• Astratuner
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:11
Wanneer kan je eigenlijk spelen want hier is het toch 2/12...

Verder zou er weer zo'n hack bestaan zoals bij BF1 waar je de SP kan spelen door een code uit te voeren?

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19-10 09:34

NeoMe

#Addict

Hoeveel uur is de single player, kan ik die dit weekend aftikken..? Quote aub.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
NeoMe schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:07:
Hoeveel uur is de single player, kan ik die dit weekend aftikken..? Quote aub.
ligt eraan, kan in 8 uur, heb je zoveel tijd!

p.s. voor de mp , jammer hoor , geen bestaansrecht helaas , ik denk dat er geen clans zijn of whats so ever, ctf is dood en meerdere, tf3 zal er niet meer komen ondanks dat ze goud in handen qua movements!

te veel ruis en shit die ze bedacht hebben, vernieuwing was de bedoeling maar over de top gegaan

[Voor 10% gewijzigd door dezekeer op 02-12-2016 16:42]

• NeoMe
  • Laatst online: 19-10 09:34

NeoMe

#Addict

dezekeer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:40:
[...]
Ligt eraan, kan in 8 uur, heb je zoveel tijd!

p.s. voor de mp , jammer hoor , geen bestaansrecht helaas , ik denk dat er geen clans zijn of whats so ever, ctf is dood en meerdere, tf3 zal er niet meer komen ondanks dat ze goud in handen qua movements!
Ja dat is goed te doen, knal ik wel in een weekendje weg. Thanks.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Annedouwe
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 10-10 22:32
Iemand die weet hoe ik proefversie kan activeren? Probeer te downloaden via Origin, maar moet code invoeren ofzo

• callofduty
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-10 21:11
Kan inderdaad nergens demo vinden alleen Titanfall 1 en anders kopen.
Of zouden we alleen origin access willen stimuleren hiermee :(

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-11-2020

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-10 08:46
Er is een issue met de demo.. you moet em activeren oid met een key.. die je natuurlijk niet hebt voor een demo. Kortom, hij is nog niet te spelen :/

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Natsu
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14-10 14:55
Ja erg jammer, denk dat ik het nu niet meer kan spelen aangezien het downloaden hier al 2 dagen zal duren :'(

EDIT: Na opnieuw opstarten van de origin client, kan ik wel op play trial of iets dergelijks drukken. De download is 30.70 GB , Kan ik het dus toch nog zondag spelen :)

[Voor 43% gewijzigd door Natsu op 02-12-2016 22:30]

• Acid_Burn
Yup, het werkt nu :) Eens kijken hoe het op de PC speelt...
Duurt een half uurtje hier oid.

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:12
Twee van die camo pakketjes gekocht. Als ontwikkelaars geen gebruik maken van een te dure season pass voor dlc en nieuwe maps, dan heb ik toch de neiging om ze een beetje te belonen :)

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11:31
Vanochtend TF2 opgestart en wat zie ik; 24/7 Angel City *O*

<GoT>NightStalker

• layzzzz
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:36
schaapiej schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:18:
Vanochtend TF2 opgestart en wat zie ik; 24/7 Angel City *O*
Inderdaad, heerlijk _/-\o_

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online
Wat een heerlijk spel, snap niet dat ik deze nog mis in mijn collectie.
Ik speel (heel heel )veel destiny, moest alleen ff wennen aan het muur rennen, maar verder 0.0 aanpassings problemen.

Door de free test ga ik hem zeker asap halen.

PC Specs

• HWSHHZ
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-10 12:29
Speelt wel een stukje trager dan TF1, dat is wel jammer...

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23-10 09:44

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
HWSHHZ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:02:
Speelt wel een stukje trager dan TF1, dat is wel jammer...
Niet echt zodra je kan slidehoppen en dat is een stuk makkelijker om te doen dan Source engine strafejumpen. Ook heb je nu uber hipfire wapens met de Volt en de Alternator waardoor je nooit ADS hoeft te gaan. En 110 FoV voor de extra smoothness. Wel is wallrunnen ietsje minder sticky lijkt wel, maar dat kan ook aan de maps liggen die in TF2 vaak minder wallrun friendly zijn. Angel City speelt dan weer als vanouds en laat zien hoe goed de TF1 maps zijn ten opzichte van de TF2 maps.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Zenix
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:54

Zenix

BOE!

Leuk spel. Ben wel van de wat snellere shooters, aimen gaat ook prima. En ik kwam er inderdaad ook al achter dat je met slidehoppen lekker snel kan zijn. Ben overigens gelijk gestart met de multiplayer, lekker uitdagend.

[Voor 17% gewijzigd door Zenix op 03-12-2016 13:35]

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 22:02
Oei wat heb ik spijt dat ik van de week overwatch gehaald heb ipv tf2!
Wat een heerlijk spel!
Deze ga ik gauw halen of ruilen met overwatch!
Hier misschien mensen die liever overwatch spelen dan tf2?

• Cergorach
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 25-09 11:45
Net de trial gespeeld van TF2. Ben nu level 15 en een level geleden de Smartpistol unlocked. Meh...

Waarom ik TF2 niet leuk genoeg vind
#1 Maps! Ze zijn niet gemaakt met veel vertikaalheid in gedachten. Angel City hebben ze er gelukkig net weer ingepatched, maar veel te weinig goede/leuke maps ivm. TF1. De Capture the Flag mode in de valley met het crashed ship zit ik elke paar seconden out of bounds omdat ik direct de hoogte in wil... (vreselijk map/mode combo).
#2 Pilot vs. Titan combat. Ik ben bij sommige Titans wel 10-20 keer terug op het ruggetje moeten springen voordat ik ze op kon blazen met granaten. Dat was in TF1 VEEL beter. Het zorgt er ook voor dat Titans de overhand in het spel omdat Pilots ze zo moeilijk kunnen mollen. Dat maakt het imho veel minder leuk dan voorheen.
#3 De iconic Smartpistol is geen standaard keuze meer, maar een 'oplaadbare' ability met maar 2x12 schoten, die eerst een behoorlijk tijdje moet 'opladen' voordat je het uberhaupt kan gebruiken.
#4 Unlocking is tragisch, het voelt als een heel andere game, iets als BF of CoD (geen positieve vergelijking imho).

Ik ga terug naar TF1, ook al zijn er nu maar 300-400 mensen wereldwijd online tov. TF2 met 14k spelers in deze regio... Ik hoop dat er meer mensen zo over denken!

• DervishD
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
Ook maar even geprobeerd en wat een dom spel is dit zeg, ik vind er werkelijk geen zak aan. Het wall runnen is wel geinig, het sliden ook wel, je kan leuke combo's maken, goede TTK, leuke wapens en maps dus je zou zeggen dat ik het totaal plaatje leuk vind en toch heb ik totaal geen zin om het nog meer te spelen. Het is net zoals dat ik spruiten goor vind. Ik kan je niet zeggen waarom, ik vind ze gewoon walgelijk. Dat heb ik met dit spel ook. Na 8 potjes heb ik het weer van mijn harde schijf gewist.

• DennusB
  • Niet online
DervishD schreef op zondag 4 december 2016 @ 02:54:
Ook maar even geprobeerd en wat een dom spel is dit zeg, ik vind er werkelijk geen zak aan. Het wall runnen is wel geinig, het sliden ook wel, je kan leuke combo's maken, goede TTK, leuke wapens en maps dus je zou zeggen dat ik het totaal plaatje leuk vind en toch heb ik totaal geen zin om het nog meer te spelen. Het is net zoals dat ik spruiten goor vind. Ik kan je niet zeggen waarom, ik vind ze gewoon walgelijk. Dat heb ik met dit spel ook. Na 8 potjes heb ik het weer van mijn harde schijf gewist.
Thanks voor je nuttige post... :/

• DervishD
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
Graag gedaan :P

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:27
Ik vind TF2 moeilijk om in te komen. Dit itt TF1 welke ik op dit moment nog steeds speel.
De single player vind ik wel ontzettend gaaf, maar wat me tegen staat aan dit spel zijn vooral de maps. De wapens e.d. Moet ik nog erg aan wennen, maar dat komt wel goed.
Waarbij deeltje 1 de levels goed gebouwd zijn en het parcour goed is te doen, vind ik het in dit spel een ramp. Ook in angel city. Plekken waarbij ik normaal wel makkelijk op kom, is dat bij deel 2 niet zo en sta ik gigantisch te klootzakken.
Ik blijf het zeker wel spelen, maar verwacht niet dat het deel 1 voor mij van de troon zal stoten.

• HWSHHZ
Vermaak me nu best wel met de trial, maar vind op dit moment TF1 toch egt wel beter. Met name de snelheid valt me erg tegen op de één of andere manier. Het wallrunnen voelt lang niet zo soepel en snel als in TF1, en de Titans zijn wel erg slap qua armor etc. Meestal na 30 seconden in m'n Titan zitten en ik ben al weer kapot, ze zijn lang niet zo sterk als in TF1 heb ik het idee.

Qua wapen mogelijkheden voor de Titans vind ik in TF1 ook beter, juist omdat het daar heerlijk simpel gehouden is. Met TF2 vind ik wat dat betreft teveel mogelijkheden...

Is de sp de moeite waard om te spelen, kopen dus?

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:12
Ik lees hierboven juist, dat de titans te sterk zijn. Zal ook wel een beetje van de gamemode afhangen.

• HWSHHZ
Nol_NL schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:58:
Ik lees hierboven juist, dat de titans te sterk zijn. Zal ook wel een beetje van de gamemode afhangen.
Zo ervaar ik het in ieder geval niet. Net weer even TF1 gespeeld, maar die vind ik op dit moment toch echt nog beter...

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Titans hebben meer hitpoints dan in TF1 + geen health degen meer in doomed state + health gain met batteries. Maar je hebt wel veel burst damage potentieel door bijvoorbeeld tracker rockets (aangezien iedereen Tone speelt), core ultimates en je speelt vaker tegen amped anti titan weapons. En uiteraard geen oplaadbaar schild meer waardoor je niet meer ongestraft altijd kan peaken. Het speelt iets anders, maar ik heb nou niet het gevoel dat je echt zwakker bent in een Titan. Je kan misschien minder fouten maken omdat damage permanent is en er meer burst damage is.

• Acid_Burn
Wat een kut map die angel city :/

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online

spartacusNLD

This is Sparta!!

Salt niveau +100 zeg sinds de trail uit is.. :/

[Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 04-12-2016 18:38]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23-10 21:44
ik moet zeggen dat hij mij juist prima bevalt 8)

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21:33
Vind het juist een heerlijke map, hoop dat ze meer van titanfall 1 overgooien.

• Cergorach
Ik denk dat dit het verschil is tussen de kleine TF1 fanbase en de massa waarop TF2 is gericht. Ik heb gister primair Angel City gespeeld, het was de leukste TF2 map voor mij.
spartacusNLD schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:38:
Salt niveau +100 zeg sinds de trail uit is.. :/
De 'Salt' komt omdat er nu niet preorder fanboise naar kijken die er ook niet (grof) geld aan hebben uitgegeven. Persoonlijk zag ik de EA bui al hangen en ik preorder bijzonder weinig (eigenlijk alleen de niet WOW CE boxes van Blizzard en af en toe een KS). Pas donderdag de WTF is Titanfall 2 van TB gekeken en daar kwamen een aantal van mijn bezwaren ook al naar voren, het zal wel te kriebelen, maar niet genoeg om de volle mep voor neer te leggen (of via een vage keywebsite te proberen). Gelukkig riep iemand ergens een preview weekend en dat zaterdag geprobeerd. En ik mis simpel de dingen die TF1 uniek maakte in het pc game landschap.
Poesmij schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:14:
[...]

Vind het juist een heerlijke map, hoop dat ze meer van titanfall 1 overgooien.
Ik hoop voor jou en de rest van de TF1 map fans dat ze alles overgooien.

• Griffx
  • Nu online
Ik ben om, ik ga hem halen deze maand.
Heerlijke game (voor mij) om ff Destiny te laten liggen en ff een uurtje wat anders te doen.

Ik heb ook geen ttf1 bagage misschien scheelt dat.

[Voor 66% gewijzigd door Griffx op 05-12-2016 00:12]

PC Specs

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Ik vind Angelcity persoonlijk ook 1 van de mindere tot nu toe..vooral omdat je Titan in dit level het meest kwetsbaar is voor pilots..pilots vs pilots is het wel een leuk level voor, vooral door de hoogte lagen.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20:18
Cergorach schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:33:
[...]

De 'Salt' komt omdat er nu niet preorder fanboise naar kijken die er ook niet (grof) geld aan hebben uitgegeven. Persoonlijk zag ik de EA bui al hangen en ik preorder bijzonder weinig (eigenlijk alleen de niet WOW CE boxes van Blizzard en af en toe een KS). Pas donderdag de WTF is Titanfall 2 van TB gekeken en daar kwamen een aantal van mijn bezwaren ook al naar voren, het zal wel te kriebelen, maar niet genoeg om de volle mep voor neer te leggen (of via een vage keywebsite te proberen). Gelukkig riep iemand ergens een preview weekend en dat zaterdag geprobeerd. En ik mis simpel de dingen die TF1 uniek maakte in het pc game landschap.
Pre-order fanboys is wel lekker makkelijk om er bij te betrekken. Omdat voor jou een spel van €60,- een flinke uitgave lijkt moet je niet ineens de rest over één kam scheren. Zelf heb ik de game gewoon gekocht na de reviews en ik heb er simpelweg erg veel lol mee.

Voor mij is er weinig tot geen verschil tussen gratis en de betaalde versie als het om games gaat aangezien ik de tijd die ik er aan besteed veel belangrijker vind. Ik zal dus nooit een spel downloaden omdat die gratis is als er een betaalde versie is en ik zal bij beide evenveel balen als het zonde van mijn tijd blijkt te zijn.

Dat jij het spel niet uniek genoeg vindt is mij allemaal best, maar dan moet je niet ineens gaan doen alsof iedereen hier het spel maar speelt en net doet of hij het leuk vindt vanwege een investering die ze hebben gemaakt 8)7

• Cergorach
Beakzz schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:41:
<knip>, maar dan moet je niet ineens gaan doen alsof iedereen hier het spel maar speelt en net doet of hij het leuk vindt vanwege een investering die ze hebben gemaakt 8)7
Je moet ze eens de kost geven die dat wel zijn.

• Beakzz
  • Laatst online: 20:18
Cergorach schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:54:
[...]

Kom maar op met je cijfers, want dan kan ik tenminste berekenen hoeveel er op mijn BBQ langs komen :+

• Hotman
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-10 13:15
Beakzz schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:41:
[...]

<knip>Dat jij het spel niet uniek genoeg vindt is mij allemaal best, maar dan moet je niet ineens gaan doen alsof iedereen hier het spel maar speelt en net doet of hij het leuk vindt vanwege een investering die ze hebben gemaakt 8)7
Ik heb zelf de game ook gepre-orderd. Alleen de SP zou voor mij al voldoende genoeg geweest zijn als de MP mij zou tegenvallen. Heb bijvoorbeeld Gears 4 ook gekocht voor alleen de SP. Echter heb ik (volgens mijn Xbox) al 52 uur in TF zitten en komt daar dagelijks toch wel een half uur tot een uurtje bij op. Qua rankings beland ik meestal in mijn team wel in de top 3 en de laatste tijd steeds vaker in de algemene top 3(zichtbaar sinds de update). Aangezien ik over het algemeen Attrition speel ook geen problemen met matchmaking. Het enige jammere vergeleken met TF 1 vind ik de laadtijden tussen de potjes inzitten. Daar kon je gewoon snel door gamen en werden de volgende levels sneller geladen in mijn ogen. Vooral als je daar de "campaign" modus gebruikte.

Kortom: in mijn ogen een topgame 8)

Edit: Wanneer is de BBQ? ;)

• Macchillie
  • Laatst online: 19-02 10:25
Beakzz schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:17:
[...]

Kom maar op met je cijfers, want dan kan ik tenminste berekenen hoeveel er op mijn BBQ langs komen :+
BBQ? Iemand zei BBQ?

Get ready voor Titan-BBQ-fall!! :*)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

HWSHHZ schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:43:
[...]

Zo ervaar ik het in ieder geval niet. Net weer even TF1 gespeeld, maar die vind ik op dit moment toch echt nog beter...
daar is ander topic voor :+

juist idee dat er meer van de speler gevraagd wordt; skill wise

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• djunicron
  • Laatst online: 20-10 17:10

djunicron

*click-swoosh-thud*

Cergorach schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:54:
[...]

Ik heb dit met een aantal spellen wel min of meer gehad, en soms werden ze dan uiteindelijk ook nog wel leuker, moest je gewoon wennen aan *iets-gameplay-maar-meestal-tech-gerelateerd*, maar waren de laatste 30 uren gameplay wel dik in orde.

TitanFall 2 hoort bij mij gewoon bij de games die meteen lekker weg spelen vind het allemaal dik in orde, single player én multi.

Was bang dat ik na een vakantie van een paar weken wellicht tegen lege servers aan zou zitten kijken, maar dat is gelukkig niet het geval, playerbase lijkt maar een beetje gekrompen. Dit ik orde, het geeft niet als er maar 3000-7000 spelers in EU zijn, als die net als ik van plan zijn nog een een tijdje door te spelen komt het goed wat mij betreft. Paar sales enzo op het op peil te houden of aan te vullen wellicht.

En dan wat cosmetic stuff verkopen naast gratis content en zo nog een tijdje door? Ok hoor. Hoop alleen dat ze de spelers van het eerste uur (40-60eu betalende klanten) nog eens een knipoog en wat gratis $$ stuff geven ofzo.

• schaapiej
Macchillie schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:46:
[...]

BBQ? Iemand zei BBQ?

Get ready voor Titan-BBQ-fall!! :*)
Wie neemt Scorch mee voor t vlees? :p

<GoT>NightStalker

• pr0mo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:00
Ik heb afgelopen ff een paar uurtjes de trail gespeeld maar wat een toffe game.
TF1 had ik op de PC en nu TF2 voor de PS4 gedownload maar het valt me alles mee.

Ik was er een beetje bang voor hoe het zou zijn met de playerbase maar afgelopen weekend had ik binnen een minuut al een potje gevonden. Is dit altijd zo of alleen omdat het afgelopen weekend gratis was?
Maar ik ben om! Woensdag krijg ik hem binnen en dan gaan we weer vrolijk verder. :)

iracing profiel

• Rmg
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
pr0mo schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:00:
Ik heb afgelopen ff een paar uurtjes de trail gespeeld maar wat een toffe game.
TF1 had ik op de PC en nu TF2 voor de PS4 gedownload maar het valt me alles mee.

Ik was er een beetje bang voor hoe het zou zijn met de playerbase maar afgelopen weekend had ik binnen een minuut al een potje gevonden. Is dit altijd zo of alleen omdat het afgelopen weekend gratis was?
Maar ik ben om! Woensdag krijg ik hem binnen en dan gaan we weer vrolijk verder. :)
Op de xbox hoef ik nooit lang te wachten, zeker artrition niet.

• GRAD85
  • Laatst online: 18:49
PS4 ook niet

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• fevo-1190
Ga toch proberen om m'n overwatch te verkopen en alsnog voor tf2 te gaan.
Spelen er ook nog tweakers samen op ps4?

• Hotman
fevo-1190 schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:59:
Voor zowel de Xone, PS4 en de PC zijn "Networks". Hier kun je mekaar vinden. Voor de Xone heb ik er alleen nog weinig online gezien als ik online was.

• Arunia
fevo-1190 schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:59:
Overwatch is toch met een code? Dan wordt verkopen onmogelijk. Of is dit op de consoles niet zo?

• fevo-1190
Arunia schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:23:
[...]

Overwatch is toch met een code? Dan wordt verkopen onmogelijk. Of is dit op de consoles niet zo?
Consoles is dit niet zo..
Hotman schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:19:
[...]

Voor zowel de Xone, PS4 en de PC zijn "Networks". Hier kun je mekaar vinden. Voor de Xone heb ik er alleen nog weinig online gezien als ik online was.
Ben aangesloten bij ps4 networks van tweakers, maar niemand gezien dit weekend.

• pr0mo
fevo-1190 schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:40:

Ben aangesloten bij ps4 networks van tweakers, maar niemand gezien dit weekend.
Ja ik was zondagavond online en zag ook niemand een stuk of 14 mensen zitten er in op de ps4 zag ik. Niet heel veel maar zodra die binnen is zal ik meer online zijn :p

iracing profiel

• fevo-1190
Zal even overwatch verkopen en dan zal ik tf2 ook aanschaffen.
Heb momenteel zoveel games dat ik nu eerst 1 verkoop om vervolgens weer 1 terug te kopen O-)

• Cergorach
Beakzz schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:17:
[...]

Begin alvast maar met tellen in dit draadje... Jij bent nummer één ;-)

Daar zijn geen harde cijfers over, de cijfers die dat wel pretenderen te zijn, zijn suspect. Te weinig mensen hebben de zelfkennis of de eerlijkheid om dat toe te geven, ook niet in een onderzoek.

Wat ik ook merk is dat de reacties hier voornamelijk van console spelers blijkt te zijn die er zeer positief over zijn. Dat zegt ook wat, andere manier van kopen, consumeren en verwachtingspatroon. Prijzen gaan over het algemeen niet drastisch naar beneden, wat bij PC over het algemeen wel gebeurd, waardoor je sneller direct bij release koopt ipv. wachten totdat je er minder dan de helft voor betaald.

Wel nog een pro van TF2, de graplinghook, die mis ik dan weer in TF1...

• jktje
  • Registratie: april 2012
  • Niet online
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar voor de gene die Titanfall 2 spelen op de PS4. Je kan mij toevoegen onder PSN naam: Jktje.

Ik ben net begonnen en ben nu pas lvl 9, maar ik ben vaak online in de avonduurtjes.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:29
jktje schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:37:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar voor de gene die Titanfall 2 spelen op de PS4. Je kan mij toevoegen onder PSN naam: Jktje.

Ik ben net begonnen en ben nu pas lvl 9, maar ik ben vaak online in de avonduurtjes.
Voeg jezelf ook even toe aan het GoT network. Elke avond tussen zeven en tien (toch?) extragratis merits :P

• Only
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:05:
[...]

Voeg jezelf ook even toe aan het GoT network. Elke avond tussen zeven en tien (toch?) extragratis merits :P
Het is happy hour, dus één uurtje, bij GoT ingesteld tussen 20.00 en 21.00, 5 extra merits voor je 1e potje in dat tijdsvak..thats all..niet heel erg de moeite waard :+

• Vrijdag
Only schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:42:
[...]

Het is happy hour, dus één uurtje, bij GoT ingesteld tussen 20.00 en 21.00, 5 extra merits voor je 1e potje in dat tijdsvak..thats all..niet heel erg de moeite waard :+
Ohja :P Nee, dat zet idd niet bijzonder veel zoden aan de dijk :+

• Griffin
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22-10 13:57

Griffin

Is mythical

Only schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:42:
[...]

Normaal krijg je met een beetje redelijk potje zo 5 merits, en tijdens happy hour dus 5 extra (2 potjes voor de prijs/tijd van 1). Ach het is leuk bedacht maar niet echt life changing.

Gister had ik de Volt vrij gespeeld en daar maar even mee rond gelopen, maar dat is een erg fijn wapen.

• swoutr
  • Laatst online: 21:37
Gisteren nog een paar potjes Attrition gedaan, toch een erg vette game mode. Ook gespeeld op de remake van Angel City, toffe map. Had helaas eigenlijk sinds het eerst enorme framedrops. Zou de map niet goed genoeg getest zijn? Speel op de xbox one, en het was voor het eerst dat het me opviel dat ik enorme drops had, naar ik denk wel +/- 30fps. Hoop dat het met een patch asap gefixed kan worden. Meer mensen dit opgevallen?

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Acid_Burn
Op Angel City geen framedrops hier (xbox one s). Ik zie trouwens nooit iemand van de xbox one groep online.
Ben ondertussen al wel een keer geregenerate :) Ik zie daar alleen niet echt het voordeel van.

• swoutr
  • Laatst online: 21:37
Ooh, apart heb ook een xbox one S, misschien is een reboot van de game al genoeg.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• Arunia
Op de pc in de één na laatste missie giga frame drops op een bepaald punt. De keer erop totaal niet.
De single player was echt super gaaf. Fantastisch om te doen. Kreeg een giga band met BT. Ook alle helmen gehaald.

• pr0mo
Wat tof weer vanavond een paar potjes gedaan met 2 vd GoT Network waaronder jktje.
Wat schiet dat weer heerlijk weg!

iracing profiel

• Macchillie
  • Laatst online: 19-02 10:25
Acid_Burn schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:39:
Op Angel City geen framedrops hier (xbox one s). Ik zie trouwens nooit iemand van de xbox one groep online.
Ben ondertussen al wel een keer geregenerate :) Ik zie daar alleen niet echt het voordeel van.
Is ook meer om alle 'prijzen' als banners en patches, kleurtjes van wapen en titans te verdelen.
En een beetje om op te scheppen natuurlijk.. :X

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Acid_Burn
Pff hoe meer ik angel city speel.. hoe kutter ik die map vind.. veel te chaotisch.. geen flow..

• EdwardK123
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14:26
Heb zelf ook wel wat moeite met Angel City, hoor. Al kan je er als Titan prima in lopen, als Pilot vind ik het inderdaad een heel ander verhaal.

Desalniettemin vind ik Crash Site nog steeds de slechtste map die er is.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Acid_Burn schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:46:
Pff hoe meer ik angel city speel.. hoe kutter ik die map vind.. veel te chaotisch.. geen flow..
EdwardK123 schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:58:
Heb zelf ook wel wat moeite met Angel City, hoor. Al kan je er als Titan prima in lopen, als Pilot vind ik het inderdaad een heel ander verhaal.

Desalniettemin vind ik Crash Site nog steeds de slechtste map die er is.
Bij Angel City ligt het ook aan wat voor spelers er zijn. Soms vind ik het een super map en soms ook absoluut niet. Het zelfde heb ik met Crash Site, echter hier vind ik m vaker leuk. Er zijn daar 2 hotspots en dus op juiste tijden flanken en sentry guns neer zetten kan leuke kills opleveren.

• fevo-1190
Met de kerst krijg ik hem van me liefje dus zal ik ook de game instappen.

• schaapiej
fevo-1190 schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:17:
Zo lief is ze niet hoor als ze de game nog tot de kerst bij haar houdt! :+

<GoT>NightStalker

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
fevo-1190 schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:17:
klinkt meer als een teaser...

Maar ik speel eigenlijk het spel bijna niet meer,zet het soms aan ,en het is leuk voor maximaal 2 potjes, ziet er goed uit maar mijmer naar de de oude. Ctf zero players,jammer...

[Voor 30% gewijzigd door dezekeer op 13-12-2016 09:57]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Griffin schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:40:
[...]
Bij Angel City ligt het ook aan wat voor spelers er zijn. Soms vind ik het een super map en soms ook absoluut niet. Het zelfde heb ik met Crash Site, echter hier vind ik m vaker leuk. Er zijn daar 2 hotspots en dus op juiste tijden flanken en sentry guns neer zetten kan leuke kills opleveren.
ik zou willen dat crashsite te blacklisten was - wat een ruk map, vind m zo waardeloos dat tegenwoordig leave.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• oViechiel
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 14-10 20:48
himlims_ schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:16:
[...]

ik zou willen dat crashsite te blacklisten was - wat een ruk map, vind m zo waardeloos dat tegenwoordig leave.
Precies dit. Waardeloze map. Hekel aan die 'chokepoint' maps.

Wanbeleid is ook beleid.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

oViechiel schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:52:
[...]

Precies dit. Waardeloze map. Hekel aan die 'chokepoint' maps.
er zitten daar paar punten in, waardoor je middels tegenlicht de tegenstanders niet kunt zien. maar zij jouw team eenvoudig kunnen sniper - dat is gewoon slecht mapdesign

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• pr0mo
Het kan aan mij liggen maar ik heb in de 12 uur die ik in de game heb zitten nog geen 1x boomtown gespeeld op de ps4

iracing profiel

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Er is zoveel aan Crash Site aan te merken dat je gaat afvragen of het niet beter is als die map helemaal nieuw wordt opgebouwd. Spawns, wallrun spots die niet consistent zijn, chokepoints, belichting ect ect. Er klopt niet veel van.

Angel City is dan weer juist een map die goed bij de game past. Het lijkt chaotisch, maar zeker in objective gamemodes zie je denk ik wel vrij snel wat de routes en belangrijke plaatsen zijn. Maar het laat je nog steeds vrij in hoe je deze plekken benaderd en hoe je in combat kan rond bewegen wat de andere maps in TF2 vaak niet hebben. Je kan makkelijk en beschermd het level door zoeven, maar ook bijvoorbeeld de daken vasthouden hoewel je dan moet oppassen dat je niet geflankt wordt (betere strategie voor als je wat meer in organisatorisch verband speelt).

Deze map zou niet werken in een Call of Duty omdat je dan inderdaad te veel routes moet overzien en de meest populaire gamemode TDM vaak gewoon defensief spelen inhoud, maar in Titanfall kan en moet je ook vaak in beweging blijven.

• Griffx
  • Nu online
Voor de liefhebbers op PS4, de game is nu 30 euro in de PSN store.

Gelijk aangemeld op het GoT netwerk.

[Voor 8% gewijzigd door Griffx op 13-12-2016 15:00]

PC Specs

• pr0mo
Dat is een hele mooie deal!
Ik ben vanavond wel online.

iracing profiel

• Griffx
  • Nu online
pr0mo schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:08:
Dat is een hele mooie deal!
Ik ben vanavond wel online.
Ja dat dacht ik ook, dus vanavond gelijk even halen.
Zal voorlopig weer ff bezig zijn met een andere game, en titanfall er naast spelen.

PC Specs

• Punkbuster
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21-10 16:51
Griffx schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:10:
[...]

Ja dat dacht ik ook, dus vanavond gelijk even halen.
Zal voorlopig weer ff bezig zijn met een andere game, en titanfall er naast spelen.
Ik hem net aangeschaft voor de PS4! 30 eu is niet veel. @griffx tot vanavond :P

[Voor 62% gewijzigd door Punkbuster op 13-12-2016 15:30]

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• Vrijdag
Wat ik lastig vind aan Crash Site, is dat je vaak blijft haken aan richels. Het is er best lastig momentum opbouwen en grote delen worden eigenlijk nauwelijks gebruikt. Iedereen zit altijd boven/onder de berg of aan de andere kant in de grote "tunnel".

Ik vind Exoplanet trouwens erg leuk, genoeg diversiteit en mogelijkheden. Helaas komt die map bijna nooit voorbij lijkt wel.

• Hotman
Zelf speel ik het liefst Drydock. Daar kun je relatief snel als pilot van meerdere kanten flanken zonder enige problemen. Verder heb je daar in de tunnels genoeg beschutting voor Titans terwijl de openruimtes groot genoeg zijn om heerlijk met de Titans tegen mekaar te knallen :) Black Water Cannal is ook wel een lekkere map moet ik toegeven. Helaas kom ik de laatste heel weinig tegen.

• fevo-1190
schaapiej schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:41:
[...]

Zo lief is ze niet hoor als ze de game nog tot de kerst bij haar houdt! :+
Haha heb nog genoeg games om te spelen! Doe graag keer met jullie mee ;)

• Only
  • Niet online
Gundogan schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:53:
Er is zoveel aan Crash Site aan te merken dat je gaat afvragen of het niet beter is als die map helemaal nieuw wordt opgebouwd. Spawns, wallrun spots die niet consistent zijn, chokepoints, belichting ect ect. Er klopt niet veel van.

Angel City is dan weer juist een map die goed bij de game past. Het lijkt chaotisch, maar zeker in objective gamemodes zie je denk ik wel vrij snel wat de routes en belangrijke plaatsen zijn. Maar het laat je nog steeds vrij in hoe je deze plekken benaderd en hoe je in combat kan rond bewegen wat de andere maps in TF2 vaak niet hebben. Je kan makkelijk en beschermd het level door zoeven, maar ook bijvoorbeeld de daken vasthouden hoewel je dan moet oppassen dat je niet geflankt wordt (betere strategie voor als je wat meer in organisatorisch verband speelt).

Deze map zou niet werken in een Call of Duty omdat je dan inderdaad te veel routes moet overzien en de meest populaire gamemode TDM vaak gewoon defensief spelen inhoud, maar in Titanfall kan en moet je ook vaak in beweging blijven.
Grappig, want ik vind crashsite juist enorm toffe map en Angel City echt waardeloos.. :o :+ Vooral ook omdat crash site de enige map is waarbij je alledrie de punten met je titan kan cappen..exoplanet..kodai..hele leuke maps..alleen je hebt geen drol aan je titan voor caps in Amped HP..

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Only schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:14:
[...]

Grappig, want ik vind crashsite juist enorm toffe map en Angel City echt waardeloos.. :o :+ Vooral ook omdat crash site de enige map is waarbij je alledrie de punten met je titan kan cappen..exoplanet..kodai..hele leuke maps..alleen je hebt geen drol aan je titan voor caps in Amped HP..
Alle drie de punten in een Titan cappen is ook weer een beetje teveel van het goede. In TF1 was het meestal één punt en dat was prima. Maar in TF2 zijn de mappen niet zo goed voor de gamemode én is Amped Hardpoint niet zo goed als de reguliere versie. Je zit nu te lang stil on die krengen te ampen en dat is zonde in een game als Titanfall. :)

Eigenlijk zouden ze meer ballen moeten tonen en de gamemodes reduceren tot slechts Attrition en CTF. Één redelijk hersenloze gamemode (Bounty Hunt is eigenlijk beter, maar mensen spelen TDM niet voor het betere tactische denkwerk) voor gewoon raggen en de beste objective gamemode. De rest van de huidige gamemodes zijn niet geschikt voor de gameplay of laten slechts een deel van het totaalpakket en dus niet de synergie tussen Pilot en Titan gameplay zien.

• pipapaulus
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-10 13:53
Deze zojuist in de PSN store gekocht. Ben erg benieuwd! Zijn er wereldwijd/in Europa nog veel spelers online?

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13:00

Euphanasia

Sales Binnendienst
PeevdTee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:44:
Deze zojuist in de PSN store gekocht. Ben erg benieuwd! Zijn er wereldwijd/in Europa nog veel spelers online?
In de populaire modes (Attrition, Bounty Hunt) vind je vrijwel altijd instant een match.

Welcome to the League of Draven

• Griffin

Griffin

Is mythical

Euphanasia schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:45:
[...]

In de populaire modes (Attrition, Bounty Hunt) vind je vrijwel altijd instant een match.
Is wel even afhankelijk van de tijd waar je gaat spelen. In de avond heb je sneller een match dan dat je dit op een doordeweekse dag in de ochtend of middag hebt.

• fevo-1190
Nog een weekjeeeeee

• fevo-1190
Heb hem .. word het nog gespeeld mensen?

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jazeker word er nog gespeeld, tijdens de kerst wat minder maar toch wat mensen online gezien (PS4). Verder nooit problemen (iig bij Attrition) om een match te vinden.

• wesleytjuh
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:55
Oef, grote fan van TF1 hier. Met de kerst TF2 gehad en behoorlijk plezier aan de SP gehad, maar wat is er met de multiplayer gebeurd? Geeft me een gigantisch CoD gevoel, hoewel ik daar al jaren niks meer van gespeeld heb. Alles wat geweldig aan TF1 was mis ik in TF2. Speelt allemaal een stuk minder soepel en trager voor mijn gevoel en je kunt een stuk minder gebruik maken van de hoogte, in TF1 liep ik meer over de muren dan de grond. En waarom hebben Titans een fixed loadout en ontbreekt het shield? In een Titan voelt alles erg beperkt en traag, terwijl in TF1 je met een strider enorm snelle gameplay kon hebben en goed van de map gebruik kon maken. Bij TF2 is het mapdesign veel beperkter.
Erg jammer, lijkt erop dat ik bij TF1 blijf.

[Voor 15% gewijzigd door wesleytjuh op 27-12-2016 22:58]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Arunia
Dat heb ik dus ook. Ben eerder geneigd om TF1 op te starten dan deeltje 2. Waarbij ik me kapot lach tijdens deel 1, irriteer ik me mateloos in deel 2.

Maar, de single player was echt heeeeeeeeeeel vet om door te spelen. Op het puntje van mijn stoel gezeten. Jammer dat die over was.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
wesleytjuh schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:54:
Oef, grote fan van TF1 hier. Met de kerst TF2 gehad en behoorlijk plezier aan de SP gehad, maar wat is er met de multiplayer gebeurd? Geeft me een gigantisch CoD gevoel, hoewel ik daar al jaren niks meer van gespeeld heb. Alles wat geweldig aan TF1 was mis ik in TF2. Speelt allemaal een stuk minder soepel en trager voor mijn gevoel en je kunt een stuk minder gebruik maken van de hoogte, in TF1 liep ik meer over de muren dan de grond. En waarom hebben Titans een fixed loadout en ontbreekt het shield? In een Titan voelt alles erg beperkt en traag, terwijl in TF1 je met een strider enorm snelle gameplay kon hebben en goed van de map gebruik kon maken. Bij TF2 is het mapdesign veel beperkter.
Erg jammer, lijkt erop dat ik bij TF1 blijf.
Het mapdesign (behalve Angel City dan) laat de wensen over ja, maar je kan nog steeds snel gaan. Alleen ben je nu meer aangewezen op slidehoppen in plaats van wallrun chainen. Plus, waar je in TF1 nog wel eens ADS moest gaan, kan je nu altijd hipfiren met een Volt of Alternator en dus altijd in beweging blijven. En verder kan je met een Ronin meer dan met een Stryder. Wel lastig om dat goed te doen, maar wel erg fun. Maar je kan altijd nog voor de nostalgie gaan in TF2 en Tone pakken. Is net weer net zoals in TF1. ;)

[Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 27-12-2016 23:57]

• wesleytjuh
Ronin ziet er wel leuk uit, daar vanavond eens mee spelen. Ziet er inderdaad lekker snel uit.
Tja dat slidehoppen ziet er voor mij vooral vreemd uit imo, meer een glitch. Juist het chainen van wallrunning en daarna het vast houden van die snelheid door op de juiste momenten te springen was in TF1 erg goed uitgevoerd, werkte erg natuurlijk. Als je dat onder de knie had gaf dat je een erg goede kans tegen titans en kon je snel navigeren door maps ipv eindeloos te lopen wanneer je niet in een Titan zat. En juist dat maakte TF1 zo goed voor mij, een soort van UT2K4 gecombineerd met een moderne shooter _/-\o_ . Het UT2K4 element lijkt nu vervangen te zijn door CoD helaas :( (unlocks, unlocks, powerups, unlocks)

Edit: Klonk als een onmogeljke taak, maar matchmaking lijkt nog slechter te werken dan in Titanfall 1 :+. Is er ook een manier om in je "lobby" te blijven na een match ipv steeds opnieuw te blijven zoeken? Dat werkte uiteindelijk best goed in Titanfall 1 imo, na een tijdje had je een "balanced" lobby en was het juist leuk om de ene ronde wel te winnen en de andere juiste weer niet. Nu ben je steeds heel je Lobby kwijt en sta je na elke ronde maar te wachten om daarna in het overduidelijke verliezende team van een reeds begonnen match terecht te komen :/ .

[Voor 29% gewijzigd door wesleytjuh op 28-12-2016 18:10]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• djunicron
  • Laatst online: 20-10 17:10

djunicron

*click-swoosh-thud*

@hierboven voornamelijk;

Mja, het chain-slide-hoppen is een beetje gek, maar dat is ook in de Angel City patch er een beetje uit gehaald. Niet dat je niet nog steeds lekker moet sliden, maar je kan nu dezelfde snelheid minder vasthouden en wallrunning ermee chainen werkt wat soepeler. Beetje meer TF1, maar wel met een ander gevoel.

In TF1 kon je echter wel eindeloos snel "tunnellen" over de map, nu zitten er bewust breaks in. Je kan nog steeds wel snel aan Titans ontkomen, maar dit stimuleert het net wat meer ook eens naar binnen te gaan en wat meer je mapkennis te gebruiken. Maps voelen nu groter aan naar mijn idee. Het zijn niet de "standaard shooter" Arena's, het zijn er een paar aan elkaar!

Wat betreft de matchmaking, ik kom toch wel vaak dezelfde mensen tegen. Iedere match wordt je alleen wel geshuffled, maar echt kompleet ongebalanceerd zijn toch maar max 10-20% van de games waar ik in terecht kom. Helaas is het aantal publieke matches dat écht spannend is ongeveer even groot. Maar wow, 96-94 winnen in PvP of 475 vs 465 in Attrition voelt nu toch wel echt een stuk beter. Weinig schooters buiten CS:S / CS:GO hebben dat de afgelopen jaren ooit nog behaald. Dit is af en toe spannender dan Doom 2016 op redelijk niveau en op een bepaalde oldskool manier ook dan b.v. Overwatch. Zeer groot contrast met CoD en z'n ruk semi-p2p skewed matchmaking en servers.

Al die unlocks vind ik persoonlijk ook niet ideaal, maar goed, nu moet je de eerste paar gens nog weer eens terugvallen op overigens best wel goede wapens. Na 1 gen pak je kwa puntjes aan early unlocks gewoon je favo titan & mods of guns / loadouts erbij. En niemand dwingt je op Regenerate te drukken natuurlijk als je geen zin hebt en gewoon die spullen wilt behouden totdat je 18000 creds bij elkaar hebt.

Ben nu zelf G2.05 en heb toch weer iedere avond lol met TF2.

Dat ik nu weer met de bovengemiddeld krachtige stock wapens moet spelen ipv met m'n eigen niche loadouts waar ik meer lol mee heb moet ik maar even voor lief nemen.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Gister stukje met Ronin gespeeld, speelt heel anders dan met Legion en moet er echt aan wennen. Maar is wel vet dat je zo snel door de map kan gaan.

• Acid_Burn
Gisteren eindelijk een losing stream van 25(!) potjes doorbroken (attricion). Man, de moed zakte me toch wel een beetje in de schoenen hoor.

Titans kan ik niet veel mee... mijn titan gaat echt 10s mee ofzo en dan is ie al compleet gesloopt. Maakt ook echt niet uit welke verdediging ik gebruik of whatever, compleet weg in no time.

[Voor 40% gewijzigd door Acid_Burn op 30-12-2016 20:23]

Anoniem: 617899

Ik ben bijna G5, sta 9 vd 10 keer in de top 3 met Attrition met: Ronin, de CAR en wingman. Lekkere combinatie!

• wesleytjuh
Inmiddels wel een aantal uur in TF2 zitten. Pilot begint weer een beetje vertrouwd aan te voelen en gaat dan ook lekker :). Meestal het eerste deel van de match bovenaan (wanneer nog niemand een titan heeft). Titans vind ik nog wel vreemd gebalanceerd, zijn voornamelijk erg zwak imo.
Overigens geldt dat(balancering) ook wel voor alle wapens van de pilots: CAR, Volt, Alternator, Devotion, ze zijn allemaal veel te sterk :P. Devotion had beter onder het tabblad sniper kunnen zitten overigens, hoe vaak ik daar wel niet vanaf de andere kant van de map mee wordt gesniped 8)7. Mag wel iets minder accuraat op long range.
Phase shift is erg cool, wel nog even wennen (gebruikte altijd stim), maar als je hem tactisch inzet erg krachtig :)

[Voor 9% gewijzigd door wesleytjuh op 02-01-2017 09:41]

• Only
  • Niet online
Acid_Burn schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:34:
Gisteren eindelijk een losing stream van 25(!) potjes doorbroken (attricion). Man, de moed zakte me toch wel een beetje in de schoenen hoor.

Titans kan ik niet veel mee... mijn titan gaat echt 10s mee ofzo en dan is ie al compleet gesloopt. Maakt ook echt niet uit welke verdediging ik gebruik of whatever, compleet weg in no time.
Haha, ben jij er zo eentje ja..ben altijd dankbaar voor die easy titan kills :o :+
Gaat allemaal om tactiek he, sowieso niet zomaar droppen..behalve als je de eerste bent.. :+ ook wel handig voor de noobies om te spelen met extra batterij, scheelt je weer een paar hits..
Ik ben nu halverweg G6 en tone op G9 inmiddels..nog steeds een leuk en lekker spel, hoeveel ik wel een patch nog had verwacht voor wat kleine dingen die er sinds begin inzitten..ook wat nieuwe content is nooit weg.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Only schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:06:
[...]

Haha, ben jij er zo eentje ja..ben altijd dankbaar voor die easy titan kills :o :+
Gaat allemaal om tactiek he, sowieso niet zomaar droppen..behalve als je de eerste bent.. :+ ook wel handig voor de noobies om te spelen met extra batterij, scheelt je weer een paar hits..
Ik ben nu halverweg G6 en tone op G9 inmiddels..nog steeds een leuk en lekker spel, hoeveel ik wel een patch nog had verwacht voor wat kleine dingen die er sinds begin inzitten..ook wat nieuwe content is nooit weg.
Als eerste droppen in Attrition is ook niet altijd even goed. Met Ronin kan je het wel doen omdat je snel over de map heen kan gaan voor pilot kills en sword block/phase dash veel inkomende damage kan blokken. Andere Titans zijn te traag en/of gaan te snel kapot door anti-titan wapens (die iedereen op je gebruikt aangezien je de enige titan bent). Ook kan je je team zelfs benadelen als je ook nog eens alle AI gaat slopen in het begin. Dan krijgen je teammaten geen titans en kan het zo zijn dat je tegen twee, drie titans staat terwijl niemand anders in je team zover is om een titan te droppen.

Battery boost is inderdaad handig. Ook handig is om te weten dat het schild van een battery makkelijk kan weg knallen met een normaal wapen, vaak zelfs sneller dan met een anti-titan wapen.

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee