[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 26 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Eetje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:26:
Ik zit ook echt op die Asus te wachten, vind ze erg mooi. Het oog wilt ook wat ;)
Ja ik ook, maar ondertussen word ik misselijk van het wachten..
Vind het belachelijk dat er geen berichtgeving is over de levertijd..
Ben een fan van Asus met hun mooie ROG spulletjes maar als dit langer duurt ga ik toch echt voor een andere fabrikant. Ik heb namelijk een Ultrawide en een 4k scherm van Asus die wachten om aangestuurd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-10 22:39
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:23:
[...]

voor de MSI gaming is het zo dat de 1070 en 1080 beide deze week bij veel winkels wordt geleverd, echter bij azerty bijvoorbeeld is de backorder van MSI gaming beide 1070 en 1080 groter dan de levering, dus dat moet je bij de keuze van je winkel even vragen als je hem snel wilt hebben

Zelf heb ik dus bij megekko een msi gaming 1070 besteld, en vooralsnog lijkt het zo te zijn dat ik die daadwerkelijk ook woensdag bezorgd krijg.
Thanks, ik ga even rondkijken. Inderdaad niet heel gek als dat de backorder bij Azerty zo groot is, hij is daar ook veel goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davidb2 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:51:
yes besteld bij casekings : de EVGA GTX1080 SC ACX 3.0 !
Laat de waiting game nu maar beginnen! haha ik heb nog nooit iest daar besteld pas na het lezen van dit forum topic heb ik de sprong gewaagd..

Ik heb geen idee hoe nu verder. Op hun site staat iets van leverbaar vanaf 24.06.2016 dus ik ga ervan uit dat ik het de week erop heb via GSL ondertussen kijk ik op youtube benchmark video's en lees ik de tips en adviezen van iedereen hier.
mijn bestelling staat daar al vanaf 08-06.. toen was ie leverbaar op 14-6. daarna werd het 20-7 en afgelopen vrijdag is het 24-6 geworden dus wil niks zeggen helaas...

zit er aan te denken om hem te annuleren en verder te kijken.

edit: juni natuurlijk.. niet juli..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxpat schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:32:
[...]

Thanks, ik ga even rondkijken. Inderdaad niet heel gek als dat de backorder bij Azerty zo groot is, hij is daar ook veel goedkoper :P
klopt de prijs is inderdaad heel nice, maar helaas was die backorder er al heel heel snel :( de anderen liggen al gauw ~30 euro hoger voor de MSI GTX 1070 Gaming X, maar ik kon die 30 euro extra ook wel ophoesten naast de 520 die ik sowieso al kwijt zou zijn. Is het me wel waard als ik mn kaartje 1-2 weken eerder heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheXplicit
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:38
Zei er niet iemand dat er problemen waren met sommige EVGA kaarten die er nog uit moesten en dat ie daarom pas later kwam?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:15

Rico

Wie dit leest is gek....

Dit is wat ze verwachten bij overclocker.co.uk:

Hi there

Here is what were expecting this week:

Asus 1080 FE - 100pc (plenty available)
Asus 1070 FE - 100+ (plenty available)
Asus 1080 Strix OC - Upto 50pc throughout this week, fulfilling backorders only.
Asus 1070 Strix OC - Maybe 50pc by end of week but unlikely

EVGA 1080 FE - 100+ (plenty available)
EVGA 1080 SC - Maybe 50 late this week and fulfilling backorders
EVGA 1080 FTW - Early July
EVGA 1070 FE - 200 this week, stock available
EVGA 1070 SC - Unknown
EVGA 1070 FTW - July

Gainward FE - Plenty available now
Gainward Pheonix - NO ETA
Gainward GS - 10 today/tomorrow, stock available
Gainward GLH - 10 today/tomorrow, all pre-sold
Gainward 1070 FE - This week!
Gainward GS/GLH - Maybe late this week!

Gigabyte 1080 FE - Plenty in stock
Gigabyte 1080 G1 - Around 100 this week, plenty available
Gigabyte 1080 Extreme - Late / early next week
Gigabyte 1080 Extreme PP - 20 this week, nearly all pre-sold
Gigabyte 1070 FE - 1000 this week, plenty available!!
Gigabyte 1070 G1 - 100 this week, plenty available!!

Inno3D 1080 FE - 20pc this week, available.
Inno3D 1080 X3 - 10-20pc this week hopefully, all pre-sold
Inno3D 1080 X4 - 20pc this week, available.

KFA 1080 blower - 100pc next week, available
KFA 1080 EX OC - 50pc next week, all pre-sold
KFA 1080 HOF - Early July
KFA 1070 blower - 1000pc next week, loads available
KFA 1070 EX OC - July
KFA 1070 HOF - July

MSI 1080 FE - Plenty in stock
MSI 1080 Aero - End this week, all pre-sold
MSI 1080 Armour - End of this week, all pre-sold
MSI Gaming X - Any day this week, all some left for free stock
MSI Sea Hawk EK - IN STOCK EXCLUSIVELY AT OcUK RIGHT NOW!
MSI 1070 FE - In stock, more en-route
MSI 1070 Aero - End of week, some available
MSI 1070 Armour - End of week, some available
MSI 1070 Gaming X - 500pc this week, plenty available

Palit all models, very small amount next week, all pre-sold
PNY - Some next week

Zotac 1080 FE - Plenty in stock, 5yr warranty, best FE card to buy!!!
Zotac 1080 AMP - 20-50pc due this week, all pre-sold!!
Zotac 1080 Xtreme - July
Zotac 1070 FE - This week hopefully
Zotac 1070 AMP - Next week!
Zotac 1070 Xtreme - July

If I missed any cards just asked, but I think I covered them all, all manufacturers worked 24/7 over the weekend producing and shipping cards, so we hope by the end of this week a lot of backorders shall be cleared and cards in stock.

If I missed anything just ask guys, but because OcUK has more brands and SKU's listed than any competitor it is hard to keep up, the advantage however is were getting more than double the stock, even triple compared to our other big competitors.

Infact I do not have it confirmed but I believe OcUK is the no.1 reseller in whole of Europe for 1080, which is an achievement I am very proud off because UK TAM is a lot smaller than some of our European competitors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:33:
mijn bestelling staat daar al vanaf 08-07.. toen was ie leverbaar op 14-7. daarna werd het 20-7 en afgelopen vrijdag is het 24-7 geworden dus wil niks zeggen helaas...

zit er aan te denken om hem te annuleren en verder te kijken.
Dat heb ik met mijn EVGA FTW ook. Stond eerst op 17-6, daarna 23-6, toen 30-6 en nu weer 28-6. Heb ze laatst een mailtje gestuurd waar ze me vertelden dat ik vooraan sta in de levering van de 28ste, dus ik wacht nog wel even. Ik snap echter de frustratie bij mensen wel, maar ik geloof dat die frustratie bij bedrijven ook enorm is, vooral als ze zien dat mensen kaarten kopen en weer cancelen.

Het scheelt vooe mij wel enorm dat mijn R9 280X naar mijn vriendin gaat, dus tot die tijd ben ik nog gewoon voorzien van een videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

GeForce GTX 1080 SEA HAWK EK X voor 800 pond is me net iets te gortig -_- (voor 700 had ik hem wel besteld)

https://www.overclockers....phics-card-gx-32f-ms.html

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 20:35

Eetje

Rustig

Ja ik ben zo slim geweest om alles te verkopen...zit nu dus waarschijnlijk een tijdje zonder systeem. Ik vind het jammer dat ze zoveel FE's produceren. Meeste mensen willen die toch helemaal niet of zie ik dat verkeerd?

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Eetje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:50:
Ja ik ben zo slim geweest om alles te verkopen...zit nu dus waarschijnlijk een tijdje zonder systeem. Ik vind het jammer dat ze zoveel FE's produceren. Meeste mensen willen die toch helemaal niet of zie ik dat verkeerd?
Zit hier ook met m'n 4790k iGPU -_- niet voorruit te branden.

En maar wachten op voorraad :F

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb dit forum drie weken gelezen en ik vind dat het heel nuttig is! Ik werd moe van het wachten omdat ik tijd nu voor gaming heb, dus ik bestelde vandaag.

Eerst, belde ik alternate.de over de Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming (€499)

https://www.alternate.de/...duct/1280872?event=search

maar zij zegden dat omdat ik in Nederalnd woon, moet ik de alternate.nl prijs betalen (€549).

https://www.alternate.nl/...duct/1280872?event=search

Ze zegden dat er waren 36 van 40 kaarten verkocht. Ze verwacht 40 kaarten maar er is geen beloof. Ik probeerd met mijn UK rekening (?) adres (in het Engels noemen we de "billing address", ik weet niet wat je noem het in het Nederlands Dutch), en met mijn NL levering adres. Ik krijgt een email, en hij zegt dat ik zal een rekening email krijgen... dat was drie uur geleden en nog steeds geen email.

Daarna, keek ik naar overclockers.co.uk. Ze verwachten som Gainward GTX 1070 GLH Phoenix kaarten vandaag (net als alternate, geen beloof, maar ik denk dat het is spoediger dan meest IT verkopers). De prijs was £400 + £20 DHL wereldwide express, ~€535.

https://www.overclockers....phics-card-gx-207-gw.html

Ze verwachten ook de vanilla Phoenix en de GS Phoniex (£20 en £10 goedkoper dan de GLH editie) vandaag. Ze zegden dat ze 4 GLH kaarten verkocht, en verwachten 40, maar misschien ze krijgen minder.

(PS: Nederlands is niet mijn eerste taal, dus sorry als er zijn veel fouten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-05 16:51
Ik heb een EVGA SC gtx 1080 besteld bij Sicomputers voor €704. Ze hebben alleen nog geen idee wanneer er weer een nieuwe levering komt. Dat wordt wachten dus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:44
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:00:
Hoi allemaal,

Ik heb dit forum drie weken gelezen en ik vind dat het heel nuttig is! Ik werd moe van het wachten omdat ik tijd nu voor gaming heb, dus ik bestelde vandaag.

maar zij zegden dat omdat ik in Nederalnd woon, moet ik de alternate.nl prijs betalen (€549).

Ze zegden dat er waren 36 van 40 kaarten verkocht. Ze verwacht 40 kaarten maar er is geen beloof. Ik probeerd met mijn UK rekening (?) adres (in het Engels noemen we de "billing address", ik weet niet wat je noem het in het Nederlands Dutch), en met mijn NL levering adres. Ik krijgt een email, en hij zegt dat ik zal een rekening email krijgen... dat was drie uur geleden en nog steeds geen email.

Daarna, keek ik naar overclockers.co.uk. Ze verwachten som Gainward GTX 1070 GLH Phoenix kaarten vandaag (net als alternate, geen beloof, maar ik denk dat het is spoediger dan meest IT verkopers). De prijs was £400 + £20 DHL wereldwide express, ~€535.

Ze verwachten ook de vanilla Phoenix en de GS Phoniex (£20 en £10 goedkoper dan de GLH editie) vandaag. Ze zegden dat ze 4 GLH kaarten verkocht, en verwachten 40, maar misschien ze krijgen minder.

"Billing address" = factuuradres

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk1983 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:01:
[...]

"Billing address" = factuuradres
Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die SEAHAWK EK X een betere versie van de originele seahawk? hoe presteert die t.o.v. de gaming x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:24:
is die SEAHAWK EK X een betere versie van de originele seahawk? hoe presteert die t.o.v. de gaming x?
Wat ik heb begrepen is het de Gaming X alleen dan met EK blok erop...

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:00:
Hoi allemaal,

Mogen ze dat wel doen? Jou laten meer betalen omdat je in nederland woont. Word je niet een beetje opgelicht. Een paar comments terug heeft ook iemand bij alternate.de besteld en volgens mij hoefde hij niets extras te betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door MissMe NL op 20-06-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Wat ik heb begrepen is het de Gaming X alleen dan met EK blok erop...
hadden ze hem beter Gaming EK X kunnen noemen |:(

dus vs. de Gaming X koelt hij beter?
raymondtoonen schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Mogen ze dat wel doen? Jou laten meer betalen omdat je in nederland woont. Word je niet een beetje opgelicht. Een paar comments terug heeft ook iemand bij alternate.de besteld en volgens mij hoefde hij niets extras te betalen.
Ze hebben waarschijnlijk bewust een .nl en een .de voor dit soort grapjes. Het is gewoon supply & demand. Hier komen ze weg met hogere prijzen dan in duitsland. Leuke winkel hoor, alternate, maar de goedkoopste zijn ze zeker niet.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
M'n Palit GTX 1080 Gamerock is net vertokken uit het DHL filiaal in Dusseldorf dus hopelijk kan ik hem morgen eindelijk in ontvangst nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raymondtoonen schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Ja ik dacht dat het was ook verschrikkelijk! Dat is waarom ik probeerde met mijn UK factuuradres. Ze zenden je een factuuremail met de final prijs, maar ik krijgt het niet. Als de prijs op de factuuremail was €549, ik zou kan annuleer (je betaal niets tot de factuur email krijgen, dan je betaal).

Iemand anders krijgt dezelfde ervaring van alternate.de?

Maar dat hoeft niet, sinds ik van overclockers.co.uk bestelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Ja ik dacht dat het was ook verschrikkelijk! Dat is waarom ik probeerde met mijn UK factuuradres. Ze zenden je een factuuremail met de final prijs, maar ik krijgt het niet. Als de prijs op de factuuremail was €549, ik zou kan annuleer (je betaal niets tot de factuur email krijgen, dan je betaal).

Best raar. Als je waarschijnlijk direct betaald met bijvoorbeeld paypal kunnen ze niets maken. Dan heb je al een koopovereenkomst. Dit is ook de eerste keer dat ik het hoor. Paar tweakers hier hebben het ook bij alternate.de besteld. Ik was het ook van plan alleen doet de site raar bij mij dus hem maar geen risico genomen.

[ Voor 20% gewijzigd door MissMe NL op 20-06-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Laatst online: 04-10 13:08

GTX404

Hi

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Gewoon oplichterij joh, er zijn mensen die van Alternate.DE hebben besteld met de DE prijs. Als je niet zegt dat je uit NL komt betaal je denk ik gewoon de Duitse prijs. Wat een trieste actie van ze... :F

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:25
GTX404 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Als je niet zegt dat je uit NL komt betaal je denk ik gewoon de Duitse prijs. Wat een trieste actie van ze... :F
Als je je Nederlandse afleveradres meegeeft lijkt me dat niet zo moeilijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raymondtoonen schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:44:
[...]

Best raar. Als je waarschijnlijk direct betaald met bijvoorbeeld paypal kunnen ze niets maken. Dan heb je al een koopovereenkomst. Dit is ook de eerste keer dat ik het hoor. Paar tweakers hier hebben het ook bij alternate.de besteld. Ik was het ook van plan alleen doet de site raar bij mij dus hem maar geen risico genomen.
ik krijgt nog geen optie voor factuur method. Toen ik de factuur krijgen, zal ik jullie vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

editoor schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:53:
[...]

Als je je Nederlandse afleveradres meegeeft lijkt me dat niet zo moeilijk meer.
Ik heb ook gewoon een 'bestelling' (offerte) geplaatst voor de Sea Hawk bij alternate.de en ik kreeg een e-mail met de prijs (duitse prijs) en ik moest erop reageren om te kunnen betalen.

Dus volgens mij is het gewoon van "als we het kunnen flikken doen we het".

Mijn adres was ook gewoon NL, ik bedoelde meer telefonisch als je zegt van "ik kom uit NL" dat ze dan opeens zeggen dat je de prijs van alternate.NL moet betalen.

Dus voor mij is dit oplichterij. (Als ze dat echt bedoelden)*

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

EVGA GTX 1080 SC is op voorraad op de website van EVGA.
http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6183-KR

729euro

Heb hem net zelf besteld >:)

Nu maar wachten tot hij er is.

[ Voor 20% gewijzigd door Rico op 20-06-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:15

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Rico schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:35:
EVGA GTX 1080 SC is op voorraad op de website van EVGA.
http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6183-KR

729euro

Heb hem net zelf besteld >:)
Komen daar nog verzendkosten en andere kosten bij?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-10 18:56
Bart ® schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:36:
[...]

Komen daar nog verzendkosten en andere kosten bij?
Ik kreeg er nog +/- 7 euro aan verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Ja totaal is 736,72 euro incl verzending

Get it while you can!

Je zal die kaart vorige week maar voor 819euro gekocht hebben :+

Straks weer een foutje van EVGA net als de vorige keer......maar wacht het af

[ Voor 80% gewijzigd door Rico op 20-06-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:15

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat is wel een nette prijs dan ja :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:54:
[...]

ik krijgt nog geen optie voor factuur method. Toen ik de factuur krijgen, zal ik jullie vertellen.
En de alternate.de factuur is in! prijs: €499. Heel raar dat ze zegden dat ik de NL prijs moeten betalen. Maar nu ik wil graag de Gainward 1070 GLH van overclockers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Rico schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:38:

Get it while you can!

Nette prijs zeg, wanneer wordt ie verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Rico schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:38:

Get it while you can!

Ik kom niet bij de betalen pagina. :s Na het verifiëren van mijn adresgegevens kom ik weer bij het winkelwagentje terecht. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reepke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-07 09:50
Is het bij iemand an gelukt te bestellen (vandaag) rechtstreeks bij EVGA?
Na de checkout en het invullen van shipping & billing adres lijkt er helemaal niets te gebeuren..

edit: kan een algemeen probleem zijn en slechte timing, diverse sites lijken hier plots onebreikbaar.

[ Voor 23% gewijzigd door reepke op 20-06-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10 20:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Yonix schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:47:
[...]

Ik kom niet bij de betalen pagina. :s Na het verifiëren van mijn adresgegevens kom ik weer bij het winkelwagentje terecht. |:(
Dan moet je even uitloggen, je winkelwagentje leegmaken, cookies verwijderen, inloggen en bestellen.

Dan werkt ie wel. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Blaat schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:49:
[...]

Dan moet je even uitloggen, je winkelwagentje leegmaken, cookies verwijderen, inloggen en bestellen.

Nee, toch niet, want dat heb ik net gedaan. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
reepke schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:47:
Is het bij iemand an gelukt te bestellen (vandaag) rechtstreeks bij EVGA?
Na de checkout en het invullen van shipping & billing adres lijkt er helemaal niets te gebeuren..
Ik heb hem kunnen bestellen maar ik heb direct besteld nadat ik de notification mail kreeg.

Verzenden gebeurt als het goed is morgen (volgens hun store policy, zie hier het eerste item) dus dan verwacht ik hem woensdag te hebben. Ik was van plan om voor een 1070 te gaan maar met de hoge prijzen voor de gtx 1070 en dat deze net op voorraad kwam toch maar voor de 1080 gegaan. Ben benieuwd, eerste keer EVGA en sinds lange tijd weer een Nvidia kaart.

[ Voor 6% gewijzigd door Teknoviking op 20-06-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reepke
Blaat schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:49:
[...]

Lijkt te werken, thanks;-)
Iemand een idee van shipping dates bij EVGA?
Zag het niet zo onmiddelijk staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Ook een EVGA 1080 net besteld, dank voor de link! Met Chrome lukte het niet, maar met Safari wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 20:41
Shipping dates zullen bij EVGA iig een van de snelste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Verdorie, alleen PayPal i.c.m. een credit card. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reepke
Toch wel een mooie tip van Rico, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Hmm, laatst waren er nog problemen ofzo?

Heeft die SC trouwens RGB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Enkel witte verlichting.

Caseking verwacht deze trouwens ook voor 729€ leverbaar vanaf aanstaande vrijdag.

Ook eentje bij EVGA besteld, geen zin om 70€ meer te betalen voor de Gigabyte kaart.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweet1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 21:17
Die EVGA is volgens mij zonder 21% BTW, krijg je straks een hoge naheffing van de douane....

In de voorwaarden van de bestelling staat ook dat ze niet verantwoordelijk zijn voor belastingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

tweet1 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:58:
Die EVGA is volgens mij zonder 21% BTW, krijg je straks een hoge naheffing van de douane....

In de voorwaarden van de bestelling staat ook dat ze niet verantwoordelijk zijn voor belastingen
729 zonder btw lijkt me sterk, wordt ook verzonden binnen de EU lijkt me. Dus sowieso geen douanekosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

Phydomir

Dennis

GTX404 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:59:
[...]

729 zonder btw lijkt me sterk, wordt ook verzonden binnen de EU lijkt me. Dus sowieso geen douanekosten?
Klopt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
EU webshop, dat ding passeert dus niet meer door douane's.

Prijs klopt wel, zoals al gezegd heeft caseking hem voor dezelfde prijs vanaf komende vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28
Ik heb m via Casekings besteld kreeg net een email dat de bestelling in process is. Nu de website van Evga aangeeft dat zij op voorraad zijn verwacht ik dat de datum die Casekings aangeeft ( nml. 24.06.2016 ) ook klopt. Betreft de Evga GTX 1080 SC ... Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-10 20:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
tweet1 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:58:

Het EU hoofdkwartier van EVGA ligt in Duitsland. Dus incl btw en geen importheffing.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Aaaah ik twijfel zo erg.. EVGA... MSI... ASUS... Gainward... Als er voorraad was was het makkelijker geweest voor me :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Er is ook voorraad, namelijk die EVGA :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Had graag die EVGA willen hebben, maar goed we wachten rustig af! Geef het nog een weekje of twee en dan zullen de kaarten toch echt wel goed beschikbaar zijn gok ik zo. Hoe groot kan de rij met back orders immers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Little Bear schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:03:
Er is ook voorraad, namelijk die EVGA :-)
Haha ja, maar de Gainward GLH en MSI Gaming vond ik echt nice. De ASUS kaart vind ik qua looks ook strak. Nooit EVGA gehad, ik kan gewoon niet kiezen. Nja ik wacht wel even denk ik, misschien ga ik eerst op vakantie. 8)7

Ja ik denk dat deze week alle back orders gedaan worden en dat het volgende week wat makkelijker is.

[ Voor 12% gewijzigd door GTX404 op 20-06-2016 15:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
GTX404 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:06:
[...]

Haha ja, maar de Gainward GLH en MSI Gaming vond ik echt nice. De ASUS kaart vind ik qua looks ook strak. Nooit EVGA gehad, ik kan gewoon niet kiezen. Nja ik wacht wel even denk ik, misschien ga ik eerst op vakantie. 8)7

Ja ik denk dat deze week alle back orders gedaan worden en dat het volgende week wat makkelijker is.
Ik denk dat je ondertussen ook wel aan vakantie toe bent :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Zat al een tijdje te azen op of de Inno3d X3 of de EVGA kaarten. Dus ook maar de knoop doorgehakt en de SC besteld.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Phydomir schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:11:
Zat al een tijdje te azen op of de Inno3d X3 of de EVGA kaarten. Dus ook maar de knoop doorgehakt en de SC besteld.
zelfde als jij gedaan ik zou zeggen welkom in de EVGA club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-10 16:13

Christiano007

Ich bin der champion

Verdomme, probeer ik die http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6183-KR te bestellen, tig keer cookies verwijderen enz. en nu is hij alweer weg :(

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:12
Net via de EVGA site een 1080 SC GAMING ACX 3.0 kunnen bestellen.. Hij heeft er volgens mij maar een minuut of 10 op gestaan, nu staat er weer autonotify.. Ben benieuwd wanneer die komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:38
Volgens mij ben ik pas volgend jaar aan de beurt met bestellen :P Ben de hele tijd te laat. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidb2
rippedchicken schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:17:
Volgens mij ben ik pas volgend jaar aan de beurt met bestellen :P Ben de hele tijd te laat. :(
speciaal voor jou : :)
YouTube: Nvidia GTX 1080 - Sold Out - Preorder Sold Out - What's it like ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

reepke schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:55:
Toch wel een mooie tip van Rico, bedankt!
Graag gedaan hoor maar vond het hunten naar een kaart ook wel erg leuk.
Maar deze was kwa prijs gewoon top en de garantie bij EVGA is ook goed.
Minimaal 3 jaar als je hem bij hun registreert....alhoewel dat toch automatisch moet gaan als je hem rechtstreeks bij hun koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Christiano007 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:14:
Verdomme, probeer ik die http://eu.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6183-KR te bestellen, tig keer cookies verwijderen enz. en nu is hij alweer weg :(
Bummer.

Ik had eerst ook problemen met bestellen en toen maar even in incognito mode gegaan. Dat ging wel goed. Kreeg nog wel een time-out na de paypal voltooiing maar wel een mail gehad dat de betaling voltooid is. Komt dus denk ik wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL

Maar ja ik heb hem wel de 27ste kunnen bestellen.... en wacht ook nog steeds :P

[ Voor 68% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-06-2016 15:27 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Trevor schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:26:
[...]

LOL

Lol dat is toch ongelooflijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Nou we hebben in ieder geval samen aardig wat kaarten bij EVGA gekocht net. Hadden we geen groeps korting kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
Trevor schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:26:
[...]

LOL

Jij hebt hem ook direct bij EVGA besteld? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Hier is de EVGA GTX 1080 SC nog wel op voorraad maar voor de afzetters prijs van 819euro:

https://www.alternate.nl/...uct/1277622?tk=7&lk=20022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Squirtle schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:32:
[...]

Jij hebt hem ook direct bij EVGA besteld? :'(
Nee, die LOL sloeg puur op het filmpje.
Ik heb hem Caseking besteld... maar goed, de vergelijking gaat een beetje mank omdat de datum die toen genoemd werd al op 17 juni stond. (Later verlengt naar 23 juni.)

/edit: ben het wachten nu wel zat. Een volgende keer wacht ik met mijn oude videokaart verkopen tot ik de nieuwe echt heb, of de kaarten in elk geval strak op voorraad liggen. Dan maar een stuk minder terug krijgen. 2 Maand zonder is echt te veel van het goede :D (Wel nog bijna 400 gehad voor mijn 980)

[ Voor 28% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-06-2016 15:39 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Denken jullie dat nvidia binnen 3 maanden de 1080ti zal bekendmaken? Dan zou de evga 980ti+stoel > 1080ti upgrade wel mooi zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.heise.de/preis...0&xf=1439_GTX+1080#xf_top

Hier staan alle kaarten die in Duitsland op dit moment leverbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-10 22:39
Rico schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:32:
Hier is de EVGA GTX 1080 SC nog wel op voorraad maar voor de afzetters prijs van 819euro:

https://www.alternate.nl/...uct/1277622?tk=7&lk=20022
Duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Ik ontving net een mail van EVGA dat mijn net geplaatste order niet op voorraad is door een 'system error'. Waarschijnlijk volgende week weer leverbaar. Ik heb maar direct mijn order geannuleerd. We zoeken rustig verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

They won't play us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Pierre_nr1 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:55:
Ik ontving net een mail van EVGA dat mijn net geplaatste order niet op voorraad is door een 'system error'. Waarschijnlijk volgende week weer leverbaar. Ik heb maar direct mijn order geannuleerd. We zoeken rustig verder :)
Hier nog geen mail gehad en order staat nog op 'Waiting to process'. Hoop dat deze wel doorkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
Mijne is omgesprongen van 'Waiting to process' naar 'Pending Verification'.. Alleen nog geen mail van EVGA in mijn mailbox gezien, wel van PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
GTX404 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:46:
Denken jullie dat nvidia binnen 3 maanden de 1080ti zal bekendmaken? Dan zou de evga 980ti+stoel > 1080ti upgrade wel mooi zijn..
Ik heb vrijdag de 980ti+stoel besteld en heb bij het registreren straks 90 dagen de tijd om aan de step up deel te nemen, het zal waarschijnlijk de 1080 gaan worden (ik verwacht niet dat de 1080ti dan al bekendgemaakt is en op voorraad is bij EVGA)

Hoe dan ook, ik kom van een 970 af en de 980ti is al een hele upgrade, ik heb (nog) een 1080p monitor dus de 1080 is op dit moment dik overkill, ik kan in alle rust de 1080 afwachten zonder teveel te betalen of heel de dag door voorraad te controleren :+

Daar komt bij dat in de tussentijd de 1080 steeds goedkoper gaat worden en ik dus steeds minder hoef bij de betalen (+- 150-200euro)

[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 20-06-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
Pierre_nr1 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:55:
Ik word een beetje moe van dit hele circus. Net een bestelling bij Azerty geannuleerd vanwege mijn bestelling bij EVGA... Afwachten of er nou geleverd gaat worden of niet ...

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 20-06-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Little Bear schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:58:
[...]

Hier nog geen mail gehad en order staat nog op 'Waiting to process'. Hoop dat deze wel doorkomt...
Stond er bij mijn order ook. Ik hoop het oprecht voor je. Houd ons op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Squirtle
En nu net is hij omgesprongen naar 'Order Shipped' ?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik had die melding ook. Door mijn paypal time-out er even achteraan gemaild en toen kreeg ik dit antwoord:
Thank you for asking us about that order. It looks like it went through successfully in our system. The reason that the order is "pending verification" is because the order has to be approved by the finance department, which they should be able to do in 1-2 business days. The Paypal transaction did, however, go through successfully.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
Squirtle schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:02:
Mag ik vragen hoe laat jij de mail van EVGA hebt gekregen met je order nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Squirtle schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:02:
Dat heb jij mazzel, gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Order ID: 3005xxx
Order Date: 6/20/2016
Shipping Method: UPS Standard
Order Status: Order is Complete
Payment: PayPal Account

WHOOT WHOOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
14:36 bevestiging van EVGA van mijn order gekregen. Mijn order is net op "Order is Complete" gesprongen. Shipping status is "Your order has shipped".

[Edit] Ik heb meteen besteld toen ik de notificatiemail om 14:30 binnen kreeg.

[ Voor 21% gewijzigd door Teknoviking op 20-06-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 20:41
Lucky bastards. Wou dat ik een 1080 FTW zo snel kon krijgen.

EDIT: Ja ja Little Bear, ik snap dat jullie het over de SC hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Cilph op 20-06-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTX404 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:46:
Nee... 90 dagen kun je wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
Teknoviking schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:04:
[...]

Mag ik vragen hoe laat jij de mail van EVGA hebt gekregen met je order nummer?
Order Date: 6/20/2016 6:05:58 AM

Nog steeds geen mail in mijn mailbox, dus ook geen track and trace.. Iemand anders waarbij hij naar shipped verzonden wel al mails ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Gaat hier gewoon over de Superclocked (SC), niet over de FTW :-)

Mijn mail van EVGA met ordernummer was binnen om 14u54, en om 16u04 is de status naar shipped gesprongen!

Nog geen tracking nummer ontvangen overigens.

[ Voor 12% gewijzigd door Little Bear op 20-06-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37
schumi1986 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:00:
Daar komt bij dat in de tussentijd de 1080 steeds goedkoper gaat worden en ik dus steeds minder hoef bij de betalen (+- 150-200euro)
In theorie is dat leuk bedacht maar EVGA gebruikt hun eigen prijzen, niet de lokale en webshop prijzen.
Die 980Ti die je voor €500,- gekocht hebt, kost via de EVGA site nog gewoon €669,-- :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
Order Shipped. Toch gelukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Teknoviking schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:05:
14:36 bevestiging van EVGA van mijn order gekregen. Mijn order is net op "Order is Complete" gesprongen. Shipping status is "Your order has shipped".
Huh? Mijn EVGA order voor een SC staat al 3 weken op 'Waiting to Process' sinds 1 juni en jij krijgt nu direct een 'shipped' notification? :?

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nnoitra schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:08:
[...]

In theorie is dat leuk bedacht maar EVGA gebruikt hun eigen prijzen, niet de lokale en webshop prijzen.
Die 980Ti die je voor €500,- gekocht hebt, kost via de EVGA site nog gewoon €669,-- :+
Ook niet heel vreemd natuurlijk, want zo zouden ze zichzelf wel hard in de voet schieten :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Bij mij ook Order Shipped

Zal ik hem weer doorverkopen voor 818euro :) ben ik goedkoper dan Alternate >:)

[ Voor 62% gewijzigd door Rico op 20-06-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Nnoitra schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:08:
[...]

De nieuwprijs van de 980ti op de evga site heeft natuurlijk helemaal niets met mijn deal te maken, de evga 1080 FTW kost op hun site 730 euro en dat is op dit moment minder als op de NL en De webshops. En ik zie die webshops de eerste 3 maanden niet onder de prijs van de EVGA website komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
schumi1986 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:15:
[...]

De nieuwprijs van de 980ti op de evga site heeft natuurlijk helemaal niets met mijn deal te maken, de evga 1080 FTW kost op hun site 730 euro en dat is op dit moment minder als op de NL en De webshops. En ik zie die webshops de eerste 3 maanden niet onder de prijs van de EVGA website komen
Nog eentje die de SC en de FTW door elkaar haalt.

De SC staat op 730 (en op caseking voor dezelfde prijs), de FTW staat op 770...

[ Voor 3% gewijzigd door Little Bear op 20-06-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

schumi1986 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:15:
[...]

Je betaald bij het verschil tussen wat je betaald hebt voor de 980ti en wat de GTX 1080 ACX 3.0 bij EVGA kost.
Je hebt 500 betaald voor de 980ti en de GTX 1080 ACX 3.0 kost 679euro nu. Dus betaald je 179euro en de verzendkosten.
En je moet natuurlijk betalen om je huidige 980ti naar hun op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Het verschil ? 4 tientjes en qua kloks minimarginaal - oh en de RGB kleurtjes .. Leuk als je van het circus houdt haha nee ik ben blij dat ik de SC heb besteld ik kijk vaker naar mijn beeldscherm dan de kleurtjes en lampjes in mijn kast. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Little Bear schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Nog eentje die de SC en de FTW door elkaar haalt.

De SC staat op 730 (en op caseking voor dezelfde prijs), de FTW staat op 770...
Hou je rekening met je bloeddruk, het gaat hier maar om een voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Ik kijk nooit naar mijn videokaart....

Waar ik wel naar kijk is garantietermijnen en garantie afwikkeling.
Dan zit je bij EVGA erg goed.
Je kan er ook extra garantie bij kopen naar 5 of 10 jaar.

[ Voor 118% gewijzigd door Rico op 20-06-2016 16:39 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.