Acties:
  • 0Henk 'm!
Zelf hoop ik een beetje op de bundle versie met beide games die iig in Japan uitkomt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 16:20
Ik ga denk ik voor de steelbook versies. OR/AS heb ik zo ook en ook al vind ik ze niet bijzonder, ze zijn niet echt duurder dan gewone. En de gewone doosjes krijg je er ook bij dus baat het niet dan schaadt het ook niet (veel).

Mocht er een bundelversie komen met beide games op eigen cart voor een bedrag dat maximaal 80-90 euro is dan valt dat te overwegen. Maar ik hecht niet genoeg waarde aan gimmicks zoals kaarten, artbooks, soundtracks, stoffen zakjes voor je 3ds of andere prul om er significant meer voor te betalen dan twee losse.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BroodjeGezond
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:06
Hieronder nog een code voor een XY Fates Collide pack in Pokemon TCG online.

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:24
Google Play: Pokémon GO

Nu is het wachten tot hij in nederland beschikbaar is:(
Of natuurlijk de apk downloaden:P

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-03 20:59
Ruudox schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 06:50:
Google Play: Pokémon GO

Nu is het wachten tot hij in nederland beschikbaar is:(
Of natuurlijk de apk downloaden:P
Is er op dit moment dan al content in de landen waar het niet voor beschikbaar is?

PS4 PSN: Dazzler2120

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:16
Ik heb mijn eerste pokemon al in Go.

Wel een Charmander maar blijkbaar lijkt er wel wat te werken

PSN: McMillan0984

• Dazzler2120
Clavat schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:56:
Ik heb mijn eerste pokemon al in Go.

Wel een Charmander maar blijkbaar lijkt er wel wat te werken
Heb jij de .APK gedownload? Niet bang dat er straks een ban wordt omdat je voor je country restriction begint?

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:16
Dazzler2120 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:57:
[...]

Heb jij de .APK gedownload? Niet bang dat er straks een ban wordt omdat je voor je country restriction begint?
Dan wordt ik maar geband maar als die gewoon publiekelijk toegankelijk is why not.

PSN: McMillan0984

• Dazzler2120
Clavat schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:57:
[...]

Dan wordt ik maar geband maar als die gewoon publiekelijk toegankelijk is why not.
True, ik wacht toch nog effe af...
Enjoy!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

http://www.apkpolice.com/...st-version-download-free/
hier kan je de apk downloaden. ben benieuwd wanneer het voor iOS uitkomt in europa.

ook omdat er in EU volgens mij gewoon geen field test is geweest.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 08:42
Ik hoop dat ze GO in de loop van de week hier uitbrengen.

Read the code, write the code, be the code!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

iemand zit ook te livestreamen XD rijd in ze auto rond en streamt het haha

https://www.twitch.tv/petertheshiba nog best leuk gedaan ook trouwens met dat beeld van ze telefoon er bij.

servers down. niemand kan nu spelen. hopelijk omdat ze de andere plekken uitrollen ? O-) hoping much ;p

[Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 06-07-2016 10:19]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
volgens mij probeert heel de wereld het tegelijk, ik kan nu niet eens inloggen.

Burp

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 14:25

psyy138

blackbulls.nl

Net ook de apk van pokemon go geinstalleerd en werkt prima.
vanavond maar is rondjes lopen :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Wii4all
  • Niet online
bij mij doet hij het ook nu, ben alleen niet in de mogelijkheid om de hort op te gaan maar goed vanavond gaat dat zeker gebeuren

Burp

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:14
Ik heb het nieuws rondom Go helemaal niet gevolgd maar nu het moment bijna daar is ben ik toch wel geïnteresseerd. Wanneer kunnen Nederlandse users het spel voor iOS verwachten? Ik heb niet veel zin om een AUS account aan te maken en daarna weer te switchen.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:49
Mogelijk binnen 24 uur, als ik Reddit moet geloven. Men heeft't over "middernacht", maar goed, we zien wel.

Liege, liege, liegebeest!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-05-2022
Zojuist gedownload en het werkt! Ga zo even buiten een rondje lopen.

RECHTS!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

weebl

YARR!

Vermoedelijk is deze vraag al eens gesteld, maar ik kon het in dit topic niet zo snel vinden.

Ik krijg vrijdag voor m'n verjaardag waarschijnlijk een 3DS XL en wil er graag een Pokemon spel bij.
Ik heb vroeger als klein mannetje Pokemon Red op de Gameboy Color echt helemaal grijs gespeeld.
Nu neig ik zelf het meest naar Omega Ruby omdat die het leukst schijnt te zijn voor mensen die het ouderwetse Pokemon gevoel weer willen ervaren. Echter hoor ik ook goede dingen over Pokemon XY.

Ik wil echt weer dat oude Pokemon gevoel hebben dat ik vroeger had op de achterbank van de auto met m'n ouders op vakantie enzo :) Denken jullie dat ik meer lol ga hebben met Pokemon Omega Ruby of met X of Y?
Echt super veel verschil is er niet. Omega Ruby / Alpha Sapphire zijn alleen gebaseerd op Ruby en Sapphire. Het spel zelf is qua look en feel gelijk aan X en Y.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:47
Ik kan maar geen gebruikersnaam kiezen na het vangen van charmander, telkens zegt die dst die in gebruik is en nu doet de app het helemaal niet. Blijft maar laden

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:41
Ik heb de APK ook geinstalleerd en een Bulba gevangen. Ziet er best grappig uit. Vanmiddag maar even naar het strand lopen voor een water Pokemon :D

Volgens mij is de eerste Pokemon die je vangt een Kanto starter O-)

[Voor 19% gewijzigd door Dubrillion op 06-07-2016 12:29]

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:00
En nu nog classic Pokémon op iOS en Android.. :)

• Liegebeest
weebl schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:12:
Vermoedelijk is deze vraag al eens gesteld, maar ik kon het in dit topic niet zo snel vinden.
Vorig jaar ben ik na lange tijd begonnen met Omega Ruby en ik vind't een geniaal spel! Nu ik die zo'n beetje uit heb, ben ik samen met m'n dochter aan X/Y begonnen. ORAS voelt gepolijster en bevat features die X/Y niet heeft (DexNav bijvoorbeeld). Beiden zijn mooie, goede spellen.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

weebl

YARR!

Liegebeest schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:32:
[...]

Vorig jaar ben ik na lange tijd begonnen met Omega Ruby en ik vind't een geniaal spel! Nu ik die zo'n beetje uit heb, ben ik samen met m'n dochter aan X/Y begonnen. ORAS voelt gepolijster en bevat features die X/Y niet heeft (DexNav bijvoorbeeld). Beiden zijn mooie, goede spellen.
Ok, thanks! Dan vraag ik er Omega Ruby bij :)

• TheBuddha
Liegebeest schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:52:
Mogelijk binnen 24 uur, als ik Reddit moet geloven. Men heeft't over "middernacht", maar goed, we zien wel.
Dat is goed om te weten. Dan ga ik niet lopen kunstelen vandaag. Benieuwd wat ik morgen aantref.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:24

rg-mohwa

Phoe Hé

TheBuddha schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:53:
[...]

Dat is goed om te weten. Dan ga ik niet lopen kunstelen vandaag. Benieuwd wat ik morgen aantref.
ik heb zojuist voor android de apk geinstalleerd en hoefte helemaal geen speciale accounts aan te maken, gewoon installeren en gaan ;)

• TheBuddha
Ik heb het over de iOS gebruikers. Bovendien hoorde ik iets over bans bij het installeren van buitenlandse APK bestanden maar dat zal wel weer lariekoek zijn.

• mat.hi.as
  • Laatst online: 23:33
Better safe than sorry. Als het dan toch vanavond zou komen (hoop ik heul erg)... overdag moet ik toch werken, dus weinig tijd om m'n favoriete Pokemon te vangen :P

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:06

Barbas

Gallego!

De wearable is dus geen vereiste om Pokemon Go te gebruiken? Of hebben de meesten hier de wearable wel :)

Mejor así

• DaanDH
Nope, ik speel zonder wearable.
Heb al een aantal pokemon gevangen en ook al een aantal eieren gekregen.

RECHTS!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:39

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Haha ik vind het wel grappig. Leuk detail dat alle kruizen langs de weg of kapelletjes als van die pokécenters dienen, en de kerk in mijn dorp is een Gym :P. Niet voor het een of ander, maar dan heb je toch dikke poep als je in een gebied/land woont waar zulke dingen niet zijn.

R7 5800X - RX 6900XT - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• DaanDH
Zit hier midden in Den Haag en er zijn echt mega veel pokecenters om me heen. Heb er al heel veel pokeballs door verdient.

RECHTS!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:50

Mitchell

Ondertitel

DaanDH schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:15:
Zit hier midden in Den Haag en er zijn echt mega veel pokecenters om me heen. Heb er al heel veel pokeballs door verdient.
In Enschede heb je er ook heel veel. Had ik niet verwacht. Ook de map overlay en foto's werken heerlijk.

Net geinstalleerd en blijkbaar zijn alle goede namen al weg, dus heb maar mijn forum naam gebruikt. Weet iemand of de app offline ook werkt? Zit op me werk dus kan niet echt testen, haha.

[Voor 94% gewijzigd door Mitchell op 06-07-2016 13:21]

Signature

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03 21:32
Ergens terug in het Forum wordt vermeld dat een internetverbinding wel nodig is.

Edit:
Al kan ik dat zo ook niet terug vinden XD
Maar het schijnt amper data te vragen. Als je veel speelt 1,5 gig.
Casual tot een gig.

[Voor 47% gewijzigd door Raymon1988 op 06-07-2016 13:28. Reden: aanvulling]

• Wii4all
  • Niet online
ze hebben trouwens veel data uit ingress overgenomen.

Ik heb een paar van die pokestops gevonden op locaties waar ook ingressportals zitten.

Hier heb je daar een kaart van:
https://www.ingress.com/intel

Burp

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:50

Mitchell

Ondertitel

Raymon1988 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:24:
Ergens terug in het Forum wordt vermeld dat een internetverbinding wel nodig is
Ah, mijn excuses. Wat jammer nou weer dat internet nodig is. Hopelijk voegen ze dan de mogelijkheid toe om een gebied te downloaden zoals Google Maps.

Signature

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:24

rg-mohwa

Phoe Hé

Wii4all schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:24:
ze hebben trouwens veel data uit ingress overgenomen.

Ik heb een paar van die pokestops gevonden op locaties waar ook ingressportals zitten.

Hier heb je daar een kaart van:
https://www.ingress.com/intel
inderdaad, alleen waar ze bij ingress nog netjes aangaven wie die portals submit had, doen ze dat bij pokemon niet :-(

• Kuusj

Kuusj

DaanDH schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:15:
Hmm, ja ik moet minimaal 400 meter lopen voor de dichtstbijzijnde. Dat is natuurlijk wel een nadeel van een dorp :P

Het is trouwens wel echt een First class battery drainer. Echt niet normaal, en dan heeft mijn telefoon (Nexus 6P) echt geen slechte accu, integendeel. Hier een screenshot, binnen 15 minuten een aardige drain:

R7 5800X - RX 6900XT - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Wii4all
  • Niet online
Dat is net zoals ingress, nintendo had beter ook meteen speciala pokemon go powerbanks kunnen maken ;)

Hier nog wat meer over de microtransacties
http://kotaku.com/here-ar...ter&utm_medium=Socialflow

[Voor 49% gewijzigd door Wii4all op 06-07-2016 13:34]

Burp

• TheBuddha
Hier nog een eerste indruk voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben.
http://www.pokemongofans.nl/spel-dag-1/

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-03 12:39

Madstorm

Derping all the way!

In mijn pauze ook even rondgelopen met de app open. Een van de eerste Pokemon die ik vond was Golduck (CP30), ik weet alleen niet goed wat je hier mee kan. Is dit meer een 'verzamel ze allemaal' spel? (wat ik niet eens zo erg zou vinden).

Misschien toch iets meer in verdiepen ;)

I'm an Ironman!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-03 13:10

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik heb een apart topic aangemaakt voor Pokémon GO. Dit om het een beetje gescheiden te houden. OP is nog "Under Construction". Ook zoek ik nog iemand die mee wil werken aan de OP.

[iOS/Android] Pokémon Go

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WishmasterNL schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:26:
Ik heb een apart topic aangemaakt voor Pokémon GO. Dit om het een beetje gescheiden te houden. OP is nog "Under Construction". Ook zoek ik nog iemand die mee wil werken aan de OP.

[iOS/Android] Pokémon Go
ik ben het er mee eens hoor alleen eerder was dit ook al gedaan en toen heeft iemand dat ontkracht en hem op slot gezet :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-03 13:10

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ricmaniac schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:27:
[...]

ik ben het er mee eens hoor alleen eerder was dit ook al gedaan en toen heeft iemand dat ontkracht en hem op slot gezet :P
Dat topic heb ik gezien. Echter deze stamt nog uit september 2015 en stond nog niks bijzonders in.
Ik verwacht eigenlijk, nu het spel uit is/komt, er meer over gepraat gaat worden.

En om te zorgen dat het algemene topic een beetje ontzien word door alleen maar Pokémon Go post, heb ik een opzichzelfstaand topic aangemaakt. En uiteraard wat meer invulling gegeven ( bedoeling is om hem helemaal te vullen) aan de OP.

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• Kuusj

Kuusj

Raymon1988 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:24:
Ergens terug in het Forum wordt vermeld dat een internetverbinding wel nodig is.

Edit:
Al kan ik dat zo ook niet terug vinden XD
Maar het schijnt amper data te vragen. Als je veel speelt 1,5 gig.
Casual tot een gig.
Nou, dat vind ik echt niet "amper data", veel mensen hebben een <=1GB bundel. Nu heb ik zelf 2.5GB, maar dan houd het ook niet over.

Ik heb even een fiets gepakt (wel elektrisch, ik ga nog wat moeite doen :P) en ben naar alle Pokécenters of hoe ze ook heten in het dorp gefietst. Dat waren er 4, en volgens de computer ik heb 4km gefietst. Ondertussen wel nog een stuk of 16 van die dieren gevangen, waarvan 80 CP het meeste is. 7 unieke Pokémon gevonden. Ik was wel weer 20% accu kwijt, dat gaat nog een groot probleem worden als je een telefoon hebt met een wat mindere accu.

Een vriendin van me is groot Pokémon fan, maar heeft een non-gejailbreaked iPhone 6S, en ze vind het niet leuk dat ik wel al kan spelen :P Maar begrijp ik het nu goed dat ik ook battles met haar kan gaan doen als we elkaar tegenkomen oid? Weet iemand al hoe die Gym's werken? Ik ben lvl 3 dus dat duurt nog wel even.

[Voor 45% gewijzigd door Kuusj op 06-07-2016 17:15]

WishmasterNL schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:26:

[iOS/Android] Pokémon Go
Hmm, mijn bedoeling was om ook dit topic voor Pokémon GO te gebruiken. Het is niet voor niets het Grote Pokémon topic.. Waar naast de hoofdgames ook de TCG en de spin-offs besproken mogen worden. Om versnippering te voorkomen.

[Voor 9% gewijzigd door 90710 op 06-07-2016 20:06]

• Anoniem: 787595
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ik denk dat Pokémon GO zijn eigen thread verdient.

[Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 787595 op 07-07-2016 00:04]

Ik vind van niet. Helemaal gezien ik dit topic, en zijn voorganger, speciaal geopend heb om het over Pokémon te hebben. Het is niet een topic exclusief voor de main games. En Pokémon Sun en Moon komen voorlopig nog niet uit dus je zou best dit topic kunnen gebruiken voor Pokémon Go. Als ze gelijktijdig zouden uitkomen zou ik zeggen van oké, maar nu 100% niet.

[Voor 35% gewijzigd door 90710 op 07-07-2016 07:14]

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik vind het wel fijn zo. Het scheelt mij 9 pagina's (na 1 dag) doorkijken, op zoek naar een post die over een game gaat die ik wèl speel :)

Bla bla bla...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 08:42
Gezien het topic nu al 23 pagina's omvat denk ik dat het een goed idee is om ze gesplitst te houden.

Read the code, write the code, be the code!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:06

Barbas

Gallego!

Nieuwe Pokemon aangekondigd, Salandit :)

http://www.pokemon-sunmoon.com/en-us/

Mejor así

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:01

en de video. Fire/Poison wel uniek, quad ground weakness, maar wel een quad fairy resistance, dus we zien wel wat dit ding wordt. Corrosion voor vgc is meh, aangezien toxic niet zo populair is, maar wie weet :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anoniem: 787595
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Elfjes schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:43:
Ik vind het wel fijn zo. Het scheelt mij 9 pagina's (na 1 dag) doorkijken, op zoek naar een post die over een game gaat die ik wèl speel :)
Precies...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Akaendra schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:43:
[video]

en de video. Fire/Poison wel uniek, quad ground weakness, maar wel een quad fairy resistance, dus we zien wel wat dit ding wordt. Corrosion voor vgc is meh, aangezien toxic niet zo populair is, maar wie weet :P
RIP meta iig voor gen 7 :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
Play points staan erop van de international challenge.

• Nymphetic13
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-11-2018
Is er iemand die van de week even met mij wat evolution trades wilt doen? Heb iig een kadabra en graveler die nodig moeten evolueren.

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-03 00:13
Ben pokemon weer wat aan het oppakken... Sta nog wel op de lijst met friendcodes (alleen met X, moet omega Ruby nou ook nog bij). Heb wel dringend behoefte aan nog wat spelende mensen, heb at the moment 0 secret pals, en die zijn wel handig begreep ik!

Wil ook beginnen met breeden, dus zal Henk binnenkort een berichtje sturen voor die Ditto...

edit: en om het zoeken makkelijker te maken: mijn friendcode: 4270-0926-7440

[Voor 10% gewijzigd door Unigo op 11-07-2016 09:33]

3ds fc: 4270-0926-7440

• Unigo
Moet kunnen! Zit wel aan werk/sport gebonden, maar daar omheen kan ik wel ff helpen!

Friendcode staat in bericht hier boven. mijn 'schema':

vandaag na 22:00
woensdag na 21:30
donderdag na 21:30
vrijdag ongeveer de hele dag.
Nymphetic13 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 23:57:
Is er iemand die van de week even met mij wat evolution trades wilt doen? Heb iig een kadabra en graveler die nodig moeten evolueren.

• Elfjes
  • Niet online
Unigo schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:23:
Ben pokemon weer wat aan het oppakken... Sta nog wel op de lijst met friendcodes (alleen met X, moet omega Ruby nou ook nog bij). Heb wel dringend behoefte aan nog wat spelende mensen, heb at the moment 0 secret pals, en die zijn wel handig begreep ik!

Wil ook beginnen met breeden, dus zal Henk binnenkort een berichtje sturen voor die Ditto...

edit: en om het zoeken makkelijker te maken: mijn friendcode: 4270-0926-7440
friends in pokemon zijn voornamelijk handig in XY. Als je de pokemon league hebt verslagen kun je namelijk naar de Friend Safari en daar pokemon vangen die normaal gesproken niet in de game hoeven te zitten (moet je een beetje mazzel mee hebben). Per vriend (die je in game online moet hebben gezien) kun je 3 nieuwe pokemon tegenkomen. Ook kunnen deze pokemon hun hidden ability hebben.

In ORAS geeft het je geen extra bonusen.

Ik heb je even toegevoegd :) voeg je mij ook toe, m'n friend code staat in m'n sig. Dan moeten we elkaar alleen nog een keertje online treffen ;)

Bla bla bla...

• Unigo
Elfjes schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:54:
[...]

friends in pokemon zijn voornamelijk handig in XY. Als je de pokemon league hebt verslagen kun je namelijk naar de Friend Safari en daar pokemon vangen die normaal gesproken niet in de game hoeven te zitten (moet je een beetje mazzel mee hebben). Per vriend (die je in game online moet hebben gezien) kun je 3 nieuwe pokemon tegenkomen. Ook kunnen deze pokemon hun hidden ability hebben.

In ORAS geeft het je geen extra bonusen.

Ik heb je even toegevoegd :) voeg je mij ook toe, m'n friend code staat in m'n sig. Dan moeten we elkaar alleen nog een keertje online treffen ;)
Thanks! Komt goed :) Weet dat het voor XY relevanter is idd, geloof dat ik een safari heb met Eevee, but not sure. Heb X al een tijd niet meer aangeraakt, sinds ik OR heb. Maar ben van plan daar weer wat tijd in te stoppen als ik in OR de pokemon league etc. verslagen heb. Gisteren wel even gebruikt om m'n Machoke & Graveler te laten evolven. Hoop gepruts in je eentje, maar is gelukt :)

• BroodjeGezond
Elfjes schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:54:
Ik heb mijn gegevens ook maar eens toegevoegd aan de lijst met friendcodes. Een aantal extra friend safaries is nooit verkeerd. Zelf weet ik nog niet welke pokemon er in mijn safari zitten maar ik hoor het graag.

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 22:25

Adinias

Thobbius

Iemand anders die nu bezig is om alle Pokemon te pakken te krijgen in Gen VI? Ik heb bijna alle 151 originele Pokemon, een groot deel van de Jotho en Hoenn Pokemon en ook intussen al een stuk van de Gen IV en V Pokemon. Ik heb in totaal nu ongeveer 560 verschillende soorten Pokemon en probeer ze allemaal in mijn PC box te doen en uiteindelijk mee te nemen naar Sun and Moon.

Ik mis vooral nog een paar waarvoor ik moet ruilen voor evolutie, zoals Gengar, Golem, Machamp, etc en ook Pokemon waarvoor ik moet ruilen met een item, zoals Scizor en een paar anderen. Verder al wel enorme stappen gezet in 2 maanden tijd.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

• BroodjeGezond
Adinias schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:53:
Iemand anders die nu bezig is om alle Pokemon te pakken te krijgen in Gen VI? Ik heb bijna alle 151 originele Pokemon, een groot deel van de Jotho en Hoenn Pokemon en ook intussen al een stuk van de Gen IV en V Pokemon. Ik heb in totaal nu ongeveer 560 verschillende soorten Pokemon en probeer ze allemaal in mijn PC box te doen en uiteindelijk mee te nemen naar Sun and Moon.

Ik mis vooral nog een paar waarvoor ik moet ruilen voor evolutie, zoals Gengar, Golem, Machamp, etc en ook Pokemon waarvoor ik moet ruilen met een item, zoals Scizor en een paar anderen. Verder al wel enorme stappen gezet in 2 maanden tijd.
Zelf heb ik net mijn living dex compleet gekregen op Victini na, maar de ze komt als het goed is dit jaar nog van Nintendo. Het scheelt enorm dat ik alle Pokemon spellen voor de (3)ds op Omega Ruby heb. Ik kan je wel helpen met het ruilen van een aantal Pokemon zodat ze evoluren.

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 22:25

Adinias

Thobbius

mwalkot schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 12:54:
[...]

Zelf heb ik net mijn living dex compleet gekregen op Victini na, maar de ze komt als het goed is dit jaar nog van Nintendo. Het scheelt enorm dat ik alle Pokemon spellen voor de (3)ds op Omega Ruby heb. Ik kan je wel helpen met het ruilen van een aantal Pokemon zodat ze evoluren.
Dat klinkt goed, ik zal mijn signature later vandaag aanpassen zodat mijn 3DS Friend Code er bij staat, ik kan namelijk of vanavond laat, morgen rond 17:30 of donderdagavond ruilen. Vrijdag de hele dag.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

• iPodKiller
  • Niet online
Corocoro:

Kiteruguma (carebear) is EXTREMELY DANGEROUS; it is Normal/Fighting with new ability Fluffy https://t.co/iYKHy3VD4J https://t.co/I0wNYEOeSY

Mimikkyu (Pikachu-esque one) has the new Disguise ability and is a GHOST/FAIRY https://t.co/iYKHy3VD4J https://t.co/Y0IiOAwkIZ

[Voor 65% gewijzigd door iPodKiller op 12-07-2016 16:38]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Akaendra
Dooie Pikachu gaat zeker in mijn playthrough team zitten, dat zit gewoon snor en die typing is ook leuk :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TyIkvadJU1Q&feature=youtu.be]

_/-\o_ *O* oOo d:)b Iedereen mag zijn stomme pokemon go houden. Dit is pas puur hype zeg!! HOLY SHIT wat een HYPE!!!! :o

YES

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Liegebeest
iPodKiller schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 03:24:
[video]

_/-\o_ *O* oOo d:)b Iedereen mag zijn stomme pokemon go houden. Dit is pas puur hype zeg!! HOLY SHIT wat een HYPE!!!! :o

YES
Dat is inderdaad een super-goed gemaakte reclame :) Speelt heerlijk in op alle stereotypen van de Japanse zomervakantie en laat't spel mooi naar voren komen.

Alleen jammer dat Sun/Moon pas na de zomer uitkomt :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
Idd één van de betere Nintendo reclames. Iets wat we zo'n beetje sinds de launch van de Wii U gemist hebben.

• iPodKiller
  • Niet online
Dit is wel jammer als het klopt:
8 pokeballen , 8 eeveelutions.

• iPodKiller
  • Niet online
90710 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:12:
Ik vind van niet. Helemaal gezien ik dit topic, en zijn voorganger, speciaal geopend heb om het over Pokémon te hebben. Het is niet een topic exclusief voor de main games. En Pokémon Sun en Moon komen voorlopig nog niet uit dus je zou best dit topic kunnen gebruiken voor Pokémon Go. Als ze gelijktijdig zouden uitkomen zou ik zeggen van oké, maar nu 100% niet.
wackmaniac schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:55:
Gezien het topic nu al 23 pagina's omvat denk ik dat het een goed idee is om ze gesplitst te houden.
Achteraf een goed idee geweest. 116 pagina's zou ik niet fijn hebben gevonden hier voor een spel dat imo te weinig uitdaging & diepgang biedt.

Leuk voor Nintendo als ze er hun games beter mee kunnen maken (en hun massaal gestegen aandelen). Maar na 1 weekje is de fun er toch wel vanaf. Game is puur bedoeld voor de casual gamers.

Had het nooit durven dromen, maar begin Pokemon GO nu wel irritant te vinden. Overal, maar dan ook overal op het internet... Sites en bedrijven die er niks mee te maken hebben willen meesmullen van de hype doormiddel van clickbaits. Ineens wordt er gerushed voor een Pokemon film.

Ik wist dat The Pokemon Company met iets zou komen tijdens hun 20th anniversary, maar dat het GO zou worden die alle verwachtingen zou doorbreken? Nooit gedacht. Slim potje marketing van ze en ik hoop dat The Pokemon Company nu meer budget zal krijgen voor hun main games. d:)b

• jordyyyys
  • Laatst online: 06-01 16:43
Als ik een Nintendo DS Lite koop, kan ik dan alle generaties pokemon games kopen?
Voor op vakantie, in de auto.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• eathan
nee, met een DS lite kan je maar t/m gen 5 (black and white en black2 and white 2).
voor gen 6 (en 7 vanaf november heb je echt een 3DS nodig.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• Nymphetic13
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-11-2018
eathan schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:55:
nee, met een DS lite kan je maar t/m gen 5 (black and white en black2 and white 2).
Of een 2ds ;) Die is een stuk goedkoper

• iPodKiller
  • Niet online
Nymphetic13 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:54:
[...]

En imo fijner om te bedienen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Unigo
en als ik eerlijk ben: gebruik de 3d optie nagenoeg nooit...

• eathan
Nymphetic13 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:54:
[...]

of een 2DS inderdaad :)

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• Elfjes
  • Niet online
2ds is helaas niet inklapbaar

Bla bla bla...

• iPodKiller
  • Niet online
Elfjes schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:00:
2ds is helaas niet inklapbaar
Niet klapbaar inderdaad, maar voordeel is dat je nooit gezeik zult krijgen met scharnieren. Hoesje om 2DS werkt ook erg goed, weet bijna zeker dat de displays geen problemen zullen krijgen door stoten.

• Elfjes
  • Niet online
iPodKiller schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:02:
[...]

Niet klapbaar inderdaad, maar voordeel is dat je nooit gezeik zult krijgen met scharnieren. Hoesje om 2DS werkt ook erg goed, weet bijna zeker dat de displays geen problemen zullen krijgen door stoten.
Fair enough

Ik heb nu wat geks, ik kan niet meer inloggen op PGL of pokemon.com. Hij blijft zeggen dat m'n password verkeerd is. Ik heb dus ook maar net mijn password gereset, dat ging wel gewoon goed, maar hij accepteert m'n nieuwe wachtwoord ook niet :?

Misschien drukte rondom GO?

Ik wil me graag opgeven voor de Sinnoh classic maar dat gaat op deze manier dus niet...

[Voor 8% gewijzigd door Elfjes op 15-07-2016 22:15]

Bla bla bla...

• iPodKiller
  • Niet online
Elfjes schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:12:
[...]

Fair enough

Ik heb nu wat geks, ik kan niet meer inloggen op PGL of pokemon.com. Hij blijft zeggen dat m'n password verkeerd is. Ik heb dus ook maar net mijn password gereset, dat ging wel gewoon goed, maar hij accepteert m'n nieuwe wachtwoord ook niet :?

Misschien drukte rondom GO?

Ik wil me graag opgeven voor de Sinnoh classic maar dat gaat op deze manier dus niet...
Had ik PRECIES vandaag ook. Ik dacht dat ik gehacked was ofzo. Blijkbaar servers issues idd. Wachtwoord gewijzigd, daarna wist ik zeker dat ik 2x mijn wachtwoord correct had ingevoerd, nope account locked voor 15min. :+

• Elfjes
  • Niet online
Gelukkig, ik ben dus blijkbaar niet de enige :) hopen dat het morgen voorbij is...

Bla bla bla...

• Unigo
Zo, pokemon league verslagen, battle resort unlocked, everstone en destiny knot gevonden, nou nog even wachten op een Ditto van Henk en dan kan het breeden beginnen :)

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-02 20:46
Welke ds3 Pokemon spel word het meest gespeeld hier?
Heb alleen op de classic gameboy blue gespeeld, maar wil me er weer aan wagen.
Ik vind vooral de eerste generatie Pokemon interessant , want de rest ken ik nog niet :P

Vind op internet dat X en/of Y wel tof is, maar zal op den duur ook wel tegen tweeakters spelers willen spelen.

Groetjes 8)

• iPodKiller
  • Niet online
fevo-1190 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:05:
Welke ds3 Pokemon spel word het meest gespeeld hier?
Heb alleen op de classic gameboy blue gespeeld, maar wil me er weer aan wagen.
Ik vind vooral de eerste generatie Pokemon interessant , want de rest ken ik nog niet :P

Vind op internet dat X en/of Y wel tof is, maar zal op den duur ook wel tegen tweeakters spelers willen spelen.

Groetjes 8)
Pokemon ORAS is op dit moment de main game die ook het meeste gespeeld wordt. Gen 3 remake maar dan in gen 6. Xy en ORAS zijn beide toffe spellen. Wel een beetje makkelijk maar toch tof.

• fevo-1190
iPodKiller schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:29:
[...]

Pokemon ORAS is op dit moment de main game die ook het meeste gespeeld wordt. Gen 3 remake maar dan in gen 6. Xy en ORAS zijn beide toffe spellen. Wel een beetje makkelijk maar toch tof.
Moet ook makkelijk zijn voor mij.. Ben er inmiddels zo'n 14a15 jaar uit geweest :*)

Dus de meeste leden hier spelen nu nog OR?

• iPodKiller
  • Niet online
fevo-1190 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:36:
[...]

Moet ook makkelijk zijn voor mij.. Ben er inmiddels zo'n 14a15 jaar uit geweest :*)

Dus de meeste leden hier spelen nu nog OR?
Ja dat is wel zo'n beetje de main game. XY is ook grotendeels compatibel met ORAS op sommige pokemon na.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fevo-1190
Oké Pokemon OR besteld... Ben benieuwd wat ik er nu nog van vind.
Blue heb ik wel 20keer uitgespeeld :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
fevo-1190 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:51:
Oké Pokemon OR besteld... Ben benieuwd wat ik er nu nog van vind.
Blue heb ik wel 20keer uitgespeeld :9
Je zult het geweldig vinden! ;) Veel spelers die van gen 1 komen vonden ORAS een goede game.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Akaendra

hoop nieuwe Pokémon announced, nu zien we ook wat disguise doet (soort van mini substitute dus)
Pedobeer heet Bewear XD

Zelfs een Hawaiiaanse lei als pokemon (vind ik niets)
Paard wel vet, Wimpod ook wel iets (eindelijk een bug/water weer)
Comfey en de standaard grasser (die ongetwijfeld wel een evolutie zal hebben) zijn meh.

• iPodKiller
  • Niet online
Akaendra schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:34:
[video]

hoop nieuwe Pokémon announced, nu zien we ook wat disguise doet (soort van mini substitute dus)
Pedobeer heet Bewear XD

Zelfs een Hawaiiaanse lei als pokemon (vind ik niets)
Paard wel vet, Wimpod ook wel iets (eindelijk een bug/water weer)
Comfey en de standaard grasser (die ongetwijfeld wel een evolutie zal hebben) zijn meh.
Een van de beste trailers tot nu toe wat betreft content. Ook opvallend veel gen 1 weer. Hoop echt op gen 1 mega evolutions.

Acties:
  • +1Henk 'm!
iPodKiller schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:27:
[...]

Een van de beste trailers tot nu toe wat betreft content. Ook opvallend veel gen 1 weer. Hoop echt op gen 1 mega evolutions.
Mega Raichu! Kom op GameFreak :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online
90710 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:40:
[...]

Mega Raichu! Kom op GameFreak :+
_/-\o_ Wel cosplay Pikachus maar geen Mega Raichu. Wel jammer dat Raichu zo gehaat wordt hahaha. Ik wil echt dat Raichu nu een Mega-evolutie krijgt! >:) Stukje fan service!!!

[Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 19-07-2016 19:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Elfjes
  • Niet online
Mega Raichu krijgt een tweede type: Fairy

Nou, m'n team voor de Sinnoh classic is klaar maar ik ben benieuwd of ik mee mag doen. Ik kan nog steeds niet inloggen op PGL. Wel al een support ticket aangemaakt, maar ben benieuwd of dat voor donderdag gefixt wordt...

Bla bla bla...

• iPodKiller
  • Niet online
Elfjes schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:31:
Mega Raichu krijgt een tweede type: Fairy

Nou, m'n team voor de Sinnoh classic is klaar maar ik ben benieuwd of ik mee mag doen. Ik kan nog steeds niet inloggen op PGL. Wel al een support ticket aangemaakt, maar ben benieuwd of dat voor donderdag gefixt wordt...
Kan gewoon hier inloggen voor zover ik weet. Laatste keer was een paar dagen terug.

• fevo-1190
Zo eerste gym badge in de pocket :*)

Voeld toch wel weer erg vertrouwd helaas nog geen 1e generatie pokemons gezien.
En wat heb ik in blue de exp share gemist zeg.
Dit maakt het wel een heel stuk makkelijker en fijner spelen.

Heb dan de 3ds, maar als ik 3D aanzet dan krijg ik er gewoon hoofdpijn van .... Meerdere mensen hier last vam?

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:34
Op level 5 kun je toch ook een team kiezen?
Moet je dit zo snel mogelijk doen of kan het ook later?

En het beste is om dezelfde als je vrienden te nemen?

• Elfjes
  • Niet online
Aggressor schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 05:49:
Op level 5 kun je toch ook een team kiezen?
Moet je dit zo snel mogelijk doen of kan het ook later?

En het beste is om dezelfde als je vrienden te nemen?
\[iOS/Android] Pokémon Go

Bla bla bla...

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:35
eathan schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:55:
Ik quote even je bericht, want ik ben van plan om nog is alles te heropstarten. Kan ik bv een 3ds aanschaffen & toch alles spelen? Of zal ik via de nintendo store moeten gaan voor het digitaal aan te schaffen?

Begrijp ik het goed dat ruby & sapphire overbodig zijn als ik voor Firered kies? Hetzelfde geldt voor Soulsilver en Diamond? Want ik lees dat deze in de TS bij andere generaties worden geplaatst dan de oorspronkelijke generatie.

Excuses voor de stomme vragen, maar ik ben al een tijdje out van Pokemon, en nu met Pokemon Go. :P
Pagina: 1 2 3 ... 29 Laatste

Let op:
Er wordt hier niet gebedeld om codes. Delen mag natuurlijk wel altijd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee