Ik heb vandaag weer eens Escape From Tarkov gespeeld, maar dan alleen de PvE. Daar heb ik eerlijk gezegd ook al genoeg van. Het valt mij op dat het héél vaak voorkomt dat SCAV's constant blijven komen wanneer je een magazijn moet vullen, moeten healen of een lijk wilt checken.
Zojuist zat ik op Reserve, in een bunker. Ik zat met drie lege magazijnen die ik moest vullen. Elke keer wanneer ik begon met vullen, kwam er weer een SCAV om de hoek. Gekilled met nog een paar kogels die ik in mijn magazijn heb zitten, daarna begin ik weer met vullen en jawel hoor, de volgende SCAV.
Nadat ik die had gekilled, had ik even de shotgun gepakt van een dode scav en gewacht. Niks kwam, geen enkele SCAV, geen voetstappen, geen stemmen, helemaal niks. Dus ik schakel weer over naar mijn AK-103 en begon mijn magazijns bij te vullen en jawel hoor, de SCAV's kwamen weer. Snel die SCAV's weer gekilled, zat ik weer met drie lege magazijnen. Had eentje maar tot ongeveer 10 kogels gevuld en weer leeg geschoten.
Ik dus weer geswitch naar mijn shotgun, en gewacht en gewacht en gewacht en niks kwam. Dus ben ik weer begonnen met mijn magazijns bij vullen en jawel hoor, ze kwamen weer.
Constant was ik zo bezig, totdat ik geen enkele kogels meer in mijn magazijn had en alle kogels op waren van mijn shotgun. Dus, was snel een SCAV aan het doorzoeken voor meer kogels, krijg ik een headshot terwijl ik geen voetstappen hoorde, geen geluid, geen stem etc.
Ik heb het eigenlijk ook al helemaal gehad met deze scripted PvE zooi als ik eerlijk mag zijn. Ik heb dit zo vaak en het begint nu erg op te vallen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Toonen1988 op 15-08-2024 00:00
]