Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 10:49
biggydeen2 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:26:
[...]

Dat zegt niet zoveel zonder vermelding van de resolutie waar je op speelt :) op1440p zou me dat verbazen maar op 1080p niet,
Op mijn "oude" PC had ik ongeveer 50 FPS met een i5 4670K & GTX 980TI. Met m'n nieuwe PC (i7 9700K en GTX 2080) haal ik ook rond de 100-120 FPS met 1440p. Graphics niet op max (vanwege streamen), maar wel aardig hoog staan.

Enige waar ik last van heb, en ik zie dat zo'n beetje alle streamers dat hebben, is dat na een uur spelen de game soms 1 sec. blijft hangen. Erg vervelend.

Dit weekend was trouwens ook een drama om te spelen. Gisteren en zaterdag 2 keer een raid gedaan met redelijk wat kills + mooie loot, waarbij ik een disconnect melding krijg. Daarna startte de launcher ook niet. Uiteindelijk de launcher en game kunnen starten, had ik nog 1 minuut om te escapen :P, dat werd hem dus niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 10-02-2020 14:05 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:56
P33R schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:15:
ik heb een i7-4770k 1600mhz mem maar mijn 2070 draait gewoon op 100% hoor ;)
Mijn 1070ti draait ook op 100% met een 4790k en 1600mhz ram :) ook 1440p. Haal gemiddeld zo'n 80-90 fps. Speel met textures op high en shadows op low.

Soms blijft mijn game wel hangen voor 1 seconde om vervolgens weer verder te gaan, iemand hier last van of weet hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
dat is volgens mij een eigenschap die de game momenteel heeft bij het merendeel van de spelers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-06 15:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

invine schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:46:
[...]

Soms blijft mijn game wel hangen voor 1 seconde om vervolgens weer verder te gaan, iemand hier last van of weet hoe ik dit kan fixen?
Volgens mij komt dit doordat er op dat moment een scav (re)spawnt.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Gisteren de game toch maar gekocht maar snap er, op een goede manier, geen bal van :)
3 Sav runs getracht te doen maar die waren geen succes. Heb geen idee hoe de map er uit ziet of waar ik me bevindt.
Laat staan waar ik naar toe moet als de tijd bijna om is lol.

En dan heb ik het nog geen eens over de "paniek" als je een geluid hoort ....
Slecht voor mijn hart deze game hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:53
Kaarten: https://escapefromtarkov.gamepedia.com/Map_of_Tarkov

Eerste stapjes in deze game zijn inderdaad behoorlijk moeilijk, maar het is de moeite waard om door te zetten.

Succes en veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brtk
https://www.twitch.tv/battlestategames

Livestream gaande met developers en "bekende" EFT spelers; o.a. de mededeling dat iedereen een compensatie van 1.000.000RBL krijgt voor de problemen van de afgelopen tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:55
net ontvangen, "so you think you can bribe us?"

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
"It's a beta" ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:56
Altijd fijn...een gratis mil.....

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:42
Het was weer een lekker zooitje vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-06 20:47
MaXeRs schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:14:
Het was weer een lekker zooitje vanavond.
Was te verwachten met de “gratis” miljoen te claimen en “twitch drops” via de podcast. Wat mij positief stemde is de uitleg over de problemen in de podcast en dat ze echt wel druk zijn ermee. Komt goed _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:58

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik kan niet in de game komen. Meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Niet verkeerd, miljoentje, vier graphics cards en een nightvision goggle van Nikita gekregen 👍😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Vraagje : moet je iets doen als ik bij een extraction point sta ?
Ben gisteren meerdere langs gegaan maar het lukte me niet. Customs map btw

Misschien toch maar eerst de map in ofline modus leren

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 11-02-2020 11:49 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43
Iusedto schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:49:
Vraagje : moet je iets doen als ik bij een extraction point sta ?
Ben gisteren meerdere langs gegaan maar het lukte me niet. Customs map btw

Misschien toch maar eerst de map in ofline modus leren
Nee, je moet er enkele seconden blijven staan waarna je eruit kunt. Er zijn enkele op Customs waar je bijvoorbeeld moet betalen of kans hebt dat de extract al gebruikt is.

Als je bij bijvoorbeeld 'Passage between the rocks' hebt geprobeerd maar die lukte niet zat je niet op de juiste plek. Vooral in het begin kunnen de extracts nogal zoeken zijn.

Paar keer offline proberen zodat je exact weet waar de extract zit en dan ben je er zo uit : )

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
SgtElPotato schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:56:
[...]
Nee, je moet er enkele seconden blijven staan waarna je eruit kunt. Er zijn enkele op Customs waar je bijvoorbeeld moet betalen of kans hebt dat de extract al gebruikt is.

Als je bij bijvoorbeeld 'Passage between the rocks' hebt geprobeerd maar die lukte niet zat je niet op de juiste plek. Vooral in het begin kunnen de extracts nogal zoeken zijn.

Paar keer offline proberen zodat je exact weet waar de extract zit en dan ben je er zo uit : )
Vreemd het lukte me als PMC niet.
Ben bij Smugglers boat geweest en het vuur brande maar niets. Toen naar Crossroads maar ook niets.
en toen nog een paar maar ik zie nu dat die alleen voor Scav zijn. Geen idee dat dat een ding was.

Ik blijf, met knikkende knieën, wel proberen
Eerste game waar ik echt bang ben :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Iusedto schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:03:
[...]

Ben bij Smugglers boat geweest en het vuur brande maar niets. Toen naar Crossroads maar ook niets.
en toen nog een paar maar ik zie nu dat die alleen voor Scav zijn. Geen idee dat dat een ding was.

Soms moet je wel op specifieke punten staan, voordat je kan extracten. En ik herken mij daar (nog steeds) in, dat je al zenuwachtig naar de extraction point loopt. Vooral als je enkele mensen hebt gekilled, en je met wat mooie loopt wegrent.

En dat klopt ook, je hebt extraction points voor Scavs en PMC's. Bijv. in Customs heb je zo'n auto extraction point (die er niet altijd is), maar als PMC kan je daar ontsnappen.

Nog een ander punt, ik moet dit zelf nog bevestigen, maar een persoon uit de UK waar ik meespeelde heeft 1 miljoen roubles gekregen toen we met elkaar speelden, nog meer mensen die dit bedrag hebben gekregen? Het lijkt erop dat dit bedrag wordt gegeven aan mensen die afgelopen weekend speelden.

En trouwens, hieronder een kaart van Customs met de extraction points:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/621mvv1lc3941.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 11-02-2020 12:24 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Diigii schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:23:
[...]

Soms moet je wel op specifieke punten staan, voordat je kan extracten. En ik herken mij daar (nog steeds) in, dat je al zenuwachtig naar de extraction point loopt. Vooral als je enkele mensen hebt gekilled, en je met wat mooie loopt wegrent.
Ja, dat was mijn probleem. Ging er in met alleen een pistol en had wat mooie wapens, bandages en items gevonden.
Maar kon niet extracten :(
Nog een ander punt, ik moet dit zelf nog bevestigen, maar een persoon uit de UK waar ik meespeelde heeft 1 miljoen roubles gekregen toen we met elkaar speelden, nog meer mensen die dit bedrag hebben gekregen? Het lijkt erop dat dit bedrag wordt gegeven aan mensen die afgelopen weekend speelden.
Ik heb dat bedrag ook ontvangen. En dat na 1 dag spelen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jbk23
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-06 14:50
Diigii schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:23:
[...]
....

...
Ik heb niet gespeeld de afgelopen maand, maar gisteren wel ff ingelogd om te kijken voor die 1 miljoen roubles, en ik heb ze ook ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brtk
Miljoentje RBL's is gisteren bij iedereen gestort tijdens de Dev Livestream.

Het lijkt er tevens op dat degenen die naar de livestream zaten te kijken via Twitch (en account van EFT hebben gelinked) ook nog wat losse loot cadeau hebben gekregen (kreeg 4 videokaarten á 280K RBL per stuk en een Nightvision Goggle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-06 21:45
Iusedto schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:34:
[...]

Ja, dat was mijn probleem. Ging er in met alleen een pistol en had wat mooie wapens, bandages en items gevonden.
Maar kon niet extracten :(

[...]

Ik heb dat bedrag ook ontvangen. En dat na 1 dag spelen :)
Het is heel belangrijk om goed in de gaten te houden welke extracts er open zijn. Door ingame op "o" (niet nul, maar ooooo) te drukken verschijnt rechts bovenin de tijd. Druk je meerdere malen achter elkaar (iig 2x) op "o" dan komt er een dropdown menu'tje met de extracts die open zijn.

er kunnen ?????? staan, dat betekent dat het nog niet zeker is of deze extract open is, of niet.
In het begin, is het naast kijken op de kaart en offline oefenen, ook een tip om dit rustig door te lezen:
https://escapefromtarkov.gamepedia.com/Customs

Als je daar naar het kopje "extractions" scrollt, lees je precies voor wie de extract toegankelijk is, wat de voorwaarden zijn etc.

In de basis voor customs (en de meeste andere mappen) geldt: Spawn je als PMC aan de oostkant, extract je altijd aan de westkant, spawn je zuid, dan moet je naar noord. etc. etc. etc. (behalve voor SCAV's, daar kan je bij wijze van spreke praktisch naast de extract spawnen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Ik snap waarom customs makkelijk te leren is omdat de extracts duidelijk zijn (spawn je west dan ga je naar oost etc.), maar wat is het een meh map. Shoreline is zoveel beter en mijn favoriet nu is reserve, die map heeft alles (behalve fatsoenlijke PMC extracts :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Heyman schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 14:07:
[...]

er kunnen ?????? staan, dat betekent dat het nog niet zeker is of deze extract open is, of niet.
In het begin, is het naast kijken op de kaart en offline oefenen, ook een tip om dit rustig door te lezen:
https://escapefromtarkov.gamepedia.com/Customs
Ik had inderdaad ???? staan bij 3 extracts. En als ik op Ready druk geeft de game aan dat ik een map mis.
In de basis voor customs (en de meeste andere mappen) geldt: Spawn je als PMC aan de oostkant, extract je altijd aan de westkant, spawn je zuid, dan moet je naar noord. etc. etc. etc.
Waarom is die regel als ik vragen mag ?
Op die manier is de af te leggen afstand toch groter ? (en gevaarlijker denk ik als noob)

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 11-02-2020 15:17 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:35
Iusedto schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:15:
Op die manier is de af te leggen afstand toch groter ? (en gevaarlijker denk ik als noob)
Om er net voor te zorgen dat je over de map gaat. Anders zijn er genoeg die wat langs de kant van de map lopen om dan gewoon aan de eerste extract terug te verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Tarkov Time!

Toch raar, dat je zo kan uitzien naar angstbeleving :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Je kan bij de Traders of op de Flea Market maps kopen. Die kan je dan in-game op je scherm krijgen bij het deployen.

Beter is om de maps op A3 uit te printen, of op een tweede scherm constant in beeld te houden. Dan leer je ze vrij snel kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Zelf gebruik ik:

Customs: https://i.redd.it/621mvv1lc3941.jpg
Interchange: https://m.imgur.com/gallery/JzaPVSS
Woods: https://gamerjournalist.c...p-Guide-2020-1024x751.jpg

Hopelijk helpt het wat. Ik speel PMC voornamelijk Customs en woods, interchange ben ik vaak scav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 21:43
Iusedto schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:03:
[...]

bij Smugglers moet je echt bijna in het water staan bij de steen en het bootje. Ja sommige zijn idd alleen scavs dus daar moet je wel rekening mee houden. Dubbel tap op O geeft je een lijst met de extracts die je kunt gebruiken (maar dat wist je natuurlijk al).

Het is veel proberen en na een tijdje weet je ze allemaal te vinden. Na 250u totale speeltijd loop ik soms nog steeds de verkeerde kant op op Interchange..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
Iusedto schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 15:15:
[...]

Ik had inderdaad ???? staan bij 3 extracts. En als ik op Ready druk geeft de game aan dat ik een map mis.

[...]

Jups, oooooooit, vroeger, in het begin, had je nog geen online maps staan, dus kon je ingame maps kopen om zo te ontdekken hoe de maps in elkaar steken. Maar dat is vroeger en tegenwoordig overbodig. Er speelt voor zover ik weet niemand met de ingame maps, maar meestal op een 2e monitor, ipad, telefoon, of klassiek uitgeprint of een velletje papier.

Qua extracts zorgt het er voor dat je hotspots krijgt (customs heb je het gebied rond Dorms bijvoorbeeld) waar je eigenlijk altijd langs moet. Vooral als je naar het design van de map als Woods kijkt, zie je dat daar de oost naar west route op 100 manieren afgelegd kan worden, maar dat het middelste gedeelte altijd relatief druk bevolkt is. High risk, high Reward telt in deze game dan ook op alle fronten mee.

Factory is echt een fast paced map. terwijl shoreline giga groot is, met daarin eigenlijk maar 1 echte hotspot (resort). ik ben op dit moment erg fan ook van reserve, maar daar zit je als pmc altijd wat lastig qua extracts (zijn moeilijk of met gekke voorwaarden).

Zelf heb ik in het begin veel op woods gespeeld en altijd gezocht naar de secret stashes, zie onderstaande map:
https://gamepedia.cursecd...aeed9e1c4871ae8648bcb660a
Hierin zit allerlei verschillende loot, kan van kogels tot van allerlei meer exotische items zijn, maar je leert een grote verscheidenheid aan items kennen en daarvan de waarde inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 15:06

Christiano007

Ich bin der champion

Nou een eerste potje gedaan, natuurlijk gewoon met mijn eigen karakter anders moest ik zo lang wachten :')

Duurde niet lang voordat ik dood was, maar ik zie dus dat je dan ook niet gewoon weer met full health begint maar dat je moet healen. Hoe doe je dat als je niets meer hebt om te healen en je wilt een nieuwe game beginnen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:55
@Christiano007 ^^ dan moet je healing kopen bij Therapist. Je begint meestal met kaasplakjes, (AI-100) ofzo heten die dingen, maar je kan ook een IFAK of Selawa kopen. Dan kies je rechtermuisknop erop en selecteer je heal all.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
@Christiano007 even vanuit gaan dan je 435 HP hebt dus met 1 plakje kaas (AI-ding) heal je maar 100 dus je zal er meerdere nodig hebben om weer full HP te krijgen.

Ook belangrijk om op te letten is je hydration en je energy. Dit krijg je door te drinken en te eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

invine schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:31:
@Christiano007 even vanuit gaan dan je 435 HP hebt dus met 1 plakje kaas (AI-ding) heal je maar 100 dus je zal er meerdere nodig hebben om weer full HP te krijgen.

Ook belangrijk om op te letten is je hydration en je energy. Dit krijg je door te drinken en te eten.
Ja heb al aardig wat op moeten eten.

Maar wat als je geen geld hebt om iets te kopen en je Health is zo laag als je een nieuwe game joint, kun je ook een nieuw karakter aanmaken om opnieuw te beginnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• invine
Christiano007 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:39:
[...]

Maar wat als je geen geld hebt om iets te kopen en je Health is zo laag als je een nieuwe game joint, kun je ook een nieuw karakter aanmaken om opnieuw te beginnen?
Geloof het niet, maar je kan altijd als scav spawnen en dan een run zo voorzichtig mogelijk proberen te doen. Of als PMC zonder wapens en zoveel mogelijk proberen te looten.

In het begin ga je gewoon HEEL vaak dood, doe je niks aan zo leer je de game.

Tip: als je wapens loot die je niet wil gebruiken: rechtmuisknop erop en dissasamble. Verkoop eerst alles aan Skier en wat je niet kan verkopen verkoop je aan Mechanic. Krijg je meer geld dan wanneer je de gun gewoon los verkoopt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Christiano007 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:39:
[...]

Als je naar de website gaat en daar je profiel aanklikt, kun je ook reset account doen. Je begint dan weer helemaal opnieuw maar je krijgt ook weer opnieuw je “begin” spullen.
Ik heb dit gedaan toen ik level 5/6 ofzo was, toen snapte ik meer vd game en kwam ik erachter dat ik domme keuzes had gemaakt. Dus maar even opnieuw begonnen. Ondertussen level 26 en alles gaat zn gangetje _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto
invine schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:47:
[...]
In het begin ga je gewoon HEEL vaak dood, doe je niks aan zo leer je de game.
Ja, dat was mijn eerste Tarkov avond gisteren lol :)

Eerste keer een PMC run gedaan op Shoreline. Spawnde en geen idee waar ik was, zelfs niet met een map open. Liep maar langs het water en kwam een toren tegen, zaten 2 Scavs in en toen was ik dood :)

Daarna Scav run gedaan en binnen 40 seconden dood :)
Daarna weer PMC run maar was vergeten dat ik moest healen van de vorige run, 20 seconden later dood.
Toen wachten op de Scav timer, Custom gedaan, doelloos rondgelopen want ik wist weer niet waar ik spawnde, kwam uiteindelijk bij Gasstation aan, zag wat bewegen in de verte...hoorde een schot.....en toen was ik dood.

Dus de hele avond bezig geweest, nul loot en nul XP.
En gek genoeg kan ik niet wachten om vanavond weer te spelen 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Heyman
Iusedto schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 09:54:
[...]

.....

Dus de hele avond bezig geweest, nul loot en nul XP.
En gek genoeg kan ik niet wachten om vanavond weer te spelen 8)7
Welkom in Tarkov, dagen waar je constant dood gaat, geen bal er mee op bent geschoten, maar moe en semi-voldaan toch je bed in kruipt om de volgende dag vol goede moed het opnieuw te proberen ;)

Maar zonder grap: Speel in het begin even 1 of 2 maps en klik als PMC even het vinkje "offline" aan en dan (eventueel met scavs, maar zeker de eerste keren voor map kennis, zou ik zonder doen) ga je gewoon rondlopen, springen, rennen, bekijken, waar ligt loot etc. daarna ga je een rondje maken langs de verschillende extracts. Dus welke zijn er open, dan loop je daar middels een map heen en ga je kijken of het werkt, dan niet extracten maar op naar de volgende extract, zo leer je precies waar je moet staan, waar de extracts zijn en wat de herkenningspunten binnen een map zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-06 13:33
Eindelijk level 5 geworden zodat ik op de market wat waardevolle spulletjes kan verkopen. Stash zat redelijk vol met zaken waarvan ik dacht dat ze waardevol waren maar helaas bleek het niet zo veel waard te zijn ;-).

Waardevolste wat ik gevonden had was een "Dry Fuel".
Verkocht voor 90k voor 1 slot item.

Meer aant spelen en begin het meer en meer te begrijpen.
Paar goede runs gehad.... Had nog nooit van ground stashes gehoord tot na een youtube filmpje. 8)7
Vond het al bizar dat ik zo weinig loot vond t.o.v. streamers, maar er zit gigantisch veel in een map... Alleen moet je het maar weten! Top spel, hoe meer je speelt hoe leuker het wordt.

[ Voor 36% gewijzigd door frye op 12-02-2020 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Heyman schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:22:
[...]

Maar zonder grap: Speel in het begin even 1 of 2 maps en klik als PMC even het vinkje "offline" aan en dan (eventueel met scavs, maar zeker de eerste keren voor map kennis, zou ik zonder doen) ga je gewoon rondlopen, springen, rennen, bekijken, waar ligt loot etc. daarna ga je een rondje maken langs de verschillende extracts. Dus welke zijn er open, dan loop je daar middels een map heen en ga je kijken of het werkt, dan niet extracten maar op naar de volgende extract, zo leer je precies waar je moet staan, waar de extracts zijn en wat de herkenningspunten binnen een map zijn.
Dat is een hele goede tip. Ga ik zeker vanavond doen.
Helemaal omdat ik beperkte tijd heb vanavond. Ook nog wat maps uitgeprint voor aan de muur.
Ik ben er klaar voor hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-05 15:18
frye schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:56:
Eindelijk level 5 geworden zodat ik op de market wat waardevolle spulletjes kan verkopen. Stash zat redelijk vol met zaken waarvan ik dacht dat ze waardevol waren maar helaas bleek het niet zo veel waard te zijn ;-).

Waardevolste wat ik gevonden had was een "Dry Fuel".
Verkocht voor 90k voor 1 slot item.

Meer aant spelen en begin het meer en meer te begrijpen.
Paar goede runs gehad.... Had nog nooit van ground stashes gehoord tot na een youtube filmpje. 8)7
Vond het al bizar dat ik zo weinig loot vond t.o.v. streamers, maar er zit gigantisch veel in een map... Alleen moet je het maar weten! Top spel, hoe meer je speelt hoe leuker het wordt.
https://eft-loot.com/ is opzich een redelijk actuele site voor wat de stuff op flea market waard is. Altijd handig als je tijd over hebt in een raid :p

https://www.eftdb.one/weaponmodding/230002/PP-91_Kedr/ is een handige site om je wapens te gaan modden.

http://marvelin.se/ en de kaarten + stuff die je evt nodig hebt voor quests.

ik ben nu nog maar level 8 maar de linkjes hierboven hebben mij flink geholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Whatever je wil weten over tarkov, de wiki (die ongetwijfeld al vaker genoemd is) is een gouden source van info: https://escapefromtarkov....m/Escape_from_Tarkov_Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-06 15:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

pffff nu al 5 avonden achter elkaar dat het online met een paar man echt kut loopt. dc's all over en nu niet eens de launcher goed kunnen starten. hoop dat dit snel veranderd want zo is het alleen maar irritant.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Techno Overlord schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:38:
pffff nu al 5 avonden achter elkaar dat het online met een paar man echt kut loopt. dc's all over en nu niet eens de launcher goed kunnen starten. hoop dat dit snel veranderd want zo is het alleen maar irritant.
In de podcast vertelde Nikita (dev) dat ze ca met een week een “veel” betere server service zouden moeten hebben. Even volhouden dus ;)

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:35
Ik denk dat ze blij mogen zijn dat ze zo veel tijd en energie in communicatie steken, want deze is toch wel van een heel hoog niveau imo. Wanneer de servers uitvallen direct berichten op Twitter om spelers op de hoogte te houden.
Elk ander spel dat niet op hun niveau van communicatie zit was al lang afgeslacht tot een onspeelbare klucht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Wat een game is dit toch!

Mijn hartslag is nog nooit zo hoog geweest tijdens een potje als vandaag.

Ik dacht ik ga even een potje op Reserve spelen met mijn PMC (lvl 8 ). Spawn redelijk dichtbij de Marked Room met alleen een pistool en denk laat ik daar eens even een kijkje nemen.

Was maar goed ook want er liep nog 1 andere PMC van lvl 31 die net een aantal andere BEAR's had gedood (level 40, 41 en 45). Na een korte schermutseling plaats ik een kogel uit mijn peulenschieter tussen zijn ogen en kan ik rustig naar binnen lopen.

Eerste wat ik zie is een hele stapel lichamen. Welke ik op mijn dooie gemak kan gaan looten.

En dan de tocht naar de extract dan zit je echt op het puntje van de stoel met je hart in je keel.

Uiteindelijk weggelopen met het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gQzbRZA.png

Daarna alles verkocht voor ongeveer 1 mill om zo te zorgen dat ik geld heb voor die stash uitbreiding _/-\o_

De dagen hiervoor alles al zo'n beetje kwijt geraakt maar 1 zo'n run maakt toch weer veel goed :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Hoezo heb je je armor uitgedaan en in je backpack gestopt? Je backpack is dan wel verzekerd, de inhoud die in je in de raid vindt niet.

Wel echt dikke loot verder!

[ Voor 13% gewijzigd door invine op 14-02-2020 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
invine schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:54:
Hoezo heb je je armor uitgedaan en in je backpack gestopt? Je backpack is dan wel verzekerd, de inhoud die in je in de raid vindt niet.

Gezien zijn Red Rebel, verwacht ik dat hij voor de extract ging waar je geen body armor aan mag hebben (cliff descent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Heyman schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:57:
[...]

Gezien zijn Red Rebel, verwacht ik dat hij voor de extract ging waar je geen body armor aan mag hebben (cliff descent).
invine schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:54:

Inderdaad! moest wat kleine loot weg doen maar dat was niet meer waard dan het armor (120.000 RBL, zonder durability)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
Al met al een prima run dus! Ik blijf Reserve op dit moment één van de leukere maps vinden, ondanks de talloze hatchet runners. Het is meestal relatief lastig extracten (behalve de cliff descent, die is altijd wel goed te doen) en actie wisselt zich af met looten en tijd om te healen.

nu al zin in vanavond :) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Heyman schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:57:
[...]

Ohja tuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Heyman schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:38:
Al met al een prima run dus! Ik blijf Reserve op dit moment één van de leukere maps vinden, ondanks de talloze hatchet runners. Het is meestal relatief lastig extracten (behalve de cliff descent, die is altijd wel goed te doen) en actie wisselt zich af met looten en tijd om te healen.

nu al zin in vanavond :) haha
Ja ik haat reserve om die extracts dus. Ik heb geen geld voor een icepick dus voorlopig blijf ik als PMC maar weg van reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-06 11:01
De extract lijken aan het begin vooral als je ze niet eerder gebruikt hebt best eng, maar ik raad je aan ze gewoon een keer te nemen. Begin met riool extract (geen backpack mee dus trek gewoon een groot rig aan zodat je zaken kwijt kan) zodra die redelijk aanvoelt probeer je een paar keer de trein en uiteindelijk het alarm met bunker door. Ik vond de map aan het begin ook zwaar kut als PMC, maar moet zeggen dat ik mij steeds meer begin te vermaken op die map.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ollievssn
Korkss schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:52:
[...]

Ja ik haat reserve om die extracts dus. Ik heb geen geld voor een icepick dus voorlopig blijf ik als PMC maar weg van reserve.
Ja ik ben blij dat ik de Red Rebel heb gekregen tijdens Twitch drops _/-\o_

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
Ollievssn schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:19:
[...]

Ja ik ben blij dat ik de Red Rebel heb gekregen tijdens Twitch drops _/-\o_
Ik ben heel blij dat ik hem heb kunnen kopen voor 3mio, in plaats van de huidige 3,8mio of zo iets ;)
Ik heb altijd nog de stille hoop hem een keer tegen te komen op woods, als extra'tje, maar zo veel geluk lijk ik nog niet te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
Heyman schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:36:
[...]

Ik ben heel blij dat ik hem heb kunnen kopen voor 3mio, in plaats van de huidige 3,8mio of zo iets ;)
Ik heb altijd nog de stille hoop hem een keer tegen te komen op woods, als extra'tje, maar zo veel geluk lijk ik nog niet te hebben...
Daar zit die in die box van Shturman toch? Ben nog nooit op Woods geweest :P

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heyman
Ollievssn schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:37:
[...]

Daar zit die in die box van Shturman toch? Ben nog nooit op Woods geweest :P
Hij kan zowel op Shturman gevonden worden, als in de speciale box. Al kan je beter de sleutel voor die speciale box verkopen, want over het algemeen loop je weg met 3 pakjes kogeltjes (meestal slechte kwaliteit) en een pistolgrip, ondanks dat het een 5x5 container is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Heyman schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:36:
[...]

Istie nu niet 5 mil ofzo? Ik heb hem bij Sterhmann nog niet gevonden ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:43
Ik ben na een vakantie terug en dacht waarom niet gewoon voor het echt pmc gaan doen. ik was opeens een miljoen rijker voor problemen tijdens een weekend, terwijl ik toen in Dubai was haha ? Nouja prima. Dus ik dacht met 3,5 mil op de bank kan ik wel eens wat verliezen.

3 raids gedaan, 2 keer dood, 1 keer extract. Elke raid wel 1 pmc gekilled en wat svacs.

Maar net win ik het met mijn 0 armour en gear, enkel pistool loadout van een level 21 speler door een wonder :+ Bijna alles blacked out en bloedend, dus einde verhaal. Komt er ook nog een scav de hoek om en waarempel die heeft gewoon een CMS kit in zijn tas zitten met 3 uses over. Ik denk GOD ZIJ GEPREZEN. Ik had een cms nog nooit gebruikt maar herkende het van streams. Dus ik klik telkens op use en denk hoppa ! extract vinden en gaan met die banaan.

Ik gebruik alle drie de uses en check mijn health... heeft hij 2 armen en een been gerepareerd :X 8)7
Wat... Mijn buik is dus nogsteeds zwart dus ik pak wat pijnstillers en val 50 meter verderop dood.

Hoezo kent het spel niet een soort van prioriteit als je een cms kit gebruikt of voor dat betreft een bandage of elke andere vorm van healing of mis ik iets ? Die armen boeide me niet.. :(

( en klopt het dat je melee wapens niet kan looten van pmc, maar wel van scav ? )

[ Voor 3% gewijzigd door Skybullet op 14-02-2020 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brtk
Hoezo kent het spel niet een soort van prioriteit als je een cms kit gebruikt of voor dat betreft een bandage of elke andere vorm van healing of mis ik iets ? Die armen boeide me niet.. :(

( en klopt het dat je melee wapens niet kan looten van pmc, maar wel van scav ? )
Je moet de medkit slepen op het lichaamsdeel waarop je de kit wilt toepassen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korkss
Zo wat een heerlijke run op woods net. 6 pmc’s naar de lobby geschoten. Level 50, 45, 35, 32, 30 en 30. Daarnaast ook nog 6 scavs gekilled. Liep met een 860k aan loot op mijn gemakje naar buiten.Toch lekker als Zelf level 26 zeinde. Helaas geen Sterhmann gezien, ik wil die icepick verdomme :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-06 13:33
Pfff, als scav laatste 3 minuten nog een bear gekillt en hem volledig geloot...
Moest naar factory shacks.. was er met nog 30 seconde op de klok.. Er stond even extracting... maar ineens ging die extracting weg... Dacht dat het inorde was. Maar ben alles kwijt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Korkss schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:50:
Zo wat een heerlijke run op woods net. 6 pmc’s naar de lobby geschoten. Level 50, 45, 35, 32, 30 en 30. Daarnaast ook nog 6 scavs gekilled. Liep met een 860k aan loot op mijn gemakje naar buiten.Toch lekker als Zelf level 26 zeinde. Helaas geen Sterhmann gezien, ik wil die icepick verdomme :-P
Nice! Welk wapen/ammo heb je gebruikt voor deze slachtpartij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TpErWmIl.jpg

Pestily gisteravond, zelf verzonnen quest completed: 100 Red Key Cards. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door brtk op 15-02-2020 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe zit het trouwens als je als SCAV een AI afmaakt en er is geen andere in de buurt. Ben je dan nog ook door AI's aan de andere kant van de map de sjaak of is dit alleen voor SCAV AI in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Iemand weleens last gehad van hangende items in de inventory? Als ik iets sleep naar een ander slot blijft het items soms hoveren boven de inventory. Vrij irritant en begon opeens (weer) sinds vandaag. Lang geleden ook weleens gehad.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Christiano007 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:42:
Hoe zit het trouwens als je als SCAV een AI afmaakt en er is geen andere in de buurt. Ben je dan nog ook door AI's aan de andere kant van de map de sjaak of is dit alleen voor SCAV AI in de buurt?
De sjaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
brtk schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 09:12:
[...]
Nice! Welk wapen/ammo heb je gebruikt voor deze slachtpartij?
Een M1A met Reap-ir thermal. 2x een 50 round magazijn met elk 40 M80 kogels en toploaded met 10 M61 kogels.
Love that })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1199910

Ik ben nu sinds een week aan het spelen, in het begin voornamelijk Offline om Customs een beetje te leren kennen en vervolgens wat SKAV runs gedaan. Wat een game! Op het puntje van mijn stoel voor de eerste keer met wat loot naar de extraction hobbelen, als een kind zo blij dat het me gelukt is levend te ontsnappen...

Ik ben gewend om met een squad te spelen, helaas zijn mijn vrienden van BF nog niet overgehaald om EFT te gaan spelen. Was wel benieuwd of er hier spelers zijn die weleens in een squad spelen?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1199910 op 17-02-2020 12:03 . Reden: taalfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-05 18:33
Anoniem: 1199910 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:02:
Ik ben nu sinds een week aan het spelen, in het begin voornamelijk Offline om Customs een beetje te leren kennen en vervolgens wat SKAV runs gedaan. Wat een game! Op het puntje van mijn stoel voor de eerste keer met wat loot naar de extraction hobbelen, als een kind zo blij dat het me gelukt is levend te ontsnappen...

Ik ben gewend om met een squad te spelen, helaas zijn mijn vrienden van BF nog niet overgehaald om EFT te gaan spelen. Was wel benieuwd of er hier spelers zijn die weleens in een squad spelen?
Probeer zelf ook mijn vrienden over te halen om te gaan spelen, maar dit lukt inderdaad nog niet :P
Dus een vraag aan de mensen hier, is het handig om in squad's te spelen? zorgt natuurlijk voor veel meer succesvolle raids?
Want dan moet ik maar eens in de discord voor een team zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heyman
Skybullet schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 17:33:
.....

Het spel kent wel degelijk de prioriteit: in principe begint het met healen van het lichaamsdeel met de meeste schade. Stel je voor dat één been en één arm dan zou ik altijd zelf de CMS kit slepen naar het lichaamsdeel dat je als eerste wilt aanpakken (mijn voorkeur: benen).

Verder kan je inderdaad geen melee's van pmc looten, maar wel van een scav of boss.
Ebayzo schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 20:24:
Iemand weleens last gehad van hangende items in de inventory? Als ik iets sleep naar een ander slot blijft het items soms hoveren boven de inventory. Vrij irritant en begon opeens (weer) sinds vandaag. Lang geleden ook weleens gehad.
Helaas komt dit wel eens voor: mijn tip, ga ergens op een hele veilige plek zitten/staan, druk op Alt+F4 (forceer afsluiten) en dan de game herstarten, reconnecten etc. Dit duurt altijd even, dus zorg dat je op een hele veilige plek staat.
Christiano007 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:42:
Als je een echte SCAV schiet, dan wordt alle AI Scav enemy, dus als je eenmaal begint met schieten op iets wat beweegt als scav, kan je er beter voor zorgen dat je op alles schiet wat beweegt. Een SCAV player daarentegen kan je killen zonder dat de AI scav je enemy wordt. je killt als het ware een verrader voor de scav AI, dus vandaar dat ze je dan nog vriendelijk vinden.
FixDeluxe schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:16:
[...]

Probeer zelf ook mijn vrienden over te halen om te gaan spelen, maar dit lukt inderdaad nog niet :P
Dus een vraag aan de mensen hier, is het handig om in squad's te spelen? zorgt natuurlijk voor veel meer succesvolle raids?
Want dan moet ik maar eens in de discord voor een team zoeken.
Het voordeel als je met meerdere bent is dat je meer vuurpower hebt (mits je communicatie klopt, want anders schiet je elkaar neer)... Het nadeel is dat je dezelfde loot moet verdelen met meerdere mensen... Lees: hoe ga je een weaponscase verdelen, of hoe verdeel je een keycard of key als je die vindt?

Verder zijn er her en der wel verschillende discords te vinden waar je op kan spelen, volgens mij even zoeken in dit topic en vind je er ook wel één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

@Heyman nope, het was een verrotte firmware op mijn draadloze muis :D

Kon mij herinneren dat ik het eerder had gehad, maar wist oorzaak niet meer. Blijkbaar beide keren een Corsair muis welke na firmware upgrade / iCue update de mist in gaat met EFT inventory, zucht |:( Nu dus weer even mijn bedrade (Corsair) muis aangesloten en dit werkt wel weer gewoon.

[ Voor 67% gewijzigd door Ebayzo op 17-02-2020 14:14 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heyman
Ebayzo schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:25:
@Heyman nope, het was een verrotte firmware op mijn draadloze muis :D

Kon mij herinneren dat ik het eerder had gehad, maar wist oorzaak niet meer. Blijkbaar beide keren een Corsair muis welke na firmware upgrade / iCue update de mist in gaat met EFT inventory, zucht |:( Nu dus weer even mijn bedrade (Corsair) muis aangesloten en dit werkt wel weer gewoon.
Ah okay, er is namelijk wel een probleem dat items niet goed verplaatsbaar zijn ingame (bijvoorbeeld magazines). Dan kan je ze niet van het ene rig naar het andere rig of naar je backpack, dat is ook irritant.

maar dat komt maar zelden voor, maar is ook irritant! Mooi dat het van jou wel al is opgelost, ondanks dat het irritant is van je muis! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Heyman schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:17:
[...]

Het voordeel als je met meerdere bent is dat je meer vuurpower hebt (mits je communicatie klopt, want anders schiet je elkaar neer)... Het nadeel is dat je dezelfde loot moet verdelen met meerdere mensen... Lees: hoe ga je een weaponscase verdelen, of hoe verdeel je een keycard of key als je die vindt?

Verder zijn er her en der wel verschillende discords te vinden waar je op kan spelen, volgens mij even zoeken in dit topic en vind je er ook wel één.
Loot verdelen is bij mij vrij simpel, degene met de kill pakt de loot. Wat hij over laat kan de rest pakken. Loot die in huisjes, tonnetjes, crates etc ligt, is free for all toch!
Verder vind ik solo wel leuk maar duo het leukst. Een extra paar ogen/oren is zeer handig. Maar meer voor de gezelligheid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goldman
Mijn ervaring is dat je solo toch beter bent, je kan beter sneaker, de kans dat anderen je zien is vele malen kleiner, team is inderdaad meer firepower, maar ook gelijk het nadeel dat er vaak al een berg granaten naar je hoofd worden gegooid zonder dat er een kogel gevuurd is. Maar het voornaamste is toch communicatie, bijna, altijd dubbel checken "Waar sta je, waar zit je, waar schiet je op".

Zondag wel een heerlijke ervaring gehad. We zaten met zijn 3en op interchange, vraag ik waar zit je. Antwoord: bij dat zakje....

5min later, waar zit je, bij een kassa.......

:'( _O- :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Goldman schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:21:
Mijn ervaring is dat je solo toch beter bent, je kan beter sneaker, de kans dat anderen je zien is vele malen kleiner, team is inderdaad meer firepower, maar ook gelijk het nadeel dat er vaak al een berg granaten naar je hoofd worden gegooid zonder dat er een kogel gevuurd is. Maar het voornaamste is toch communicatie, bijna, altijd dubbel checken "Waar sta je, waar zit je, waar schiet je op".

Zondag wel een heerlijke ervaring gehad. We zaten met zijn 3en op interchange, vraag ik waar zit je. Antwoord: bij dat zakje....

5min later, waar zit je, bij een kassa.......

:'( _O- :')
Haha, communicatie blijft toch een lastig ding in Tarkov.

Gisteren denk ik 1m aan loot verloren :P. Paar keer goed doodgegaan op Interchange. 1e keer een mooie full geared persoon gekilled samen met iemand anders. We hoorden nog 1 persoon in Techlite (of hoe die winkel precies heet :P), maar we konden de persoon niet weer vinden. We liepen verder en toen werd de persoon waarmee ik speelde toch gekilled door die persoon. Ik zat om de hoek en hij komt uit het niets schietend om de hoek rennen, gelijk dood. Soms wel bijzonder hoe goed bepaalde mensen zijn (en die persoon kwam van heel ver, en kon mij niet zien/horen). Die persoon had trouwens Killa gekilled en was echt bepakt en bezakt.

Ik zie dat vooral streamers ook die tactiek toepassen. Onverwachts snelle moves maken om de vijand te verassen.

Kortom; toch wel weer een super leuke avond Tarkov gehaald. Doel van mij was ook om vaker te spelen met dure gear, anders blijf je in het stramien zitten van "ik wil mijn spullen niet verliezen". Ook wil ik beter worden met hipfire schieten (met een laser) en het dragen van een dichte helm. Toch wel even wennen om daarmee te lopen, want je ziet toch iets minder.

Vandaag maar wat Scav runs doen om m'n stash aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Nvidia freestyle geeft ook wel enorme voordelen. Maar even getest dit weekend maar je ziet gewoon veel meer tov de standaard settings.

Eigenlijk zouden ze met dit soort games alleen spelers bij elkaar moeten stoppen met min of meer dezelfde settings. Nu kan ik b.v. de meeste settings op high zetten en ziet het er prachtig uit. Alleen dan ben je zwaar in het nadeel...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Korkss
Diigii schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:17:
[...]

Haha, communicatie blijft toch een lastig ding in Tarkov.

Gisteren denk ik 1m aan loot verloren :P. Paar keer goed doodgegaan op Interchange. 1e keer een mooie full geared persoon gekilled samen met iemand anders. We hoorden nog 1 persoon in Techlite (of hoe die winkel precies heet :P), maar we konden de persoon niet weer vinden. We liepen verder en toen werd de persoon waarmee ik speelde toch gekilled door die persoon. Ik zat om de hoek en hij komt uit het niets schietend om de hoek rennen, gelijk dood. Soms wel bijzonder hoe goed bepaalde mensen zijn (en die persoon kwam van heel ver, en kon mij niet zien/horen). Die persoon had trouwens Killa gekilled en was echt bepakt en bezakt.

Ik zie dat vooral streamers ook die tactiek toepassen. Onverwachts snelle moves maken om de vijand te verassen.

Kortom; toch wel weer een super leuke avond Tarkov gehaald. Doel van mij was ook om vaker te spelen met dure gear, anders blijf je in het stramien zitten van "ik wil mijn spullen niet verliezen". Ook wil ik beter worden met hipfire schieten (met een laser) en het dragen van een dichte helm. Toch wel even wennen om daarmee te lopen, want je ziet toch iets minder.

Vandaag maar wat Scav runs doen om m'n stash aan te vullen.
Waar ik afgelopen dagen aardig wat verloren ben, ging vandaag echt alles goed.
Op customs spawnde ik vlakbij de grote rode loods. Binnen 5 minuten had ik daar al 4 pmc’s liggen. Backpack vol met gear (avs, ulach’s etc) mn eigen wapen gedropped en hun wapens meegenomen. Vss, sa-58 en een gekke AK-M. Kon mooi nog extracten en wat scavs killen. Voor bijna 700k aan loot.
Dat was vandaag mijn leukste run, profit na een dagje Tarkov bijna 3 miljoen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Laatst online: 24-06 13:08

wth

Ik ben nieuw in tarkov, ben de nu lvl 5 dus er ging nieuwe wereld voor me open op het gebied van de handel op de Flea Market.
Had laatst die 1 miljoen roebel gekregen voor het gedonder met die server is issues, als het goed is heeft die iedereen gekregen die in het bezit van EFT is dacht ik.

Had wat dingetjes verkocht op de Fle Market weer terug op het karakter scherm, zie ik tot mijn verbazing dat die 1 miljoen roebel weg is, zie ik 2 lege vakjes in mijn stash staan waar die 1 miljoen roebel heeft gestaan, sodemieter bijna van me stoel af, ik denk wat nu weer.
Ik weet dat EFT niet echt vergevings gezind, ik weet echt niet wat er gebeurd is heb ik dan toch een fout gemaakt op flea market, of het is een bug, ik heb ook geen1 miljoen roebel uit gegeven op de markt, zeer zeker niet als lvl 5 zijnde.

Met de dingen ik verkoop op de markt kijk ik ook altijd uit met die Fee, als die acceptabel is dan verkoop ik iets, anders niet.
Heb al wat gegoogeld , er zijn wel wat dingen die overeen komen, maar het is voor mijn een compleet raadsel wat er verkeerd is gegaan.
Is hier iemand bekend mee of iets in die trend.

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-04 16:24
Gister voor het eerst een bugged(?) extraction point gehad. Lijkt sinds de nieuwe kleine patch iets nieuws te zijn. Tijdens het controleren van de extraction points werd er opeens een andere locatie actief die voor mij veel dichterbij was. Lekker potje gehad, vol met loot. Kom ik bij de nieuwe extraction, telt af tot 0 en vervolgens gebeurt er niks... Nog een paar keer geprobeerd maar helaas, alle loot kwijt..

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik had gisteren de extractie met 5 sec. Gemist, mocht wel extracten maar was alles kwijt. Ik dacht dat je gelijk dood ging als de tijd voorbij was

• Goldman
Christiano007 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:18:
Ik had gisteren de extractie met 5 sec. Gemist, mocht wel extracten maar was alles kwijt. Ik dacht dat je gelijk dood ging als de tijd voorbij was
Als PMC heb je een (heel klein) beetje speling, SCAV is tijd op, raid done, of je nou aan het extracten of niet bent.

• Heyman
wth schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 23:39:
....

Met de dingen ik verkoop op de markt kijk ik ook altijd uit met die Fee, als die acceptabel is dan verkoop ik iets, anders niet.
Heb al wat gegoogeld , er zijn wel wat dingen die overeen komen, maar het is voor mijn een compleet raadsel wat er verkeerd is gegaan.
Bij inventory issues: even de game herstarten, mogelijk als je het spel vandaag start, dat je weer jouw miljoen terug hebt gevonden. Maar ik kan daar helaas geen garantie voor geven... Ik heb het zelf zo af en toe met items (mags, meds, etc), dat ze "verdwenen" zijn, doe ik een herstart, is alles er weer.
Yup, het spel is daarin redelijk meedogenloos, laat je giga balen, maar geeft een grotere kick en druk om wel op tijd te komen :) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N8Apotheker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-05-2020

N8Apotheker

kom een keer gezellig langs

Wanneer je de extraction net niet haalt kan je nog het beste suicide plegen. dan krijg je tenminste nog je XP. wanneer je een missed in action krijgt ben je alles kwijt en krijg je geen xp.

www.twitch.tv/n8apotheker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N8Apotheker

N8Apotheker

wth schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 23:39:
Ik ben nieuw in tarkov, ben de nu lvl 5 dus er ging nieuwe wereld voor me open op het gebied van de handel op de Flea Market.
Had laatst die 1 miljoen roebel gekregen voor het gedonder met die server is issues, als het goed is heeft die iedereen gekregen die in het bezit van EFT is dacht ik.

Had wat dingetjes verkocht op de Fle Market weer terug op het karakter scherm, zie ik tot mijn verbazing dat die 1 miljoen roebel weg is, zie ik 2 lege vakjes in mijn stash staan waar die 1 miljoen roebel heeft gestaan, sodemieter bijna van me stoel af, ik denk wat nu weer.
Ik weet dat EFT niet echt vergevings gezind, ik weet echt niet wat er gebeurd is heb ik dan toch een fout gemaakt op flea market, of het is een bug, ik heb ook geen1 miljoen roebel uit gegeven op de markt, zeer zeker niet als lvl 5 zijnde.

Enige wat ik kan verzinnen is dat de fee erg hoog was. dat gaat natuurlijk eerst van je geld af. wat verkocht je op flea market? iets dat heel duur is ? of heb je een foutje gemaakt door iets goedkoops voor heel duur te verkopen? dan gaat je fee ook extreem omhoog. iig wel heel vervelend dat je die miljoen op zo'n rare manier bent kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Hoorde laatst in een stream voorbij komen dat er een wipe komt in maart? Kan dat??

Normaal gezien roepen ze dat al maanden van te voren wipe soon, soon soon.

Iemand ook zoiets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetNlx
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-04-2020
Laatste info die ik gekregen heb is dat de wipe over 5 maanden (nu 4) is, source: Can't remember (Pestily? Anton?).

Denk nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
NetNlx schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:09:
Laatste info die ik gekregen heb is dat de wipe over 5 maanden (nu 4) is, source: Can't remember (Pestily? Anton?).

Denk nog lang niet.
Volgens mij kwam Nikita hier zelf mee tijdens de laatste podcast. Maar dacht ook dat hij zei “within” 5 months. Dus dan zou het ook eerder kunnen zijn right?
Ik kijk iedergeval erg uit naar de wipe, ook al begin ik nu lekkere gear/geld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Wat ik wel jammer vindt. Dat je elke keer keer op keer opnieuw de keys moet zoeken die je nodig hebt en etc. Al die stomme items die je in raid moet vinden voor de quests Haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N8Apotheker

N8Apotheker

in de laatste podcast van nikita vertelde hij binnen nu en 8 maanden. maar wss de wipe in juni. hij wilt de complete story mode en tutorial af hebben voordat de nieuwe wipe komt. maar was eerst gepland in maart en uiterlijk september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
Nickrsd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 09:08:
Wat ik wel jammer vindt. Dat je elke keer keer op keer opnieuw de keys moet zoeken die je nodig hebt en etc. Al die stomme items die je in raid moet vinden voor de quests Haha.
Het blijf een "beta". 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Vrees dat het altijd een beta zal blijven Hahaha ben benieuwd hoe hun progressie blijft.
Als we all the way tot versie 1.0 moeten.. hebben we nog wel ff beta.

Speel het zeker net plezier. De spanning is soms zo goed int spel, 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wel handig, er zit nu 20% korting op

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Laatst online: 24-06 13:08

wth

Heyman schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:26:
[...]

Bij inventory issues: even de game herstarten, mogelijk als je het spel vandaag start, dat je weer jouw miljoen terug hebt gevonden. Maar ik kan daar helaas geen garantie voor geven... Ik heb het zelf zo af en toe met items (mags, meds, etc), dat ze "verdwenen" zijn, doe ik een herstart, is alles er weer.
Dat had ik ook gehoopt met een herstart dat die 1 miljoen weer terug had, maar helaas helemaal niks. ;w
N8Apotheker schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 23:15:
[...]

Enige wat ik kan verzinnen is dat de fee erg hoog was. dat gaat natuurlijk eerst van je geld af. wat verkocht je op flea market? iets dat heel duur is ? of heb je een foutje gemaakt door iets goedkoops voor heel duur te verkopen? dan gaat je fee ook extreem omhoog. iig wel heel vervelend dat je die miljoen op zo'n rare manier bent kwijt geraakt.
Klopt een foutje en dan denken dat ik geen fout heb gemaakt, maar dus wel, iets goedkoopst heel duur verkopen daar ben ik de mist mee ingegaan.
Ben ik per toeval achter gekomen omdat ik bijna voor de tweede keer de fout in ging, met iets goedkoopst duur verkopen, met een fee van 255 k.
Dacht hoe kan dit, ik was weer te haastig een paar nullen te veel typen is gelijk toren hoge fee.
In het vervolg maar is beter op letten, was wel een dure lesje. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Nickrsd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 10:07:
[...]

Speel het zeker net plezier. De spanning is soms zo goed int spel, 😁
Op customs vind ik de spanningsboog echt veel te hoog, op andere maps is dat veel minder. Customs is zo'n pvp festein, niet eens leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyman
wth schreef op maandag 24 februari 2020 @ 20:11:
[...]

Dat had ik ook gehoopt met een herstart dat die 1 miljoen weer terug had, maar helaas helemaal niks. ;w

[...]

Klopt een foutje en dan denken dat ik geen fout heb gemaakt, maar dus wel, iets goedkoopst heel duur verkopen daar ben ik de mist mee ingegaan.
Ben ik per toeval achter gekomen omdat ik bijna voor de tweede keer de fout in ging, met iets goedkoopst duur verkopen, met een fee van 255 k.
Dacht hoe kan dit, ik was weer te haastig een paar nullen te veel typen is gelijk toren hoge fee.
In het vervolg maar is beter op letten, was wel een dure lesje. :/
Ahaaa, de welbekende Fee, ik had niet verwacht dat het daaraan op zou/kon gaan, maar schijnbaar kan dat dus extreem oplopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Zijn jullie allemaal enorm bezig met waar je welke items kan vinden..?? Bedoel heb nu een paar quests op staan waarbij ik gfx cards moet hebben en accu’s en tank Shells.. eigenlijk nooit echt tegen gekomen eerlijk gezegd. Nu maar ff opZoeken waar te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-06 18:39
Nickrsd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:09:
Zijn jullie allemaal enorm bezig met waar je welke items kan vinden..?? Bedoel heb nu een paar quests op staan waarbij ik gfx cards moet hebben en accu’s en tank Shells.. eigenlijk nooit echt tegen gekomen eerlijk gezegd. Nu maar ff opZoeken waar te vinden
Graphic Cards, Accus en andere tech vind je vooral op Interchange (Gpus vind je voornamelijk binnen het winkelcentrum in tech stores). Accus meer in de warenhuizen. Tevens kun je accus craften in je hideout als je daar al een beetje mee in de weer bent al zit dit wel achter Workbench Level 2. Kost wel een paar centen om te craften maar je krijgt er 5 voor terug, allemaal gemarkeerd als gevonden in raid. Je kunt deze dus ook inleveren voor quests.

Tank shells kunnen spawnen in duffle bags maar zijn voornamelijk (makkelijker) te vinden op Reserve, al is dit niet echt een hele makkelijke map en de shells kunnen achter gesloten deuren liggen. Tevens kun je shells ook krijgen in scav cases, wederom in de hideout. Echter zou ik om deze quest niet zo heel druk maken, je verdiend er geen cash of xp voor maar alleen de mogelijkheid om een Ash-12 te kopen, en dat is een gun waar je liever niet mee wilt lopen. ;) Uiteindelijk is deze quest ook niet nodig voor de Kappa case mocht je dat ambiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ok 👌 netjes. Ben niet zozeer met de quests bezig. Zo nu en dan pak ik een quest mee. Volgende x betere focus op de items die nodig zijn voor de quests.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:29
Pestily gaat lekker met z'n charitystream.. Zit al boven de 80k+ opgehaald. Zijn John Wick runs zijn echt legendarisch.

Vanavond weer itemdrop op BoomTV, hoef je alleen je Twitch account te linken aan je EFT account op de site van EFT, en aanwezig te zijn op de stream, dan krijg je vanzelf items toegemaild in de game (of niet).

Heb vandaag Pestily wel gekeken maar dat viel niet mee, blijft maar bufferen bij KPN Glasvezel vandaag.

Voor mensen die nog een Discord zoeken (zag hem hier maar één keer voor bij komen in dit topic) is er de "Dutch Elite Forces"-discord waar zo'n beetje alle Nederlandse Tarkov spelers zich verenigen.
https://discordapp.com/invite/CWQddSx

[ Voor 35% gewijzigd door RedHat op 25-02-2020 19:54 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste