Nee gewoon normaal. En +-30 minuten na de opening van de loop appstefan11 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:55:
[...]
Wanneer had jij hem besteld en had je extra betaald?
Heb `m nog niet, maar dit mogen gezinsleden ook doen. Alleen bij abonnementen waarbij je je dient te legitimeren dien je zelf aanwezig te zijn.Ottie93 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:53:
[...]
Voor degenen die hem al hebben: moet je hem zelf aannemen bij de post of mogen gezinsleden dat ook doen? Ik zit morgen de hele dag op werk..
In the window.
Ah shit man, moeten ze natuurlijk eerst weer zo'n Pokéflute laten overkomen.. Schiet niet op daar!Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:54:
Die van mij wilt nog niet zo..
[afbeelding]
Klote snorlax ook..
Weet weinig, leert veel
Net DHL tracking nogmaals geprobeerd en mijn zending zit in hun systeem.
De eerste registratie is gebeurd in "Rüdersdorf, Germany". Nog iemand die dit heeft? Het is alvast een stuk dichter dan Polen.
EDIT: Zie nu wel dat dit vrij dicht tegen de grens met Polen is.
De eerste registratie is gebeurd in "Rüdersdorf, Germany". Nog iemand die dit heeft? Het is alvast een stuk dichter dan Polen.
EDIT: Zie nu wel dat dit vrij dicht tegen de grens met Polen is.
[ Voor 14% gewijzigd door RubenVermeulen op 16-06-2016 21:19 ]
Vertrekt bij mij nu ook vanaf Hannover.. morgen niet thuis, zaterdag wel, neem aan dat dan tweede poging wordt gedaan.
Als me niet vergis zal je dit kunnen aangeven op hun website wanneer de eerste poging mislukt. Dat heb ik toch al ervaren (België).HollowGamer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:27:
Vertrekt bij mij nu ook vanaf Hannover.. morgen niet thuis, zaterdag wel, neem aan dat dan tweede poging wordt gedaan.
Bij mij nogsteeds niet, geef de hoop al bijna op dat ik hem morgen heb nou andere al wel hannover verlaten hebbenHollowGamer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:27:
Ik ook :Crickniel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:30:
[...]
Bij mij nogsteeds niet, geef de hoop al bijna op dat ik hem morgen heb nou andere al wel hannover verlaten hebben
Achja!
Ik zit ook nog steeds met:rickniel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:30:
[...]
Bij mij nogsteeds niet, geef de hoop al bijna op dat ik hem morgen heb nou andere al wel hannover verlaten hebben
(Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
And oh, I tried... More than once...
In the window.
Die van mij (inclusief cover) is nu eindelijk te traceren, wel enkel via https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp. Zit nu in Rüdersdorf, hopelijk is hij er morgen al.
Verwijderd
Cool! Hoelaat heb je hem besteld en met welke verzendmethode?Jo... schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:33:
Die van mij (inclusief cover) is nu eindelijk te traceren, wel enkel via https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp. Zit nu in Rüdersdorf, hopelijk is hij er morgen al.
8 Departed Facility in HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 21:26
HEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ

[ Voor 33% gewijzigd door Valandin op 16-06-2016 21:34 ]
Dinsdag rond 8 uur, standaard verzending.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:33:
[...]
Cool! Hoelaat heb je hem besteld en met welke verzendmethode?
Bij mij nu ook, ze liggen denk ik naast elkaarValandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:34:
Vertrokken van sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 21:26
1 Collo
van 2 bestellingen heb ik dit nu, ze liggen dus lekker knus bij elkaar allemaal.
1 Collo
van 2 bestellingen heb ik dit nu, ze liggen dus lekker knus bij elkaar allemaal.
Ook de 1500xxxxxx gebruikt om te zoeken?Jo... schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:33:
jugger naut schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:35:
Vertrokken van sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 21:26
1 Collo
Allemaal inderdaad in dezelfde vrachtwagen!rickniel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:34:
[...]
Bij mij nu ook, ze liggen denk ik naast elkaar
Jammer dat ik hem natuurlijk als eerst ga ontvangen!
Hetzelfde hier ;DValandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:34:
[afbeelding]
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Die van mij ook! Nu hopen dat de chauffeur een beetje kan sturenValandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:37:
[...]
[...]
Allemaal inderdaad in dezelfde vrachtwagen!
Jammer dat ik hem natuurlijk als eerst ga ontvangen!

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Zoeken jullie met of zonder #?
Even iets heel anders, ik heb een account aangemaakt nadat ik op de bestellen knop had geklikt. Daarna doorgegaan met de bestelling. In de mail staat: Hello guest. Staat hier bij jullie je naam of ook guest? Ik vond het nogal vreemd, want een account is toch geen guest dan?
Even iets heel anders, ik heb een account aangemaakt nadat ik op de bestellen knop had geklikt. Daarna doorgegaan met de bestelling. In de mail staat: Hello guest. Staat hier bij jullie je naam of ook guest? Ik vond het nogal vreemd, want een account is toch geen guest dan?
[ Voor 5% gewijzigd door TomONeill op 16-06-2016 21:41 ]
In the window.
Ik ben ook guest, en heb ook een account aangemaakt.TomONeill schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:41:
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Kans dat ik het morgen krijg is klein zeker, als dit mijn status is en ik normale shipping heb?
3 Arrived at Sort Facility POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 21:07
1 Piece
Laat ik het nu bij Tweakers HQ afleveren, die zaterdag dicht is
1 Piece
Gewoon voor de deur staanchengbondkwok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:42:
Kans dat ik het morgen krijg is klein zeker, als dit mijn status is en ik normale shipping heb?
1 Piece
Dat wordt zaterdag. Moet je maar gaan posten bij het HQ ;Dchengbondkwok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:42:
1 Piece
In mijn mail staat "Hello [MIJN_NAAM]", maar ik had al een tijdje een account bij Oneplus.TomONeill schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:41:
Zoeken jullie met of zonder #?
edit: Bij mij is hij trouwens ook uit Hannover vertrokken.
[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 16-06-2016 21:45 ]
!!!!Hype Hype Hype!!!!
yep. Vertrokken.
Nu hopen dat Sabine Schmitz achter het stuur zit.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In een Corvette Z06?DarkSide schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:45:
yep. Vertrokken.
Nadeel is dat van bedrijven waarvan bekend het al in de computer staat(igg bij PostNL) en die gaan uberhaupt geen poging doen.
Update: HIER NOG NIKS

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Hier ook nog niksMr Double B schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:46:
[...]
Nadeel is dat van bedrijven waarvan bekend het al in de computer staat(igg bij PostNL) en die gaan uberhaupt geen poging doen.
Update: HIER NOG NIKS![]()
![]()
![]()

Ja nogal inderdaad hahaVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Ook hier nog niksvreten jullie je ook zo op hierover? hahaha
yes! vertrokken uit Hannover. Nu rechtstreeks naar A'dam en wellicht morgen binnen of nog keer stoppen ergens in Duitsland?
Haha ja, was al wel ingesteld op volgende week. Maar nu lees je overal dat mensen hem al ontvangen die hem zelfs eerder later besteld hebben. En dan gaat het gewoon om het principe hé, eerder besteld dus DAN WIL IK HEM OOOOOK!! hahaVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Ook hier nog niksvreten jullie je ook zo op hierover? hahaha
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Zou wat wezen als ze morgen ineens allemaal in Frankrijk o.i.d. liggen..
Ik zat me zelf eerst ook op te vreten. tot een ander iets ff m'n volledige aandacht trok.
maar nu ik zie dat ie uit Polen is vertrokken zie ik het wel goed komen
maar nu ik zie dat ie uit Polen is vertrokken zie ik het wel goed komen
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Of terug naar PolenValandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:50:
Zou wat wezen als ze morgen ineens allemaal in Frankrijk o.i.d. liggen..

Haha. exact hetzelfde!Mr Double B schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:50:
[...]
Haha ja, was al wel ingesteld op volgende week. Maar nu lees je overal dat mensen hem al ontvangen die hem zelfs eerder later besteld hebben. En dan gaat het gewoon om het principe hé, eerder besteld dus DAN WIL IK HEM OOOOOK!! haha
Bovenste plaatje: Nu gaat ie komen, nu gaat ie komen, nu nu nu ! En dan bam, t tweede plaatje.

In the window.
Ik zie hem wel naar München gaan of eerst naar BelgieZanzibar-1337 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:52:
[...]
Of terug naar Polen![]()
zal toch wat zijn
Ik gebruik mijn telefoon heel veel. Heb nu een Xiaomi Mi3, geimporteerd, met gebrekkige software, dus ik verheug me erg op de 1+3.Ook hier nog niksvreten jullie je ook zo op hierover? hahaha
[ Voor 30% gewijzigd door Sander64 op 16-06-2016 21:55 ]
Ehmmmm

https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp

https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp
[ Voor 41% gewijzigd door Ad-Blokker op 16-06-2016 22:09 . Reden: Link site toegevoegd ]
Website werkt gewoon, kan gewoon tracken via dhl.nl
Dit is via die andere link ("https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/report_popup.jsp")Zanzibar-1337 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:07:
Website werkt gewoon, kan gewoon tracken via dhl.nl
zit via dhl.com te kijken.
En die werkt gewoon nog.
Hij is nu vertrokken uit hannover. Heeft geen zin om nu te F5-en.
Morgenochtend check ik de status wel weer.
En die werkt gewoon nog.
Hij is nu vertrokken uit hannover. Heeft geen zin om nu te F5-en.
Morgenochtend check ik de status wel weer.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Precies! Gaat mij niet eens om het daggie langer wachten. Jammer maar zijn ergere dingen. Maar precies wat je zegt, voelt zo krom dat mensen later bestellen en soms de standaard verzending kiezen, en dat die hem dan eerder binnenkrijgen.Mr Double B schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:50:
[...]
Haha ja, was al wel ingesteld op volgende week. Maar nu lees je overal dat mensen hem al ontvangen die hem zelfs eerder later besteld hebben. En dan gaat het gewoon om het principe hé, eerder besteld dus DAN WIL IK HEM OOOOOK!! haha
Mijne is onderweg uit Polen. Ik gok met het vliegtuig.
Departed Facility in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:24
Estimated Delivery:
Friday, June 17, 2016
By End of Day
Ik heb Priority zending gekozen.
Estimated Delivery:
Friday, June 17, 2016
By End of Day
Je kan rechtsbovenin als het goed is zien wat de estimated delivery date is.chengbondkwok schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:42:
1 Piece
[ Voor 50% gewijzigd door CodeIT op 16-06-2016 22:16 ]
Verwijderd
Rechtsbovenin op welke site? Ik zie het namelijk nergens staan....CodeIT schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:15:
Mijne is onderweg uit Polen. Ik gok met het vliegtuig.
Estimated Delivery:
Friday, June 17, 2016
By End of Day
[...]
Je kan rechtsbovenin als het goed is zien wat de estimated delivery date is.
Thursday, June 16, 2016
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 13:00
Dit staat er al heel de dag
...
Waar zien jullie de "estimated delivery time" ?
Edit: Ik was net te laat aangezien een post boven mij al uitleg gaf
Dit staat er al heel de dag

[ Voor 15% gewijzigd door Knamix op 16-06-2016 22:22 ]
Verwijderd
Misschien morgen even bellen met DHL? Kan beter een keertje te veel bellen dan een keertje te weinig.Knamix schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:21:
Thursday, June 16, 2016
Dit staat er al heel de dag...
Volgens mij updaten die dingen soms uren niet en dan ineens wel. Niet heel betrouwbaar dus.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:26:
[...]
Misschien morgen even bellen met DHL? Kan beter een keertje te veel bellen dan een keertje te weinig.
In the window.
Indien ik morgen na 5 uur nog niks zie (werkdag) dan ga ik wel bellenVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:26:
[...]
Misschien morgen even bellen met DHL? Kan beter een keertje te veel bellen dan een keertje te weinig.
Hoop stiekem toch dat ik hem zaterdag binnen krijg...
Via deze URL: http://www.dhl.com/conten...B=ONEPLUSNUMMER&brand=DHL (vegeet oneplusnummer niet te vervangen door 15xxxx)Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:20:
[...]
Rechtsbovenin op welke site? Ik zie het namelijk nergens staan....
Dan zie ik het volgende:

Hey, die van ons zitten in hetzelfde busje. Heb exact dezelfde statsCodeIT schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:32:
[...]
Via deze URL: http://www.dhl.com/conten...B=ONEPLUSNUMMER&brand=DHL (vegeet oneplusnummer niet te vervangen door 15xxxx)
Dan zie ik het volgende:
[afbeelding]
Die van mij ook omstreeks 21:30 vanuit Hannover vertrokken ☺
Heb de foon iets na 18:30 besteld afgelopen dinsdag en heb de normale zending gekozen maar damn ik had de telefoon volgende week vrijdag pas verwacht ☺
Als Mr. Polska even doortrapt is die over 4 uurtjes in Amsterdam en dan zou het weekend toch lekker beginnen als DHL op de stoep staat morgenmiddag ☺
Lijk wel een kind op sinterklaas avond haha kan niet wachten!
Heb de foon iets na 18:30 besteld afgelopen dinsdag en heb de normale zending gekozen maar damn ik had de telefoon volgende week vrijdag pas verwacht ☺
Als Mr. Polska even doortrapt is die over 4 uurtjes in Amsterdam en dan zou het weekend toch lekker beginnen als DHL op de stoep staat morgenmiddag ☺
Lijk wel een kind op sinterklaas avond haha kan niet wachten!
Fout in adres misschienJoboy schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:38:
Iemand enig idee wat dit zou kunnen betekenen?![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Top, dank je, helemaal duidelijk! Helaas staat er dus echt geen leverdatum bij mij rechtsboven, ik vrees ik moet gewoon geduld hebben...CodeIT schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:32:
[...]
Via deze URL: http://www.dhl.com/conten...B=ONEPLUSNUMMER&brand=DHL (vegeet oneplusnummer niet te vervangen door 15xxxx)
Dan zie ik het volgende:
[afbeelding]
Gewoon net als mij heel veel reviews kijkenVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:41:
[...]
Top, dank je, helemaal duidelijk! Helaas staat er dus echt geen leverdatum bij mij rechtsboven, ik vrees ik moet gewoon geduld hebben...
Same hereJimmy_ schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:26:
Departed Facility in HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 21:26
Thanks voor je tip! Mijn toestellen bevinden zich ook al in Hannover. Had pas verwacht ze de 24ste te krijgen, maar wellicht dus eerder al!Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:24:
[...]
Ik heb nog nooit als zo'n klein kind zitten hypen om iets..![]()
Ik heb ze allemaal getest, de enige die werkte was;
http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
* Shipper´s Reference - De ordercode van Oneplus
* Date range for shipment - From - 14-6-2016
* Date range for shipment - To - 16-6-2016
* Account Number - Leeg
* Shipment Destination - Netherlands
is everything cool?
Mijne is 2 uurtjes terug ook vertrokken uit hannover. besteld op launch (niet in de VR, maar om 21.00) met standard shipping. hopelijk morgen hier!
16-6 besteld
Available to ship
Jun 23, 2016
Delivery by
Jun 30, 2016
Available to ship
Jun 23, 2016
Delivery by
Jun 30, 2016
het gaat nu lekker vlot
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Donderdag, juni 16, 2016 Locatie Tijd Collo 5 Gearriveerd in sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:05 1 Collo 4 Vertrokken van sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:24 1 Collo 3 Verwerkt in sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:22 1 Collo 2 Gearriveerd in sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:51 1 Collo 1 Zending is opgehaald SZCZECIN - POLAND 14:38 1 Collo (1) Zendingsgegevens ontvangen 7:17 (woensdag 16/06) |
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Heb jij ook de volgende data:geenwindows schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:56:
het gaat nu lekker vlot![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 Donderdag, juni 16, 2016 Locatie Tijd Collo 5 Gearriveerd in sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:05 1 Collo 4 Vertrokken van sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:24 1 Collo 3 Verwerkt in sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:22 1 Collo 2 Gearriveerd in sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:51 1 Collo 1 Zending is opgehaald SZCZECIN - POLAND 14:38 1 Collo (1) Zendingsgegevens ontvangen 7:17 (woensdag 16/06)
Verwachte levertijd:
Vrijdag, juni 17, 2016
Voor het einde van de dag
?
Verwijderd
Opnieuw iemand die zelfde tijd als mij heeft besteld maar veel eerder is. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Moet wel heel snel ineens gaan dan voor de prio'sYbonG schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:29:
Mijne is 2 uurtjes terug ook vertrokken uit hannover. besteld op launch (niet in de VR, maar om 21.00) met standard shipping. hopelijk morgen hier!
-
[ Voor 103% gewijzigd door Ferswah op 28-12-2023 18:59 ]
Jup, volgens mij zitten onze OP3 in de zelfde vrachtwagenFrituurpanda schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:57:
[...]
Heb jij ook de volgende data:
Verwachte levertijd:
Vrijdag, juni 17, 2016
?
This gon be good ^^. Zojuist ook "Verwerkt in sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY"geenwindows schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:01:
[...]
Jup, volgens mij zitten onze OP3 in de zelfde vrachtwagen
Waar kan je de verwachte levertijd zien?Frituurpanda schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:57:
[...]
Heb jij ook de volgende data:
Verwachte levertijd:
Vrijdag, juni 17, 2016
?
in het overzicht op de tracking pagina, rechtboven in de kolom
Ik zie alleen ditgeenwindows schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:10:
[...]
in het overzicht op de tracking pagina, rechtboven in de kolom

hmm, vaag. misschien even via de DHL NL site kijken?
Precies hetzelfde resultaat, maarja me pakketje is even ver als Veel andere hier dus ik verwacht hem morgen. #HYPEgeenwindows schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 00:23:
[...]
hmm, vaag. misschien even via de DHL NL site kijken?
Verwijderd
foto staat niet goed erop lijkt het vanaf hier. Krijg alleen je link te zien die nergens naar linkt.
Nevermind. doet het al.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2016 00:33 ]
14 juni 20:20 besteld, standard shipping, maar niet te vinden bij DHL...
Tussenstopje in België ☺
Hopelijk vanmiddag in Amsterdam.
Mijne is ook vanuit Hannover naar Brussels. Zal binnen 2 uur vertrekken naar NL en dan vanavond worden geleverd vermoed ik.
Ik hoop hetWyhi schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 07:08:
Mijne is ook vanuit Hannover naar Brussels. Zal binnen 2 uur vertrekken naar NL en dan vanavond worden geleverd vermoed ik.
Die van mij komt vanaf de andere kant
Net gesorteerd in gatwick
Net gesorteerd in gatwick
Hij is vertrokken! (Bij mij in ieder geval)
[ Voor 7% gewijzigd door rickniel op 17-06-2016 07:40 ]
Zou deze vrachtwagen niet gewoon alle landen afgaan die iets hebben bestelt om zo "richting" eindbestemming te komen. Aangezien hij soms rare routes kiest? Die van mij moet naar Eindhoven. Dus denk dat deze nu de route Eindhoven-->Amsterdam gaat kiezen.
10 Verwerkt in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 07:02
9 Gearriveerd in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:47
Donderdag, juni 16, 2016 Locatie Tijd Collo
8 Vertrokken van sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 21:26 1 Collo
7 Verwerkt in sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 18:06 1 Collo
6 Gearriveerd in sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 16:52 1 Collo
5 Vertrokken van sorteercentrum POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 08:30 1 Collo
4 Verwerkt in sorteercentrum POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 07:43 1 Collo
3 Gearriveerd in sorteercentrum POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 01:31 1 Collo
Woensdag, juni 15, 2016 Locatie Tijd Collo
2 Vertrokken van sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:03 1 Collo
1 Zending is opgehaald SZCZECIN - POLAND 15:42 1 Collo
8 Vertrokken van sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 21:26 1 Collo
7 Verwerkt in sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 18:06 1 Collo
6 Gearriveerd in sorteercentrum HANNOVER - GERMANY HANNOVER - GERMANY 16:52 1 Collo
2 Vertrokken van sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:03 1 Collo
Bij mij staat hij nog op processed
Verwijderd
Ik heb niet eens een tracking nummer gekregen en mijn. Account staat nog pending shipment
Hier hetzelfde. Nog geen goed bericht zoals blijkbaar al vele. Besteld voor 7 uur.
Verwijderd
Toch raar als je wel een email krijgt dat hij is verzonden.stefan11 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 07:46:
Hier hetzelfde. Nog geen goed bericht zoals blijkbaar al vele. Besteld voor 7 uur.
Naja zeg! Nog steeds niks
In the window.
17 juni 2016, 07:16:
Gearriveerd in aflevercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE (AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE)
17 juni 2016, 04:54:
Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM (BRUSSELS - BELGIUM)
17 juni 2016, 04:25:
Verwerkt in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM (BRUSSELS - BELGIUM)
17 juni 2016, 03:47:
Gearriveerd in sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM (BRUSSELS - BELGIUM)
16 juni 2016, 21:26:
Vertrokken van sorteercentrum HANNOVER - GERMANY (HANNOVER - GERMANY)
16 juni 2016, 18:06:
Verwerkt in sorteercentrum HANNOVER - GERMANY (HANNOVER - GERMANY)
16 juni 2016, 16:52:
Gearriveerd in sorteercentrum HANNOVER - GERMANY (HANNOVER - GERMANY)
16 juni 2016, 08:30:
Vertrokken van sorteercentrum POZNAN - POLAND (POZNAN - POLAND)
16 juni 2016, 07:43:
Verwerkt in sorteercentrum POZNAN - POLAND (POZNAN - POLAND)
16 juni 2016, 02:07:
16 juni 2016, 01:42:
Gearriveerd in sorteercentrum POZNAN - POLAND (POZNAN - POLAND)
15 juni 2016, 21:12:
15 juni 2016, 17:50:
Vertrokken van sorteercentrum SZCZECIN - POLAND (SZCZECIN - POLAND)
15 juni 2016, 15:42:
Zending is opgehaald (SZCZECIN - POLAND)
Die van mij is aangekomen in Amsterdam
Heb hem vanmiddag binnen!
Gearriveerd in aflevercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE (AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE)
Die van mij is aangekomen in Amsterdam

Die van mij moet nog vertrekken vanuit Brusselsembeek schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 07:54:
17 juni 2016, 07:16:
Die van mij is aangekomen in Amsterdam![]()

Damn
Die mijne moet ook nog vertrekken vanuit Brussel.
Richting Amsterdam komt die langs mij maar ja.
Die mijne moet ook nog vertrekken vanuit Brussel.
Richting Amsterdam komt die langs mij maar ja.
Nou, mijne moet ook naar Eindhoven, en die is om 5:17 vanochtend vertrokken vanuit Brussel nu.M-slayer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 07:43:
Zou deze vrachtwagen niet gewoon alle landen afgaan die iets hebben bestelt om zo "richting" eindbestemming te komen. Aangezien hij soms rare routes kiest? Die van mij moet naar Eindhoven. Dus denk dat deze nu de route Eindhoven-->Amsterdam gaat kiezen.
Zelfde tijd als die van jou gearriveerd in brussel.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Wat maken we ons toch allemaal druk met z'n allen haha. Massa hysterie xd
Die van mij komt er ook aan!!
Arrived at delivery facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:32
Arrived at delivery facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:32
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Inderdaad. Misschien was het beter geweest als we niet zoveel insight haddenSander64 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:01:
Wat maken we ons toch allemaal druk met z'n allen haha. Massa hysterie xd
Al mensen die hem dinsdagochtend 15e besteld hebben die al bericht hebben gehad dat hij verstuurd is?
Of via DHL hun 15xxx nummer kunnen tracen?
Of zijn het allemaal bestellingen van de avond vd release?
Verwijderd
Ik vind het raar dat jullie ze nu al krijgen terwijl ik heb besteld binnen 1,5 uur ofzo.. En ni eens tracking nummer heb gekregen. Of kan het zijn dat UK gewoon drukker is en daarom langer duurt?
Ik heb gisteren al iemand zien passeren die de 15de besteld heeft en zijn Oneplus is sinds gisteren verzonden.MauriX schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:03:
Al mensen die hem dinsdagochtend 15e besteld hebben die al bericht hebben gehad dat hij verstuurd is?
Wauw... Nu pas vanochtend om 7:51 een mail van Oneplus gehad met "high five, your order has been shipped"
Helaas bij DHL nog steeds "shipment information received" in Polen
Waarschijnlijk wordt dit dan pas volgende week voor mij? (prio shipping op de dag van release besteld 21:05)

Helaas bij DHL nog steeds "shipment information received" in Polen
Waarschijnlijk wordt dit dan pas volgende week voor mij? (prio shipping op de dag van release besteld 21:05)
Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.
Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.