[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 14 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 02:11

Shoarma kip

IceDFire

Nice, ik heb eergisteren een GTX 1080 besteld bij casekings.de (G1 Gaming), leverdatum stond op 10-6. Ik krijg nu een mailtje dat hij verzonden is inclusief de UPS Tracking informatie! Dus ik hoop vrijdag te kunnen genieten van mijn nieuwe beestje! Leverdatum op de website staat nu 13-6, dus ik ga er vanuit dat de voorraad weg is.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 23:10
Goedendag,

Recent heeft u een bestelling bij ons geplaatst, waarvoor uiteraard onze dank.

Helaas moeten wij u mededelen dat het door u bestelde product (MSI GeForce GTX 1080 - Gaming X - 8GB GDDR5X) momenteel niet meer leverbaar is.
We vermoeden dat er bij onze leverancier iets mis is gegaan met het doorzetten van dit product.

Momenteel verwachten we dat de eerste stroming van deze kaarten ergens halverwege tot eind juli zal komen. Of dit voldoende exemplaren zullen zijn moet daaruit nog blijken. Daarnaast is het mogelijk dat de prijs zal verschillen van hetgeen wat bij ons op de website stond aangegeven en u dus heeft betaald.

Indien gewenst kunnen we de order laten staan onder voorbehoud van prijswijzigingen en levertijden. Wij hopen op uw begrip in de schaarste van dit product.
Een andere optie zou zijn om voor een alternatief product te gaan naar uw keuze. Dit tegen een eventuele meer- of minderprijs.
Op moment van schrijven hebben wij bijvoorbeeld een aantal reference modellen op voorraad:
https://www.afuture.nl/productview.php?productID=5154029
https://www.afuture.nl/productview.php?productID=5154031

Als laatst kunnen we het product nog annuleren en het bedrag crediteren naar uw rekening.

Kunt u ons laten weten wat uw wens hierin is?

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Patrick de Kleuver

Afuture
Turbinestraat 6
3903LW Veenendaal

Mail adres: info@afuture.nl
Tel nr: (+31) (0) 318 510226
Website: www.afuture.nl

Tevreden over onze service? Beoordeel ons hier.
Dikke bulshit zeg, word annuleren dan :(

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 19:48
Mail van Afuture:
Goedendag,

Recent heeft u een bestelling bij ons geplaatst, waarvoor uiteraard onze dank.

Helaas moeten wij u mededelen dat het door u bestelde product (MSI GeForce GTX 1080 - Gaming X - 8GB GDDR5X) momenteel niet meer leverbaar is.
We vermoeden dat er bij onze leverancier iets mis is gegaan met het doorzetten van dit product.

Momenteel verwachten we dat de eerste stroming van deze kaarten ergens halverwege tot eind juli zal komen. Of dit voldoende exemplaren zullen zijn moet daaruit nog blijken. Daarnaast is het mogelijk dat de prijs zal verschillen van hetgeen wat bij ons op de website stond aangegeven en u dus heeft betaald.
Shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11-2020
Bizar dat ze zelfs op maat gemaakte mailtjes maken voor klanten. Dat is best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
normaal tijdens een release zie je altijd personen die in een heel vroeg stadium een x aantal producten bestellen en tegen de tijd dat ze geleverd zijn deze voor woekerprijzen verkopen en zo hun exemplaar gratis hebben, hier ben ik geen voorstander van maar ik zie dat nog liever dan dat nu het geval is en de webshops deze taak op zich nemen.

het is al eerder gemeld in dit topic en ook uit de email van afuture hierboven zou het ook mij niets verbazen dat ze expres de kaarten achterhouden zodat ze eerst nog eens de mindere fouderskaarten voor bizarre prijzen kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
ik vind voornamelijk de volgende zinsnede opmerkelijk..
Daarnaast is het mogelijk dat de prijs zal verschillen van hetgeen wat bij ons op de website stond aangegeven en u dus heeft betaald. [...] Indien gewenst kunnen we de order laten staan onder voorbehoud van prijswijzigingen en levertijden.

[ Voor 20% gewijzigd door RobV op 08-06-2016 17:26 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
RobV schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:25:
ik vind voornamelijk de volgende zinsnede opmerkelijk..

[...]
Waarschijnlijk omdat ze hem aanvankelijk voor een veel te lage prijs erop hadden gezet. Daar hadden ze meer voor kunnen vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Volgens mij hebben ze vergist in prijs als je kijkt naar andere webshops en willen ze het op die manier recht zetten.
Boos mailtje trg gestuurd en geannuleerd.
Heb tijd en had eigenlijk geen 1080 nodig.
Dus wachten op de 1070, scheelt weer 300€.

[ Voor 35% gewijzigd door Gunth op 08-06-2016 17:31 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Al met al best een nette brief. Toch zou ik hem niet graag ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

De order is bij deze geannuleerd en het bedrag zal binnen 5 werkdagen terug op uw rekening staan.

Mochten er nog verdere vragen zijn dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Joey de Klijn
Snel zijn ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk verbaasd het me weinig... Niet zo zeer omdat ik die webwinkel niet vertrouw (ik vind ze juist heel fijn en heb er ooit nog een 8800 kaart opgehaald toen ze pas echt net bestonden), maar de gap in prijs was gewoon te ruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
De vraag is wat nu. Misschien dat ik toch gewoon voor een Founder's Edition ga op dit moment :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wat je niet op T.net ziet, is dat Informatique dus vandaag MSI Gaming X kaarten op voorraad had.

pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G

Of nahjah; had.

Voor mij ook al een koper van de kaart. Lijkt erop dat momenteel alleen EVGA en MSI dus werkelijk verkrijgbaar zijn geweest in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Foxpat schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:36:
De vraag is wat nu. Misschien dat ik toch gewoon voor een Founder's Edition ga op dit moment :\
Doe dat alsjeblieft niet. Die kaarten kunnen niet eens een constante voltage leveren en ook de clockspeeds throttlen als een malle. Ik kan dit beamen en een maatje van mij ook. Kaart uiteindelijk ook teruggestuurd en geld teruggevraagd uiteraard.

Wil je echt waar voor je geld, dan ga je voor EVGA of MSI. Het zal het lange wachten meer dan waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
djunicron schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:38:
Wat je niet op T.net ziet, is dat Informatique dus vandaag MSI Gaming X kaarten op voorraad had.

Of nahjah; had.

Voor mij ook al een koper van de kaart. Lijkt erop dat momenteel alleen EVGA en MSI dus werkelijk verkrijgbaar zijn geweest in NL.
De korte periode dat het op informatique stond, stond hij wel in de pricewatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:38:

Of nahjah; had.

Devil N schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:29:
Informatique heeft de MSI Gaming X nu schijnbaar ook op voorraad, weliswaar voor de hoofdprijs:

http://www.informatique.n...-8gb-gddrx5-gaming-x.html

864 euro, phew. Ik wacht nog wel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Aha, ok, dat had ik niet gezien dan. Ik had gewoon even een belletje gedaan en teveel betaald. Net als degene voor mij waarschijnlijk die ook met die kaart naar buiten kwam.

Acties:
  • +11 Henk 'm!
PcManiaxx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:39:
[...]
Doe dat alsjeblieft niet. Die kaarten kunnen niet eens een constante voltage leveren en ook de clockspeeds throttlen als een malle. Ik kan dit beamen en een maatje van mij ook. Kaart uiteindelijk ook teruggestuurd en geld teruggevraagd uiteraard.

Wil je echt waar voor je geld, dan ga je voor EVGA of MSI. Het zal het lange wachten meer dan waard zijn.
De ironie...
PcManiaxx schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:17:
[...]
Het werkt hier anders prima hoor. Geen lawaai, geen throttling, geen van de genoemde vage mankementen waar je nu overal over leest. Draait op 2ghz, 120% limit en 75+ voltage. Overigens niet hoger getest.

Temperaturen blijven onder een nette 75 graden. Is overigens de MSI founder edition.
Maar dat viel me ook al op bij jouw advertentie met
Nooit overclocked geweest.
PcManiaxx schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 01:56:
Heb vandaag mijn 2x Gigabyte 980ti g1's mogen ontvangen. Niet normaal, wat een beesten.

GPU doet moeiteloos 1500mhz bij 25% fanspeed en wordt niet warmer dan 65 graden.
Mij boeit het vrij weinig, maar iets meer consistentie in je berichtgeving is denk ik wel welkom.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 08-06-2016 17:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:57
Paprika schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:46:
[...]

De ironie...

[...]

[...]

[...]
Epic 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GuNMaN16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 12:51
[...]

[...]

Mij boeit het vrij weinig, maar iets meer consistentie in je berichtgeving is denk ik wel welkom.
Haha, goed speurwerk daar clouseau ;) busteeddd

[ Voor 47% gewijzigd door GuNMaN16 op 08-06-2016 18:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

[...]

De ironie...

[...]

[...]

[...]

Machtig mooi speurwerk, daar kan ik nog wel een puntje aan zuigen. Chapeau.

De ironie wil trouwens ook dat ik achter de throttling issue kwam nadat ik aan het overclocken was geslagen.

Bij snelheden rond de 2ghz gaat het throttlen. In mijn geval waren er geen issues toen toen ik alles op stockspeed draaide.

Je kan ook iets nuttigs gaan doen, bijvoorbeeld meer van de zon zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het punt is meer dat andere potentiële kopers deze berichten ook lezen en daardoor misschien wel overstag gaan om toch een Founders Edition te kopen.

Verder was het prima weer afgelopen weekend. Zeker de zondag, daarom heb ik die dag ook geen posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
Zou inderdaad het wel overwegen door zulke posts.

Anyway, van wat ik zie op reviews schijnt de FE editie het toch een stuk minder te doen op GPU boost, maar als je dan naar de FPS metingen kijkt dan ligt die er maar een procent of 3 onder. En mij boeit het weinig of het nou 80 of 85 fps is :) Overclocken naar grote hoogtes was ik toch niet echt van plan..

Keuzes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Paprika schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:15:
Het punt is meer dat andere potentiële kopers deze berichten ook lezen en daardoor misschien wel overstag gaan om toch een Founders Edition te kopen.

Verder was het prima weer afgelopen weekend. Zeker de zondag, daarom heb ik die dag ook geen posts...
Mijn intentie was dan ook juist kopers hiervoor te behoeden. Ik ging er vanuit geen problemen te ondervinden met de Founders Edition, maar dat bleek helaas niet waar. Te snel geoordeeld, ervan uitgaande dat ik geen throttling zou ondervinden op hogere clockspeeds. Eenmaal de 2ghz gepasseerd... dan beginnen de problemen zich pas echt voor te doen.

Misschien onvolwassen reactie van mijn kant, excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PcManiaxx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:20:
[...]
Mijn intentie was dan ook juist kopers hiervoor te behoeden. Ik ging er vanuit geen problemen te ondervinden met de Founders Edition, maar dat bleek helaas niet waar. Te snel geoordeeld, ervan uitgaande dat ik geen throttling zou ondervinden op hogere clockspeeds. Eenmaal de 2ghz gepasseerd... dan beginnen de problemen zich pas echt voor te doen.
Ja, ik zat nog te twijfelen om m'n post te editten met het feit dat het misschien gewoon iets te voorbarig was met als tip om volgende keer gewoon je oude posts even na te lopen en alsnog even te wijzigen. Hij was immers maar een paar dagen oud in dit geval. Echter had je toen al net gereageerd.
PcManiaxx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:20:
[...]
Misschien onvolwassen reactie van mijn kant, excuses daarvoor.
Die zijn absoluut niet nodig. Het V&A voorbeeld is een beetje flauw van mijn kant, maar zo ben ik helaas nou eenmaal. :+ Ik had je eerste reactie dan ook al "geliked"... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 08-06-2016 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb het nu eenmaal te snel van de daken geschreeuwd, ervan uitgaande dat het wel snor zat met de clockspeeds. 😋

Kan niemand de FE aanbevelen, tenzij overclocken ze echt geen bal uitmaken. En ook al zouden ze niet overclocken, het rechtvaardigt de prijs voor de zogenaamde "premium" onderdelen in de verste verte niet.

Maar het is pijnlijk om te zien als rivatuner ineens dropt van 2085mhz naar een schamele 1800/1900 mhz.

Ver van de FE vandaan blijven.

[ Voor 3% gewijzigd door PcManiaxx op 08-06-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PcManiaxx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:32:
Ik heb het nu eenmaal te snel van de daken geschreeuwd, ervan uitgaande dat het wel snor zat met de clockspeeds. 😋

Kan niemand de FE aanbevelen, tenzij overclocken ze echt geen bal uitmaken. En ook al zouden ze niet overclocken, het rechtvaardigt de prijs voor de zogenaamde "premium" onderdelen in de verste verte niet.

Maar het is pijnlijk om te zien als rivatuner ineens dropt van 2085mhz naar een schamele 1800/1900 mhz.

Ver van de FE vandaan blijven.
Custom kaarten zijn duurder, nu wel..

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 22:31

Hoholi

The only one

Er is eentje op stock op 10 km van mijn deur :

http://itware.be/Product/...rce-GTX-1080-Gaming-X-8GB

Maar de prijs :-s

Religion is Opium for the Masses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoTL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-07 14:58
De 2 founders editions die ik heb kunnen aardig in de 1900-2025 range blijven nu. Kaart throttled wel terug vanwege de temperatuur zo te zien, maar gaat niet zo hard te keer als stock settings. Ligt een beetje aan de games en de load. Dit is wel met 120% power target 92c temp target en +175 op de core. Bovenste kaart rond de 85c en onderste rond de 80c. Dit is wel zo'n beetje de max wat de koeler kan (op een acceptable fan curve). Custom is altijd beter natuurlijk. Nu vraag ik me af of ik niet beter op 2x custom had kunnen wachten, dacht blower style te gaan omdat dit in sli beter de warmte uit me case haalt ipv dat de kaarten elkaar zitten te verwarmen. Hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
M'n pricewatch: Palit GeForce GTX 1080 GameRock Premium Edition 8GB is besteld vanuit Duitsland, benieuwd wanneer die komt, op voorraad over 2-4 dagen stond er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Jackson6 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:45:
M'n pricewatch: Palit GeForce GTX 1080 GameRock Premium Edition 8GB is besteld vanuit Duitsland, benieuwd wanneer die komt, op voorraad over 2-4 dagen stond er bij.
Welke site heb je hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Daruf schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:08:
[...]

Welke site heb je hem vandaan?
Cyberport.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Bedankt :)
Ik ben nog steeds hard aan het twijfelen mijn FTW pre order te cancelen maar ik hou nog even vol....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
Nog 2 gigabyte's op voorraad bij leverancier volgens SiComputers.

http://www.sicomputers.nl...aming-8192-mb-gddr5x.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer +800€ ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:03
Ja, daarom zijn ze nog op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Ik vind zelf dat alle 1080 zulke hoge clocks kan halen dat het nut van meerdere VRMs eigenlijk verspild is op modellen die er meer dan de stock hebben, maar zoals de rest al moeite hebben rond 2.1ghz. Natuurlijk komt dit door nVidia's bios en hun eigen regels. Ook nog met de 1080ti (als die echt komt) dan worden er wel weer een aantal mensen de dupe want ik ga er vanuit dat die 1080ti wel in de meeste games de 60FPS of hoger haalt. Het is een hele snelle ontwikkeling geweest in de GPU markt om 4K onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

De ironie...

[...]

[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11135152/REKT.png

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostk1998
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 10:43
Jaystwocent heeft zijn review van de MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G geüpload op YouTube. De overclock resultaten zijn nog al teleurstellend. Hij wist hem niet hoger te overclocken dan zijn founders edition cart. Begint er steeds meer op te lijken dat het 2 1070's in sli wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostk1998 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:57:
Jaystwocent heeft zijn review van de MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G geüpload op YouTube. De overclock resultaten zijn nog al teleurstellend. Hij wist hem niet hoger te overclocken dan zijn founders edition cart. Begint er steeds meer op te lijken dat het 2 1070's in sli wordt
wanneer denk je 2 1070's te kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostk1998
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 10:43
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:02:
[...]

tja dat is helaas een kwestie van geduld. er is maar een 1070 geshowd op Computex. dus ik hoop ergens in juli aan twee te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:22
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:02:
[...]

Snel na launch, onze 1070 GAMING X is al onderweg.
Dus je hoeft niet zolang te wachten als bij de 1080 launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
The Source schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:37:
[...]

Snel na launch, onze 1070 GAMING X is al onderweg.
Dus je hoeft niet zolang te wachten als bij de 1080 launch.
Is de MSI 1070 net als de MSI 1080 eigenlijk ook nauwelijks te overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:22
schumi1986 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:41:
[...]

Ten eerst het niet over kunnen klokken ligt niet aan MSI, dit ligt aan de NV limitaties en de GPU.
Ik zie al een paar records van 2.2 en 2.5GHz echter komen die kaarten wellicht niet door het NV green light program. Dus dat wil zeggen dat ze officieel niet verkocht mogen worden. Dit ook zoals EVGA het deed met de vorige classified met samsung geheugen. Die waren niet goedgekeurd door NV en werden enkel direct aan een paar overklokkers verkocht om wat records mee te maken.

Zoals ik eerder vermelde verschilt de kwalteit van de GPUs ook, dus een model klopt better over dan een andere.

Over 1070 mag ik nog niets zeggen, NDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
The Source schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:46:
[...]

Ten eerst het niet over kunnen klokken ligt niet aan MSI, dit ligt aan de NV limitaties en de GPU.
Ik zie al een paar records van 2.2 en 2.5GHz echter komen die kaarten wellicht niet door het NV green light program. Dus dat wil zeggen dat ze officieel niet verkocht mogen worden. Dit ook zoals EVGA het deed met de vorige classified met samsung geheugen. Die waren niet goedgekeurd door NV en werden enkel direct aan een paar overklokkers verkocht om wat records mee te maken.

Zoals ik eerder vermelde verschilt de kwalteit van de GPUs ook, dus een model klopt better over dan een andere.

Over 1070 mag ik nog niets zeggen, NDA :)
Ik had al eerder van jou begrepen dat het aan NV ligt idd, maar neem aan dat er later wel betere OC mogelijkheden komen? Aangezien het een costum pcb met 8+6 pin heeft?
Begrijp anders niet waarom MSI de moeite heeft genomen om dat zo te ontwerpen.

Ik wacht nog even alle reviews af van zowel de 1070 als 1080 kaarten maar ik ben er nu al vrij zeker van dat het voor mij ook sli 1070 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Nou, laat die 1070 maar komen. Op basis van de nu bekende reviews en bekende limieten qua overclocken heb ik toch maar besloten om mijn preorder EVGA 1080 FTW (levertijd: ergens de komende twee weken...) maar te cancellen. Steek die €280 wel in mijn zak en ga gewoon zo'n 1070 lekker op de staart trappen - zeker als die MSI gaming versie er kennelijk snel is... Dan maar wachten tot eind juni, als het ooit nog koud wordt en ik binnen zitten kan verantwoorden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bilderbeek op 09-06-2016 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Bilderbeek schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:01:
Nou, laat die 1070 maar komen. Op basis van de nu bekende reviews en bekende limieten qua overclocken heb ik toch maar besloten om mijn preorder EVGA 1080 FTW (levertijd: ergens de komende twee weken...) maar te cancellen. Steek die €280 wel in mijn zak en ga gewoon zo'n 1070 lekker op de staart trappen - zeker als die MSI gaming versie er kennelijk snel is... Dan maar wachten tot eind juni, als het ooit nog koud wordt en ik binnen zitten kan verantwoorden :)
Ik verwacht zelf wel wat later eind juni.

Eind juni komt hij uit, dan overal uitverkocht. Dan 3 weken levertijd. Ik gok eind juli. (ja ik ben wat cynisch :+ )

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Gaat vannacht om 24:00 uur het NDA eraf, of wordt dit later op de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
schumi1986 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:41:
[...]

De review van de MSi gaming variant is een uurtje ongeveer online geweest voordat ze doorhadden bij Guru3D dat er nog een NDA op zat.

Maar wua overklok deed ie t gewoon identiek als de GTX1080 qua klokfrequentie. Wat dus gewoon zeer netjes is

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Ben wel benieuwd wat de 1070 gaat doen op mijn nieuwe pc , twijfel alleen nog tussen de founders editie of wachten op msi , hoop alleen niet dat dit 3-4 week gaat duren .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
Henkje.doc schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:14:
Gaat vannacht om 24:00 uur het NDA eraf, of wordt dit later op de dag?
Deze vrijdag gaat de NDA eraf. Dan zul je ook veel reviews van AIB GTX 1070's zien.

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 17:12
Hoop dat de voorraad 1070's wat groter is. Omdat het normaal GDDR5 geheugen heeft en minder cuda cores op hetzelfde chip oppervlak is dat wel een redelijke verwachting toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09 21:26
Mail van azerty

Helaas hebben wij nog geen concrete levertijden voor de nieuwe GTX1080 kaarten.

De verwachting staat op dit moment rond 14 juni.

Hoop dat dat ook zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabian.Jonkman
  • Laatst online: 09-06 13:20
1x ASUS STRIX GTX1080 8G GAMING
1x Asus ROG Strix X99 Gaming
1x Corsair Dominator Platinum - DDR4-2666 - 16GB
1x Intel Core i7-6800K - Boxed
1x Corsair Carbide 400C - Window Zwart
1x Samsung 850 EVO - 1TB
1x Corsair RM850i - 850W
1x Corsair Hydro Series H80i V2
1x CableMod C-Series AXi/HXi/RM Kabel Set – Wit
1x Corsair Air Series SP120 - Wit LED - 120mm (2-pak)
2x Corsair Air Series SP140 - Wit LED - 140mm (2-pak)

Zojuist besteld. Kaart gepre-ordered bij SiComputers en de rest bij Afuture besteld. hoop dat ik deze voor het einde van volgende week nog in mijn handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razeal
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-02-2024
Lichtelijk offtopic: als ik morgen (of uiterlijk komende maandag) nog geen 1070 kan bestellen dan denk ik dat ik gek word.. zit nu zonder pc namelijk en wil alles in 1 keer bestellen.
Mijn vraag is dat heeft er iemand hier ervaring met het EVGA step-up program?
Het maakt me echt niet uit als ik pas over 2-3 maanden een 1070 heb als ik zo lang een vervangende 970 heb zodat ik op zn minst kan gamen...
Let me know! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 20:25
Intel zou zich moeten wagen tot de desktop GPU's dan zouden we snel af zijn van deze taferelen.

PSN ID: TheJackal83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
tijmenvn schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:28:
[...]

De review van de MSi gaming variant is een uurtje ongeveer online geweest voordat ze doorhadden bij Guru3D dat er nog een NDA op zat.

Maar wua overklok deed ie t gewoon identiek als de GTX1080 qua klokfrequentie. Wat dus gewoon zeer netjes is
Ik heb deze review ook gelezen en het mooie is dat deze wel degelijk hoger uitkomt dan een 980 ti oc en voor een mindere prijs met 2g meer geheugen. Ik heb door deze review mijn besluit vast staan dat ik voor msi GTX 1070 gaming ga.... alleen wanneer.... dat hangt van de prijs af.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een speciale reden om zo'n slechte GTX 1080 te nemen? Of heb je gewoon geen review gelezen?

En je weet ook dat nVidia niet meer Tri SLI en Quad Sli ondersteund? De voeding is namelijk bedoeld voor drie of vier GTX 1080's.

En de gekozen kabels zijn bedoeld voor andere Corsair voedingen zoals je in de naam kunt lezen.

[ Voor 31% gewijzigd door -The_Mask- op 09-06-2016 12:23 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen Corsair fan zie ik. ;) Ik heb dezelfde voeding zeer recentelijk gekocht en ik zou je willen afraden om de magie van die serie weg te gooien door de kabels te vervangen met een variant zonder in-line capacitors. :-(

[ Voor 56% gewijzigd door Paprika op 09-06-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
Razeal schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:32:
Lichtelijk offtopic: als ik morgen (of uiterlijk komende maandag) nog geen 1070 kan bestellen dan denk ik dat ik gek word.. zit nu zonder pc namelijk en wil alles in 1 keer bestellen.
Mijn vraag is dat heeft er iemand hier ervaring met het EVGA step-up program?
Het maakt me echt niet uit als ik pas over 2-3 maanden een 1070 heb als ik zo lang een vervangende 970 heb zodat ik op zn minst kan gamen...
Let me know! :D
In theorie kan het ja, alleen hebben ze de 1070 er nog niet tussen staan.
Graphics Card
EVGA GeForce GTX 980 Ti GAMING ACX 2.0+ (06G-P4-4991-KR) (PDF)
EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ (04G-P4-3975-KR) (PDF)
EVGA GeForce GTX 950 GAMING (02G-P4-1952-KR) (PDF)
EVGA GeForce GTX 1080 FOUNDERS EDITION (08G-P4-6180-KR) (PDF)
EVGA GeForce GTX 1080 ACX 3.0 (08G-P4-6181-KR) (PDF)
EVGA GeForce GTX 1080 (08G-P4-5180-KR) (PDF)
Products can be removed from or added to Step-Up availability at any time.
Overigens betaal je dan wel meer voor je kaart dan eigenlijk nodig is.
Je betaald het retail bedrag zoals deze op de EVGA site staat (vaak hoger dan winkelprijzen) en twee keer verzendkosten (van en naar EVGA)..

Zie ook:
https://www.reddit.com/r/TeamEVGA
https://www.reddit.com/r/...up_for_10xx_series_cards/

[ Voor 5% gewijzigd door Nnoitra op 09-06-2016 09:49 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
-The_Mask- schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:45:
[...]

Nog een speciale reden om zo'n slechte GTX 1080 te nemen? Of heb je gewoon geen review gelezen?

En je weet ook dat nVidia Tri SLI en Quad Sli ondersteund? De voeding is namelijk bedoeld voor drie of vier GTX 1080's.

En de gekozen kabels zijn bedoeld voor andere Corsair voedingen zoals je in de naam kunt lezen.
Niet echt geschikt voor dit topic, maar ik ben wel benieuwd wat er mis zou zijn met die kaart?

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit de reviews van de verschillende non-FE modellen blijkt deze de minste performance te bieden.

Ik steel hem even van TheMask:
http://www.computerbase.d...-gtx-1080-g1-gaming-test/
Hier wordt de Gigayte G1 getest, met daarbij ook de resultaten van hun Inno3D X3 en de Asus Strix reviews.

[ Voor 58% gewijzigd door Paprika op 09-06-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Paprika schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:51:
Uit de reviews van de verschillende non-FE modellen blijkt deze de minste performance te bieden.

Ik steel hem even van TheMask:
http://www.computerbase.d...-gtx-1080-g1-gaming-test/
Hier wordt de Gigayte G1 getest, met daarbij ook de resultaten van hun Inno3D X3 en de Asus Strix reviews.
Beetje offtopic maar is er ergens nog een verzamelreview van alle custom 1080's?

Vandaag bevestiging gehad dat mijn GTX 1080 uit Duitsland betaald is en dat ze me op de hoogte houden, staat nog steeds verkijgbaar binnen 2-4 werkdagen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Jackson6 op 09-06-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabian.Jonkman
  • Laatst online: 09-06 13:20
Ook benieuwd wat er mis is met de kaart. Overigens zijn alle componenten compatibel met elkaar er is mogelijkheid voor uitbreiding en uiteindelijk vind ik persoonlijk de zwart/wit kleurcombinatie erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razeal
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-02-2024
Nnoitra schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:48:
[...]

In theorie kan het ja, alleen hebben ze de 1070 er nog niet tussen staan.

[...]

Overigens betaal je dan wel meer voor je kaart dan eigenlijk nodig is.
Je betaald het retail bedrag zoals deze op de EVGA site staat (vaak hoger dan winkelprijzen) en twee keer verzendkosten (van en naar EVGA)..

Zie ook:
https://www.reddit.com/r/TeamEVGA
https://www.reddit.com/r/...up_for_10xx_series_cards/
Bedankt voor je reactie, het maakt me niet zo heel veel uit als ik de hoofdprijs betaal voor de 1070 als ik in ruil daarvoor nu alvast kan genieten van een nieuwe pc.
Ik heb 2 weken geleden mijn laptop verkocht in de hoop dat ik de 10e wel zou kunnen bestellen en van 10 uur gamen per dag +/- naar wachten tot de nieuwe kaart bij mij thuis is heeft zn tol ge-eist hahaha.
Enig idee hoe de shipping kosten er uit gaan zien? (binnen 3 maanden kan het best zijn dat de gtx 1060 uit is en dan denk ik daar misschien nog wel voor te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is altijd zeer lastig om resultaten van verschillende reviewers te vergelijken. Ik zou gewoon die ComputerBase review aanhouden. Hardware.Info houdt ook de resultaten van andere kaarten uit een reeks bij dus als ze meer testen dan alleen de MSI zou je daar kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 10:47
soppie11 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:39:
[...]

Ah! Kijk dit heb ik niet zien staan (edit:dat er 2 soorten groen zijn). Vooralsnog vind ik geen sprake van misleiding wanneer ze aangeven dat de leverancier ze op voorraad heeft. Wanneer ze niet binnen 5 dagen leveren dan is het voor mij een ander verhaal :)
4launch heeft intussen mijn bestelling stiekem zonder verwittiging veranderd in een pre-order met onbekende levertijd.

Reactie 4Launch

de reden waarom de benaming van de bestelling is gewijzigd heeft te maken met het feit dat onze toeleverancier een verkeerde voorraad heeft doorgegeven aan ons. Daar zij in eerste instantie aan hebben gegeven het artikel al binnen te hebben wordt bij ons de status "snel leverbaar" daar dit vanuit hen een fout was hebben wij deze nu automatisch om moeten zetten naar Pre-order.

Zodra deze beschikbaar is bij onze toeleverancier hebben wij in ieder geval wel al reeds dit artikel voor u gereserveerd in ons systeem staan.

[ Voor 35% gewijzigd door Cpete op 09-06-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
Bah.....waar kun je die status terug vinden? Wanneer ik naar mijn bestelling ga staat hij nog steeds in het geel en staat er boven:
Geplaatst op:
08-06-2016
Huidige status:
Deels geleverd (Volledig betaald)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
Heb toch een MSI Founders Edition besteld. Als ie niet bevalt gaat ie gewoon terug, maar ik verwacht er heel tevreden mee te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
soppie11 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:00:
Bah.....waar kun je die status terug vinden? Wanneer ik naar mijn bestelling ga staat hij nog steeds in het geel en staat er boven:
Geplaatst op:
08-06-2016
Huidige status:
Deels geleverd (Volledig betaald)
Mijne staat niet meer in het geel maar in het blauw, nochtans heb ik een dag vroeger besteld denk ik (07/06). Met andere woorden: 4Launch leest dit topic ook en ze hebben mij wegens al het geklaag achteruit geschoven :)

Hoi 4launch! *zwaai*

Dat of de jouwe moet helaas nog omgezet worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Cpete op 09-06-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Cpete schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:04:
[...]

Mijne staat niet meer in het geel maar in het blauw, nochtans heb ik een dag vroeger besteld denk ik (07/06). Met andere woorden: 4Launch leest dit topic ook en ze hebben mij wegens al het geklaag achteruit geschoven :)

Hoi 4launch! *zwaai*

Dat of de jouwe moet helaas nog omgezet worden.
Ik bestel vrijwel alles bij hen.. woon 5 min met de fiets daar vanaf.. kan met niet voorstellen dat ze dat doen daar :) altijd super goede ervaringen mee gehad d:)b

en 4launch volgt dit topic niet.. :P en ook al deden ze dat.. hoe gaan ze aan jou nickname zien wie jij bent?

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2016 11:11 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
De GTX 1070 FE was net kort op de website van 4Launch te zien. Ze vroegen er €502,30 voor. Hier is de link voor de geïntereseerden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
spartacusNLD schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:11:
[...]

Ik bestel vrijwel alles bij hen.. woon 5 min met de fiets daar vanaf.. kan met niet voorstellen dat ze dat doen daar :) altijd super goede ervaringen mee gehad d:)b

en 4launch volgt dit topic niet.. :P en ook al deden ze dat.. hoe gaan ze aan jou nickname zien wie jij bent?
Heb jij een andere verklaring dan waarom een bestelling van 07/06 omgezet wordt naar pre-order wegens te weinig stock en eentje van 08/06 wel doorgaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
Razeal schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:56:
Enig idee hoe de shipping kosten er uit gaan zien? (binnen 3 maanden kan het best zijn dat de gtx 1060 uit is en dan denk ik daar misschien nog wel voor te gaan)
Even een accountje bij EVGA aanmaken en even een willekeurige GFX kaart bestellen, dan krijg je vanzelf te zien wat de verzendkosten zijn (nog voordat je écht moet betalen ;) ).
Dat accountje heb je sowieso al nodig :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Teknoviking schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:11:
De GTX 1070 FE was net kort op de website van 4Launch te zien. Ze vroegen er €502,30 voor. Hier is de link voor de geïntereseerden
Als we source mogen gelopen komen de msi versies snel na de FE.. geen reden (voor mij) om FE te halen..
Cpete schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:12:
[...]
Heb jij een andere verklaring dan waarom een bestelling van 07/06 omgezet wordt naar pre-order wegens te weinig stock en eentje van 08/06 wel doorgaat? :)
Heb een tijd voor een concurrerende webshop/winkel gewerkt.. er gebeuren vreemdere dingen dan wat jij beschrijft.. fout in website / ordersysteem.. andere reden kan ik me niet voorstellen (niet dat ik t goedpraat natuurlijk)

en kwa vreemde dingen die gebeuren? voorbeeld: klant besteld xbox.. krijgt xbox doos met daarin een krop sla ipv de console, rare is dat die doos gesealed bij ons binnen kwam en zo ook naar de klant gegaan is.. dus ergens in de fabriek is die krop sla erin gekomen. Hoe weet niemand :+ :+

[ Voor 48% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Nnoitra schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:12:
[...]
Even een accountje bij EVGA aanmaken en even een willekeurige GFX kaart bestellen, dan krijg je vanzelf te zien wat de verzendkosten zijn (nog voordat je écht moet betalen ;) ).
Dat accountje heb je sowieso al nodig :)
Verzendkosten bij eu.evga zijn €8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
spartacusNLD schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:12:
[...]

Als we source mogen gelopen komen de msi versies snel na de FE.. geen reden (voor mij) om FE te halen..

[...]

Heb een tijd voor een concurrerende webshop/winkel gewerkt.. er gebeuren vreemdere dingen dan wat jij beschrijft.. fout in website / ordersysteem.. andere reden kan ik me niet voorstellen (niet dat ik t goedpraat natuurlijk)

en kwa vreemde dingen die gebeuren? voorbeeld: klant besteld xbox.. krijgt xbox doos met daarin een krop sla ipv de console :+ :+
In principe zou ik Soppie's bestelnr kunnen vragen en 4launch confronteren maar dat heeft natuurlijk enkel tot gevolg dat ze Soppie ook naar pre-order omschakelen en dat wil ik niet op mijn geweten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Ach die webshops hebben maling aan hun klanten en daar doe je niets aan.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
Het afwezig blijven van alternatieve oorzaken wil natuurlijk niet zeggen dat 'ze hebben me zien klagen' de juiste is :D Maar snap je frustratie ergens wel. Wie weet veranderd mijn status net zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftypiston
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05:50
RobV schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Verzendkosten bij eu.evga zijn €8.
Dat is best netjes, nu nog in stock aub.. Er zijn mensen die bij evga zelf hebben kunnen bestellen en hem zelfs al hebben ontvangen (de sc editie). Ik kijk me ondertussen zowat dood op het "auto-notify" knopje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat een gekkenhuis in dit topic met die overpriced paperlaunched NVidia kaarten. :X ;(

Kan me niet herinneren dat recente launches ook zo extreme hyped waren.

Helaas moet ik nu zelf wellicht ook op pad voor een 1070 of 1080 aangezien mijn 980ti gisteren tijdens Doom spelen uit het niets kapot ging. :( ;(

Kaart was niet overclocked ofzo maar poef de pc ging ineens volledig uit. Lichte verschroeide lucht bij GPU. PC wil met kaart, in welk slot dan ook, niet eens booten. Doet gewoon niks. Kaart eruit en hij start gewoon via interne GPU op.

Superbalen dit. Hopelijk valt het onder garantie en wordt het snel opgelost.

Anders gaat het helaas denk ik wel even duren voordat ik ergens een goede custom 1070/1080 op de kop kan tikken met deze leverbaarheid.....

[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 09-06-2016 11:35 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Craftypiston schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:27:
[...]

Dat is best netjes, nu nog in stock aub.. Er zijn mensen die bij evga zelf hebben kunnen bestellen en hem zelfs al hebben ontvangen (de sc editie). Ik kijk me ondertussen zowat dood op het "auto-notify" knopje |:(
Ik heb een bestelling uitstaan bij EVGA AC versie, maar nog niet binnen - zoals velen met ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftypiston
RobV schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:33:
[...]

Ik heb een bestelling uitstaan bij EVGA AC versie, maar nog niet binnen - zoals velen met ons
Mhh zeker erg vroeg een pre-order gedaan? ik kijk al twee plus weken op hun site en nog steeds geen "add to card" knopje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:57
Zit ook wel een verschil tussen EVGA USA en EVGA EU, Amerikanen krijgen hun kaarten eerder. Op de US website staat ook al een prijs voor de 1070, op de EU site nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
kwdtjuh schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:36:
Zit ook wel een verschil tussen EVGA USA en EVGA EU, Amerikanen krijgen hun kaarten eerder. Op de US website staat ook al een prijs voor de 1070, op de EU site nog niet.
beetje offtpic ik weet het, maar toch

hetzelfde verhaal gaat al maanden ook op voor de EVGA SuperNova T2 voedingen (titanium)... In USA goed te krijgen.
Ik zit met smart te wachten dat deze eindelijk eens in vasteland EU beschikbaar komen, maar nee...

maar ja USA is nu eenmaal een grotere afzetmarkt

[ Voor 48% gewijzigd door mindwarper op 09-06-2016 11:41 . Reden: extra info ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
mindwarper schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:38:
beetje offtpic ik weet het, maar toch

hetzelfde verhaal gaat al maanden ook op voor de EVGA SuperNova T2 voedingen (titanium)... In USA goed te krijgen.
Ik zit met smart te wachten dat deze eindelijk eens in vasteland EU beschikbaar komen, maar nee
Inderdaad off-topic maar toen evga hun 'oops, just kidding met die voorraad' truc uithaalde hebben ze mij wel een 20% korting code gegeven op een evga voeding waar ik in feite niks mee ben. Mocht je interesse hebben stuur maar een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de eerste custom 1080's in NL op de markt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
Cpete schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:41:
[...]

Inderdaad off-topic maar toen evga hun 'oops, just kidding met die voorraad' truc uithaalde hebben ze mij wel een 20% korting code gegeven op een evga voeding waar ik in feite niks mee ben. Mocht je interesse hebben stuur maar een berichtje.
ik zou wel een bericht willen sturen, maar dat gaat niet

excuus voor forum vervuiling, is echt niet mijn bedoeling...

[ Voor 6% gewijzigd door mindwarper op 09-06-2016 11:47 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:45:
Zijn al op de markt maar heel schaars.. mijn MSI komt vandaag binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ze zijn er al, maar ze zijn vaak maar heel kort op voorraad, dus je moet er op tijd bij zijn. Shops goed in de gaten houden dus, plus een beetje mazzel hebben. Overigens zijn de prijzen op dit moment nogal belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craftypiston
De founders edition is ook gewoon beschikbaar bij evga zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ozyJchXEbtF1p1EOfiLxu3Ca/full.jpg

Eergisteren binnen gehad <3

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne komt vandaag met de post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
maar hamvraag is:
- blij mee? O-)
- doet ie het goed ook in OC-mode ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Daarvoor hebben we ervaringen topic.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
mindwarper schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:46:
[...]

ik zou wel een bericht willen sturen, maar dat gaat niet

excuus voor forum vervuiling, is echt niet mijn bedoeling...
heh, onhandig :(
Heb dezelfde username op Reddit. Stuur anders daar iets.

</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Voor wie te veel geld op zak heeft, Megekko geeft aan de MSI vandaag binnen te krijgen en morgen te kunnen leveren:

https://www.megekko.nl/pr...orce-GTX-1080-Gaming-X-8G

Ik stond bijna op het punt hem te bestellen, maar ik ga toch echt even wachten tot hij onder de 800 zakt. Ik wil hem wel heel graag, maar zo veel haast heeft het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:04
Devil N schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:00:
Voor wie te veel geld op zak heeft, Megekko geeft aan de MSI vandaag binnen te krijgen en morgen te kunnen leveren:

https://www.megekko.nl/pr...orce-GTX-1080-Gaming-X-8G

Ik stond bijna op het punt hem te bestellen, maar ik ga toch echt even wachten tot hij onder de 800 zakt. Ik wil hem wel heel graag, maar zo veel haast heeft het nou ook weer niet.
"Afgeprijsd" vanaf 1090,70...... :/ :/ :/

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Pagina: 1 ... 14 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.