• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

man man wat een ramp; van het weekend gewoon niet kunnen spelen 0 spelers in regio ....

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com脝 Origin HollandHardsƱplay HollandHards

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:47:
man man wat een ramp; van het weekend gewoon niet kunnen spelen 0 spelers in regio ....
Switchen naar datacenter in de US en je hebt opeens een hele berg spelers!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

waar vind ik die optie?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• DennusB
  • Niet online
In het main menu (voor je klikt op multiplayer) kan je (iig op de XBO) switchen van datacenter door op de X te drukken.

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 27-11 08:07
himlims_ schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:47:
Merk vaak wel een groot verschil in gamemode. Zo kan ik in verschillende gamemodes meer dan 5minuten wachten tot er wat is gevonden. Als ik Bounty selecteer dan is 't binnen no-time knallen!

Die datacenter optie wil ik ook wel weten, als die er is voor de PC! :)

<GoT>NightStalker

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

speel alleen maar mixed-mode maar als er 0 spelers beschikbaar zijn - amper 2mnd na release .... man man wat triest. helemaal omdat het een solide shooter is, waar eigenlijk niet zo veel op aan te merken is.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 03-12 16:52

Euphanasia

Sales Binnendienst
himlims_ schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:02:
speel alleen maar mixed-mode maar als er 0 spelers beschikbaar zijn - amper 2mnd na release .... man man wat triest. helemaal omdat het een solide shooter is, waar eigenlijk niet zo veel op aan te merken is.
Volgens mij speelt iedereen Bounty Hunt of Attrition de rest wordt amper gespeeld.

Welcome to the League of Draven

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:50
Ik speel net zoals in TF1 eigenlijk altijd Attrition. Iets anders probeer ik soms wel, maar kom eigenlijk altijd wel daar op terug.

• DennusB
  • Niet online
Euphanasia schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:03:
[...]

Volgens mij speelt iedereen Bounty Hunt of Attrition de rest wordt amper gespeeld.
Jammer, de pilot vs pilot mode is ook erg tof, maar die heeft idd vaak te weinig spelers..

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

Euphanasia schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:03:
[...]

zelfde 'gedoel' als in TF1 - te veel gamemodus, gesplits over te kleine groep spelers (die later nog verder gescheiden werd door DLC)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Hotman
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 25-11 10:12
Speel zelf over het algemeen Attrition, Bounty Hunt of Amped Hardpoint. Meeste uren zitten bij mij inderdaad ook in Attrition omdat daar de meeste mensen zitten. Speel op de Xbox One btw.

• DennusB
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:19:
[...]

zelfde 'gedoel' als in TF1 - te veel gamemodus, gesplits over te kleine groep spelers (die later nog verder gescheiden werd door DLC)
Nope.. want alle DLC is gratis :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

DennusB schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:24:
[...]

Nope.. want alle DLC is gratis :)
nee, dat hebben ze later gedaan - nadat er geen hol meer te spelen viel

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• DennusB
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:26:
[...]

nee, dat hebben ze later gedaan - nadat er geen hol meer te spelen viel
Voor TF2 is vanaf het begin alle DLC gratis :)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 03:41
Hij was 35 dollar op de XBO, toch maar meegenomen, kom er dan pas achter dat er geen Frontier defense in zit :/ Dat wordt paar uurtjes singleplayer spelen en weer op de plank, dit spel zal nog sneller dood zijn dan z'n voorganger.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• schaapiej
schaapiej schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:54:
[...]

Merk vaak wel een groot verschil in gamemode. Zo kan ik in verschillende gamemodes meer dan 5minuten wachten tot er wat is gevonden. Als ik Bounty selecteer dan is 't binnen no-time knallen!

Die datacenter optie wil ik ook wel weten, als die er is voor de PC! :)
Hoe makkelijk kan het zijn; gewoon linksonder in beeld op "Datacenter: Amsterdam" klikken.

<GoT>NightStalker

• UTwizard
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 04-12 15:56
Mooi pakketje, bedankt voor de info :)

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:47

Yonix

Gamertag: Yonix360

Iemand dit al mee mogen maken: zit je in een potje, word je opeens terug gebracht naar de lobby. :s Zonder melding of iets dergelijks. Raar. :X

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:59
Hotman schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:23:
Speel zelf over het algemeen Attrition, Bounty Hunt of Amped Hardpoint. Meeste uren zitten bij mij inderdaad ook in Attrition omdat daar de meeste mensen zitten. Speel op de Xbox One btw.
Ik speel gewoon mixtape, dan komt alles wel een keer voorbij. Vinden van een match gaat eigenlijk altijd prima, ik heb vaak zelfs nauwelijks de tijd om mijn unlocks te bekijken :P Speel op de PS4 trouwens.

Soms ook wel eens gewoon Pilots vs Pilots trouwens, maar dat is vooral omdat je dan vrij snel de wapens kan levelen.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". J铆j bent die kwaliteitsposter!

• Hotman
Vrijdag schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:23:
[...]

Ik speel gewoon mixtape, dan komt alles wel een keer voorbij. Vinden van een match gaat eigenlijk altijd prima, ik heb vaak zelfs nauwelijks de tijd om mijn unlocks te bekijken :P Speel op de PS4 trouwens.

Soms ook wel eens gewoon Pilots vs Pilots trouwens, maar dat is vooral omdat je dan vrij snel de wapens kan levelen.
Mixtape moet ik soms een minuutje wachten op de XOne. Is opzich ook geen probleem maar bij Attrition zit er ik gelijk in. Verder vind ik Last Titan Standing een mindere modus en die komt ook voorbij bij mixtape. Als ik even snel een paar potjes wil doen gaat Attrition dan sneller.

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03:23
Vandaag een beginnetje gemaakt met Titanfall 2, maar wat is dit een tof spel zeg. Direct in de actie en zit er prima uit. De gameplay voelt gewoon af. BF1 maar even aan de kant geschoven, naar mijn gevoel zit hier net wat meer in :)

• Griffin
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 02-12 13:58

Griffin

Is mythical

Op de PS4 heb ik op Attrition het snelste een game gevonden, maar amped hardpoint gaat ook redelijk snel (dit zijn de modes die ik speel). Ik merk wel dat in de avonden er veel meer mensen spelen.

• Vrijdag
Nol_NL schreef op woensdag 23 november 2016 @ 02:56:
Vandaag een beginnetje gemaakt met Titanfall 2, maar wat is dit een tof spel zeg. Direct in de actie en zit er prima uit. De gameplay voelt gewoon af. BF1 maar even aan de kant geschoven, naar mijn gevoel zit hier net wat meer in :)
Zegt het vooral voort, dit spel verdient hogere verkoopcijfers :) (en meer spelers ;) )

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". J铆j bent die kwaliteitsposter!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:41

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
https://www.titanfall.com.../frontier-news-network-2/

DLC genaamd Angel City’s Most Wanted komt 30 november. Eerste DLC map is de TF1 map Angel City zoals eerder aangekondigd die speelbaar is op de 30ste voor preorder versies, 3 december voor iedereen. Verder komen er meer Titan kit mogelijkheden, een nieuw wapen (variant van de Wingman?), stat screen en een nieuwe pilot execution.

Betaalde cosmetische DLC zal niet achter een slot machine systeem zitten en geen ingame currency exchange.

Verder werken ze aan nieuwe gamemodes en varianten van bestaande gamemodes zoals ze dat deden in Titanfall 1.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• DennusB
  • Niet online
Gundogan schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:59:
https://www.titanfall.com.../frontier-news-network-2/

DLC genaamd Angel City’s Most Wanted komt 30 november. Eerste DLC map is de TF1 map Angel City zoals eerder aangekondigd die speelbaar is op de 30ste voor preorder versies, 3 december voor iedereen. Verder komen er meer Titan kit mogelijkheden, een nieuw wapen (variant van de Wingman?), stat screen en een nieuwe pilot execution.

Betaalde cosmetische DLC zal niet achter een slot machine systeem zitten en geen ingame currency exchange.

Verder werken ze aan nieuwe gamemodes en varianten van bestaande gamemodes zoals ze dat deden in Titanfall 1.
Wow, daar zijn ze snel mee! Ben benieuwd

• DarkBlazer
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-12-2020
Is er ergens ook een lijst beschikbaar met wie welke naam heeft in TF2?

Ben er wel benieuwd naar :)

Moet toegeven dat de game erg goed uitziet en merk ook dat Respawn Entertainment zijn best heeft gedaan hiervoor.

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-12 12:34

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

En hop, ik spring ook op de trein. Ik lees zoveel positiefs over de game dat ik mn BF1 te ruil heb gezet voor Titanfall 2 (PS4). Ik ben erg benieuwd, lijkt me ontzettend tof!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• DennusB
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:08:
En hop, ik spring ook op de trein. Ik lees zoveel positiefs over de game dat ik mn BF1 te ruil heb gezet voor Titanfall 2 (PS4). Ik ben erg benieuwd, lijkt me ontzettend tof!
Goede keus denk ik, erg toffe game :)

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
DarkBlazer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:02:
Is er ergens ook een lijst beschikbaar met wie welke naam heeft in TF2?

Ben er wel benieuwd naar :)

Moet toegeven dat de game erg goed uitziet en merk ook dat Respawn Entertainment zijn best heeft gedaan hiervoor.
Bij networks even zoeken, standaard zit je in advocate network, hier kan je bijv browsen naar het tweakers netwerk en deze als standaard instellen, maar zie vrijwel nooit mensen online daarin, wij zitten meestal in ons eigen netwerk..maar los mensen toevoegenkan natuurlijk ook altijd gewoon..ingame kan je iig niet de members bekijken van een network..alleen degene die online zijn zie je.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Vrijdag
Only schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:06:
[...]

Bij networks even zoeken, standaard zit je in advocate network, hier kan je bijv browsen naar het tweakers netwerk en deze als standaard instellen, maar zie vrijwel nooit mensen online daarin, wij zitten meestal in ons eigen netwerk..maar los mensen toevoegenkan natuurlijk ook altijd gewoon..ingame kan je iig niet de members bekijken van een network..alleen degene die online zijn zie je.
Ik zie soms wel eens iemand online maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit met iemand samengespeeld :P Speel op de PS4 trouwens, en heb wel een headset maar gebruik allleen de koptelefoon, die microfoon heb ik er afgeschroeft.

• Low-Tech
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 30-11 23:53
FYI: bij bol.com nu in de aanbieding voor 24,99 (PC) en 39,99 (PS4/Xbox)

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

• NeoMe
  • Laatst online: 27-10 10:27

NeoMe

#Addict

Low-Tech schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:50:
FYI: bij bol.com nu in de aanbieding voor 24,99 (PC) en 39,99 (PS4/Xbox)
https://nl.pepper.com/search?q=titanfall+2

Hier heb je overzicht van alle aanbiedingen. Was 22,50 maar was tot 13.00.

[Voor 45% gewijzigd door NeoMe op 24-11-2016 14:55]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

NeoMe schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:54:
[...]

https://nl.pepper.com/search?q=titanfall+2

Hier heb je overzicht van alle aanbiedingen. Was 22,50 maar was tot 13.00.
Te laat :( Toch bedankt voor de tip!

[Voor 4% gewijzigd door Thrace Grumble op 24-11-2016 19:44]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• layzzzz
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:34
Zit zelf (PC) in de [NL] network, via discord al enkele potjes met headset gespeeld.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Gister weer een potje gespeeld en wat andere setups geprobeerd.

Conclusie:
R201 blijft toch 1 van de lekkerdere wapens
Bij de Hemlock vind ik de burst niet lekker werken
Die eerste SMG Alternator is wel lekker maar mist punch
Snipen is niets voor mij
Cloak is er handig, echter de pulse blade ook
En OMG wat speelt Legion lekker, hij heeft geen dash maar ik mis het echt niet, die minigun doet goede damage, je moet alleen je upspin goed timen.

vanavond of morgen avond hopelijk weer tijd om even los te gaan

• Bearclaw
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 03-12 15:03
Nog geen tweakers network voor de xbox one? :P

• DennusB
  • Niet online
Bearclaw schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:22:
Nog geen tweakers network voor de xbox one? :P
Kon ik ook niet vinden. Maak jij hem aan?

• Bearclaw
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 03-12 15:03
DennusB schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:24:
[...]

Kon ik ook niet vinden. Maak jij hem aan?
https://www.titanfall.com/en_us/networks/xbox/317846/

Deze kan de startpost in :)

• Hotman

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

En ik heb TItanfall 2 ondertussen op de PS4. Al ff kort singleplayer gespeeld: wat ontzettend smooth!! _/-\o_ Vanavond even misschien multiplayer doen :

Edit: holy crap, wat snel/hectisch/tof!! :D Warsow tijden/herinneringen herleven!

[Voor 24% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-11-2016 01:45]

• monaldo12
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-07-2018
Wat is het nut van wapen levels? Heb niet het gevoel dat er iets verandert aan het wapen.

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03-12 08:31
Volgens mij alleen unlocks voor je wapens.. addons/sights

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
monaldo12 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:03:
Wat is het nut van wapen levels? Heb niet het gevoel dat er iets verandert aan het wapen.
Eerst attachments en met regen extra camo's en de eerste regen geeft je een killstat attachment.

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:28
Gundogan schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:43:
[...]

Eerst attachments en met regen extra camo's en de eerste regen geeft je een killstat attachment.
Wat houdt die regen in?

Vandaag de campaign uitgespeeld: heel dik, interessante level designs en lekkere klassieke boss battles. Ik ben fan. MP gaat ook al lekker. Speel met de standaard loadout en die speelt toch het lekkerst tot nu toe.

• Arunia
Als het hetzelfde is als in deel 1, dan begin je opnieuw waarbij je dus alles opnieuw moet unlocken. Je krijgt dan wel sneller experience etc. En dus de andere unlocks. Alhoewel dat bij deel 1 dan niet meer unlocks betekende.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Xecuter NL schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:22:
[...]

Wat houdt die regen in?

Vandaag de campaign uitgespeeld: heel dik, interessante level designs en lekkere klassieke boss battles. Ik ben fan. MP gaat ook al lekker. Speel met de standaard loadout en die speelt toch het lekkerst tot nu toe.
Voor wapens en Titans niet veel behalve extra camos en een killstat attachment. Ook verlies je geen progressie daar.

Voor je algemene rank begin je overnieuw en unlock je ook meer camos, maar je behoudt ook je unlocks die je met merit koopt.

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 00:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Lekker potjes Titanfall 2 gehad, wat een masterpiece.

Hieronder heb ik een soort montage van gemaakt

Review QNAP TS-230 NAS

• DennusB
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:37:

[video]
Nice! Lekker muziekje ook :D Welke plaat is dat?

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

DennusB schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:11:
[...]

Nice! Lekker muziekje ook :D Welke plaat is dat?
ElementD - Fallin

Ik ga het nog toevoegen in de beschrijving op Youtube

Review QNAP TS-230 NAS

• DennusB
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:18:
[...]

ElementD - Fallin

Ik ga het nog toevoegen in de beschrijving op Youtube
Thanks! Erg vet :D

• Griffin

Griffin

Is mythical

Gundogan schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:03:
[...]

Voor wapens en Titans niet veel behalve extra camos en een killstat attachment. Ook verlies je geen progressie daar.

Voor je algemene rank begin je overnieuw en unlock je ook meer camos, maar je behoudt ook je unlocks die je met merit koopt.
Zover ben ik nog lang niet, maar behalve de extra camo's en dat je een G level bij je naam hebt staan boeit het dus helemaal niets? Waarom zou je het dan doen aangezien je (bijna) alles reset.

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23:55
Griffin schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:04:
[...]

Zover ben ik nog lang niet, maar behalve de extra camo's en dat je een G level bij je naam hebt staan boeit het dus helemaal niets? Waarom zou je het dan doen aangezien je (bijna) alles reset.
Een G level bij je naam. Wie wil dat nou niet!? :*)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Vanavond even oefenen met airstrafen en slidehoppen :) Hebben jullie dit allemaal al gemastered?

• Vrijdag
[...]

Omdat het kan :P

Het is dus puur cosmetisch en zelfs daar heb je weinig aan. Want als je in teamverband speelt komt het toch neer op blauw vs rood en wapen camo ziet al helemaal niemand. Dus je doet het vooral voor jezelf en wat cosmetische dingen. Vooral je banner en icoontje zijn wat anderen makkelijker kunnen zien.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
[...]

Met de merit unlocks is er bijna geen reden om niet te regennen omdat je vrij snel gewoon je favoriete gear meteen weer kan gebruiken. Houd je verder bezig. :)

• Xecuter NL
Stiekem zit ik hier op werk al een hele dag met enorme trek in een paar potjes TF2...heb me er echt heel erg goed mee vermaakt afgelopen weekend. Campaign was zeer tof en multiplayer heerlijk snel met goede balans. Had hem eigenlijk een beetje op de gok gekocht in de Black Friday deal bundle met Battlefield 1...heb BF1 heel even aangeraakt en de rest alleen maar TF2 gedaan! Voor mij de verrassing van het jaar deze game en een aanrader!

• Macchillie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 27-11 09:14
scrappy.doo schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:10:
[...]

Een G level bij je naam. Wie wil dat nou niet!? :*)
Is dat nou de beroemde G-spot?

(ondanks dat grapjes niet leuk worden als je ze uitlegt: spotten met de G -> g-spot) 8)7

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Steven030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23:30
Gisteren de SP uitgespeeld, het heeft mij enorm verrast, wat een top spel zeg!

• Euphanasia

Euphanasia

Sales Binnendienst

pfff :9~

• Vrijdag

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Ook te zien:

- Nieuwe Wingman pistol.
- Prime Titans (nieuwe executies).
- Nieuwe pilot executie.

Verder lijkt Angel City de oude afmetingen en layout te hebben, wat erg positief is in de huidige Titanfall 2 mappool.

[Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 29-11-2016 22:41]

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
De update is binnen te halen! Alleen na de update staat Angel City nog op locked hier, zal wel op bepaalde tijd worden vrijgegeven..
Maar er staat best veel klaar, sowieso kreeg ik nog 46 advocate gifts, waarvan de helft banners (gebeurt wel vaker dat je na update nog verdiende items krijgt), de store is inderdaad geopend, met 4 pack categorien, niet alles is interessant, maar de laatste 2 krijg je nog wel aardig wat voor je geld.
Stats zijn beschikbaar, niet super uitgebreid zoals bij CoD, maar wel iets teminste!
Alleen nog steeds op de ps4 niet gefixt dat je een omschrijving hebt van de gamemodus die je wil kiezen..
En voor de noobs is er nu ook een faq ingame gezet.
Al met al ziet het eruit als een goede PS4 patch/update.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• EdwardK123
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 03-12 16:53
Ook hier op PC wordt ie nu binnengehaald! 3.58GB

Flinke patch hoor

• Euphanasia

Euphanasia

Sales Binnendienst

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Only schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:51:
De update is binnen te halen! Alleen na de update staat Angel City nog op locked hier, zal wel op bepaalde tijd worden vrijgegeven..
Vandaag voor preorders, over een paar dagen voor iedereen.
Ook wat wapen veranderingen. Eens kijken of de damage nerf van de Volt ook betekend dat je meer kogels nodig zal gaan hebben. Zo ja, zal de Alternator wel de Volt rol gaan overnemen.Verder is hopelijk Tone nu echt generfed,

En 110 FoV voor iedereen nu. Woei! *O*

• Euphanasia

Euphanasia

Sales Binnendienst
Gundogan schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:49:
[...]

Vandaag voor preorders, over een paar dagen voor iedereen.

[...]

Ook wat wapen veranderingen. Eens kijken of de damage nerf van de Volt ook betekend dat je meer kogels nodig zal gaan hebben. Zo ja, zal de Alternator wel de Volt rol gaan overnemen.Verder is hopelijk Tone nu echt generfed,

En 110 FoV voor iedereen nu. Woei! *O*
"Ronin's Phase Dash and Phase Reflex now removes Tone's Lock-On markers."
Het lijkt er in ieder geval op dat Tone nu wel een hard counter heeft.

• HWSHHZ
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-12 13:39
Dutchredgaming schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:37:

[video]
Dat ik hier nog eens hardstyle tegen mag komen _/-\o_ oOo :)F

Mooi filmpje trouwens ook, is de game ergens nog goedkoop op de kop te tikken? (voor PC)

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
HWSHHZ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:15:
[...]

Mooi filmpje trouwens ook, is de game ergens nog goedkoop op de kop te tikken? (voor PC)
Komend weekend kan je gratis de multiplayer spelen in ieder geval.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

[...]

nu heb ik helemaal zin om naar huis te gaan, en RAGGGEN

machtige titel dit - jammer van beperkte player base :(

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• HWSHHZ
Gundogan schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:19:
[...]

Thnx, ga zeker even kijken of ik die binnen kan hengelen!
himlims_ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:24:
[...]

Jaa idd, hakken raggen uit je plaat!

Misschien toch maar even kopen...

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

[...]

Ik had toen bij Black Friday gekocht voor 鈧26, maar nu is het 鈧29,zoveel
Dutchredgaming schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:03:
[...]

Dank je wel voor de tip, ook gekocht met kortingscode 10% hieronder

code:
1
CDKEYBLACK10

Trouwens ook +1 voor cdkeys.com
Je kan ook voor goedkoper krijgen, gewoon zoeken naar een kortings coupon

Trouwens hier is een linkje

[Voor 6% gewijzigd door Dutchredgaming op 30-11-2016 13:40]

Review QNAP TS-230 NAS

• Euphanasia

Euphanasia

Sales Binnendienst
himlims_ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:24:
[...]

Ik weet niet hoe het op PC is maar op PS4 is de player base gewoon gezond hoor, wordt steeds meer zelfs.
En met de free weekend die eraan komt zal het nog meer worden.

• HWSHHZ
Gundogan schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:19:
[...]

Dubbel, maar kan inderdaad gratis spelen vanaf vandaag, kan alleen nergens vinden waar ik die nu kan downloaden. Staat ook niet in mijn game bibliotheek op Origin?

Of moet ik dit anders opvatten?

Titanfall 2 will host a free trial of the game's full multiplayer offering. The trial* will begin for EA Access and Origin Access members on November 30th, and become available for all players starting December 2nd on Xbox One, PlayStation 4 and Origin for PC.

[Voor 29% gewijzigd door HWSHHZ op 30-11-2016 13:50]

• Griffin

Griffin

Is mythical

Euphanasia schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:42:
[...]

Ik weet niet hoe het op PC is maar op PS4 is de player base gewoon gezond hoor, wordt steeds meer zelfs.
En met de free weekend die eraan komt zal het nog meer worden.
Dit dus, heb nog nooit hoeven switchen naar een ander datacenter oid.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
HWSHHZ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:48:
[...]

Dubbel, maar kan inderdaad gratis spelen vanaf vandaag, kan alleen nergens vinden waar ik die nu kan downloaden. Staat ook niet in mijn game bibliotheek op Origin?

Of moet ik dit anders opvatten?

Titanfall 2 will host a free trial of the game's full multiplayer offering. The trial* will begin for EA Access and Origin Access members on November 30th, and become available for all players starting December 2nd on Xbox One, PlayStation 4 and Origin for PC.
Om nu te kunnen spelen moet je dus wel de betaalde dienst EA/Origin Access hebben. :)

• HWSHHZ
Gundogan schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:26:
[...]

Om nu te kunnen spelen moet je dus wel de betaalde dienst EA/Origin Access hebben. :)
Ja dat snap ik, die heb ik dus ook, maar zie nog nergens ook maar iets van TF2 staan... 8)7 :?

• Xecuter NL
Had ik al gezegd dat ik dit echt een hele dikke game vind? _/-\o_ Verbaast me dat er niet nog veel meer liefde voor deze game is zelfs. Ook erg lekker dat er geen season pass onzin is en dlc gratis is. Is alleen vanwege marktpenetratie met deze 'nieuwe' franchise, maar daar hebben we nu wel mooi profijt van. Hoop dat er snel meer maps, guns en titans bij komen.

Is voor deze game ook een 'meta'? Dus zijn er bepaalde guns gunstiger dan andere? Speel nu met de standaard assault rifle (R201?). Maak daar toch de meeste kills mee. Ik lees dat bepaalde titans OP zouden zijn? Mijn voorkeur is nu toch Legion. Maar dat is meer omdat ik een gatling gun zo heerlijk vind om mee te knallen en omdat deze meer armor heeft dan andere titans.

Lukt me al steeds meer om in top 3 te komen, soms als mvp, maar in ieder geval nu 9/10 potjes een positieve k/d.

Naast dat de graphics om te smullen zijn op de PS4 Pro 1080p op 65", is het geluid ook dik in orde. De guns en de explosies klinken heerlijk. In tijden niet zo enthousiast geweest over een nieuwe game.

Hoe verhoudt deze zich tov deel 1, afgezien van de SP eigenlijk?

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 03-12 16:32
Zelf vind ik het ook een heerlijke game, maar "helaas" speelt heel mijn omgeving nu BF1 dus dan kies je toch snel voor dat spel ondanks dat ik deze leuker vind om te spelen. Het is niet dat ik BF1 een straf vind om te spelen en met de gezelligheid er bij wint die laatste het toch net voor mij. Hopelijk kan ik ze met het free weekend om krijgen om ook deze game aan te pakken :)

[Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 30-11-2016 16:06]

• Euphanasia

Euphanasia

Sales Binnendienst
Xecuter NL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:58:
Had ik al gezegd dat ik dit echt een hele dikke game vind? _/-\o_ Verbaast me dat er niet nog veel meer liefde voor deze game is zelfs. Ook erg lekker dat er geen season pass onzin is en dlc gratis is. Is alleen vanwege marktpenetratie met deze 'nieuwe' franchise, maar daar hebben we nu wel mooi profijt van. Hoop dat er snel meer maps, guns en titans bij komen.

Is voor deze game ook een 'meta'? Dus zijn er bepaalde guns gunstiger dan andere? Speel nu met de standaard assault rifle (R201?). Maak daar toch de meeste kills mee. Ik lees dat bepaalde titans OP zouden zijn? Mijn voorkeur is nu toch Legion. Maar dat is meer omdat ik een gatling gun zo heerlijk vind om mee te knallen en omdat deze meer armor heeft dan andere titans.

Lukt me al steeds meer om in top 3 te komen, soms als mvp, maar in ieder geval nu 9/10 potjes een positieve k/d.

Naast dat de graphics om te smullen zijn op de PS4 Pro 1080p op 65", is het geluid ook dik in orde. De guns en de explosies klinken heerlijk. In tijden niet zo enthousiast geweest over een nieuwe game.

Hoe verhoudt deze zich tov deel 1, afgezien van de SP eigenlijk?
Er waren wel een aantal dingen OP en UP maar gister is er net een balance patch gedropped met heel veel wijzigingen. De meta ligt nu dus weer overhoop.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:08
bij bartsmit momenteel nog 28 euro en op voorraad. (pc versie)
gratis verzenden

de prijs bij de andere winkels zoals bol.com wehkamp is weer verhoogd naar bijna 50 euro.

dus doe je voordeel ermee bij de bartsmit :D

[Voor 47% gewijzigd door Aggressor op 30-11-2016 23:50]

• DennusB
  • Niet online
Wat vinden mensen van de DLC ? :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

helaas nog niet gelukt om te spelen :+ angelcity, kopen van skin(packs) ook nog niet gelukt. Weinig verschil gemerkt met dagen ervoor

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Purejet
  • Laatst online: 21:40
Dutchredgaming schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:39:
[...]

Ik had toen bij Black Friday gekocht voor 鈧26, maar nu is het 鈧29,zoveel

[...]

Je kan ook voor goedkoper krijgen, gewoon zoeken naar een kortings coupon

Trouwens hier is een linkje
Fysieke disk bij amazon.de, nu met mastercard kortingscode 19 euro betaald incl. verzending. Mooie deal lijkt me zo. welkom kortingscode werkt ook nog, maar pas vanaf 40 euro zie ik.

[Voor 7% gewijzigd door Purejet op 01-12-2016 10:27]

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:08
Purejet schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:22:
[...]

Fysieke disk bij amazon.de, nu met mastercard kortingscode 19 euro betaald incl. verzending. Mooie deal lijkt me zo. welkom kortingscode werkt ook nog, maar pas vanaf 40 euro zie ik.
ook niet duur.
wat is de mastercard kortingscode dan?

ik heb hem gister bij bart smit besteld, toen stond die nog op voorraad en 28 euro.
nu weer 48 euro en levertijd onbekend

• Purejet
  • Laatst online: 21:40
Aggressor schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:14:
[...]

ook niet duur.
wat is de mastercard kortingscode dan?

ik heb hem gister bij bart smit besteld, toen stond die nog op voorraad en 28 euro.
nu weer 48 euro en levertijd onbekend
Bij amazon.de kreeg men vorige week 10,- tegoed als men een creditcard koppelde/gebruikte binnen hun account. Dit is inmiddels niet meer, maar degene die het tegoed nog hebben kunnen dit wel inwisselen. Verder is er wel voor nederlandse klanten nog een code 'welkom'. Deze geeft 10 euro korting vanaf 40,-.
De normale prijs voor pc is daar inderdaad ook 29,48.

• Cergorach
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10-11 08:58
Hmm... Als ik zie dat ik niet mag beginnen met m'n Smartpistol en er veel meer nadruk ligt op Titan combat, ben ik weer begonnen met TF1 op de PC. Vanavond een kleine 500 spelers online... Wereldwijd... Van het weekend TF2 proberen, ik heb iets vervangend nodig voor mij oude PS2 'verslaving' en Overwatch is dat het net niet geworden.

• Moodshifter
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 26-10-2020
Net ook weer ff flink lopen ownen! Wat een game! maand na release vind ik het nog net zo vet als de eerste x.

Je kan echt het verschil maken als Pilot. Wel had ik een gek bugje net. Ik deed een batterij in een friendly titan (yeah im that guy) hierna kon ik alleen nog maar met m,n secundary weapon spelen tot ik dood ging. Switchen naar m'n primary ging dus niet meer. Iemand dit eerder meegemaakt?

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03-12 08:31
Ik ben wel een beetje klaar met die maps hacks en ping spikes... Die worden zoveel gespamd door de tegenpartij dat het eigenlijk een constante wallhack wordt. Dat mag er van mij wel uit gehaald wordel

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Joetje079
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21:52
Wat is de beste gamemode om mee te beginnen ? Ik heb de afgelopen anderhalve maand eigenlijk alleen maar BF1 gespeeld en was wel toe aan wat afwisseling zodoende heb ik titanfall gehaald. Singleplayer al een paar uurtjes gedaan en dat bevalt me goed, multiplayer een paar potjes maar daar krijg ik een genadeloos pak slaag :P Maargoed, dat hoort er ook een beetje bij in het begin bij iets totaal anders dan wat ik gewend ben.

Psn: Youri079 / Steam: Joet079 / Uplay: JoetjeTube079

• schaapiej
Joetje079 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:04:
Wat is de beste gamemode om mee te beginnen ? Ik heb de afgelopen anderhalve maand eigenlijk alleen maar BF1 gespeeld en was wel toe aan wat afwisseling zodoende heb ik titanfall gehaald. Singleplayer al een paar uurtjes gedaan en dat bevalt me goed, multiplayer een paar potjes maar daar krijg ik een genadeloos pak slaag :P Maargoed, dat hoort er ook een beetje bij in het begin bij iets totaal anders dan wat ik gewend ben.
Denk dat Attrition een goede keuze is. Combinatie van 6v6 players aangevuld met wat AI. Mocht je een pak slaag krijgen van de players kun je in ieder geval nog genoeg punten binnen trekken door de AI te killen. Als je dan je Titan hebt geef je een pak slaag terug! :P

<GoT>NightStalker

• Joetje079
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21:52
schaapiej schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:49:
[...]

Denk dat Attrition een goede keuze is. Combinatie van 6v6 players aangevuld met wat AI. Mocht je een pak slaag krijgen van de players kun je in ieder geval nog genoeg punten binnen trekken door de AI te killen. Als je dan je Titan hebt geef je een pak slaag terug! :P
Ok thanks! Straks maar eens proberen dan :)

Psn: Youri079 / Steam: Joet079 / Uplay: JoetjeTube079

• Griffin

Griffin

Is mythical

Je kan ook amped hardpoint pakken. Mocht je in moeten komen in het schieten kan je toch nog wat 'verschil' mkane voor je team door de hardpoints te ampen etc

• HWSHHZ
Al wat duidelijkheid (voor PC in mijn geval) over die trial? Ik zou met Origin Acces er al vanaf 30 november mee aan de gang kunnen, maar in Origin zelf kan ik niks vinden. In de Origin Acces Vault zelf ook niks, en komt ook niet in de game bibliotheek te staan... Met nog maar 2 dagen van de trial te gaan vind ik dit wel erg jammer...

• Arunia
HWSHHZ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:32:
Al wat duidelijkheid (voor PC in mijn geval) over die trial? Ik zou met Origin Acces er al vanaf 30 november mee aan de gang kunnen, maar in Origin zelf kan ik niks vinden. In de Origin Acces Vault zelf ook niks, en komt ook niet in de game bibliotheek te staan... Met nog maar 2 dagen van de trial te gaan vind ik dit wel erg jammer...
Heb je het spel zelf ook al opgezocht in de store? Wellicht dat je hem daarvandaan kun laden?

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23:28
Iemand een idee, vanaf hoe laat hij downloadbaar zal zijn in de console stores voor de free trial?

PC Specs

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

idk, speel alleen mix-tape; gewoon alles, variatie blijft toch leukste

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• HWSHHZ
Arunia schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:24:
[...]

Heb je het spel zelf ook al opgezocht in de store? Wellicht dat je hem daarvandaan kun laden?
Jup, maar niks te vinden... |:( ;w

• Xecuter NL
De campaign uitspelen. Daarin stoomt het spel je klaar voor multiplayer. Het oefenen van de jumps, het vechten met je Titan en de snelheid van deze game. Ook je specials en abilities doorkrijgen was erg hulpzaam. Trust me, als je de campaign af hebt, krijg je iets minder een pak op je broek ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee