Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Julienjes
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-10-2016
Goedenavond allen :)

Kwam deze game tegen en zag dat er nog geen topic over was en dacht kijken of anderen net zo enthausiast erover zijn als ik.

Persoonlijk vind ik het er voor een Alpha erg goed uit zien :9

https://youtu.be/IPlnHe9l34E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:27
Het ziet er interessant uit en een grote stalker-achtige sfeer/gevoel. Ik vraag me alleen af, of dit soort survival games niet snel gaan vervelen. Het is in ieder geval wel en game die ik in de gaten zal houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 12:28

TommyGun

Stik er maar in!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Hier een recente developer stream met flink wat gameplay. :)

[YouTube: https://youtu.be/FIpsx6JzfC8]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik had hem een tijdje geleden ook al gezien en was als STALKER fan meteen wild enthousiast.

Totdat...

Ik op RPS zag dat er geen fatsoenlijke single player campaign zou komen: https://www.rockpapershot...cape-from-tarkov-gameplay

De site van de Game ziet er geweldig uit en als hij ook een SP zou bevatten had ik hem al gepreordered. Ze focussen dus echter op een MMORPG met FPS elementen en Co-op. Best leuk maar niet waar ik voor wil gaan en ik ben bang dat dit ook weer een game is waar in no time de hackers zich op storten.

Jammer, heel jammer want verder ziet alles er echt heel goed uit. Ik blijf hem wel in de gaten houden wat de recensies en ervaringen zijn als hij uitgekomen is. Kan altijd nog beslissen tot een koop tijdens een sale op Steam (als hij tenminste bij Steam wordt opgenomen :) )

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Er zijn ook wat FAQ en Q&A met een van de developer te vinden in het forum.

Gameplay FAQ
What is Escape from Tarkov?
Developer's answers from RU forum
Developer answers

Hier alleen de 28min gameplay beelden:

[ Voor 9% gewijzigd door Games op 27-05-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bws1989
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-06 18:55
Vandaag mailtje gehad:

We have conducted an ultimate analysis of the much-anticipated alpha testing launch of Escape from Tarkov and are now ready to disclose its date.

The most important point of the early testing is the solid base that will be added to the game in the coming days and will make it to the Alpha - and, ultimately, serve as a steady foundation to Escape from Tarkov.

Opening access to whatever we have now, "as is", in our opinion, does not serve any purpose. Alpha testing should not only polish the project and add content, but thoroughly balance and flesh out the details of game mechanics.

This is why we have formed a perfectly clear vision of what alpha testing should include - the version of the game where we could solve all of these tasks together!

We hereby announce the start of Escape from Tarkov alpha testing for August 4.

Thank you for your continued support!

In the time remaining to the launch of the tests we are going to reveal several new game features in form of videos or streams, so stay tuned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 11:55

Pat-Juh

Patrick

Ik ben benieuwd wat het gaat worden, ik volg het al sinds de aankondiging :). De Alpha footage ziet er goed uit. Oog voor detail is er in elk geval. Veel mogelijkheden al om je gear aan te passen aan jouw stijl spelen, guns blazing vs lange afstand of stealth om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:54

Dhrax

Prog Lord

Is er al meer bekend over de release date en eventuele maandelijkse kosten ?
De game is op veel sites nog niet te vinden voor pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-06 21:12

John Doos

ClaudZaque

Zie niks over maandelijkse kosten en meen dat er op de Twitter iets te vinden was over release date en voortgang.

https://www.escapefromtarkov.com/preorder-page

Eenmalige kosten worden hier voorgesteld.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Games schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:55:
Er zijn ook wat FAQ en Q&A met een van de developer te vinden in het forum.

Gameplay FAQ
What is Escape from Tarkov?
Developer's answers from RU forum
Developer answers

Hier alleen de 28min gameplay beelden:
[video]
Het ziet er wel een beetje "clunky" uit. Het schieten ziet er niet helemaal soepel uit, en hij lost volgens mij enkele schoten die niet helemaal geregistreerd lijken te worden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 08:37
wauw, deze game ziet er echt geweldig uit.
Ik krijg helemaal het oude stalker gevoel hiervan.
Deze ga ik in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-06 13:32
Eerste closed alpha invites zijn al de deur uit, ze sturen invites in waves. 5de wave is gisteren verstuurd. Je maakt kans op een invite als je gepreordered hebt boven de standard edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Ziet er leuk uit maar ik ben niet gecharmeerd van de "perks" die je bij duurdere versies krijgt. Je krijgt extra geld, equipment en geupgrade stashes en containers. Geld geef je uit aan spullen die je kwijt kan raken, equipment raak je kwijt, maar die stashes en containers gebruik je blijkbaar juist om dat allemaal te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Dartillus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:16:
Ziet er leuk uit maar ik ben niet gecharmeerd van de "perks" die je bij duurdere versies krijgt. Je krijgt extra geld, equipment en geupgrade stashes en containers. Geld geef je uit aan spullen die je kwijt kan raken, equipment raak je kwijt, maar die stashes en containers gebruik je blijkbaar juist om dat allemaal te voorkomen.
Is toch niks mis mee ? Enige voordeel is eigenlijk de stash, die is permanent.
De overige items zijn allemaal foetsie zodra je het loodje legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Heeft iemand toevaallig al de EOD editie gekocht voor 110 euro en zichzelf zo toegang verschaft tot de closed Alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myzzle
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06 16:27
Mocht je het willen testen:

https://www.escapefromtarkov.com/news/id/46?lang=undefined

20% korting op alle packages tot 2 Januari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-06 08:18
Gezien de voordelen die je krijgt bij de duurdere versies. Neem even de Edge of Darkness versie:
*Initially good standings with all in-game traders

Nee dankje de game lijkt me best leuk maar dit voelt nu meer aan als een p2w game en daar pas ik voor

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 11:21
Verschillende streamers spelen het spel nu trouwens:

https://www.twitch.tv/directory/game/Escape%20From%20Tarkov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-06 20:07
Sowieso goede game met potentie. Ik als alpha tester heb er nu zo'n 50 uur inzitten en ben erg tevreden. Benieuwd naar full game release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Ik heb de game ook aangeschaft en speel nu een aantal dagen in de Alpha.
Ik ben zeer onder de indruk van de game, dit gaat een van mijn favorieten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 22:50
Nordcore schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:36:
Ik heb de game ook aangeschaft en speel nu een aantal dagen in de Alpha.
Ik ben zeer onder de indruk van de game, dit gaat een van mijn favorieten worden34,.
Moet je het duurste pakket hebben om op dit moment de alpha te kunnen spelen? De preorder pagina (https://www.escapefromtarkov.com/preorder-page) wekt bij mij wel die indruk en om €109,99 te gaan neertellen voor een spel dat de alpha fase nog niet heeft verlaten is wat mij betreft van de zotte. Ik betaal ook niet graag €34,99 voor idem maar dat is nog enigszins acceptabel. Na het hele Star Citizen debacle ben ik wel voorzichtig met preorders van spellen in alpha fase.

Hoe zit het met de performance? Ik zag in de laatste paar dagen een YT clipje van FrankieOnPCin1080p en wat me opviel is dat de FPS behoorlijk laag leek, hoewel Frankie ongetwijfeld een behoorlijke bak zal hebben. Wat is jullie ervaring?

Tot slot vind ik het jammer dat de rewards van de steeds duurder wordende preorder packages een beetje rieken naar pay 2 win. Grotere stash, meer geld, bonus equipment, goede verhouding met alle traders et cetera.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 12:31
Foodie88 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:57:
[...]

Moet je het duurste pakket hebben om op dit moment de alpha te kunnen spelen? De preorder pagina (https://www.escapefromtarkov.com/preorder-page) wekt bij mij wel die indruk en om €109,99 te gaan neertellen voor een spel dat de alpha fase nog niet heeft verlaten is wat mij betreft van de zotte. Ik betaal ook niet graag €34,99 voor idem maar dat is nog enigszins acceptabel. Na het hele Star Citizen debacle ben ik wel voorzichtig met preorders van spellen in alpha fase.

Hoe zit het met de performance? Ik zag in de laatste paar dagen een YT clipje van FrankieOnPCin1080p en wat me opviel is dat de FPS behoorlijk laag leek, hoewel Frankie ongetwijfeld een behoorlijke bak zal hebben. Wat is jullie ervaring?

Tot slot vind ik het jammer dat de rewards van de steeds duurder wordende preorder packages een beetje rieken naar pay 2 win. Grotere stash, meer geld, bonus equipment, goede verhouding met alle traders et cetera.
Standard version geeft géén alpha access. Vervolgens is het voor de duurdere versies 50%, 75% en 100% (de duurste versie - €109,99) Dus ja, je moet nu de duurste versie kopen om meteen te kunnen spelen.

Performance zou ik nog niet naar kijken in een alpha.

Met dat p2w ben ik het op zich wel eens. Lijkt een raar systeem. Ben benieuwd hoe het wordt bij full release. Voor zover ik heb gelezen op Reddit verdwijnen die Pre orders op een gegeven moment.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Foodie88
oViechiel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:36:
[...]

Standard version geeft géén alpha access. Vervolgens is het voor de duurdere versies 50%, 75% en 100% (de duurste versie - €109,99) Dus ja, je moet nu de duurste versie kopen om meteen te kunnen spelen.

Performance zou ik nog niet naar kijken in een alpha.

Met dat p2w ben ik het op zich wel eens. Lijkt een raar systeem. Ben benieuwd hoe het wordt bij full release. Voor zover ik heb gelezen op Reddit verdwijnen die Pre orders op een gegeven moment.
Ah, dat dacht ik al.

Performance niet naar kijken in een alpha? Daar ben ik het maar deels mee eens. Je ziet dat veel early access games zich verbergen achter de early access/alpha status. Kijk maar naar Miscreated, of DayZ Standalone. Bugs en performance issues blijven lang onaangetast.

Het punt van early access is juist dat je het spel al voor de volle mep koopt voordat het een 'verkoopbare' staat (het spel is af) bereikt. Dat zet de developer in een hele aparte positie. Zijn spel is nog niet af (en voor veel early access nog niet eens fatsoenlijk 'speelbaar') maar hij heeft al wel het volle bedrag aan je verdiend.

Met early access wordt dus een significant deel - zo niet het leeuwendeel - van de omzet reeds gerealiseerd voordat het spel 'af' is. Voor de developer verdwijnt daarom de incentive om het spel af te maken. DayZ is na drie jaar nog steeds niet 'uit' en waarom zouden ze het naar de gold status toebrengen? Het geld is verdiend en het spel 'uitbrengen' betekent slechts dat mensen met een kritischer oog naar het spel gaan kijken.

Nu is het nog steeds de situatie waarin iemand een bepaalde performance issue of bug aangeeft en hij krijgt terug 'yes, but it's alpha'. Dat vind ik te makkelijk. Uiteraard betekent een alpha dat je rekening moet houden met bugs maar wanneer een spel moedwillig in de alpha fase wordt gehouden om zulke misstanden te rechtvaardigen (DayZ, kuch kuch) dan wordt het kwalijk.

Ik wil niet direct zeggen dat dit ook hier bij dit spel zal gaan gebeuren maar ik ben slechts skeptisch, vooral omdat ik de laatste paar jaar veel projecten aan het 'early access syndroom' zoals hierboven beschreven heb zien lijden. Zie het als een kanttekening bij jouw opmerking dat je niet naar de performance in een alpha zou moeten kijken.

Overigens moet ik wel zeggen dat het er grafisch gezien goed uit ziet en dat de Russische, stalker-achtige sfeer mij zeker aanspreekt. Ik heb honderden uren in de ArmA 2 DayZ mod zitten dus dit soort gameplay interesseert mij zeker!

BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oViechiel
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 12:31
Ik snap je punt en ik kan me mateloos irriteren aan het 'early access syndroom'. Inderdaad een excuus om een game er eeuwig in te houden.

Aan de andere kant hoop ik dat sommige devs met het verdiende geld (in de 'alpha) ook echt een game verbeteren.

DayZ is natuurlijk een belabberd (of juist goed) voorbeeld. Ik heb het zelf nooit gespeeld dus kan niet oordelen maar je gaat mij niet wijs maken dat een spel zo lang in de alpha / beta hoort.

En met die performance blijft het afwachten ben ik bang. Een kwestie van tijd en wederom hopen dat het beter wordt, of dat ze er in ieder geval energie in steken. Mocht dat niet zo zijn dat is het kwaad al geschied voor de mensen met een Pre order.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Vergeet niet dat de 110 ex vat is (Alleen in europa) en je dus uiteindelijk 148 neertelt.

Perfomance is gewoon prima en ik heb ruim voldoende fps. Lees 60+
De dev's zijn er daadwerkelijk goed mee bezig en bug reports die je moet indienen word ook echt wat mee gedaan. Tevens is het forum goed actief en zie daar veel goede zaken worden besproken.

Enige puntje is nu even de server perfomance, teveel spelers op een te kleine server geeft problemen. Maar dat kun je van te voren niet in schatten en devs hebben gezegd hem te gaan upgraden.

Afbeeldingslocatie: https://s27.postimg.org/rsncr52pv/2017_01_13_23_23_18_7_6_0_35_2_0_1_0_7_0.png

[ Voor 9% gewijzigd door rolandos582 op 13-01-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:26

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

De troll reactie weggehaald. Het is handiger om gewoon een TR in te sturen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
Ircghost schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:20:
[mbr]De troll reactie weggehaald. Het is handiger om gewoon een TR in te sturen :).[/]
Dank je en sorry voor mijn 'feeding the troll' maar ik kon het gewoon niet laten. Zulke mensen mogen ze er direct afflikkeren wat mij betreft :X
rolandos582 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:09:
Vergeet niet dat de 110 ex vat is (Alleen in europa) en je dus uiteindelijk 148 neertelt.

Perfomance is gewoon prima en ik heb ruim voldoende fps. Lees 60+
De dev's zijn er daadwerkelijk goed mee bezig en bug reports die je moet indienen word ook echt wat mee gedaan. Tevens is het forum goed actief en zie daar veel goede zaken worden besproken.

Enige puntje is nu even de server perfomance, teveel spelers op een te kleine server geeft problemen. Maar dat kun je van te voren niet in schatten en devs hebben gezegd hem te gaan upgraden.

[afbeelding]
Ex btw? Pfoe. Hoe durven ze! Fijn dat er mensen zijn die nu al zoveel geld neertellen om te mogen spelen maar mij echt niet gezien.

Het knaagt aan me dat een alpha/beta tegenwoordig wordt gezien als een exclusief voorproefje (je bent cool als je daar in zit) en niet als een moment om samen met/voor de developers de functies uit te testen. Het was een gunst richting de developers en nu is het iets geworden waar je extra voor moet betalen.

Ook is een 'alpha' eigenlijk een 'beta van vroeger', als je kijkt naar de functies en stabiliteit. Een 'beta' is tegenwoordig een soort veredelde demo.

Goed, we zullen wel zien wat er in de aankomende maanden met dit spel gaat gebeuren. Ik kijk regelmatig nog YouTube clips en Twitch streams van dit spel dus zodoende blijf ik toch op de hoogte.

Overigens moet ik wel zeggen dat een setup met 2 x 980 niet heel representatief is qua performance. Los van het feit dat de meeste mensen een single card setup hebben (en ik snap ook wel dat een kaart van 3 jaar geleden dit spel niet goed hoeft te draaien) is het ook nog afhankelijk van je settings en resolutie.

Hoe hoog staan je settings en op welke resolutie speel je? Als je je framerate uncapped, hoeveel haal je dan?

[ Voor 20% gewijzigd door Foodie88 op 16-01-2017 10:38 ]

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Game heeft geen SLI support op het moment. 2560x1440p met hoogste settings. Fps is unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
rolandos582 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:22:
Game heeft geen SLI support op het moment. 2560x1440p met hoogste settings. Fps is unlocked
Okay, dus dit moeten we zien als de performance op een enkele 980. Dan is het okay.
Hoe kan het echter zijn dat de average FPS exact 62.000 is? Weet je zeker dat de FPS unlocked is?

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Foodie88 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:37:
[...]

Okay, dus dit moeten we zien als de performance op een enkele 980. Dan is het okay.
Hoe kan het echter zijn dat de average FPS exact 62.000 is? Weet je zeker dat de FPS unlocked is?
90%. Ik zie namelijk geregeld 70+ en tevens zou die met vsync 60fps moeten geven. Maar cpu + 1gpu is wel prima inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Ik speel met mijn GTX970 op 2560 x 1080 en haal gemiddel net de 60fps op binnen locaties.
Buiten zakt hij terug en dien ik de grafisxche instellingen naar beneden bij te stellen.

Ik heb de Left Behind editie gekocht voor 63 euro incl belastingen nadat ik op het escapefromtarkov forum gelezen had dat bijna iedereen die deze versie gekocht had meteen toegang kreeg.
Na aanschaf kreeg ik meteen een mailtje dat ook ik toegelaten was voor alpha testing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim641
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-04 08:40
Nordcore schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:13:
Ik speel met mijn GTX970 op 2560 x 1080 en haal gemiddel net de 60fps op binnen locaties.
Buiten zakt hij terug en dien ik de grafisxche instellingen naar beneden bij te stellen.

Ik heb de Left Behind editie gekocht voor 63 euro incl belastingen nadat ik op het escapefromtarkov forum gelezen had dat bijna iedereen die deze versie gekocht had meteen toegang kreeg.
Na aanschaf kreeg ik meteen een mailtje dat ook ik toegelaten was voor alpha testing.
Hoe heb jij die versie voor 63 euro gekregen? Ik wilde hem ook halen omdat ik dan 50% kans heb op de alpha, maar zodra ik wil afrekenen kost het me 78 euro met BTW erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Ik heb dit tijdens een kortingsactie gedaan en rkeeg daardoor 20% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 10:26
Ik zoek mensen om mee te spelen ben nu tijdje bezig en moet zeggen dat het bloedstollend zenuwachtig is om te spelen.

Je weet nooit wanneer er iemand de hoek omkomt met een Shotgun of AK. Daarom zou ik graag willen kijken hoe het is om samen te spelen met een groepje.

Is er iemand die dit spel speelt en zin heeft om samen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Ik zie je bericht nu pas.
Ik heb wel interesse om dit eens te proberen.

Ik stuur je een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-05 20:45
Inmiddels anderhalve week bezig met Escape from Tarkov en ben ook zeer content met deze game. Het lijkt mij dan ook wel leuk om in groepsverband te spelen.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik speel de game ook al een tijdje mochten er mensen willen spelen stuur me gerust een PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcloudnl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-04 18:43
Deze maand komt de beta uit, ik speel het nu al een tijdje en het heeft wel echt een heel aparte feeling.
De graphics zijn nu al erg mooi en de wapens voelen goed aan. Ook met een pistooltje kun je goed meekomen. Kijk vooral eens naar wat twitch / YouTube filmpjes.
De AI is in de laatste patch nog menselijker gemaakt waardoor je moeilijk kan zien of iemand een speler SCAV is of een AI.
USEC en BEAR (de twee normale fracties) zijn altijd spelers.

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de nieuwe map die dus deze maand uitkomt tegelijk met de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-06 19:07
Ik kijk met veel interesse naar deze game en heb wat Youtube filmpjes gezien van de laatste versie.
Vragen die ik heb. die me mogelijk over de streep kunnen trekken om dit spel aan te schaffen:
1. Kan je in game met elkaar praten ? Zoals bijvoorbeeld bij DayZ dat je ook andere spelers in de verte hoort praten ..
2. Kan je makkelijk een team vormen met mensen met wie je wil spelen bijvoorbeeld van Tweakers ?
3. Kan je in game een clan vormen ?
4. Zou je dit spel ook solo kunnen spelen op een drukke server ?

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcloudnl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-04 18:43
1) er is (nog) geen ingame voip, je kan wat taunts doen en thats it. discord / teamspeak kun je gewoon gebruiken daarvoor.

2) je kan heel makkelijk een team vormen per map in de lobby.

3) er zitten (nog) geen clans in

4) Ik speel heel vaak solo, check op twitch eens kottongamer bijvoorbeeld, die speelt ook altijd solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Raverty

rm -rf*

Is er ook iets van een Teamspeakserver of discord server onder tweakers hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Ik heb wat filmpjes bekeken op youtube en het ziet er echt fantastisch uit. Nou zag ik de verschillende pakketten en om een beetje safe te spelen lijkt me het goedkoopste pakket van €36 het meest aantrekkelijke nu. Ik begrijp ook dat de + stash die je krijgt bij de LEft behind edition bijvoorbeeld is vrij te spelen ingame? KLopt dit? Want volgens mij heb je stash ruimte meeeeeeeeeer dan nodig in deze game!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-07-2024
MetalPool schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:20:
Ik heb wat filmpjes bekeken op youtube en het ziet er echt fantastisch uit. Nou zag ik de verschillende pakketten en om een beetje safe te spelen lijkt me het goedkoopste pakket van €36 het meest aantrekkelijke nu. Ik begrijp ook dat de + stash die je krijgt bij de LEft behind edition bijvoorbeeld is vrij te spelen ingame? KLopt dit? Want volgens mij heb je stash ruimte meeeeeeeeeer dan nodig in deze game!
Een 100% zeker antwoord heb ik hier niet op, maar van wat ik links en rechts begrepen heb zullen er wel mogelijkheden zijn om je stash en secured container groter te krijgen. Dit zal echter wel pas in de final release van de game zitten heb ik begrepen.

Ben nu zelf sinds zondag aan het spelen in de closed bèta. Tot zover ben ik wel onder de indruk! De servers hebben het helaas wel zwaar, maar dit zal vermoedelijk gauw gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

The.Sticky schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

Ben nu zelf sinds zondag aan het spelen in de closed bèta. Tot zover ben ik wel onder de indruk! De servers hebben het helaas wel zwaar, maar dit zal vermoedelijk gauw gefixed worden.
Ik ben sinds gisteren begonnen en heb de €36 package maar gekocht.
Speelt wel erg lekker zeg! En de sfeer die er hangt is echt creepy.
Denk dat dit me zoveel meer gaat bekoren dan Dayz en Pubg.
De realisme in deze game is echt awsome.

Alleen die spawnpoints zijn een beetje lame.....vooral de spawncampers :|
Maar goed daar zullen ze vast wel iets op gaan verzinnen.

Ook heerlijk dat je je stance zeg maar per 10 cm ofzo kan bepalen met je scroll-wheel op je muis.
Dat heb ik in nog geen andere shooter gezien!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-05 15:25
Wordt dit nog een beetje gespeeld door de mensen hier?
MetalPool schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:04:
[...]

Ik ben sinds gisteren begonnen en heb de €36 package maar gekocht.
Speelt wel erg lekker zeg! En de sfeer die er hangt is echt creepy.
Denk dat dit me zoveel meer gaat bekoren dan Dayz en Pubg.
De realisme in deze game is echt awsome.

Alleen die spawnpoints zijn een beetje lame.....vooral de spawncampers :|
Maar goed daar zullen ze vast wel iets op gaan verzinnen.

Ook heerlijk dat je je stance zeg maar per 10 cm ofzo kan bepalen met je scroll-wheel op je muis.
Dat heb ik in nog geen andere shooter gezien!
Dit dus. DayZ vond ik eigenlijk niks, PUBG ook niet. Met EFT ben ik nu een kleine week bezig en holy shit wat een vette game. Zoals iemand al zei is het wel echt zenuwslopend, nog tien keer erger dan menig horrorgame.

Die kleine hardcore-detailtjes zijn geniaal: letterlijk in je magazijn/patroonkamer moeten kijken om te zien hoeveel kogels je hebt (want geen HUD), op de zijkant van je geweer moeten kijken of je op single-shot of full-auto staat, die slider voor hoe snel je loopt i.v.m. lawaai maken, je magazijn in je tactical vest of broekzak moeten hebben (als 'ie in je rugzak zit kun je niet reloaden), twee keer op R drukken betekent sneller reloaden maar laat je oude magazijn vallen ipv dat kogels herteld worden, allerlei verschillende medische aandoeningen met uiteenlopende oplossingen (spalken voor botbreuken, tourniquets voor hevige bloedingen etc.).

Ik heb momenteel veel plezier in spelen als scav, al is het jammer dat weinig mensen samen spelen als die 'faction'. Er is ook geen incentive om níet op andere scavs te jagen, behalve de gedachte dat je beide beter af bent als je het beide overleefd. Op zich ook wel weer begrijpelijk want de scavs zijn het laagste tuig van de richel die elkaar nog om een snickers-reep omleggen (aldus de lore). Er zit naar ik begrijp een soort karma-systeem aan te komen en dat lijkt me een hele mooie toevoeging. Kortgezegd houdt dat geloof ik in dat scavs die andere scavs voortdurend neermaaien worden ingedeeld met gelijkgezinden (en mensen die wat minder van het shoot-on-sight zijn dus ook).

Die spawnpoints zijn nog wel wat problematisch ja, maar het irritantst vind ik nog de exit-campers :{
mcloudnl schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:33:

3) er zitten (nog) geen clans in
Zeker wel, een heleboel zelfs. The Art of Warfare [TAW] is bijvoorbeeld een hele populaire, internationale clan die ook meedoet in EFT met inmiddels al honderden leden. Zie ook http://forum.escapefromtarkov.com/forum/40-clans/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-06 17:09

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Kan je als je de game koopt gelijk spelen btw zodra die gedownload is? Of moet je wachten tot je een mail krijgt over de closed bèta.

43 euro valt wel mee vind ik persoonlijk namelijk maar ben benieuwd hoelang die leuk blijft.

[ Voor 26% gewijzigd door DidierB op 21-08-2017 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-07-2024
Sinds ik aan de slag kon met de closed bèta heb ik PUBG niet meer aangeraakt in de afgelopen weken. Tarkov heeft wel een hoge instapgrens, maar als je jezelf daar doorheen kan werken en de game beter leert kennen, is het (voor mij in ieder geval) een zeer verslavende game.

Ik ben erg benieuwd hoe de final versie gaat worden. Van wat ik lees is de huidige staat van de game nog maar een klein deel van wat er uiteindelijk allemaal in zit. Het speelt nu al erg lekker weg en ik betrap mezelf er vaak op dat ik denk: 'aah nog even een rondje hier of daar' of 'nog even m'n inventory nalopen of aanvullen met dit en dat'.

Er treedt af en toe wel desync op en dat kan wel vervelend zijn, maar ik heb er er dermate weinig last van gehad dat het echt een grote irritatiefactor is. Ik hoop dat de devs dit wel gauw gaan oplossen en met concrete info komen over waar ze mee bezig zijn voor de komende tijd.
DidierB schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:17:
Kan je als je de game koopt gelijk spelen btw zodra die gedownload is? Of moet je wachten tot je een mail krijgt over de closed bèta.
Als je de game nu koopt, welke versie dan ook, dan heb je instant toegang tot de closed bèta inderdaad. Dit kun je vinden onder Profile op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

The.Sticky schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:45:
Sinds ik aan de slag kon met de closed bèta heb ik PUBG niet meer aangeraakt in de afgelopen weken. Tarkov heeft wel een hoge instapgrens, maar als je jezelf daar doorheen kan werken en de game beter leert kennen, is het (voor mij in ieder geval) een zeer verslavende game.

Ik ben erg benieuwd hoe de final versie gaat worden. Van wat ik lees is de huidige staat van de game nog maar een klein deel van wat er uiteindelijk allemaal in zit. Het speelt nu al erg lekker weg en ik betrap mezelf er vaak op dat ik denk: 'aah nog even een rondje hier of daar' of 'nog even m'n inventory nalopen of aanvullen met dit en dat'.

Er treedt af en toe wel desync op en dat kan wel vervelend zijn, maar ik heb er er dermate weinig last van gehad dat het echt een grote irritatiefactor is. Ik hoop dat de devs dit wel gauw gaan oplossen en met concrete info komen over waar ze mee bezig zijn voor de komende tijd.

[...]

Als je de game nu koopt, welke versie dan ook, dan heb je instant toegang tot de closed bèta inderdaad. Dit kun je vinden onder Profile op de website.
Dank je. Net gehaald. Wauw die game is intens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Laatst online: 23-05 15:25
The.Sticky schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:45:

In de eerste week dat ik het speelde heb ik geen enkele keer desync gezien, las er steeds over op het EFT-forum maar had geen idee waar het over ging. Helaas afgelopen vrijdag en in het weekend continu desyncs tot op het punt dat het onspeelbaar was. Er is ook regelmatig onaangekondigd serveronderhoud, allemaal wel begrijpelijk gezien het relatief vroege stadium waar de game in verkeert, al mogen de devs wel iets meer communiceren.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het karma-systeem dat geïntroduceerd gaat worden. Gaat het eindelijk lonen om als scavs samen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-06 13:21
43 euro valt wel mee vind ik persoonlijk
43 euro? Zie ik kosten over het hoofd? Op mijn scherm kost de standaard editie 34.99 Euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rob SOS schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:12:
43 euro? Zie ik kosten over het hoofd? Op mijn scherm kost de standaard editie 34.99 Euro?
De prijzen zijn exclusief BTW. Wel gelijk een waarschuwing. Aan refunds doen ze niet. Ook is Xsolla de payment provider, schijnen veel mensen op internet ook niet fijn te vinden, zacht gezegd.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 22-08-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-06 15:36
Weet iemand of er ook DLC's komen? Of krijg je alleen gratis updates? Ik hoop natuurlijk van niet want ik ga, net zoals bij BF1, niet nóg meer betalen dan ik al heb betaald.

• Nordcore
MetalPool schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:20:
toevallig is deze vraag net beantwoord op het eft forum:

Q: My stash and container are pretty small, can i upgrade it without spending real money?
A: Unfortunately you can not upgrade it NOW, but you will definitely be able to either increase The size of your stash or your container in the future. Most probably in the open beta stage with the implementation of the hideout feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB

DidierB

Zeer verslavende game. Ben wel al fucking veel Guns enzo kwijt geraakt aan scavs of spelers omdat ik te snel speelde maar wat heerlijk als je dan wel kan ontsnappen met 30K aan loot.

Alleen jammer dat ik al 2 keer me ak heb verloren omdat ik niet kon reloaden vanwege de servers
Speel vooral woods of customs.

[ Voor 18% gewijzigd door DidierB op 25-08-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
DidierB schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:06:
Zeer verslavende game. Ben wel al fucking veel Guns enzo kwijt geraakt aan scavs of spelers omdat ik te snel speelde maar wat heerlijk als je dan wel kan ontsnappen met 30K aan loot.

Alleen jammer dat ik al 2 keer me ak heb verloren omdat ik niet kon reloaden vanwege de servers
Speel vooral woods of customs.
Ja, dat probleem met reloaden heb ik ook al meerdere keren gehad.
Net zoals de-sync problemen waardoor de exits niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-06 08:54
Ben er nogsteeds niet helemaal uit of ik het spel zal aanschaffen op dit moment. Het lijkt me echt een super toffe game, maar ik vind hem wel een beetje duur voor een beta game. ook lees ik veel negatieve dingen over de de-sync en veel bugs die nog in het spel blijken te zitten. Is het die 43 euro dan wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Daradius schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:30:
Ben er nogsteeds niet helemaal uit of ik het spel zal aanschaffen op dit moment. Het lijkt me echt een super toffe game, maar ik vind hem wel een beetje duur voor een beta game. ook lees ik veel negatieve dingen over de de-sync en veel bugs die nog in het spel blijken te zitten. Is het die 43 euro dan wel waard?
Wat mij betreft is het zeker dat bedrag waard.
Sterker nog, zodra ze weer korting geven (eens in de zoveel tijd) ga ik upgraden naar de "Edge of Darkness" editie aangezien je dan een aantal grote voordelen heb ten opzichte van de "left behind editie" die ik nu heb (met 20% korting gekocht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Raverty

rm -rf*

Is er ook iets van een Tweakers spelerslijst en / of een tweakers discord van Escape from Tarkov.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Jeanke117 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:06:
Weet iemand of er ook DLC's komen? Of krijg je alleen gratis updates? Ik hoop natuurlijk van niet want ik ga, net zoals bij BF1, niet nóg meer betalen dan ik al heb betaald.
Want ? Jij verwacht dat ontwikkelaars pro-deo uren erin stoppen zodat jij gratis extra content kunt spelen ?
Zo werkt het natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06 12:48
Ik ben een groot fan van survival games.Heb veel DayZ gespeeld, nu onwijs veel (uiteraard) PUBG, maar m'n favoriete spel is en blijft S.T.A.L.K.E.R.. Die ik alle drie tot in den treuren gespeeld heb met incl. mods. Helemaal Misery was briljant, en hardcore.

Aangezien ik een weekendje 'vrij' had, de gelegenheid genomen eindelijk Escape from Tarkov aan te schaffen en te proberen. Ik wilde het al veel eerder proberen, maar door tijdgebrek geen kans. Gelukkig was ik na een uur spelen al ontzettend enthousiast! Tot nu toe Factory alleen eventjes gespeeld en voor de rest Shoreline.
De grootste fout die ik gemaakt heb is uitgaan van het goede in de mens. Paar potjes als Scav gespeeld en dacht "scavs schieten niet op elkaar". Al snel geleerd dat het ook dan 'gewoon' KOS is.

Als beginner vind ik het erg eng. Ik heb nog maar 1 pistool dus die is me dierbaar :> Als ik dan zachtjes rondloopt en de schoten om me heen hoor, ga ik toch snel liggen.

Ik merk wel dat ik er na 2 dagen spelen ontzettend veel moeite me heb, en me afvraag of ik dit spel blijf spelen. Om de volgende redenen:
  • Ik zie echt helemaal niemand. Maar de anderen zien mij wel 8)7 . Ik denk een kwestie van oefenen?
  • M'n AR en vest ben ik na m'n eerste potje kwijt. Sterker nog, ik heb nog 1 zielig pistooltje. Hoe kan ik het hiermee opnemen tegen mensen met geared AR's?
  • Doordat ik geen wapen of bescherming heb, word ik meestal binnen 5 minuten afgemaakt. De loot die in vind stop ik in mijn 4 slot container. Is er een betere manier om te looten?
  • Nogmaals, 1 pistooltje, geen bescherming en bij extration camper(s) met high gear. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

pimskie schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:06:
Ik ben een groot fan van survival games.Heb veel DayZ gespeeld, nu onwijs veel (uiteraard) PUBG, maar m'n favoriete spel is en blijft S.T.A.L.K.E.R.. Die ik alle drie tot in den treuren gespeeld heb met incl. mods. Helemaal Misery was briljant, en hardcore.

Aangezien ik een weekendje 'vrij' had, de gelegenheid genomen eindelijk Escape from Tarkov aan te schaffen en te proberen. Ik wilde het al veel eerder proberen, maar door tijdgebrek geen kans. Gelukkig was ik na een uur spelen al ontzettend enthousiast! Tot nu toe Factory alleen eventjes gespeeld en voor de rest Shoreline.
De grootste fout die ik gemaakt heb is uitgaan van het goede in de mens. Paar potjes als Scav gespeeld en dacht "scavs schieten niet op elkaar". Al snel geleerd dat het ook dan 'gewoon' KOS is.

Als beginner vind ik het erg eng. Ik heb nog maar 1 pistool dus die is me dierbaar :> Als ik dan zachtjes rondloopt en de schoten om me heen hoor, ga ik toch snel liggen.

Ik merk wel dat ik er na 2 dagen spelen ontzettend veel moeite me heb, en me afvraag of ik dit spel blijf spelen. Om de volgende redenen:
  • Ik zie echt helemaal niemand. Maar de anderen zien mij wel 8)7 . Ik denk een kwestie van oefenen?
  • M'n AR en vest ben ik na m'n eerste potje kwijt. Sterker nog, ik heb nog 1 zielig pistooltje. Hoe kan ik het hiermee opnemen tegen mensen met geared AR's?
  • Doordat ik geen wapen of bescherming heb, word ik meestal binnen 5 minuten afgemaakt. De loot die in vind stop ik in mijn 4 slot container. Is er een betere manier om te looten?
  • Nogmaals, 1 pistooltje, geen bescherming en bij extration camper(s) met high gear. Wat te doen?
Ik heb toevallig dit weekend ook de game aangeschaft omdat ik wel erg benieuwd was naar de hype, de game word toch veel gestreamed en goed bekeken op Twitch.

De Scav ervaring die jij noemde had ik precies hetzelfde, ik liep vrolijk naar een mede-Scav die vervolgens zonder mededogen mij in de buik schoot met als gevolg een bloodcloth en redelijk snelle dood.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de game ook nog lang niet doorheb. Betere gear kun je aanschaffen via de traders. Hier kun je redelijk snel een AK-74U kopen van Prapor met munitie en upgrades. Niet vergeten de boel ook te verzekeren je eerst volgende raid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Dhrax schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:43:
[...]
Hier kun je redelijk snel een AK-74U kopen van Prapor met munitie en upgrades. Niet vergeten de boel ook te verzekeren je eerst volgende raid ;)
Yes, dat had ik door. Maar misschien ben ik een beetje te pussy, want dan denk ik "dan koop ik voor een hoop geld gear / een geweer om er 2 minuten mee rond te kunnen lopen".
Over dat verzekeren, dat heb ik 2x gedaan. Maar waar moet ik naderhand m'n verzekerde gear terug vinden?

Wellicht leuk om een keer samen te spelen? Er is een Tweakers Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

pimskie schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:05:
[...]

Yes, dat had ik door. Maar misschien ben ik een beetje te pussy, want dan denk ik "dan koop ik voor een hoop geld gear / een geweer om er 2 minuten mee rond te kunnen lopen".
Over dat verzekeren, dat heb ik 2x gedaan. Maar waar moet ik naderhand m'n verzekerde gear terug vinden?

Wellicht leuk om een keer samen te spelen? Er is een Tweakers Discord.
Dat pussy gevoel heb ik ook wel maar das natuurlijk ook een beetje de charme van die soort hardcore shooters. Je weet nooit of je het red en wat je uiteindelijk nog van je gear gaat terug zien, want zoals je zelf wellicht al had gelezen krijg je enkel insured spul terug wat niet is geloot. Dit vind je uiteindelijk weer terug in je messenger bij de trader waar je ook de verzekering hebt afgenomen. Er komt ook direct nadat je dood bent een melding in de messenger dat ze op zoek gaan naar je spullen.

Discord is een goed idee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimskie
Zo, de eerste dagen spelen zitten er op. En ik moet eerlijk dat de eerste dagen echt doorbijten waren. Ik had het gevoel dat er geen doorkomen aan was, om de haverklap doodgeschoten worden....

Ondertussen ben ik, logischerwijs, wat minder gehecht aan m'n loot. Dood ga je toch :| Dus als ik solo speel toch maar een AK mee, wat extra clips en meds. Ik wist ook wel dat het geen CoD was of PUBG, maar je moet in dit spel echt heeeel voorzichtig lopen en spelen. Rennen is zelfs af te raden, tenzij je dekking moet zoeken.
Dit wil allemaal niet zeggen dat het nu goed gaat, het gaat iets minder slecht :P

Gisteren voor het eerst in een squad gespeeld en dat maakt het spel nog een heel stuk leuker en spannender.
Geen minimap, geen namen boven je team members, alleen wat je op je scherm ziet en om je heen hoort >:)
Daar heb ik een hoop van geleerd: wat strategieën, hoe te bewegen, benamingen van plekken (enkel Factory in dit geval) en dat XP van 3000 na een ronde niet veel is zoals ik dacht :F
Het fijne is dat ik als noob erg geholpen wordt met loot, aangezien de higher skilled members tussen de 5 en 15 scavs / players neerknallen en niet alle loot hoeven.

Er is een onofficiele EFT discord met een LFG (Looking for game) channel: https://discordapp.com/invite/ykwST6

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 19:29
Doctrine speelt dit spel ook en zit vaak op de PUBG Discord.
Ik heb hem ook aangeschaft net en wil dit spel ook eens proberen. Best wel een duur spel dus ik verwacht er wel wat van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Hoi ;) Jouw eerste potjes gingen wel lekker man dit weekend!
Ik heb de laatste dagen zo slecht gespeeld dat ik geen wapens meer heb. Ook het geld begint op te raken :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

pimskie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:15:
[...]
Ik heb de laatste dagen zo slecht gespeeld dat ik geen wapens meer heb. Ook het geld begint op te raken :O
Je kunt een profiel restore doen op de website, dan word je stash ook gereset.

[ Voor 9% gewijzigd door Dhrax op 02-10-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Dhrax schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:03:
[...]

Je kunt een profiel restore doen op de website, dan word je stash ook gereset.
Aight, wist ik niet. Bedankt voor de tip. Ben het nog niet van plan. Hopelijk kan ik nog wat geld bij elkaar sprokkelen met hatchet (in mijn geval knife) runs op factory.
Ik heb ook nog 4 high end, modded wapens die ik tijdens raides van dode teammembers heb gepakt. Die zou ik nog kunnen verkopen. Maar dat ik het typische met die loot: ik gebruik ze niet (bang dat ik ze kwijt raak 8)7 ) maar wil ze ook nog niet verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Dit spel is echt een aanrader!!
Ik speel het nu al een aantal weken, en heb sindsdien geen andere game meer opgestart.

Als er hier mensen zijn die eens samen willen spelen, laat het me even weten. Het is namelijk echt tof om het in een team te spelen. (stuur me een PM)

Laat je trouwens niet uit het veld slaan als je iedere keer dood gaat. Dit spel is totaal geen CoD of iets dergelijks. Geduld en herhaling zijn de sleutel tot succes hier.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Nu online
Daradius schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:30:
Absoluut niet twijfelen. Dit is een van de meest toffe en intense spellen die ik heb gespeeld. Uiteraard moet je wel van deze play-style houden, maar wij zijn hier met een groep en onwijs positief over het spel.
De developers zijn ook volop bezig met verbeteringen in het spel en er zijn geregeld updates (Desync is verleden tijd)

Hoe het spel voelt voor mij
Je loopt rustig door het veld, niet te snel draaien of met je rug tegen de muur lopen want ieder detail hoor je door je headset en anderen dus ook.

Dan komt je eerste schot. Wat en herrie door je headset zeg, je schrikt je kapot, maar daar ligt dan je eerste kill. Maar niet te gretig worden en gelijk het lichaam looten, dat wordt gegarandeerd je dood. Luister goed, je hartslag gaat omhoog en het sweet breekt je bijna uit want je hoort voetstappen en scavs schreeuwen. Wacht je nog, of ga je hem toch snel looten? Te gretig zijn wordt je dood, en te voorzichtig spelen levert je niks op. Het zijn dilemma`s waar je ieder rondje weer tegenaan loopt.

Ik heb het dan nog niet eens gehad over de weapon modding wat zo tof is en het verschil kan maken tussen leven of dood. Zoals ik al eerder zij is het geluid echt super intens. zelfs na een aantal weken intensief spelen zit ik rechtop in mijn stoel als ik wordt beschoten!

[ Voor 16% gewijzigd door Wachten... op 05-10-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaand verhaal.
Er is geen enkel spel waar ik zo bang ben als er geschoten wordt (nou ja, mss in S.T.A.L.K.E.R.). En het geluid is inderdaad intens! Laatst een headset ding van iemand geloot, wat al het geluid nog een keer versterkt.

Mijn spannendste moment van de week:
ik zit in een squad met 2 anderen. Die waren wel geared / modded etc. We spelen heel tactisch en rustig, maar toch op een ongelukkig moment worden zij allebei neergeknalt.

Daar lig ik dan, als noob met karige AK. Liggend in het gras, voor de rest geen beschutting, wetende dat er een geared vijand erg dichtbij is. M'n hart gaat dan serieus tekeer. Opeens zie ik een meter of 10 verder iets bewegen! Rustig blijven (lukt niet), ik sta op, schiet 'm helemaal overhoop en begin te juichen!

Shit... hij was ook met een maat... |:( had ik natuurlijk moeten bedenken en had het tachtischer aan moeten pakken.

Ter illustratie, in de screenshot staat de fully geared speler op een meter of 5 a 10 een klein beetje rechts van het midden ;)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/364472664229937152/2017-10-0220-02_168.5_-14.9_174.9_0.0_1.0_0.0_0.1_0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Is er al bekend wat er in de major patch gaat komen binnenkort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-06 08:19

superwashandje

grofheid alom

pimskie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 09:15:
[...]

Hoi ;) Jouw eerste potjes gingen wel lekker man dit weekend!
ik ben wel geinteresseerd maar hoe zit dit met het geld en gear? als je een aantal keer het spel verliest ben je je gear kwijt en moet je nieuwe kopen? microtransactions?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 19:29
superwashandje schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

ik ben wel geinteresseerd maar hoe zit dit met het geld en gear? als je een aantal keer het spel verliest ben je je gear kwijt en moet je nieuwe kopen? microtransactions?
Je kan je profile resetten en dan krijg je gewoon weer je beginnersloot in je stash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hmm, is daar wel iets mee te beginnen dan? ik vind 43 euro best veel voor een spel zonder "garanties" van een relatief kleine ontwikkelaar. En om eerlijk te zijn riekt dit naar mogelijke p2w shenanigans in een later stadium. alvast van te voren gear moeten kopen om uberhaupt een kans te kunnen maken.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Nu online
Dhrax schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:47:
Is er al bekend wat er in de major patch gaat komen binnenkort ?
Het zou volgens de laatste uitspraken ergens een deze dagen moeten zijn, maar je weet het nooit met een spel in beta.

Er zijn in de laatste weken al wel diverse updates geweest en ook wat launcher updates. de developers zitten er dus wel echt bovenop en lijkt het mij dat het niet al te lang meer zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Nu online
superwashandje schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:30:
hmm, is daar wel iets mee te beginnen dan? ik vind 43 euro best veel voor een spel zonder "garanties" van een relatief kleine ontwikkelaar. En om eerlijk te zijn riekt dit naar mogelijke p2w shenanigans in een later stadium. alvast van te voren gear moeten kopen om uberhaupt een kans te kunnen maken.
Ik weet niet waar je deze info op baseert, maar er zit totaal geen Pay 2 win aan vast. Je krijgt meer stash als je meer betaald, en je krijgt wat meer gear. Maar zodra een game verliest, ben je de gear die je meebracht in de game ook kwijt. Ik kill ook zat players van een hoge rank die waarschijnlijk volle bak hebben betaald. (ik heb zelf de goedkoopste versie)

43 euro vind ik persoonlijk juist helemaal niet zoveel geld, het is een van de meest intense games die ik ook heb gespeeld en de details in geluid en game modding zijn echt fantastisch. Ik kan uiteraard niet voor jou of anderen spreken, maar kijk even naar een gemiddelde game van een ps4 ofzo wat al gauw 60 euro kost en dan nog eens 50 euro per jaar om online te mogen spelen, reken maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

superwashandje schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:30:
P2W gaan ze sowieso niet invoeren, dat is al door de ontwikkelaars bevestigd ;)
Daarnaast is 43 EUR een schappelijke prijs, en je draagt bij aan de ontwikkeling van de game.

Al zou je er maar 20 uurtjes uithalen dan is 43 EUR al niet veel meer toch ?

[ Voor 23% gewijzigd door Dhrax op 06-10-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
spel net gekocht, en veel tutorials al gezien ect. waar is de plek om mensen te zoeken om mee samen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Er is een unofficial discord channel: https://discord.gg/5Y3kEj
En daar is een LFG channel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ivootjuh schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Ik weet niet waar je deze info op baseert, maar er zit totaal geen Pay 2 win aan vast. Je krijgt meer stash als je meer betaald, en je krijgt wat meer gear. Maar zodra een game verliest, ben je de gear die je meebracht in de game ook kwijt. Ik kill ook zat players van een hoge rank die waarschijnlijk volle bak hebben betaald. (ik heb zelf de goedkoopste versie)

43 euro vind ik persoonlijk juist helemaal niet zoveel geld, het is een van de meest intense games die ik ook heb gespeeld en de details in geluid en game modding zijn echt fantastisch. Ik kan uiteraard niet voor jou of anderen spreken, maar kijk even naar een gemiddelde game van een ps4 ofzo wat al gauw 60 euro kost en dan nog eens 50 euro per jaar om online te mogen spelen, reken maar uit!
gebaseerd op ervaringen met veel andere spellen die eerst pay2play waren en later toch een p2w scenario aanhingen.

@Dhrax 43 euro vind ik behoorlijk veel voor een beta. Of het dan achteraf duur is of niet is afhankelijk van of ik me er mee vermaakt heb of niet :P wel fijn dat ze bevestigd hebben dat ze er geen p2w van willen maken. ik kan alleen niet echt inschatten hoe betrouwbaar ze zijn natuurlijk ;)

edit: maar goed ik kom hier niet om te zeiken verder dus ik kijk nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Moet wel zeggen dat ik de slag redelijk te pakken hebben echter moet ik mijn eerste extraction nog halen ...
De game is toch wel behoorlijk pittig en de Scavs zijn naar mijn mening wel iets te accuraat. Ik snap dat dit een hardcore shooter is maar ik voel me vaak toch echt volledig machteloos.

Scav raid: zeer beperkte pre-made setup met enkel een pistool of een shotgun. Wat is de juiste tactiek hier ? Je bent zo underpowered en met een shotgun moet je al dichtbij komen om wat te forceren. Vaak word ik door andere geared spelers van afstand met gemak afgeknald ...

Reguler raid: Beetje zelfde liedje. Vaak op pad met een AK74S en een pistool. Gaat redelijk, echter de loot valt me altijd weer tegen. Hoe kom je aan nieuwe wapens en geld ? Ik vind toch hoofdzakelijk pakjes peuken en batterijen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
Dhrax schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:43:
[...] de Scavs zijn naar mijn mening wel iets te accuraat. Ik snap dat dit een hardcore shooter is maar ik voel me vaak toch echt volledig machteloos.

Scav raid: zeer beperkte pre-made setup met enkel een pistool of een shotgun. Wat is de juiste tactiek hier ?
[...]

Reguler raid: Beetje zelfde liedje. Vaak op pad met een AK74S en een pistool. Gaat redelijk, echter de loot valt me altijd weer tegen. Hoe kom je aan nieuwe wapens en geld ? Ik vind toch hoofdzakelijk pakjes peuken en batterijen ...
Heel veel mensen klagen om de (bot) scavs. Ze zijn veels te accuraat. Komt in de buurt van een aimbot. Ook als je armor en helm hebt schieten ze je vaak met 1 kogel dood. Of ze er iets aan gaan doen, geen idee. Maar je bent iig niet de enige die hier over 'klaagt'.

Een Scav raid is voor mij ook een gebed zonder end. De bedoeling is dat je als scavs samenwerkt, zowel met de bots als scav players. Maar je raadt / weet natuurlijk hoe het gaat, de eerste scav player die je tegenkomt schiet jou verrot. Sterker nog, als een scav player op jou begint te schieten, maar jij schiet hem netjes dood, dan worden de scav bots boos op jou en schieten vervolgens weer op jou 8)7
Ik zou daarom enkel scav runs doen op factory. Snel snel wat loot proberen te verzamelen, extracten en direct de meuk verkopen.

Wat betreft geld en nieuwe wapens: ik heb op dit moment nog maar 50.000 en 2 wapens.... Ok, en 4 high end modded guns (gepikt van dooie teammembers). Maar probeer een squad te zoeken op de discord. Ga met 3 / 4 geared players op stap. Die schieten zo'n beetje alles neer en hoeven de goedkope loot niet. Die kun jij dan mooi meenemen en na extraction verkopen.

Sowieso is het spelen in een squad IMO veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Nu online
superwashandje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:11:
[...]

gebaseerd op ervaringen met veel andere spellen die eerst pay2play waren en later toch een p2w scenario aanhingen.

@Dhrax 43 euro vind ik behoorlijk veel voor een beta. Of het dan achteraf duur is of niet is afhankelijk van of ik me er mee vermaakt heb of niet :P wel fijn dat ze bevestigd hebben dat ze er geen p2w van willen maken. ik kan alleen niet echt inschatten hoe betrouwbaar ze zijn natuurlijk ;)

edit: maar goed ik kom hier niet om te zeiken verder dus ik kijk nog wel.
Sowieso goed om te horen dat je hier niet komt om te zeiken, Ik ook niet ;-)

Het enige wat ik kan zeggen is dat als je Battlestate Games kent, dat je dus ook weet dat er developers aan werken van het bekende spel S.T.A.L.K.E.R.
Dit was ook geen P2W. Dit zegt natuurlijk niet alles, maar je kan er enigszins vanuit gaan dat developers achter een bepaald iets staan en hier niet snel vanaf zullen wijken.

Daarnaast wil ik nog even terug komen op de €43 van het spel.

Zie het meer als een stukje sponsor geld waarvoor de developers weer verder kunnen gaan met ontwikkelen (wat ze ook zeker doen gezien alle updates de laatste tijd) Het is geen triple A game, dus minder mensen die het spel spelen. Nou maakt dat niet uit verder, maar de ontwikkelaars willen zichzelf hun vrouw en kinderen ook graag eten kunnen geven. Ik weet dat we alles liever gratis willen in het leven, maar zo werkt het helaas niet. Hoe kleiner de markt (niche) hoe hoger de bedragen over het algemeen zullen zijn. Dit neemt niet weg dat dit voor mij één van de tofste spellen is die ik in jaren heb gespeeld en zelfs overweeg om €75 bij te leggen voor de EOD versie.

Zie dit niet als een aanval. Ik wil alleen voor mensen die twijfelen duidelijk maken dat je er ook anders naar kunt kijken. Wij ontvangen geld voor werk wat we doen, en zij dus ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
ivootjuh schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Het enige wat ik kan zeggen is dat als je Battlestate Games kent, dat je dus ook weet dat er developers aan werken van het bekende spel S.T.A.L.K.E.R.
Dit was ook geen P2W.
S.T.A.L.K.E.R. is singleplayer, gemaakt ruim voor de tijd van de P2W games. Die vergelijking is dus erg scheef IMO. Sterker nog, ken je Survarium? Weet je welke developers daar achter zitten? En heeft Suravarium iets weg van p2w (hint: ja) ?.
Disclaimer: ik zie EFT totaal niet als p2w
PS: er werkt 1 oud STALKER dev bij Battlestate
ivootjuh schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:07:
[...]

Daarnaast wil ik nog even terug komen op de €43 van het spel.

[...] Nou maakt dat niet uit verder, maar de ontwikkelaars willen zichzelf hun vrouw en kinderen ook graag eten kunnen geven. Ik weet dat we alles liever gratis willen in het leven, maar zo werkt het helaas niet.[...].
[...]
Sorry, maar ook dit vind ik een bijzonder statement. Ik snap wel dat mensen E43,- veel kunnen vinden voor een early acces, beta game. IMO heeft dat niks te maken met het feit dat E43,- veel is voor een spel, maar voor sommigen kan dat wel veel zijn voor een spel dat niet af is.

Op de manier zoals jij het schrijft lijkt het net of de mensen die E43,- voor een EA veel vinden, eigenlijk alles te duur vinden, ook voor een triple A spel dat officieel gereleased is.

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik ervaar EFT totaal niet als P2W en vind het het geld prima waard (voor mij de left behind edition).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wachten...
  • Nu online
Sorry, maar ook dit vind ik een bijzonder statement. Ik snap wel dat mensen E43,- veel kunnen vinden voor een early acces, beta game. IMO heeft dat niks te maken met het feit dat E43,- veel is voor een spel, maar voor sommigen kan dat wel veel zijn voor een spel dat niet af is.

Op de manier zoals jij het schrijft lijkt het net of de mensen die E43,- voor een EA veel vinden, eigenlijk alles te duur vinden, ook voor een triple A spel dat officieel gereleased is.

Nogmaals voor de duidelijkheid, ik ervaar EFT totaal niet als P2W en vind het het geld prima waard (voor mij de left behind edition).
Ik heb uiteraard nooit gezegd dat het voor sommige mensen veel geld kan zijn, dat staat ook nergens in mijn stuk ;-). Ik geef alleen aan dat het wel eens vergeten wordt om er op die manier naar te kijken.
  • Servers kosten geld
  • Developers kosten geld
  • Tijd en energie kosten geld
  • Gezinnen kosten geld
Dus dat er een bedrag van €43 voor gevraagd wordt vindt ik niet meer meer dan normaal. Ik laat verder in het midden of het voor anderen veel geld kan zijn. En nogmaals is het geen offense naar iemand, Ik wil anderen er alleen op een andere manier naar laten kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Wachten... op 10-10-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
ivootjuh schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:11:
[...]

Ik heb uiteraard nooit gezegd dat het voor sommige mensen veel geld kan zijn, dat staat ook nergens in mijn stuk ;-). Ik geef alleen aan dat het wel eens vergeten wordt om er op die manier naar te kijken.
Dat is waar, dat had ik misschien anders moeten verwoorden.
En ik ben het met je eens dat dingen gewoon geld kosten, absoluut. Mijn punt is dat 43 euro, of nog veel meer, best prijzig is voor een early acces game / een game die niet af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ivootjuh schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:11:
[...]
  • Servers kosten geld
  • Developers kosten geld
  • Tijd en energie kosten geld
  • Gezinnen kosten geld
Dus dat er een bedrag van €43 voor gevraagd wordt vindt ik niet meer meer dan normaal. Ik laat verder in het midden of het voor anderen veel geld kan zijn. En nogmaals is het geen offense naar iemand, Ik wil anderen er alleen op een andere manier naar laten kijken.
Het spel heeft potentie, en dat moet je beamen. Ik heb de EoD versie, gekocht in 2016 en heb genoeg uren in het spel zitten. Vind het een leuk spel, hoge moeilijkheidsgraad en de loot runs zijn fun. Sinds vandaag lid van TAW ( https://taw.net ) 300+ mensen zitten hierin die actief spelen en met events etc. Zeker een aanrader, maar het zijn wel serieuze mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Gisteren nog een aantal Scav runs (Factory) geprobeerd maar het is echt niet te doen om er levend uit te komen.

Run 1: spawnde ik direct midden in een vuurgevecht, kan nog wegrennen en iemand neerschieten maar met een pistool tegen meerdere AK's ben je toch serieus in de minderheid. Uiteindelijk nog wel even weten te overleven maar helaas geen extraction.

Run 2: gelukkig mooi spawnpoint in de tunnels, aan het geknal te horen was er veel actie boven. Nog 2 redelijk bepakte spelers kunnen neerschieten en een leuke Saigan met scope en ammo kunnen looten. Tjah ... en dan, ik heb nog nimmer een extraction kunnen halen. En uiteraard ook deze keer weer niet.

Run 3 als Bear: Ging op zich ok, veel Scavs kunnen afknallen maar door wat te enthousiast loopwerk bovenin eraf gekukeld en beide benen gebroken. Had niks mee op dat te fixen, nog wel proberen weg te komen maar was der mate traag dat ze me redelijk snel te pakken hadden.

Moet wel zeggen dat het wel steeds beter begint te lopen. De game is toch aantrekkelijk genoeg om nog meerdere keren per week in te loggen en even wat runs te doen.
Sinds vandaag lid van TAW ( https://taw.net ) 300+ mensen zitten hierin die actief spelen en met events etc. Zeker een aanrader, maar het zijn wel serieuze mensen!
Ziet er inderdaad serieus uit. Heb je geen latency problemen omdat je hoofdzakelijk met Amerikanen speelt ? Of hebben ze meerdere regio's waar mensen actief zijn ?

Edit: zojuist eerste extraction op Customs met leuke loot :D

[ Voor 15% gewijzigd door Dhrax op 12-10-2017 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Dhrax schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Ziet er inderdaad serieus uit. Heb je geen latency problemen omdat je hoofdzakelijk met Amerikanen speelt ? Of hebben ze meerdere regio's waar mensen actief zijn ?

Edit: zojuist eerste extraction op Customs met leuke loot :D
Nah, zitten mensen in van over de hele wereld. Amerikanen, britten, Australië etc.
Latency is allemaal wel prima, zit wel wat lag in maar dat valt toch allemaal wel mee. Je hebt zeg maar de mil sim, competitief en layed back secties. Dus voor iedereen wel wat wils. Zeker als je in groepen wil spelen is het een aanrader :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Heb ook weer een paar runs gedaan in factory en eerste was gelijk leuke run met totaal 11 kills waarvan 3 spelers. Saiga en aksu4u paar rds grenades armor etc. Andere 2 waren wat minder gelukkig en was ik gelijk dood. Desync is nog wel een dingetje maar eigenlijk weinig last van. Wat ik nog wel hoop is dat er een doel komt naast je stash volgooien en pvp spelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Inmiddels een aantal succesvolle Scav runs achter de rug op Factory. Speelstijl is een beetje afhankelijk van je begin setup. Met enkel een pistol zoek ik body's op en loot ik de restjes. Soms heb je het geluk met een AK te spawnen, dan wil ik de duels nog wel aangaan. Wel een leuke manier op snel wat cashflow te genereren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wachten...
  • Nu online
Veel spelen is de sleutel tot succes.
Je leert de spawn plekken kennen, je leert hoe scavs lopen en zich gedragen, Je leert waar anderen zich verstoppen of het liefst rondlopen etc.

Als iemand echt specifiek hulp wilt hebben, laat het dan even weten. We helpen graag :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
Ik heb inmiddels de eod versie gehaald (duurste game die ik ooit gehaald heb was 50 euro). Deze game is echt zo verschrikkelijk goed. Moet zeggen dat ik vooral factory runs doe omdat ik dat een hele vette map vind. Maar dat ik nu al 2 a 3 weken lang 1 map run moet wel genoeg zeggen (scav runs overigens altijd op customs). De mods de recoil op wapens. De intensiteit van het geluid in deze game is geniaal. Helemaal als ik solo speel en net een geared player heb neer gehaald. En ben deze aan het looten lijkt het net een horror game dat bij elk geluidje je stopt met looten en om je heen gaat kijken of er toch niet iemand stiekem is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Deze week patch + wipe. Komt weer een hoop nieuwe content aan, nieuwe guns waaronder de AKM en uitbreiding van shoreline. Ben benieuwd, mijn stash is hartstikke vol met m4's en fort's.

Ik ren gewoon solo of met de community in factory fully kitted rond. MP5/MPX/M4 met alpha rig/fort/kiver/trizip. Toch teveel geld om nieuwe te kopen.

En met de wipe kan je weer helemaal vanaf het begin focussen en toch meer op gear letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

rolandos582 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:32:
Deze week patch + wipe. Komt weer een hoop nieuwe content aan, nieuwe guns waaronder de AKM en uitbreiding van shoreline. Ben benieuwd, mijn stash is hartstikke vol met m4's en fort's.

Ik ren gewoon solo of met de community in factory fully kitted rond. MP5/MPX/M4 met alpha rig/fort/kiver/trizip. Toch teveel geld om nieuwe te kopen.

En met de wipe kan je weer helemaal vanaf het begin focussen en toch meer op gear letten :P
Dank voor de info, kan ik de komende dagen met een gerust gevoel lekker los :P
Tenminste, neem aan dat de wipe inhoud dat je volledige progress word gereset ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Dhrax schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:15:
[...]
Dank voor de info, kan ik de komende dagen met een gerust gevoel lekker los :P
Tenminste, neem aan dat de wipe inhoud dat je volledige progress word gereset ?
Yes, alles gone. Je begint met de vernieuwde loadout. Deze vind je hier :
https://www.escapefromtarkov.com/news/id/74?lang=undefined
+ de standaard stuff die je altijd al kreeg :
https://www.escapefromtarkov.com/preorder-page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:58

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is dit te vergelijken met pubg?? Ziet er wel Nice uit.. alleen hoe groot is de userbase?

Beetje volle servers?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Nickrsd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:35:
Is dit te vergelijken met pubg?? Ziet er wel Nice uit.. alleen hoe groot is de userbase?

Beetje volle servers?
Mensen als shroud en kleanupguy noemen de servers van EFT beter als die van PUBG. Het is totaal niet te vergelijken omdat dit veel meer realistic is. Userbase is groot genoeg om games snel te vullen. Kijk gewoon wat video's of twitch.

Edit, kijk gewoon naar wat grote streamers. Nikita (owner) is daar vaak aanwezig onder twitchnaam :
Escapefromtarkov. Is daar wel aanwezig om beta key van 14 dagen weg te geven of volle games. Ik heb zelf al EoD dus niet nodig maar heb wel een account met beta access voor mijn vrienden om het spel te proberen. :P

[ Voor 25% gewijzigd door rolandos582 op 19-10-2017 23:36 ]

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste