Het grote Pokémon Topic - Deel Twee Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 60 Laatste
Acties:
  • 264.457 views

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackthunderAwf schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:52:
[...]

Hij heeft er hier nog niet erg veel zin in, ik neem aan dat het nog steeds de FNAC Belgium is ofzo?
Morgen maar eens verder prutsen.
Ja FNAC gebruiken, moest het ook eventjes weer goed naar kijken, met connectify een hotspot opgezet,

Verwijderd

Topicstarter
wackmaniac schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:03:
Bol.com heb ik goede ervaringen mee. Probleem is natuurlijk dat je geen idee hebt wanneer het pakket bezorgd wordt.

Ik pre-order daarom maar in fysieke winkels, dan kan ik het gewoon ophalen. Maar dat is vooral omdat ik nogal ongeduldig ben en niet wil wachten :)
Ik ga volgende week mijn 3DS op Australië zetten zodat ik Moon alvast kan downloaden. Over ongeduldig gesproken :p

• niyesuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-08 16:09

niyesuh

Trainer

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:27:
Doet er nog iemand iets met de VCS versies van Pokemon Red/Blue/Yellow ?
Gisteren heb ik Pokémon Red aangeschaft, nu heb ik Red en Yellow. In Yellow heb ik pas 30 pokemons dus heb nog een lange weg te gaan. Op serebii kwam ik wel iets tegen over een Mew event in Londen. Helaas niet voor ons.
Pokemon Rood, Blauw en Geel (2DS/3DS)
PS. ik heb nog 1 Volcanion code over, op Marktplaats is die niet weg te slijten.

***members only***

Laat het even weten of het is gelukt, ik heb er namelijk 2 waarvan 1 dus zelf gebruikt. Nu weet ik niet meer welke dat was.
This code is invalid krijg ik op mijn scherm.

Nintendo 3DS FC: 3024-8481-2744 / IGN Hüseyin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
ach ik wacht nog wel even, heb ik nog de tijd om andere game uit te spelen ook :)
Heb wel de leaks gezien, op story dingen na (dat is een ding die ik niet gespoiled wil hebben)
Puur competitive viability zitten er deze generatie best wel wat leuke bij voor vgc 2017.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

BlackthunderAwf schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:52:
[...]

Hij heeft er hier nog niet erg veel zin in, ik neem aan dat het nog steeds de FNAC Belgium is ofzo?
Morgen maar eens verder prutsen.
Vreemdgenoeg werkte FNAC eerder deze week nog niet, maar nu lukt het wel. Heb een wifi-adaptertje gebruikt, lan-verbinding uitgezet, NbaHomePass aangezet en bingo.

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn 3DS op Australië gezet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B7kUTDDA9VF3RIwiJZcmv4gb/full.jpg

Nu nog een weekje wachten en dan kunnen we gaan :)

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:53
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:49:
[afbeelding]

Moet je daarvoor niet eerst alles van je eerdere accountgegevens op je 3DS deleten waardoor alle andere geïnstalleerde games onspeelbaar worden?

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Verwijderd

Topicstarter
Lynox schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:53:
[...]

Moet je daarvoor niet eerst alles van je eerdere accountgegevens op je 3DS deleten waardoor alle andere geïnstalleerde games onspeelbaar worden?
Ik heb een new 3DS en new 3DS XL. De new 3DS heb ik helemaal geformatteerd (stond toch niets op) en op Australië ingesteld. Volgende week doe ik "gewoon" een System Transfer van de new 3DS XL -> new 3DS en ik kan het spel via de eShop opnieuw downloaden. Het spel wat je koopt blijft gebonden aan de eShop dus deze unlocked netjes volgende week vrijdag. Zelfs al zet ik de 3DS weer op Nederland.

De eShop geeft zelfs netjes aan dat je (in de meeste gevallen) gewoon software uit een ander land (binnen dezelfde regio) opnieuw kan downloaden.

Het duurt twee weken (want na een system transfer moet je een week wachten voordat opnieuw kan) maar je verliest er geen savegames mee.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:03
Na een tijdje proberen is het mij toch gelukt om Genesect binnen te hengelen. Straks alleen nog Meloetta. Dat zal wel weer een Wi-Fi event worden.

Toen ik nog even op Serebii rond keek, kwam ik nog een ander event tegen wat al vanaf augustus bezig is. Het heet Happy Hour Meowth en is te verkrijgen door de code 'HAPPY' in X, Y, OR of AS in te voeren.
Happy Hour Meowth

Games Obtainable With: X, Y, Omega Ruby, Alpha Sapphire
Available from: August 21st 2016 - ?? 2016
This Meowth comes with the special move Happy Hour. It is obtained with the shared code: HAPPY

Meowth ♂/♀
Level 20

OT: Happy
ID: 08196
Ability: Pickup
Hold Item:
No Item
Any Nature.
Date of Receiving
a lovely place. Apparently had a fateful encounter at Lv. 20
Happy Hour
Screech
Bite
Fake Out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Zijn er andere die ook problemen ondervinden bij de Sun & Moon demo? Bij mij tellen de characters niet meer af. De politieagent ij de docks zegt nog steeds dat over 6 dagen er iets "shady"gaat gebeuren en de over de veerboot wordt er nog steeds gezegd dat die over 12 dagen zal varen. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 17:21

Michelli

LL.M

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:49:
[afbeelding]

Ik heb de 21e een belangrijk tentamen, dus voor mij komt de Europese release date juist erg goed uit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Volgens Serebii:
It also confirms that the Magearna QR Code will be distributed in Europe from December 6th inside the Pokémon TV app for smartphones and tablets.
Sweet!

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

US moet lekker wachten hehe

Joe merrick :
"Sorry US followers, no sign of the Magearna QR code means in the US press release and just "check later" on the site"

[ Voor 23% gewijzigd door iPodKiller op 14-11-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wow een 10/10 van Nintendolife :o... kan niet wachten op vrijdag*!

*) Op mijn op Australië ingestelde 3DS

En helaas geen Tweakers-review..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Even wat van die reviews doorgekeken en het oogt positief. Het enige wat me niet echt beviel was dat
spoiler:
een wilde pokemon hulp kan inroepen van andere wilde pokemons, waardoor je die steeds moet verslaan voordat je een bal kunt gooien om hem te vangen. Waarom GF er altijd van die irritante, repetitive elementen aan toevoegt snap ik niet zo.

Maar even in spoiler gezet, alhoewel het helemaal niets met de story te maken heeft maar met een game mechanic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erg goede review van GameXplain:

Redelijk vrij van spoilers.
Bee.nl schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:21:
Even wat van die reviews doorgekeken en het oogt positief. Het enige wat me niet echt beviel was dat
spoiler:
een wilde pokemon hulp kan inroepen van andere wilde pokemons, waardoor je die steeds moet verslaan voordat je een bal kunt gooien om hem te vangen. Waarom GF er altijd van die irritante, repetitive elementen aan toevoegt snap ik niet zo.

Maar even in spoiler gezet, alhoewel het helemaal niets met de story te maken heeft maar met een game mechanic.
spoiler:
Het is juist handig als je een Shiny wil vangen en ze kunnen niet om hulp roepen als ze een status hebben (Paralysed, Sleep, Poisoned, etc) Zie hier: https://www.reddit.com/r/..._call_for_help_mechanics/

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Toch jammer dat een flinke postgame ontbreekt. Ik had zo gehoopt op een Battle Frontier :(

Desondanks... HYPE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens voor iedereen die het spel illegaal speelt:

Nintendo is consoles aan het bannen die met een illegale versie van het spel met het internet verbind.
http://www.nextn.es/2016/11/nintendo-ban-pokemon-sol-luna/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:55:
Trouwens voor iedereen die het spel illegaal speelt:

Nintendo is consoles aan het bannen die met een illegale versie van het spel met het internet verbind.
http://www.nextn.es/2016/11/nintendo-ban-pokemon-sol-luna/
Nintendo met een officiële statement:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxZ4eByXgAAxV3n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden.

Ik vind het eerlijk gezegd wel handig dat ik wanneer de 23ste Moon uitkomt om te spelen, ik meteen op internet dingen kan opzoeken om uitgelegd te krijgen.

Doordat de spel al uitgelekt is hebben veel spelers al op internet uitleg gegeven over nieuwe zaken binnenin gen. 7 dus ben ik er blij mee dat zij er al mee hebben kunnen experimenteren.

Ik hoop dan ook dat wanneer de de spellen international uitgerold worden, dat Nintendo de ban bij hun weghaalt. En anders kunnen de hackers ook hun console id veranderen zover ik heb her en der heb kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Illegaal spellen spelen op je console is 100% NOT DONE. En het gaat hierbij om een Mac-ban en niet op je console id, dus formatteren van je 3DS heeft geen zin. En zover ik Nintendo ken zijn het ook nog eens perma-bans.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2016 23:34 ]

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Ohh dat is best extreem. Maja nog een excuus om de nieuwe 3ds xl in de nieuwe kleurtjes (wit of zwart/oranje) te kopen :D

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:34:
Illegaal spellen spelen op je console is 100% NOT DONE. En het gaat hierbij om een Mac-ban en niet op je console id, dus formatteren van je 3DS heeft geen zin. En zover ik Nintendo ken zijn het ook nog eens perma-bans.
Ik vind het volledig terecht, mensen gaan met hun pirated copy online. Ja sorry maar dan vraag je er ook om :+

http://kotaku.com/players...say-nintendo-i-1789039343
Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/oz5cwh5a533bxe1mgadw.png
Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/f680wv6myk22pn3slcne.png

Ik zou liegen als ik ook nooit pirated software gebruik, maar is dit wel een van de standaard regels als je het gebruikt:
Regel 1: Ga nooit online met pirated software. (In windows blokkeer ik altijd de uitgaande verbinding in de firewall)

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 17-11-2016 06:20 ]

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik gisteren naar de Bruna gefietst voor Nintendo eShop kaarten. Worden ze daar niet meer verkocht :s

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dubrillion schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:43:
Ik gisteren naar de Bruna gefietst voor Nintendo eShop kaarten. Worden ze daar niet meer verkocht :s
Je kunt ze ook gewoon online kopen via sites?

• wackmaniac
Dubrillion schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:43:
Meeste spellenwinkels, maar ook HEMA, Blokker etc verkopen ze wel. Ik haal ze meestal online.

Verwijderd

Topicstarter
wackmaniac schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:03:
[...]

Meeste spellenwinkels, maar ook HEMA, Blokker etc verkopen ze wel. Ik haal ze meestal online.
Zelfs meeste supermarkten hebben ze.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou Sun & Moon is nu officieel uit voor Australie en coverage is al begonnen door youtube en sites. Ik ga eventjes proberen het te vermijden XD

Oja de S&M Anime is ook uit inmiddels :P
[Video: http://www.dailymotion.com/video/x52en1x_pokemon-sun-moon-anime-op-hd_tv#tab_embed]

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 17-11-2016 15:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Handig, kan ik vanavond al spelen op mijn op Australië ingestelde 3DS :p

Nou dat was van korte duur. Had het spel net werkend, transfer ik mijn hoofd 3DS naar mijn 3DS met Pokémon Moon. Download ik Moon opnieuw. En ja hoor: "Days until release: 6"

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 19:18 ]

• Lynox
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:32:
Handig, kan ik vanavond al spelen op mijn op Australië ingestelde 3DS :p

Nou dat was van korte duur. Had het spel net werkend, transfer ik mijn hoofd 3DS naar mijn 3DS met Pokémon Moon. Download ik Moon opnieuw. En ja hoor: "Days until release: 6"
Ik had al zo'n vermoeden dat dat niet ging werken. Balen man! Ff wachten nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het werkte wel met ORAS. Maar die is nooit in de voorverkoop geweest. Ik denk dat door het overzetten de licenties (van de games) opnieuw gedownload worden. Hierdoor krijg je dan de versie (indien beschikbaar) uit jouw eShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Zo na de reviews gelezen/gezien te hebben en te zien hoe mooi de Sun/Moon eruit gaat zien ben ik overstag gegaan. Voor 37 euro Sun besteld bij MM en volgende week gaan we los.

Een pokemon game is voor mij wel echt heel lang geleden maar ik ben echt enthousiast over de game. De verbeteringen zien er echt significant uit maar ook verbeteringen als het zien van de effectiviteit van de aanval is iets waar ze mij (als nieuwe noob) enorm mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Laatst online: 10-09 14:32
Heeft iemand hier ervaring met pre-orders van bol.com? Ik heb daar namelijk de Sun steelcase besteld. Worden die meestal op de release dag bezorgd, of soms ook eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Linkje3 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:43:
Heeft iemand hier ervaring met pre-orders van bol.com? Ik heb daar namelijk de Sun steelcase besteld. Worden die meestal op de release dag bezorgd, of soms ook eerder?
Bol.com heeft tot nu toe bij mij altijd op dag van release bezorgd. Daar zitten ze redelijk bovenop. Je bent alleen afhankelijk van de bezorger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Mijn Sun besteld bij Dreamland (België) 37.99 euro en laten leveren in een afhaalpunt. Ik zie wel wanneer ie binnen is. De prijs is toch wel heel mooi, vind ik. Zag op amazon FR 33.99 staan, maar ja dan is het in het Frans - liever niet lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Matey schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:01:
Mijn Sun besteld bij Dreamland (België) 37.99 euro en laten leveren in een afhaalpunt. Ik zie wel wanneer ie binnen is. De prijs is toch wel heel mooi, vind ik. Zag op amazon FR 33.99 staan, maar ja dan is het in het Frans - liever niet lol.
Volgens mij kun je die gewoon in het Engels zetten. De versie die je in Nederland koopt is ook gewoon op het Frans te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Linkje3 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:08:
[...]

Volgens mij kun je die gewoon in het Engels zetten. De versie die je in Nederland koopt is ook gewoon op het Frans te zetten.
Jawel maar dan is het denk ik wel zo dat al je pokemons qua regio uit Frankrijk komen.

Dit zou eigenlijk niet echt uit moeten maken denk ik, maar zelf vind ik het fijner dat ze gewoon regioloos of te wel engels zijn.

Ik kan het fout hebben dus als dat zo is pls correct me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Nieuwe aflevering van Generations is beschikbaar

@1:06, "If you make a mistake and do not correct it that is a second mistake" Dit vond ik toch wel grappig om te horen in Pokemon :) Quote van de Chinese filosoof Confucius!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Zo, Sun uit de Australische store is binnen. Eindelijk beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cxjc31kW8AAgILp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:04
Hebben ze nu een ban gekregen omdat ze te vroeg hebben gespeeld, of dat ze een illegale rom versie hebben gedownload?

[ Voor 4% gewijzigd door Silversin op 20-11-2016 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Ik denk een illegale versie te vroeg online gespeeld, als ik het zo lees.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Silversin schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:53:
Hebben ze nu een ban gekregen omdat ze te vroeg hebben gespeeld, of dat ze een illegale rom versie hebben gedownload?
Mensen dachten dat het niet kwaad kon om met een illegale versie gebruik te maken van de online services van S&M voor de release. :+

Dat is het laatste wat je moet doen met pirated software :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Stel dat sommige winkels het spel morgen al verkopen, kun je dan ook gebanned worden, omdat Nintendo denkt dat je het gepiraat hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Linkje3 schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:32:
Stel dat sommige winkels het spel morgen al verkopen, kun je dan ook gebanned worden, omdat Nintendo denkt dat je het gepiraat hebt?
De systemen kunnen denk ik merken of het een fysieke spel is of een gedownloadde variant. Hierdoor zal je met een fysieke kopie denk ik niet geband worden als je deze 1 dag eerder zou spelen aangezien een cartridge niet illegaal en gratis gedownload kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Blijft natuurlijk jammer dat we in Europa een week moeten wachten terwijl de rest van de wereld al volop S&M aan het spelen is. Bij ORAS stonden we ook al op de tweede plaats. Met XY hebben ze wel een worldwide release gedaan, dus waarom ze dat nu niet meer doen snap ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiken
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 02:08
Latere release is al vervelend, maar nu blijkt Pokemon al wel in Frankrijk te worden verkocht ivm de leak van de rom. Hopelijk worden de spellen hier ook eerder verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Maiken schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:01:
Latere release is al vervelend, maar nu blijkt Pokemon al wel in Frankrijk te worden verkocht ivm de leak van de rom. Hopelijk worden de spellen hier ook eerder verkocht.
Gaat niet snel gebeuren, winkels willen geen boete riskeren om de release embargo van Nintendo te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Bee.nl schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:57:
Blijft natuurlijk jammer dat we in Europa een week moeten wachten terwijl de rest van de wereld al volop S&M aan het spelen is. Bij ORAS stonden we ook al op de tweede plaats. Met XY hebben ze wel een worldwide release gedaan, dus waarom ze dat nu niet meer doen snap ik niet zo.
XY werden al ongeveer een week van te voren verkocht in Europa. Sindsdien komt de EU dus met Pokémon-releases op de tweede plaats. Zie het als een soort straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lynox schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:10:
[...]

XY werden al ongeveer een week van te voren verkocht in Europa. Sindsdien komt de EU dus met Pokémon-releases op de tweede plaats. Zie het als een soort straf.
Bij de XY release heeft Nintendo aangegeven dat het heel veel werk is om wereldwijd tegelijkertijd hetzelfde spel uit te brengen. Europa is door de verschillende landen en regelgevingen het moeilijkste. Vandaar dat Europa games meestal later of soms eerder krijgt.
Dat heeft niets met "straffen" te maken.

Verder hoef je nog maar 3 nachtjes te wachten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hoe valt de uitzondering voor Frankrijk dan eigenlijk te verklaren? Het is wel een vreemde eend in de bijt mbt de Europese release. Op Reddit las ik dat de game daar al op vrijdag te koop was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bee.nl schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:24:
Hoe valt de uitzondering voor Frankrijk dan eigenlijk te verklaren? Het is wel een vreemde eend in de bijt mbt de Europese release. Op Reddit las ik dat de game daar al op vrijdag te koop was.
Nintendo en met name Game Freak is verliefd op Frankrijk. Is geen geheim :+

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 21-11-2016 06:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Nog een paar daagjes geduld :) Ik volg een klein beetje de dingen op Reddit en de previews, reviews en Reddit wijzen allemaal op een geweldigde game. Ik kan eigenlijk niet wachten. Hopen dat dit spel het Pokémon-vuur weer een beetje kan aanwakkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:52
Nog 2 nachtjes! Ik ben woensdag de hele dag vrij door een afspraak. 12 uur ongeveer kan ik de game halen.
Heb me team al beetje uitgezocht, denk dat dit het wordt:

Rowlet
Slowpoke
Abra
Jangmo
Turtonator
crabrawler

Alleen die laatste weet ik nog niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Ik krijg er steeds meer zin in! Heb ze beide besteld bij Wehkamp, hoop dat ze woensdag geleverd worden. Ben namelijk vrij tot en met zaterdag dus kan een mooi stuk spelen. Heb mij met opzet nog niet verdiept in welke Pokémon er allemaal voorkomen, dus het wordt een nieuwe ervaring. Ga gewoon alles vangen en trainen wat ik tegen kom!

Iemand wel een suggestie met welke game ik moet beginnen? Ik neig een beetje naar Moon, maar misschien wissel ik het ook wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Hij is ontzettend tof kan ik je alvast vertellen :). Nu +- 24 uur gespeeld en gaat nog altrijd niet vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Ik heb hem vandaag al kunnen krijgen bij de Duitse MediaMarkt in Herzogenrath. 30 minuten fietsen vanuit mijn woonplaats. Ik heb meteen de collectors editie van Sun gekocht. Alleen jammer dat op het hoesje Pokémon Sonne staat, maar op de steelcase staat sowieso geen logo, dus veel maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb gisteren het halve dorp afgefietst naar eShop kaarten. Bruna, Blokker, Hema, Kruidvat.
Uiteindelijk bij de Jumbo kunnen vinden. Hij is wel groot dit keer. Omega Ruby was iets van 14k blokken. Deze 24k. Ik moest zelfs spellen verwijderen van de kaart... Nog 1 dag. Dan kunnen we weer van start. Het ga er redelijk vers in. Heb alleen even gekeken welke starter ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Dubrillion schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:47:
Ik heb gisteren het halve dorp afgefietst naar eShop kaarten. Bruna, Blokker, Hema, Kruidvat.
Uiteindelijk bij de Jumbo kunnen vinden. Hij is wel groot dit keer. Omega Ruby was iets van 14k blokken. Deze 24k. Ik moest zelfs spellen verwijderen van de kaart... Nog 1 dag. Dan kunnen we weer van start. Het ga er redelijk vers in. Heb alleen even gekeken welke starter ik wil.
Waarom fiets je niet gewoon naar een gameketen waar ze de game fysiek verkopen? Geen gedoe met eShop kaarten, en geen gedoe met ruimte vrij maken :)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, ik koop ze ook altijd fysiek. Vooral Pokémonspellen hebben een hoge doorverkoopwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:58:
Ja, ik koop ze ook altijd fysiek. Vooral Pokémonspellen hebben een hoge doorverkoopwaarde.
Pokémon is redelijk waardevast inderdaad. Pokemon XY is nog redelijk duur ten opzichte van 2015, waar je hem voor twee tientjes kon kopen 2e hands is dat nu makkelijk 10 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
LeafGreen en FireRed in originele verpakking gingen recentelijk bij Catawiki voor meer dan EUR100 ... per stuk.

Morgen verjaardagsfeest van mijn oudste ... als je hebt over slechte timing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GAITii schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:46:
[...]

Waarom fiets je niet gewoon naar een gameketen waar ze de game fysiek verkopen? Geen gedoe met eShop kaarten, en geen gedoe met ruimte vrij maken :)
Ik koop één in de eShop en één fysiek. (Voor ruilen etc met mijn 2e 3DS) Verder heb ik een 64GB kaart in mijn 3DS die nog lang niet vol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind het toch altijd wel fijn om ze allemaal op me 3DS te hebben staan. Dan kan je gewoon makkelijk wisselen van game zonder van kaartje te wisselen :)
Ik wil denk wel een grotere SD kaart aanschaffen. Heeft het nog nut om verder dan Class 4 of Class 10 te gaan qua snelheid?

Ik heb er wel weer zin in. Met Omega Ruby heb ik toen even gewacht, want het bleef toch wel gewoon hetzelfde verhaal als het origineel. Dit is weer even helemaal nieuw :D

[ Voor 52% gewijzigd door Dubrillion op 22-11-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:05:
LeafGreen en FireRed in originele verpakking gingen recentelijk bij Catawiki voor meer dan EUR100 ... per stuk.

Morgen verjaardagsfeest van mijn oudste ... als je hebt over slechte timing :)
Pff dat is wel duur ja. Misschien komt het ook deels door die draadloze adapter die erbij zit. Het probleem is, is dat de game preservation scene nu alles gaan liggen graden(wat overigens ontzettend irritant is, want mensen betalen geld om een mening te krijgen over hun gesealde game, dit zijn geen kaarten ofzo :')) .

Over 5 jaar zul je overal op ebay XY en oras zien :'). Dat zie je niet zo snel met <2006 pokemon games dus wordt de prijs daarvan ook ontzettend duur.

Pokemon en sealed wil je niet snel aanraken. En dan heb ik het niet eens over de TCG.

Pokemon maakt daar zoveel geld mee de laatste jaren. Zelfs Wizards met Magic wordt serieus annihilated door TPCI. Hun collection boxes zijn gewoon prima om te laten zitten voor jaren(promo kaart, figuurtje buiten de EU, online codeen een pakjes mix). Zijn gasten (link van een persoon zal ik later even toevoegen) die letterlijk pallets inkopen tegen een lage inkoopprijs om ze te laten liggen voor jaren.

Over LRLG gesproken. Die boosterbox daarvan zit tegen een prijs aan dat je niet wil zien :')

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 22-11-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
En ik heb destijds mijn GBA plus originele DS verkocht voor zo'n €250. Inclusief Gold, Ruby, FireRed en Diamond. Plus nog een hele andere zwik games. Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Notlupus schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:55:
En ik heb destijds mijn GBA plus originele DS verkocht voor zo'n €250. Inclusief Gold, Ruby, FireRed en Diamond. Plus nog een hele andere zwik games. Zucht...
Op zich geen slecht bedrag maar dat kon nu wel makkelijk €100 meer zijn hehe.

Ben nog steeds superblij met mijn kyogre Edition GBA SP die ik voor €40 kocht XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notlupus
  • Laatst online: 05-09 09:53
iPodKiller schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:01:
[...]

Op zich geen slecht bedrag maar dat kon nu wel makkelijk €100 meer zijn hehe.

Ben nog steeds superblij met mijn kyogre Edition GBA SP die ik voor €40 kocht XD
Het meeste spijt heb ik nog dat m'n collectie Pokemon ook weg is, geloof niet dat er destijds al een Pokebank/Transporter bestond. Op dat moment had ik nooit gedacht ooit weer met Pokemon te beginnen, of uberhaupt weer eens een handheld te kopen.

Nu ligt er thuis een PS Vita, een 3DS, 2DS en een Hyrule Editie 3DSXL met Pokemon White, White 2, X en Y en Alpha Sapphire, haha. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niyesuh

niyesuh

Trainer

Mijn bestellig bij Wehkamp wordt naar verwachting morgen tussen 14:00 en 18:00 geleverd.

En het leuke is. Ik heb het super druk met mijn scriptie :D yeeey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Ik had stiekem gehoopt op een verzendbevestiging van Media Markt gisterenavond, maar ik moet toch een dag geduld hebben.

Gelukkig geen scriptie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
niyesuh schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:19:
Mijn bestellig bij Wehkamp wordt naar verwachting morgen tussen 14:00 en 18:00 geleverd.

En het leuke is. Ik heb het super druk met mijn scriptie :D yeeey
Jep de mijne ook! Gelukkig toen kunnen kopen met hoge korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 17:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Bij mij wordt Sun & Moon morgen ook geleverd tussen 14:00 en 18:00 :)

Omdat ik van werkgever wissel zit ik nu 1,5 week thuis, komt echt precies goed uit :+

Ik heb echt nog niets bekeken op Youtube dus ben super benieuwd naar deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Iemand al verzendbevestiging van Nedgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
iPodKiller schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:11:
Nothing yet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Mijn Wehkamp bestelling zou tussen 11:00 en 15:00 uur kunnen komen. Niet te laat uit bed dus uit de nachtdienst :).

Zag trouwens net de folder van de Media Markt met een combideal voor beide spellen voor 72 euro (36 p.s.). Ook waren ze te verkrijgen met een Pokémon 2DS of 3DS + 1 spel voor niet veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 02:44
Pff echt stom. Vergeten mn bestellingen bij de Wehkamp te annuleren.. Heb het namelijk bij game mania al vooruitbetaald. Iemand die het wilt overnemen in Rotterdam? Komt ook morgen binnen waarschijnlijk, zal ze anders terugsturen. Zijn weld e gewone edities

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
weet iemand hoe laat de nintendo store de game unlockt in nederland ? dus stel ik koop hem vandaag in de store, hoelaat kan ik dan spelen ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Mag em schijnbaar gaan ophalen bij de Gamemania, die zijn vandaag nog allemaal open tot 9 uur van wat ik uit de sms heb mogen begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Akaendra schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:05:
Mag em schijnbaar gaan ophalen bij de Gamemania, die zijn vandaag nog allemaal open tot 9 uur van wat ik uit de sms heb mogen begrijpen.
Welke GameMania-vestiging is dat? Dan ga ik zo even langs hier in Groningen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
wackmaniac schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:09:
[...]

Welke GameMania-vestiging is dat? Dan ga ik zo even langs hier in Groningen >:)
als ik de sms begreep dan gaat het om alle vestigingen, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zojuist met GM Apeldoorn gebeld. En hun bevestigen dat ze al in de verkoop zijn :D

Nedgame trouwens ook.

[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 22-11-2016 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
.

[ Voor 100% gewijzigd door taker1987 op 22-11-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Sorry. Ik word thuis verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Mijn game (Moon) via bol.com verwacht ik morgen d.m.v. briefpost te ontvangen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jveer op 22-11-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
verkoopt media markt niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hebbes :) :D
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/poksmcaayn0n3s27.jpg

Nu moet ik eerst de moeilijke keuze maken welke ik mee moet beginnen :+
Verkoper die ik bij Nedgame sprak had het erover dat Nintendo groen licht had gegeven. Dus je kan het proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 22-11-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Caayn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:48:
Hebbes :) :D
[afbeelding]

Nu moet ik eerst de moeilijke keuze maken welke ik mee moet beginnen :+

[...]
Verkoper die ik bij Nedgame sprak had het erover dat Nintendo groen licht had gegeven. Dus je kan het proberen.
Lekker, nog geen verzendbevestiging gehad van Nedgame. Ik mag hopen dat ze het nog niet hebben aangepast. Ik ben wel teleurgesteld als de game donderdag aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
iPodKiller schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:28:
[...]

Lekker, nog geen verzendbevestiging gehad van Nedgame. Ik mag hopen dat ze het nog niet hebben aangepast. Ik ben wel teleurgesteld als de game donderdag aankomt.
Dit zag ik op facebook bij Nedgame voorbij komen:
Nedgame
23 minuten ·

NU VERKRIJGBAAR! Bestel voor 23:59 en wij versturen vandaag nog jouw nieuwe Pokemon game, Limited Edition 3DS en/of 2DS bundel!
Ik denk dus dat je rond 00:00 of later een verzendbevestiging krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BlackthunderAwf schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:35:
[...]

Dit zag ik op facebook bij Nedgame voorbij komen:

[...]

Ik denk dus dat je rond 00:00 of later een verzendbevestiging krijgt.
Thanks, kwam er ook net achter dat ze tot 23:59 bezig zijn.

Fijn dat ze de relatie van Nintendo goed willen houden (zijn hun woorden via mail), maar dan moet het niet ten koste gaan van de service.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 12:52
Mijn vriendin werkt in een speelgoed winkel en die hebben de games binnen. Worden nog niet verkocht want mag officieel niet zegt zij.

Is mijn verjaardagscadeau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Nog iemand een verzendbevestiging van Media Markt ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Net in Doetinchem bij de MM geweest. Lichtelijk geirriteerde mevrouw van de klantenservice wist mij te vertellen dat zij hem écht pas op de release verkopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Laatst online: 12-09 12:27
Ontvangstbevestiging van Bol.com al vanmiddag binnen. Als het goed is morgen tussen 12.00 en 15.00 afgeleverd.

Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelhartog5
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-08-2024
Mediamarkt in Zaandam is ook begonnen met de verkoop. Nog niet in de winkel maar op vraag worden de games uit het magazijn gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Ik heb zojuist zowel Sun als Moon bij de MM Hoog Catharijne gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Niet dat ik jullie speelplezier wil ontnemen, maar degene die netjes via de eShop de game haalt, die moet weer wachten. Laat Nintendo maar weer streng zijn. Op deze manier heeft digitale verkoop totaal geen enkel voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Je bent niet verplicht om de game via de eShop te halen. De enige reden die ik sowieso kan verzinnen voor een digitale aanschaf van een spel is dat je niet met diskettes hoeft te werken en altijd alles bij de hand hebt.
Maar gelukkig heeft ieder zo zijn voorkeur.

Je zult eens een dag moeten wachten voordat je een nieuw spel mag spelen, terwijl anderen al lang aan de gang zijn. Daar heb ik mij gelukkig nog nooit druk om gemaakt :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRealProcyon
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-09 14:28
iPodKiller schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:11:
Ja ik, komt waarschijnlijk morgen. Ik ben alleen op mijn New Nintendo 3DS gebanned voor het online spelen van de leaks, dus moet ik op een standaard 3DS spelen.
Pagina: 1 ... 10 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.

Dit topic is gesplitst in twee nieuwe topics: Het grote Pokémon TCG topic voor de Pokémon Trading Card Game en Het grote Pokémon Topic - Deel Drie voor algemene Pokémon videogame discussies. Dit topic wordt gesloten.