Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:20

SideShow

Administrator

Komt deze game op steam?

*edit: ja dus, na de release

SideShow wijzigde deze reactie 29-10-2017 18:37 (41%)

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01:17
quote:
mierenmepper schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:23:
moeten eigenlijk even nieuwe topic maken aangezien de start post niet meer aangepast kan worden met alle info ect. heb die julientjes al in geen tijden voorbij zien komen
Een mooie OP zou wel zo leuk zijn, zeker nu er gewoon veel info beschikbaar is. Ik ben daar niet zo goed in, maar als iemand zich geroepen voelt. Ga je gang, waarschijnlijk kan een moderator je wel toevoegen aan de OP zodat je hem kan editen. :)

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Is er op discord een kanaaltje waar de tweakers zitten..? Ik speel nu alleen solo. Maar zou graag is samen willen spelen. Denk dat je al een stuk verder komt en dat het veel leuker is!

Graag zou ik ook de mappen wat leren kennen. Speel nu alleen factory.

• pimskie
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:14
quote:
Nickrsd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 02:22:
Is er op discord een kanaaltje waar de tweakers zitten..? Ik speel nu alleen solo. Maar zou graag is samen willen spelen. Denk dat je al een stuk verder komt en dat het veel leuker is!

Graag zou ik ook de mappen wat leren kennen. Speel nu alleen factory.
Ik weet het niet zeker, misschien dat hier iets tussen zit ;) :

Escape from Tarkov

• rolandos582

Life is good,
- Checkpoint key *O*
- 2x factory key *O*
- Document pouch *O*
- 2x AS VAL *O*
- 3x VSS *O*

Gaat heerlijk, enige wat eigenlijk nog ontbreekt zijn wallets. Maar die komen ook wel :)

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Nickrsd

Nickrsd

ik had een een raid run gedaan op customs map.. enkel en alleen langs de muur naar de extration point gelopen en wat map verkenning..

het was alleen int donker.. rond 21.00.. maar je ziet naar een tijdje echt niks meer.. ik liep in het bos aan de linkerkant.. maar zag geen steek voor ogen, met geluk 2 scavs en 2 mvp gedood..

is de donkerte echt zo nodig? wat kan ik eraan doen.. om toch een beetje iets te zien.
en wat me ook erg opvalt is dat de randjes enorm "wit" flikkeren terwijl AA op max staat..
het is bijna irriterend om te spelen. het ziet er niet smooth uit..

heb alle 4 de vinkjes onderin bij graphics uitgeschakeld..
maar het is allemaal wat flets en kartelig vaak..

iemand een goede guide voor de GFX? ook die kan ik niet echt vinden op internet.

Nickrsd wijzigde deze reactie 31-10-2017 18:47 (40%)

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 17:51
quote:
Nickrsd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:45:
ik had een een raid run gedaan op customs map.. enkel en alleen langs de muur naar de extration point gelopen en wat map verkenning..

het was alleen int donker.. rond 21.00.. maar je ziet naar een tijdje echt niks meer.. ik liep in het bos aan de linkerkant.. maar zag geen steek voor ogen, met geluk 2 scavs en 2 mvp gedood..

is de donkerte echt zo nodig? wat kan ik eraan doen.. om toch een beetje iets te zien.
en wat me ook erg opvalt is dat de randjes enorm "wit" flikkeren terwijl AA op max staat..
het is bijna irriterend om te spelen. het ziet er niet smooth uit..

heb alle 4 de vinkjes onderin bij graphics uitgeschakeld..
maar het is allemaal wat flets en kartelig vaak..

iemand een goede guide voor de GFX? ook die kan ik niet echt vinden op internet.
nightvision googles :)

• Nickrsd

Nickrsd

Hmm die zal je wel bij een trader kunnen kopen.. zal is kijken.

Ik zag een mooi basic filmpje van de animatie en knoppen etc.

Alleen net als je magazijn of chamber controleren werkt bij mij helemaal niet. Bij geen enkel wapen. Werkt dat niet ofzo? Vond het wel een toffe animatie om te zien.

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 10:35

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Enorme desync op letterlijk elk potje dat ik speel.
De AI op Woods POINT BLANK met slugs uit een MP153 6 keer geraakt, en hij draait om en instakilled mij.

Dan maar een hatch-run op factory om even wat gear en money to generaten. Komt een hatchling op mij 'afrennen', ofja... hij warpt 5 meter per seconde.

Dood.

Rejoin server.
Spawn op dezelfde plek als een andere speler(?!)
Ik ren weg, om een hoekje. Hoor schoten en krijg damage.

Dood.

Ik ga stoppen met spelen als het zo blijft. Dit is echt te frustrerend. Als de challenge erin ligt hoe brak de servers zijn dan is voor mij de lol eraf.

DutchManticore wijzigde deze reactie 31-10-2017 21:11 (14%)

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• mierenmepper
quote:
DutchManticore schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:03:
Enorme desync op letterlijk elk potje dat ik speel.
De AI op Woods POINT BLANK met slugs uit een MP153 6 keer geraakt, en hij draait om en instakilled mij.

Dan maar een hatch-run op factory om even wat gear en money to generaten. Komt een hatchling op mij 'afrennen', ofja... hij warpt 5 meter per seconde.

Dood.

Rejoin server.
Spawn op dezelfde plek als een andere speler(?!)
Ik ren weg, om een hoekje. Hoor schoten en krijg damage.

Dood.

Ik ga stoppen met spelen als het zo blijft. Dit is echt te frustrerend. Als de challenge erin ligt hoe brak de servers zijn dan is voor mij de lol eraf.
Moet idd toegeven dat je desync er vandaag goed is, gister overigens nergens last van gehad, eerlijk gezegd zoiezo heel weinig.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
mierenmepper schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:33:
[...]

Moet idd toegeven dat je desync er vandaag goed is, gister overigens nergens last van gehad, eerlijk gezegd zoiezo heel weinig.
Alles opnieuw opgestart. Rejoin, perfect vloeiend.
Net rondje of 8 gespeeld en echt enorm voldoenend weer. Redelijke rhino afgeschoten en met zijn gear ontsnapt.

14 scavs omgelegd voor de tweede task van de dealer.

Zo is t fijn. Gek dat echt hard resetten (incl PC) zoveel invloed lijkt te hebben. Geen idee of t toeval is maar ik ga t vaker proberen

Edit://
Heeft t zin om zon Halloween helmet te bewaren?
Nemen nogal veel ruimte in beslag en volgens mij is t een gewone helmet behalve dat ze een enorm target vormen ivm het licht dat ervan af komt

DutchManticore wijzigde deze reactie 31-10-2017 23:14 (14%)

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• rolandos582
Favoriete outfit atm :

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

https://threats.kaspersky.com/en/threat/Trojan.Win32.Hesv

Hopelijk false positive of?

DutchManticore wijzigde deze reactie 01-11-2017 08:15 (34%)

• rolandos582
Geen malware gezien, dus zal waarschijnlijk wel iets fout zijn.

• rolandos582
Fortarmors genoeg op voorraad :P

• siemed
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14-09 12:44
Ziet er goed uit dit spel. Iemand tips voor welke versie je moet kopen? Volgens mij zijn alle versies geschikt om meteen te spelen, toch?

Nu in de ledlampen

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Hoe kom je daaraan?
En je hebt letterlijk wat ik als complete stack heb aan ruimte gevuld met armor.

De standard edition is wel echt (te) klein, maar ik weiger meer te betalen tot release en de server issues zijn opgelost.

• Nickrsd

Nickrsd

Ik zou ook wel is willen weten hoe je aan goede gear kom.. ben nu lvl 9.. maar heb allen wat Shotgun en ak74.. met AVS rigs

• rolandos582
quote:
DutchManticore schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:36:
[...]

Hoe kom je daaraan?
En je hebt letterlijk wat ik als complete stack heb aan ruimte gevuld met armor.

De standard edition is wel echt (te) klein, maar ik weiger meer te betalen tot release en de server issues zijn opgelost.

Het is gewoon het spelletje spelen, er droppen er genoeg op factory/customs. Elke dag wel een nieuwe erbij. :P

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Ill just leave this here

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Ill just leave this here

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15-09 14:09

Ebayzo

Gekke eend

Wow @DutchManticore dat is wel erg heftig. Echt waar, zo heb ik het nooit ervaren. Ik heb weleens dat ik, vooral bij de start, mijn maatje waarmee ik speel heen en weer zie vliegen, maar dat hersteld zich vrij snel. Jouw situatie is onspeelbaar inderdaad.

Flickr

• pimskie
Dat was gisteren schering en inslag. Met z'n 2en op customs en we konden geeneens dingen uit de inventory droppen, inspecten, oppakken, etc. Sta je recht tegenover je teammaat op 1 meter afstand, ziet hij je 30 meter verder nog stil staan. Ging nergens over. Gelukkig werd het in de middag minder.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Ebayzo schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:19:
Wow @DutchManticore dat is wel erg heftig. Echt waar, zo heb ik het nooit ervaren. Ik heb weleens dat ik, vooral bij de start, mijn maatje waarmee ik speel heen en weer zie vliegen, maar dat hersteld zich vrij snel. Jouw situatie is onspeelbaar inderdaad.
Full disclosure, niet mijn filmpje.
Maar 't filmpje toont wel goed hoe mijn game ervaring op piek momenten is.

Geen idee waar het aan ligt, ik heb een 500mbit up/down glasvezel lijn.
Computer zit bedraad aan de modem, dus geen wifi, en het is echt zo extreem als dit.
Tenzij ik overdag tijd heb en speel. Dan is het buttery zeer redelijk smooth.

Dit is ook een filmpje dat mijn ervaring goed illustreert:

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@DutchManticore Het is ook (vrijwel altijd) server gerelateerd. Maar goed, ik weet zeker dat men hier gewoon druk mee is omdat het de grootste klacht is. Je merkt ook gewoon dat het wisselend is, net als de queue.

Flickr

• rolandos582
Geen issues hiermee gezellig, speelt altijd smooth op alle mappen. Behalve de eerste 30 seconden tot 1 minuut inderdaad. Maar over het algemeen gebeurd daar toch weinig.

Server optimization patch komt eraan, Deze week of volgende week ergens verwacht ik.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
quote:
mierenmepper schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:58:
Ja deze game gaat echt in rap tempo extra spelers krijgen super tof krijgt ook steeds meer aandacht omdat de game gewoon goed in elkaar steekt! Dikke duim voor deze Devs
Als grote streamers al shroud en co dit soort games ook gaan spelen, gaat er ook een grote groep gamers mee die dit gaan spelen. Spel heeft voornamelijk een vrij beperkte marketing nog, dus niet echt bekend bij grote publiek, maar zolang ze zorgen dat het speelbaar blijft groeit het aantal vast nog wel wat.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
rolandos582 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:55:
Geen issues hiermee gezellig, speelt altijd smooth op alle mappen. Behalve de eerste 30 seconden tot 1 minuut inderdaad. Maar over het algemeen gebeurd daar toch weinig.

Server optimization patch komt eraan, Deze week of volgende week ergens verwacht ik.
Hoe kan dat?
Waarom heb jij nergens last van, en heb ik op alle servers echt enorme ellende?
Maken ze onderscheid tussen base en EOD edition in priority ofzo?

Ik ben net weer dood gegaan nadat ik een player met een pistool tegenkwam op customs.
Met MP-153 6 keer in z'n hoofd geschoten met slugs. Verschijnen wel bloedspetters, maar ik zie hem mikken op een plek waar ik 30 seconden daarvoor zat, terwijl ik inmiddels naast hem sta.

Hij schiet 5 a 6 keer, en ik krijg elke keer damage en ben dood.

Echt een onspeelbaar kutspel zo..

Tegen beter weten in weer een keer geprobeerd op Customs.

Ik ren langs de muur naar busdepot. Bot ziet mij niet, schiet drie keer op z'n hoofd in alle rust.
Drie keer raak. Geen damage, geen reactie niets.
Probeer te herladen... geen reactie van de server. Ik probeer magazijn te unloaden, geen reactie.

Ik ren gewoon weer verder en ben bij de brug.
Hoor in de verte de bot schreeuwen als in dat hij gealert wordt, en hoor 'm drie keer schieten.
Ik zoom in met m'n scope en zie 'm mikken waar ik eerst was.
Telkens als er geschoten wordt, vervormt mijn beeld alsof er kogels met het vest worden opgevangen.
Derde schot ben ik dood.

Ik heb dus gewoon m'n eigen death in delay kunnen zien vanaf een afstandje.
Dit is echt onacceptabel in alle vormen. Geen uitnodiging voor mij om er nog eens €74 op kapot te slaan voor een EOD edition.

Echt wat een enorme droevige teleurstelling is dat zo ver. Ja, beta, maar dit belooft niet veel goeds voor later.

DutchManticore wijzigde deze reactie 07-11-2017 08:27 (34%)

• mierenmepper
quote:
DutchManticore schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:34:
[...]

Hoe kan dat?
Waarom heb jij nergens last van, en heb ik op alle servers echt enorme ellende?
Maken ze onderscheid tussen base en EOD edition in priority ofzo?

Ik ben net weer dood gegaan nadat ik een player met een pistool tegenkwam op customs.
Met MP-153 6 keer in z'n hoofd geschoten met slugs. Verschijnen wel bloedspetters, maar ik zie hem mikken op een plek waar ik 30 seconden daarvoor zat, terwijl ik inmiddels naast hem sta.

Hij schiet 5 a 6 keer, en ik krijg elke keer damage en ben dood.

Echt een onspeelbaar kutspel zo..

Tegen beter weten in weer een keer geprobeerd op Customs.

Ik ren langs de muur naar busdepot. Bot ziet mij niet, schiet drie keer op z'n hoofd in alle rust.
Drie keer raak. Geen damage, geen reactie niets.
Probeer te herladen... geen reactie van de server. Ik probeer magazijn te unloaden, geen reactie.

Ik ren gewoon weer verder en ben bij de brug.
Hoor in de verte de bot schreeuwen als in dat hij gealert wordt, en hoor 'm drie keer schieten.
Ik zoom in met m'n scope en zie 'm mikken waar ik eerst was.
Telkens als er geschoten wordt, vervormd mijn beeld alsof er kogels met het vest worden opgevangen.
Derde schot ben ik dood.

Ik heb dus gewoon m'n eigen death in delay kunnen zien vanaf een afstandje.
Dit is echt onacceptabel in alle vormen. Geen uitnodiging voor mij om er nog eens €74 op kapot te slaan voor een EOD edition.

Echt wat een enorme droevige teleurstelling is dat zo ver. Ja, beta, maar dit belooft niet veel goeds voor later.
Ja sorry maar dit herken ik dus echt niet. 1 of 2x hooguit ergens last van gehad, en verder een mega mega vette game. Echt kut dat jij deze ervaring wel hebt.. raar ook dat de ene er wel last van heeft en de ander niet...

• rolandos582
quote:
mierenmepper schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:27:
[...]

Ja sorry maar dit herken ik dus echt niet. 1 of 2x hooguit ergens last van gehad, en verder een mega mega vette game. Echt kut dat jij deze ervaring wel hebt.. raar ook dat de ene er wel last van heeft en de ander niet...
Dit dus, en als ik al een keer lag heb. Dan even alt f4 en all good.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Het hele forum staat er vol mee, dus gelukkig wel een issue die bij devs bekend is.
Echt heel raar dat jullie er echt gewoon GEEN last van hebben, ik zou tekenen voor af en toe problemen.

Het is echt elke keer dat ik probeer te spelen dat er zoveel desync is dat zelfs kogels vanuit m'n inventory naar een magazijn slepen gewoon 2-3 minuten duurt. No bullshit.

Dat voorkomt dus totaal dat ik uberhaupt met gear op pad ga, want ik raak toch alles kwijt.

• SouLLeSSportal
Of je speelt op telkens dezelfde momenten dat de servers overbelast zijn, of er is een locaal/specifiek probleem bij jou, of iedereen zou er zoveel last van moeten hebben. De een niks en de ander wel met more or less dezelfde specs is vrijwel onmogelijk. Heb je alle updates van relevante hardware gedaan, heb je de settings niet te hoog, heb je dit alleen hier of andere games ook, want hoewel het spel berucht is om de desync af en toe, is elke keer ook wat apart.

• Nickrsd

Nickrsd

Ik had er normaal gesproken geen last van nee.. maar laatste x had ik ook 2x zulke momenten.. wil ik Looyen kreeg ik geen scherm.. oké, dus ik ga door met spelen.
Ineens uit het niets krijg ik het loot scherm bla bla bla.. dat er dus zaken zijn dat het laggy is, is zeker en vast!

• rolandos582

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:47:
Of je speelt op telkens dezelfde momenten dat de servers overbelast zijn, of er is een locaal/specifiek probleem bij jou, of iedereen zou er zoveel last van moeten hebben. De een niks en de ander wel met more or less dezelfde specs is vrijwel onmogelijk. Heb je alle updates van relevante hardware gedaan, heb je de settings niet te hoog, heb je dit alleen hier of andere games ook, want hoewel het spel berucht is om de desync af en toe, is elke keer ook wat apart.
Niet lokaal. Heb t op onze PC op t werk (met zelfde account) ook (i7700k, 32gb DDR4, GTX1080Ti met 1000mbit lijn), en thuis idem op pc in specs met 500mbit lijn.

Speel meestal tussen 1700 en 2100, wel drukke tijden wss dus, maar dan nog is t verschil in ervaring wat hier gemeld wordt wel erg extreem.

Misschien ben ik cynisch, maar ik heb nog t vermoeden dat de devs mensen met een €150 kostende EOD versie prioriteren boven t plebs zoals ik die slechts €55 betaald hebben.

• SouLLeSSportal
quote:
DutchManticore schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:38:
[...]

Niet lokaal. Heb t op onze PC op t werk (met zelfde account) ook (i7700k, 32gb DDR4, GTX1080Ti met 1000mbit lijn), en thuis idem op pc in specs met 500mbit lijn.

Speel meestal tussen 1700 en 2100, wel drukke tijden wss dus, maar dan nog is t verschil in ervaring wat hier gemeld wordt wel erg extreem.

Misschien ben ik cynisch, maar ik heb nog t vermoeden dat de devs mensen met een €150 kostende EOD versie prioriteren boven t plebs zoals ik die slechts €55 betaald hebben.
Ken genoeg streamers die de eod versie hebben die ook desync probs hebben, dus afgezien van het feit dat mocht dat uitkomen, ze de boel wel kunnen sluiten, lijkt me dat ze dit niet gaan doen :)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Vandaag even om 10:29 getest.
Potje op factory als hatchling.

Ik spawn, ren bij Breachramp naar beneden.
Kom ik een compleet full gear gast tegen. Ren echt om 't hoekje recht tegen 'm aan.
Sla 'm 3 keer vol raak met m'n bijl. Hij lijkt langs me op te willen vluchten.

Al snel blijkt dat hij niet probeert te vluchten, maar blijft lopen en de animatie tegen mij 'aanbotst'.
Ik laat 'm gaan, hij loopt bij breachramp naar boven. Schiet op breachroom deur, en ik val dood neer.
Terwijl ik achter 'm sta! Haha. Echt waar zeg.

Zo'n enorme desync dat hij mij dus allang heeft doodgeschoten, maar dat op mijn scherm hij nog niet eens van z'n spawn af is, en ik tijd heb om 'm met een bijl te bewerken.

Je maakt mij ook niet wijs dat er op dit tijdstip al zo'n enorme serverburden is.
Ik ga voorlopig stoppen met spelen. Dit is gewoon niet te doen.

Notify mij maar een keer als 't opgelost is, dan hoor ik 't wel.

Mooie gif, van wat mij ook vaak overkomt:
Video: https://giant.gfycat.com/GleefulPlainBurro.webm

DutchManticore wijzigde deze reactie 08-11-2017 10:50 (5%)

• rolandos582
Progress going hard!

2/6 skills maxed

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
DutchManticore schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:33:
Vandaag even om 10:29 getest.
Potje op factory als hatchling.

Ik spawn, ren bij Breachramp naar beneden.
Kom ik een compleet full gear gast tegen. Ren echt om 't hoekje recht tegen 'm aan.
Sla 'm 3 keer vol raak met m'n bijl. Hij lijkt langs me op te willen vluchten.

Al snel blijkt dat hij niet probeert te vluchten, maar blijft lopen en de animatie tegen mij 'aanbotst'.
Ik laat 'm gaan, hij loopt bij breachramp naar boven. Schiet op breachroom deur, en ik val dood neer.
Terwijl ik achter 'm sta! Haha. Echt waar zeg.

Zo'n enorme desync dat hij mij dus allang heeft doodgeschoten, maar dat op mijn scherm hij nog niet eens van z'n spawn af is, en ik tijd heb om 'm met een bijl te bewerken.

Je maakt mij ook niet wijs dat er op dit tijdstip al zo'n enorme serverburden is.
Ik ga voorlopig stoppen met spelen. Dit is gewoon niet te doen.

Notify mij maar een keer als 't opgelost is, dan hoor ik 't wel.

Mooie gif, van wat mij ook vaak overkomt:
[video]
Nu snappen we het wel. Je ervaring is minder. Maar deze lief dagboek posts voegen echt niets meer toe.

Flickr

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Ebayzo schreef op donderdag 9 november 2017 @ 06:56:
[...]
Nu snappen we het wel. Je ervaring is minder. Maar deze lief dagboek posts voegen echt niets meer toe.
Opmerkingen als deze al helemaal niet.
Wat moet er wel besproken worden dan? Wat voegt wel iets toe?
"Kijk welke gear ik heb" of?

Mensen gebruiken fora om hun game ervaringen te bespreken, ook als deze negatief zijn.
Is wel zo fijn als anderen kunnen lezen waar ze aan toe zijn voordat ze een spel aanschaffen voor een niet luttele som. De pre-order pakketten lopen tot de €150, dus ik kan me zo voorstellen dat het prettig is om van tevoren even te kunnen lezen welke problemen er onder andere spelen.

Maar goed, zoals ik zei, ik stop voorlopig met spelen, dus je hoeft niet bang te zijn dat er meer problemen worden aangekaart.

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

@DutchManticore Je had je probleem al aangekaart. Meerdere malen. Echter zoek je niet naar oplossingen, maar naar bevestiging, en accepteer je niet dat wij normaal kunnen spelen en zoek je dit vervolgens achter een lachwekkende theorie dat mensen met een duurdere versie betere spelervaring krijgen.

Ik log ook uit.

Flickr

• SouLLeSSportal
quote:
DutchManticore schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:37:
[...]

Opmerkingen als deze al helemaal niet.
Wat moet er wel besproken worden dan? Wat voegt wel iets toe?
"Kijk welke gear ik heb" of?

Mensen gebruiken fora om hun game ervaringen te bespreken, ook als deze negatief zijn.
Is wel zo fijn als anderen kunnen lezen waar ze aan toe zijn voordat ze een spel aanschaffen voor een niet luttele som. De pre-order pakketten lopen tot de €150, dus ik kan me zo voorstellen dat het prettig is om van tevoren even te kunnen lezen welke problemen er onder andere spelen.

Maar goed, zoals ik zei, ik stop voorlopig met spelen, dus je hoeft niet bang te zijn dat er meer problemen worden aangekaart.
Je gooit een theorie zonder enige vorm van onderbouwing op het forum hier, dus dan kan je verwachten dat als dit redelijk logisch dan ontkracht wordt en je het blijft proberen, dit niet echt op sympathie kan rekenen.

Daarnaast kan besproken worden wat goede tactieken zijn, ervaringen qua games, welke gear goed is, welke gear erbij is gekomen, updates, of men iets nieuws is tegengekomen qua bugs, etc. Als de meeste mensen hier alleen af en toe problemen hebben, jij als vooralsnog enige hier altijd, dan ligt de kans toch vrij hoog dat het bij jou ligt qua probleem.

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Nee mannen. Dat was geen theorie, maar een hypothese.
Geen idee waarom het overkomt alsof ik dat maar blijf proberen hard te maken, want dat was niet zo bedoeld. Ik zeg expliciet "Noem mij cynisch maar ik heb het vermoeden".

Vervolgens geeft Soulless aan dat streamers er ook last van hebben, en dat 't server burden is. Prima accepteer ik. Heb ik niet expliciet genoemd, maar in opvolgende posts heb ik ook niet meer gesproken over prioritization toch?

Wel test ik even op een moment waarvan ik denk dat er niet zoveel drukte is (10:30 in de ochtend op een woensdag), en concludeer dat het als nog onspeelbaar is en dat mijn problemen niet (of niet duidelijk) vanuit serverburden afkomstig zijn.

Ik geef meerdere keren aan dat het concept geweldig is, maar dat ik gedurende beta geen reden zie om verder te spelen ivm met de aangegeven problemen.

Ik heb 't op meerdere locaties, met meerdere machines, met meerdere internet providers geprobeerd (wel met zelfde account overigens) en 't blijft voorlopig even onspeelbaar. Vandaar dat ik zeg "Ik stop voorlopig" (lees: Tot na de beta).

Zo ingewikkeld leek mij het allemaal niet, maar goed.
Ben oprecht blij dat jullie geen problemen hebben, maar laat ook hier te lezen zijn dat er mensen zijn die het wel structureel hebben zodat mensen die zich op aankoop oriënteren hiermee rekening kunnen houden.

That's all.

DutchManticore wijzigde deze reactie 09-11-2017 17:47 (9%)

• pimskie
Gisterenavond een bijzondere raid gehad 8)7

Gisteren speelde ik met een 'nieuwe' speler een raid op customs. Nieuw omdat hij voor het eerst op de discord was (en ik weet z'n naam niet meer) :) . Niet goed gegeared maar allebei een AR. We speelde rustig en zodoende onderweg aardig wat scavs en wat players neergeknalt en zo rustig onze loot uitgebreid.
Uiteindelijk via de checkpoint langs richting de exit toen we de grote fabriek / hal zagen. Beide hier nog nooit geweest, dus looten. Eenmaal weer buitengekomen ligt daar een dooie gast met zo'n paarse BP.
Blijkt dat die helemaal volgestouwd zit met guns!

Maar die 'nieuwe' reageert opeens niet meer :| staat stil, zegt niks en na een minuut of wat disco van Discord. Internet problemen denk ik.

Jammer, want al met al hadden we zo aardig wat gear gevonden.
Dus, 'nieuwe' :D als je weer op Discord bent, dan delen we de loot die ik meegenomen heb!

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 06:16

l0n3w012ph

AlphaW0lf

quote:
DutchManticore schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:44:
Nee mannen. Dat was geen theorie, maar een hypothese.
Geen idee waarom het overkomt alsof ik dat maar blijf proberen hard te maken, want dat was niet zo bedoeld. Ik zeg expliciet "Noem mij cynisch maar ik heb het vermoeden".

Vervolgens geeft Soulless aan dat streamers er ook last van hebben, en dat 't server burden is. Prima accepteer ik. Heb ik niet expliciet genoemd, maar in opvolgende posts heb ik ook niet meer gesproken over prioritization toch?

Wel test ik even op een moment waarvan ik denk dat er niet zoveel drukte is (10:30 in de ochtend op een woensdag), en concludeer dat het als nog onspeelbaar is en dat mijn problemen niet (of niet duidelijk) vanuit serverburden afkomstig zijn.

Ik geef meerdere keren aan dat het concept geweldig is, maar dat ik gedurende beta geen reden zie om verder te spelen ivm met de aangegeven problemen.

Ik heb 't op meerdere locaties, met meerdere machines, met meerdere internet providers geprobeerd (wel met zelfde account overigens) en 't blijft voorlopig even onspeelbaar. Vandaar dat ik zeg "Ik stop voorlopig" (lees: Tot na de beta).

Zo ingewikkeld leek mij het allemaal niet, maar goed.
Ben oprecht blij dat jullie geen problemen hebben, maar laat ook hier te lezen zijn dat er mensen zijn die het wel structureel hebben zodat mensen die zich op aankoop oriënteren hiermee rekening kunnen houden.

That's all.
Ik heb ook exact dezelfde problemen. Al vanaf het begin van de beta. Dit, in combinatie met veel anderen die er last van hebben getuige de andere fora dan hier op tweakers, doen mij vermoeden dat dit spel toch gauw dood is. Steek er ook geen energie meer in. Jammer van het geld, maar ja...

Steam || Diablo 3

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

quote:
l0n3w012ph schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:18:
[...]

Ik heb ook exact dezelfde problemen. Al vanaf het begin van de beta. Dit, in combinatie met veel anderen die er last van hebben getuige de andere fora dan hier op tweakers, doen mij vermoeden dat dit spel toch gauw dood is. Steek er ook geen energie meer in. Jammer van het geld, maar ja...
Bedankt voor je nuttige bijdrage.

Niemand ontkent dat er problemen zijn, inclusief devs. Echter zijn er meer mensen die wel kunnen spelen. Het spel nu al dood noemen lijkt me meer een verzuurde mening dan een onderbouwde.

Waarom snappen mensen nou niet dat ze niet moeten pre-orderen als je niet tegen dit soort zaken kan. Het spel is nog vol in ontwikkeling, hoe kan je het nu al dood verklaren :')

Maar hoe dan ook. Vanavond weer lekker spelen O-) toch grappig dat we met 5 man squad gewoon plezier hebben ondanks dat het spel totaal onspeelbaar is. Ach, genieten zolang het nog kan, we are doomed.

Ebayzo wijzigde deze reactie 10-11-2017 09:42 (7%)

Flickr

• pimskie

http://forum.escapefromta...41803-server-maintenance/

pimskie wijzigde deze reactie 10-11-2017 11:15 (37%)

• l0n3w012ph
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 06:16

l0n3w012ph

AlphaW0lf

quote:
Ebayzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:41:
[...]

Niemand ontkent dat er problemen zijn, inclusief devs. Echter zijn er meer mensen die wel kunnen spelen. Het spel nu al dood noemen lijkt me meer een verzuurde mening dan een onderbouwde.

Waarom snappen mensen nou niet dat ze niet moeten pre-orderen als je niet tegen dit soort zaken kan. Het spel is nog vol in ontwikkeling, hoe kan je het nu al dood verklaren :')

Maar hoe dan ook. Vanavond weer lekker spelen O-) toch grappig dat we met 5 man squad gewoon plezier hebben ondanks dat het spel totaal onspeelbaar is. Ach, genieten zolang het nog kan, we are doomed.
Bedankt ook voor jouw nuttige en zeer goed onderbouwde bijdrage! Ik heb er erg veel van geleerd en ben vele stappen verder :F

Devs die “het probleem onderkennen”... Lijkt wel of ik op mijn werk zit. Dat doortrekkend is mijn conclusie nog niet zo gek :)

Veel plezier met spelen!

Steam || Diablo 3

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

quote:
Ebayzo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:41:
[...]

Nee dood verklaren vind ik inderdaad ook wat te vroeg, maar het lijkt er wel heel erg op dat jij hier de fanboy in je aan het woord laat, en dat kritiek en problemen je ergeren omdat jij er geen last van hebt, dus waar zeurt de rest over...

En dat verhaal van 'het is een beta dus niet zeuren' is natuurlijk gewoon onzin.
Allereerst is dit nog niet eens een beta, omdat we nog lang niet feature complete zijn.
We zijn dus nog in alpha, en dus zijn mijn verwachtingen niet al te hoog gespannen in deze fase.

Het punt is dat ik, en mensen met mij, ons behoorlijke zorgen maken over of ze dit kunnen gaan oplossen bij de release. Unity is notoir lastig met netcode en ik kan niet zien of het gewoon een kwestie van 'te weinig servers' of 'brakke netcode' is.

Bij een extreem competatieve shooter zoals dit, is desync en lag echt gewoon een game killer.
Een spel dat compleet leunt op gear, en permanent verliezen van gear, kun je gewoon geen succes maken als je die gear continue kwijtraakt aan brakke latency of desync. Zeker niet als daarbij ook nog een aankoopprijzen van 55 tot 150 euro gemoeid zijn, en waarbij de 55 eigenlijk al geen optie is, omdat je dan echt wel HEEL weinig inventory hebt, en de alpha container niet eens genoeg ruimte biedt om meds mee te nemen, laat staan loot of keys.

Ik zie dat Pimsky een bericht over server maintenance post. Zal 't vanavond nog eens proberen.

DutchManticore wijzigde deze reactie 10-11-2017 11:45 (4%)

• Ebayzo

Ebayzo

Gekke eend

Laten we niet naar het niveau gaan van PUBG topic en gewoon dit laten rusten :)

Ebayzo wijzigde deze reactie 10-11-2017 14:59 (28%)

Flickr

• rolandos582
Man man man, boekwerken hier ja. Ik snap al het commentaar niet zo goed, als je het spel zo ervaart. Dan is dan spijtig, maar moet je dat dan ook dagelijks benoemen? Word een beetje negatief zo...

Lijken de kids op tarkov forum wel, die zijn ook zo ingesteld. :F

Blew his brain out

Insurance :)

Nice spawn

Met de clan O-)

• Nickrsd

Nickrsd

wat is er met de game aan de hand? ik kan niet spelen.
als ik naar de traders wil gaan, zie ik alleen een leeg scherm.
en als ik een raid wil beginnen blijf ik hangen bij een leeg scherm als ik mn spullen wil insuren..

is dit al bekend?

• rolandos582
quote:
Nickrsd schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:51:
wat is er met de game aan de hand? ik kan niet spelen.
als ik naar de traders wil gaan, zie ik alleen een leeg scherm.
en als ik een raid wil beginnen blijf ik hangen bij een leeg scherm als ik mn spullen wil insuren..

is dit al bekend?
http://forum.escapefromta...2086-server-trader-issue/

Is opgelost :)

• Nickrsd

Nickrsd

Even zomaar een vraag ej..

Als ik weleens mijn ammo wil checken heb je daar 2 mooie knoppen voor de [ en ]. Voor het checken van bullet in chamber.. en in je magazijn.. alleen wat ik ook druk. Hij doet dat nooit bij mij.. :( jammer. Want vind het ren vette animatie en het is handig.

Bij diverse streams zie ik het echter wel, dus het kan wel.. alleen hoe? Is het een toetsen combinatie dan ofzo??

En nog iets..? Want doet De control toets? Special modifer action..? Ook dat doet niks..??

Nickrsd wijzigde deze reactie 14-11-2017 19:29 (10%)

• Dartillus
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13-09 10:41
Is er meer nieuws over de open beta?

• pimskie
quote:
Nickrsd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:28:
Even zomaar een vraag ej..

Als ik weleens mijn ammo wil checken heb je daar 2 mooie knoppen voor de [ en ]. Voor het checken van bullet in chamber.. en in je magazijn.. alleen wat ik ook druk. Hij doet dat nooit bij mij.. :( jammer. Want vind het ren vette animatie en het is handig.

Bij diverse streams zie ik het echter wel, dus het kan wel.. alleen hoe? Is het een toetsen combinatie dan ofzo??

En nog iets..? Want doet De control toets? Special modifer action..? Ook dat doet niks..??
Het meeste wat ik kan vinden is dit lijstje en deze video. In het lijstje zie ik de shortcuts iig niet :/ :
https://gist.github.com/T...ead7758b9bfc6e86b9a776f80
YouTube: BEGINNER'S GUIDE - ALL CONTROLS + TIPS (Escape from Tarkov)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Vandaag voor 't eerst sinds laatste bericht maar eens even gespeeld.
Inventory mooi gevuld, maar ik blijf nog steeds bovengemiddeld last houden van desync.
Dat betekent dat ik 't spul dus maar zeldzaam mee naar buiten neem.

Vooral hatchet runs dus, en dat levert leuke loot op.
Heb 1.1m roebels, en 30k dollars. Euro's pak ik niet eens meer op want ik heb nog geen manier gevonden om die uit te geven. Klopt dat?

Dit weekend voor 't eerst met een groepje spelen, alle games tot nu toe zijn solo geweest.
Misschien dat dat verschil maakt.

DutchManticore wijzigde deze reactie 15-11-2017 17:08 (22%)

• rolandos582
Als je lid wilt worden van een geweldige actieve community op EFT waar altijd mensen zijn om mee te spelen. Registreer je dan op https://taw.net/themes/taw/user/application.aspx en word lid!

Mensen van over de hele wereld en momenteel 324 members waaronder ikzelf!

Je hebt een hoop serieuze mensen maar ook genoeg mensen die in zijn voor fun games. 2-5 man teams zijn altijd wel beschikbaar, hopelijk zie ik je daar!

Meer informatie en een kijkje in de keuken :
http://forum.escapefromta...national-clan-recruiting/

rolandos582 wijzigde deze reactie 19-11-2017 13:14 (14%)

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14-09 22:26
8 man op onze discord gang hebben besloten ook EFT aan te schaffen. Meer als tussendoortje voor pubg.

Eerste indrukken zijn ok, van een aantal van hen.
Ik ga het deze avond spelen, ben dan ook benieuwd :)

@NINjak @PatRamon @beany @Devler @BobbLeeSwaggr @Zephyr @PuckStar en die leider @pimskie

kazzzdafke wijzigde deze reactie 25-11-2017 21:04 (20%)

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• NINjak
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 08-09 10:30
@kazzzdafke zonder @pimskie (onze EFT gids) zijn er vanuit onze kant 9 spelers erbij gekomen.

Zijn er eigenlijk tweaks welke je het beste wel of niet kan gebruiken/instellen? Zie aardig wat instellingen bij graphics staan, die niet zo veel zeggen, maar wat nou een impact op je fps heeft was voor mij tot nu een "gok" ;)

"EDIT"
Oja, had nog iets...
Ik kon opeens niet meer van wapen veranderen met mijn cijfers leek wel of dat vast zat. Kon dus ook niet meer naar mijn mes of het andere wapen switchen die ik opgepakt had (de kogels van mijn pistol waren op). Is dit een bekende bug of heb ik per ongeluk een toetsen combo gedaan wat de boel laat hangen?

Was wel zonde want iemand wilde looten wat ik net allemaal neergeschoten had en ik kon hem hierdoor geen eens knifen en had geen kans meer om te overleven. O-)

NINjak wijzigde deze reactie 27-11-2017 11:39 (43%)

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13-09 13:27
quote:
[b]DutchManticore schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:05
Inventory mooi gevuld, maar ik blijf nog steeds bovengemiddeld last houden van desync.
Ja ik speel het nu een paar potjes, maar de lag is toch wel heel erg.
Staan alle servers in Rusland o.i.d.

Het ergste is het met regen wanneer squadmates sprinten. Die verplaatsen zich gewoon per 20 meter.
Ook had ik een Kill waarbij ik die gast een headshot gaf terwijl er geen beweging in zat. 10 seconde later viel hij pas neer....
Of dat je door een scav met een shotgun wordt geraakt door een boom heen...
Client performance is vrij goed, meestal meer dan 100fps

Hopen dat hier wel verbetering in komt. Het is nu nog wel leuk omdat het nieuw is, maar op de lange termijn moet hier wel verbetering in komen.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• pimskie
quote:
En ik leer het weer van wat mensen uit dit forum :)
Een soort van geluk is dat de lag / desync bij wisselt. Sommige potjes wel, meeste gelukkig niet.

• NINjak
quote:
pimskie schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:05:
[...]

En ik leer het weer van wat mensen uit dit forum :)
Een soort van geluk is dat de lag / desync bij wisselt. Sommige potjes wel, meeste gelukkig niet.
Een spel waar je (nog) niks/weinig over kan vinden moet je het vaak wel horen van andere spelers. Hoe hadden wij als nieuwelingen kunnen weten waar je anders uit de map kan/moet komen. Pas wel een site gevonden waar wat maps op stonden en dat was wel prettig.

Ja, hier ook soms wel en niet geen lag/desync problemen gehad. Heeft het ook niet te maken met hoeveel mensen je in een team zit? Ik had het idee dat wel bij meer mensen er meer last van hadden maar het kan ook toeval zijn en op welke map het was geweest.

NINjak wijzigde deze reactie 27-11-2017 13:26 (42%)

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13-09 13:27
quote:
NINjak schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:07:
[...]

Een spel waar je (nog) niks/weinig over kan vinden moet je het vaak wel horen van andere spelers. Hoe hadden wij als nieuwelingen kunnen weten waar je anders uit de map kan/moet komen. Pas wel een site gevonden waar wat maps op stonden en dat was wel prettig.

Ja, hier ook soms wel en niet geen lag/desync problemen gehad. Heeft het ook niet te maken met hoeveel mensen je in een team zit? Ik had het idee dat wel bij meer mensen er meer last van hadden maar het kan ook toeval zijn en op welke map het was geweest.
Ja in de maps zit zeker verschil. In factory heb ik nog nauwelijks lag gehad. (maar wellicht omdat je ook veel sluipt daar) Shoreline/ woods, combinatie van regen volle squad en buiten was vaak niet goed.
Maar ook per potje verschillend.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

• NINjak
quote:
BobbLeeSwaggr schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:13:
[...]

Ja in de maps zit zeker verschil. In factory heb ik nog nauwelijks lag gehad. (maar wellicht omdat je ook veel sluipt daar) Shoreline/ woods, combinatie van regen volle squad en buiten was vaak niet goed.
Maar ook per potje verschillend.
Pas op Woods met @kazzzdafke en volgens mij @beany geweest en we hadden eerst regen en opeens stralende zon ;) Poehee, wat was die map toen (ver)licht 8)

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 14-09 13:58
Hopla en vandaag ook tijd, en gelijk geïnstalleerd.
Wel redelijk wennen met wat/wat precies is en doet.

Jammer dat er een tijdlimiet aan de scav optie zit, maar ook wel logisch.
Wel heerlijk dat er geen Hud aanwezig is :)

**

• rolandos582
Mochten jullie nog mensen zoeken om mee te spelen en je bent opzoek naar wat meer serieuze mensen/groepen. Kom bij TaW, we hebben een aantal nederlanders waaronder ik. Momenteel 367 members en vanavond 89 mensen bij de EU mandatory!

Meer informatie : http://forum.escapefromta...national-clan-recruiting/

Sign up @ https://taw.net/themes/taw/user/application.aspx

• SouLLeSSportal
Handig om de topicstarter anders even te vragen om de fipo aan te vullen en dit gewoon even toevoegen daaraan. Dit om de zoveel post te gaan spammen zit men niet echt op te wachten denk ik.

• mierenmepper
buiten dat is taw wel echt hardcore man....

• rolandos582
quote:
SouLLeSSportal schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:49:
Handig om de topicstarter anders even te vragen om de fipo aan te vullen en dit gewoon even toevoegen daaraan. Dit om de zoveel post te gaan spammen zit men niet echt op te wachten denk ik.
De OP word niet gebruikt lol.
quote:
mierenmepper schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:20:
buiten dat is taw wel echt hardcore man....
Muahh, het is gewoon wat serieuzer. Maar er zijn ook voldoende mensen die meer casual zijn. Ik hou wel van een hardcore/serieuze raid maar dat is niet voor iedereen :)

rolandos582 wijzigde deze reactie 04-12-2017 20:21 (34%)

• NINjak
TAW is echt gewoon hardcore en is zeker niet alleen serieuzer dan alleen/maar "casual play".
Hoe de ranks alleen al op https://taw.net/wikis/welcome/taw-ranks.aspx beschreven zijn, dat zegt echt veel.

Met "een casual player" wordt ook meer de gamer bedoel die af en toe een spel opstart, speelt en er niet te veel tijd in steekt. Ik hoef niet in een militaire structuur te zitten om een spel serieus/serieuzer te spelen dan die "casual player."

Iedereen moet weten wat ie wel en niet wil doen maar voor mij zou het niks zijn. Ik heb in het verleden in clans/guilds gezeten die af en toe serieus opgezet waren maar TAW gaat, volgens mij, daarmee een stapje verder.

Als het zo niet is of zo niet bedoeld is moeten ze het niet zo naar buiten brengen en aanpassen want het komt dus niet alleen bij mij zo over.

• x3rius
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:10
quote:
NINjak schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:20:
TAW is echt gewoon hardcore en is zeker niet alleen serieuzer dan alleen/maar "casual play".
Hoe de ranks alleen al op https://taw.net/wikis/welcome/taw-ranks.aspx beschreven zijn, dat zegt echt veel.
Dit. Ben de afgelopen dagen al meermaals omgelegd door TAW_ mensen met 2-3 silenced shots van een kilometer afstand :( Niet alleen als solo, ook met teammates. Speel nu weekje of 2 maar weet nog niet goed of hier iets tegen te doen is. Ook een helm lijkt weinig invloed te hebben.

• NINjak
quote:
x3rius schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:54:
[...]

Dit. Ben de afgelopen dagen al meermaals omgelegd door TAW_ mensen met 2-3 silenced shots van een kilometer afstand :( Niet alleen als solo, ook met teammates. Speel nu weekje of 2 maar weet nog niet goed of hier iets tegen te doen is. Ook een helm lijkt weinig invloed te hebben.
Snipen vind IK dan ook niets/weinig met skill te maken heeft (zeker met goede gear), wel met map kennis en dus daar zal jij (ook) nog aan moeten werken om die plaatsen proberen te ontlopen of te weten waar ze (kunnen) zijn.

Begrijp me niet verkeerd; die map kennis heb ik ook absoluut nog niet, heb nog veel te weinig gespeeld. Zelf als sniper spelen vind ik dus niks, dus doe ik bijna nooit... in geen 1 spel. Waren ze mensen aan het snipen bij een spawn of in het "wild" (waarschijnlijk wel weer op een plaats waar je langs moet en/of even wil zijn)?

• x3rius
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:10
De mapkennis kan zeker nog wel beter, ken de map zelf en de loot plekken wel ongeveer nu, maar denk dat bepaalde routes nog beter kunnen om eea te ontlopen. Het was gisteren een aantal keer op Woods dat je die lumber mill op loopt en dan 3 seconden later weer in het menu zit. Ook een paar keer op Shoreline gehad.

Dat ik op die momenten te raken ben ok, maar dat je meteen dood bent is soms best frustrerend, zeker als je zelf een hoop gear/protection hebt meegenomen. Het zijn meestal ook wel de higher level spelers, dus hun aim zal ook wel redelijk goed zijn. Heb het zelf een aantal keren geprobeerd, maar vind het vrij lastig.

Zit er een vorm van matchmaking in, of worden alle speler-levels door elkaar gegooid? In bijv Factory merk ik ook dat de spelers over het algemeen van redelijk hoog niveau zijn. Verlies hier ook nog meermaals van handgun players als ik zelf geared ben :P Ze schieten headshots alsof het niks is.

• rolandos582
quote:
NINjak schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:20:

Met "een casual player" wordt ook meer de gamer bedoel die af en toe een spel opstart, speelt en er niet te veel tijd in steekt. Ik hoef niet in een militaire structuur te zitten om een spel serieus/serieuzer te spelen dan die "casual player."

Iedereen moet weten wat ie wel en niet wil doen maar voor mij zou het niks zijn. Ik heb in het verleden in clans/guilds gezeten die af en toe serieus opgezet waren maar TAW gaat, volgens mij, daarmee een stapje verder.

Als het zo niet is of zo niet bedoeld is moeten ze het niet zo naar buiten brengen en aanpassen want het komt dus niet alleen bij mij zo over.
Je kunt het natuurlijk zien hoe je wilt, en dat is ook meer dan prima. TaW zelf bestaat sinds 2001 en heeft nu 3000+ members. Dat het niet voor iedereen is, dat is natuurlijk prima. Er is keuze zat deze dagen. Maar je hebt wel structuur nodig om grote groepen mensen samen te houden, bovendien hebben we een hoop mensen met militaire achtergronden waardoor dit soort structuren snel naar voren komen.

Om een voorbeeld te geven, EFT division zit nu op 372 members met 153 uit europa en zat nederlanders. Ik ken er zo zo'n 10-15. Ik ben zelf verantwoordelijk voor alle recruitments / opleidingen maar er zitten ook voldoende members tussen die gewoon af en toe spelen. Bovendien hoef je echt niet 6h+ per dag te spelen, als je af en toe een paar uurtjes speelt ben je ook meer dan welkom. En je kan ook natuurlijk 1 van onze andere games spelen. Zo ben ik tegenwoordig ook veel actief in The Division en speel ik dat ook met TaW mensen :)
quote:
x3rius schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:54:
[...]

Achja met 375 members is dit zeker een mogelijkheid. Doe je weinig tegen, maar dit geld natuurlijk ook voor alle andere groups/clan.

• NINjak
quote:
rolandos582 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:24:
[...]

Om een voorbeeld te geven, EFT division zit nu op 372 members met 153 uit europa en zat nederlanders. Ik ken er zo zo'n 10-15. Ik ben zelf verantwoordelijk voor alle recruitments / opleidingen maar er zitten ook voldoende members tussen die gewoon af en toe spelen.

[...]

Achja met 375 members is dit zeker een mogelijkheid. Doe je weinig tegen, maar dit geld natuurlijk ook voor alle andere groups/clan.
Als jij alle recruitments doet, daar kan ik nog iets van begrijpen maar "opleidingen"? Ik kan wel wat bedenken maar hoop dat het dat niet is ;)

• rolandos582
quote:
NINjak schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:21:
[...]
Als jij alle recruitments doet, daar kan ik nog iets van begrijpen maar "opleidingen"? Ik kan wel wat bedenken maar hoop dat het dat niet is ;)
Net zoals bij een baan kan je niet zomaar iemand ''random'' neerzetten en verwachten dat hij zen werk goed doet. Het is natuurlijk allemaal vrijwilligerswerk en wij willen natuurlijk wel dat mensen het leuk vinden om iets te doen. Dus voor iets als Squad Leader mocht men daarin geïnteresseerd zijn heb je wel wat training nodig om het succesvol uit te voeren. Bestaande uit een aantal online cursussen en praktijkervaring. Je moet het zelf willen en interessant vinden. En je mag er je mening over delen, dat maakt het voor mij niet minder leuk. Ik vind het leuk om te doen en onderdeel te zijn van een grote community. Sommige mensen vinder dat minder leuk en spelen 1-5h per week. Dat laat ik uiteraard aan hun :)

Goed nieuws :
http://forum.escapefromta...nt-in-escape-from-tarkov/

rolandos582 wijzigde deze reactie 07-12-2017 16:16 (4%)

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-09 14:38
Spel vandaag gekocht. Vind het wel leuk, maar als beginner is het best lastig om gear bij elkaar te halen. 9/10 keer loop ik met een aardig rugzakje terug naar de extract, maar dan kan je onderweg zo een bizar gegearde gast tegen (armor helm silencer m4) ... sta je dan met je halve ak. iemand tips om hier wel een beetje lol in te krijgen ? of is het solo spelen gewoon het probleem..

• rolandos582
quote:
Daradius schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:42:
Spel vandaag gekocht. Vind het wel leuk, maar als beginner is het best lastig om gear bij elkaar te halen. 9/10 keer loop ik met een aardig rugzakje terug naar de extract, maar dan kan je onderweg zo een bizar gegearde gast tegen (armor helm silencer m4) ... sta je dan met je halve ak. iemand tips om hier wel een beetje lol in te krijgen ? of is het solo spelen gewoon het probleem..
Solo is het probleem, aan het begin heb je een heleboel aan ervaren spelers die je dingen kunnen leren.
En maps leren en kijken wat de betere routes zijn in plaats van dwars door het midden helpt ook.

• DeadKennedy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13-09 16:44
Het lijkt écht een spel voor mij, er zijn alleen nog een paar dingetjes die mij tegenstaan:
  • Prijs, €42 (minimaal) is best veel
  • Je krijgt daar dan ook nog eens een (naar verluidt) haast onbruikbaar kleine inventory voor
  • Duurdere edities hebben grotere inventory, betalen voor voordeel in een spel vind ik écht maar niks
  • Het is nog onduidelijk is of je überhaupt een Steam key krijgt bij pre-order
Vrienden overtuigen met deze minpunten wordt ook behoorlijk lastig, ik zit dus nog behoorlijk in dubio...

DeadKennedy wijzigde deze reactie 18-12-2017 17:06 (6%)

i5 4690K, 16 GB DDR, Gigabyte GTX 970, 512GB SSD | HTC Vive | Macbook Air 2013

• rolandos582
quote:
DeadKennedy schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:06:
Het lijkt écht een spel voor mij, er zijn alleen nog een paar dingetjes die mij tegenstaan:
Tja, voor een goede game betaal je gewoon. Bij de black friday sale was er een 25% discount. Open beta komt met een maand en daar komen ook wel wat kortingen uit.
quote:
  • Je krijgt daar dan ook nog eens een (naar verluidt) haast onbruikbaar kleine inventory voor
Dat is allemaal relatief op het moment, in een later stadium kan je dit allemaal upgraden. Zowel de stash size als je secured container.
quote:
  • Duurdere edities hebben grotere inventory, betalen voor voordeel in een spel vind ik écht maar niks
Zie vorig punt, hier heb je op dit moment alleen wat aan. Maar ook met de kleinere stash kan je je prima redden. Zeker nu met de weapon & item cases die een flinke hoeveelheid ruimte besparen.
quote:
Op dit moment gebruik je hun eigen launcher, in de toekomst word het wel een steam game maar dit verwacht ik pas bij full release. Je kan hem wel op steam toevoegen middels onofficiele game.
quote:
Vrienden overtuigen met deze minpunten wordt ook behoorlijk lastig, ik zit dus nog behoorlijk in dubio...
Open beta komt eraan dus je kan altijd dan testen, bovendien worden er vaak genoeg beta keys weggegeven op streams voor 14 dagen toegang om te ''testen''.

En dan heb je ook nog :
''Along with that, players who have joined the testing before the launch of Closed Beta (July 28, 2017), will also receive:

Two 7-day access keys and the opportunity to share them with friends during the week.
Players who have preordered the game prior to the Alpha Test (August 5, 2016), additionally receive:

Promo code for the Standard Edition of the game
and two 7-day access keys and the opportunity to share them with friends during the week.'''

Bovendien zijn er genoeg topics te vinden op hun forum met informatie etc. En het kijken van streams/videos kan ook helpen.

Ohja, en wil je een game zonder cheats spelen. Dan is dit ook wel je game. Kijk bijvoorbeeld naar de bans van de afgelopen 2 dagen : http://forum.escapefromta...den-software-using%C2%A0/
Sta je dan met je naam op internet nadat je geld hebt betaald voor deze game.

rolandos582 wijzigde deze reactie 18-12-2017 22:30 (6%)

• NINjak
quote:
DeadKennedy schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:06:
Als je het (nog) te duur vindt is het volgende misschien goed om te weten (zeker het dik gedrukte gedeelte)! Met andere woorden nog even wachten op de korting die er snel aan komt ;)
quote:
We announce the final stage of the technical preparations for the Open Beta Testing of Escape from Tarkov. Thuswise, starting December 28 and over a few weeks, we'll conduct load testing of game servers in order to adjust processing for a large number of new players at the start of the OBT in the beginning of 2018.

For this purpose, we have planned a New Year event, which will give free access to the game to a part of users who are registered on the official website of the project (www.escapefromtarkov.com/registration) but are not playing yet. 7-day access to the game will be granted to a part of the players, who will be picked randomly among the total number of subscribers, with a bias for those who have been registered earlier.

Within a week after the event launch, the game will be available for purchase with a 25% discount, which is effective for all types of transactions (purchases, package upgrades, and gifts).
[...]

• pimskie
Met het nieuws dat er een wipe aankomt (soon™, gerucht is de 28e) zie je al dat een hoop spelers met meer en betere gear rondlopen in raids. En dat zal nu nog meer worden :D
quote:
Good news! Now that the global patch and wipe are coming soon™, all items at traders will be heavily discounted! High value weapons, attachments and equipment will be very very cheap.
https://www.reddit.com/r/...discounted_till_the_wipe/

edit, voorbeeld:

pimskie wijzigde deze reactie 20-12-2017 12:40 (36%)

• pimskie
De changelist voor de aankomende patch:
quote:
Added:

New weapons
SR1M
AKMS
AKMN
RSASS
TOZ-106
Trijicon REAP-IR thermal imaging sight
Ops-Core Fast MT SUPER HIGH CUT Helmet
Helmet customization, at this stage including enhancement of Ops-Core Fast helmet capabilities through selection of its modular parts. Later on in development the helmet parts will protect the respective parts of the head. At this point, however, helmet protection mechanism stays the same.
Ops-Core Fast GUNSIGHT Mandible - additional armor piece for the helmet (+20 pts)
Extra Ops-Core Fast Side Armor - additional armor piece for the helmet (+10 pts)
Ops-Core FAST RAC Helmet Headset - active headset for the helmet
Ops-Core FAST Visor for the helmet (acts like glasses)
Ops-Core FAST multi-hit ballistic face shield and visor (+1 armor class, acts as glasses as well)
Number of inventory slots taken up by weapon now depends on installed mods
Folding and unfolding stocks now reflects on number of storage slots taken up by weapon
New points of deployment and extraction on locations, they can only be chosen if the character has a location map in the inventory
New headwear slots, allowing to combine glasses, masks, helmets and headsets
Dogtags, a new slot of the dead character body, which holds the identification tags with nickname, level, and affiliation of the character.
A list of characters you killed during session. If you kill a character and gather his dogtag, the player information will appear in the end-session kill list.
Complete Shoreline location
Peacekeeper quests, new Skier quests
New Mental category skills
Perception
Attentiveness
Memory
New Combat category skills
pistols
SMGs
automatic and assault rifles
shotguns
DMRs
sniper rifles
light machine guns
recoil control
Redesigned weapon mastering
Adjusted scopes, added scope zeroing
AI Improvements:

Bots can now go prone
While playing as Scav, you can use gestures to interact with the bots (gestures "follow me", "forward", "stop")
Adjusted sniper bots behavior
Improved ambush points search
Fixed part of bugs causing bots teleporting through the doors
Fixed part of bugs where bots got stuck on ladders
Optimizations:

Server optimizations
Fixed:

Double grenades throw bug
Invisible grenade throw bug
Bug that kept playing outdoor sounds in Factory
Bug that allowed more than one player to buy an item sold to the trader
A bug which allowed loading one into chamber with loaded magazine
Bug with visuals of rain
Fixed container interaction colliders (bags, boxes, safes, etc.)
Bug with shots not going through chainlink fences
Bug with bullet ballistic trajectory calculation
Correct display of the required barter items number
Minor fixes to locations
Changes:

When completing time-limited quests, when the conditions are met before the limit, the timer stops and the quest can be turned in at any time
Double click now opens container itself and not container inspector
Now, when you drag an object onto the backpack, vest or container - it gets put into it automatically
Visually adjusted melee weapon strikes
https://www.reddit.com/r/...liminary_patch_notes_050/

• rolandos582
Patch is live sinds vanochtend 02:00
http://forum.escapefromtarkov.com/topic/47751-patch-050811/

Time to grind en op zoek naar de nieuwe extraction zones.

• rolandos582
Nog meer goed nieuws!

• DeadKennedy
Aangeschaft! Is er iemand die later op de dag zin heeft om een paar noobs te helpen een begin te maken aan dit spel? Misschien via Skype oid?

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 15:08
quote:
DeadKennedy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:17:
Aangeschaft! Is er iemand die later op de dag zin heeft om een paar noobs te helpen een begin te maken aan dit spel? Misschien via Skype oid?
Dan houd ik me ook aanbevolen.

• rolandos582
Ik zou het kunnen doen, maar ben zelf ook weer bezig met het opnieuw uitzoeken etc. En bovendien zit ik vol met me community. Misschien andere mensen hier? :)

• DeadKennedy
quote:
rolandos582 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:54:
Ik zou het kunnen doen, maar ben zelf ook weer bezig met het opnieuw uitzoeken etc. En bovendien zit ik vol met me community. Misschien andere mensen hier? :)
Nou ik hoor het graag, het is nogal een leercurve :)

• BLeeN
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 19-05 17:01
Ben ook van de partij als noob! :)

• Pepperana
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:38

Pepperana

Brabander in hart .....

Sinds een paar dagen ook aan het spelen. Nog flink in de learning curve. Pepperana is mijn nick (ook in steam). Ik heb ook een teamspeak server als mensen er naar zoeken.
Er zijn al een paar gratis keys te verkrijgen om 7 dagen te spelen. Daarna komt de open beta volgens mij.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• rolandos582
quote:
Pepperana schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:12:
Sinds een paar dagen ook aan het spelen. Nog flink in de learning curve. Pepperana is mijn nick (ook in steam). Ik heb ook een teamspeak server als mensen er naar zoeken.
Er zijn al een paar gratis keys te verkrijgen om 7 dagen te spelen. Daarna komt de open beta volgens mij.
Open beta zou ik nog wel 2 maanden op wachten als ik eerlijk ben.

<knip> Werving is niet toegestaan

Grotman wijzigde deze reactie 02-01-2018 19:42 (35%)

• DidierB
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 16:14

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Nieuwe ziekenhuis/huizen op customs zijn echt looters heaven.

Al meer dan 20 keys gevonden en in dat vliegtuig ervoor is nu voor mij al 5 keer een silenced ak gespawned.

• mierenmepper
quote:
rolandos582 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:02:
[...]

Open beta zou ik nog wel 2 maanden op wachten als ik eerlijk ben.
<knip>
toffe peer echt waar, maar na 100x taw voorbij hebben zien komen moet het wel een keer klaar zijn. Tis geen recruit post....

Grotman wijzigde deze reactie 02-01-2018 19:42 (44%)

• DutchManticore

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Gister TAW Destructor met een heel groepje tegen gekomen op Shoreline. Stonden op t dak van t ziekenhuis met 3 of meer man. Zul jij ook wel bij zijn geweest Rolandos gezien de taw.net pagina.

Allemaal full geared. Ik verstopte me achter een ambulance, kwamen er direct 4 of 5 granaten op me af.

Nul damage van gekregen, gepeekt en met Tokarev
LNRPC stuk of 5 schoten op schouders en hoofd geraakt. Geen idee wie t was, maar TAW Destructor keek vanaf andere kant van t dak omlaag en kon mij doodschieten.

Beetje dubbel gevoel. Ik zie er persoonlijk de lol totaal niet van in om ultra-geared met een grote groep een paar solo spelers te gaan sprayen.

Vind t zelf veel leuker om op Factory met een Tokarev of een hatch als underdog op pad te gaan door te sneaken. Ooks enige map waar mijn fps toereikend is voor PVP totdat ik mijn nieuwe PC binnen heb.

Jammer ook dat er nog steeds redelijk wat desync is, al heb ik geen extreme dingen meer meegemaakt zoals waar ik eerder over klaagde. Dat is dus gelukkig een stuk beter geworden lijkt het.

DutchManticore wijzigde deze reactie 01-01-2018 16:32 (8%)

• NINjak
quote:
DutchManticore schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:26:
[...]
Beetje dubbel gevoel. Ik zie er persoonlijk de lol totaal niet van in om ultra-geared met een grote groep een paar solo spelers te gaan sprayen.
[...]
Is het, in mijn ogen, dan ook niet. Het spel is gewoon weg "te klein" (te weinig spelers in-game) om dan zo te spelen om het (nog) een uitdaging te noemen/vinden.

Ieder zijn ding hoor maar een uitdaging kan het dan toch niet meer zijn, of wel?

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14-09 22:26
Ik heb er een aantal uren inzitten, en spel heeft (zeker in het begin) weinig te maken met skils.
Pubg bv zit daar redelijk goed: tactische skills kunnen soms de aim skills overtreffen, maar de laatste moet je echt killen :)

In Tarkov heb ik het gevoel dat ik mijn goeie gear niet mag mee nemen, want als je dan een aantal gasten hebt die gewoon op de goeie plaats gespawned zijn of liggen te campen, dan is het bye bye.
Nee, concept leek me leuk, nu al veel minder.
Ik weet niet als ik mijn key kan verkopen, maar als het kan, laat maar weten.

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• f3cuk
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06-09 11:17
quote:
Jaap. schreef op donderdag 28 december 2017 @ 17:13:
[...]

Dan houd ik me ook aanbevolen.
quote:
DeadKennedy schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:17:
Heren, jullie (en ieder ander) zijn welkom om onze Tweakers PC Gaming Discord server te joinen. We hebben een aantal aparte ETF kanalen en de laatste tijd steeds meer spelers die het spel uitproberen/spelen. http://join.discordgaming.nl/

Zoekt testers voor online facturatie pakket (PM bij interesse) - Escaperoom The Basement

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 15:08
quote:
f3cuk schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:53:
[...]

[...]

Heren, jullie (en ieder ander) zijn welkom om onze Tweakers PC Gaming Discord server te joinen. We hebben een aantal aparte ETF kanalen en de laatste tijd steeds meer spelers die het spel uitproberen/spelen. http://join.discordgaming.nl/
He thanks, ik zal eens langskomen!

Ik heb er nu een aantal uur in zitten en merk wel dat de leercurve steil is, maar dat ik wel stappen maak. Het lukt me steeds vaker om een raid succesvol door te komen en met leuke gear naar buiten te stappen.

Vooralsnog vermaak ik me prima, maar ik mis nog wel een beetje een doel waar je naartoe werkt. Ik zie mezelf hierdoor in de toekomst nog wel afhaken omdat ik geen trek heb om voor de 1001e keer bijvoorbeeld Customs in te laden terwijl ik al volledig gegeared ben.
quote:
f3cuk schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:53:
[...]

Ik ben niet heel bedreven in Discord, maar ik weet vrij zeker dat ik gejoined ben, maar ik zie geen EFT channel(s)?

Jaap. wijzigde deze reactie 02-01-2018 18:03 (21%)

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True