SgtElPotato schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 08:04:
[...]
Het haalt gewoon een hoop plezier weg bij de casual gamer (waar ik onder val). Ik heb er een prima 1200+ uur in zitten, en met het grootste gedeelte redelijk veel plezier. Maar ik ben er tijden geleden mee gestopt, af en toe probeer ik nog een wipe maar mijn pech is te groot waardoor het plezier er niet meer is.
Ik heb ook wel eens een pakketje gekocht voor een paar euro waarbij je een hele inventory vol kreeg met modded wapens en 2 rigs vol met de beste kogels etc. Daar zit het probleem. En vervolgens krijg je een bewijs van levering video waarop duidelijk te zien is dat deze speler zijn hele scherm vol heeft met cheats.
Het is jammer, want in de basis is het een uniek en super vet spel, helaas hebben al die problemen het voor mij kapot gemaakt.
Klopt, het spel is uniek en erg vet maar zoals je aangeeft, het spel wordt gewoon kapot gemaakt door alle problemen.
Afgelopen maandag ben ik weer gestopt. Heb er alweer genoeg van. Ik was samen met een vriend van me op Customs en we komen een andere DUO tegen.
We schieten op hun en eentje kruipt weg achter een auto. Ik liep helemaal om, om hem van de zijkant aan te vallen. Hij zat helemaal in het zicht en ik schoot hem een perfecte headshot, niet dood. Oké, dat kan want hij had een helm op. Nog een keer, weer niet dood, vervolgens schoot ik weer en weer en weer, zelfs in zij borst.
Maat van me zegt, "Oh hij maakt rare geluiden." Ik zeg "ja, ik raak hem de heletijd." Maat van me "uhh, hoebedoel je, ik hoor niks." Hij hoorde wel het gekreun van de speler en de kogels inslagen maar geen schoten.
Ik zag de bui alweer hangen hoor. Maat van me schiet die gast dus dood en ongeveer 5 seconde later kreeg hij een headshot. Dat was de tweede speler. Ik terug getrokken, want ik wist niet waar dat vandaan komt
Uiteindelijk hoorde ik die tweede speler lopen, kwam om een hoekje en ik begin volop automatisch te schieten met 7.62, perfect op hem, en hij kijkt me aan, doet niks voor 2 seconde terwijl ik gewoon op hem aan het schieten was en geeft mij vervolgens een headshot.
Vervolgens kwamen de statistieken, ik had helemaal niks geschoten.
Client side werkte wel alles en je hoorde zelfs dat ik iemand raakte, maat van mij hoorde het ook. Maar totaal geen geweerschoten, dit is echt bizar. Er moet toch iets geregistreerd zijn, anders hoorde mijn maat die geluiden niet. Terwijl de schoten zelf niet geregistreerd waren. Dit is echt bizar, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt in een shooter.
Dus, ben ik maar weer gestopt. Schijnbaar ben ik niet de enige volgens die maat van mij, hij had er videos van langs zien komen.
Voor mij weer genoeg geweest, heb het alweer gehad voor deze wipe. Ik vind het erg jammer want zoals je aangaf, het is een vette game maar problemen zoals dit zorgen ervoor dat ik het spel weer snel links laat liggen.
Wij stappen in iedergeval weer over naar Grayzone voor de komende weken. Kijken hoe dat spel nu loopt na zoveel maanden.
[
Voor 11% gewijzigd door
Toonen1988 op 10-01-2025 15:05
]