Leuk om aannames te doen over mensen dat bepaalde dingen over BSG zat beginnen te worden en dan maar zeggen dat ze het spel niet snappen. Ik zat bij de eerste 1000 spelers die EFT kon spelen, toen alleen factory zonder multiplayer speelbaar was.Typhone schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 13:15:
@Powerblast
Dus als je de mindset omdraait en de game neemt zoals hij is dan is het best wel goed speelbaar. Om nog maar niet te spreken over het element spanning wat erbij komt kijken. Ik ken geen games die daar tegenop kunnen.
Dat gejoel - zo noem ik het even - hierboven is natuurlijk ook kul. Data uit het verleden biedt geen enkel soelaas aangezien bij elke Wipe er enorm grote structurele veranderingen doorgevoerd worden die binnen een paar uur door enkele honderdduizend man getest worden en dus, logischerwijs, op problemen zullen stuiten. Pas wanneer een wipe sec een wipe is en er enkel bugs uit het verleden worden opgelost zal daar verandering in komen.
Maar toeteren dat je zoveel XP hebt in Tarkov en dan als argument shit-mijn-spel-crashed-dus-mijn-gear-is-weg gaat argumenteren dan snap je het spel niet. Vorige wipe liepen wij (ik en mijn vaste partner) na circa 1 maand al standaard rond in kitjes van om en nabij de miljoen inclusief wapen. Vrijwel de gehele wipe rond de 60 mio bankcurrency gehad (soms wat meer, soms wat minder) en als ik dan zie hoeveel gelijk gelevelden nog steeds rondtoeteren met level 3 armor, wapens, scav gear... tja leuk dat je speelt maar dan heb je de mechanics van het spel nog niet door in elk geval. En dat is prima want wij helpen regelmatig mensen maar het gros daarvan blijkt niet in staat te zijn met zulke games om te kunnen gaan. En dan houdt de hulp vrij snel op.
En het begint nogal te vervelen dat ik veel voorkomende bugs terug zie komen. En als je een aantal keer je gear verliest erdoor, is geen probleem. Maar als het continue is, begint het wel flink te irriteren. En daar zit het probleem, dat het gewoon te vaak is en dat is iets wat jij niet begrijpt.
Uiteindelijk moeten bepaalde dingen gewoon opgelost zijn zonder smoesjes. Je wilt niet weten hoevaak ik mijn gear ben verloren door AI dat eindeloos blijft spawnen.
Gisteren ook weer meerdere keren gehad dat ik spawn en meteen 4 heavy bleedings heb en nog minder dan 100 HP over had, bij het spawnen, terwijl ik gewoon volledig gehealed ben. Dit is ook weer een oude terug komende bug.
Ook een terug komende bug die al vaker erin heeft gezeten > desync, waardoor je ook vaker verliest. Is het een aantal keer, ja goed het is maar zo. Gebeurd het tientallen keren, dan begint het te irriteren. En zo kan ik nog een aantal problemen opnoemen die telkens terug komen en beginnen te irriteren.
Je begrijpt gewoon het hele context niet wat wij proberen te zeggen.
We weten verdomdsgoed dat het spel nog een alpha testing fase zit. Alleen als je teveel met hetzelfde zit opgescheept, beginnen bepaalde dingen te irriteren. En daar gaat het om.
Misschien denk ik gewoon kritischer. Ook had ik gehoopt dat BSG iets deed met het kritiek dat ze kregen. Maar dan begint Nikita weer uit te vallen naar de community dat ze meer vragen moeten stellen over nieuwe kogels en niet de status van het spel.
[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 28-12-2024 13:35 ]
/f/image/nC4nP89zTvzkB5KBw2c1Pg9Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uGtmgm0H1ZwrPErlBZjn8mGI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3DLCQESrJ5dBABaOfXBlDDtM.png?f=fotoalbum_large)