Crah site vind ik nou net een enorm chille map. Homestead is 1 van de maps die ik echt niet tof vind. Die in de sta dme die monorail banen vind ik ook erg tof. Ze zijn alleen aan de kleine kant vooral vind ik.Gundogan schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:14:
[...]
Ik mag het hopen, want de mappen zijn denk ik tot nu toe wel het zwakke punt. Één is echt slap voor de meeste gamemodes (Crash Site) en een paar andere zijn ook niet echt het niveau van TF1 + DLC.
Probleem met Crash Site is dat de map sowieso wel erg smal is met maar twee lanes. Daarbij is het begin behoorlijk in het voordeel van het team wat bovenaan begint, vooral met Attrition. En je kan ook nog eens smerig gespawntrapt worden om meerdere locaties. Spawntrappen is ook een probleem in TF2, maar op de meeste maps kan je nog wel wegkomen. Bij Crash Site is dat soms bijna onmogelijk.Sn0wblind schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:17:
[...]
Crah site vind ik nou net een enorm chille map. Homestead is 1 van de maps die ik echt niet tof vind. Die in de sta dme die monorail banen vind ik ook erg tof. Ze zijn alleen aan de kleine kant vooral vind ik.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Crash site heb ik de afgelopen week nog niet gezien...(xbone)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Na wat wikken en wegen van het weekend toch maar Titanfall 2 gehaald voor PS4. Nog niet veel tijd gehad en ik doe eerst de campaign, maar wat voelt het lekker zeg.
Deze week maar even de campaign afronden en daarna waarschijnlijk afgeknald worden in de MP
Deze week maar even de campaign afronden en daarna waarschijnlijk afgeknald worden in de MP
Sinds Zaterdag op m'n Xbox One, ergggg lekkere game tot nu toe. Single player is erg tof, maar ik vermaak me ook enorm met de multiplayer. Actie is lekker snel en de wapens en titans zijn heerlijk om mee te spelen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Gisteren gekocht en met de campaign begonnen.
Wat gaaf zeg!
Snelle, érg soepel spelende actie en af en toe lekker droge humor.
Je krijgt echt een band met de Titan. Een beetje zoals Majin and the lost kingdom.
Mooie afwisselende omgevingen en wallrunnen gaat echt heel erg soepel.
Sinds tijden dat ik de sp van een shooter weer eens echt leuk vind om te spelen.
Wat gaaf zeg!
Je krijgt echt een band met de Titan. Een beetje zoals Majin and the lost kingdom.
Mooie afwisselende omgevingen en wallrunnen gaat echt heel erg soepel.
Sinds tijden dat ik de sp van een shooter weer eens echt leuk vind om te spelen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Op crash site kan j einderdaad wel een beetje vies spawn trappen. Maar komt naar mijn gevoel niet erg vaak voor? Ik den kdat ze de spawns hierbij wel kunnen aanpassen gelukkig.Gundogan schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:27:
[...]
Probleem met Crash Site is dat de map sowieso wel erg smal is met maar twee lanes. Daarbij is het begin behoorlijk in het voordeel van het team wat bovenaan begint, vooral met Attrition. En je kan ook nog eens smerig gespawntrapt worden om meerdere locaties. Spawntrappen is ook een probleem in TF2, maar op de meeste maps kan je nog wel wegkomen. Bij Crash Site is dat soms bijna onmogelijk.
Net ook aangeschaft! Eerst de single player rustig doorlopen om vervolgens online te knallen! Ben benieuwd.
PSN: Kidjuh
Voor als je het spel hebt uitgespeeld, kijk rustig de credits even af.
spoiler:
Want volgens mij zien we BT nog wel terug in TF3 
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Met het gevaar van een willekeurig iemand te quoten: de mp is echt enorm gaaf
Verwijderd
Wat maakt het gaaf? Heb tf1 van voor na achter gespeeld. Echt ziek veel uren. Heb enorm veel plezier gehad van de momentum die je kon maken. Die ene irritante flag capper die met 100 km/u rondvloog was ik zeg maar.Vrijdag schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:38:
Met het gevaar van een willekeurig iemand te quoten: de mp is echt enorm gaaf
Heb hem gisteren opgepikt en wat Campaign gedaan. MP moet ik nog uitproberen.
Mis ook wel de online achievements. Normaal vind ik online Achievements enorm irritant maar bij tf1 vond ik ze voortreffelijk.
Het speelt enorm snel (volgens sonmigen misschien té snel met een lage ttk) maar de bewegingsvrijheid die je hebt als pilot vind ik heerlijk. Je kan eigenlijk overal komen en in tegenstelling tot Black Ops 3 voelt het wallrunnen veel 'natuurlijker'.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:29:
[...]
Wat maakt het gaaf? Heb tf1 van voor na achter gespeeld. Echt ziek veel uren. Heb enorm veel plezier gehad van de momentum die je kon maken. Die ene irritante flag capper die met 100 km/u rondvloog was ik zeg maar.Dat gevoel had ik niet in de tech test.
Mis ook wel de online achievements. Normaal vind ik online Achievements enorm irritant maar bij tf1 vond ik ze voortreffelijk.
Ik heb op nog geen enkele map problemen gehad wegens te groot/klein of chokepoints. Omdat je enorm snel kan zijn is alles wel te overkomen. En met een Titan rondstampen is natuurlijk erg gaaf.
Wat ook leuk is, is als je pilots speelt en de match is afgelopen dat je dan nog moet vluchten naar je dropship. Of dit juistmoet verhinderen.
Voor mij maakt het gevoel dat je controle over de outcome van de match heeft en je eigen score een erg prettige factor. Bij BF en COD heb ik vaak het gevoel dat ik dood ga gewoon door puur ongeluk, zaken zoals shit spawns, geen cover hebben bij je spawn, onbalans, slechte verbindingen etc.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:29:
[...]
Wat maakt het gaaf? Heb tf1 van voor na achter gespeeld. Echt ziek veel uren. Heb enorm veel plezier gehad van de momentum die je kon maken. Die ene irritante flag capper die met 100 km/u rondvloog was ik zeg maar.Dat gevoel had ik niet in de tech test.
De maps zijn wel kleiner dan TF1 maar Respawn heeft dit ook erkent en gaat de nieuwe maps erop aanpassen.
Ohja, op de Titans na komt er eens een keertje níet iets uit de lucht, zoals airstrikes, heli's en dergelijke crap.
Wat speelt deze game op de PC toch lekker zeg!
Momenteel level 23 en totaal geen gezeik gehad van slechte verbindingen/lag of wat dan ook..
Ow ja, een soort van tip; koop van je merits (125 stuks) die laatste 'dice-roll' boost.
Hiermee krijg je in 't spel verschillende boosts, zonder dat je ze eerst moet unlocken.
Momenteel level 23 en totaal geen gezeik gehad van slechte verbindingen/lag of wat dan ook..
Ow ja, een soort van tip; koop van je merits (125 stuks) die laatste 'dice-roll' boost.
Hiermee krijg je in 't spel verschillende boosts, zonder dat je ze eerst moet unlocken.
Steam/Epic: Deurstopper
Wat een heerlijk spel. Multiplayer gaat direct ook al heel goed. Echt mijn ding!
Performance is ook echt subliem. 120fps+ vaak op multiplayer, hoogste settings. Prima grahics ook.
Performance is ook echt subliem. 120fps+ vaak op multiplayer, hoogste settings. Prima grahics ook.
[ Voor 38% gewijzigd door Cornelisjuh op 09-11-2016 09:20 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Na lang twijfelen ga ik deze game ook maar halen vandaag, lees overal positieve reacties maar had ook al BF1 gehaald en moet toch een beetje op de centjes letten. Deel 1 heb ik nooit gespeeld omdat ik altijd op playstation speel dus ben benieuwd!
Playstation 5
Trouwens, tijdens de campaign had ik bij het tijdreizen het idee dat het ook een beetje een verwijzing was naar de zombie modus in Black Ops.
Volgens mij is er nog geen GOT PS4 Network opgericht, wellicht handig om dit te doen.
Ik wil dit wel doen, maar eerst even afwachten of niet iemand stiekem al wat aangemaakt heeft.
Nvm, gevonden (had niet goed genoeg gezocht) (denk ik):
https://www.titanfall.com/en_us/networks/playstation/218937/
Ik wil dit wel doen, maar eerst even afwachten of niet iemand stiekem al wat aangemaakt heeft.
Nvm, gevonden (had niet goed genoeg gezocht) (denk ik):
https://www.titanfall.com/en_us/networks/playstation/218937/
[ Voor 25% gewijzigd door Griffin op 09-11-2016 10:20 ]
Ik ga hem volgende week morgen waarschijnlijk ook oppikkenVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:13:
Thanks heren! Speel eerst ff door de Campaign en dan kom ik mee doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bozznl op 09-11-2016 11:18 ]
GT: The Bozzz88
Meer mensen die last hebben van spontane vastlopers met deze game op de PC?
Intussen een keer of 5 een freeze gehad. Game draait verder prima zonder stotteren of iets dergelijks!
Enige wat ik mij zo kan bedenken, maar niet direct kan testen, is dat de HDD 't niet aan kan. Maar waarom dan wel eerst een aantal games goed draaien?
(had geen ruimte meer op m'n SSD dus maar even op de HDD geknikkerd)
Intussen een keer of 5 een freeze gehad. Game draait verder prima zonder stotteren of iets dergelijks!
Enige wat ik mij zo kan bedenken, maar niet direct kan testen, is dat de HDD 't niet aan kan. Maar waarom dan wel eerst een aantal games goed draaien?
Collega van me heeft deze game vanmiddag gekocht, share met hem. Kan hem nu ook spelen in "ruil" voor Gears 4
.
Vanmiddag uurtje of 2/3 de multiplayer zitten spelen. Hoewel ik de beta van de game lekker vond spelen, vond ik hem niet zo heel speciaal. Nodigde wat vrienden uit die de game direct helemaal afzeken. Waardoor ik hem eigenlijk ook wat links heb laten liggen.
Hoewel ik de eerste 2/3 potjes opnieuw niet bijzonder vond, heb ik de potjes daarna echt enorm genoten. Wat extra's unlocked en gegaan met die banaan. En als je eenmaal het momentum door krijgt is het echt een te gekke game. Heb nu de special dat ik een stukje harder kan rennen en vlieg zo van links naar rechts door de map, heerlijk. Ben blij dat mijn collega de game graag wilde hebben.
Kan de komende MAANDEN vooruit met Gears 4, Battlefield 1, Forza H3, Fifa 17 & Titanfall 2. Haha belachelijk dit.
Zie veel mensen twijfelen tussen deze game en BF1. 2 totaal verschillende games, en op hun eigen manier erg goed. Waar ik bij battlefield wat meer het gevoel heb dat je echt skill nodig hebt om een duel te winnen, en/of teamwerk. Krijg ik bij TF2 soms het gevoel dat degene die als eerst de trigger over haalt de winnaar is. Zo kan ik er bij BF1 enorm van genieten als ik de een na de ander omleg met perfect geplaatste headshots met een scout gun. Kan ik er bij TF2 enorm van genieten dat je de movement helemaal kan masteren, en daardoor de betere speler kan zijn.
Niet te vergelijken games, en in mijn ogen so far beide aanraders. Denk wel dat je bij TF2 meer plezier kan beleven in je eentje. Dit terwijl ik BF1 altijd met 4/5 vrienden speel. In mijn eentje heb ik er niet vaak zin in, en kun je het verschil ook niet maken, waardoor de game erg frusterend kan zijn.
Vanmiddag uurtje of 2/3 de multiplayer zitten spelen. Hoewel ik de beta van de game lekker vond spelen, vond ik hem niet zo heel speciaal. Nodigde wat vrienden uit die de game direct helemaal afzeken. Waardoor ik hem eigenlijk ook wat links heb laten liggen.
Hoewel ik de eerste 2/3 potjes opnieuw niet bijzonder vond, heb ik de potjes daarna echt enorm genoten. Wat extra's unlocked en gegaan met die banaan. En als je eenmaal het momentum door krijgt is het echt een te gekke game. Heb nu de special dat ik een stukje harder kan rennen en vlieg zo van links naar rechts door de map, heerlijk. Ben blij dat mijn collega de game graag wilde hebben.
Kan de komende MAANDEN vooruit met Gears 4, Battlefield 1, Forza H3, Fifa 17 & Titanfall 2. Haha belachelijk dit.
Zie veel mensen twijfelen tussen deze game en BF1. 2 totaal verschillende games, en op hun eigen manier erg goed. Waar ik bij battlefield wat meer het gevoel heb dat je echt skill nodig hebt om een duel te winnen, en/of teamwerk. Krijg ik bij TF2 soms het gevoel dat degene die als eerst de trigger over haalt de winnaar is. Zo kan ik er bij BF1 enorm van genieten als ik de een na de ander omleg met perfect geplaatste headshots met een scout gun. Kan ik er bij TF2 enorm van genieten dat je de movement helemaal kan masteren, en daardoor de betere speler kan zijn.
Niet te vergelijken games, en in mijn ogen so far beide aanraders. Denk wel dat je bij TF2 meer plezier kan beleven in je eentje. Dit terwijl ik BF1 altijd met 4/5 vrienden speel. In mijn eentje heb ik er niet vaak zin in, en kun je het verschil ook niet maken, waardoor de game erg frusterend kan zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door swoutr op 09-11-2016 21:06 ]
Ik heb het juist andersom. Je hebt in TF2 echt een goed reactie vermogen nodig wil je goede scores neerzetten. Bij BF1 kan het nogal snel opgevangen worden door je mede team leden.swoutr schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:45:
Collega van me heeft deze game vanmiddag gekocht, share met hem. Kan hem nu ook spelen in "ruil" voor Gears 4.
Vandaag 2x meegemaakt bij het laadscherm. Ik heb 'm op een SSD staan.schaapiej schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:49:
Meer mensen die last hebben van spontane vastlopers met deze game op de PC?
Enige wat ik mij zo kan bedenken, maar niet direct kan testen, is dat de HDD 't niet aan kan. Maar waarom dan wel eerst een aantal games goed draaien?(had geen ruimte meer op m'n SSD dus maar even op de HDD geknikkerd)
Steam/Epic: Deurstopper
Ik heb 1x gehad op de PS4 dat het spel crasht.
Verder gister weer paar uur campaign gespeelt (om even goed te oefenen) en wat een heerlijk spel, heb sinds tijden niet meer zoveel zin gehad om te gamen.
Spoiler van campaign:
Verder gister weer paar uur campaign gespeelt (om even goed te oefenen) en wat een heerlijk spel, heb sinds tijden niet meer zoveel zin gehad om te gamen.
Spoiler van campaign:
spoiler:
Vooral het campaign deel waar je met time travel moet werken was even wennen. Kiezen tussen vechten tegen mensen of de aliens (wat het ook zijn)
De laadschermen en menu's gaan bij mij, tot nu toe, allemaal goed. Alle crashes waren midgame helaas...Deurstopper schreef op woensdag 09 november 2016 @ 23:36:
[...]
Vandaag 2x meegemaakt bij het laadscherm. Ik heb 'm op een SSD staan.
Gister in ieder geval een extra SSD besteld om de games op te knikkeren. Vanavond de game daar op installeren en kijken hoe ie dan draait. Kom ik nog op terug
Verwijderd
Ik ben denk één van de weinige die TF2 niet nog niet kan bekoren, het wallrunnen gaat stroever, bunnyhoppen lukt me niet echt soepeltjes, de maps zijn niet naar mijn smaak en eigenlijk voor mij zeer on-uitnodigend, wordt veel gekilled dit ook omdat de besturing anders aanvoelt en me nog niet ligt.
Airborne kills met een titan lijken wel stukken makkelijker want gebeurd me echt zoveel dat het lijkt of iedereen het wel onder knie heeft. De pilots zijn rood en blauw wat ook niet echt naar mijn smaak is.
Speel het op speakers en kan moeilijker horen waar wat vijandig gespuis vandaan komt, vind het ook wat doffig klinken in de MP terwijl de SP die ik nog maar tot level 2 heb gespeeld wel beter klinkt, en het lukt me ook niet om te klooien in de instellingen om stereo/headphones te veranderen, kan simpel alleen die instelling kiezen. Ook zie in de mp veels te veel rook en anderen effecten je enemy best moeilijk zichtbaar is. Lukt me soms met pijn en moeite 1 spelletje uit te spelen en zet het dan best gefrustreerd maar weer uit en speel dan TF1 en wat verademing is dat dan weer.
Dan nog meer gezeik, de UI is ook veranderd en een stuk minder naar mijn smaak, ook de lobby is m.i. een stuk onaantrekkelijker maar daar zal weer een reden voor zijn.
De grootste frustratie zit hem in de besturing van je pilot die ik niet onder de knie krijg en wil krijgen, na 1 potje zet ik uit en ben er weer klaar mee.
edit- speel pc
Airborne kills met een titan lijken wel stukken makkelijker want gebeurd me echt zoveel dat het lijkt of iedereen het wel onder knie heeft. De pilots zijn rood en blauw wat ook niet echt naar mijn smaak is.
Speel het op speakers en kan moeilijker horen waar wat vijandig gespuis vandaan komt, vind het ook wat doffig klinken in de MP terwijl de SP die ik nog maar tot level 2 heb gespeeld wel beter klinkt, en het lukt me ook niet om te klooien in de instellingen om stereo/headphones te veranderen, kan simpel alleen die instelling kiezen. Ook zie in de mp veels te veel rook en anderen effecten je enemy best moeilijk zichtbaar is. Lukt me soms met pijn en moeite 1 spelletje uit te spelen en zet het dan best gefrustreerd maar weer uit en speel dan TF1 en wat verademing is dat dan weer.
Dan nog meer gezeik, de UI is ook veranderd en een stuk minder naar mijn smaak, ook de lobby is m.i. een stuk onaantrekkelijker maar daar zal weer een reden voor zijn.
De grootste frustratie zit hem in de besturing van je pilot die ik niet onder de knie krijg en wil krijgen, na 1 potje zet ik uit en ben er weer klaar mee.
edit- speel pc
Het is inderdaad wat wennen na titanfall 1.
Maar neem dan ook de moeite om de single player uit te spelen.
Hier kan je goed wennen aan de besturing zonder de frustraties die je krijgt van online.
Kan natuurlijk niet verwachten dat je goed in iets bent als je de tijd er niet in wilt steken.
Dat het in deel 1 makkelijker was maakt het in deel 2 niet slecht.
Hier kan je goed wennen aan de besturing zonder de frustraties die je krijgt van online.
Kan natuurlijk niet verwachten dat je goed in iets bent als je de tijd er niet in wilt steken.
precies - TF1 was standaard top 1-2-3 notering. TF2 kom ik amper van de 4e/5e plek qua score.Poesmij schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:08:
Het is inderdaad wat wennen na titanfall 1.
toch best veel anders. Het niet kunnen keizen van je wapens en upgrades bij de titan vind ik uitermate irritant (ook het hebben van 3 skills ... ik wordt te oud voor dit soort button mapping shit
ps; anti-titan (charged shot) blijft toch wel een heerlijke sniper (als aanvulling op de shotgun) nu nog de C4-carge en ben weer bij
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 10-11-2016 10:26 ]
Ben ernstig in twijfel of ik dit spel ga aanschaffen, de Battlefield serie is voor mij altijd te traag, terwijl CoD juist weer te snel is. TF1 wel een tijdje met plezier gespeeld totdat ik mijn Xbox1 verkocht.
Ik heb Titanfall 1 niet gespeeld, maar heb muv het 1e potje niet onder plek 3 gestaan
. Ik speel wel veel fast paced shooters dus misschien dat het is.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Wat ik overigens niet echt kan begrijpen is dat de gamemodes over 2 pagina's staan verspreid terwijl er op de eerste pagina nog 50% ruimte over is. Waardoor capture the flag niet direct zichtbaar is en mensen deze gamemode links laten liggen. Terwijl ik dit vaak een van de leukere game modes vind. Gisteren alleen 0.0 spelers in mijn regio, snap ook niet zo goed dat er zoveel aparte regio's zijn. 170 man in mijn regio op hardpoint, in een gloedjenieuwe game... Baart me wel een beetje zorgen voor de levensduur. Snap best veel simpele keuzes van de ontwikkelaar niet zo.
De TTK is inderdaad best laag. Ik heb het idee dat het ongeveer gelijk ligt (ietsje hoger misschien) met een willekeurige CoD op hardcore.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:06:
Ik ben denk één van de weinige die TF2 niet nog niet kan bekoren, het wallrunnen gaat stroever, bunnyhoppen lukt me niet echt soepeltjes, de maps zijn niet naar mijn smaak en eigenlijk voor mij zeer on-uitnodigend, wordt veel gekilled dit ook omdat de besturing anders aanvoelt en me nog niet ligt.
edit- speel pc
Wat bedoel je met stroever? Ik heb juist het idee dat het erg soepel werkt. Ook dat je de wallrun kan vernieuwen door te verspringen vind ik wel prettig. Ik heb de controls ingesteld op tactical bumper, dus ik spring met de linker bumper. Maar da's vast anders als je op de pc speelt.
Gewone teammodes hebben inderdaad een blauw of rood poppetje maar die zijn best goed te zien. Je kan er ook een threatscope op zetten, dat helpt ook al aardig. Ik vind eigenlijk dat tegenstanders erg goed te zien zijn, ze hebben meteen een oranje omlijning om zich heen, dus camo maakt helemaal geen ruk uit. Ook gecloackete tegenstanders zijn eigenlijk best simpel op te merken.
Ik heb een Turtlebeach 500p, die geeft virtual surround en daardoor kan ik ze goed horen aan komen lopen en op tijd dekking zoeken oid. Probeer eens een headset, dat helpt al aardig wat.
Wat lukt er niet met de besturing? Snelheid kan je het beste krijgen door bewegingen aan elkaar te plakken, beetje wallrunnen zorgt voor een behoorlijke snelheid iig.
Helemaal mee eens, m.i. is er op het moment genoeg ruimte om alle modes op 1 pagina te gooien.swoutr schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:02:
Wat ik overigens niet echt kan begrijpen is dat de gamemodes over 2 pagina's staan verspreid terwijl er op de eerste pagina nog 50% ruimte over is. Waardoor capture the flag niet direct zichtbaar is en mensen deze gamemode links laten liggen. Terwijl ik dit vaak een van de leukere game modes vind. Gisteren alleen 0.0 spelers in mijn regio, snap ook niet zo goed dat er zoveel aparte regio's zijn. 170 man in mijn regio op hardpoint, in een gloedjenieuwe game... Baart me wel een beetje zorgen voor de levensduur. Snap best veel simpele keuzes van de ontwikkelaar niet zo.
Haha, ik heb TF1 niet gespeeld, maar ga wel lekker in dit spel, speel al wel jarenlang CoD, basics spelen dan ook hetzelfde..merk wel dat je score zwaar afhangt van objective spelen..eerste objective ampen bijv en dergelijke scheelt al zoveel in score..himlims_ schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:25:
[...]
precies - TF1 was standaard top 1-2-3 notering. TF2 kom ik amper van de 4e/5e plek qua score.
toch best veel anders. Het niet kunnen keizen van je wapens en upgrades bij de titan vind ik uitermate irritant (ook het hebben van 3 skills ... ik wordt te oud voor dit soort button mapping shit))
ps; anti-titan (charged shot) blijft toch wel een heerlijke sniper (als aanvulling op de shotgun) nu nog de C4-carge en ben weer bij
Btw, die ION is echt een pilotslachtmachine..mooiste is als je een titan sloopt, ze ejecten en je ze dan hoog in de lucht pakt met de laser
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
yup - ze maken 'exact' dezelfde vout als bij TF1 (dat was na eerste DLC al een ramp)Macchill schreef op donderdag 10 november 2016 @ 14:28:
[...]
Helemaal mee eens, m.i. is er op het moment genoeg ruimte om alle modes op 1 pagina te gooien.
Dit dacht ik ook, toen kwam ik erachter dat dit met tone veel en veel makkelijker gaat, mocht je een keer missen schiet je ze raak met het 2e schotOnly schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:51:
[...]
Haha, ik heb TF1 niet gespeeld, maar ga wel lekker in dit spel, speel al wel jarenlang CoD, basics spelen dan ook hetzelfde..merk wel dat je score zwaar afhangt van objective spelen..eerste objective ampen bijv en dergelijke scheelt al zoveel in score..
Btw, die ION is echt een pilotslachtmachine..mooiste is als je een titan sloopt, ze ejecten en je ze dan hoog in de lucht pakt met de laser
Ik heb de tone al prestige..zeker de beste/fijnste titan..maar die laser geeft echt enorm veel voldoening op pilotsPoesmij schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:51:
[...]
Dit dacht ik ook, toen kwam ik erachter dat dit met tone veel en veel makkelijker gaat, mocht je een keer missen schiet je ze raak met het 2e schotTone, is sowel beter tegen titans als pilots, hier kwam ik ook laat achter want heb veel uurtjes in ion zitten. Een zeer fijne titan, maar de gun had net wat meer punch mogen hebben.
Helemaal mee eens, reden dat ik op het randje zit van "regenerate?" zit met ION.Only schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:16:
[...]
Ik heb de tone al prestige..zeker de beste/fijnste titan..maar die laser geeft echt enorm veel voldoening op pilots
Maar als het erop aankomt haal je toch meer kills, en makkelijker met tone
Volgens mij was de rebalance voor Tone en Legion een placebo om eens te kijken of we er in trappen. 
Die blijven dus nu nog de beste allround Titans. Ion is ook prima allround, vooral omdat de laser pilots kan instagibben en volledig opgeladen ook Titans erg pijn kan doen. Maar de Splitter Rifle blijft achter qua damage.
Die blijven dus nu nog de beste allround Titans. Ion is ook prima allround, vooral omdat de laser pilots kan instagibben en volledig opgeladen ook Titans erg pijn kan doen. Maar de Splitter Rifle blijft achter qua damage.
Zojuist de eerste crash gehad na herinstallatie op een SSD.schaapiej schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:48:
[...]
De laadschermen en menu's gaan bij mij, tot nu toe, allemaal goed. Alle crashes waren midgame helaas...
Gister in ieder geval een extra SSD besteld om de games op te knikkeren. Vanavond de game daar op installeren en kijken hoe ie dan draait. Kom ik nog op terug
Ga er maar vanuit dat het aan de game ligt, verder draait alles goed...
Sinds een aantal dagen ook begonnen aan Titanfall 2. Het eerste deel vond ik een erg fijne toevoeging aan het FPS-genre dat vooral gedomineerd werd door franchises als Battlefield en Call of Duty. Deel twee bouwt voort op de succesvolle formule met hier en daar een aanpassing die mij als speler wel bevallen. Echter, ik deel wel de kritiek op het aanbod en de opbouw/grootte van de multiplayer maps. De campaing mode wil ik dit weekend een kans gaan geven. 
Ondanks mijn positieve indruk(ken) boven, zit ik wel met het probleem dat het spel tijdens een multiplayer match soms last kan hebben van korte freezes/lag of stutter. Mijn systeem voldoet ruim aan de systeemeisen en het is dan ook geen probleem om het spel op 1440p met alles op max te spelen (ruim 90+ FPS), maar dan nog voelt de speelervaring op momenten alles behalve soepel; je kunt er je vinger niet opleggen maar je weet dat er iets niet klopt.
Tijdens het spelen valt mij dan ook het VRAM-gebruik (7500+ MB), RAM-gebruik (totaal 10GB) en de hoge pagefile op (totaal 15+ GB). Windows 10 + alle drivers zijn up-to-date en ik heb ook al geprobeerd om software als Origin, GeForce Experience en G-Sync uit te schakelen. Echter, dit had niet het gewenste resultaat.
Misschien dat ik iets over het hoofd zie ...
Ondanks mijn positieve indruk(ken) boven, zit ik wel met het probleem dat het spel tijdens een multiplayer match soms last kan hebben van korte freezes/lag of stutter. Mijn systeem voldoet ruim aan de systeemeisen en het is dan ook geen probleem om het spel op 1440p met alles op max te spelen (ruim 90+ FPS), maar dan nog voelt de speelervaring op momenten alles behalve soepel; je kunt er je vinger niet opleggen maar je weet dat er iets niet klopt.
Tijdens het spelen valt mij dan ook het VRAM-gebruik (7500+ MB), RAM-gebruik (totaal 10GB) en de hoge pagefile op (totaal 15+ GB). Windows 10 + alle drivers zijn up-to-date en ik heb ook al geprobeerd om software als Origin, GeForce Experience en G-Sync uit te schakelen. Echter, dit had niet het gewenste resultaat.
nu heb ik inmiddels aardig wat online games gespeeld; maar wat is nu het nut van die groepen?
- je kunt niet met/tegen groepen
- je kunt niet eenvoudig met je maten samen spelen
- ook chat heeft nauwelijks nut
of ik gebruik/snap het niet - maar wat kun je nu met die groepen?
Tja, niet zo heel veel. Het idee is dat je een netwerk van spelers opbouwt, network specfic lobbies kan starten en elkaar dus vaker tegen komt.himlims_ schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:31:
nu heb ik inmiddels aardig wat online games gespeeld; maar wat is nu het nut van die groepen?
Maar inderdaad, zonder competitieve / pre-made lobbies etc is een "network"-clan een beetje onzin.
Je kan dus aan je network pitchen een mode te starten, dan kom je wel bij elkaar in het team.
De functie is wel vrij irritant; er komt groot bij iedereen in de char config / game mode scherm die op dat moment in het netwerk zit te staan "HollandHards has invited you to play Bounty Hunt" voor 10 sec, waarbij je kan declinen of accepten. Maar ik geloof dat je ook na het kiezen van een mode (snel!) vrienden kan inviten. Maar hoe en waar die list zit op de PC weet ik dus ook niet.If you use the Invite Network method, it will automatically try to invite anyone that’s online and is a part of your network, to the game you are currently trying to join. Your network group can then play the match as intended and then you will be dropped back out to your network and you will have to re-invite the network to play the next game.
Jep.. same here.. ik denk dat het alleen werkt al je met elkaar op discord (of teamspeak) afspreek en dan als iedereen het door heeft een match begind.. ik denk dat je met voice en als groep samenwerkt wel dik OP bent. Is hier animo naar?himlims_ schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:31:
ondertussen G2.0 geworden. Ging best snel.. verslaafd aan mijn tone ondertussen en ghost of stim + volt is een mooie combo
gewoon zsm doen.. liefst in 1 stuk. Beetje kort (5 uur) maar wel heel sterkYonix schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:57:
De campaing mode wil ik dit weekend een kans gaan geven.
[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 11-11-2016 16:46 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Het GoT network is eigenlijk te klein om goed te fuctioneren, maar in principe zou je makkelijker met elkaar kunnen spelen want je kan een network invite starten waar andere spelers op kunnen joinen en volgens mij speel je ook vaker met en tegen network soortgenoten van alle networks waar je aangesloten bent via matchmaking. En met het happy hour kan je nog een beetje de spelers nudgen om op een bepaalde tijd online te komen en te spelen. Het is een wat laagdrempelige manier van samenspelen zonder meteen met TS/Discord en friendlists aan te komen die buiten het spel om werken.himlims_ schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:31:
De insane texture settings zijn zeker in multiplayer killing voor bijna alle configuraties behalve de nieuwe Titan GPU.Yonix schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:57:
[ Voor 24% gewijzigd door Gundogan op 11-11-2016 18:20 ]
Hmm, wat ik wel een beetje irritant vind in MP is dat als je bent gedood dat het zo lang duurt voordat je kan respawnen. Eerst moet je een paar seconden kijken naar het mannetje dat jou heeft omgelegd, dan naar de killcam en dán kan je pas spawnen en vervolgens eerst heel interessant aan je geweer trekken. Duurt me te lang.
Dat kun je skippen, op xbox is het op x drukken
3 a 4 seconden is wel erg lang jaVrijdag schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:34:
Hmm, wat ik wel een beetje irritant vind in MP is dat als je bent gedood dat het zo lang duurt voordat je kan respawnen. Eerst moet je een paar seconden kijken naar het mannetje dat jou heeft omgelegd, dan naar de killcam en dán kan je pas spawnen en vervolgens eerst heel interessant aan je geweer trekken. Duurt me te lang.

In die tijd heb ik al twee films gekeken, koffie gezet en naar de wc gegaan
Ik wil gewoon meteen door kunnen
Ik zou maar goed je hardware nachecken even. De game is extreem stabiel namelijk.schaapiej schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:26:
[...]
Zojuist de eerste crash gehad na herinstallatie op een SSD.
Ga er maar vanuit dat het aan de game ligt, verder draait alles goed...
Denk dat ik 't gevonden heb; clean install van de GPU drivers gedaan en tot nu toe, even afkloppenSn0wblind schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 13:39:
[...]
Ik zou amar goed je hardware nachecken even. De game is extreem stabiel namelijk.
Heb dit spel nu een kleine week en vermaak me er prima mee. Speel het meeste Bounty Hunter (erg leuk), Artrittion of mix-tape. Vanavond voor het eerst een potje ctf gedaan maar dat was dus echt op afstand de meest saaie mode. Komt volledig niet tot zijn recht in dit spel. Verder heeft het team dat als eerste een titan krijgt eigenlijk al gewonnen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
CTF is voor pub games niet zo goed nee, maar juist wel leuk in competitief verband. Het is jammer dat Amped Hardpoint niet zo goed uitpakt in vergelijking met Hardpoint uit TF1, want nu heb je dus eigenlijk geen objective gamemode voor pubs. Maar Bounty Hunter en Attrition zijn nog steeds prima dan ja.MazeWing schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:21:
Heb dit spel nu een kleine week en vermaak me er prima mee. Speel het meeste Bounty Hunter (erg leuk), Artrittion of mix-tape. Vanavond voor het eerst een potje ctf gedaan maar dat was dus echt op afstand de meest saaie mode. Komt volledig niet tot zijn recht in dit spel. Verder heeft het team dat als eerste een titan krijgt eigenlijk al gewonnen...
De Mastiff maakt me wel chagrijnig af en toe zeg. Soms een point blank ADS shot: lol 10% damage. Maar een niet ADS schot op een tegenstander die meters verder is, is dan weer wel een one hit kill af en toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 12-11-2016 22:29 ]
Vandaag eindelijk het spel binnen.
De single player ben ik net een uurtje a 1,5 mee bezig. Moet zeggen dat die me zeker wel trekt.
Ik heb tot nu toe Titanfall 1 echt gaar gespeeld en wat ik van deze MP bij 2 gezien heb, verwacht ik dat ik me er zeker nog steeds mee zal vermaken.
Denk dat ik wat langer MP moet spelen, maar vind het tot nu toe erg krap met de titans en erg verwarrend wat je allemaal kan doen en kiezen. Om één of andere reden in Attrition kreeg ik een andere titan dan de eerste drop. Maar wellicht ligt het aan mij en zit ik met de SP in mijn hoofd.
En, 4 disks welke ook daadwerkelijk gebruikt worden om te installeren. Moest wel zoeken naar de code.
De single player ben ik net een uurtje a 1,5 mee bezig. Moet zeggen dat die me zeker wel trekt.
Ik heb tot nu toe Titanfall 1 echt gaar gespeeld en wat ik van deze MP bij 2 gezien heb, verwacht ik dat ik me er zeker nog steeds mee zal vermaken.
Denk dat ik wat langer MP moet spelen, maar vind het tot nu toe erg krap met de titans en erg verwarrend wat je allemaal kan doen en kiezen. Om één of andere reden in Attrition kreeg ik een andere titan dan de eerste drop. Maar wellicht ligt het aan mij en zit ik met de SP in mijn hoofd.
En, 4 disks welke ook daadwerkelijk gebruikt worden om te installeren. Moest wel zoeken naar de code.
[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 13-11-2016 08:56 ]
Wat is de mp verslavend zeg! Iemand die het op de ps4 speelt? stuur me een pm voor psn.
Van het weekend de SP uitgespeeld en sommige stukken waren soms best pittig.
Toen de MP, en wat werd ik afgeslacht
, maar beetje bij beetje begin je de maps te kennen.
Merk wel dat ik amped hardpoint (oid) het fijnste vind, het is namelijk niet alleen maar knallen maar ook objectives waarmee je goede punten kan scoren.
Toen de MP, en wat werd ik afgeslacht
Merk wel dat ik amped hardpoint (oid) het fijnste vind, het is namelijk niet alleen maar knallen maar ook objectives waarmee je goede punten kan scoren.
De SP is inderdaad soms lastig. Heb ook een paar keer een stuk opnieuw moeten doen! En dat op "regular"Griffin schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:57:
Van het weekend de SP uitgespeeld en sommige stukken waren soms best pittig.
Toen de MP, en wat werd ik afgeslacht, maar beetje bij beetje begin je de maps te kennen.

Vond de sp op normal ook best pittig op een aantal stukken.
Vooral
Het togglen om te rennen moet ik ook nog even naar kijken. Ook instellingen qua dat kruipen/sliden want met mijn pink is dat niet lekker. De middelste knop voor functies op de muis is ook niet handig, maar heb nog 2 links en als ik wil de optie om er rechts ook toe te voegen.
Vooral
spoiler:
binnen waarna je moet wachten tot je titan omhoog komt. Al die explosieve spinnen. Uiteindelijk maar rennen wat schieten, rennen enzovoorts.
Het togglen om te rennen moet ik ook nog even naar kijken. Ook instellingen qua dat kruipen/sliden want met mijn pink is dat niet lekker. De middelste knop voor functies op de muis is ook niet handig, maar heb nog 2 links en als ik wil de optie om er rechts ook toe te voegen.
Verwijderd
Eindelijk Becomes the Master gehaald. Ik was echt goed in rondrennen in titanfall 1. In deze lukt het voor geen meter. Of ik ben gek of het werkt subtiel anders. Nu maar eens de MP proberen!
Net nog even opgestart en eindelijk gevonden dat je dus Always sprint aan kunt zetten. Scheelt echt een boel.
Dat glijden had van mij weggemogen, of ik moet daar een andere knop voor vinden, want de CTRL knop is echt niet handig in mijn ogen.
Mijn 2e potje was iig aardig om te doen. Stond op de 4e plek. Dat terwijl ik aan het klooien ben met mijn titan. Verschillende aanvallen en maar proberen uit te vogelen wat wat is.
Heb het meeste bij iemand op zijn rug gehangen als pilot om zo andere titans e.d. om te leggen. Wat dan weer erg netjes ging.
Dat glijden had van mij weggemogen, of ik moet daar een andere knop voor vinden, want de CTRL knop is echt niet handig in mijn ogen.
Mijn 2e potje was iig aardig om te doen. Stond op de 4e plek. Dat terwijl ik aan het klooien ben met mijn titan. Verschillende aanvallen en maar proberen uit te vogelen wat wat is.
Heb het meeste bij iemand op zijn rug gehangen als pilot om zo andere titans e.d. om te leggen. Wat dan weer erg netjes ging.
...en dan heb je bijna met veel bloed zweet en tranen een vijandelijke Titan omgelegd, komt er iemand voorbij >BAM< en hoppa, kill kwijt. Krijg je hooguit 5% voor de assist. Hartelijk dank 
Ik wacht voortaan wel totdat anderen het zware werk gedaan hebben

Dat is soms wel irritant ja, Ik vind dat battlefield dat wel netjes heeft opgelost met "Assist counts as kill" Als jij veel damage hebt gedaan krijg je alsnog credit voor de kill.Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:21:
...en dan heb je bijna met veel bloed zweet en tranen een vijandelijke Titan omgelegd, komt er iemand voorbij >BAM< en hoppa, kill kwijt. Krijg je hooguit 5% voor de assist. Hartelijk dank
Welcome to the League of Draven
Dat zou wel een eerlijke implementatie zijn. Want je moet in totaal twee keer de levensbalk naarr nul zien te krijgen. Stel dat je bijvoorbeeld > 66% of 75% van de totale schade hebt gedaan dat je de kill krijgt toegewezen.Euphanasia schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:15:
[...]
Dat is soms wel irritant ja, Ik vind dat battlefield dat wel netjes heeft opgelost met "Assist counts as kill" Als jij veel damage hebt gedaan krijg je alsnog credit voor de kill.
Want nu sta ik als een gek met die mini railgun of sticky nade launcher te schieten en dan komt er iemand voorbij met een pistooltje en hatsa.
Misschien dat ze daar nog wat mee gaan doen, hoop het wel.
Dat is de bonus %. Je krijgt nog steeds normale % voor damage doen. Dus het sneeuwbal effect is minder, maar er zijn effectievere manieren voor bonus % (batteries in Titans stoppen en pilots killen bijvoorbeeld).Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:21:
Ik zou me meer zorgen maken over de AI die punten stelen in Attrition, want volgens mij krijgt je team geen punten als een AI de laatste hit doet.
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 16-11-2016 11:51 ]
Verwijderd
Heerlijk spel, maandagavond besteld en gelijk even opgestart.
Zowel Campaign als Multiplayer spelen heerlijk weg.
Alleen een rare glitch op mijn laptop, ik moet mijn ethernet disablen wil ik online kunnen.
Heb dit op Reddit ook al voorbij zien komen, maar nog geen echte fix voor dit volgens mij.
Nou speel ik sowieso niet bekabeld en gelukkig is mijn internet echt extreem stabiel, dus geen last van.
Maar zou gewoon opgelost moeten (kunnen) worden lijkt mij toch.
Zowel Campaign als Multiplayer spelen heerlijk weg.
Alleen een rare glitch op mijn laptop, ik moet mijn ethernet disablen wil ik online kunnen.
Heb dit op Reddit ook al voorbij zien komen, maar nog geen echte fix voor dit volgens mij.
Nou speel ik sowieso niet bekabeld en gelukkig is mijn internet echt extreem stabiel, dus geen last van.
Maar zou gewoon opgelost moeten (kunnen) worden lijkt mij toch.
Een titan skin ontvangen voor het kopen van Mountain Dew. Op zich wel gave groenige accenten.
Hoop morgen weer wat tijd te hebben om te spelen en blijf er bij dat de SP nog best pittig is.
Hoop morgen weer wat tijd te hebben om te spelen en blijf er bij dat de SP nog best pittig is.
Had eerste Titanfall gespeeld en vond het een erg leuk spel maar snel op uitgekeken om een reden die ik niet echt meer weet. Was niet van plan numero 2 te kopen door Battlefield 1 en beperkte tijd, maar na de goede verhalen toch maar besloten aan te schaffen. Tot nu toe geen moment spijt van, singleplayer was boven verwachting goed en de multiplayer speelt echt heerlijk soepel. Draait als een zonnetje op mijn computer.
[ Voor 8% gewijzigd door Spectre op 16-11-2016 13:56 ]
Vanavond [GoT] nog maar eens goed vertegenwoordigd online, want ik heb een aantal lekkere potjes achter de rug!
[YouTube: https://youtu.be/5TqTE_AxVEI]
GIF!
Waarom ondersteunt GoT deze vorm van GIF niet? Beetje lame.
[YouTube: https://youtu.be/5TqTE_AxVEI]
GIF!
Ik heb een PS Store kortingscode voor 43% voor Titanfall 2. Stuur ff een DM indien geïnteresseerd, zelf geen interesse.
Dan wordt 'ie €40 (van €69,99).
Neem aan dat die code niet gebonden is aan mijn account dus first come first serve. Code is geldig tot volgende week.
Neem aan dat die code niet gebonden is aan mijn account dus first come first serve. Code is geldig tot volgende week.
niiice - ik blijf dit de kracht van TF vinden; er is altijd wat te doen - soms heb je van die potjes, wordt je dik ingemaakt en toch heb je lol en plezier (tenzij het echt rapen wordt). Potjes waarvan ik denk "zo dit ging goed" blijk ik dik onderaan te staan. Met menig andere FPS stop ik vaak uit frustratie, omdat ik het niet kan winnen of irritatie over ietsYonix schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:05:
Vanavond [GoT] nog maar eens goed vertegenwoordigd online, want ik heb een aantal lekkere potjes achter de rug!![]()
[video]
GIF!Waarom ondersteunt GoT deze vorm van GIF niet? Beetje lame.

Dat denk ik wel, ik heb uhm ook.Dunnus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:50:
Ik heb een PS Store kortingscode voor 43% voor Titanfall 2. Stuur ff een DM indien geïnteresseerd, zelf geen interesse.
Spel verkoopt echt heel slecht
Nual een fixe korting pfff jammer dat ze de game niet een maand of 2 eerder hebben uitgebracht.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik speel meestal mix-tape, voor de afwisseling en daar kan ik altijd binnen een minuut ofzo wel een match vinden. Pilot vs Pilot zijn ook altijd wel mensen aan het spelen.zlpsycho schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:20:
Is het druk genoeg op de ps4 zit er wel aan te denken om het spel te kopen. Alleen bf1 is nog steeds zo verslavend.
Ik heb tot nu toe nog geen enkele moeite gehad om matches te vinden op de ps4 ondanks dat het spelersaantal niet heel hoog ligt, in tegenstelling tot sommige andere spellen ook vrijwel nooit een bestaande match (99% nieuwe potjes) en als het dan al een bestaande pot is heb ik het nog niet meegemaakt dan het een kansloze achterstand al is..dus dat is zeker positief.
Wat bij Titanfall ook erg helpt en wat het daarbij leuk maakt voor een brede(re) doelgroep, is dat het niet alleen PVP is. Je hebt namelijk ook de NPC-tegenstanders die je gedurende zo'n potje uit kunt schakelen (bij een select aantal gamemodi i.i.g.). Er gaat, voor mij, niets boven het zo snel mogelijk neerhalen van een grote groep Grunts om z.s.m. een Titanfall te kunnen starten.himlims_ schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:13:
[...]
niiice - ik blijf dit de kracht van TF vinden; er is altijd wat te doen - soms heb je van die potjes, wordt je dik ingemaakt en toch heb je lol en plezier (tenzij het echt rapen wordt). Potjes waarvan ik denk "zo dit ging goed" blijk ik dik onderaan te staan. Met menig andere FPS stop ik vaak uit frustratie, omdat ik het niet kan winnen of irritatie over ietsmaar bij TF heb ik daar aanzienlijk minder last van
ik kan niet goed aangeven waarom dit is, denk combinatie van npc's, titans, snelheid of voornamelijk geweldige balans
Battlefield biedt de speler een soortgelijke keuze door ze te laten kiezen tussen PVP (als in: 'head on') of via allerlei toffe voertuigen. Ik ben absoluut geen 'hardcore gamer', maar kan in games als Battlefield en Titanfall aardig mee komen omdat zij de speler dit soort keuzes bieden. Stop mij in een potje CoD en ik word genadeloos afgemaakt.

Trouwens, is er iets bekend over een volgende update/patch? En hoe zit dat eigenlijk met de maprotatie in 'Attrition'? Vaak kom ik op dezelfde maps terecht: Homestead, Eden, Drydock en Exoplanet en soms een Boomtown, Black Water Canal of Crash Site. Gisteren kwam ik opeens terecht op Forward Base Kodai een map waarvan ik niet eens wist dat hij bestond; ben inmiddels al level 22.

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 18-11-2016 09:00 ]
Waar hebben jullie eigelijk die code gekregen als ik vragen mag?zlpsycho schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:16:
[...]
Dat denk ik wel, ik heb uhm ook.
Spel verkoopt echt heel slecht
In Amerika gaat hij aankomende vrijdag ook behoorlijk in de sale..27 dollar bij Walmart

Hmm..zie het al..gewoon van de mailing..jammer dat ik hem zelf niet heb gehad..mocht iemand een code hebben gehad, PM me dan even..weet nog wel wat ps4 spelers die hem dan ook halen..
[ Voor 20% gewijzigd door Only op 18-11-2016 10:21 ]
Naar voren rushen, Grunts omver maaien, sentry droppen en binnen no-time in je Titan springen. Heerlijk!Yonix schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:54:
Wat bij Titanfall ook erg helpt en wat het daarbij leuk maakt voor een brede(re) doelgroep, is dat het niet alleen PVP is. Je hebt namelijk ook de NPC-tegenstanders die je gedurende zo'n potje uit kunt schakelen (bij een select aantal gamemodi i.i.g.). Er gaat, voor mij, niets boven het zo snel mogelijk neerhalen van een grote groep Grunts om z.s.m. een Titanfall te kunnen starten.

Welke Titans gebruiken jullie trouwens? Ik speel alleen maar met Northstar. Doet veel schade maar nadeel is dat hij wel heel weinig health heeft. Ik probeer meestal bij een Tone in de buurt te blijven, samen krijg je een andere Titan best snel om.
Trouwens, wel jammer dat het spel niet zo goed verkoopt maar aan de andere kant, als het goedkoper wordt wel meer kans dat meer mensen het gaan spelen en anderen ook overhalen.
Trouwens, wel jammer dat het spel niet zo goed verkoopt maar aan de andere kant, als het goedkoper wordt wel meer kans dat meer mensen het gaan spelen en anderen ook overhalen.
[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2016 10:39 ]
Er zijn trouwens wel bijzonder weinig online gamers in het Amsterdam Datacenter op een gemiddelde dag
Toch niet zo populair als ik dacht die game?

Tone of Scorch ligt een beetje aan de maps. In Complex als de anderen 3 of meer titans up hebben kan je met Scorch echt dikke damage doen. Crash site heeft ook nog wel een aantal choke points waar je met Scorch goed uit de voeten kan.Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:34:
Welke Titans gebruiken jullie trouwens? Ik speel alleen maar met Northstar. Doet veel schade maar nadeel is dat hij wel heel weinig health heeft. Ik probeer meestal bij een Tone in de buurt te blijven, samen krijg je een andere Titan best snel om.
Voor de rest is Tone toch wel favoriet.
Als je wilt winnen: Tone. Tone is nog steeds de beste Titan. Legion komt in de buurt, maar die is iets minder makkelijk om te spelen. Ion is ook wel goed, maar eigenlijk alleen om de shoulder laser.Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:34:
Scorch met flameshield kit is leuk om mee te spelen, maar niet altijd goed. Ronin is erg sterk als je veel eerder je Titan kan krijgen dan de rest, maar minder goed 1op1 tegen andere Titans. Northstar is de zwakste, maar steeds erg bruikbaar als je team inderdaad al meerdere Titans heeft.
Combinatie van slechte release window en de game zelf. Titanfall 2 is moeilijker om echt goed in te zijn dan Battlefield 1 (infanterie gameplay) en Infinite Warfare. Daar is het gewoon pewpewpew en ze vallen wel om, terwijl je in TF2 de movement en Titans nog onder de knie moet krijgen. Dat schrikt denk ik ook wel af uiteindelijk. Want het werkt volgens mij wel demotiverend als je alleen maar kan gaan zitten campen in je spawn terwijl je constant wordt afgeslacht door iemand in een Titan waar je ogenschijnlijk niks aan kan doen (het spawnsysteem zelf helpt hier ook niet aan mee).DennusB schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:45:
Er zijn trouwens wel bijzonder weinig online gamers in het Amsterdam Datacenter op een gemiddelde dagToch niet zo populair als ik dacht die game?
[ Voor 29% gewijzigd door Gundogan op 18-11-2016 10:59 ]
Mijn favoriet, op dit moment, is Ronin. Bij uitstek niet de sterkste Titan, maar wel de meest wendbare. Door zijn snelheid is hij in staat om in een korte tijd - flink wat - schade toe te brengen aan andere Titans. En als het hem te heet onder de voeten wordt, is hij ook zo weer gevlucht.Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:34:
Het is toch heerlijk om, als Ronin, door twee of drie Titans frontaal aangevallen te worden om vervolgens met een Phase dash recht voor de vijanden te staan, je schietstoel te gebruiken en vanuit de lucht te aanschouwen hoe de vijanden door een Nuke eject worden vernietigd.
Of meerdere Arc waves te gebruiken om in een hoog tempo aardig wat schade toe te brengen en uiteindelijk het klusje te klaren met een combinatie van zwaardslagen en je primary (Leadwall).
Oow, dat is dat zwaardgeval die ik altijd al bijna helemaal kapot heb voordat hij uberhaupt bij me isYonix schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:15:
[...]
Mijn favoriet, op dit moment, is Ronin. Bij uitstek niet de sterkste Titan, maar wel de meest wendbare. Door zijn snelheid is hij in staat om in een korte tijd - flink wat - schade toe te brengen aan andere Titans. En als het hem te heet onder de voeten wordt, is hij ook zo weer gevlucht.
Het is toch heerlijk om, als Ronin, door twee of drie Titans frontaal aangevallen te worden om vervolgens met een Phase dash recht voor de vijanden te staan, je schietstoel te gebruiken en vanuit de lucht te aanschouwen hoe de vijanden door een Nuke eject worden vernietigd.![]()
Of meerdere Arc waves te gebruiken om in een hoog tempo aardig wat schade toe te brengen en uiteindelijk het klusje te klaren met een combinatie van zwaardslagen de Leadwall.![]()
[video]![]()
Dat is dan een combinatie van geluk - aan jouw kant - en de incompetentie van de Ronin-piloot aan zijn kant.Only schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:18:
[...]
Oow, dat is dat zwaardgeval die ik altijd al bijna helemaal kapot heb voordat hij uberhaupt bij me is![]()
Die Ronin ga ik ook maar eens proberen, lijkt me wel leuk om mee te spelen. Beetje hit and run tactics
De levels van mijn Titans;Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:34:
Ion - 2
Scorch - 2
Northstar - 5
Ronin - 3
Tone - G2.4
Legion - 2
Wel duidelijk welke mijn favoriet is!

Heb overigens hetzelfde idee bij mijn wapens, de R-201 (G3.17) en MGL (G2.12) gebruik ik zo goed als altijd...
Wat zijn die metertjes linksboven in je scherm?Yonix schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:05:
Vanavond [GoT] nog maar eens goed vertegenwoordigd online, want ik heb een aantal lekkere potjes achter de rug!![]()
[video]
GIF!Waarom ondersteunt GoT deze vorm van GIF niet? Beetje lame.
Temperaturen en hoeveel er van zijn hardware gebruikt wordt.Macchill schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:44:
[...]
Wat zijn die metertjes linksboven in je scherm?
volgens mij wil hij weten welk tooltje dat is (of ingame paramenter) voor fps/sys-infoschaapiej schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:37:
[...]
Temperaturen en hoeveel er van zijn hardware gebruikt wordt.
hier draai ik CAM;

Informatie over mijn systeem en de belasting op de verschillende componenten (CPU, GPU, RAM etc.). Ik gebruik daarvoor MSI Afterburner.Macchill schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:44:
[...]
Wat zijn die metertjes linksboven in je scherm?
Te linken aan je smartphone? Nice, die ga ik vanavond eens testen!himlims_ schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:40:
[...]
volgens mij wil hij weten welk tooltje dat is (of ingame paramenter) voor fps/sys-info
hier draai ik CAM;
[afbeelding]
Yonix schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:47:
Te linken aan je smartphone? Nice, die ga ik vanavond eens testen!
offtopic:
kunt meerdere machines toevoegen/authoriseren en inderdaad, op afstand opvragen, best leuk tooltje imho - en vereist geen nzxt hardware om te gebruiken
kunt meerdere machines toevoegen/authoriseren en inderdaad, op afstand opvragen, best leuk tooltje imho - en vereist geen nzxt hardware om te gebruiken
Die had ik idd door..schaapiej schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:37:
[...]
Temperaturen en hoeveel er van zijn hardware gebruikt wordt.
Maar ok, ik geef toe: de vraagstelling had iets duidelijker mogen zijn vanaf mijn kant..

Gaat dat gewoon met Afterburner? (moet ik toch eens verder kijken in de settings..Yonix schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:47:
[...]
Informatie over mijn systeem en de belasting op de verschillende componenten (CPU, GPU, RAM etc.). Ik gebruik daarvoor MSI Afterburner.

Tnxs man!
Ga ik ook even bekijken! Tnxs!himlims_ schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:40:
[...]
volgens mij wil hij weten welk tooltje dat is (of ingame paramenter) voor fps/sys-info
hier draai ik CAM;
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Macchill op 18-11-2016 13:58 ]
Verwijderd
Het spel slaat de vooruitgang niet op in de sp, begin vaak weer bij level 3. Pc gedoetje weer.
edit- heb op google gezocht maar zie geen oplossingen.
edit- heb op google gezocht maar zie geen oplossingen.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2016 22:44 ]
Zojuist voor 36 USD de game op de kop getikt in de Amerikaanse Xbox store. Ben vooral benieuwd naar de SP, daar de MP van TF1 al goed genoeg is en ik mij nog goed vermaak met BF1
De sp zal je niet tegenvallen die is namelijk retestrakSteven030 schreef op zondag 20 november 2016 @ 22:37:
Zojuist voor 36 USD de game op de kop getikt in de Amerikaanse Xbox store. Ben vooral benieuwd naar de SP, daar de MP van TF1 al goed genoeg is en ik mij nog goed vermaak met BF1
Voor de mensen die een leuke deal zoeken voor Titanfall, net via origin shop op de PC gekocht voor 31 euro. Hij is al afgeprijsd nu maar je kan de code TITAN20 er achter aan plakken voor extra 8 euro korting.
Eens kijken hoe leuk hij is, heb destijds alleen de titanfall 1 beta gespeeld en die was goed te doen.
Eens kijken hoe leuk hij is, heb destijds alleen de titanfall 1 beta gespeeld en die was goed te doen.