[F1] Seizoen 2016-06 - GP van Monaco Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste
Acties:
  • 64.140 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49

Martinspire

Awesomeness

hardware-lover schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:35:
Oh ja, viel mij ook nog te binnen net. Waarom is onderstaande niet bestraft?

Hij deed het tot twee keer toe tijdens dat naar buiten rijden.
[afbeelding]
Misschien vanwege de regen? Ik zag ook iemand doorschieten die net slicks erop had gelegd...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:40:
[...]
Misschien vanwege de regen? Ik zag ook iemand doorschieten die net slicks erop had gelegd...
Je kiest toch zelf om op die slicks naar buiten te gaan?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
RoyK schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:04:
Kijk, daar gaan de azijn zure reacties al. Typisch Nederlands. (waar ben ik eigenlijk mee bezig!)

http://www.rtlnieuws.nl/s...appen-eindigt-de-vangrail

Wie maakt het volgende topic voor Canada aan? In het andere draadje (algemeen F1) heb ik weinig te zoeken.
Daar is niets zuur aan?! Vrij neutraal zelfs nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:32

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Adlermann schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:52:
[...]

Daar is niets zuur aan?! Vrij neutraal zelfs nog.
Het niveau van sommige reacties daarentegen? Man, man, man...
Leuke race, jammer van de regen, jammer voor Max en volgende keer beter.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Late reactie, moest net na de finish met een kat naar de dierenarts

K.u.t. voor Verstappen. Mooie inhaalacties van hem gezien, maar ik had het idee dat hij daar net wat te gretig was. Ook jammer dat het net achter Sainz gebeurde :P Weer een leermoment zullen we maar zeggen :Y) Op naar Canada (met nieuwe motor) *O*

Voor Ricciardo is het natuurlijk balen dat ie best-of-the-rest was ondanks z'n pole en sterke race. Aan de andere kant is het voor de stand in het kampioenschap wel mooi/goed dat Hamilton gewonnen heeft d:)b

Voor de rest.... De Saubers... Lekker geklungel, Kvyat ook niet erg handig.... Goeie klapper van Palmer :P

[ Voor 7% gewijzigd door McBoom op 29-05-2016 18:08 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43
McBoom schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:06:
Op zondagmiddag :) ? Heb je hem een trap verkocht toen Max in de vangrail vloog ;) ?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Hee wat leuk, Spandau Ballet is ook op de grid. Oh wacht, het is Tôtooo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

alexbl69 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:09:
[...]

Op zondagmiddag :) ? Heb je hem een trap verkocht toen Max in de vangrail vloog ;) ?
Spoeddierenarts ;) Nee, dat zou ik nooit doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

vhal

ಠ_ಠ

Net als met kinderen, altijd op het meest ongelukkige moment mankeren ze wat :P

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Sainz is toch ook best een pannekoek soms.

Dit schrijft hij op Twitter:

"Lost an opportunity of podium today due to 2 slow pit stops. Finished p8. Not good enough. Thats a frustrating end to a very strong weekend."

Podium. Yeah, right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 02-06 21:49

Martinspire

Awesomeness

alwaysleft schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:18:

"Lost an opportunity of podium today due to 2 slow pit stops. Finished p8. Not good enough. Thats a frustrating end to a very strong weekend."

Podium. Yeah, right.
Hij reed een tijdje 3e en zelfs even 2e volgens mij. Maar door pitstops kwam ie achter Alonso, Rosberg en Hulkenberg te zitten. Sure, misschien was P3 of P4 wat lastig, maar P5 had zeker gekund. Aan de andere kant reed ie met Ultrasofts ook de race uit en was ie daarop niet echt langzamer dan Perez.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 29-05-2016 18:22 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:04
alwaysleft schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:18:

Podium. Yeah, right.
inderdaad, wat een pannenkoek... Hij dacht zeker HAM na te kunnen doen met 1 stopje? Rondje achterstand en dan denken aan podium? Zeker die race met 3 auto's aan de finish gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:44
Balen van vandaag, laten we het maar zien als slechte generale voor de nieuwe motor in Canada volgende keer toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 17:24

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

McBoom schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:06:

Voor Ricciardo is het natuurlijk balen dat ie best-of-the-rest was ondanks z'n pole en sterke race. Aan de andere kant is het voor de stand in het kampioenschap wel mooi/goed dat Hamilton gewonnen heeft d:)b
Misschien bedoel je het anders, maar Ricciardo was duidelijk de snelste in Monaco en zou de race ook zeer zeker gewonnen hebben, dus zeker niet best-of-the-rest .. Hamilton had onwijs mazzel want hoewel hij snel was, Ric was sneller én lag eerst. Heel zuur... en dat was ook te merken aan zijn (hele lompe) reactie..

Btw hoest met je kat??

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:17
Alfa90_Buttje schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:27:
[...]

Misschien bedoel je het anders, maar Ricciardo was duidelijk de snelste in Monaco en zou de race ook zeer zeker gewonnen hebben, dus zeker niet best-of-the-rest .. Hamilton had onwijs mazzel want hoewel hij snel was, Ric was sneller én lag eerst. Heel zuur... en dat was ook te merken aan zijn (hele lompe) reactie..

Btw hoest met je kat??
Volgens mij was de doelstelling om als eerste over de finishlijn te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:24
Ik ben benieuwd naar hoe de verhoudingen zijn als ze straks op een echt circuit zijn. Zou mooi zijn als RB nu erg dicht op Mercedes zit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Lekker Ventje schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:39:
Ik ben benieuwd naar hoe de verhoudingen zijn als ze straks op een echt circuit zijn. Zou mooi zijn als RB nu erg dicht op Mercedes zit.
Teamvolgorde:

1) Mercedes 0,1 tot 0,2 seconde per circuit verschillend op nummer 2
2) Red Bull
3) Ferrari

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:36

ricardo246

Life's what you make it!

Tenenkrommend commentaar 8)7. Als je niets toe te voegen hebt....... :X

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:08
Kvyat gets grid penalty, but blames Magnussen for crash

http://www.motorsport.com...gnussen-for-crash-741838/

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
"I didn't know how it looked from the outside."
Voor zover ik herinner was de buitenbocht nog niet droog, dus weinig verrassend dat Magnussen daar niet heen stuurt. Daarbij het feit dat inhalen daar überhaupt een slecht idee was...
Als die gast zulke fouten maakt en dan ook nog zegt dat het niet zijn schuld is...geen idee of die dan het einde van het jaar wel haalt. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nasr: ik vond het niet nodig om Ericsson er voorbij te laten.

Dat is het nadeel van het hebben van paydrivers: je kan ze niet uit de auto schoppen. Erg dom van Nasr, die steeds minder in de F1 te zoeken heeft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Die vent spoort echt niet 8)7 . Citaat:
"I had nothing to lose anyway so I was going for it and he seemed to be wanting to really block me. I didn't know how it looked from the outside."

Vrij vertaald: ik had niks te verliezen (want lag toch al ronde achter) dus neem ik maar lekker extreem veel risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:55

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Terechte straf voor Kvyat. Hij had notabene een ronde achterstand.

En nasr zsm uit die auto.

[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 29-05-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm, ik denk dat Alfa90 bedoelde "best of the rest" als Ricciardo uitkomend voor RBR. Racen is een teamsport, en als het team dan een fout blunder maakt in juist deze race is dat een terrechte reden om boos over te zijn. 2de plek is toch 1ste van de verliezers? Zeker als je gister op pole stond, de race sterk begon en zo moet eindigen.

Ander voorbeeld: je ziet dat Vettel ook niet heilig (meer) met Ferrari getrouwd is. Vorig seizoen zag je Vettel nog wel de kar trekken, nu begint toch ergens wel eens de kritischere blik er in te komen. Wss omdat Ferrari elke winter aankodigt wel even voor de titel te gaan, en misschien wel de verwachting dat dit het jaar moest worden.

Ik acht de kans in Canada dat het weer "business as usual" is. Waarschijnlijk is het gat een paar tiende kleiner, maar als je ziet dat Merc op sommige circuits 8-10 tienden gat slaat tov de rest.. auw. Eigenlijk nog gemeten aan Ferrari, RBR stond eerder dit seizoen er niet altijd even hoog bij.

RBR is natuurlijk erg enthiousiast over de toekomst met de huidige RBR & Renault en toekomstige upgrades, maar Mercedes zal ook niet stil zitten.

@Kvyat artikel:
"Next corner I tried to go on the inside again and he just blocks you completely, you know. I couldn't go through the walls, so I had to go through him.
Huh wat? Nee lekker egoistisch. Iemand anders er af tikken is niet zo belangrijk, zolang je zelf maar niet de muur in vliegt omdat je op een super knullige wijze probeert in te halen. Nee dit is echt geen sterke actie van je, en ik heb het idee dat Kvyat het zo sterk mogelijk van zich af probeert te praten net zoals hij de laatste weken nog wel meer dingen in de pers roept om zijn eigen brilliantie te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
F1 Highlights nu op Channel 4. :)

http://www.filmon.com/tv/channel-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ricardo246 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:48:
[...]

Tenenkrommend commentaar 8)7. Als je niets toe te voegen hebt....... :X
Wat een debiel filmpje. Telegraaf..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Heb je een vrouw die niets om sport geeft maar die gaat nu wel naar de F1 samenvatting van Studio Sport zitten kijken. Mag ik het lekker vanaf een afstandje nog eens aanhoren :'(

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Ericsson krijgt ook 3 plekken: http://www.motorsport.com...hrlein-and-bottas-741774/

En Wehrlein 2x 10 seconden plus 4 punten op zijn licentie.

[ Voor 18% gewijzigd door alexbl69 op 29-05-2016 19:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

alwaysleft schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:58:
[...]

Wat een debiel filmpje. Telegraaf..... :X
Je krijgt een hoop onzin als er ook maar 1 NL'er eens iets presteert.
Op de een of ander manier moeten ze iets zeggen, ook al hebben ze geen verstand er van (Dit was dus de chef sport van 1 vd grootste NL kranten (zegt niets over kwaliteit, I know.. but still)). Zelfs al heb je nog nooit F1 gekeken, als je journalist bent, verwacht ik toch wel een beetje inzet (ik verdenk hem er van dat ie de race niet eens gezien heeft, maar op nu.nl de samenvatting gelezen heeft :X ).
Ik had hetzelfde gevoel vandaag met sommige commentaren hier op T-net. (zoiets als: mijn weekend is vergald, zie je wel eendagsvlieg.. etc etc.). Dit zijn toch vaak de mensen die aanhaken omdat er 1 wedstrijdje gewonnen is. Niet omdat ze talent zien, interesse in techniek, en de waarde van een investering in een jonge jongen.
De gemiddelde trend:
Voor Barcelona --> Gaat niets worden met Max, te vroeg, etc.
Na Barcelona --> Held! Wereld kampioen, verlosser, etc.
Na vandaag --> zie je wel --> gaat niks worden, of --> Kon hij echt niks aan doen..
Zou het fijn vinden als mensen verder kijken, naar de ontwikkeling van ons groentje, en hem volgend jaar samen met RIC zie knokken om P1, P2 of P3.
Tot die tijd --> Blijf kritisch mensen, we zitten hier niet op het forum vd telegraaf ;-) :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:56
</rant>

[ Voor 95% gewijzigd door Señor Sjon op 29-05-2016 20:44 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Alfa90_Buttje schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:27:
[...]

Met 'best-of-the-rest' bedoel ik het feit dat ie tweede is geworden :)
Btw hoest met je kat??
Redelijk... Hij is zelfstandig de trap op gegaan en is zelf ook op bed geklommen, dus dat is een goed teken. Maar het is al een oud beestje. Hoe oud precies weten we niet (aanloper), maar de dierenarts schatte hem op minstens 16 jaar, maar de kans is ook groot dit ie 18/19 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Dat Telegraaf filmpje had net zo goed over een roeiwedstrijd kunnen gaan. Behoorlijk nietszeggend inderdaad.

Volg F1 sinds 1993. De ene periode wat intensiever dan andere (vond de Schumacher jaren vrij saai), maar de laatste 6-7 jaar wel weer volledig.

Merk wel dat nu Max meedoet de interesse wel even een deuk krijgt zodra hij uitvalt, terwijl ik het voorheen zonder Nederlander ook zeer interessant vond. Maar na een paar ronden kijk ik wel verder zonder oranje bril ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm, maar wat verwachten jullie dan?

Dat een Martin Brundle of David Coulthard voor een "general purpose" krant uitermate hun best gaan doen om verslag uit te brengen?
Ze moeten gewoon een verslag uitbrengen omdat Max een hot gespreksonderwerp is, maar wil nog niet een autoriteit afgeven.
Dit is de reden waarom ik de races op Sky Sport kijk; juist omdat daar commentatoren zitten met verstand en (race) ervaring.

Bij kwalificatie kijk ik toch wel Ziggo Sport, en hoewel ik het niet altijd met commentaar eens is (zoals dat Olav gisteren al helemaal riedeltje had verzonnen dat er iets mis is met de auto), kan ik wel enorm de inzet en enthiousiasme die wordt overgebracht waarderen.

Ik denk wat belangrijk is dat je niet een gesloten community bij een sport wordt die alle "noobs" wegjaagt en eendags vliegen maar al te graag vaarwel zwaait. Die heb je overal, en al zou nog maar 1% van die nieuwe invoer supporters fanatiek F1 fan worden is dat er weer een paar bij. Daarom zegt men dat het Verstappen success iets is wat de sport hard nodig had, omdat we de laatste jaren zoveel "naysayers" hebben gehad die zeiden: "MEH! de auto's zijn prut, de coureurs zijn huilbalken, ik ga wel [...] sport kijken!"

[ Voor 8% gewijzigd door Hans1990 op 29-05-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kvyat is druk bezig om de reputatie van Russische bestuurders te versterken...
Gaat hij zo door dan was dit onherroepelijk zijn laatste F1 seizoen. Straks vallen er nog gewonden met hoe hij rijd...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:30:
[...]

Kvyat is druk bezig om de reputatie van Russische bestuurders te versterken...
Gaat hij zo door dan was dit onherroepelijk zijn laatste F1 seizoen. Straks vallen er nog gewonden met hoe hij rijd...
Dankzij dashcam filmpjes is die reputatie al niet geweldig hoor :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

pacificocean schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:29:
[...]

Volgens mij was de doelstelling om als eerste over de finishlijn te rijden.
Doh .. maar dat wil nog niet zeggen dat je de beste bent .. zie ROS o.a.

Dit was gewoon RIC's dag (niet) .. -O-

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RocketKoen schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:38:
[...]

Dankzij dashcam filmpjes is die reputatie al niet geweldig hoor :P
Dat bedoel ik. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:11

Fiber

Beaches are for storming.

ricardo246 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:11:
[...]

Tot die tijd --> Blijf kritisch mensen...
Precies. Gewoon weer allemaal eventjes met beide voetjes op de grond. Wellicht is dit mislukte weekend achteraf nog wel goed ook. Nu 'gewoon' weer blij zijn met een top zes plek. Alles meer is al super. (En alles minder toch teleurstellend...) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 29-05-2016 19:42 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:17
Alfa90_Buttje schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:39:
[...]

Doh .. maar dat wil nog niet zeggen dat je de beste bent .. zie ROS o.a.

Dit was gewoon RIC's dag (niet) .. -O-
Ja hoor, want dat is de enige doelstelling. Dat jij andere doelstellingen hebt is leuk, maar daar gaat het niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Voetjes op de vloer is geen probleem. Max reed tot de crash een puike race. Dit is alleen maar goed voor zijn ervaring en daar leert hij ook weer van. Volgend jaar haalt hij vast de finish wel. :)

In Canada zijn er weer nieuwe kansen en als hij dan bij de eerste 6 zit is er niks aan de hand. Ik heb wel vertrouwen in het duo RIC en VES. RIC krijgt zijn verdiende 1e plaats ook nog wel. Het is zoals met alles gewoon loon naar werken. Vandaag heeft RIC gewoon pech gehad met de blunder van het team. En het team leert hier ook weer van.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:17

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik vind RIC's geklaag wel ietwat overdreven hoor.. Ik snap de mentaliteit van "p2, first loser" wel, maar hij heeft hier wel hele goede punten gehaald, hij maakt nu theoretisch kans om WK te worden! Dan heb je het toch gewoon goed gedaan?

Max is weer enorm balen natuurlijk, te gretig, te weinig downforce, ik weet het allemaal niet, maar voorlopig is de combi Max en Monaco geen hele goede. We zullen zien wat-ie kan doen met de nieuwe motor in Canada.

Verder, voor het WK heel mooi dat Hamilton weer eens won, het punten verschil tussen hem en ROS begon een beetje belachelijk te worden natuurlijk.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Ben wel benieuwd hoeveel schades er in dit hele weekeinde bij elkaar gereden zijn. Er moeten toch ergens in Monaco nu bergen kapotte neusvleugels, kapotte velgen en stukken carbon liggen..

begreep dat Renault zelfs geen nieuwe neus meer overhad..

Afbeeldingslocatie: http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/UnyfPNsgWop_J.eZLuW3rA--/YXBwaWQ9eW5ld3NfbGVnbztmaT1maWxsO2g9Mzc3O2lsPXBsYW5lO3B4b2ZmPTUwO3B5b2ZmPTA7cT03NTt3PTY3MA--/http://media.zenfs.com/en_us/News/afp.com/7d781d3ecd9cb5d827a352375543330465aa7705.jpg
Destruction schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:45:
Ik vind RIC's geklaag wel ietwat overdreven hoor.. Ik snap de mentaliteit van "p2, first loser" wel, maar hij heeft hier wel hele goede punten gehaald, hij maakt nu theoretisch kans om WK te worden! Dan heb je het toch gewoon goed gedaan?
Met de 10+ extra seconden in de pits die het missen van de banden hem nu koste had hij zonder enige extra moeite gewoon vooraan gereden. Nu koste het wachten hem de race. Ik zou ook woedend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:56
Ik begrijp het wel. Hij heeft de eerste plek verloren door een fout bij de pitcrew. Hij mag best klagen en teleurgesteld zijn etc. Hoort er allemaal bij.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

McBoom schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:17:
[...]

Met 'best-of-the-rest' bedoel ik het feit dat ie tweede is geworden :)
okay. ik las het de andere kant op :)
Redelijk... Hij is zelfstandig de trap op gegaan en is zelf ook op bed geklommen, dus dat is een goed teken. Maar het is al een oud beestje. Hoe oud precies weten we niet (aanloper), maar de dierenarts schatte hem op minstens 16 jaar, maar de kans is ook groot dit ie 18/19 is.
poeh, da's best oud ja.. onze is 21 geworden, maar die ging niet de straat op. Beterschap :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Ik begrijp hem wel. Dit was zo'n extreem knullige fout. Vanaf de start van de race weet je dat er een punt komt dat je banden moet wisselen. Alles wordt van tevoren tot 3 cijfers achter de komma geanalyseerd waarbij voor zoveel mogelijk what-ifs scenario's klaarliggen. En dan gaat het op dit voorspelbare moment volledig fout. Dat is extreem knullig. Zeker omdat een plannings-fout hem in Spanje ook al van een overwinning heeft beroofd.

Hij verwoordde het een beetje ongelukkig, maar met de adrenaline nog in je lijf kan ik me dat heel goed voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Haha precies op hetzelfde moment als Olav kreeg DC ook ook een hartstilstand toen Hamilton ineens bijna stilviel met de VSC. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Hans1990 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 19:24:
Hmm, maar wat verwachten jullie dan?

Ik denk wat belangrijk is dat je niet een gesloten community bij een sport wordt die alle "noobs" wegjaagt en eendags vliegen maar al te graag vaarwel zwaait. Die heb je overal, en al zou nog maar 1% van die nieuwe invoer supporters fanatiek F1 fan worden is dat er weer een paar bij. Daarom zegt men dat het Verstappen success iets is wat de sport hard nodig had, omdat we de laatste jaren zoveel "naysayers" hebben gehad die zeiden: "MEH! de auto's zijn prut, de coureurs zijn huilbalken, ik ga wel [...] sport kijken!"
Ik denk zeker dat VES de F1 sport in NL behoorlijk op de kaart heeft gezegd. Wat ik jammer vind, dat er hordes mensen bij komen die 0,0 toevoegen in de commentaar. Tweakers is altijd behoorlijk kieskeurig geweest (kijk maak naar het openen van een post op een willekeurig forum onderdeel --> Voldoe je niet, slotje (en terecht, dit zorgt voor kwaliteit)).
Ik vind de beslissing om iedere race in een apart topic te kwakken een verademing.. Geen slow chat of geneuzel in het hoofd topic. Briljant. Ik lees daar heel veel (en leer er veel van), maar voeg daar niet zoveel toe (omdat ik mijn kwaliteit niet voldoende acht).
Ik vind de discussie in het race topic wel lekker (als we het niet eens zijn wie er wie van de baan ragde), maar ik hoef echt niet te horen dat je een K** weekend hebt gehad als VES hem in de muur parkeert. Er zijn nog zo'n 20 andere racers *O*
Wat ik zeggen wil --> commentaar met toegevoegde waarde voor onze community --> Altijd welkom.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Op Reddit is zelfs geen Verstappen-bash topic geopend dus dat zegt al genoeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Rivanov schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:28:
Op Reddit is zelfs geen Verstappen-bash topic geopend dus dat zegt al genoeg. ;)
Sinds Barcelona heeft Reddit een nieuwe god gevonden. Heel gebalanceerde reacties.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JackBol schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:34:
[...]

Sinds Barcelona heeft Reddit een nieuwe god gevonden. Heel gebalanceerde reacties.
Klopt, maar er zitten er genoeg die Verstappen continue bashen. Dus had wel weer paar topics verwacht, maar wonder boven wonder komt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
ALO zegt in zijn post-race interview, dat het in die beginfase van op slicks, rijden op een circuit van een meter breed was. 1 cm naast de lijn en je bent de auto kwijt...

Nog 13 dagen 23 uur voor de volgende race. net iets meer dan 10 dagen voor de volgende FOM persco (Dan met RIC, PER, ???, )
11 dagen 19 uur voor FP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008

RoyK

Hobby tekenaar

Rivanov schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:34:
[...]

Klopt, maar er zitten er genoeg die Verstappen continue bashen. Dus had wel weer paar topics verwacht, maar wonder boven wonder komt er niets.
Haters gonna hate. Internet regel #1

Ik begrijp RIC wel. De snelste op de ban in de kwalificatie en in de race zat hij er gewoon helemaal top bij. Als het dan in de pit helemaal mis gaat en Hamilton gewoon meters voor je op de baan zit is het een slopende rit als 2e. En met de vorige race nog in het achterhoofd die hij op papier natuurlijk gewoon had kunnen winnen maar zijn 18 jarige teamgenoot mee vandoor gaat. De zuurheid zal vast tot in zijn schoenveters zitten! :)

Ik hoop dat hij zich bepakt. We gaan gelukkig het Elite feestje verlaten en weer naar een racebaan. Kunnen we eens zien waar die RB nu eigenlijk staat met die nieuwe TAG motor.

Toch wel vreemd om te zien dat Renault zelf zo loopt te kloten en dat voorin RB gewoon meedoet.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:47

ATS

RoyK schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:41:
Toch wel vreemd om te zien dat Renault zelf zo loopt te kloten en dat voorin RB gewoon meedoet.
Zo vreemd is dat niet: het chassis en de aero zijn gewoon ontzettend belangrijk, en daar is Red Bull gewoon erg goed, de beste van het veld volgens sommigen. Zie ook het verschil tussen Manor en Mercedes: consequent achteraan versus altijd vooraan te vinden met dezelfde motor.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lmao
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hn8032P.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

-O-
Ik vond het niet grappig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ricardo246 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:57:
[...]

-O-
Ik vond het niet grappig...
Deze dan? Geen Max te bekennen. :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wkmOO4y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

sjaool schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:59:
[...]

Deze dan? Geen Max te bekennen. :D

[afbeelding]
Mee eens *O*

Heeft niks met max te maken btw.. Die was gewoon ruk vh weekend ;)

[ Voor 13% gewijzigd door ricardo246 op 29-05-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die BBC hè...
It was a masterclass of defensive driving that at times recalled McLaren's Ayrton Senna holding off the faster Williams of Nigel Mansell in the closing stages of this race in 1992, a battle that has gone down in Formula 1 folklore.
Écht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hmm zo erg hoeven we ons dus niet te schamen voor Telegraaf, NOS, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:56
We zijn met te wienig fans om op reddit boven uit te komen voor Max

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nog 1 fout van kyvat en hij ligt eruit?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mell33 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:57:
We zijn met te wienig fans om op reddit boven uit te komen voor Max
Wat had je willen doen dan op Reddit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:05
Alleen voor mensen die die race niet gezien hebben. Ik heb Senna geen bye zien krijgen van een teamgenoot die 4+ seconden per rondje langzamer was en niet gepasseerd kon worden door Lewis...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:42
Bensimpel schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:58:
Foutjes maken is niet erg...maar dit soort fouten zijn inderdaad duur.

Hij neemt nu overigens ook de leiding over van Max in het puntenklassement :p
Volgens mij staat Max nu op 6 en neemt Kvyat de leiding over met 7.
http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/

In 6 races 2 keer punten op je licence krijgen vanwege collisions is geen goede reclame denk ik..

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bensimpel schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:58:
Als hij nog vijf punten op zijn licentie krijgt dan ligt hij er voor een race uit ja. :P
Hij heeft in ieder geval Max verslagen met de hoeveelheid punten op zijn licentie.

Maar even serieus. Wie moet hem midden seizoen gaan vervangen bij Torro Rosso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:05
Die penalty points zeggen helemaal niks. Verstappen heeft aardig wat jaloezie-tax gehad vanwege zijn leeftijd.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 18:43
DaniëlWW2 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:38:
[...]

Als hij nog vijf punten op zijn licentie krijgt dan ligt hij er voor een race uit ja. :P
Hij heeft in ieder geval Max verslagen met de hoeveelheid punten op zijn licentie.

Maar even serieus. Wie moet hem midden seizoen gaan vervangen bij Torro Rosso?
Op dit moment zou ik verwachten dat het Gasly wordt. Maar sta er niet van te kijken dat ze nog een aantal talenten aan het voorbereiden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Señor Sjon schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:41:
Die penalty points zeggen helemaal niks. Verstappen heeft aardig wat jaloezie-tax gehad vanwege zijn leeftijd.
Over twee maanden is Max de helft in ieder geval kwijt. Hij kan dus in principe een Kyvat doen en HAM of ROS van de baan rijden en RIC een overwinning bezorgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Iqo6grAsThc]

als KVY zo blijft reageren is het snel over. Hij tikt MAG in de Herhaling in ieder geval vaker dan 2x aan..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nwW4-4wswXU]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o4I8H98fYGk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Señor Sjon schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:41:
Dit!

Button heeft in Spanje vanaf ronde 62 iedere blauwe vlag genegeerd en is steeds voor Vettel en Ricciardo uit blijven rijden. Er mag een straf gegeven worden na 3x een blauwe vlag gekregen te hebben, mag, maar hoeft niet. Je kunt er eigenlijk geen touw aan vast knopen wanneer wel of niet wordt gestraft, maar je mag aannemen dat een Alonso, Button, en nog enkele coureurs meer, soepeler worden behandeld dan menig andere rijder.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 13:03
merauder schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:42:
[...]

Op dit moment zou ik verwachten dat het Gasly wordt. Maar sta er niet van te kijken dat ze nog een aantal talenten aan het voorbereiden zijn.
Gasly heeft volgens mij geen superlicentie nog. Hij komt nog niet aan de voorwaarden volgens mij.
Sowieso vind ik Gasly zeker geen verbetering t.o.v. Kvyat, als ik kijk naar de domme dingen van hem in de GP2 (met als 'hoogtepunt' Sochi 2015 startcrash, waar Kvyat het dit jaar volgens mij van heeft geleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
even toch in een "slow-chat"-reactie.

KVY kan heus wel rijden. Momenteel laat hij echter heel veel verwijtbare fouten zien, geeft hij regelmatig (en overmatig) af op het team. En is hij een behoorlijk negatieve reclame voor Red Bull (RBR+STR)

Ik denk dat KVY hooguit kan blijven voor het verzamellen van punten voor het constructeurskampioenschap, maar dat hij het volgende seizoen (of misschien wel de laatste races 2016) niet eens gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:41
merauder schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:42:
[...]

Ik ben juist bang dat het Red Bull potje een beetje leeg aan het raken is, ze zullen vast her en der talenten in de gaten houden, maar volgens mij staat er niemand echt klaar om de F1 in te rollen.

Aan de andere kant, vroeger hield ik eea aan andere klassen nog wel wat bij, en zag je sommigen echt opklimmen langs de F3000 (ja toen nog ;p) de F1 in enzo, maar hou dat tegenwoordig ook stukken minder bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Met jongens als Sainz en Max is de lat ook een heel eind omhoog geschroefd. Je moet echt wat in huis hebben wil je voor het RB team door kunnen stromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Na een dikke 7 uur na de race moest ik denken aan alle grote coureurs van nu zoals Vettel en Alonso dat die in het begin ook stomme dingen deden als flink crashen.

Deze van Alonso in 2003, vol doorgassen terwijl er overal geel hangt. YouTube: fernando alonso's terrible accident&

Hier leert Max veel van deze race, op naar Canada!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ken me ook een Hamilton herinneren die zo hard op een natte baan de banden in reed dat hij met zijn benen aan het trappelen was.

Gevonden, 2007

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=x0CMxliLSCI]

Hij kon er wel niets aan doen... misschien minder goed voorbeeld. Maatgoed, ze crashen allemaal wel eens

[ Voor 43% gewijzigd door RoyK op 29-05-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RoyK schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:30:
Ik ken me ook een Hamilton herinneren die zo hard op een natte baan de banden in reed dat hij met zijn benen aan het trappelen was.

Gevonden, 2007

[video]

Hij kon er wel niets aan doen... misschien minder goed voorbeeld. Maatgoed, ze crashen allemaal wel eens
Was geen fout van Hamilton zelf zei de commentator maar band wat lek ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

alwaysleft schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:34:
[...]

Was geen fout van Hamilton zelf zei de commentator maar band wat lek ging.
Dat had ik zelf ook onder het filmpje toegevoegd heh ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
alwaysleft schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:27:
Hier leert Max veel van deze race, op naar Canada!
Klopt, hier leert hij heel veel van. Door zijn overmoed heeft hij een podium verspeeld.

Gezien zijn tijden t.o.v. Ricciardo in de FP's had hij minimaal als 4e kunnen kwalificeren. Rosberg zat gisteren zo te stuntelen dat je die zeker voorbij was gekomen, met een inhaalactie of via een under-/overcut. Vervolgens zou het podium dan bepaald worden door hoe Red Bull en Mercedes tactisch met het hele situatie om waren gegaan. En gezien hoe dat in de praktijk gebeurd is lagen ook daar nog wel kansen.

Maar het is zoals het is. Max weet dit ook en zal z'n momenten vanaf nu wat zorgvuldiger kiezen. Geen 'gung-ho' meer in Q1 en Q2, en in de race consolideren als dat nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 11:48
Zal Red Bull al spijt hebben om Max in de auto te zetten? Lijkt mij dat wel door hun hoofden is gegaan. Door de race van gisteren kan je duidelijk merken dat hij nog te onervaren is. Max komt er wel uiteindelijk, maar misschien was de overstap toch te vroeg. 3 keer zelf een fout maken in 1 weekend is belachelijk :o :X. Dit zet het resultaat van Spanje wel in perspectief, misschien was de combinatie geluk + moeilijk in te halen circuit toch groter dan ik dacht.

Ik denk dat Monaco altijd lastig blijft voor Verstappen. Ondanks dat hij zo cool is geloof ik er niks van dat dit niks met hem doet mentaal, hij kan het goed verbergen maar ik denk dat het tussen zijn oren echt wel een (blijvende) deuk heeft opgeleverd.

Wel bijzonder om te zien dat Rosberg totaal niet vooruit kwam in de regen, zodra Hamilton er in de beginfase voorbij was (eindelijk) spoot hij ook bij Rosberg weg met 2 seconden per rondje. Ferrari kan ook dit seizoen nog geen potten breken met een Raikkonen die weer door het ijs zakt en een Vettel die ook kleurloos rondjes heeft gereden.

Nu naar Canada, daar zal Mercedes wel weer uitlopen as usual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:07
Mercedes/Rosberg houdt het op temperatuurproblemen (met remmen). Dat er iets aan de hand was, was wel duidelijk, 2 rondjes nadat de pacecar binnen was. Er zat inderdaad aanzienlijk minder tempo in. Hoe is Rosberg normaal gesproken in de regen? Ik vond het verhaal dat hij afstak maar een beetje wazig. Draaide een beetje om de hete brei heen, waardoor mij het gevoel bekroop dat hij regenrijden eigenlijk gewoon niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Cubic X schreef op maandag 30 mei 2016 @ 07:54:
Zal Red Bull al spijt hebben om Max in de auto te zetten?
Geen moment. Max bewijst telkens weer dat hij snel is én kan inhalen. Hij moet alleen nog wat slimmer worden. Normaal zou hij dat nog bij TR mogen leren, maar nu moeten die leermomentjes dan maar bij RB. Dat risico hebben ze ingecalculeerd.

Zoals je zelf al zegt is het optreden van Rosberg een stuk teleurstellender. Die had voor zover we weten geen technisch mankement maar kon simpelweg de pace niet volgen. Met de snelste wagen van het veld met 1,5 minuut achterstand finishen is zorgwekkender dan er door een fout uitvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:53

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Had VES ook zo onder het vergrootglas gelegen als hij nog voor Torro Rosso op Monaco reed en daar drie keer de vangrail in ging? Hij zou beter moeten weten, en hij heeft toch zeker ook wel in zijn GP3 tijd op Monaco gereden?!

Maar zoals eerder geschreven werd, je hoeft in die periode dat de baan aan het drogen is slechts 1 centimeter naast je lijn te zitten en dan ben je gezien. Daarnaast als hij nu de enige uitvaller was geweest met deze domme fout, dan zou dat het pas in perspectief zitten. Er zijn zat anderen gisteren gesneuveld tijdens de race.

Ja het was onfortuinlijk, ja het was teleurstellend voor de race, ja het was een dure aangelegenheid, 2 auto's afschrijven en een hoop schade maar dat is nou eenmaal inherent aan de sport. En die baan is gewoon onvergeeflijk.

Canada zal vast en zeker wel weer wat normaler worden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

GP3 heeft hij nooit gereden

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

loewie1984 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:09:
Had VES ook zo onder het vergrootglas gelegen als hij nog voor Torro Rosso op Monaco reed en daar drie keer de vangrail in ging? Hij zou beter moeten weten, en hij heeft toch zeker ook wel in zijn GP3 tijd op Monaco gereden?!

Maar zoals eerder geschreven werd, je hoeft in die periode dat de baan aan het drogen is slechts 1 centimeter naast je lijn te zitten en dan ben je gezien. Daarnaast als hij nu de enige uitvaller was geweest met deze domme fout, dan zou dat het pas in perspectief zitten. Er zijn zat anderen gisteren gesneuveld tijdens de race.

Ja het was onfortuinlijk, ja het was teleurstellend voor de race, ja het was een dure aangelegenheid, 2 auto's afschrijven en een hoop schade maar dat is nou eenmaal inherent aan de sport. En die baan is gewoon onvergeeflijk.

Canada zal vast en zeker wel weer wat normaler worden.
Bij mijn weten was dit zijn tweede race op Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Cubic X schreef op maandag 30 mei 2016 @ 07:54:
Zal Red Bull al spijt hebben om Max in de auto te zetten? Lijkt mij dat wel door hun hoofden is gegaan. Door de race van gisteren kan je duidelijk merken dat hij nog te onervaren is. Max komt er wel uiteindelijk, maar misschien was de overstap toch te vroeg. 3 keer zelf een fout maken in 1 weekend is belachelijk :o :X. Dit zet het resultaat van Spanje wel in perspectief, misschien was de combinatie geluk + moeilijk in te halen circuit toch groter dan ik dacht.
Natuurlijk hebben ze geen spijt, Max is een briljantje, een goudmijn..... Een kerel die nog volop in ontwikkeling is. Een crash in Monaco tijdens een opdrogende baan... Race ongeval en weer verder.

Dat je überhaupt denkt aan spijt gevoelens.... Die typering van "belachelijk" van je snap ik dan ook niet, scoreboard uitspraken!
Ik denk dat Monaco altijd lastig blijft voor Verstappen. Ondanks dat hij zo cool is geloof ik er niks van dat dit niks met hem doet mentaal, hij kan het goed verbergen maar ik denk dat het tussen zijn oren echt wel een (blijvende) deuk heeft opgeleverd.
Is dit een stukje onderbuik gevoel of denk je nu als amateur psycholoog Max Verstappen te kunnen analyseren? Max doet niet cool, natuurlijk baalt hij van zijn uitvallen, dat is allemaal maar goed en houd de focus voor Canada op 101%
Wel bijzonder om te zien dat Rosberg totaal niet vooruit kwam in de regen, zodra Hamilton er in de beginfase voorbij was (eindelijk) spoot hij ook bij Rosberg weg met 2 seconden per rondje. Ferrari kan ook dit seizoen nog geen potten breken met een Raikkonen die weer door het ijs zakt en een Vettel die ook kleurloos rondjes heeft gereden.

Nu naar Canada, daar zal Mercedes wel weer uitlopen as usual.
Misschien benader je het wel te makkelijk, alles moet goed in elkaar vallen om een race te winnen, Rosberg was zo langzaam dat er haast wel iets met zijn auto/setup aan de hand moest zijn. Lees je verhaal nu eens terug..... Je vraagt je af als Red Bull al spijt heeft, Max de vorige race heeft gewonnen, bij Ferrari hebben ze twee voormalige wereld kampioenen in dienst en deze hebben de 25 punten dit jaar nog niet mee terug de garage in gebracht.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:02
Ach ja het was gewoon een rookie fout, te gretig, teveel pushen wanneer het niet nodig is. Hij wil gewoon teveel en denk dat de volwassenheid daarin ontbreekt om te zien dat na de fout van gisteren p7 of p8 goed genoeg is. Maar nee hij wil dan meteen het helemaal goed maken door top 4 te rijden.

Het team had ook tegen hem kunnen zeggen: "Max, don't be stupid and bring the car home". Maar zij lieten hem gewoon doorgaan met pushen volgens mij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Phusebox schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:20:
Het team had ook tegen hem kunnen zeggen: "Max, don't be stupid and bring the car home". Maar zij lieten hem gewoon doorgaan met pushen volgens mij.
Dit dus. Laat hem zijn grenzen maar opzoeken en ervaring opdoen zullen ze bij Red Bull denken. Natuurlijk zijn punten mooi maar iemand die spectaculair rijdt en aandacht naar zich toe trekt is ook wat waard commercieel gezien. Dit was zijn tweede race op Monaco, ik geloof niet dat hetzelfde wat dit weekend gebeurt is zich daar volgend jaar gaat voordoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Dat bedacht ik me gisteren ook al... had het team iets moeten zeggen? Maar die hinken waarschijnlijk ook op 2 gedachten. Max steelt met zijn spectaculaire inhaalacties de show. Moet je dat af willen stoppen?

Zijn manier van rijden heeft hem gebracht waar hij nu staat. Het is voor de toekomst beter dat hij leert van deze fout dan dat hij tijdens de race door het team tot rust wordt gemaand, als 9e finished, en na afloop gefrustreerd is met de gedachte dat er wellicht veel meer in zou hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ach ja het was gewoon een rookie fout, te gretig, teveel pushen wanneer het niet nodig is. Hij wil gewoon teveel en denk dat de volwassenheid daarin ontbreekt om te zien dat na de fout van gisteren p7 of p8 goed genoeg is. Maar nee hij wil dan meteen het helemaal goed maken door top 4 te rijden.

Ach.... Rookie, anderen na hem gingen in de zelfde bocht de fout in, hadden allee de mazzel dat de baan toen veel droger was waardoor de konden corrigeren. Natuurlijk, Max wist de muur te raken, maar aan de andere kant.... Anderen kregen het voor elkaar een soort gelijke fout te maken bij betere omstandigheden.

Je moet er gewoon niet zo'n punt van maken, lees het interview van Christiaan Horner terug, die maakt er ook geen punt van.

Ook jij begint nu weer de amateurpyscholoog uit te hangen, "hij wil te veel" en "hij ontbreekt aan vollwassenheid"

Sorry hoor, wat een gelul.... Vergelijk hem met anderen op de baan, er zijn er bij die veel dommere dingen hebben gedaan. Laten we nu allemaal gewoon stoppen met die aannames, jij maakt er in je laatste zin ook weer één.... Je bent weer veel te negatief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

alexbl69 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:26:
[...]

Dat bedacht ik me gisteren ook al... had het team iets moeten zeggen? Maar die hinken waarschijnlijk ook op 2 gedachten. Max steelt met zijn spectaculaire inhaalacties de show. Moet je dat af willen stoppen?
Natuurlijk moet je dat niet willen stoppen, laat hem lekker gaan en zijn ding doen, Regen op Monaco heeft hij nog niet eerder mee gemaakt. Hij geeft zelf al aan dat een overstap midden in het seizoen meer is dan alleen een ander stuur voor je neus. Dat weet het hele team van Red Bull ook wel.

Het is heel simpel, alleen de echten gaan altijd 100%.... dat ze foutjes maken, ach.... Dat deden Shumi en Senna ook...
Zijn manier van rijden heeft hem gebracht waar hij nu staat. Het is voor de toekomst beter dat hij leert van deze fout dan dat hij tijdens de race door het team tot rust wordt gemaand, als 9e finished, en na afloop gefrustreerd is met de gedachte dat er wellicht veel meer in zou hebben gezeten.
Precies.... Gewoon laten gaan, zijn bedrijfszekerheid gaat echt wel komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:42

Bergie

Lekker belangrijk...

Max zal in de auto ook wel wat heethoofd-trekjes van zijn vader hebben ge-erft en daarmee soms wat over de limiet gaan. En dat pakt soms goed uit en soms dus niet. Shit happens; verder hoeven we er niet lang bij stil te blijven staan lijkt me. RAI was ook aardig knullig bezig en dat is toch ook niet de eerste de beste.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Inderdaad. Lekker op naar Canada en hier niet stil blijven staan. Alle journalisten en kenners (Peter Windsor, Martin Brundle, David Coulthard, Mark Webbers etc) zeggen stuk voor stuk; race-incident. Kan gebeuren! Is de beste overkomen (Stewart, Mansell, Senna etc). Hier wordt hij alleen maar sterker van en deze fout maakt hij geen tweede keer. Op naar Canada!

Maargoed, dat is natuurlijk weer koren op de molen voor alle succes- en scoreboard supporters.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 30-05-2016 08:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:55

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Laten we ook niet vergeten dat ie tot aan z'n crash zeer indrukwekkend bezig was. Constant 2-4 seconde sneller dan vrijwel het hele veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MikeyMan schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:36:
Laten we ook niet vergeten dat ie tot aan z'n crash zeer indrukwekkend bezig was. Constant 2-4 seconde sneller dan vrijwel het hele veld.
Dit. Rijdt gewoon twee keer kort achterelkaar de snelste ronde van de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:29
Bah wat word ik naar van sommige reacties .. zowel hier als ook op nu.nl.
Mensen die na Spanje helemaal lyrisch waren gaan hem nu ineens vergelijken met zijn vader 'Grindbak Verstappen' Zo sneu.
Iedereen kan het stukken beter en allemaal hebben we ineens verstand van F1.
Heeft Max een fout gemaakt, absoluut.. dat ontken ik niet. Is dat zijn onervarenheid? Misschien..
Maar mensen die met zinnen gaan gooien als "hij is een Rookie", "Redbull heeft spijt" wat een onzin zeg.
Zeker ben ik teleurgesteld na afgelopen weekend.. maar kom op. Twee races in de nieuwe auto. 1 verloren en 1 gewonnen. Ik kijk uit naar Canada. Denk dat MAX daar kan laten zien wat hij kan. Monaco en Max zijn tot op heden gewoon nog niet zo'n gelukkige combinatie. Dat bleek vorig jaar, dat blijkt nu ook weer.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:02
DonJunior schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:37:
Mensen die na Spanje helemaal lyrisch waren gaan hem nu ineens vergelijken met zijn vader 'Grindbak Verstappen' Zo sneu.
Heeft Max een fout gemaakt, absoluut.. dat ontken ik niet. Is dat zijn onervarenheid? Misschien..
Maar mensen die met zinnen gaan gooien als "hij is een Rookie", "Redbull heeft spijt" wat een onzin zeg.
Zeker ben ik teleurgesteld na afgelopen weekend.. maar kom op. Twee races in de nieuwe auto. 1 verloren en 1 gewonnen. Ik kijk uit naar Canada. Denk dat MAX daar kan laten zien wat hij kan. Monaco en Max zijn tot op heden gewoon nog niet zo'n gelukkige combinatie. Dat bleek vorig jaar, dat blijkt nu ook weer.
Hij IS gewoon een rookie, je kunt nog zo goed zijn, maar als je pas 2,5 jaar in open-wheel klasse rijdt ben je mijns inziens nog een rookie. Dat zegt niks over zijn talent of kunnen.

3x een fout in één weekend is wel wat veel, maar goed je hebt soms van die dagen. Ik vind het jammer, that's all en het was eigenlijk niet nodig, maar goed ik weet zelf wanneer ik online race in van die semi-arcade games als Assetto Corsa en Project CARS dat ik ook fouten maken omdat ik teveel wil, des te meer als ik een voorgaande fout wil goedmaken door nog meer te pushen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:51

Qu3st

DonJunior schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:37:
Ach dat zijn ook de mensen die als het regent met max 70 over de snelweg rijden. Niks van aantrekken! Beste stuurlui staan aan wal.
Het is gewoon een zuur weekend.
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit dinsdag 31 mei. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1