• Inflatable
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 18:12
Rin schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 01:42:
[...]

Qua game zelf is er weinig mis mee. De reviews zijn zeer lovend ook over de game. Maar het is maar de vraag hoe het publiek het oppakt. Op de ps4 zijn er wel een hoop spelers volgens de statistieken.
De shooter markt is aardig verzadigd, zeker op PC.. En dan heb je ook nog Battlefield 1 en de nieuwe Call of Duty die net uit zijn.. Qua release is het gewoon een erg slechte timing denk ik..

• aaaido
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19-09 20:12
Beakzz schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:53:
Goede zaak. Gun het ze wel :) Zei van de week nog dat ik de planning echt te dom voor woorden vond, maar waarom eigenlijk niet 2 totaal verschillende shooters tegenover COD zetten?

Titanfall 2 heeft veel meer raakvlakken met de moderne COD games als dat een BF1 heeft en aangezien COD nu op zijn zwakst is kan dat best wel eens een flink deel van de spelers gaan afsnoepen.

Ben benieuwd... En ja sorry .. Cant wait to see the giant fall :+
Eens, heb bo3 best veel gespeeld de eerste maanden tot de grote geld klopperij van dlc kwam... Was de beta van IW snel zat aangezien er geen tot weinig vernieuwing in zit en het geen fijn gevoel gaf.

Heb nu wat filmpjes gekeken over Titanfall 2 en dat ziet er prima uit. Ben zelf overgestapt naar BF1 maar deze shooter kan er wellicht prima naast.

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:17
Inflatable schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

De shooter markt is aardig verzadigd, zeker op PC.. En dan heb je ook nog Battlefield 1 en de nieuwe Call of Duty die net uit zijn.. Qua release is het gewoon een erg slechte timing denk ik..
Hopenlijk neemt Titanfall 2 de plek van COD IW in. Want die laatste zie ik maar al te graag klappen. COD mag wel even een echte klapt te verduren krijgen zodat ze weer gaan innoveren.

• layzzzz
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16-09 20:46
Ik heb vrijdagavond enkele potjes gespeeld en wat speelt het weer heerlijk weg zeg!

Jammer dat mijn pc niet meer aangaat nadat ik een nieuwe videokaart heb geinstalleerd en waarschijnlijk mijn mobo kapot is :/ Volgende week weer dus

• djunicron
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

djunicron

*click-swoosh-thud*

Oh hey, dit deel ziet er wel veel beter uit op alle fronten dan deel 1.

Als het nou NIET op Origin zat, had ik het misschien ook eerder opgemerkt. En hoe zit het eigenlijk inmiddels met Origin? Is het nog steeds zo'n spyware zooi on par met Nvidia's GF Exp 3.0?

Guess we'll find out. Als het nog steeds iedere keer dat je het start m'n hele netwerk wakker gaat maken (not kidding, NASsen, printers etc) en veelste gedetaileerde json over mijn stuff over http-posts gaat sturen, haak ik weer af...

Daarnaast wat ik mij afvroeg:
Hoe zit het met de netcode? Hebben ze Dedicated servers met redelijke tickrates? De rommel die ze in BF 3 & 4 hadden met alle bijbehoordende netwerk predictions maakte die titels zeer frustrerend voor mij.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:39

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
djunicron schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:12:
Oh hey, dit deel ziet er wel veel beter uit op alle fronten dan deel 1.

Als het nou NIET op Origin zat, had ik het misschien ook eerder opgemerkt. En hoe zit het eigenlijk inmiddels met Origin? Is het nog steeds zo'n spyware zooi on par met Nvidia's GF Exp 3.0?

Guess we'll find out. Als het nog steeds iedere keer dat je het start m'n hele netwerk wakker gaat maken (not kidding, NASsen, printers etc) en veelste gedetaileerde json over mijn stuff over http-posts gaat sturen, haak ik weer af...

Daarnaast wat ik mij afvroeg:
Hoe zit het met de netcode? Hebben ze Dedicated servers met redelijke tickrates? De rommel die ze in BF 3 & 4 hadden met alle bijbehoordende netwerk predictions maakte die titels zeer frustrerend voor mij.
Je speelt op dedis en de netcode is nog steeds standaard source engine settings denk ik (30 tickrate), wat niet fantastisch is, maar de ingame ervaring is niet zo slecht zoals bij de frostbite engine in het begin. Laten we het op acceptabel houden.

En ik denk niet dat Origin wat milder is geworden de laatste tijd.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:29

Koeitje

Back-up tiems now?

Ik hoop dat ze bij hardpoint er nog deathtimers instoppen. Zelfs al haal je een 6 killstreak op een hardpoint dan nog heb je niet te tijd om 'm te cappen voordat de respawners weer komen.

Zou ook leuk zijn als ze ranked toevoegen met ELO ratings, want er loopt wat cannonfodder rond zeg...

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam: Deurstopper

Ben momenteel level 10 en het is echt een top spel! Draait super op m'n r9 290.
Enige 2 minpunten vind ik de fov welke je max. op 90 kan zetten ipv 120 en die wallhack tactical waardoor iedereen voor een x tijd, door muren, zichtbaar is.
Zijn er nog mensen tijdens happy hour online?

Stadia: NoNumbersNeeded

• cptbuttlick
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 17-07 22:06

cptbuttlick

Big Navi !

Zit er TDM in? is het druk online?
Edit heb hem maar gekocht we zien wel :) heb er zin in downloading now

[Voor 51% gewijzigd door cptbuttlick op 30-10-2016 19:19]

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Geen TDM, maar wel Attrition. Is met AI's zoals grunts etc.
Vandaag op de PC zo'n 11000 online gezien.

[Voor 4% gewijzigd door Deurstopper op 30-10-2016 19:44]

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Ik ga zo spelen , Welke mode raad je aan?

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Ik speel zelf voornamelijk Attrition, Bounty Hunter en FFA

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Welke is een beetje team based?

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

voeg me anders even toe cptbuttlick.
Edit sorry moest me andere zin editten.

[Voor 37% gewijzigd door cptbuttlick op 30-10-2016 19:50]

• ZeroNine
Amped hardpoint. Wat een variatie op domination is maar dan met een extra laag. Je kan dus een capture na het pakken nog eens opladen dat je per tik 2 punten krijgt in plaats van 1. Maar je moet dan wel bij de vlag blijven.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Dank je rin.
Ik heb pilot vs pilot gedaan erg leuk.
Alleen ik zie een waas over de game en hij gebruikt denk ik absoluut geen 144 hz

• ZeroNine
cptbuttlick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:14:
Dank je rin.
Ik heb pilot vs pilot gedaan erg leuk.
Alleen ik zie een waas over de game en hij gebruikt denk ik absoluut geen 144 hz
Check de anti aliasing settings. Probeer bij anti aliasing TAA aan of uit te zetten. Daarnaast check de resolutei settings zelf qua refresh rate. Al haal ik met een overgeclockte 1070 geen 144hz zelfs. Zit meestal rond de 80~90 op 1440p.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

ik zie geen refresh rate staan ik heb een 1080gtx.

• ZeroNine
Red je de 144hz ook niet meer. Misschien op 1080P alleen.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Rin schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:22:
Red je de 144hz ook niet meer. Misschien op 1080P alleen.
ik heb een 1080 144 hz monitor.
Normaal zie ik wel 144 hz bij opties hier niet

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
cptbuttlick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:32:
[...]

ik heb een 1080 144 hz monitor.
Normaal zie ik wel 144 hz bij opties hier niet
Bedoel de waas als je mikt? Dat is ADS DoF en kan je bij HUD settings uitzetten. Er is trouwens ook film grain die je niet kan uitzetten. :\

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Gundogan schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:51:
[...]

Bedoel de waas als je mikt? Dat is ADS DoF en kan je bij HUD settings uitzetten. Er is trouwens ook film grain die je niet kan uitzetten. :\
opgelost , brightness omlaag :)
Goede multiplayer beter dan battlefield 1 vind ik zelf.

[Voor 8% gewijzigd door cptbuttlick op 30-10-2016 22:38]

• ZeroNine
11uur gespeeld dit weekend en moet zeggen dat het me echt niet tegenvalt. Baal dat ik morgen moet werken :D. Goed teken als je door wilt blijven spelen. Zelden zo'n vloeiende shooter ervaring gehad. Er is op reddit wat ophef over de spelers aantallen. Denk dat dit een game is waarbij het gaat groeien. Deze game gaat het nu echt van mond op mond reclame hebben. Alle reviews zijn goed. Het misste alleen de hype die bf1 heeft afgepikt. Bf1 is een toffe game maar ik merk zelf dat het toch weer de zoveelste bf game is zonder echt nieuwe elementen. De setting is alleen tof. Titanfall 2 biedt daarnaast ook echt nieuwe mechanics waarmee titanfall zelf kwam. Het soort van 2 fps shooters in 1 map. Namelijl de titan en pilot structuur. Biedt een hoop strategie.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17:09
Ik krijg hopelijk het spel morgen binnen. Is het wellicht handig om een spreadsheet te hebben zoals bij bijvoorbeeld SW Battlefront en Titanfall 1 etc zodat mensen elkaar kunnen opzoeken?

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Arunia schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:46:
Ik krijg hopelijk het spel morgen binnen. Is het wellicht handig om een spreadsheet te hebben zoals bij bijvoorbeeld SW Battlefront en Titanfall 1 etc zodat mensen elkaar kunnen opzoeken?
Je kan met networks ingame dat al prima doen. Op de PC is het deze voor GoT:

https://www.titanfall.com/en_us/networks/pc/2061/

Je kan meerdere networks joinen en ingame er snel tussen schakelen.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17:09
Kijk, erg handig. Die had ik niet gevonden, maar wellicht dat die tussendoor voorbij is gekomen. Of, wat uiteraard ook kan, is dat ik hem gewoon gemist heb. ;)

Heb me meteen aangemeld. Grr, kan niet wachten om eindelijk te kunnen spelen.

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Misschien een idee om via jouw GoT-network een paar private matches te doen?
Zit af en toe echt te klungelen in zo'n titan, met welke mogelijkheden er zoal zijn.. :)

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 13-07 19:30
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1303987 Het effect van de dichte release periode tussen bf1 en cod is zichtbaar. In de uk staat bf1 nog steeds als nummer 1 als best verkopende game van de week, een remake op 2, een maand oudde voetbal game op 3 en daarna komt titanfall pas. De game had een slechtere launch als z'n voorganger ondanks dat het niet op de playstation was.
Hopelijk kunnen de goeie reviews en reacties de sales op langere periode een beetje in gang houden.

• monaldo12
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-07-2018
Afgelopen weekend ook gehaald voor de PS4, 1ste deel nooit gespeeld maar BF franchise is niks voor mij (te langzaam/tactisch/ te groot) en COD ben ik al jaren geleden afgehaakt vanwege de futuristische gimmicks. Nu is TF2 zelf een en al futurisme maar het speelt heerlijk. Toevoeging van de Titans werkt super goed dus al met al super tevreden met deze game.
Spelersaantallen vallen ook op de PS4 tegen, maar dan vergelijk je het al gauw met de overige shooters, echter nooit problemen gehad om een match binnen 1min te vinden.
Enige jammere vind ik zijn de happy hours welke zich altijd in de USA tijd lijken af te spelen wat dus nooit haalbaar is voor ons in NL, om 3 uur 's nachts gamen gaat te ver...

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Happy hours zijn hier ook gewoon overdag.
Ben zelf lid van 4 netwerken en heb gisteren deelgenomen aan 3 happy hours.. wel een glitch, dus waarschijnlijk gaan de devs hier nog wat aan doen aangezien dit op de xbone en ps4 niet mogelijk is. En je daar maar 1x pd een happy hour kan hebben

• monaldo12
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-07-2018
Deurstopper schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:34:
Happy hours zijn hier ook gewoon overdag.
Ben zelf lid van 4 netwerken en heb gisteren deelgenomen aan 3 happy hours.. wel een glitch, dus waarschijnlijk gaan de devs hier nog wat aan doen aangezien dit op de xbone en ps4 niet mogelijk is. En je daar maar 1x pd een happy hour kan hebben
Wat bedoel je precies met netwerken? Moet ik nog ergens een selectie maken?

Meestal start ik multiplayer op en speel.

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16:56

Euphanasia

Sales Binnendienst
Heb de game na de positieve reviews en forum topics toch gehaald alleen moet ik nu juggelen tussen 3 shooters. Overwatch, BF1 en TFall2.

Ook het beleid van alle DLC content gratis wil ik supporten, heb nu denk ik bijna de campaign uitgespeeld en het heeft zeker niet teleurgesteld. Ik ben zeer tevreden over de aankoop.

Welcome to the League of Draven

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

monaldo12 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Wat bedoel je precies met netwerken? Moet ik nog ergens een selectie maken?

Meestal start ik multiplayer op en speel.
Networks zijn eigenlijk een soort van clans waar je, vanuit het mp-menu, op aan kan melden. Eenmaal hierin kun je bijv. invites ontvangen om mee te spelen in div. gamemodes.
Heb ook het idee dat, wanneer je bij een groot netwerk zit, je sneller een match joined.

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

Gundogan schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:56:
[...]
Je kan met networks ingame dat al prima doen. Op de PC is het deze voor GoT:

Je kan meerdere networks joinen en ingame er snel tussen schakelen.
en gejoind:

SpartaNLD

iemand een discord servertje waar af en toe Titanfall gespeeld worden?

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Anoniem: 617899

Euphanasia schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:29:
Heb de game na de positieve reviews en forum topics toch gehaald alleen moet ik nu juggelen tussen 3 shooters. Overwatch, BF1 en TFall2.

Ook het beleid van alle DLC content gratis wil ik supporten, heb nu denk ik bijna de campaign uitgespeeld en het heeft zeker niet teleurgesteld. Ik ben zeer tevreden over de aankoop.
Heb de game redelijk impulsief gekocht voor de PS4 na het zien van een review. Nu bezig met de singleplayer, en bevalt me prima tot nu toe. Dat van gratis DLC lees ik nu pas. Klinkt goed, zulke devs zouden er meer moeten zijn.

Denk dat ik me hier voorlopig goed mee ga vermaken :)

• RawChild
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:05

RawChild

PSN - RawChild

Nieuwevolger schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:48:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1303987 Het effect van de dichte release periode tussen bf1 en cod is zichtbaar. In de uk staat bf1 nog steeds als nummer 1 als best verkopende game van de week, een remake op 2, een maand oudde voetbal game op 3 en daarna komt titanfall pas. De game had een slechtere launch als z'n voorganger ondanks dat het niet op de playstation was.
Hopelijk kunnen de goeie reviews en reacties de sales op langere periode een beetje in gang houden.
Valt tegen ja, maar het spel kwam vrijdag uit. Wellicht volgende week betere cijfers.... maar ik zie ook geen reclame voor dit spel. EA kiest rare release datum en maakt er vervolgens amper tot geen reclame voor.

PSN: Rawchild

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 13-07 19:30
RawChild schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:47:
[...]

Valt tegen ja, maar het spel kwam vrijdag uit. Wellicht volgende week betere cijfers.... maar ik zie ook geen reclame voor dit spel. EA kiest rare release datum en maakt er vervolgens amper tot geen reclame voor.
Op facebook zie ik nog wel een advertentie, maar daar blijft het dan bij. Waarschijnlijk heeft het voor ea gewoon meer zin om spotjes van battlefield 1 uittezenden. Ik zie battlefield de komende weken/maanden eigenlijk wel steeds beter verkopen dan titanfall.

• VySio
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 16:51
Ontzettend gaaf spel! Speel nu met CAR (smg). Hipfire is heerlijk! Ik zoek nu alleen een goed filmpje/tutorial om zo snel mogelijk te bewegen. Met chaining wallride kom ik nog niet heel ver.

Klopr het dat wallride->glide sneller is dan wallride bunnyhop?
Double jump lijkt ook te vertragen. Kortom :ik weet het eigenlijk net niet

[Voor 8% gewijzigd door VySio op 31-10-2016 23:02]

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:09
VySio schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:59:
Ontzettend gaaf spel! Speel nu met CAR (smg). Hipfire is heerlijk! Ik zoek nu alleen een goed filmpje/tutorial om zo snel mogelijk te bewegen. Met chaining wallride kom ik nog niet heel ver.

Speel de eerste training, daarbij zie je ook je snelheid en kan je precies zien wat het snelst gaat. Ook een goede locatie om je moves te oefenen.

Wat ik wel merk bij online, is dat de mappen roulatie net als bij deel een een beetje apart is. Ik heb aardig wat potjes gedaan, waarvan veel op 3 maps zijn en krijg heel soms een andere te zien. Heb nog steeds niet alle maps gehad, en de game heeft er al niet heel veel.

Verder dan dat, de game is weer heerlijk, de CAR is inderdaad een hele fijne smg die ook nog aardige afstand heeft :).

[Voor 29% gewijzigd door Poesmij op 31-10-2016 23:09]

• Only
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Ik ben eigelijk nog niet verder gekomen dan de R201, speelt prima weg daarmee..heb vandaag wel meer maps voorbij zien komen dan in het weekend, heb ze nu denk allemaal wel een keer gedaan..zijn nog wel wat kleine dingen die ze van mij wel snel mogen patchen..
Op de ps4 staat geen uitleg bij modussen..en in de menus mis je her en der ook wat informatie over wat iets nou eigelijk is..
Partysysteem, na elke match moet je weer uit de lobby gaan en elkaar opnieuw inviten voor een match..hij gooit je anders weer in verschillende potjes ipv de party bij elkaar te houden, is niet leuk als je een rematch wilt en haalt gewoon sowieso de snelheid er een beetje uit tussen potjes door..de beta had hier ook al aardig last van helaas..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
VySio schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:59:

Momentum verhogend/vasthoudend:
- Korte wallrun.
- Wallchainen.
- Begin van slide.
- Single jump.

Momentum vertragend:
- Double jump.
- Lang wallrunnen.
- Lang sliden.

Dus een chain van korte wallruns gevolgd door slide hoppen (bukken in de lucht en zodra je land meteen weer jumpen) als je op de grond bent is het snelst.

[Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 31-10-2016 23:19]

• VySio
Gundogan schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:18:
[...]

Momentum verhogend/vasthoudend:
- Korte wallrun.
- Wallchainen.
- Begin van slide.
- Single jump.

Momentum vertragend:
- Double jump.
- Lang wallrunnen.
- Lang sliden.

Dus een chain van korte wallruns gevolgd door slide hoppen (bukken in de lucht en zodra je land meteen weer jumpen) als je op de grond bent is het snelst.

[video]
Dit wil ik ook kunnen :D bedankt! Slide gebruik ik nooit naar moet wel dus! Hij gebruikt het constant wat misschien ook wel wat overdreven is dat dit kan.

Nu nog combineren met aimen en zorgen dat je snel dichtbij de assault rifles komt (wat de meesten spelen)

• Moodshifter
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 26-10-2020
Op de een of andere manier sprak TF me altijd enorm aan (want Guns & Giant Mech's) maar ik had geen xbox of gamepc. Gelukkig kwam deel 2 ook naar de PS4. Nagenoeg tegelijk met BF1, de serie die ik vanaf BF2 en BF 2143 kapot heb gespeeld.

Uiteraard heb ik beide titels gehaald en beide zijn tof, het is cool hoe BF1 terug gaat naar de basic's en hoe de pace een stuk lager ligt maar ik kan er m'n draai nog niet echt mee vinden, dat komt doordat de classes niet lekker gebalanceerd zijn in mijn optiek. Wil ik bijvoorbeeld iets tegen tanks doen als Infantry dan ben ik zo ongeveer gewezen op de Assault class, maar dat is tegelijkertijd de enige class die op de midden tot lange range fucked is. Dat is natuurlijk ergens logisch maar haalt wel een deel van het plezier weg voor mij. Vorige bf's hadden dit niet.

Titanfall 2 heb ik nog niet echt kunnen spelen ( want ik was een weekend weg) maar man van wat ik tot nu toe gespeeld heb kan ik maar 1 ding zeggen: wat een vette shooter, het is alles wat ik er van verwacht had, de guns knallen ontzettend lekker. Die Titans zijn ziek episch. De reward voor een kill of het slopen van een titan voelde zo goed! Je kunt ontzettend veel customizen, niet alleen optisch maar ook qua skills en guns, dat geeft wel een bepaalde diepgang die een bf1 niet heeft.

Het zijn twee totaal verschillende games en beide zijn toppers op hun manier. maar het zegt wel wat dat ik afgelopen weekend het meeste verlangde naar titanfall 2, gewoon puur omdat het me meer plezier op heeft geleverd. Het is lekker om te weten dat je als pilot niet kansloos bent tegenover een titan ipv bidden voor je leven dat er geen tanks of snipers in je buurt zijn als je conquest speelt en je capt een point.

Echt Titanfall is een pareltje en het dingt mee naar m'n game of the year. EA heeft in mijn optiek maar 1 ding fout gedaan en dat is de verkeerde marketing budgetten aan de games gehangen. BF1 had al een grote vaste schare fans die de game toch wel hadden gekocht en de cijfers hadden het ongetwijfeld wel goed gedaan. Titanfall daarin tegen kon zijn naam waar maken en is de echte CoD beater van de twee en had veel en veel beter in de markt gezet moeten worden.

Daarom zou ik tegen iedereen willen zeggen die deze game nog niet heeft en die deze veel te lange post heeft gelezen: je interesse en nieuwsgierigheid in de game is er anders was je hier niet. Waag de gok, haal hem in huis en geloof me het gaat niet tegenvallen.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Heb na de eerst CoD black ops geen ''snelle'' shooters meer aangeraakt. Daarna op BF3 / BF4 afgestapt. TF1 als demo gespeeld en vervolgs om wat voor reden dan ook weer vergeten.. na de vele positieve reacties over TF2 de gok maar gewaagd. Het voelde een beetje dubbel want ik heb net BF1 aangeschaft...

Het is een tijd geleden dat ik zoveel fun gehad heb in een shooter. Waar het in BF steeds meer frustratie werd als je ergens vanaf 2000m gesniped werd heb ik dat in TF2 tot nu toe nog niet gehad.. de guns voelen goed aan en de hitreg lijkt vlekkeloos te zijn :)

Ben op dit moment lvl 11 en speel met de alternator .. die is best wel goed :D maak per rondje +- 15 kills.. kan nog een hoop beter heb ik t gevoel maar t begin is er iig :) Als titan nu nog steeds scourge maar die is niet zo goed heb ik t idee, leg het snel af tegen andere titans.

onverwachts dus een heel erg goede shooter.. heb er al meer uur inzitten dan in BF1.. dat had ik een maand geleden niet verwacht :D de campaign nu tot de radar dome uitgespeeld en dat voelt ook heel goed en vernieuwend aan.. die *blink* actie is wel leuk bedacht 8)

[Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 01-11-2016 11:24]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Ik hoop wel dat ze SMGs flink nerfen. Met een semi auto assault rifle rondlopen is zinloos, zelfs op lange afstanden. Ook de andere wapenklasses komen niet in de buurt.

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:22
De R-201 kan idd wel een nerfje gebruiken... je kan er zowat mee snipen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Deurstopper
  • Niet online

Deurstopper

Koeitje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:05:
Ik hoop wel dat ze SMGs flink nerfen. Met een semi auto assault rifle rondlopen is zinloos, zelfs op lange afstanden. Ook de andere wapenklasses komen niet in de buurt.
Eens, de alternator (smg) is zwaar OP.
Hipspray is voldoende en ADS is nergens meer voor nodig..
Hij schiet heerlijk hoor, maar op deze manier pakt iedereen dat ding..

• ZeroNine
Koeitje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:05:
Probeer eens die laatste assault rifle in dat rijtje. Zit daar toch wel grondig mee te slopen op middelgrote tot grotere maps.

Maar de CAR en de Volt zijn wel zeer lekkere smg's. Ben sowieso een fan van hipfire in shooters, dus deze wapens passen echt bij mijn speelstijl.

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:08
Dat switchen in de tijd is goed bedacht
In de sp .
De mastif is ook wel een apart wapen

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Rin schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:18:
[...]

Probeer eens die laatste assault rifle in dat rijtje. Zit daar toch wel grondig mee te slopen op middelgrote tot grotere maps.

Maar de CAR en de Volt zijn wel zeer lekkere smg's. Ben sowieso een fan van hipfire in shooters, dus deze wapens passen echt bij mijn speelstijl.
Die heb ik nog niet unlocked (ben level 38), maar aangezien je met een SMG op longrange al een TTK hebt van 0.5s zie ik niet in waarom je die AR zou pakken.

Zou liever zien dat ze meer naar de balance in CoD gaan qua ARs. Daar heeft een AR duidelijk meer punch.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:44

Same here. :(

Zo komt er maanden lang alleen maar bagger uit en moet je teren op oude games en dan nu ineens heb je keuze uit 3 coole spellen.

3 Is gewoon teveel voor mij. Ik denk dat ik BF1 voorbij laat gaan en voor TF ga. BF4 was voor mij geen succes terwijl ik soms nog steeds TF1 met veel plezier speel!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• ZeroNine
Koeitje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:30:
[...]

Die heb ik nog niet unlocked (ben level 38), maar aangezien je met een SMG op longrange al een TTK hebt van 0.5s zie ik niet in waarom je die AR zou pakken.

Zou liever zien dat ze meer naar de balance in CoD gaan qua ARs. Daar heeft een AR duidelijk meer punch.
De SMG's stuiteren toch iets teveel ervoor naar mijn mening om altijd even accuraat te zijn op langere afstand. Die laatste AR heeft maar 2 a 3 hits nodig om iemand plat te leggen. Kan je vaker met 1 clip 3 tegenstanders te lijf gaan.

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Rin schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:31:
[...]

De SMG's stuiteren toch iets teveel ervoor naar mijn mening om altijd even accuraat te zijn op langere afstand. Die laatste AR heeft maar 2 a 3 hits nodig om iemand plat te leggen. Kan je vaker met 1 clip 3 tegenstanders te lijf gaan.
De AR stuiteren meer hoor. Geloof niet dat ik met de SMG ooit een gevecht op lange afstand heb verloren tegen iets anders dan een andere SMG of een one shot door een sniper rifle.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

TF2 4 sure

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

ChojinZ schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:37:
[...]

Same here. :(

Zo komt er maanden lang alleen maar bagger uit en moet je teren op oude games en dan nu ineens heb je keuze uit 3 coole spellen.

3 Is gewoon teveel voor mij. Ik denk dat ik BF1 voorbij laat gaan en voor TF ga. BF4 was voor mij geen succes terwijl ik soms nog steeds TF1 met veel plezier speel!
bf1 is lange niet zo goed als TF vind ik zelf.
Ik heb ze beide

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Patch voor de PC versie:

https://forums.titanfall....h-notes-11-01-2016#latest

Geen gameplay changes, voornamelijk bugfixes en performance improvement.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Gundogan schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:43:
Patch voor de PC versie:

https://forums.titanfall....h-notes-11-01-2016#latest

Geen gameplay changes, voornamelijk bugfixes en performance improvement.
Zag hem staan :)
Ze moeten de film grain patchen weg ermee!

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:08
Na de update is bt onzichtbaar geworden in de sp
Kan wel schieten maar het wapen zie ik niet net als mijn tegenstanders .
:)

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Zijn er mensen die pilot vs pilot spelen ?

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-09 23:48
cptbuttlick schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:28:
[...]
bf1 is lange niet zo goed als TF vind ik zelf.
Ik heb ze beide
Ik sluit me hier bij aan, ik heb zowel battlefield 1 als Titanfall 2 op de playstation 4.
Grafisch is battlefield 1 beter maar op alle andere vlakken vind ik titanfall 2 de absolute betere.

De single player van titanfall 2 heb ik in 1 adem uitgespeeld, alles voelde zo soepel aan en de gameplay mechanics die langzaam aan tijdens de single player geintroduceerd worden leren je spelenderwijs alles wat je moet weten voor succes in de multiplayer. Ik vond het echt een geweldige single player.

Multiplayer is wat mij betreft af. Alles loopt soepel, geen framedrops. Tempo ligt hoog in de game en er is voldoende taktiek door de verschillende titans en pilot setups te gebruiken. Technisch loopt het als een zonnetje. Daar waar battlefield 1 dit weekend weer onspeelbaar was op de ps4 (level 0 en lege rooms), was er geen enkel probleem te bekennen titanfall 2.

De gameplay van titanfall 2 spreekt me ook meer aan dan die van battlefield 1, dat had ik niet verwacht aangezien ik battlefield 4 en battlefront beide echt fantastisch vind. Maar in battlefield 1 is de gameplay gewoon verziekt (in ieder geval op de ps4). Ik erger me kapot aan de hoeveelheden snipers in battlefield 1. Op de ps4 kom je vaak in kamers met bijvoorbeeld 40 man, en dan zijn er meer dan 30 de sniper class en die blijven in de heuvels liggen om die 8 man die wel die operation conquest punten proberen te veroveren 1 voor 1 neer te schieten. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat de eerste wereld oorlog door bijna alleen maar snipers is uitgevoerd. Kompleet verziekt die game voor mij in ieder geval en ik hoop echt dat ze een limiet gaan stellen op het aantal mensen per class in een game om de objective gameplay weer wat te stimuleren.

Ik hoop erop dat veel van die sniperkids weg zijn als cod uitkomt en dat er weer wat meer objective gespeeld gaat worden, maar tot die tijd hou ik het wel bij titanfall 2.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Zelfs de graphics vind ik strakker bij Titan (pc versie) dan battlefield 1
Het ziet er super uit op goede hardware en het speelt ook retesnel

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:09
Ben nu level 13 en heb net nog een map gespeeld die ik nog nooit gezien had.
Het ziet er goed uit, maar om zover te gaan dat het er beter uitziet dan BF1, zou ik niet gaan.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Poesmij schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:40:
Ben nu level 13 en heb net nog een map gespeeld die ik nog nooit gezien had.
Het ziet er goed uit, maar om zover te gaan dat het er beter uitziet dan BF1, zou ik niet gaan.
Ik vind de guns etc er wel erg goed uitzien.
De animaties zijn ook erg goed.
Het loopt gewoon echt mega snel en goed.
Moet wel eerlijk zeggen dat het echt een call clone is , of call is een titanfall clone kan ook
Infinite ziet er een beetje zo uit als titan.

[Voor 14% gewijzigd door cptbuttlick op 02-11-2016 20:34]

• ZeroNine
cptbuttlick schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:24:
[...]

Moet wel eerlijk zeggen dat het echt een call clone is , of call is een titanfall clone kan ook
Je kan beter Titanfall het origineel noemen. De developers achter Call of Duty 1,2,4,MW2 hebben de studio achter Titanfall opgericht, namelijk Respawn Entertainment. TitanFall 1 kwam op de markt voordat Call Of Duty opeens met wallrunning kwam etc.

• lapino
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-09 09:36
Snap weinig van de mp, loop maar wat rond te hossen zonder iets betekenisvol te doen en sterf enorm veel tov dat ik zelf iets doe. Lastig.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
cptbuttlick schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:24:
[...]

Titanfall is wat Call of Duty eventueel kan zijn als het geen CoD game hoeft te zijn. Het is juist geen clone omdat het niet krampachtig zaken als scorestreakrewards erin moet doen.

• VySio
lapino schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:23:
Snap weinig van de mp, loop maar wat rond te hossen zonder iets betekenisvol te doen en sterf enorm veel tov dat ik zelf iets doe. Lastig.
Bounty hunt: verdien geld die voornamelijk de computergestuurde enemies (minions en titans) te killen, 50% krijg je, de andere 50% is bonus. Let hierbij op dat je zelf niet gekilled wordt want dan raak je de helft van je bonus kwijt. Andersom kan je dit bij een kill van enemy pilot verdienen. Na een ronde moet iedereen zijn geld naar de 1 van de 2 banken brengen.

Het meeste verdien je over het algemeen door de computer te killen. Dit is de objective.

Attrition werkt vrijwel hetzelfde. Kill minions voor extra punten. De nadruk ligt alleen wat meer op de tegenstander killen. Hier is geen sprake van geld dat je kwijt kan raken waardoor je niet hoeft op te passen als je heel goed gaat.

Titans verdien je ook het snelst door minions te killen. Het is meer objective based dan de meeste mensen denken. Natuurlijk is de tactiek om enemy pilots te killen goed, maar dat moet niet het hele team doen.

Nog een tip tegen snowballen: drop je Titan nog niet als de enemy titans ruim in de meerderheid zijn. Wacht tot je team dit heeft.

Gebruik de speelstijl die bij je past: assault rifles zijn heel goed maar je moet altijd ads via de loop richten. maar je kan ook aggressiever spelen en met smg hipfire en stim gebruiken (btw, cloak vind ik echt niet goed). Pak een fijn bij je speelstijl.

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Gundogan schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:40:
[...]

Titanfall is wat Call of Duty eventueel kan zijn als het geen CoD game hoeft te zijn. Het is juist geen clone omdat het niet krampachtig zaken als scorestreakrewards erin moet doen.
AH oke.
Ik heb vroeger veel tf1 gespeeld en kon altijd op de rug van de titan klimmen om de zooi kapot te knallen.
Nu kan dat niet meer?
Kan alleen de batterij eraf trekken en een granaat erin proppen

[Voor 6% gewijzigd door cptbuttlick op 03-11-2016 12:23]

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-09 17:17
Gundogan schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:40:
[...]

Niet eerder een clone van Vanquish dan?

Dankzij heb Origin Access heb ik trouwens Titanfall 1 gespeelt... op zich leuk maar snap die titans (niet kapot te krijgen met de speciaal daarvoor bedoelde guns van de pilots) en die cpu spelers niet zo goed :P maar dat zal meer aan mij liggen haha

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 16:10
1 van de redenen om deze voorbij te laten gaan.En voor diegene die het spel al hebben verklaart het waarom je die enemy niet kon killen terwijl je er zeker van was... ;)

YouTube: Titanfall 2 Netcode Analysis

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
MaXeRs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:59:
1 van de redenen om deze voorbij te laten gaan.En voor diegene die het spel al hebben verklaart het waarom je die enemy niet kon killen terwijl je er zeker van was... ;)

Dat kunnen ze vast patchen :)

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Als elke game om die reden niet goed zou zijn kan net zo goed je PC verkopen ;)

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

totaal geen last van gehad

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com脝 Origin HollandHardsƱplay HollandHards

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 16:10
spartacusNLD schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:06:
[...]

Als elke game om die reden niet goed zou zijn kan net zo goed je PC verkopen ;)
Wel eerst de moeite nemen om de video in zijn geheel te bekijken. :/

Battlefield 1
Overwatch
CSGO

In de bovenstaande games wordt er wel meer centjes in het serverpark gestopt door de developer.
Maarja als jullie niks merken dan is er ook niks aan de hand. :+

Oh ik zie het al het is een multi topic. Aim assist rulez ! :z

[Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 03-11-2016 13:22]

• Only
  • Niet online
Ik zie dat er geen PS4 network is gemaakt onder de tweakers..
Mochten er nog meer ps4 spelers hier zijn add me dan maar, of zoek even op network Dutch Eagles.

• Scorpio616
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:49

Scorpio616

BOOM headshot!

Zijn er nog mensen die Titanfall 2 op de PC spelen? Mogelijk dat we een lijst met namen opstellen zodat iedereen elkaar kan toevoegen? :)

Mijn Origin ID is: Scorpio616
Voeg me gerust toe. Ik heb m'n eigen TS draaien, dus als je daar de gegevens van wilt, pm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Scorpio616 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:53:
Zijn er nog mensen die Titanfall 2 op de PC spelen? Mogelijk dat we een lijst met namen opstellen zodat iedereen elkaar kan toevoegen? :)

Voeg me gerust toe. Ik heb m'n eigen TS draaien, dus als je daar de gegevens van wilt, pm!
toegevoegd!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Scorpio616 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:53:

Misschien kan het als opmerking bij de reageerknop komen ter voorkoming van ondersneeuwing, maar er is een GoT network voor de pc:

Hoeven we niet meer met aparte lijstjes te werken en kan je makkelijk een party maken voor het samenspelen. :)

Zelfde geldt voor de andere platformen als daar ook al networks voor zijn.

• ZeroNine

Miereneukerij. Heb nu 24uur in de game zitten en heb welgeteld 0x dat gevoel gehad. Maar 1 match die een beetje laggy was.

De netcode is prima. Geen enkele game heeft de perfecte netcode. Maar dit komt wel dichtbij. DIchterbij dan wat ik met BF1 en Overwatch ervaar.

• Lynx
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:28
Was voor BF1 gegaan maar na een week spelen toch maar TF gekocht.

BF is zo ongelooflijk random en frustrerend.
Ben nu de SP aan het spelen maar wat een verademing. Voel me helemaal thuis in TF. Lekker snappy en geeft veel meer het gevoel dat wat je er in stopt de game ook terug geeft.

• VySio
Weet iemand wanneer de stats beschikbaar worden? Het is bevestigd maar ik kan nergens vinden of er al een eta is.

Voor de PS4 spelers. ik heb een GoT network aangemaakt. Free to join :)

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
https://forums.titanfall....-10-29-pc-x1-ps4/p1?new=1

Rebalance patch, met voornamelijk Tone en Legion tweaks. En maphack:
Rebalanced Map Hack so that player locations will now pulse instead of always on. We'll continue to look into this boost and will modify it further if it continues to cause frustration.
En je kan private match nu solo spelen voor het oefenen van wallrun routes. :)
Anoniem: 617899 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:37:
Link? Want kan ik het toevoegen aan de TS.

[Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2016 10:57]

Gundogan schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:56:

[...]

En je kan private match nu solo spelen voor het oefenen van wallrun routes. :)

[...]

Link? Want kan ik het toevoegen aan de TS.
https://www.titanfall.com/en_us/networks/playstation/218937/

• Only
  • Niet online
Gundogan schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:56:

Was denk ik ook wel nodig, die Tone was veruit de beste allround Titan die je kon pakken..
Ben benieuwd in hoeverre die 2 nu generfd zijn..
Maphack had van mij niet perse gehoeven, je kan immers ook met scrambler spelen..eigelijk had er van mij helemaal geen pulse of maphack in gehoeven..

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Only schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:56:
[...]

Was denk ik ook wel nodig, die Tone was veruit de beste allround Titan die je kon pakken..
Ben benieuwd in hoeverre die 2 nu generfd zijn..
Maphack had van mij niet perse gehoeven, je kan immers ook met scrambler spelen..eigelijk had er van mij helemaal geen pulse of maphack in gehoeven..
Scrambler countert niet de pulse en maphack in je HUD, alleen de minimap. Misschien moeten ze dat ook aanpassen zodat de Radar Jammer boost dat wel doet. Cloak counterde het gedeeltelijk als in je dat je flikkert en dus niet constant zichtbaar bent.

• Vrijdag
  • Laatst online: 17:02
Ik twijfel tussen de pc en PS4 versie. Mijn pc is nogal mid/lowrange (i5, 8gb, Radeon 7890 2gb) maar ik zie wel dat er ook een soort day one dlc voor verkrijgbaar is: https://www.kinguin.net/c...result/index/?q=titanfall

Voegt dat nu heel veel toe of is het gezien mijn systeem handiger om gewoon op de PS4 te spelen? Het gaat mij niet om de laagste prijs trouwens en kan ook prima met een controller overweg. Als ik de "grote shooters" van het najaar met elkaar vergelijk vind ik dat TF2 mij op basis van gameplay video's me toch meer aanspreekt. En Deathwing komt toch pas in december uit, dus dan heb ik in elk geval wat te doen tot die tijd.
TF1 heb ik nooit gespeeld trouwens.

[Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 05-11-2016 12:23]

• geert1
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15-09 17:01
Vrijdag schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:23:
Ik twijfel tussen de pc en PS4 versie. Mijn pc is nogal mid/lowrange (i5, 8gb, Radeon 7890 2gb) maar ik zie wel dat er ook een soort day one dlc voor verkrijgbaar is: https://www.kinguin.net/c...result/index/?q=titanfall

Voegt dat nu heel veel toe of is het gezien mijn systeem handiger om gewoon op de PS4 te spelen? Het gaat mij niet om de laagste prijs trouwens en kan ook prima met een controller overweg. Als ik de "grote shooters" van het najaar met elkaar vergelijk vind ik dat TF2 mij op basis van gameplay video's me toch meer aanspreekt. En Deathwing komt toch pas in december uit, dus dan heb ik in elk geval wat te doen tot die tijd.
TF1 heb ik nooit gespeeld trouwens.
Die Day One DLC is niets meer dan een paar skins / callsigns, dus kleine cosmetische dingetjes om mensen aan te trekken. Lijkt mij geen belangrijke factor dus, tenzij je gek bent op dat soort dingen.

Op basis van de benchmarks schat ik dat je TF2 kunt draaien met 30-50 fps op very high, of met 60 fps rond medium settings. Vooral de texturen zullen niet te groot moeten zijn vanwege je beperkte videogeheugen (2GB). Dat zal de beeldkwaliteit waarschijnlijk ongeveer gelijk stellen aan de PS4-versie; het scheelt in elk geval niet veel. De PS4 haalt een constante 60 fps (behalve in cutscenes waar de ontwikkelaar met opzet wat frames opoffert voor mooiere beelden).

Beide zijn dus prima opties. Als je vrienden het spel ook spelen, kun je rekening houden met welk platform zij hebben gekozen. En anders kun je gewoon je voorkeur / gevoel volgen. Op de PC kun je besparen door een grijze key te halen, hoewel die soms afkomstig zijn uit creditcardfraude (ontwikkelaars zijn er geen fan van). Op de PS4 heb je dan weer het voordeel dat je het spel kunt doorverkopen wanneer je er klaar mee bent. Op beide kun je zo dus een paar tientjes besparen.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Als ik op mijn Xbox One online wil gaan zie ik "This profile is not permitted to play online". Iemand enig idee?

• RawChild
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:05

RawChild

PSN - RawChild

Anoniem: 617899 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:37:
Gejoind, is zoiets als een clan zeg maar?
net even gekeken, maar ik kan alleen zien dat er 4 leden zijn, niet wie dat zijn of laat staan dat ik ze kan joinen..

[Voor 20% gewijzigd door RawChild op 05-11-2016 20:10]

PSN: Rawchild

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

in TF1 vond ik c4 erg smakelijk speelgoed - deze unlock je bij lvl 37 of 200+credits

Wat is effectieve manier om die te bemachtigen, gaat nu met 1-2 per potje, duurt wel lang zo

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Vrijdag
  • Laatst online: 17:02
geert1 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:49:
[...]

Die Day One DLC is niets meer dan een paar skins / callsigns, dus kleine cosmetische dingetjes om mensen aan te trekken. Lijkt mij geen belangrijke factor dus, tenzij je gek bent op dat soort dingen.

Op basis van de benchmarks schat ik dat je TF2 kunt draaien met 30-50 fps op very high, of met 60 fps rond medium settings. Vooral de texturen zullen niet te groot moeten zijn vanwege je beperkte videogeheugen (2GB). Dat zal de beeldkwaliteit waarschijnlijk ongeveer gelijk stellen aan de PS4-versie; het scheelt in elk geval niet veel. De PS4 haalt een constante 60 fps (behalve in cutscenes waar de ontwikkelaar met opzet wat frames opoffert voor mooiere beelden).

Beide zijn dus prima opties. Als je vrienden het spel ook spelen, kun je rekening houden met welk platform zij hebben gekozen. En anders kun je gewoon je voorkeur / gevoel volgen. Op de PC kun je besparen door een grijze key te halen, hoewel die soms afkomstig zijn uit creditcardfraude (ontwikkelaars zijn er geen fan van). Op de PS4 heb je dan weer het voordeel dat je het spel kunt doorverkopen wanneer je er klaar mee bent. Op beide kun je zo dus een paar tientjes besparen.
Ha dankjewel voor de info. Skins en dergelijke cosmetische dingen interesseren me nooit, ik gebruik meestal toch gewoon de standaard dingen. Dan denk ik dat ik voor de PS4 versie ga, dan hoef ik me ook niet druk te maken over instellingen en dergelijke en een strakke 60fps tijdens het spelen vind ik wel belangrijk bij een shooter. Daarnaast zit ik zo'n twee毛nhalve meter van een 46"FHD af, dus qua beeldkwaliteit merk ik daar niet zoveel van terwijl ik op nog geen halve meter van mijn 27"fhd monitor zit :X

Denk dat ik morgen even langs de MM in de stad langsfiets om TF2 op te pikken :)

• cptbuttlick

cptbuttlick

Big Navi !

Ik speel momenteel de SP en die is me toch een partij vet!

• Jacobv3l
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:37
hoe zit het trouwens met tweakers op PC? Zag laatst iemand in de tweakers faction maar dat is het dan ook wel.

zelf dit afgelopen donderdag gekocht. single player uitgespeeld en nu dus multiplayer aan het spelen. ik vind de time to kill wat kort maar vermaak me prima. zeker met last titan standing waar ik consistent 1e of 2e sta in damage done. maar daar is de time to kill dan ook een stuk langer :)

• lapino
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06-09 09:36
LapinoBEL voor wie nog gezelschap zoekt online

• himlims_
  • Niet online

himlims_

馃惂 Linux HOoligan

himlims_ schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 23:16:
in TF1 vond ik c4 erg smakelijk speelgoed - deze unlock je bij lvl 37 of 200+credits

Wat is effectieve manier om die te bemachtigen, gaat nu met 1-2 per potje, duurt wel lang zo
https://www.primagames.co...l-2-how-earn-credits-fast
https://www.primagames.co...itanfall-2-how-use-boosts

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• ZeroNine
Wordt je op de PC uitgemaakt voor een hacker omdat je 16-0 gaat in een potje hardpoint. Maar die figuren bleven zelf recht op mij aflopen dus 1x 40mm round is al genoeg om ze te pakken.

Jammer dat het gehuil ook in deze game aanwezig is afentoe.

Hoop dat snel de nieuwe maps arriveren. Merkte op dat er maar 9 in zitten?

Rin schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:47:
Wordt je op de PC uitgemaakt voor een hacker omdat je 16-0 gaat in een potje hardpoint. Maar die figuren bleven zelf recht op mij aflopen dus 1x 40mm round is al genoeg om ze te pakken.

Jammer dat het gehuild ook in deze game aanwezig is afentoe.

Hoop dat snel de nieuwe maps arriveren. Merkte op dat er maar 9 in zitten?
Zou wel leuk zijn als er meer diversiteit in de maps kwam. Zo zou ik wel een map willen in een ruimteschip, een bos of een nachtelijke setting.
Lijkt me ook tof als ze die phase shift techniek kunnen gebruiken waarbij je dus in feite 2 maps hebt waarin je schakelt. >:)

• ZeroNine
Anoniem: 617899 schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:59:
[...]

Zou wel leuk zijn als er meer diversiteit in de maps kwam. Zo zou ik wel een map willen in een ruimteschip, een bos of een nachtelijke setting.
Lijkt me ook tof als ze die phase shift techniek kunnen gebruiken waarbij je dus in feite 2 maps hebt waarin je schakelt. >:)
TF1 kreeg uiteindelijk veel diversiteit door de mappacks. Dus van alles is mogelijk. Daar hadden ze ook een map in een enorm bos. Meerdere nachtelijke maps overigens ook. De maps waren ook bijna allemaal enorm. Hadden plekken op de map waar j enormaal bijna niet eens komt.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Rin schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:03:
[...]

TF1 kreeg uiteindelijk veel diversiteit door de mappacks. Dus van alles is mogelijk. Daar hadden ze ook een map in een enorm bos. Meerdere nachtelijke maps overigens ook. De maps waren ook bijna allemaal enorm. Hadden plekken op de map waar j enormaal bijna niet eens komt.
Ik mag het hopen, want de mappen zijn denk ik tot nu toe wel het zwakke punt. 脡茅n is echt slap voor de meeste gamemodes (Crash Site) en een paar andere zijn ook niet echt het niveau van TF1 + DLC.

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee