[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2016 08:11 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2016 08:11 ]
Verwijderd
Heb precies het zelfde als jij. Heb veel gelezen dat die dan vaak al een paar uur terug aangekomen is maar dat het niet processed is. Hoop dat het met Prio ineens snel gaat als die daar aankomt, maar vrees inderdaad ook maandag levering pas. Slecht, prio is dus echt hélémaal niks waard bij OneplusKnamix schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:09:
Wauw... Nu pas vanochtend om 7:51 een mail van Oneplus gehad met "high five, your order has been shipped"![]()
Helaas bij DHL nog steeds "shipment information received" in Polen
Waarschijnlijk wordt dit dan pas volgende week voor mij? (prio shipping op de dag van release besteld 21:05)
[ Voor 26% gewijzigd door Valandin op 17-06-2016 08:20 ]
Verwijderd
Hoe doe je dat?Glaxo schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:12:
Ik heb 14e besteld, in account staat nog steeds pending shipment zonder tracking code. Ik heb mijn zending wel kunnen tracken op basis van order nummer en besteldatatum.
Ik verwacht dat er op de site van oneplus iets mis gaat, waardoor status niet wordt bijgewerkt als die wordt verzonden. Ik kreeg namelijk wel gisteren een mail van oneplus, yeah shipped.
Mijne is nu processed in België 06.44. Ik zie echter geen verwachte aankomst. Er staat 1 piece
Ik heb alleen de orderbevestiging nog maar ontvangen. Oneplus site geeft aan pending shipment, zou vandaag verzonden worden en ongeveer de 24e aankomen. Vreemd dat er zoveel verschil zit tussen de verschillende orders.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:04:
Ik vind het raar dat jullie ze nu al krijgen terwijl ik heb besteld binnen 1,5 uur ofzo.. En ni eens tracking nummer heb gekregen. Of kan het zijn dat UK gewoon drukker is en daarom langer duurt?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 17-06-2016 08:41 ]
Woensdag de 15e bedoel jeMauriX schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:03:
Al mensen die hem dinsdagochtend 15e besteld hebben die al bericht hebben gehad dat hij verstuurd is?
Of via DHL hun 15xxx nummer kunnen tracen?
Of zijn het allemaal bestellingen van de avond vd release?
In the window.
Ik heb dindsdag om 1959 besteld inclusief sandstone cover, met standaard shipping. Om 813 vertrokken uit Brussel.Simontjee schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:33:
Hebben de mensen waarvan de order later of nog niet is verzonden er accessoires bij besteld? Zou prima kunnen dat ze heel veel kant en klare pakketjes hadden voorbereid zonder accessoires.
Zoals het er nu naar uitziet gaat dhl mijn pakketje vandaag afleveren. Had best extra willen betalen als ik dat dinsdag had geweten. Scheelt een week met wat ze op hadden gegeven. Idd erg zuur voor de prio's.
Via shipping reference number
Anders misschien contact opnemen met de chat van OP. Misschien dat zij het wel voor je kunnen achterhalen, hetzij niet direct.Joboy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:42:
Zojuist gebeld met DHL en die weten niets over mijn zending, terwijl er toch echt duidelijk staat dat ik contact moet opnemen..
https://i.gyazo.com/80639c2fe8a492288f6f9934d0490d77.png
Ik begin me toch lichtjes zorgen te maken...![]()
Iemand anders ooit al die melding gehad?
Geen ervaring mee. Website DHL zegt:Joboy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:42:
Zojuist gebeld met DHL en die weten niets over mijn zending, terwijl er toch echt duidelijk staat dat ik contact moet opnemen..
https://i.gyazo.com/80639c2fe8a492288f6f9934d0490d77.png
Ik begin me toch lichtjes zorgen te maken...![]()
Iemand anders ooit al die melding gehad?
Verwijderd
Thanks!Glaxo schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:42:
[...]
Via shipping reference number
http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Order nummer uit je email en besteldatatum ingeven.
Rustàààààgh!Segafreak83 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:07:
Ik snap het ook niet meer, 14de besteld, de 14de bevestigd en nog geen enkele verzonden mail gehad, DHL kent mijn order nummer ook niet. Estimated ship staat op de 17de.
De klantenservice wist zelfs niet eens waar ik het over hadMain_ schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:44:
[...]
Geen ervaring mee. Website DHL zegt:
"Dit gebeurt meestal als de informatie waarover wij beschikken ontoereikend is om de zending voor u te traceren. Mogelijk is het adres onjuist en hebben we opheldering of aanvullende informatie nodig. Dit probleem kan heel snel worden opgelost als u contact opneemt met onze klantenservice."
Misschien vergis ik me hoor, maar eh, hoe heb je hem dinsdagochtend besteld als de OnePlus dinsdag avond gereleased isTomONeill schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:34:
[...]
Woensdag de 15e bedoel je
Ik dacht dat ik de enige was die 'm dinsdagochtend (vroeg) had besteld, blijkbaar niet. Denk dat onze bestelling wel gelijk zal gaan lopen. Ik kan geen DHL tracking doen (met mijn #15) en ook nog geen 2e mail gehad.
Zijn wel n paar gasten geweest die 'm gister besteld hadden onder Standard Shipping en m 's avonds al konden tracken.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Maar de meeste zijn al Duitsland uit en onderweg naar Nederland op dit moment héBullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:48:
Jullie weten ook dat duitsland een vervoersverbod heeft voor de zaterdag? Het gaat dus allemaal nog een dag langer duren dan dat je hoopt!
Overigens, standaard verzending is net zo snel als express, de doosjes gaan met de zelfde vrachtwagen mee. Ze hebben bij de distributeur van One Plus in Polen al laten zien dat Express verzending geen voorrang krijgen in het verpak/verstuur proces. De levering via DHL gaat niet sneller omdat er geen extra vervoer is vanuit Polen.
Express naar Nederland is dus grote onzin, wanneer je ergens in de binnenlanden van Frankrijk je huis hebt staan maakt het wel uit. (dan hebben ze er speciale auto's op rijden) Maar het laatste deel van het DHL netwerk in ons land is zo fijnmazig dat een express zending weg gegooid geld is.
Joh, laat ons gewoon even zin hebben om de telefoon te ontvangen. Je moet toch ergens naar uit kijken?MaceNL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:49:
Wat een stress allemaal zeg, want stel je voor dat de telefoon een dag later in je bezit is dan stopt de wereld met draaien natuurlijk. Die van mij is onderweg zoals er bij de bestelling stond verzending vanaf 17-06.
[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 17-06-2016 08:53 ]
MBB Logistics geeft aan binnen 48 naar de Benelux te kunnen leveren, dus ik neem aan dat de mensen met prio toch wel iets sneller hun telefoontjes hebben.Bullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:48:
Overigens, standaard verzending is net zo snel als express, de doosjes gaan met de zelfde vrachtwagen mee. Ze hebben bij de distributeur van One Plus in Polen al laten zien dat Express verzending geen voorrang krijgen in het verpak/verstuur proces. De levering via DHL gaat niet sneller omdat er geen extra vervoer is vanuit Polen.
[ Voor 14% gewijzigd door Kodess op 17-06-2016 08:55 ]
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Hier ben ik het niet mee eens, het toestel wat ik besteld heb (Express) is vanuit Leipzig meteen naar Amsterdam gevlogen. Ik zie ook dat andere melding maken dat het pakket eerst in Hannover verwerkt is.Bullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:48:
Jullie weten ook dat duitsland een vervoersverbod heeft voor de zaterdag? Het gaat dus allemaal nog een dag langer duren dan dat je hoopt!
Express naar Nederland is dus grote onzin, wanneer je ergens in de binnenlanden van Frankrijk je huis hebt staan maakt het wel uit. (dan hebben ze er speciale auto's op rijden) Maar het laatste deel van het DHL netwerk in ons land is zo fijnmazig dat een express zending weg gegooid geld is.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Neehhhhhhh, de doosjes met daar in de OP3 liggen gewoon naast elkaar in de zelfde vrachtwaggel...Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:53:
[...]
MBB Logistics geeft aan binnen 48 naar de Benelux te kunnen leveren, dus ik neem aan dat de mensen met prio toch wel iets sneller hun telefoontjes hebben.
Dan zou het betekenen dat One Plus meerdere distributiecentra heeft.Yao schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:55:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens, het toestel wat ik besteld heb (Express) is vanuit Leipzig meteen naar Amsterdam gevlogen. Ik zie ook dat andere melding maken dat het pakket eerst in Hannover verwerkt is.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik het toestel niet vandaag aangeboden zou krijgen (als dat uberhaupt gedaan wordt) als ik voor standard had gegaan.
[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2016 08:59 ]
Als je een sms hebt ontvangen, dan zit daar een link bij. Als je naar die link gaat (bij mij delivery.dhl.com/BE/xxxxxx), dan kan je het bestemmingsadres aanpassen.baszzz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:52:
Ik zit nog steeds met grote onzekerheid of mij OP3 wel gaat aankomen. Ben bij het bestellen mijn huisnummer vergeten![]()
Nu heb ik contact opgenomen met OnePlus en die zeggen neem contact op met DHL die kunnen dat aanpassen. DHL zegt juist dat alleen een afzender wijzigingen kan doorgeven![]()
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of misschien zelfs een oplossing?
Ik dacht dat de meeste mensen in dit draadje van wie de tracking al werkte het zo was dat de standaard shippers hun pakketjes vanuit SZCZECIN Polen naar POZNAN Polen gingen, terwijl die met prio meteen al naar Hannover gingen.Bullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:56:
[...]
Neehhhhhhh, de doosjes met daar in de OP3 liggen gewoon naast elkaar in de zelfde vrachtwaggel...
Vanuit Polen naar Nederland is er geen enkel verschil, zoals ik schreef laat de distributeur van One Plus geen verschil zien in orderafhandeling... En vanuit de distributiecentra in Nederland is het DHL netwerk zo fijnmazig dat je de telefoon op de zelfde dag krijgt als een gewone verzending.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Wat Bullet zegt klopt gewoon hoor jongensBullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:56:
[...]
Neehhhhhhh, de doosjes met daar in de OP3 liggen gewoon naast elkaar in de zelfde vrachtwaggel...
Vanuit Polen naar Nederland is er geen enkel verschil, zoals ik schreef laat de distributeur van One Plus geen verschil zien in orderafhandeling... En vanuit de distributiecentra in Nederland is het DHL netwerk zo fijnmazig dat je de telefoon op de zelfde dag krijgt als een gewone verzending.
Het zijn gewoon 2 routes, producten komen vanaf Polen gelijk aan in Hannover of distri in NL,Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:59:
[...]
Ik dacht dat de meeste mensen in dit draadje van wie de tracking al werkte het zo was dat de standaard shippers hun pakketjes vanuit SZCZECIN Polen naar POZNAN Polen gingen, terwijl die met prio meteen al naar Hannover gingen.
Dat ze de telefoons shippen op volgorde van kopen is me wel duidelijk geworden ja, waardoor iemand met standaard hem eerder kan hebben.
Maar dit topic gáát toch juist over de DHL leveringen/tijden?westergas schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:55:
Mensen hebben de modbreak denk ik over het hoofd gezien![]()
DHL verslagen zijn niet interessant...neem een chillpil mensen die telefoon komt wel een keer.
Ik ben bijzonderKodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:51:
[...]
Misschien vergis ik me hoor, maar eh, hoe heb je hem dinsdagochtend besteld als de OnePlus dinsdag avond gereleased is?
[ Voor 36% gewijzigd door TomONeill op 17-06-2016 09:04 ]
In the window.
Nee niet persé. Het kan ook zijn dat sommige naar een vliegveld gaan en vanuit daar naar de landenBullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:56:
Dan zou het betekenen dat One Plus meerdere distributiecentra heeft.
Vanuit Polen maakt het niets uit. Trust me, ik heb ooit een inkijkje gehad bij DHL.
Ik heb helaas geen sms ontvangen. Heb het pakketje kunnen vinden via het ordernummer van OnePlus zelf. Is de xxxxxxx de code van het trackingnummer of is er nog een andere manier om dit aan te passen?Joboy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:56:
[...]
Als je een sms hebt ontvangen, dan zit daar een link bij. Als je naar die link gaat (bij mij delivery.dhl.com/BE/xxxxxx), dan kan je het bestemmingsadres aanpassen.
[ Voor 0% gewijzigd door Linksaf op 17-06-2016 09:07 . Reden: typo ]
TomONeill schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:02:
[...]
Maar dit topic gáát toch juist over de DHL leveringen/tijden?
De xxxxxx waren 6 letters in de link bij mij. Geen verband met de vrachtbriefnummer. Als je die nummer hebt kan je het via deze link proberen (NL of BE)baszzz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:05:
[...]
Ik heb helaas geen sms ontvangen. Heb het pakketje kunnen vinden via het ordernummer van OnePlus zelf. Is de xxxxxxx de code van het trackingnummer of is er nog een andere manier om dit aan te passen?
Nope, ook hier nog steeds niks...Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:05:
Wie heeft zijn shipping op vandaag staan? En al info ontvangen?
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
[ Voor 22% gewijzigd door Ad-Blokker op 17-06-2016 09:38 . Reden: Toevoeging ]
Verwijderd
Woensdagavond besteld en dan uiterlijk vandaag verzonden? Klopt dat wel? Dacht dat die dan een paar dagen later verzonden werdwindowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:34:
Woensdag om 20:03 besteld, ook nog niks morgen ontvangen (ordernummer werkt ook niet als shipper's reference)
Hopelijk vandaag een mail/SMS want hij zou uiterlijk vandaag verzonden worden volgens oneplus
Maar ik gok dat bij het eerste # ook een nummer had moeten staan? Op de site staat mn order nog steeds op 'Pending Shipment'. Gaat om een verzending naar de UK trouwens.High five! Your order has been shipped
Your Shipment # for Order #70099XXXX
Quote vanuit mijn email: "estimated dispatch date Jun 17, 2016"Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:37:
[...]
Woensdagavond besteld en dan uiterlijk vandaag verzonden? Klopt dat wel? Dacht dat die dan een paar dagen later verzonden werd
Verwijderd
Netjes! Dacht te zien dat er al dinsdagavond om 2300 stond dat het 7 werkdagen zou duren voor die verzonden werd. Positief voor je duswindowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:39:
[...]
Quote vanuit mijn email: estimated dispatch date Jun 17, 2016 ;p
Later we het hopenVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:40:
[...]
Netjes! Dacht te zien dat er al dinsdagavond om 2300 stond dat het 7 werkdagen zou duren voor die verzonden werd. Positief voor je dus
Daar hoort niks te staan, niet meer althans. Bij mijn OPO was het wel het geval, maar bij de OP2 en Loop VR was dat ook leeg. Verwarrend dat ze de tekst wel hebben laten staan zonder nummer inderdaad, viel mij ook al op bij mijn Loop VR.Sv3n schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:39:
Waar vinden jullie de DHL code? Ik had gister een mailtje:
[...]
Maar ik gok dat bij het eerste # ook een nummer had moeten staan? Op de site staat mn order nog steeds op 'Pending Shipment'. Gaat om een verzending naar de UK trouwens.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik heb ook rond die tijd besteld, en bij mij staat hij ook op 23 juni 2016. Denk dat het echt op volgorde gaatThe White B.A. schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:46:
Woensdag middag om 13:48 besteld, maar bij mij is de estimated dispatch date pas 23 juni. Ben erg benieuwd of dit nog eerder is, aangezien ik net lees dat andere hem later hebben besteld maar de estimated dispatch date vandaag al is.
We wachten rustig af.....
Is dit wat je bedoeld? Het zaterdagrijverbod geldt namelijk alleen maar op alle zaterdagen in de maanden juli en augustus, dus in juni mogen ze gewoon rijden.Bullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:48:
De ‘Ferienreiseverordnung’ geldt op alle zaterdagen in de maanden juli en augustus van 7.00 tot 20.00 uur. Van 20.00 tot 24.00 uur mag dan weer worden gereden, maar na 24.00 uur begint het zondagsrijverbod.
Het zaterdagsrijverbod geldt voor vrachtauto’s en trekker/opleggercombinaties met een toegestane maximum massa van meer dan 7,5 ton en voor vrachtauto’s met aanhangwagen, ongeacht het gewicht.
Het zaterdagsrijverbod geldt op de volgende (gedeelten van) Autobahnen en Bundesstraßen in beide rijrichtingen:
[...]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Jij hebt hem woensdagavond besteld maar zou al op de 17e verstuurd worden? Apart... Ik heb hem namelijk op woensdagochtend besteld maar kreeg toen de melding dat de 23e pas verstuurd zou worden en de 30e pas zou arriveren.windowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:39:
[...]
Quote vanuit mijn email: "estimated dispatch date Jun 17, 2016"
;p
Dat zijn niet de dingen die je wilt horen.Joboy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:51:
Lekker dan. Ze zijn mijn pakket kwijtgeraakt. Ofwel staat het nog in Polen, ofwel staat het al in Brussel zonder dat ze het weten
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die verzenddatums lijkt een hele 'ruwe schatting' te zijn. Gisteravond om 7 uur besteld, wordt ook de 23e verzonden. Of ze moeten wachten op een nieuwe batch toestellen?iamjustin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:53:
[...]
Jij hebt hem woensdagavond besteld maar zou al op de 17e verstuurd worden? Apart... Ik heb hem namelijk op woensdagochtend besteld maar kreeg toen de melding dat de 23e pas verstuurd zou worden en de 30e pas zou arriveren.
Dinsdag avond om 21:03 besteldiamjustin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:53:
[...]
Jij hebt hem woensdagavond besteld maar zou al op de 17e verstuurd worden? Apart... Ik heb hem namelijk op woensdagochtend besteld maar kreeg toen de melding dat de 23e pas verstuurd zou worden en de 30e pas zou arriveren.
[ Voor 1% gewijzigd door Ad-Blokker op 17-06-2016 10:15 . Reden: Correctie ]
Verwijderd
Ja, bij mij duurde het ook 1 1/2 dag voordat de verzending werd opgehaald, vanaf dan gaat het allemaal wel lekker vlotVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:04:
Heeft jullie dhl site ook zo lang dit aangegeven: Shipment information received
Geeft dit nu al 24 uur aan.
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Is het een priority shipment?Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:04:
Heeft jullie dhl site ook zo lang dit aangegeven: Shipment information received
Geeft dit nu al 24 uur aan.
Ja heb ik nu nog gewoon dhl even bellen en zeggen dat je een pakketje verwacht op je postcode. Zij geven je wel een t&t en meer info.revolised schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:08:
Apart... Ik heb gisteren een verzend bevestiging per mail gehad, maar op de orderpagina staat nog pending shipment. Ook nog geen T&T code gehad.
Komt dit vaker voor?
Goeie tip! Bedankt!mikevankan schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:10:
[...]
Ja heb ik nu nog gewoon dhl even bellen en zeggen dat je een pakketje verwacht op je postcode. Zij geven je wel een t&t en meer info.
Ik heb exact hetzelfdestefan11 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:09:
Zijn er nog veel mensen die tijdens de loop besteld hebben maar nog niets op de DHL site kunnen vinden en geen mail hebben ontvangen van verzending? Ik krijg het gevoel dat er maar weinig mensen zijn.
dat geldt voor mij wel helaas. woensdagavond ron 2300 besteld, dispatch date de 23e..Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:40:
Netjes! Dacht te zien dat er al dinsdagavond om 2300 stond dat het 7 werkdagen zou duren voor die verzonden werd. Positief voor je dus
Ja inderdaad, ik heb ook een screenprotector erbij besteld. Zou kunnen dat die de vertraging geeft. En als hij er voor de 24e is, dan heeft OP zich wel aan de belofte gehouden. Het is geluk dat heel veel mensen hem eerder mogen ontvangenDwurck schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:12:
[...]
Ik heb exact hetzelfdeDinsdag om 19:00 besteld en nog geen enkel ander bericht dan de Order Confirmed... Hoewel ik er wel extra accerssoires bij besteld heb, dus waarschijnlijk is dat de reden.
Maar goed geduld is een schone zaak, lekker wachten en elk halfuur de orderpagina checken
[ Voor 96% gewijzigd door The White B.A. op 17-06-2016 10:25 ]
Geen zorgenKnamix schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:21:
Net iemand van DHL gesproken ivm shipment die op "information received" staat. Blijkbaar heeft DHL niet eens de opdracht gekregen om het pakketje te mogen ophalen
Iemand die hier ervaring mee heeft? Klantenservice vertelde me dat ik contact op moest nemen met Oneplus, maar ik heb geen zin om weer 4 uur in de wacht te zitten
(prio shipping en 21:05 op release dag)
Of mensen genoeg om de pakketjes in te pakkenYao schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:27:
[...]
Geen zorgenHet label is aangemaakt alleen moet het nog aan jet pakketje geplakt worden en meegegeven worden met DHL. Dat kan even duren zolang OnePlus geen voorraad heeft
eh, hij staat on hold omdat ze hem vanavond leveren. Hij gaat pas in het busje als het busje gaat rijdenrickniel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:32:
Heb net een nieuwe status nou hij in Eindhoven is en er staat in hold?
Kreeg daarvoor smsje dat ik hem vanavond krijg.
Vorige keer dat er on hold stond was bij mijn vive en kon ik mooi dagje extra wachten omdat hun loopbanen kapot waren![]()
Hopelijk valt het mee
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Hoop dat dat dan niet te lang gaat durenYao schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:27:
[...]
Geen zorgenHet label is aangemaakt alleen moet het nog aan jet pakketje geplakt worden en meegegeven worden met DHL. Dat kan even duren zolang OnePlus geen voorraad heeft
Laten we het hopen, dacht ik de vorige keer ookKodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:34:
[...]
eh, hij staat on hold omdat ze hem vanavond leveren. Hij gaat pas in het busje als het busje gaat rijden
Dat is jammer. Had stiekem gehoopt vandaag er mee te kunnen spelenhalilg85 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:36:
Mijne staat nog steeds op departed from fac Brussel om 08.13 uur.
Net even dhl gebeld en die bevestigen dat deze maandag 20-06-2016 zal worden uitgeleverd.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
als die niet in het busje past wel.rickniel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:37:
[...]
Laten we het hopen, dacht ik de vorige keer ook![]()
Maar is dat altijd dan dat hij eerst op on hold komt?
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Waarschijnlijk regiogebonden? Ik woon in de omgeving Eindhoven en heb net bericht gehad dat er 'vandaag' geleverd wordt, geen melding over ochtend/middag/avond. De DHL status is bijgewerkt van 'Verwerkt in sorteercentrum' naar 'Zending bij koerier voor aflevering'...niet op hold gestaan dus.Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:45:
[...]
als die niet in het busje past wel.
In mijn postcode gebied bezorgen ze 's middags en 's avonds.
Omdat hij niet in de middag bus past is die on hold en geven ze aan dat hij 's avonds wordt geleverd
Top! Heb er nu een stuk meer vertrouwen inKodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:45:
[...]
als die niet in het busje past wel.
In mijn postcode gebied bezorgen ze 's middags en 's avonds.
Omdat hij niet in de middag bus past is die on hold en geven ze aan dat hij 's avonds wordt geleverd
10.41 uur aangekomen in Rotterdam.DarkSide schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:41:
[...]
Dat is jammer. Had stiekem gehoopt vandaag er mee te kunnen spelen![]()
die van mij zit ook nog te genieten van een Belgisch biertje.Dus verwacht dan ook maandag pas te genieten.
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijdeniENO schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:50:
[...]
Waarschijnlijk regiogebonden? Ik woon in de omgeving Eindhoven en heb net bericht gehad dat er 'vandaag' geleverd wordt, geen melding over ochtend/middag/avond. De DHL status is bijgewerkt van 'Verwerkt in sorteercentrum' naar 'Zending bij koerier voor aflevering'...niet op hold gestaan dus.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Ook namiddag en avond, echter dus geen on hold status...Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:52:
[...]
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden
Vul je postcode in en je weet het
Dan zal die van jou wel in de middag komen.iENO schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:55:
[...]
Ook namiddag en avond, echter dus geen on hold status...
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Geen reden?wido91 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:02:
Krijg zojuist bericht dat al mijn orders cancelled zijn...... Het geld is vandaag wel afgeschreven. Wat een bullshit is dit zeg. Tijdens het Loop VR event besteld, dagen niks horen en nu is alles opeens gecancelled zonder reden. Erg fijn dit. Oneplus One besteld en Oneplus 2 in het verleden besteld. Zo ga je met vaste klanten om blijkbaar... Zucht.
Geen reden erbij?? Ik zou even een chat gesprek openen met zewido91 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:02:
Krijg zojuist bericht dat al mijn orders cancelled zijn...... Het geld is vandaag wel afgeschreven. Wat een bullshit is dit zeg. Tijdens het Loop VR event besteld, dagen niks horen en nu is alles opeens gecancelled zonder reden. Erg fijn dit. Oneplus One besteld en Oneplus 2 in het verleden besteld. Zo ga je met vaste klanten om blijkbaar... Zucht.
windowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:05:
[...]
Geen reden erbij?? Ik zou even een chat gesprek openen met ze
(In)wrijven helpt niethalilg85 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:10:
Oke erg vreemd allemaal.
Mijne is nu in Rotterdam aangekomen dus toch maar weer gebeld.
Deze gaat vanmiddag met de koerier mee krijg ik te horen.
Dus 14 jun 2016 21.05 uur besteld standaard Shipping en 17 jun 2016 leveren.
Netjes hoor.
Apart verhaal, maar inderdaad afwachten dan maarwido91 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:09:
Zou ik graag willen, ben alleen een lang weekend in België vanwege Graspop. Het kan ook een foutje zijn. Krijg zojuist weer een mail dat mijn extra dash charger is verzonden, terwijl die ook als cancelled staat tussen mijn orders. We wachten het af.
[...]
[ Voor 100% gewijzigd door Ferswah op 28-12-2023 18:59 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq