Begrijpend lezen is een kunst voor jou schijnbaar. Wat haal jij allemaal dingen aan die totaal niet zijn gezegd.Typhone schreef op zondag 29 december 2024 @ 08:04:
2018 maar afwezig geweest voor 2 wipe’s aangezien ik project in Duitsland had. Ik lees iets meer reacties van jou terug. Maar jij post problemen die ik in 9 maanden tijd bij enkele uren per dag geen enkele keer ben tegengekomen. Lijkt me ook dat streamers die ik volg regelmatig zouden crashen (live) wat ook niet gebeurt.
Daarbij zijn de wipe’s iteraties. Er wordt elke keer zoveel nieuwe content gepublished dat bugs omvermijdelijk zijn. Binaural audio is al jaren een probleem (stronghold, 3 story dorms, reserve, labs main etc). Het is niet zo dat een wipe gelijk staat aan bugfixes, die komen er mondjesmaat maar veel meer wordt tijdens de wipe gefixed. Voor de staat waarin het spel verkeert zou je je mindset daar op aan moeten passen en geen Call of Duty moeten verwachten.
Wellicht breng je het wat ongelukkig in jouw posts, maar het klinkt allemaal zeer alsof jouw verwachtingen totaal niet overeenkomen met wat de game is. Sinds wanneer je Tarkov speelt is niet zo belangrijk. Die pre-alpha days hebben niks meer met de game van tegenwoordig te maken. Post je uren stats eens van je account. Met jouw ervaring zal dat toch gauw richting de 7-10k moeten gaan toch?
Dat begrijpen dat dingen vervelend zijn doen we wel maar dat gaat toch niet snel veranderen. Dus learn to live with it brengt je daar een stuk verder. Veel vervelender is dat kort na een wipe er altijd heel snel een klad in komt qua spelers. Ze zouden wel eens mogen onderzoeken waar dat vandaan komt. En PVE meteen uit het spel halen. Tarkov is hardcore en moet dat blijven. Wie dat niet handlen kan of te weinig tijd heeft moet een andere game gaan zoeken. Als ik te weinig tijd heb skip ik de wipe ook en ga niet oneindig zitten huilen online over hoe zielig ik als level 17 ben na 4 maanden in de wipe tegen BP/M61 spelers. Mindset.
Wie heeft het nu over zielig doen dat je nog level 17 bent na 4 maanden? Je blijft schijnbaar maar door gaan over crashes, terwijl er meer over andere dingen wordt gepraat.
"Oh, ik mag geen verwachtingen hebben omdat het spel nog in beta is."

Ik moet nu ook allemaal mijn stats doorsturen. Wat heeft dit allemaal ermee te maken man?
Ik zal je het nog een keer uitleggen. Ja, ik heb inderdaad verwachtingen, dat het spel eens keer wordt afgemaakt en dat problemen die het spel al jaren heeft eens verdomme worden opgelost en problemen die opgelost zijn, niet telkens terug keren.
Is het nu beter? Je haalt dingen aan die totaal uit context zijn en totaal irrelevant. Wat heeft onze discussie nu in godsnaam te maken over zielig doen dat je nog level 17 bent na 4 maanden. Ik begrijp het totaal niet.
Ik ga deze discussie nu afkappen.
[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 29-12-2024 15:44 ]