon ik de 3ds dus gewoon uitzetten.

Lekker dan...
Hier exact hetzelfde geval :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Jveer schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:45:
spoiler:
Voor degene die het nog niet weten alleen een female Salandit kan evolueren.
Ik zou dit soort dingen in spoiler tags plaatsen, niet iedereen wilt dit weten en veel mensen die wel meelezen willen achter deze dingen zelf komen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
bronce schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:23:
Ik ben blij dat die HMs eindelijk weg zijn _/-\o_
Misschien een stomme vraag... Maar ik ben wat blokken tegen gekomen waar ik niet omheen kon en ik verwachtte dit met Rock Smash te doen.. Hoe haal je die dan weg? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Dubrillion schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:53:
[...]

Misschien een stomme vraag... Maar ik ben wat blokken tegen gekomen waar ik niet omheen kon en ik verwachtte dit met Rock Smash te doen.. Hoe haal je die dan weg? O-)
spoiler:
Ik denk dat je de rotsen bedoelt, die je kan slopen als je op je Tauros zit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eathan
  • Laatst online: 29-07 11:10
ik heb nog niet eens de eerste trail gehad maar m'n eerste shiny al te pakken.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/25hfy9e.jpg

enige nadeel is dat mijn team (zoals ik het in gedachten had) nu wel moet veranderen.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black!
DGonlag2 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:09:
Ben overigens net op het tweede eiland aangekomen, en moet inderdaad zeggen dat de stijl van het spel erg mooi is. Het speelt ook wel erg lekker weg.
M'n team is nu; Rowlet, Litten, Popplio & Munchlax. Zitten allemaal zo rond de 20.
Hoe heb je alle 3 de starters kunnen bemachtigen? Via online trade of andere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Black! schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:11:
[...]

Hoe heb je alle 3 de starters kunnen bemachtigen? Via online trade of andere mogelijkheid?
Ik heb beide spellen en had even een tweede 3DS geleend. Duurde wel lang om even een nieuwe starter te krijgen en over te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black!
Weet iemand of bij een transfer van Munchlax ook de Snorlium Z mee kan sturen (naar XY en terug) indien deze is toegevoegd aan de Pokemon? Zit te twijfelen of ik opnieuw zou beginnen maar zou zonde zijn om Munchlax te moeten missen tenzij ik deze nogmaals kan krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik ben positief verrast over de nieuwe day-care (of hoe heet ie ookalweer) vooral dat ie nu geen exp meer geeft is handig voor egg moves :) en dat de Hidden Power guru in de buurt is

wel mis ik een lang recht stuk om heen en weer te rijden.

Bla bla bla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-08 16:09

niyesuh

Trainer

eathan schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:48:

[afbeelding]

enige nadeel is dat mijn team (zoals ik het in gedachten had) nu wel moet veranderen.
Gruwelijk! Ennu ik nog...

Nintendo 3DS FC: 3024-8481-2744 / IGN Hüseyin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
eathan schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:48:

[afbeelding]

Stom toeval gehad of heb je gehunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Laatst online: 29-07 11:10
puur toeval.

ik was ook best bang dat ik hem kwijt zou raken, want de eerste Growlithe die ik tegen kwam gebruikte 'roar' en dus dacht ik dat de 2de (Mijn shiny) dat ook zou doen, maar gelukkig niet.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 11-09 20:25
Net een eerste poging gedaan tot shiny hunten. Na een uurtje shiny caterpie weten te vangen! Vanochtend ook de Elite 4 gehaald; vond deze wel een beetje makkelijk in vergelijking met de voorgaande games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 in de 512 zou shiny moeten zijn...
Met ditto's kun je makkelijk eggs hatchen, zat youtube guides over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Zironako schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:14:
Net een eerste poging gedaan tot shiny hunten. Na een uurtje shiny caterpie weten te vangen! Vanochtend ook de Elite 4 gehaald; vond deze wel een beetje makkelijk in vergelijking met de voorgaande games.
Welke shiny hunting methode heb je uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:35
Elfjes schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:13:
Ik ben positief verrast over de nieuwe day-care (of hoe heet ie ookalweer) vooral dat ie nu geen exp meer geeft is handig voor egg moves :) en dat de Hidden Power guru in de buurt is

wel mis ik een lang recht stuk om heen en weer te rijden.
Je hebt een klein stuk voor de daycare, soort vierkantje met tonnen dacht ik. Als je daarin gaat en dan op Tauros kan je hele tijd rondjes maken. Heb t nu ff niet bij de hand, maar er zijn wat video's erover

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 11-09 20:25
niyesuh schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:04:
[...]

Welke shiny hunting methode heb je uitgevoerd?
De sos-methode. Netflix tegelijk aan en lekker hunten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Wie gebruikt hier de exp share? Die maakt het spel nog vele malen makkelijker dan eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
Ik maak er wel gebruik van. Ik was al een aantal Pokémon aan het trainen voordat ik de Exp. Share kreeg, maar dat ging wel zo langzaam...

Ik probeer zoveel mogelijk Pokémon van de nieuwe regio te vangen en ook al wat te trainen om de dex wat sneller compleet te hebben, dus dan is Exp. Share wel makkelijk, misschien wel te...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik gebruik ook XP share. Maakt het spel imo helemaal niet te makkelijk. Ik doe uitgebreid alles doorlopen en battle met alles wat ik tegen kom, maar als je level te hoog is dan krijg je zo weinig XP dat je toch niet te veel gaat over-levelen.

En zoals hierboven gezegd; geregeld van Pokemon wisselen om de Pokedex te vullen, dan is XP share wel erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Naar mijn mening is het enige wat de exp share doet, is het verkleinen van de tijd dat je loopt te grinden.
Anders zit je toch maar wild pokemon te vechten zodat al je pokemon op een goed level zijn, en om nou te zeggen dat dat een uitdaging is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Ik kan me nog goed herinneren dat je die share nog niet had en de gym best nog wel lastig was en niet in 1 keer kon wipen met 1 sterke pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik dacht ook eerst dat t te makkelijk zou worden, maar doordat ik nog niet een vaste team heb, is t iets moeilijker op exxegcutor island. Heb 3 baby's van lvl 1 bij me om ze te evolueren en om zo mm dex vol te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsF
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:48
Ik wil nog even de onderstaande site met jullie delen:

http://www.ign.com/wikis/pokemon-sun-pokemon-moon

Staat veel informatie en walktroughs op, handig om er bij te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Black! schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:11:
Weet iemand of bij een transfer van Munchlax ook de Snorlium Z mee kan sturen (naar XY en terug) indien deze is toegevoegd aan de Pokemon? Zit te twijfelen of ik opnieuw zou beginnen maar zou zonde zijn om Munchlax te moeten missen tenzij ik deze nogmaals kan krijgen :9
Nieuwe save kun je Munchlax nogmaals claimen als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hoe moet je die Munchlax nou evolueren? Hij heeft altijd volle hartjes bij mij als ik pokmeon refresh kijk en een soothe bell om hem vriendelijker te maken. Maar heb geen idee verder wat ik nog moet doen behalve levelen. Helaas nog niet geevolueerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudstalen
Gewoon blijven levelen, op een gegeven moment zal die wel evolueren (bij mij rond lvl 25).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Musta schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:22:
Hoe moet je die Munchlax nou evolueren? Hij heeft altijd volle hartjes bij mij als ik pokmeon refresh kijk en een soothe bell om hem vriendelijker te maken. Maar heb geen idee verder wat ik nog moet doen behalve levelen. Helaas nog niet geevolueerd
Er zijn ook factoren waardoor de friendliness kan dalen. Let daar ook op.

Bij mij evolueerde Munchlax ook pas op lvl 19 dacht ik. Ik heb hem vaak als eerste pokemon gehad omdat ik alle pokemons probeer te vangen en hij super handig is daarvoor.

Daarnaast pet ik hem heel veel met Pokemon refresh. Houd ik hem altijd schoon en zorg ik ervoor dat hij nooit faint. Want door fainten daalt de vriendelijkheid ook. Hiernaast kan je je pokemon een massage laten geven. Hiermee stijgt de vriendelijkheid ook met 30 punten dacht ik.

Heel veel ermee lopen helpt ook. Per 128 stappen 2 punten dacht ik.

[ Voor 3% gewijzigd door niyesuh op 26-11-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Hmmm waarom leert mijn Kadabra kenesis ipv confusion bij de evolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D026
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-10-2024
Wie kan mij helpen met het evolueren van mijn Magmar? Ik moet hem heen en weer traden.

Mijn friend code is: 2363-5643-8891

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

D026 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:44:
Wie kan mij helpen met het evolueren van mijn Magmar? Ik moet hem heen en weer traden.

Mijn friend code is: 2363-5643-8891
Ik help je wel mijn fc staat in mijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Ja hoor Amerikanen zijn wakker, krijg niets anders dan Pikipeks en Yungoos met Wonder Trade.

Ik mis Gen 6 waar ik alle 3 de starters binnen een kwartier kreeg =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
Aschtra schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:35:
Hmmm waarom leert mijn Kadabra kenesis ipv confusion bij de evolutie?
Dat schijnt een bug te zijn. Ze hebben nu zogenaamde "Evolution moves" die Pokémon leren als ze evolueren. Maar omdat Kadabra op 16 ook confusion leert, en kinesis de evolution move is, krijgt kinesis prioriteit. Wordt waarschijnlijk wel gefixt met een patch.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Laatst online: 00:41
Klopt het dat je Melemele Island nog niet helemaal kunt verkennen als je klaar bent en de Grand Trial hebt gedaan? Ik mis nog Kala'e Bay, o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Klopt, daar zul je eerst meer Poke-rides voor nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
Lynox schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:29:
[...]

Dat schijnt een bug te zijn. Ze hebben nu zogenaamde "Evolution moves" die Pokémon leren als ze evolueren. Maar omdat Kadabra op 16 ook confusion leert, en kinesis de evolution move is, krijgt kinesis prioriteit. Wordt waarschijnlijk wel gefixt met een patch.
Lekker dan, eens kijken wanneer hij weer een aanval leert en anders maar een tm zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flash2adv schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:25:
[...]

Misschien komt er een leuke black friday aanbieding. Verkoop je de huidige 3ds xl of geef je die aan je vriendin/vrouw.

Zelf ook gegeven aan mijn vrouw. Mario kart/Mario party etc via download play is ze helemaal gelukkig mee :).
( onderling pokemon met items ruilen is dan ook heel simpel met meerdere cartridges )
Wat is beter om te kopen?
- een new 3ds of een new 3ds XL?
Is het beeld dan niet lelijk uitgerekt bij de nieuwe XL?

Heb zelf nog een hele oude 3ds aqua blauw en als er 3 of meer pokémon op het scherm komen loopt de 3ds bijna vast, als ik een move aanklik duurt het 2 a 3 sec voordat de move wordt uitgevoerd. Dit is echt zwaar irritant en is echt zichtbaar. Bij ORAS en XY had ik het nooit zo door dat de framerates naar beneden gingen. Bij sun en moon is dit duidelijk zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:38:
[...]

Heb zelf nog een hele oude 3ds aqua blauw en als er 3 of meer pokémon op het scherm komen loopt de 3ds bijna vast, als ik een move aanklik duurt het 2 a 3 sec voordat de move wordt uitgevoerd. Dit is echt zwaar irritant en is echt zichtbaar. Bij ORAS en XY had ik het nooit zo door dat de framerates naar beneden gingen. Bij sun en moon is dit duidelijk zichtbaar.
Als je de kleine 3ds al gewend bent dan zou ik bij dezelfde formaat blijven.

Ikzelf zweer trouw aan mijn new 3ds xl maar het is wel een stuk zwaarder en minder compact dan de kleine broer. Ook merk ik geen irritatie op door uitgerekte pixels of dergelijke. Ik vind het juist heel erg mooi.

Mijn advies zou dus zijn dat als je de normale niet te klein vindt blijf daar dan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

[...]

N3DS heeft ook lag bij duo fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik vind de n3dsxl fijner. Heb wel gemerkt dat ik wat kramp krijg als ik tr lang speel. Op de n3ds heb ik hier geen last. Heb ze allebei e heb t een paar keer getest. Maar ik blijf terugkeren naar de xl vanwege zijn grote scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 14:35
Zo de 3e starter is ook binnen via wonder trading na ongeveer 100x ruilen, de 2e had ik al na mijn 5e ruil. Het valt me op dat vooral Europeanen wat zeldzamere pokemons versturen vergeleken met Amerikanen en Japaners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Laatst online: 22:46
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ben ook maar langzaam aan het kijken naar een New 3DS (XL). Heb zelf een normale en een XL en switch moeiteloos heen en weer tussen beide systemen. Dat wordt dus denk ik gewoon kijken naar de juiste aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Het is wel vervelend soms die lag, wil straks ook weer meedoen aan VGC 17 en ga me dan denk ik wel eraan irriteren.

Als ik zo lees dat de N3DS het ook heeft, heeft het natuurlijk weinig zin om over te stappen. Natuurlijk ook in het achterhoofd houdend dat dit zomaar wel eens de laatste 3DS Pokémon game kan zijn, als je ziet dat ze nu tegen de max aanlopen van de hardware of het is gewoonweg niet goed geoptimaliseerd.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
Afgelopen weekend eindelijk tijd gehad om weer eens Pokemon te spelen. Na veertien uur spelen net m'n eerste Battle Royale gehad. Ben zeer te spreken over de gamen, alles zit goed in elkaar en dat ze van het klassieke gym systeem afgestapt zijn voelt heel vernieuwend aan.

Stuk of 50 Pokemon in de dex nu en m'n vaste team is Decidueye, Sudowoodo en Golduck. Verder altijd drie Pokemons om te evolueren en m'n Dex vol te krijgen, Exp. Share staat altijd aan en is zeer welkom.

Nu maar hopen dat de bank snel een upgrade krijgt want ik heb nog een level 1 Deino die ik graag mee wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Let wel op dat Pokemon je waarschijnlijk straft voor het wisselen van 3DS systeem, door het 24 uur lang stilzetten van alle tijd-afhankelijke features zoals de QR scans, dagelijkse activiteiten, palego enz :)

En ja, de N3DS heeft ook last van de wat lagere FPS tijdens dual gevechten. Maar veel minder erg als een 2DS of oude.

Ik heb zelf nu zo'n 15 uur erin zitten en heb een team van ongeveer level 35 en ben bezig met het 3e eiland. Mijn indruk so far is echt goed, het voelt echt goed gevuld aan en elke locatie die je bezoekt heeft wat met het verhaal. In plaats van ga naar town x -> gym -> ga naar town y -> repeat.

Wel vind ik de trials een beetje onderontwikkeld. Ga er heen, doe een dom minispelletje voor 3 min, vecht tegen 2-3 gewone wilde pokemon en vecht daarna tegen een Totem. Gyms met de steeds ingewikkelder wordende puzzel, toch wel redelijk sterke trainers en de leaders waren veel interessanter dan dit.

Also... wilde pokemon roepen hulp.... WHY? Om het vangen interessanter te maken? Nu is dat zo 'interessant' dat ik er wel mee wacht tot ik een level 100 heb. Dit hadden ze alleen bij een Totem moeten doen, want dat zou ze speciaal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Inmiddels ong 12 uur in Moon zitten en wat mij, buiten de eerdere observaties opvalt:
* Het spel lijkt nog makkelijker te zijn dan XY en ORAS. Ik ben van de oude stempel en in mijn beleving waren de spellen tot BW/B2W2 echt een stuk lastiger.
* De namen van de nieuwe Pokémon zijn ware tongbrekers
* De trials die de gyms vervangen zijn voor mij als oudgediende, even wennen, maar zijn wel een leuke aanpassing. Voor mijn gevoel volgens ze elkaar wel redelijk snel op. Voordeel is wel dat er meer typings kunnen worden toegepast op de trials.
* De effectiveness tijdens het battlen. Waarschijnlijk hetzelfde als toen navigatie in auto's gemeengoed begon te worden: ik wordt er aardslui van, maar het is zo lekker :)
* Het verdwijnen van HM's en met name de HM-slaves is een goed idee geweest. Probleem is wel dat mijn Slowbro het moet doen met Watergun, terwijl ik een water type inmiddels al Surf zou hebben geleerd :)
* Z-moves zijn een leuke toevoeging. Ik ben wel benieuwd hoeveel deze gebruikt zullen gaan worden in competities; je bent een item slot kwijt voor één move.
* Door de kaart onderin voelt het heel erg rechtlijnig. In Red en Blue was het af en toe echt zoeken om verder te komen. Nu hoef je slechts de marker op de kaart te bereiken.

Al met al een heleboel aanpassingen die bijna allemaal goed uitpakken. Het is alleen jammer dat de 3DS zulke achterstallige hardware heeft dat je zelfs bij het battles tegen twee tegenstanders tegelijk je al merkbare lag hebt.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
Musta schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:22:
Beetje late reactie, maar de hartjes bij Pokemon Refresh staan voor affection en niet happiness. Voor happiness soothe bell geven en zo veel mogelijk battles winnen.

Als je Sylveon wilt hebben heb je wel volle hartjes nodig bij refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x4rrOZrusb3YGkLg6kTBP7On/full.png

http://www.chart-track.co.../index_test.jsp&ct=110015

En als je de verkopen van Sun & Moon bij elkaar op zou tellen staat hij op nr. 1.

http://www.chart-track.co.uk/?i=2566&s=1111

Voor een Pokémon game is dat super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

BlackMage schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:07:
Also... wilde pokemon roepen hulp.... WHY? Om het vangen interessanter te maken? Nu is dat zo 'interessant' dat ik er wel mee wacht tot ik een level 100 heb. Dit hadden ze alleen bij een Totem moeten doen, want dat zou ze speciaal maken.
Het leuke is dat als Eevee om hulp vraagt er soms ineens een andere vorm van Eevee bij komt. Dat maakt het makkelijker om alle Eevee's te vangen.

Ik vind het wel een leuk idee, maakt het spel alleen maar uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Psycho_Mantis schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:15:
[...]

Het leuke is dat als Eevee om hulp vraagt er soms ineens een andere vorm van Eevee bij komt. Dat maakt het makkelijker om alle Eevee's te vangen.

Ik vind het wel een leuk idee, maakt het spel alleen maar uitdagender.
Ik heb het al gebruikt om een Pikachu te vangen, die alleen verschijnt als hulpje voor Pichu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Is ditto ergens te verkrijgen, zo ja waar. Graag het antwoord in een spoiler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
brambest schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:03:
Is ditto ergens te verkrijgen, zo ja waar. Graag het antwoord in een spoiler.
Jup:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ook een tip, probeer dat niet met je Decidueye :P Ditto transformed naar een Ghost-type en wordt daarmee immuun voor False Swipe, sloopt jouw Decidueye zonder moeite en krijgt zn hele lage catch-rate :P

Dus toen moest ik op zoek naar een 2e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Thanks heren. Ik ben voorlopig niet zo ver, dus ik probeer maar even met wat wonder trades de starter te krijgen. Heb er geloof ik 1 binnen nu. Heb al veel nieuwe pokemon gekregen via wonder trade, waarna ik er vervolgens achter kwam, dat als ik wat verder in het spel was, het eigenlijk gewoon common pokemons waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:34:
[...]

Ik heb het al gebruikt om een Pikachu te vangen, die alleen verschijnt als hulpje voor Pichu.
Beide leuke tips. Dat wist ik dus echt niet. Mijn Pichu is al level 20 (met soothing bell) maar helaas wil ie nog niet evolueren :( al verwacht ik dat het niet lang meer gaat duren. Maar de tip met Eevee ga ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Laatst online: 22:46
Remmetje schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:35:
[...]

Beide leuke tips. Dat wist ik dus echt niet. Mijn Pichu is al level 20 (met soothing bell) maar helaas wil ie nog niet evolueren :( al verwacht ik dat het niet lang meer gaat duren. Maar de tip met Eevee ga ik zeker proberen.
Mijn Pichu ging pas op lvl 29. Je pokemon in de box stoppen heeft ook negatief effect op zijn happiness. Pichu zelf vangen en laten evolueren is wel makkelijker dan Pickachu zelf vangen vanwege die S.O.S functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Haha jaa een bagon kan een salamence roepen van lvl10 met de friend call.. Alleen heeft die wel een erg lage rate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Net even een swinub gevangen via de island scan :) was een pokemon die op mijn lijstje stond voor me team, dus ben er gelijk maar achteraan gegaan. heb er meteen een paar bij gemaakt (samen met ditto). mocht iemand interesse hebben dan heb ik er nog wel een paar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Voor elke dag van de week is er voor elk eiland 1 Pokemon die je kan krijgen via de scan. 4x7 = 28 dus. Allen niet in de Alola Pokedex.

Het is dus niet random :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
BlackMage schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:18:
Voor elke dag van de week is er voor elk eiland 1 Pokemon die je kan krijgen via de scan. 4x7 = 28 dus. Allen niet in de Alola Pokedex.

Het is dus niet random :)
nee klopt, het is zeker niet random :) vandaar mijn swinub ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 14:35
Hieronder een tabel met alle Island scan pokemon, locaties en special attack.

spoiler: title
Melemele Island

Sunday - Cyndaquil - Route 3 - Special Attack - Double Kick
Monday - Totodile - Seaward Cave - Special Attack - Metal Claw
Tuesday - Deino - Ten Carat Hill - Special Attack - Assurance
Wednesday - Horsea - Kala'e Bay - Special Attack - Dragonbreath
Thursday - Klink - Hau'oli City - Special Attack - none
Friday - Chikorita - Route 2 - Special Attack - Leech Seed
Saturday - Litwick - Hau'oli Cemetary - Special Attack - Acid

Akala Island

Sunday - Gothita - Route 6 - Special Attack - Dark Pulse
Monday - Spheal - Route 7 - Special Attack - Aqua Ring
Tuesday - Luxio - Route 8 - Special Attack - Eerie Impulse
Wednesday - Honedge - Akala Outskirts - Special Attack - Destiny Bond
Thursday - Venipede - Route 4 - Special Attack - Toxic Spikes
Friday - Bellsprout - Route 5 - Special Attack - Acid Spray
Saturday - Marill - Brooklet Hill - Special Attack - Aqua Jet

Ula'ula Island

Sunday - Rhyhorn - Blush Mountain - Special Attack - Skull Bash
Monday - Swinub - Tapu Village - Special Attack - Freeze Dry
Tuesday - Duosion - Route 16 - Special Attack - Night Shade
Wednesday - Roselia - Ula'ula Meadow - Special Attack - Leaf Storm
Thursday - Staravia - Route 10 - Special Attack - Roost
Friday - Vigoroth - Route 11 - Special Attack - Hammer Arm
Saturday - Axew - Mount Hokulani - Special Attack - Iron Tail

Poni Island

Sunday - Elektross - Poni Grove - Special Attack - none
Monday - Conkeldurr - Poni Plains - Special Attack - Drain Punch
Tuesday - Togekiss - Poni Gauntlet - Special Attack - Future Sight
Wednesday - Leavanny - Poni Meadow - Special Attack - Me First
Thursday - Serperior - Exeggutor Island - Special Attack - Glare
Friday - Samurott - Poni Wilds - Special Attack - Brine
Saturday - Emboar - Ancient Poni Path - Special Attack - Superpower

[ Voor 232% gewijzigd door Mschrijver88 op 28-11-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Sweet, thanks. Totodile en Spheal zouden beiden wel een toevoeging zijn aan mijn huidige team. Ook leuk dat ze op deze manier een aantal starters beschikbaar maken.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 16:30
Ik heb er al zo'n 8u op zitten, heb net de vuur trial op het tweede eiland afgewerkt.
Ik heb de indruk dat alles wel een pak makkelijker is dan in ORAS (wat op zich ook niet echt moeilijk was).

De dexnav is iets wat ik wel zeer hard mis, vond dit een super methode om de beste variant van bepaalde pokemon te vangen.

Het verhaal is nog niet echt op gang gekomen dus daar kan ik nog niet iets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
hoe kan je nu een ei breeden dan ?? waar vind ik uberhaupt een ei :P

psn: taker-mart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
taker1987 schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:16:
hoe kan je nu een ei breeden dan ?? waar vind ik uberhaupt een ei :P
Soms he... als een papa Pokemon en een mama Pokemon elkaar heeeeeeeeeel lief vinden...

Gewoon 2 Pokemon uit de zelfde egg group bij elkaar zetten in de nursery en even wachten, dan krijg je een ei. Of een willekeurige Pokemon en een Ditto (zoals iedereen doet). Elk Pokemon's ei heeft een aantal stappen wat je moet lopen voordat het uitkomt, dus dan ren je wat rond totdat het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
BlackMage schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:13:
[...]

Soms he... als een papa Pokemon en een mama Pokemon elkaar heeeeeeeeeel lief vinden...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

omg dat ging nog maar net goed.
Ik was bezig om een totodile te vangen met de scanner, deed ik een Water Gun attack ipv een Great ball gooien.
Gelijk de game opnieuw opgestart en ik kon gelukkig alle QR codes opnieuw scannen en het opnieuw gaan proberen.

na 10 greatballs en 2 nestballs eindelijk de pokemon kunnen vangen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pagina: 1 ... 12 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.