Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:35
Vergeet de Munchlax niet te claimen people! Via Mystery Gift en je krijgt een Snorlium Z gelijk erbij.
Kan tot 11-1-2017.

Heb mijn games van de GameMania binnen, was toevallig net ernaast toen ik de SMS kreeg :)
Die van de Wehkamp mogen gelijk terug als ze binnen zijn.
Nu de leak verwijderen en spelennn

[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 22-11-2016 19:15 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
BlackthunderAwf schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:05:
Je bent niet verplicht om de game via de eShop te halen. De enige reden die ik sowieso kan verzinnen voor een digitale aanschaf van een spel is dat je niet met diskettes hoeft te werken en altijd alles bij de hand hebt.
Maar gelukkig heeft ieder zo zijn voorkeur.

Je zult eens een dag moeten wachten voordat je een nieuw spel mag spelen, terwijl anderen al lang aan de gang zijn. Daar heb ik mij gelukkig nog nooit druk om gemaakt :).
Niet zo op de man spelen, doe ik tenslotte ook niet. Het gaat mij er op dat er vastgelegde data zijn. Als ik zo ongeduldig was, had ik wel een ROM gedownload. Ik wacht netjes tot middernacht en tot die tijd vermaak ik mij nog even met Yellow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealProcyon
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-09 14:28
Musta schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:14:
Vergeet de Munchlax niet te claimen people! Via Mystery Gift en je krijgt een Snorlium Z gelijk erbij.
Kan tot 11-1-2017.

Heb mijn games van de GameMania binnen, was toevallig net ernaast toen ik de SMS kreeg :)
Die van de Wehkamp mogen gelijk terug als ze binnen zijn.
Nu de leak verwijderen en spelennn
Gelukkig kan je die krijgen op een gebanned 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog bundels gezien met de n3ds xl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-08 16:09

niyesuh

Trainer

Dit is echt vervelend. Waarschijnlijk moet ik morgen mijn scriptie op hold zetten en 's nachts doorhalen om mijn misgelopen scriptie tijd in te halen.

Ik ga in ieder geval voor Litten en dan net zo lang soft resetten totdat ik er een krijg met de nature Adamant.

Tot vandaag dacht ik steeds Rowlet te gaan kiezen maar ik stoor me er aan dat Att. en Sp. Att. zo dicht op elkaar liggen en ik houd er van om te focussen op 1 van de 2 inplaats van beide te benutten.

Nintendo 3DS FC: 3024-8481-2744 / IGN Hüseyin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsF
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:38:
Iemand nog bundels gezien met de n3ds xl?
MediaMarkt Black Friday actie. Krijg je ook nog een speciale editie :)
229,- met Sun óf Moon.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsF
kuusj98 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:56:
[...]

229,- met Sun óf Moon.
Bij Bol 209 :)

Maar geen special edition

[ Voor 6% gewijzigd door larsF op 22-11-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

larsF schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:58:
[...]

Bij Bol 209 :)

Maar geen special edition
Ik had vorig jaar mijn New 3ds XL met Omega Ruby ook voor 209 via bol.com gekocht. Waarschijnlijk zal hun actie lang lopen. Maar de limited edition die bij de Mediamarkt met Pokemon S&M cover voor 20 tientjes duurder te koop is lijkt me dan eigenlijk een betere deal.

Ten eerste heb je een limited edition item die later niet meer te koop zal zijn, en tweede het ziet er gewoon retegaaf uit. Mocht je je over een tijdje vervelen zal de doorverkoop waarde waarschijnlijk ook hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsF
Dat is wel weer zo Niyesuh.
Maar ik had hem al besteld voordat ik de SE zag van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Net zeiden ze er nog niets over op Wehkamp maar nu lees ik dat mijn pakket hun magazijn heeft verlaten. Voor de andere Wehkampers misschien handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:56:
[...]

229,- met Sun óf Moon.
Poging gedaan, maar ik kan hem niet bestellen. Bestel nu, dan verder, dan weer bestel nu, dan weer verder. Erg raar, site lijkt niet goed te werken (safari én firefox).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
me_mrtn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:15:
[...]

Niet zo op de man spelen, doe ik tenslotte ook niet. Het gaat mij er op dat er vastgelegde data zijn. Als ik zo ongeduldig was, had ik wel een ROM gedownload. Ik wacht netjes tot middernacht en tot die tijd vermaak ik mij nog even met Yellow.
Dat was ook niet zo bedoelt, mijn excuus daarvoor. Maar Nintendo moet toch ergens een datum plannen. En als ze extra geld hadden willen verdienen hadden ze de digitale versie tegelijk over de hele wereld kunnen launchen en de hard copys een week later. Maar dat zal Nintendo allemaal wel uitgezocht hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

iPodKiller schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:38:
[...]

Thanks, kwam er ook net achter dat ze tot 23:59 bezig zijn.

Fijn dat ze de relatie van Nintendo goed willen houden (zijn hun woorden via mail), maar dan moet het niet ten koste gaan van de service.
Bijna half 11 en nog steeds niks verzonden, begin nu toch wel hoop te verliezen. Ja het is 1 dag verschil, maar pre orders hoor je 1 dag voor de release op de post te doen. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
iPodKiller schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:19:
[...]

Bijna half 11 en nog steeds niks verzonden, begin nu toch wel hoop te verliezen. Ja het is 1 dag verschil, maar pre orders hoor je 1 dag voor de release op de post te doen. Klaar.
Als je dan Fan Edition bij Nedgame besteld hebt, ik kreeg deze mail net binnen:

Geachte klant,

helaas heeft de levering Pokemon Sun & Moon Fan Edition vertraging opgelopen, de zending staat nog vast op het TNT depot in Gent. TNT zou vanavond nog via een koerier afleveren maar helaas zijn zij deze afspraak niet nagekomen. Hierdoor zal de levering helaas een vertraging oplopen, onze excuses hiervoor.

Wij gaan er alles aan doen uw order morgen alsnog morgen te verzenden.
Mocht u de order willen annuleren dan is dit vanzelfsprekend mogelijk.

wij houden u op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Metalkai schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:23:
[...]

Als je dan Fan Edition bij Nedgame besteld hebt, ik kreeg deze mail net binnen:

Geachte klant,

helaas heeft de levering Pokemon Sun & Moon Fan Edition vertraging opgelopen, de zending staat nog vast op het TNT depot in Gent. TNT zou vanavond nog via een koerier afleveren maar helaas zijn zij deze afspraak niet nagekomen. Hierdoor zal de levering helaas een vertraging oplopen, onze excuses hiervoor.

Wij gaan er alles aan doen uw order morgen alsnog morgen te verzenden.
Mocht u de order willen annuleren dan is dit vanzelfsprekend mogelijk.

wij houden u op de hoogte.
:') :') :') :') :') :') :')

Ze hebben meer dan 1 week de tijd gehad om hun shit bij elkaar te krijgen. Ga wel bij de MM kijken morgen, anders wacht ik dit wel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
iPodKiller schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:28:
[...]

Ze hebben meer dan 1 week de tijd gehad om hun shit bij elkaar te krijgen. Ga wel bij de MM kijken morgen, anders wacht ik dit wel af.
Ik praat niks goed, maar het zijn volgens mij de groothandels die juist de consequenties riskeren bij een te vroege release (als in: je krijgt gewoon geen voorraad meer bij de volgende release), niet de winkels. Dat is het enige waar fabrikanten mee kunnen dreigen (als fabrikanten invloed hadden op wat winkels verkochten, dan was de 2e hands verkoop het eerste wat ze zouden tegenhouden). Daarom krijgen de winkels heel laat voorraad. En dan is een random TNT brainfart genoeg voor zulke ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

iPodKiller schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:28:
[...]

Inmiddels 00:00. Is het nog gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
ik kan nu spelen .. heb hem vanavond gekocht via de store :D

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Iedereen veel plezier met het spelen :) Ik kan morgen ca 17:00 uur pas beginnen :+

Afbeeldingslocatie: https://img07.deviantart.net/0456/i/2016/131/4/b/litten___new_pokemon_starter____by_seviyummy-da24o9i.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestellen bij de MM is gelukt, kan m vandaag ophalen :)
Veel speelplezier allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

niyesuh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 00:00:
[...]

Inmiddels 00:00. Is het nog gelukt?
Nope, zie vorige reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Zo vanmorgen begonnen met Sun. Man wat is die intro lang vergeleken met andere games. Ik sla altijd vlak voor ik een Pokemon kan kiezen op zodat ik een beetje een gunstige Nature heb. Dit keer natuurlijk tien minuten van te voren voor het laatst gedaan :D. Kan je de hele intro weer bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Dubrillion schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:19:
Zo vanmorgen begonnen met Sun. Man wat is die intro lang vergeleken met andere games. Ik sla altijd vlak voor ik een Pokemon kan kiezen op zodat ik een beetje een gunstige Nature heb. Dit keer natuurlijk tien minuten van te voren voor het laatst gedaan :D. Kan je de hele intro weer bekijken
Kan je niet gewoon verder spelen en later een goede nature breeden? Lijkt me erg vervelend om niet van het spel te genieten omdat je constant moet restarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:35
Dubrillion schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:19:
Je kan besf vroeg een ditto vangen, de tweede eiland en de breeder is er ookbest vroeg. Heb al ern paar Litten gebreed zo, maar nog geen adamant.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Wat een gepruts bij de Media Markt. Krijg ik vanochtend pas een mailtje met verzendbevestiging, met een levertijd voor morgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Metalkai schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:44:
[...]

Kan je niet gewoon verder spelen en later een goede nature breeden? Lijkt me erg vervelend om niet van het spel te genieten omdat je constant moet restarten.
In eerste instantie wil ik gewoon van het spel genieten. Het breeden en alles daar omheen doe ik vaak later pas. Ik speel liever het spel eerst dan dat ik elke keer als hij levelt de verkeerde stats zie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ben gisteren gestops net voor de eerste trial. Pas 3 Pokemon in mijn team omdat ik alleen echt de nieuwe Pokémon wil gebruiken (Rowlet/Pikipek/Grubbin) Yungoos wel gezien maar lijkt me niet heel erg nuttig, overigens wel leuk om te zien hoe in moon alles 12 uur voor/achter loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Wauw, volgens mij is het hier al een keer eerder gezegd, maar een "ik spel dit spel al 20 jaar!"-optie is geen overbodige luxe. Gister twee uurtjes gespeeld en eigenlijk het gevoel alsof ik nog steeds in een tutorial zit ...

Ik hoop trouwens wel dat een volgende generatie console en dus Pokémon ook grafisch beter wordt; met een Retina MacBook en iPhone lijkt het scherm van mijn 3DSXL regelrecht in 1990 te komen ...

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wackmaniac schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:09:
Ik hoop trouwens wel dat een volgende generatie console en dus Pokémon ook grafisch beter wordt; met een Retina MacBook en iPhone lijkt het scherm van mijn 3DSXL regelrecht in 1990 te komen ...
Als je de geruchten mag geloven, is er een Pokémon game voor de Switch in de maak gebaseerd op Sun en Moon (Stars?) welke, volgens de geruchten, high def textures gebruikt en het scherm van de Switch is natuurlijk beter dan die van een 3DS ;)

Volgens de geruchten krijgt de Switch een 720p scherm. Vergeleken met de 3DS is dat:
Vergelijk 3DS met 720p

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2016 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Het scherm van de 3DS XL ziet er dan ook wel bedroevend pixelachtig uit.
Toevallig laatst even naast m'n oude 3DS gelegd, wat bleek; op de oude 3DS zag ORAS er veel beter uit.
De pixeldichtheid is groter, dus het is allemaal wat scherper en de kleuren waren ook intenser.

Voor de volgende generatie handhelds hoop ik in ieder geval op een pixeldichtheid van rond 330ppi. Dat lijkt wel een sweetspot te zijn. En natuurlijk dat ze een degelijk IPS of beter een OLED scherm gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De PPI van een 3DSXL is dan ook gewoon bedroevend. Hierom vind ik de kleinere 3DS gewoon fijner.

En verder heeft de New 3DS XL in de meeste gevallen een IPS scherm, ik hoop dat ze die doorzetten naar de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 12-09 12:27
Op zich maakt het gebruikte scherm mij nog niet heel erg uit, zolang het maar een groot % sRGB kan weergeven en weinig kleurafwijking heeft.
Natuurlijk is IPS en OLED wel fijner vanwege kijkhoeken en mogelijk energiezuinigheid.

Het mag ook geen probleem zijn tegenwoordig, fabrikanten maken massa's goede schermen voor smartphones. Het zal geen drol kosten tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:16:
[...]

Als je de geruchten mag geloven, is er een Pokémon game voor de Switch in de maak gebaseerd op Sun en Moon (Stars?) welke, volgens de geruchten, high def textures gebruikt en het scherm van de Switch is natuurlijk beter dan die van een 3DS ;)

Volgens de geruchten krijgt de Switch een 720p scherm. Vergeleken met de 3DS is dat:
[afbeelding]
Hoe moet ik die afbeelding precies interpreteren? Heel dat blauwe is zogezegd het scherm van de Switch en dat witte dat van de 3DS of zo? :P

Verder hoop ik dat die Switch snel komt samen met één van de laatste Pokémon games (evt. die Stars). Kan écht niet wachten want ik heb geen 3DS en nu Sun & Moon net uitgekomen zijn, jeukt het wel 'n beetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Laatst online: 06-08 15:52
Notlupus schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:10:
[...]

Het meeste spijt heb ik nog dat m'n collectie Pokemon ook weg is, geloof niet dat er destijds al een Pokebank/Transporter bestond. Op dat moment had ik nooit gedacht ooit weer met Pokemon te beginnen, of uberhaupt weer eens een handheld te kopen.

Nu ligt er thuis een PS Vita, een 3DS, 2DS en een Hyrule Editie 3DSXL met Pokemon White, White 2, X en Y en Alpha Sapphire, haha. O-)
Heb Red, Gold en Silver alledrie nog boxed in bijna mint condition, wat een nostalgie is het ook.

Daarnaast ook de 2DS Pokémon Yellow editie nog in bezit, gekocht maar niet open gehad, laat die ook lekker in m'n kast liggen >:)

Vandaag Moon overigens gekocht! Ben benieuwd, kan alleen pas vanavond laat spelen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PixelShooter schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:29:
[...]

Hoe moet ik die afbeelding precies interpreteren? Heel dat blauwe is zogezegd het scherm van de Switch en dat witte dat van de 3DS of zo? :P
Wit / Zwart is de 3DS (per oog 400 × 240 + 320 × 240), blauw is 720p (1280*720) wat, volgens geruchten, de resolutie van de Switch wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo nu al -1 voor mij. Zooi opgehaald, verkopen ze de n3ds xl zonder oplader.. maak m dan gewoon twee tientjes duurder man. Op naar de winkel, alweer 😂👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:55:
Nintendo nu al -1 voor mij. Zooi opgehaald, verkopen ze de n3ds xl zonder oplader.. maak m dan gewoon twee tientjes duurder man. Op naar de winkel, alweer 😂👍🏻
Redelijk bekent dat die er standaard niet bij zit ;) Winkels geven het ook altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Dat is al zo sinds de introductie van de 3DS. Vind het ook niet heel handig, maar idd geven de meeste winkels dit al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja maar de 2DS heeft dan weer wel een lader bijgeleverd :')

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 23-11-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:27

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Er staat toch best wel een duidelijke waarschuwing op de verpakking in het rood 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Heb je natuurlijk weinig aan als je online besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17
Vanochtend even opgehaald bij de mediamarkt voor het werk. Ik hoop dat het nog een beetje fatsoenlijk draait op de "oude 3Ds". Want alleen voor pokemon ga ik geen nieuwe kopen en zoveel speel ik niet op de 3DS. Lees namelijk wel van framedrops en lange laadtijden. Vanavond maar gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Wat een knurften zijn het ook bij de MM webshop. Gekozen om Pokemon Sun af te halen bij de winkel dichtbij mijn werk. Krijg ik vanochtend de melding dat een kopie pas vandaag is verzonden naar de winkel en morgen pas aan komt. Ik zojuist in de winkel geweest en gelukkig dat de medewerkers het daar wel snapte. Ik kreeg een exemplaar mee tegen met de melding dat ik wel even zelf de order wil annuleren.

Ik heb er in ieder geval zin in. Rowlet gaat mijn starter worden (de laatste evo is zoo cool) en met PSV op de achtergrond gaat het vandaag zeker wel goed komen (Pokemon is toch spannender dan het huidige PSV in de CL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackmaniac schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:12:
Heb je natuurlijk weinig aan als je online besteld :)
Precies dit, maargoed, al onderweg met de game.
Dit was het pakketje:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wEznq5W.jpg

Vind de console zo best leuk, volgens mij zijn die versieringen los te klikken. Dus wellicht dat je ze tzt ook los kunt kopen voor je 3ds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:37:

Vind de console zo best leuk, volgens mij zijn die versieringen los te klikken. Dus wellicht dat je ze tzt ook los kunt kopen voor je 3ds.
Dat is alleen met de normale 3ds en new 3ds, niet met de XL versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mschrijver88 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:53:
[...]

Dat is alleen met de normale 3ds en new 3ds, niet met de XL versies.
Alleen de New niet-XL. :)

Maar natuurlijk kan de behuizing los van de andere modellen, maar dat beschouwt Nintendo niet als iets wat de eindgebruiker zelf kan doen. En ze verkopen dus ook geen lege behuizingen. Maar ebay e.d. staat vast vol met andere behuizingen voor de 3DS XL modellen, maar dat zijn dan geen officiële onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
Vannochtend om 10 uur bij de mediamarkt (Rotterdam Centrum), ze hadden weinig spellen in de winkel liggen, die stapel is denk binnen een dag op. Er waren geen special editions, geen 3ds xl bundels en enkele 2ds bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Remmetje schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:25:
Wat een knurften zijn het ook bij de MM webshop. Gekozen om Pokemon Sun af te halen bij de winkel dichtbij mijn werk. Krijg ik vanochtend de melding dat een kopie pas vandaag is verzonden naar de winkel en morgen pas aan komt. Ik zojuist in de winkel geweest en gelukkig dat de medewerkers het daar wel snapte. Ik kreeg een exemplaar mee tegen met de melding dat ik wel even zelf de order wil annuleren.

Ik heb er in ieder geval zin in. Rowlet gaat mijn starter worden (de laatste evo is zoo cool) en met PSV op de achtergrond gaat het vandaag zeker wel goed komen (Pokemon is toch spannender dan het huidige PSV in de CL).
Mooi dat ze het opgelost hebben voor je, ik heb helaas gekozen voor thuisbezorgen, dus het zelfde truukje gaat voor mij niet op... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Net wel een mail gekregen van NedGame dat mijn order verzonden is. Dagje later dan verwacht, maar ik heb erger meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Ik heb hem ook binnen nu. Letss goooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silversin schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:58:
Wat een gepruts bij de Media Markt. Krijg ik vanochtend pas een mailtje met verzendbevestiging, met een levertijd voor morgen :/
Bij mij komt alles vandaag al binnengekomen. Heb alle 2 de versies besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Zit te denken om ook te upgraden van een 3DS XL naar een New 3DS XL. Ik merkte dat er bij ORAS en XY flink wat framerate drops waren tijdens gevechten, dus is het misschien wel handig om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Metalkai schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:34:
Zit te denken om ook te upgraden van een 3DS XL naar een New 3DS XL. Ik merkte dat er bij ORAS en XY flink wat framerate drops waren tijdens gevechten, dus is het misschien wel handig om te upgraden.
Voor de titels die je noemt maakt het niks uit. Maar ik hoor wel dat het voor Sun/Moon veel beter gaat op een New :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Heb ik hier ook wel eens gevraagd. Heeft niets met de 3DS te maken maar aan hoe spel gemaakt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Wat ik mij nu alleen afvraag is. Levert Wehkamp het straks via brievenbuspost of pakketpost? Ik heb geen zin om ieder 10 minuten mijn post te controleren..

Op de website geven ze het volgende aan maar je weet het maar nooit.
Datum van bericht Bericht
22 november 2016 Pakket heeft ons magazijn verlaten
23 november 2016 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

[ Voor 41% gewijzigd door niyesuh op 23-11-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
niyesuh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:41:
Wat ik mij nu alleen afvraag is. Levert Wehkamp het straks via brievenbuspost of pakketpost? Ik heb geen zin om ieder 10 minuten mijn post te controleren..
Hangt er vanaf wat je hebt besteld he ;)

Ik geef het 99% kans dat het een brievenbuspakket is als je 1 normale editie hebt gekocht. Bij "fan editions" of ook een tweede versie dan kan het beide kanten op gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:30:
[...]

Bij mij komt alles vandaag al binnengekomen. Heb alle 2 de versies besteld. :)
Hmm vreemd, wanneer heb je je verzendbevestiging gekregen? Ook met PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
Mizgala28 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:24:
[...]

Mijn partner heeft de New 3ds en ik de oude 3ds model, beiden hebben wij Pokemon X & Y en Alpha Sapphire en Omega Ruby en beide hebben wij op diezelfde plekken framedrops, in sommige gevechten dus.

Misschien was er op dat moment toevallig geen framedrop maar een New 3ds lost dit probleem echt niet op.
Aschtra in "Nintendo 3DS - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:07

Ik heb beide normale edities besteld, zaten in een plastic kleding achtige zak ding die je ook altijd van H&M enzo krijgt, past met beide games gewoon door de brievenbus, maar ik moest ervoor tekenen. Misschien omdat het ik het naar een afhaal punt heb laten brengen maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik denk pakket, want de postbode is al geweest hier. Maar nog geen Pokemon :(
Heb zelf ook bij wehkamp besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Psycho_Mantis schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:03:
[...]

Ik denk pakket, want de postbode is al geweest hier. Maar nog geen Pokemon :(
Heb zelf ook bij wehkamp besteld
Wehkamp verstuurd met DHL. Dat is een andere postbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Eindelijk heeft Nedgame de fan Edition verzonden. Wou hem bijna in de MM kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij wehkamp besteld.

Op de wehkamp site geven ze een bezorgtijd tussen de 14:00 en 18:00 voor mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silversin schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:52:
[...]

Hmm vreemd, wanneer heb je je verzendbevestiging gekregen? Ook met PostNL?
Gisteren ook PostNL en DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 13-09 12:15

Rick-Jan

always connected

Pakje van Bol is binnen, veel plezier iedereen :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ben nu bezig met de eerste trial, maar god, wat heerlijk deze game. Heb zelf Red, Yellow, Gold, een beetje Omega Ruby en natuurlijk Pokémon Stadium en Go gespeeld, maar dit is een heerlijk bad waar je in terecht komt. Ik moet even weer inkomen, maar het gaat als een speer. Qua vormgeving is deze game prachtig, ook al is de resolutie van de 3DS laag, het detailniveau is hoog. Ik ga maar eens de Pokédex verder vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Ondertussen met mijn bestelling bij Wehkamp:

Datum van bericht
Bericht
22 november 2016
Pakket heeft ons magazijn verlaten
23 november 2016
Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
23 november 2016
Bezorger is met pakket onderweg.

Edit;
Gevonden in mijn brievenbus. Sorry scriptie ik maak het morgen goed met je!

Edit 2;
Vals alarm, is iets anders :'(

[ Voor 20% gewijzigd door niyesuh op 23-11-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel speelt lekker zeg, vrouwtje was aan het netflixen, ik aan het gameboyen (okok, misschien mag ik hem niet zo noemen, maar doe het lekker toch). Voelde als vanouds :+ Ik vind de intro van het spel wel erg lang, soms hunker je dan naar een 'skip the bs' knop :)

Ziet er allemaal redelijk goed uit, maar vergeleken met een iphone is de resolutie echt belabberd :?
En daar betaal je dan 200 euro voor... Vreemd, maargoed: tis niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:30:
Spel speelt lekker zeg, vrouwtje was aan het netflixen, ik aan het gameboyen (okok, misschien mag ik hem niet zo noemen, maar doe het lekker toch). Voelde als vanouds :+ Ik vind de intro van het spel wel erg lang, soms hunker je dan naar een 'skip the bs' knop :)

Ziet er allemaal redelijk goed uit, maar vergeleken met een iphone is de resolutie echt belabberd :?
En daar betaal je dan 200 euro voor... Vreemd, maargoed: tis niet anders.
En dan is de resolutie van de iPhone nog niet eens zo goed. Sorry moest even :+

Ik ben het inderdaad met je eens. Een skip knop zou een uitkomst zijn _/-\o_
En vrouwlief noemt het ook nog steeds een Gameboy :9

[ Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 23-11-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Mijn Sun ligt ook klaar in het afleverpunt. Morgen na het werk eens oppikken. Vrijdag vrijaf genomen :D.

Vanavond nog een beetje Pokemon GO'en om wat dust/xp te verzamelen en een beetje sporten om de komende dagen dan lui te zijn :P.

Benieuwd hoe mijn DS2'tje de game draait - zal wel meevallen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Zo hey nu pas net eindelijk binnen. Nou jongens trainen maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Het eerste gedeelte nu afgesloten en ik vind het wel een leuk spel. Er zijn alleen wel twee punten die ik vervelend vind, namelijk het bevestigen om een deur te openen en als bij je 'in battle' items niet een hotkey hebt met het laatst gebruikte item, zoals een Pokéball.

Ben benieuwd hoe lang de storyline is! :)

Edit: die hotkey is er dus wel, de y toets namelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door BlackthunderAwf op 23-11-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Reset tot ik de juiste nature hebt duurt behoorlijk lang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ook hier is hij binnen :)
PokemonSunMoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
Heeeeerlijke game! Zo'n 6 uur gespeeld en bijna klaar met het eerste eiland. De vernieuwingen zijn top en alles is goed gedetailleerd en verzorgd. Ja, hier ga ik nog lang van genieten, helemaal omdat ik me weer op competitieve play wil richten :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Pokemon sun is niet 3D?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik ben zelf nu voor de 3e keer het beginstuk aan het doen, zodat ik de 3e starter ook aan mijn team kan toevoegen. Duurt wel lang hoor, ben er zeker een uur mee bezig als ik geen tekst lees. Dat is tot nu toe bij geen enkele pokemon game zo lang geweest. X/Y vond ik al lang met 20 min voordat je kan traden, maar dit is extreem 8)7
Nope :) Niks is 3D, ongeacht of je een New 3DS hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:51:

Nope :) Niks is 3D, ongeacht of je een New 3DS hebt of niet.
PokeFinder is 3D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Framerate is super laag tijdens battles in bijv. ORAS. Geloof me, 3D wil je nooit aanzetten in Pokemon hehe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
iPodKiller schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:20:
[...]

Framerate is super laag tijdens battles in bijv. ORAS. Geloof me, 3D wil je nooit aanzetten in Pokemon hehe.
In principe hadden ze de extra power van de New 3DS er voor kunnen inzetten. Ik mis het totaal niet ofzo, maar dat had zeker gekund gezien de veel meer extra power tov een normale.

Wel weer een typische Nintendo actie.
1. Hardware introduceren met een gimmick (3D)
2. Vroeg games uitbrengen die deze gimmick vrijwel vereisen (Mario 3D Land)
3. Later in de lifecycle de gimmick steeds minder actief gebruiken
3. Tegen het einde van de lifecycle deze gimmick zelfs niet eens meer gebruiken (Pokemon SuMo)

Dit zag je met de Wii Remotes, de dual screen+touch van de DS, het 2e scherm van de Wii U en dus het 3D van de 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackMage schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:27:
[...]

In principe hadden ze de extra power van de New 3DS er voor kunnen inzetten. Ik mis het totaal niet ofzo, maar dat had zeker gekund gezien de veel meer extra power tov een normale.

Wel weer een typische Nintendo actie.
1. Hardware introduceren met een gimmick (3D)
2. Vroeg games uitbrengen die deze gimmick vrijwel vereisen (Mario 3D Land)
3. Later in de lifecycle de gimmick steeds minder actief gebruiken
3. Tegen het einde van de lifecycle deze gimmick zelfs niet eens meer gebruiken (Pokemon SuMo)

Dit zag je met de Wii Remotes, de dual screen+touch van de DS, het 2e scherm van de Wii U en dus het 3D van de 3DS.
Gimmicks zijn leuk, tenzij de hardware ook futureproof genoeg is. Dat is de (N)3DS gewoon simpelweg niet. Kijk hoe de Vita zich staande houdt na zoveel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Het viel me op dat het best lang duurt voordat je vanuit een battle terug in de het spel komt (2DS). Het zwarte scherm staat voor het gevoel wel 5 seconden in beeld. Ik kan me niet herinneren dat dit in vorige Pokemon games zo was.

Ik moet nog wennen aan de camerahoek en dat lopen met de d-pad niet meer kan. De overload aan cutscenes had van mij ook niet gehoeven. Ik lees/bekijk de scenes niet eens meer en druk maar zo snel mogelijk op A om te kunnen spelen. Verder prima spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
iPodKiller schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:37:
[...]

Gimmicks zijn leuk, tenzij de hardware ook futureproof genoeg is. Dat is de (N)3DS gewoon simpelweg niet. Kijk hoe de Vita zich staande houdt na zoveel jaar.
Geen enkele console is future proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackMage schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:50:
[...]

Geen enkele console is future proof.
Uiteraard, maar specwise was de 3DS al redelijk zwak in 2011.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik ben wel zeer positief over de gui.
Heel duidelijk en simpel uitgelegd.

Kan je trouwens pokemons van xy of oras traden ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

• BlackMage
Pykow schreef op donderdag 24 november 2016 @ 00:13:
Ik ben wel zeer positief over de gui.
Heel duidelijk en simpel uitgelegd.

Kan je trouwens pokemons van xy of oras traden ?
Nee, daarvoor moet eerst de bank een update krijgen.

Ik vind de GUI eigenlijk wat meh. De knopjes zijn te klein, maar het is wel duidelijk en clean. Ik had liever de 4 moves weer verdeeld ver het hele scherm ipv de helft. En de belangrijkse menu features zoals Pokemon, items en save mogen wel permanent op het onderste scherm ipv alleen na X indrukken.

Verwijderd

Lijst met pokemon qr codes om te scannen voor je pokedex:

• Dubrillion
niyesuh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:15:
Reset tot ik de juiste nature hebt duurt behoorlijk lang!
Ik ben gisteren bijna twee uur bezig geweest :D
Plus mijn 3DS XL wordt nogal traag. Iemand daar een beetje een oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:23:
[...]

Ik ben gisteren bijna twee uur bezig geweest :D
Plus mijn 3DS XL wordt nogal traag. Iemand daar een beetje een oplossing voor?
New 3DS XL kopen.

• Dubrillion
Ik weet niet of ik dat thuis uitgelegd krijg :D
Nou moet ik zelf weten wat ik koop, maar vind dat zelf een beetje overdreven 8)

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:19:
[...]

Misschien komt er een leuke black friday aanbieding. Verkoop je de huidige 3ds xl of geef je die aan je vriendin/vrouw.

Zelf ook gegeven aan mijn vrouw. Mario kart/Mario party etc via download play is ze helemaal gelukkig mee :).
( onderling pokemon met items ruilen is dan ook heel simpel met meerdere cartridges )

[ Voor 8% gewijzigd door wPlayNL op 24-11-2016 08:28 ]

• Mschrijver88
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2uj1n4p.jpg

Deze pokemon via wonder trade gehad, is dit wel een ''legale'' pokemon, omdat dit een level 1 pokemon is?

• BlackthunderAwf
Ja hoor. Pokémon uit een ei zijn volgens mij altijd level 1. Al vanaf de Diamond/Pearl/Platinum games dacht ik.

• Mschrijver88
BlackthunderAwf schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:36:
Ja hoor. Pokémon uit een ei zijn volgens mij altijd level 1. Al vanaf de Diamond/Pearl/Platinum games dacht ik.
Top, goed om te weten, ik heb echt al jaren geen pokemon gespeeld dus had geen idee hoe dit kon :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:19:
[...]

N3ds is vandaag $99(black Friday) in Amerika. Als je niet vies bent van een regio locked ds, moet je daarvoor gaan :P

Verwijderd

Topicstarter
Verder zijn er in Nederland ook verschillende "black friday"-aanbiedingen. Dus met een beetje zoeken denk ik dat je wel wat kan vinden :)

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 06:43:
Lijst met pokemon qr codes om te scannen voor je pokedex:
Wat kan je nou precies hiermee doen?

• BlackMage
Psycho_Mantis schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:40:
[...]

Wat kan je nou precies hiermee doen?
Daarmee kan je die Pokemon in je Dex registreren. Dat maakt het zelf vangen makkelijker omdat je dan weet waar hij te vinden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Gister, na het kinderfeestje van mijn zoon, nog even gespeeld. Nu zo'n 3.5 uur op de teller en het gevoel dat ik nog steeds in tutorialmode zit. Gevonden punten tot nu toe:

- Attack animations zijn een stuk toffer geworden. Als ik kijk naar Abra's Teleport dan is dat echt een hele toffe animatie geworden.
- Een heleboel gepraat. Echt heel veel.
- "press A" to open door, daar ben ik nog geen fan van
- Algehele look en feel van de battles zijn echt heel fijn geworden.
- Geen online stuff tijdens het spelen. Als ik hier een trade afsprak dan was ik meestal online en speelde door en ik zag vanzelf de persoon in kwestie online komen. Dat zit er nu niet echt meer in volgens mij.
- Na het vangen van een Pokémon direct de keuze om deze in het team te nemen of in een specifieke box te plaatsen; Supernice!

Vanavond de eerste trial in, ben benieuwd of mijn team voldoende gaat zijn :)

Pagina: 1 ... 11 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.