Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter

Algemene informatie

Officiële site
Ontwikkelaar: Respawn Entertainment
Uitgever: Electronic Arts
Platform: PC (Origin), Xbox One en Playstation 4
Engine: aangepaste versie van hun aangepaste Source engine
Release datum: 28 oktober 2016
Officiële sociale media: Facebook, Twitter, Google+, Youtube, Twitter van Respawn

Systeemeisen voor de PC versie

Minimum:
CPU: Intel Core i3-6300t of iets gelijkswaardig
RAM: 8GB
HDD: 45GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB

Aanbevolen:
CPU: Intel Core i5-6600 of iets gelijkswaardig
RAM: 16GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB, AMD Radeon RX 480 8GB

4K resolutie op 60 fps:
CPU: Intel Core i7-6700k of iets gelijkswaardig
RAM: 16GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB

Beta
Er was een beta voor de launch. De consoles kregen twee test weekenden (19 tot 21 en 26 tot 28 augustus).

DLC
Alle extra mappen en gamemodes zullen gratis beschikbaar zijn voor iedereen. Verder zal er geen pay2win DLC komen. Ook zal er geen season pass verschijnen.

Introductie

Titanfall 2 is het vervolg op de eerste game uit 2014. Nu met een volwaardige singleplayer en meer content voor de multiplayer (meer abilities, meer verschillende Titans met verschillende core abilities).

Verhaal

Het verhaal speelt zich af na de eerste Titanfall, hoewel alleen heel af en toe naar de gebeurtenissen in TF1 wordt verwezen.

Singleplayer

Je bent Jack Cooper, een Militia infanterist die ook Pilot training ondergaat. Als je leraar op het slagveld sneuvelt, draagt hij de link met zijn Titan over aan jou. Daarmee beleef je doldwaze avonturen op de planeet Typhon op zoek naar wat de IMC wilt met de 'Ark'.

De singleplayer is een mix van standaard Call of Duty gevechten, wallrun platforming en Titan gevechten.

Multiplayer

Ten opzichte van deel één valt meer te kiezen en er is een groter progressie systeem. Ook kan je nu als Pilot sliden en dashen. Er zijn 6 verschillende Titans waar je uit kan kiezen. Deze lijken wel wat meer vast te liggen qua mogelijkheden. Enkele belangrijke veranderingen ten opzichte van Titanfall 1 zijn:
  • Strafe jumpen om je momentum te behouden is weg, maar je hebt nu dus wel sliden hoppen wat hetzelfde resultaat geeft en je kan ook eventueel een grappling hook erbij nemen.
  • De Core en Titanfall ability zijn nu op een percentage gebaseerd die je met je acties kan opvullen en waarvan een deel langzaam leegloopt als je niks doet. Je moet dus actief blijven om het maximale uit je acties te halen. Verder loopt het nog steeds langzaam vanzelf op.
  • Titans hebben geen shield healthpool meer. Een pilot kan een battery in je Titan stoppen via een rodeo voor extra HP.
  • Rodeo op een vijandelijke Titan werkt nu anders. Als de Titan een battery heeft, steel je die en doe je damage aan de Titan. Als de Titan geen battery heeft, gooi je een explosief in de battery houder voor alleen damage.
  • Titan classes zijn vast qua wapens en abilities.
Game modes
Game modes hebben nu verschillende playercounts. 5v5 en 8v8 is al over gesproken. Niet alle modes hebben bots en/of Titans.

Bounty Hunter:
Soort van een opvolger van Attrition. Beide teams kunnen geld en bonus geld verdienen door de bots op de map op te ruimen. Je verliest de helft van je bonus geld aan de tegenstander die je dood. Tussen de bot waves openen twee drop punten waar je het bonus geld instopt. Het eerste team wat $5000 verdiend heeft, heeft gewonnen.

Attrition:
Gelijk aan de eerste Titanfall. Scoor punten door bots, spelers en Titans te slopen. Het eerste team wat 400 punten heeft verzameld, wint.

Amped Hardpoint:
Gelijk aan Hardpoint in Titanfall, dus controleer drie punten op de map. Nieuw is dat je een punt nog keer kan cappen voor dubbele punten.

Capture the Flag:
Het max aantal te cappen vlaggen hangt van de map af.

Pilot vs Pilot:
Alleen 8v8 pilots. Eerste team dat 100 kills scoort, wint.

Maps
  • Forwardbase Kodai
  • Boomtown
  • Homestead
  • Exoplanet
  • Black Water Canal
  • Eden
  • Drydock
  • Crash Site
  • Complex
  • Angel City (DLC)
  • Colony (DLC)
Networks

Nieuw in Titanfall 2 zijn Networks. Dit zijn ingame groepen waarmee makkelijk parties kan maken en kan chatten. In het potje zelf zie je de tag van je active network (standaard is dit ADV). Ook kan kan je meer merit verdienen door in het happy hour van het Network te spelen. Je kan meerdere networks joinen en je kan vrij wisselen van actieve network ingame. Zie onderaan de startpost voor de GoT networks.

Multiplayer loadouts

Behalve het unlocken van items door simpele progressie, kan je ze ook eerder unlocken met Merit. Merit verdien je ook door progressie en je kan de inkomsten verhogen door in het happy hour te spelen van je Network.

Pilot loadouts

Tactical:
Je tactical ability bepaalt het uiterlijk van je personage en je speelstijl.
  • Cloak: countert de Pulse Blade en Maphack boost.
  • A-Wall.
  • Stim.
  • Phase Shift.
  • Grapple: grappling hook.
  • Pulse Blade: werp mesje die ook dienst doet als pulse generator om tegenstanders te detecteren.
  • Holo Pilot: hologram van je pilot ter afleiding.
Primary weapons:

Assault Rifles:
  • R-201 Carbine.
  • R-101 Carbine (R-201 reskin met unieke scope).
  • Hemlok BF-R.
  • G2A5.
  • V-47 Flatline.
Sub Machine Guns:
  • CAR.
  • Alternator: dubbelloops SMG.
  • Volt: energy SMG.
  • R-97.
Light Machine Guns:
  • Spitfire.
  • L-STAR.
  • X-55 Devotion
Sniper Rifles:
  • Kraber-AP Sniper.
  • D-2 Double Take.
  • Longbow-DMR.
Shotguns:
  • EVA-8 Auto.
  • Mastiff.
Grenadiers:
  • Sidewinder SMR.
  • EPG-1.
  • R-6P Softball.
  • EM-4 Cold War.
Secondaries:
Pistols en anti-Titan wapens gebruiken nu hetzelfde slot.
Pistols:
  • RE-45 auto.
  • Hammond P2016.
  • SA-3 Mozambique.
  • B3 Wingman.
Anti-Titan:
  • Charge Rifle.
  • MGL Mag Launcher.
  • LG-97 Thunderbolt.
  • Archer.
Ordnance:
  • Frag Grenade.
  • Firestar.
  • Electric Smake Grenade.
  • Arc Grenade.
  • Gravity Star.
  • Satchel.
Kit 1:
  • Power Cell.
  • Fast Regen.
  • Phase Embark.
  • Ordnance Expert.
Kit 2:
  • Kill Report.
  • Wallhang.
  • Low Profile.
  • Hover.
Titan loadouts

Scorch:
Primary weapon: T-203 Thermite Launcher.
Offensive: Firewall.
Utility: Incendiary Trap.
Defensive: Heat Shield.
Core: Flame Core.
Kit:
  • Wildfire Launcher.
  • Tempered Plating.
  • Fuel for the Fire.
  • Inferno Shield.
Ion:
Primary weapon: Splitter Rifle.
Offensive: Laser Shot.
Utility: Tripwire.
Defensive: Vortex Shield.
Core: Laser Core.
Kit:
  • Entangled Energy.
  • Zero-Point Tripwire.
  • Grand Cannon.
  • Vortex Amplifier.
Ronin:
Primary weapon: Leadwall.
Offensive: Arc Wave.
Utility: Phase Dash.
Defensive: Sword Block.
Core: Sword Core.
Kit:
  • Ricochet Rounds.
  • Thunderstorm.
  • Highlander.
  • Temporal Anomaly.
Tone:
Primary weapon: 40MM Tracker Cannon.
Offensive: Tracker Rockets.
Utility: Sonar Lock.
Defensive: Particle Wall.
Core: Salvo Core.
Kit:
  • Enhanced Tracker Rounds.
  • Reinforced Particle Wall.
  • Rocket Barrage.
  • Pulse-Echo.
Legion:
Primary weapon: Predator Cannon.
Offensive: Power Shot.
Utility: Mode Switch.
Defensive: Gun Shield.
Core: Smart Core.
Kit:
  • Enhanced Ammo Capacity.
  • Bulwark.
  • Sensor Array.
  • Light-Weight Alloys.
Northstar:
Primary weapon: Plasma Railgun.
Offensive: Cluster Missle.
Utility: Hover.
Defensive: Tether Trap.
Core: Flight Core.
Kit:
  • Piercing Shot.
  • Twin Traps.
  • Enhanced Payload.
  • Viper Thrusters.
Titan Kit:
  • Assault Chip.
  • Stealth Auto-Eject.
  • Overcore.
  • Turbo Engine.
  • Nuclear Ejection.
  • Counter Ready.
Titanfall Kit:
  • Dome Shield.
  • Warpfall.
Boost
Boosts vervangen de Burn Cards en kan je gebruiken als je een bepaald punt in je Titanfall meter hebt bereikt.
  • Amped Weapons.
  • Ticks.
  • Map Hack.
  • Pilot Sentry.
  • Battery Back-Up.
  • Radar Jammer.
  • Smart Pistol.
  • Titan Sentry.
  • Phase Rewind.
  • Hard Cover.
  • Dice Roll.
  • Holo Pilot Nova.

Competitief knallen en esports

Respawn heeft vooralsnog geen plannen om het te ondersteunen. Wel is het opzetten van private matches beschikbaar vanaf launch.

FAQ

Q: Welke poorten moet ik openen voor betere matchmaking?
A: Waarschijnlijk dezelfde als in de eerste game.

Q: Dedicated servers?
A: Yup. Er wordt gebruik gemaakt van verschillende clouddiensten zoals Amazon en Google voor dedicated servers op alle platformen.

Q: Clan support?
A: Yup. Er is een systeem genaamd Networks om clans en groepen bij elkaar te brengen.

Q: Strafe eject?
A: Yup.

Q: Strafejumping/bunnyhopping?
A: Yup. Je doet het nu met sliden.

Screenshots/wallpapers

Filmpjes/interviews/(p)reviews

Andere filmpjes:

Interviews:
Gamespot singeplayer interview

Previews/first looks:
Tweakers.net
IGN
Polygon
Gamesradar
Game Informer

Reviews/retail first looks:
Gamespot
Polygon
Game Informer
Reddit review post

Patch historie

Tweakers spelerlijsten

Je kan per platform een Network opzetten waar spelers zich kunnen aanmelden.

PC: https://www.titanfall.com/en_us/networks/pc/2061/
PS4: https://www.titanfall.com/en_us/networks/playstation/218937/
Xbox: https://www.titanfall.com/en_us/networks/xbox/317846/

[Voor 255% gewijzigd door Gundogan op 01-04-2017 11:21]

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Vandaag vanaf 21:30 houdt EA zijn play event met onder andere Titanfall 2. De trailer was al gelekt en ze hebben die maar meteen online gezet:

En nu ook de multiplayer:

[Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 12-06-2016 22:18]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Robolokotobo schreef op maandag 13 juni 2016 @ 01:27:
Ik heb hier echt heel veel zin in.. Ik heb alleen niet echt een stedelijke map gezien in de mutiplayer trailer. Ik zag volgens mij alleen maps die wat meer groen waren dan stedelijk. Niet echt hoge gebouwen en dergelijke. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zulke maps er niet in zitten. Daarnaast vind ik de groene maps ook wel wat hebben

De grappling hook ben ik nog niet helemaal over uit. Zou het eerst moeten spelen voordat ik er een oordeel over kan vellen. Een hologram van je pilot kan denk ik wel toffe en misschien wel grappige game momenten brengen.

De gevechten met de Titans zagen er sterk verbeterd uit. De hand to hand combat moves van de Titans lijken sterk geëvolueerd. Ook het slaan en trappen op de grond met als gevolg een energiegolf vind ik tof.

Ik vind het geluid van de wapens zeer goed. Dat is voor mij één van de elementen die Titanfall tof maken. En de pilots zien er wreed uit. Ik denk dat dat in deel 1 ook voor een gedeelte bijdraagde aan de kick die je kreeg als je een speler neer schoot
Voor het wallrunnen heb ik liever de urban maps. Maar de grappling hook zal de wat meer open maps ook speelbaar maken voor de pilots hoop ik. Verder zien de nieuwe abilities voor zowel Titans als pilots er goed uit (Ion's Laser Core!). Zolang het in balans blijft, ben ik hier wel blij mee in plaats van de gevreesde makkelijke weg van maar wat extra dezelfde wapens toevoegen voor meer 'variatie'.

Nog wat B-roll footage van de multiplayer trailer:

[Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 14-06-2016 14:39]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
dezekeer schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:56:
Geen smartpistol:), wordt echt erg in the attrione mode. BunnyHOP ftw hoop ik, deze eerste gameplay was te traag maar consoleplay.
Gameshow footage is altijd traag om de game te showen. Volgens mij is de engine nog steeds de Source engine, dus kan je nog wel strafejumpen en dergelijke.
InF.Inc schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:45:
Ik hoop op meer mensen tegelijk online en geen fragmeat online in de vorm van nutteloze bots in de mappen. Daar knapte ik toch zo op af!
Bots zitten er nog goed verstopt in de footage. Hopelijk hebben nu een wat grotere rol zodat ze meer zijn dan Titan cooldown en core cooldown reductie.

En weer een Titan gepresenteerd (die met het zwaardje, 'hey guys! you like Genji!?'):

[Voor 41% gewijzigd door Gundogan op 15-06-2016 09:35]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Waarschijnlijk al komend weekend de multiplayer beta voor de console versies. De PC versie is nog niet klaar. :\

En nog wat singleplayer footage:

[Voor 42% gewijzigd door Gundogan op 16-08-2016 19:47]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
RawChild schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:43:
Lees overal dat de beta online staat. Ik vind hem Alleen niet op de ps4
Je moet volgens mij specifiek zoeken op Titanfall 2 in de store met de zoekfunctie.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Ik heb alleen een pc, dus de beta niet kunnen spelen, maar wat ik van de beta gezien heb, doet me met grote vreze vrezen. Respawn lijkt compleet richtingsloos en inspiratieloos voor deel 2.

Het duurt tering lang voor je titans in kan roepen en dan zijn ze ook nog eens erg zwak tegen pilots. Bovendien lijken de titans nu hard-counters op elkaar; titan X wint altijd van titan Y maar verliest altijd van titan Z. De hele spanning en excitement van het vechten met en tegen titans lijkt weg en pilot vs pilot lijkt toch de core-gameplay te zijn geworden. De vraag is hoe spannend dat is met zo'n extreem lage TTK en een 20down/60up tickrate.

Ook de load-outs en abilities (vrijwel permanent amped weapons, wtf?) trekken me niet zo, maar goed ik ben dan ook een van de weinigen die Titanfall 1 goddelijk vond spelen en vooral tegen de verschrikkelijke matchmaking aan liep, dus wellicht niet helemaal de doelgroep voor deel 2.
Van mij hoefde TF2 ook alleen maar een iets uitgebreide en technisch verbeterde TF1 zijn ja. De basis en balans was prima. Iets meer wapens en Titans voor de progressie jeuk en burn cards weg en gaan.

Van wat ik tot nu toe gezien heb word ik ook niet warm. Te veel op pilots gericht, maar dan wel weer een te vlakke en open map. Hopelijk komt er nog iets voor de PC om het zelf te testen.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Beakzz schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:14:
De aanpassingen zijn al een hele verbetering vind ik en de amped modus vind ik erg lekker wegspelen.

Maar zo te zien ben ik een van de weinige die de beta nogmaals heeft geprobeerd :+
Moeten ze maar een PC beta houden. :(

Maar de changes zijn goed om te horen. Wat meer naar TF1 + wat balanceren voor de nieuwe content lijkt me een prima uitgangspunt in plaats van opnieuw het wiel proberen uit te vinden. En anders balanceren ze de console en PC versie maar apart. Ik kan me namelijk voorstellen dat men op consoles meer problemen kan hebben met de movement dichtbij dan op de PC.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter

Trailer van alle Titans. Zitten wel een aantal coole zaken tussen (Ronin!) en veel variatie vooral.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
PC footage:

Ziet er al een stuk beter uit. Sliden is het nieuwe strafe jumpen?

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Sumerechny schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:33:
Was er in eerste instantie geen sprake van dat er een Steam release zou komen?

Disclaimer: ik heb het een tijd niet in de gaten gehouden, 28 oktober moet het al zover zijn...tof!
EA is de uitgever, dus naar Steam kan je fluiten. :+

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
giantgiantus schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 21:05:
Goede reviews zeg. Wat een bizarre timing alleen. Allebei EA......
Ja, het blijft een beetje vreemd om BF1 en Titanfall 2 zo dicht op elkaar en ook op de nieuwe CoD te zetten. BF1 bevalt me tot nu toe ook zeer goed en hopelijk is Titanfall 2 ook meer dan prima. Maar misschien had het voor EA nog beter kunnen uitpakken als ze het iets verder van elkaar hadden gezet. CoD versla je dit jaar qua kwaliteit sowieso wel. :p

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
MazeWing schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:52:
[...]

Ze doen het eigenlijk wel slim.
Beide games hebben toch een behoorlijke andere speelstijl. Het zijn beide FPS games maar daar houdt de grootste overeenkomst wel mee op. Titanfall 2 is wat dat betreft veel meer vergelijkbaar met de laatste Call of Duty games (sinds Advanced Warfare wallrunning introduceerde). EA heeft dus 2 uitstekende alternatieven voor Call of Duty klaarliggen!
Rmg schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 23:12:
[...]

titan fall is van Respawn en bf is van EA Dice. T2 doet ook niet mee aan ea early access en ea vault discount. Ea is wel van beiden de uitgever, desondanks behandelt ea de games absoluut niet het zelfde
Nouja, shooter liefhebbers willen denk ik wel beiden hebben en dan kan je als EA gewoon verkopen mislopen. En dan kan misschien wel Titanfall het kind van de rekening worden omdat niet iedereen meteen warm wordt van de movement en het geen langlopende franchise is en men misschien dan liever alleen BF1 haalt. Plus dat natuurlijk bij EA de middelen ook niet eindeloos zijn en je dus ziet dat Titanfall 2 een stuk minder marketing en andere voordeeltjes krijgt zoals EA early acces.

De eerste Titanfall viel qua verkooppotentie precies goed in het voorjaar van 2014: geen andere shooters en het was een van de weinige Xbox One exclusives.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
InF.Inc schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:42:
Zitten er nu wel of geen bots in online multiplayer? En hoeveel mensen kunnen maximaal online in een potje?
Hangt beide van de gamemode af. Sowieso hebben Attrition en Bounty Hunter bots. Maar gamemodes zoals CTF and Hardpoint niet meer denk ik. Meeste modes zijn denk ik 6v6, maar pilot only modes kunnen zomaar 8v8 worden.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
EPG is love, EPG is life :>

Even inkomen de eerste paar potjes (alle keybindings zijn standaard ook allemaal anders tov TF1), maar na een paar potjes voelde het weer goed aan. :)

- De nieuwe wapens en Titans zijn erg leuk om mee te spelen. Scorch is de combo master en het insta gibben met de EPG is geweldig. Jammer dat ze er ook een cookiecutter Titan (Tone) erin hebben gedaan. Uiteindelijk zal het merendeel wel voor die Titan kiezen.
- Je gaat redelijk snel dood. De TTK is niet echt hoger of lager, maar aangezien iedereen z'n wapen kan ampen en vooral de SMG's belachelijk goede hipfire hebben (Volt lazerbeam pewpewpew), is movement nog belangrijker dan in TF1.
- Spawns in Hardpoint zijn een beetje broken soms? Duurt soms erg lang voordat de spawns flippen waardoor je makkelijk kan spawnkillen.
- Slide hoppen is het nieuwe strafen. Movement speed is daardoor wel hetzelfde als TF1.
- Performance op de PC is... slecht? Alles op max is nauwelijks 60fps max en veel framedrops. Beetje teleurstellend na 75fps minimum en bijna altijd 100+ in BF1 op max. Met alles op low gaat ie wel richting de 144, maar heeft ook daar wel moeite mee. Gameplay is wel vloeiend genoeg dan. Hopelijk iets wat opgelost kan worden met een nieuwe driver van AMD.
EDIT: de AA wat lager zetten doet al wonderen. Met TSAA, 8x AF en shadows een tandje lager en de rest op max blijft ie nu ruim boven de 80fps op 1080p.
- Geen deaths meer op het scoreboard. Hoef je je ook niet druk te maken over je k/d en kan je gewoon gaan. *O*

Eerste indrukken zijn positief!

[Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 28-10-2016 22:06]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Voor de PC heb ik maar een network aangemaakt. Volgens mij zoekt de matchmaking automatisch naar spelers van dezelfde network als teammates bij het opzetten van een game.

https://www.titanfall.com/en_us/networks/pc/2061/

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Beakzz schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:11:
[video]

Hoe erg is de "wallhack" die hij af zit te branden? Meestal ben ik het wel eens met hem, maar de laatste tijd slaat hij aardig door met de noobhulpjes in games :)
Het is een boost die je volgens mij het minst makkelijkst haalt. Voor alle boosts is wel wat te zeggen, maar het is gelukkig geen burn card systeem meer waar je meteen fucked bent als tegen een team speelt die meteen meerdere Titans inroept dmv een burn card.

Met merit maar alvast de R-97 SMG unlocked aangezien levelen een beetje langzaam gaat en lvl41 wel erg ver weg is. Blijft een smerig wapen. :*)

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
djunicron schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:12:
Oh hey, dit deel ziet er wel veel beter uit op alle fronten dan deel 1.

Als het nou NIET op Origin zat, had ik het misschien ook eerder opgemerkt. En hoe zit het eigenlijk inmiddels met Origin? Is het nog steeds zo'n spyware zooi on par met Nvidia's GF Exp 3.0?

Guess we'll find out. Als het nog steeds iedere keer dat je het start m'n hele netwerk wakker gaat maken (not kidding, NASsen, printers etc) en veelste gedetaileerde json over mijn stuff over http-posts gaat sturen, haak ik weer af...

Daarnaast wat ik mij afvroeg:
Hoe zit het met de netcode? Hebben ze Dedicated servers met redelijke tickrates? De rommel die ze in BF 3 & 4 hadden met alle bijbehoordende netwerk predictions maakte die titels zeer frustrerend voor mij.
Je speelt op dedis en de netcode is nog steeds standaard source engine settings denk ik (30 tickrate), wat niet fantastisch is, maar de ingame ervaring is niet zo slecht zoals bij de frostbite engine in het begin. Laten we het op acceptabel houden.

En ik denk niet dat Origin wat milder is geworden de laatste tijd.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
cptbuttlick schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:32:
[...]

ik heb een 1080 144 hz monitor.
Normaal zie ik wel 144 hz bij opties hier niet
Bedoel de waas als je mikt? Dat is ADS DoF en kan je bij HUD settings uitzetten. Er is trouwens ook film grain die je niet kan uitzetten. :\

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Arunia schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:46:
Ik krijg hopelijk het spel morgen binnen. Is het wellicht handig om een spreadsheet te hebben zoals bij bijvoorbeeld SW Battlefront en Titanfall 1 etc zodat mensen elkaar kunnen opzoeken?
Je kan met networks ingame dat al prima doen. Op de PC is het deze voor GoT:

Je kan meerdere networks joinen en ingame er snel tussen schakelen.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
VySio schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:59:
Ontzettend gaaf spel! Speel nu met CAR (smg). Hipfire is heerlijk! Ik zoek nu alleen een goed filmpje/tutorial om zo snel mogelijk te bewegen. Met chaining wallride kom ik nog niet heel ver.

Klopr het dat wallride->glide sneller is dan wallride bunnyhop?
Double jump lijkt ook te vertragen. Kortom :ik weet het eigenlijk net niet
Momentum verhogend/vasthoudend:
- Korte wallrun.
- Wallchainen.
- Begin van slide.
- Single jump.

Momentum vertragend:
- Double jump.
- Lang wallrunnen.
- Lang sliden.

Dus een chain van korte wallruns gevolgd door slide hoppen (bukken in de lucht en zodra je land meteen weer jumpen) als je op de grond bent is het snelst.

[Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 31-10-2016 23:19]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Patch voor de PC versie:

https://forums.titanfall....h-notes-11-01-2016#latest

Geen gameplay changes, voornamelijk bugfixes en performance improvement.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
cptbuttlick schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:24:
[...]

Ik vind de guns etc er wel erg goed uitzien.
De animaties zijn ook erg goed.
Het loopt gewoon echt mega snel en goed.
Moet wel eerlijk zeggen dat het echt een call clone is , of call is een titanfall clone kan ook
Infinite ziet er een beetje zo uit als titan.
Titanfall is wat Call of Duty eventueel kan zijn als het geen CoD game hoeft te zijn. Het is juist geen clone omdat het niet krampachtig zaken als scorestreakrewards erin moet doen.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Scorpio616 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:53:
Zijn er nog mensen die Titanfall 2 op de PC spelen? Mogelijk dat we een lijst met namen opstellen zodat iedereen elkaar kan toevoegen? :)

Mijn Origin ID is: Scorpio616
Voeg me gerust toe. Ik heb m'n eigen TS draaien, dus als je daar de gegevens van wilt, pm!
Misschien kan het als opmerking bij de reageerknop komen ter voorkoming van ondersneeuwing, maar er is een GoT network voor de pc:

Hoeven we niet meer met aparte lijstjes te werken en kan je makkelijk een party maken voor het samenspelen. :)

Zelfde geldt voor de andere platformen als daar ook al networks voor zijn.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
https://forums.titanfall....-10-29-pc-x1-ps4/p1?new=1

Rebalance patch, met voornamelijk Tone en Legion tweaks. En maphack:
Rebalanced Map Hack so that player locations will now pulse instead of always on. We'll continue to look into this boost and will modify it further if it continues to cause frustration.
En je kan private match nu solo spelen voor het oefenen van wallrun routes. :)
Anoniem: 617899 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:37:
Voor de PS4 spelers. ik heb een GoT network aangemaakt. Free to join :)
Link? Want kan ik het toevoegen aan de TS.

[Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 05-11-2016 10:57]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Only schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:56:
[...]

Was denk ik ook wel nodig, die Tone was veruit de beste allround Titan die je kon pakken..
Ben benieuwd in hoeverre die 2 nu generfd zijn..
Maphack had van mij niet perse gehoeven, je kan immers ook met scrambler spelen..eigelijk had er van mij helemaal geen pulse of maphack in gehoeven..
Scrambler countert niet de pulse en maphack in je HUD, alleen de minimap. Misschien moeten ze dat ook aanpassen zodat de Radar Jammer boost dat wel doet. Cloak counterde het gedeeltelijk als in je dat je flikkert en dus niet constant zichtbaar bent.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Rin schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:03:
[...]

TF1 kreeg uiteindelijk veel diversiteit door de mappacks. Dus van alles is mogelijk. Daar hadden ze ook een map in een enorm bos. Meerdere nachtelijke maps overigens ook. De maps waren ook bijna allemaal enorm. Hadden plekken op de map waar j enormaal bijna niet eens komt.
Ik mag het hopen, want de mappen zijn denk ik tot nu toe wel het zwakke punt. Één is echt slap voor de meeste gamemodes (Crash Site) en een paar andere zijn ook niet echt het niveau van TF1 + DLC.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Rin schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:17:
[...]

Crah site vind ik nou net een enorm chille map. Homestead is 1 van de maps die ik echt niet tof vind. Die in de sta dme die monorail banen vind ik ook erg tof. Ze zijn alleen aan de kleine kant vooral vind ik.
Probleem met Crash Site is dat de map sowieso wel erg smal is met maar twee lanes. Daarbij is het begin behoorlijk in het voordeel van het team wat bovenaan begint, vooral met Attrition. En je kan ook nog eens smerig gespawntrapt worden om meerdere locaties. Spawntrappen is ook een probleem in TF2, maar op de meeste maps kan je nog wel wegkomen. Bij Crash Site is dat soms bijna onmogelijk.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Volgens mij was de rebalance voor Tone en Legion een placebo om eens te kijken of we er in trappen. :)

Die blijven dus nu nog de beste allround Titans. Ion is ook prima allround, vooral omdat de laser pilots kan instagibben en volledig opgeladen ook Titans erg pijn kan doen. Maar de Splitter Rifle blijft achter qua damage.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
himlims_ schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:31:
nu heb ik inmiddels aardig wat online games gespeeld; maar wat is nu het nut van die groepen?
- je kunt niet met/tegen groepen
- je kunt niet eenvoudig met je maten samen spelen
- ook chat heeft nauwelijks nut

of ik gebruik/snap het niet - maar wat kun je nu met die groepen?
Het GoT network is eigenlijk te klein om goed te fuctioneren, maar in principe zou je makkelijker met elkaar kunnen spelen want je kan een network invite starten waar andere spelers op kunnen joinen en volgens mij speel je ook vaker met en tegen network soortgenoten van alle networks waar je aangesloten bent via matchmaking. En met het happy hour kan je nog een beetje de spelers nudgen om op een bepaalde tijd online te komen en te spelen. Het is een wat laagdrempelige manier van samenspelen zonder meteen met TS/Discord en friendlists aan te komen die buiten het spel om werken.
Yonix schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:57:
Tijdens het spelen valt mij dan ook het VRAM-gebruik (7500+ MB), RAM-gebruik (totaal 10GB) en de hoge pagefile op (totaal 15+ GB). Windows 10 + alle drivers zijn up-to-date en ik heb ook al geprobeerd om software als Origin, GeForce Experience en G-Sync uit te schakelen. Echter, dit had niet het gewenste resultaat.

Misschien dat ik iets over het hoofd zie ...
De insane texture settings zijn zeker in multiplayer killing voor bijna alle configuraties behalve de nieuwe Titan GPU.

[Voor 24% gewijzigd door Gundogan op 11-11-2016 18:20]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
MazeWing schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:21:
Heb dit spel nu een kleine week en vermaak me er prima mee. Speel het meeste Bounty Hunter (erg leuk), Artrittion of mix-tape. Vanavond voor het eerst een potje ctf gedaan maar dat was dus echt op afstand de meest saaie mode. Komt volledig niet tot zijn recht in dit spel. Verder heeft het team dat als eerste een titan krijgt eigenlijk al gewonnen...
CTF is voor pub games niet zo goed nee, maar juist wel leuk in competitief verband. Het is jammer dat Amped Hardpoint niet zo goed uitpakt in vergelijking met Hardpoint uit TF1, want nu heb je dus eigenlijk geen objective gamemode voor pubs. Maar Bounty Hunter en Attrition zijn nog steeds prima dan ja.

De Mastiff maakt me wel chagrijnig af en toe zeg. Soms een point blank ADS shot: lol 10% damage. Maar een niet ADS schot op een tegenstander die meters verder is, is dan weer wel een one hit kill af en toe. 8)7 Wel leuk met een Gravity Star uiteraard omdat het projectielen zijn.

[Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 12-11-2016 22:29]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Vrijdag schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:21:
...en dan heb je bijna met veel bloed zweet en tranen een vijandelijke Titan omgelegd, komt er iemand voorbij >BAM< en hoppa, kill kwijt. Krijg je hooguit 5% voor de assist. Hartelijk dank ;(

Ik wacht voortaan wel totdat anderen het zware werk gedaan hebben :{
Dat is de bonus %. Je krijgt nog steeds normale % voor damage doen. Dus het sneeuwbal effect is minder, maar er zijn effectievere manieren voor bonus % (batteries in Titans stoppen en pilots killen bijvoorbeeld).

Ik zou me meer zorgen maken over de AI die punten stelen in Attrition, want volgens mij krijgt je team geen punten als een AI de laatste hit doet.

[Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 16-11-2016 11:51]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Vrijdag schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:34:
Welke Titans gebruiken jullie trouwens? Ik speel alleen maar met Northstar. Doet veel schade maar nadeel is dat hij wel heel weinig health heeft. Ik probeer meestal bij een Tone in de buurt te blijven, samen krijg je een andere Titan best snel om.

Trouwens, wel jammer dat het spel niet zo goed verkoopt maar aan de andere kant, als het goedkoper wordt wel meer kans dat meer mensen het gaan spelen en anderen ook overhalen.
Als je wilt winnen: Tone. Tone is nog steeds de beste Titan. Legion komt in de buurt, maar die is iets minder makkelijk om te spelen. Ion is ook wel goed, maar eigenlijk alleen om de shoulder laser.

Scorch met flameshield kit is leuk om mee te spelen, maar niet altijd goed. Ronin is erg sterk als je veel eerder je Titan kan krijgen dan de rest, maar minder goed 1op1 tegen andere Titans. Northstar is de zwakste, maar steeds erg bruikbaar als je team inderdaad al meerdere Titans heeft.
DennusB schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:45:
Er zijn trouwens wel bijzonder weinig online gamers in het Amsterdam Datacenter op een gemiddelde dag :/ Toch niet zo populair als ik dacht die game?
Combinatie van slechte release window en de game zelf. Titanfall 2 is moeilijker om echt goed in te zijn dan Battlefield 1 (infanterie gameplay) en Infinite Warfare. Daar is het gewoon pewpewpew en ze vallen wel om, terwijl je in TF2 de movement en Titans nog onder de knie moet krijgen. Dat schrikt denk ik ook wel af uiteindelijk. Want het werkt volgens mij wel demotiverend als je alleen maar kan gaan zitten campen in je spawn terwijl je constant wordt afgeslacht door iemand in een Titan waar je ogenschijnlijk niks aan kan doen (het spawnsysteem zelf helpt hier ook niet aan mee).

[Voor 29% gewijzigd door Gundogan op 18-11-2016 10:59]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
https://www.titanfall.com.../frontier-news-network-2/

DLC genaamd Angel City’s Most Wanted komt 30 november. Eerste DLC map is de TF1 map Angel City zoals eerder aangekondigd die speelbaar is op de 30ste voor preorder versies, 3 december voor iedereen. Verder komen er meer Titan kit mogelijkheden, een nieuw wapen (variant van de Wingman?), stat screen en een nieuwe pilot execution.

Betaalde cosmetische DLC zal niet achter een slot machine systeem zitten en geen ingame currency exchange.

Verder werken ze aan nieuwe gamemodes en varianten van bestaande gamemodes zoals ze dat deden in Titanfall 1.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
monaldo12 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:03:
Wat is het nut van wapen levels? Heb niet het gevoel dat er iets verandert aan het wapen.
Eerst attachments en met regen extra camo's en de eerste regen geeft je een killstat attachment.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Xecuter NL schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:22:
[...]

Wat houdt die regen in?

Vandaag de campaign uitgespeeld: heel dik, interessante level designs en lekkere klassieke boss battles. Ik ben fan. MP gaat ook al lekker. Speel met de standaard loadout en die speelt toch het lekkerst tot nu toe.
Voor wapens en Titans niet veel behalve extra camos en een killstat attachment. Ook verlies je geen progressie daar.

Voor je algemene rank begin je overnieuw en unlock je ook meer camos, maar je behoudt ook je unlocks die je met merit koopt.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Griffin schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:04:
[...]

Zover ben ik nog lang niet, maar behalve de extra camo's en dat je een G level bij je naam hebt staan boeit het dus helemaal niets? Waarom zou je het dan doen aangezien je (bijna) alles reset.
Met de merit unlocks is er bijna geen reden om niet te regennen omdat je vrij snel gewoon je favoriete gear meteen weer kan gebruiken. Houd je verder bezig. :)

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Ook te zien:

- Nieuwe Wingman pistol.
- Prime Titans (nieuwe executies).
- Nieuwe pilot executie.

Verder lijkt Angel City de oude afmetingen en layout te hebben, wat erg positief is in de huidige Titanfall 2 mappool.

[Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 29-11-2016 22:41]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Only schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:51:
De update is binnen te halen! Alleen na de update staat Angel City nog op locked hier, zal wel op bepaalde tijd worden vrijgegeven..
Vandaag voor preorders, over een paar dagen voor iedereen.
Ook wat wapen veranderingen. Eens kijken of de damage nerf van de Volt ook betekend dat je meer kogels nodig zal gaan hebben. Zo ja, zal de Alternator wel de Volt rol gaan overnemen.Verder is hopelijk Tone nu echt generfed,

En 110 FoV voor iedereen nu. Woei! *O*

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
HWSHHZ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:15:
[...]

Dat ik hier nog eens hardstyle tegen mag komen _/-\o_ oOo :)F

Mooi filmpje trouwens ook, is de game ergens nog goedkoop op de kop te tikken? (voor PC)
Komend weekend kan je gratis de multiplayer spelen in ieder geval.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
HWSHHZ schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:48:
[...]

Dubbel, maar kan inderdaad gratis spelen vanaf vandaag, kan alleen nergens vinden waar ik die nu kan downloaden. Staat ook niet in mijn game bibliotheek op Origin?

Of moet ik dit anders opvatten?

Titanfall 2 will host a free trial of the game's full multiplayer offering. The trial* will begin for EA Access and Origin Access members on November 30th, and become available for all players starting December 2nd on Xbox One, PlayStation 4 and Origin for PC.
Om nu te kunnen spelen moet je dus wel de betaalde dienst EA/Origin Access hebben. :)

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
HWSHHZ schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:02:
Speelt wel een stukje trager dan TF1, dat is wel jammer...
Niet echt zodra je kan slidehoppen en dat is een stuk makkelijker om te doen dan Source engine strafejumpen. Ook heb je nu uber hipfire wapens met de Volt en de Alternator waardoor je nooit ADS hoeft te gaan. En 110 FoV voor de extra smoothness. Wel is wallrunnen ietsje minder sticky lijkt wel, maar dat kan ook aan de maps liggen die in TF2 vaak minder wallrun friendly zijn. Angel City speelt dan weer als vanouds en laat zien hoe goed de TF1 maps zijn ten opzichte van de TF2 maps.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Titans hebben meer hitpoints dan in TF1 + geen health degen meer in doomed state + health gain met batteries. Maar je hebt wel veel burst damage potentieel door bijvoorbeeld tracker rockets (aangezien iedereen Tone speelt), core ultimates en je speelt vaker tegen amped anti titan weapons. En uiteraard geen oplaadbaar schild meer waardoor je niet meer ongestraft altijd kan peaken. Het speelt iets anders, maar ik heb nou niet het gevoel dat je echt zwakker bent in een Titan. Je kan misschien minder fouten maken omdat damage permanent is en er meer burst damage is.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Er is zoveel aan Crash Site aan te merken dat je gaat afvragen of het niet beter is als die map helemaal nieuw wordt opgebouwd. Spawns, wallrun spots die niet consistent zijn, chokepoints, belichting ect ect. Er klopt niet veel van.

Angel City is dan weer juist een map die goed bij de game past. Het lijkt chaotisch, maar zeker in objective gamemodes zie je denk ik wel vrij snel wat de routes en belangrijke plaatsen zijn. Maar het laat je nog steeds vrij in hoe je deze plekken benaderd en hoe je in combat kan rond bewegen wat de andere maps in TF2 vaak niet hebben. Je kan makkelijk en beschermd het level door zoeven, maar ook bijvoorbeeld de daken vasthouden hoewel je dan moet oppassen dat je niet geflankt wordt (betere strategie voor als je wat meer in organisatorisch verband speelt).

Deze map zou niet werken in een Call of Duty omdat je dan inderdaad te veel routes moet overzien en de meest populaire gamemode TDM vaak gewoon defensief spelen inhoud, maar in Titanfall kan en moet je ook vaak in beweging blijven.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Only schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 18:14:
[...]

Grappig, want ik vind crashsite juist enorm toffe map en Angel City echt waardeloos.. :o :+ Vooral ook omdat crash site de enige map is waarbij je alledrie de punten met je titan kan cappen..exoplanet..kodai..hele leuke maps..alleen je hebt geen drol aan je titan voor caps in Amped HP..
Alle drie de punten in een Titan cappen is ook weer een beetje teveel van het goede. In TF1 was het meestal één punt en dat was prima. Maar in TF2 zijn de mappen niet zo goed voor de gamemode én is Amped Hardpoint niet zo goed als de reguliere versie. Je zit nu te lang stil on die krengen te ampen en dat is zonde in een game als Titanfall. :)

Eigenlijk zouden ze meer ballen moeten tonen en de gamemodes reduceren tot slechts Attrition en CTF. Één redelijk hersenloze gamemode (Bounty Hunt is eigenlijk beter, maar mensen spelen TDM niet voor het betere tactische denkwerk) voor gewoon raggen en de beste objective gamemode. De rest van de huidige gamemodes zijn niet geschikt voor de gameplay of laten slechts een deel van het totaalpakket en dus niet de synergie tussen Pilot en Titan gameplay zien.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
wesleytjuh schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 22:54:
Oef, grote fan van TF1 hier. Met de kerst TF2 gehad en behoorlijk plezier aan de SP gehad, maar wat is er met de multiplayer gebeurd? Geeft me een gigantisch CoD gevoel, hoewel ik daar al jaren niks meer van gespeeld heb. Alles wat geweldig aan TF1 was mis ik in TF2. Speelt allemaal een stuk minder soepel en trager voor mijn gevoel en je kunt een stuk minder gebruik maken van de hoogte, in TF1 liep ik meer over de muren dan de grond. En waarom hebben Titans een fixed loadout en ontbreekt het shield? In een Titan voelt alles erg beperkt en traag, terwijl in TF1 je met een strider enorm snelle gameplay kon hebben en goed van de map gebruik kon maken. Bij TF2 is het mapdesign veel beperkter.
Erg jammer, lijkt erop dat ik bij TF1 blijf.
Het mapdesign (behalve Angel City dan) laat de wensen over ja, maar je kan nog steeds snel gaan. Alleen ben je nu meer aangewezen op slidehoppen in plaats van wallrun chainen. Plus, waar je in TF1 nog wel eens ADS moest gaan, kan je nu altijd hipfiren met een Volt of Alternator en dus altijd in beweging blijven. En verder kan je met een Ronin meer dan met een Stryder. Wel lastig om dat goed te doen, maar wel erg fun. Maar je kan altijd nog voor de nostalgie gaan in TF2 en Tone pakken. Is net weer net zoals in TF1. ;)

[Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 27-12-2016 23:57]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Only schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:06:
[...]

Haha, ben jij er zo eentje ja..ben altijd dankbaar voor die easy titan kills :o :+
Gaat allemaal om tactiek he, sowieso niet zomaar droppen..behalve als je de eerste bent.. :+ ook wel handig voor de noobies om te spelen met extra batterij, scheelt je weer een paar hits..
Ik ben nu halverweg G6 en tone op G9 inmiddels..nog steeds een leuk en lekker spel, hoeveel ik wel een patch nog had verwacht voor wat kleine dingen die er sinds begin inzitten..ook wat nieuwe content is nooit weg.
Als eerste droppen in Attrition is ook niet altijd even goed. Met Ronin kan je het wel doen omdat je snel over de map heen kan gaan voor pilot kills en sword block/phase dash veel inkomende damage kan blokken. Andere Titans zijn te traag en/of gaan te snel kapot door anti-titan wapens (die iedereen op je gebruikt aangezien je de enige titan bent). Ook kan je je team zelfs benadelen als je ook nog eens alle AI gaat slopen in het begin. Dan krijgen je teammaten geen titans en kan het zo zijn dat je tegen twee, drie titans staat terwijl niemand anders in je team zover is om een titan te droppen.

Battery boost is inderdaad handig. Ook handig is om te weten dat het schild van een battery makkelijk kan weg knallen met een normaal wapen, vaak zelfs sneller dan met een anti-titan wapen.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
https://www.titanfall.com...ontier-news-network-6-13/

Nieuwe content.

Nieuwe gamemode met twee nieuwe maps alleen voor die gamemode. Live Fire is een roundbased gamemode waar je of wint door het gehele andere team uit te schakelen of door een neutrale vlag in je bezit te hebben aan het einde van de ronde (ronde duurt 1 minuut). Ik snap dat deze gamemode populair is in andere games, maar nee dank je.

Verder komt er een nieuwe Coliseum map en een nieuwe pilot excecution.

Wel op het eerste gezicht handig is dat je nu je eigen Mixtape playlist kan samenstellen en dus alleen voor die gamemodes zoekt. Nadeel is dat niet populaire gamemodes nu helemaal niet meer gespeeld gaan worden.

Ik vind dit allemaal niet echt een stap in de goede richting. Het spel heeft meer normale maps nodig die meer in de stijl van TF1 zijn en niet nog meer fragmentatie in de zin van nieuwe gamemodes. Ik zou eerder gaan sleutelen aan de huidige gamemodes en balans of zelfs gamemodes eruit halen. En dan met een handje vol gamemodes specifieke maps ervoor gaan ontwikkelen.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Colony is de volgende nieuwe map die in de content update komt in maart na de Live Fire update. Gelukkig weer een prima map uit Titanfall 1 erbij. Ook dan weer een nieuw wapen.

https://www.titanfall.com.../frontier-news-network-7/

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
wesleytjuh schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 19:05:
Op de PC is het de laatste tijd slechts zo'n 3K, is wel merkbaar aan meer laggy spelers en vaker in al begonnen matches terecht te komen.
Die lag ligt meer aan de servers dan de populatie (de EU groep is groot genoeg). Ik merk het zelf ook en zie het in streams dat ze af en toe flink stotteren. Hopelijk een tijdelijk probleem.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Dat is Phase Shift welke een beetje OP is op dit moment. Zou eigenlijk 1 charge moeten hebben en minder voordeel van de Tactikill attachment.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Je kan de richting een beetje zien, maar als de speler een beetje snel gaat is die alsnog erg onvoorspelbaar.

Nieuwe content is een stuk interessanter hopelijk:

https://www.reddit.com/r/...iled_patch_notes_and_big/

Frontier Defense PvE komt terug en uitgebreider.
Vanguard Titan clas met de TF1 chaingun en een core die de hele Titan een upgrade geeft.

[Voor 66% gewijzigd door Gundogan op 01-04-2017 11:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Nieuwe normale map deze maand en ook een nieuwe Live Fire map.

Glitch ziet er leuk uit!

Nieuwe Titan en Frontier Defense DLC voor juni waarschijnlijk.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee