Powerblast schreef op zondag 16 november 2025 @ 10:38:
[...]
Ik kan me persoonlijk ook niet van de indruk ontdoen dat het design van die waiting time om je account aan te maken by design is. Wel een heel handige manier om je spelers meer dan 2u in game te houden zodat ze geen refund kunnen aanvragen. Ik vind het vooral frappant dat de bekende streamers op twitch wel gewoon konden spelen zonder precies al teveel issues. Call me mister negative maar het komt ze toch weer goed uit op een of andere manier.
De post die ze op voorhand hadden vrijgegeven dat ze voorzien waren op 500k spelers slaat kn ieder geval nergens op. Het waren er gisteren pakweg 30k en de boel viel al om.
Dat Twitch streamers konden spelen zonder issue's is niet helemaal waar, want ik heb gisteren Lvndmark gekeken en hij kwam ook de eerste twee uur niet in het spel. Bij hem is ook vaker het spel eruit gevlogen en kon niet meer spelen. Heb gisteren namelijk zijn stream gekeken voor die Twitch drops te krijgen.
Over die twee uur die je zegt, heb ik precies hetzelfde gevoel. Ook door het feit dat de problemen niet in het spel zelf zaten, maar in de launcher. Als je eenmaal voorbij de launcher kwam, kon je gewoon spelen zonder issue's.
Ik ben nu bezig met PvE, en ik wordt echt telkens dood geknalt door een boss. Dit is echt gewoon niet meer leuk, de insane aim en healthpool die ze hebben, sloopt voor mij echt het spel. Het maakt echt geen bal uit waar ik ben op de map. De baas komt altijd aan gerend en killed me gewoon instant. Nu zag ik in de verte iemand op woods rennen, ongeveer 300 meter. Die AI draaide om en gaf mij een instant headshot. Ik kijk in de deathscreen > Birdeye. Ik kan echt totaal geen enkele PvE ronde overleven en wordt one tapped door een boss. Maak ook niks uit waar ik naar toe ga, die komen gewoon op mij af. Wil je extracten op factory omdat je genoeg PMC's hebt gekilled en SCAV, bent 3 meter van de extraction af, komt Tagilla om het hoekje gerend, en meteen instant dood. Je kunt niet reageren, terug schieten, wegrennen, je voelt dood neer voordat je het schot hoort. De spawn rate voelt echt 100% aan, in elke potje wat ik nu speel.
Dit sloopt voor mij ook echt weer het hele PvE gamemode. Gisteren in PvP hadden we ook gewoon constant de bazen. Dit is echt niet meer leuk, sta nu alweer op het punt EFT te laten vallen. Leuk dat ze wat betere en elite AI in het spel stoppen, maar zorg ervoor dat het leuk blijft want op deze manier is het gewoon niet te doen. Vooral door het gear waar je mee begint en door de storyline zit ook nog eens alles achter een heftige lock systeem.
Ondanks dat er nu een tutorial in zit, is het voor beginnende mensen nog moeilijker geworden door de hele "lock behind story" game mechanic.
[
Voor 8% gewijzigd door
Toonen1988 op 16-11-2025 10:54
]