Ze weten mij altijd erg goed te vinden en neer te knallen in de pc versie ... heel apart ..Zijn er eigenlijk cheaters aanwezig in titanfall 2?
welke mode spelen jullie het liefst ?
Anoniem: 93195
Anoniem: 617899
Heb het idee dat veel mensen net als ik op hoge resolutie & hoger FoV spelen. Scheelt echt veel, je ziet dan al snel nog even die speler in je perifere zicht.Anoniem: 93195 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:53:
Ze weten mij altijd erg goed te vinden en neer te knallen in de pc versie ... heel apart ..Zijn er eigenlijk cheaters aanwezig in titanfall 2?
Low profile heb ik idd , en heb de fov wat hoger gezet dat scheelt wel enorm ja.djunicron schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:25:
[...]
Heb het idee dat veel mensen net als ik op hoge resolutie & hoger FoV spelen. Scheelt echt veel, je ziet dan al snel nog even die speler in je perifere zicht.
Daarnaast; gebruik low profile! Je valt simpelweg heel erg op zonder die perk en er zit toch niets zinnigs als alternatief in dat slot. En let natuurlijk op dat je met batterij op je rug ook onwijs opvalt!
En ja, er zijn wat cheaters, maar ik heb het idee dat ik er al zeker een maand geen meer heb gezien.
Vind iedere mode wel goed te spelen, alleen Colosseum, meh, moet je van houden? Last Titan Standing vind ik ook niet echt altijd geslaagd, de maps lenen zich er niet heel erg voor heb ik het idee. Niet iedere map is ook even lekker voor Hardpoint Capture. Terwijl ik CTF in TF2 wel echt vermakelijk vind, terwijl ik die mode in veel shooters liever links laat liggen.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Die zijn het leukst ja.Acid_Burn schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:13:
Ik merk de laatste tijd ook vaak erg ongebalanceerde teams.Dat drukt de fun ook wel. Het is gewoon niet leuk als 1 team de andere compleet van de map vaagt. Ook als ik in het winnende team zit vind ik dat gewoon niet fijn. Ik heb liever spannende potjes waar het nog in de laatste minuut beslist kan worden.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Grunts en spectres gaan nog wel, maar Reapers verpesten het echt helemaal imo. Doen redelijk wat damage en kunnen zelf erg veel damage tanken, maar het ergste is nog wel dat ze alles blockenSn0wblind schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:26:
Ik vind attrition echt enorm saai. Vind dat met die bots tussen de echte spelers maar lame en eigenlijk de game tegenwerken. Snap niet dat het zo populair is.
Het lijkt erop dat ze dezelfde fout maken als in TF1. Inderdaad wil je juist meer maps in de huidige gamemodes. Ben benieuwd hoe dit het spel in leven gaat houden.Gundogan schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:14:
https://www.titanfall.com...ontier-news-network-6-13/
Ik vind dit allemaal niet echt een stap in de goede richting. Het spel heeft meer normale maps nodig die meer in de stijl van TF1 zijn en niet nog meer fragmentatie in de zin van nieuwe gamemodes. Ik zou eerder gaan sleutelen aan de huidige gamemodes en balans of zelfs gamemodes eruit halen. En dan met een handje vol gamemodes specifieke maps ervoor gaan ontwikkelen.
[ Voor 30% gewijzigd door wesleytjuh op 15-01-2017 17:34 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
2 geprobeerd, maar beide keren na een kleine 10 minuten wachten maar opgegeven. er kwam simpelweg niemand... :-/Acid_Burn schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:36:
Ik zou ook graag wat meer maps in de bestaande modi willen zien.
Speelt iemand wel eens Coliseum? Ik heb een hele zooi van die tickets, maar ik ben nooit zo van de 1 vs 1 games geweest en heb dat dus nog nooit gedaan.
psn: jagermeistertim
dat is exact de rede dat TF1 dood ging; (betaalde DLC) en nog meer versplintering in de reeds kleine user-base. Nog meer gamemodus!!Gundogan schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:14:
Ik vind dit allemaal niet echt een stap in de goede richting. Het spel heeft meer normale maps nodig die meer in de stijl van TF1 zijn en niet nog meer fragmentatie in de zin van nieuwe gamemodes. Ik zou eerder gaan sleutelen aan de huidige gamemodes en balans of zelfs gamemodes eruit halen. En dan met een handje vol gamemodes specifieke maps ervoor gaan ontwikkelen.
Maar wel gratis DLChimlims_ schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:43:
[...]
dat is exact de rede dat TF1 dood ging; (betaalde DLC) en nog meer versplintering in de reeds kleine user-base. Nog meer gamemodus!!.....
idiots
Owner of DBIT Consultancy
In principe heb je maar 12 tot 16 man nodig voor een potje... Dus voorlopig kan je nog wel ff!TTHEEBO1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:24:
Net weer ff lekker zitten spelen, wat een fijne game blijft het toch. Wel maar 5000 mensen online, dus ben bang dat ik maar moet genieten zo lang het kan 😐
Vraag me alleen af of ze de servers daarvoor openhouden 😉Macchill schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:18:
[...]
In principe heb je maar 12 tot 16 man nodig voor een potje... Dus voorlopig kan je nog wel ff!
psn: jagermeistertim
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Master op 18-01-2017 14:00 ]
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Volgens mij is Last Titan Standing het leukste als je goed samenwerkt. Ik speel meestal alleen maar North Star en dan zorg ik dat ik in de buurt blijf van Tone of Scorch. Vooral handig omdat die met schilden werken waar ik ook achter kan staan. Op mijn beurt kan ik dan weer thetertraps gooien en van een flinke afstand knallen.Dark Master schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:00:
Dit spel is toch wel echt de verassing van vorig jaar zeg. Ik speel het nu sinds november en vermaak me er nog steeds mee. Afgezien van de ijzersterke campaign zit de mp ook erg goed in elkaar!
Favoriete modus is toch wel: Last titan standing, ik krijg er echt een oldskool Mechwarrior feel van. Als je jezelf een beetje verdiept in de titans en tactisch speelt kun je geweldige kills maken. Ik wissel last titan standing vaak af met attrition, enige minpunt aan attrition zijn toch wel de reapers, die al eerder genoemd zijn hier las ik.
Jammer dat ze met de opkomende dlc wederom een game mode introduceren, maar ach het is in ieder geval gratis en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken!
Ik speel het vooral samen met een goede vriend van me maar mochten mensen hier ook samen willen spelen op de ps4 mijn psn is: Frankiefrank88
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
LTS is zoooo tof in team - helaas kan je blijven 'network invite' maar zelden dat er mede-spelers joinenVrijdag schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:13:
[...]
Volgens mij is Last Titan Standing het leukste als je goed samenwerkt. Ik speel meestal alleen maar North Star en dan zorg ik dat ik in de buurt blijf van Tone of Scorch. Vooral handig omdat die met schilden werken waar ik ook achter kan staan. Op mijn beurt kan ik dan weer thetertraps gooien en van een flinke afstand knallen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sumerechny op 24-01-2017 20:37 ]
maar dat ging -te- snel, volt was imbaMacchill schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:32:
Oeh, die nerf op de Volt is wel een minpunt hoor.. Ik stond recht voor een dude, en je moet minimaal 3/4 magazijn erop los laten voor hij bezwijkt.. En nee, niet alles op het hoofd nee. Normaal was dit veel sneller.
Ja ik speel graag met de volt, fijn wapen!
Misschien wel..
Ik ben net begonnen en in mijn ogen zijn er ruim voldoende spelers. Enkele duizenden als ik het goed heb (ik kan straks wel controleren).mike30 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 23:28:
Word TF2 nog goed gespeeld? Ook op pc? Heb Titanfall 1 toen wel gekocht maar viel me op dat na een vrij korte tijd er wereldwijd nog maar 100+ spelers aanwezig waren.
[ Voor 7% gewijzigd door Sumerechny op 28-01-2017 08:00 ]
Is ook nog wel erg vroeg in de ochtend nu he..Sumerechny schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 07:41:
[...]
Ik ben net begonnen en in mijn ogen zijn er ruim voldoende spelers. Enkele duizenden als ik het goed heb (ik kan straks wel controleren).
Het is zo jammer dat mensen zich hierdoor laten afschrikken. Hierdoor heb je minder spelers en schrikken er weer mensen af..de cirkel is dan rond.
(niet persoonlijk bedoelt, ik snap de weerstand ook wel weer helaas...)
Edit: 2268 op dit moment (minder dan ik dacht maar RUIM voldoende om 6v6 te vullen natuurlijk).
[ Voor 17% gewijzigd door Only op 28-01-2017 08:15 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Die lag ligt meer aan de servers dan de populatie (de EU groep is groot genoeg). Ik merk het zelf ook en zie het in streams dat ze af en toe flink stotteren. Hopelijk een tijdelijk probleem.wesleytjuh schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:05:
Op de PC is het de laatste tijd slechts zo'n 3K, is wel merkbaar aan meer laggy spelers en vaker in al begonnen matches terecht te komen.
Jij ziet dat je achter een muur staat, echter de andere speler ziet dat nog niet.Poesmij schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:54:
Ik merk laatste tijd toch echt steeds vaker dat ik neergeknalt word wanneer ik allang achter een muur sta. Behoorlijk vervelend.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik ook, is sowieso leuk. Heb hem gespeeld tijdens het gratis weekend. Net wat uitgebreider allemaal dan deel één wat ik ook nog steeds speel. Gewoon heerlijke mix van pilot en titans spreekt mij aan.LuPo schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:29:
Met de prijs van €25 bij wehkamp heb ik 'em gekocht. Ben benieuwd of ik het leuk vind.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ook mee bezig, zitten echt wel leuke stukken in. Sowieso lekker simpel allemaal, dus kunt lekker tempo aanhouden. Krijgt alle titans en wapens enzo te zien ideaal.westergas schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:56:
Net 2 dagen geleden begonnen met de campaign.
Lees dat het wat rustig is? Jammer...was 1 van de eerste (enige) spellen die ik online wou gaan spelen (PC). Oh well....we zien wel. Eerst de campain meer eens uitspelen. Vermaak me er prima mee moet ik zeggen
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Op de pc is het aardig rustig, maar nooit enkele problemen gehad met een match vinden. Duurt minder lang dan bij bijvoorbeeld overwatch wat een veel gespeeld spel moet zijn.westergas schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:56:
Net 2 dagen geleden begonnen met de campaign.
Lees dat het wat rustig is? Jammer...was 1 van de eerste (enige) spellen die ik online wou gaan spelen (PC). Oh well....we zien wel. Eerst de campain meer eens uitspelen. Vermaak me er prima mee moet ik zeggen
Ter land, ter zee en in de kroeg
hmm, zie het speler aantal laatste dagen niet boven de 2300 komen...djunicron schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 02:18:
Mwah, verbaast me eigenlijk, er zijn ook zo in de update stilte nog voldoende spelers online (PC).
Afhankelijk van de tijd op de dag zie je dipjes naar 2200 spelers online, maar doordeweeks blijft het dezelfde 5000? En inderdaad, buiten onpopulaire modi om, heb je veelal binnen 1 min je loading scherm voor je neus.
Heb het idee dat het spel daarnaast al gedumpt wordt door de uitgever. Voor een kleine prijs is het het voor de SP wellicht ook al waard.
Floksor
Ik deel het gevoel dat alles langzamer lijkt qua bewegenAcid_Burn schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 01:43:
Mijn game is geupdate en net even gespeeld... movement voelt langzamer, ten minste de gewone sprint. Daarnaast lijkt het alsof ze het sound design veranderd hebben. Ik hoor allerlei shit (vechtende titans, gunfire etc) terwijl er niets is. Dat verstoort mijn gameplay wel
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Is je fov niet gereset naar default toevallig? dat scheelt ook nogal in gevoel van snelheidLow-Tech schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:10:
[...]
Ik deel het gevoel dat alles langzamer lijkt qua bewegen
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Idd, verder vind ik Live Fire wel een leuke toevoeging, alleen jammer dat het meer attrition dan ctf is.Only schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:17:
Ze moeten eigelijk bepaalde abilities locken in Live fire..phase shift en sonar om mee te beginnen..verder is het weer 1 groot noobfest continue..meestal maar 2, max 3 man party..en daar is live fire niet echt geschikt voor..leuk als je teammates hebt die dan aan het einde 1-7 of 0-8 gaan..
Ja daar heb ik ook last van en het probleem vooral voor mij, is dat ik het teweinig speel om mee te kunnen komen.ZombieRofl schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:12:
Gisteren gekocht voor de PC voor 25 euro. Eigenlijk is deze game mij een beetje voorbij gegaan, maar ik lees veel goede reacties en reviews. Ik merk wel dat het online ERG snel gaat. Ik ben dood voordat je reageren.
Floksor
Ga dan niet close combat, maar probeer beetje afstand te houden. Je hebt verschillende speelstijlen, pas toe wat bij je past. Ga anders op titanjacht als pilot kills niet op schieten, heb je zelf ook snel een titan en kun je je lol op.Floks schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:49:
[...]
Ja daar heb ik ook last van en het probleem vooral voor mij, is dat ik het teweinig speel om mee te kunnen komen.
Anoniem: 368306
Heb ik ook gehad, na een aantal keren was dat voorbij, frustrerend. Zelf per ongeluk de sp opnieuw begonnen en me hele vooruitgang kwijtPoesmij schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:28:
Waarom ben ik elke keer de voorgang van de single player kwijt.
Heb heb al 2 keer uitgespeeld en kan nu weer vanaf voor af aan beginnen.
[ Voor 55% gewijzigd door Acid_Burn op 12-03-2017 16:53 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 66% gewijzigd door Gundogan op 01-04-2017 11:27 ]
Die map ziet er zeker wel heel tof uit!! geniet nog steeds bijna dagelijks van deze game meesterwerk ditGundogan schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:42:
Nieuwe normale map deze maand en ook een nieuwe Live Fire map.
[video]
Glitch ziet er leuk uit!
Nieuwe Titan en Frontier Defense DLC voor juni waarschijnlijk.
[ Voor 40% gewijzigd door NeoMe op 26-04-2017 14:35 ]
Monarch, sinds vandaag te spelen.NeoMe schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:33:
Weet iemand al iets over die nieuwe Titan..?
Frontier Defense lijkt mij wel weer een aanvulling
Dit is het laatste wat ik kon vinden:
https://forums.titanfall....-frontier-the-patch-notes
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja ik ook! Erg benieuwd naarComp_Lex schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:17:
Ik ben van plan om volgende week weer in te stappen. Ik ben wel geïnteresseerd in Frontier Defense.
Owner of DBIT Consultancy
CoD heeft geen reden om boots of the ground te zijn. Dat heeft TF natuurlijk welBeakzz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:17:
Oh ja het was inderdaad MW3 survival mode. In mijn geheugen was MW3 ook al boots of the ground gameplay en die COD's skip ikVreemd eigenlijk, want TF2 is ook niet on the ground en i love it
[ Voor 115% gewijzigd door RoaDHouse op 24-07-2017 21:49 ]
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 25-07-2017 18:08 ]
Heb nooit problemen om een volle server te vinden, binnen een paar minuten.RoaDHouse schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:20:
Wordt dit spel nog wel een beetje online gespeeld, of is het een dode boel ?
Voor 19 euro op Origin wil ik hem nog wel aanschaffen als de servers nog een beetje vol zitten.
Titanfall 1 kun je beter niet meer kopen. Ik raad je aan om Titanfall 2 aan te schaffen als je Titanfall wilt spelen. Het is zeker geen dode boel. Er zullen niet alleen meer mensen gaan spelen vanwege de Frontier Defense update, maar volgende week gaat het ook naar de Vault van Origin Access, waardoor er mogelijk veel meer mensen het spel gaan spelen.RoaDHouse schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:20:
Voor 19 euro op Origin wil ik hem nog wel aanschaffen als de servers nog een beetje vol zitten.
Te beginnen met Roadhouse, neem aan dat je PC bedoeld, je krijgt namelijk twee keer een antwoord maar geen van beiden weet volgens mij niet over welk platform je het hebt en we weten dus niet welke zij spelen, of ik heb ik dat mis. Volgens mij kan je beter even de stats zoeken die ik even niet weet te vinden waar je kan zien hoe druk bevolkt het de laaste tijden is , wat de pieken zijn enzo. Net even opgestart en Frontier Defense geprobeerd en kon het even niet vinden waar je kon zien hoeveel er online zijn.RoaDHouse schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:20:
Je kiest nu voor matchsearch de difficulty, fixed 5 rounds en nadat je klaar bent doet hij weer een auto-search. Gister alweer uurtje of 3 erin gestoken, speelt weer heerlijk weg.Anoniem: 368306 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:50:
En over Frontier Defense, hoe zat dat ook alweer, vond de 5 waves nogal makkelijk en het was na die 5 ook afgelopen, kon me herinneren dat in deel 1 het toch een stuk moeilijker was en dat het na 5 waves weer verder ging op een hoger level, kan dat?
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-07-2017 10:17 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq