Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Toch wel raar dat sommige mensen software issues hebben en andere weer niet.
Ik zit momenteel op android 7.1.1 - A2017GV1.2.0B02 heb er nergens last van. (gewoon werkende 4g, playstore enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inf1nite
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09 21:13
@AMvanNorden @peedee en andere mensen die geen updates ontvangen. Ik heb de telefoon nu een weekje en bleef ook vast op Marshmallow (update B10 vgm). Na de update op de site van ZTE Duitsland nogsteeds geen OTA's. Nadat ik handmatig heb geupdate naar 7.1.1 B01 kreeg ik direct de OTA naar de nieuwste update (B02).

Link naar duitse ZTE (7.0 B01): http://www.ztemobile.de/support/downloads/?product_id=2100
Link naar 7.1.1 B01: http://penlane.me/fileserver/uploads/official_a2017g_711.zip

De zip naar 7.1.1 lijkt misschien wat shady maar daar is verder niks mis mee. Het is een gelekte versie van de officiële 7.1.1. Voor het updaten; gewoon de zip in de root van je telefoongeheugen plaatsen en naar updates zoeken in de update app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2018
Inf1nite schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:30:
@AMvanNorden @peedee en andere mensen die geen updates ontvangen. Ik heb de telefoon nu een weekje en bleef ook vast op Marshmallow (update B10 vgm). Na de update op de site van ZTE Duitsland nogsteeds geen OTA's. Nadat ik handmatig heb geupdate naar 7.1.1 B01 kreeg ik direct de OTA naar de nieuwste update (B02).

Link naar duitse ZTE (7.0 B01): http://www.ztemobile.de/support/downloads/?product_id=2100
Link naar 7.1.1 B01: http://penlane.me/fileserver/uploads/official_a2017g_711.zip

De zip naar 7.1.1 lijkt misschien wat shady maar daar is verder niks mis mee. Het is een gelekte versie van de officiële 7.1.1. Voor het updaten; gewoon de zip in de root van je telefoongeheugen plaatsen en naar updates zoeken in de update app.
Kortom, nog even voor alle duidelijkheid voor mij. Ik moet eerst de 7.0(B01) downloaden en updaten, en daarna de 7.1.1(B01) op dezelfde manier? Of kan ik gelijk de 7.1.1 doen?

Edit: momenteel zit ik op A2017GV1.0.0B11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inf1nite
AMvanNorden schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 05:06:
[...]

Kortom, nog even voor alle duidelijkheid voor mij. Ik moet eerst de 7.0(B01) downloaden en updaten, en daarna de 7.1.1(B01) op dezelfde manier? Of kan ik gelijk de 7.1.1 doen?

Edit: momenteel zit ik op A2017GV1.0.0B11
Ik ben zelf via 7.0 gegaan. Of het ook direct kan durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
Hoe plaats ik de update eigenlijk op de root van mijn telefoon? Stomme vraag I know maar ben hier totaal niet handig mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 18:23
Je plaatst hem in de hoofdmap van de sdkaart. Bv na download op een pc dmv de datakabel. Als je de update met je telefoon download dan verplaatst je hem met de FileManager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMvanNorden
Ondertussen allemaal gelukt. Via de file manager geregeld. Zit nu op 7.1.1 B02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09-2022
Hallo, hoe snel kan het verkeren, na update van 7.0 naar 7.1.1 helemaal weer gelukkig. Niks geen problemen meer. Nu weer nummer 1 toestel met al zijn voordelen. Opluchting en gelukkig dat eindelijk de (tot nu toe)
Axon 7 weer top nr. 1 toestel voor mij is. Geen negatiefs meer alles werkt en zal ik bluetooth in auto ook straks even proberen. Zou hem met geen ander toestel willen ruilen(meer). >:)
AMvanNorden schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:38:
Ondertussen allemaal gelukt. Via de file manager geregeld. Zit nu op 7.1.1 B02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trick7
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01 11:51
Mooi zo, peedee :)

De 'riskware' die malwarebytes vond in de eerste nougat update is nu ook weg met met de B02 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 06:33
Toch wel een aantal zaken na deze laatste update (B02) die ik niet erg goed kan plaatsen.

1. Meldingen komen vaak niet meer binnen op mijn LG Urbane
2. Apps op de telefoon reageren niet meer goed op acties vanuit de telefoon
3. Bluetooth : Phone en Watch vinden elkaar soms niet maar op zichzelf vinden ze bv wel een speaker die in de kamer staat,

Daarnaast is de telefoon echt wel een flink stuk sneller leeg dan voorheen ik gok op bijna 25% sneller !
ook al 4 maal een spontane reboot gehad zonder echt aanwijzing waarom.
Ook geeft de batterij niet echt uitleg waarom de batterij sneller leeg is.
Nog steeds is Spotify mijn meest gebruikte app (zoals al een hele tijd).

Dus nog wel wat zaken om uit te zoeken denk ik ....

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheyra
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-12-2024
Ah help, mijn ZTE Axon 7 laadt niet meer op!!!

Ik heb de originele oplader en een extra en met beide doet hij niets. Ook niet wanneer ik hem met de kabel aan de pc hang. Wel krijg ik bij het inpluggen het oplaad teken in beeld (batterij met symbool erin en rood randje onder) en het lampje bovenaan is ook rood zolang hij aan de lader hangt.

Verder doet hij helemaal niets, hij ligt al vanaf gisteravond aan verschillende opladers, maar geeft geen teken van leven. Hij blijft leeg. Ik ben vooral geschrokken, doordat ook al mijn foto's op de telefoon staan en ik daar in ieder geval nog bij wil.

Wie heeft voor mij tips wat ik nog uit kan proberen om mijn ZTE weer op te kunnen laden en zo weer tot leven te wekken?

P.s. Ik heb Vodafone en 2 weken geleden de nieuwste update ontvangen. Sindsdien (na een keer uit en weer aanzetten) eindelijk weer 4G en hij liep als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09-2022
Hallo, ik heb wel 4G op mijn Axon 7 maar is erg traag in het doorzetten of werkt meestal niet. Ik gebruik Tele 2 overigens. Heb al op de site van Tele2 gekeken maar daar schiet ik ook weinig mee op.... :O
Gremen schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:37:
Toch wel raar dat sommige mensen software issues hebben en andere weer niet.
Ik zit momenteel op android 7.1.1 - A2017GV1.2.0B02 heb er nergens last van. (gewoon werkende 4g, playstore enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darobi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-10-2024
iemand toevallig al ervaring met de daydream?
ben hier erg benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markkram55
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-03 11:32
Ik kreeg gisteren de OTA voor 7.1.1 (A2017GV1.2.0B02) terwijl ik de OTA van 7.0 nooit heb gehad.
Heb deze geïnstalleerd, alles werkt behalve 4G van Vodafone, is hier nog een fix voor?
Of wederom wachten op een fix van ZTE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Markkram55 schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:57:
Ik kreeg gisteren de OTA voor 7.1.1 (A2017GV1.2.0B02) terwijl ik de OTA van 7.0 nooit heb gehad.
Heb deze geïnstalleerd, alles werkt behalve 4G van Vodafone, is hier nog een fix voor?
Of wederom wachten op een fix van ZTE.
Het 4G probleem is bekend bij ZTE en de fix ervoor zit op het moment in het eindstadium van ontwikkeling deze moet alleen nog naar buiten gebracht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag de laatste 7.1.1 update gedownload op mijn zte axon 7 ZTE A2017GV1.2.0B02.
zins dien geen dataverbinding meer (provider simyo). komt dit door ZTE?
Weet iemand of dit een bekent probleem is en of er een fix komt of dat ik zit zelf moet oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
Zoek anders even op "simyo" in dit topic. Misschien staat er iets bruikbaars tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 02:36
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:55:
vandaag de laatste 7.1.1 update gedownload op mijn zte axon 7 ZTE A2017GV1.2.0B02.
Weet iemand of dit een bekent probleem is en of er een fix komt of dat ik zit zelf moet oplossen?
Al geprobeerd je APN opnieuw in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:55:
Ook last van gehad, maar dan met Tmobile. Stel je APN even opnieuw in telefoon rebooten en data verbinding is weer terug waars. (specifiek wat het bij mij de gebruikersnaam en het wachtwoord instellen)

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheyra
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-12-2024
Kheyra schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:35:
Ah help, mijn ZTE Axon 7 laadt niet meer op!!!

Ik heb de originele oplader en een extra en met beide doet hij niets. Ook niet wanneer ik hem met de kabel aan de pc hang. Wel krijg ik bij het inpluggen het oplaad teken in beeld (batterij met symbool erin en rood randje onder) en het lampje bovenaan is ook rood zolang hij aan de lader hangt.

Verder doet hij helemaal niets, hij ligt al vanaf gisteravond aan verschillende opladers, maar geeft geen teken van leven. Hij blijft leeg. Ik ben vooral geschrokken, doordat ook al mijn foto's op de telefoon staan en ik daar in ieder geval nog bij wil.

Wie heeft voor mij tips wat ik nog uit kan proberen om mijn ZTE weer op te kunnen laden en zo weer tot leven te wekken?
Inmiddels zit ik al een paar dagen zonder telefoon dus neem het verlies van mijn foto's voor lief en ga contact opnemen met Amazone.de ivm de garantie.

Ik spreek alles geen Duits. Zou ik gewoon in het Nederlands naar Amazon.de kunnen mailen? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Kheyra schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:18:
Zou ik gewoon in het Nederlands naar Amazon.de kunnen mailen? Iemand ervaring hiermee?
Je zou het sowieso even in het Engels kunnen proberen, je hebt dan de meeste kans dat ze er iets van begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vallion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-04-2023
Als je amazon.de belt en je vraagt in het Engels of je iemand die Nederlands of Engels spreekt kunt spreken komt dat goed. Vaak hebben ze wel iemand die Nederlands spreekt aanwezig. Is bij mij nog altijd goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:40
Iemand dit al meegemaakt? Ik update (android 6.xx naar 7.1) en opeens vindt hij mijn SD kaart (200Gb) niet meer. Als ik dan naar instellingen ga en --> Advanced settings --> Opslag zegt deze 'instelling is gestopt'. App opnieuw openen is het enigste wat ik kan aanklikken. Maar dan ga ik gewoon terug naar instellingen...

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trick7
Nee, hij ziet mijn 128Gb SD-card nog gewoon. Jammer dat er toch nog veel mensen zijn met problemen. Een vriendin van me heeft er ook eentje gekocht op mijn aanraden en zij had ineens last van een hardware probleem waarbij het sherm visueel in tweeën werd opgesplitst. Als je dan op de achterkant van de telefoon tikte met je vinger ging het weer weg, om later weer terug te komen. Die is inmiddels ook weer terug bij de verkopende partij dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Ja maar het ergste is, met android 6 werkte het allemaal gewoon perfect. Een roll back lukt zeker niet? Anders blijf ik gewoon op android 6...

SD kaartje werkt wel gewoon op de computer. Zal er eens alles afgooien en formatteren en zien wat dat geeft. ZUCHT

UPDATE:

SD kaart geformatteerd, geen resultaat. Echter, nu steek ik random mijn telefoon (met sd kaart erin) in mijn pc. Opeens detecteerd mijn PC een verwisselbare schijf extra in "my computer" van 200gb, en ook nog een snelkoppeling naar internal storage. Ik kijk rap op telefoon, en krijg weer dezelfde error. :( . Zal eens factory reset proberen, zien wat dit geeft ;w

[ Voor 71% gewijzigd door Unrealiac op 26-04-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:38
Downgraden naar b10 en de b11 update kan zonder problemen.
Dit heb ik ook gedaan tot dat de problemen met de 4g zijn opgelost dan stap ik over naar nougat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kwamen alleen meldingen van Maildroid niet binnen. Nadat ik in "Power management for apps" alle power saving opties voor Maildroid had uitgeschakeld kreeg ik weer de meldingen binnen.
oldsmelly schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:22:
Toch wel een aantal zaken na deze laatste update (B02) die ik niet erg goed kan plaatsen.

1. Meldingen komen vaak niet meer binnen op mijn LG Urbane
2. Apps op de telefoon reageren niet meer goed op acties vanuit de telefoon
3. Bluetooth : Phone en Watch vinden elkaar soms niet maar op zichzelf vinden ze bv wel een speaker die in de kamer staat,

Daarnaast is de telefoon echt wel een flink stuk sneller leeg dan voorheen ik gok op bijna 25% sneller !
ook al 4 maal een spontane reboot gehad zonder echt aanwijzing waarom.
Ook geeft de batterij niet echt uitleg waarom de batterij sneller leeg is.
Nog steeds is Spotify mijn meest gebruikte app (zoals al een hele tijd).

Dus nog wel wat zaken om uit te zoeken denk ik ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Ga ik gelijk even controleren !

Bedankt

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darobi
moet zeggen dat de update naar 7.1 bij mij wel goed is gegaan,
weinig last van bugs

heb alleen wel het idee dat het laggie is met youtubeflimpjes,
op de een of andere manier gaat dat niet zuiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trick7
Weet iemand een setting te vinden (of een app) die je het geluid/volume van de "15% battery power remaining" waarschuwing kan laten veranderen? Ik ben mij al een aantal keren helemaal de rambam geschrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Die mag van mij ook wel uit inderdaad, heb het ook nog niet gevonden.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All,

Hoewel veel gelezen ontbreekt het me aan kennis dus ga ik als leek het volgende vragen:

Mijn Huawei Mate 7 is gesneuveld en zal vervangen moeten worden.
Mijn oog is gevallen op de Axon 7.

De Huawei heeft 3gb RAM en de Axon 7 4gb.
De Huawei heeft de Huawei Hisilicon Kirin 925
1.7 Ghz Octa Core processor en de Axon de Qualcomm Snapdragon 820
(2x2.15 GHz + 2x1.6 GHz) Quad Core
64 bit

Ik wil niet graag in snelheid achteruit dus weet niet of de Quadcore van nu sneller is dan de Octacore van 2014.
Kan 1 van jullie me vertellen of ik verschil ga merken?
Hiermee bedoel ik het opstarten van apps, browsen etc.

Alvast dank, Remco

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Trick7 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:40:
Weet iemand een setting te vinden (of een app) die je het geluid/volume van de "15% battery power remaining" waarschuwing kan laten veranderen? Ik ben mij al een aantal keren helemaal de rambam geschrokken...
Betreffende geluidsbestand opzoeken en hernoemen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste kan je even op Youtube kijken naar speedtests voor de ZTE Axon 7. Je zult er snel genoeg achterkomen dat hij wat snelheid betreft tot de snelle jongens wordt gerekend.
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:49:
All,

Hoewel veel gelezen ontbreekt het me aan kennis dus ga ik als leek het volgende vragen:

64 bit

Ik wil niet graag in snelheid achteruit dus weet niet of de Quadcore van nu sneller is dan de Octacore van 2014.

Alvast dank, Remco

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Unrealiac schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:55:
Iemand dit al meegemaakt? Ik update (android 6.xx naar 7.1) en opeens vindt hij mijn SD kaart (200Gb) niet meer. Als ik dan naar instellingen ga en --> Advanced settings --> Opslag zegt deze 'instelling is gestopt'. App opnieuw openen is het enigste wat ik kan aanklikken. Maar dan ga ik gewoon terug naar instellingen...
Is een bekend probleem. In de volgende updates werken SD kaarten groter dan 128GB weer, zou op korte termijn uitgerold moeten worden.
All,

64 bit

Alvast dank, Remco
Ik denk niet dat je verschil gaat merken.

[ Voor 41% gewijzigd door spNk op 04-05-2017 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Naar mijn idee moet je er aanzienlijk op vooruit gaan.
Er zijn maar weinig dingen waar 8 cores voor gebruikt worden en zowel de ram als de kloksnelheid van de cores ligt hoger.
All,

64 bit

Alvast dank, Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trick7
l3art schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:16:
[...]

Betreffende geluidsbestand opzoeken en hernoemen.
Ik ben die oplossing meer tegengekomen maar daar werd geclaimed dat je hier root voor moet hebben, dat is was problematisch voor de Axon 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-vknit
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-03-2021
Sinds een tijdje versie A2017GV1.2.0B02 draaien en eindelijk Daydream ondersteuning maar nog steeds geen 4G, apps zoals thuisbezorgd die niet meer werken en de (gebrekkige) support vanuit ZTE geven mij toch een naar gevoel bij deze telefoon.
Het zijn geen hele ernstige issues maar zaken die ik nog nooit bij voorgaande telefoons die ik heb gehad van Samsung of Sony ben tegengekomen.
Qua specs een toptelefoon, helemaal voor de prijs. Maar voor een prettige gebruikservaring zou ik zelf het liefst weer overstappen naar mijn vorige Sony Xperia Z5c.

Is er al een update over het 4G probleem icm Vodafone?

PSN: bakbao-boer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Trick7 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:12:
[...]

Ik ben die oplossing meer tegengekomen maar daar werd geclaimed dat je hier root voor moet hebben, dat is was problematisch voor de Axon 7.
Vermoedelijk kan het ook zonder root en via ADB, maar daar weet ik niet veel van en kan je daar dus niet echt mee verder helpen. Heb zelf geen Axon 7, dus kan je ook niet heel veel helpen met root, maar zit hier geen optie tussen: https://forum.xda-develop...2017u-bootloader-t3440254 ?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel inmiddels aangeschaft en geïnstalleerd en... ik ben er inderdaad op vooruit gegaan.
Apps starten sneller op en zijn sneller geïnstalleerd.
Schitterend beeld en geluid.
Erg tevreden tot nu toe.

Nu de andere draadjes lezen en kennis opdoen.

Dank voor de antwoorden!

Remco
All,

64 bit

Alvast dank, Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
niels-vknit schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:18:
Is er al een update over het 4G probleem icm Vodafone?
Update zit er spoedig aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnacht
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-08 14:32
peukiemon schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:59:
Downgraden naar b10 en de b11 update kan zonder problemen.
Dit heb ik ook gedaan tot dat de problemen met de 4g zijn opgelost dan stap ik over naar nougat.
ik probeer dit ook te doen alleen ik krijg de telefoon niet zover de gedownloade B11 te zien als update.
Hoe heb jij dit gedaan?
edit:
Nu krijg ik hem wel te zien maar geeft hij na de update aan dat het niet gelukt is. (pakket komt niet overeen). En de versie blijft inderdaad gelijk

[ Voor 16% gewijzigd door marijnacht op 05-05-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
Ik heb hem gedowngrade naar B10 daarna de B11 via updatemenu telefoon, die komt dan OTA binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnacht
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-08 14:32
Na een paar probeersels en verscheidene resets, reboots is het eindelijk toch gelukt om via de recovery de B11 versie terug te zetten. En wonderwel ook eindelijk weer 4G. Nu maar hopen dat ZTE toch een keer een Nougat update maakt MET die 4G fix erin. Beetje huiverig nu voor de eerstvolgende Nougat update

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spNk
@niels-vknit @peukiemon @marijnacht en iedereen die problemen heeft met 4G(+) op KPN en Vodafone,
er is een Australische update die de problemen verhelpt. Klinkt raar, maar het werkt bij mij prima iig.
Deze is hier te vinden, uitpakken en vervolgens de update.zip in de root van je SD-kaart (volgens mij werkt het ook gewoon als je hem op de telefoon zelf zet) zetten, naar updates zoeken en hij zou hem moeten vinden.

@Unrealiac Ook het SD-kaart groter dan 128GB probleem zou opgelost moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels-vknit
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-03-2021
spNk schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:36:
@niels-vknit @peukiemon @marijnacht en iedereen die problemen heeft met 4G(+) op KPN en Vodafone,
er is een Australische update die de problemen verhelpt. Klinkt raar, maar het werkt bij mij prima iig.
Deze is hier te vinden, uitpakken en vervolgens de update.zip in de root van je SD-kaart (volgens mij werkt het ook gewoon als je hem op de telefoon zelf zet) zetten, naar updates zoeken en hij zou hem moeten vinden.

Live verslag :P

Zojuist "AXON 7(ZTE A2017G) SD card software package(331510B0673ZTE A2017GV1.2.0B04) N Version" geïnstalleerd en ik krijg nu helemaal geen data meer over het netwerk. Data staat overal aan. Als ik naar beschikbare netwerken zoek krijg ik de melding of ik de gegevensverbinding in wil schakelen :? Na dit gedaan te hebben kan hij wel het Vodafone 4G netwerk vinden en zichzelf registreren maar helaas nog steeds geen data.

Na een reboot krijg ik nu wel 3G+, via de sim instellingen geforceerd naar 2G/3G en daarna terug naar 2G/3G/4G en nu heb ik eindelijk weer 4G _/-\o_

Bedankt @spNk

PSN: bakbao-boer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
spNk schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:36:

Ik probeer het vanavond nog uit. Will report back. Had trouwens ook 4g probleem dat hij bij minder bereik rap naar edge terug ging. Ook al forceerde ik 4g of zelfs 3g...

Thx in ieder geval!

Ps, is er een snellere server? Want tegen dat die binnen is heb ik alweer een nieuwe gsm :p

[ Voor 4% gewijzigd door Unrealiac op 08-05-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Misschien een beetje laat, maar ik heb hier een mirror:
https://ramonkoopman.stackstorage.com/s/kym5c03hAejToNT

Nog wel even uitpakken dus, er zit een update.zip in de update.zip ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
Wel spNk, hij ziet mijn SD kaart weer! Bedankt voor je moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kk3Henkie
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Linus: "They just have some work to do when it comes to moving subjects."
Ligt dat aan software of hardware? Is het 'probleempje' ooit verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
G3kk3Henkie schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:08:
Linus: "They just have some work to do when it comes to moving subjects."
Ligt dat aan software of hardware? Is het 'probleempje' ooit verholpen?
Tja dat is gewoon een kwestie van sluitertijd lijkt me. Ik ben er nog nooit tegenaan gelopen iig, nouja behalve bij foto's in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kk3Henkie
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
spNk schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:24:
Tja dat is gewoon een kwestie van sluitertijd lijkt me.
Idd sluitertijd.

[ Voor 40% gewijzigd door G3kk3Henkie op 24-11-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Handmatig kan ik kiezen tussen 1/69000 - 23... mogelijk heeft hij alleen de auto modus getest?
Heb overigens niet veel verstand van fotograferen verder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trick7
Hmm, het lijkt erop dat ik wellicht mijn Axon 7 terug moet gaan brengen naar de mediamarkt in DL. :(
De microfoon hapert regelmatig tijdens een gesprek, waardoor er momenten zijn van pakweg 5 a 10 seconden waarbij degene met wie ik praat me niet kan horen. Ik vermoed althans dat het de mic is, en niet de verbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inf1nite
Update B04 met de Vodafone fix is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier de Amerikaanse Axon een dagje. Meteen alles in orde op KPN netwerk. Machtig mooie telefoon. Heb de afgelopen maanden hier wel wat kleine problemen zien langskomen. Zijn er nog actuele aandachtspunten? Bepaalde machtigingen in apps die je moet geven oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Inf1nite schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:47:
Update B04 met de Vodafone fix is uit :)
OTA?
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:03:
Heb hier de Amerikaanse Axon een dagje. Meteen alles in orde op KPN netwerk. Machtig mooie telefoon. Heb de afgelopen maanden hier wel wat kleine problemen zien langskomen. Zijn er nog actuele aandachtspunten? Bepaalde machtigingen in apps die je moet geven oid?
Hmm de meesten hier zullen de G (EU) versie hebben, die heeft totaal andere firmware (helaas?), of de Chinese variant (U?) welke ook andere firmware heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Yep B04 hier ook binnen x-)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spNk schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:36:
[...]

OTA?

[...]

Hmm de meesten hier zullen de G (EU) versie hebben, die heeft totaal andere firmware (helaas?), of de Chinese variant (U?) welke ook andere firmware heeft.
Zit OTA op 7.1.1 en alles werkt vlekkeloos. Maar inderdaad kan ik beter op usa fora lezen of er nog eigenaardigheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de download ZTE A2017GV1.2.0B04 ontvangen maar bij 80% zet hij het niet verder door:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:20:
Vandaag de download ZTE A2017GV1.2.0B04 ontvangen maar bij 80% zet hij het niet verder door:(
Handmatig doen d.m.v zip? Heb hem hierboven nog gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spNk schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 01:15:
[...]

Handmatig doen d.m.v zip? Heb hem hierboven nog gelinkt.
Ben een beetje benauwd om deze Australische update erop te zetten ook al omdat de aangeboden update op mijn telefoon dus blijft steken bij 80%. Heb al wel jou mirror gedownload en klaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:45:
[...]

Ben een beetje benauwd om deze Australische update erop te zetten ook al omdat de aangeboden update op mijn telefoon dus blijft steken bij 80%. Heb al wel jou mirror gedownload en klaar staan.
Bij velen werkt hij prima hoor :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peukiemon
Gewoon er op zetten werkt prima heb hem er zelf net een weekje op staan met werkende 4g+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darobi
hugodver!

mijn zte axon 7 is gevallen en heeft nu een mega-barst in het scherm.
gelukkig heb ik ZTE vip garantie van 6 maanden op het scherm.

heeft iemand van jullie hier al gebruik van gemaakt en hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 11-09 16:06
Darobi schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:52:
hugodver!

mijn zte axon 7 is gevallen en heeft nu een mega-barst in het scherm.
gelukkig heb ik ZTE vip garantie van 6 maanden op het scherm.

heeft iemand van jullie hier al gebruik van gemaakt en hoe werkt dat?
Ben hier ook zeer benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwe zte b04 update gedownload maar nogsteeds geen data... ook telefoon geresset en alles geprobeerd is er hier iemand die mischien nog iets weet wat ik kan doen? ik ben radeloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 02:36
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:59:
ik heb de nieuwe zte b04 update gedownload maar nogsteeds geen data... ook telefoon geresset en alles geprobeerd is er hier iemand die mischien nog iets weet wat ik kan doen? ik ben radeloos..
Heb je na de reset je APN settings automatisch laten instellen of heb je dit handmatig gedaan? Bij mij was het probleem verholpen na het handmatig instellen van m'n APN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taeke18
  • Laatst online: 10-08 15:56
Inmiddels zelf geupdated naar B04, alle Vodafone problemen zijn weg. Plus betere ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmod
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 09:10
De prijs van dit toestel is inmiddels plots gekelderd op Amazon.de, geen idee waarom.
Maar bij het lezen van alle problemen met de updates van de laatste weken begin ik wel serieus te twijfelen of het wel goede aankoop zou zijn ...
En als ik 'em zou aankopen, welk update traject volg ik dan best ?
Laten staan op de geleverde Marshmellow versie en wachten tot alle Nougat problemen opgelost zijn ?
Of toch naar Nougat (versie ?) overgaan ?

[ Voor 32% gewijzigd door dmod op 19-05-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Het is nu een mooie prijs. Zal denk ik wel storage clearance zijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmod
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 09:10
Señor Sjon schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:10:
Het is nu een mooie prijs. Zal denk ik wel storage clearance zijn.
Yep, en de storage lijkt intussen gecleared te zijn ;)
Het lijkt erop dat hun volledige voorraad (goud en grijs) dringend gedumpt moest worden ...

[ Voor 16% gewijzigd door dmod op 19-05-2017 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Dat is ook vlot. Ach, ik zat toch te wachten op de OnePlus 5.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darobi
sk0o schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Ben hier ook zeer benieuwd naar.
flink wat contact gehad met zte (via mobile@zte.com.cn)
ik heb mijn imei nummer moeten doorgegeven,
daaruit blijkt dat mijn toestel is door Belsimpel is geïmporteerd uit Italie.

Nu moet ik mijn tel nu opsturen naar het servicecentrum in Milaan.
en aldaar gaan ze mijn scherm gratis vervangen, jeu!
verzend kosten zijn zo'n EUR 15, dus dat valt wel mee

Duurt ongeveer 5 tot 10 werkdag voordat het is gemaakt,
en daarna sturen ze het weer terug.
vermoed dat ik mijn telefoon zo'n 3 a 4 weken maximaal kwijt ben.

ik ga hem deze week opsturen, ben benieuwd (en bevreesd)

heb ook nog even geïnformeerd naar de kosten in Nederland voor een nieuw scherm,
maar dit zou EUR 300 kosten |:(

dus hopelijk heb ik binnen 3 weken weer een mooi scherm,
en kan ik zeggen dat de vipservice van zte goed werkt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
Het is een lastige omdat het een service is die door de fabrikant wordt aangeboden maar is het niet dat Belsimpel dit voor jou moet regelen? Dat jij het toestel dus naar Belsimpel stuurt. Dan ligt de verantwoording iig bij hun als er iets tijdens het internationale vervoer mis gaat. Met het feit dat zij het toestel uit italie gehaald hebben heb jij tocht niets te maken.

[ Voor 22% gewijzigd door WhiteAss op 24-05-2017 12:17 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Laatst online: 22:47
WhiteAss schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:13:
Het is een lastige omdat het een service is die door de fabrikant wordt aangeboden maar is het niet dat Belsimpel dit voor jou moet regelen? Dat jij het toestel dus naar Belsimpel stuurt. Dan ligt de verantwoording iig bij hun als er iets tijdens het internationale vervoer mis gaat. Met het feit dat zij het toestel uit italie gehaald hebben heb jij tocht niets te maken.
Als je gewoon via PostNL een verzending doet is PostNL toch uiteindelijk verantwoordelijk voor het transport? Uitgaande dat je de juiste verzending kiest met een verzekering etc. En dat is echt nog wel goedkoper dan die 300 euro ;)

Lijkt mij trouwens sowieso minder gedoe om het allemaal zelf te doen dan via belsimpel en sneller ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Hebben tweakers hier wel een nl alert mogen ontvangen zojuist? Bij mij kwam die niet dus wil ff checken waar ik dat instel en of de axon 7 dit wel kan.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Hier geen NL alert gehad. Maar die krijg je pas als je in de buurt bent toch? Ga er even vanuit dat je die van Amsterdam bedoelde gisteren ivm het voetbal, en ik zit ruim 120km van Amsterdam af ;)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Moet zeggen dat het maar goed is dat dit toestel quick charge heeft. Net toestel van lader behaald en na 51 minuten zit ik aan de 87%....

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman2
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-03 08:05
luigi87 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:21:
Hebben tweakers hier wel een nl alert mogen ontvangen zojuist? Bij mij kwam die niet dus wil ff checken waar ik dat instel en of de axon 7 dit wel kan.
Ik was in Amsterdam, vrienden van mij ontvingen de alert allemaal, ik niet. Volgens mij moet je het voor niet 'standaard' telefoons zelf aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Even een cross post uit het Samsung Gear S3 topic.

Ik pair een Gear S3 aan de Axon 7 en dat gaat prima, echter disconnect de bluetooth constant !
Alle settings nagekeken maar wellicht is iets wat ik over het hoofd zie..

Iemand een idee hoe ik de bluetooth aan de praat kan houden of hoe ik die Samsung software niet laat disconnecten ?

tnx Alvast

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
Mogelijk het agressieve accu spaar beleid.

Instellingen >energiebesparing >app stroombesparing>
Zoek hier de Samsung gear app en schakel "vergrendeld scherm wissen toestaan" uit (mooie vertalingen trouwens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
Ik heb een uitdaging op mijn Axon 7. Ik heb een bedrijfs exchange account gekoppeld (via office365), maar merk dat ik vanuit de dialer en de contacts app niet kan zoeken in de global address list. Weet iemand of hier een oplossing voor is? Ik heb ook gekeken om de google telefoon en contacten app te installeren, maar deze melden dat mijn telefoon niet geschikt is. Vreemd.

[ Voor 22% gewijzigd door buzzbuzz68 op 07-06-2017 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
@WhiteAss

Sorry was ik vergeten te melden, die had ik al uit staan maar dat maakte niks uit.
Ik vrees toch dat het aan de axon ligt, heb de gear nu al ruim twee uur aan mijn oude Motorola hangen en nul disconnects (die draait op android 6 en de zte op 7.1.1 wellicht dat dat wat uitmaakt)

Na 3 uur zonder ook maar 1 enkele disconnect aan de Motorola de gear weer aan de zte gehangen en voila binnen 5 minuten alweer disconnect.

Dus op dit vlak zuigt de Axon donkey balls.. (danwel de 7.1.1 Android ! )

[ Voor 32% gewijzigd door oldsmelly op 07-06-2017 19:46 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 23:52
Sinds de update naar 7.1.1 doet m'n panasonic tv remote 2 app het niet meer.
Start wel op maar vind de tv niet terwijl het op de S5 neo van de zaak wel gevonden wordt.
Valt me verder ook op dat via de youtube app niet meer naar de tv gestreamd kan worden.
Zit er haast weer aan te denken om de axon 7 te verkopen.
Laat ze bij zte maar eens met een goeie update komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vallion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-04-2023
Ik denk dat het probleem met individuele apps eerder te maken heeft met android 7 dan de Axon zelf. Ik heb ook een aantal apps die buggy draaien. Dit is allemaal begonnen na de Nougat update. Ontwikkelaars hebben nog niet alle apps gereed voor 7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Voor diegenen die nog steeds geen 4g signaal hebben met de axon 7 in combinatie met vodafone heb ik mogelijk een workaround!

In februari 2017 heb ik mijn axon 7 gekocht met een vodafone abonnement. Op dat moment zat de B06 firmware erop 4g werkte prima. Twee weken later kwam de B08 versie uit en net als velen had ik vanaf dat moment geen 4g/LTE meer.

Vodafone zag dat bij het aanmelden op het 4g netwerk er een fout optrad, maar kon dit niet verhelpen.
Bij ZTE kwam ik ook al niet verder, en het support forumulier op de ZTE website is onmogelijk om te voltooien (althans bij mij)

Eergisteren nog een factory reset geprobeerd maar ook dat hielp niet.

Als laatste mogelijke oplossing heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. De oude simkaart heb ik in de telefoon laten zitten (dual sim).

In eerste instantie werkte de nieuwe sim nog steeds niet, maar nadat ik de nieuwe sim in slot 2 had geplaatst had ik ineens een 4g signaal.

toen ik de oude sim eruit gehaald was mijn 4g signaal ineens weer verdwenen.
oude sim weer teruggeplaatst en het 4g signaal was weer terug.
Ook als de nieuwe sim in slot 1 en de oude in slot 2 werkt het niet!

Mijns inziens is dit een bug in de firmware wanneer er maar 1 sim wordt gedetecteerd. in de dual sim mode gaat het wel goed.

Belangrijk is dus:

- primaire actieve simkaart moet in slot 2
- secundaire sim moet in slot 1 (in mijn geval niet meer actief)

voor mij is het probleem nu opgelost, alleen kan je geen sd kaartje meer gebruiken.

Hoop dat ik ook bij anderen werkt maar is het proberen waard.

mvg

Remy Kriek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inf1nite
Zit zelf inmiddels op 7.1.1 B04 en heb gewoon normaal 4G/4G+ met mijn simkaart in slot 1. Geen issues gehad en geen workarounds toe hoeven passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bashyroger
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10-2023
Hallo,
Ik heb 2 dagen geleden een nederlandse Axon 7 via bol.com gekocht, die nu op A2017GV1.0.0B06 firmware zit. Wil graag updaten naar 7 / 7.1.1; want daydream view zit op de post (besteld bij duitse amazon).

Zit op telfort netwerk, maar geen OTA beschikbaar naar 7 of 7.1.1.
Volgende probleem is dat upgraden via het downloaden van de B10 (via duite ZTE site) of B04 versie (via australische) ook niet werkt: B04 wordt niet gezien, B10 wel, maar na klikken op update blijft ie hangen: als 'preparing for reboot' counter op 0 staat gebeurd er niets! Na rebooten bericht 'System update failed', details: 'The system update package did not match the phone'.

Heeft iemand een idee hoe ik wel updaten / doe ik iets fout?

Bashyroger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inf1nite
@bashyroger

Hi bashyroger, dit is hoe ik zelf handmatig geupdate heb. Hier heb je geen root of unlocked bootloader voor nodig. Je zet gewoon de update zip in de hoofdmap van je telefoongeheugen. Hierna open je de update app via instellingen en is de update te installeren.
Inf1nite schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:30:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bashyroger
@Inf1nite , het probleem is als ik dit probeer via de duitse site, dat het nog niet lukt.
Probeem is wellicht mij dat ik nu op deA2017GV1.0.0B06 firmware zit (ipv de update B10 vgm waar jij op zat)?

Mijn telefoon ziet de update package van de duitse site wel, maar na klikken update blijft ie hangen: als 'preparing for reboot' counter op 0 staat gebeurd er niets!
Na rebooten het bericht 'System update failed', details: 'The system update package did not match the phone'.

Edit: domme fout, ik had het update package zowel op het interne geheugen als de SD kaart gezet, dan werkt het niet... Nu gelukkig op 7.1.1!

En wachten op mn bestelde daydream view

[ Voor 16% gewijzigd door bashyroger op 16-06-2017 12:06 ]

Bashyroger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:13

Fioravanti

Fioravantastisch!

bashyroger schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:21:

En wachten op mn bestelde daydream view
Waar heb je deze besteld? Kon zo 123 geen adresje vinden..

[ Voor 36% gewijzigd door Fioravanti op 20-06-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Wist niet dat er een B04 uit was, m'n telefoon kan hem OTA niet vinden.
Beetje irritant, want de helft van de updates heb ik tot nu toe nog nog handmatig moeten downloaden.
Ben het nu aan het downloaden, maar weet iemand of er voor OTA een fix is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 17:16
Heeft iemand al meer info over de Axon 7s? Dit is zo ongeveer de enige info die ik kan vinden: http://www.gsmarena.com/zte_axon_7s-8658.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 17:16
Klopt mijn conclusie dat ondanks in verschillende specs Band 20/800 wordt vermeld, de axon7 dat niet heeft? Of is er bv. een global/international version die wel band 20 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salento
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 10:53
De INT versie heeft wel degelijk band 20. Ik gebruik hem tot volle tevredenheid met KPN/Simyo 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 20:18
oldsmelly schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:04:
Hmm met deze laatste update (7.1.1) is de telefoon vaak erg traag.
Reageert niet meer op het scherm of heel langzaam
Na een aantal weken 7.1.1 gedraaid te hebben heb ik plots ook dat het scherm soms pas heel laat reageert bij het indrukken van de power knop. Heb jij hier al een oplossing voor gevonden?

Beetje opmerkelijk dat de telefoon spontaan dit probleem laat zien...

Edit:
Ik kwam deze reactie tegen op internet. Ik ga dit thuis eens proberen.
If you have a micro SD card in, try shutting the device down, then remove the card, then boot it back up without the card installed, then test if the issue still happens.

[ Voor 20% gewijzigd door banaliteit op 29-06-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devries1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01
Er is weer een nieuw update uit. Het gaat hier om versie V1.2.0B05 voor de A2017G. Ik had eerst in de Chrome-browser dat hij soms sloom reageerde. Maar mijn toestel lijkt nu weer gewoon normaal te doen. :)

Update:
http://www.ztedevice.com/...A90BA42E18B3364B80C7F5A26

Instructies om te updaten staan in de zip-file. Geen changelog verder aanwezig.
Securitypatch is van 1 juni 2017.

[ Voor 4% gewijzigd door devries1989 op 29-06-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technics SA-DA8
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 23:52
Probeer de B05 update binnen te halen maar stopt steeds bij 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bashyroger
Fioravanti schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:32:
[...]

Waar heb je deze besteld? Kon zo 123 geen adresje vinden..
Ik heb hem besteld op amazon.de, levering was binnen een week

De daydream view bevalt goed overigens, kwaliteit is beter dan rift / vive / psvr qua pixel density, latency ook prima. De controller is ok, wel redelijk vaak opnieuw kalibreren, maar dat is nu eenmaal inherent aan het systeem....

Bashyroger

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [ZTE Axon 7] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: [ZTE Axon 7] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [ZTE Axon 7] Het grote Accessoires topic