23 rondjes ultra soft.
Max toch weer naar ultra softs..
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
ROS: Niet genoeg getankt voor een inhaalrace
Ik hoop nog steeds op een P3 voor Max. Dat zou echt geweldig zijn.
"When you grow up your heart dies"
Er gaan er nog meer komen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
HAM zijn banden raken op hun eind .. dikke zwarte strepen zichtbaar op het loopvlak
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
US? Dan heb je wel vertrouwen in je bandenmanagement zeg...
US met oog op regen later in de race volgens mij. Ik zou er eerder SS of S opzetten en gerust uitrijden.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Us 23 ronden!!!??
WOW als dat lukt heel vet
WOW als dat lukt heel vet
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De timing app heeft het over softs van 1 ronde oud, fout dus.
Wel aparte keuze nu op US...
Wel aparte keuze nu op US...
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 12-06-2016 21:07 ]
Livetiming klopt niet helemaal, staat daar nog op softs
konden er geen supersofts op?
[ Voor 3% gewijzigd door Shva op 12-06-2016 21:07 ]
Max heeft op de eerste US 20 ronden + kwalificatie gereden, dit gaat wel lukken.
Tsja, de Softs trokken het ook maar een rondje of 25. Lijkt wel alsof het niet veel uitmaakt wat je eronder zet.RoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:05:
US? Dan heb je wel vertrouwen in je bandenmanagement zeg...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bensimpel
Positieve meneer
Misch zijn het gewoon softs met een paars kleurtje
😆 - Denk ook eens om ;)
Snelle Max
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ROS en BOT nog even naar binnen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
US kan prima 23 ronden. Hebben er meerdere in de eerste stint gedaan en dus met meer fuel zelfs.
Live timing klopt weer eens niet idd...
Live timing klopt weer eens niet idd...
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Mol krijgt ook door dat je geen 50 rondjes op soft kan rijden..
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Het gevecht tussen Vettel en Hamilton, zo op verschillende strategieën vi dik wel erg mooi om te zien. Want Hamilton moet nov een keer pitten, maar van Vettel is het ook nog de vraag hoe lekker zijn banden in 20ronden zij.
Flickr PSN ID= cheironnl
Livetiming geeft nu gebruikte us aan
Edit nu weer softs
Edit nu weer softs

[ Voor 25% gewijzigd door Marc3l op 12-06-2016 21:09 ]
Ik dank dat zowel ROS, BOT als HAM nog een keer naar binnen moeten.
Wel raar zoveel risico, meer dan p3 zit er toch niet in?
Max kan wel enorm consistent rijden. Die haalt het wel op us denk ik. Ham gaat er denk ik nog af en dat is het denk ik voor Vettel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
5 rondes oud bij aanvangMarc3l schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:08:
Livetiming geeft nu gebruikte us aan
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik hoop het ook vooralsjaool schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:08:
Ik dank dat zowel ROS, BOT als HAM nog een keer naar binnen moeten.
Snelste ronde voor Max nu
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Volgens mij is deze set ook al gebruikt in kwali, dacht dat niemand nog nieuwe US setjes had.GertjanO schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:07:
[...]
Max heeft op de eerste US 20 ronden + kwalificatie gereden, dit gaat wel lukken.
Ik heb geen idee wat dit nu gaat worden ... HAM 2 stop, VET 3 stop .. en MAX 2 stops?? En welke plaats??
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kimi does not agreeExocet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:09:
Ferrari is RB wel dik voorbij qua snelheid
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo inderdaad, na de kwalificatie leek dat mee te vallen, maar nu ziet het er toch anders uit..Exocet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:09:
1. VET
2. HAM
3. VES
:-) I hope so
2. HAM
3. VES
:-) I hope so
Max op ultra's toch? Graphics zeggen soft
Daar gaat ROS al!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ROS heeft punction
RB valt vandaag wel erg tegen qua snelheid idd.Exocet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:09:
De verschil is wel erg groot vandaag.
Ik blijf erbij dat Lewis nog moet wisselen
Ros heeft zijn dag niet...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
US ja, na de pit gaf de live timing S aan, daarna US, nu geeft ie weer S aanPolbeer91 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:10:
Max op ultra's toch? Graphics zeggen soft

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Waarom zetten ze oude softs bij ROS. Had hij niet nog een super softs of zo liggen?
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Waarom geven ze Rosberg nu weer nieuwe softs
wanneer gaat HAM stoppen? 1 stopper... zou heel knap zijn
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
BOT moet ook nog naar binnen.. kan niet anders...
Slow puncture. Maar het zijn al gebruikte banden.Goron schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:12:
Waarom geven ze Rosberg nu weer nieuwe softs :-?
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
Rosber moet in ieder geval langs Raikkonen om bij Max te komen. Komop Kimi!
Flickr PSN ID= cheironnl
Puncture
Kan ook gewoon een rijders call zijn, misschien vind hij de auto beter liggen momenteel op de softs.Goron schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:12:
Waarom geven ze Rosberg nu weer nieuwe softs :-?
Of paar races optimaal geprofiteerd van de pech van Hamilton en achterstand van Ferrari en red bull.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:11:
Ros heeft zijn dag niet...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
HAM gaat doorrijden op deze banden .. maar op een ronde of 5 voor de streep een klapband krijgen..
Ja ok maar het zijn nog maar 17 rondjes, waarom geen ultra/super softsw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:12:
[...]
Slow puncture. Maar het zijn al gebruikte banden.
Dan is Ros gelost denk ik. Max kan nu de jacht openen op plaats drie.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:12:
[...]
Slow puncture. Maar het zijn al gebruikte banden.
Verschil tussen Vetel en Raikkonen wel aanzienlijk deze race. Kvyat ook niet best zo.
RAI zijn voor- en RIC zijn achterbanden krijgen ook donkere strepen .. man wat nemen ze een risico!!
HAM gaat klappen als hij nog 5 ronden door gaat zo ..
HAM gaat klappen als hij nog 5 ronden door gaat zo ..
Bensimpel
Positieve meneer
Ik hoop het!nachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:13:
HAM gaat doorrijden op deze banden .. maar op een ronde of 5 voor de streep een klapband krijgen..
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Dan krijgt hij wat hij verdientnachtnet schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:13:
Gaat Bottas de race uitrijden op zijn huidige set banden? Zou misschien wel kunnen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Om er een molletje in te gooien, het venijn zit het hem in de staart.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
neuh ...Lasmibalsingh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:14:
Gaat Bottas e race uitrijden op zijn huidige set banden? Zou misschien wel kunnen.
RIC laat het afweten.
als de race zich zo blijft voortzetten schat ik Max op p4 in. Rosberg naar 3 door zn auto
Banden zijn net zo oud als van HAM, dus wie weet.Lasmibalsingh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:14:
Gaat Bottas de race uitrijden op zijn huidige set banden? Zou misschien wel kunnen.
Bottas hoeft niet meer naar binnen. 15 ronden oude softs en nog 15 te gaan. Perez reedt 31 ronden op zijn softs.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik zie 31 rondjes staan bij BOT zijn banden...Mystikal schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:15:
Bottas hoeft niet meer naar binnen. 15 ronden oude softs en nog 15 te gaan. Perez reedt 31 ronden op zijn softs.
Waiting on the world to change
Dan moet hij zeker een seconde per rondje inhalen op Max... wordt moeilijk voor hem denk ik.RoyK schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:15:
als de race zich zo blijft voortzetten schat ik Max op p4 in. Rosberg naar 3 door zn auto
Rekenfoutje...
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 12-06-2016 21:17 ]
Dat kan niet, moeten veel ouder zijn. Timing app zegt 32.Mystikal schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:15:
Dan zou ie 40 ronden op US gereden hebben, lijkt me niet..Mystikal schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:15:
32 ronden oud... dus.....Mystikal schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:15:
Als niemand meer de snelste ronde rijdt deze race, dan is VES de jongste coureur met de snelste tijd!
Waiting on the world to change
Lockup VET
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
ROS reedt daarna nog onder de 1:16..pinda powerrr schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:17:
Als niemand meer de snelste ronde rijdt deze race, dan is VES de jongste coureur met de snelste tijd!
Was wel vanaf de start met volle tank en niet ingerubberde baan. Omstandigheden zijn nu in het voordeel van Bottas.
Rosberg heeft de snelste tijd geloof ik.pinda powerrr schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:17:
Tomorrow is not today!
ROS ramt goed door.
Michael Douglas doet podium interviews.. Meh..
Nee ik vrees dat ROS straks nog een paar gekke rondjes eruit weet te knallen met de beste wagen van het veld.
ik denk dat 45 ronden iets te optimistisch is....Lasmibalsingh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:18:
[...]
Was wel vanaf de start met volle tank en niet ingerubberde baan. Omstandigheden zijn nu in het voordeel van Bottas.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1