[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 15 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Luuk1983 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:01:
[...]

"Afgeprijsd" vanaf 1090,70...... :/ :/ :/
Ja, humor hebben ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Devil N schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:00:
Voor wie te veel geld op zak heeft, Megekko geeft aan de MSI vandaag binnen te krijgen en morgen te kunnen leveren:

https://www.megekko.nl/pr...orce-GTX-1080-Gaming-X-8G

Ik stond bijna op het punt hem te bestellen, maar ik ga toch echt even wachten tot hij onder de 800 zakt. Ik wil hem wel heel graag, maar zo veel haast heeft het nou ook weer niet.
''wordt vandaag verwacht''
premium premium premium prijs

tjah :) dit is gewoon een manier om order en $$$ binnen te harken hoor...

inb4.. ow sorry toch niet binnen :P de wet van vraag & aanbod is mooi te zijn bij dit soort dingen :)

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2016 12:05 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:04:
[...]

''wordt vandaag verwacht''
premium premium premium prijs

tjah :) dit is gewoon een manier om order en $$$ binnen te harken hoor...

inb4.. ow sorry toch niet binnen :P de wet van vraag & aanbod is mooi te zijn bij dit soort dingen :)
Denk dat ze op voorraad hebben want gister had alternate ze ook en die zijn toch echt verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:05
Deel van 4launch chat zojuist:

...

De melding deels geleverd is helaas niet correct, dit is een fout in ons systeem.

Het artikel is momenteel nog niet voorradig bij ons leverancier. Echter zodra deze binnenkomt zal er een exemplaar voor u naar ons toegezonden gaan worden.

Zodra deze binnen is ontvangt u hierover bericht per e-mail.
12:07:06 pm

Scott 12:07:27 pm

de levertijd van 2-5 dagen geld dan nog steeds?

Patrick 12:08:13 pm

Onze toeleverancier heeft momenteel de beoogde uitleverdatum op midden volgende week gezet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
MSI GTX 1080 Gaming X op voorraad bij cdromland:

https://www.cdromland.nl/...orce-GTX-1080-Gaming-X-8G

Zelfde fantastische aanbieding als bij Megekko :-)

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
That explains ;-]

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Cpete schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:41:
[...]

Inderdaad off-topic maar toen evga hun 'oops, just kidding met die voorraad' truc uithaalde hebben ze mij wel een 20% korting code gegeven op een evga voeding waar ik in feite niks mee ben. Mocht je interesse hebben stuur maar een berichtje.
Ik heb ook een 20% korting gekregen als excuses... gezien ik al een EVGA voeding heb vrij nutteloos dus is als iemand interesse heeft stuur me maar een bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Craftypiston schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:36:
[...]

Mhh zeker erg vroeg een pre-order gedaan? ik kijk al twee plus weken op hun site en nog steeds geen "add to card" knopje :p
Ik was 1 van de weinigen die tijdens hun booboo een preorder kon plaatsen.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
Zojuist gebeld met CD-Rom land de man kon mij verzekeren dat hij zojuist 10 kaarten heeft binnen zien komen en er al 2 weg zijn. Na mijn bestelling zijn er dus al 3 weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb je hem weer hoor, de opschepper :+

By the way: pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 SEA HAWK X 8GB

8)7 8)7 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Jackson6 op 09-06-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:52

Case_C

[Team Carrack]

Vraag me toch af of de prijzen van andere high-end aftermarket coolers op release niet lager gaan zijn dan die €850,-!!! die je nu neerteld voor de MSI -X serie... Er komt toch nog een Z -serie die nog beter zou zijn? Alhoewel dat toch afhankelijk is van de sillicon lottery...

Wauw :| , met de mentaliteit.. hij presteert beter dan een Titan X. Dan geven we hem ook maar die prijs mee...

[ Voor 45% gewijzigd door Case_C op 09-06-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

soppie11 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:24:
Zojuist gebeld met CD-Rom land de man kon mij verzekeren dat hij zojuist 10 kaarten heeft binnen zien komen en er al 2 weg zijn. Na mijn bestelling zijn er dus al 3 weg :)
dit zou toch moeten betekenen dat de andere shops ook voorraad krijgen????

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Case_C schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:27:
Vraag me toch af of de prijzen van andere high-end aftermarket coolers op release niet lager gaan zijn dan die €850,-!!! die je nu neerteld voor de MSI -X serie... Er komt toch nog een Z -serie die nog beter zou zijn? Alhoewel dat toch afhankelijk is van de sillicon lottery...

[...]

Wauw :| , met de mentaliteit.. hij presteert beter dan een Titan X. Dan geven we hem ook maar die prijs mee...
Vraag en aanbod, dit is nu al zo vaak gezegd. Ze zijn niet aan te slepen, that's the way it works. Iedereen die er tot op heden een heeft gekocht drijft de prijzen omhoog.

[ Voor 75% gewijzigd door Paprika op 09-06-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suntar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-09 21:34
Iemand enig idee hoe de release van de FE gtx 1070 er morgen uit gaat zien?
Word het weer zoals de 1080 dat ze vanaf 3 uur gekocht kunnen worden op sites als alternate en azerty?

Mijn gtx 670 is eergisteren overleden :'( Net nu ik 3 maanden de hele dag kan gamen, weken wachten op een nieuwe voorraad is dus niet echt een optie. Overklokken doe ik toch niet en geluid maakt me ook vrij weinig uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
Nog even en je kan beter een custom cooled 980 TI in SLI 2e hands kopen dan een normale 1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soppie11
Daruf schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:33:
Nog even en je kan beter een custom cooled 980 TI in SLI 2e hands kopen dan een normale 1080.
Met alle stuttering en compatibility issues van dien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:03
Daruf schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:33:
Of een quad-crossfire RX480 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
soppie11 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:24:
Inmiddels zijn ze ook daadwerkelijk op voorraad, nu nog 3 stuks.

Maar ja, 850 euro is toch echt te gek hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soppie11 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:39:
[...]
Ik kan nu al raden hoeveel SLI configuraties je hebt gedraaid in de afgelopen 5 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Laatst online: 14-09 09:22
Ik hoop dat de FTW versie op de evga website weer in voorraad komt. Volgens mij is hij daar het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Heeft iemand al een SLI HB bridge gevonden?
Ik zoek er 1, helaas kan ik deze niet vinden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daruf
Na net heel vriendelijk contact te hebben gehad met de EVGA support konden ze tenminste wel bevestigen dat de mensen die tijdens de stealth launch hun order deden op de website als 1e aan de beurt zijn.
En ze verwachten de FTW nog steeds gewoon komende week te kunnen leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daruf
soppie11 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:39:
[...]

Ik had een SLI 970 setup en was eigenlijk best heel tevreden...... soms kwam een SLI profiel niet meteen uit zoals met fallout4 maar zelfs daarmee kon je SLI met NVinspector vrij makkelijk aan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Toch blijft het verleidelijk maar ik heb me kunnen inhouden 8)

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff met Sicomputers aan de lijn gehangen, behulpzame lui maar zoals hier eerder vermeld: de wachtlijsten zijn lang en de voorraad bij leveranciers laag. Ze hebben geen idee wanneer de msi gaming of andere kaarten geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 10:47
Hopla de volgende is binnen. Mijn bestelling is van 12u24

Mail CDROMLand

Beste,

Helaas moeten wij u meedelen dat u net naast onze eerste voorraad van de MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G heeft gegrepen.
Wij hebben 10 stuks ontvangen vanuit MSI welke letterlijk binnen 30 minuten waren uitverkocht, dit ging zo snel dat onze site de voorraadstatus niet bij kon houden.
Hierdoor gaf onze website op het moment van bestellen aan dat er nog voorraad was maar waren er helaas al 10 andere mensen u voor.
Wij verwachten op zijn vroegst pas begin volgende week weer voorraad maar dit zou zomaar ook langer kunnen duren.
Hierin zijn wij geheel afhankelijk van de leveringen vanuit Nvidia.

Mocht u niet zo lang kunnen of willen wachten dan begrijpen wij dit uiteraard, al lijkt het erop dat de kaart niet ergens anders eerder verkrijgbaar zal zijn, het is dan ook mogelijk om de order voor u te annuleren en het aankoopbedrag terug te storten.
Uiteraard is afwachten tot de nieuwe levering ook mogelijk, u bent dan een van de eerste naar wie wij de kaart versturen als deze opnieuw binnenkomt.

Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soclever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07 22:38
Waarom zouden ze de prijzen verlagen als ze binnen 30 minuten uitverkocht zijn. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En dit is nou waarom de prijzen voorlopig zo ruk zullen blijven. Voor 850 zijn ze al binnen no-time de deur uit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
RBN026 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:00:
[...]

Toch blijft het verleidelijk maar ik heb me kunnen inhouden 8)
Ik niet :X

Ik was mijzelf een beetje gek aan het maken en mezelf al een tijd lang flink aan het opvreten. Nadat ik even van m'n computer was weggelopen, dacht ik ineens "fuck it" en heb op bestellen gedrukt. Gelukkig was ik op tijd, want hij is inmiddels verzonden en morgen zou hij moeten arriveren. :*)

Ik zie het maar zo: over een paar maanden mis ik dat geld dat ik te veel betaald heb toch al niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:24
de volgende batch zal de deur wel uitgaan voor 870 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpete
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 10:47
Devil N schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:23:
[...]

Ik niet :X

Ik was mijzelf een beetje gek aan het maken en mezelf al een tijd lang flink aan het opvreten. Nadat ik even van m'n computer was weggelopen, dacht ik ineens "fuck it" en heb op bestellen gedrukt. Gelukkig was ik op tijd, want hij is inmiddels verzonden en morgen zou hij moeten arriveren. :*)

Ik zie het maar zo: over een paar maanden mis ik dat geld dat ik te veel betaald heb toch al niet meer...
Mag ik even vragen hoe laat jij je reserveringsmail gekregen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
schumi heb je een bericht verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Cpete schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:18:
Hopla de volgende is binnen. Mijn bestelling is van 12u24

Mail CDROMLand

Beste,

Helaas moeten wij u meedelen dat u net naast onze eerste voorraad van de MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G heeft gegrepen.
Wij hebben 10 stuks ontvangen vanuit MSI welke letterlijk binnen 30 minuten waren uitverkocht, dit ging zo snel dat onze site de voorraadstatus niet bij kon houden.
Hierdoor gaf onze website op het moment van bestellen aan dat er nog voorraad was maar waren er helaas al 10 andere mensen u voor.
Wij verwachten op zijn vroegst pas begin volgende week weer voorraad maar dit zou zomaar ook langer kunnen duren.
Hierin zijn wij geheel afhankelijk van de leveringen vanuit Nvidia.

Mocht u niet zo lang kunnen of willen wachten dan begrijpen wij dit uiteraard, al lijkt het erop dat de kaart niet ergens anders eerder verkrijgbaar zal zijn, het is dan ook mogelijk om de order voor u te annuleren en het aankoopbedrag terug te storten.
Uiteraard is afwachten tot de nieuwe levering ook mogelijk, u bent dan een van de eerste naar wie wij de kaart versturen als deze opnieuw binnenkomt.

Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik heb de zelfde. ik zie alleen nergens op hun site waar je hem kan annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Daruf schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:51:
Na net heel vriendelijk contact te hebben gehad met de EVGA support konden ze tenminste wel bevestigen dat de mensen die tijdens de stealth launch hun order deden op de website als 1e aan de beurt zijn.
En ze verwachten de FTW nog steeds gewoon komende week te kunnen leveren.
8) 8) 8) _/-\o_ d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Cpete schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:25:
[...]

Mag ik even vragen hoe laat jij je reserveringsmail gekregen hebt?
Ik kreeg om 12:24 een mail dat m'n bestelling ontvangen was. Toen stond op de site dat er nog 9 beschikbaar waren, kort daarna waren er nog 3 beschikbaar. Dat was voor mij al bevestiging dat ik op tijd was met m'n bestelling.

Om 13:24 kreeg ik het bericht dat m'n bestelling verzonden was.

P.S.: ik had de kaart al enige tijd in mijn winkelwagentje staan. Misschien dat dat nog wat uitgemaakt heeft?

[ Voor 10% gewijzigd door Devil N op 09-06-2016 14:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:36
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn hier die constant proberen te bestellen, dan weer te annuleren, dan weer ergens anders te proberen...er zijn gewoon amper kaarten beschikbaar. Kan je dan niet gewoon beter een plekje in de 'wachtrij' innemen en daar blijven staan? Anders kom je constant overal achteraan te staan.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Luuk1983 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:27:
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn hier die constant proberen te bestellen, dan weer te annuleren, dan weer ergens anders te proberen...er zijn gewoon amper kaarten beschikbaar. Kan je dan niet gewoon beter een plekje in de 'wachtrij' innemen en daar blijven staan? Anders kom je constant overal achteraan te staan.
Inderdaad, want zo blijf je bezig.
Zit je continu te annuleren of hebt op diverse plekken pre-orders lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:36:
[...]

Inderdaad, want zo blijf je bezig.
Zit je continu te annuleren of hebt op diverse plekken pre-orders lopen.
Ik deed dat eerst ook maar heb nu echt een bestelling ergens gedaan en betaald, zolang je bij de betaalopties kan kiezen dat je niet gelijk hoeft te betalen zie ik er geen nadelen van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
kmichael schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:57:
Heeft iemand al een SLI HB bridge gevonden?
Ik zoek er 1, helaas kan ik deze niet vinden :(
Zelf helaas ook nog zoekende :'( Wel een snellere SLI bridge besteld die wellicht wat meer snelheid kan geven dan de standaard SLI kabel die bij mijn mobo werd meegeleverd.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
Dit is lekker het antwoord wat ik kreeg van EVGA.
Voor de anderen die met mij aan het wachten zijn :)

Hello,

thank you for your message.
We can confirm that you will be among the first to receive the FTW once it arrives at our facility, and we should be able to ship it out next week.
Again, we are terribly sorry about the inconvenience.

Kind regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Het lijkt er in grote lijnen op dat de voorraden volgende week wat groter gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Jackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:57:
Het lijkt er in grote lijnen op dat de voorraden volgende week wat groter gaan worden.
Nee, het lijkt erop dat er volgende week een nieuwe shipment komt. En vermoed dat deze shipment waarschijnlijk meteen weer weg is door het uitleveren van de bestellingen die op dit moment wachten. Ik heb er in ieder geen enkel vertrouwen in dat er volgende week meer voorraden gaan zijn.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Luuk1983 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:59:
[...]

Nee, het lijkt erop dat er volgende week een nieuwe shipment komt. En vermoed dat deze shipment waarschijnlijk meteen weer weg is door het uitleveren van de bestellingen die op dit moment wachten. Ik heb er in ieder geen enkel vertrouwen in dat er volgende week meer voorraden gaan zijn.
Ja zoiets bedoelde ik eigenlijk, dat als je in de voorbije weken hebt gepre-orderd dat volgend week je kaart wel eens zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
Laat nu net mijn vriendin volgende week donderdag terug komen en de tijd van onbeperkt gamen voorbij is..... oh well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Daruf schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:01:
Laat nu net mijn vriendin volgende week donderdag terug komen en de tijd van onbeperkt gamen voorbij is..... oh well :)
Dan stuur je haar gewoon weer weg... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
RBN026 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:03:
[...]

Dan stuur je haar gewoon weer weg... toch?
Is natuurlijk een idee... ben dan wel bang dat ze dan ook weg blijft... en dat heb ik er toch ook weer niet voor over ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ach, een GTX 1080 is nog altijd goedkoper dan vrouwelijk schoon :+.

/me hopes that she never reads this O-).

[ Voor 34% gewijzigd door Paprika op 09-06-2016 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:06:

Touché :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daruf

Ja maar een 1080 doet mijn was niet .... alhoewel het voor dat geld best zou mogen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40

Laatst genoemde kun je dan wel weer in termijnen betalen .... :X

* detheavn screenshot dit maar even naar zijn wederhelft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daruf schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:12:
[...]
Ja maar een 1080 doet mijn was niet .... alhoewel het voor dat geld best zou mogen ;)
offtopic:
We gaan nu wel heel zwaar offtopic dus dit wordt mijn laatste reactie erop, maar...
Volgende keer dan maar pleiten een GTX 1180ME -- Mans Edition, komt met een speciaal vakje om water in te doen om je kostuum te stomen tijdens het gamen :+.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 09-06-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus tegen de tijd dat de 1070 beschikbaar wordt voor 450 euro kan ik alweer de rx480 gaan overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11-2020
Ach, zo gaat dat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:18:
Dus tegen de tijd dat de 1070 beschikbaar wordt voor 450 euro kan ik alweer de rx480 gaan overwegen?
Die zit toch een heel stuk lager qua performance? Meer 980 dan beter dan 980 ti ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:23:
[...]
Die zit toch een heel stuk lager qua performance? Meer 980 dan beter dan 980 ti ;)
Niet dat de GTX 1070 nou zo'n 980 Ti killer is... :p

Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/3vwh1j.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ligt er wel aan op welke resolutie natuurlijk. Op 4k wint hij de strijd wel :)

/edit: ow wacht 1 pagina verder.... die had ik overgeslagen :P
/edit 2: tsja om nou een FE met customs te vergelijken en dan de customs als winnaar aan te wijzen... ik verwacht niet dat de 1070 zoveel winst pakken als de 980ti's, maar wel dat ze de 980 ti's inhalen (muv extreme kaarten als kingpin etc)

[ Voor 74% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-06-2016 15:34 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RockGoosex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 14:56
Ik heb om 13.34 een mail ontvangen van cd-rom land dat "mijn" MSI GTX 1080 Gaming X is verzonden.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
MSI GTX 1070 gaat de MSI GTX 980 ti verslaan, ik heb de review al gelezen van guru3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar voor wat bedrag uiteindelijk het duurt allemaal zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Ja ik haal deze misschien na de zomer... of ik wacht op een 1080ti... hangt er vanaf hoe goed ik BF1 kan draaien met een 970 gaming.

Ik denk dat de prijs voor een custom 1070 tussen de 500 en de 600 komt te liggen en na de zomer rond de 400 tot 450 zal kosten. Is toch wel lastig in te schatten nu alles zo anders loopt dan normaal.

[ Voor 43% gewijzigd door CHKYBSTRD op 09-06-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik snap nog steeds niet waarom al die prestatie informatie in dit topic wordt neergezet. Daar is het algemene topic toch voor of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 12:35
Jackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:00:
Ik snap nog steeds niet waarom al die prestatie informatie in dit topic wordt neergezet. Daar is het algemene topic toch voor of ben ik nou gek?
Je bent zeker niet gek, maar ik denk omdat dit topic 3x zo actief is dus mensen het gelijk hier maar neerzetten.

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

bij Alternate is de Gigabyte ook leverbaar binnen 1 dag:

https://www.alternate.nl/...3VcFL6odqTVXcU74QDqwXwHEx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Gigabyte is een leuke kaart... :)
Jackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:00:
Soms is de grens lastig wat waar nou echt thuis hoort, omdat er vanzelf overal kleine discussies starten. Eigenlijk is het nieuws, pre-sales (deze) en post-sales (ervaringen).

[ Voor 85% gewijzigd door Paprika op 09-06-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Paprika schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:10:
De Gigabyte is een leuke kaart... :)

[...]

Soms is de grens lastig wat waar nou echt thuis hoort, omdat er vanzelf overal kleine discussies starten. Eigenlijk is het nieuws, pre-sales (deze) en post-sales (ervaringen).
Daarom ben ik ook voor een gezamenlijk topic, maar goed dat is verboden hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:31:
Ligt er wel aan op welke resolutie natuurlijk. Op 4k wint hij de strijd wel :)

/edit: ow wacht 1 pagina verder.... die had ik overgeslagen :P
/edit 2: tsja om nou een FE met customs te vergelijken en dan de customs als winnaar aan te wijzen... ik verwacht niet dat de 1070 zoveel winst pakken als de 980ti's, maar wel dat ze de 980 ti's inhalen (muv extreme kaarten als kingpin etc)
Niet te veel waarde aan de reviews van HWI hechte ze testen de GTX 1070 met de nieuwste driver, maar oudere kaarten worden met oudere drivers getest. Er worden hier dus appels met peren vergeleken.

Ook zijn de benchmarks veel te kort, in de praktijk throttled de GTX 1070, dus meer dan dat de review voorhoud. Komt er dus op neer dat de kaart in de praktijk langzamer is door thottlen en de GTX 980 Ti sneller is door driver optimalisaties.
RBN026 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:48:
MSI GTX 1070 gaat de MSI GTX 980 ti verslaan, ik heb de review al gelezen van guru3d
Nou niet veel, de GTX 980 Ti Gaming valt procentueel meer uit te halen met overklokken, in de praktijk zijn beide kaarten dan ook redelijk vergelijkbaar qua prestaties.

Pas met VR neemt de GTX 1070 een hele grote voorsprong door Simultaneous Multi-Projection.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Jackson6 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:23:
[...]

Daarom ben ik ook voor een gezamenlijk topic, maar goed dat is verboden hier op Tweakers.
Liever niet, dan krijg je al die vragen over levertijden en beschikbaarheid daar. Terwijl wij het meer over de technische aspecten van kaarten, DX12/Vulkan en drivers hebben, en natuurlijk het laatste nieuws.
Als je dan om elke post weer dezelfde vraag krijgt van wanneer is kaart x beschikbaar dan krijg je een informatie overflow en kan je de discussie niet goed volgen.

Dit topic heeft in zijn korte bestaan al (in mijn forum settings) 56 pagina's, ik ben blij dat die niet in het Nvidia nieuwsdiscussie topic staan want dat voegt niks toe.

Denk dat de reden dat het hier geplaatst wordt is omdat dit topic actiever is en meer mensen het uiteindelijk lezen (en het voor hun aankoopt interessant kan zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Nou niet veel, de GTX 980 Ti Gaming valt procentueel meer uit te halen met overklokken, in de praktijk zijn beide kaarten dan ook redelijk vergelijkbaar qua prestaties.

Pas met VR neemt de GTX 1070 een hele grote voorsprong door Simultaneous Multi-Projection.
Ja het verschil is minimaal maar 1070 presteert (net iets) beter en dat voor €200 minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Bedankt voor de melding.
Alternate houdt er één voor mij apart, zodra hij binnen is krijg ik een seintje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Hello,

Currently there is no update on when your card will be shipped out.When your card is ready to be shipped out then we will contact you via email and notify you of the tracking number for your package. I do apologize for not having more information.

Regards,
EVGA
Geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik heb net ook nog even gebeld naar de Duitse shop waar ik besteld heb en waarschijnlijk krijgen ze mijn kaart daar ook volgende week binnen dus hopelijk binnen een week in mijn pc (finally!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daruf
Ik blijf ze wel erg beleefd vinden :)
Snap sowieso niet waarom ik mezelf pijnig naar shops te kijken etc... weet toch dat ik ga wachten op EVGA zelf.

Voor pret zullen we het maar noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 09-09 23:27
Nog geduldig wachten tot Afuture de EVGA 1080 FTW laat zien en dan bestel ik meteen mn nieuwe PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan212
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-09 18:32
Wat zou een reden zijn om niet bij de duitse webshop te bestellen? Alleen omdat het lastig is om te retourneren?

Als ik het goed heb zijn er geen import kosten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheetka
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-03 17:37
Voor degene die op de 1070 zitten te wachten, ga je hem morgen al aanschaffen en indien ja, waar?
En indien nee, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik wacht op de MSI 1070 gaming

[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 09-06-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
stefan212 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:37:
Als ik het goed heb zijn er geen import kosten etc.
Binnen de EU betaal je nooit importkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 17:12
sheetka schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:39:
Voor degene die op de 1070 zitten te wachten, ga je hem morgen al aanschaffen en indien ja, waar?
Alleen als de prijs redelijk is (<500 euro voor de 1070 Gaming X) anders wacht ik wel een maandje. Kun je rustig de reviews afwachten en de kaart kopen voor een normale prijs. Bovendien is het weer er niet echt naar om intensief te gamen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Luuk1983 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:43:
[...]

Binnen de EU betaal je nooit importkosten.
Als je voor zendingen binnen de EU wél importkosten moet betalen gaat er iets mis }:O

[ Voor 1% gewijzigd door RobV op 09-06-2016 18:54 . Reden: sorry voor de flauwekul ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16

Christiano007

Ich bin der champion

Ik ga overmorgen 8 dagen op vakantie, dus ik wacht sowieso wel tot na mijn vakantie. Misschien zijn ze dan ook gelijk redelijk leverbaar.

En de prijs moet zeker €500 of minder zijn.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
Hier ook op de MSI 1070. Andere optie is de ASUS als die beter in elkaar zit dan de 1080 (maar verwacht het niet). Nee, ik schaf dus niet de founders edition aan :P

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb besloten om gewoon af te wachten tot er voldoende voorraad is, in plaats van de-eerste-welk-merk-dan-ook te kopen die ik kan vinden aan een te hoge prijs. Ben nu zelfs aan het twijfelen of ik niet beter een 1070 zou kopen. Ik heb een 1440p, 144hz gsync monitor en het zou leuk zijn om de meeste games op 120/144hz te kunnen spelen maar of het de moeite is om ~300€ meer te betalen om ~20fps meer te hebben. Denk het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien wordt de prijs wel lager wanneer de rx480 in de schappen ligt en aan de hoeveelheid mensen te zien die 500 euro overhebben voor een 1070 denk ik dat ik nog een maandje wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 13:47
Is er eigenlijk al sprake van de GTX 1060 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 20:25
MichaelBelgium schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:45:
Is er eigenlijk al sprake van de GTX 1060 ?
Nope
AMD is eerst aan zet

[ Voor 6% gewijzigd door TheJackal83 op 09-06-2016 20:52 ]

PSN ID: TheJackal83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr12string
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik wilde vandaag een GTX 1080 kopen bij Alternate, maar om de een of andere reden kan ik bij hun webshop geen enkele aankoop verrichten, niet met de pc, niet met de mac, niet met de ipad, betaalmethode maakte ook geen verschil...noppes...die gasten willen geen zaken doen geloof ik, want volgens de medewerker van Alternate was er niets aan de hand. Jammer 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheJackal83
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 20:25
mr12string schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:18:
Ik wilde vandaag een GTX 1080 kopen bij Alternate, maar om de een of andere reden kan ik bij hun webshop geen enkele aankoop verrichten, niet met de pc, niet met de mac, niet met de ipad, betaalmethode maakte ook geen verschil...noppes...die gasten willen geen zaken doen geloof ik, want volgens de medewerker van Alternate was er niets aan de hand. Jammer 8)7 8)7 8)7
Misschien een teken dat je nog even geduld moet hebben.
Wachten loont,..... soms..... ;)

PSN ID: TheJackal83

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als er wel wat bij hun aan de hand was dan merkten ze dat direct, Alternate is erg groot en verkoopt heel veel. Dus als niemand iets kan bestellen hebben ze dat direct door.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr12string
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-03-2023
-The_Mask- schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:21:
Als er wel wat bij hun aan de hand was dan merkten ze dat direct, Alternate is erg groot en verkoopt heel veel. Dus als niemand iets kan bestellen hebben ze dat direct door.
Ja, dat zou je wel denken, vreemd dat ik bij andere winkels wel gewoon kan bestellen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 12:54

Nemesizz

Untouchable

Voor degene die op de 1070 zitten te wachten
,
Ik dus :P
ga je hem morgen al aanschaffen en indien ja, waar?
Nee, omdat het alleen maar Founders Editions zijn (betaal je meer voor minder...) en vrees dat de prijs ook veel te hoog zal zijn eerst (gezien wat bij de GTX1080 gebeurd).

Maar, moeten fabrikanten nou perse van nVidia 2 weken wachten voordat ze hun eigen variant mogen leveren?
Zo'n groot verschil is er met de 1080 niet volgens mij, kunnen ze gewoon dezelfde koeler op schroeven lijkt me.

Wat wel een voordeel kan zijn (nadruk op 'kan'); mensen die al een GTX1080 hebben gekocht kopen geen GTX1070, dus misschien meer aanbod! >:) :P
(de realiteit zal waarschijnlijk anders zijn: GTX1070 nog moeilijker verkrijgbaar dan een 1080).

Hou zelf denk ik wel een prijs van €450 max aan, vind dat eigenlijk al belachelijk hoog voor een videokaart (normaal blijf ik wel in de 250-275 range), maar heb een 4K scherm staan en doe gemiddeld toch wel meerdere jaren met een kaart, dus in een dolle 'doe eens gek bui' wil ik toch eens een keer zoiets aanschaffen.

Plus een aantal features wat de nieuwe 10xx serie heeft staat mij wel aan, gezien ik ook met 4K video's bezig ben. Ook dat foefje dat vsync problemen moet oplossen lijkt mij wel wat, moet nu altijd vsync gebruiken vanwege tearing (echt al m'n schermen hebben het.... ;( nouja...CRT niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Volgensmij zit er helemaal geen 2 weken wachttijd tussen de 1070 founders en de costum 1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 13:47
Eerst wachten op benchmarks, en als de 1060 beter is en minder stroom verbruikt dan zal ik eerder de 1060 kiezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
schumi1986 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:35:
Volgensmij zit er helemaal geen 2 weken wachttijd tussen de 1070 founders en de costum 1070
Zo had ik het ook altijd begrepen, dus mogelijk iets meer kans op wat voorraad, echter ook meer gewild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 12:54

Nemesizz

Untouchable

schumi1986 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:35:
Ik hoop het. Wist het namelijk ook niet zeker, gezien er bij de 1080 wel 2 weken tussen zat.

Heb niks tegen op radiaal ventilators (ben een ventilator fan, vind radiaal altijd wel mooi), maar als dat ding duurder is, slechter koelt (dus minder boost > minder performance), dan een model met een custom cooler is de keus snel gemaakt.

Vind de stock koeler eigenlijk wel mooi, al was de vorige paar series wel mooier (mooi strak design).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:03
Eerder heb ik ergens gezegd dat ik rustig af zou wachten tot de prijs richting richting de 600 zou gaan, nu is gebleken dat geduld niet mijn sterkste punt is en dat ik zojuist de GIGABYTE 8GB D5X GTX 1080 G1 Gaming heb besteld bij Alternate... 8)7
Zodra hij binnen is ga ik weer verder met de Witcher 3, 3440x1440 alles max :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
wimdezoveelste schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:12:
[...]

Eerder heb ik ergens gezegd dat ik rustig af zou wachten tot de prijs richting richting de 600 zou gaan, nu is gebleken dat geduld niet mijn sterkste punt is en dat ik zojuist de GIGABYTE 8GB D5X GTX 1080 G1 Gaming heb besteld bij Alternate... 8)7
Zodra hij binnen is ga ik weer verder met de Witcher 3, 3440x1440 alles max :9~
En nu maar hopen dat deze voorraad indicatie wel klopt, het is al meermaals gebleken dat verschillende websites er flink langs zaten met hun website indicatie, waardoor ze lekker geld binnen harken en een dag later vertellen dat het nog minstens 1 week gaat duren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
Vol verwachting klopt ons hart..
maar niet op dit tijdstip. Nog geen webwinkel kunnen vinden met een gtx1070 in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Ook waterblokken van EK beschikbaar voor custom GTX 1080's

Dure FE kopen is ook niet meer nodig voor watercooling. _/-\o_
Videokaart Modelnummer waterblok Beschikbaarheid
MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G EK-FC1080 GTX TF6 Eind juni
Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming EK-FC1080 GTX G1 Eind juni
ASUS GeForce GTX 1080 Strix EK-FC1080 GTX Strix Eind juni
Palit GeForce GTX 1080 JetStream EK-FC1080 GTX JetStream Medio juli
EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 EK-FC1080 GTX FTW Eind juli
EVGA GeForce GTX 1080 Classified EK-FC1080 GTX Classy Eind juli

[ Voor 49% gewijzigd door Bullus op 10-06-2016 08:02 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

vervalt er vandaag niet een NDA op de GTX1070 info? :) en waar blijven de 1070? nog geen webshop heeft hem :(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Pagina: 1 ... 15 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.