Heb mijn OP3 nu ook geroot. Was even schrikken want ik had alle stappen doorlopen dmv
deze video.
TWRP gaf aan dat er geen backup gemaakt kon worden... dan maar zonder.
Daarna Root Checker geïnstalleerd en die zei dat het toestel niet geroot was...
Op een of andere manier ging het toen helemaal mis, heb Flash Stock gedaan maar toen reageerde het TOOL ALL IN ONE programma niet meer en startte Android niet meer op (kreeg een fractie van een seconde de tekst Android te zien en daarna een zwart scherm)... gelukkig kunnen redden door Volume Up + Power button in te drukken (kwam er pas na veel lezen achter, ik drukte op Vol Down).
Nu de stappen zoals in
dit topic gevolgd, toen kon ik wel een backup maken in TWRP.
Daarna weer Root Checker geïnstalleerd en wederom de melding dat het toestel niet geroot was...
Gelukkig kwam ik er toen pas achter dat je in SuperSU de app Root Checker access moet geven, daarna wel een positieve melding!
Tip: Als je je telefoon opnieuw moet instellen doe dit zo basic mogelijk, ik had de eerste keer uitgebreid mn voorkeuren ingesteld maar toen ging het dus mis (misschien omdat ik ook een WW ingesteld had (code + vingers)), als je het dan opnieuw moet proberen dan heb je al die info iig niet voor niets ingevoerd.