Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://s33.postimg.org/id2oebosv/Titanfall_2_640x353.jpg

Algemene informatie

Officiële site
Ontwikkelaar: Respawn Entertainment
Uitgever: Electronic Arts
Platform: PC (Origin), Xbox One en Playstation 4
Engine: aangepaste versie van hun aangepaste Source engine
Release datum: 28 oktober 2016
Officiële sociale media: Facebook, Twitter, Google+, Youtube, Twitter van Respawn

Systeemeisen voor de PC versie

Minimum:
CPU: Intel Core i3-6300t of iets gelijkswaardig
RAM: 8GB
HDD: 45GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB

Aanbevolen:
CPU: Intel Core i5-6600 of iets gelijkswaardig
RAM: 16GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB, AMD Radeon RX 480 8GB

4K resolutie op 60 fps:
CPU: Intel Core i7-6700k of iets gelijkswaardig
RAM: 16GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB

Beta
Er was een beta voor de launch. De consoles kregen twee test weekenden (19 tot 21 en 26 tot 28 augustus).

DLC
Alle extra mappen en gamemodes zullen gratis beschikbaar zijn voor iedereen. Verder zal er geen pay2win DLC komen. Ook zal er geen season pass verschijnen.

Introductie

Titanfall 2 is het vervolg op de eerste game uit 2014. Nu met een volwaardige singleplayer en meer content voor de multiplayer (meer abilities, meer verschillende Titans met verschillende core abilities).

Verhaal

Het verhaal speelt zich af na de eerste Titanfall, hoewel alleen heel af en toe naar de gebeurtenissen in TF1 wordt verwezen.

Singleplayer

Je bent Jack Cooper, een Militia infanterist die ook Pilot training ondergaat. Als je leraar op het slagveld sneuvelt, draagt hij de link met zijn Titan over aan jou. Daarmee beleef je doldwaze avonturen op de planeet Typhon op zoek naar wat de IMC wilt met de 'Ark'.

De singleplayer is een mix van standaard Call of Duty gevechten, wallrun platforming en Titan gevechten.

Multiplayer

Ten opzichte van deel één valt meer te kiezen en er is een groter progressie systeem. Ook kan je nu als Pilot sliden en dashen. Er zijn 6 verschillende Titans waar je uit kan kiezen. Deze lijken wel wat meer vast te liggen qua mogelijkheden. Enkele belangrijke veranderingen ten opzichte van Titanfall 1 zijn:
  • Strafe jumpen om je momentum te behouden is weg, maar je hebt nu dus wel sliden hoppen wat hetzelfde resultaat geeft en je kan ook eventueel een grappling hook erbij nemen.
  • De Core en Titanfall ability zijn nu op een percentage gebaseerd die je met je acties kan opvullen en waarvan een deel langzaam leegloopt als je niks doet. Je moet dus actief blijven om het maximale uit je acties te halen. Verder loopt het nog steeds langzaam vanzelf op.
  • Titans hebben geen shield healthpool meer. Een pilot kan een battery in je Titan stoppen via een rodeo voor extra HP.
  • Rodeo op een vijandelijke Titan werkt nu anders. Als de Titan een battery heeft, steel je die en doe je damage aan de Titan. Als de Titan geen battery heeft, gooi je een explosief in de battery houder voor alleen damage.
  • Titan classes zijn vast qua wapens en abilities.
Game modes
Game modes hebben nu verschillende playercounts. 5v5 en 8v8 is al over gesproken. Niet alle modes hebben bots en/of Titans.

Bounty Hunter:
Soort van een opvolger van Attrition. Beide teams kunnen geld en bonus geld verdienen door de bots op de map op te ruimen. Je verliest de helft van je bonus geld aan de tegenstander die je dood. Tussen de bot waves openen twee drop punten waar je het bonus geld instopt. Het eerste team wat $5000 verdiend heeft, heeft gewonnen.

Attrition:
Gelijk aan de eerste Titanfall. Scoor punten door bots, spelers en Titans te slopen. Het eerste team wat 400 punten heeft verzameld, wint.

Amped Hardpoint:
Gelijk aan Hardpoint in Titanfall, dus controleer drie punten op de map. Nieuw is dat je een punt nog keer kan cappen voor dubbele punten.

Capture the Flag:
Het max aantal te cappen vlaggen hangt van de map af.

Pilot vs Pilot:
Alleen 8v8 pilots. Eerste team dat 100 kills scoort, wint.

Maps
  • Forwardbase Kodai
  • Boomtown
  • Homestead
  • Exoplanet
  • Black Water Canal
  • Eden
  • Drydock
  • Crash Site
  • Complex
  • Angel City (DLC)
  • Colony (DLC)
Networks

Nieuw in Titanfall 2 zijn Networks. Dit zijn ingame groepen waarmee makkelijk parties kan maken en kan chatten. In het potje zelf zie je de tag van je active network (standaard is dit ADV). Ook kan kan je meer merit verdienen door in het happy hour van het Network te spelen. Je kan meerdere networks joinen en je kan vrij wisselen van actieve network ingame. Zie onderaan de startpost voor de GoT networks.

Multiplayer loadouts

Behalve het unlocken van items door simpele progressie, kan je ze ook eerder unlocken met Merit. Merit verdien je ook door progressie en je kan de inkomsten verhogen door in het happy hour te spelen van je Network.

Pilot loadouts

Tactical:
Je tactical ability bepaalt het uiterlijk van je personage en je speelstijl.
  • Cloak: countert de Pulse Blade en Maphack boost.
  • A-Wall.
  • Stim.
  • Phase Shift.
  • Grapple: grappling hook.
  • Pulse Blade: werp mesje die ook dienst doet als pulse generator om tegenstanders te detecteren.
  • Holo Pilot: hologram van je pilot ter afleiding.
Primary weapons:

Assault Rifles:
  • R-201 Carbine.
  • R-101 Carbine (R-201 reskin met unieke scope).
  • Hemlok BF-R.
  • G2A5.
  • V-47 Flatline.
Sub Machine Guns:
  • CAR.
  • Alternator: dubbelloops SMG.
  • Volt: energy SMG.
  • R-97.
Light Machine Guns:
  • Spitfire.
  • L-STAR.
  • X-55 Devotion
Sniper Rifles:
  • Kraber-AP Sniper.
  • D-2 Double Take.
  • Longbow-DMR.
Shotguns:
  • EVA-8 Auto.
  • Mastiff.
Grenadiers:
  • Sidewinder SMR.
  • EPG-1.
  • R-6P Softball.
  • EM-4 Cold War.
Secondaries:
Pistols en anti-Titan wapens gebruiken nu hetzelfde slot.
Pistols:
  • RE-45 auto.
  • Hammond P2016.
  • SA-3 Mozambique.
  • B3 Wingman.
Anti-Titan:
  • Charge Rifle.
  • MGL Mag Launcher.
  • LG-97 Thunderbolt.
  • Archer.
Ordnance:
  • Frag Grenade.
  • Firestar.
  • Electric Smake Grenade.
  • Arc Grenade.
  • Gravity Star.
  • Satchel.
Kit 1:
  • Power Cell.
  • Fast Regen.
  • Phase Embark.
  • Ordnance Expert.
Kit 2:
  • Kill Report.
  • Wallhang.
  • Low Profile.
  • Hover.
Titan loadouts

Scorch:
Primary weapon: T-203 Thermite Launcher.
Offensive: Firewall.
Utility: Incendiary Trap.
Defensive: Heat Shield.
Core: Flame Core.
Kit:
  • Wildfire Launcher.
  • Tempered Plating.
  • Fuel for the Fire.
  • Inferno Shield.
Ion:
Primary weapon: Splitter Rifle.
Offensive: Laser Shot.
Utility: Tripwire.
Defensive: Vortex Shield.
Core: Laser Core.
Kit:
  • Entangled Energy.
  • Zero-Point Tripwire.
  • Grand Cannon.
  • Vortex Amplifier.
Ronin:
Primary weapon: Leadwall.
Offensive: Arc Wave.
Utility: Phase Dash.
Defensive: Sword Block.
Core: Sword Core.
Kit:
  • Ricochet Rounds.
  • Thunderstorm.
  • Highlander.
  • Temporal Anomaly.
Tone:
Primary weapon: 40MM Tracker Cannon.
Offensive: Tracker Rockets.
Utility: Sonar Lock.
Defensive: Particle Wall.
Core: Salvo Core.
Kit:
  • Enhanced Tracker Rounds.
  • Reinforced Particle Wall.
  • Rocket Barrage.
  • Pulse-Echo.
Legion:
Primary weapon: Predator Cannon.
Offensive: Power Shot.
Utility: Mode Switch.
Defensive: Gun Shield.
Core: Smart Core.
Kit:
  • Enhanced Ammo Capacity.
  • Bulwark.
  • Sensor Array.
  • Light-Weight Alloys.
Northstar:
Primary weapon: Plasma Railgun.
Offensive: Cluster Missle.
Utility: Hover.
Defensive: Tether Trap.
Core: Flight Core.
Kit:
  • Piercing Shot.
  • Twin Traps.
  • Enhanced Payload.
  • Viper Thrusters.
Titan Kit:
  • Assault Chip.
  • Stealth Auto-Eject.
  • Overcore.
  • Turbo Engine.
  • Nuclear Ejection.
  • Counter Ready.
Titanfall Kit:
  • Dome Shield.
  • Warpfall.
Boost
Boosts vervangen de Burn Cards en kan je gebruiken als je een bepaald punt in je Titanfall meter hebt bereikt.
  • Amped Weapons.
  • Ticks.
  • Map Hack.
  • Pilot Sentry.
  • Battery Back-Up.
  • Radar Jammer.
  • Smart Pistol.
  • Titan Sentry.
  • Phase Rewind.
  • Hard Cover.
  • Dice Roll.
  • Holo Pilot Nova.

Competitief knallen en esports

Respawn heeft vooralsnog geen plannen om het te ondersteunen. Wel is het opzetten van private matches beschikbaar vanaf launch.

FAQ

Q: Welke poorten moet ik openen voor betere matchmaking?
A: Waarschijnlijk dezelfde als in de eerste game.

Q: Dedicated servers?
A: Yup. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende clouddiensten zoals Amazon en Google voor dedicated servers op alle platformen.

Q: Clan support?
A: Yup. Er is een systeem genaamd Networks om clans en groepen bij elkaar te brengen.

Q: Strafe eject?
A: Yup.

Q: Strafejumping/bunnyhopping?
A: Yup. Je doet het nu met sliden.

Screenshots/wallpapers

Afbeeldingslocatie: https://s33.postimg.org/iez68m53j/Titan_Fall2_Wall_Paper_1920x1080.jpg Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/71mcp6tgr/image_772e3d1b_1e4a_4be6_b7ea_0c72b981150d.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/8n7os4zid/image_12df2645_1759_4769_8a64_30d125a9c391.jpg Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/5m64fv2sr/image_ca1e3a1c_ecf0_4462_9710_8df0500c8eed.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/vvdetkprf/image_fc298655_d21f_4e11_b86f_ba7abf0bca42.jpg

Filmpjes/interviews/(p)reviews

Andere filmpjes:

Interviews:
Gamespot singeplayer interview

Previews/first looks:
Tweakers.net
IGN
Polygon
Gamesradar
Game Informer

Reviews/retail first looks:
Gamespot
Polygon
Game Informer
Reddit review post

Patch historie

Tweakers spelerlijsten

Je kan per platform een Network opzetten waar spelers zich kunnen aanmelden.

PC: https://www.titanfall.com/en_us/networks/pc/2061/
PS4: https://www.titanfall.com/en_us/networks/playstation/218937/
Xbox: https://www.titanfall.com/en_us/networks/xbox/317846/

[ Voor 255% gewijzigd door Gundogan op 01-04-2017 11:21 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Vandaag vanaf 21:30 houdt EA zijn play event met onder andere Titanfall 2. De trailer was al gelekt en ze hebben die maar meteen online gezet:

En nu ook de multiplayer:

[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 12-06-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:18
Ik heb hier echt heel veel zin in.. Ik heb alleen niet echt een stedelijke map gezien in de mutiplayer trailer. Ik zag volgens mij alleen maps die wat meer groen waren dan stedelijk. Niet echt hoge gebouwen en dergelijke. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zulke maps er niet in zitten. Daarnaast vind ik de groene maps ook wel wat hebben

De grappling hook ben ik nog niet helemaal over uit. Zou het eerst moeten spelen voordat ik er een oordeel over kan vellen. Een hologram van je pilot kan denk ik wel toffe en misschien wel grappige game momenten brengen.

De gevechten met de Titans zagen er sterk verbeterd uit. De hand to hand combat moves van de Titans lijken sterk geëvolueerd. Ook het slaan en trappen op de grond met als gevolg een energiegolf vind ik tof.

Ik vind het geluid van de wapens zeer goed. Dat is voor mij één van de elementen die Titanfall tof maken. En de pilots zien er wreed uit. Ik denk dat dat in deel 1 ook voor een gedeelte bijdraagde aan de kick die je kreeg als je een speler neer schoot

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Robolokotobo schreef op maandag 13 juni 2016 @ 01:27:
Ik heb hier echt heel veel zin in.. Ik heb alleen niet echt een stedelijke map gezien in de mutiplayer trailer. Ik zag volgens mij alleen maps die wat meer groen waren dan stedelijk. Niet echt hoge gebouwen en dergelijke. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zulke maps er niet in zitten. Daarnaast vind ik de groene maps ook wel wat hebben

De grappling hook ben ik nog niet helemaal over uit. Zou het eerst moeten spelen voordat ik er een oordeel over kan vellen. Een hologram van je pilot kan denk ik wel toffe en misschien wel grappige game momenten brengen.

De gevechten met de Titans zagen er sterk verbeterd uit. De hand to hand combat moves van de Titans lijken sterk geëvolueerd. Ook het slaan en trappen op de grond met als gevolg een energiegolf vind ik tof.

Ik vind het geluid van de wapens zeer goed. Dat is voor mij één van de elementen die Titanfall tof maken. En de pilots zien er wreed uit. Ik denk dat dat in deel 1 ook voor een gedeelte bijdraagde aan de kick die je kreeg als je een speler neer schoot
Voor het wallrunnen heb ik liever de urban maps. Maar de grappling hook zal de wat meer open maps ook speelbaar maken voor de pilots hoop ik. Verder zien de nieuwe abilities voor zowel Titans als pilots er goed uit (Ion's Laser Core!). Zolang het in balans blijft, ben ik hier wel blij mee in plaats van de gevreesde makkelijke weg van maar wat extra dezelfde wapens toevoegen voor meer 'variatie'.

Nog wat B-roll footage van de multiplayer trailer:

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 14-06-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306

Ben benieuwd naar wat mp gaat bieden, deel 1 is voor mij al een zeer geslaagd! De sp-singleplayer van deze game waarschijnlijk niet mijn ding zijn, meer een extratje die niet echt de moeite waard is net als BF4. Ben sowieso geen sp player, lekker 6 vs
6 en go!

Rest van de nieuwe games kunnen me gestolen worden(overwatch ,bf1 ,cod in het vizier maar Nah), zag bf1 gameplay en mooi maar ook voorbij schietend, koop het wel maar meer voor ff kijken)

PC sowieso 8) O-) O-) :*)
(gameplay mp zag er overigens best langzaam uit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:01

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik hoop op meer mensen tegelijk online en geen fragmeat online in de vorm van nutteloze bots in de mappen. Daar knapte ik toch zo op af!

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen smartpistol:), wordt echt erg in the attrione mode. BunnyHOP ftw hoop ik, deze eerste gameplay was te traag maar consoleplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Anoniem: 368306 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:56:
Geen smartpistol:), wordt echt erg in the attrione mode. BunnyHOP ftw hoop ik, deze eerste gameplay was te traag maar consoleplay.
Gameshow footage is altijd traag om de game te showen. Volgens mij is de engine nog steeds de Source engine, dus kan je nog wel strafejumpen en dergelijke.
InF.Inc schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:45:
Ik hoop op meer mensen tegelijk online en geen fragmeat online in de vorm van nutteloze bots in de mappen. Daar knapte ik toch zo op af!
Bots zitten er nog goed verstopt in de footage. Hopelijk hebben nu een wat grotere rol zodat ze meer zijn dan Titan cooldown en core cooldown reductie.

En weer een Titan gepresenteerd (die met het zwaardje, 'hey guys! you like Genji!?'):

[ Voor 41% gewijzigd door Gundogan op 15-06-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weinig nieuws ook qua reacties lijkt TF toch echt ze best moet om weer gewild te zijn.

:) om in de smaak te komen, kwam deze YT'per tegen

YouTube: Titanfall Highlights 4! (montage)

YouTube: Titanfall Highlights 6 (montage)
Hoop dat het vervolg ook zulke gameplay mogelijk maakt, de eerste beelden vond ik wat karig eruit zien.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 24-06-2016 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 22:42
Anoniem: 368306 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:11:
Weinig nieuws ook qua reacties lijkt TF toch echt ze best moet om weer gewild te zijn.
Tsja, wat moet je over TF2 zeggen? Ze hebben mij in elk geval nog geen redenen gegeven om enthousiast te worden. Het toevoegen van extra titan klasses of pilot klasses, al dan niet met een serie extra wapens/maps/unlocks zal ongetwijfeld een deel van de mensen een nat broekje bezorgen, maar aan het einde van de rit is er toch altijd 1 load-out/titan/pilot superieur of in elk geval 'het beste' en die zal voornamelijk gespeeld worden.

De gameplay wás goed en zal ongetwijfeld weer even lekker spelen maar met nog meer wapens, nog meer burn cards en nog meer gadgets wordt het mogelijk alleen maar meer random/bloated en haalt het nog meer skill bij de spelers weg. Het is in deel 1 al een gigantische uitzondering om te spelen tegen en met mensen die het spelletje kunnen zodat je daadwerkelijk leuke potjes krijgt. De verplichte matchmaking is wat mij betreft de doodsteek van de game geweest, de spannende potjes zijn op 1 hand te tellen wanneer je met een pre-made speelt.

Titanfall 2 komt in elk geval inspiratieloos op me over tot nu toe, uitbreiden, meer bloated noobcrutches toevoegen en hopen dat er nu meer mensen blijven spelen om alles te unlocken.....

Zeg ik als groot fan van de movement en core gameplay overigens, maar als absolute hater van matchmaking....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Waarschijnlijk al komend weekend de multiplayer beta voor de console versies. De PC versie is nog niet klaar. :\

En nog wat singleplayer footage:

[ Voor 42% gewijzigd door Gundogan op 16-08-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Gundogan schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:50:
Waarschijnlijk al komend weekend de multiplayer beta voor de console versies. De PC versie is nog niet klaar. :\

[video]

En nog wat singleplayer footage:

[video]
Ik ben er klaar voor. Hoewel ik betas normaal nooit speel, kan ik dat bij tf2 denk ik niet laten. Wil aanvoelen hoe de movement veranderd is tov deel 1. Wat ik er van meegekregen heb is dat je minder snelheid kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:29
PS4 versie is 900p. De alpha/beta althans.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 10:51

RawChild

PSN: Rawchild

Lees overal dat de beta online staat. Ik vind hem Alleen niet op de ps4

[ Voor 65% gewijzigd door RawChild op 19-08-2016 18:45 ]

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
RawChild schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:43:
Lees overal dat de beta online staat. Ik vind hem Alleen niet op de ps4
Je moet volgens mij specifiek zoeken op Titanfall 2 in de store met de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-07 09:46
Op XB1 ben ik 'm iig nu aan het downloaden.. Moet wel zeggen dat het niet echt snel gaat op dit moment met downloaden.. Haal maar 60-70Mbps op dit moment.

De Beta is 17.47GB groot op de Xbox One.

Iemand anders ook de beta al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 12:35
Ik speel op de ps4, zijn de controls/aim nu zo clunky of ligt het aan mij hehe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb twee potjes op de One gedaan. Ik heb plezier gehad maar het was niet Titanfall 1. Kon geen snelheid maken (zal wel aan skillz liggen hoop ik) en vond de game mode bounty hunter geen zak aan. Schieten en ontwijken was vrijwel hetzelfde.

Titans komen niet meer als je niks doet. Dat is wel een voordeel. Anderzijds had ik net een potje dat de tegenstander 2 titans in totaal had omdat ze door mij en een andere dude continu afgeknald werden vanuit onze titans. Niet zo veel aan zo een potje. Wat mij betreft moet iedereen minstens 1 titan per potje krijgen.

Ligt het aan mij of is het echt een spuuglelijk spel? Kan ook komen doordat het een test is en er nauwelijks textures inzitten natuurlijk.

Daarnaast was het best een lagfest. In mijn router interface zag ik dat iedereen in west europa speelde. Toch veel last van rondspringende tegenstanders. Hoop toch dat ze een fatsoenlijk serverpark weten in te schakelen.

Vanavond maar eens kijken of er anderen meedoen en wat zij er van vinden. Ik ben niet overtuigd om het wel of niet te kopen tot nu toe.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 20-08-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-07 14:50

lasharor

7 december 2004

Wat mij betreft zijn de controles prima. Niet storend en/of veel slechter dan andere shooters op de PS4. De gamemodus vind ik daarintegen wel mega vaag. Ik had het idee dat ik super goed bezig was totdat bleek dat ik eigenlijk alleen maar op de AI aan het schieten was :S.

Maarja, daarom zal het wel een beta zijn, die uitleg zal in het gehele spel wel goed komen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Paar potjes gespeeld nu, maar het bevalt me wel.
Al is het (de game mode die ik speelde) nu meer gunfights dan titan fights. Veel minder snel een titan nu.
Maar vind absoluut dat deze game potentie heeft, vermaakte mij prima.

Was nog wel erg laggy allemaal, maar goed, het is een pre-alfa tech test.

Grafisch niet heel bijzonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:51
lasharor schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:36:
De gamemodus vind ik daarintegen wel mega vaag. Ik had het idee dat ik super goed bezig was totdat bleek dat ik eigenlijk alleen maar op de AI aan het schieten was :S.

Maarja, daarom zal het wel een beta zijn, die uitleg zal in het gehele spel wel goed komen hoop ik.
Het spel begint zelfs met een uitleg over die modus en dat er AI mee doet. Pilot vs pilot niet zover ik nu gezien heb.

Vandaag had ik helaas maar tijd voor één potje, maar vond de feeling en het geluid van de wapens echt lekker. Morgen nog eens een goede poging doen, maar ik weet nu al dat ik klaar ben met fps games op de consoles. Heb het een paar jaar redelijk volgehouden, maar nu ik sinds een jaar of 2 weer een goede pc heb ben ik echt waardeloos (geworden) met de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vanavond maar eens proberen, volgend weekend niks te doen dus dan flink testen op de One.

Speel nog altijd de eerste versie op de laptop, heerlijke recht-voor-z'n-raap shooter :)

Edit: Speelt lekker weg, snelle actie..!

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 22-08-2016 11:57 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Laatst online: 12-07 00:22
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:32:
Ik heb twee potjes op de One gedaan. Ik heb plezier gehad maar het was niet Titanfall 1. Kon geen snelheid maken (zal wel aan skillz liggen hoop ik) en vond de game mode bounty hunter geen zak aan. Schieten en ontwijken was vrijwel hetzelfde.

Titans komen niet meer als je niks doet. Dat is wel een voordeel. Anderzijds had ik net een potje dat de tegenstander 2 titans in totaal had omdat ze door mij en een andere dude continu afgeknald werden vanuit onze titans. Niet zo veel aan zo een potje. Wat mij betreft moet iedereen minstens 1 titan per potje krijgen.

Ligt het aan mij of is het echt een spuuglelijk spel? Kan ook komen doordat het een test is en er nauwelijks textures inzitten natuurlijk.

Daarnaast was het best een lagfest. In mijn router interface zag ik dat iedereen in west europa speelde. Toch veel last van rondspringende tegenstanders. Hoop toch dat ze een fatsoenlijk serverpark weten in te schakelen.

Vanavond maar eens kijken of er anderen meedoen en wat zij er van vinden. Ik ben niet overtuigd om het wel of niet te kopen tot nu toe.
Geef het een kans, de eerste 5 poortjes vond ik ook niet zo. Ik wou te snel beginnen maar kende bijvoorbeeld de skills niet eens. Titanfall 1 was een succes voor mij. Deel 2 vind ik na 3uur spelen echt heel gaaf.

Bounty hunter is cool. Je objective is AI te killen, maar de tegenstander zit in de en dus je moet de keuze maken voor objective of de tegenstander opzoeken voordat ze jou misschien wel afschieten.

Het lijkt iets langzamer te gaan naar botsten door Wallrunnen en jumping geeft je veel snelheid. Ik vind de timing van release niet zo goed met battlefield zo dichtbij.

Holo skill is echt cool. Deze heeft mij vaak gereed zodat ik zelf een kill kon maken. Wist nog een moeilijke keuze tussen deze of cloak.

Gebruiken mensen de grppling hook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wel opvallend dat na een weekend beta we hier in dit topic nog steeds op pagina 1 zijn. Niet echt een spel wat (hier) lijkt te leven en dan nog een release zo dicht bij BF1. De beta bevalt me best, maar ook ik zie niet in wanneer ik dit spel zou moeten gaan spelen nu er zoveel goeds uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Beakzz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:02:
Wel opvallend dat na een weekend beta we hier in dit topic nog steeds op pagina 1 zijn. Niet echt een spel wat (hier) lijkt te leven en dan nog een release zo dicht bij BF1. De beta bevalt me best, maar ook ik zie niet in wanneer ik dit spel zou moeten gaan spelen nu er zoveel goeds uit komt.
Precies wat ik dacht. kan het spel toch echt wel aan iedereen aanraden, vind hem best vermakelijk. speelt ook best lekker.

maar inderdaad. ik ga Destiny weer oppaken met de aanstaande uitbreiding. Battlefield gaat er sowieso komen. en dan deze ook nog. Vroeger had ik zoveel tijd dat ik soms geen zin meer had om te gamen. Die tijd is voorbij..moet nu echt keuzes gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 22:42
Beakzz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:02:
Ik heb alleen een pc, dus de beta niet kunnen spelen, maar wat ik van de beta gezien heb, doet me met grote vreze vrezen. Respawn lijkt compleet richtingsloos en inspiratieloos voor deel 2.

Het duurt tering lang voor je titans in kan roepen en dan zijn ze ook nog eens erg zwak tegen pilots. Bovendien lijken de titans nu hard-counters op elkaar; titan X wint altijd van titan Y maar verliest altijd van titan Z. De hele spanning en excitement van het vechten met en tegen titans lijkt weg en pilot vs pilot lijkt toch de core-gameplay te zijn geworden. De vraag is hoe spannend dat is met zo'n extreem lage TTK en een 20down/60up tickrate.

Ook de load-outs en abilities (vrijwel permanent amped weapons, wtf?) trekken me niet zo, maar goed ik ben dan ook een van de weinigen die Titanfall 1 goddelijk vond spelen en vooral tegen de verschrikkelijke matchmaking aan liep, dus wellicht niet helemaal de doelgroep voor deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Laatst online: 12-07 00:22
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Ik heb alleen een pc, dus de beta niet kunnen spelen, maar wat ik van de beta gezien heb, doet me met grote vreze vrezen. Respawn lijkt compleet richtingsloos en inspiratieloos voor deel 2.

Het duurt tering lang voor je titans in kan roepen en dan zijn ze ook nog eens erg zwak tegen pilots. Bovendien lijken de titans nu hard-counters op elkaar; titan X wint altijd van titan Y maar verliest altijd van titan Z. De hele spanning en excitement van het vechten met en tegen titans lijkt weg en pilot vs pilot lijkt toch de core-gameplay te zijn geworden. De vraag is hoe spannend dat is met zo'n extreem lage TTK en een 20down/60up tickrate.

Ook de load-outs en abilities (vrijwel permanent amped weapons, wtf?) trekken me niet zo, maar goed ik ben dan ook een van de weinigen die Titanfall 1 goddelijk vond spelen en vooral tegen de verschrikkelijke matchmaking aan liep, dus wellicht niet helemaal de doelgroep voor deel 2.
Ik heb met heel veel plezier deel 1 gespeeld. Zoveel anders is de game nu ook al weer niet. Wat je schetst over dat pilots tegen titans OP is klopt totaal niet. Ik snap niet hoe je hier bij komt.

Dat het lang duurt voordat titans beschikbaar zijn vind ik niet erg, maar ik denk dat er nog wel een balancing tweak komt. Als je nu niets doet dan krijg je geen titan.

Titan balancing met voorbeeld x y z kan ik niet beoordelen, de 2 titans die er waren vond Ik prima gebalanceerd. snelheid vs kracht.

Ik heb maar 1 minpunt:de map met grote vlakten is weinig rekening gehouden met wallriding ed.

Voor de rest bevalt het mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Van mij hoefde TF2 ook alleen maar een iets uitgebreide en technisch verbeterde TF1 zijn ja. De basis en balans was prima. Iets meer wapens en Titans voor de progressie jeuk en burn cards weg en gaan.

Van wat ik tot nu toe gezien heb word ik ook niet warm. Te veel op pilots gericht, maar dan wel weer een te vlakke en open map. Hopelijk komt er nog iets voor de PC om het zelf te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

VySio schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:06:
[...]

Ik heb met heel veel plezier deel 1 gespeeld. Zoveel anders is de game nu ook al weer niet. Wat je schetst over dat pilots tegen titans OP is klopt totaal niet. Ik snap niet hoe je hier bij komt.

Dat het lang duurt voordat titans beschikbaar zijn vind ik niet erg, maar ik denk dat er nog wel een balancing tweak komt. Als je nu niets doet dan krijg je geen titan.

Titan balancing met voorbeeld x y z kan ik niet beoordelen, de 2 titans die er waren vond Ik prima gebalanceerd. snelheid vs kracht.

Ik heb maar 1 minpunt:de map met grote vlakten is weinig rekening gehouden met wallriding ed.

Voor de rest bevalt het mij prima.
Er is dit weekend ook een update geweest waardoor je je titan eerder kreeg. Respawn gaf zelf ook al aan dat het te lang duurde.

Volgend weekend gaat de level cap omhoog, nieuwe wapens en een nieuwe map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-07 11:04
Ik heb een aantal streams gekeken (zelf niet gespeeld, want PC), en ik zie een aantal probleempunten die het spel naar mijn mening erg schaden:

1. De manier waarop je titans verdient. Het feit dat je alleen richting een titan werkt door kills te maken e.d., waarbij de meter ook nog 's terugloopt als het even wat minder gaat, is zwaar inferieur aan de methode van Titanfall 1. Die gebruikte een timer als basis, die je kon versnellen door je prestaties tijdens de match. Die combi was zo fijn omdat goede spelers werden beloond met méér titans per game terwijl mindere spelers ook één of enkele titans konden inzetten (elke 3 minuten geloof ik). Nu voelt het puur als een killstreak-achtige optie. Gelukkig zijn de hoeveelheid punten die je krijgt gemakkelijk te tweaken door de devs, en zij hebben al aangegeven dat de "verdiensnelheid" komend weekend verhoogd zal zijn (of al is tijdens vorig weekend), maar simpelweg meer titans weggeven lijkt me niet de oplossing - de titan timer was een erg sterke mechanic die ik hard mis.

2. Het feit dat je moet kiezen tussen de grappling hook en de andere pilot abilities (stim, pulse blade, holo pilot + de 2 nog onbekende). De grappling hook is zo fundamenteel voor het klimmen op titans en het doorkomen van de map, dat bijna iedereen die zal kiezen. Dat ding moet gewoon standaard zijn, met één van de andere kiesbare abilities ernaast. Volgens mij zou dat veel fijnere customization opleveren. Dit punt is misschien oplosbaar door de balans tussen de abilities te verbeteren - laten we het hopen.

3. Het schild van de titan laadt niet meer automatisch op. Deze functie zorgde er in Titanfall 1 voor dat je je tactisch terug kon trekken voor een aantal seconden, om aan te sterken. Zo kon je titan een stuk langer dienst doen als je handig speelde. In Titanfall 2 is dat geen optie meer. Het vervangende idee van de titan batteries en de nieuwe rodeo-methode in TF2 vind ik op zich interessant, maar dit zou gecombineerd moeten worden met een herladend schild. Sterker nog, titans droppen nu zelfs helemaal zonder schild, dus je moet een batterij vinden en die in je titan zetten voordat je überhaupt enige shielding hebt. De batterijen zouden prima zijn om een schild verder te versterken dan standaard mogelijk is, maar niet als de enige manier om een klein beetje shielding te krijgen. Titans zijn te snel stuk nu, wat verder wordt verergerd door hun tragere bewegingssnelheid en minder ontwijkingsmogelijken (titans worden continu bestookt en ge-rodeod nu).

Online worden nog meer pijnpunten aangestipt, en het lijkt erop dat het spel op dit moment een deel van z'n toegevoegde waarde heeft verloren t.o.v. deel 1. Ik zie ook wel een hoop van het goede terugkomen gelukkig, en de devs hebben nog even tijd om zaken bij te schaven. Ik zou hen overigens enorm aanraden het spel een paar maanden uit te stellen hiervoor, en bovendien om de novembermaand niet met Battlefield 1 én COD:IW te hoeven delen.

Maar we zullen zien wat het eindresultaat zal zijn. Mijn verwachtingen zijn in elk geval lager dan vóór de beta.

http://www.eurogamer.net/...ig-changes-to-titanfall-2

Titans worden sneller verdiend en belangrijker snelheid vergroten door movement komt terug. Yes!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-07 11:04
Ik zag 't ook voorbij komen. Een mooie set aanpassingen en een flinke stap in de goede richting volgens mij. De tech test verlaagde mijn enthousiasme toch wel wat, maar dat de ontwikkelaar zo snel reageert en zaken aanpast geeft vertrouwen. Overigens is de tech test een build van afgelopen juni, dus intern is het spel sowieso al weer wat verder op weg. En een deel van de minder goede ontvangst zit 'm erin dat de tech test maar een fractie van de inhoud van het spel bevat (er komen meer titans, abilities, maps, enz waardoor de balans anders uit zal vallen dan nu in de test).

Hier de originele post met de aankomende wijzigingen, door Respawn zelf.

Hopen dat ze de juiste balans tussen oud en nieuw weten te vinden de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De aanpassingen zijn al een hele verbetering vind ik en de amped modus vind ik erg lekker wegspelen.

Maar zo te zien ben ik een van de weinige die de beta nogmaals heeft geprobeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Beakzz schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:14:
De aanpassingen zijn al een hele verbetering vind ik en de amped modus vind ik erg lekker wegspelen.

Maar zo te zien ben ik een van de weinige die de beta nogmaals heeft geprobeerd :+
Moeten ze maar een PC beta houden. :(

Maar de changes zijn goed om te horen. Wat meer naar TF1 + wat balanceren voor de nieuwe content lijkt me een prima uitgangspunt in plaats van opnieuw het wiel proberen uit te vinden. En anders balanceren ze de console en PC versie maar apart. Ik kan me namelijk voorstellen dat men op consoles meer problemen kan hebben met de movement dichtbij dan op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 16:05

Acid_Burn

uhuh

Ik heb TF1 nooit gespeeld, maar ik vermaak me wel met de alpha. Wat ze er wat mij betreft wel uit mogen laten is de epilogue... totaal nutteloos en mocht je net doodgaan als die ingaat zit je een minuut duimen te draaien...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter

Trailer van alle Titans. Zitten wel een aantal coole zaken tussen (Ronin!) en veel variatie vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
PC footage:

Ziet er al een stuk beter uit. Sliden is het nieuwe strafe jumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:16

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Was er in eerste instantie geen sprake van dat er een Steam release zou komen?

Disclaimer: ik heb het een tijd niet in de gaten gehouden, 28 oktober moet het al zover zijn...tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Sumerechny schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:33:
Was er in eerste instantie geen sprake van dat er een Steam release zou komen?

Disclaimer: ik heb het een tijd niet in de gaten gehouden, 28 oktober moet het al zover zijn...tof!
EA is de uitgever, dus naar Steam kan je fluiten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:16

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Gundogan schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:56:
[...]

EA is de uitgever, dus naar Steam kan je fluiten. :+
Dat zal het probleem zijn. Een snelle Google check laat me direct zien dat Zampella het in eerste instantie wel gehint heeft (in 2014 :+ ).

Volgende week weer eens een echte LAN, ik hoop een paar mensen gek te krijgen voor TF1. Wellicht krijg ik ze zover om TF2 aan te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalking1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 15:02
Geen idee of dit de goede plek is maar ik zoek mensen/ een team voor Titanfall 2 xbox one. Mijn gamertag is Finalking1. Indien interesse voeg mij graag toe. Ben 27 jaar oud dus heb enkel in de avond tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 11:25
Volgens mij één van de meest onderschatte shooters aller tijden, best jammer. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:44
Rockz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:51:
Volgens mij één van de meest onderschatte shooters aller tijden, best jammer. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit! :)
Ik ook! Heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo te zien gaat het voornamelijk over BF1 en BF1, koop die ook wel een keer maar is niet eerste keus. TF2 is meer mijn ding, heb alleen nu andere dingen aan me hoofd en ga niet meer zo veel gamen. Heb belachelijk veel uren TF gespeeld en dat gaat het dit keer niet worden. Koop het spel ook via een key-site en voor pakweg 40 euro en kan dan niet meteen vanaf day1 spelen. Boeit me ook niet meer zo. Voor 60 en 80(special edition) Euro koop je het spel bij Origin en kan je geloof ik al de 25e het spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Rockz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:51:
Mee eens. Heerlijke gameplay. Vond de beta ook erg vet. Sowieso leuker dan cod beta en minimaal gelijkwaardig aan de battlefield beta. Je hoort maar weinig van deze game momenteel, wordt compleet ondergesneeuwd door die andere shooters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tja daar vragen ze ook wel een beetje om. Pure zelfmoord dit. Zelfs een slechte COD en Battlefield hadden deze strijd makkelijk gewonnen en nu blijkt die laatste zelfs erg goed te zijn. Was zelf van plan Titanfall 2 (kan het echt geen TF2 noemen :+) te spelen tot ze bij Battlefield 1 de problemen van de beta opgelost hadden, maar nu ze het aardig voor elkaar lijken te hebben weet ik het niet zo zeker meer.

Wil best beide kopen, maar dan moeten er wel tegenstanders te vinden zijn en ben bang dat deze game niet veel verkocht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:53
Goede reviews zeg. Wat een bizarre timing alleen. Allebei EA......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Zat ook net wat video reviews te zien, maar schijnt inderdaad een top game te zijn! Ik ga hem aanschaffen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
giantgiantus schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:05:
Ja, het blijft een beetje vreemd om BF1 en Titanfall 2 zo dicht op elkaar en ook op de nieuwe CoD te zetten. BF1 bevalt me tot nu toe ook zeer goed en hopelijk is Titanfall 2 ook meer dan prima. Maar misschien had het voor EA nog beter kunnen uitpakken als ze het iets verder van elkaar hadden gezet. CoD versla je dit jaar qua kwaliteit sowieso wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:28

MazeWing

The plot thickens...

Gundogan schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

Ja, het blijft een beetje vreemd om BF1 en Titanfall 2 zo dicht op elkaar en ook op de nieuwe CoD te zetten. BF1 bevalt me tot nu toe ook zeer goed en hopelijk is Titanfall 2 ook meer dan prima. Maar misschien had het voor EA nog beter kunnen uitpakken als ze het iets verder van elkaar hadden gezet. CoD versla je dit jaar qua kwaliteit sowieso wel. :p
Ze doen het eigenlijk wel slim.
Beide games hebben toch een behoorlijke andere speelstijl. Het zijn beide FPS games maar daar houdt de grootste overeenkomst wel mee op. Titanfall 2 is wat dat betreft veel meer vergelijkbaar met de laatste Call of Duty games (sinds Advanced Warfare wallrunning introduceerde). EA heeft dus 2 uitstekende alternatieven voor Call of Duty klaarliggen!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:09

Rmg

giantgiantus schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:05:
titan fall is van Respawn en bf is van EA Dice. T2 doet ook niet mee aan ea early access en ea vault discount. Ea is wel van beiden de uitgever, desondanks behandelt ea de games absoluut niet het zelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Overzicht met diverse reviews:

https://www.reddit.com/r/...itanfall_2_review_thread/
Allemaal behoorlijke goede cijfers inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
MazeWing schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:52:
[...]

Ze doen het eigenlijk wel slim.
Beide games hebben toch een behoorlijke andere speelstijl. Het zijn beide FPS games maar daar houdt de grootste overeenkomst wel mee op. Titanfall 2 is wat dat betreft veel meer vergelijkbaar met de laatste Call of Duty games (sinds Advanced Warfare wallrunning introduceerde). EA heeft dus 2 uitstekende alternatieven voor Call of Duty klaarliggen!
Rmg schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:12:
[...]

titan fall is van Respawn en bf is van EA Dice. T2 doet ook niet mee aan ea early access en ea vault discount. Ea is wel van beiden de uitgever, desondanks behandelt ea de games absoluut niet het zelfde
Nouja, shooter liefhebbers willen denk ik wel beiden hebben en dan kan je als EA gewoon verkopen mislopen. En dan kan misschien wel Titanfall het kind van de rekening worden omdat niet iedereen meteen warm wordt van de movement en het geen langlopende franchise is en men misschien dan liever alleen BF1 haalt. Plus dat natuurlijk bij EA de middelen ook niet eindeloos zijn en je dus ziet dat Titanfall 2 een stuk minder marketing en andere voordeeltjes krijgt zoals EA early acces.

De eerste Titanfall viel qua verkooppotentie precies goed in het voorjaar van 2014: geen andere shooters en het was een van de weinige Xbox One exclusives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Gundogan schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:45:
[...]

[...]

Nouja, shooter liefhebbers willen denk ik wel beiden hebben en dan kan je als EA gewoon verkopen mislopen. En dan kan misschien wel Titanfall het kind van de rekening worden omdat niet iedereen meteen warm wordt van de movement en het langlopende franchise is en men misschien dan liever alleen BF1 haalt. Plus dat natuurlijk bij EA de middelen ook niet eindeloos zijn en je dus ziet dat Titanfall 2 een stuk minder marketing en andere voordeeltjes krijgt zoals EA early acces.

De eerste Titanfall viel qua verkooppotentie precies goed in het voorjaar van 2014: geen andere shooters en het was een van de weinige Xbox One exclusives.
Precies dit. Groepjes waar ik mee online game en irl vrienden liggen allemaal in een split tussen deze game en BF1. Ja het zijn 2 totaal verschillende shooters, maar beide blijken goed en ondanks dat ik niks met die spring/ wallrun shooters van Activision heb vond ik de TF2 gameplay wel erg lekker.

Uiteindelijk koop ik ze allebei wel, maar veel (online) vrienden hebben gewoon daar de tijd niet voor of het geld er niet voor over. En aangezien de marketing vooral op BF1 is gericht staat TF2 direct al 1-0 achter.

Je mist hoe dan ook al de groep die geen gamesites in de gaten houdt. Ook ben ik bang voor vrij weinig volle servers. Echt zonde om nu te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:22:
Koop het spel ook via een key-site en voor pakweg 40 euro en kan dan niet meteen vanaf day1 spelen. Boeit me ook niet meer zo. Voor 60 en 80(special edition) Euro koop je het spel bij Origin en kan je geloof ik al de 25e het spel spelen.
Even terug te komen op wat ik verkondigd heb een tijdje terug, dit klopt niet, alles start tegelijk, 28e oktober.

En ja, ik hou ik me hart vast dat er niet veel exemplaren verkocht zullen worden gezien BF1 en COD er ook zullen zijn. Begrijp de strategie ook niet maar zullen wel redenen voor zijn.

Ook wel benieuwd of er in sp het bunnyhoppen toegepast zal worden,lijkt me lastig om dit goed werkzaam te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:01

JoeZuCK

_Fonz > all.

Zitten er nu wel of geen bots in online multiplayer? En hoeveel mensen kunnen maximaal online in een potje?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
InF.Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:42:
Zitten er nu wel of geen bots in online multiplayer? En hoeveel mensen kunnen maximaal online in een potje?
Hangt beide van de gamemode af. Sowieso hebben Attrition en Bounty Hunter bots. Maar gamemodes zoals CTF and Hardpoint niet meer denk ik. Meeste modes zijn denk ik 6v6, maar pilot only modes kunnen zomaar 8v8 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Ik vond Titanfall een leuk spel. Beta daarvan gedaan en toen spel gekocht. Bij lvl 26 had je alle wapens al wat ik apart vond en na 3 maanden waren er wereldwijd 130 spelers dacht ik.
Begreep dat het nu wel weer een beetje gespeeld word maar zou toch wel zonde zijn als het Titanfall 2 hetzelfde zou gaan.
Was wel op de PC trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:40
Ik heb TF pas laat gekocht een keer via Amazon.com voor 5 dollar. Maar achteraf gezien is het ondertussen het meest gespeelde spel van mij. Speel het nog steeds een aantal keer per week. Vanochtend deeltje twee ook gepreordered. Kan niet wachten om te spelen.
Ben benieuwd of ik deze ook net zoveel ga spelen of dat ik toch regelmatig terug ga naar TF. Er wordt nog steeds wel TF1 gespeeld overigens op de pc. Paar honderd personen. Maar kom redelijk snel in een spel Attrition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:24
Game ontvangen, vanavond maar even testen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

mobygo76 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:17:
Game ontvangen, vanavond maar even testen !
Is ie al te koop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Vandaag ontvangen. Gekocht bij yourgamezone.
Mp servers zijn helaas nog offline.

[ Voor 30% gewijzigd door mobygo76 op 26-10-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mobygo76 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:29:
Vandaag ontvangen. Gekocht bij yourgamezone.
Mp servers zijn helaas nog offline.
Hoe kan het dat jij al de sp hebt kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik hen de game via yourgamezone.nl twee dagen te vroeg ontvangen. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Hoppa, Titanfall 2 al mogelijk om nu te spelen op de PC als je even snel op en neer naar australie gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:13
Heb de game net op PSN binnengehaald.
Nu is het wachten tot release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:41
Toch maar een pre order gedaan bij media markt, vond de trailer toch zo vet en heb de beta ook gespeeld dus laat maar komen morgen💪🏻

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en het aantal spelers online. Aangezien ik nog 2 weken vakantie heb ga ik rustig nadenken of ik de PS4 of PC versie ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:27
ik ga zeker voor de pc versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-07 17:19

spartacusNLD

This is Sparta!!

Alle DLC is gratis:

https://twitter.com/Titan...12801?ref_src=twsrc%5Etfw

_/-\o_ mocht ook wel gezien ze tegen BF1 ( en CoD?? speelt iemand dat nog? :+ ) moeten opboksen

[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 28-10-2016 08:35 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-06 11:54
Als het goed is komt hij vandaag binnen voor de PS4, is er tijdens de beta nog iets van een [GoT] network aangemaakt? Ik heb daar destijds niet zo goed naar gekeken, maar die community dingen zagen er wel aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb al meerdere keren, zelfs gisteren(icm met een het vpn truukje) een mp game te joinen op pc, maar dat lukt me dus niet, bij free for all en ctf geprobeerd, blijft maar spelers zoeken.

Heel even de sp geprobeerd en zag er best uit maar het leek wel of de wapens totaal geen recoil hadden.

edit: inmiddels hardpoint kunnen spelen maar duurt lang om erin te komen, erg wennen de nieuwe gameplay.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 28-10-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Net gehaald bij gm vanavond proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beaudog schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:29:
Net gehaald bij gm vanavond proberen
Gewoon even een mening hoor maar zijn dit soort berichten nodig? Vermeld dan tenminste nog het platform, voor de volgende keer dan, nu niet meer graag. Net als ben nu het spel aan het downloaden ook niet echt interessant is.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 28-10-2016 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
De post daarboven staat voor de pc
Ben gewoon enthousiast .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heb 'm ook gehaald voor de PC, ben erg benieuwd!

Meespelen? Ik heet GraphiC911--NL

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
EPG is love, EPG is life :>

Even inkomen de eerste paar potjes (alle keybindings zijn standaard ook allemaal anders tov TF1), maar na een paar potjes voelde het weer goed aan. :)

- De nieuwe wapens en Titans zijn erg leuk om mee te spelen. Scorch is de combo master en het insta gibben met de EPG is geweldig. Jammer dat ze er ook een cookiecutter Titan (Tone) erin hebben gedaan. Uiteindelijk zal het merendeel wel voor die Titan kiezen.
- Je gaat redelijk snel dood. De TTK is niet echt hoger of lager, maar aangezien iedereen z'n wapen kan ampen en vooral de SMG's belachelijk goede hipfire hebben (Volt lazerbeam pewpewpew), is movement nog belangrijker dan in TF1.
- Spawns in Hardpoint zijn een beetje broken soms? Duurt soms erg lang voordat de spawns flippen waardoor je makkelijk kan spawnkillen.
- Slide hoppen is het nieuwe strafen. Movement speed is daardoor wel hetzelfde als TF1.
- Performance op de PC is... slecht? Alles op max is nauwelijks 60fps max en veel framedrops. Beetje teleurstellend na 75fps minimum en bijna altijd 100+ in BF1 op max. Met alles op low gaat ie wel richting de 144, maar heeft ook daar wel moeite mee. Gameplay is wel vloeiend genoeg dan. Hopelijk iets wat opgelost kan worden met een nieuwe driver van AMD.
EDIT: de AA wat lager zetten doet al wonderen. Met TSAA, 8x AF en shadows een tandje lager en de rest op max blijft ie nu ruim boven de 80fps op 1080p.
- Geen deaths meer op het scoreboard. Hoef je je ook niet druk te maken over je k/d en kan je gewoon gaan. *O*

Eerste indrukken zijn positief!

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 28-10-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floxcie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03-2021
Staat al in V&A waar het hoort. Reclame in forumtopics staan wij niet toe, omdat het anders een zooitje wordt :)

[ Voor 87% gewijzigd door Grotman op 29-10-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Net paar potjes gespeeld op de ps4, wat een heerlijke game! Deze game krijgt alleen helaas niet de aandacht die het verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Gundogan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:12:
- Je gaat redelijk snel dood. De TTK is niet echt hoger of lager, maar aangezien iedereen z'n wapen kan ampen en vooral de SMG's belachelijk goede hipfire hebben (Volt lazerbeam pewpewpew), is movement nog belangrijker dan in TF1.
Dit is genoeg reden voor mij om het niet te halen. De TTK in TF1 was echt veel te laag en verpeste de game voor mij (en velen anderen op PC ook denk ik), ik had gehoopt dat dit gefixt zou worden in Titanfall 2. CoD heeft ook al jaren dit probleem. Het lijkt wel alsof deze games alleen getest worden met een controller waarmee aimen minder snel is. En naar feedback is dan duidelijk niet geluisterd.

Erg jammer :'(

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matchmaking werkt best slecht, de lobby in de vorige was wel prettiger. De maps nog maar eens goed verkennen maar eerste indruk van sommige is niet zo positief hoewel dat ik wel eens eerder heb gehad en dat later weer niet meer vond.

p.s. wat werkt origin slecht zeg, hoor iedereen erover klagen..

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 28-10-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 20:14
Ook gekocht op pc, wordt kiezen tussen bf1 en deze. Zo weinig tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Voor de PC heb ik maar een network aangemaakt. Volgens mij zoekt de matchmaking automatisch naar spelers van dezelfde network als teammates bij het opzetten van een game.

https://www.titanfall.com/en_us/networks/pc/2061/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
Erg teleurgesteld in de playerbase van de PC versie. Erg mooie game, speelt heerlijk, mooie maps. Maarja.....zijn maar 800 spelers online om mee te knallen. Denk niet dat deze game lang meegaat, erg jammer. Hoop wel dat dit veranderd. De game verdiend beter, maar EA had het niet moeten releasen tijdens een andere grote titel van henzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-06 20:11

cptbuttlick

Nvidia

Aanrader op pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:00
Wordt net zo'n 1 dags vlieg als de eerste.
Daar brand ik niet nogmaals mijn vingers aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
MaXeRs schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 01:14:
Wordt net zo'n 1 dags vlieg als de eerste.
Daar brand ik niet nogmaals mijn vingers aan.
Qua game zelf is er weinig mis mee. De reviews zijn zeer lovend ook over de game. Maar het is maar de vraag hoe het publiek het oppakt. Op de ps4 zijn er wel een hoop spelers volgens de statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Gundogan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:12:

ADS is echt compleet zinloos in deze game :D. TTK had van mij iets hoger gemogen, of hetzelfde maar met minder kogels. Het is lastig om meer dan 2 man neer te krijgen met een clip terwijl ik daar in andere shooters geen problemen mee heb.

Ik vind het trouwens wel prima draaien op 1080p op een GTX970. Heb de FPS meter nog niet aangezet, maar zit ruim boven de 60 en drop daar niet onder.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 29-10-2016 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Sn0wblind schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:48:
Erg teleurgesteld in de playerbase van de PC versie. Erg mooie game, speelt heerlijk, mooie maps. Maarja.....zijn maar 800 spelers online om mee te knallen. Denk niet dat deze game lang meegaat, erg jammer. Hoop wel dat dit veranderd. De game verdiend beter, maar EA had het niet moeten releasen tijdens een andere grote titel van henzelf.
Op de ps4 gisteren 21.000 ongeveer. En dat vond ik al weinig voor een release dag.
Maar dit is wel echt een aanrader. Speelt heerlijk. Best veel titans, je kan van alles levelen en aanpassen. En die nieuwe gamemode is echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 21:29
Deze ochtend zoon 9000 spelers online op de pc :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Poesmij schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:20:
Deze ochtend zoon 9000 spelers online op de pc :).
Oh dat valt nog wel mee. Misschien check ik de data verkeerd. Ik zit bij ADV network details te kijken.
RawChild schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 07:29:
[...]

Op de ps4 gisteren 21.000 ongeveer. En dat vond ik al weinig voor een release dag.
Maar dit is wel echt een aanrader. Speelt heerlijk. Best veel titans, je kan van alles levelen en aanpassen. En die nieuwe gamemode is echt leuk!
Helemaal mee eens. Speelt zeer lekker weg. Ik heb ook BF1 ernaast maar het zijn 2 totaal verschillende maar goede shooter ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-06 21:15

Scorpio616

BOOM headshot!

Kan iemand mij bevestigen, of ontkrachten, dat het mogelijk is om te upgraden naar de Deluxe Edition via Origin? Ik heb namelijk nog een paar waardebonnen liggen en wil dan Titanfall 2 in de winkel halen, maar toch zou ik ook graag de Deluxe Edition willen hebben die alleen via Origin te halen is.

Is het dus mogelijk om een retail versie te activeren via Origin en daarna te upgraden naar de Deluxe?

Zo ja, weet iemand ook wat dat moet kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torp_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:52
Scorpio616 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:43:
Kan iemand mij bevestigen, of ontkrachten, dat het mogelijk is om te upgraden naar de Deluxe Edition via Origin? Ik heb namelijk nog een paar waardebonnen liggen en wil dan Titanfall 2 in de winkel halen, maar toch zou ik ook graag de Deluxe Edition willen hebben die alleen via Origin te halen is.

Is het dus mogelijk om een retail versie te activeren via Origin en daarna te upgraden naar de Deluxe?

Zo ja, weet iemand ook wat dat moet kosten?
Ik heb de standaard versie op origin en als ik de deluxe aan klik kost me dat gewoon 79,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz

Hoe erg is de "wallhack" die hij af zit te branden? Meestal ben ik het wel eens met hem, maar de laatste tijd slaat hij aardig door met de noobhulpjes in games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Net een stuk van de single player gespeeld het eerste level ziet er cool uit en vermaak me prima.
Ik speel op 4k met 4x msaa en alles high/insane .
het geluid is net als battlefield 1 top over de surround set is echt genieten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Edit: Op dit moment spelen er ongeveer 11466(and rising) mensen op PC
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Itm0vm5.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 29-10-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
falcon123 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:03:
Edit: Op dit moment spelen er ongeveer 11466(and rising) mensen op PC
[afbeelding]
Oh dat is wel mooi dat het echt groeit. Ik heb niet naar de getallen gekeken maar lobbies vinden is geen enkel probleem. Zit binnen enkele seconden in matches met een ping van rond de 20~40ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Goede zaak. Gun het ze wel :) Zei van de week nog dat ik de planning echt te dom voor woorden vond, maar waarom eigenlijk niet 2 totaal verschillende shooters tegenover COD zetten?

Titanfall 2 heeft veel meer raakvlakken met de moderne COD games als dat een BF1 heeft en aangezien COD nu op zijn zwakst is kan dat best wel eens een flink deel van de spelers gaan afsnoepen.

Ben benieuwd... En ja sorry .. Cant wait to see the giant fall :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Beakzz schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:11:
[video]

Hoe erg is de "wallhack" die hij af zit te branden? Meestal ben ik het wel eens met hem, maar de laatste tijd slaat hij aardig door met de noobhulpjes in games :)
Het is een boost die je volgens mij het minst makkelijkst haalt. Voor alle boosts is wel wat te zeggen, maar het is gelukkig geen burn card systeem meer waar je meteen fucked bent als tegen een team speelt die meteen meerdere Titans inroept dmv een burn card.

Met merit maar alvast de R-97 SMG unlocked aangezien levelen een beetje langzaam gaat en lvl41 wel erg ver weg is. Blijft een smerig wapen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Wat is eigenlijk de max level die je kan halen? En is er ook iets als prestige?
Hoe fijn ik het spel ook vind, het aanbod in maps is wel erg minimaal.. of ik heb een aantal nog niet gespeeld.. maar heb het idee dat ik telkens dezelfde speel

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Er zijn communties op zowel de PC, als de PS4