Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Nu duidelijk is dat de OnePlus 3 in Nederland of Belgie geleverd wordt hoeven we dus niet steeds meer een status update van de verzending te posten.

Ik begrijp dat sommige van jullie als een 3x ADHD aap met een onrustigheidstoornis door het huis aan het rennen zijn en door de brievenbus aan het loeren zijn waar de DHL man/vrouw blijft.

Maar genoeg is genoeg, levertijden zijn prima, maar complete DHL verslagen zijn vanaf nu overdone!

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2016 08:11 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48
Ik heb 14e besteld, in account staat nog steeds pending shipment zonder tracking code. Ik heb mijn zending wel kunnen tracken op basis van order nummer en besteldatatum.

Ik verwacht dat er op de site van oneplus iets mis gaat, waardoor status niet wordt bijgewerkt als die wordt verzonden. Ik kreeg namelijk wel gisteren een mail van oneplus, yeah shipped.

Mijne is nu processed in België 06.44. Ik zie echter geen verwachte aankomst. Er staat 1 piece 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:09:
Wauw... Nu pas vanochtend om 7:51 een mail van Oneplus gehad met "high five, your order has been shipped" 8)7

Helaas bij DHL nog steeds "shipment information received" in Polen :(

Waarschijnlijk wordt dit dan pas volgende week voor mij? (prio shipping op de dag van release besteld 21:05) :-(
Heb precies het zelfde als jij. Heb veel gelezen dat die dan vaak al een paar uur terug aangekomen is maar dat het niet processed is. Hoop dat het met Prio ineens snel gaat als die daar aankomt, maar vrees inderdaad ook maandag levering pas. Slecht, prio is dus echt hélémaal niks waard bij Oneplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
10 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM\

Nog geen verwachte aankomst tijd :)
Iemand anders uit dezelfde vrachtwagen als mij inmiddels al wel?

[ Voor 26% gewijzigd door Valandin op 17-06-2016 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 08:13
1 Piece

Op naar Rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glaxo schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:12:
Ik heb 14e besteld, in account staat nog steeds pending shipment zonder tracking code. Ik heb mijn zending wel kunnen tracken op basis van order nummer en besteldatatum.

Ik verwacht dat er op de site van oneplus iets mis gaat, waardoor status niet wordt bijgewerkt als die wordt verzonden. Ik kreeg namelijk wel gisteren een mail van oneplus, yeah shipped.

Mijne is nu processed in België 06.44. Ik zie echter geen verwachte aankomst. Er staat 1 piece 8)7
Hoe doe je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lando
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:27
Hier nog geen DHL info. Wel Dash auto lader en extra dash laad kabel erbij besteld, wellicht dat dat het vertraagd. Besteld 14-06 21:20. Status OnePlus site is Available to ship
Jun 18, 2016
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:04:
Ik vind het raar dat jullie ze nu al krijgen terwijl ik heb besteld binnen 1,5 uur ofzo.. En ni eens tracking nummer heb gekregen. Of kan het zijn dat UK gewoon drukker is en daarom langer duurt?
Ik heb alleen de orderbevestiging nog maar ontvangen. Oneplus site geeft aan pending shipment, zou vandaag verzonden worden en ongeveer de 24e aankomen. Vreemd dat er zoveel verschil zit tussen de verschillende orders.

Heb hem tijdens de VR loop gekocht, zonder accessoires.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 17-06-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 12:31
Mijne zal volgens dhl vandaag aankomen!!

Info over order: Express shipping, tijdens vr launch voor 19u besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
Hebben de mensen waarvan de order later of nog niet is verzonden er accessoires bij besteld? Zou prima kunnen dat ze heel veel kant en klare pakketjes hadden voorbereid zonder accessoires.

Zoals het er nu naar uitziet gaat dhl mijn pakketje vandaag afleveren. Had best extra willen betalen als ik dat dinsdag had geweten. Scheelt een week met wat ze op hadden gegeven. Idd erg zuur voor de prio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Mja ik heb een dag later besteld (zat te twijfelen en mijn Loop VR kwam ook pas een dag later binnen, whoopdiedoo). Maar daarnaast heb ik er ook een case bij besteld, dus dat zal allicht invloed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

MauriX schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:03:
Al mensen die hem dinsdagochtend 15e besteld hebben die al bericht hebben gehad dat hij verstuurd is?
Of via DHL hun 15xxx nummer kunnen tracen?
Of zijn het allemaal bestellingen van de avond vd release?
Woensdag de 15e bedoel je :p

Ik dacht dat ik de enige was die 'm woensdagochtend (vroeg) had besteld, blijkbaar niet. Denk dat onze bestelling wel gelijk zal gaan lopen. Ik kan geen DHL tracking doen (met mijn #15) en ook nog geen 2e mail gehad.

Zijn wel n paar gasten geweest die 'm gister besteld hadden onder Standard Shipping en m 's avonds al konden tracken.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Main_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10-2023
Simontjee schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:33:
Hebben de mensen waarvan de order later of nog niet is verzonden er accessoires bij besteld? Zou prima kunnen dat ze heel veel kant en klare pakketjes hadden voorbereid zonder accessoires.

Zoals het er nu naar uitziet gaat dhl mijn pakketje vandaag afleveren. Had best extra willen betalen als ik dat dinsdag had geweten. Scheelt een week met wat ze op hadden gegeven. Idd erg zuur voor de prio's.
Ik heb dindsdag om 1959 besteld inclusief sandstone cover, met standaard shipping. Om 813 vertrokken uit Brussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaxo
  • Laatst online: 22:48
Via shipping reference number

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Order nummer uit je email en besteldatatum ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin
Zojuist gebeld met DHL en die weten niets over mijn zending, terwijl er toch echt duidelijk staat dat ik contact moet opnemen..

https://i.gyazo.com/80639c2fe8a492288f6f9934d0490d77.png

Ik begin me toch lichtjes zorgen te maken... :S

Iemand anders ooit al die melding gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 19:40
Joboy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:42:
Zojuist gebeld met DHL en die weten niets over mijn zending, terwijl er toch echt duidelijk staat dat ik contact moet opnemen..

Anders misschien contact opnemen met de chat van OP. Misschien dat zij het wel voor je kunnen achterhalen, hetzij niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Main_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10-2023
Joboy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:42:

Geen ervaring mee. Website DHL zegt:

"Dit gebeurt meestal als de informatie waarover wij beschikken ontoereikend is om de zending voor u te traceren. Mogelijk is het adres onjuist en hebben we opheldering of aanvullende informatie nodig. Dit probleem kan heel snel worden opgelost als u contact opneemt met onze klantenservice."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glaxo schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:42:
[...]

Via shipping reference number

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Order nummer uit je email en besteldatatum ingeven.
Thanks!
Niet bij DHL en royal post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Segafreak83 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:07:
Ik snap het ook niet meer 8)7, 14de besteld, de 14de bevestigd en nog geen enkele verzonden mail gehad, DHL kent mijn order nummer ook niet. Estimated ship staat op de 17de.
Rustàààààgh!
Hij wordt waarschijnlijk vandaag (17e) opgepikt bij het sorteercentrum door DHL en ik vermoed dat je pas dan een code krijgt/ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Main_ schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:44:
[...]

Geen ervaring mee. Website DHL zegt:

"Dit gebeurt meestal als de informatie waarover wij beschikken ontoereikend is om de zending voor u te traceren. Mogelijk is het adres onjuist en hebben we opheldering of aanvullende informatie nodig. Dit probleem kan heel snel worden opgelost als u contact opneemt met onze klantenservice."
De klantenservice wist zelfs niet eens waar ik het over had 8)7

Ik zal binnen een half uurtje nog wel eens terugbellen, misschien dat ik dan iemand anders aan de lijn krijg die me wel kan helpen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Jullie weten ook dat duitsland een vervoersverbod heeft voor de zaterdag? Het gaat dus allemaal nog een dag langer duren dan dat je hoopt!

Overigens, standaard verzending is net zo snel als express, de doosjes gaan met de zelfde vrachtwagen mee. Ze hebben bij de distributeur van One Plus in Polen al laten zien dat Express verzending geen voorrang krijgen in het verpak/verstuur proces. De levering via DHL gaat niet sneller omdat er geen extra vervoer is vanuit Polen.

Express naar Nederland is dus grote onzin, wanneer je ergens in de binnenlanden van Frankrijk je huis hebt staan maakt het wel uit. (dan hebben ze er speciale auto's op rijden) Maar het laatste deel van het DHL netwerk in ons land is zo fijnmazig dat een express zending weg gegooid geld is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Wat een stress allemaal zeg, want stel je voor dat de telefoon een dag later in je bezit is dan stopt de wereld met draaien natuurlijk. Die van mij is onderweg zoals er bij de bestelling stond verzending vanaf 17-06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raanoniem
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-07 11:58
Wat schreef ik hier nu over het posten van een verzendverslag? Juist.... Niet meer doen!

[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2016 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:44
TomONeill schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:34:
[...]

Woensdag de 15e bedoel je :p

Ik dacht dat ik de enige was die 'm dinsdagochtend (vroeg) had besteld, blijkbaar niet. Denk dat onze bestelling wel gelijk zal gaan lopen. Ik kan geen DHL tracking doen (met mijn #15) en ook nog geen 2e mail gehad.

Zijn wel n paar gasten geweest die 'm gister besteld hadden onder Standard Shipping en m 's avonds al konden tracken.
Misschien vergis ik me hoor, maar eh, hoe heb je hem dinsdagochtend besteld als de OnePlus dinsdag avond gereleased is 8)7 ?

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Bullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:48:
Jullie weten ook dat duitsland een vervoersverbod heeft voor de zaterdag? Het gaat dus allemaal nog een dag langer duren dan dat je hoopt!

Overigens, standaard verzending is net zo snel als express, de doosjes gaan met de zelfde vrachtwagen mee. Ze hebben bij de distributeur van One Plus in Polen al laten zien dat Express verzending geen voorrang krijgen in het verpak/verstuur proces. De levering via DHL gaat niet sneller omdat er geen extra vervoer is vanuit Polen.

Express naar Nederland is dus grote onzin, wanneer je ergens in de binnenlanden van Frankrijk je huis hebt staan maakt het wel uit. (dan hebben ze er speciale auto's op rijden) Maar het laatste deel van het DHL netwerk in ons land is zo fijnmazig dat een express zending weg gegooid geld is.
Maar de meeste zijn al Duitsland uit en onderweg naar Nederland op dit moment hé :)
MaceNL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:49:
Wat een stress allemaal zeg, want stel je voor dat de telefoon een dag later in je bezit is dan stopt de wereld met draaien natuurlijk. Die van mij is onderweg zoals er bij de bestelling stond verzending vanaf 17-06.
Joh, laat ons gewoon even zin hebben om de telefoon te ontvangen. Je moet toch ergens naar uit kijken? :F

Maar ja - Het maakt mij niet uit of ik hem nou vandaag/morgen of volgende week heb. Zou gewoon leuk zijn om er het weekend mee te kunnen kloten.

[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 17-06-2016 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 08:22
Ik zit nog steeds met grote onzekerheid of mij OP3 wel gaat aankomen. Ben bij het bestellen mijn huisnummer vergeten |:(

Nu heb ik contact opgenomen met OnePlus en die zeggen neem contact op met DHL die kunnen dat aanpassen. DHL zegt juist dat alleen een afzender wijzigingen kan doorgeven 8)7

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of misschien zelfs een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
MBB Logistics geeft aan binnen 48 naar de Benelux te kunnen leveren, dus ik neem aan dat de mensen met prio toch wel iets sneller hun telefoontjes hebben.

Edit: Nou mijn pakketje is in Eindhoven, on hold volgens DHL. In mijn postcode bezorgen ze alleen 's middags en 's avonds, daarom zal die wel on hold zijn. Ook een sms dat ze hem leveren vandaag tussen 18 en 21 uur.

[ Voor 14% gewijzigd door Kodess op 17-06-2016 08:55 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao
  • Laatst online: 19-05 17:15

Yao

Hier ben ik het niet mee eens, het toestel wat ik besteld heb (Express) is vanuit Leipzig meteen naar Amsterdam gevlogen. Ik zie ook dat andere melding maken dat het pakket eerst in Hannover verwerkt is.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik het toestel niet vandaag aangeboden zou krijgen (als dat uberhaupt gedaan wordt) als ik voor standard had gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Mensen hebben de modbreak denk ik over het hoofd gezien ;)
DHL verslagen zijn niet interessant...neem een chillpil mensen die telefoon komt wel een keer.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:53:
[...]

MBB Logistics geeft aan binnen 48 naar de Benelux te kunnen leveren, dus ik neem aan dat de mensen met prio toch wel iets sneller hun telefoontjes hebben.
Neehhhhhhh, de doosjes met daar in de OP3 liggen gewoon naast elkaar in de zelfde vrachtwaggel...
Vanuit Polen naar Nederland is er geen enkel verschil, zoals ik schreef laat de distributeur van One Plus geen verschil zien in orderafhandeling... En vanuit de distributiecentra in Nederland is het DHL netwerk zo fijnmazig dat je de telefoon op de zelfde dag krijgt als een gewone verzending.
Yao schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:55:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens, het toestel wat ik besteld heb (Express) is vanuit Leipzig meteen naar Amsterdam gevlogen. Ik zie ook dat andere melding maken dat het pakket eerst in Hannover verwerkt is.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik het toestel niet vandaag aangeboden zou krijgen (als dat uberhaupt gedaan wordt) als ik voor standard had gegaan.
Dan zou het betekenen dat One Plus meerdere distributiecentra heeft.
Vanuit Polen maakt het niets uit. Trust me, ik heb ooit een inkijkje gehad bij DHL.

[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2016 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
baszzz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:52:
Ik zit nog steeds met grote onzekerheid of mij OP3 wel gaat aankomen. Ben bij het bestellen mijn huisnummer vergeten |:(

Nu heb ik contact opgenomen met OnePlus en die zeggen neem contact op met DHL die kunnen dat aanpassen. DHL zegt juist dat alleen een afzender wijzigingen kan doorgeven 8)7

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of misschien zelfs een oplossing?
Als je een sms hebt ontvangen, dan zit daar een link bij. Als je naar die link gaat (bij mij delivery.dhl.com/BE/xxxxxx), dan kan je het bestemmingsadres aanpassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Bullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Neehhhhhhh, de doosjes met daar in de OP3 liggen gewoon naast elkaar in de zelfde vrachtwaggel...
Vanuit Polen naar Nederland is er geen enkel verschil, zoals ik schreef laat de distributeur van One Plus geen verschil zien in orderafhandeling... En vanuit de distributiecentra in Nederland is het DHL netwerk zo fijnmazig dat je de telefoon op de zelfde dag krijgt als een gewone verzending.
Ik dacht dat de meeste mensen in dit draadje van wie de tracking al werkte het zo was dat de standaard shippers hun pakketjes vanuit SZCZECIN Polen naar POZNAN Polen gingen, terwijl die met prio meteen al naar Hannover gingen.
Dat ze de telefoons shippen op volgorde van kopen is me wel duidelijk geworden ja, waardoor iemand met standaard hem eerder kan hebben.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
[...]

Wat Bullet zegt klopt gewoon hoor jongens ;) Dat sommige pakketjes via een andere weg / andere locatie verstuurd worden heeft hier niks mee te maken.

Je moet je niet verwarren met iets dat uit china besteld word, daar is de priority zending wel de garantie dat hij eerder verstuurd wordt, maar dat komt omdat hij dan via een andere leverancier verstuurd wordt bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:59:
[...]

Ik dacht dat de meeste mensen in dit draadje van wie de tracking al werkte het zo was dat de standaard shippers hun pakketjes vanuit SZCZECIN Polen naar POZNAN Polen gingen, terwijl die met prio meteen al naar Hannover gingen.
Dat ze de telefoons shippen op volgorde van kopen is me wel duidelijk geworden ja, waardoor iemand met standaard hem eerder kan hebben.
Het zijn gewoon 2 routes, producten komen vanaf Polen gelijk aan in Hannover of distri in NL,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

westergas schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:55:
Mensen hebben de modbreak denk ik over het hoofd gezien ;)
DHL verslagen zijn niet interessant...neem een chillpil mensen die telefoon komt wel een keer.
Maar dit topic gáát toch juist over de DHL leveringen/tijden? :P
Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Misschien vergis ik me hoor, maar eh, hoe heb je hem dinsdagochtend besteld als de OnePlus dinsdag avond gereleased is 8)7 ?
Ik ben bijzonder :D oh wat slecht, ik zei zelf nog dat er woensdagochtend zou moeten staan en vervolgens ga k zelf op die dinsdagochtend in xd

[ Voor 36% gewijzigd door TomONeill op 17-06-2016 09:04 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao

Yao

Dan zou het betekenen dat One Plus meerdere distributiecentra heeft.
Vanuit Polen maakt het niets uit. Trust me, ik heb ooit een inkijkje gehad bij DHL.
Nee niet persé. Het kan ook zijn dat sommige naar een vliegveld gaan en vanuit daar naar de landen
gevlogen worden waar de goederen afgeleverd moeten worden. Waar andere goederen via land gaan?
Dat is niet iets geks in de logistiek. Trust me ;)

Anyway, ik hoop het pakket vandaag binnen te krijgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft zijn shipping op vandaag staan? En al info ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 08:22
Joboy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Als je een sms hebt ontvangen, dan zit daar een link bij. Als je naar die link gaat (bij mij delivery.dhl.com/BE/xxxxxx), dan kan je het bestemmingsadres aanpassen. :)
Ik heb helaas geen sms ontvangen. Heb het pakketje kunnen vinden via het ordernummer van OnePlus zelf. Is de xxxxxxx de code van het trackingnummer of is er nog een andere manier om dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksaf
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03 21:42
Wordt het ook via de SMS verstuurd wanneer je bent vergeten +31 voor het 06 nummer te zetten? Zo niet houd ik mijn mail netjes in de gaten. Op de OP site staat er dat mijn payment in ieder geval ontvangen is, ook wel fijn die bevestiging, persoonlijk geen voorstander van Paypal namelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Linksaf op 17-06-2016 09:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

TomONeill schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:02:
[...]

Maar dit topic gáát toch juist over de DHL leveringen/tijden? :P
Modbreak:Nee, dat gaat hij niet. Het gaat over de levertijd, beschikbaarheid en/of de prijs van de One Plus 3, Verzendlogs zijn niet interessant omdat ze heel individueel zijn. Dus, discussie over levertijden zijn prima, zonder de verzendlogs. De inhoud van het topic is al erg genoeg, laten we er dus geen brij van verzendstatus overzichtjes in gaan posten. Hier heeft niemand anders iets aan anders dan de het endorfineniveau van de gene die een dergelijk log post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 10:17
Zojuist een mail van Oneplus gekregen dat hij verzonden is, zie nog geen update bij dhl maar dat zal nog wel komen. Achja m'n Xperia Z5 functioneert nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
baszzz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:05:
[...]

Ik heb helaas geen sms ontvangen. Heb het pakketje kunnen vinden via het ordernummer van OnePlus zelf. Is de xxxxxxx de code van het trackingnummer of is er nog een andere manier om dit aan te passen?
De xxxxxx waren 6 letters in de link bij mij. Geen verband met de vrachtbriefnummer. Als je die nummer hebt kan je het via deze link proberen (NL of BE) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:05:
Wie heeft zijn shipping op vandaag staan? En al info ontvangen?
Nope, ook hier nog steeds niks...

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-07 00:07
Woensdag om 20:03 besteld, ook nog niks morgen ontvangen (ordernummer werkt ook niet als shipper's reference)
Hopelijk vandaag een mail/SMS want hij zou uiterlijk vandaag verzonden worden volgens oneplus

We wachten het nog even rustig af al is dat soms lastig als je hier leest dat mensen hem al binnen hebben/krijgen etc

[ Voor 22% gewijzigd door Ad-Blokker op 17-06-2016 09:38 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:34:
Woensdag om 20:03 besteld, ook nog niks morgen ontvangen (ordernummer werkt ook niet als shipper's reference)
Hopelijk vandaag een mail/SMS want hij zou uiterlijk vandaag verzonden worden volgens oneplus
Woensdagavond besteld en dan uiterlijk vandaag verzonden? Klopt dat wel? Dacht dat die dan een paar dagen later verzonden werd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 14-09 14:40
Waar vinden jullie de DHL code? Ik had gister een mailtje:
High five! Your order has been shipped
Your Shipment # for Order #70099XXXX
Maar ik gok dat bij het eerste # ook een nummer had moeten staan? Op de site staat mn order nog steeds op 'Pending Shipment'. Gaat om een verzending naar de UK trouwens.

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:37:
[...]

Woensdagavond besteld en dan uiterlijk vandaag verzonden? Klopt dat wel? Dacht dat die dan een paar dagen later verzonden werd :p
Quote vanuit mijn email: "estimated dispatch date Jun 17, 2016"
;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:39:
[...]

Quote vanuit mijn email: estimated dispatch date Jun 17, 2016 ;p
Netjes! Dacht te zien dat er al dinsdagavond om 2300 stond dat het 7 werkdagen zou duren voor die verzonden werd. Positief voor je dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:40:
[...]

Netjes! Dacht te zien dat er al dinsdagavond om 2300 stond dat het 7 werkdagen zou duren voor die verzonden werd. Positief voor je dus :)
Later we het hopen :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 16:31
Sv3n schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:39:
Waar vinden jullie de DHL code? Ik had gister een mailtje:

[...]

Maar ik gok dat bij het eerste # ook een nummer had moeten staan? Op de site staat mn order nog steeds op 'Pending Shipment'. Gaat om een verzending naar de UK trouwens.
Daar hoort niks te staan, niet meer althans. Bij mijn OPO was het wel het geval, maar bij de OP2 en Loop VR was dat ook leeg. Verwarrend dat ze de tekst wel hebben laten staan zonder nummer inderdaad, viel mij ook al op bij mijn Loop VR.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Woensdag middag om 13:48 besteld, maar bij mij is de estimated dispatch date pas 23 juni. Ben erg benieuwd of dit nog eerder is, aangezien ik net lees dat andere hem later hebben besteld maar de estimated dispatch date vandaag al is.

We wachten rustig af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-no
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-05 08:58
The White B.A. schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:46:
Woensdag middag om 13:48 besteld, maar bij mij is de estimated dispatch date pas 23 juni. Ben erg benieuwd of dit nog eerder is, aangezien ik net lees dat andere hem later hebben besteld maar de estimated dispatch date vandaag al is.

We wachten rustig af.....
Ik heb ook rond die tijd besteld, en bij mij staat hij ook op 23 juni 2016. Denk dat het echt op volgorde gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Is dit wat je bedoeld? Het zaterdagrijverbod geldt namelijk alleen maar op alle zaterdagen in de maanden juli en augustus, dus in juni mogen ze gewoon rijden.
De ‘Ferienreiseverordnung’ geldt op alle zaterdagen in de maanden juli en augustus van 7.00 tot 20.00 uur. Van 20.00 tot 24.00 uur mag dan weer worden gereden, maar na 24.00 uur begint het zondagsrijverbod.

Het zaterdagsrijverbod geldt voor vrachtauto’s en trekker/opleggercombinaties met een toegestane maximum massa van meer dan 7,5 ton en voor vrachtauto’s met aanhangwagen, ongeacht het gewicht.

Het zaterdagsrijverbod geldt op de volgende (gedeelten van) Autobahnen en Bundesstraßen in beide rijrichtingen:
[...]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Lekker dan. Ze zijn mijn pakket kwijtgeraakt. Ofwel staat het nog in Polen, ofwel staat het al in Brussel zonder dat ze het weten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

windowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:39:
[...]

Quote vanuit mijn email: "estimated dispatch date Jun 17, 2016"
;p
Jij hebt hem woensdagavond besteld maar zou al op de 17e verstuurd worden? Apart... Ik heb hem namelijk op woensdagochtend besteld maar kreeg toen de melding dat de 23e pas verstuurd zou worden en de 30e pas zou arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Joboy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:51:
Lekker dan. Ze zijn mijn pakket kwijtgeraakt. Ofwel staat het nog in Polen, ofwel staat het al in Brussel zonder dat ze het weten |:(
Dat zijn niet de dingen die je wilt horen.
Uiteindelijk komt het allemaal goed.Maar hier baal je toch wel van. Kost alleen maar meer tijd.
hoop dat ze hem alsnog snel vinden in brussel en dat hij snel geleverd wordt

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
iamjustin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:53:
[...]

Jij hebt hem woensdagavond besteld maar zou al op de 17e verstuurd worden? Apart... Ik heb hem namelijk op woensdagochtend besteld maar kreeg toen de melding dat de 23e pas verstuurd zou worden en de 30e pas zou arriveren.
Die verzenddatums lijkt een hele 'ruwe schatting' te zijn. Gisteravond om 7 uur besteld, wordt ook de 23e verzonden. Of ze moeten wachten op een nieuwe batch toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
iamjustin schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:53:
[...]

Dinsdag avond om 21:03 besteld ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Ad-Blokker op 17-06-2016 10:15 . Reden: Correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:39

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

11 Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM 08:15 BRUSSELS - BELGIUM
10 Verwerkt in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM 05:22 BRUSSELS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft jullie dhl site ook zo lang dit aangegeven: Shipment information received
Geeft dit nu al 24 uur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:04:
Ja, bij mij duurde het ook 1 1/2 dag voordat de verzending werd opgehaald, vanaf dan gaat het allemaal wel lekker vlot ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao

Yao

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:04:
Is het een priority shipment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 10:10
Apart... Ik heb gisteren een verzend bevestiging per mail gehad, maar op de orderpagina staat nog pending shipment. Ook nog geen T&T code gehad.

Komt dit vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Zijn er nog veel mensen die tijdens de loop besteld hebben maar nog niets op de DHL site kunnen vinden en geen mail hebben ontvangen van verzending? Ik krijg het gevoel dat er maar weinig mensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevankan
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-08 14:20
revolised schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:08:
Apart... Ik heb gisteren een verzend bevestiging per mail gehad, maar op de orderpagina staat nog pending shipment. Ook nog geen T&T code gehad.

Komt dit vaker voor?
Ja heb ik nu nog gewoon dhl even bellen en zeggen dat je een pakketje verwacht op je postcode. Zij geven je wel een t&t en meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
mikevankan schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Ja heb ik nu nog gewoon dhl even bellen en zeggen dat je een pakketje verwacht op je postcode. Zij geven je wel een t&t en meer info.
Goeie tip! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwurck
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-08 22:49
stefan11 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:09:
Zijn er nog veel mensen die tijdens de loop besteld hebben maar nog niets op de DHL site kunnen vinden en geen mail hebben ontvangen van verzending? Ik krijg het gevoel dat er maar weinig mensen zijn.
Ik heb exact hetzelfde :/ Dinsdag om 19:00 besteld en nog geen enkel ander bericht dan de Order Confirmed... Hoewel ik er wel extra accerssoires bij besteld heb, dus waarschijnlijk is dat de reden.
Maar goed geduld is een schone zaak, lekker wachten en elk halfuur de orderpagina checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:40:
dat geldt voor mij wel helaas. woensdagavond ron 2300 besteld, dispatch date de 23e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
Dwurck schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:12:
[...]

Ik heb exact hetzelfde :/ Dinsdag om 19:00 besteld en nog geen enkel ander bericht dan de Order Confirmed... Hoewel ik er wel extra accerssoires bij besteld heb, dus waarschijnlijk is dat de reden.
Maar goed geduld is een schone zaak, lekker wachten en elk halfuur de orderpagina checken :P
Ja inderdaad, ik heb ook een screenprotector erbij besteld. Zou kunnen dat die de vertraging geeft. En als hij er voor de 24e is, dan heeft OP zich wel aan de belofte gehouden. Het is geluk dat heel veel mensen hem eerder mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Net iemand van DHL gesproken ivm shipment die op "information received" staat. Blijkbaar heeft DHL niet eens de opdracht gekregen om het pakketje te mogen ophalen :/

Iemand die hier ervaring mee heeft? Klantenservice vertelde me dat ik contact op moest nemen met Oneplus, maar ik heb geen zin om weer 4 uur in de wacht te zitten

(prio shipping en 21:05 op release dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
Net DHL gebeld, maar op mijn postcode nog niets bekend. Laatste pakketje was van 4 juni, dus dat moet de loop vr bril geweest zijn.

Jammer... Dan maar een support ticket bij OnePlus inschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Foutje

[ Voor 96% gewijzigd door The White B.A. op 17-06-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yao schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:07:
[...]

Is het een priority shipment?
Jep, is prio. Al dinsdagavond om 21.03 besteld overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao

Yao

Knamix schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:21:
Net iemand van DHL gesproken ivm shipment die op "information received" staat. Blijkbaar heeft DHL niet eens de opdracht gekregen om het pakketje te mogen ophalen :/

Iemand die hier ervaring mee heeft? Klantenservice vertelde me dat ik contact op moest nemen met Oneplus, maar ik heb geen zin om weer 4 uur in de wacht te zitten

(prio shipping en 21:05 op release dag)
Geen zorgen ;) Het label is aangemaakt alleen moet het nog aan jet pakketje geplakt worden en meegegeven worden met DHL. Dat kan even duren zolang OnePlus geen voorraad heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Yao schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:27:
[...]

Geen zorgen ;) Het label is aangemaakt alleen moet het nog aan jet pakketje geplakt worden en meegegeven worden met DHL. Dat kan even duren zolang OnePlus geen voorraad heeft ;)
Of mensen genoeg om de pakketjes in te pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickniel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12-2021
Heb net een nieuwe status nou hij in Eindhoven is en er staat in hold?
Kreeg daarvoor smsje dat ik hem vanavond krijg.
Vorige keer dat er on hold stond was bij mijn vive en kon ik mooi dagje extra wachten omdat hun loopbanen kapot waren :'(
Hopelijk valt het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
rickniel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:32:
Heb net een nieuwe status nou hij in Eindhoven is en er staat in hold?
Kreeg daarvoor smsje dat ik hem vanavond krijg.
Vorige keer dat er on hold stond was bij mijn vive en kon ik mooi dagje extra wachten omdat hun loopbanen kapot waren :'(
Hopelijk valt het mee
eh, hij staat on hold omdat ze hem vanavond leveren. Hij gaat pas in het busje als het busje gaat rijden ;)

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Yao schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:27:
[...]

Hoop dat dat dan niet te lang gaat duren :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• halilg85
  • Laatst online: 17-03 07:43
Mijne staat nog steeds op departed from fac Brussel om 08.13 uur.

Net even dhl gebeld en die bevestigen dat deze maandag 20-06-2016 zal worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickniel
Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:34:
[...]

eh, hij staat on hold omdat ze hem vanavond leveren. Hij gaat pas in het busje als het busje gaat rijden ;)
Laten we het hopen, dacht ik de vorige keer ook ;)
Maar is dat altijd dan dat hij eerst op on hold komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

halilg85 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:36:
Mijne staat nog steeds op departed from fac Brussel om 08.13 uur.

Net even dhl gebeld en die bevestigen dat deze maandag 20-06-2016 zal worden uitgeleverd.
Dat is jammer. Had stiekem gehoopt vandaag er mee te kunnen spelen :P

die van mij zit ook nog te genieten van een Belgisch biertje.Dus verwacht dan ook maandag pas te genieten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
rickniel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:37:
[...]

Laten we het hopen, dacht ik de vorige keer ook ;)
Maar is dat altijd dan dat hij eerst op on hold komt?
als die niet in het busje past wel.
In mijn postcode gebied bezorgen ze 's middags en 's avonds.
Omdat hij niet in de middag bus past is die on hold en geven ze aan dat hij 's avonds wordt geleverd :)

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:45:
[...]

Omdat hij niet in de middag bus past is die on hold en geven ze aan dat hij 's avonds wordt geleverd :)
Waarschijnlijk regiogebonden? Ik woon in de omgeving Eindhoven en heb net bericht gehad dat er 'vandaag' geleverd wordt, geen melding over ochtend/middag/avond. De DHL status is bijgewerkt van 'Verwerkt in sorteercentrum' naar 'Zending bij koerier voor aflevering'...niet op hold gestaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickniel
Kodess schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:45:
[...]

Top! Heb er nu een stuk meer vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 15:21
Dinsdag besteld rond 18u30, orderbevestiging gekregen en nu niets meer.
Staat via de opo site gepland om vandaag te vertrekken maar heb er mijn twijfels bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
DarkSide schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:41:
[...]

Dat is jammer. Had stiekem gehoopt vandaag er mee te kunnen spelen :P

die van mij zit ook nog te genieten van een Belgisch biertje.Dus verwacht dan ook maandag pas te genieten.
10.41 uur aangekomen in Rotterdam.

Vreemd dat hij dan maandag pas bezorgd word terwijl er hier ook op zaterdag word bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
iENO schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:50:
[...]

Waarschijnlijk regiogebonden? Ik woon in de omgeving Eindhoven en heb net bericht gehad dat er 'vandaag' geleverd wordt, geen melding over ochtend/middag/avond. De DHL status is bijgewerkt van 'Verwerkt in sorteercentrum' naar 'Zending bij koerier voor aflevering'...niet op hold gestaan dus.
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden
Vul je postcode in en je weet het

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Nou ben benieuwt welke van de 2 pakketten er eerder is, het toestel (dinsdag besteld, prio) of de case (gisteravond, standaard), beide zijn ze vanmorgen verstuurd volgens de mails van oneplus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Ook namiddag en avond, echter dus geen on hold status...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
iENO schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Ook namiddag en avond, echter dus geen on hold status...
Dan zal die van jou wel in de middag komen.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:01
Krijg zojuist bericht dat al mijn orders cancelled zijn...... Het geld is vandaag wel afgeschreven. Wat een bullshit is dit zeg. Tijdens het Loop VR event besteld, dagen niks horen en nu is alles opeens gecancelled zonder reden. Erg fijn dit. Oneplus One besteld en Oneplus 2 in het verleden besteld. Zo ga je met vaste klanten om blijkbaar... Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
wido91 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:02:
Krijg zojuist bericht dat al mijn orders cancelled zijn...... Het geld is vandaag wel afgeschreven. Wat een bullshit is dit zeg. Tijdens het Loop VR event besteld, dagen niks horen en nu is alles opeens gecancelled zonder reden. Erg fijn dit. Oneplus One besteld en Oneplus 2 in het verleden besteld. Zo ga je met vaste klanten om blijkbaar... Zucht.
Geen reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
wido91 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:02:
Geen reden erbij?? Ik zou even een chat gesprek openen met ze :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:01
Zou ik graag willen, ben alleen een lang weekend in België vanwege Graspop. Het kan ook een foutje zijn. Krijg zojuist weer een mail dat mijn extra dash charger is verzonden, terwijl die ook als cancelled staat tussen mijn orders. We wachten het af.
windowsboot schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:05:
[...]

Geen reden erbij?? Ik zou even een chat gesprek openen met ze :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor de mensen die nog wachten op een echt tracking nummer: Oneplus heeft een tracking nummer toegevoegd aan mijn bestelling op de website. Heb hier geen mail over ontvangen. Doet het prima op de site van DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
Het lijkt erop dat ze eindelijk met mijn order bezig gaan. Op de site is nu ineens ingevuld dat ik met paypal heb betaald. Zou hij dat toch nog verzonden worden vandaag? Wie weet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
Oke erg vreemd allemaal.

Mijne is nu in Rotterdam aangekomen dus toch maar weer gebeld.

Deze gaat vanmiddag met de koerier mee krijg ik te horen.

Dus 14 jun 2016 21.05 uur besteld standaard Shipping en 17 jun 2016 leveren.

Netjes hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefan11
halilg85 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:10:
Oke erg vreemd allemaal.

Mijne is nu in Rotterdam aangekomen dus toch maar weer gebeld.

Deze gaat vanmiddag met de koerier mee krijg ik te horen.

Dus 14 jun 2016 21.05 uur besteld standaard Shipping en 17 jun 2016 leveren.

Netjes hoor.
(In)wrijven helpt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
wido91 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:09:
Zou ik graag willen, ben alleen een lang weekend in België vanwege Graspop. Het kan ook een foutje zijn. Krijg zojuist weer een mail dat mijn extra dash charger is verzonden, terwijl die ook als cancelled staat tussen mijn orders. We wachten het af.
[...]
Apart verhaal, maar inderdaad afwachten dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferswah
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-09 18:39
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ferswah op 28-12-2023 18:59 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.