Zo, de eerste dagen spelen zitten er op. En ik moet eerlijk dat de eerste dagen echt doorbijten waren. Ik had het gevoel dat er geen doorkomen aan was, om de haverklap doodgeschoten worden....
Ondertussen ben ik, logischerwijs, wat minder gehecht aan m'n loot. Dood ga je toch

Dus als ik solo speel toch maar een AK mee, wat extra clips en meds. Ik wist ook wel dat het geen CoD was of PUBG, maar je moet in dit spel echt heeeel voorzichtig lopen en spelen. Rennen is zelfs af te raden, tenzij je dekking moet zoeken.
Dit wil allemaal niet zeggen dat het nu goed gaat, het gaat iets minder slecht
Gisteren voor het eerst in een squad gespeeld en dat maakt het spel nog een heel stuk leuker en spannender.
Geen minimap, geen namen boven je team members, alleen wat je op je scherm ziet en om je heen hoort
Daar heb ik een hoop van geleerd: wat strategieën, hoe te bewegen, benamingen van plekken (enkel Factory in dit geval) en dat XP van 3000 na een ronde niet veel is zoals ik dacht
Het fijne is dat ik als noob erg geholpen wordt met loot, aangezien de higher skilled members tussen de 5 en 15 scavs / players neerknallen en niet alle loot hoeven.
Er is een onofficiele EFT discord met een LFG (Looking for game) channel:
https://discordapp.com/invite/ykwST6