Maar wat is precies het punt van dat bericht? Wat is de achterliggende gedachte? Dat ik niks mag zeggen omdat ik in deze wipe ben gestopt?Jordi0344 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 12:39:
[...]
Je krijgt een bericht van een vriend binnen, kijkt een video van een game (waar je al meermaals mee gestopt bent) en gaat vervolgens naar een Tarkov forum om er een post op te plaatsen dus ja... aanname is niet zo heel gek toch.
Grappig dat als er iets negatiefs wordt gezegd, telkens de game uren erbij betrokken moeten worden of dit soort berichten verschijnen. Waarom? Willen ze dit nou echt als argumenten gebruiken omdat zij een andere mening hebben?
Komop zeg, als je niet tegen kritiek kunt, is dat niet mijn probleem. Dat ze dat niet op andere afschuiven. Ik heb deze problemen, mensen sturen mijn dingen toe die zich recent afspelen. Maar die mag ik hier niet posten omdat ik nu in deze wipe ben gestopt.
Graag verwijs ik jullie ook naar een post in het topic "Recente ontwikkelingen in de gameswereld" over kritiek.
[ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Ik heb verder ook niet meer gepraat over problemen die ik persoonlijk heb. Omdat ik dat laat voor wat het is en op een aantal patches wacht. Ik post nu gewoon iets dat recent aan de hand is, en dit kan eventueel ook nog andere mensen helpen. Maar het is natuurlijk te negatief voor sommige, of ze willen het niet weten. Geen idee....
Laten we nu AUB terug gaan naar het topic.
[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 14-01-2025 14:01 ]
/f/image/nC4nP89zTvzkB5KBw2c1Pg9Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uGtmgm0H1ZwrPErlBZjn8mGI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3DLCQESrJ5dBABaOfXBlDDtM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/si23JQDtjc5dp2uLIdLJCpXO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Vp96K69PMY6c8jG7LH1xeYAg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hVIVb29xYFShtqBrpoyiB4mT.jpg?f=fotoalbum_large)