Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter

Algemene informatie

Officiële site
Ontwikkelaar: Respawn Entertainment
Uitgever: Electronic Arts
Platform: PC (Origin), Xbox One en Playstation 4
Engine: aangepaste versie van hun aangepaste Source engine
Release datum: 28 oktober 2016
Officiële sociale media: Facebook, Twitter, Google+, Youtube, Twitter van Respawn

Systeemeisen voor de PC versie

Minimum:
CPU: Intel Core i3-6300t of iets gelijkswaardig
RAM: 8GB
HDD: 45GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB

Aanbevolen:
CPU: Intel Core i5-6600 of iets gelijkswaardig
RAM: 16GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB, AMD Radeon RX 480 8GB

4K resolutie op 60 fps:
CPU: Intel Core i7-6700k of iets gelijkswaardig
RAM: 16GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB

Beta
Er was een beta voor de launch. De consoles kregen twee test weekenden (19 tot 21 en 26 tot 28 augustus).

DLC
Alle extra mappen en gamemodes zullen gratis beschikbaar zijn voor iedereen. Verder zal er geen pay2win DLC komen. Ook zal er geen season pass verschijnen.

Introductie

Titanfall 2 is het vervolg op de eerste game uit 2014. Nu met een volwaardige singleplayer en meer content voor de multiplayer (meer abilities, meer verschillende Titans met verschillende core abilities).

Verhaal

Het verhaal speelt zich af na de eerste Titanfall, hoewel alleen heel af en toe naar de gebeurtenissen in TF1 wordt verwezen.

Singleplayer

Je bent Jack Cooper, een Militia infanterist die ook Pilot training ondergaat. Als je leraar op het slagveld sneuvelt, draagt hij de link met zijn Titan over aan jou. Daarmee beleef je doldwaze avonturen op de planeet Typhon op zoek naar wat de IMC wilt met de 'Ark'.

De singleplayer is een mix van standaard Call of Duty gevechten, wallrun platforming en Titan gevechten.

Multiplayer

Ten opzichte van deel één valt meer te kiezen en er is een groter progressie systeem. Ook kan je nu als Pilot sliden en dashen. Er zijn 6 verschillende Titans waar je uit kan kiezen. Deze lijken wel wat meer vast te liggen qua mogelijkheden. Enkele belangrijke veranderingen ten opzichte van Titanfall 1 zijn:
  • Strafe jumpen om je momentum te behouden is weg, maar je hebt nu dus wel sliden hoppen wat hetzelfde resultaat geeft en je kan ook eventueel een grappling hook erbij nemen.
  • De Core en Titanfall ability zijn nu op een percentage gebaseerd die je met je acties kan opvullen en waarvan een deel langzaam leegloopt als je niks doet. Je moet dus actief blijven om het maximale uit je acties te halen. Verder loopt het nog steeds langzaam vanzelf op.
  • Titans hebben geen shield healthpool meer. Een pilot kan een battery in je Titan stoppen via een rodeo voor extra HP.
  • Rodeo op een vijandelijke Titan werkt nu anders. Als de Titan een battery heeft, steel je die en doe je damage aan de Titan. Als de Titan geen battery heeft, gooi je een explosief in de battery houder voor alleen damage.
  • Titan classes zijn vast qua wapens en abilities.
Game modes
Game modes hebben nu verschillende playercounts. 5v5 en 8v8 is al over gesproken. Niet alle modes hebben bots en/of Titans.

Bounty Hunter:
Soort van een opvolger van Attrition. Beide teams kunnen geld en bonus geld verdienen door de bots op de map op te ruimen. Je verliest de helft van je bonus geld aan de tegenstander die je dood. Tussen de bot waves openen twee drop punten waar je het bonus geld instopt. Het eerste team wat $5000 verdiend heeft, heeft gewonnen.

Attrition:
Gelijk aan de eerste Titanfall. Scoor punten door bots, spelers en Titans te slopen. Het eerste team wat 400 punten heeft verzameld, wint.

Amped Hardpoint:
Gelijk aan Hardpoint in Titanfall, dus controleer drie punten op de map. Nieuw is dat je een punt nog keer kan cappen voor dubbele punten.

Capture the Flag:
Het max aantal te cappen vlaggen hangt van de map af.

Pilot vs Pilot:
Alleen 8v8 pilots. Eerste team dat 100 kills scoort, wint.

Maps
  • Forwardbase Kodai
  • Boomtown
  • Homestead
  • Exoplanet
  • Black Water Canal
  • Eden
  • Drydock
  • Crash Site
  • Complex
  • Angel City (DLC)
  • Colony (DLC)
Networks

Nieuw in Titanfall 2 zijn Networks. Dit zijn ingame groepen waarmee makkelijk parties kan maken en kan chatten. In het potje zelf zie je de tag van je active network (standaard is dit ADV). Ook kan kan je meer merit verdienen door in het happy hour van het Network te spelen. Je kan meerdere networks joinen en je kan vrij wisselen van actieve network ingame. Zie onderaan de startpost voor de GoT networks.

Multiplayer loadouts

Behalve het unlocken van items door simpele progressie, kan je ze ook eerder unlocken met Merit. Merit verdien je ook door progressie en je kan de inkomsten verhogen door in het happy hour te spelen van je Network.

Pilot loadouts

Tactical:
Je tactical ability bepaalt het uiterlijk van je personage en je speelstijl.
  • Cloak: countert de Pulse Blade en Maphack boost.
  • A-Wall.
  • Stim.
  • Phase Shift.
  • Grapple: grappling hook.
  • Pulse Blade: werp mesje die ook dienst doet als pulse generator om tegenstanders te detecteren.
  • Holo Pilot: hologram van je pilot ter afleiding.
Primary weapons:

Assault Rifles:
  • R-201 Carbine.
  • R-101 Carbine (R-201 reskin met unieke scope).
  • Hemlok BF-R.
  • G2A5.
  • V-47 Flatline.
Sub Machine Guns:
  • CAR.
  • Alternator: dubbelloops SMG.
  • Volt: energy SMG.
  • R-97.
Light Machine Guns:
  • Spitfire.
  • L-STAR.
  • X-55 Devotion
Sniper Rifles:
  • Kraber-AP Sniper.
  • D-2 Double Take.
  • Longbow-DMR.
Shotguns:
  • EVA-8 Auto.
  • Mastiff.
Grenadiers:
  • Sidewinder SMR.
  • EPG-1.
  • R-6P Softball.
  • EM-4 Cold War.
Secondaries:
Pistols en anti-Titan wapens gebruiken nu hetzelfde slot.
Pistols:
  • RE-45 auto.
  • Hammond P2016.
  • SA-3 Mozambique.
  • B3 Wingman.
Anti-Titan:
  • Charge Rifle.
  • MGL Mag Launcher.
  • LG-97 Thunderbolt.
  • Archer.
Ordnance:
  • Frag Grenade.
  • Firestar.
  • Electric Smake Grenade.
  • Arc Grenade.
  • Gravity Star.
  • Satchel.
Kit 1:
  • Power Cell.
  • Fast Regen.
  • Phase Embark.
  • Ordnance Expert.
Kit 2:
  • Kill Report.
  • Wallhang.
  • Low Profile.
  • Hover.
Titan loadouts

Scorch:
Primary weapon: T-203 Thermite Launcher.
Offensive: Firewall.
Utility: Incendiary Trap.
Defensive: Heat Shield.
Core: Flame Core.
Kit:
  • Wildfire Launcher.
  • Tempered Plating.
  • Fuel for the Fire.
  • Inferno Shield.
Ion:
Primary weapon: Splitter Rifle.
Offensive: Laser Shot.
Utility: Tripwire.
Defensive: Vortex Shield.
Core: Laser Core.
Kit:
  • Entangled Energy.
  • Zero-Point Tripwire.
  • Grand Cannon.
  • Vortex Amplifier.
Ronin:
Primary weapon: Leadwall.
Offensive: Arc Wave.
Utility: Phase Dash.
Defensive: Sword Block.
Core: Sword Core.
Kit:
  • Ricochet Rounds.
  • Thunderstorm.
  • Highlander.
  • Temporal Anomaly.
Tone:
Primary weapon: 40MM Tracker Cannon.
Offensive: Tracker Rockets.
Utility: Sonar Lock.
Defensive: Particle Wall.
Core: Salvo Core.
Kit:
  • Enhanced Tracker Rounds.
  • Reinforced Particle Wall.
  • Rocket Barrage.
  • Pulse-Echo.
Legion:
Primary weapon: Predator Cannon.
Offensive: Power Shot.
Utility: Mode Switch.
Defensive: Gun Shield.
Core: Smart Core.
Kit:
  • Enhanced Ammo Capacity.
  • Bulwark.
  • Sensor Array.
  • Light-Weight Alloys.
Northstar:
Primary weapon: Plasma Railgun.
Offensive: Cluster Missle.
Utility: Hover.
Defensive: Tether Trap.
Core: Flight Core.
Kit:
  • Piercing Shot.
  • Twin Traps.
  • Enhanced Payload.
  • Viper Thrusters.
Titan Kit:
  • Assault Chip.
  • Stealth Auto-Eject.
  • Overcore.
  • Turbo Engine.
  • Nuclear Ejection.
  • Counter Ready.
Titanfall Kit:
  • Dome Shield.
  • Warpfall.
Boost
Boosts vervangen de Burn Cards en kan je gebruiken als je een bepaald punt in je Titanfall meter hebt bereikt.
  • Amped Weapons.
  • Ticks.
  • Map Hack.
  • Pilot Sentry.
  • Battery Back-Up.
  • Radar Jammer.
  • Smart Pistol.
  • Titan Sentry.
  • Phase Rewind.
  • Hard Cover.
  • Dice Roll.
  • Holo Pilot Nova.

Competitief knallen en esports

Respawn heeft vooralsnog geen plannen om het te ondersteunen. Wel is het opzetten van private matches beschikbaar vanaf launch.

FAQ

Q: Welke poorten moet ik openen voor betere matchmaking?
A: Waarschijnlijk dezelfde als in de eerste game.

Q: Dedicated servers?
A: Yup. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende clouddiensten zoals Amazon en Google voor dedicated servers op alle platformen.

Q: Clan support?
A: Yup. Er is een systeem genaamd Networks om clans en groepen bij elkaar te brengen.

Q: Strafe eject?
A: Yup.

Q: Strafejumping/bunnyhopping?
A: Yup. Je doet het nu met sliden.

Screenshots/wallpapers

Filmpjes/interviews/(p)reviews

Andere filmpjes:

Interviews:
Gamespot singeplayer interview

Previews/first looks:
Tweakers.net
IGN
Polygon
Gamesradar
Game Informer

Reviews/retail first looks:
Gamespot
Polygon
Game Informer
Reddit review post

Patch historie

Tweakers spelerlijsten

Je kan per platform een Network opzetten waar spelers zich kunnen aanmelden.

PC: https://www.titanfall.com/en_us/networks/pc/2061/
PS4: https://www.titanfall.com/en_us/networks/playstation/218937/
Xbox: https://www.titanfall.com/en_us/networks/xbox/317846/

[Voor 255% gewijzigd door Gundogan op 01-04-2017 11:21]

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:42
dezekeer schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:11:
Weinig nieuws ook qua reacties lijkt TF toch echt ze best moet om weer gewild te zijn.
Tsja, wat moet je over TF2 zeggen? Ze hebben mij in elk geval nog geen redenen gegeven om enthousiast te worden. Het toevoegen van extra titan klasses of pilot klasses, al dan niet met een serie extra wapens/maps/unlocks zal ongetwijfeld een deel van de mensen een nat broekje bezorgen, maar aan het einde van de rit is er toch altijd 1 load-out/titan/pilot superieur of in elk geval 'het beste' en die zal voornamelijk gespeeld worden.

De gameplay wás goed en zal ongetwijfeld weer even lekker spelen maar met nog meer wapens, nog meer burn cards en nog meer gadgets wordt het mogelijk alleen maar meer random/bloated en haalt het nog meer skill bij de spelers weg. Het is in deel 1 al een gigantische uitzondering om te spelen tegen en met mensen die het spelletje kunnen zodat je daadwerkelijk leuke potjes krijgt. De verplichte matchmaking is wat mij betreft de doodsteek van de game geweest, de spannende potjes zijn op 1 hand te tellen wanneer je met een pre-made speelt.

Titanfall 2 komt in elk geval inspiratieloos op me over tot nu toe, uitbreiden, meer bloated noobcrutches toevoegen en hopen dat er nu meer mensen blijven spelen om alles te unlocken.....

Zeg ik als groot fan van de movement en core gameplay overigens, maar als absolute hater van matchmaking....

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter

Trailer van alle Titans. Zitten wel een aantal coole zaken tussen (Ronin!) en veel variatie vooral.

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Overzicht met diverse reviews:

https://www.reddit.com/r/...itanfall_2_review_thread/
Allemaal behoorlijke goede cijfers inderdaad.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18:52
Gundogan schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:45:
[...]

[...]

Nouja, shooter liefhebbers willen denk ik wel beiden hebben en dan kan je als EA gewoon verkopen mislopen. En dan kan misschien wel Titanfall het kind van de rekening worden omdat niet iedereen meteen warm wordt van de movement en het langlopende franchise is en men misschien dan liever alleen BF1 haalt. Plus dat natuurlijk bij EA de middelen ook niet eindeloos zijn en je dus ziet dat Titanfall 2 een stuk minder marketing en andere voordeeltjes krijgt zoals EA early acces.

De eerste Titanfall viel qua verkooppotentie precies goed in het voorjaar van 2014: geen andere shooters en het was een van de weinige Xbox One exclusives.
Precies dit. Groepjes waar ik mee online game en irl vrienden liggen allemaal in een split tussen deze game en BF1. Ja het zijn 2 totaal verschillende shooters, maar beide blijken goed en ondanks dat ik niks met die spring/ wallrun shooters van Activision heb vond ik de TF2 gameplay wel erg lekker.

Uiteindelijk koop ik ze allebei wel, maar veel (online) vrienden hebben gewoon daar de tijd niet voor of het geld er niet voor over. En aangezien de marketing vooral op BF1 is gericht staat TF2 direct al 1-0 achter.

Je mist hoe dan ook al de groep die geen gamesites in de gaten houdt. Ook ben ik bang voor vrij weinig volle servers. Echt zonde om nu te releasen.

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 18:41
De post daarboven staat voor de pc
Ben gewoon enthousiast .

• ZeroNine
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:17
Erg teleurgesteld in de playerbase van de PC versie. Erg mooie game, speelt heerlijk, mooie maps. Maarja.....zijn maar 800 spelers online om mee te knallen. Denk niet dat deze game lang meegaat, erg jammer. Hoop wel dat dit veranderd. De game verdiend beter, maar EA had het niet moeten releasen tijdens een andere grote titel van henzelf.

• ZeroNine
11uur gespeeld dit weekend en moet zeggen dat het me echt niet tegenvalt. Baal dat ik morgen moet werken :D. Goed teken als je door wilt blijven spelen. Zelden zo'n vloeiende shooter ervaring gehad. Er is op reddit wat ophef over de spelers aantallen. Denk dat dit een game is waarbij het gaat groeien. Deze game gaat het nu echt van mond op mond reclame hebben. Alle reviews zijn goed. Het misste alleen de hype die bf1 heeft afgepikt. Bf1 is een toffe game maar ik merk zelf dat het toch weer de zoveelste bf game is zonder echt nieuwe elementen. De setting is alleen tof. Titanfall 2 biedt daarnaast ook echt nieuwe mechanics waarmee titanfall zelf kwam. Het soort van 2 fps shooters in 1 map. Namelijl de titan en pilot structuur. Biedt een hoop strategie.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Arunia schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:46:
Ik krijg hopelijk het spel morgen binnen. Is het wellicht handig om een spreadsheet te hebben zoals bij bijvoorbeeld SW Battlefront en Titanfall 1 etc zodat mensen elkaar kunnen opzoeken?
Je kan met networks ingame dat al prima doen. Op de PC is het deze voor GoT:

https://www.titanfall.com/en_us/networks/pc/2061/

Je kan meerdere networks joinen en ingame er snel tussen schakelen.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
VySio schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:59:
Ontzettend gaaf spel! Speel nu met CAR (smg). Hipfire is heerlijk! Ik zoek nu alleen een goed filmpje/tutorial om zo snel mogelijk te bewegen. Met chaining wallride kom ik nog niet heel ver.

Klopr het dat wallride->glide sneller is dan wallride bunnyhop?
Double jump lijkt ook te vertragen. Kortom :ik weet het eigenlijk net niet
Momentum verhogend/vasthoudend:
- Korte wallrun.
- Wallchainen.
- Begin van slide.
- Single jump.

Momentum vertragend:
- Double jump.
- Lang wallrunnen.
- Lang sliden.

Dus een chain van korte wallruns gevolgd door slide hoppen (bukken in de lucht en zodra je land meteen weer jumpen) als je op de grond bent is het snelst.

[Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 31-10-2016 23:19]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Patch voor de PC versie:

https://forums.titanfall....h-notes-11-01-2016#latest

Geen gameplay changes, voornamelijk bugfixes en performance improvement.

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18:45
cptbuttlick schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:28:
[...]
bf1 is lange niet zo goed als TF vind ik zelf.
Ik heb ze beide
Ik sluit me hier bij aan, ik heb zowel battlefield 1 als Titanfall 2 op de playstation 4.
Grafisch is battlefield 1 beter maar op alle andere vlakken vind ik titanfall 2 de absolute betere.

De single player van titanfall 2 heb ik in 1 adem uitgespeeld, alles voelde zo soepel aan en de gameplay mechanics die langzaam aan tijdens de single player geintroduceerd worden leren je spelenderwijs alles wat je moet weten voor succes in de multiplayer. Ik vond het echt een geweldige single player.

Multiplayer is wat mij betreft af. Alles loopt soepel, geen framedrops. Tempo ligt hoog in de game en er is voldoende taktiek door de verschillende titans en pilot setups te gebruiken. Technisch loopt het als een zonnetje. Daar waar battlefield 1 dit weekend weer onspeelbaar was op de ps4 (level 0 en lege rooms), was er geen enkel probleem te bekennen titanfall 2.

De gameplay van titanfall 2 spreekt me ook meer aan dan die van battlefield 1, dat had ik niet verwacht aangezien ik battlefield 4 en battlefront beide echt fantastisch vind. Maar in battlefield 1 is de gameplay gewoon verziekt (in ieder geval op de ps4). Ik erger me kapot aan de hoeveelheden snipers in battlefield 1. Op de ps4 kom je vaak in kamers met bijvoorbeeld 40 man, en dan zijn er meer dan 30 de sniper class en die blijven in de heuvels liggen om die 8 man die wel die operation conquest punten proberen te veroveren 1 voor 1 neer te schieten. Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat de eerste wereld oorlog door bijna alleen maar snipers is uitgevoerd. Kompleet verziekt die game voor mij in ieder geval en ik hoop echt dat ze een limiet gaan stellen op het aantal mensen per class in een game om de objective gameplay weer wat te stimuleren.

Ik hoop erop dat veel van die sniperkids weg zijn als cod uitkomt en dat er weer wat meer objective gespeeld gaat worden, maar tot die tijd hou ik het wel bij titanfall 2.

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MaXeRs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:59:
1 van de redenen om deze voorbij te laten gaan.En voor diegene die het spel al hebben verklaart het waarom je die enemy niet kon killen terwijl je er zeker van was... ;)

YouTube: Titanfall 2 Netcode Analysis
totaal geen last van gehad

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• ZeroNine
MaXeRs schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:59:
1 van de redenen om deze voorbij te laten gaan.En voor diegene die het spel al hebben verklaart het waarom je die enemy niet kon killen terwijl je er zeker van was... ;)

YouTube: Titanfall 2 Netcode Analysis
Miereneukerij. Heb nu 24uur in de game zitten en heb welgeteld 0x dat gevoel gehad. Maar 1 match die een beetje laggy was.

De netcode is prima. Geen enkele game heeft de perfecte netcode. Maar dit komt wel dichtbij. DIchterbij dan wat ik met BF1 en Overwatch ervaar.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:21
Voor als je het spel hebt uitgespeeld, kijk rustig de credits even af.

spoiler:
Want volgens mij zien we BT nog wel terug in TF3 8)

• Vrijdag
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:29:
[...]

Wat maakt het gaaf? Heb tf1 van voor na achter gespeeld. Echt ziek veel uren. Heb enorm veel plezier gehad van de momentum die je kon maken. Die ene irritante flag capper die met 100 km/u rondvloog was ik zeg maar. :) Dat gevoel had ik niet in de tech test.

Heb hem gisteren opgepikt en wat Campaign gedaan. MP moet ik nog uitproberen.

Mis ook wel de online achievements. Normaal vind ik online Achievements enorm irritant maar bij tf1 vond ik ze voortreffelijk.
Het speelt enorm snel (volgens sonmigen misschien té snel met een lage ttk) maar de bewegingsvrijheid die je hebt als pilot vind ik heerlijk. Je kan eigenlijk overal komen en in tegenstelling tot Black Ops 3 voelt het wallrunnen veel 'natuurlijker'.

Ik heb op nog geen enkele map problemen gehad wegens te groot/klein of chokepoints. Omdat je enorm snel kan zijn is alles wel te overkomen. En met een Titan rondstampen is natuurlijk erg gaaf.

Wat ook leuk is, is als je pilots speelt en de match is afgelopen dat je dan nog moet vluchten naar je dropship. Of dit juistmoet verhinderen.

• ZeroNine
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:29:
[...]

Wat maakt het gaaf? Heb tf1 van voor na achter gespeeld. Echt ziek veel uren. Heb enorm veel plezier gehad van de momentum die je kon maken. Die ene irritante flag capper die met 100 km/u rondvloog was ik zeg maar. :) Dat gevoel had ik niet in de tech test.

Heb hem gisteren opgepikt en wat Campaign gedaan. MP moet ik nog uitproberen.

Mis ook wel de online achievements. Normaal vind ik online Achievements enorm irritant maar bij tf1 vond ik ze voortreffelijk.
Voor mij maakt het gevoel dat je controle over de outcome van de match heeft en je eigen score een erg prettige factor. Bij BF en COD heb ik vaak het gevoel dat ik dood ga gewoon door puur ongeluk, zaken zoals shit spawns, geen cover hebben bij je spawn, onbalans, slechte verbindingen etc.

De maps zijn wel kleiner dan TF1 maar Respawn heeft dit ook erkent en gaat de nieuwe maps erop aanpassen.

• Vrijdag
Ohja, op de Titans na komt er eens een keertje níet iets uit de lucht, zoals airstrikes, heli's en dergelijke crap.

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19:57

Bozznl

GT: The Bozzz88

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:13:
Thanks heren! Speel eerst ff door de Campaign en dan kom ik mee doen. :)
Ik ga hem volgende week morgen waarschijnlijk ook oppikken :)

[Voor 4% gewijzigd door Bozznl op 09-11-2016 11:18]

GT: The Bozzz88

• Vrijdag
Poesmij schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:28:
[...]

3 a 4 seconden is wel erg lang ja :O .
In die tijd heb ik al twee films gekeken, koffie gezet en naar de wc gegaan :P

Ik wil gewoon meteen door kunnen :P

• Griffin
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13:57

Griffin

Is mythical

Van het weekend de SP uitgespeeld en sommige stukken waren soms best pittig.

Toen de MP, en wat werd ik afgeslacht :P, maar beetje bij beetje begin je de maps te kennen.
Merk wel dat ik amped hardpoint (oid) het fijnste vind, het is namelijk niet alleen maar knallen maar ook objectives waarmee je goede punten kan scoren.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:14
Vond de sp op normal ook best pittig op een aantal stukken.
Vooral
spoiler:
binnen waarna je moet wachten tot je titan omhoog komt. Al die explosieve spinnen. Uiteindelijk maar rennen wat schieten, rennen enzovoorts.

Het togglen om te rennen moet ik ook nog even naar kijken. Ook instellingen qua dat kruipen/sliden want met mijn pink is dat niet lekker. De middelste knop voor functies op de muis is ook niet handig, maar heb nog 2 links en als ik wil de optie om er rechts ook toe te voegen.

• Arunia
Een titan skin ontvangen voor het kopen van Mountain Dew. Op zich wel gave groenige accenten.

Hoop morgen weer wat tijd te hebben om te spelen en blijf er bij dat de SP nog best pittig is. ;)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Yonix schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:05:
Vanavond [GoT] nog maar eens goed vertegenwoordigd online, want ik heb een aantal lekkere potjes achter de rug! _/-\o_

[video]
GIF! 8) Waarom ondersteunt GoT deze vorm van GIF niet? Beetje lame. :P
niiice - ik blijf dit de kracht van TF vinden; er is altijd wat te doen - soms heb je van die potjes, wordt je dik ingemaakt en toch heb je lol en plezier (tenzij het echt rapen wordt). Potjes waarvan ik denk "zo dit ging goed" blijk ik dik onderaan te staan. Met menig andere FPS stop ik vaak uit frustratie, omdat ik het niet kan winnen of irritatie over iets :X maar bij TF heb ik daar aanzienlijk minder last van :P ik kan niet goed aangeven waarom dit is, denk combinatie van npc's, titans, snelheid of voornamelijk geweldige balans

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 09:10
Yonix schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:54:
Wat bij Titanfall ook erg helpt en wat het daarbij leuk maakt voor een brede(re) doelgroep, is dat het niet alleen PVP is. Je hebt namelijk ook de NPC-tegenstanders die je gedurende zo'n potje uit kunt schakelen (bij een select aantal gamemodi i.i.g.). Er gaat, voor mij, niets boven het zo snel mogelijk neerhalen van een grote groep Grunts om z.s.m. een Titanfall te kunnen starten. 8)
Naar voren rushen, Grunts omver maaien, sentry droppen en binnen no-time in je Titan springen. Heerlijk! *O*

<GoT>NightStalker

• Vrijdag
Die Ronin ga ik ook maar eens proberen, lijkt me wel leuk om mee te spelen. Beetje hit and run tactics :9

• schaapiej
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:34:
Welke Titans gebruiken jullie trouwens? Ik speel alleen maar met Northstar. Doet veel schade maar nadeel is dat hij wel heel weinig health heeft. Ik probeer meestal bij een Tone in de buurt te blijven, samen krijg je een andere Titan best snel om.

Trouwens, wel jammer dat het spel niet zo goed verkoopt maar aan de andere kant, als het goedkoper wordt wel meer kans dat meer mensen het gaan spelen en anderen ook overhalen.
De levels van mijn Titans;
Ion - 2
Scorch - 2
Northstar - 5
Ronin - 3
Tone - G2.4
Legion - 2

Wel duidelijk welke mijn favoriet is! :X

Heb overigens hetzelfde idee bij mijn wapens, de R-201 (G3.17) en MGL (G2.12) gebruik ik zo goed als altijd...

<GoT>NightStalker

• schaapiej
Macchillie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:44:
[...]

Wat zijn die metertjes linksboven in je scherm?
Temperaturen en hoeveel er van zijn hardware gebruikt wordt.

<GoT>NightStalker

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

schaapiej schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:37:
[...]

volgens mij wil hij weten welk tooltje dat is (of ingame paramenter) voor fps/sys-info

hier draai ik CAM;

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:33

Yonix

Gamertag: Yonix360

Macchillie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:44:
[...]

Wat zijn die metertjes linksboven in je scherm?
Informatie over mijn systeem en de belasting op de verschillende componenten (CPU, GPU, RAM etc.). Ik gebruik daarvoor MSI Afterburner. :)
himlims_ schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:40:
[...]

volgens mij wil hij weten welk tooltje dat is (of ingame paramenter) voor fps/sys-info

hier draai ik CAM;

[afbeelding]
Te linken aan je smartphone? Nice, die ga ik vanavond eens testen! 8)

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Yonix schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:47:
Te linken aan je smartphone? Nice, die ga ik vanavond eens testen! 8)
offtopic:
kunt meerdere machines toevoegen/authoriseren en inderdaad, op afstand opvragen, best leuk tooltje imho - en vereist geen nzxt hardware om te gebruiken

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Macchillie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-02 10:25
schaapiej schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:37:
[...]

Die had ik idd door.. ;) ;)
Maar ok, ik geef toe: de vraagstelling had iets duidelijker mogen zijn vanaf mijn kant.. O-)
Yonix schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:47:
[...]

Informatie over mijn systeem en de belasting op de verschillende componenten (CPU, GPU, RAM etc.). Ik gebruik daarvoor MSI Afterburner. :)
Gaat dat gewoon met Afterburner? (moet ik toch eens verder kijken in de settings.. |:( )
Tnxs man! _/-\o_
himlims_ schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:40:
[...]

hier draai ik CAM;

[afbeelding]
Ga ik ook even bekijken! Tnxs!

[Voor 4% gewijzigd door Macchillie op 18-11-2016 13:58]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Vrijdag
Nol_NL schreef op woensdag 23 november 2016 @ 02:56:
Vandaag een beginnetje gemaakt met Titanfall 2, maar wat is dit een tof spel zeg. Direct in de actie en zit er prima uit. De gameplay voelt gewoon af. BF1 maar even aan de kant geschoven, naar mijn gevoel zit hier net wat meer in :)
Zegt het vooral voort, dit spel verdient hogere verkoopcijfers :) (en meer spelers ;) )

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

En hop, ik spring ook op de trein. Ik lees zoveel positiefs over de game dat ik mn BF1 te ruil heb gezet voor Titanfall 2 (PS4). Ik ben erg benieuwd, lijkt me ontzettend tof!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Bearclaw
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18:41
DennusB schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:24:
[...]

Kon ik ook niet vinden. Maak jij hem aan?
https://www.titanfall.com/en_us/networks/xbox/317846/

Deze kan de startpost in :)

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

En ik heb TItanfall 2 ondertussen op de PS4. Al ff kort singleplayer gespeeld: wat ontzettend smooth!! _/-\o_ Vanavond even misschien multiplayer doen :

Edit: holy crap, wat snel/hectisch/tof!! :D Warsow tijden/herinneringen herleven!

[Voor 24% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-11-2016 01:45]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17:42

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Lekker potjes Titanfall 2 gehad, wat een masterpiece.

Hieronder heb ik een soort montage van gemaakt

Review QNAP TS-230 NAS

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17:42

Dutchredgaming

ICT Beheerder

DennusB schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:11:
[...]

Nice! Lekker muziekje ook :D Welke plaat is dat?
ElementD - Fallin

Ik ga het nog toevoegen in de beschrijving op Youtube

Review QNAP TS-230 NAS

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:18:
[...]

ElementD - Fallin

Ik ga het nog toevoegen in de beschrijving op Youtube
Thanks! Erg vet :D

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 10:33

Euphanasia

Sales Binnendienst

pfff :9~

Welcome to the League of Draven

• schaapiej
Joetje079 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:04:
Wat is de beste gamemode om mee te beginnen ? Ik heb de afgelopen anderhalve maand eigenlijk alleen maar BF1 gespeeld en was wel toe aan wat afwisseling zodoende heb ik titanfall gehaald. Singleplayer al een paar uurtjes gedaan en dat bevalt me goed, multiplayer een paar potjes maar daar krijg ik een genadeloos pak slaag :P Maargoed, dat hoort er ook een beetje bij in het begin bij iets totaal anders dan wat ik gewend ben.
Denk dat Attrition een goede keuze is. Combinatie van 6v6 players aangevuld met wat AI. Mocht je een pak slaag krijgen van de players kun je in ieder geval nog genoeg punten binnen trekken door de AI te killen. Als je dan je Titan hebt geef je een pak slaag terug! :P

<GoT>NightStalker

• Griffin
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13:57

Griffin

Is mythical

Wat is de beste gamemode om mee te beginnen ? Ik heb de afgelopen anderhalve maand eigenlijk alleen maar BF1 gespeeld en was wel toe aan wat afwisseling zodoende heb ik titanfall gehaald. Singleplayer al een paar uurtjes gedaan en dat bevalt me goed, multiplayer een paar potjes maar daar krijg ik een genadeloos pak slaag :P Maargoed, dat hoort er ook een beetje bij in het begin bij iets totaal anders dan wat ik gewend ben.
Je kan ook amped hardpoint pakken. Mocht je in moeten komen in het schieten kan je toch nog wat 'verschil' mkane voor je team door de hardpoints te ampen etc

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

idk, speel alleen mix-tape; gewoon alles, variatie blijft toch leukste

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:55
De campaign uitspelen. Daarin stoomt het spel je klaar voor multiplayer. Het oefenen van de jumps, het vechten met je Titan en de snelheid van deze game. Ook je specials en abilities doorkrijgen was erg hulpzaam. Trust me, als je de campaign af hebt, krijg je iets minder een pak op je broek ;)

• layzzzz
  • Laatst online: 23-09 18:02
schaapiej schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:18:
Vanochtend TF2 opgestart en wat zie ik; 24/7 Angel City *O*
Inderdaad, heerlijk _/-\o_

• DennusB
  • Niet online
DervishD schreef op zondag 4 december 2016 @ 02:54:
Ook maar even geprobeerd en wat een dom spel is dit zeg, ik vind er werkelijk geen zak aan. Het wall runnen is wel geinig, het sliden ook wel, je kan leuke combo's maken, goede TTK, leuke wapens en maps dus je zou zeggen dat ik het totaal plaatje leuk vind en toch heb ik totaal geen zin om het nog meer te spelen. Het is net zoals dat ik spruiten goor vind. Ik kan je niet zeggen waarom, ik vind ze gewoon walgelijk. Dat heb ik met dit spel ook. Na 8 potjes heb ik het weer van mijn harde schijf gewist.
Thanks voor je nuttige post... :/

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18:32

spartacusNLD

This is Sparta!!

Salt niveau +100 zeg sinds de trail uit is.. :/

[Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 04-12-2016 18:38]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Cergorach
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 12-09 14:09
Ik denk dat dit het verschil is tussen de kleine TF1 fanbase en de massa waarop TF2 is gericht. Ik heb gister primair Angel City gespeeld, het was de leukste TF2 map voor mij.
spartacusNLD schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:38:
Salt niveau +100 zeg sinds de trail uit is.. :/
De 'Salt' komt omdat er nu niet preorder fanboise naar kijken die er ook niet (grof) geld aan hebben uitgegeven. Persoonlijk zag ik de EA bui al hangen en ik preorder bijzonder weinig (eigenlijk alleen de niet WOW CE boxes van Blizzard en af en toe een KS). Pas donderdag de WTF is Titanfall 2 van TB gekeken en daar kwamen een aantal van mijn bezwaren ook al naar voren, het zal wel te kriebelen, maar niet genoeg om de volle mep voor neer te leggen (of via een vage keywebsite te proberen). Gelukkig riep iemand ergens een preview weekend en dat zaterdag geprobeerd. En ik mis simpel de dingen die TF1 uniek maakte in het pc game landschap.
Poesmij schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:14:
[...]

Vind het juist een heerlijke map, hoop dat ze meer van titanfall 1 overgooien.
Ik hoop voor jou en de rest van de TF1 map fans dat ze alles overgooien.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18:52
Cergorach schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:33:
[...]

De 'Salt' komt omdat er nu niet preorder fanboise naar kijken die er ook niet (grof) geld aan hebben uitgegeven. Persoonlijk zag ik de EA bui al hangen en ik preorder bijzonder weinig (eigenlijk alleen de niet WOW CE boxes van Blizzard en af en toe een KS). Pas donderdag de WTF is Titanfall 2 van TB gekeken en daar kwamen een aantal van mijn bezwaren ook al naar voren, het zal wel te kriebelen, maar niet genoeg om de volle mep voor neer te leggen (of via een vage keywebsite te proberen). Gelukkig riep iemand ergens een preview weekend en dat zaterdag geprobeerd. En ik mis simpel de dingen die TF1 uniek maakte in het pc game landschap.
Pre-order fanboys is wel lekker makkelijk om er bij te betrekken. Omdat voor jou een spel van €60,- een flinke uitgave lijkt moet je niet ineens de rest over één kam scheren. Zelf heb ik de game gewoon gekocht na de reviews en ik heb er simpelweg erg veel lol mee.

Voor mij is er weinig tot geen verschil tussen gratis en de betaalde versie als het om games gaat aangezien ik de tijd die ik er aan besteed veel belangrijker vind. Ik zal dus nooit een spel downloaden omdat die gratis is als er een betaalde versie is en ik zal bij beide evenveel balen als het zonde van mijn tijd blijkt te zijn.

Dat jij het spel niet uniek genoeg vindt is mij allemaal best, maar dan moet je niet ineens gaan doen alsof iedereen hier het spel maar speelt en net doet of hij het leuk vindt vanwege een investering die ze hebben gemaakt 8)7

• Cergorach
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 12-09 14:09
Beakzz schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:41:
<knip>, maar dan moet je niet ineens gaan doen alsof iedereen hier het spel maar speelt en net doet of hij het leuk vindt vanwege een investering die ze hebben gemaakt 8)7
Je moet ze eens de kost geven die dat wel zijn.

• schaapiej
Macchillie schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:46:
[...]

BBQ? Iemand zei BBQ?

Get ready voor Titan-BBQ-fall!! :*)
Wie neemt Scorch mee voor t vlees? :p

<GoT>NightStalker

• schaapiej
fevo-1190 schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:17:
Met de kerst krijg ik hem van me liefje dus zal ik ook de game instappen.
Zo lief is ze niet hoor als ze de game nog tot de kerst bij haar houdt! :+

<GoT>NightStalker

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
fevo-1190 schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:17:
Met de kerst krijg ik hem van me liefje dus zal ik ook de game instappen.
klinkt meer als een teaser...

Maar ik speel eigenlijk het spel bijna niet meer,zet het soms aan ,en het is leuk voor maximaal 2 potjes, ziet er goed uit maar mijmer naar de de oude. Ctf zero players,jammer...

[Voor 30% gewijzigd door dezekeer op 13-12-2016 09:57]

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:36
Voor de liefhebbers op PS4, de game is nu 30 euro in de PSN store.

Gelijk aangemeld op het GoT netwerk.

[Voor 8% gewijzigd door Griffx op 13-12-2016 15:00]

PC Specs

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:36
pr0mo schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:08:
Dat is een hele mooie deal!
Ik ben vanavond wel online.
Ja dat dacht ik ook, dus vanavond gelijk even halen.
Zal voorlopig weer ff bezig zijn met een andere game, en titanfall er naast spelen.

PC Specs

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 10:33

Euphanasia

Sales Binnendienst
PeevdTee schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:44:
Deze zojuist in de PSN store gekocht. Ben erg benieuwd! Zijn er wereldwijd/in Europa nog veel spelers online?
In de populaire modes (Attrition, Bounty Hunt) vind je vrijwel altijd instant een match.

Welcome to the League of Draven

• wesleytjuh
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:11
Oef, grote fan van TF1 hier. Met de kerst TF2 gehad en behoorlijk plezier aan de SP gehad, maar wat is er met de multiplayer gebeurd? Geeft me een gigantisch CoD gevoel, hoewel ik daar al jaren niks meer van gespeeld heb. Alles wat geweldig aan TF1 was mis ik in TF2. Speelt allemaal een stuk minder soepel en trager voor mijn gevoel en je kunt een stuk minder gebruik maken van de hoogte, in TF1 liep ik meer over de muren dan de grond. En waarom hebben Titans een fixed loadout en ontbreekt het shield? In een Titan voelt alles erg beperkt en traag, terwijl in TF1 je met een strider enorm snelle gameplay kon hebben en goed van de map gebruik kon maken. Bij TF2 is het mapdesign veel beperkter.
Erg jammer, lijkt erop dat ik bij TF1 blijf.

[Voor 15% gewijzigd door wesleytjuh op 27-12-2016 22:58]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Arunia
Dat heb ik dus ook. Ben eerder geneigd om TF1 op te starten dan deeltje 2. Waarbij ik me kapot lach tijdens deel 1, irriteer ik me mateloos in deel 2.

Maar, de single player was echt heeeeeeeeeeel vet om door te spelen. Op het puntje van mijn stoel gezeten. Jammer dat die over was.

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:40
Gisteren eindelijk een losing stream van 25(!) potjes doorbroken (attricion). Man, de moed zakte me toch wel een beetje in de schoenen hoor.

Titans kan ik niet veel mee... mijn titan gaat echt 10s mee ofzo en dan is ie al compleet gesloopt. Maakt ook echt niet uit welke verdediging ik gebruik of whatever, compleet weg in no time.

[Voor 40% gewijzigd door Acid_Burn op 30-12-2016 20:23]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
https://www.titanfall.com...ontier-news-network-6-13/

Nieuwe content.

Nieuwe gamemode met twee nieuwe maps alleen voor die gamemode. Live Fire is een roundbased gamemode waar je of wint door het gehele andere team uit te schakelen of door een neutrale vlag in je bezit te hebben aan het einde van de ronde (ronde duurt 1 minuut). Ik snap dat deze gamemode populair is in andere games, maar nee dank je.

Verder komt er een nieuwe Coliseum map en een nieuwe pilot excecution.

Wel op het eerste gezicht handig is dat je nu je eigen Mixtape playlist kan samenstellen en dus alleen voor die gamemodes zoekt. Nadeel is dat niet populaire gamemodes nu helemaal niet meer gespeeld gaan worden.

Ik vind dit allemaal niet echt een stap in de goede richting. Het spel heeft meer normale maps nodig die meer in de stijl van TF1 zijn en niet nog meer fragmentatie in de zin van nieuwe gamemodes. Ik zou eerder gaan sleutelen aan de huidige gamemodes en balans of zelfs gamemodes eruit halen. En dan met een handje vol gamemodes specifieke maps ervoor gaan ontwikkelen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gundogan schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:14:

Ik vind dit allemaal niet echt een stap in de goede richting. Het spel heeft meer normale maps nodig die meer in de stijl van TF1 zijn en niet nog meer fragmentatie in de zin van nieuwe gamemodes. Ik zou eerder gaan sleutelen aan de huidige gamemodes en balans of zelfs gamemodes eruit halen. En dan met een handje vol gamemodes specifieke maps ervoor gaan ontwikkelen.
dat is exact de rede dat TF1 dood ging; (betaalde DLC) en nog meer versplintering in de reeds kleine user-base. Nog meer gamemodus!! *O* ..... :F idiots :N

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Macchillie
  • Laatst online: 19-02 10:25
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:24:
Net weer ff lekker zitten spelen, wat een fijne game blijft het toch. Wel maar 5000 mensen online, dus ben bang dat ik maar moet genieten zo lang het kan 😐
In principe heb je maar 12 tot 16 man nodig voor een potje... Dus voorlopig kan je nog wel ff! })

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• TTHEEBO1
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:49
Macchillie schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:18:
[...]

In principe heb je maar 12 tot 16 man nodig voor een potje... Dus voorlopig kan je nog wel ff! })
Vraag me alleen af of ze de servers daarvoor openhouden 😉

psn: jagermeistertim

• Dark Master
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20:17
Dit spel is toch wel echt de verassing van vorig jaar zeg. Ik speel het nu sinds november en vermaak me er nog steeds mee. Afgezien van de ijzersterke campaign zit de mp ook erg goed in elkaar!

Favoriete modus is toch wel: Last titan standing, ik krijg er echt een oldskool Mechwarrior feel van. Als je jezelf een beetje verdiept in de titans en tactisch speelt kun je geweldige kills maken. Ik wissel last titan standing vaak af met attrition, enige minpunt aan attrition zijn toch wel de reapers, die al eerder genoemd zijn hier las ik.

Jammer dat ze met de opkomende dlc wederom een game mode introduceren, maar ach het is in ieder geval gratis en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken!

Ik speel het vooral samen met een goede vriend van me maar mochten mensen hier ook samen willen spelen op de ps4 mijn psn is: Frankiefrank88

[Voor 4% gewijzigd door Dark Master op 18-01-2017 14:00]

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

• Sumerechny
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:25

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Na afgelopen weekend mijn vriendengroep tijdens een LAN eindelijk zover te hebben gekregen om TF1 te laten spelen ben ik aan TF2 begonnen! De LAN was een succes, meerdere mensen zijn hooked aan TF2 :P .

Ik moet zeggen dat het wel even schakelen is van TF1 naar TF2, niet dat ik een goede speler was maar het voelt toch anders. Desondanks dat...toffe game!

...jammer dat de smartpistol zo'n kleine plek heeft gekregen. Ik had veel plezier in FAGS spelen tijdens attrition... O-)

Edit: Tweakers pc Network gejoined.

[Voor 3% gewijzigd door Sumerechny op 24-01-2017 20:37]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Colony is de volgende nieuwe map die in de content update komt in maart na de Live Fire update. Gelukkig weer een prima map uit Titanfall 1 erbij. Ook dan weer een nieuw wapen.

https://www.titanfall.com.../frontier-news-network-7/

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16-08 17:30
Ja zit te twijfelen om hem ook te halen. Vond de 1e ook leuk om te spelen maar ben bang dat het straks weer met een korte tijd uitgestorven is. Een van de weinige spellen die zowel in de demo als originele spel bij launch gewoon goed liepen en geen server issues had.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 20-09 22:35

NeoMe

#Addict

Floks schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:49:
[...]

Ja daar heb ik ook last van en het probleem vooral voor mij, is dat ik het teweinig speel om mee te kunnen komen.
Ga dan niet close combat, maar probeer beetje afstand te houden. Je hebt verschillende speelstijlen, pas toe wat bij je past. Ga anders op titanjacht als pilot kills niet op schieten, heb je zelf ook snel een titan en kun je je lol op.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Nieuwe normale map deze maand en ook een nieuwe Live Fire map.

Glitch ziet er leuk uit!

Nieuwe Titan en Frontier Defense DLC voor juni waarschijnlijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23-09 20:41
Zijn er nog veel mensen die dit spelen?
Heb hem een tijdje geleden gekocht bij een van de PS store aanbiedingen.
Ben begonnen aan de singeplayer, erg vermakelijk maar lijkt me leuk om met een aantal actieve mensen eens wat multiplayer te doen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:57
Ze mogen alleen iets beter communiceren wanneer nu die patch komt, staat wel steeds 'vandaag', maar daar houd het wel op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10:09
RoaDHouse schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:20:
Wordt dit spel nog wel een beetje online gespeeld, of is het een dode boel ?

Voor 19 euro op Origin wil ik hem nog wel aanschaffen als de servers nog een beetje vol zitten.
Heb nooit problemen om een volle server te vinden, binnen een paar minuten.

Ik verwacht dat er de komende tijd een kleine influx gaat komen, gezien de release van Frontier Defense mode.

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:40
Ik speel op de xbox... de spelers aantallen zijn weer een beetje toegenomen. 's avonds meestal tussen de 10K en 15K mensen online. Geen problemen om in een game te komen.

Frontier Defense is erg leuk trouwens :)
NeoMe schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:30:
Ik geef mijn geld elke keer af, dan kan de rest betere upgrades kopen plus hoef ik mij daar niet druk om te maken.
Koop turrets... elke speler kan er maar 2 neerzetten, maar het helpt enorm. Kan je geen turrets meer kopen, gebruik dan arc-traps, die vertragen de vijand, dus meer tijd om ze af te knallen.

[Voor 49% gewijzigd door Acid_Burn op 03-08-2017 17:28]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19:20

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Acid_Burn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:26:
Ik speel op de xbox... de spelers aantallen zijn weer een beetje toegenomen. 's avonds meestal tussen de 10K en 15K mensen online. Geen problemen om in een game te komen.

Frontier Defense is erg leuk trouwens :)

[...]

Koop turrets... elke speler kan er maar 2 neerzetten, maar het helpt enorm. Kan je geen turrets meer kopen, gebruik dan arc-traps, die vertragen de vijand, dus meer tijd om ze af te knallen.
Dankje, ik zou ook graag op de xbox willen maar al me maten spelen hellaas playstation dus vandaar die keuze

• NeoMe
  • Laatst online: 20-09 22:35

NeoMe

#Addict

Voor de liefhebbers, Titanfall is nu ook op de mobiel. Paar potjes gedaan, ik vind het wel lachen!

Het is geen shooter, maar een RTS met korte potjes.

Google Play: Titanfall: Assault

[Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 19-08-2017 15:21]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17:07
Er late to the party.
Maar ik heb zojuist de singleplayer van Titanfall 2 uitgespeeld en wow wat was ik verbaasd.
Zeer goede verhaallijn en je voelt echt een band tussen de pilot en zijn titan.

Als er ooit een titanfall 3 komt, dan mogen ze van mij part veel tijd steken in de singleplayer om deze lekker lang te maken. Ik had al veel goede verhalen gehoord hierover, maar was nog niet in staat om de game zelf te spelen.

Voor iedereen die echt een leuke singleplayer shooter ervaring willen hebben, raad ik deze game ook zeker aan.

Dit wou ik toch nog wel even kwijt op het forum.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20:32
TTHEEBO1 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:53:
Nog tweakers die dit actief spelen? Blijft voor mij toch een van de lekkerst spelende shooters. Aangezien ik maanden niet gespeeld had nu ook even frontier defense gedaan, leuke toevoeging! En wat een zeldzaamheid dat ze de game zo blijven ondersteunen. Hoop echt dat EA van deze formule afblijft voor een evt TF3...
Krijg hier maar geen hoop op, waarschijnlijk moet je bij TF3 zelfs de titans uit lootboxes plukken. :+

• pr0mo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:20
TTHEEBO1 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:53:
Nog tweakers die dit actief spelen? Blijft voor mij toch een van de lekkerst spelende shooters. Aangezien ik maanden niet gespeeld had nu ook even frontier defense gedaan, leuke toevoeging! En wat een zeldzaamheid dat ze de game zo blijven ondersteunen. Hoop echt dat EA van deze formule afblijft voor een evt TF3...
Ik speel het zo af en toe nog maar elke keer als ik de game weer opstart denk ik bij mezelf waarom speel ik het niet vaker het speelt echt heerlijk weg!

iracing profiel

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:16
Wellicht leuk voor de mensen die hier naar gekeken hebben, maar net als ik de spreekwoordelijke kat uit de boom hebben gekeken; De ultimate editie is nu te koop via de store voor maar 6 euro.

Voor dat geld was het een no-brainer om vanavond even te starten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:20
kleefei schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:01:
Wellicht leuk voor de mensen die hier naar gekeken hebben, maar net als ik de spreekwoordelijke kat uit de boom hebben gekeken; De ultimate editie is nu te koop via de store voor maar 6 euro.

Voor dat geld was het een no-brainer om vanavond even te starten.
Ik ben ook wel benieuwd wat de playercount is op dit moment. Zit er al weken over na te denken om hem weer een keer op te starten maar komt er niet echt van. misschien vanavond weer een keer ;)

iracing profiel

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:42
MetalPool schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:27:
[...]

Ik blijf het altijd nog jammer vinden dat bijvoorbeeld TF2 na 2 maanden eigenlijk compleet dood was. En ik heb echt nooit begrepen waarom. TF1 was ook denk ik 2 maanden en daarna was het 5 minuten zoeken naar een potje.....Zo`n geweldige game dat het is.
Het is doodzonde, maar die multiplayer werkt gewoon niet vandaag de dag. De skillgap is gewoon te groot met het tempo en movementsysteem. Combineer dat met een matchmaking systeem en je hebt grofweg twee type potjes: of het is een walkover of je wordt alle hoeken van de map doorgerost. Dit spel is bij uitstek gemaakt voor de Quake/Unreal spelers van vroeger, er even lekker inkomen is er niet bij, echt beter worden door te spelen op een vaste server met relatief bekende gezichten is ook niet mogelijk.

Die enorme twitchy gunplay en movement komt met de controller ook niet zo lekker uit de verf als met bv battlefield of CoD waar alles toch vaak in het horizontale vlak gebeurt.

De Titanfall multiplayer is echt fantastisch, maar ik heb zo weinig écht spannende potjes gehad door die dramatische matchmaker. Helemaal als je met een vol team met teamspeak / discord speelt die weet wat ze doen. Dan heb je nul uitdaging en geen leuke potjes, kan me evenmin voorstellen dat het voor de ontvangende partij die niet met comms speelt een leuke ervaring is.

Dat gezegd hebbende, de titanfall 2 SP is alleen al echt de moeite waard voor eenieder die nog twijfelt! Je kan zo verschrikkelijk hard en lekker door die levels heen rammen, zó lekker dat je het spel in een uurtje of 4 a 5 wel uit kan spelen maar dat zijn wel hele fijne uurtjes!

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 20:16

Militia Pilot

Standby For Titanfall

dezekeer schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:51:
Speel de laatste tijd weer regelmatig dit spel op pc en probeer me wat meer te intresseren in wat andere wapens en titans. Nu krijg je steeds dat je wapen een level up krijgt en dat zorgt in het begin voor mods, meer ammo bijv., maar na een korte tijd heb je al je mods al maar je wapen kan nog heel lang door met up levelen, doet dat dan nog iets?
Nee, behalve dat je nieuwe skins krijgt niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
Amaze86 schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:27:
Net effe paar x gespeeld de mp,maar vind het erg chaotisch.En waarom zitten die AI bots erin? Slaat nergens op,heb de game voor de sp gekocht.MP van TF2 is niet me ding.
Welk platform speel je?

Heb daar ook vaker over nagedacht dat het spel daardoor gewoon bij de massa niet zo ligt, ik heb mezelf in het begin er ook even doorheen moeten worstelen, na een tijdje bemerkte ik hoe leuk ik de snelheid leuk vond en dat je als pilot erg snel overal kunt zijn en dat je daardoor ook in principe bijna nooit veilig bent op 1 plek, afhankelijk van de modus natuurlijk, ook vanuit de lucht kan het gevaar komen.
De bots zijn een soort opvulling en ik ben ze nu gewend en ben ook best benieuwd hoe het zou zijn zonder, in de modus pilots vs pilots(ook zonder Titans) zijn er geen bots en ik zou je die eens aanraden om te kijken of het je meer kan pakken. Sowieso zou ik je even aanraden om toch even door te zetten want waarschijnlijk na een tijdje neem je de bots voor lief en pak je die tijdens het spelen vaak even mee en kom het ritme erin.
Het begint leuk te worden als je het wallrunnen gaat masteren, ook de wapens zijn mooi gemaakt met ieder zijn eigen kwaliteit en bepaalde tactiek hoe ermee te spelen.
Dan de Titans die natuurlijk statischer zijn maar wel veel krachtiger maar ook kwetsbaar voor de pilots maakt het een leuke mix.

Als je niet echt een multiplayer speler bent ala cod of batllefield dan wordt het hem waarschijnlijk toch niet maar als wel dan raad ik je aan om even door te zetten en dan wordt het chaotische wel leuk of aanvaardbaar. Dit spel heeft ook voor mij natuurlijk een dikke plus omdat zo rete soepel loopt, gemaakt door profs.
Als je op pc speelt dan kost een potje pilots vs pilots vinden wel even tijd want helaas de playerbase is soms wat karig, en not zoals jij al aangeeft het is chaotisch en denk dat het daarom niet door vele gespeeld wordt.

Even een opmerking en vraag, ik merk zelf dat mijn ping tijdens het spelen veel en snel veranderd van 10 naar 40 en dat constant, andere ook hier ervaring mee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20-09 22:25
De multiplayer op PC leeft weer na de EA steam releases!

• Royalgamer06
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 20:35
CrapperDeCrap schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 00:09:
De multiplayer op PC leeft weer na de EA steam releases!
Jazeker, hoopte wat tweakers te zien die nog actief zijn, maar lijkt er niet op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 23-09 18:02
Link naar artikel op IGN

Merk dat er inderdaad heel wat spelers zijn, op dit moment 32k op de PC.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee