Ik weet niet wanneer je het voor het laatst geprobeert hebt, maar AI pmc's lopen nu wel degelijk door de map, en gaan ook naar extracts toe.loewie1984 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:55:
Probleem van PVE vind ik gewoon de AI die op vaste punten blijft zitten. Reserve zitten ze of in white/black horse, of bij de helicopter in het achterste gebouw richting hole in the fence, of in de bunker. Ik kom ze nooit ergens anders tegen.
Op Customs werd ik genakt toen ik de trap afkwam bij 3 story dorms, zaten er twee te huggen in het trappenhuis.
Het is te voorspelbaar. Op Ground Zero heb ik het idee dat ze nog wel eens rondlopen.
Maar ik heb nog nooit een PVE PMC een extract zien pakken, laat staan dat je kunt exit campen voor quests ofzo.
Als de AI PMC beter zou zijn (ik werd met SPT en SAIN AI gewoon een keer besprongen en door de PMC die in de lucht hing bij zijn sprong dood geschoten, daarvoor werd ik gepushed) dan kun je PVP helemaal opdoeken.
Anyways ik speel het nu met een vriend die nog geen 200 uur erin heeft zitten, dus moet alles uitleggen, op sleeptouw nemen, samen quests doen. Is gewoon een leuk tijdverdrijf totdat de avonden weer wat langer worden en ik weer lekker buiten dingen kan doen.
Ik heb dit al meerdere malen ervaren.
Zo hoorde ik op streets een flink gevecht bij beluga, dus ik daar kijken, liggen een paar scavs op de trap, en een bloedspoor naar de lift (exfill), maar geen pmc meer, loop ik terug, komt er nog een pmc de trap opgerend.
de laatste paar updates hadden ook wat PVE AI updates erbij zitten.
/f/image/nC4nP89zTvzkB5KBw2c1Pg9Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uGtmgm0H1ZwrPErlBZjn8mGI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3DLCQESrJ5dBABaOfXBlDDtM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/si23JQDtjc5dp2uLIdLJCpXO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Vp96K69PMY6c8jG7LH1xeYAg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hVIVb29xYFShtqBrpoyiB4mT.jpg?f=fotoalbum_large)