Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

Ze weten mij altijd erg goed te vinden en neer te knallen in de pc versie ... heel apart ..Zijn er eigenlijk cheaters aanwezig in titanfall 2?

welke mode spelen jullie het liefst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

Momenteel Attrition. Net nog een mooie actie gehad. Had verloren dus moest ontsnappen. Op het laatste moment ge-eject uit de Titan en in mid air toch nog weten te ontsnappen:
YouTube: TF2 escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Anoniem: 93195 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 20:53:
Ze weten mij altijd erg goed te vinden en neer te knallen in de pc versie ... heel apart ..Zijn er eigenlijk cheaters aanwezig in titanfall 2?

welke mode spelen jullie het liefst ?
Heb het idee dat veel mensen net als ik op hoge resolutie & hoger FoV spelen. Scheelt echt veel, je ziet dan al snel nog even die speler in je perifere zicht.

Daarnaast; gebruik low profile! Je valt simpelweg heel erg op zonder die perk en er zit toch niets zinnigs als alternatief in dat slot. En let natuurlijk op dat je met batterij op je rug ook onwijs opvalt!

En ja, er zijn wat cheaters, maar ik heb het idee dat ik er al zeker een maand geen meer heb gezien.

Vind iedere mode wel goed te spelen, alleen Colosseum, meh, moet je van houden? Last Titan Standing vind ik ook niet echt altijd geslaagd, de maps lenen zich er niet heel erg voor heb ik het idee. Niet iedere map is ook even lekker voor Hardpoint Capture. Terwijl ik CTF in TF2 wel echt vermakelijk vind, terwijl ik die mode in veel shooters liever links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djunicron schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 08:25:
[...]

Heb het idee dat veel mensen net als ik op hoge resolutie & hoger FoV spelen. Scheelt echt veel, je ziet dan al snel nog even die speler in je perifere zicht.

Daarnaast; gebruik low profile! Je valt simpelweg heel erg op zonder die perk en er zit toch niets zinnigs als alternatief in dat slot. En let natuurlijk op dat je met batterij op je rug ook onwijs opvalt!

En ja, er zijn wat cheaters, maar ik heb het idee dat ik er al zeker een maand geen meer heb gezien.

Vind iedere mode wel goed te spelen, alleen Colosseum, meh, moet je van houden? Last Titan Standing vind ik ook niet echt altijd geslaagd, de maps lenen zich er niet heel erg voor heb ik het idee. Niet iedere map is ook even lekker voor Hardpoint Capture. Terwijl ik CTF in TF2 wel echt vermakelijk vind, terwijl ik die mode in veel shooters liever links laat liggen.
Low profile heb ik idd , en heb de fov wat hoger gezet dat scheelt wel enorm ja.

maar misschien komt het dat ik steeds een slecht team heb ..
Vraag me ook af wat matchmaking doet ..waar ze precies naar kijken als de teams worden samengesteld. ik ben niet echt erg goed en als ze daar 3 a 4 pro`s tegen over zetten is de fun snel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Ik merk de laatste tijd ook vaak erg ongebalanceerde teams.Dat drukt de fun ook wel. Het is gewoon niet leuk als 1 team de andere compleet van de map vaagt. Ook als ik in het winnende team zit vind ik dat gewoon niet fijn. Ik heb liever spannende potjes waar het nog in de laatste minuut beslist kan worden.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:26

Griffin

Is mythical

Gister even mixed mode aangezet en voor het eerst pilot vs pilot gespeeld, is wel even een keer lekker. Maar overal blijft attrition blijft gewoon het leukste, veel meer actie dan een amped hardpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Ik vind attrition echt enorm saai. Vind dat met die bots tussen de echte spelers maar lame en eigenlijk de game tegenwerken. Snap niet dat het zo populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acid_Burn schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 08:13:
Ik merk de laatste tijd ook vaak erg ongebalanceerde teams.Dat drukt de fun ook wel. Het is gewoon niet leuk als 1 team de andere compleet van de map vaagt. Ook als ik in het winnende team zit vind ik dat gewoon niet fijn. Ik heb liever spannende potjes waar het nog in de laatste minuut beslist kan worden.
Die zijn het leukst ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
https://www.titanfall.com...ontier-news-network-6-13/

Nieuwe content.

Nieuwe gamemode met twee nieuwe maps alleen voor die gamemode. Live Fire is een roundbased gamemode waar je of wint door het gehele andere team uit te schakelen of door een neutrale vlag in je bezit te hebben aan het einde van de ronde (ronde duurt 1 minuut). Ik snap dat deze gamemode populair is in andere games, maar nee dank je.

Verder komt er een nieuwe Coliseum map en een nieuwe pilot excecution.

Wel op het eerste gezicht handig is dat je nu je eigen Mixtape playlist kan samenstellen en dus alleen voor die gamemodes zoekt. Nadeel is dat niet populaire gamemodes nu helemaal niet meer gespeeld gaan worden.

Ik vind dit allemaal niet echt een stap in de goede richting. Het spel heeft meer normale maps nodig die meer in de stijl van TF1 zijn en niet nog meer fragmentatie in de zin van nieuwe gamemodes. Ik zou eerder gaan sleutelen aan de huidige gamemodes en balans of zelfs gamemodes eruit halen. En dan met een handje vol gamemodes specifieke maps ervoor gaan ontwikkelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:37
Sn0wblind schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:26:
Ik vind attrition echt enorm saai. Vind dat met die bots tussen de echte spelers maar lame en eigenlijk de game tegenwerken. Snap niet dat het zo populair is.
Grunts en spectres gaan nog wel, maar Reapers verpesten het echt helemaal imo. Doen redelijk wat damage en kunnen zelf erg veel damage tanken, maar het ergste is nog wel dat ze alles blocken :( .

Speel zelf voornamelijk Attrition en Bounty Hunt. Gaat vrij lekker nu :). Stoor me wel enorm aan de lag/bagger netcode. Dat is echt nog eens een stap slechter dan het in Battlefield 4 in het begin was, snap je niet in een spel als Titanfall. Hoe vaak je wel niet gekilled wordt terwijl je alweer een aantal meter in een Phaseshift zit 8)7 .
Gundogan schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:14:
https://www.titanfall.com...ontier-news-network-6-13/

Ik vind dit allemaal niet echt een stap in de goede richting. Het spel heeft meer normale maps nodig die meer in de stijl van TF1 zijn en niet nog meer fragmentatie in de zin van nieuwe gamemodes. Ik zou eerder gaan sleutelen aan de huidige gamemodes en balans of zelfs gamemodes eruit halen. En dan met een handje vol gamemodes specifieke maps ervoor gaan ontwikkelen.
Het lijkt erop dat ze dezelfde fout maken als in TF1. Inderdaad wil je juist meer maps in de huidige gamemodes. Ben benieuwd hoe dit het spel in leven gaat houden.

[ Voor 30% gewijzigd door wesleytjuh op 15-01-2017 17:34 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik zou ook graag wat meer maps in de bestaande modi willen zien.

Speelt iemand wel eens Coliseum? Ik heb een hele zooi van die tickets, maar ik ben nooit zo van de 1 vs 1 games geweest en heb dat dus nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 28-05 12:03
Acid_Burn schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:36:
Ik zou ook graag wat meer maps in de bestaande modi willen zien.

Speelt iemand wel eens Coliseum? Ik heb een hele zooi van die tickets, maar ik ben nooit zo van de 1 vs 1 games geweest en heb dat dus nog nooit gedaan.
2 geprobeerd, maar beide keren na een kleine 10 minuten wachten maar opgegeven. er kwam simpelweg niemand... :-/

Voor de rest ben ik het met je eens: meer maps in de normale modi

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-05 10:12
Net weer ff lekker zitten spelen, wat een fijne game blijft het toch. Wel maar 5000 mensen online, dus ben bang dat ik maar moet genieten zo lang het kan 😐

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gundogan schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:14:

dat is exact de rede dat TF1 dood ging; (betaalde DLC) en nog meer versplintering in de reeds kleine user-base. Nog meer gamemodus!! *O* ..... :F idiots :N

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:43:
[...]

dat is exact de rede dat TF1 dood ging; (betaalde DLC) en nog meer versplintering in de reeds kleine user-base. Nog meer gamemodus!! *O* ..... :F idiots :N
Maar wel gratis DLC ;) Dus minder versplintering

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Macchill
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:24:
Net weer ff lekker zitten spelen, wat een fijne game blijft het toch. Wel maar 5000 mensen online, dus ben bang dat ik maar moet genieten zo lang het kan 😐
In principe heb je maar 12 tot 16 man nodig voor een potje... Dus voorlopig kan je nog wel ff! })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-05 10:12
Macchill schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 16:18:
[...]

In principe heb je maar 12 tot 16 man nodig voor een potje... Dus voorlopig kan je nog wel ff! })
Vraag me alleen af of ze de servers daarvoor openhouden 😉

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-05 22:01
Dit spel is toch wel echt de verassing van vorig jaar zeg. Ik speel het nu sinds november en vermaak me er nog steeds mee. Afgezien van de ijzersterke campaign zit de mp ook erg goed in elkaar!

Favoriete modus is toch wel: Last titan standing, ik krijg er echt een oldskool Mechwarrior feel van. Als je jezelf een beetje verdiept in de titans en tactisch speelt kun je geweldige kills maken. Ik wissel last titan standing vaak af met attrition, enige minpunt aan attrition zijn toch wel de reapers, die al eerder genoemd zijn hier las ik.

Jammer dat ze met de opkomende dlc wederom een game mode introduceren, maar ach het is in ieder geval gratis en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken!

Ik speel het vooral samen met een goede vriend van me maar mochten mensen hier ook samen willen spelen op de ps4 mijn psn is: Frankiefrank88

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Master op 18-01-2017 14:00 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:19

Vrijdag

De Zwarte

Dark Master schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:00:
Dit spel is toch wel echt de verassing van vorig jaar zeg. Ik speel het nu sinds november en vermaak me er nog steeds mee. Afgezien van de ijzersterke campaign zit de mp ook erg goed in elkaar!

Favoriete modus is toch wel: Last titan standing, ik krijg er echt een oldskool Mechwarrior feel van. Als je jezelf een beetje verdiept in de titans en tactisch speelt kun je geweldige kills maken. Ik wissel last titan standing vaak af met attrition, enige minpunt aan attrition zijn toch wel de reapers, die al eerder genoemd zijn hier las ik.

Jammer dat ze met de opkomende dlc wederom een game mode introduceren, maar ach het is in ieder geval gratis en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken!

Ik speel het vooral samen met een goede vriend van me maar mochten mensen hier ook samen willen spelen op de ps4 mijn psn is: Frankiefrank88
Volgens mij is Last Titan Standing het leukste als je goed samenwerkt. Ik speel meestal alleen maar North Star en dan zorg ik dat ik in de buurt blijf van Tone of Scorch. Vooral handig omdat die met schilden werken waar ik ook achter kan staan. Op mijn beurt kan ik dan weer thetertraps gooien en van een flinke afstand knallen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vrijdag schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:13:
[...]
Volgens mij is Last Titan Standing het leukste als je goed samenwerkt. Ik speel meestal alleen maar North Star en dan zorg ik dat ik in de buurt blijf van Tone of Scorch. Vooral handig omdat die met schilden werken waar ik ook achter kan staan. Op mijn beurt kan ik dan weer thetertraps gooien en van een flinke afstand knallen.
LTS is zoooo tof in team - helaas kan je blijven 'network invite' maar zelden dat er mede-spelers joinen :( voor mij blijft het DE shooter van het jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:35

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Na afgelopen weekend mijn vriendengroep tijdens een LAN eindelijk zover te hebben gekregen om TF1 te laten spelen ben ik aan TF2 begonnen! De LAN was een succes, meerdere mensen zijn hooked aan TF2 :P .

Ik moet zeggen dat het wel even schakelen is van TF1 naar TF2, niet dat ik een goede speler was maar het voelt toch anders. Desondanks dat...toffe game!

...jammer dat de smartpistol zo'n kleine plek heeft gekregen. Ik had veel plezier in FAGS spelen tijdens attrition... O-)

Edit: Tweakers pc Network gejoined.

[ Voor 3% gewijzigd door Sumerechny op 24-01-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Oeh, die nerf op de Volt is wel een minpunt hoor.. Ik stond recht voor een dude, en je moet minimaal 3/4 magazijn erop los laten voor hij bezwijkt.. En nee, niet alles op het hoofd nee. Normaal was dit veel sneller.

Ja ik speel graag met de volt, fijn wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Macchill schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:32:
Oeh, die nerf op de Volt is wel een minpunt hoor.. Ik stond recht voor een dude, en je moet minimaal 3/4 magazijn erop los laten voor hij bezwijkt.. En nee, niet alles op het hoofd nee. Normaal was dit veel sneller.

Ja ik speel graag met de volt, fijn wapen!
maar dat ging -te- snel, volt was imba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
himlims_ schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:35:
[...]

maar dat ging -te- snel, volt was imba
Misschien wel..
Voordeel is dat de Pilot Sentry ook geen one-shots meer heeft.. Die was pas imba.. |:( Drama ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Heb nog niet gespeeld sinds de update, maar lees alweer dat ik even wat loadout testen moet doen, speelde erg graag met de Volt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
Colony is de volgende nieuwe map die in de content update komt in maart na de Live Fire update. Gelukkig weer een prima map uit Titanfall 1 erbij. Ook dan weer een nieuw wapen.

https://www.titanfall.com.../frontier-news-network-7/

Afbeeldingslocatie: https://titanfall-golf.s3.amazonaws.com/cache/f9/02/f9025c2003a13dad1bb1714a2f935b64.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Word TF2 nog goed gespeeld? Ook op pc? Heb Titanfall 1 toen wel gekocht maar viel me op dat na een vrij korte tijd er wereldwijd nog maar 100+ spelers aanwezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:35

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

mike30 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 23:28:
Word TF2 nog goed gespeeld? Ook op pc? Heb Titanfall 1 toen wel gekocht maar viel me op dat na een vrij korte tijd er wereldwijd nog maar 100+ spelers aanwezig waren.
Ik ben net begonnen en in mijn ogen zijn er ruim voldoende spelers. Enkele duizenden als ik het goed heb (ik kan straks wel controleren).

Het is zo jammer dat mensen zich hierdoor laten afschrikken. Hierdoor heb je minder spelers en schrikken er weer mensen af..de cirkel is dan rond :N .

(niet persoonlijk bedoelt, ik snap de weerstand ook wel weer helaas...)

Edit: 2268 op dit moment (minder dan ik dacht maar RUIM voldoende om 6v6 te vullen natuurlijk :P ).

[ Voor 7% gewijzigd door Sumerechny op 28-01-2017 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sumerechny schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 07:41:
[...]

Ik ben net begonnen en in mijn ogen zijn er ruim voldoende spelers. Enkele duizenden als ik het goed heb (ik kan straks wel controleren).

Het is zo jammer dat mensen zich hierdoor laten afschrikken. Hierdoor heb je minder spelers en schrikken er weer mensen af..de cirkel is dan rond :N .

(niet persoonlijk bedoelt, ik snap de weerstand ook wel weer helaas...)

Edit: 2268 op dit moment (minder dan ik dacht maar RUIM voldoende om 6v6 te vullen natuurlijk :P ).
Is ook nog wel erg vroeg in de ochtend nu he..
Wij spelen eigelijk alleen maar Amped Harpoint en gelukkig nooit echt moeite met matches vinden..

Ze mogen trouwens wel eens gaan opschieten met nieuwe content (of het nou gratis of betaald is), vermaak me nog prima, maar tot nu toe is de extra content nog een beetje karig..1 map in 3 maanden tijd is niet veel :O Ik kan iig nog genoeg verbeteringen/uitbreidingen bedenken die echt niet heel ingrijpend zijn..

[ Voor 17% gewijzigd door Only op 28-01-2017 08:15 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 29-05 20:07
Ja zit te twijfelen om hem ook te halen. Vond de 1e ook leuk om te spelen maar ben bang dat het straks weer met een korte tijd uitgestorven is. Een van de weinige spellen die zowel in de demo als originele spel bij launch gewoon goed liepen en geen server issues had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herofruit
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
Gisteravond prima matchmaking op Attrition, rond de 20k players online.

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:37
Op de PC is het de laatste tijd slechts zo'n 3K, is wel merkbaar aan meer laggy spelers en vaker in al begonnen matches terecht te komen.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
wesleytjuh schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:05:
Op de PC is het de laatste tijd slechts zo'n 3K, is wel merkbaar aan meer laggy spelers en vaker in al begonnen matches terecht te komen.
Die lag ligt meer aan de servers dan de populatie (de EU groep is groot genoeg). Ik merk het zelf ook en zie het in streams dat ze af en toe flink stotteren. Hopelijk een tijdelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Laatst online: 29-05 20:30
Ik merk laatste tijd toch echt steeds vaker dat ik neergeknalt word wanneer ik allang achter een muur sta. Behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Poesmij schreef op maandag 13 februari 2017 @ 23:54:
Ik merk laatste tijd toch echt steeds vaker dat ik neergeknalt word wanneer ik allang achter een muur sta. Behoorlijk vervelend.
Jij ziet dat je achter een muur staat, echter de andere speler ziet dat nog niet.
Volgens mij staat er in dit topic een link waar uitgelegd word wat er nog mis is met de Server-Client setup van TF2. Ik ben er absoluut niet in thuis maar volgens mij heeft het met de interval te maken in wanneer de client pakketjes naar de server gestuurd word en visa-versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:47
Met de prijs van €25 bij wehkamp heb ik 'em gekocht. Ben benieuwd of ik het leuk vind. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

LuPo schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:29:
Met de prijs van €25 bij wehkamp heb ik 'em gekocht. Ben benieuwd of ik het leuk vind. :)
Ik ook, is sowieso leuk. Heb hem gespeeld tijdens het gratis weekend. Net wat uitgebreider allemaal dan deel één wat ik ook nog steeds speel. Gewoon heerlijke mix van pilot en titans spreekt mij aan.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 16:57
Laatste patch is wel ok, standaard een party met je netwerkgenoten. Ze zijn ook groen ingame

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Net 2 dagen geleden begonnen met de campaign.

Lees dat het wat rustig is? Jammer...was 1 van de eerste (enige) spellen die ik online wou gaan spelen (PC). Oh well....we zien wel. Eerst de campain meer eens uitspelen. Vermaak me er prima mee moet ik zeggen :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

westergas schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:56:

Lees dat het wat rustig is? Jammer...was 1 van de eerste (enige) spellen die ik online wou gaan spelen (PC). Oh well....we zien wel. Eerst de campain meer eens uitspelen. Vermaak me er prima mee moet ik zeggen :)
Ook mee bezig, zitten echt wel leuke stukken in. Sowieso lekker simpel allemaal, dus kunt lekker tempo aanhouden. Krijgt alle titans en wapens enzo te zien ideaal.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
westergas schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:56:

Op de pc is het aardig rustig, maar nooit enkele problemen gehad met een match vinden. Duurt minder lang dan bij bijvoorbeeld overwatch wat een veel gespeeld spel moet zijn.

Wel heb ik de laatste tijd dat ik terug gegooid word naar het hoofdmenu vanwege invalid loadout.
Snapt niet dat ik geregenerate ben ofzow 8)7 .

• djunicron
  • Laatst online: 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mwah, verbaast me eigenlijk, er zijn ook zo in de update stilte nog voldoende spelers online (PC).
Afhankelijk van de tijd op de dag zie je dipjes naar 2200 spelers online, maar doordeweeks blijft het dezelfde 5000? En inderdaad, buiten onpopulaire modi om, heb je veelal binnen 1 min je loading scherm voor je neus.

Heb het idee dat het spel daarnaast al gedumpt wordt door de uitgever. Voor een kleine prijs is het het voor de SP wellicht ook al waard.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:59

Christiano007

Ich bin der champion

Is er op de Xbox One nog ruim genoeg spelers?

Twijfel tussen Battlefield 1 en dit spel

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik heb nog geen problemen om games te vinden op de XOne.

• Poesmij
djunicron schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 02:18:
Mwah, verbaast me eigenlijk, er zijn ook zo in de update stilte nog voldoende spelers online (PC).
Afhankelijk van de tijd op de dag zie je dipjes naar 2200 spelers online, maar doordeweeks blijft het dezelfde 5000? En inderdaad, buiten onpopulaire modi om, heb je veelal binnen 1 min je loading scherm voor je neus.

Heb het idee dat het spel daarnaast al gedumpt wordt door de uitgever. Voor een kleine prijs is het het voor de SP wellicht ook al waard.
hmm, zie het speler aantal laatste dagen niet boven de 2300 komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Mijn game is geupdate en net even gespeeld... movement voelt langzamer, ten minste de gewone sprint. Daarnaast lijkt het alsof ze het sound design veranderd hebben. Ik hoor allerlei shit (vechtende titans, gunfire etc) terwijl er niets is. Dat verstoort mijn gameplay wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56
Speel het af en toe nog en heb eigenlijk nooit last om een match te vinden, vind het vooral een lastige game. Kortom die gasten zijn goed en ik een noob :) Maar vermaak me nog steeds.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Plus aankomende DLC is gewoon gratis, zelf ook op de One en geen last van trage matchmaking of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Laatst online: 30-05 16:57
Acid_Burn schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 01:43:
Mijn game is geupdate en net even gespeeld... movement voelt langzamer, ten minste de gewone sprint. Daarnaast lijkt het alsof ze het sound design veranderd hebben. Ik hoor allerlei shit (vechtende titans, gunfire etc) terwijl er niets is. Dat verstoort mijn gameplay wel :/
Ik deel het gevoel dat alles langzamer lijkt qua bewegen :/

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:25

Rmg

Low-Tech schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:10:
[...]

Ik deel het gevoel dat alles langzamer lijkt qua bewegen :/
Is je fov niet gereset naar default toevallig? dat scheelt ook nogal in gevoel van snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Net een tijd live fire zitten spelen.. wat een waardeloze gamemode :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ze moeten eigelijk bepaalde abilities locken in Live fire..phase shift en sonar om mee te beginnen..verder is het weer 1 groot noobfest continue..meestal maar 2, max 3 man party..en daar is live fire niet echt geschikt voor..leuk als je teammates hebt die dan aan het einde 1-7 of 0-8 gaan..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Grudgie

PSN: Grudgie7

Net begonnen met spelen deze game. 2 dagen geleden gekocht voor 25 euro in de PS store met flinke korting. Best wel leuk spelletje. Ziet er goed uit. Nu bezig met de campaign. Daarna zal ik eens met de MP beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Live fire gaat heel vaak naar potjes die 3vs6 zijn oid... ben er wel klaar mee. Ik ga weer de reguliere gamemodes spelen. Daar moeten eens nieuwe maps voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 30-05 23:49
Only schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:17:
Ze moeten eigelijk bepaalde abilities locken in Live fire..phase shift en sonar om mee te beginnen..verder is het weer 1 groot noobfest continue..meestal maar 2, max 3 man party..en daar is live fire niet echt geschikt voor..leuk als je teammates hebt die dan aan het einde 1-7 of 0-8 gaan..
Idd, verder vind ik Live Fire wel een leuke toevoeging, alleen jammer dat het meer attrition dan ctf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gisteren dan toch voor het eerst met een titan wat andere titans van kant gemaakt zonder zelf dood te gaan, ging in deel één naar mijn weten wat makkelijker met Ogre + 40mm/Qaud en cluster combinatie. Speel nu met de sterke vuur titan, de rest gaat veel te snel kapot voor mijn gevoel.

Als pilot is het prima te doen, speelt nu met LMG Devotion die is erg sterk op mid/long range of gewoon vanuit de heup als die amped is. Korte afstand leg je het af als je de ander niet als eerste ziet, hij heeft namelijk een seconde nodig om op vuursnelheid te komen.

Het speelt weer lekker weg moet ik eerlijk zeggen, heb met 2xp weekend flink kunnen ranken. Binnenkort de andere titans maar eens verder proberen, al vind ik het wel jammer dat je ze maar zo beperkt kunt aanpassen. Praktisch helemaal niet eigenlijk, want alle slots staan vast geen andere wapens of chassis te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Laatst online: 12-05 14:10
Gisteren gekocht voor de PC voor 25 euro. Eigenlijk is deze game mij een beetje voorbij gegaan, maar ik lees veel goede reacties en reviews. Ik merk wel dat het online ERG snel gaat. Ik ben dood voordat je reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 08:56
ZombieRofl schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:12:
Gisteren gekocht voor de PC voor 25 euro. Eigenlijk is deze game mij een beetje voorbij gegaan, maar ik lees veel goede reacties en reviews. Ik merk wel dat het online ERG snel gaat. Ik ben dood voordat je reageren.
Ja daar heb ik ook last van en het probleem vooral voor mij, is dat ik het teweinig speel om mee te kunnen komen.

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Floks schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 01:49:
[...]

Ja daar heb ik ook last van en het probleem vooral voor mij, is dat ik het teweinig speel om mee te kunnen komen.
Ga dan niet close combat, maar probeer beetje afstand te houden. Je hebt verschillende speelstijlen, pas toe wat bij je past. Ga anders op titanjacht als pilot kills niet op schieten, heb je zelf ook snel een titan en kun je je lol op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Waarom ben ik elke keer de voorgang van de single player kwijt.
Heb heb al 2 keer uitgespeeld en kan nu weer vanaf voor af aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306

Poesmij schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:28:
Waarom ben ik elke keer de voorgang van de single player kwijt.
Heb heb al 2 keer uitgespeeld en kan nu weer vanaf voor af aan beginnen.
Heb ik ook gehad, na een aantal keren was dat voorbij, frustrerend. Zelf per ongeluk de sp opnieuw begonnen en me hele vooruitgang kwijt :( :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Zo.. Max generation bereikt... wat nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben toch weer begonnen online, vindt er een hoop noob dingen inzitten, bijv dat je even onzichtbaar bent, na 2 potjes ben ik ook wel weer klaar. Speelde graag ctf in deel 1 en nu merk dat in nu dat er in deel2 toch ook snel een potje gestart wordt tov toen spel net uit was.

Krijg je de punten ook als je uit het spel gaat nadat potje afgelopen is, dus ik bedoel dat je niet afwacht op het laatste dropship take off of hoe je dat ook noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ja.. de epilogue hoef je niet te spelen...

Die cloak is vervelend, maar niet helemaal onzichtbaar. Ik heb er weinig moeite mee in ieder geval.

[ Voor 55% gewijzigd door Acid_Burn op 12-03-2017 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee cloak bedoel ik niet, zat ook in deel 1 en is ook niet mijn ding, vooral als die gecombineerd werd met de smartpistol was die soms zeer vervelend. Heb net even gekeken wat ik bedoelde en dat was de phase rewind, maar veel van die boosts zijn m.i. een beetje too much van het onnodige. Voel me wel een beetje zeikerd maar weet dat veel van de oude tf1 vriendjes het spel links laten liggen door o.a. dit geneuzel. Ik ga het spel vooralsnog maar weer een kans geven, bf1 wordt wat saai en heb weinig andere smaken momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
Dat is Phase Shift welke een beetje OP is op dit moment. Zou eigenlijk 1 charge moeten hebben en minder voordeel van de Tactikill attachment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Met phase shift zie je ook nog wel de trail waar ze heen gaan.. ja het is vervelend, maar ze kunnen jou op dat moment ook niet zien. Ik vind die stims eigenlijk vervelender.. fast mofos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 19-04 23:20
Mooi spel, maar ik mis hardpoint met AI en het hacken van torens wel 🐵

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Met phase shift kan je als het meezit voorspellen waar ze weer verschijnen. Tenminste, ik heb het idee dat je dan terug wordt gezet naar waar je een paar seconden eerder was, niet dat je een willekeurige plek kan kiezen. Als ik zie waar ze vandaankomen gooi ik er een nade heen, of richt er alvast op. Meestal werkt dat.

Tenzij ik volledige onzin uitkraam, dat is ook een mogelijkheid :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Phase shift is geen rewind... In phase shift kan je gewoon overal naartoe waar je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah, dan kraam ik onzin uit. Of heb soms gewoon heel erg mazzel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
Je kan de richting een beetje zien, maar als de speler een beetje snel gaat is die alsnog erg onvoorspelbaar.

Nieuwe content is een stuk interessanter hopelijk:

https://www.reddit.com/r/...iled_patch_notes_and_big/

Frontier Defense PvE komt terug en uitgebreider.
Vanguard Titan clas met de TF1 chaingun en een core die de hele Titan een upgrade geeft.

[ Voor 66% gewijzigd door Gundogan op 01-04-2017 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Topicstarter
Nieuwe normale map deze maand en ook een nieuwe Live Fire map.

Glitch ziet er leuk uit!

Nieuwe Titan en Frontier Defense DLC voor juni waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 08:09
Gundogan schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:42:
Nieuwe normale map deze maand en ook een nieuwe Live Fire map.

[video]

Glitch ziet er leuk uit!

Nieuwe Titan en Frontier Defense DLC voor juni waarschijnlijk.
Die map ziet er zeker wel heel tof uit!! geniet nog steeds bijna dagelijks van deze game meesterwerk dit _/-\o_

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Weet iemand al iets over die nieuwe Titan..?

Frontier Defense lijkt mij wel weer een aanvulling :)

Dit is het laatste wat ik kon vinden:
https://forums.titanfall....-frontier-the-patch-notes

[ Voor 40% gewijzigd door NeoMe op 26-04-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

NeoMe schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:33:
Weet iemand al iets over die nieuwe Titan..?

Frontier Defense lijkt mij wel weer een aanvulling :)

Dit is het laatste wat ik kon vinden:
https://forums.titanfall....-frontier-the-patch-notes
Monarch, sinds vandaag te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:31
Maar nog wel wachten op de Frontier Defense.. vond ik altijd leukste om te doen :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-04 14:34
Spel is voor mij een beetje verdwenen onder de grotere titels maar speel hem de afgelopen dagen met vlagen. Vind het, na wat wennen, online toch wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hij wordt binnenkort gratis via EA access, maar ik wacht nog steeds op Frontier Defense.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:55
Zijn er nog veel mensen die dit spelen?
Heb hem een tijdje geleden gekocht bij een van de PS store aanbiedingen.
Ben begonnen aan de singeplayer, erg vermakelijk maar lijkt me leuk om met een aantal actieve mensen eens wat multiplayer te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 08:47
Ik ben van plan om volgende week weer in te stappen. Ik ben wel geïnteresseerd in Frontier Defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Comp_Lex schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:17:
Ik ben van plan om volgende week weer in te stappen. Ik ben wel geïnteresseerd in Frontier Defense.
Ja ik ook! Erg benieuwd naar :D Zijn er al ergens gameplay beelden van?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Blijft het een super spel vinden, alleen compleet aan de kant geschoven door HZD (dus mijn geringe game tijd gaat daar in zitten). Ga TF2 wel weer op pakken als ik klaar ben met HZD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 22:31
Ga hier ook weer instappen vanwege de Frontier update. Ben ook al weer 3 vrienden aan het pushen, want dat vond ik in COD ook zo tof om hordes vijanden te counteren. Zit me alleen af te vragen welke COD dat in vredesnaam was. Het was splitscreen, geen zombies en met juggernauts....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Waarschijnlijk MW3 of AW. Ik probeer ook een ander persoon ervan te overtuigen om dit spel te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 22:31
Oh ja het was inderdaad MW3 survival mode. In mijn geheugen was MW3 ook al boots of the ground gameplay en die COD's skip ik :) Vreemd eigenlijk, want TF2 is ook niet on the ground en i love it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 08:09
ja ik speel het zo af en toe ook nog met veel plezier, elke keer als ik het weer op pak denk ik van dit moet ik veel vaker spelen!

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Beakzz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:17:
Oh ja het was inderdaad MW3 survival mode. In mijn geheugen was MW3 ook al boots of the ground gameplay en die COD's skip ik :) Vreemd eigenlijk, want TF2 is ook niet on the ground en i love it :)
CoD heeft geen reden om boots of the ground te zijn. Dat heeft TF natuurlijk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-05 19:25
Ook geïnteresseerd in de nieuwe update! De devs doen het, nog steeds, ontzettend goed en ik vind TF2 echt de allerbeste shooter van de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:52
nvm

[ Voor 115% gewijzigd door RoaDHouse op 24-07-2017 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ze mogen alleen iets beter communiceren wanneer nu die patch komt, staat wel steeds 'vandaag', maar daar houd het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Edit, PS4 lijkt live te zijn, volgens Reddit iets te vroeg.

Edit2, moest edit zijn, geen nieuwe reactie. :P

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 25-07-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ik ben volgens mij nu de update aan het downloaden. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:52
Wordt dit spel nog wel een beetje online gespeeld, of is het een dode boel ?

Voor 19 euro op Origin wil ik hem nog wel aanschaffen als de servers nog een beetje vol zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
RoaDHouse schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:20:

Voor 19 euro op Origin wil ik hem nog wel aanschaffen als de servers nog een beetje vol zitten.
Heb nooit problemen om een volle server te vinden, binnen een paar minuten.

Ik verwacht dat er de komende tijd een kleine influx gaat komen, gezien de release van Frontier Defense mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex

Titanfall 1 kun je beter niet meer kopen. Ik raad je aan om Titanfall 2 aan te schaffen als je Titanfall wilt spelen. Het is zeker geen dode boel. Er zullen niet alleen meer mensen gaan spelen vanwege de Frontier Defense update, maar volgende week gaat het ook naar de Vault van Origin Access, waardoor er mogelijk veel meer mensen het spel gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Te beginnen met Roadhouse, neem aan dat je PC bedoeld, je krijgt namelijk twee keer een antwoord maar geen van beiden weet volgens mij niet over welk platform je het hebt en we weten dus niet welke zij spelen, of ik heb ik dat mis. Volgens mij kan je beter even de stats zoeken die ik even niet weet te vinden waar je kan zien hoe druk bevolkt het de laaste tijden is , wat de pieken zijn enzo. Net even opgestart en Frontier Defense geprobeerd en kon het even niet vinden waar je kon zien hoeveel er online zijn.

En over Frontier Defense, hoe zat dat ook alweer, vond de 5 waves nogal makkelijk en het was na die 5 ook afgelopen, kon me herinneren dat in deel 1 het toch een stuk moeilijker was en dat het na 5 waves weer verder ging op een hoger level, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 368306 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:50:

En over Frontier Defense, hoe zat dat ook alweer, vond de 5 waves nogal makkelijk en het was na die 5 ook afgelopen, kon me herinneren dat in deel 1 het toch een stuk moeilijker was en dat het na 5 waves weer verder ging op een hoger level, kan dat?
Je kiest nu voor matchsearch de difficulty, fixed 5 rounds en nadat je klaar bent doet hij weer een auto-search. Gister alweer uurtje of 3 erin gestoken, speelt weer heerlijk weg.

Maar dacht dat in TF1 het ook maar 5 waves waren?

Wel jammer dat titans locked setup hebben, aantal titans hebben leuke abilities maar flut wapens.

http://xboxclips.com/Sine...ae-4ed4-b151-143cf888eafb
Humor is er wel, ping? Who's mark?

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-07-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Vanavond Frontier Defense met een maatje uitproberen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Geprobeerd, heerlijk. Nog even uitvogelen wat je allemaal kan kopen en hoe. Maar ik speel met Monarch, reden is dat je snel kunt overcoren en op maximale sterkte speelt. Ga eigenlijk het gehele spel niet dood (regular) dus flink wat power..!

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Er zijn communties op zowel de PC, als de PS4