Toon posts:

[iOS/Android] Pokémon Go OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 115 Laatste
Acties:
  • 312.717 views

Acties:
  • +23Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Mede-auteur:
  • PannenkoekenNL
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

PannenkoekenNL

Pokémon Go

De augmented reality-game Pokémon GO werd in september van 2015 aangekondigd. Het is een samenwerking van het bedrijf achter Pokémon, Nintendo en Niantic. Die laatste was tot de herfst van vorig jaar nog onderdeel van Google en zit achter de populaire augmented reality-game Ingress. Om samenwerkingen zoals voor Pokémon GO aan te kunnen gaan, werd Niantic onafhankelijk van Google.

In Pokémon GO speel je een Pokémon-trainer en is het doel zoveel mogelijk van de fictieve beesten te vangen. In de manga/anime-serie, mainstream videogame en in het verzamelkaartenspel nemen trainers het een-op-een op tegen elkaar. Daarbij zetten ze hun gevangen Pokémon in. Bij Pokémon GO werkt het net wat anders, maar ook daar vang je Pokémon in het 'wild'. Door naar buiten te gaan, zul je virtuele Pokémon tegenkomen op de kaart van de GO-game. Deze kun je dan proberen te vangen met Pokéballen. Verschillende types Pokémon zul je ook tegenkomen in hun 'natuurlijke' omgeving, zoals water-Pokémon bij meertjes en rivieren.

Trailer

Download

https://i.imgur.com/lcodx8w.pnghttps://i.imgur.com/ELDsN7e.png

Petitie

Pokémon Go Plus

Te koop voor €39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.

De Pokémon GO Plus is een apparaatje waarmee je van Pokémon GO kunt genieten als je op pad bent en niet op je smartphone kijkt. Het apparaatje maakt via Bluetooth Smart verbinding met je smartphone en informeert je via een led en trillingen over gebeurtenissen in de game, zoals de verschijning van een Pokémon bij je in de buurt.

De Pokémon GO Plus begint te knipperen en te trillen zodra je in de buurt van een PokéStop bent. Druk op de Pokémon GO Plus-knop om naar voorwerpen bij de PokéStop te zoeken. Als je een voorwerp vindt, kun je het meteen aan je voorraad toevoegen.

Als er een Pokémon in de buurt is, begint het lampje op de Pokémon GO Plus te knipperen. Daarnaast knippert en trilt het apparaatje wanneer je een PokéStop passeert.

Wanneer er een Pokémon in de buurt is, druk je op de knop op de Pokémon GO Plus om een Poké Ball te gooien. Je kunt met de Pokémon GO Plus alleen Poké Balls gooien als je de Pokémon al eerder gevangen hebt. De Pokémon GO Plus knippert en trilt als je de Pokémon daadwerkelijk gevangen hebt.

Bron: http://www.pokemongo.com/nl-nl/pokemon-go-plus/

Teams in Pokémon Go

SLUIT JE AAN BIJ EEN TEAM!

Op een bepaald moment in de game wordt je gevraagd je bij een team aan te sluiten. Kies hetzelfde team als je vrienden als jullie samen willen werken, of kies verschillende teams als jullie als tegenstander tegenover elkaar willen staan. Zodra je lid bent van een team, kun je gevangen Pokémon toewijzen aan een lege Gym of aan een Gym waar een teamlid een van zijn Pokémon heeft geplaatst. Je kan kiezen tussen Team Valor (rood/Moltres), Team Mystic (blauw/Articuno) en Team Instinct (geel/Zapdos).

PokéStops

BEZOEK POKÉSTOPS
Kijk uit naar PokéStops. Deze bevinden zich bij bezienswaardigheden, zoals openbare kunstobjecten, gedenkplaten en monumenten. Bij PokéStops, die op je kaart als een blauw vierkantje weergegeven worden, kun je meer Poké Balls en andere voorwerpen verzamelen. Als je dicht genoeg bij een PokéStop bent om het te verkennen, gaat de doos boven op het blauwe vierkantje open. Dat is het moment om voorwerpen bij de PokéStop te verzamelen.

Draai aan de fotoschijf om voorwerpen bij de PokéStop te verzamelen.

Gym's

EEN GYM OPEISEN
Zodra je lid bent van een team, kun je gevangen Pokémon toewijzen aan een lege Gym of aan een Gym waar een teamlid een van zijn Pokémon heeft geplaatst. Net als PokéStops bevinden Gyms zich op locaties in de echte wereld. Elke speler kan één Pokémon in een bepaalde Gym plaatsen. Je wordt daarom gestimuleerd samen met andere leden van het team een sterke verdediging op te bouwen.

Wanneer een Pokémon aan een lege Gym is toegevoegd, neemt het team van deze Trainer de zeggenschap over de betreffende Gym op zich.

Vergeet niet je beloning op te eisen, via de shop en dan de knop rechtsboven. Je krijgt 500 Stardust en 10 PokéCoins voor elke Gym, tot 10 Gyms.

PRESTIGE
Elke Gym bezit een bepaald prestige. Dit bepaalt hoe moeilijk het is om de zeggenschap over deze Gym over te nemen. Door het trainen van Pokémon in je Gym neemt het prestige ervan toe. Als je echter gevechten tegen de Pokémon van andere teams verliest, neemt het prestige af.

Als er Pokémon aan je Gym toegevoegd worden en er voldoende getraind wordt, gaat de Gym een level omhoog.

IN DE GYM TRAINEN
Wanneer je een Gym bezoekt die al door je team wordt beheerd, kun je daar trainen en vechten met de Pokémon uit je eigen team. Als je ze allemaal verslaat, neemt het prestige van de Gym toe en kan een ander team het moeilijker verslaan.

Vecht tegen Pokémon in een Gym die je team al beheert.

EEN GYM AANVALLEN
Daag Gyms die opgeëist zijn door een ander team, uit met je eigen Pokémon. Met je gevangen Pokémon vecht je tegen de verdedigende Pokémon van de Gym waarover je de zeggenschap over wilt nemen.

Gevechten vormen een prachtige uitdaging. Gebruik tijdens een gevecht tegen de verdedigende Pokémon de twee aanvallen van je Pokémon. Ook kun je de aanvallen van de verdedigende Pokémon ontwijken door naar links en naar rechts te vegen.

Als het prestige van de Gym tot nul is gereduceerd, verliest het verdedigende team de zeggenschap over de Gym. Jij of een andere speler kan dan de zeggenschap overnemen door een Pokémon aan te wijzen die de verdediging op zich neemt.

Mogelijk moet je meerdere keren tegen dezelfde Gym vechten om hem definitief te verslaan.

EEN GYM VERDEDIGEN
Wijs een Pokémon toe aan een Gym die al door een lid van je team beheerd wordt, om de verdediging te versterken. Elke Pokémon die door een teamlid toegevoegd wordt, maakt het voor een aanvallende Trainer moeilijker om je Gym te verslaan. Vergeet niet dat je slechts een van je Pokémon in een Gym kunt plaatsen. Zoek dus hulp bij vrienden.

Je Pokémon blijft in de Gym en staat gereed om hem tegen uitdagers te verdedigen.

Items

Poké Balls

Poké Balls heb je nodig om de Pokémon die je tegenkomt te vangen.
Great Balls - beschikbaar vanaf level 12.
Ultra Balls - beschikbaar vanaf level 20.

Potion

Deze Potions gebruik je om gewonde pokémon te healen. Net zoals Poké Balls zijn er verschillende soorten.
Potion - beschikbaar vanaf level 1 en herstelt 20 HP.
Super Potion - beschikbaar vanaf level 10 en herstelt 50 HP.
Hyper Potion - beschikbaar vanaf level 12 en herstelt 200 HP.
Max Potion - beschikbaar vanaf level 25 en herstel de volledige HP.

Revive

Revive een Pokémon die het loodje heeft gelegd met de helft van de HP.

Max Revive - beschikbaar vanaf level 30 en herstelt een Pokémon naar zijn volledige HP.

Razz Berry

Verhoog de kans om je volgende Pokémon te vangen. Gebruik deze dus alleen bij Pokémon met een oranje of rode cirkel.

Incense

Dit item vergroot de kans dat je Pokémon tegenkomt voor 30 minuten. Het zorgt ervoor dat je elke 5 minuten iets spawnt als je stilstaat, en elke minuut als je loopt.

Lucky Eggs

Lucky Eggs zorgen ervoor dat je twee keer zoveel XP krijgt voor 30 minuten.

Lure Module

Dit item is iets ingewikkelder dan de rest. Als je deze gebruikt worden er voor 30 minuten meer pokémon aangetrokken naar een Pokéstop waar jij op dat moment bent. Dit werkt dus eigenlijk op dezelfde manier als een incense. Het fijne aan de Lure Module daarentegen is dat het niet alleen voor jou werkt, maar ook voor iedereen in de buurt! Je kunt dus in plaats van je eigen Incenses te kopen met je vrienden afspreken bij een Pokéstop te gaan chillen en dan een Lure Module te gebruiken. Dan kunnen jullie met z´n allen meer vangen dan normaal!

Egg Incubator

Om eieren uit te kunnen laten komen heb je een Egg Incubator nodig. Je krijgt als je met het spel begint 1 die je oneindig veel mag gebruiken, maar als je meerdere eieren tegelijkertijd uit wilt laten komen zul je er meerdere moeten hebben.

Upgrades

Bag Upgrade

De Bag Upgrade vergroot de hoevelheid items dat je in je rugzak kunt dragen. Het limiet is standaard 350, en per upgrade die je koopt krijg je er 50 plaatsen bij. Deze upgrade kost 200 PokéCoins. De kosten van elke bag upgrade daarna blijft hetzelfde, 200 PokéCoins!

Pokémon Storage Upgrade

Deze upgrade geeft je de mogelijkheid om meer Pokémon bij je te mogen dragen. Wanneer je je account aanmaakt zal je beginnen met een maximum van 250. Bij het kopen van deze upgrade krijg je per keer 50 bij. Deze upgrade kost net als de Bag Upgrade 200 PokéCoins.

In-App Purchase

In het spel kan voor echt geld items gekocht worden. Hieronder een overzicht:

Experience?

Waar krijg ik XP voor?

Een Pokémon vangen 100
Een nieuwe Pokémon vangen 500
Een Pokémon evolueren 500
2km ei uitlaten komen 200
5km ei uitlaten komen 500
10km ei uitlaten komen 1000
Pokémon verslaan in gym die niet bij jouw team hoort 100
Pokémon verslaan in gym die bij jouw team hoort 500
Vang bonus: Curveball 10
Vang bonus: Nice Throw 10
Vang bonus: Great Throw 50
Vang bonus: Excellent Throw 75
PokéStop bezoeken (zelfs als de Bag vol is) 50

Hoeveel XP heb ik nodig voor een volgend level?

Klik voor groter plaatje

In-game beelden

Tweakers Community

Er is een handig overzicht geplaatst van alle Tweakers die Pokémon Go spelen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:

Een map met PokéStops en gyms, ingevuld door Tweakers.
Members only:

Telegram Pokémon Go groep voor Tweakers!
Members only:

Whatsapp Pokémon Go groep voor Tweakers!
Members only:

Discord Pokémon Go groep voor Tweakers!
Members only:

Q&A

Hoe plaats ik een Pokémon in een gym?
Je kan per gym-level één Pokémon plaatsen, één per trainer. Een lv1 gym heeft 1 monster, een lv3 kan er drie hebben.
Hoe kom ik aan Poké Balls?
Je kan deze op verschillende manieren krijgen:
- Kopen met PokéCoins
- Je kan ze ontvangen als je bij een PokéStop bent
- Je kan ze ontvangen als je lvl-up gaat
Hoe kom ik aan Eggs?
Je krijgt op 2 verschillende manieren een Egg:
-Je kan ze ontvangen bij een PokéStop
-Je kan ze ontvangen als je lvl-up gaat
Is er ergens een overzicht wat er uit een 2, 5 of 10 km ei komt?
Ja, dit is er. Een '2km Pokémon' kan uit een 10km ei komen maar niet andersom.

Klik voor groter plaatje
Is er een overzicht waar je kan zien welke type aanvallen het beste zijn tegen een bepaald type Pokémon?
Kan ik wat doen om het batterijverbruik wat te verminderen?
Nee, er zit een battery saver functie in de app maar die werkt nog niet goed waardoor de app kan vastlopen. Het is verstandig een power bank aan te schaffen, Xiaomi is een betrouwbaar en goedkoop merk.
Kan je tijdens een gym battle je Pokémon wisselen?
Als je een eigen gym 'aanvalt' is het een friendly battle en moet je alles met 1 pokemon doen. Val je een gym aan van een ander team, dan staat er onder het 'vlucht' icoontje een icoontje met 2 pijlen waarmee kan wisselen.
Hoe spoor je Pokémon op?
Wat is het beste, evolve of upgrade?
Evolve geeft altijd 500xp. Evolve je tijdens het gebruik van een Lucky Egg is het x2 dus 1000 Xp.
Goeie tip:
- Transfer dus niet al die overbodige rattata's en pidgeys
- Wacht tot je een lucky egg hebt
- Activeer lucky egg
- Evolve wat overbodige Pidgey's/Rattata's.
Welke Pokémon kan ik niet krijgen?
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Farfetch'd is alleen te vangen in Azië, Mr. Mime in Europa, Tauros in Noord-Amera en Kangaskhan in Australië. Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Als die in Nederland uitkomt kan ik dan gewoon verder waar ik was gebleven?/Kan ik switchen tussen Android en iOS of andersom?
Ja, dat kan gewoon zodra je inlogt met je Google/Pokemon Trainer Club account.
Zitten er voordelen aan een Pokémon Trainer Club account tegenover een Google account?
Nee.
Kan ik beïnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Als je de Eevee de volgende nickname geeft dan kan je dat bepalen, de nickname komen van de Eevee brothers uit de Pokémon anime. Sparky voor Jolteon, Rainer voor Vaporeon en Pyro voor Flareon.
Hoe krijg ik PokéCoins?
Kopen met echt geld via een in-app aankoop of je beloning voor het hebben van een Pokémon in een Gym redeemen via de shop en dan de knop rechtsboven. Je krijgt 500 Stardust en 10 PokéCoins voor elke Gym, tot 10 Gyms.

Handige linkjes

Officiële website
Formulier van Niantic om PokéStops aan te vragen etc.

Pokémon Go op Reddit
Pokémon Go Snap op Reddit
The Silph Road op Reddit
Pokémon Go subforum op FOK!

Veel informatie over Pokémon Go
Overzicht van alle evoluties, candy, attacks etc per Pokemon!
Informatie over Pokémon Go, gemaakt door een Tweaker!
Server status
Meld de locatie van je bijzondere vangst!
Pokémon Go Fans
Excel document om experience te berekenen met de Pokémons en candies die je momenteel bezit
Online IV Calculator

Nuttige apps

Google Opinion Rewards
Tegoed verdienen op de Google Play Store voor Android door enquêtes in te vullen die je vervolgens zou kunnen uitgeven aan in-app aankopen, app is van Google.
Android

Notifications for GO
Onofficiële app voor Android die nuttig zou kunnen zijn als je een Android smartwatch hebt, dan verstuurt hij een notificatie naar je smartwatch als er een Pokémon/PokéStop/Gym dichtbij is.
Android

Apps met een kaart waar Pokémon te vinden zijn
Waarschuwing: het is mogelijk om te trollen bij dit soort apps door fake locaties van Pokémon te posten
Poke Radar for Pokemon GO - iOS Android
Poke Radar find Pokémon nearby - Android
PokeSpotting for Pokemon GO - Android

Chat met spelers in de buurt
Chat for Pokemon Go - Pokechat - iOS
Messenger for Pokémon GO Android
Instant chat for Pokémon Go - PokeChat - iOS

Charities walking apps
Hiermee kan je bepalen naar welke charities het geld gaat op basis van hoeveel je loopt, het is NIET zo dat er meer geld gaat naar charities in het algemeen als je meer loopt. Ze geven dus elke maand dezelfde hoeveelheid geld uit aan charities.
Charity Miles - iOS Android

Polls

Poll: Wat is jouw leeftijd?
15-20
21-25
26-30
31-35
36-40
41-45
46-50
51+

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Welk team ben jij gejoined?

Klik op het plaatje van jouw team om te stemmen!

Ook een poll maken? Klik hier

[Voor 255% gewijzigd door WishmasterNL op 21-07-2016 09:22]

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Super leuk! Net de game even geïnstalleerd (mijn Nexus 6P er zelfs voor gedowngrade vanaf Android N preview).

Even met een sigaretje een rondje om het pand heen gelopen op werk maar nog niks tegengekomen. Game geeft wel aan dat er wat pokemon in de buurt moeten zijn. Een Eevee, Krabby, Weedle en een Staryu

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 13:25
Het is toch niet zo dat je kan kiezen welke Pokemon je als eerste vangt?

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-06 13:21
Nee je hebt de keuze uit 3 pokemons, Bulbasaur, Charmander en Squirtle

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik blijf me appstore van iOS refreshen XD helaas nog geen geluk haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 00:40

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ricmaniac schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:30:
Ik blijf me appstore van iOS refreshen XD helaas nog geen geluk haha
Ff Australisch AppleID aanmaken en downloaden :P

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 13:25
aDutchCow schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:30:
Nee je hebt de keuze uit 3 pokemons, Bulbasaur, Charmander en Squirtle
Ah dat meen je niet? Ik kreeg een Bulba voorschotelt. Dat is heel cliche de enige die ik niet zou willen hebben. Kan je overnieuw beginnen? :D. En hoe kies je dan?

[Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 06-07-2016 14:34]

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-06 15:25

Madstorm

Derping all the way!

Heb in mijn pauze ook rondgelopen met mijn telefoon, wel grappig spel. Zonet random op mijn werkplek een CP81 slowpoke gevangen ;)

[Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 06-07-2016 14:35]

I'm an Ironman!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-06 23:36
ricost schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:31:
[...]

Ff Australisch AppleID aanmaken en downloaden :P
Nadeel is dat je dan geen automatische updates meer krijgt in de toekomst.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

• hanswfje
Ik heb geen idee of dat kan? Ik zie wel dat ik default al 2 keer incense in mijn bagpack had zitten. Als je dit gebruikt trek je wilde pokemon aan (effect blijft 30 min). Gelijk een Psyduck gevangen (en terwijl ik dit typ ook en Eevee).

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 23:35
Ik zit op mijn werkplek precies naast een pokestop en ik zit maar pidgeys te farmen.. :P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:50

Kol Nedra

don't trust, verify

Ik heb Bulbasaur en een Rattata ^^
maar hoe vecht je?

[Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 06-07-2016 14:37]

Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!

• ricost

ricost

TheBuddha schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Nadeel is dat je dan geen automatische updates meer krijgt in de toekomst.
Dan download je em opnieuw als ie in de NL store staat. Je game is toch gekoppeld aan je Google account.

• hanswfje
ahh dichtst bijzijnde Pokestop hier is de Vertrek/aankomst hal van Rotterdam Airport. Is een klein stukje lopen vanaf mijn werk... Maar net te ver voor even tijdens een sigaret haha

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ricost schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Dan download je em opnieuw als ie in de NL store staat. Je game is toch gekoppeld aan je Google account.
ja zorgt dit niet voor problemen ?
hmm dat lukt dus niet want je kan niet aangeven van: No creditcard.

[Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 06-07-2016 14:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:55
Hier de APK binnen gekregen en als ingress fanaat ook maar een poging wagen. Heb nu Charmander gevangen. Moest trouwens wel lachen, zit op kantoor en klikte AR aan waardoor je het spel in de echte wereld ziet en zat Charmander op mijn beeldscherm xD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hanswfje
Haha bij mij zat Charmander op mijn keyboard te chillen

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-06 13:21
Waar staat die CP eigenlijk voor?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 16:30

Frans92

VFR800

hanswfje schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:42:
Haha bij mij zat Charmander op mijn keyboard te chillen
Ik had een Bulbasaur op mijn bureau 8)

XBL: DonFrans

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
aDutchCow schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:44:
Waar staat die CP eigenlijk voor?
Combat Points

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het is niet de bedoeling APK-bestanden te verspreiden, aangezien hier copyright op rust. Een aantal reacties zijn daarom verwijderd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricost

ricost

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hanswfje
Tip: Kijk in je inventory. Die incense trekt wilde pokemon aan. Inmiddels 6 pokemon gevangen. Zelfs terwijl ik rustig op het toilet zat :'D

Net ook een Oddish gevangen met 47cp. En mijn Charmander 2 x sterker gemaakt en heeft nu 38cp.

[Voor 26% gewijzigd door hanswfje op 06-07-2016 14:58]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ze hebben trouwens veel data uit ingress overgenomen.

Ik heb een paar van die pokestops gevonden op locaties waar ook ingressportals zitten.

Hier heb je daar een kaart van:
https://www.ingress.com/intel

Burp

• lubbertkramer
Wii4all schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:55:
ze hebben trouwens veel data uit ingress overgenomen.

Ik heb een paar van die pokestops gevonden op locaties waar ook ingressportals zitten.

Hier heb je daar een kaart van:
https://www.ingress.com/intel
Die kaart is niet geheel correct, niet alle portals uit ingress zijn overgenomen, het blijven twee aparte games van dezelfde maker met zelfde softwarematige onderlaag :)

[Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 06-07-2016 14:57]

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-05 10:52

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik heb het ook geinstalleerd. En een rondje gelopen met een sigaretje. Ben twee pokestops tegen gekomen, maar ik wist niet wat ik daar mee moet. Wel heb ik de volgende pokemon gevangen:
2 pidgey's
1 Ratata
1 Charmander

Maar nog steed wtf moet ik met de pokestops?

Xbox: Gulpener88

• Wii4all
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:56:
[...]

Die kaart is niet geheel correct, niet alle portals uit ingress zijn overgenomen, het blijven twee aparte games van dezelfde maker met zelfde softwarematige onderlaag :)
Daar heb je gelijk in, alleen het geeft je wel een heel goed idee waar je bijv. gyms op pokestops kan vinden.

Burp

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb inmiddels ook 3 eieren gekregen (2 x 5km en 1x 10km). Ik heb nu 1 van 5KM in de Egg Incubator gestopt, ben benieuwd of je de app open moet hebben om deze 5KM te laten tellen.

I'm an Ironman!

• Wii4all
  • Niet online
Gertjuhjan schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:03:
Ik heb het ook geinstalleerd. En een rondje gelopen met een sigaretje. Ben twee pokestops tegen gekomen, maar ik wist niet wat ik daar mee moet. Wel heb ik de volgende pokemon gevangen:
2 pidgey's
1 Ratata
1 Charmander

Maar nog steed wtf moet ik met de pokestops?
gewoon een veeg over die diamant geven.

Dan gaat hij spinnen en dropt hij bijv pokeballs of andere dingen.
Daarna gaat de stop op roze en je kan hem tijdelijk niet meer gebruiken.

Burp

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Oh wacht, lees nu de quickstart guide.

Maar wat ik niet begrijp, je kan niet trainen door middel van wilde pokemon te verslaan?

[Voor 54% gewijzigd door Gertjuhjan op 06-07-2016 15:06]

• lubbertkramer
Madstorm schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:04:
Ik heb inmiddels ook 3 eieren gekregen (2 x 5km en 1x 10km). Ik heb nu 1 van 5KM in de Egg Incubator gestopt, ben benieuwd of je de app open moet hebben om deze 5KM te laten tellen.
Bij ingress wel het geval dus denk hier ook, daar heb je oa badges waarvan een voor aantal gelopen kilometer. Het blijft een spel om voor op uit te trekken :)

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

lubbertkramer schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:05:
[...]

Bij ingress wel het geval dus denk hier ook, daar heb je oa badges waarvan een voor aantal gelopen kilometer. Het blijft een spel om voor op uit te trekken :)
Lijkt me ook meer dan logisch, maar kun je dan niet gewoon de app openen, in de auto stappen en 'even' 5km rijden? (bijvoorbeeld onderweg naar je werk)

I'm an Ironman!

• Wii4all
  • Niet online
Madstorm schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:08:
[...]

Lijkt me ook meer dan logisch, maar kun je dan niet gewoon de app openen, in de auto stappen en 'even' 5km rijden? (bijvoorbeeld onderweg naar je werk)
Dat werkt denk ik wel, ik vraag me alleen af of ze niet bijhouden hoe hard je gaat en dan bijv ervoor zorgen dat je niet kan 'spelen'

Burp

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ja op discord had iemand het er wel over dat het niet werkt als je TE snel gaat. wat de grens is geen idee, maar denk niet als je rondje snelweg pakt dat je dan al je eieren gehatched hebt :P

• jouden
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-01-2020
Probeer mijn pokemon club account aan te maken maar elke keer als ik verify email doe krijg ik de melding dat er geen account bij mijn mail adres bestaat... Als ik in probeer te loggen kent hij mijn gegevens ook niet :(

• PannenkoekenNL
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:09:
[...]

Dat werkt denk ik wel, ik vraag me alleen af of ze niet bijhouden hoe hard je gaat en dan bijv ervoor zorgen dat je niet kan 'spelen'
Dat doen ze, in de trein tellen de km niet mee voor de eieren.

[Voor 5% gewijzigd door PannenkoekenNL op 06-07-2016 15:21]

• lubbertkramer
Wii4all schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:09:
[...]

Madstorm schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:08:
[...]

Binnen ingress weten ze goed te registreren hoe hard je gaat en of je loopt/fietst/auto rijdt en aan de hand daarvan telt je badge. Hij zit er soms wel naast op een klinkerweg waar je 20 rijdt maar over het algemeen redelijk accuraat, boven de 70km werkt ingress ook niet meer (hacken van portal geeft dan geen items, heb je snelheidscap) weet niet hoe dat hier zit maar gezien de onderlaag hetzelfde is vast een soortgelijk iets.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-04 21:16
Is het ook mogelijk om je eigen pokemon sterket te maken door met wilde te vechten?
ik heb nu al 3 pidgeys gevangen

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:36
Een gym op de begraafplaats bij iemand die ik ken _/-\o_ 8)7

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:30
Nee. Je kunt nog niet vechten onderling of met wilde Pokemon.

Op dit moment kun je enkel met een Gym vechten (vanaf level 5).

• hanswfje
servival7 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:25:
Is het ook mogelijk om je eigen pokemon sterket te maken door met wilde te vechten?
ik heb nu al 3 pidgeys gevangen
Dat weet ik niet.... Ben nog aan het uitvogelen hoe het vechten uberhaupt in elkaar steekt.

Wel heb ik gemerkt dat je met elke gevangen pokemon star dust krijgt, hiermee kan je je pokemon sterker maken.

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

rejer schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:26:
Een gym op de begraafplaats bij iemand die ik ken _/-\o_ 8)7
Haha, bij ons is er een Gym bij de Starbucks op HTC in Eindhoven :P
en een pokestop bij een bankje :)

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Weet iemand wat het hoogste CP is wat je kan vinden? Heb inmiddels een Slowpoke van CP81 en een Poliwag van CP68, neem aan dat dit nog wel veel hoger gaat?

I'm an Ironman!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:54
Even dit topic taggen. Zojuist de game op mijn Android sideloaded.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:30
Enkele tips:

- Geëvolueerde Pokemon kunnen worden gevangen. Echter, Pokemon zijn sterker als je ze zelf laat evolueren en sterker maakt.
- Resetten van een character is op dit moment niet mogelijk. Wees dus erg zeker wat je kiest.
- 3 starter-Pokemon spawnen in het begin. Veel mensen klagen dat ze alleen Bulbasaur zagen. Dit is de eerste die spawned. Geef het een beetje tijd voordat je klikt. Als je op Bulbasaur klikt kun je de anderen (op dat moment) niet meer kiezen.
- Transfer je extra Pokemon voor Dust (Transfer Pidgey = Pidgey Dust) en gebruik dit op de Pidgey die je wel wil trainen.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Kol Nedra schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:30:
[...]

Haha, bij ons is er een Gym bij de Starbucks op HTC in Eindhoven :P
en een pokestop bij een bankje :)
Ah leuk, daar loop ik morgen dan even langs. Ik zit wat noordelijker op de campus, dus ik kan alleen in de middagpauze daar even langs gaan!

• ricost

ricost

Is er al iemand level 5 of hoger ? :P

• servival7
ricost schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:34:
nope level 3,5

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:03
Ik ben net level 5

PS4 PSN: Dazzler2120

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
Ik ben tot nu toe geen enkele Pokémon tegen gekomen. Ook niet nadat ik tot twee maal toe een Incense heb gebruikt en de game open heb laten staan voor 30 min per Incense :S

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:29
Guilty 5 net aangetikt

PSN: McMillan0984

• Dazzler2120
WishmasterNL schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:35:
Ik ben tot nu toe geen enkele Pokémon tegen gekomen. Ook niet nadat ik tot twee maal toe een Incense heb gebruikt en de game open heb laten staan voor 30 min per Incense :S
dan denk ik dat er iets mis gaat... ik ben al best veel tegen gekomen

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Gertjuhjan schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:33:
[...]

Ah leuk, daar loop ik morgen dan even langs. Ik zit wat noordelijker op de campus, dus ik kan alleen in de middagpauze daar even langs gaan!
ter hoogte van Starbucks/the Mart gok ik als ik goed kijk op de map ;)

• ricost

ricost

Heb je tips om dat snel voor elkaar te krijgen?
Ik heb al een Incense ingezet, mn overbodige Pokémon getransferd en zoveel mogelijk power ups gedaan en een evolve gedaan.

..Wil namelijk een gym claimen die tegenover mn werkplek ligt O-)

[Voor 9% gewijzigd door ricost op 06-07-2016 15:38]

• Ionicawa
  • Laatst online: 11:13
Zijn er al mensen die de accessoire hebben? Heeft die accessoire een positief effect op het batterijgebruik? Dan zou ik het namelijk nog wel overwegen om hem aan te schaffen :P

• Dazzler2120
ricost schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:37:
[...]

Heb je tips om dat snel voor elkaar te krijgen?
Ik heb al een Incense ingezet, mn overbodige Pokémon getransferd en zoveel mogelijk power ups gedaan en een evolve gedaan.
Veel verschillende soorten pokemon vangen. Iedere nieuwe species is 500extra exp. en veel van die pokéstops gebruiken, zijn 50exp each.
ook gewoon alles vangen wat je tegenkomt. ik heb het gehaald op een half uurtje lunch en een break van een een kwartiertje zonder iets van powerups

So far trouwens wel lachen,
zie dat veel capture points van ingress overgenomen zijn (ook een paar die ik aangemeld heb :P)

[Voor 9% gewijzigd door Dazzler2120 op 06-07-2016 15:42]

• ricost

ricost

Ionicawa schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:38:
Zijn er al mensen die de accessoire hebben? Heeft die accessoire een positief effect op het batterijgebruik? Dan zou ik het namelijk nog wel overwegen om hem aan te schaffen :P
Je kan in de settings batterysaver aanzetten. Als je dan je telefoon omgekeerd verticaal neerzet gaat het scherm uit maar trilt ie wel als ie een Pokémon vindt.

@Dazzler2120: Bedankt voor de tips. Zo maar even een Pokéstop opzoeken hier in de buurt.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol ik weet het niet zeker maar ik denk dat hier tegenover dit kantoor pand een paar gasten speelde :P liepen hier voor op het grasveld met hun telefoontje te richten alsof ze foto's maakte.. normaal zie je nooit iemand op het grasveld hier haha.

australisch account aanmaken voor iOS lukte me niet.. hoop gewoon dat we gauw aan de slag kunnen in EU op IOS

• Dazzler2120
Ricmaniac schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:43:
Lol ik weet het niet zeker maar ik denk dat hier tegenover dit kantoor pand een paar gasten speelde :P liepen hier voor op het grasveld met hun telefoontje te richten alsof ze foto's maakte.. normaal zie je nooit iemand op het grasveld hier haha.

australisch account aanmaken voor iOS lukte me niet.. hoop gewoon dat we gauw aan de slag kunnen in EU op IOS
Ik zag dat PowerUnlimited een guide heeft geplaatst op hun facebook account hoe dat moet. Doe wat je moet ;)
Hoop echter wel dat de officiele versie snel uitkomt in Nederland, ben zelf niet zo'n liefhebber van APK bestanden...

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

geen fan van apk bestanden? hmmmm ik denk dat zo'n 30% van mijn telefoon zo is ^^

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik kan het niet zo snel vinden, maar heb je eigenlijk een actieve internet verbinding nodig om pokemon in het wild tegen te komen? Mijn dagelijkse telefoon is een lumia 950, maar heb wel eigenlijk altijd mijn nexus 5x bij me (voornamelijk mijn development telefoon) waar dus geen sim in zit.

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

het vreet batterijen, ik heb hem naast mij aanstaan en hij laad op via de laptop van mijn werk, maar 10 minuten geleden stond het op 30% en nu al op 27% batterij, terwijl die oplaad via usb ><

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

xPhantom schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:49:
Ik kan het niet zo snel vinden, maar heb je eigenlijk een actieve internet verbinding nodig om pokemon in het wild tegen te komen? Mijn dagelijkse telefoon is een lumia 950, maar heb wel eigenlijk altijd mijn nexus 5x bij me (voornamelijk mijn development telefoon) waar dus geen sim in zit.
Je hebt volgens mij wel een internet verbinding nodig

I'm an Ironman!

• Dazzler2120
Kol Nedra schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:49:
het vreet batterijen, ik heb hem naast mij aanstaan en hij laad op via de laptop van mijn werk, maar 10 minuten geleden stond het op 30% en nu al op 27% batterij, terwijl die oplaad via usb ><
Sow, das heftig, bij mij gaat de batterij gewoon nog omhoog, heb wel screen uitgezet.
Merk dat de telefoon wel gaat trillen als er een mon in de buurt is. Ben benieuwd hoe dat straks werkt met de Go Plus

• Barbas
  • Laatst online: 02-06 10:04

Barbas

Gallego!

Ik las in de reacties in het artikel op de fp al dat het vemoeden was dat dit batterij zou gaan vreten. Dat is wel een nadeel als dat zo snel gaat.

Ik wacht trouwens ook totdat de app in de appstore staat. Geen zin om een Australisch account aan te maken :P

Mejor así

• xPhantom
  • Niet online
Madstorm schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:50:
[...]

Je hebt volgens mij wel een internet verbinding nodig
Daar was ik al bang voor, nouja, dan maar mobile hotspot gebruiken als ik de wildernis in ga. :Y)

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
Zijn er nog dingen die jullie missen of graag opgenomen zien worden in de OP?

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• Dazzler2120
WishmasterNL schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:58:
Zijn er nog dingen die jullie missen of graag opgenomen zien worden in de OP?
Wellicht een uitleg over hoe gyms werken (incl de teams) en hoe pokéstops werken?

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:00:
[...]

Wellicht een uitleg over hoe gyms werken (incl de teams) en hoe pokéstops werken?
Ik zal eens opzoek gaan naar deze info en dit erbij zetten.
Goed punt!

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

• Dazzler2120
WishmasterNL schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:00:
[...]

Ik zal eens opzoek gaan naar deze info en dit erbij zetten.
Goed punt!
Kort door de bocht; voor gyms moet je level 5 zijn, je selecteert dan 1 van de 3 teams, ik heb team Valor geselecteerd, en daarmee kan je een gym overnemen. Zodra die overgenomen is moet die verdedigd worden, maar nog geen idee hoe dat werkt...
Pokéstops kan je eens in de 5(?) minuten usen, en kan je items en eggs van krijgen.

Doet me meteen iets bedenken; uitlegje over eggs? (moet je incubaten en dan 5km lopen)
GGWP, door nintendo loopt de hele jeugd straks weer buiten :P

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

ben benieuwd straks als ik naar huis ga, ik woon direct naast een park, ik zal dan dus veel grass pokemons vinden? :P

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 21:52
Hoe werkt dat battery saver?? Dat volg ik nog niet helemaal. Wel al 6 Pokemon gevangen vanaf mijn werkplek.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xPhantom schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:57:
[...]

Daar was ik al bang voor, nouja, dan maar mobile hotspot gebruiken als ik de wildernis in ga. :Y)
viel best mee qua internet gebruik volgens mij. had zo'n post van beta gezien dat iemand die het veel speelde in een maand 1.5 gb gebruikte en casual spelers 1gb max

• Dazzler2120
Kol Nedra schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:03:
ben benieuwd straks als ik naar huis ga, ik woon direct naast een park, ik zal dan dus veel grass pokemons vinden? :P
Lijkt wel op dat ze enigszins gelokaliseerd zijn rond de area, maar merk ook dat er soms een grass pokemon in het water zit, of een water pokemon ergens midden op de rotonde...

• MrBlueEyes
Dazzler2120 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:03:
[...]

Kort door de bocht; voor gyms moet je level 5 zijn, je selecteert dan 1 van de 3 teams, ik heb team Valor geselecteerd, en daarmee kan je een gym overnemen. Zodra die overgenomen is moet die verdedigd worden, maar nog geen idee hoe dat werkt...
Pokéstops kan je eens in de 5(?) minuten usen, en kan je items en eggs van krijgen.

Doet me meteen iets bedenken; uitlegje over eggs? (moet je incubaten en dan 5km lopen)
GGWP, door nintendo loopt de hele jeugd straks weer buiten :P
Wat ik eerder hebben gelezen vechten andere mensen dan tegen een bot die jouw Pokemon gebruikt. Je kan/hoeft zelf niets te doen.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

• hanswfje
Mijn huis staat ook tegen een groot stuk groen aan met veel water :) Maar toch in de grote stad (rotterdam). Ben reuze benieuwd wat ik thuis nog allemaal ga tegenkomen aan pokemon haha

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dazzler2120 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:04:
[...]

Lijkt wel op dat ze enigszins gelokaliseerd zijn rond de area, maar merk ook dat er soms een grass pokemon in het water zit, of een water pokemon ergens midden op de rotonde...
nou dat schijnt volgens mij geen reet uit te maken.. althans een vriend van me vond in de server ruimte op ze werk een squirtle en buiten bij het water een arcanine

• Casejunky
  • Laatst online: 31-05 16:20
Heb het eff geprobeerd en het werk wel goed moet ik zeggen.

Aleen de "AR" functie werkt niet bij mij omdat hij mijn locatie niet kan fixen? Iemand enig idee hoe dat zit?

• TheBuddha
Ik woon aan de Duitse grens dus enkel diep bos en veengebieden. Hoe mooi zou het zijn als ik weer andere pokemons krijg dan westerlingen. Maar zo diep zal het wel niet gaan.
Wel mooi om al die reacties van die Amerikanen te horen: 'Hey.. ik woon gewoon naast een vet mooi bos!"

Spel is nu al een succes. Alleen omdat het mensen naar buiten jaagt.

• Bananenspin
  • Laatst online: 22:13

Bananenspin

Omdat het kan

Dazzler2120 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:03:
[...]

Hmm ik heb net een rondje met de fiets gedaan maar ik kon niets bij geen enkele pokestop doen, ik moest eerst iets hebben om daar te activeren als ik het goed begreep?

HOI.

• hanswfje
Je moet de afbeelding van de shop naar links of naar rechts swipen. Dan komt er een item uit (iemand correct me if misstaken).

Ik hoop zo dat er in de toekomst nog zoiets komt, als andere spelers tegenkomen buiten op straat en dan een trainer battle houden tegen elkaar. Ik zit op een terasje in Rotterdam centrum en ineens het bericht 'A new Pokemon trainer is close! Challenge?' en ineens zit ik in een battle met iemand anders die toevallig langsloopt of verder op op het teras is gaan zitten xD!!!

• Casejunky
  • Laatst online: 31-05 16:20
lubbertkramer schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:41:
Hier de APK binnen gekregen en als ingress fanaat ook maar een poging wagen. Heb nu Charmander gevangen. Moest trouwens wel lachen, zit op kantoor en klikte AR aan waardoor je het spel in de echte wereld ziet en zat Charmander op mijn beeldscherm xD
Wat voor telefoon heb je dat bij jou de AR wel werkt?

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-05 20:20

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Wat wordt ik toch jaloers als ik die verhalen lees.
Omdat ik een Apple Music abbo heb kan ik niet naar de Australische store, maar ik ben als een idioot aan het refreshen tot hij ook bij ons komt! :)

https://techrvw.com/

• Dazzler2120
hanswfje schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:13:
Je moet de afbeelding van de shop naar links of naar rechts swipen. Dan komt er een item uit (iemand correct me if misstaken).

Ik hoop zo dat er in de toekomst nog zoiets komt, als andere spelers tegenkomen buiten op straat en dan een trainer battle houden tegen elkaar. Ik zit op een terasje in Rotterdam centrum en ineens het bericht 'A new Pokemon trainer is close! Challenge?' en ineens zit ik in een battle met iemand anders die toevallig langsloopt of verder op op het teras is gaan zitten xD!!!
Dat zou wel een coole feature zijn :P Is me sowieso niet helemaal duidelijk of je op dit moment kan ruilen met andere mensen of buddies kan toevoegen oid.

Wat betreft de pokestops heb je helemaal gelijk :)

• TheBuddha
Je kunt niet ruilen met andere mensen of locals battles aangaan. Maar als ze verstandig zijn, doen ze dit nog wel.

• MrBlueEyes
Casejunky schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:13:
[...]

Wat voor telefoon heb je dat bij jou de AR wel werkt?
Werkt hier op een Galaxy S7

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 19:03
Echt wel super lachen. Mijn camera is kapot dus de AR functie gebruik ik niet.
Heb nu in totaal 4 pokemons

CP25 Charmander
CP10 Pidgey
CP22 Rattata
CP47 Spearow

Welke ik dubbel had transfer gedaan en kreeg alleen snoepjes.

Zit alleen op mijn werk plek en vind nu al hele tijd geen pokemon meer. Jammer, maar het is natuurlijk de bedoeling om naar buiten te gaan en te lopen. Moet zeggen dat de GPS niet helemaal lekker werkt (geeft niet altijd juist weer waar ik echt ben).

Tot nu toe wel een fan, al moet het nog wat uitgebreid worden. Bijna level 3.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-05 18:56
Ik heb 'em ook maar op m'n OnePlus One gezet. M'n werkplek is net in bereik van een Pokéstop, dus dat is ideaal. Helaas net buiten bereik van het bewegende stukjes gras, maar wel een Pidgey binnen m'n bereik te pakken gekregen.

Geinig spelletje iig, straks met plezier ff de hond uitlaten :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

ik heb wel 3 pokestops in de buurt, maar net niet binnen bereik op mijn werkplek :/
als ik echter 1 minuut verder loop in gebouw dan kan ik er bij ^^

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43
Tip, mocht je willen weten waar gyms en pokestops in je buurt zijn kun je daarvoor de Ingress map gebruiken:

Heb al gezien dat deze grotendeels 1-op-1 portals zijn uit Ingress, echter wat/waarom een bepaalde portal een gym of pokestop is geworden is me nog niet duidelijk.

Heb je wel een Ingress account voor nodig overigens..

[EDIT] Pff spuit 11... al gemeld zie ik :)

[Voor 5% gewijzigd door Wasp op 06-07-2016 16:42]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 10:11

DukeN

ook @ www.duken.nl

Geweldig, als oud Pokémon liefhebber dit wel super tof. Jammer dat mijn zoontje nog geen telefoon heeft ;)

Ik heb er nu 11... ideaal rondje met de kinderwagen :)

Duken.nl meer dan downloaden

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 16:29
Hopelijk maken ze inderdaad ook zo'n map voor Go. Het is dan een stuk makkelijker om een route te plannen als je een rondje wilt gaan lopen (of fietsen).

Het lijkt trouwens inderdaad dat ze portals hebben overgenomen, want hoe komen ze anders aan locaties en foto's?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• TheBuddha
11 kinderen of telefoons?

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:06
Hoe hebben jullie je naam gekozen? Wilt nof steeds niet lukken bij mij

NS FC: SW 2742 0448 8213

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 16:29
Beiden zijn nogal overkill :+

• RobertoBravo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-06 09:18
Kan je nu straks ook battellen met je pokemons? dat zou pas echt vet zijn

• hanswfje
Mijn naam normaal in games ofzo is Goldenpants. Die was al gekozen (I know right????) dus is het nu Goldentrousers geworden :P

En het battlen hoop ik ook heilig op. Lijkt me zo vet!

[Voor 18% gewijzigd door hanswfje op 06-07-2016 16:45]

• servival7
weet iemand of je ook meldingen krijgt van pokemons in de buurt als je de app niet open hebt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

servival7 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:49:
weet iemand of je ook meldingen krijgt van pokemons in de buurt als je de app niet open hebt?
Nee volgens mij niet, je moet de app open hebben om hiervan meldingen te krijgen. Het armbandje wat je als accessoires kan kopen geeft wel altijd een melding als er in de buurt een pokemon is.

[Voor 16% gewijzigd door Madstorm op 06-07-2016 16:51]

I'm an Ironman!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:59
Madstorm schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:50:
[...]

Nee volgens mij niet, je moet de app open hebben om hiervan meldingen te krijgen. Het armbandje wat je als accessoires kan kopen geeft wel altijd een melding als er in de buurt een pokemon is.
Mag je wel je scherm uit hebben? Mijn telefoon gaat steeds leeg door deze app haha
Pagina: 1 2 3 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee