Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-07 22:28
Heerlijke modus! Lekker ook van die strategy elementen erin, die turrets knallen flink goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:11
EdwardK123 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:56:
Heerlijke modus! Lekker ook van die strategy elementen erin, die turrets knallen flink goed.
En gaan niet meer kapot, enkel even repairen (of ronde uitzitten) en ze doen het weer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-07 22:28
SinergyX schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:07:
[...]

En gaan niet meer kapot, enkel even repairen (of ronde uitzitten) en ze doen het weer.
Inderdaad! Ik had nog wel verwacht dat er een soort van timer op het repareren zou zitten, maar dit is echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik geef mijn geld elke keer af, dan kan de rest betere upgrades kopen plus hoef ik mij daar niet druk om te maken. Speelde lekker weg inderdaad, alleen jammer dat ik gisteren ( xbox ) veel in potjes terecht kwam die al even bezig waren. Vaak ronde 4.

Scorch is toch wel de sterkte, samen met Legion en Monarch. Wordt ook bevestigd op Reddit, heb elke keer met Scorch de meeste damage. Plus je hoeft niet een op een te spelen maar kunt grote groepen in de hens zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door NeoMe op 30-07-2017 20:02 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-07 21:50

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Op de playstation store is hij nu flink afgeprijst voor €19,99 wordt het nog flink online gespeeld of worden de servers al rustig? Is namelijk wel een erg aantrekkelijke prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 16:05

Acid_Burn

uhuh

Ik speel op de xbox... de spelers aantallen zijn weer een beetje toegenomen. 's avonds meestal tussen de 10K en 15K mensen online. Geen problemen om in een game te komen.

Frontier Defense is erg leuk trouwens :)
NeoMe schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:30:
Ik geef mijn geld elke keer af, dan kan de rest betere upgrades kopen plus hoef ik mij daar niet druk om te maken.
Koop turrets... elke speler kan er maar 2 neerzetten, maar het helpt enorm. Kan je geen turrets meer kopen, gebruik dan arc-traps, die vertragen de vijand, dus meer tijd om ze af te knallen.

[ Voor 49% gewijzigd door Acid_Burn op 03-08-2017 17:28 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-07 21:50

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Acid_Burn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:26:
Ik speel op de xbox... de spelers aantallen zijn weer een beetje toegenomen. 's avonds meestal tussen de 10K en 15K mensen online. Geen problemen om in een game te komen.

[...]

Koop turrets... elke speler kan er maar 2 neerzetten, maar het helpt enorm. Kan je geen turrets meer kopen, gebruik dan arc-traps, die vertragen de vijand, dus meer tijd om ze af te knallen.
Dankje, ik zou ook graag op de xbox willen maar al me maten spelen hellaas playstation dus vandaar die keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Acid_Burn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:26:

[...]

Die koop ik nu in inderdaad, valt mij wel op dat ik in mijn eentje heel de linker kant/flank doe en de andere drie het midden en rechts (regular). Hoop dat ze wel beter zijn op hard. Want met zo'n sniper leg je het te vaak af in mijn optiek, ik doe met één scorch het hele potje haha.

Verder koop ik liever super batterijen en daarna pas die mijnen of ik geef mijn geld weg.

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 03-08-2017 21:48 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Superbatterijen zijn IMHO niet nodig. Als je titan stuk is, heb je binnen 20 seconden weer een nieuwe. Als je amped weapons koopt en met the thunderball aan de gang gaat ben je er zo. Daarom turrets. 2/3 turrents per lane helpt gewoon zo veel.

Aan het einde van wave 1 moet je trouwens niet direct met anti-titan weapons gaan schieten op die 1e titan. Iedereen een keertje rodeo-en geeft iedereen een gratis batterij ;)

Ik ben trouwens ook een scorcher :P Tenzij er al teveel zijn, dan switch ik naar Monarch of Ion.

[ Voor 20% gewijzigd door Acid_Burn op 04-08-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speel altijd Legion :) Af en toe Northstar, zeker op die open mappen kan je daar behoorlijk wat neermaaien.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

SinergyX schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:07:
Ik speel altijd Legion :) Af en toe Northstar, zeker op die open mappen kan je daar behoorlijk wat neermaaien.
Nu met Legion bezig, die kan ook wel aardig thuis houden al moet ik z'n perks nog vrij spelen.

Vooral fijn op Rise aan de rechterflank, dan komen ze allemaal achter elkaar. Dan Core je elke keer, kun je aan de gang blijven _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Voor de liefhebbers, Titanfall is nu ook op de mobiel. Paar potjes gedaan, ik vind het wel lachen!

Het is geen shooter, maar een RTS met korte potjes.

Google Play: Titanfall: Assault

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 19-08-2017 15:21 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 16:19
Er late to the party.
Maar ik heb zojuist de singleplayer van Titanfall 2 uitgespeeld en wow wat was ik verbaasd.
Zeer goede verhaallijn en je voelt echt een band tussen de pilot en zijn titan.

Als er ooit een titanfall 3 komt, dan mogen ze van mij part veel tijd steken in de singleplayer om deze lekker lang te maken. Ik had al veel goede verhalen gehoord hierover, maar was nog niet in staat om de game zelf te spelen.

Voor iedereen die echt een leuke singleplayer shooter ervaring willen hebben, raad ik deze game ook zeker aan.

Dit wou ik toch nog wel even kwijt op het forum.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
Nog tweakers die dit actief spelen? Blijft voor mij toch een van de lekkerst spelende shooters. Aangezien ik maanden niet gespeeld had nu ook even frontier defense gedaan, leuke toevoeging! En wat een zeldzaamheid dat ze de game zo blijven ondersteunen. Hoop echt dat EA van deze formule afblijft voor een evt TF3...

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 21:29
TTHEEBO1 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:53:
Nog tweakers die dit actief spelen? Blijft voor mij toch een van de lekkerst spelende shooters. Aangezien ik maanden niet gespeeld had nu ook even frontier defense gedaan, leuke toevoeging! En wat een zeldzaamheid dat ze de game zo blijven ondersteunen. Hoop echt dat EA van deze formule afblijft voor een evt TF3...
Krijg hier maar geen hoop op, waarschijnlijk moet je bij TF3 zelfs de titans uit lootboxes plukken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
Poesmij schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:39:
[...]

Krijg hier maar geen hoop op, waarschijnlijk moet je bij TF3 zelfs de titans uit lootboxes plukken. :+
Ik ben er ook bang voor... blijf ik wel TF2 spelen zolang die in de lucht blijft...

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:27
TTHEEBO1 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:53:
Ik speel het zo af en toe nog maar elke keer als ik de game weer opstart denk ik bij mezelf waarom speel ik het niet vaker het speelt echt heerlijk weg!

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-07 14:21
Wellicht leuk voor de mensen die hier naar gekeken hebben, maar net als ik de spreekwoordelijke kat uit de boom hebben gekeken; De ultimate editie is nu te koop via de store voor maar 6 euro.

Voor dat geld was het een no-brainer om vanavond even te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:27
kleefei schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:01:
Wellicht leuk voor de mensen die hier naar gekeken hebben, maar net als ik de spreekwoordelijke kat uit de boom hebben gekeken; De ultimate editie is nu te koop via de store voor maar 6 euro.

Voor dat geld was het een no-brainer om vanavond even te starten.
Ik ben ook wel benieuwd wat de playercount is op dit moment. Zit er al weken over na te denken om hem weer een keer op te starten maar komt er niet echt van. misschien vanavond weer een keer ;)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Ik had gisteravond geen enkele moeite met volle potjes vinden.
De 6 euro meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306

kleefei schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:46:
Ik had gisteravond geen enkele moeite met volle potjes vinden.
De 6 euro meer dan waard!
Heerlijk zo'n multi topic..... welk platform? Gisteren even een testje gedaan op de pc, na10 minuten maar weer uitgezet, no match in 10 minuten, probeerde attrition en nog een andere modus alleen weet niet meer welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Anoniem: 368306 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:13:
[...]

Heerlijk zo'n multi topic..... welk platform? Gisteren even een testje gedaan op de pc, na10 minuten maar weer uitgezet, no match in 10 minuten, probeerde attrition en nog een andere modus alleen weet niet meer welke.
- eigenlijk niet eens zin om hierop te reageren.
Probeer het nog eens, maar dan op een normale manier.

[ Voor 19% gewijzigd door kleefei op 20-07-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kleefei schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:37:
[...]

- eigenlijk niet eens zin om hierop te reageren.
Probeer het nog eens, maar dan op een normale manier.
Xbox one, was een onnodige reactie van me!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 21-07-2018 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-07 15:31
Dit blijft mijn favoriet, maar ervaren andere ook het probleem dat het beeld soms blijft hangen of dat er een stukje wordt overgeslagen?

Voorheen speelde ik op de XBOX One S, daar ging het altijd vloeiend. Sinds ik de S vervangen heb voor de X en Titanfall 2 in 4K kan spelen is het allemaal een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 17:15

StrongArmLance

Endless flow

Malandro schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:07:
Dit blijft mijn favoriet, maar ervaren andere ook het probleem dat het beeld soms blijft hangen of dat er een stukje wordt overgeslagen?

Voorheen speelde ik op de XBOX One S, daar ging het altijd vloeiend. Sinds ik de S vervangen heb voor de X en Titanfall 2 in 4K kan spelen is het allemaal een stuk minder.
Late reactie. Ik schakelde van TV's en dat zorgde bij mij voor een mindere ervaring, TV was groter en 4k. Heb met de instellingen moeten kloten dat de tv alles vloeiend weergaf, misschien daar naar kijken?

Hoop je snel weer online te zien pilot!

Blijft een heerlijk spel.

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-07 15:31
StrongArmLance schreef op maandag 24 september 2018 @ 22:50:
[...]

Late reactie. Ik schakelde van TV's en dat zorgde bij mij voor een mindere ervaring, TV was groter en 4k. Heb met de instellingen moeten kloten dat de tv alles vloeiend weergaf, misschien daar naar kijken?

Hoop je snel weer online te zien pilot!

Blijft een heerlijk spel.
Bedankt voor de reactie, maar het is echt het spel helaas. TV is niet veranderd. Ik heb nu dat ik soms gewoon blijf hangen of ergens achter blijf haken. Dat had ik voordat het 4k was niet. Maar uiteindelijk went het en speel ik nog steeds.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 08:34

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Het is en blijft een heerlijk spel om te spelen op de Xbox One X in 4K.
Speel het op 4K 60Hz met game mode en lage input lag.

Monitor = LG 43UD79-B
Malandro schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:46:
[...]

Bedankt voor de reactie, maar het is echt het spel helaas. TV is niet veranderd. Ik heb nu dat ik soms gewoon blijf hangen of ergens achter blijf haken. Dat had ik voordat het 4k was niet. Maar uiteindelijk went het en speel ik nog steeds.
Wat voor TV heb je

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 17:15

StrongArmLance

Endless flow

crzyhiphopazn schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:29:
Het is en blijft een heerlijk spel om te spelen op de Xbox One X in 4K.
Speel het op 4K 60Hz met game mode en lage input lag.

Monitor = LG 43UD79-B

[...]

Wat voor TV heb je
Op lage input lag had ik ook geen problemen meer idd. De player count is recentelijk weer omhoog geschoten zag ik. Speel normaal vaak met spelefs uit mijn eigen network, maar met al die nieuwe spelers is het veel te verleidelijk om zo'n life fire of ctf in je eentje te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

*schop*
Recent heeft dit spel weer een stuk meer spelers gekregen, mede dankzij Apex, mede dankzij een bf1+tf2 actie.
Moet toegeven dat ik zelf nog maar een dikke maand actief speel (EA origins abonnement), en heb er spijt van dat ik niet veel eerder ben beginnen spelen, wat een meesterwerk! Warempel de eerste nieuwe shooter in lange tijd waar ik plezier aan beleef.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

boe2 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:13:
*schop*
Recent heeft dit spel weer een stuk meer spelers gekregen, mede dankzij Apex, mede dankzij een bf1+tf2 actie.
Moet toegeven dat ik zelf nog maar een dikke maand actief speel (EA origins abonnement), en heb er spijt van dat ik niet veel eerder ben beginnen spelen, wat een meesterwerk! Warempel de eerste nieuwe shooter in lange tijd waar ik plezier aan beleef.
Ik blijf het altijd nog jammer vinden dat bijvoorbeeld TF2 na 2 maanden eigenlijk compleet dood was. En ik heb echt nooit begrepen waarom. TF1 was ook denk ik 2 maanden en daarna was het 5 minuten zoeken naar een potje.....Zo`n geweldige game dat het is.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 22:42
MetalPool schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:27:
[...]

Ik blijf het altijd nog jammer vinden dat bijvoorbeeld TF2 na 2 maanden eigenlijk compleet dood was. En ik heb echt nooit begrepen waarom. TF1 was ook denk ik 2 maanden en daarna was het 5 minuten zoeken naar een potje.....Zo`n geweldige game dat het is.
Het is doodzonde, maar die multiplayer werkt gewoon niet vandaag de dag. De skillgap is gewoon te groot met het tempo en movementsysteem. Combineer dat met een matchmaking systeem en je hebt grofweg twee type potjes: of het is een walkover of je wordt alle hoeken van de map doorgerost. Dit spel is bij uitstek gemaakt voor de Quake/Unreal spelers van vroeger, er even lekker inkomen is er niet bij, echt beter worden door te spelen op een vaste server met relatief bekende gezichten is ook niet mogelijk.

Die enorme twitchy gunplay en movement komt met de controller ook niet zo lekker uit de verf als met bv battlefield of CoD waar alles toch vaak in het horizontale vlak gebeurt.

De Titanfall multiplayer is echt fantastisch, maar ik heb zo weinig écht spannende potjes gehad door die dramatische matchmaker. Helemaal als je met een vol team met teamspeak / discord speelt die weet wat ze doen. Dan heb je nul uitdaging en geen leuke potjes, kan me evenmin voorstellen dat het voor de ontvangende partij die niet met comms speelt een leuke ervaring is.

Dat gezegd hebbende, de titanfall 2 SP is alleen al echt de moeite waard voor eenieder die nog twijfelt! Je kan zo verschrikkelijk hard en lekker door die levels heen rammen, zó lekker dat je het spel in een uurtje of 4 a 5 wel uit kan spelen maar dat zijn wel hele fijne uurtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-07 12:27
Die BF1 & TF2 deal bestaat ook gewoon al een paar jaar, sterker nog hij is zelfs duurder dan wat ik er voor betaald heb (€50) begin in 2017 :/ (was misschien wel in een sale geloof ik, maar de prijs had ondertussen wel wat mogen zakken lijkt mij.)

[ Voor 23% gewijzigd door MonkeyJohn op 12-02-2019 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Fuck it! Ik ga vanavond weer TF2 is aan slingeren....al moet ik een half uur wachten om een potje te vinden :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speel op z'n tijd nog Frontier defense, dat is nog steeds best rap gevuld, bevalt me nog steeds prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel de laatste tijd weer regelmatig dit spel op pc en probeer me wat meer te intresseren in wat andere wapens en titans. Nu krijg je steeds dat je wapen een level up krijgt en dat zorgt in het begin voor mods, meer ammo bijv., maar na een korte tijd heb je al je mods al maar je wapen kan nog heel lang door met up levelen, doet dat dan nog iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:49

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Anoniem: 368306 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:51:
Speel de laatste tijd weer regelmatig dit spel op pc en probeer me wat meer te intresseren in wat andere wapens en titans. Nu krijg je steeds dat je wapen een level up krijgt en dat zorgt in het begin voor mods, meer ammo bijv., maar na een korte tijd heb je al je mods al maar je wapen kan nog heel lang door met up levelen, doet dat dan nog iets?
Nee, behalve dat je nieuwe skins krijgt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:08
Net effe paar x gespeeld de mp,maar vind het erg chaotisch.En waarom zitten die AI bots erin? Slaat nergens op,heb de game voor de sp gekocht.MP van TF2 is niet me ding.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Amaze86 schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:27:
Net effe paar x gespeeld de mp,maar vind het erg chaotisch.En waarom zitten die AI bots erin? Slaat nergens op,heb de game voor de sp gekocht.MP van TF2 is niet me ding.
Welk platform speel je?

Heb daar ook vaker over nagedacht dat het spel daardoor gewoon bij de massa niet zo ligt, ik heb mezelf in het begin er ook even doorheen moeten worstelen, na een tijdje bemerkte ik hoe leuk ik de snelheid leuk vond en dat je als pilot erg snel overal kunt zijn en dat je daardoor ook in principe bijna nooit veilig bent op 1 plek, afhankelijk van de modus natuurlijk, ook vanuit de lucht kan het gevaar komen.
De bots zijn een soort opvulling en ik ben ze nu gewend en ben ook best benieuwd hoe het zou zijn zonder, in de modus pilots vs pilots(ook zonder Titans) zijn er geen bots en ik zou je die eens aanraden om te kijken of het je meer kan pakken. Sowieso zou ik je even aanraden om toch even door te zetten want waarschijnlijk na een tijdje neem je de bots voor lief en pak je die tijdens het spelen vaak even mee en kom het ritme erin.
Het begint leuk te worden als je het wallrunnen gaat masteren, ook de wapens zijn mooi gemaakt met ieder zijn eigen kwaliteit en bepaalde tactiek hoe ermee te spelen.
Dan de Titans die natuurlijk statischer zijn maar wel veel krachtiger maar ook kwetsbaar voor de pilots maakt het een leuke mix.

Als je niet echt een multiplayer speler bent ala cod of batllefield dan wordt het hem waarschijnlijk toch niet maar als wel dan raad ik je aan om even door te zetten en dan wordt het chaotische wel leuk of aanvaardbaar. Dit spel heeft ook voor mij natuurlijk een dikke plus omdat zo rete soepel loopt, gemaakt door profs.
Als je op pc speelt dan kost een potje pilots vs pilots vinden wel even tijd want helaas de playerbase is soms wat karig, en not zoals jij al aangeeft het is chaotisch en denk dat het daarom niet door vele gespeeld wordt.

Even een opmerking en vraag, ik merk zelf dat mijn ping tijdens het spelen veel en snel veranderd van 10 naar 40 en dat constant, andere ook hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44
@Amaze86 Dat was in deel 1 ook gewoon. Is een onderdeel van de lore. Daarnaast kun je door het omleggen van grunts ook gewoon de exp. krijgen om een titan op te roepen. Vooral in het begin is dat erg fijn.

Die grunts heb je weinig last van verder. Zijn zo dood ook. Daarnaast kun je spectres (is dat in deeltje 2 eigenlijk ook zo?) ook overnemen. Dus die hebben daarnaast ook nog wel een doel.

Zelf ben ik nog steeds fan van deel 1. Deel 2 qua MP kon ik maar moeilijk in komen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ja, spectres kun je nog steeds overnemen, alleen niemand doet dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:08
@Anoniem: 368306 Speel op ps4,zal na uitspelen van sp alleen pilots vs pilots is proberen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
De multiplayer op PC leeft weer na de EA steam releases!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royalgamer06
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 14:24
CrapperDeCrap schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 00:09:
De multiplayer op PC leeft weer na de EA steam releases!
Jazeker, hoopte wat tweakers te zien die nog actief zijn, maar lijkt er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Royalgamer06 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 03:28:
[...]

Jazeker, hoopte wat tweakers te zien die nog actief zijn, maar lijkt er niet op.
Heb het spel afgelopen kerstvakantie aangeschaft...en geniet er ontzettend van.
Heb de multiplayer nog niet geprobeerd maar wil het wel checken..

Longjoy1980 op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalgamer06
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-05 14:24
CTF is mijn favoriete modus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 23:55
Link naar artikel op IGN

Merk dat er inderdaad heel wat spelers zijn, op dit moment 32k op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Laatst online: 22-05 08:39
Afgehaakt op Battlefield 5, zag dat veel spelers waren op TF2. [rock paper shot gun nieuws]
Dit weekend voor het eerst geprobeerd, alleen multiplayer.
Was erg vermakelijk!
Keertje goed gaan zitten voor de campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ik ben de single player campagne aan het spelen, ik moet zeggen dat het tijdreis level erg goed uitgevoerd is als idee. Alle mechanics hierin voelen gewoon goed aan en het is goed ingepast in het verhaal. Ik heb niet vaak meer dat iets in games we echt nog het wow effect geeft, maar ik ben blij dat die momenten er nog zijn :)

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 11-07 23:55
Zo vandaag even de Northstar client geprobeerd en wat een feest, Titanfall leeft weer!

https://github.com/R2Northstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:13

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ben al dagen bezig om multiplayer aan te praat te krijgen, maar na hulp van EA kan ik nog steeds geen Titanfall 2 multiplayer spelen.

Ik heb de volgende dingen al gedaan:
  • Game repair
  • Game verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
  • Origin opnieuw geïnstalleerd.
  • EA App verwijderd.
  • Alle NICs (VMware) uitgeschakeld, behalve mijn fysieke NIC (heb geen wifi).

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik lees her en der wat geruchten; Titanfall 3 zou mogelijk dit jaar komen .... ?

iemand meer (betrouwbaar) info hierover?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Er zijn communties op zowel de PC, als de PS4