Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:49
Skybullet schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:00:
[...]

Geen idee wat er komt, de sluisdeuren zijn op een kier gezet en we gaan zien wat er nog meer komt.

Ik vind het gewoon super hypocriet dat waarschijnlijk een flinke meerderheid van de tarkov community die nu klaagt over mogelijke toekomstige p2w micro transacties al jaren EOD eigenaar is.

Want zelf mogen we wel de duidelijke voorsprong hebben als de rest dat maar niet krijgt. :+
Tja hypocriet. Ik denk dat de meeste vallen over het feit dat ze altijd beloofd hadden dat dit niet zou komen. Realistisch gezien weten we allemaal dat dit zou komen gezien het geldpotje een keer leeg raakt, maar wat meer transparantie had ze gesierd.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:34
SgtElPotato schreef op zondag 17 maart 2024 @ 21:21:
[...]

Tja hypocriet. Ik denk dat de meeste vallen over het feit dat ze altijd beloofd hadden dat dit niet zou komen. Realistisch gezien weten we allemaal dat dit zou komen gezien het geldpotje een keer leeg raakt, maar wat meer transparantie had ze gesierd.
Ik denk ook dat ze wel verwacht hadden dat het spel ondertussen in release zat. Ook dat hebben ze aan zichzelf te danken natuurlijk, maar goed, dat is een aparte discussie.

Voor mij komt er (helaas) nog altijd geen enkele andere game in de buurt van deze. Dus probeer me er niet te veel in op te jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-09 20:51
Heeft battle State games ondertussen al iets aan het hacker probleem gedaan? Is het de moeite waard om het spel weer is aan te slingeren?

01010000 01100101 01110000 01100101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 12:32
UnderAVoidSky schreef op zondag 17 maart 2024 @ 21:39:
[...]

Ik denk ook dat ze wel verwacht hadden dat het spel ondertussen in release zat. Ook dat hebben ze aan zichzelf te danken natuurlijk, maar goed, dat is een aparte discussie.

Voor mij komt er (helaas) nog altijd geen enkele andere game in de buurt van deze. Dus probeer me er niet te veel in op te jagen.
Ik vind het persoonlijk wel speciaal om te zien dat na de hype die er twee jaar geleden ontstaan is doordat het spel ineens veel gestreamed werd, er toch blijkbaar geen geld meer over is. Want dat heeft volgens mij toch echt wel heel wat extra spelers aangebracht.

Spijtig want het is op zich wel een unieke game idd, maar vrees dat dit niet goed meer komt. Zelfs als het spel full release zou gaan, dan blijven de server kosten gewoon lopen, terwijl er nog altijd geen nieuwe bron van inkomsten is. Buiten misschien de extra inkomsten die een 1.0 release geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Echt hoe die developers (en eigenlijk vooral Nikita) een super unieke game met uiterst veel potentie helemaal kunnen vernaggelen in amper een jaar of twee is buitengewoon bewonderenswaardig.
En keer op keer de verkeerde dingen te doen, de verkeerde focus te hebben, niet te luisteren naar de community en niet hun eigen beloftes waar te maken, creëer je niet echt een basis mee waar mensen nu ineens wél vertrouwen krijgen.

Ik heb geen spijt van mijn EoD aankoop gebaseerd op het plezier en de uren die ik er ingestoken heb, maar ik kan ook zeker niet zeggen dat ik BSG nog een succesje gun.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Generaal Pep schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:24:
Heeft battle State games ondertussen al iets aan het hacker probleem gedaan? Is het de moeite waard om het spel weer is aan te slingeren?
Lastig om antwoord op te geven... Natuurlijk zijn er cheaters aangepakt, bepaalde vulnerabilities dicht gezet, maar ja er zijn natuurlijk ook weer nieuwe kwetsbaarheden gevonden die door cheaters gebruikt kunnen worden. Aan de andere kant is elke cheater die ze verbannen weer een verkochte licentie voor de game en dus ook weer extra inkomsten. Wat levert meer geld op kan je je afvragen...

Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar het antwoord, eigenlijk zou je dit moeten gaan vragen aan de streamer / youtuber die het toen heeft aangekaart door zelf de cheat programma's te gaan gebruiken om echt te kunnen zien hoeveel er werd valsgespeeld. Je kan met die cheats zien waar iemand naar kijkt en of ze vals spelen.
Het zou tof zijn als hij weer zo'n zelfde filmpje zou maken om dan te vergelijken met toen. Gezien hij zelf moest valsspelen en alles wat er na dat filmpje gebeurde denk ik niet dat hij dit opnieuw zou doen maar hij is helaas de enigste die een goede vergelijking zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Van de ~1800 uur die ik erin heb gestopt is zeker 1200+ met mega veel plezier beleefd. Ik merkte aan het begin van deze wipe dat ik er echt weer zin in had, maar dat dat na 2-3 weken weer snel weg ging door cheaters en anders gespuis wat mijn ervaring gewoon de grond in boorde.

Ik kijk dan ook erg uit naar games als Gray Zone Warfare, maar dat is afwachten hoe dat in de praktijk gaat zijn.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
bamboe schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 00:39:
[...]

Lastig om antwoord op te geven... Natuurlijk zijn er cheaters aangepakt, bepaalde vulnerabilities dicht gezet, maar ja er zijn natuurlijk ook weer nieuwe kwetsbaarheden gevonden die door cheaters gebruikt kunnen worden. Aan de andere kant is elke cheater die ze verbannen weer een verkochte licentie voor de game en dus ook weer extra inkomsten. Wat levert meer geld op kan je je afvragen...

Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar het antwoord, eigenlijk zou je dit moeten gaan vragen aan de streamer / youtuber die het toen heeft aangekaart door zelf de cheat programma's te gaan gebruiken om echt te kunnen zien hoeveel er werd valsgespeeld. Je kan met die cheats zien waar iemand naar kijkt en of ze vals spelen.
Het zou tof zijn als hij weer zo'n zelfde filmpje zou maken om dan te vergelijken met toen. Gezien hij zelf moest valsspelen en alles wat er na dat filmpje gebeurde denk ik niet dat hij dit opnieuw zou doen maar hij is helaas de enigste die een goede vergelijking zou kunnen maken.
Bedoel je deze? De video die EFT de nek om heeft gedraaid https://www.youtube.com/watch?v=p5LfGcDB7Ek

Lang daarvoor was ik al gestopt met spelen, toch blijf ik altijd hoop hebben dat BSG het weet op te lossen. Volgend jaar kom ik mij weer melden om te vragen hoe het ervoor staat met ontwikkelingen rondom anti-cheat en hackers... :'(

Terwijl ik dit bericht typ kijk ik op het kanaal van g0at en hij heeft kort geleden update geplaatst: https://www.youtube.com/watch?v=Nf82nrDBcS0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
SgtElPotato schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 08:08:
Van de ~1800 uur die ik erin heb gestopt is zeker 1200+ met mega veel plezier beleefd. Ik merkte aan het begin van deze wipe dat ik er echt weer zin in had, maar dat dat na 2-3 weken weer snel weg ging door cheaters en anders gespuis wat mijn ervaring gewoon de grond in boorde.

Ik kijk dan ook erg uit naar games als Gray Zone Warfare, maar dat is afwachten hoe dat in de praktijk gaat zijn.
Zo zonde... EFT heeft zoveel potentie. Bedankt voor je reactie. Mijn tijd ga ik niet verspillen in een cheater walhalla

Gray Zone Warfare ziet er interessant uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
@Generaal Pep
Ja het was die video die ik gezien had, bedankt voor de link van het vervolg van hem.
ik was hem kwijt na meer dan een jaar.
Er was op tweakers ook iemand die een andere link had over hoe de markt achter
de cheats werk. Een youtube video, Het is absurd hoeveel geld daar in omgaat.
gebruikers betalen 30 dollar per week voor cheats, en sommige zelf meer voor
personalized cheats. Top vulnerabilities kunnen zelfs een half miljoen waard zijn als je
er een vind voor een bekende shooter.
Er waren zelfs cheats die twitch proof zijn, en door streamers gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generaal Pep
bamboe schreef op maandag 25 maart 2024 @ 00:24:
@Generaal Pep
Top vulnerabilities kunnen zelfs een half miljoen waard zijn als je
er een vind voor een bekende shooter.
Dan heb je aan de keerzijde de game ontwikkelaar, die daar niks(?) voor geeft of bieden die wel een x bedrag?

Als je bij de game ontwikkelaar niks krijgt dan lijk je wel leipe Louis om je exploit niet voor 5 ton te verkopen aan een cheat ontwikkelaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietkrobot
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 08:37
De Europese servere hebben enorm last van Hackers. In het begin van de wipe moet je zeker niet zoeken naar een boss want die zijn meestal al gekilled door een cheater. In de NA servers heb je dit wat minder. Maar speel je met een ping van 120+. Het cheat probleem lijkt me nog erger dan voor de video van ga0t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:41
Nikiti heeft bevestigd in een interview dat de EOD versie niet meer terug komt. Maar ze gaan binnenkort betere edities uitbrengen. Er gaan nu geruchten rond dat er ook een editie met de Kappa container gaat komen.

]

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 15-04-2024 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-09 19:55
Toonen1988 schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:34:
Nikiti heeft bevestigd in een interview dat de EOD versie niet meer terug komt. Maar ze gaan binnenkort betere edities uitbrengen. Er gaan nu geruchten rond dat er ook een editie met de Kappa container gaat komen.

[YouTube: INTERVIEW with NIKITA - Escape from Tarkov]]
Als dit zo is... Man man man. EOD zou de beste versie zijn die je zou kunnen kopen want dat was de LIMITED EDITION... Als ze daar nu ook weer een betere op gaan verzinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Toonen1988 schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:34:

[YouTube: INTERVIEW with NIKITA - Escape from Tarkov]]
Het was te verwachten. Ik was er altijd heel erg fel op tegen, en nog steeds ben ik er op tegen, P2W is niet leuk. Maar aan de andere kant is het voor de incidentele gamer wel wat leuker als je niet kunt grinden.

Heb het al een tijdje (aantal weken) niet meer aangeraakt omdat ik er geen tijd voor heb en geen zin heb om continue weer alles kwijt te raken omdat ik weer in de flow moet komen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 10:04
[quote]Toonen1988 schreef op maandag 15 april 2024 @ 17:34:

Die 'geruchten' zijn gebasseerd op niks. 100% dat ze niet kappa achter een pay wall gaan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Zolang ik al EFT speel, en dat is toch al enkele jaren ondertussen, heeft de community iets nodig om over te zagen. Hebben ze niks, dan verzinnen ze wel iets of maken ze misbruik van Nikita zijn slecht/gebroken Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
UnderAVoidSky schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:48:
Zolang ik al EFT speel, en dat is toch al enkele jaren ondertussen, heeft de community iets nodig om over te zagen. Hebben ze niks, dan verzinnen ze wel iets of maken ze misbruik van Nikita zijn slecht/gebroken Engels.
Dan weet je ook dat al die jaren dingen beloofd worden / zijn maar uiteindelijk nu toch komen..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
UnderAVoidSky schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:48:
En uiteindelijk blijven ze het allemaal spelen omdat ze weten dat er geen beter spel in deze genre is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Jordi0344 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 13:58:
[...]

En uiteindelijk blijven ze het allemaal spelen omdat ze weten dat er geen beter spel in deze genre is :-)
Gelukkig komt Gray Zone Warfare binnenkort!! Een aardige tegenstander als ik de informatie kijk en zie :)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
SgtElPotato schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 14:01:
[...]

Gelukkig komt Gray Zone Warfare binnenkort!! Een aardige tegenstander als ik de informatie kijk en zie :)
Is paar dagen/weken een hype en dan gaat dat ook weer dood denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Jordi0344 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 14:58:
[...]

Is paar dagen/weken een hype en dan gaat dat ook weer dood denk ik
Geen idee. Het kan / zal snel beter zijn dan EFT.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
SgtElPotato schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 15:11:
[...]

Geen idee. Het kan / zal snel beter zijn dan EFT.
Ook dat valt nog wel tegen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:46
Ondanks alle terugkerende en ook steeds nieuwe problemen; ik heb nog nooit meer dan 5600 uur plezier gehad van een game voor EUR 120,00. En nog steeds heb ik er plezier in. Andere games, die claimen er in de buurt te komen, kunnen er wat mij betreft niet aan tippen.

Als het me echt de keel uithangt start ik SPT AKI en geniet opnieuw/nog steeds.

Kappa, de biggest grind of the game, zal nooit te koop komen lijkt mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:48

Louw Post

Cerenas

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
Al mijn respect die ik nog had voor BSG is in één klap weg. EA kan nog wat leren van BSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Robinblitz schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:33:
[...]

Al mijn respect die ik nog had voor BSG is in één klap weg. EA kan nog wat leren van BSG.
Wat is er precies loos?

BSG gaat gewoon de TarkovSPT mod zelfstandig aanbieden? Je offline (coop) character wordt niet gereset, wordt niet gewiped.

Mensen zijn weer allemaal aan het schreeuwen dat dit pay to win is, omdat ze er allemaal vanuit gaan dat ze op dag 1 van de wipe players met een duurder account tegenkomen die nog allemaal end-wipe gear heeft.

Dat lijkt me wel zo onwaarschijnlijk?!
En ik ben wel benieuwd of EoD owners deze DLC ook krijgen, of dat dit nu ineens geen DLC meer is

[ Voor 11% gewijzigd door DutchManticore op 25-04-2024 12:44 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
DutchManticore schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:39:
[...]

Wat is er precies loos?

BSG gaat gewoon de TarkovSPT mod zelfstandig aanbieden? Je offline (coop) character wordt niet gereset, wordt niet gewiped.

Mensen zijn weer allemaal aan het schreeuwen dat dit pay to win is, omdat ze er allemaal vanuit gaan dat ze op dag 1 van de wipe players met een duurder account tegenkomen die nog allemaal end-wipe gear heeft.

Dat lijkt me wel zo onwaarschijnlijk?!
En ik ben wel benieuwd of EoD owners deze DLC ook krijgen, of dat dit nu ineens geen DLC meer is
Dit is geen DLC... Dit is een nieuwe pack die duurder is dan EoD. Ik zou toch even de pre-order pagina doorlezen wat je allemaal krijgt. (Zoals Scav Junkbox, weapon case, skills die standaard hoger zijn etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Robinblitz schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:45:
[...]

Dit is geen DLC... Dit is een nieuwe pack die duurder is dan EoD. Ik zou toch even de pre-order pagina doorlezen wat je allemaal krijgt. (Zoals Scav Junkbox, weapon case, skills die standaard hoger zijn etc)
Meer / grotere pockets voor je PMC. Meer slots voor de Flea. Inderdaad die cases. Beetje jammer dit.

Ik hoop dan ook van harte dat niemand dit koopt.

[ Voor 5% gewijzigd door SgtElPotato op 25-04-2024 12:54 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermomet3r
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:22

Thermomet3r

het is warm of koud

ik hoop dat die grotere pockets voor je PMC alleen in die co-op mode is en niet voor live.
Maar ik verwacht niet anders dan dat dat niet het geval is.

specs: AMD Ryzen 7 3700x, AMD Radeon 7900xtx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Thermomet3r schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:00:
ik hoop dat die grotere pockets voor je PMC alleen in die co-op mode is en niet voor live.
Maar ik verwacht niet anders dan dat dat niet het geval is.
2x2 en 2x1 vakken heb je nu. In live dus.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Maar EoD krijgt dus blijkbaar niks qua DLC (Offline Co-op) terwijl dat natuurlijk wel altijd gezegd werd..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermomet3r

Thermomet3r

het is warm of koud

het is geen DLC het is een "nieuwe editie" :+

[ Voor 3% gewijzigd door Thermomet3r op 25-04-2024 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:45
En hij kost 95eu als je EOD hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Tiagoo schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:31:
€115,24 met btw. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
Tiagoo schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:31:
Eerst 150 euro betalen voor de 'Ultimate Edition' waarbij je alle toekomstige DLC zou krijgen. En dan DLC uit gaan brengen als 'nieuwe game' of nieuwe versie.

Als je dan toegang wil mag je nog eens 95 euro (ex BTW) gaan aftikken.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
Ze zijn echt knettergek geworden sinds Arena zo hard geflopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Pestily heeft al z'n eerste gedachtes hierover geuit op YouTube. Ik ben benieuwd naar de volgende meningen die Pestily / LVNDMARK etc gaan vormen. Ik weet ook niet of deze streamers geld krijgen van BSG, als dat zo is zullen de BSG / EFT helaas niet gaan boycotten.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
Wat BSG nu doet is wel echt bizar, ze hebben extreme geld problemen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Jordi0344 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:46:
Wat BSG nu doet is wel echt bizar, ze hebben extreme geld problemen denk ik
Wat mij betreft gaan ze maar failliet of heffen ze de boel op. Met een ontwikkelaar als deze wil je niet samenwerken of iets van kopen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
SgtElPotato schreef op donderdag 25 april 2024 @ 14:49:
[...]

Wat mij betreft gaan ze maar failliet of heffen ze de boel op. Met een ontwikkelaar als deze wil je niet samenwerken of iets van kopen.
Het is dat er geen betere game is in deze genre anders was het lang geleden al einde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Jordi0344 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:24:
[...]

Het is dat er geen betere game is in deze genre anders was het lang geleden al einde verhaal.
Gray Zone Warfare lijkt me een mooie vervanging. Niet compleet hetzelfde, maar de open wereld en geen tijdslimiet spreken me juist meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Louw Post schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:37:
[...]

Gray Zone Warfare lijkt me een mooie vervanging. Niet compleet hetzelfde, maar de open wereld en geen tijdslimiet spreken me juist meer aan.
Ja, goede extraction shooter. Verschillende streamers waren daar mee aan de slag gegaan paar dagen geleden!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Heb het gelezen, scav junk box, weapon case, grotere PMC pockets. Je begint ook met sommige skill levels op 3.

Je krijgt zelfs een Distress Signal device waarmee je hulp van vrienden kunt oproepen in een raid.

Dit zit ook in het nieuwe pakket.

"Unique radio-electronic item "Mark of The Unheard":
The item is equipped in the special slot;
The item gives a 50% discount when using cash services in raids;
Insured equipment returns 30% faster;
With 6+ Fence reputation, Scavs won’t shoot first at ranges over 60 meters away."

"Unique item "Distress signal device":
When the item is activated, it produces a bright flash as well as a loud sound signal;
Once activated, all players on your friends list will receive a notification that they can join your raid to help you."

[ Voor 46% gewijzigd door Toonen1988 op 25-04-2024 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Ik ben lang een verdediger geweest van de financiële beslissingen die ze bij BSG hebben genomen, maar dit .. Tja, dit valt niet te verdedigen. Dit is gewoon straight pay-2-win.

Dat je kan discussiëren of de container van EOD voordeel heeft over de Alpha, de extra lijnen in stash die voordeel hebben, sure, maar in the end kan je al die dingen zelf bereiken en op zich was het echt voordeel vrij beperkt.
Maar mensen end-game cases, skill levels, een verkapte kappa case geven, voordeel op insurance geven, voordeel op scav geven, ..

Ik denk voor mij dat EFT voor mij hier wel bijna aan een punt aan het komen is dat het stopt. Té veel focus op cash grab, te weinig focus op content/anti-cheat. It was a fun time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Zojuist kreeg ik een bericht binnen van een maat. Alle kanalen zijn vrijwel dicht gegooid op hun Discord en de kanalen die nog open zijn, worden helemaal vol gespamd.

Zelfs de support is dicht getimmerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hm5i4pcyh_FnCVH5m3ZNywqdeDQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u34zsCT56mnvNDoy5zttPlu7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door Toonen1988 op 25-04-2024 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Toonen1988 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 20:20:
Zojuist kreeg ik een bericht binnen van een maat. Alle kanalen zijn vrijwel dicht gegooid op hun Discord en de kanalen die nog open zijn, worden helemaal vol gespamd.

Zelfs de support is dicht getimmerd.

[Afbeelding]
Ik heb lang geleden al een perma ban gekregen omdat ik een vraag stelde over de hackers en de situatie. Op Reddit lees je ook dat veel mensen continue een perm ban krijgen daaro.

Gaat lekker BSG!!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
SgtElPotato schreef op donderdag 25 april 2024 @ 20:31:
[...]

Ik heb lang geleden al een perma ban gekregen omdat ik een vraag stelde over de hackers en de situatie. Op Reddit lees je ook dat veel mensen continue een perm ban krijgen daaro.

Gaat lekker BSG!!
Oh, zo raar is dat niet. Nikita is toch ook een keer uitgeflipt op een livestream, omdat de community alleen vragen stelde over hackers en problemen maar niet over de nieuwste kogels. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Lijkt mij nu vooral een gevalletje van nog even de laatst beetjes er proberen uit te halen met nog wat extra sales van deze editie en vervolgens binnen een paar maand de boel down brengen...

Snap persoonlijk echt niet dat ze na de hype van een paar jaar geleden waarin volgens mij echt een massa nieuwe spelers is begonnen met spelen nog steeds niet uit de kosten komen. Weet niet hoe groot de studio is, maar dan doe je toch echt wat verkeerd. Ok, servers zullen wel wat geld kosten, maar dat is toch juist wat je inrekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Powerblast schreef op donderdag 25 april 2024 @ 20:59:
Lijkt mij nu vooral een gevalletje van nog even de laatst beetjes er proberen uit te halen met nog wat extra sales van deze editie en vervolgens binnen een paar maand de boel down brengen...

Snap persoonlijk echt niet dat ze na de hype van een paar jaar geleden waarin volgens mij echt een massa nieuwe spelers is begonnen met spelen nog steeds niet uit de kosten komen. Weet niet hoe groot de studio is, maar dan doe je toch echt wat verkeerd. Ok, servers zullen wel wat geld kosten, maar dat is toch juist wat je inrekent.
Er gaan geruchten rond dat Arena BSG de nek om heeft gedraaid. De vele marketing kosten, evenementen en tournamenten rondom Arena is betaald door de omzet die EFT genereerd, om hype te creëren.

Maar het grootste deel van de community heeft EOD, waar Arena al gratis in zit. En juist die mensen hebben Arena gespeeld en heeft BSG dus niks voor gekregen.

Nu gaan mensen zeggen "ja, maar de prijs van Arena zit toch in de prijs van EOD." Nee, want Arena is pas later aangekondigd en toegevoegd aan het pakket, zonder het bedrag van EOD aan te passen. En daarbij kreeg je bij EOD ook alle DLC's erbij, maar Arena is uitgeroeid tot een stand-alone game.

Vandaar dat EOD opeens verdween rond die tijd van Arena, terwijl ze eigenlijk al jaren geleden hadden aangekondigd om te stoppen met EOD.

Arena heeft alleen maar geld gekost en niks opgeleverd. Tel daarbij op dat het ook geflopt is door het hele loadout systeem en de opzet van het spel.

Ze hebben zich zelf flink in de vingers gesneden.

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 25-04-2024 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Wie weet dat een andere studio deze IP nog over wil / kan / gaat nemen, maar ik denk dat dit het einde van het jaar niet meer gaat halen..

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
SgtElPotato schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:57:
Pestily heeft al z'n eerste gedachtes hierover geuit op YouTube. Ik ben benieuwd naar de volgende meningen die Pestily / LVNDMARK etc gaan vormen. Ik weet ook niet of deze streamers geld krijgen van BSG, als dat zo is zullen de BSG / EFT helaas niet gaan boycotten.
Lvndmark stelde alvast niet teleur _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Het "unique" mes in de nieuwe editie, blijkt een 6 euro Unity asset te zijn.

https://assetstore.unity....hq-pbr-kukri-knife-139049

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3pXdXTmG1VsWQM8yieJUYuE34A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FW5VyLOHsaxOZq8a6Gs5Yed3.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5XsD0Qwrlvyy6q6K5EonXqepjD8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CayS8nZYVbRIES5Cc1JsdibG.png?f=fotoalbum_large

Opzich ben ik er niet op tegen dat ontwikkelaar assets gebruiken, maar alleen voor beginnende ontwikkelaars of kleine studio's zonder een grote budget. Maar in dit geval, gaat het om een item die je krijgt bij een pakket van 250 euro. En dan nog niet eens moeite doen om echt iets "unique" te ontwikkelen.

[ Voor 79% gewijzigd door Toonen1988 op 26-04-2024 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:12
Ik moet zeggen dat het mes me nog niet eens heel veel interesseert. Het is een echt mes wat dus volledig tot zijn recht komt in Tarkov. Hoe ze er aan komen, who cares.

Voor mij persoonlijk zijn echt de twee valkuilen:

Co op offline: Hier was ik positief door verrast. Ik vond Greyzone nog heel leeg, clunky en AI die slecht was. Ik snap dat het in ontwikkeling is en beter wordt maar at the moment absoluut geen vervanger voor Tarkov.
Dat je dit nu exclusief in een aanvullend pakket gaat zetten voor 122 eur incl. Belasting is te gek voor worden. 20 - 30 Eur extra had ik hier zo voor betaald. Nu, nope.

Dan dat signaal waarmee je mensen inroept, ik mag hopen dat het inderdaad alleen voor de PvE modus is. Anders, veel succes als je iemand pinned hebt en verwacht het gevecht te winnen. Als zijn / haar buddies dan om de hoek komen in je rug gaat de lol er wel van af.
Waarom ik verwacht dat het plan ook is dat het in PvP modus komt, vanwege het visuele en geluidsaspect. Net als een AirDrop is het voor andere spelers duidelijk wat er gebeurd, dat heeft in PvE modus geen toegevoegde waarde waar het in de PvP modus een indicatie is om terug te trekken.

En dan..... De meest recente ontwikkelingen door Landmark gevonden plus het gedrag op Twitter / X. Ze veranderen websites en halen videos offline om de eerdere beloften aan ons als EOD eigenaren te veranderen, dat is een nogo. Ik heb iedere wipe met veel plezier gespeeld en ook deze wipe level 45 en daarna gestopt (ongeveer een maand geleden) en wilde weer casual oppakken maar ik weet het nu niet. Principieel vind ik er zeker wat van.
Plus, dat kinderlijke gedrag tegenover de tweet van Arena Breakout Infinite en in een andere tweet aangeven dat de PvE geen DLC is maar een aparte game.... Dat is kinderlijk en ondoordacht gedrag. Daar wordt ik echt te oud voor....

Ik wil niet de Karen zijn maar ik vind wel dat ze deze grove fouten moeten rechttrekken. Als ik BSG was zou ik kijken hoe je middels een interview met Pestily dit enigszins recht kan trekken (dus niet recht praten maar ook echt aanpassen) en hopen dat de community je querks laat gaan. Ik ben echter bang dat ze financieel ook moeilijk zitten gezien de financiële verslagen over afgelopen jaar blijkbaar ook vertraagd zijn.

Ik hoop het niet maar ben het eens met de mening dat dit wel eens de laatste nagel gaat zijn en we echt geen 1.0 gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamuelJK
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-07 20:45
soskes schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 07:50:
Ik ben echter bang dat ze financieel ook moeilijk zitten gezien de financiële verslagen over afgelopen jaar blijkbaar ook vertraagd zijn.
Het komt mij over als een laatste redmiddel om hun financiën op orde te krijgen, dat is iets wat we gaan zien I guess.

Ik snap best dat BSG geld nodig heeft om meer te kunnen doen en verder te kunnen ontwikkelen alleen is dit echt de meest slechte idee ooit om dat op deze manier te doen.
Er was jaren geleden al aangegeven dat er PvE co-op komt en dat EoD alle updates/DLC's zou krijgen, dat steekt inderdaad.

Er is zojuist een update gekomen via twitter Reddit.
BSG geeft PvE voor 6 maanden aan EoD gebruikers met nog andere perks voor EoD, lol

[ Voor 6% gewijzigd door SamuelJK op 26-04-2024 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
SamuelJK schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 10:45:
[...]
BSG geeft PvE voor 6 maanden aan EoD gebruikers met nog andere perks voor EoD, lol
6 maanden?! Dit hoort gewoon voor altijd te zijn! Dit is gewoon een DLC aan het einde van de dag met een verkapte omschrijving.

Ze zijn echt knettergek geworden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
6 maanden bij EOD gebruikers lekker FOMO opbouwen zodat ze achteraf alsnog lekker €115 ophoesten omdat ze door willen spelen in de PvE gamemode. Slimme marketing. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
SamuelJK schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 10:45:
[...]

Dit is echt een LOL. Man man man, wat een aanfluiting.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
Ik ben het met jullie eens dat het afwachten is wat er is. Maar die laatste info van de 6 maanden vind ik onnodig en echt dom beperken van wat er is gebeurd. Als me gewoon een redelijke prijs wordt gegeven (20 - 30 EUR) voor de offline co-op dan had ik het gelijk neergelegd en dit was ook de mening in mijn vriendengroep.

[ Voor 22% gewijzigd door soskes op 26-04-2024 11:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thermomet3r

Thermomet3r

het is warm of koud

Pleisters plakken voor een heavy bleed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuelJK
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-07 20:45
soskes schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:19:
Ik ben het met jullie eens dat het afwachten is wat er is. Maar die laatste info van de 6 maanden vind ik onnodig en echt dom beperken van wat er is gebeurd. Als me gewoon een redelijke prijs wordt gegeven (20 - 30 EUR) voor de offline co-op dan had ik het gelijk neergelegd en dit was ook de mening in mijn vriendengroep.
En dat is het probleem wat zij zelf niet zien denk ik.
Ze lijken echt niet door te hebben wat het probleem is, mochten ze geld nodig hebben en dat gewoon aangeven zijn (of waren) er naar mijn idee genoeg mensen die extra zouden willen investeren.
Thermomet3r schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:30:
Pleisters plakken voor een heavy bleed
Exact haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 17:50

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat een blammage dit zeg. Ik heb echt spijt dat ik ooit de EOD editie gekocht heb. Vieze gluiperts daar bij BSG.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Techno Overlord schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 18:40:
Wat een blammage dit zeg. Ik heb echt spijt dat ik ooit de EOD editie gekocht heb. Vieze gluiperts daar bij BSG.
Ik vermoed dat dit wel eens heel slecht kan gaan uitpakken voor hen. De community rond de game staat echt wel op z'n achterste poten vanwege het laatste nieuws. En het is juist die community die je nodig hebt om nieuwe spelers te overtuigen. Cosmetics of iets dergelijks had ik nog in kunnen komen en had hun in de long run misschien een leuke inkomsten stroom kunnen geven. Achja, leuk voor wat het geweest is, wachten op de volgende game developer die het gaatje vult zeker :). Echt games die exact hetzelfde concept hebben zijn er volgens mij nog niet, wel al games die er in de buurt komen qua gameplay.

[ Voor 8% gewijzigd door Powerblast op 27-04-2024 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Powerblast schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:02:
[...]

Ik vermoed dat dit wel eens heel slecht kan gaan uitpakken voor hen. De community rond de game staat echt wel op z'n achterste poten vanwege het laatste nieuws. En het is juist die community die je nodig hebt om nieuwe spelers te overtuigen. Cosmetics of iets dergelijks had ik nog in kunnen komen en had hun in de long run misschien een leuke inkomsten stroom kunnen geven. Achja, leuk voor wat het geweest is, wachten op de volgende game developer die het gaatje vult zeker :). Echt games die exact hetzelfde concept hebben zijn er volgens mij nog niet, wel al games die er in de buurt komen qua gameplay.
't is een beetje wat Lvndmark zegt: doe een battlepass met cosmetics, weapon skins, skins voor de verschillende factions, voice line packs, ..
NIEMAND had daar een probleem mee gehad (tenzij er een uber OP ghilly suit had ingezeten) want iedereen begrijpt dat BSG een bedrijf is dat ook inkomsten moet genereren.

[ Voor 3% gewijzigd door UnderAVoidSky op 27-04-2024 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
UnderAVoidSky schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:14:
[...]

't is een beetje wat Lvndmark zegt: doe een battlepass met cosmetics, weapon skins, skins voor de verschillende factions, voice line packs, ..
NIEMAND had daar een probleem mee gehad (tenzij er een uber OP ghilly suit had ingezeten) want iedereen begrijpt dat BSG een bedrijf is dat ook inkomsten moet genereren.
Uiteindelijk is dit weer easy money als iedereen het zou kopen. Je hoeft niks nieuws te bouwen (of amper) want alles zit er al in en het is wat aan de knoppen draaien (standing, extra space, enz.). Verder is het een doos met beloftes wat mij betreft, dus die hoef je ook niet direct te voorzien.

Battlepass zouden ze daadwerkelijk tijd en moeite in moeten steken. Dus dat is niet even snel uitgerold. Ik vermoed dat dat de reden dus is dat ze dus voor die extra edition zijn gegaan. Snap echt niet welk management dit een goed idee vond :/

Battlepasses zijn een nette optie vind ik persoonlijk om een game lang in leven te houden. Je hebt als spelers continue het idee dat er nieuwe content is en je krijgt af en toe wat. Resultaat je blijft spelen. Geld moet sowieso binnenkomen, dus het is ofwel micro transactions, abbonnementje, dlc's/expansions of battlepass. Veel meer opties zijn er denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Powerblast schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 20:36:
[...]

Uiteindelijk is dit weer easy money als iedereen het zou kopen. Je hoeft niks nieuws te bouwen (of amper) want alles zit er al in en het is wat aan de knoppen draaien (standing, extra space, enz.). Verder is het een doos met beloftes wat mij betreft, dus die hoef je ook niet direct te voorzien.

Battlepass zouden ze daadwerkelijk tijd en moeite in moeten steken. Dus dat is niet even snel uitgerold. Ik vermoed dat dat de reden dus is dat ze dus voor die extra edition zijn gegaan. Snap echt niet welk management dit een goed idee vond :/

Battlepasses zijn een nette optie vind ik persoonlijk om een game lang in leven te houden. Je hebt als spelers continue het idee dat er nieuwe content is en je krijgt af en toe wat. Resultaat je blijft spelen. Geld moet sowieso binnenkomen, dus het is ofwel micro transactions, abbonnementje, dlc's/expansions of battlepass. Veel meer opties zijn er denk ik niet.
Het komt er alleszins zeker op neer dat ze er geen **** om geven of je na het kopen van het spel, het spel ook weldegelijk speelt. Zegt natuurlijk genoeg over hoe ze een community benaderen die hun al 8-ish jaar steunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:45

r.marijnissen

sapphire512mb

Ik speel het te weinig om de unheard editie te kopen(denk ik) maar wat zijn nu de echte voordelen?

Ik heb de prepare for escape editie + extra stash gekocht.

Wat is nu ingame dan echt een game changer?

Wat ik vervan begrijp is echt in game dit de upgrade?:

grotere stash 10x72, speciaal melee wapen, meer pmc pockets, verder hoop zaken voor ernaast en ingame onderstaande:

Ik ben Usec:

Secure container Gamma (3x3 cells);
Weapon case;
Lucky Scav Junk box;
Ammunition case;
HK MP7A1 4.6x30 submachine gun;
FN SCAR-L 5.56x45 assault rifle (FDE);
Knight's Armament Company SR-25 7.62x51 marksman rifle;
HK MP7 4.6x30 30-round magazine (3 pcs.);
FN SCAR-L 5.56x45 30-round magazine (3 pcs.);
AR-10 7.62x51 Magpul PMAG 20 SR-LR GEN M3 20-round magazine (3 pcs.);
ECLiPSE RBAV-AF plate carrier (Ranger Green);
Eagle Allied Industries MBSS plate carrier (Coyote Brown);
1 000 000 roubles;
1000 dollars;
500 euros;
7.62x51mm M80 (60 pcs.);
5.56x45mm M856A1 (90 pcs.);
4.6x30mm JSP SX (90 pcs.).

[ Voor 7% gewijzigd door r.marijnissen op 28-04-2024 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 10:52
Early wipe is meer stash space wel rete handig om te horden voor quest items etc, zonder dat je daarin hoeft te prioriteren / schiften.
Grote PMC pockets is dat dan 1x2 pockets want dat zou inhouden meer mags mee, flares etc.
Voor de rest is het een makkelijk start wanneer je kogels / geld / reputation hebt.
Soort van pay to win, dit helpt erg in de grind naar kappa en lightkeeper en dit soort "upgrades" maakt dat wel vele malen makkelijker dan een standaard editie.

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
De lucky SCAV junk box en weapon case zijn ook enorm handig. Vooral op het begin wanneer je inderdaad veel items moet bewaren.

PMC pockets kan je vrijspelen doormiddel van een quest. Alleen de vraag is wanneer. Als het end-game, dan is het wel zuur.

Het probleem zit zich in de radio, distress call signal en persistent PvE, die gewoon beschikbaar moesten zijn voor EOD gebruikers.

Afgelopen vrijdag heeft BSG naar buiten gebracht dat EOD gebruikers zes maanden toegang hebben tot de persistent PvE. Sinds vandaag is dat verandert naar permanent.

De radio en signal distress call worden ook aangepast. De pakketten worden dus ook meer gebalanceerd..

De rest is eigenlijk een head start, de skills zijn ook niet echt om een probleem van te maken.

Waar het vooral om draaide is dat ze EOD alle toekomste DLC hadden belooft, en nu toch DLC apart verkopen en EOD gebruikers geen toegang tot hebben. Daar zat het grootste kritiek.

[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 28-04-2024 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Toonen1988 schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:05:

Waar het vooral om draaide is dat ze EOD alle toekomste DLC hadden belooft, en nu toch DLC apart verkopen en EOD gebruikers geen toegang tot hebben. Daar zat het grootste kritiek.
Inderdaad, als ze gewoon de DLC over EOD en Unheard hetzelfde maken en de "starterskitjes" veranderen, geen problemen mee. Alleen die levels mogen er van mij ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Morgen zal BSG de aantal spelers nog een keer zien krimpen.

💥#GZW EA RELEASE DATE

On April 30th, step into the gritty, intense open-world of #GrayZoneWarfare as a PMC. Uncover the island's darkest secrets as you advance amidst the echoes of gunfire.

Gather your squad & work together, for #EveryMoveMatters

You ready?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Toonen1988 schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:17:

💥#GZW EA RELEASE DATE

On April 30th, step into the gritty, intense open-world of #GrayZoneWarfare as a PMC. Uncover the island's darkest secrets as you advance amidst the echoes of gunfire.

You ready?
Kwam er laatst achter dat GZW dus ook van een oost Europese partij is :+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
SgtElPotato schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:25:
[...]

Klopt, ze komen uit Tsjechië. Ze zijn vooral bekend met mobiele games, waaronder Dead Trigger, Samurai en Shadowgun.

Ze hebben op dit moment ontwikkelaars in het team zitten die aan Mafia: The City of Lost Heaven, Vietcong en Hidden & Dangerous 2 hebben gewerkt.

Al deze games komen namelijk uit Tsjechië, van een ontwikkelaar genaamd Illusion Softworks wat nu 2K Czech heet. Oudere ontwikkelaars van Illusion Softworks zouden nu aan GZW werken.

Tsjechië heeft best wel een aantal ontwikkelaars. Zelfs de ontwikkelaar van S.T.A.L.K.E.R 2 (GSC game world) zit nu in Tsjechië.

Best wel een aantal grote titels. Bohemia Interactive is ook een Tsjechische ontwikkelaar. Onbetrouwbare ontwikkelaars zitten overal, ook in het westen. Maar Tsjechië is echt geen tweede Rusland waar echt veel onbetrouwbare ontwikkelaars zitten.

Ik ben vooral sceptisch over hoe ze het hacken en cheaten gaan aanpakken. Ze moeten vanaf dag één de anti-cheat wekelijks, zo niet dagelijks up to date houden, als ze het echt tot het miminale willen brengen. Niet zoals BSG die om de zoveel tijd een ban wave organiseert. Daarna kunnen hackers weer weken hun gang gaan.

Wikipedia: List of video games developed in the Czech Republic

[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 29-04-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
SgtElPotato schreef op maandag 29 april 2024 @ 19:25:
[...]

Denk dat dat wel meevalt. Zal eerder om het gezeik van de afgelopen week zijn dan om GWZ. Niet te vergelijken met EFT.

Het lijkt me leuk om te spelen maar ik blijf echt wel af en toe teruggaan naar EFT. Mooi dat er nu wat afwisseling is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
soskes schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:29:
[...]

Denk dat dat wel meevalt. Zal eerder om het gezeik van de afgelopen week zijn dan om GWZ. Niet te vergelijken met EFT.

Het lijkt me leuk om te spelen maar ik blijf echt wel af en toe teruggaan naar EFT. Mooi dat er nu wat afwisseling is.
Kende GZW niet, maar door dit topic eens gaan checken en toch gekocht :). Je ziet idd dat ze wel heel goed gaan lenen zijn bij EFT. Zit zeker potentieel in maar wel nog riddled with bugs imo. Maar goed, het is natuurlijk EA. Heb er zelf nog maar een paar uurtjes inzitten, maar het speelt wel leuk moet ik zeggen. Iets toegankelijker vind ik dan toen ik met EFT begon, maar dat kan ook zijn omdat ik daar ervaring mee heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Powerblast schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:07:
[...]

Kende GZW niet, maar door dit topic eens gaan checken en toch gekocht :). Je ziet idd dat ze wel heel goed gaan lenen zijn bij EFT. Zit zeker potentieel in maar wel nog riddled with bugs imo. Maar goed, het is natuurlijk EA. Heb er zelf nog maar een paar uurtjes inzitten, maar het speelt wel leuk moet ik zeggen. Iets toegankelijker vind ik dan toen ik met EFT begon, maar dat kan ook zijn omdat ik daar ervaring mee heb ;).
Het is nog één van de eerste early access builds. Movement en shooting mechanics mogen flink verbeterd worden. AI mag meer werk in worden gestoken. Gelukkig heb ik persoonlijk geen performance problemen, dan alleen rubber banding.

Maar wat mij echt trekt aan GZW, is de vrijheid. Je kunt een helikopter pakken vanuit de basis, of je loopt gewoon uit de basis en gaat te voet. Zonder loading of wat dan ook. Er is ook helemaal geen "raid" timer, dus je kunt zolang als jij wilt op het speelveld blijven, als je genoeg eten en drinken bij je hebt.

En als je terug wilt, pak je weer de helikopter of je loopt gewoon terug naar je basis. Ook grappig gedaan dat iedereen van dezelfde faction ook bij jou in de basis spawnen. Soms zit ik gewoon met wildvreemde in een helikopter, en dan lopen we gezamenlijk richting een dropje.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 02-05-2024 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb geen idee of dit allemaal waar is, maar er zijn spelers die claimen dat ze gedood zijn door een hacker. Nou is dit natuurlijk niet schrikbarend, want EFT zit vol met hackers. Maar wat helemaal nieuw en schrikbarend is, is dat mensen rapporteren dat ze gedood zijn door een hacker in het PvE gedeelte van Tarkov.

Jip, dit lezen jullie goed. Er zijn mensen die claimen dat ze gedood zijn door hackers in de PvE gamemode. Schijnbaar zijn er dus cheats om andermans PvE match te infiltreren, om vervolgens iedereen te doden.

Ik weet niet of dit allemaal waar is, maar als dit waar is, dan is dit toch echt wel schokkend.

https://www.reddit.com/r/..._got_killed_by_a_cheater/

EDIT:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xQIkaki28RhUVS1IQkvKM6uwFI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pOitgJuyeGjckibcxYDaaVKF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Toonen1988 op 03-05-2024 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:08
Wat een kul, pve heeft gewoon zn ruwe kanten nog met de verkeerde spawn kan je instant afgeschoten worden door de ai pmc’s

Het was al duidelijk dat men echte namen hergebruikt.

Lijkt mij toch van dezelfde categorie als mensen die claimen door cheaters constant afgeschoten te worden, terwijl het desync was of iemand gewoon in een bosje zat te campen, of men simpelweg niet zo goed is als men denkt.

En als het dan toch waar zou zijn wordt dit wel gepatched.

Past goed in het bsg is slecht plaatje, aankomende wipe zit men allemaal weer te spelen. GZW zal eventjes leuk zijn als afwisseling totdat men van de roze wolk af stapt en alle tekortkomingen goed ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Toonen1988 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 05:30:
Ik heb geen idee of dit allemaal waar is, maar er zijn spelers die claimen dat ze gedood zijn door een hacker. Nou is dit natuurlijk niet schrikbarend, want EFT zit vol met hackers. Maar wat helemaal nieuw en schrikbarend is, is dat mensen rapporteren dat ze gedood zijn door een hacker in het PvE gedeelte van Tarkov.

Jip, dit lezen jullie goed. Er zijn mensen die claimen dat ze gedood zijn door hackers in de PvE gamemode. Schijnbaar zijn er dus cheats om andermans PvE match te infiltreren, om vervolgens iedereen te doden.

Ik weet niet of dit allemaal waar is, maar als dit waar is, dan is dit toch echt wel schokkend.

https://www.reddit.com/r/..._got_killed_by_a_cheater/

EDIT:

[Afbeelding]
Was inderdaad meerdere keren voorbij gekomen op Reddit. Hackers kunnen gewoon die PvE servers joinen en loot er vandaan halen en je killen.

Ook de laatste reacties van BSG / Nikita hebben mij doen besluiten om EFT niet meer aan te raken. Ben wel een beetje klaar met al die aanfluitingen keer op keer, ga ik verder mijn tijd niet aan verdoen.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robinblitz
Normaliter zou ik de aantijgingen van cheaters wel geloven... Maar ik schaar me nu wel achter @Strykeforce. Het zou me ook niks verbazen als mensen met cheaters samen een PvE lobby joinen en het in scene zetten JUIST om dit soort posts te kunnen plaatsen van "Zie je wel! Er zijn cheaters in PvE!" terwijl het gewoon een vriend van ze is die cheat. Het is namelijk nogal hot momenteel om alles aan te grijpen tegen BSG. (Waarvan veel gewoon terecht is uiteraard.)

Zover ik weet maakt de PvE modus namelijk niet eens gebruik van de matchmaking. Het wijst jou (en je party) gewoon een server aan.

Als cheaters echt daadwerkelijk een server konden 'kiezen' om te joinen kan ik je garanderen dat elke Tarkov streamer constant gekilled zou worden op de standaard PvPvE modus door cheaters.

[ Voor 7% gewijzigd door Robinblitz op 03-05-2024 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Robinblitz schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:42:
Normaliter zou ik de aantijgingen van cheaters wel geloven... Maar ik schaar me nu wel achter @Strykeforce. Het zou me ook niks verbazen als mensen met cheaters samen een PvE lobby joinen en het in scene zetten JUIST om dit soort posts te kunnen plaatsen van "Zie je wel! Er zijn cheaters in PvE!" terwijl het gewoon een vriend van ze is die cheat. Het is namelijk nogal hot momenteel om alles aan te grijpen tegen BSG. (Waarvan veel gewoon terecht is uiteraard.)

Zover ik weet maakt de PvE modus namelijk niet eens gebruik van de matchmaking. Het wijst jou (en je party) gewoon een server aan.

Als cheaters echt daadwerkelijk een server konden 'kiezen' om te joinen kan ik je garanderen dat elke Tarkov streamer constant gekilled zou worden op de standaard PvPvE modus door cheaters.
Het zou mij niks meer verbazen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Het is nog maar de vraag of het allemaal waar is. Er is schijnbaar een cheater die het heeft bevestigd, maar ik kan nergens bewijs ervan vinden.

Op dit moment vind ik het bewijs te weinig om daadwerkelijk te zeggen dat cheaters PvE servers kunnen infiltreren. Het zou gaan om één of andere admin access, die uitgebuit kan worden. Ik ben op diverse cheat forums geweest, waar ook over dit onderwerp wordt gesproken maar niemand iets werkends laten zien.

Wel zie ik regelmatig mensen praten op hackers forums, dat de beveiliging in EFT gewoon bijna niet bestaat en dat de coding een zooitje is.

Grappig dat mensen op hackers forums al zelf komen met een fix om dit soort zooi te voorkomen. Wat ook best logisch is, want ze weten precies wat ze moeten uitbuiten. Alleen wordt het hun erg makkelijk gemaakt in EFT. Theoritisch gezien moet het mogelijk kunnen zijn, in de huidige staat van EFT. Maar niemand heeft daadwerkelijk werkende bewijs.

"To be honest. It should be possible in theory. Unless they specifically only whitelist the userid of people on your friend list when using it. The net code of Escape from Tarkov is a huge Honka shit when you look at all the exploits that are caused by no server validation or were possible because of no server validation."

[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 03-05-2024 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:08
Toonen1988 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:34:
Het is nog maar de vraag of het allemaal waar is. Er is schijnbaar een cheater die het heeft bevestigd, maar ik kan nergens bewijs ervan vinden.

Op dit moment vind ik het bewijs te weinig om daadwerkelijk te zeggen dat cheaters PvE servers kunnen infiltreren. Het zou gaan om één of andere admin access, die uitgebuit kan worden. Ik ben op diverse cheat forums geweest, waar ook over dit onderwerp wordt gesproken maar niemand iets werkends laten zien.

Wel zie ik regelmatig mensen praten op hackers forums, dat de beveiliging in EFT gewoon bijna niet bestaat en dat de coding een zooitje is.

Grappig dat mensen op hackers forums al zelf komen met een fix om dit soort zooi te voorkomen. Wat ook best logisch is, want ze weten precies wat ze moeten uitbuiten. Alleen wordt het hun erg makkelijk gemaakt in EFT. Theoritisch gezien moet het mogelijk kunnen zijn, in de huidige staat van EFT. Maar niemand heeft daadwerkelijk werkende bewijs.

"To be honest. It should be possible in theory. Unless they specifically only whitelist the userid of people on your friend list when using it. The net code of Escape from Tarkov is a huge Honka shit when you look at all the exploits that are caused by no server validation or were possible because of no server validation."
De fixes zijn vrij basaal, heb zelf ook al eens afgevraagd bijvoorbeeld of je met meer dan 5 man een squad zou kunnen vormen als je allemaal tegelijk op ja klikt, ja dat kon (kan?) dus. De fix daarvoor is makkelijk te bedenken.

Men fixed voornamelijk de zaken die de game echt kunnen destabiliseren, er zit echt te weinig validatie in de backend dat is wel duidelijk. Never trust the client!

Technisch misschien is het mogelijk (pve invaden) maar dan moet je ook de client het laten uitvoeren en daar zit eerder de moeilijkheid. Dat zal makkelijker te detecteren zijn als die aangepast is.

Men moet ook maar de juiste mensen in dienst hebben en de game is ook over de jaren vele malen groter geworden dan men had kunnen hopen maar van alle kanten is duidelijk dat er op een aantal plekken goede mensen zitten maar op een hoop ook niet. Het zal in Rusland ook geen vetpot zijn qua goede game devs.

Los daarvan is het over de jaren heen wel echt een stuk beter geworden, afgelopen wipe zo goed als geen technische issues gehad op een vacuum exploit na en wat cheaters hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi0344
Toonen1988 schreef op maandag 29 april 2024 @ 17:17:

💥#GZW EA RELEASE DATE

You ready?
Hahaha dit is niet echt gelukt he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florf
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07-05 20:17
Als ik gunplay, graphics en sound design zie van Tarkov ben ik wel echt tempted om het te proberen. Geen enkele andere shooter die daar in de buurt komt.

Maar:
-BSG zijn Russisch, geen zin om daar geld in te stoppen nu
-De game is mij net iets te hardcore. Het looten met een low level character duurt mij te lang. Je hebt in het begin de stamina van een kettingroker. Het is mij net iets te grindy allemaal. Moet ik mij gaan verdiepen in welke van 9384975 items in de wereld van Tarkov waardevol is met looten, heb daar geen tijd voor.
-De verhalen die ik hoor van cheaters die in bijna elke server lijken te zitten.

Als ik dan Grayzone zie vind ik gunplay nog niet in de buurt komen, en map lijkt mij veel te groot en leeg. PvE gaat snel vervelen denk ik, en in een super grote map zitten met maar net iets meer dan 30 vijanden betekent weer dat het te veel tijd kost om andere player enemies tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaiden
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:47
florf schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 13:55:
Als ik gunplay, graphics en sound design zie van Tarkov ben ik wel echt tempted om het te proberen. Geen enkele andere shooter die daar in de buurt komt.

Maar:
-De game is mij net iets te hardcore. Het looten met een low level character duurt mij te lang. Je hebt in het begin de stamina van een kettingroker. Het is mij net iets te grindy allemaal. Moet ik mij gaan verdiepen in welke van 9384975 items in de wereld van Tarkov waardevol is met looten, heb daar geen tijd voor.
-De verhalen die ik hoor van cheaters die in bijna elke server lijken te zitten.

Als ik dan Grayzone zie vind ik gunplay nog niet in de buurt komen, en map lijkt mij veel te groot en leeg. PvE gaat snel vervelen denk ik, en in een super grote map zitten met maar net iets meer dan 30 vijanden betekent weer dat het te veel tijd kost om andere player enemies tegen te komen.
En wat wil je nu precies weten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast

Maar:

Gameplay en dergelijk vind ik eigenlijk vrij gelijkaardig. Het speelt alleen nogal buggy momenteel. Rubber banding, disconnects, servers niet kunnen joinen. Hier gaan ze op korte termijn toch wat aan moeten doen of ze verliezen veel spelers vrees ik. Je ziet wel dat het een EA is die gerushed is, waarschijnlijk om mee te gaan op de wave van negatief nieuws omtrent EFT atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:47

Dhrax

Prog Lord

*

[ Voor 100% gewijzigd door Dhrax op 04-05-2024 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:47

Dhrax

Prog Lord

Maar:

Je geeft zelf al genoeg redenen om niet te spelen. Alleen al op deze pagina vind je er minimaal 10 meer.
We kunnen je ook 10 redenen geven om het wel een kans te geven. Het moet wel je ding zijn. Er gaat enorm veel tijd inzitten.

* excuseer voor de dubbel post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988

Maar:

BSG zijn Russisch, geen zin om daar geld in te stoppen nu

Klopt, ik was eerst ook huiverig om een onbekende Russische ontwikkelaar te steunen. Ik heb zelfs een tijd gehad dat ik spijt had van mijn aankoop. Dat was één jaar voordat BSG de eerste build had uitgebracht in 2016.

Maar uiteindelijk heb ik toch mijn waar gekregen voor mijn geld. Ondanks dat het spel veel minpunten heeft, heb ik toch honderden zo niet duizenden uren mee vermaakt. Het is ook nog een van de weinige games die ik na jaren nog altijd speel.

Kwa geld heb ik dat allang al eruit.

De game is mij net iets te hardcore. Het looten met een low level character duurt mij te lang. Je hebt in het begin de stamina van een kettingroker. Het is mij net iets te grindy allemaal. Moet ik mij gaan verdiepen in welke van 9384975 items in de wereld van Tarkov waardevol is met looten, heb daar geen tijd voor.

Stamina wordt inderdaad iets beter, nadat je verder bent gekomen. Maar het is goed speelbaar op het begin, ik heb er zelf niet zoveel problemen mee. Met metabolisme skill heb ik juist meer problemen mee, dat je steeds meer moet eten en drinken. Maar ook dit gaat best snel allemaal.

De items kan je ook makkelijk oplossen. Alleen de items oppakken die je op dat moment nodig hebt en de rest laat je gewoon liggen. De progression gaat dan wel een stuk langzamer, want veel mensen verzamelen al items die ze later nodig hebben. Uiteindelijk uit ervaring, weet je al meteen wat je nodig hebt. En anders doe je gewoon zoals ik al eerder aangeef, alleen de items die op dat moment worden gevraagd en de rest laat je gewoon liggen. Gewoon lekker op je eigen tempo spelen.

De verhalen die ik hoor van cheaters die in bijna elke server lijken te zitten.

Klopt, vandaar dat ik nu even persistent PvE speel. Heb even genoeg van al die gamers, wil even EFT op een relax manier kunnen genieten. Het is ook een stuk makkelijker en minder druk en kan je alles op je gemak bekijken.

Alleen heeft PvE weer ander bijkomende problemen, waaronder SCAV's die achter je spawnen of dat SCAV's blijven spawnen. Ik heb in één ronde ongeveer 60 SCAV's afgeschoten, dat vond ik een beetje te..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:04
Veel negativiteit omtrent de veranderingen lees ik maar ik ben op zich wel tevreden met dat EOD nu ook PVE krijgt. Ik heb wel een paar duizend uur in Tarkov zitten maar speel het nu al een jaar of 2 niet meer omdat ik o.a. de tijd niet meer om de competitie aan te gaan met de online spelers voor het wat moeilijker te vinden loot.
Het lijk mij daarom erg leuk om PVE te kunnen spelen omdat ik dan zonder de harde competitie, extract campers & misschien wat cheaters toch de game te kan doorlopen :)

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato

Maar:

Daarvoor is de PvE perfect, maar ik zou er geen 200 euro voor over hebben. Grayzone is een beter alternatief als je nog in moet stappen in extraction shooters. Al is die ontwikkelaar ook Oost-Europees volgens mij.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
SgtElPotato schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:38:
[...]

Daarvoor is de PvE perfect, maar ik zou er geen 200 euro voor over hebben. Grayzone is een beter alternatief als je nog in moet stappen in extraction shooters. Al is die ontwikkelaar ook Oost-Europees volgens mij.
De ontwikkelaar van Gray Zone Warfare is van een Tsjechische ontwikkelaar. Een gedeelte van hun team zou bestaan uit Illusion Softworks die nu 2k Czech a.s. heet. Diverse mensen binnen Madfingers games zouden aan Vietcong, Hidden & Dangerous 2 en Mafia: The City of Lost Heaven hebben gewerkt, wat allemaal games zijn die uit Tsjechië komen.

Kingdom Come: Deliverance, Mafia serie's, Arma serie's, Factorio, Ylands, Vigor, Space Engineers, DayZ, Beat Saber, Fallout 1.5, Euro Truck Simulator 2, Painkiller serie's, Vietcong, Hidden & Dangerous 2, Duke Nukem Manhaten Project, diverse Indiana Jones games en nog een boel andere games zijn allemaal in Tsjechië ontwikkeld.

Tsjechië behoort tot de 10 veiligste landen, weinig criminaliteit en verwesterd. De kans dat er ontwikkelaars zijn die de boel belazeren, zijn vrij weinig tegenover bijv. China, Rusland, India, Singapore etc waar juist veel scammers zitten.

GSC Game World is trouwens ook verhuisd naar Tsjechië wegens de oorlog in Oekraïne. De laatste jaren zijn bepaalde oost Europese landen flink verbeterd tegenover 20 á 30 jaar geleden.

BSG mag een Russiche ontwikkelaar zijn maar hun hoofdkantoor ligt in Verenigde Koninkrijk, en hebben dus aan de Engelse wetten te houden. Vandaar dat Escape From Tarkov ook geen last heeft gehad van sancties. Ik weet niet hoe het precies zit met de belastingen, want die moeten ze natuurlijk afdragen aan de VK. Maar weet even niet of de Russiche overheid wel daadwerlijk aan BSG iets verdiend.

Wargaming van bijv. World of Tanks is ook een Russiche ontwikkelaar, maar zij zijn volledig uit Rusland en Belarus vertrokken en zitten nu in Cyprus. Dat hadden ze al in 2011 gedaan. Eagle Dynamics van DCS: World is ook al vertrokken uit Rusland en zitten nu in Switzerland.

1C Company zit wel nog in Rusland, die hebben sancties gekregen vanuit Polen.

Kortom, veel ontwikkelaars vertrekken uit Rusland. Wat achter blijft zijn de minder succesvolle ontwikkelaars en/of de scam ontwikkelaars.

[ Voor 39% gewijzigd door Toonen1988 op 04-05-2024 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:06
Gister Grey Zone Warzone geprobeerd en precies dit waren mijn ervaringen ook:

YouTube: This Ultra-Realistic game is almost Unplayable! (Gray Zone Warfare)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
ColeJ schreef op zondag 5 mei 2024 @ 08:23:
Gister Grey Zone Warzone geprobeerd en precies dit waren mijn ervaringen ook:

YouTube: This Ultra-Realistic game is almost Unplayable! (Gray Zone Warfare)
Moet zeggen, ik speel zelf met een 4090 en zelfs daar is het met momenten erg slecht qua framerate. Ik heb echter het gevoel dat het meer aan server issues ligt dan aan de rendering op zich. Zonet nog een spelletje gedaan en haalde consistent 144 fps. Geen enkel rubber banding of frame drops. Vreemde is dat ik geen driver updates heb gedaan en verder zijn er volgens mij ook geen client updates geweest sinds gisteren. Dus enige wat misschien gewijzigd is is de server/server load. Gisteren was het echter niet om te spelen bij mij.

Blijft een EA natuurlijk dus ik vergeef ze het momenteel wel :), spel is uiteindelijk maar een paar dagen uit. Denk dat we enigzins ook verwend zijn geworden met EA games die gewoonweg volledig klaar zijn of amper bugs bevatten (i'm looking at you factorio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:06
Ik heb Tarkov een aantal jaar geleden gespeeld en wil het wel weer opstarten. Wat is nu die uitbreiding precies? Je schijnt bepaalde oude dingen niet meer te kunnen zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Powerblast schreef op zondag 5 mei 2024 @ 20:12:
[...]

Moet zeggen, ik speel zelf met een 4090 en zelfs daar is het met momenten erg slecht qua framerate. Ik heb echter het gevoel dat het meer aan server issues ligt dan aan de rendering op zich. Zonet nog een spelletje gedaan en haalde consistent 144 fps. Geen enkel rubber banding of frame drops. Vreemde is dat ik geen driver updates heb gedaan en verder zijn er volgens mij ook geen client updates geweest sinds gisteren. Dus enige wat misschien gewijzigd is is de server/server load. Gisteren was het echter niet om te spelen bij mij.

Blijft een EA natuurlijk dus ik vergeef ze het momenteel wel :), spel is uiteindelijk maar een paar dagen uit. Denk dat we enigzins ook verwend zijn geworden met EA games die gewoonweg volledig klaar zijn of amper bugs bevatten (i'm looking at you factorio).
Het idee is goed. Als ik zie waar EFT jaren geleden stond valt het met GZW nog reuze mee. Aan de ene kant jammer dat de community zo hard heeft lopen pushen op de EA, want nu krijg je weer een hoop 'negativiteit' terwijl er duidelijk staat dat het EA is.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• florf
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07-05 20:17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Goed dat er nieuwe vervangers en kanshebbers komen!

Zucht...

Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste