thanks voor de info, maar helaas is het hier ook geen succes? zo het file system nog uitmaken? die van mij is nu f2fs ipv ext4..
wat is jou fs van /data?
wat is jou fs van /data?
geen idee waar ik dat zo vind.Prulleman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:45:
thanks voor de info, maar helaas is het hier ook geen succes? zo het file system nog uitmaken? die van mij is nu f2fs ipv ext4..
wat is jou fs van /data?
Probeer het volgende commando eens (als je je telefoon via ADB verbonden krijgt aan de laptop) fastboot format userdata. Moet je welliswaar helemaal opnieuw beginnen, je bent dus echt alles kwijt, maar kan je wel weer in je telefoon.Prulleman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:45:
wat is jou fs van /data?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Gelukkig kan ik er wel weer in, alleen niet rooted... Ik wacht de ontwikkelingen even af. Ik denk dat er gewoon een nieuwe versie van TWRP nodig is om het werkend te krijgen.
Bij is het al ext4 en ik kan ook niet decrypten in twrp, dus ik zou je de moeite besparen. Ik heb m maar gewoon weer ingesteld en deal er wel even mee zonder rootPrulleman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:29:
ik kan inderdaad ook nog gewoon in de telefoon, maar TWRP alleen niet (volledig).
/data mag van mij best geformateerd worden, maar dat heb ik gisteren ook 2 keer gedaan (maar dan via stock recovery), dus wellicht is TWRP icm het fs het probleem, via TWRP kan je ook formateren naar een fs naar keuze, dus via TWRP zou ik er ook weer ext4 van kunnen maken.
even kijken of ik vanavond de tijd kan vinden voor een wipe, gistereren heeft het me ook al een hele avond gekost
GurbY{nl} schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:50:
[...]
Snap ik het nu niet? Je hebt het over de beta 8, de OTA 9 en daarna CM14..?? Ten eerste de OTA over de beta 8 gaat mis met een aangepaste recovery, en CM14 over OOS zetten is iets wat ik niet zou adviseren...
via TWRP sideload is het niet gelukt (heb adb nu wel volledig aan de praat, ik had nog een hele oude versie die geen sideload ondersteunde ofzo..)jagdeleur schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:46:
Root = gelukt
SuperSU 2.79 via adb sideload geflashed: https://s3-us-west-2.amaz...SU-v2.79-201612051815.zip
http://forum.xda-develope...su-v2-78-release-t3452703
[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 15-12-2016 20:51 ]
Dat verklaart je eerdere bericht over volledig wipen bij een factory reset ookPrulleman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:47:
[...]
via TWRP sideload is het niet gelukt (heb adb nu wel volledig aan de praat, ik had nog een hele oude versie die geen sideload ondersteunde ofzo..)
nu even proberen via stock recovery sideload... wellicht dat dat nog uitmaakt.
via stock krijg ik gelijk failed.
toch maar eens gaan wipen dan..
[ Voor 44% gewijzigd door Prulleman op 15-12-2016 21:59 ]
Ja, dit is wel het beste wat ik heb gehad sinds CM13.l3art schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:28:
Ik wilde met zeggen, zet anders de Sultan Rom er op. Is nog cm13, maar werkt prima. Ook een betere camera dan die van cm zelf. Maar goed je zit alweer op rr.
Even ter verduidelijking nog enkele vragen:Prulleman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:47:
/edit
twrp kon in ieder geval VOOR de eerste boot gewoon /data mounten en supersu flashen leek zonder error te gaan.
dus.. nu de eerste boot, hopelijk staat supersu erop, of twrp daarna nog kan decrypten zien we dan wel weer, kan ik in ieder geval mijn TB terug zetten
/edit
yes, boot OK, root OK, f2fs voor /data
kunnen we weer aan de slag met titanium!
voor de volledigheid, ik heb dus nu:
- alles gewiped via twrp (system, cache, data, internal storage
- adb sideload full zip CB9 via stock recovery
- zonder te booten naar android twrp *.28 via fastboot geflashed
- supersu 2.79 via adb sideload in twrp geflashed
- dan pas first boot
twrp kan overigens nu ook nog gewoon /data mounten... (dus f2fs met pin en fingerprint ingesteld)
de les is dus rooten voor de eerste boot ofzo??
Hoe weet je zo zeker dat het ook bij bèta 9 werkt? De versie van TWRP moest namelijk een aangepaste versie zijn, die bèta 9 dan goed ondersteunt. Ik weet niet of die al beschikbaar is.Redinox schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:20:
TWRP had al een nieuwe versie uitgebracht waarmee deze betas wel te flashen zijn. Die werkte prima bij de beta 8 die je aanhaalde. En die werkt ook voor Beta 9 bij anderen. Kan natuurlijk altijd gebeuren dat het fout gaat, niet voor niets op eigen risico...Maar bij de OP3 valt dus zelfs dat te fixen
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Inderdaad gewoon cancel en dan wipen, volgens mij kreeg ik een error en moest data geformatteerd worden ipv wipe...shinchan03 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:13:
[...]
Even ter verduidelijking nog enkele vragen:
- je komt in twrp (omzeilt het password) door gewoon op cancel te drukken en doet dan de wipe?
- de stap flash stock recovery, hoe doe je dat?
Rest is duidelijk.
Op XDA zie ik ook vragen er van voorbij komen en geen duidelijke antwoorden, dus zou super zijn als jij het antwoord hebt. Ik ga het morgen proberen.
[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 16-12-2016 10:41 ]
OTA werkt niet met die TWRP, maar de full rom wel. Bron: Internet (xda, oneplus forum). Dat zoek ik eerst wel na hoorAnonymoussaurus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:24:
[...]
Hoe weet je zo zeker dat het ook bij bèta 9 werkt? De versie van TWRP moest namelijk een aangepaste versie zijn, die bèta 9 dan goed ondersteunt. Ik weet niet of die al beschikbaar is.
Kan je hier misschien een link van posten?Redinox schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:20:
TWRP had al een nieuwe versie uitgebracht waarmee deze betas wel te flashen zijn. Die werkte prima bij de beta 8 die je aanhaalde. En die werkt ook voor Beta 9 bij anderen. Kan natuurlijk altijd gebeuren dat het fout gaat, niet voor niets op eigen risico...Maar bij de OP3 valt dus zelfs dat te fixen
Met 'dit' bedoel je RRR of de Sultan waar ik het over had? Die RRR 7.1.1 is ook gebaseerd op nougat toch? Maar dan wel met de OOS camera dacht ik. Of heb je die andere RR variant?InflatableMouse schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:52:
[...]
Ja, dit is wel het beste wat ik heb gehad sinds CM13.
40 minuten SoT (telefoon totaal niet gebruikt vandaag) maar ook nog gewoon 78% over. 16 uur standby. Alles aan, GPS, wifi, BT, NFC.
Ga maar es langzaam m'n appjes terug zetten.
RR gebaseerd op 7.1.1, volgens mij is dat Cyanogenmod. Met ElementalX kernel.l3art schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:14:
[...]
Met 'dit' bedoel je RRR of de Sultan waar ik het over had? Die RRR 7.1.1 is ook gebaseerd op nougat toch? Maar dan wel met de OOS camera dacht ik. Of heb je die andere RR variant?
Deze bedoel je? http://forum.xda-develope...-remix-m-t3399960/page391InflatableMouse schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:22:
[...]
RR gebaseerd op 7.1.1, volgens mij is dat Cyanogenmod. Met ElementalX kernel.
2de dag en nog 44% over. Te druk op het werk om veel met m'n telefoon te spelen. Vanochtend wat Spotify, tussendoor paar kiekjes geschoten. Beetje whatsapp en Telegram en wat browsen.
En je hebt de laatste versie draaien? Die van 15 december?
[ Voor 11% gewijzigd door shinchan03 op 17-12-2016 02:22 ]
Yes.l3art schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:11:
[...]
En je hebt de laatste versie draaien? Die van 15 december?
Gisteren ook maar eens de stap gewaagd. Ook een RR met ElementalX maar dan vanaf xda (geen idee of het dezelfde is) maar in ieder geval met de OOS camera. Ook meteen de Ex kernel manager geïnstalleerd en een profiel uit dit topic geïnstalleerd. Ben nu 15uur verder heb nu 2uur en 8 minuten schermtijd waarbij gisteren ook nog een stukje met GPS gereden (flitsmeister) veel reboots en dingen instellen. Wat foto's gemaakt en een paar minuten gefilmd. De accu zit nu op 44% Valt me niet tegen moet ik zeggen.InflatableMouse schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:41:
[...]
Yes.
Ze hebben in ieder geval het probleem met CM14.1 opgelost dat sRGB setting continue uitgaat terwijl de setting aan blijft staan. Ik moest het dan uitzetten en weer aan en dan was het weer even goed.
ElementalX heeft een kernel setting voor sRGB die het wel goed forceert.
Gaaf!l3art schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:56:
[...]
Gisteren ook maar eens de stap gewaagd. Ook een RR met ElementalX maar dan vanaf xda (geen idee of het dezelfde is) maar in ieder geval met de OOS camera. Ook meteen de Ex kernel manager geïnstalleerd en een profiel uit dit topic geïnstalleerd. Ben nu 15uur verder heb nu 2uur en 8 minuten schermtijd waarbij gisteren ook nog een stukje met GPS gereden (flitsmeister) veel reboots en dingen instellen. Wat foto's gemaakt en een paar minuten gefilmd. De accu zit nu op 44% Valt me niet tegen moet ik zeggen.
Die variant van jou wordt toch iets sneller geüpdate... Ga eens kijken of een Dirty flash goed gaat.InflatableMouse schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:26:
[...]
Gaaf!
Ik heb die manager inderdaad ook geïnstalleerd maar nog geen profiel gedownload of zo.
Vanochtend de update van 17/10 geïnstalleerd.
[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 18-12-2016 14:54 ]
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
En welke rom heb je het dan precies over? De ressurrection rom?Patrick89 schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:55:
Die Rom is toch niet helemaal lekker volgens mij. Ik lees mensen met veel Screen on Time. Hier dimt het scherm na 15 seconden maar gaat niet volledig uit..
Ik zou me niet helemaal blind staren daar op. Bij mij staat CyanogenMod-Systeem ook zo goed als bovenaan (afhankelijk van hoeveel ik de telefoon actief gebruikt heb), wat daarna al snel gevolgd wordt door het Android Systeem. Vaak zat heeft Android systeem bij mij ook bovenaan gestaan, maar mijn telefoon liep niet bepaald sneller leeg.shinchan03 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:54:
Blijven bezig. Heb nu last van battery drain (Android systeem staat bovenaan). Van de week die rom hierboven eens proberen.
[ Voor 63% gewijzigd door 13art op 18-12-2016 14:59 ]
Had ik ook met cm14.1 en met oos beta 8 en 9. Met RR helemaal weg.shinchan03 schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:03:
Ja 1 uurtje screen on, 7 uur van de lader en maar 55 procent over.
Heb je toevallig al een oplossing voor het paswoord probleemsuperiscch schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:21:
Iemand hier een werkende twrp? Zoals iedereen heb ik probleem dat hij paswoord vraagt en ik dus niks kan flashen
Zelfde verhaal hiero, hoewel het niet bijzonder storend is.l3art schreef op zondag 18 december 2016 @ 19:55:
Had bij RR last van dat MN vingerafdruk scanner er zo nu en dan het niet meer deed. Aan zetten via de aan-uit knop en daarna deed hij het wel weer. Nu maar even beta 9 er op gezet.
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
En toch is dat de enige optie :-\ ik heb alles gebackupt, apps via titanium en op pc gezet. Dan in fastboot format userdata en alles terug gezet.Waterkoker schreef op zondag 18 december 2016 @ 23:29:
[...]
Heb je toevallig al een oplossing voor het paswoord probleem? Tot zover heb ik gelezen dat een factory reset zou moeten werken maar dit vind ik vooralsnog een te grote stap.
Daar had ik dan weer geen last van. Verbruik was best gunstig voor mij (had wel een profiel geladen in EX kernel manager voor extra zuinig verbruik).ComputerHoed schreef op maandag 19 december 2016 @ 00:29:
[...]
Zelfde verhaal hiero, hoewel het niet bijzonder storend is.
Wat mij wel ongelofelijk stoort is dat de batterij bijzonder slecht is. Waarbij ik voorheen makkelijk 5 uur SOT kreeg op mijn OnePlus One, mag ik nu al een gat in de lucht springen als ik 3 uur SOT haal op mijn OP3.
Dashcharging is wel fijn, maar ik heb toch liever een betere/grotere batterij
Arter is al actief op de OP3, eigen kernel en ik dacht ook cm ROM. Maar wat houdt dat precies in dan? HYP3???roeldeckers schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:10:
ik blijf deze kerel even in de gaten houden. Hij was ook actief voor de galaxy s3.
https://twitter.com/arter97/status/810169150630981632
ik kan even zo snel niet zien of het de 3 of 3t is, maar hij heeft de kernel op linux 4.4 draaien
Momenteel is hij bezig met werken aan Paranoid android. De bedoeling is dat daar unified builds (3/3T) van komen. Mocht de officiele nougat update tegenvallen ga ik me daar eens aan wagen
Weet ik, maar beiden zijn al een tijdje niet geüpdate. Daarbij is de kernel voor cm13 wat ik een beetje onnozel vindt aangezien O2 zelf ook al op marshmallow zit. Over het algemeen zijn stock roms beter geoptimaliseerd dan custom.l3art schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:48:
[...]
Arter is al actief op de OP3, eigen kernel en ik dacht ook cm ROM. Maar wat houdt dat precies in dan? HYP3???
Hype dus. Z'n eigen werk hypen, dat tie kernel 4.4 heeft draaien. Of dat tie hyped is van z'n eigen accomplishment.l3art schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:48:
[...]
Arter is al actief op de OP3, eigen kernel en ik dacht ook cm ROM. Maar wat houdt dat precies in dan? HYP3???
Terug naar MM. Opgelost!shinchan03 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:06:
Dit weekend echt maar eens aan de gang met de battery drain. Vandaag de gehele dag op het werk geweest en misschien een half uur / 3 kwartier screen on time gehad. Om half 8 telefoon van de lader en kwam om half 6 thuis. De telefoon had nog 20 procent over.
Dat zou ik wel jammer vinden. Wan het is ook raar dat er genoeg mensen zijn die Nougat draaien en er geen last van hebben. Het moet dus wel mogelijk zijn.
Heb je root? Kan je met betterbatterystats achterhalen welk proces of service hem wakker / bezig houdt?shinchan03 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:10:
[...]
Dat zou ik wel jammer vinden. Wan het is ook raar dat er genoeg mensen zijn die Nougat draaien en er geen last van hebben. Het moet dus wel mogelijk zijn.
Klopt. Beta 8 en 9 hebben bij mij absoluut geen battery drain. Verbruik is ongeveer hetzelfde als met 3.2.8.shinchan03 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 23:10:
[...]
Precies, dat is ook wat ik hoor en lees. Het is gewoon nog niet 100% stabiel. In ieder geval minder stabiel dan MM is. Daarom wacht ik liever iets langer met de overstap naar Nchielmi schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:00:
[...]
Klopt. Beta 8 en 9 hebben bij mij absoluut geen battery drain. Verbruik is ongeveer hetzelfde als met 3.2.8.
Op het Oneplus forum lees ik wel dat de drain opeens op kan gaan treden, dus helemaal gerust ben ik nog niet
True, uiteindelijk gaat het om de apps die je dagelijks (fullscreen)gebruik ipv dat je bij de instellingen zit te kijken welke Android versie je draait.l3art schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:26:
[...]
Precies, dat is ook wat ik hoor en lees. Het is gewoon nog niet 100% stabiel. In ieder geval minder stabiel dan MM is. Daarom wacht ik liever iets langer met de overstap naar N
'k Ben nu aan het werk dus weinig tijd, maar je "awake screen off" loopt de pan uit. Er is dus duidelijk iets wat je telefoon bezig houdt. Ik kan zo snel niet zien wat...shinchan03 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:30:
Public
Publieke map[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vandaag betterbatterystats aan gehad, maar ik ben niet zo goed in die analyse. Wat kan ik met deze informatie? Indien je nog iets anders wilt zien, dan hoor ik het graag.
com.google.android.gms heeft met Google PlayServices te maken. Die houdt je telefoon uit deep sleep. Kun je eens kijken wat jouw locatie instellingen zijn? Bij mij staan die op accubesparing. Ik vermoed dat die van jou op "Nauwkeurig" staanshinchan03 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:30:
Vandaag betterbatterystats aan gehad, maar ik ben niet zo goed in die analyse. Wat kan ik met deze informatie? Indien je nog iets anders wilt zien, dan hoor ik het graag.
[ Voor 18% gewijzigd door shinchan03 op 25-12-2016 13:49 ]
Verwijderd
[ Voor 105% gewijzigd door 13art op 30-12-2016 22:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Cache en Data op F2FS, download wel de BOOT.IMG van Bluspark Kernel (zie XDA), alleen dat werkt f2fs goed met TWRP.Prulleman schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:45:
wat is jou fs van /data?
uiteindelijk beta 9 op deze manier (met root) geflashed:Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:54:
[...]
Cache en Data op F2FS, download wel de BOOT.IMG van Bluspark Kernel (zie XDA), alleen dat werkt f2fs goed met TWRP.
[ Voor 22% gewijzigd door AOC op 30-12-2016 21:43 ]
[ Voor 53% gewijzigd door AOC op 31-12-2016 01:31 ]
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
[ Voor 16% gewijzigd door InflatableMouse op 01-01-2017 22:10 ]
De officiële twrp heeft last met Nougat. Je moet je modded versie van eng.stk zoeken.RaptorRVL schreef op zondag 1 januari 2017 @ 23:19:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen met rooten/custom recovery, ik heb de OTA geïnstalleerd (en factory reset gedaan om weer kaal te beginnen). Dus ik ben helemaal standaard OxygenOS 4 nu.
Al bijna zo lang als ik mij kan heugen root ik mijn telefoons op dezelfde manier:
1. booten naar de bootloader/fastboot
2. fastboot boot twrp.img (= recovery booten zonder deze te flashen op het toestel).
3. SuperSU flashen
Het lijkt erop dat nu ineens met de laatste update stap 2 niet meer werkt. Ik krijg geen TWRP recovery te zien maar een groot 1+ logo waarna het scherm op zwart gaat.
(ik boot zo altijd de recovery, zodat ik de boel dan verder helemaal stock hou inclusief stock recovery, kan soms handig zijn voor bv OTA's (?)).
Weet iemand hier toevallig een oplossing voor (zonder flashen toch recovery starten)?
Of blijven OTA's ook nog gewoon werken met een custom recovery (moet ik deze alleen na elke OTA weer flashen). Dan zou ik ook nog wel kunnen leven met het flashen van de recovery. Wil alleen graag de OTA's behouden
Ah! Zo simpel kan het dus zijn. Gek genoeg had ik al een modded versie gedownload (gevonden op OP forums) maar die was dus kennelijk niet de laatste versie.superiscch schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:22:
[...]
De officiële twrp heeft last met Nougat. Je moet je modded versie van eng.stk zoeken.
Bedoel je paswoord als je twrp opstart? Daar is slechts een oplossing voor, wipe van user data :-\RaptorRVL schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:26:
[...]
Ah! Zo simpel kan het dus zijn. Gek genoeg had ik al een modded versie gedownload (gevonden op OP forums) maar die was dus kennelijk niet de laatste versie.
Nu nog kijken hoe ik de boel kan decrypten
[ Voor 66% gewijzigd door anessie op 07-01-2017 00:12 ]
De reset heb ik al proberen uit te voeren. Ook heb ik al de stock recovery opgestart en een volledige wipe uitgevoerd vanuit daar, dat mocht ook niet baten. Iemand enig idee hoe dit weer op te lossen is? Op internet wordt ik ook nog niet veel wijzer, daar kom ik alleen berichten tegen van encryption unsuccesful ipv decryption.Decryption unsuccesful
The password you entered is correct, but unfortunaly your data is corrupt.
To resume using your phone, you need to preform a factory reset. When you set up your phone afther te reset, you'llhave an opportunity to restore any data that was backed up to your Google Account.
RESET PHONE
Volgens mij heeft het iets te maken met ext4 partities en f2fs. Oneplus is als ik het goed heb geswitched naar f2fs en als die omzetting niet gedaan is dan geeft hij waarschijnlijk aan dat het niet f2fs is.shinchan03 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:15:
Zojuist de stock recovery proberen te flashen komend vanaf de modified twrp recovery. Stock OOS 3.2.8 staat op de telefoon mocht dat nog relevant zijn. Ik heb de handleiding gevolgd zoals op de website van Oneplus staat.
Nu krijg ik bij het opstarten de volgende melding:
[...]
De reset heb ik al proberen uit te voeren. Ook heb ik al de stock recovery opgestart en een volledige wipe uitgevoerd vanuit daar, dat mocht ook niet baten. Iemand enig idee hoe dit weer op te lossen is? Op internet wordt ik ook nog niet veel wijzer, daar kom ik alleen berichten tegen van encryption unsuccesful ipv decryption.
lastig... volgens mij kan het niet te maken hebben met f2fs / ext4 omdat 3.2.8 nog gewoon met ext4 werkt en pas bij de beta (N?) builds f2fs wordt gebruikt.shinchan03 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:15:
Zojuist de stock recovery proberen te flashen komend vanaf de modified twrp recovery. Stock OOS 3.2.8 staat op de telefoon mocht dat nog relevant zijn. Ik heb de handleiding gevolgd zoals op de website van Oneplus staat.
Nu krijg ik bij het opstarten de volgende melding:
[...]
De reset heb ik al proberen uit te voeren. Ook heb ik al de stock recovery opgestart en een volledige wipe uitgevoerd vanuit daar, dat mocht ook niet baten. Iemand enig idee hoe dit weer op te lossen is? Op internet wordt ik ook nog niet veel wijzer, daar kom ik alleen berichten tegen van encryption unsuccesful ipv decryption.
aja, via fastboot kan je ook format commando's geven, als dat niet werkt weet ik het ook niet meershinchan03 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:40:
Zou inderdaad nog gewoon ext4 moeten zijn. Ik heb in de recovery alle drie de opties al geprobeerd, mag mocht niet baten. Wellicht kan ik vanavond eens een format van de data via fastboot proberen.
Is dat de official RR met de official cm 14 kernel?InflatableMouse schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:09:
Just so you know![]()
[afbeelding]
RR Nougat met ElementalX
HOI.
Nope, het is:Bananenspin schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 19:25:
[...]
Is dat de official RR met de official cm 14 kernel?
Uiteindelijk niet gedaan. Ik heb gekozen om via de stock recovery via adb sideload nogmaals OOS 3.2.8 te flashen. Daarna werkt het weer als een zonnetje.Prulleman schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:48:
[...]
aja, via fastboot kan je ook format commando's geven, als dat niet werkt weet ik het ook niet meer
[ Voor 13% gewijzigd door shinchan03 op 04-01-2017 11:08 ]
Je bedoelt via de notification bar? Ja.Waterkoker schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 17:07:
[...]
Ondersteund deze rom ook de brightness-slider bovenin het scherm?
[ Voor 88% gewijzigd door anessie op 07-01-2017 15:10 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq