Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pimskie
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:06
quote:
Nickrsd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:35:
Is dit te vergelijken met pubg?? Ziet er wel Nice uit.. alleen hoe groot is de userbase?

Beetje volle servers?
tl;dr: wat mijn voorganger zei :)

Servers zijn inderdaad snel vol.
Waar ik me wel echt maaaateloos aan erger is hoe lang het kan duren voordat een raid begint (note: ik speel op een discord met randoms).
1: team zoeken
2: loadout bepalen: gaat bij mij vrij snel, heb niet zoveel
3: team doet er ongeveer 15 minuten over om te ready'en. Nog ff dit verkopen, nog ff dat verkopen, nog ff dit modden. Nee wacht, toch niet. Oke klaar.
4: iedereen naar de lobby
5: een nieuwe speler joint het team. Terug naar stap 3.

Ik speel heel veel PUBG, maar vind het totaal niet te vergelijken. De enige vergelijking is (overdreven) dat je in beide games wapens hebt en anderen neerschiet :)

Als je denkt dat je in PUBG tactisch te werk moet gaan / tactisch bent, dan is dit echt next level. Merendeel van de tijd ren ik niet, simpelweg omdat dit goed hoorbaar is. Dus voornamelijk lopen of sluipen.
In PUBG kun je met wat goeie (level 2, 3) gear nog wat kogels vangen. Hier kan het met 1 kogel game over zijn. En dus ook alle loot die je meegenomen had kwijt zijn.

Dat laatste verschilt ook. Bij PUBG heb je nooit eigen loot. Je landt, vindt loot, wint / verliest en je loot is weer weg.
Bij EFT heb je je stash met gear. Voor je een game in gaat bepaal je wat je nodig hebt en dus meeneemt. Overleef je? Mooi, alles wat je uit de raid mee nam zit nu in jou stash. Ga je dood? Helaas, de gear die je meegenomen had is nu definitief weg (note: tenzij je het verzekerd en niemand anders ingame jouw gear pakt).

Ik ben een groot fan van van (FP) shooters, maar EFT vond ik echt heel er wennen. Zeker als je alleen speelt. Ik ging om de haverklap dood. Spawnen, 1 minuut in game, één shot, klaar.

En zoals iemand anders in dit topic al zei: het geluid is indrukwekkend! Nog steeds schrik me helemaal de ***** als ik door een bos kruip en schoten, voetstappen, stemmen of wat dan ook hoor.
Het geluid is dus ook niet te vergelijken met PUBG.

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-05 16:58
quote:
Nickrsd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:35:
Is dit te vergelijken met pubg?? Ziet er wel Nice uit.. alleen hoe groot is de userbase?

Beetje volle servers?
Je kunt het beste wat gameplay videos gaan bekijken op Twitch of Youtube.
EFT is in vrijwel alles anders dan PUBG en niet te vergelijken. EFT is in die zin ook redelijk uniek qua aanpak en sfeer.

Dat je PUBG goed vind is dan ook geen garantie dat je dit ook goed gaat vinden ;)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23-05 02:35
EFT is amazing, het is een spel wat ik in de afgelopen 10 jaar nog niet voorbij heb zien komen en is het voor mij zeker waard! Zeker als het straks open world gaat worden en er nog een hoop extra guns en perks etc bij gaan komen word het een amazing concept. Bovendien zijn de dev's betrokken bij de community en is alles wat ze zeggen dat ze gaan implementeren ook daadwerkelijk gekomen.

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• rolandos582
Patch is here boys!

http://forum.escapefromta...-preliminary-patch-notes/

Wipe volgt snel en een hoop nieuwe content! Kan niet wachten om met een silenced DVL10 rond te lopen :D

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23-05 19:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ga me toch is inlezen in deZe game...

Streams zien er vet uit!

• k1978
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06:04
Eindelijk besloten om de game te kopen. Vannacht binnengehaald. Maar geeft nu hele tijd bij op starten:

It appears the game has terminated with error. Do you wish to report it?

Iemand een idee ??

Edit: was me bitdefender..

Nu spelen ben benieuwd

k1978 wijzigde deze reactie 21-10-2017 10:47 (12%)

• rolandos582
quote:
Het is een compleet nieuwe soort van spelen en je moet er wel even aan wennen. Het is niet meer gewoon rushen en knallen. Er komt veel meer bij kijken, al hoe wel ik met max gear + MP5 wel redelijk wat rush in factory :P

• pimskie
quote:
Als je iemand zoekt om een raid mee te doen, let me know (ik ben wel n00b :D)

• Nickrsd

Nickrsd

welke versie moet je nu aanschaffen om nu al te kunnen spelen..? de standard of left behind..?
zitten ze nu al in de closed beta status? of early alpha bla bla..? welke versie dus aanschaffen ?

• pimskie
quote:
Nickrsd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:33:
welke versie moet je nu aanschaffen om nu al te kunnen spelen..? de standard of left behind..?
zitten ze nu al in de closed beta status? of early alpha bla bla..? welke versie dus aanschaffen ?
Goeie vraag. Het enige wat de standard niet heeft is "Early unlock of your digital copy". Wat ik lees betekent dat:
quote:
[...]you get a couple days or a week before other players do to get a head start on the full release.
https://www.reddit.com/r/..._your_digital_copy_early/
https://www.reddit.com/r/...igital_copy_early_access/
http://forum.escapefromta...ock-of-your-digital-copy/

Ze zitten nu in beta fase. Dus met alle edities kun je direct al spelen.

Voor de rest: hoe duurder de package, hoe meer stash ruimte je krijgt en hoe groter je secured container*.
Bij eentje krijg je volgens mij ook een grote rugzak. Die je uiteraard ook weer kwijt kunt raken tijdens een raid...

*Secured container: als je in een raid dood gaat, ben je al je loot kwijt. Behalve wat er in je secured container zit. Standaard is die volgens mij 2x2 slots. Ter voorbeeld, daar past 1 pistol in en 2 kleine magazijnen.

pimskie wijzigde deze reactie 21-10-2017 14:51 (19%)

• Nickrsd

Nickrsd

dan wil ik het wel proberen met de standard edition.. denk..

• pimskie
quote:
Nickrsd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:19:
dan wil ik het wel proberen met de standard edition.. denk..
Ik zit op een PUBG discord met wat mensen die ook geïnteresseerd zijn. Misschien dat ik (als noob) van het weekend even ga streamen.

Check trouwens ook dit stukje. Vind ik wel kloppen: YouTube: Escape From Tarkov Revisited | Beta Gameplay

pimskie wijzigde deze reactie 21-10-2017 15:23 (23%)

• rolandos582
quote:
Nickrsd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:33:
Elke versie is op dit moment voldoende. Standard kan je gewoon spelen, mocht je de game leuk vinden kun je altijd upgraden naar andere versies.

Momenteel is het closed beta, open beta komt eind dit jaar.

• Nickrsd

Nickrsd

Wat nu idd het precieze doel is van het spel.. weet ik niet eigenlijk..

Bij pubg is het behoorlijk duidelijk dat het om een chicken dinner gaat..

Maar bij eft??

• rolandos582
quote:
Nickrsd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:47:

Maar bij eft??
Players/scavs killen. En dan succesvol extracten. Zoveel mogelijk loot verzamelen.

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-05 09:37
quote:
Nickrsd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:47:

Maar bij eft??
De game word highly story driven volgens de devs, doel van de game word daaraan ook bepaald, verder is er nu geen doel in de game buiten gewoon de leuke gameplay. en de hardcore elements. Ga er ook van uit dat er meerder gamemodes in de game gaan komen. maar dit zijn speculaties. Maar voor nu is het gewoon lekker schieten :)

• Nickrsd

Nickrsd

Denk dat het gevoel van overleven en killen sterk aanwezig is? Dat heb ik bij pubg ook!

Draait het een beetje netjes op een normale game pc?? I5 6600 met een 970??

Filmpjes zien er enorm mooi uit

• mierenmepper
quote:
Nickrsd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:25:
Denk dat het gevoel van overleven en killen sterk aanwezig is? Dat heb ik bij pubg ook!

Draait het een beetje netjes op een normale game pc?? I5 6600 met een 970??

Filmpjes zien er enorm mooi uit
moet geen probleem zijn :)

het gevoel is erger voor mij persoonlijk bij EFT, dit komt voornamelijk doordat je alles kwijt kan raken, wat je hebt gefarmed. + daarbij dat de sound je helemaal gek maakt in deze game.

• rolandos582
Dit spel is echt niet te vergelijken met PUBG. Dus stop daar ook mee.

Als je het wil vergelijken, arma 2/DayZ it is. Het heeft letterlijk niks met PUBG te maken/vergelijken.

EDIT ; Man je voelt wel dat die patch eraan komt, iedereen loopt nu vol geared rond in factory. Ik begon met 0 roubles en zit nu op zo'n 1,5 mil. Alles naar fence gegooid zodat de lagere spelers ook wat kunnen kopen.

Meerdere mpx/mp5/m4/sks/fn val/snipers verkocht :P , Ook zo'n 5 fort erop gegooid die ik uit de raids had gehaald. Fully modded m4/ak met 60 round mags spelen echt heerlijk. Maar mijn as val heeft ook behoorlijk wat verdiend :P

1 van mijn favoriete setups voor factory :

Deze was ook mooi, ging met mijn groep in woods, ik had een M4 mee. Komen behoorlijk wat spelers tegen, resultaat is 2 AS VAL's/SV98/M4 en 3 scav bp's :P Had nog een fort laten liggen kwam ik later achter, Hadden we eerder van een scav af gehaald maar helaas waren de teammates dood en dacht ik er niet meer aan.

Zeker als je van PvP houd is het nu hot times. Iedereen brengt gear and gaat als een kip zonder kop rondrennen. Gewoon lekker knallen en geen hatchets! O-)

rolandos582 wijzigde deze reactie 22-10-2017 01:39 (76%)

• k1978
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06:04
Zit nu twee dagen te spelen.. Maar heb heel vaak dat ik helemaal alleen verloren rond loop.. Zie en vind helemaal niemand. Iemand een idee hoe dat kan vooral in shoreline..

Ik zou ook graag mijn mannetje ressetten omdat ik geen wapens meer heb. Hoe doe je dit ?
Heb bv nog wel een pistool doe daar magazijn voor kiezen alleen in game is het klik klik dus geen kogels.

Hehe zoals je ziet snap ik er nog niet veel van.. Maar toch vind ik het wel wat hebben deze game dus ben wel van plan om vol te houden..

• mierenmepper
quote:
k1978 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 12:54:
Zit nu twee dagen te spelen.. Maar heb heel vaak dat ik helemaal alleen verloren rond loop.. Zie en vind helemaal niemand. Iemand een idee hoe dat kan vooral in shoreline..

Ik zou ook graag mijn mannetje ressetten omdat ik geen wapens meer heb. Hoe doe je dit ?
Heb bv nog wel een pistool doe daar magazijn voor kiezen alleen in game is het klik klik dus geen kogels.

Hehe zoals je ziet snap ik er nog niet veel van.. Maar toch vind ik het wel wat hebben deze game dus ben wel van plan om vol te houden..
Ik zal mezelf even opofferen om een EFT discord channel te maken, voor een beginner met shoreline beginnen is een no-go, overigens is deze map nog niet af. en komt er een stuk aan met de nieuwe patch :)

https://discord.gg/83ubgyz

dan kunnen we elkaar meteen alles vragen ect.

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22-05 09:51

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Even bij de experts overleggen.
Heb EFT nu sinds gister gekocht, en heb me nog niet verder gewaagd dan een beetje als SCAV en PVE spelen, maar dit is het eerste spel dat enorme bakken vraagtekens oproept en die ik zelf niet kan kwijtgeraken.

De maps zijn redelijk groot, en je wordt echt in het diepe gegooid.
- Ik heb werkelijk geen idee hoe ik een map uitkom. (zowel op Factory als Customs niet gelukt na lang zoeken)
- Ik heb standaard nul health-items en de trader wil ze me niet verkopen omdat ik die voor tandpasta moet ruilen. En ik kan dus niet aan tandpasta komen omdat ik de maps niet uitkom, ZELFS al blijf ik lang genoeg leven om tandpasta te vinden.
- Hoe kom ik aan armor? Iedereen die ik tegenkom draagt armor, en met m'n pistooltje kan ik letterlijk 3 magazijnen leegschieten en dan nog leg ik het loodje.
- Bij elke confrontatie schieten beide partijen, en je wordt eigenlijk altijd geraakt (Factory).
Ik heb geen health-items, dus na elke eerste confrontatie is het bloedend op zoek naar een exit.
Heb er nog geen gevonden, dus kom nooit levend een map uit, zelfs al overleef ik op wonderbaarlijke wijze een vuurgevecht.

Is dit nu allemaal straf omdat ik de standard edition heb gekocht en niet bereid was om 140 euro voor de Edge of Darkness edition te betalen?

DutchManticore wijzigde deze reactie 23-10-2017 10:14 (4%)

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19
Hier hoef je geen expert voor te zijn, de exits zijn extraction points, je hebt er een aantal op elke map, beste kun je die even op internet zoeken of met anderen die het spel beter kennen mee spelen.
Armor kun je vinden of kopen. Zelfde voor medspul, vaak ook in de wereld te vinden in een raid.

De versie maakt niet uit, dit zal je niet zodanig benadelen, EOD is gewoon dure versie, enige wat je krijgt is extra space in je lootbox en wat extra begin items en de usual dure gameversie extra's.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• mierenmepper
Als starter zou ik veel factory runs doen. En dan alleen maar rond rennen met je mes om zo de map goed te leren kennen. Ik speel nu een kleine 2/3 weken en heb eigenlijk zowat alleen maar factory en customs gedaan. Dat zijn ook gelijk de 2 meest gespeelde mappen.

In factory zijn er 3 exits waarvan 1 zonde sleutel. De andere 2 heb je een sleutel voor nodig. Is lastig je zo uit te leggen waar deze zijn. Maar kom op de Discord en Dan spelen we gewoon een keertje samen en laat ik alles zien.

• rolandos582
Massacre :Y

• mierenmepper
quote:
hoe heet jij ingame? keertej samen er doorheen lopen :)

• rolandos582
quote:
mierenmepper schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:31:
[...]
hoe heet jij ingame? keertej samen er doorheen lopen :)

Begin eerst met wat video's op youtube. Zodat je de basics van factory weet etc.
Basics : YouTube: EFT Boot Camp Ep. 1 "The Basics"
Factory : YouTube: Escape From Tarkov Boot Camp | Factory |
Woods : YouTube: Escape From Tarkov Boot Camp | Woods |
Customs : YouTube: Escape From Tarkov Boot Camp | Customs |

rolandos582 wijzigde deze reactie 23-10-2017 12:43 (3%)

• mierenmepper
quote:
ik ben pro in deze game :) bedoel meer gewoon samen spelen haha

• rolandos582
quote:
mierenmepper schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:41:
[...]
ik ben pro in deze game :) bedoel meer gewoon samen spelen haha
Ik heb niet veel gear meer, hele stash gedumpt op factory samen met alle keys etc. Dus ben nu nog een beetje met scav bp + silenced TT aan het rennen om nog wat gear te pakken om vandaag door te komen. Had gehoopt op wipe O-)

• mierenmepper
quote:
rolandos582 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:44:
[...]

Ik heb niet veel gear meer, hele stash gedumpt op factory samen met alle keys etc. Dus ben nu nog een beetje met scav bp + silenced TT aan het rennen om nog wat gear te pakken om vandaag door te komen. Had gehoopt op wipe O-)
https://discord.gg/mwFkED kom deze discord, drop je wel het eea kunnen we beetje kutten ;). ik denk dat die pas morgen/ overmorgen komt

• Nickrsd

Nickrsd

woww.. ga nu echt ff deze game halen.
die basis guides van hierboven.. ziet er zoveel belovend uit..

wat ik begrijp... is dat je de map kan spelen in je eentje tegen AI?.. of tegen andere spelers met nog AI erin..?

dat is nog niet echt duidelijk

en is het goed genoeg in de standard edition te halen..? met je standard size of stach..?
of is het al nodig om de left behind edition te halen voor de stach.. (10x30)

of zijn er genoeg mogelijkheden met je stach ingame te vergroten ofzo..?

Nickrsd wijzigde deze reactie 23-10-2017 13:32 (32%)

• mierenmepper
quote:
Nickrsd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:30:
woww.. ga nu echt ff deze game halen.
die basis guides van hierboven.. ziet er zoveel belovend uit..

wat ik begrijp... is dat je de map kan spelen in je eentje tegen AI?.. of tegen andere spelers met nog AI erin..?

dat is nog niet echt duidelijk

en is het goed genoeg in de standard edition te halen..? met je standard size of stach..?
of is het al nodig om de left behind edition te halen voor de stach.. (10x30)

of zijn er genoeg mogelijkheden met je stach ingame te vergroten ofzo..?
je kan gewoon standaard halen, maar hoe groter je stach hoe makkelijker het is :P. Daarnaast kan je groups maken om in te spawnen, en speel je altijd tegen Ai, maar in een map nemen even factory spawnen 4-7 mensen als het goed is. dus als je alleen erin gaat zijn er nog 3-6 andere spelers. ect. na 10 minuten komen er extra spelers bij als scavs. hoeveel dit er precies zijn weet ik niet

• Nickrsd

Nickrsd

hmm oke interessant.. en die scavs.. zijn die andere mensen die dan "beetjes" loot kunnen oppakken en dan weer óf elkaar doodmaken.. en snel naar de exit gaan en om een beetje stuff te verzamelen..

omdat ik wel is lees, ik speel int begin alleen als scavs.. Misschien is de ook de enige optie om te beginnen om een beetje gear bij elkaar te krijgen?

• rolandos582
quote:
mierenmepper schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:45:
[...]
https://discord.gg/mwFkED kom deze discord, drop je wel het eea kunnen we beetje kutten ;). ik denk dat die pas morgen/ overmorgen komt
Done.

• SouLLeSSportal
quote:
Nickrsd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:37:
hmm oke interessant.. en die scavs.. zijn die andere mensen die dan "beetjes" loot kunnen oppakken en dan weer óf elkaar doodmaken.. en snel naar de exit gaan en om een beetje stuff te verzamelen..

omdat ik wel is lees, ik speel int begin alleen als scavs.. Misschien is de ook de enige optie om te beginnen om een beetje gear bij elkaar te krijgen?
scav spelen is raid in met random basic loot, dus of pistol of shotty of met beetje geluk aks74u. Alles wat je loot kan je na overleven en extract op je main char gebruiken. Voordeel is dat je niks te verliezen hebt. Je kan dit 1x per 30 min doen naast je main char. Als je loot uit je stash op je main char meeneemt en doodgaat ben je dat in principe kwijt, tenzij je ze verzekerd (insured) en het dan niet geloot wordt door een speler, dan krijg je het uiteindelijk weer terug.

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06:27

Ebayzo

Gekke eend

Ook aangeschaft. Ben benieuwd, ziet er wel erg veelbelovend uit.

Flickr

• Nickrsd

Nickrsd

nog 1 snelle vraag.. welk team:D?? bear of usec? wat is het verschil

• pimskie
quote:
Nickrsd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:22:
nog 1 snelle vraag.. welk team:D?? bear of usec? wat is het verschil
Maakt niet uit. Is alleen het uiterlijk van je character.

Ik heb eens vernomen via via dat het ooit misschien uit gaat maken hoe je handling is van bepaalde wapens. Maar ik weet niet of dit een gerucht is of niet.

• rolandos582
Op het moment nog niks, maar daar komt later verandering in.
USEC = nato dus M4 etc
Bear = russia dus AK etc

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-05 10:19
quote:
rolandos582 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:44:
[...]

Gedumpt als in: met verzekering neergegooid zodat je het terug krijgt na de wipe?

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
SouLLeSSportal schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:50:
[...]

scav spelen is raid in met random basic loot, dus of pistol of shotty of met beetje geluk aks74u. Alles wat je loot kan je na overleven en extract op je main char gebruiken. Voordeel is dat je niks te verliezen hebt. Je kan dit 1x per 30 min doen naast je main char. Als je loot uit je stash op je main char meeneemt en doodgaat ben je dat in principe kwijt, tenzij je ze verzekerd (insured) en het dan niet geloot wordt door een speler, dan krijg je het uiteindelijk weer terug.
Je kunt het ook droppen (verstoppen) in de map, dan krijg je het na 24 uur terug. :) Of je moet de gear in het gele kistje doen. ;)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• SouLLeSSportal
quote:
CH4OS schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:29:
[...]
Je kunt het ook droppen (verstoppen) in de map, dan krijg je het na 24 uur terug. :) Of je moet de gear in het gele kistje doen. ;)
Ja hoe zit dat met die alpha container, kan je die nooit kwijtraken ofzo? Kan je daar je loot sws van terugkrijgen ook al ga je dood? Want ik heb die voor de zekerheid nog niet meegenomen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De loot in de gele container kun je niet kwijtraken, ook al ga je dood. Die gele container kunnen anderen ook nooit vinden in je stashes. Je hoeft er ook geen 24 uur op te wachten.

CH4OS wijzigde deze reactie 23-10-2017 15:46 (13%)

• rolandos582
quote:
The.Sticky schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

Gedumpt als in: met verzekering neergegooid zodat je het terug krijgt na de wipe?
Dat werkt niet helaas. Ik gooide het gewoon in factory neer zodat mensen er ook fun mee kunnen hebben :P

• SouLLeSSportal
quote:
CH4OS schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:46:
De loot in de gele container kun je niet kwijtraken, ook al ga je dood. Die gele container kunnen anderen ook nooit vinden in je stashes.
nois! scheelt mij weer wat ruimte. 8)7

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
En ander voordeel; op die inhoud hoef je dan geen 24 uur te wachten. ;) Als je items dropped in de map, dan kun je ze na 24 uur terugkrijgen, mits ze niet door een ander gevonden zijn. ;)

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-05 18:02
Spel heeft me altijd wel getrokken, maar na deze video:

Maak ik me toch wat zorgen.. Het is niet dat ik totaal geen vertrouwen heb, maar hoge instap + Niet echt goede situaties zorgen er wel voor dat mijn vertrouwen wat minder is..

Iemand die bovenstaande video heeft gezien en mij kan helpen hierin?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• rolandos582
quote:
corset schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:18:

[video]

Maak ik me toch wat zorgen.. Het is niet dat ik totaal geen vertrouwen heb, maar hoge instap + Niet echt goede situaties zorgen er wel voor dat mijn vertrouwen wat minder is..

Dit soort video's zijn altijd maar onzin, mensen die het spel vaak niet eens spelen. Hij haalt dingen uit januari dit jaar aan waar het nog in alpha zat en dingen compleet anders waren.

Alles wat de developers zeggen doen ze ook en ik heb genoeg fun. De basis versie kost €40 en dat is wat de meeste games ook kosten. Mocht je het spel leuk vinden kun je altijd upgraden. Je kiest ervoor om het spel te kopen omdat jij het leuk vind bijvoorbeeld door streams etc. Niet door naar dit soort videos te kijken.

EDIT : Kijk ook even in de comment sectie van die video. Zegt voldoende 8)

rolandos582 wijzigde deze reactie 23-10-2017 16:46 (3%)

• Nickrsd

Nickrsd

Waar kan ik die gele container Stach vinden ingame? En btw.. ff wel erg vet het spel.. alleen kom er nooit levend uit! Elke x ga ik dood.. hoe stil ik ook ben.

• pimskie
quote:
mierenmepper schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Ik probeerde net te joinen, maar de link is ongeldig of verlopen (denk het laatste dan...)

• rolandos582
quote:
pimskie schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:17:
[...]
Ik probeerde net te joinen, maar de link is ongeldig of verlopen (denk het laatste dan...)
https://discord.gg/pxzrmC

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
Nickrsd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:22:
Waar kan ik die gele container Stach vinden ingame? En btw.. ff wel erg vet het spel.. alleen kom er nooit levend uit! Elke x ga ik dood.. hoe stil ik ook ben.
Ik begrijp van 9gag dat het pre-wipe is en iedereen nogal lomp aan het spelen is. Denk dat het momenteel dus niet echt is hoe het normaal gesproken er aan toe gaat.

Heb gister ook 3 keer gestart en 3 keer in 5 minuten dood :P

Volgens mij ook niet echt slim om solo te gaan.

Flickr

• pimskie
quote:
Ebayzo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:09:
[...]
Ik begrijp van 9gag dat het pre-wipe is en iedereen nogal lomp aan het spelen is. Denk dat het momenteel dus niet echt is hoe het normaal gesproken er aan toe gaat.

Heb gister ook 3 keer gestart en 3 keer in 5 minuten dood :P

Volgens mij ook niet echt slim om solo te gaan.
Er komt een wipe aan maar volgens mij is het nog niet precies bekend wanneer.

Dat je zo snel dood gaat heeft denk ik niet zoveel te maken met dat iedereen 'lomp' aan het spelen is :D
In je eentje is het gewoon stukken moeilijker. Solo op factory is voor mij ook geen doen, shoreline, woods, gaat al wat beter omdat dit grotere levels zijn.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-05 18:02
quote:
rolandos582 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

Dit soort video's zijn altijd maar onzin, mensen die het spel vaak niet eens spelen. Hij haalt dingen uit januari dit jaar aan waar het nog in alpha zat en dingen compleet anders waren.

Alles wat de developers zeggen doen ze ook en ik heb genoeg fun. De basis versie kost €40 en dat is wat de meeste games ook kosten. Mocht je het spel leuk vinden kun je altijd upgraden. Je kiest ervoor om het spel te kopen omdat jij het leuk vind bijvoorbeeld door streams etc. Niet door naar dit soort videos te kijken.

EDIT : Kijk ook even in de comment sectie van die video. Zegt voldoende 8)
Daarom kom ik juist hier.. Youtube comments zijn de meeste fanboys die alleen maar komen zeiken omdat het kan. :+ Ik vertrouw de mensen hier wat meer

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
corset schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:23:
[...]

Daarom kom ik juist hier.. Youtube comments zijn de meeste fanboys die alleen maar komen zeiken omdat het kan. :+ Ik vertrouw de mensen hier wat meer
Mwah, hier kunnen we er ook wat van met z'n allen (Zie PUBG topic :+)

Maar blijft lastig om te bepalen of het wat voor je is. Extra gokje omdat het niet via Steam gaat, dus refund wordt lastig. Ik denk echter dat ik de aankoopprijs er wel uit ga spelen.

Flickr

• SouLLeSSportal
quote:
pimskie schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:29:
[...]

Er komt een wipe aan maar volgens mij is het nog niet precies bekend wanneer.

Dat je zo snel dood gaat heeft denk ik niet zoveel te maken met dat iedereen 'lomp' aan het spelen is :D
In je eentje is het gewoon stukken moeilijker. Solo op factory is voor mij ook geen doen, shoreline, woods, gaat al wat beter omdat dit grotere levels zijn.
Wat mijn ervaring is is dat je niet te voorzichtig moet spelen tenzij je weet waar spelers zitten en die proberen te ambushen of te verrassen. De keren dat ik heel sneaky de map door probeer te komen gingen elke keer mis, de keren dat ik gewoon in de aanval ga goed :) Merk hetzelfde bij pubg, te afwachtend = doodgaan doordat de andere lui betere locatie kunnen pakken. Gewoon pushen vanuit goede positie en die lui pakken.

• Nickrsd

Nickrsd

binnenkort is een deo of squad ? om elkaar wat te leren..?

playername NickoNL

edit: bedoel DUO.. en dan deo is nodig haha :D

Nickrsd wijzigde deze reactie 24-10-2017 18:32 (23%)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Jeej eerste keer overleefd. In het donker in de woods met alleen een mes :D

Zag een flashlight even aan gaan en ben die gozer gevolgd. Met veel geluk neergestoken en spullen gepakt. Later nog een beetje verzameld en toen snel de exit opgezocht.

Domme vraag wellicht, een exit gebruiken is de quick way out. De andere manier is de tijd volmaken ?

Flickr

• rolandos582
quote:
corset schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:23:
[...]

Ik vind het spel zeker zijn geld waard. Maar ik kan helaas niet voor ieder ander spreken.

Kijk gewoon wat gameplay en kijk naar mensen zoals : https://www.twitch.tv/klean_uppguy
Hij werkt ook voor BSG en is gewoon real.

Also :
https://www.reddit.com/r/...ents/78i5f6/quick_update/
quote:
Ebayzo schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:52:
Jeej eerste keer overleefd. In het donker in de woods met alleen een mes :D

Zag een flashlight even aan gaan en ben die gozer gevolgd. Met veel geluk neergestoken en spullen gepakt. Later nog een beetje verzameld en toen snel de exit opgezocht.

Domme vraag wellicht, een exit gebruiken is de quick way out. De andere manier is de tijd volmaken ?
Nee, exit is enige optie. Als de tijd op is, ben je alles kwijt.

rolandos582 wijzigde deze reactie 25-10-2017 00:03 (31%)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@rolandos582 hm. maar waarom heet het dan early termination?

Flickr

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb nu een aantal runs gedaan in factory, als eerste map.. begin hem een klein beetje door te hebben, de map..

nu is woods wat vriendelijker voor de beginnende speler,, maar ken heel de map niet! zo moeilijk lijkt me die,,
je heb ook geen map of wat dan ook. het is echt uitzoeken geblazen. en maar 1 exit :) en bijna geen gear.. pff
hard spel is het

• rolandos582
quote:
Ebayzo schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 06:53:
@rolandos582 hm. maar waarom heet het dan early termination?
Idk man, de enige manier om uit de instance te komen met alle loot is door te extracten. Als je de timer laat lopen tot 0, dan is de game automatisch over en ben je alles kwijt. Dit is al getest :P

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
rolandos582 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:38:
[...]

Idk man, de enige manier om uit de instance te komen met alle loot is door te extracten. Als je de timer laat lopen tot 0, dan is de game automatisch over en ben je alles kwijt. Dit is al getest :P
Hm, ok, vaag. Voelde fout aan door deze melding :P
quote:
Nickrsd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:17:
ik heb nu een aantal runs gedaan in factory, als eerste map.. begin hem een klein beetje door te hebben, de map..

nu is woods wat vriendelijker voor de beginnende speler,, maar ken heel de map niet! zo moeilijk lijkt me die,,
je heb ook geen map of wat dan ook. het is echt uitzoeken geblazen. en maar 1 exit :) en bijna geen gear.. pff
hard spel is het
Woods, gewoon de muur volgen :P Uiteindelijk komt je, bij de cabin, bij het extraction point.

Flickr

• Nickrsd

Nickrsd

oke oke, ik ga me is meer focussen op woods.. die is wel goed voor de noobies toch??
las dat factory behoorlijk lastig is voor de beginner... klein, veel ai en mensen.. is snel dood :)

hoe weet ik je trouwens wanneer de timer afloopt..? zie je dat ergens? en heb je ergens een minimap oid..
je heb echt werkelijks helemaal geen hud he? tis dat je op tab kan kijken hoe de gesteldheid is van je hp/gear/inventory.. maar dat is alles.

vind het echt een kei vette game. alleen erg lastig voor de beginners.. je bent ook eigenlijk bijna instant dood tegen AI en als je verwondingen heb.. hoe kan je die het beste oplossen.. neem ook expres niet veel gear mee, dat verlies ik toch wel helaas (dood gaan).

ja offline veel spelen.. maar dat is minder leuk. het idee dat er andere echte spelers zijn is een must :D

Nickrsd wijzigde deze reactie 25-10-2017 12:08 (30%)

• rolandos582
quote:
Nickrsd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:06:
oke oke, ik ga me is meer focussen op woods.. die is wel goed voor de noobies toch??
las dat factory behoorlijk lastig is voor de beginner... klein, veel ai en mensen.. is snel dood :)

hoe weet ik je trouwens wanneer de timer afloopt..? zie je dat ergens? en heb je ergens een minimap oid..
je heb echt werkelijks helemaal geen hud he? tis dat je op tab kan kijken hoe de gesteldheid is van je hp/gear/inventory.. maar dat is alles.

vind het echt een kei vette game. alleen erg lastig voor de beginners
Woods heeft de meeste spelers op de map, 9 om precies te zijn. Grote map, dus goede kansen om mensen te ontlopen. Noob friendly? Idk, ik ben dan meer van customs.

Als je op ''O'' drukt zie je de timer.

• Nickrsd

Nickrsd

dan miss customs leren.. haha

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

DE flaw van dit spel is dat je altijd de lul bent. Gewoon echt altijd.

Situatie:

Ik moet nu 3 scavs killen om die Russische trader te levellen op Customs.
Als ik full-geared, bewapend met shotguns of ak74, en met armor, health supplies en weet ik wat Customs in ga ben ik al die kit direct kwijt omdat er één of andere high level speler met silenced, scoped en verder geupgraded kanon op een afstandje zit te wachten tot ik de landbridge of de brug overga.

Ga ik zonder ook maar iets, zodat ik iig niets kan kwijtraken, dan ben ik letterlijk canonfodder voor zowel scavs en spelers. Ga ik alsnog dood, maar 't kost me ook niets.

En dat is dan de routine waar ik nu al 8 raids in zit. Tof man...
Je wordt continu geraped door high geared spelers, hoe langzaam, tactisch, snel of wat je dan ook doet.

Aan langzaam lopen, wallhuggen en stealthy doen heb je niets. Men hoort je alsnog bewegen, en in slow-mode ben je alleen maar een makkelijker target.

DutchManticore wijzigde deze reactie 25-10-2017 13:10 (9%)

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• Nickrsd

Nickrsd

Hopelijk komt er een soort level match systeem in.. idd tegen een lvl 40 ben je kansloos of je loopt per ongeluk in z'n rug.

• SouLLeSSportal
speel met meer mensen, meer kans dat je het dan overleefd. Dit is dan ook geen spel dat je even speelt, helemaal op customs hoor ik van dat dit moeilijk is om te overleven en te extracten.

• Bendalf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21-05 23:02
Hier ook een nieuwe speler...
Leer-curve is idd wel heel hoog, was gestart met Factory maar dat is solo niet te doen. Offline is de AI een aimbot en online tegen high-level players is het ook niet echt fun... laat staan dat je een extract kan doen.

Zoek dus medespelers voor duo of squad play. Mij hadden ze aangeraden om te starten met shoreline.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Gek genoeg heb ik op Factory helemaal geen problemen.
Daar ga ik gewoon in met alleen een axe, en dan is het een kwestie van de eerste AI scav slopen, en met die wapens op pad gaan.

Heb nu een redelijke collectie Ak-74SU's, alleen is het een beetje jammer dat als ik dan echt geared raids ga doen ik ze altijd gegarandeerd kwijtraak. Heb 't één keer tot de exit weten te redden..

• SouLLeSSportal
Is er al meer bekend over de wipe wanneer die is?

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23-05 16:58
quote:
SouLLeSSportal schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:15:
Is er al meer bekend over de wipe wanneer die is?
Datum hebben ze nog niks over gemeld helaas.

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Nickrsd

Nickrsd

Hoe kan je snel een beetje exp farmen..? Om wat hoger level te komen en gebruik te maken van de perks..?

• ivootjuh
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 23-05 15:34
quote:
corset schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:18:

[video]

Kijk hier niet teveel naar. Er zijn altijd, maar dan ook echt altijd mensen met een andere mening of kijk op iets hebben. Zeker als iets succesvol is, dan zullen er altijd mensen zijn om dit neer te halen.

Developers zijn vollop bezig met ontwikkelingen en zijn steeds beter in het communiceren naar de klanten (ons in dit geval).
Desync is zo goed als verleden tijd, Sinds de laatste update heb ik totaal geen Desync meer gehad.
Er zijn (voor mij en velen anderen) zoveel meer redenen om het spel wel te halen, dan het spel niet te halen. Dus staar je niet blind op één iemand die zegt dat een spel niet goed is. Kijk eens naar de meerderheid die vol lof praat over dit spel!

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

• ivootjuh
quote:
Nickrsd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:12:
Hopelijk komt er een soort level match systeem in.. idd tegen een lvl 40 ben je kansloos of je loopt per ongeluk in z'n rug.
Een level zegt eigenlijk niet zoveel. Ik heb aan het begin ook gasten gedood die een level 50-59 zijn en dat is niet omdat ik ze in hun rug schoot, maar de tijd nam, goed luisterde waar ze zaten en van daar een tactiek bepalen. Het enige met een hoger level is dat je meer ervaring heb over hoe de game werkt en dus in theorie beter zou kunnen schieten en een beter tactiek zou moeten hebben. In de praktijk is dit alleen niet altijd het geval. Slim nadenken en de tijd nemen gaat je een hoop helpen!

Doe alsof je echt zelf in de game zou zitten. Je wilt dus niet dood!
Als je op deze manier speelt, dan denk je ook beter na over waar iemand waarschijnlijk zit, en ga je ook eerder denken "wat zou ik in deze situatie doen"

• ivootjuh
quote:
Dhrax schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:41:
[...]

Datum hebben ze nog niks over gemeld helaas.
Deze week nog!
Houd even Reddit in de gaten.
Ze hebben vandaag dus aangegeven dat de laaste problemen bijna zijn opgelost en dat de update deze week nog komt.

Het blijft uitereraard wel altijd koffiedik kijken. want mochten ze toch weer iets tegen komen, dan kan het zomaar langer duren. Er kan met dit soort dingen dus nooit echt een vaste datum worden gegeven. Het blijft mensen werk!

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Nee vind het nu toch een mooi spel. Het is even doorbijten.
Twee Drie dingen waar ik me nog behoorlijk aan stoor:

1. Dat als ik op factory een 'rhino' (zoals ik ze ben gaan noemen) doodschiet die fort-armor, silenced M4 en weet ik wat allemaal heeft, hij altijd een buddy heeft die als een gek naar de normale exit rent en mij daar doodschiet nog voordat ik om de hoek ben zodat hij z'n gear kan redden.
Het is me nu 3x gelukt om toch te escapen met die gear, maar nog veel vaker niet.
Vind het nogal laf eigenlijk, maargoed.

2. De enorme desync/lag die er op de servers zit. Het is echt enorm frustrerend om snel achter een container te duiken voor cover, en dan een goede seconde later alsnog dood te gaan omdat ik op scherm van de tegenstander nog niet in cover ben. Dat mag absoluut niet in een die-hard spel als dit waarbij je je zuurverdiende gear ook permanent kwijtraakt. Echt een deal-breaker als dit in release niet is opgelost.

3. Hangt mogelijk samen met desync, maar wat een doffe ellende is directional sound af en toe zeg.
Uit frustratie maar een 5.1 headset gekocht, en het komt nog steeds voor dat ik iemand op geluid 'trace', en dat ik dan door hem wordt doorgeschoten op een hele andere plek daar waar het geluid vandaan komt. Alsof z'n geluidsbron achter 'm aan trailt. Aan mijn verbinding ligt het niet; 500mbit glasvezel en ik woon zo'n beetje naast de centrale.

Vooral 2 en 3 voorkomen dat ik echt veel met hele dikke gear speel.

Verder gaat 't goed.
Ben inmiddels een roebel miljonair, en heb 20k dollar.
2x Silenced M4 volledig geupgraded. SKS, en paar AN74.

Prapov level 3, Skier level 2 en voor de rest nog niet zoveel gedaan.

DutchManticore wijzigde deze reactie 27-10-2017 11:04 (29%)

• SouLLeSSportal
De extractions mogen inderdaad wel iets beter worden opgezet, het is nu veel te simpel om die te campen. Maar goed, granaatje om het hoekje gooien voor de zekerheid helpt al heel wat, mits je die hebt natuurlijk.
Desync en geluid is bekend probleem en tja EA er weer tegenaan te gooien, het is wel zo maar maakt het niet leuker nee.
Zelf ook wel gehad dat ik iemand hoorde, opwachtte in lockers, verwachtte hem ongeveer 5 meter van mij af te horen, maar floept opeens uit het niets voor mij, shotgun to the face, gg en terug naar beginscherm.

Die extraction campers heb ik gelukkig nog niet veel gezien maar ik ben er ook maar een paar keer in staat geweest heen te gaan :P

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 27-10-2017 11:30 (11%)

• Bendalf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21-05 23:02
iemand zin om vanavond enkele raids te doen (pas gestart met eft)?

• SouLLeSSportal
quote:
Bendalf schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:53:
iemand zin om vanavond enkele raids te doen (pas gestart met eft)?
wel zin geen tijd :) Ik wacht denk ik maar op de wipe voordat ik ga spelen. Heb nu toch bijna niks spannend nog, aks en paar shotties.

• ivootjuh
quote:
DutchManticore schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:57:
Nee vind het nu toch een mooi spel. Het is even doorbijten.
Twee Drie dingen waar ik me nog behoorlijk aan stoor:

1. Dat als ik op factory een 'rhino' (zoals ik ze ben gaan noemen) doodschiet die fort-armor, silenced M4 en weet ik wat allemaal heeft, hij altijd een buddy heeft die als een gek naar de normale exit rent en mij daar doodschiet nog voordat ik om de hoek ben zodat hij z'n gear kan redden.
Het is me nu 3x gelukt om toch te escapen met die gear, maar nog veel vaker niet.
Vind het nogal laf eigenlijk, maargoed.

2. De enorme desync/lag die er op de servers zit. Het is echt enorm frustrerend om snel achter een container te duiken voor cover, en dan een goede seconde later alsnog dood te gaan omdat ik op scherm van de tegenstander nog niet in cover ben. Dat mag absoluut niet in een die-hard spel als dit waarbij je je zuurverdiende gear ook permanent kwijtraakt. Echt een deal-breaker als dit in release niet is opgelost.

3. Hangt mogelijk samen met desync, maar wat een doffe ellende is directional sound af en toe zeg.
Uit frustratie maar een 5.1 headset gekocht, en het komt nog steeds voor dat ik iemand op geluid 'trace', en dat ik dan door hem wordt doorgeschoten op een hele andere plek daar waar het geluid vandaan komt. Alsof z'n geluidsbron achter 'm aan trailt. Aan mijn verbinding ligt het niet; 500mbit glasvezel en ik woon zo'n beetje naast de centrale.

Vooral 2 en 3 voorkomen dat ik echt veel met hele dikke gear speel.

Verder gaat 't goed.
Ben inmiddels een roebel miljonair, en heb 20k dollar.
2x Silenced M4 volledig geupgraded. SKS, en paar AN74.

Prapov level 3, Skier level 2 en voor de rest nog niet zoveel gedaan.
Sound en Desync zijn beide problemen die in deze patch 'opgelost' worden. Ik moet alleen wel zeggen dat ik (en vele anderen) al echt weken geen echte Desync meer hebben gehad en dus gewoon full geared naar binnen kunnen gaan.

Onthoud één ding!
One geared player will never be alone! Houd er dus rekening mee dat er inderdaad een buddy bij is en denk vervolgens goed na over wat jij als buddy zou doen. Dit gaat je een hoop frustratie schelen ;-)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
ivootjuh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:26:
[...]

Sound en Desync zijn beide problemen die in deze patch 'opgelost' worden. Ik moet alleen wel zeggen dat ik (en vele anderen) al echt weken geen echte Desync meer hebben gehad en dus gewoon full geared naar binnen kunnen gaan.

Onthoud één ding!
One geared player will never be alone! Houd er dus rekening mee dat er inderdaad een buddy bij is en denk vervolgens goed na over wat jij als buddy zou doen. Dit gaat je een hoop frustratie schelen ;-)
Ja dat blijkt. Zo net weer exact hetzelfde.
Met een SKS zonder upgrades op Factory gespawned.. Geen armor, geen helmet.
Hoorde direct alweer silenced vuur. Uiteraard zat hij boven te campen.

Afgeschoten, al z'n gear aangetrokken en ik hoorde alweer iemand sprinten naar de exit.
Uiteraard dikke M4 silenced, maar geen magdrums, en alleen een reddot. Niet heel speciaal dus.
Wel drie volle mags erbij.

Door de eerste deur gekeken bij de exit, en de tweede zat nog dicht.
Heb vanaf buiten een volle mag door die rode ijzeren deur geschoten.
Bleek dat ik z'n buddy goed had ingeschat, en ook gekild heb.

Uiteindelijk zoveel gear dat ik 't niet eens kon dragen haha.

DutchManticore wijzigde deze reactie 27-10-2017 14:34 (6%)

• ivootjuh
quote:
DutchManticore schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:31:
[...]

Ja dat blijkt. Zo net weer exact hetzelfde.
Met een SKS zonder upgrades naar binnen gegaan. Geen armor, geen helmet.
Een 'rhino' afgeschoten, al z'n gear aangetrokken en ik hoorde alweer iemand sprinten naar de exit.
Uiteraard dikke M4 silenced, maar geen magdrums, en alleen een reddot. Niet heel speciaal dus.
Wel drie volle mags erbij.

Door de eerste deur gekeken bij de exit, en de tweede zat nog dicht.
Heb vanaf buiten een volle mag door die rode ijzeren deur geschoten.
Bleek dat ik hem te pakken had.

Uiteindelijk zoveel gear dat ik 't niet eens kon dragen haha.
Ik ben blij dat mijn tip je heeft geholpen.
Als je dus ook goed geluisterd had, dan hoor je 2 maal een deur open/dicht gaan en als er dan al 1 deur open is, dan klopt er iets niet ;-)
Een volle mag leeg schieten doe ik dan dus ook vaak, vervolgens de deur open doen en nog voor de zekerheid een granaat naar binnen gooien. Ook al mocht hij dan toch nog niet dood zijn, dan heeft de granaat hem wel flink in de war gebracht!

Ik heb nog een tip voor je.
Verzeker altijd je gear, je had dan in dit geval jouw spullen weg kunnen gooien ergens en hun spullen mee kunnen nemen!

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
ivootjuh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:40:
[...]

Ik ben blij dat mijn tip je heeft geholpen.
Als je dus ook goed geluisterd had, dan hoor je 2 maal een deur open/dicht gaan en als er dan al 1 deur open is, dan klopt er iets niet ;-)
Een volle mag leeg schieten doe ik dan dus ook vaak, vervolgens de deur open doen en nog voor de zekerheid een granaat naar binnen gooien. Ook al mocht hij dan toch nog niet dood zijn, dan heeft de granaat hem wel flink in de war gebracht!

Ik heb nog een tip voor je.
Verzeker altijd je gear, je had dan in dit geval jouw spullen weg kunnen gooien ergens en hun spullen mee kunnen nemen!
Ah... ja maar goed dat weiger ik eigenlijk. Vind dat echt behoorlijk zielig. (Niet als persoonlijke aanval bedoeld trouwens)

Zeker omdat ik ook al eens een 'rhino' zwaar heb verwond, en hij daarna als hatchling kwam teruglopen.
Al z'n gear ergens gedropt in de hoop dat niemand t kan vinden en hij z'n loot terug krijgt.

Dat vind ik ook wel heel erg lafjes.
Als 't aan mij ligt is 'droppen' ook dat je 'm via verzekering niet terugkrijgt.
Maar goed, ben geen dev!

• rolandos582
Patch is hier boys!
http://forum.escapefromta...tion-of-the-patch-begins/

Final patch notes
Server zijn down voor ongeveer 2uur+
Daarna patch + wipe live :)

Dit was mijn laatste run pre wipe, full gear met dvl red dot. Pretty fun :)

rolandos582 wijzigde deze reactie 27-10-2017 20:26 (27%)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Hoe lang duurt het voordat onze cliënts ook geüpdatetet kunnen worden?
Begrijp dat eerst 'serverside' geloaded wordt?

Edit://
Never mind, downloading 3275mb now.

DutchManticore wijzigde deze reactie 27-10-2017 21:37 (16%)

• rolandos582
quote:
DutchManticore schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:29:
Hoe lang duurt het voordat onze cliënts ook geüpdatetet kunnen worden?
Begrijp dat eerst 'serverside' geloaded wordt?

Never mind, downloading 3275mb now.
Hij werd dus rond 1900 geupload naar de server toe. En deze downloaden wij dan weer. Hij is nu binnen :)

3275MB. Lekkere dikke patch dus :o

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
rolandos582 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:47:
[...]

Hij werd dus rond 1900 geupload naar de server toe. En deze downloaden wij dan weer. Hij is nu binnen :)

3275MB. Lekkere dikke patch dus :o
Dont get your hopes up...
Inloggen gaat voor geen meter. Krijg meerdere errors.

502 bad gateway, no headers no data returned BACKEND ERROR, en nog een aantal andere meldingen al gehad.

Zal wel te maken hebben met de serverload.
Hebben we enig idee hoeveel spelers er zijn, en hoeveel er op dit moment de servers belasten met 3275mb aan data?

Nu ook in de launcher al foutmeldingen:
quote:
Error retrieving link to launcher package
Kan geen verbinding met de externe server maken
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd ip-adres-censored
Edit 2://

https://www.reddit.com/r/...k7/backend_server_errors/

Devs geven aan dat de enorme serverload inderdaad roet in het eten gooit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij aankondiging van Tarkov echt heel sceptisch was ten opzichte van een onbekende developer uit Rusland met zo'n ambitieus project, zeker de hoge pre-order prijzen vond ik verdacht.

Maar niet alleen is het spel heel erg solide, ook de communicatie is top.
Dikke plus voor BSG!

DutchManticore wijzigde deze reactie 27-10-2017 22:56 (59%)

• rolandos582
Nikita heeft gezegd : we are having backend problems right now. fixing it HOLD ON (502, 503 errors)

Er word aan gewerkt.

We hebben het over een heleboel mensen die nu servers gaan belasten :)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Anderen zeggen dat ze weer kunnen inloggen.
Mijn client is succesvol geupdatet (naar 0.4.0.580) maar ik krijg na alle andere foutmeldingen nu "Wrong version. Close game and download new patch" melding.

Handmatige en automatisch check op updates leveren niets op.
Zal vanavond wel niets meer worden dan...

Ligt 't aan mij of kunnen jullie er wel in?

• rolandos582
Logins zijn disabled op het moment door simpelweg teveel traffic. Word aan gewerkt, volgens mij worden er servers bijgeschakeld op het moment.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Waar haal je die info vandaan btw?
Je hebt een kanaal dat ik niet heb geloof ik!

• rolandos582
Op kotton zen stream zit Nikita vaak. De COO van tarkov, en zij geeft updates over alles. Het werkt nu, maar wel laggy.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Weet niet wat er veranderd is, maar de desync is echt 10x erger.
Ik verlies letterlijk ELK gevecht. Maakt niet uit of ik een AK of wat dan ook heb, zelfs een hatchling is niet te raken en slacht mij zonder moeite af. Maakt niet uit of mijn client bloed drawt, er wordt geen damage geregistreerd.

Als ik iemand om een hoek tref en we schieten allebei, en ben ik altijd diegene die het het niet overleeft. Het lijkt letterlijk alsof ik al dood ben voordat ik de ander zie, ook al schiet ik op mijn scherm drie keer. Geen damage dealt op kill-screen zelfs. Het is echt niet te doen meer.

We zien morgen wel verder, maar zo is de lol eraf.
Hopen dat 't te maken heeft met de enorme drukte op de servers...

DutchManticore wijzigde deze reactie 28-10-2017 03:30 (13%)

• ivootjuh
quote:
DutchManticore schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 03:29:
Weet niet wat er veranderd is, maar de desync is echt 10x erger.
Ik verlies letterlijk ELK gevecht. Maakt niet uit of ik een AK of wat dan ook heb, zelfs een hatchling is niet te raken en slacht mij zonder moeite af. Maakt niet uit of mijn client bloed drawt, er wordt geen damage geregistreerd.

Als ik iemand om een hoek tref en we schieten allebei, en ben ik altijd diegene die het het niet overleeft. Het lijkt letterlijk alsof ik al dood ben voordat ik de ander zie, ook al schiet ik op mijn scherm drie keer. Geen damage dealt op kill-screen zelfs. Het is echt niet te doen meer.

We zien morgen wel verder, maar zo is de lol eraf.
Hopen dat 't te maken heeft met de enorme drukte op de servers...
Dat zal ongetwijfeld komen door de drukte, gisteren was niet te doen om te spelen. Deze morgen is het al 1000x beter. Maar er wordt nog steeds aangegeven in de launcher dat de servers nu loaded zijn i.v.m. iedereen die de update uitvoerd!

• rolandos582
Gaat prima nu, loot gaat hard. Level 13 atm en alle trader zo goed als op level 2.

''10:58 EscapeFromTarkov: EU server are full. already ordered new servers''

Dit verklaart de queue times wel

rolandos582 wijzigde deze reactie 28-10-2017 22:59 (41%)

• mierenmepper
Ja deze game gaat echt in rap tempo extra spelers krijgen super tof krijgt ook steeds meer aandacht omdat de game gewoon goed in elkaar steekt! Dikke duim voor deze Devs

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
rolandos582 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:34:
Gaat prima nu, loot gaat hard. Level 13 atm en alle trader zo goed als op level 2.

''10:58 EscapeFromTarkov: EU server are full. already ordered new servers''

Dit verklaart de queue times wel
Ja, was gisteravond lekker consequent 5 minuten. Ach, moet ik maar niet zo vaak dood gaan.

Flickr

• mierenmepper
moeten eigenlijk even nieuwe topic maken aangezien de start post niet meer aangepast kan worden met alle info ect. heb die julientjes al in geen tijden voorbij zien komen
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True